NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

خد منها الفون كسره واحبسها في البيت
استرجل
ده عرضك وشرفك

خد منها الفون كسره واحبسها في البيت
استرجل
ده عرضك وشرفك
ايوا بس لكا يسئل اوبيا ريعرف هيتجلط

ايوا بس لكا يسئل اوبيا ريعرف هيتجلط
حاول متقولوش حاجه قوله عملت مشكله وبعاقبها
ولو هيا بقي تقدر تقوله سيبها تروح تقوله
عمرها ما هتقدر

شفت اختي بتكلم شاب كلام جنسي وترسل له صور جسمها اعمل ايه ساعدوني هي عندها 15 سنة
مابظِن انّه طبيعتَك أو فطرتَك ك رجّال حَريص على أُخته وبيخاف عليها ... تكون ب حاجِة ل مُساعدة أو تشجيع من حَدا لتحمي أُختك من حالها..!!

انت من جوّاتك بتعرف شو لازم تَعمل وكيف لازِم تتصرّف أكتر من أي حَدا هون ...

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex و shahd❤️
شفت اختي بتكلم شاب كلام جنسي وترسل له صور جسمها اعمل ايه ساعدوني هي عندها 15 سنة
اول حاجه امنع عنها طرق التواصل تاني حاجه اتكلم معاها قولها الدنيا مبقاش فيها امان والنهارده سمعت عن بنت انتحرت بسبب واحد وخدها من السكه دي

بص الحاجات اللي زي دي مينفعش فيها تفاوض يبقي تبقي راجل و تاخد موقف غشيم و صارم ياما الفضايح اللي انت خايف منها هي اللي هتيجيلك لحد باب بيتك ..
كسر عضمها و خد التليفون منها و اعرف الولد منين و طلع ميتين امه.. و أن كان على ابوك فهو أن زعل عليها هيبقى فخور بيك أنه عنده راجل دمه حر و بيعرف يحمي عرضه و شرفه و يحمي أخته من نفسها
في مقوله انا مؤمن بيها جدا و عايش بيها
قليلا من الشر يغني عن الكثير منه
هتعمل ده مره تعيش عليها عمرك كله مرفوع الراس .. هتطاطي مش هتعمل لحد حساب و هتطول و جايز المواضيع توصل لأبعد من خيالك

• عجبني
التفاعلات: نسيم الليالي و drsniper666
هي مراهقة وممحونة وعاوزة تتركب ساعدها ف سرية

• بيضحكني
التفاعلات: علا ام زيادد
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
واجه أختك دلوقتي وهي لسه صغيره علشان تلحق تعمل أي حاجه قبل ما تبوظ الدنيا

حاول تكلم معاها براحه ومتحولش تهددها وتخوفها خاليها تثق فيك وتحكيلك

امسك عليها اسكرينات ل الشات ده الاول
بعد كدا واجهها بينك و بينها عشان متخسرهاش خالص
معملتش نفع و فضلت تكلم يبقا دخل اهلك في الموضوع

عادي كل بنات اليومين دول كده خليها تطلع شهوتها مهي برضو عندها شهوة زينا مدام محدش عارف فيها ايه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%