NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صاحب نفسي

نسوانجى بريمو
فارس الكلمة
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
30 ديسمبر 2022
المشاركات
351
مستوى التفاعل
6,203
الإقامة
السعوديه
نقاط
8,407
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ياشباب كيف الحال قصه جديده

والشباب الي بتقولي كمل قصصك قولي اسم القصه وانا هكملها انا عقلي مش دفتر

المهم

طبعا عرفني عبدو امي ميته وانا عندي 10 سنين ابويا اتجوز ساره كان عندها 30 سنه
وابويا 35 سنه نط 10 سنين كمان عشان انا عندي 20 سنه حاليا ساره 40 وابويا 45
قاعدين ف بيت ف اول اخر البلد بنينا البيت ايام الثوره كان ف وسط ارضنا
ابويا اتجوز ساره وعرفت انه كان بيحبها زمان قبل امي بس النصيب وهيا جوزها طلقه عشان مش بتخلف واتجوزت تاني راجل عجوز ومات وعيالو عطولها قرشين وخلعوها

ابويا اتجوزها وفضلت عايشه معانا 10 سنين
كانت بتعملني كاني ابنها واحسن ماشوفتش منها حاجه وحشه يعني هو لبسه كان ضيق بس مكنش ف دماغي حاجه بقي زي امي
انا كنت بفلح ف ارضنا ابويا مادخلنيش مدارس بس بعرف اقراء وكتب هيا علمتني
وكنت بسرح وهيا بتسرح معايا وكانت بتحلب البهايم وابويا لما كان بيضرلها بتاجي تنام عندي
ساره قمحيه شوي طيزها عريضه زي مابتقولو كيرفي وبزازها بالظبط زي حبايه المانجه الكبيره
كنت بشوفها دايما بقمثان نوم وعبايات ملزقه وكنت بسمع صوتها وابويا بينيكها
وكنت بضرب عليه عشرات
الدور التاني عندنا شقتي بس لسه ع التوب الحمر لسه عايزه كهربا والخ الخ عشان اظبطها اقل حاجه 100 الف جنيه اذا مكنش اكتر ف الغله الي احنا فيه ده كنا مربين فراخ وبط فوق وع السطح بننشر هدومنا كده كده محدش جنبنا عشان يتفرج علينا زي ماقولتلكم احنا وسط اراضي وف اخر البلد بينا وبين البيوت 500 متر تقريبا
انا عندي موتسيكل بتاع ابويا وانا عندي عجله بتاعتي بحب العجل عشان رياضه
انا بقي طولي 170 سنتي ساره 163سنتي
زوبري 18 سنتي وطخين شوي
لوني قمحي جسمي ناشف اوي من الارض وسنينها عندي عضل بطن بحب الرياضه بتسليني طول مانا قاعد لوحدي كنت بجيب 300 ضغط كل يوم
كل يوم مش علي مره واحده
والعجله دايما بجيب بيها طلبات
ابويا مش بيحب يضربني هو كل الي عليه يزعق وخلاص وانا كنت بحترمو جدا ابويا بردو
انا عايش ف بلد ارياف بلاش ذكر اسمها هيا نحيت دكرنس كده كلمت ابويا يشتريلي تلفون كبير وهو جبهولي بعد ماطلع روحي وشغلت النت وبقيت اشغل اغاني وانا سارح وبقيت ارقص ف الارض لما بيكون مزاجي حلو
كنت بحب اسمع عبدالباسط وشيبه وعبدالسلام
واحده واحده ع الفيسبوك وساره عرفتني
كنت بقولها اودام ابويا امه ولوحدنا ياساره
وهيا كانت بتقولي طول ماحنا لوحدنا قولي ياساره وفي يوم كنت نايم وبلعب ف التلفون كانت الساعه 11 وكنت سامع صوت اهاات ساره وكنت عارف انها بتتناك وزوبري كان وقف كنت بنام بشورت والفانله ف الحر ده
ف اليوم ده بعد ماكنت بسمع اهات النيك سمعتها بتعيط جامد كنت خايف اتحرك اشوف ف ايه
كبىت دماغي وكنت متاكد انها هتاجي عندي مش اول مره تعملها ابويا بيكون زهق منها وبيقولها روحي نام عند الوله يلا ف نصيبه
وهيا اصلا غلبانه مالهاش حد يسال عليه
قفلت تلفوني وزوبري نام وانا فضلت مستنيها
وهيا خبطت ودخلت وكانت بتعيط ودخلت جنب مني سريري محاوط عليه بنموسايه عشان النموس مايدخلش عندي ف السرير ده غير الجهاز بتاع النموس ده مكنتش عايز اكلمها
عطيتها ضهري وطلعت التلفون هيا قالتلي انت صاحي قولتلها ايوه مش جيلي نوم
هيا سكتت قولتلها هو ضربك ليه قالتلي مفيش
قولتلها ماشي فضلت العب ف التلفون
قالتلي مش عايز تتجوز بقي وتعمل شقتك دي
ضحكت وقولتلها زهقتي مني
قالت لا طبعا مش قصدي بس انت كبرت يعني
عشان تتجوز بدري قولتلها مش مستعجل
وفضلنا نتكلم لحد مانمنا وابويا دخل علينا الصبح صحانا وقالي يلا اطلع ودي الجله للارض وجيب ليهم شويه برسيم وانت جاي
قومت وهو صحا ساره تجهزلو فطار وقالي انه رايح مشوار ضروري وهياجي ع بليل
فطرت معاه وطلعت للارض رميت السباخ وحشيت البرسيم وشغلت اغاني وفضلت ارقص ومزاجي حلو وغني بصوت عالي ولمحت من بعيد حد جاي ازاي ماخدتش بالي منو وه جاي علي كان قرب ايه ده دي ساره قعدت والاغاني شغاله
وهيا جايه تضحك وتقولي بتعمل ايه
قولتلها مابعملش قالتلي انا شيفاك من بعيد وانت بترقص قولتلها يعني بفرفش شويه قالتلي انت ليه محملتش البرسيم قولتلها وهاجي اعمل ايه
خليني هنا شويه انا مزاجي حلو والحمار مبسوط مع البرسيم قالتلي عشان كده بترقص قولتلها ايوه قالتلي يابختك وابوك عكر مزاجي قبل مايمشي
قولتلها انتم ناس نكديه سلوني ف حالي
قالتلي قوم ارقص قولتلها عيب ماينفعش قالت عشان خطري بعد اسرار منها وقفت ورقصت رقص صعايده بالخرزانه وهيا كانت بتسقف
قالتلي اقوم اوريك الرقص بقي
قولتلها احسن حد يشوفنا قالتلي مفيش حد جاي
قولتلها برحتك قالتلي شغل اغنيه اها لو لعبت يازهر دي بحبها شغلتها وهيا قامت ترقص وتهز وسطها وانا بتفرج وزوبري وقف ع جسمعا وهو بيتهز وبزازها الي بتطلع وبتنزل وهيا بتبصلي
وهيا عطتني طيزها وبتحركها يمين وشمال زي الرعاشه فضلت ترقص والاغنيه خلصت
قالتلي ايه رايك قولتلعا رقصك حلو اووي
ضحكت وقالت ابوك مش بيعجبو رقصي
وفضلنا نتكلم وهيا فجاتني بكلمه معرفتش ارد عليها قالتلي انت بتسمعنا بليل صح
بصتلها وقولتلها ايوه بسمعكو
هيا اتكسفت شويه قولتلها عادي مش اول مره يعني ده انا مش بعرف انام بسببكم وبضحك
قولتلها عايز اسالك ع حاجه قالت ايه
قولتلها ليه انبارح بذات كنتي بتعيطي جامد اوي كده غير مره سمعتك فيها ضحكت وقالت مش هقولك قولتلها انتي حره بس بعد كده ماتجيش تنامي عندي وبضحك هيا ضحكت وقالت يرضيك ابقي اعيط وتسيبني بره ضحكت وقولتلها لا
قالتلي لما ياجي وقتها هبقي اقولك
قالتلي يلا نروح قولتلها هنروح نعمل ايه
قالت اي حاجه انا زهقانه
قولتلها انا عجبني رقصك اووي
قالتلي تعالي نرقص مع بعض ف البيت
قولتلها يلا حملت البرسيم وهيا ركبت ومشينا
ودخلت الحمار والبرسيم جوه الدوار
وقولتلها تعملي شاي والدنيا تمام
وقولتلها يلا تعالي نرقص قالت مستعجل ليه
قولتلها رقصك حلو قالت حاضر هرقصلك
بس تتفرج بادب قولتلها حاضر هيا قالتلي روح اوضتك وانا هجيلك قولتلها طب ماهنا احسن
قالت لا وافتح الشباك بتاعك عشان لو حد جاي نشوفو من اول الطريق قولتلها حاضر
دخلت فتحت شباكي وقفلت بلسلك عشان النموس واي حد مايشوفش حاجه من جوه اووي بس انت تشوف اي حد من بعيد
فضلت مستني وحاسس انا زوبري بيوقف من منظر رقصها الي هناك وهيا بعد 5 دقايق دخلت عليه مسكه اشرب ولبسه عبايه بيتي لزقه ف كل حتي ف جسمها بزازها وطيزها مجسمين اووووي
اول مادخلت عدلت نفسي قالتلي مالك
قولتلها مفيش وزوبري وقف ع جسمها
وهيا بتبصلي وربطت الاشرب وقالت اوعي ابوك يعرف هيموتنا قولتلها انا مش اهبل
شغلت اغنيه حسن شاكوش بتاعت حبيبتي افتحي شباكك وهيا بدات ترقص وانا عيني ع جسمها الي عمال يتهز وبزازها الي تجنن وانا زوبري وقف من بصي ليها نسيت زوبري وهو وقف وهيا كانت بتبصلو وانا باصص ليها وهيا تعطيني ضهرها وترقص طيزها الي بترج زي الجيلي
مسكت زوبري جامد اضغط عليه وقعدت ع السرير ورجلي ع الارض وزوبري وقف
وهيا لفت وشها وبتبصلي وزوبري عامل خيمه
وهيا بصتلو وبصتلي وبتضحك براحه
وبقت تهز بزازها وبصالي وانا عيني ع جسمها وبزازها وزوبري كان صاروخ
قالتلي تعالي ارقص معايا وقفت وزوبري اودامي وهيا مسكت ايدي وقالتلي كبرت ياعبدو
قولتلها انا بحبك اووي ضحكت وقالتلي وانا بحبك انت ابني الي مخلفتهوش
وانا من غير اي مقدمات حضنتها وهيا بتضحك بتقولي بتعمل ايه وانا حضنها وبزازها بتتفعص ف صدري وزوبري بيخبط علي بطنها
قالتلي عبدو ابعد شويه انا فوقت ورجعت لورا قولتلها معلش قالتلي لا يا حبيبي ولا يهمك
قالتلي كبرت وبقيت اطول مني
قولتلها طبعا كبرت ضحكت وقالت هو انت كبرت بعقل قالتلي هخرج انا بقي قولتلها خليك نتكلم شويه قالت شكل رقصي عجبك
قولتلها اوووي ضجكت وقالت بين عليك
وانا زوبري بداء ينام شوي
قعدت جنبي ع السرير وانا نمت ع ضهري ورجلي ع الارض وبكلمها وزوبري عامل خيمه بسيطه
وهيا نامت زيي وبزازها الوقفه وبصالي وبنتكلم
قولتلها مش هتقوليلي ابويا بيضربك ليه
بصتلي وقالت دي حاجات عيب مينفعش اقولهالك
قولتلها طب ماتعرفيني عشان لما اتجوز ماعملهاش
قالتلي هتكسف اقول الحاجات دي
قولتلها مش احنا اصحاب ماتخبيش عني حاجه بقي زي منا بحكيلك كل حاجه ضحكت وقالت انت عمرك ماقولتلي حاجه عنك
انا ضحكت وقولت ماهو مفيش حاجه اقولها
قالت قولي سر عنك وانا هقولك الي عايز تعرفو بس يكون سر كبير غير كده مش هقولك
فكرت شويه ومن لهفتي عايز اعرف لما بتتناك من ابويا ليه بعدها بتعيط
قولتلها ماشي بس من غير كسوف
قالت ماشي من غير كسوف
قولتلها مش هنزعل من بعض قالت ياوله قول اخلص قولتلها لما بسمع صوتك مع ابويا
بحلم بيك بليل وسكت هيا قالتلي بتحلم بايه
قولتلها بحلم ان انا بكون نايم معاك
ضحكت ضحكه شرمطه كده وقالت وايه تاني
وانا ببصلها وزوبري وقف
وقربت منها وهيا بصالي وعنيها دايبه كده وقربت اكتر وبشفايفي اخدت شفايفها ف بوسه 10 ثواني بشفايفها الي تحت مسكهم بشفايفي وهيا غمضت عنيها وانا رجعت لورا وببصلها وهيا بتفتح عنيها براحه وبصالي وانا لما حسيتها مش زعلانه
قربت تاني وبوستها وحسيت انها بتبوس معايا
وانا فضلت ابوس دقيقه بالظبط
وحطيت ايدي ع ايديها احسس عليها
ومسكتها وحطيتها ع زوبري هيا رجعت بدماغها وبصتلي قالتلي بتعمل ايه قولتلها معلش مش قصدي وهيا بتبصلي وقالتلي كفايه كده واوعي حد يعرف قولتلها ده سر بينا وهيا قامت بتعدل هدومها قولتلها جسمك حلو اوووي
قالتلي بجد حلو قولتلها اووي
قالتلي تعالي وقفت وهيا قربت مني وقالت شفايفك تجنن وانا بوستها واحنا وقفين وحضنتها وفضلت ابوس فيها 5 دقايق بالظبط وزوبري بيخبط ف بطنها رجعت لورا وقالت ياخربيتك
انت اتعلمت كدا فين قولتلها ع النت قالتلي اتعلمت ايه كمان قولتلها كل حاجه
قالتلي كل حاجه كل حاجه قولتلها ايوه
قالتلي شكلك هتتعبني معاك انا خارجه
وطلعت وطيزها بتهز زي الجيلي وانا كنت حاسس اني ف دنيا تانيه وبعد دقيقه خرجت ليها وباب اوضتها مفتوح دخلت عليها وكانت نايمه ع ضهرها وباصه للسقف قالتلي عاوز ايه
قولتلها انتي ماقولتليش بقي ليه بتعيطي قالتلي عشان خطري بلاش تعرف وهيا لسه نايمه
ومنظرها يجنن اي زوبر اودامها
قولتلها اول مره ابوس حد واحساس يهبل
قالتلي بجد اول مره قولتلها ايوه
قولتلها عايز اجربها تاني بصتلي وقالت تعالي
انا قربت وهيا لسه نايمه قربت دماغي منها وبحسس ع وشها ومشيت صباعي ع شفايفها
قالتلي هتجنني وروحت بشفايفي عليه بوس وهيا المره دي مسكت دماغي ولسانها بقي يطلع ف البوسه وانا برجلي طلعت ع السرير ونمت عليها
وانا مش سيبلها فرصه تتكلم حتهةونمت عليه وصدري فوق بزازها وزوبري وقف ع بطنها
وبايدي مسكت ايديها الاتنين فردتهم ع السرير كاني مكتفها ونازل فيها بوس وبحك زوبري فوق كسها وحاسس انا زوبري ع لحم بطنها
وهيا مش عرفه تتكلم وبقيت ابوس وشها حته حته ورقبتها هيا قالتلي كفايه عشان خطري
وانا باصص ليها وقالتلي كده كتير كفايه كده
قولتلها مش عايز اسيبك قالتلي انا معاك اهو هروح فين وانا مش عايز اقوم من عليها وزوبري حاسس احساس هبلني وهيا تحت بزوبري
قالتلي ياواد براحه مالك
حضنتها وبقولها ف ودنها مش قادر عايز انزل ومش عارف قالتلي عايز تنزل ايه
قولتلها لبني خايف تمشي قبل مانزل وانا مارتحتش قالتلي مش همشي ياحبيبي وخلص برحتك بس انا تعبت انت نايم علي
قولتلها حاضر هقوم وقفت ع الارض وزوبري وقف خالص وهيا قعده ع السرير وبتبص لزوبري
قالتلي ده انت تعبان اوووي وانا باصص ليها وهيا نزلت ع السرير وراحت بيساني ف شفايفي وقالت قالتلي هريحك بس من غير ماتطلعو وهتنزل ف هدومك وانا هغسلها علطول قولتلها ماشي
قربت مني وحطت ايديها ع زوبري من فوق البنطلون وبتمسكو واحساس يجنن
ايد مرات ابويا ع زوبري قالتلي ياخربيتك ياواد ايه ده كلو هو كبير ليه كده وكمان طخين
وانا بسمع كلمها وهيجان حطيت ايدي ع بطنها بحسس عليها وباصص ليها وعيني ف عنيها واخدت شفايفها ف بوسه رومانسيه وهيا بتمسك زوبري جامد وانا طلعت بايدي لفوق حسست ع بزها رجعت لورا وبصتلي قبل ماتتكلم قولتلها سبيني اخدت رحتي قبل مانزل انا من زمان كان نفسي امسكهم اوووي ماتضيعيش مني الفرصه
قالتلي انت تعبان اووي ياحبيبي ورجعت ف البوسه تاني وانا كملت تحسيس ف بزازها وبقيت افعص فيهم وكانت طريه اوووي وبقيت اضغط عليهم رجعت قالتلي انت مش بتنزل ليه ايدي وجعتني قولتلها مش عايز انزل مش عايز ابعد عنك قالتلي ياواد كلامك بيكهربني وراحت مسكت زوبري جامد وبتقولي كبير وطخين اوووي وناشف ليه كده وحاسس انه بتتكلم كده بغيظ
قولتلها بتاع ابويا الكبر ولا بتاعي
قالتلي انت ياحبيبي بتاعك كبير وطخين عنو
واحلي حاجه انه ناشف اوووي حسه اني مسكه حديده قولتلها تعالي نروح اوضتي عشان نبص ع الطريق قالت تعالي وهيا مشت اودامي وطيزها تروح يمين وشمال وهيا بتهز وبتمشي بروقان
دخلت اوضتي وهيا وقفت اودام الشباك بتبص ع الطريق انا وقفت وراها وزوبري دخل مابين طيزها وهيا اااه ياخربيتك بتعمل ايه
قولتلها من زمان نفسي احس بالاحساس ده
وانا حاشر زوبري ف طيزها
قالت كده غلط وهزعل منك ومش هنعمل حاجه تاني قولتلها خلاص رجعت لورا وهيا قالتلي هعملك الي انت عايزو بس برحتنا كده ماتعملش حاجه غصب عني وراحت عطتني ضهرها ورجعت بطيزها وزوبري بقي بيحك في طيزها وقالتلي كده حلو قولتلها اوووي وهيا وقفه وانا بحك زوبري ف طيزها وانا ماسك وسطها كاني بنيكها واحنا وقفين وهيا مسكت بزازها بتفعص فيهم وبتطلع اهات انا علطول مسكت ايديها وهيا ع بزازها قولتلها سبيني اعملك كل الي نفسك في وفضلت افعص ف بزازها وزوبري ف طيزها وانا بفعص ف بزازها وحاسس بحلمت بزازها الي ف كف ايدي
وانا بعفص ف بزازها طلعت ايدي ببعبوص كده وحطيتو ع شفايفها وهيا فتحت بقها وانا دخلت صباعي وهيا بتمص صباعي كلو
قولتلها بتحبي تمصي قالتلي امممم
قولتلها تمصي زوبري وهيا مش بترد
انا كنت عايز اعمل حاجه اعرف منها هيا ساحت ولا لا قولتلها مش عايزه تمصي زوبري وهيا اممممم وبتمص صباعي جامد
قولتلها مش عايزه تعرفي انا حلمت بيك بايه
قالتلي اها قولي حلمت با ايه
قولتلها حلمت انك نايمه جنبي بقميص نوم
وانا نايم وراك ولزقت فيكي ومكنتيش لبسه دخلي وانا عامل نفسي نايم ودخلت زوبري ف كسك وبقيت انيكك وانتي بتصرخي بصوت واطي وانا نمت ع ضهري وانتي ركبتي ع زوبري ونزلت ف كسك مرتين انا قولتلها كده وجسمها بيرتعش مني وحاسس انه تعبت اوووي قالتلي بجد حلمت بكده
قولتلها ايوووه وحلمت انك مصيتي زوبري
قالت زوبرك كبير اووي ياعبدو
انا حطيت ايدي ع بطنها من تحت وبقيت انزلها ع كسها ولما ايدي لمست فوق كسها حسيت ببل جامد حته ايدي لزقت في بعض
قولتلها انتي نزلتي وانا لسه وهيا اممم
قولتلها تحبي الحسلك قالتلي بتحب تلحس
قولتلها اعملك كل حاجه وضغط ع كسها وهيا رجعت طيزها لورا قالتلي ياريت تلحسو
وانا بقولها ف ودنها هلحس كسك وخرم طيزك ونزل لبني ف كسك وهيا امممم اممم وحسيتها انها بتفرك طيزها ف زوبري وفضلنا كده دقيقتين وطلعت منها اهااااااااا وانا بلعب ف كسها وانا حسيت بميه نازله من كسها غرقت عبايتها
وهيا رجعت بطيزها لورا وتقول اااهاااا ااااهااااا مش قدره ااااااه قولتلها نزلتي كام مره قالت تلاته مش قدره وراحت ع السرير قعدت وبنطلونها بينزل عسل منها كسها قولتلها انا قربت انزل نامي ع بطني وهيا من غير ولا كلمه نامت ع بطنها
وانا بحسس ع طيزها وعسلها الي مبقع من ورا
واتا قعدت ع طيزها العريضه احسس عليها وضربها براحه ومن غير ماتاخد بالها
طلعت زوبري العب فيها وىوحت نايم عليها وزوبري ع هدومها هيا حست بيه وانا بقيت انيكها من فوق الهدوم وكنت قربت خلاص وانا بقولها كلام زي عايز انيكك ف كسك ونزل ف كسك ونيك طيزك وبزازك وانا لما حسيت اني خلاص
قعدت ع طيزها ومسكت زوبري ادعك في ولبني نزل كتير اوووي ع طيزها وضهرها ولما خلصت مسحتو ف هدومها ودخلتو ف البنطلون ونمت جنبها وانا بصصلها قالتلي نزلت قولتلها ايووه
نزلت ع ضهرك وطيزك وهيا ساكته قولتلها عقبال لما انزلهم ف كسك ياساره قالتلي عمرك ماهتلمس جلدي قولتلها طب المسي انتي جلدي ومصي زوبري قالت تؤ تؤ مش همصو
قولتلها طب مصي صباعي وانا عطيتها صباعي بقت تمصو بحرفنه اوووي قولتلها مصك حلو اوووي زوبري مش هيستحمل لسانك وهو ع راس زوبري وهيا بصالي وعماله تمص وهيا خرجت ثباعي قالت كفايه بقي راحت قايمه قولتلها لبني نزل كتير ع ضهرك بتحبي البن وهيا مش بتتكلم
روحت واخدها ف بوسه طويله وقولتلها انا مبسوط اوووي وبوست رقبتها وقرصت حلماتها قالت ااااه قولتلها دخل قالت لسه وبتضحك
قولتلها ومش عايزه تمسكيه وتدخليه انتي
قالت تؤ مش هدخلو وهيا بتضحك قالتلي بقيت قليل الادب اووي قولتلها انتي الي طلعت الوحش الي جوايه قولتلها زوبرؤ لسه وقف ايه رايك انام معاك ونريح بعض قالت تؤ تؤ
كسي ل ابوك بس قولتلها طب وطيزك
قالتلي ل ابوك بردو انت بتحبها زي ابوك
قولتلها انا بحب جسمك كلو وقفت وقالتلي هغسل هدومي قبل مابوك ياجي يشوفني كده
قولتلها وايه المشكله قوليلو ابنك كان تعبان وبريحو وهيا ضحكت بصوت عالي ومشت وانا بقولها بحبك قالت وانا بحبك ياموكوس
وهيا خرجت وانا فضلت نايم ع السرير
وزوبري وقف وبفكر ف الي حصل وكنت فرحان اوووي ونمت ومصحتش الا بعد العصر ع ايديها وبتقولي قوم ياعبدو عشان تتغدا مع ابوك انا صحيت وهيا كانت خرجت وصحيت غسلت وشي سلمت ع ابويا وقعدنا نتكلم شويه واتغدينا وشربنا الشاي وانا ولا كان حصل حاجه بينا مع ساره
وهيا كانت لبسه عبايه واسعها وابويا اخد الحمار وراح يشوف الارض وانا قعدت ابص ع ساره قالتاي بتبصلي ليه كده قولتلها بحب اشوفك اودامي وهيا ضحكت
وانا وقفت وقربت منها وهيا بتقولي عايز ايه
قولتلها بوسه بس واخدت شفايفها ف بوسه
وهيا كانت بتبوس معايا وهيا مسكت زوبري
ونزلين بوس ف بعض هيا رجعت لورا وقالتلي تعرف انا اتجوزت مرتين قبل ابوك
واتجوزت ابوك زوبرك اكبر زوبر شوفته
روحت بوستها وقولتلها فرحان انها مش هتبقي اخر مره انا قولت ان دي خلاص النهايه
قالت طول مانت كويس معايا مش همنعك من جسمي بس من بره بس امال الكلام قول الي انت عايزو قولتلها عايزه تمصي زوبري قالت اووووي افضل امص في ودخلو ف بوقي جامد وانا بتخنق منو وانا زوبري شد جامد
قولتلها انتي بتعيطي ليه لما بكون بسمعك مع ابويا قالتلي ابوك لما بيكون نايم فوقي وبتاعو جوايا ولما هو بينزل بيعض ف بزي جامد حته مش براحه لا جامد وسنانو بتعلم اوووي بعيط جامد وهو بيكون زهق مني وبيقولي غوري بره
قولتلها كنتي قوليلي وانا همصهالك براحه
قالتلي هتعضها بردو قولتلها لا همصمص فيهم براحه ولعب بيهم بالساني
قالتلي انت بتحب تلحس
قولتلها ايوووه نفسي الحس كسك اوووي قالتلي عرفت لحس الكس منين قولتلها معايا سكس بسمعو وبويا بينيكك قالت بتتعلم منو
قولتلها اها قالتلي هتفرجني قولتلها ايووه عفرجك قالتلي تصدق ابوك افضل امصلو زوبرو
وهو بيقرف من كسي قولتلها كسك لونه ايه
قالت قمحي واحمر من جووه قولتلها ااااااه تعالي الحسو قالت تؤ تؤ وقالت زوبرك كبير اوووي
عايز ادخلو ف كسي وشبع منو قولتلها طب تعالي يلا قالت لا مش عايزه اتناك منو هيفشخني وانا زوبري ع الاخر وقولت بنت الكلب بتهيجني اووي
قولتلها عايزك بليل تصرخي وتتخيلي زوبري الي ف كسك قالت حاضر ولما ابوك ينكني هجيلك هنا تنكني ورا وتنزل ف كسي وانا بهيج من كلامها قولتلها عايز انيكك قالتلي بجد قولتلها ايووه
قالت ياحبيبي ماينفعش انت لو زوبرك دخل فيا هصرخ ونتفضح قولتلها مش بهزر
قالتلي لا طبعا ماينفعش احنا اخرنا بوس تمسك بزي طيزي وانا العب ف زوبرك وكل ده من فوق الهدوم انما لمس جسم لا روحت قفشت بزازها قولتلها عايز انييك من كسك قالت نكني ف كسي انا وقفت ف وشها ومسكت زوبري الوقف
وبقيت احكو ف كسها جامد وقفشت طيزها كاني بنيك وهيا ااااه كمان نيك كسي كمان نيكني بزوبرك الكبير افشخني وهيا كانت بتهيجني بكلامها وقالتلي زوبرك فشخني من بره الهدوم امال لو دخل ف كسي هيعمل فيا ايه
قولتلها انزلي مصي زوبري قلت عنيا وانا كنت بقول كلمه وخلاص عشان تهيجني بيها لقيتها نزلت ع ركبتها ومسكت زوبري من فوق البنطلون وبتدخل راسو ف بوقها وقالت كده وعملت نفسها بتمص زوبري قولتلها عشان خطري ياساره عايزك تمصي زوبري او الراس بس انا تعبت
قالتلي ماينفعش انا قولتلها خلاص سبتها ومشيت طلعت بره وطلعت للبلد اتمشا شويه ورجعت بعد المغرب ورجعت ابويا كان ف البيت وفضلنا قاعدين ومردتش ابصلها واتعشينا وهيا كانت عماله تكلمني وانا ارد ع السؤال بس وقبل مدخل انام دخلت جوه اضرب عشره ف الحمام عشان كنت حاسس انه بيوضي كلها لبن وضرت عشره وانا بتخيلها بتمصلي زوبري وطلعت وهيا عرفت ان انا ضربت عشره ودخلت نمت وابويا قالي نضف الدوار وجيب برسيم يكفي يومين ولل حاجه قولتلو حاضر يابا ودخلت ع السرير وبعدها بربع ساعه سمعت الاهات وكانت عاليه المره دي
وكنت عارف انها بتعمل كده عشلن اسمع وبعد 10 دقايق خلصو وانا نمت لحد الصبح الساعه كانت 6 وطلعت عملت سندوتشين ونضفت الدوار وحملت الجله ع العربيه كانت 7 ابويا صحا وقالي رايح بدري ليه كده قولتلو هقعد هناك برحتي قالي ماشي انا مش جاي الا بليل قولتلو ماشي يابا
ومشيت للارض وحشيت البرسيم ونمت ع الجسر ومشغل اغاني سمعت صوت بيقولي مش عايز ترجع كانت ساره قولتلها هقعد شويه قالتلي انت زعلان قولتلها هزعل ليه
قعدت جنبي ع الجسر وقالتلي سمعت حاجه انبارح قولتلها لا كنت نمت علطول
قالتلي يخساره ده انا كنت متخيالك انت الي فوقي قولتلها عشان خطري بلاش شغل ده
انا تعبت من موضوع الكلام ده
لقيتها مسكت زوبري قالتلي هو نايم ليه
قولتلها وهيقوم ليه يسمع كلمتين وخلاص
لقيتها دخلت ايديها جوه البنطلون والشورت ومسكت زوبري وقالت مقدرش ع زعلك وبقت تلعب ف زوبري وف ثواني كان وقف
قالت اهااا ده وقف اوووي زوبرك سخن اووي وطخين ياخربيتك ايه ده
وانا فردت رجلي وهيا قالتلي كل ده ياعبدو
وانا ببص يمين وشمال مفيش حد والسكه فاضيه لقيتها طلعت زوبري من البنطلون وخرج بره قالت ااااه ياني قالتلي خود بالك من الطريق
وهيا بتدعك ف زوبري وانا زوبري حديد
وبقت تحسس ع راس زوبري وقالت عايزه ارقصلك قولتلها هنا قالت ايووه قولتلها طب ثواني جيبت العربيه وخليتها تداري ع الطريق يعني اي حد جاي من بعيد مايشوفش غير العربيه
وشغلت اغنيه وهيا بقت ترقص وتقرب مني وانا وقف ببص ع اي حد ياجي ولا حاجه
وتمسك زوبري وترجع بطيزها ع زوبري وراحت خرجتو وفضلت تحك طيزها في وهيا بترقص وتهز بزازها ف وشي وانا زوبري لسه وقف وهيا كل شويه تمسكو وتسيبو وراحت قربت مني ومسكت زوبري وعطتني بوسه رومانسيه وقالت عايزه امص زوبرك قولتلها بجد قالت ايووه بجد
عايزه امصو وشبع منو وراحت نزلت ع ركبتها وعلطول مصت راسو انا قومتها ودخلت زوبري وقولتلها تعالي نمشي قالت لا خليني هنا
محدش هياجي وراحت خرجت زوبري تاني ونزلت تمص راسو وبقت تبلع ف زوبري ودخل نصو وفضلت تمص ف زوبري وانا قاعد وهيا مابين رجلي وشوفت عربيه بحمار من بعيد عدلت هدومي وقومت من مكاني اجمع البرسيم
وطلع عم سعد صاحب ابويا ازيك ياعبدو
ازيك ياعم سعد عامل ايه قالي بخير عايز حاجه قولتلو سلامتك كل ده وهو ماشي ووقت مابعد
هيا قالتلي خليك وقف انت
وهيا نزلت ع ركبتها وبقت تمص جامد وتوف ع زوبري وتمص وانا مش قادر اول مره حد يمصلي وبالحلاوه دي هيا حست اني هنزل راحت طلعت زوبري وبقي راس زوبري بس الي ف بوقها
وفضلت تضرب عشره ثواني كنت نزلت لبني ف بوقها وهيا بلعت لبني كلو ونضفت زوبري دخلت زوبري وقالت لبنك طعمو حلو اوووي
اول مره ابلع لبن كتير كده وبالتقل ده
ده انت لو نزلت ف كسي هتخليني اخلف
قولتلها انا مبسوط اووي انك مصيتي ليه
قالت ولسه ياحبيبي قولتلها تعرفي انبارح كنت صاحي وانا سمعك قالت كنت بتخيل انك فوقي
وصوتي كان عالي ابوك ككان بيقولي وطي صوتك
مايعرفش ان زوبرك الكبير جنني
قالتلي يلا نرجع عشان مجهزه ليك رقص يجننك
انا علطول حملت البرسيم وكنت كل شويه اخد بوسه اضرب طيزها امسك بزها لما خلصت وقالتلي تعالي ارفعني ع العربيه
وانا وقفت وراها وزوبري ع طيزها وانا زنقها قالت ارفعني اوووي وانا زنقها قالت تعرف لو خبطني زوبر ف كسي هتلاقيني قزحه ع العربيه وبتضحك وطلعت ومشينا وفضلنا نتكلم ف الطريق والطريق بقي كلو عربيات قالت كويس اننا مشينا
قالتلي عايزه امص زوبرك ع العربيه وبتضحك واحنا ركبين فضلنا نقول لبعض كلام سكس
ووصلنا دخلت الحمار وهيا قالتلي وريني السكس الي معاك وشغلتو ليها وانا بشيل البرسيم جوه وكنت مشغلها مقطع واحد بينيك امو
وهيا فضلت تتفرج وانا خلصت
ووقفتها ودخلنا البيت وقفلت الباب ووقفت وراها وهيا بتتفرج وامه ركبها ع زوبرو وعماله تنط ع زوبرو وانا حضنها وبقولها حلو قالت اااه
قولتلها تعالي نعمل زيهم وهيا بتحك طيزها ع زوبري وقالتلي هتمتعني قولتلها اوووي
قالت وانا همتعك خليك هنا وبعد شويه هنادي عليك تجيلي الاوضه وهيا دخلت اوضتها وبعد 10 دقايق عبدو تعالي انا دخلت عليها واااااااااااااه ع لبسها كانت لبسه كلوت وستيان وفوقهم قميص نوم شفاف. مفتوح من النص واحمر وجسمها كلو باين انا قلعت قميصي والبنطلون وفضلت بالشورت والفانله بس وهيا قالتلي شغل اغنيه وانا شغلت الاغنيه وبدات ترقص

HSFWTlf.md.jpg

HSFW7NS.md.jpg
وتهز بزازها وطيزها وانا زوبري رفع الشورت لفوق وانا قلعتو وقلعت الفانله وبقيت ملط وهيا بصالي وتقرب مني وفضلت ترقص والاغنيه خلصت
روحت قربت منها حضنها وقولتلها ايه الجمال ده قالتلي حلوه قولتلها ده انا هاكلك اكل
قالتلي ايوه عايزاك تاكلني حته حته
وانا اخدت شفايفها ف بوسه وزوبري بيخبط ف كسها من فوق الكلوت وايدي الشمال ع طيزها واليمين ع بزها طلعتو بره وكان حلماتو وحسست عليه ومسكت حلماتها وقولتلها ابويا كلن بيعض ف دي قالت اااااه نزلت بشفايفي ابوسها وبدات امص فيها وهيا ااااه حلو اوووي مص كمان وانا بمص ف بزها وكانت حلمه قد عقله الصابع بقيت امص فيها وبقولها حلمتك حلوه اووي قالت مص اوووي وانا بقيت امصمص فيها وزوبري دخل مابين فخادها وكسها فوقو علطول وانا فضلت امص وطلعت التاني امص في بردو بقيت ابدل مابينهم وراحت قلعت القميص والستيان
وقالتلي اطلع نام ع السرير نمت ع ضهري وهيا قالتلي امصلك وانت تمصلي قولتلها ماشي هي نامت عكسي 69 مسكت زوبري ولقت تدعك في
زوبري وانا بشم كسها وشيلت الكلوت ف جنب واااااه اخيرا شوفت كسها ونزلت عليه لحس وهيا نزلت ف زوبري مص وانا الحس كسها وهيا كانت بتدخل زوبري ومش قدره تدخلو كلو
وانا لساني مش رحمها وفضلت الحس كسها 5 دقايق وهيا قالت مش قدره وقامت علطول وقعدت ع طيزها وفضلت تدعك ف كسها ونزلت عسلها وكسها اتغرق وهيا بتدعكو وانا ببصلها وع كسها وهيا بصالي وبتدخل صباعين ف كسها

HSF4KJI.md.jpg

HSF4qOX.md.jpg
وانا ماسك زوبري وهيا فتحتلي كسها وقالت يلا دخلو وراحت فتحتلي كسها وقالتلي يلا دخل زوبرك ف كس مرات ابوك وانا ماسك زوبري وحطيتو ع كسها وكان ملزق من عسلها وبطن زوبري رايح جاي ع كسها قالت ماتتعبنيش بقي يلا انا دخلت راس زوبري ف كسها وهيا اااااه ااااااه يلا كمان دخلو واحده واحده وانا بدخلو ف كسها ودخل نصو وهيا عنيه مبرقه وبتتوجع
وانا بدخلو كمان وهيا اااااااه وبصالي ولما دخلتو للاخر وهيا اااااااااااااااه حرام عليك كلو
ودخلت زوبري للبيوض ونمت عليها ونزلت ع شفايفها بوس وزوبري لسه ف كسها وهيا مسكت طيزي وترفعني وتنزلني عليه كانها بتقولي نيك يلا وده الي حصل بقيت انيك ف كسها براحه وهيا ااااه كمان نيك كسي وانا بنيكها براحه وكسها كان يجنن وانا زوبري ف كسها وبقيت انيكها شديد شوي وهيا اهاتها سمعت المكان كلو وهياااااااه ااااااه كمان كمان براحه كسي مش قدره وانا انيكها براحه ورجع انيك اووي وهيا ااااااه اااااه كمان نيك امك الي ربتك وشافت زوبرك بيكبر اودامها ودلوقتي ف كسها نيكني اووي وانا نازل فيها بوس وصدري ف بزازها وهيا تقولي زوبرك يجنن كسي وجعني من زوبرك وانا بنيكها وهيا اااااه كمان ماترحمنيش وانا بنيكها وزوبري للاخر وخرجو وهدخلو كلو تاني وهيا من كتر النيك قالتلي نام ع ضهرك قومت من عليها وزوبري مليان عسل من كسها وهيا نزلت تمصو وقالتلي نام نمت ع ضهري وهيا عطتني طيزها ودخلت مابين رجلي وانا مسكت زوبري وهيا راحت قربت كسها منو ودخلت راسو ف كسها

HSKApcX.md.jpg
وراحت قعده ع زوبري وقالت ااااااه زوبرك يجنن
وقعدت ع زوبري وكلو ف كسها وبقت تهز طيزها وزوبري يروح يمين وشمال ف كسها هيا بقت ترفع وسطها وزوبري يخرج الا راسو وتقعد تاني وفضلت تنيك نفسها وانا فرحان بالي حصل بينا وهيا تنزل ع زوبري وانا بضرب طيزها وهيا تنيك نفسها ومنظر وهيا بترفع طيزها لفوق

HSK5RmG.md.jpg

HSK5YX4.md.jpg
وتقعد ع زوبري جامد وفضلت تعمل كده وانا ولقيت ايديها ع كسها وبتدعك في وحسيت بحاجه سخنه ع زوبري وبتنزل لبضاني وهيا كانت نزلت وجسمها بيرتعش انا وقفت وهيا نامت ع بطنها رفعت طيزها لفوق وهيا اترفعت معايا اخدت وضع الكلبه ودخلت زوبري ف كسها من ورا
هيا وهيا ااااااه وانا دخلتو للاخر

HSK5Ukg.md.jpg
فضلت انيك ف كسها وهيا بتتوجع ف كل لحظه بسمع اهاتها وانا بنيك حسيت ان انا خلاص
زودت ف النيك وهيا حست بكده قالت ااااه جوه جوه وانا بنيك فيها وهيا بقت بترجع بطيزها كمان عليه وانا مسكت طيزها لبني بينزل كلو ف كسها وهيا اااااه ااااااح سخن اووووي ياخربيتك
وانا نزلت لبني كلو ف كسها وهيا اااااح ولما طلعت زوبري لبني خرج منها وهيا مفنسه وكسها يجنن
وهيا قالتلي مبسوط ياحبيبي قولتلها اوووي قالت
وفضلت ع السرير وانا نازل فيها بوس وهيا تقولي احلي يوم ليه انهارده وانبسطت بيه اوووي
قولتلها عقبال طيزك قالت لا كده كفايه اوووي
قولتلها شبعتي مني راحت زقتني ع السرير
وطلعت فوق مني وهيا قعدت ع زوبري تاني للاخر وطلعتو تاني وراحت وقفت وزوبري غرقان عسل من كسها هيا نزلت تمصو وقالتلي يلا انا هدخل اتشطف قولتلها محدش جاي دلوقتي
هيا بعد مامصت زوبري قالت يلا وراحت وقفه ومشت وانا زوبري وقف ولسه ماشبعش منها
قومت زي منا ودخلت عليها الحمام وكانت فاتحه الدش نزلت معاها وزوبري وقف قالت كفايه بقي قولتلها هتشطف معاك واحنا وقفين تحت الدش وزوبري وقف وطيزها ليه مسكت زوبري ودخلتوو
من بين فخادها بقي تحت كسها بالظبط

HSKX0tS.md.jpg
وهيا اااه بتعمل ايه قولتلها سبيني اتمتع بكسك وفضلت انيك فخادها وزوبري تحت كسها وقالتلي كفايه بقي يلا نستحمه سوا وانا خرجت زوبري من تحت كسها وهيا جابت شانبو لشعرها وانا فضلت اغسلها شعرها وكل حته ف جسمها وجسمها كلو رغاوي وانا بقفش ف بزازها النعمه وطريه اوووي
وانا بدعك جسمها وزوبري كل شويه يخبط ف بطنها وطيزها ساره راحت قعدت ع ركبتها وانا ببصلها ولقيتها حطت بزازها ع زوبري وتضمهم ع زوبري جامد وبزازها كانت طريه اوووي

HSKhWXI.md.jpg
وفضلت ماسكه بزازها وانا بنيكها ف بزازها وكانت نعمه اوووي وطريه قولتلها هنزل هيا مسكت زوبري وفضلت تدعك في لحد مانزلت لبني ع وشها وبزازها وهيا بلعت شويه
ووقفنا نتشطف وندعك جسم بعض وانا كنت بدخل صباعين ف كسها اغسلو ونشفنا جسمنا وطلعنا لبست هدومي وقالتلي اجيبلك تتغدا وتعوض لبنك ده اتغدينا وهيا بقت تاكلني بايديها وبوسها كل شويه وشربنا الشاي كان المغرب اذن
قالتلي اليوم طار بسرعه قولتلها انا نكتك ف قد ايه قالت مش عرفه بس كتير اووي قولتلها ولسه ياعسل وانا بوستها وهيا بتبوسني وسمعنا صوت الموتسيكل جاي عدلت نفسي بسرعه ومسكت الشاي وهيا دخلت المطبخ وبويا خبط فتحتلو تعالي يابا قالي يابختك امال امك فين قولتلو جوه قالها اعملي كوبايه شاي يابت دماغي هتنفجر
قالي اتغديت قولتلو ايوه من شويه
هيا عملتلو الشااي قالتلو اجهزلك تتغدا قالها لا
وقعدنا نتكلم وهو كان بيعمل ايه
ودخل جوه الاوضه وهيا دخلت وراه
وطولو اوووي وسمعت اهات بصوت خفيف اوووي عرفت انه شغال نيك طلعت بره البيت وشغلت اغاني وهما ماخرجوش تاني عرفت انهم نامو
وانا فضلت سهران والساعه 12
طلعت ساره قالتلي مانمتش ليه قولتلها مش جيلي نوم قعدت جنبي وقالتلي ينفع ابوك يقطع طيزي من النيك قولتلها انتي ماشبعتيش قالت تؤ فضل ينيك فيا لحد مانزل ف طيزي ونام من بدري
قالتلي تصدق ان النيك هنا هيبقي حلو والجو هنا جميل انت تسند بضهرك ع الحيطه وفارد رجلك وانا اركب فوق زوبرك وفضل اطلع ونزل قولتلها مدام بتتكلمي كده يبقي لسه تعبانه وعايزه تنزلي قالت ايووه لسه هيجانه اوووي قولتلها ابويا نايم قالت اها انا خرجت زوبري من البنطلون وقعدت وسندت ضهري وقالتلي حد ياجي قولتلها الطريق فاضي واحنا بليل وهيا وقفت ورفعت عبايتها وكانت لبسه كلوت بس وجبتو ف جنب وراحت قعدت ع زوبري وزوبري دخل ف طيزها وكانت ضيقه شويه وهيا كتمت بوقها وبقت تطلع وتنزل ولما اتعودت ع زوبري ف طيزها راحت بتدعك ف كسها وبقت طالعه نازله ع زوبري وخرجت زوبري من طيزها ودخلتو ف كسها وفضلت تنيك نفسها ولقيتها يتخبط. ف كسها وبتنزل عسلها ع زوبري وكانت رجليها بترتعش وقفتها وانا وقفت قولتلها ادخلي بصي ع ابويا كده وانا ببص ه الطريق
زي ماعرفتكم بيتنا وسط الارض وبينا وبين اقرب بيت 500 متر هيا بعد ثواني رجعت
قالتلي نايم قولتلها عايزه تتناك فين قالت ف طيزي خليتها تسند بوشها ع الحيطه ووقفت وراها وهيا فتحت طيزها ودخلت زوبري ف طيزها وفضلت انيك فيها ومن خوفي واتسعجالي عشان حد يشوفنا ولا حاجه كنت بنيك بسرعه لحد لما نزلت ف طيزها هيا علطول طلعت زوبري ونزلت تمص في ونضفتو وزوبري نام وهيا دخلت الحمام تمسح لبني ودخلت تنام وانا دخلت انام
وصحيت وابويا كان ف البيت قالي تعالي نروح الارض شويه قولتلو حاضر وهو قال ل ساره جيبي الفطار وحصلينا وهيا قالتلو حاضر واحنا مشينا بالعربيه بالحمار وقعدنا وقالي شغل اغنيه من المخروب الي معاك ده شغلتلو شيبه لما ساره جايه ف الطريق قالي روح جيب الاكل منها احسن توقع ضحكت وروحت عليه بخطوه سريعه
اخدت الاكل من ع راسها قولتلها ماشي ياعروسه مشت جنبي وقالتلي انا عروستك وانت جوزي حبيبي تعرف انبارح كنت مبسوطه اووي وانا ركبه ع زوبرك ف الشارع قولتلها هتفضحينا اقعدي ساكته قالتلي لو كنت انا وانت لوحدنا كنت هركب ع زوبرك هنا كمان وهيا سكتت وقعدنا وفطرنا وترموس الشاي وفضلت قعدين للضهر وبويا قال يلا نمشي الجو حرر اوي وركبنا العربيه ومشينا
وانا طلعت اجيب هدومي من فوق السطح وساره قالتلي خليك انا هطلع اجيب الهدوم كلها قولتلها مش مشكله وطلعت وبعد دقيقه هيا طلعت ورايا
وبقت بتلم هدومها من السطح وانا جيبت هدومي
قالتلي اصبر واخدتني عند السلم وهيا نزلت ع ركبتها ونزلتلي البنطلون وزوبري نايم مصتو وانا ببص ع السلم وفضلت تمص ف زوبري لما وقف وانا خوفت ل ابويا يشك ف حاجه قولتلها كفايه واخدت الهدوم ونزلت حطيتهم ف دولابي
وابويا قالي عمك محمد رن عليه هروح اشوف عايز ايه وجاي قولتلو اجي معاك قالي لا خليك وركب المكنه وخرج وانا علطول قفلت وراه وطلعت ع السطح وساره كانت بتبص عليه وهو ماشي قالتلي كنت عرفه انك طالع قولتلها انزلي كملي مص هيا حطت الهدوم ع السور وراحت طلعت بزازها بره العبايه وقالتلي حلو كده قولتلها اوووي وراحت بلعت زوبري وتمص في والي هيجني اكتر بلعت بضاني وتمصهم
ووبقت تمص ف زوبري جامد وانا ساند ع السور وببص عليه وبص ع الطريق وهيا بتضرب زوبري ف وشها وقولتلها خليك هنا ثواني اخدت الهدوم كلها ونزلتها جري ورجعت مكاني وهيا مسكت زوبري قالتلي نزلتها ليه قولتلها عشان لما ياجي تنزلي جري امال لسه هتنزلي بالهدوم هيشك ف حاجه قالت ده انت صايع ونزلت مص ف زوبري قالتلي تعرف حلمت بيك انبارح وانت بتنكني انبارح اودام البيت وانا بقيت اصرخ وانت بتنيك وابوك مكنش هنا قولتلها انتي لبوه كبيره
قالتلي لبوه وعايزه اتناك قولتلها انا هنيكك قالتلي يلا نكني وراحت رفعت العبايه ونزلت البنطلون بالكلوت ووقفت اوداني وحطت ايديها ع الارض وطيزها مرفوعه لعند زوبري وقالت يلا دخلو انا فتحت طيزها وتفيت ف خرم طيزها ومسكت زوبري ودخلتو ف طيزها كلو وهيا بقت تنيك نفسها تطلع وترجع وصوتها عالي وانا كنت بخرجو من طيزها لكسها قالتلي تعبت قولتلها تعالي واخدتها نزلت ف الشقه بتاعتي ودخلت الاوضه اودام الشباك الي ع الطريق وخليتها تسند بضهرها ع الحيطه وانا حضنتها وزوبري لزق ف كسها
قولتلها تحبي تتناكي ازاي قالت زي مانت عاوز المهم تنكني انا حطيت ايدي ع كسها ودخلت صباعين ف كسها وفضلت انيكها بيهم
وهيا تصوت ف الاوضه وهيا نزلت ع الارض وقالتلي دخل زوبرك بقي انا تعبت
انا دخلت زوبري ف كسها واحنا وقفين وبنيكها تلفون رن ف جيبي كان ابويا قولتلها هوس ابويا
ايوه يابا طب مش هتاجي تاخد لبس ولا حاجه طب والمكنه وانا بدخل زوبري ف كس ساره
خلاص يابا هقولها ولو عايزه هوديها حاضر سلام
وقفلت وعلطول فضلت انيك فيها جامد وهيا اااااااه ااااااه ااااااه براحه براحه وانا هديت قالتلي ف ايه قولتلها ابويا هيروح القاهره وجاي بكره قالتلي هيعمل ايه قولتلها رايح مع عم محمد بالعربيه يشترو بهايم وبيقولي هنام هناك وقول ل ساره لو عايزه تنام عند امها انهارده
قالتلي لا انا هتناك دخلت زوبري ف كسها وبنيكها براحه قولتلها انا هروح اجيب المكنه من عند عم محمد وانتي البسي قميص نوم حلو واتشيكي ع ما اجي قالت وهتسيبني كده قولتلها انا زوبري ف كسك ومش عايز اخرجو بس عشان ابويا مايشك ف حاجه اناوخرجت زوبري من كسها هيا نزلت تمص في وقالتلي هستناك ماتتاخرش انا نزلت بعد ربع ساعه رجعت بالمكنه دخلت البيت وطلعتلي ساره بقميص نوم كلوتها وكلوت بس وبزازها كلها طالعه بره انا قلعت هدومي كلها وقالت هتبقي احلي ليله انهارده وهيا نزلت تمص ف زوبري وانا مسكت تلفوني ورنيت ع ابويا
وهيا بتمصلي وقولتلو ايوه يابا ساره مش عايزه تروح عند امها خلاص ماشي انت فين
ماشي يابا توصل بسلامه
وقفلت ومسكت دماغها فضلت انيكها ف بقها
وقفت وقلعت القميص ونزلت ف بزاوها مص وقالتلي اقعد ع الكنبه قعدت ع الكنبه وماسك زوبري هيا عطتني ضهرها والكلوت بتاعها جبتو ف جنب وقربت مني وقعدت ع زوبري ودخل ف طيزها قالت تؤ عايزه ف كسي وراحت وقفه وفتحت كسها وانا مسكت زوبري ودخلتو ف كسها

HSKsqUx.md.jpg
وهيا قعدت ع زوبري دخل ف كسها وبفت تنط ع زوبري وزوبري داخل خارج ف كسها وهيا تقعد عليه وبتنيك نفسها وهيا ااااه نااار ف كسي

HSKsMsn.md.jpg
وزوبري ف كسها داخل خارج وهيا الي بتنيك نفسها انا بدات اطلع بوسطي ونيكها جامدوهيا بتصرخ اكتر ااااااه كمان كمان نيك مرات ابوك الشرموطه انا شرموطه لزوبرك
وانا بنيكها وهيا اااااه ااااااه وكسها نزل عسل
وانا مش رحمها وهيا وقفت مره واحده وانا بنيكها وبتضحك ودخلت اوضتها وقفلت الباب من جوه قولتلها مالك يالبوه قالت عايزك تغتصبني قولتلها طب افتحي عشان مكسروش وابويا هيعرف
قالتلي تصدق عندك حق وفتخت الباب وانا دخلت عليها كانت لبسه قميص نوم لحد فخادها والكلوت الي كانت لبسه مرمي ع الارض
قالتلي عايزاك تغتصبني وتنكني بعنف انا قولتلها بتحبي العنف قالت تؤ بس عايزه اجربو معاك وانت بتنكني غصب عني كانك بتغتصبني
قربت منها ومسكت طيزها وبقيت افتحهم عن بعض وبقولها بتحبي العنف قالت اممم وانا بوستها من شفايفها وايدي ع طيزها ونازل فيها بوس روحت لفيتها وزوبري اتحشر ف طيزها وقفشت بزازها ورفعتها من ع الارض وزوبري محشور ف طيزها اخدتها وطلعت ف الصاله وقالتلي زوبرك رفعني وبتضحك انا مسكت رجليها وحطيتها ع الطربيزه وقعدت ع ركبي وبصباعي دخلتو ف كسها وفضلت ادخلو وطلعو وهيا ااااااه

HSKQrHx.md.jpg
وهيا كانت بترقص ف طيزها وصباعي ف كسها وقالتلي بقولك تغتصبني تعمل فيا كده قولتلها اشبع من جسمك وغتصبك بعدين فضلت ابعبصها وهيا بتدعك ف كسها لحد مانزلت قولتلها ازاي بتنزلي بسرعه كده قالتلي انا مع ابوك مش بنزل ولا مره بس موضوع ابن جوزي بينكني مش بستحمل بنزلهم ع طول
قولتلها تعرفي ادعكي زوبري هيا قالتلي تعالي ع سرير ابوك ونكني عليه دخلنا جوه وهيا اخدتني بالحضن ومسكت زوبري تدعك في وقالت نكني بقي قولتلها اصبري ادعك زوبري برجلك قالت ازاي قولتلها تعالي نمت ع السرير وعملنا نفس كده

HSKZ8XI.md.jpg
هيا بقت تدعك زوبري وانا احساس رجليها ع زوبري احساس يجنن فضلت انيك رجليها وهيا عجبها الموضوع وكسها اودامي وكنت عايز انيكها فتحت رجليها ونمت عليها ودخلت زوبري ف كسها وهيا ااااااه وانا صاغط بايدي ع وسطها وزوبري ف كسها بنيك فيها وهيا اااااه براحه
قولتلها مفيش براحه ي كسمك وفضلت انيكها ف كسها وانا بنيكها وهيا ااااااه براحه مالك
وانا نمت بجسمي كلو عليها وبقولها عايزه تتناكي ياشرموطه انا هفشخك وهيا ااااااااااه نيكني اووووي وانا خرجت زوبري وبنيك طيزها
وهيا تصرخ جامد وانا بنيكها ف طيزها روحت رافع نفسي وقلبها ع ضهرها بسرعه ودخلت زوبري ف كسها وفضلت انيكها ونزلت ع بزها امص في وعض حلماتها براحه وهيا ااااه كفايه كفايه وانا بعض قالتلي ااااه خلاص وانا ابطل عض ومص ف الحلمه من الوجع قالتلي كسي كسي وانا بنيكها راحت نزلت عسلها ع زوبري وانا بنيكها وهيا اااااااه حرام عليك كفايه كفايه وانا بنيكها ونزلت لبني ف كسها وفضلت فوقها لما زوبري نام خالص وخرج وهيا قالتلي عملتوفي ايه كسي وطيزي وجعني قولتلها بليل هتبقي ف معركه
قالتلي عايزه اتناك ف الشارع زي انبارح وبكره الصبك نطلع بدري تنكني ف الارض
قولتلها الي تؤامري بيه وفضلت ابوس فيها..........

القصه عجبتكم نكمل ولا لا

ولو في قصه عايزني اكملها قولي اسم القصه



الجزاء التاني



فضلت ابوس ف ساره وهيا تقولي كفايه بقي هو انا هطير وبتضحك دخلنا اتشطفنا
وقعدنا مع ع سريري نتكلم وبقيت اقفش ليها
وهيا قالتلي هقولك سر انا كنت متجوزه قبل ابوك راجل عجوز صح قولتلها ايوه
قالتلي كان عندو ابن ف سنك كده كان كل يوم بينام معايا هو زوبرو مكنش كبير زي بتاعك بس كنت مبسوطه وكنت بصحا بليل ادخل عليه
وهو نايم واطلع زوبرو وفضل امصو وركب عليه
ويفضل ينكني وينزل ف كسي مرتين
قولتلها انتي شرموطه ياساره قالت وابوك يوم ماجالي ع البيت يتقدملي مكنش ف حد ف البيت غير انا وامي واخويا مكنش يعرف ان ابوك جاي
امي كبيره وتعبانه مش بتقوم من ع السرير
ابوك اتكلم مع امي واحنا خرجين بوصلو لزق وشي ف الحيطه وفضل يحك زوبرو ف طيزي وقفش بزازي وقعد يقولي انا تعبان اووي ياساره وانا لما حسيت بزوبرو بصراحه مكنتش قدره
انا رفعت عبايتي لفوق ونزلت البنطلون وابوك كان عرفني من زمان اصلا وبيحبني
وابوك مره واحده دخل زوبرو ف كسي وانا كتمه صوتي وابوك ف دقيقتين كان منزل لبنو ف كسي وكنت مبسوطه اووي اني هتجوز ابوك عشان زوبرو كبير ومش بيشبع من النيك وقولت لازم اعمل علاقه معاك لما تكبر عشان اتمتع بيك وبشبابك قولتلها طب اخوك ازاي يشوف الجمال ده ويسكت كده راحت ضحكه اووي
وقالتلي انا اخويا كان كل شويه يمسك بز يضرب طيز ويقولي ايه دول يابت
وكان يقوم حضني من ورا ويفضل يقولي لو جسمك ده محروم وتعبانه اخوك هيريح وكان يفضل يلعب ف جسمي وانا مش قدره اتكلم وهو بيدعك ف كسي وكنت بمصلو زوبرو واحنا ف المطبخ او امي نايمه بس زوبرو مدخش كسي كنا بنريح بعض وكان يوم مابيلحس كسي كنت بكون طايره ف السما انا نمت عليه وفضلت ابوس فيها
راحت قالتلي بامانه انا اتنكت من حوالي 4 رجاله او خمسه بس بصراحه انت زوبرك اكبر واطخن
قالتلي تعالي قوم ناكل وراحت المطبخ
بتعمل اكل وانا طلعت بالبوكسر وحضنتها من ورا ومسكت بزازها بتقولي بتعمل ايه
قولتلها مش عايزاني افشخك
قالتلي عايزاك تفشخني وتعمل فيا كل الي انت عايزو بس اصبر شويه عشان ناويه اعمل حاجات مجنونه انهارده قالتلي تعرف انبارح وانا كنت قعده ع زوبرك بره مكنتش حسا بنفسي كنت حسا بكسي بس وهو بيقولي اتناكي كده ع طول انا بحب اتناك ف الشارع وراحت قالتلي انا لما كنت بسيب ابوك واجي انام جنبك كنت نفسي تركب عليه اوووي وتريحني وتفضل تنيك فيا وتدلع ع زوبرك
هيا عملت اكل واكلنا وكلمت ابويا وعرفت انه خلاص بره وهو كلم ساره وقالتلو هتعشا ونام وهو بيكلمها وانا بقفش فيها وعملت الشاي وانا قاعد ع الكنبه لقيتها نزلت مابين رجلي وطلعت زوبري وقالت يلا عشان مش قدره وبلعت زوبري ف بوقها وفضلت تمصو وراحت وقفه وقلعت العبايه وكانت لبسه قميص نوم وراحت نزلتلي البوكسر وعطتني طيزها وفتحت طيزها وانا مسكت زوبري
وراحت نزله بطيزها ع زوبري وزوبري بيدخل ف كسها وانا بتفرج عليه وراس زوبري ف كسها

HSPh3wx.md.jpg
وهيا اااااه وراحت قعده ع زوبري وهيا قعده ع زوبري مش بتتحرك وكانت بتلف بطيزها يمين وشمال وقالت حسا زوبرك واصل لبطني
وبقت تقعد وتطلع وتنزل براحه وبقت تنزل وتطلع وقالت خرم طيزي بيحرقني اوووي شوف مالو
ورفعت نفسها لفوق واناومسكت زوبري وحطيتو ع خرمها وهيا قعدت عليه ودخل كلو ف طيزها وصوتها خرم ودني وفضلت تركب ع زوبري وتنط عليه وقالت انت ازاي مستحمل كل ده ومانزلتش حرام عليك بتتعبني اكتر كده وانا بضرب طيزها جامد وراحت قامت من ع زوبري
ونزلت ماببن رجلي وفضلت تمص زوبري
بعنف اوووي وتقولي حرام عليك نزل بقي انا تعبت منك وقفتها وقولتلها يلا عشان هنيكك ف الشارع
قالت مش دلوقتي لسه بدري قولتلها عشان حد يشوفنا وياجي ينيكك معايا حضنتني وقالت اااااه كلامك حلو قولتلها عايزه تتناكي من زوبرين قالت اااااه تنكوني جامد انا جسمي كلو عايز يتناك
ياريت يكون ليك كمان اخين كنت اتنين ينكوني وواحد امصلو وكل يوم اتناك منكم
انا زوبري شد اوووي قولتلها البسي عبايتك السمره قالت ليه قولتلها البسي بس جبتلي العبايه قالت دي قولتلها لا التانيه الي بحبل الي بترتبط من النص قالت ااااه ماشي وجات وهيا لبسها ومفتوحه وبزازها وكسها كل باين
وانا طلعت ببص مكنش في حد ع الطريق
قفلت النور الي اودام البيت خالص وانا تشوف الي جاي من بعيد ومحدش يشوفك
وقفت ف نص الشارع احنا بيتنا ف الاراضي
ومفيش حد بياجي ع الطريق بتاعنا غير لما يكون سارح بس طلعت زوبري وهيا قربت مني ونزلت ع ركبتها وفضلت تمص ف زوبري وانا ببص ع الشارع وهيا تبلع وتوف عليه وتمص اووي
شديتها ونزلت فيها بووووس جامد
وفضلت امص بزازها واحنا وقفين ودخلت زوبري ف كسها وفضلت انيكها وهيا تصرخ من الوضع الي احنا في وقعدت تصرخ وتقولي مش قدره وانا حضنها وبنيك كسها جامد وقفش ف طيزها وزوبري لاخرو ف كسها وراحت منزله عسلها ع زوبري وتقولي اااااااااااااه كسي زوبرك مووولع نااار
وراحت قلعت عبايتها وفرشتها ع الارض وقالتلي نام عليها وانا نمت وراحت قعدت ع زوبري ووشها للشارع وفضلت تنط ع زوبري وقالتلي ف حد جاي ع اول الطريق وهيا قامت وانا شوفت عربيه بحمار ع اول الطريق قومنا ودخلنا بسرعه وانا كملت طلوع للسطح غريبه حد يسرح دلوقتي
وببص عليهم وكانت خالتي صباح ام واحد صحبي ومعاها جوز بنتها واخوه رايحين يعملو ايه دلوقتي ف الارض ابنها مسافر وجوزها ميت وانا ببص لمحت جوز بنتها بيمسك بزازها ومشو من اودام بيتنا وساره طلعتلي ملط وقالت طلعت فوق ليه كده قولتلها مفيش راحت قربت وقالتلي تعالي نكمل تحت ونزلنا تحت واخدتني ع سرير ابويا ونمت ع ضهري وركبت فوقي


HSPeMCv.md.jpg
وفضلت انيكها وبعد شويه سمعت صوت خبط جامد ع الباب قومت مفزوع ولبست اي هدوم وبقول مين سمعت صوت واحده بتقول افتح بسرعه فتحت وكانت خالتي صباح فتحتلها ووشها مرعوب وهيا قفلت الباب علطول
وبقولها في ايه هيا من غير ماتتكلم دخلت ع الاوضه الي ف وشها تستخبه والغريب ان جسمها كلو بيتهز تحت العبايه وطيزها الكبيره لزقه ف العبايه قولت احا ساره قلعه ملط جوه
انا دخلت وساره متغطيه وخالتي صباح تعيط
وبقولها في ايه وبمسكها من كتفها وكانت ع الحم حتي بزازها الكبيره مدلدله
بقولها ف ايه ردي وهيا بترتعش دخلتها ع السرير تنام جنب ساره وساره لسه ملط وصباح بصتلنا وعرفت ان انا كنت بنيكها قعدت جنبها ع السرير وساره محروجه تقوم من جنبها كده وانا قعدت نمت جنبها وبقولها انتي لبشتي جسمي ف ايه قالتلي اااااا محمود واخوه حد قتلهم انا ببصلها وببص ل ساره وساره حطه ايديها ع بقها
بقولها مين قالت معرفش قولتلها كنتم رايحين ف الارض دلوقتي ليه هيا سكتت وانا حطيت ايدي ع بزازها وهيا سكتها وقولتلها خلاص عرفت
قولتلها ايه حصل قولت ل ساره تعمل عصير وهيا خايفه تقوم عشان صباح ماتشوفهاش
قولتلها قومي ياساره مش وقته
هيا قامت ملط وصباح بتبصلها وقامت ساره تلبس قميص نوم وطلعت للمطبخ
وهيا بصالي قولتلها انا بنيكها زي مانتي كنتي بتتناكي وروحت قفش بزها جامد وكان كبير
قولتلها قوليلي ايه حصل
قعدت تحكيلي ومش عرفه تتكلم
وشربت العصير وانا بسمع منها
قالتلي وهيا كانت قعده معاهم قولتلها خليك بتفاصيل معايا عشان اعرف كل حاجه يعني كنت قعده معاهم بتاكلو يعني
كانت محروجه قولتلها ياخاله صباح ده حد مقتول قولي عشان لو اعرف اساعدك
قالتلي كنت قاعده ف وسطهم وهما بيلعبو ف جسمي بتتكلم ووشها ف الارض
وتقولي قلعوني كل حاجه وهما قالعين وسمعنا صوت رجل جايه من بعيد والجو ضالمه اخو محمود لبس وبيشوف مين واحنا مستخبيين سمعنه بيصوت ومحمود جري عليه وانا اخدت عبايتي وجريت من غير ماعرف مين ده وانا بجري وسمعت صوت محمود كانو بيموت وجريت علي البيت ومعرفش ايه حصل بعد كده
انا بصيت ل ساره وبقول طب انتي ماشوفتيش من ده قالت لا ولا هو شافني هو كان بعيد وانا جريت قولتلها يعني انتي يوم ماتعوزي تتناكي ياخاله صباح تروحي تتناكي ف الاراضي
وهيا بتعيط قولتلها خلاص مدام ماشفكيش
وروحت مسكت بزازها وبقولها جريتي ازاي بجسمك الملبن ده كده ساره ضحكت وقالت ف الاوقات الي زي دي ممكن تطير
قولت ل طب ياصباح انتي ليك اي حاجه هناك
قالت زي ايه قولتلها يعني انتي مش لبسه غير عبايه ع الحم يعني نسيت كلوت ستيان قالتلي لا هناك قولتلها ياخربيتك ممكن حد يتعرف عليهم حتي بنتك قالت لا دول جداد لسه محمود جيبهملي من بره البلد
قولتلها اااه عايز ينيكك بمزاج
قولتلها وانتي مش بتتناكي ف بيتك ليه
وهيا مش عايزه ترد قولتلها انا بنيك ساره ف بيتنا ايه هيخليني انيكها ف الارض وساره بتقولي عيب ياعبدو قولتلها ماتخفيش خالتي صباح مش هتتكلم دي روحها ف ايدينا دلوقتي
ده احنا ممكن نخرجها بره ونسيبها ونكمل كلامنا
خالتي صباح قالت لا مينفعش ياعبدو
قولتلها خلاص مدام لسه جداد يبقي انتي ف السليم كده كده خليك معانا وماتمشيش بكره عشان لو حد شافك هيقول خليك هنا وكده كده ساره تعرفك هتبقي تقول ان جوزها مسافر وجابتك تنامي معاها انهارده وبكره عشان ماتبقاش لو حدها اطمني ياخاله قالتلي انا مش عرفه انام هروح اقعد ف الاوضه التانيه قولتلها لا هتخليك هنا ف وسطنا وروحت مسكت بزازها وبقولها رغم ان في جريمه قتل وانتي مرعوبه
بس انا كنت بنيك وزوبري هيجان اووي ولما انتي جيتي زوبري هاج اكتر ف لازم انيك عشان ماتعبش لبني يفضل كده وقلعت هدومي وزوبري وقف وهيا بصتلو وطلعت ع السرير من ع رجليها
وزوبري اودامها روحت ع ساره وقولتلها اقلعي قميصك هيا قلعت وبقت ملط وطلعت قعدت ع صدرها ودخلت زوبري ف بقها وهيا بدات تمص وصباح عملها نفسها مش بتبص علينا وانا بنيك ساره ف بقها وهيا تمص زوبري وانا بصيت ل صباح بقولها بتعرفي تمصي هيا بصتلي
ودخلت صباعي ف بوقها وبلعب ف بوقها وبقولها بقالي نص ساعه بنيك فيها ومش عايز انزل وانتم ع اول الطريق كنت بنيكها ع السطح وشيفكم وشايف اخو محمود بيقفش فيك يالبوه
وانا بلعب بصوابعي ف بوقها
ونزلت بزوبري ونمت فوق ساره ودخلتو ف كسها وفضلت انيكها وانا ببص ع صباح وقفش ف بزازها وهيا مش بتتحرك وقرص حلماتها الكبيره
وانا بنيك ساره وايدي ع بزاز صباح
وقولت ل ساره تعالي اركبي ع زوبري وهيا قامت وانا نمت لازق ف صباح وحاسس بجسمها سخن تحت العبايه وساره بتمص ف زوبري
وانا حطيت صوابعي ع شفايف صباح
وشديت وشها عليه بقولها ماتخفيش احنا هنجبلك هدوم داخليه من عند ساره ومفيش اي حاجه ياريت بس يكونو ماتو عشان مايجبوش سيرتك
وانا بقولها مش بنزل بسرعه ماتعرفيش ليه وانا كنت عايزه تتكلم كده
قعدت احسس ع بطنها وحطيت ايدي ع بطنها وساره قامت مسكت زوبري وراحت قعدت عليه وصباح شايفه زوبري وهو بيدخل ف كسها
وساره بدات تنط ع زوبري وتطلع اهااات عاليه

HSPeMCv.md.jpg
وانا بنيكها وحطيت ايدي ع كس صباح وهيا اترعشت جنبي وقالتلي بلاش
قولتلها كنتي اتناكتي ولا لسه وانا بحسس ع كسها وهيا سكته وانا فضلت احسس ع كسها من فوق العبايه وانا بنيك ساره وهيا عنيها كانت ع ساره
بقولها مش عايزه تركبي مكانها شوي وهيا بصالي وفضلت ادعك ف كسها وطلعت ايدي ع بزازها وحلماتها وقفت عن الاول فضلت ادعك ف بزازها وساره تنط ع زوبري وعماله تطلع اهاااات
ودخلت صباعي الوسطاني ف بوق صباح وبقولها مصي وهيا اتجاوبت معايا وبقت تمص صباعي
وانا اتجننت وفضلنا انيك والشهوه زادت عندي ومحستش غير بزوبري بيفضي ف كس ساره وساره ااااااااح ااااااااااه ولبني بيخرج من كسها دفعات تقيله وساره بتلعب ف كسها وزوبري لسه جوووه وفضلت تقرص ف زنبورها وتدعكو اووووي لحد مانزلت ع زوبري كمان ونامت جنبي وانا ف النص وزوبري نام قولت ل صباح
احكيلي من امتي بتتناكي منهم الاتنين
هيا سكته روحت قرصها جامد ف بزها
وقولتلها اتكلمي يالبوه كنت مفكرك محترمه وانا باجي عندكم مع ابنك لو اعرف انك كده كنت نكتك علطول وهيا سكته قولتلها قولي روحت قرصها كمان وقولتلها تعالي ف النص نتسلي عليك انا وساره وانا نامت عليها وكاني هنيكها وقولتلها جسمك ملبن ونمت ع طرف السرير
وهيا ف النص وقولتلها يلا اتكلمي وهيا قالت من 6 شهور لما كان جيبلي الرز بتاعي كان بيشيلو ويدخلو جوه قولتلها وبنتك كانت فين قالت ف شقتها وابني مسافر قولتلها عارف كملي
قالتلي بعد ماخلص مش عرفه ايه حصل ولقيتو مسكني وركب عليه وعمال يتكلم يقولي تعبان عايز انيك وبنتك تعبانه وانا بحاول ابعد عنو ومقدرتش ومن وقته وهو كل ماياجي ينام معايا حتي لما كنت بشوف بنتي بيتحرش بيه
قولتلها طب واخوه قالتلي اخوه من اسبوع بس وهو الي قالنا ع اننا نروح الارض وكده وحصل الي حصل قولتلها ده من حظي الحلو وروحت حطيت ايدي ع كسها ادعك فيا وهيا مسكه ايدي عشان تبعدها وساره بصالنا وقالت وبعدت ايدي عن كسها ومسكت بزها وفعص في بزها اوووي ولقيت ايد ساره ع كس صباح وقالت اشمعنا انا وساره دخلت تحسس ع كسها اووي وانا بقرص بزها وهيا يدوب غمضت عنيها دخلت ايدي ع بزها من العبايه وهيا صدرها رفع من اول ما ايدي مسك جسمها
وطلعت اااه تجنن انا مسكت بزها بقولها حلماتك وقفه اووي وقعدت احسس عليه ولقيت ساره بيديها بتضغط اووي ع كس صباح وصباح شكلها هيجانه عليها اوووي وصباح بتقولي بتعمل ايييه
وانا بدعك ف بزها وهيا بتغمض عنيها لثواني من هيجانها وانا علطول طلعت بزها الشمال ومسكتو جامد وهيا طلعت اااه عاليه وانا نزلت في بزها مص وهيا بقت تطلع اهااات عليه وانا بمص حلماتها البنيه وكنت بمص جامد وشوفت ساره بترفع عبايه صباح لوسطها ونزلت تلحس كسها وانا رفعت العبايه خالص وقلعتها وبقت ملط
وانا نزلت مص ف بزازها الاتنين وهيا تطلع اهات بس وانا بمص ف بزازها وطلعت ع شفايفها وفضلت امص فيهم وكنت هخلعهم من مكانهم
وهيا كانت بتبوسني وانا نازل فيها مص صباح كانت ف ال50 من عمرها بس جسمها حلو اووي
ولونه قمحي وكسها غامق وبزازها بيضه بس حولين الحلمه بني غامق بقيت ابوس فيها وبدعك بزازها وساره بتلحس كسها وفضلنا كده وصباح مش عرفه تاخد نفسها مني ومن ساره ولقيت ساره وقفت ع ركبتها وقعدت مابين رجل صباح عملت نظام مقص كده وراحت قعدت بكسها ع كس صباح وكان في لبن من زوبري لسه ف كس ساره وساره نزلت ع كس صباح وبقت تدعك ف كسها جامد وكانت ببص عليهم وكل ماكس ساره يدعك ف كس صباح حاسس انها بتلمس كهربا ف جسم صباح انا نمت جنبهم وفضلت اتفرج عليهم وصباح ولعانه وصباح نزلت ع كس ساره وساره نزلت ع كس صباح والاتنين مش سايبين بعض وفضلو مع بعض كده يبوسو ف بعض لحد الساعه 1 بليل ساعه ونص كامله بينيكو ف بعض
وانت كنت عايز انيك صباح بس مش عايز دلوقتي عشان اجمع لبن حته عايزه نيكه العمر
وساره نزلت تالت ومردتش تشيب كل صباح غير لما نزل والاتنين نامو وانا قومت عملت عصير وشربت ودخلت نمت جنبهم وكلنا نمنا جنب بعض كانت الساعه 5 الصبح وانا صحيت وصباح صاحيه بتبص للسقف انا حطيت ايدي ع بزها
قولتلها ماتخفيش محدش هيعرف حاجه
وفضلت العب ف حلمت بزها وهيا بصالي وبوستها وبقولها عايزه تتناكي ول لا وهيا بصالي وقالتلي تعرف كنت بفكر ف ايه قولتلها ف ايه
قالت ف الي حصل بينا وكنت بفكر اعمل ايه
قولتله وفكرتي قالت اااها فكرت
عايزاك تمتعني قولتلها انا هفشخك وروحت قرصت ع بزها وقالت العب ف كسي بسرعه وانا حطيت صوابعي ع كسها ودعك في
وهيا اااامممممم امممممم اااااااه ااااااااه
وف ثواني صباح نزلت ع ايدي عسلها
وهيا كانت بتنهج كانها بتتناك طول اليل
قولتلها كسك مولع قالت عايزه امص زوبرك قولتلها قومي ياشرموطه مصي زوبر صاحب ابنك
هيا قامت وانا نمت ع ضهري وهيا مسكت زوبري وفضلت تدعك في ونزلت تمص علطول

HSiFueV.md.jpg

HSiFEdv.md.jpg
وكانت بتبلع النص وتبصلي وتقولي كبير اوووي وترجع تمص الراس وتلحسو بالسانها وانا ببصلها وع حلاوه مصها ونزلت تمص بيضاني وفضلت تمص وانا بقولها اركبي ع زوبري قالتلي لما اشبع من زوبرك الاول وفضلت تمص في وانا زوبري كان خلاص مش قادر ومحسيتش بنفسي غير وانا بنزل وزوبري بقي بينزل لبني ع ايديها الي بتلعب ف زوبري وهيا فتحت بوقها وتستقبل الي بينطر ع وشها

HSiK24a.md.jpg
وفضلت تمص لبني الي بيخرج ولما فضت زوبري خالص بدات تنضف ايديها بالسانها وكان منظرها يجنن هيا بتلحس البن وتبلعو

HSiK1n9.md.jpg
وفضلت تنضف ف ززبري لحد مابقي بيلمع قولتلها يلا اركبي عليه قالت انت لسه منزل
روحت خبطها بالقلم ع وشها براحه قولتلها اركبي ماتناكه وراحت طلعه ع رجلي وقعدت ع زوبري
وقالت زوبرك طخين اووي وهيا بقت تنط وكسها بينزل ميه ع زوبري وانا بنيكها مش عارف ده مني ولا منها وبعد دقيقه هيا نزلت عسلها ع زوبري وزوبري لسه ف كسها وراحت تنط تاني وفضلت تنط وجسمها بيترج زي الجيلي
وانا قفشت بزازها وفضلت انيك فيها وغيرنا الوضع هيا نامت تحت مني وفتحت رجليها ونازل فيها نيك زي الحصان طولنا اووي بسبب ان انا لسه منزل مش شوي
وهيا صوته علي وساره صحت وقالت وطي صوتك وصباح ااااااه ااااااااااح مش قادره
وراحت صباح رفعت نفسها لفوق وبتلعب ف كسها ونزلت ميه كتير اووي ع بطني وزوبري كنت اول مره اشوف كده انا بحسبها شخت ميه عليه اتقرفت وبقولها جاتك قرف ضحكت ساره وقالتلي ده عسل كسها مش شخت ولا حاجه بس دي عندها كبوت يعني مش بتنزل كتير ويوم مابتنزل بتكون حسا بنشوه جامده فعشان كده نزلت بالكميه دي روحت شديت صباح عليه ونزلت ع شفايفها مص وهيا كانت شرموطه كبيره
وقلبتها ع ضهرها ودخل زوبري ف كسها وانا عليه وفضلت انيك ف كسها لحد مانزلت ف كسها لبني كلو وهيا اااااااااه اااااااه كسي كسي ناااااار
وهيا راح منزله تاني ونمنا جنب بعض وبعدها اتكلمنا واتفقت لو هيا طلعت من الحوار هاجي انيكها ف بيتها وهيا تاجي هنا بردو وهياةقامت تستحمه وساره جبتلها كلوت وستيتان وقميص داخلي وهيا لبست العبايه فوق
وكلنا لبسنه هدومنا ومستنيين الناس تعرف الي حصل وقولتلهم يعملو فطار ويتعملو عادي
وانا فتحت باب البيت وقعدت اودام البيت
وهما عملو الفطار ودخلت فطرت معاهم والساعه بقت 8 وسمعت صوت صويت انا طلعت ولقيت رجاله من البلد بتجري ع الطريق والاراضي رايحه جوه خالص سالت واحد في ايه قالي ف اتنين مقتلوين ف ارض عمك سعيد
عمي سعيد ده ابو محمود واخوه
قفلت الباب ودخلت ل صباح قولتلها امسكي اعصابك وماتخفيش وقولتلها انتي لبوه وبوستها بوسه طويله وبفعص ف بزازها قولتلها ماتقلقيش اي حد يقولك كنتي فين قوليلهم ساره كانت قبلتني ف السوق وقالتلي تاجي تنام معايا عشان جوزها مسافر وهيا مع ابن جوزها لوحدهم
وواتفقنا ع الكلام وانا خرجت وجريت مع الرجاله ووصلت كانت بعيده عن بيتنا بكيلو ونص تقريبا
وقت لما وصلت شوفت المنظر ياخربيت ابوك
ايه ده الي قتل فاتح بطنهم وواخد كل حاجه جووه انا مستحملتش المنظر والحكومه جات بعدها بساعه والبلد عرفت هما مين وصباح بقت تصوت ومرعوبه وبنتها والحكومه سالت اهل البلد اذا حد شافهم مع مين ومرات محمود قالت انها كان سارح هو واخوه وصباح قالت الي قولتلها عليه وكانت مرعوبه وخلص كل حاجه ف اليوم ده وصباح روحت بيتها معاها بنتها والكلام انتشر ف البلد ان كان معاهم واحده وهدومها الداخليه موجوده وشكل الي كانت معاهم متفقه مع حد من بتوع تجار الاعضاء وكلمت ابويا وقالي ايوه سمعت المهم انتم بخير وقفل الباب عليكم انا كمان يومين وهاجي قولتلو ماتخفش قالي ماتسرح اليومين دول استنا لما اجي
وكنت قاعد انا وساره واليل دخل وهيا قالتلي كويس ان الموضوع عده ع خير
قولتلها بس مين الكافر ده الي اخدت كل حاجه ف بطنهم وف اليوم ده نكت ساره مرتين وتاني يوم الصبح كنا ملط كنا بنشبع من بعض قبل مابويا ياجي وكانت بترقصلي ملط ونيكها ف المطبخ والحمام وتفرجنا ع التلفزيون عادل امام بقفش ف الفراخ وبصتلها وهيا ضحكت وعلطول قامت تجري ودخلت الاوضه ونزلت تحت السرير وانا ركبت ع طيزها ودخلت زوبري ف كسها وفضلت انيكها وهيا اااااه نكني بحب دماغك اوووي نكني ف كل حته وفضلت انيكها ونزلت ف كسها
وفضانا نضحك وابويا كلمني قالي انا ف الطريق خلي امك تعمل غدا ودخلت معاها المطبخ فضلت امص ف كسها وهيا وقفه ونزلت ع وشي ولحستو ودخلت اتشطفت ولبست هدومي وهيا فضلت تطبخ ملط ولما حطت الفراخ ع النار دخلت اتشطفت وبتقولي تعالي امسح جسمي ومسحت جسمها كلو ودخلت الفوطه ف كسها وقالتلي نصفو ل ابوك عشان هياجي يفشخني
وهيا لبست وكلمتو قالي 5 دقايق ووصل امك عملت الاكل قولتلو ايوه
وانا قاعد وهيا قاعده ع حجري وانا قفش ف بزازها لما سمعنا صوت العربيه قومنا هيا دخلت المطبخ وانا طلعت ل ابويا كان جايب 6 بهايم
فتحت الدوار ودخلناهم وامي حطت الاكل فراخ واكلنا انا وابويا والسواق وابويا حسبو ومشي وفضل ابويا يتكلم ع الي حصل وهو عرف ان صباح كانت نايمه مع ساره
واليل دخل وابويا دخل ينام وساره دخلت معاها وانا قاعد وسامع صوت زوبر ابويا وهو ف كسها وهيا كانت صوتها عالي اووي
وابويا مكنش بقالو 3 ايام ومحروم نيك
فضل ينيك فيها ربع ساعه
والصوت راح بعدها ساره طلعت وقفلت الباب وراها ورفعت عبايتها وشوفت كسها متغرق لبن ورجليها متغرقه لبن وقالتلي كان حصن نزل لبنو ف كسي وبتضحك دخلت تغسل كسها
وراحت نامت وانا قاعد لحد مادخلت نمت ابويا صحاني الصبح وقالي يلا نسرح عشان نجيب برسيم للبهايم دي وطلعنا وساره جبتلنا الفطار وفطرنا وقالي يلا عشان هعملك الشقه وجوزك بنت عمك عبدالمجيد قولتلو لما تعمل الشقه يابا
قالي برحتنا بس البت مش عجباك قولتلو لا هيا حلوه وبنت ناس كويسه بس افرد هيا مش عايزاني قالي ماهو ابوها هيسالها وهيردو علينا بليل مشينا ووصلنا البيت وابويا قال ل ساره طلعي الفراخ دي الاوضه الي ع السطح ونضفي الشفه عشان الكهربائي جاي بكره بطالباتو
اطلع ساعدها عشان نخلص
وطلعت انا وهيا بنضف وكنت بقفش ليها ونخطف بوسه وكنت بطلع الاوضه وخليها تمص زوبري وننزل ونطلع تاني ترفع عبايتها وكنت بلحس كسها وكنت بنيكها واحنا وقفين وهيا كاتمه صوتها ولما قولتلها هنزل اخدتو ف بوقها تشرب لبني
وكملنا تنضيف وكلو بقي تمام
وفضلنا كده اتحرش ب ساره ونيكها لما ابويا يكون بره وعم عبدالمجيد كلمنا وقالي ان البت موافقه وانا اتقدمت وخطبتها وكنت بكلمها فون وساره بتمصلي وكانت تركب ع زوبري وتنيك نفسها وتقولي محدش هياخدكةوهيا خلتني انيكها ف كل حته ف الشقه وخلصنا الشقه بعد شهرين وجيبنا العزال واتجوزت وقضيت احلي نيك مع شيرين مراتي وهيا كانت بتحب النيك اووي
وكانت بتقولي زوبرك كبير اووي وفضلنا سنه وهيا خلفت واد وكنت بنيك ساره بردو
وبقيت انيك ف الاتنين ونسيت صباح خالص احسن ماياجي من وراها مشاكل
وشيرين كانت طولي 170 وجسمها مش رفيع اوي
وجسمها ابيض وكانت حاميه ف النيك اووي

HSiuukX.md.jpg
وكنت كل ماببكون ف فرصه انيك ساره بنيكها ومراتي خلفت كمان عيل وبنت
وركبتلها لولب ومنعت الخلف تاني
وبقيت كل يوم انيك مراتي بليل وكل اسبوع انيك ساره بس التحرش كتير ومراتي كانت بتحب النيك اووي كانت تنزل الواد الكبير تحت وتركب ع زوبري ونفضل ننيك لحد مانشبع من بعض


انتهت..............
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: Thefinal, el-korsan, Abo hassan و 56 آخرين
جميله ياغالى
عايزك تكمل قصه مرات أبويا طلعت شرموطه
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى, shaddd, nizar و 4 آخرين
تجنن ياصاحبى بس وغلاوة سارة ماتتاخرش فى الاجزاء
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى, nizar, ابحث عن المتعه و 2 آخرين
تجنن ياغالي كمل قصت عم عبده الديوث
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى, nizar, Azzamiv و 2 آخرين
ياشباب كيف الحال قصه جديده

والشباب الي بتقولي كمل قصصك قولي اسم القصه وانا هكملها انا عقلي مش دفتر

المهم

طبعا عرفني عبدو امي ميته وانا عندي 10 سنين ابويا اتجوز ساره كان عندها 30 سنه
وابويا 35 سنه نط 10 سنين كمان عشان انا عندي 20 سنه حاليا ساره 40 وابويا 45
قاعدين ف بيت ف اول اخر البلد بنينا البيت ايام الثوره كان ف وسط ارضنا
ابويا اتجوز ساره وعرفت انه كان بيحبها زمان قبل امي بس النصيب وهيا جوزها طلقه عشان مش بتخلف واتجوزت تاني راجل عجوز ومات وعيالو عطولها قرشين وخلعوها

ابويا اتجوزها وفضلت عايشه معانا 10 سنين
كانت بتعملني كاني ابنها واحسن ماشوفتش منها حاجه وحشه يعني هو لبسه كان ضيق بس مكنش ف دماغي حاجه بقي زي امي
انا كنت بفلح ف ارضنا ابويا مادخلنيش مدارس بس بعرف اقراء وكتب هيا علمتني
وكنت بسرح وهيا بتسرح معايا وكانت بتحلب البهايم وابويا لما كان بيضرلها بتاجي تنام عندي
ساره قمحيه شوي طيزها عريضه زي مابتقولو كيرفي وبزازها بالظبط زي حبايه المانجه الكبيره
كنت بشوفها دايما بقمثان نوم وعبايات ملزقه وكنت بسمع صوتها وابويا بينيكها
وكنت بضرب عليه عشرات
الدور التاني عندنا شقتي بس لسه ع التوب الحمر لسه عايزه كهربا والخ الخ عشان اظبطها اقل حاجه 100 الف جنيه اذا مكنش اكتر ف الغله الي احنا فيه ده كنا مربين فراخ وبط فوق وع السطح بننشر هدومنا كده كده محدش جنبنا عشان يتفرج علينا زي ماقولتلكم احنا وسط اراضي وف اخر البلد بينا وبين البيوت 500 متر تقريبا
انا عندي موتسيكل بتاع ابويا وانا عندي عجله بتاعتي بحب العجل عشان رياضه
انا بقي طولي 170 سنتي ساره 163سنتي
زوبري 18 سنتي وطخين شوي
لوني قمحي جسمي ناشف اوي من الارض وسنينها عندي عضل بطن بحب الرياضه بتسليني طول مانا قاعد لوحدي كنت بجيب 300 ضغط كل يوم
كل يوم مش علي مره واحده
والعجله دايما بجيب بيها طلبات
ابويا مش بيحب يضربني هو كل الي عليه يزعق وخلاص وانا كنت بحترمو جدا ابويا بردو
انا عايش ف بلد ارياف بلاش ذكر اسمها هيا نحيت دكرنس كده كلمت ابويا يشتريلي تلفون كبير وهو جبهولي بعد ماطلع روحي وشغلت النت وبقيت اشغل اغاني وانا سارح وبقيت ارقص ف الارض لما بيكون مزاجي حلو
كنت بحب اسمع عبدالباسط وشيبه وعبدالسلام
واحده واحده ع الفيسبوك وساره عرفتني
كنت بقولها اودام ابويا امه ولوحدنا ياساره
وهيا كانت بتقولي طول ماحنا لوحدنا قولي ياساره وفي يوم كنت نايم وبلعب ف التلفون كانت الساعه 11 وكنت سامع صوت اهاات ساره وكنت عارف انها بتتناك وزوبري كان وقف كنت بنام بشورت والفانله ف الحر ده
ف اليوم ده بعد ماكنت بسمع اهات النيك سمعتها بتعيط جامد كنت خايف اتحرك اشوف ف ايه
كبىت دماغي وكنت متاكد انها هتاجي عندي مش اول مره تعملها ابويا بيكون زهق منها وبيقولها روحي نام عند الوله يلا ف نصيبه
وهيا اصلا غلبانه مالهاش حد يسال عليه
قفلت تلفوني وزوبري نام وانا فضلت مستنيها
وهيا خبطت ودخلت وكانت بتعيط ودخلت جنب مني سريري محاوط عليه بنموسايه عشان النموس مايدخلش عندي ف السرير ده غير الجهاز بتاع النموس ده مكنتش عايز اكلمها
عطيتها ضهري وطلعت التلفون هيا قالتلي انت صاحي قولتلها ايوه مش جيلي نوم
هيا سكتت قولتلها هو ضربك ليه قالتلي مفيش
قولتلها ماشي فضلت العب ف التلفون
قالتلي مش عايز تتجوز بقي وتعمل شقتك دي
ضحكت وقولتلها زهقتي مني
قالت لا طبعا مش قصدي بس انت كبرت يعني
عشان تتجوز بدري قولتلها مش مستعجل
وفضلنا نتكلم لحد مانمنا وابويا دخل علينا الصبح صحانا وقالي يلا اطلع ودي الجله للارض وجيب ليهم شويه برسيم وانت جاي
قومت وهو صحا ساره تجهزلو فطار وقالي انه رايح مشوار ضروري وهياجي ع بليل
فطرت معاه وطلعت للارض رميت السباخ وحشيت البرسيم وشغلت اغاني وفضلت ارقص ومزاجي حلو وغني بصوت عالي ولمحت من بعيد حد جاي ازاي ماخدتش بالي منو وه جاي علي كان قرب ايه ده دي ساره قعدت والاغاني شغاله
وهيا جايه تضحك وتقولي بتعمل ايه
قولتلها مابعملش قالتلي انا شيفاك من بعيد وانت بترقص قولتلها يعني بفرفش شويه قالتلي انت ليه محملتش البرسيم قولتلها وهاجي اعمل ايه
خليني هنا شويه انا مزاجي حلو والحمار مبسوط مع البرسيم قالتلي عشان كده بترقص قولتلها ايوه قالتلي يابختك وابوك عكر مزاجي قبل مايمشي
قولتلها انتم ناس نكديه سلوني ف حالي
قالتلي قوم ارقص قولتلها عيب ماينفعش قالت عشان خطري بعد اسرار منها وقفت ورقصت رقص صعايده بالخرزانه وهيا كانت بتسقف
قالتلي اقوم اوريك الرقص بقي
قولتلها احسن حد يشوفنا قالتلي مفيش حد جاي
قولتلها برحتك قالتلي شغل اغنيه اها لو لعبت يازهر دي بحبها شغلتها وهيا قامت ترقص وتهز وسطها وانا بتفرج وزوبري وقف ع جسمعا وهو بيتهز وبزازها الي بتطلع وبتنزل وهيا بتبصلي
وهيا عطتني طيزها وبتحركها يمين وشمال زي الرعاشه فضلت ترقص والاغنيه خلصت
قالتلي ايه رايك قولتلعا رقصك حلو اووي
ضحكت وقالت ابوك مش بيعجبو رقصي
وفضلنا نتكلم وهيا فجاتني بكلمه معرفتش ارد عليها قالتلي انت بتسمعنا بليل صح
بصتلها وقولتلها ايوه بسمعكو
هيا اتكسفت شويه قولتلها عادي مش اول مره يعني ده انا مش بعرف انام بسببكم وبضحك
قولتلها عايز اسالك ع حاجه قالت ايه
قولتلها ليه انبارح بذات كنتي بتعيطي جامد اوي كده غير مره سمعتك فيها ضحكت وقالت مش هقولك قولتلها انتي حره بس بعد كده ماتجيش تنامي عندي وبضحك هيا ضحكت وقالت يرضيك ابقي اعيط وتسيبني بره ضحكت وقولتلها لا
قالتلي لما ياجي وقتها هبقي اقولك
قالتلي يلا نروح قولتلها هنروح نعمل ايه
قالت اي حاجه انا زهقانه
قولتلها انا عجبني رقصك اووي
قالتلي تعالي نرقص مع بعض ف البيت
قولتلها يلا حملت البرسيم وهيا ركبت ومشينا
ودخلت الحمار والبرسيم جوه الدوار
وقولتلها تعملي شاي والدنيا تمام
وقولتلها يلا تعالي نرقص قالت مستعجل ليه
قولتلها رقصك حلو قالت حاضر هرقصلك
بس تتفرج بادب قولتلها حاضر هيا قالتلي روح اوضتك وانا هجيلك قولتلها طب ماهنا احسن
قالت لا وافتح الشباك بتاعك عشان لو حد جاي نشوفو من اول الطريق قولتلها حاضر
دخلت فتحت شباكي وقفلت بلسلك عشان النموس واي حد مايشوفش حاجه من جوه اووي بس انت تشوف اي حد من بعيد
فضلت مستني وحاسس انا زوبري بيوقف من منظر رقصها الي هناك وهيا بعد 5 دقايق دخلت عليه مسكه اشرب ولبسه عبايه بيتي لزقه ف كل حتي ف جسمها بزازها وطيزها مجسمين اووووي
اول مادخلت عدلت نفسي قالتلي مالك
قولتلها مفيش وزوبري وقف ع جسمها
وهيا بتبصلي وربطت الاشرب وقالت اوعي ابوك يعرف هيموتنا قولتلها انا مش اهبل
شغلت اغنيه حسن شاكوش بتاعت حبيبتي افتحي شباكك وهيا بدات ترقص وانا عيني ع جسمها الي عمال يتهز وبزازها الي تجنن وانا زوبري وقف من بصي ليها نسيت زوبري وهو وقف وهيا كانت بتبصلو وانا باصص ليها وهيا تعطيني ضهرها وترقص طيزها الي بترج زي الجيلي
مسكت زوبري جامد اضغط عليه وقعدت ع السرير ورجلي ع الارض وزوبري وقف
وهيا لفت وشها وبتبصلي وزوبري عامل خيمه
وهيا بصتلو وبصتلي وبتضحك براحه
وبقت تهز بزازها وبصالي وانا عيني ع جسمها وبزازها وزوبري كان صاروخ
قالتلي تعالي ارقص معايا وقفت وزوبري اودامي وهيا مسكت ايدي وقالتلي كبرت ياعبدو
قولتلها انا بحبك اووي ضحكت وقالتلي وانا بحبك انت ابني الي مخلفتهوش
وانا من غير اي مقدمات حضنتها وهيا بتضحك بتقولي بتعمل ايه وانا حضنها وبزازها بتتفعص ف صدري وزوبري بيخبط علي بطنها
قالتلي عبدو ابعد شويه انا فوقت ورجعت لورا قولتلها معلش قالتلي لا يا حبيبي ولا يهمك
قالتلي كبرت وبقيت اطول مني
قولتلها طبعا كبرت ضحكت وقالت هو انت كبرت بعقل قالتلي هخرج انا بقي قولتلها خليك نتكلم شويه قالت شكل رقصي عجبك
قولتلها اوووي ضجكت وقالت بين عليك
وانا زوبري بداء ينام شوي
قعدت جنبي ع السرير وانا نمت ع ضهري ورجلي ع الارض وبكلمها وزوبري عامل خيمه بسيطه
وهيا نامت زيي وبزازها الوقفه وبصالي وبنتكلم
قولتلها مش هتقوليلي ابويا بيضربك ليه
بصتلي وقالت دي حاجات عيب مينفعش اقولهالك
قولتلها طب ماتعرفيني عشان لما اتجوز ماعملهاش
قالتلي هتكسف اقول الحاجات دي
قولتلها مش احنا اصحاب ماتخبيش عني حاجه بقي زي منا بحكيلك كل حاجه ضحكت وقالت انت عمرك ماقولتلي حاجه عنك
انا ضحكت وقولت ماهو مفيش حاجه اقولها
قالت قولي سر عنك وانا هقولك الي عايز تعرفو بس يكون سر كبير غير كده مش هقولك
فكرت شويه ومن لهفتي عايز اعرف لما بتتناك من ابويا ليه بعدها بتعيط
قولتلها ماشي بس من غير كسوف
قالت ماشي من غير كسوف
قولتلها مش هنزعل من بعض قالت ياوله قول اخلص قولتلها لما بسمع صوتك مع ابويا
بحلم بيك بليل وسكت هيا قالتلي بتحلم بايه
قولتلها بحلم ان انا بكون نايم معاك
ضحكت ضحكه شرمطه كده وقالت وايه تاني
وانا ببصلها وزوبري وقف
وقربت منها وهيا بصالي وعنيها دايبه كده وقربت اكتر وبشفايفي اخدت شفايفها ف بوسه 10 ثواني بشفايفها الي تحت مسكهم بشفايفي وهيا غمضت عنيها وانا رجعت لورا وببصلها وهيا بتفتح عنيها براحه وبصالي وانا لما حسيتها مش زعلانه
قربت تاني وبوستها وحسيت انها بتبوس معايا
وانا فضلت ابوس دقيقه بالظبط
وحطيت ايدي ع ايديها احسس عليها
ومسكتها وحطيتها ع زوبري هيا رجعت بدماغها وبصتلي قالتلي بتعمل ايه قولتلها معلش مش قصدي وهيا بتبصلي وقالتلي كفايه كده واوعي حد يعرف قولتلها ده سر بينا وهيا قامت بتعدل هدومها قولتلها جسمك حلو اوووي
قالتلي بجد حلو قولتلها اووي
قالتلي تعالي وقفت وهيا قربت مني وقالت شفايفك تجنن وانا بوستها واحنا وقفين وحضنتها وفضلت ابوس فيها 5 دقايق بالظبط وزوبري بيخبط ف بطنها رجعت لورا وقالت ياخربيتك
انت اتعلمت كدا فين قولتلها ع النت قالتلي اتعلمت ايه كمان قولتلها كل حاجه
قالتلي كل حاجه كل حاجه قولتلها ايوه
قالتلي شكلك هتتعبني معاك انا خارجه
وطلعت وطيزها بتهز زي الجيلي وانا كنت حاسس اني ف دنيا تانيه وبعد دقيقه خرجت ليها وباب اوضتها مفتوح دخلت عليها وكانت نايمه ع ضهرها وباصه للسقف قالتلي عاوز ايه
قولتلها انتي ماقولتليش بقي ليه بتعيطي قالتلي عشان خطري بلاش تعرف وهيا لسه نايمه
ومنظرها يجنن اي زوبر اودامها
قولتلها اول مره ابوس حد واحساس يهبل
قالتلي بجد اول مره قولتلها ايوه
قولتلها عايز اجربها تاني بصتلي وقالت تعالي
انا قربت وهيا لسه نايمه قربت دماغي منها وبحسس ع وشها ومشيت صباعي ع شفايفها
قالتلي هتجنني وروحت بشفايفي عليه بوس وهيا المره دي مسكت دماغي ولسانها بقي يطلع ف البوسه وانا برجلي طلعت ع السرير ونمت عليها
وانا مش سيبلها فرصه تتكلم حتهةونمت عليه وصدري فوق بزازها وزوبري وقف ع بطنها
وبايدي مسكت ايديها الاتنين فردتهم ع السرير كاني مكتفها ونازل فيها بوس وبحك زوبري فوق كسها وحاسس انا زوبري ع لحم بطنها
وهيا مش عرفه تتكلم وبقيت ابوس وشها حته حته ورقبتها هيا قالتلي كفايه عشان خطري
وانا باصص ليها وقالتلي كده كتير كفايه كده
قولتلها مش عايز اسيبك قالتلي انا معاك اهو هروح فين وانا مش عايز اقوم من عليها وزوبري حاسس احساس هبلني وهيا تحت بزوبري
قالتلي ياواد براحه مالك
حضنتها وبقولها ف ودنها مش قادر عايز انزل ومش عارف قالتلي عايز تنزل ايه
قولتلها لبني خايف تمشي قبل مانزل وانا مارتحتش قالتلي مش همشي ياحبيبي وخلص برحتك بس انا تعبت انت نايم علي
قولتلها حاضر هقوم وقفت ع الارض وزوبري وقف خالص وهيا قعده ع السرير وبتبص لزوبري
قالتلي ده انت تعبان اوووي وانا باصص ليها وهيا نزلت ع السرير وراحت بيساني ف شفايفي وقالت قالتلي هريحك بس من غير ماتطلعو وهتنزل ف هدومك وانا هغسلها علطول قولتلها ماشي
قربت مني وحطت ايديها ع زوبري من فوق البنطلون وبتمسكو واحساس يجنن
ايد مرات ابويا ع زوبري قالتلي ياخربيتك ياواد ايه ده كلو هو كبير ليه كده وكمان طخين
وانا بسمع كلمها وهيجان حطيت ايدي ع بطنها بحسس عليها وباصص ليها وعيني ف عنيها واخدت شفايفها ف بوسه رومانسيه وهيا بتمسك زوبري جامد وانا طلعت بايدي لفوق حسست ع بزها رجعت لورا وبصتلي قبل ماتتكلم قولتلها سبيني اخدت رحتي قبل مانزل انا من زمان كان نفسي امسكهم اوووي ماتضيعيش مني الفرصه
قالتلي انت تعبان اووي ياحبيبي ورجعت ف البوسه تاني وانا كملت تحسيس ف بزازها وبقيت افعص فيهم وكانت طريه اوووي وبقيت اضغط عليهم رجعت قالتلي انت مش بتنزل ليه ايدي وجعتني قولتلها مش عايز انزل مش عايز ابعد عنك قالتلي ياواد كلامك بيكهربني وراحت مسكت زوبري جامد وبتقولي كبير وطخين اوووي وناشف ليه كده وحاسس انه بتتكلم كده بغيظ
قولتلها بتاع ابويا الكبر ولا بتاعي
قالتلي انت ياحبيبي بتاعك كبير وطخين عنو
واحلي حاجه انه ناشف اوووي حسه اني مسكه حديده قولتلها تعالي نروح اوضتي عشان نبص ع الطريق قالت تعالي وهيا مشت اودامي وطيزها تروح يمين وشمال وهيا بتهز وبتمشي بروقان
دخلت اوضتي وهيا وقفت اودام الشباك بتبص ع الطريق انا وقفت وراها وزوبري دخل مابين طيزها وهيا اااه ياخربيتك بتعمل ايه
قولتلها من زمان نفسي احس بالاحساس ده
وانا حاشر زوبري ف طيزها
قالت كده غلط وهزعل منك ومش هنعمل حاجه تاني قولتلها خلاص رجعت لورا وهيا قالتلي هعملك الي انت عايزو بس برحتنا كده ماتعملش حاجه غصب عني وراحت عطتني ضهرها ورجعت بطيزها وزوبري بقي بيحك في طيزها وقالتلي كده حلو قولتلها اوووي وهيا وقفه وانا بحك زوبري ف طيزها وانا ماسك وسطها كاني بنيكها واحنا وقفين وهيا مسكت بزازها بتفعص فيهم وبتطلع اهات انا علطول مسكت ايديها وهيا ع بزازها قولتلها سبيني اعملك كل الي نفسك في وفضلت افعص ف بزازها وزوبري ف طيزها وانا بفعص ف بزازها وحاسس بحلمت بزازها الي ف كف ايدي
وانا بعفص ف بزازها طلعت ايدي ببعبوص كده وحطيتو ع شفايفها وهيا فتحت بقها وانا دخلت صباعي وهيا بتمص صباعي كلو
قولتلها بتحبي تمصي قالتلي امممم
قولتلها تمصي زوبري وهيا مش بترد
انا كنت عايز اعمل حاجه اعرف منها هيا ساحت ولا لا قولتلها مش عايزه تمصي زوبري وهيا اممممم وبتمص صباعي جامد
قولتلها مش عايزه تعرفي انا حلمت بيك بايه
قالتلي اها قولي حلمت با ايه
قولتلها حلمت انك نايمه جنبي بقميص نوم
وانا نايم وراك ولزقت فيكي ومكنتيش لبسه دخلي وانا عامل نفسي نايم ودخلت زوبري ف كسك وبقيت انيكك وانتي بتصرخي بصوت واطي وانا نمت ع ضهري وانتي ركبتي ع زوبري ونزلت ف كسك مرتين انا قولتلها كده وجسمها بيرتعش مني وحاسس انه تعبت اوووي قالتلي بجد حلمت بكده
قولتلها ايوووه وحلمت انك مصيتي زوبري
قالت زوبرك كبير اووي ياعبدو
انا حطيت ايدي ع بطنها من تحت وبقيت انزلها ع كسها ولما ايدي لمست فوق كسها حسيت ببل جامد حته ايدي لزقت في بعض
قولتلها انتي نزلتي وانا لسه وهيا اممم
قولتلها تحبي الحسلك قالتلي بتحب تلحس
قولتلها اعملك كل حاجه وضغط ع كسها وهيا رجعت طيزها لورا قالتلي ياريت تلحسو
وانا بقولها ف ودنها هلحس كسك وخرم طيزك ونزل لبني ف كسك وهيا امممم اممم وحسيتها انها بتفرك طيزها ف زوبري وفضلنا كده دقيقتين وطلعت منها اهااااااااا وانا بلعب ف كسها وانا حسيت بميه نازله من كسها غرقت عبايتها
وهيا رجعت بطيزها لورا وتقول اااهاااا ااااهااااا مش قدره ااااااه قولتلها نزلتي كام مره قالت تلاته مش قدره وراحت ع السرير قعدت وبنطلونها بينزل عسل منها كسها قولتلها انا قربت انزل نامي ع بطني وهيا من غير ولا كلمه نامت ع بطنها
وانا بحسس ع طيزها وعسلها الي مبقع من ورا
واتا قعدت ع طيزها العريضه احسس عليها وضربها براحه ومن غير ماتاخد بالها
طلعت زوبري العب فيها وىوحت نايم عليها وزوبري ع هدومها هيا حست بيه وانا بقيت انيكها من فوق الهدوم وكنت قربت خلاص وانا بقولها كلام زي عايز انيكك ف كسك ونزل ف كسك ونيك طيزك وبزازك وانا لما حسيت اني خلاص
قعدت ع طيزها ومسكت زوبري ادعك في ولبني نزل كتير اوووي ع طيزها وضهرها ولما خلصت مسحتو ف هدومها ودخلتو ف البنطلون ونمت جنبها وانا بصصلها قالتلي نزلت قولتلها ايووه
نزلت ع ضهرك وطيزك وهيا ساكته قولتلها عقبال لما انزلهم ف كسك ياساره قالتلي عمرك ماهتلمس جلدي قولتلها طب المسي انتي جلدي ومصي زوبري قالت تؤ تؤ مش همصو
قولتلها طب مصي صباعي وانا عطيتها صباعي بقت تمصو بحرفنه اوووي قولتلها مصك حلو اوووي زوبري مش هيستحمل لسانك وهو ع راس زوبري وهيا بصالي وعماله تمص وهيا خرجت ثباعي قالت كفايه بقي راحت قايمه قولتلها لبني نزل كتير ع ضهرك بتحبي البن وهيا مش بتتكلم
روحت واخدها ف بوسه طويله وقولتلها انا مبسوط اوووي وبوست رقبتها وقرصت حلماتها قالت ااااه قولتلها دخل قالت لسه وبتضحك
قولتلها ومش عايزه تمسكيه وتدخليه انتي
قالت تؤ مش هدخلو وهيا بتضحك قالتلي بقيت قليل الادب اووي قولتلها انتي الي طلعت الوحش الي جوايه قولتلها زوبرؤ لسه وقف ايه رايك انام معاك ونريح بعض قالت تؤ تؤ
كسي ل ابوك بس قولتلها طب وطيزك
قالتلي ل ابوك بردو انت بتحبها زي ابوك
قولتلها انا بحب جسمك كلو وقفت وقالتلي هغسل هدومي قبل مابوك ياجي يشوفني كده
قولتلها وايه المشكله قوليلو ابنك كان تعبان وبريحو وهيا ضحكت بصوت عالي ومشت وانا بقولها بحبك قالت وانا بحبك ياموكوس
وهيا خرجت وانا فضلت نايم ع السرير
وزوبري وقف وبفكر ف الي حصل وكنت فرحان اوووي ونمت ومصحتش الا بعد العصر ع ايديها وبتقولي قوم ياعبدو عشان تتغدا مع ابوك انا صحيت وهيا كانت خرجت وصحيت غسلت وشي سلمت ع ابويا وقعدنا نتكلم شويه واتغدينا وشربنا الشاي وانا ولا كان حصل حاجه بينا مع ساره
وهيا كانت لبسه عبايه واسعها وابويا اخد الحمار وراح يشوف الارض وانا قعدت ابص ع ساره قالتاي بتبصلي ليه كده قولتلها بحب اشوفك اودامي وهيا ضحكت
وانا وقفت وقربت منها وهيا بتقولي عايز ايه
قولتلها بوسه بس واخدت شفايفها ف بوسه
وهيا كانت بتبوس معايا وهيا مسكت زوبري
ونزلين بوس ف بعض هيا رجعت لورا وقالتلي تعرف انا اتجوزت مرتين قبل ابوك
واتجوزت ابوك زوبرك اكبر زوبر شوفته
روحت بوستها وقولتلها فرحان انها مش هتبقي اخر مره انا قولت ان دي خلاص النهايه
قالت طول مانت كويس معايا مش همنعك من جسمي بس من بره بس امال الكلام قول الي انت عايزو قولتلها عايزه تمصي زوبري قالت اووووي افضل امص في ودخلو ف بوقي جامد وانا بتخنق منو وانا زوبري شد جامد
قولتلها انتي بتعيطي ليه لما بكون بسمعك مع ابويا قالتلي ابوك لما بيكون نايم فوقي وبتاعو جوايا ولما هو بينزل بيعض ف بزي جامد حته مش براحه لا جامد وسنانو بتعلم اوووي بعيط جامد وهو بيكون زهق مني وبيقولي غوري بره
قولتلها كنتي قوليلي وانا همصهالك براحه
قالتلي هتعضها بردو قولتلها لا همصمص فيهم براحه ولعب بيهم بالساني
قالتلي انت بتحب تلحس
قولتلها ايوووه نفسي الحس كسك اوووي قالتلي عرفت لحس الكس منين قولتلها معايا سكس بسمعو وبويا بينيكك قالت بتتعلم منو
قولتلها اها قالتلي هتفرجني قولتلها ايووه عفرجك قالتلي تصدق ابوك افضل امصلو زوبرو
وهو بيقرف من كسي قولتلها كسك لونه ايه
قالت قمحي واحمر من جووه قولتلها ااااااه تعالي الحسو قالت تؤ تؤ وقالت زوبرك كبير اوووي
عايز ادخلو ف كسي وشبع منو قولتلها طب تعالي يلا قالت لا مش عايزه اتناك منو هيفشخني وانا زوبري ع الاخر وقولت بنت الكلب بتهيجني اووي
قولتلها عايزك بليل تصرخي وتتخيلي زوبري الي ف كسك قالت حاضر ولما ابوك ينكني هجيلك هنا تنكني ورا وتنزل ف كسي وانا بهيج من كلامها قولتلها عايز انيكك قالتلي بجد قولتلها ايووه
قالت ياحبيبي ماينفعش انت لو زوبرك دخل فيا هصرخ ونتفضح قولتلها مش بهزر
قالتلي لا طبعا ماينفعش احنا اخرنا بوس تمسك بزي طيزي وانا العب ف زوبرك وكل ده من فوق الهدوم انما لمس جسم لا روحت قفشت بزازها قولتلها عايز انييك من كسك قالت نكني ف كسي انا وقفت ف وشها ومسكت زوبري الوقف
وبقيت احكو ف كسها جامد وقفشت طيزها كاني بنيك وهيا ااااه كمان نيك كسي كمان نيكني بزوبرك الكبير افشخني وهيا كانت بتهيجني بكلامها وقالتلي زوبرك فشخني من بره الهدوم امال لو دخل ف كسي هيعمل فيا ايه
قولتلها انزلي مصي زوبري قلت عنيا وانا كنت بقول كلمه وخلاص عشان تهيجني بيها لقيتها نزلت ع ركبتها ومسكت زوبري من فوق البنطلون وبتدخل راسو ف بوقها وقالت كده وعملت نفسها بتمص زوبري قولتلها عشان خطري ياساره عايزك تمصي زوبري او الراس بس انا تعبت
قالتلي ماينفعش انا قولتلها خلاص سبتها ومشيت طلعت بره وطلعت للبلد اتمشا شويه ورجعت بعد المغرب ورجعت ابويا كان ف البيت وفضلنا قاعدين ومردتش ابصلها واتعشينا وهيا كانت عماله تكلمني وانا ارد ع السؤال بس وقبل مدخل انام دخلت جوه اضرب عشره ف الحمام عشان كنت حاسس انه بيوضي كلها لبن وضرت عشره وانا بتخيلها بتمصلي زوبري وطلعت وهيا عرفت ان انا ضربت عشره ودخلت نمت وابويا قالي نضف الدوار وجيب برسيم يكفي يومين ولل حاجه قولتلو حاضر يابا ودخلت ع السرير وبعدها بربع ساعه سمعت الاهات وكانت عاليه المره دي
وكنت عارف انها بتعمل كده عشلن اسمع وبعد 10 دقايق خلصو وانا نمت لحد الصبح الساعه كانت 6 وطلعت عملت سندوتشين ونضفت الدوار وحملت الجله ع العربيه كانت 7 ابويا صحا وقالي رايح بدري ليه كده قولتلو هقعد هناك برحتي قالي ماشي انا مش جاي الا بليل قولتلو ماشي يابا
ومشيت للارض وحشيت البرسيم ونمت ع الجسر ومشغل اغاني سمعت صوت بيقولي مش عايز ترجع كانت ساره قولتلها هقعد شويه قالتلي انت زعلان قولتلها هزعل ليه
قعدت جنبي ع الجسر وقالتلي سمعت حاجه انبارح قولتلها لا كنت نمت علطول
قالتلي يخساره ده انا كنت متخيالك انت الي فوقي قولتلها عشان خطري بلاش شغل ده
انا تعبت من موضوع الكلام ده
لقيتها مسكت زوبري قالتلي هو نايم ليه
قولتلها وهيقوم ليه يسمع كلمتين وخلاص
لقيتها دخلت ايديها جوه البنطلون والشورت ومسكت زوبري وقالت مقدرش ع زعلك وبقت تلعب ف زوبري وف ثواني كان وقف
قالت اهااا ده وقف اوووي زوبرك سخن اووي وطخين ياخربيتك ايه ده
وانا فردت رجلي وهيا قالتلي كل ده ياعبدو
وانا ببص يمين وشمال مفيش حد والسكه فاضيه لقيتها طلعت زوبري من البنطلون وخرج بره قالت ااااه ياني قالتلي خود بالك من الطريق
وهيا بتدعك ف زوبري وانا زوبري حديد
وبقت تحسس ع راس زوبري وقالت عايزه ارقصلك قولتلها هنا قالت ايووه قولتلها طب ثواني جيبت العربيه وخليتها تداري ع الطريق يعني اي حد جاي من بعيد مايشوفش غير العربيه
وشغلت اغنيه وهيا بقت ترقص وتقرب مني وانا وقف ببص ع اي حد ياجي ولا حاجه
وتمسك زوبري وترجع بطيزها ع زوبري وراحت خرجتو وفضلت تحك طيزها في وهيا بترقص وتهز بزازها ف وشي وانا زوبري لسه وقف وهيا كل شويه تمسكو وتسيبو وراحت قربت مني ومسكت زوبري وعطتني بوسه رومانسيه وقالت عايزه امص زوبرك قولتلها بجد قالت ايووه بجد
عايزه امصو وشبع منو وراحت نزلت ع ركبتها وعلطول مصت راسو انا قومتها ودخلت زوبري وقولتلها تعالي نمشي قالت لا خليني هنا
محدش هياجي وراحت خرجت زوبري تاني ونزلت تمص راسو وبقت تبلع ف زوبري ودخل نصو وفضلت تمص ف زوبري وانا قاعد وهيا مابين رجلي وشوفت عربيه بحمار من بعيد عدلت هدومي وقومت من مكاني اجمع البرسيم
وطلع عم سعد صاحب ابويا ازيك ياعبدو
ازيك ياعم سعد عامل ايه قالي بخير عايز حاجه قولتلو سلامتك كل ده وهو ماشي ووقت مابعد
هيا قالتلي خليك وقف انت
وهيا نزلت ع ركبتها وبقت تمص جامد وتوف ع زوبري وتمص وانا مش قادر اول مره حد يمصلي وبالحلاوه دي هيا حست اني هنزل راحت طلعت زوبري وبقي راس زوبري بس الي ف بوقها
وفضلت تضرب عشره ثواني كنت نزلت لبني ف بوقها وهيا بلعت لبني كلو ونضفت زوبري دخلت زوبري وقالت لبنك طعمو حلو اوووي
اول مره ابلع لبن كتير كده وبالتقل ده
ده انت لو نزلت ف كسي هتخليني اخلف
قولتلها انا مبسوط اووي انك مصيتي ليه
قالت ولسه ياحبيبي قولتلها تعرفي انبارح كنت صاحي وانا سمعك قالت كنت بتخيل انك فوقي
وصوتي كان عالي ابوك ككان بيقولي وطي صوتك
مايعرفش ان زوبرك الكبير جنني
قالتلي يلا نرجع عشان مجهزه ليك رقص يجننك
انا علطول حملت البرسيم وكنت كل شويه اخد بوسه اضرب طيزها امسك بزها لما خلصت وقالتلي تعالي ارفعني ع العربيه
وانا وقفت وراها وزوبري ع طيزها وانا زنقها قالت ارفعني اوووي وانا زنقها قالت تعرف لو خبطني زوبر ف كسي هتلاقيني قزحه ع العربيه وبتضحك وطلعت ومشينا وفضلنا نتكلم ف الطريق والطريق بقي كلو عربيات قالت كويس اننا مشينا
قالتلي عايزه امص زوبرك ع العربيه وبتضحك واحنا ركبين فضلنا نقول لبعض كلام سكس
ووصلنا دخلت الحمار وهيا قالتلي وريني السكس الي معاك وشغلتو ليها وانا بشيل البرسيم جوه وكنت مشغلها مقطع واحد بينيك امو
وهيا فضلت تتفرج وانا خلصت
ووقفتها ودخلنا البيت وقفلت الباب ووقفت وراها وهيا بتتفرج وامه ركبها ع زوبرو وعماله تنط ع زوبرو وانا حضنها وبقولها حلو قالت اااه
قولتلها تعالي نعمل زيهم وهيا بتحك طيزها ع زوبري وقالتلي هتمتعني قولتلها اوووي
قالت وانا همتعك خليك هنا وبعد شويه هنادي عليك تجيلي الاوضه وهيا دخلت اوضتها وبعد 10 دقايق عبدو تعالي انا دخلت عليها واااااااااااااه ع لبسها كانت لبسه كلوت وستيان وفوقهم قميص نوم شفاف. مفتوح من النص واحمر وجسمها كلو باين انا قلعت قميصي والبنطلون وفضلت بالشورت والفانله بس وهيا قالتلي شغل اغنيه وانا شغلت الاغنيه وبدات ترقص

HSFWTlf.md.jpg

HSFW7NS.md.jpg
وتهز بزازها وطيزها وانا زوبري رفع الشورت لفوق وانا قلعتو وقلعت الفانله وبقيت ملط وهيا بصالي وتقرب مني وفضلت ترقص والاغنيه خلصت
روحت قربت منها حضنها وقولتلها ايه الجمال ده قالتلي حلوه قولتلها ده انا هاكلك اكل
قالتلي ايوه عايزاك تاكلني حته حته
وانا اخدت شفايفها ف بوسه وزوبري بيخبط ف كسها من فوق الكلوت وايدي الشمال ع طيزها واليمين ع بزها طلعتو بره وكان حلماتو وحسست عليه ومسكت حلماتها وقولتلها ابويا كلن بيعض ف دي قالت اااااه نزلت بشفايفي ابوسها وبدات امص فيها وهيا ااااه حلو اوووي مص كمان وانا بمص ف بزها وكانت حلمه قد عقله الصابع بقيت امص فيها وبقولها حلمتك حلوه اووي قالت مص اوووي وانا بقيت امصمص فيها وزوبري دخل مابين فخادها وكسها فوقو علطول وانا فضلت امص وطلعت التاني امص في بردو بقيت ابدل مابينهم وراحت قلعت القميص والستيان
وقالتلي اطلع نام ع السرير نمت ع ضهري وهيا قالتلي امصلك وانت تمصلي قولتلها ماشي هي نامت عكسي 69 مسكت زوبري ولقت تدعك في
زوبري وانا بشم كسها وشيلت الكلوت ف جنب واااااه اخيرا شوفت كسها ونزلت عليه لحس وهيا نزلت ف زوبري مص وانا الحس كسها وهيا كانت بتدخل زوبري ومش قدره تدخلو كلو
وانا لساني مش رحمها وفضلت الحس كسها 5 دقايق وهيا قالت مش قدره وقامت علطول وقعدت ع طيزها وفضلت تدعك ف كسها ونزلت عسلها وكسها اتغرق وهيا بتدعكو وانا ببصلها وع كسها وهيا بصالي وبتدخل صباعين ف كسها

HSF4KJI.md.jpg

HSF4qOX.md.jpg
وانا ماسك زوبري وهيا فتحتلي كسها وقالت يلا دخلو وراحت فتحتلي كسها وقالتلي يلا دخل زوبرك ف كس مرات ابوك وانا ماسك زوبري وحطيتو ع كسها وكان ملزق من عسلها وبطن زوبري رايح جاي ع كسها قالت ماتتعبنيش بقي يلا انا دخلت راس زوبري ف كسها وهيا اااااه ااااااه يلا كمان دخلو واحده واحده وانا بدخلو ف كسها ودخل نصو وهيا عنيه مبرقه وبتتوجع
وانا بدخلو كمان وهيا اااااااه وبصالي ولما دخلتو للاخر وهيا اااااااااااااااه حرام عليك كلو
ودخلت زوبري للبيوض ونمت عليها ونزلت ع شفايفها بوس وزوبري لسه ف كسها وهيا مسكت طيزي وترفعني وتنزلني عليه كانها بتقولي نيك يلا وده الي حصل بقيت انيك ف كسها براحه وهيا ااااه كمان نيك كسي وانا بنيكها براحه وكسها كان يجنن وانا زوبري ف كسها وبقيت انيكها شديد شوي وهيا اهاتها سمعت المكان كلو وهياااااااه ااااااه كمان كمان براحه كسي مش قدره وانا انيكها براحه ورجع انيك اووي وهيا ااااااه اااااه كمان نيك امك الي ربتك وشافت زوبرك بيكبر اودامها ودلوقتي ف كسها نيكني اووي وانا نازل فيها بوس وصدري ف بزازها وهيا تقولي زوبرك يجنن كسي وجعني من زوبرك وانا بنيكها وهيا اااااه كمان ماترحمنيش وانا بنيكها وزوبري للاخر وخرجو وهدخلو كلو تاني وهيا من كتر النيك قالتلي نام ع ضهرك قومت من عليها وزوبري مليان عسل من كسها وهيا نزلت تمصو وقالتلي نام نمت ع ضهري وهيا عطتني طيزها ودخلت مابين رجلي وانا مسكت زوبري وهيا راحت قربت كسها منو ودخلت راسو ف كسها

HSKApcX.md.jpg
وراحت قعده ع زوبري وقالت ااااااه زوبرك يجنن
وقعدت ع زوبري وكلو ف كسها وبقت تهز طيزها وزوبري يروح يمين وشمال ف كسها هيا بقت ترفع وسطها وزوبري يخرج الا راسو وتقعد تاني وفضلت تنيك نفسها وانا فرحان بالي حصل بينا وهيا تنزل ع زوبري وانا بضرب طيزها وهيا تنيك نفسها ومنظر وهيا بترفع طيزها لفوق

HSK5RmG.md.jpg

HSK5YX4.md.jpg
وتقعد ع زوبري جامد وفضلت تعمل كده وانا ولقيت ايديها ع كسها وبتدعك في وحسيت بحاجه سخنه ع زوبري وبتنزل لبضاني وهيا كانت نزلت وجسمها بيرتعش انا وقفت وهيا نامت ع بطنها رفعت طيزها لفوق وهيا اترفعت معايا اخدت وضع الكلبه ودخلت زوبري ف كسها من ورا
هيا وهيا ااااااه وانا دخلتو للاخر

HSK5Ukg.md.jpg
فضلت انيك ف كسها وهيا بتتوجع ف كل لحظه بسمع اهاتها وانا بنيك حسيت ان انا خلاص
زودت ف النيك وهيا حست بكده قالت ااااه جوه جوه وانا بنيك فيها وهيا بقت بترجع بطيزها كمان عليه وانا مسكت طيزها لبني بينزل كلو ف كسها وهيا اااااه ااااااح سخن اووووي ياخربيتك
وانا نزلت لبني كلو ف كسها وهيا اااااح ولما طلعت زوبري لبني خرج منها وهيا مفنسه وكسها يجنن
وهيا قالتلي مبسوط ياحبيبي قولتلها اوووي قالت
وفضلت ع السرير وانا نازل فيها بوس وهيا تقولي احلي يوم ليه انهارده وانبسطت بيه اوووي
قولتلها عقبال طيزك قالت لا كده كفايه اوووي
قولتلها شبعتي مني راحت زقتني ع السرير
وطلعت فوق مني وهيا قعدت ع زوبري تاني للاخر وطلعتو تاني وراحت وقفت وزوبري غرقان عسل من كسها هيا نزلت تمصو وقالتلي يلا انا هدخل اتشطف قولتلها محدش جاي دلوقتي
هيا بعد مامصت زوبري قالت يلا وراحت وقفه ومشت وانا زوبري وقف ولسه ماشبعش منها
قومت زي منا ودخلت عليها الحمام وكانت فاتحه الدش نزلت معاها وزوبري وقف قالت كفايه بقي قولتلها هتشطف معاك واحنا وقفين تحت الدش وزوبري وقف وطيزها ليه مسكت زوبري ودخلتوو
من بين فخادها بقي تحت كسها بالظبط

HSKX0tS.md.jpg
وهيا اااه بتعمل ايه قولتلها سبيني اتمتع بكسك وفضلت انيك فخادها وزوبري تحت كسها وقالتلي كفايه بقي يلا نستحمه سوا وانا خرجت زوبري من تحت كسها وهيا جابت شانبو لشعرها وانا فضلت اغسلها شعرها وكل حته ف جسمها وجسمها كلو رغاوي وانا بقفش ف بزازها النعمه وطريه اوووي
وانا بدعك جسمها وزوبري كل شويه يخبط ف بطنها وطيزها ساره راحت قعدت ع ركبتها وانا ببصلها ولقيتها حطت بزازها ع زوبري وتضمهم ع زوبري جامد وبزازها كانت طريه اوووي

HSKhWXI.md.jpg
وفضلت ماسكه بزازها وانا بنيكها ف بزازها وكانت نعمه اوووي وطريه قولتلها هنزل هيا مسكت زوبري وفضلت تدعك في لحد مانزلت لبني ع وشها وبزازها وهيا بلعت شويه
ووقفنا نتشطف وندعك جسم بعض وانا كنت بدخل صباعين ف كسها اغسلو ونشفنا جسمنا وطلعنا لبست هدومي وقالتلي اجيبلك تتغدا وتعوض لبنك ده اتغدينا وهيا بقت تاكلني بايديها وبوسها كل شويه وشربنا الشاي كان المغرب اذن
قالتلي اليوم طار بسرعه قولتلها انا نكتك ف قد ايه قالت مش عرفه بس كتير اووي قولتلها ولسه ياعسل وانا بوستها وهيا بتبوسني وسمعنا صوت الموتسيكل جاي عدلت نفسي بسرعه ومسكت الشاي وهيا دخلت المطبخ وبويا خبط فتحتلو تعالي يابا قالي يابختك امال امك فين قولتلو جوه قالها اعملي كوبايه شاي يابت دماغي هتنفجر
قالي اتغديت قولتلو ايوه من شويه
هيا عملتلو الشااي قالتلو اجهزلك تتغدا قالها لا
وقعدنا نتكلم وهو كان بيعمل ايه
ودخل جوه الاوضه وهيا دخلت وراه
وطولو اوووي وسمعت اهات بصوت خفيف اوووي عرفت انه شغال نيك طلعت بره البيت وشغلت اغاني وهما ماخرجوش تاني عرفت انهم نامو
وانا فضلت سهران والساعه 12
طلعت ساره قالتلي مانمتش ليه قولتلها مش جيلي نوم قعدت جنبي وقالتلي ينفع ابوك يقطع طيزي من النيك قولتلها انتي ماشبعتيش قالت تؤ فضل ينيك فيا لحد مانزل ف طيزي ونام من بدري
قالتلي تصدق ان النيك هنا هيبقي حلو والجو هنا جميل انت تسند بضهرك ع الحيطه وفارد رجلك وانا اركب فوق زوبرك وفضل اطلع ونزل قولتلها مدام بتتكلمي كده يبقي لسه تعبانه وعايزه تنزلي قالت ايووه لسه هيجانه اوووي قولتلها ابويا نايم قالت اها انا خرجت زوبري من البنطلون وقعدت وسندت ضهري وقالتلي حد ياجي قولتلها الطريق فاضي واحنا بليل وهيا وقفت ورفعت عبايتها وكانت لبسه كلوت بس وجبتو ف جنب وراحت قعدت ع زوبري وزوبري دخل ف طيزها وكانت ضيقه شويه وهيا كتمت بوقها وبقت تطلع وتنزل ولما اتعودت ع زوبري ف طيزها راحت بتدعك ف كسها وبقت طالعه نازله ع زوبري وخرجت زوبري من طيزها ودخلتو ف كسها وفضلت تنيك نفسها ولقيتها يتخبط. ف كسها وبتنزل عسلها ع زوبري وكانت رجليها بترتعش وقفتها وانا وقفت قولتلها ادخلي بصي ع ابويا كده وانا ببص ه الطريق
زي ماعرفتكم بيتنا وسط الارض وبينا وبين اقرب بيت 500 متر هيا بعد ثواني رجعت
قالتلي نايم قولتلها عايزه تتناك فين قالت ف طيزي خليتها تسند بوشها ع الحيطه ووقفت وراها وهيا فتحت طيزها ودخلت زوبري ف طيزها وفضلت انيك فيها ومن خوفي واتسعجالي عشان حد يشوفنا ولا حاجه كنت بنيك بسرعه لحد لما نزلت ف طيزها هيا علطول طلعت زوبري ونزلت تمص في ونضفتو وزوبري نام وهيا دخلت الحمام تمسح لبني ودخلت تنام وانا دخلت انام
وصحيت وابويا كان ف البيت قالي تعالي نروح الارض شويه قولتلو حاضر وهو قال ل ساره جيبي الفطار وحصلينا وهيا قالتلو حاضر واحنا مشينا بالعربيه بالحمار وقعدنا وقالي شغل اغنيه من المخروب الي معاك ده شغلتلو شيبه لما ساره جايه ف الطريق قالي روح جيب الاكل منها احسن توقع ضحكت وروحت عليه بخطوه سريعه
اخدت الاكل من ع راسها قولتلها ماشي ياعروسه مشت جنبي وقالتلي انا عروستك وانت جوزي حبيبي تعرف انبارح كنت مبسوطه اووي وانا ركبه ع زوبرك ف الشارع قولتلها هتفضحينا اقعدي ساكته قالتلي لو كنت انا وانت لوحدنا كنت هركب ع زوبرك هنا كمان وهيا سكتت وقعدنا وفطرنا وترموس الشاي وفضلت قعدين للضهر وبويا قال يلا نمشي الجو حرر اوي وركبنا العربيه ومشينا
وانا طلعت اجيب هدومي من فوق السطح وساره قالتلي خليك انا هطلع اجيب الهدوم كلها قولتلها مش مشكله وطلعت وبعد دقيقه هيا طلعت ورايا
وبقت بتلم هدومها من السطح وانا جيبت هدومي
قالتلي اصبر واخدتني عند السلم وهيا نزلت ع ركبتها ونزلتلي البنطلون وزوبري نايم مصتو وانا ببص ع السلم وفضلت تمص ف زوبري لما وقف وانا خوفت ل ابويا يشك ف حاجه قولتلها كفايه واخدت الهدوم ونزلت حطيتهم ف دولابي
وابويا قالي عمك محمد رن عليه هروح اشوف عايز ايه وجاي قولتلو اجي معاك قالي لا خليك وركب المكنه وخرج وانا علطول قفلت وراه وطلعت ع السطح وساره كانت بتبص عليه وهو ماشي قالتلي كنت عرفه انك طالع قولتلها انزلي كملي مص هيا حطت الهدوم ع السور وراحت طلعت بزازها بره العبايه وقالتلي حلو كده قولتلها اوووي وراحت بلعت زوبري وتمص في والي هيجني اكتر بلعت بضاني وتمصهم
ووبقت تمص ف زوبري جامد وانا ساند ع السور وببص عليه وبص ع الطريق وهيا بتضرب زوبري ف وشها وقولتلها خليك هنا ثواني اخدت الهدوم كلها ونزلتها جري ورجعت مكاني وهيا مسكت زوبري قالتلي نزلتها ليه قولتلها عشان لما ياجي تنزلي جري امال لسه هتنزلي بالهدوم هيشك ف حاجه قالت ده انت صايع ونزلت مص ف زوبري قالتلي تعرف حلمت بيك انبارح وانت بتنكني انبارح اودام البيت وانا بقيت اصرخ وانت بتنيك وابوك مكنش هنا قولتلها انتي لبوه كبيره
قالتلي لبوه وعايزه اتناك قولتلها انا هنيكك قالتلي يلا نكني وراحت رفعت العبايه ونزلت البنطلون بالكلوت ووقفت اوداني وحطت ايديها ع الارض وطيزها مرفوعه لعند زوبري وقالت يلا دخلو انا فتحت طيزها وتفيت ف خرم طيزها ومسكت زوبري ودخلتو ف طيزها كلو وهيا بقت تنيك نفسها تطلع وترجع وصوتها عالي وانا كنت بخرجو من طيزها لكسها قالتلي تعبت قولتلها تعالي واخدتها نزلت ف الشقه بتاعتي ودخلت الاوضه اودام الشباك الي ع الطريق وخليتها تسند بضهرها ع الحيطه وانا حضنتها وزوبري لزق ف كسها
قولتلها تحبي تتناكي ازاي قالت زي مانت عاوز المهم تنكني انا حطيت ايدي ع كسها ودخلت صباعين ف كسها وفضلت انيكها بيهم
وهيا تصوت ف الاوضه وهيا نزلت ع الارض وقالتلي دخل زوبرك بقي انا تعبت
انا دخلت زوبري ف كسها واحنا وقفين وبنيكها تلفون رن ف جيبي كان ابويا قولتلها هوس ابويا
ايوه يابا طب مش هتاجي تاخد لبس ولا حاجه طب والمكنه وانا بدخل زوبري ف كس ساره
خلاص يابا هقولها ولو عايزه هوديها حاضر سلام
وقفلت وعلطول فضلت انيك فيها جامد وهيا اااااااه ااااااه ااااااه براحه براحه وانا هديت قالتلي ف ايه قولتلها ابويا هيروح القاهره وجاي بكره قالتلي هيعمل ايه قولتلها رايح مع عم محمد بالعربيه يشترو بهايم وبيقولي هنام هناك وقول ل ساره لو عايزه تنام عند امها انهارده
قالتلي لا انا هتناك دخلت زوبري ف كسها وبنيكها براحه قولتلها انا هروح اجيب المكنه من عند عم محمد وانتي البسي قميص نوم حلو واتشيكي ع ما اجي قالت وهتسيبني كده قولتلها انا زوبري ف كسك ومش عايز اخرجو بس عشان ابويا مايشك ف حاجه اناوخرجت زوبري من كسها هيا نزلت تمص في وقالتلي هستناك ماتتاخرش انا نزلت بعد ربع ساعه رجعت بالمكنه دخلت البيت وطلعتلي ساره بقميص نوم كلوتها وكلوت بس وبزازها كلها طالعه بره انا قلعت هدومي كلها وقالت هتبقي احلي ليله انهارده وهيا نزلت تمص ف زوبري وانا مسكت تلفوني ورنيت ع ابويا
وهيا بتمصلي وقولتلو ايوه يابا ساره مش عايزه تروح عند امها خلاص ماشي انت فين
ماشي يابا توصل بسلامه
وقفلت ومسكت دماغها فضلت انيكها ف بقها
وقفت وقلعت القميص ونزلت ف بزاوها مص وقالتلي اقعد ع الكنبه قعدت ع الكنبه وماسك زوبري هيا عطتني ضهرها والكلوت بتاعها جبتو ف جنب وقربت مني وقعدت ع زوبري ودخل ف طيزها قالت تؤ عايزه ف كسي وراحت وقفه وفتحت كسها وانا مسكت زوبري ودخلتو ف كسها

HSKsqUx.md.jpg
وهيا قعدت ع زوبري دخل ف كسها وبفت تنط ع زوبري وزوبري داخل خارج ف كسها وهيا تقعد عليه وبتنيك نفسها وهيا ااااه نااار ف كسي

HSKsMsn.md.jpg
وزوبري ف كسها داخل خارج وهيا الي بتنيك نفسها انا بدات اطلع بوسطي ونيكها جامدوهيا بتصرخ اكتر ااااااه كمان كمان نيك مرات ابوك الشرموطه انا شرموطه لزوبرك
وانا بنيكها وهيا اااااه ااااااه وكسها نزل عسل
وانا مش رحمها وهيا وقفت مره واحده وانا بنيكها وبتضحك ودخلت اوضتها وقفلت الباب من جوه قولتلها مالك يالبوه قالت عايزك تغتصبني قولتلها طب افتحي عشان مكسروش وابويا هيعرف
قالتلي تصدق عندك حق وفتخت الباب وانا دخلت عليها كانت لبسه قميص نوم لحد فخادها والكلوت الي كانت لبسه مرمي ع الارض
قالتلي عايزاك تغتصبني وتنكني بعنف انا قولتلها بتحبي العنف قالت تؤ بس عايزه اجربو معاك وانت بتنكني غصب عني كانك بتغتصبني
قربت منها ومسكت طيزها وبقيت افتحهم عن بعض وبقولها بتحبي العنف قالت اممم وانا بوستها من شفايفها وايدي ع طيزها ونازل فيها بوس روحت لفيتها وزوبري اتحشر ف طيزها وقفشت بزازها ورفعتها من ع الارض وزوبري محشور ف طيزها اخدتها وطلعت ف الصاله وقالتلي زوبرك رفعني وبتضحك انا مسكت رجليها وحطيتها ع الطربيزه وقعدت ع ركبي وبصباعي دخلتو ف كسها وفضلت ادخلو وطلعو وهيا ااااااه

HSKQrHx.md.jpg
وهيا كانت بترقص ف طيزها وصباعي ف كسها وقالتلي بقولك تغتصبني تعمل فيا كده قولتلها اشبع من جسمك وغتصبك بعدين فضلت ابعبصها وهيا بتدعك ف كسها لحد مانزلت قولتلها ازاي بتنزلي بسرعه كده قالتلي انا مع ابوك مش بنزل ولا مره بس موضوع ابن جوزي بينكني مش بستحمل بنزلهم ع طول
قولتلها تعرفي ادعكي زوبري هيا قالتلي تعالي ع سرير ابوك ونكني عليه دخلنا جوه وهيا اخدتني بالحضن ومسكت زوبري تدعك في وقالت نكني بقي قولتلها اصبري ادعك زوبري برجلك قالت ازاي قولتلها تعالي نمت ع السرير وعملنا نفس كده

HSKZ8XI.md.jpg
هيا بقت تدعك زوبري وانا احساس رجليها ع زوبري احساس يجنن فضلت انيك رجليها وهيا عجبها الموضوع وكسها اودامي وكنت عايز انيكها فتحت رجليها ونمت عليها ودخلت زوبري ف كسها وهيا ااااااه وانا صاغط بايدي ع وسطها وزوبري ف كسها بنيك فيها وهيا اااااه براحه
قولتلها مفيش براحه ي كسمك وفضلت انيكها ف كسها وانا بنيكها وهيا ااااااه براحه مالك
وانا نمت بجسمي كلو عليها وبقولها عايزه تتناكي ياشرموطه انا هفشخك وهيا ااااااااااه نيكني اووووي وانا خرجت زوبري وبنيك طيزها
وهيا تصرخ جامد وانا بنيكها ف طيزها روحت رافع نفسي وقلبها ع ضهرها بسرعه ودخلت زوبري ف كسها وفضلت انيكها ونزلت ع بزها امص في وعض حلماتها براحه وهيا ااااه كفايه كفايه وانا بعض قالتلي ااااه خلاص وانا ابطل عض ومص ف الحلمه من الوجع قالتلي كسي كسي وانا بنيكها راحت نزلت عسلها ع زوبري وانا بنيكها وهيا اااااااه حرام عليك كفايه كفايه وانا بنيكها ونزلت لبني ف كسها وفضلت فوقها لما زوبري نام خالص وخرج وهيا قالتلي عملتوفي ايه كسي وطيزي وجعني قولتلها بليل هتبقي ف معركه
قالتلي عايزه اتناك ف الشارع زي انبارح وبكره الصبك نطلع بدري تنكني ف الارض
قولتلها الي تؤامري بيه وفضلت ابوس فيها..........

القصه عجبتكم نكمل ولا لا

ولو في قصه عايزني اكملها قولي اسم القصه
كمل القصة بتاع اختى اسماء وعائلة جوزها
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى, nizar, صاحب نفسي و شخص آخر
قصة روووووووعه
والسرد والتفاصيل اكثر من رائعه
تسلم ايدك
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الضاحك الباكى, nizar, صاحب نفسي و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ياشباب كيف الحال قصه جديده

والشباب الي بتقولي كمل قصصك قولي اسم القصه وانا هكملها انا عقلي مش دفتر

المهم

طبعا عرفني عبدو امي ميته وانا عندي 10 سنين ابويا اتجوز ساره كان عندها 30 سنه
وابويا 35 سنه نط 10 سنين كمان عشان انا عندي 20 سنه حاليا ساره 40 وابويا 45
قاعدين ف بيت ف اول اخر البلد بنينا البيت ايام الثوره كان ف وسط ارضنا
ابويا اتجوز ساره وعرفت انه كان بيحبها زمان قبل امي بس النصيب وهيا جوزها طلقه عشان مش بتخلف واتجوزت تاني راجل عجوز ومات وعيالو عطولها قرشين وخلعوها

ابويا اتجوزها وفضلت عايشه معانا 10 سنين
كانت بتعملني كاني ابنها واحسن ماشوفتش منها حاجه وحشه يعني هو لبسه كان ضيق بس مكنش ف دماغي حاجه بقي زي امي
انا كنت بفلح ف ارضنا ابويا مادخلنيش مدارس بس بعرف اقراء وكتب هيا علمتني
وكنت بسرح وهيا بتسرح معايا وكانت بتحلب البهايم وابويا لما كان بيضرلها بتاجي تنام عندي
ساره قمحيه شوي طيزها عريضه زي مابتقولو كيرفي وبزازها بالظبط زي حبايه المانجه الكبيره
كنت بشوفها دايما بقمثان نوم وعبايات ملزقه وكنت بسمع صوتها وابويا بينيكها
وكنت بضرب عليه عشرات
الدور التاني عندنا شقتي بس لسه ع التوب الحمر لسه عايزه كهربا والخ الخ عشان اظبطها اقل حاجه 100 الف جنيه اذا مكنش اكتر ف الغله الي احنا فيه ده كنا مربين فراخ وبط فوق وع السطح بننشر هدومنا كده كده محدش جنبنا عشان يتفرج علينا زي ماقولتلكم احنا وسط اراضي وف اخر البلد بينا وبين البيوت 500 متر تقريبا
انا عندي موتسيكل بتاع ابويا وانا عندي عجله بتاعتي بحب العجل عشان رياضه
انا بقي طولي 170 سنتي ساره 163سنتي
زوبري 18 سنتي وطخين شوي
لوني قمحي جسمي ناشف اوي من الارض وسنينها عندي عضل بطن بحب الرياضه بتسليني طول مانا قاعد لوحدي كنت بجيب 300 ضغط كل يوم
كل يوم مش علي مره واحده
والعجله دايما بجيب بيها طلبات
ابويا مش بيحب يضربني هو كل الي عليه يزعق وخلاص وانا كنت بحترمو جدا ابويا بردو
انا عايش ف بلد ارياف بلاش ذكر اسمها هيا نحيت دكرنس كده كلمت ابويا يشتريلي تلفون كبير وهو جبهولي بعد ماطلع روحي وشغلت النت وبقيت اشغل اغاني وانا سارح وبقيت ارقص ف الارض لما بيكون مزاجي حلو
كنت بحب اسمع عبدالباسط وشيبه وعبدالسلام
واحده واحده ع الفيسبوك وساره عرفتني
كنت بقولها اودام ابويا امه ولوحدنا ياساره
وهيا كانت بتقولي طول ماحنا لوحدنا قولي ياساره وفي يوم كنت نايم وبلعب ف التلفون كانت الساعه 11 وكنت سامع صوت اهاات ساره وكنت عارف انها بتتناك وزوبري كان وقف كنت بنام بشورت والفانله ف الحر ده
ف اليوم ده بعد ماكنت بسمع اهات النيك سمعتها بتعيط جامد كنت خايف اتحرك اشوف ف ايه
كبىت دماغي وكنت متاكد انها هتاجي عندي مش اول مره تعملها ابويا بيكون زهق منها وبيقولها روحي نام عند الوله يلا ف نصيبه
وهيا اصلا غلبانه مالهاش حد يسال عليه
قفلت تلفوني وزوبري نام وانا فضلت مستنيها
وهيا خبطت ودخلت وكانت بتعيط ودخلت جنب مني سريري محاوط عليه بنموسايه عشان النموس مايدخلش عندي ف السرير ده غير الجهاز بتاع النموس ده مكنتش عايز اكلمها
عطيتها ضهري وطلعت التلفون هيا قالتلي انت صاحي قولتلها ايوه مش جيلي نوم
هيا سكتت قولتلها هو ضربك ليه قالتلي مفيش
قولتلها ماشي فضلت العب ف التلفون
قالتلي مش عايز تتجوز بقي وتعمل شقتك دي
ضحكت وقولتلها زهقتي مني
قالت لا طبعا مش قصدي بس انت كبرت يعني
عشان تتجوز بدري قولتلها مش مستعجل
وفضلنا نتكلم لحد مانمنا وابويا دخل علينا الصبح صحانا وقالي يلا اطلع ودي الجله للارض وجيب ليهم شويه برسيم وانت جاي
قومت وهو صحا ساره تجهزلو فطار وقالي انه رايح مشوار ضروري وهياجي ع بليل
فطرت معاه وطلعت للارض رميت السباخ وحشيت البرسيم وشغلت اغاني وفضلت ارقص ومزاجي حلو وغني بصوت عالي ولمحت من بعيد حد جاي ازاي ماخدتش بالي منو وه جاي علي كان قرب ايه ده دي ساره قعدت والاغاني شغاله
وهيا جايه تضحك وتقولي بتعمل ايه
قولتلها مابعملش قالتلي انا شيفاك من بعيد وانت بترقص قولتلها يعني بفرفش شويه قالتلي انت ليه محملتش البرسيم قولتلها وهاجي اعمل ايه
خليني هنا شويه انا مزاجي حلو والحمار مبسوط مع البرسيم قالتلي عشان كده بترقص قولتلها ايوه قالتلي يابختك وابوك عكر مزاجي قبل مايمشي
قولتلها انتم ناس نكديه سلوني ف حالي
قالتلي قوم ارقص قولتلها عيب ماينفعش قالت عشان خطري بعد اسرار منها وقفت ورقصت رقص صعايده بالخرزانه وهيا كانت بتسقف
قالتلي اقوم اوريك الرقص بقي
قولتلها احسن حد يشوفنا قالتلي مفيش حد جاي
قولتلها برحتك قالتلي شغل اغنيه اها لو لعبت يازهر دي بحبها شغلتها وهيا قامت ترقص وتهز وسطها وانا بتفرج وزوبري وقف ع جسمعا وهو بيتهز وبزازها الي بتطلع وبتنزل وهيا بتبصلي
وهيا عطتني طيزها وبتحركها يمين وشمال زي الرعاشه فضلت ترقص والاغنيه خلصت
قالتلي ايه رايك قولتلعا رقصك حلو اووي
ضحكت وقالت ابوك مش بيعجبو رقصي
وفضلنا نتكلم وهيا فجاتني بكلمه معرفتش ارد عليها قالتلي انت بتسمعنا بليل صح
بصتلها وقولتلها ايوه بسمعكو
هيا اتكسفت شويه قولتلها عادي مش اول مره يعني ده انا مش بعرف انام بسببكم وبضحك
قولتلها عايز اسالك ع حاجه قالت ايه
قولتلها ليه انبارح بذات كنتي بتعيطي جامد اوي كده غير مره سمعتك فيها ضحكت وقالت مش هقولك قولتلها انتي حره بس بعد كده ماتجيش تنامي عندي وبضحك هيا ضحكت وقالت يرضيك ابقي اعيط وتسيبني بره ضحكت وقولتلها لا
قالتلي لما ياجي وقتها هبقي اقولك
قالتلي يلا نروح قولتلها هنروح نعمل ايه
قالت اي حاجه انا زهقانه
قولتلها انا عجبني رقصك اووي
قالتلي تعالي نرقص مع بعض ف البيت
قولتلها يلا حملت البرسيم وهيا ركبت ومشينا
ودخلت الحمار والبرسيم جوه الدوار
وقولتلها تعملي شاي والدنيا تمام
وقولتلها يلا تعالي نرقص قالت مستعجل ليه
قولتلها رقصك حلو قالت حاضر هرقصلك
بس تتفرج بادب قولتلها حاضر هيا قالتلي روح اوضتك وانا هجيلك قولتلها طب ماهنا احسن
قالت لا وافتح الشباك بتاعك عشان لو حد جاي نشوفو من اول الطريق قولتلها حاضر
دخلت فتحت شباكي وقفلت بلسلك عشان النموس واي حد مايشوفش حاجه من جوه اووي بس انت تشوف اي حد من بعيد
فضلت مستني وحاسس انا زوبري بيوقف من منظر رقصها الي هناك وهيا بعد 5 دقايق دخلت عليه مسكه اشرب ولبسه عبايه بيتي لزقه ف كل حتي ف جسمها بزازها وطيزها مجسمين اووووي
اول مادخلت عدلت نفسي قالتلي مالك
قولتلها مفيش وزوبري وقف ع جسمها
وهيا بتبصلي وربطت الاشرب وقالت اوعي ابوك يعرف هيموتنا قولتلها انا مش اهبل
شغلت اغنيه حسن شاكوش بتاعت حبيبتي افتحي شباكك وهيا بدات ترقص وانا عيني ع جسمها الي عمال يتهز وبزازها الي تجنن وانا زوبري وقف من بصي ليها نسيت زوبري وهو وقف وهيا كانت بتبصلو وانا باصص ليها وهيا تعطيني ضهرها وترقص طيزها الي بترج زي الجيلي
مسكت زوبري جامد اضغط عليه وقعدت ع السرير ورجلي ع الارض وزوبري وقف
وهيا لفت وشها وبتبصلي وزوبري عامل خيمه
وهيا بصتلو وبصتلي وبتضحك براحه
وبقت تهز بزازها وبصالي وانا عيني ع جسمها وبزازها وزوبري كان صاروخ
قالتلي تعالي ارقص معايا وقفت وزوبري اودامي وهيا مسكت ايدي وقالتلي كبرت ياعبدو
قولتلها انا بحبك اووي ضحكت وقالتلي وانا بحبك انت ابني الي مخلفتهوش
وانا من غير اي مقدمات حضنتها وهيا بتضحك بتقولي بتعمل ايه وانا حضنها وبزازها بتتفعص ف صدري وزوبري بيخبط علي بطنها
قالتلي عبدو ابعد شويه انا فوقت ورجعت لورا قولتلها معلش قالتلي لا يا حبيبي ولا يهمك
قالتلي كبرت وبقيت اطول مني
قولتلها طبعا كبرت ضحكت وقالت هو انت كبرت بعقل قالتلي هخرج انا بقي قولتلها خليك نتكلم شويه قالت شكل رقصي عجبك
قولتلها اوووي ضجكت وقالت بين عليك
وانا زوبري بداء ينام شوي
قعدت جنبي ع السرير وانا نمت ع ضهري ورجلي ع الارض وبكلمها وزوبري عامل خيمه بسيطه
وهيا نامت زيي وبزازها الوقفه وبصالي وبنتكلم
قولتلها مش هتقوليلي ابويا بيضربك ليه
بصتلي وقالت دي حاجات عيب مينفعش اقولهالك
قولتلها طب ماتعرفيني عشان لما اتجوز ماعملهاش
قالتلي هتكسف اقول الحاجات دي
قولتلها مش احنا اصحاب ماتخبيش عني حاجه بقي زي منا بحكيلك كل حاجه ضحكت وقالت انت عمرك ماقولتلي حاجه عنك
انا ضحكت وقولت ماهو مفيش حاجه اقولها
قالت قولي سر عنك وانا هقولك الي عايز تعرفو بس يكون سر كبير غير كده مش هقولك
فكرت شويه ومن لهفتي عايز اعرف لما بتتناك من ابويا ليه بعدها بتعيط
قولتلها ماشي بس من غير كسوف
قالت ماشي من غير كسوف
قولتلها مش هنزعل من بعض قالت ياوله قول اخلص قولتلها لما بسمع صوتك مع ابويا
بحلم بيك بليل وسكت هيا قالتلي بتحلم بايه
قولتلها بحلم ان انا بكون نايم معاك
ضحكت ضحكه شرمطه كده وقالت وايه تاني
وانا ببصلها وزوبري وقف
وقربت منها وهيا بصالي وعنيها دايبه كده وقربت اكتر وبشفايفي اخدت شفايفها ف بوسه 10 ثواني بشفايفها الي تحت مسكهم بشفايفي وهيا غمضت عنيها وانا رجعت لورا وببصلها وهيا بتفتح عنيها براحه وبصالي وانا لما حسيتها مش زعلانه
قربت تاني وبوستها وحسيت انها بتبوس معايا
وانا فضلت ابوس دقيقه بالظبط
وحطيت ايدي ع ايديها احسس عليها
ومسكتها وحطيتها ع زوبري هيا رجعت بدماغها وبصتلي قالتلي بتعمل ايه قولتلها معلش مش قصدي وهيا بتبصلي وقالتلي كفايه كده واوعي حد يعرف قولتلها ده سر بينا وهيا قامت بتعدل هدومها قولتلها جسمك حلو اوووي
قالتلي بجد حلو قولتلها اووي
قالتلي تعالي وقفت وهيا قربت مني وقالت شفايفك تجنن وانا بوستها واحنا وقفين وحضنتها وفضلت ابوس فيها 5 دقايق بالظبط وزوبري بيخبط ف بطنها رجعت لورا وقالت ياخربيتك
انت اتعلمت كدا فين قولتلها ع النت قالتلي اتعلمت ايه كمان قولتلها كل حاجه
قالتلي كل حاجه كل حاجه قولتلها ايوه
قالتلي شكلك هتتعبني معاك انا خارجه
وطلعت وطيزها بتهز زي الجيلي وانا كنت حاسس اني ف دنيا تانيه وبعد دقيقه خرجت ليها وباب اوضتها مفتوح دخلت عليها وكانت نايمه ع ضهرها وباصه للسقف قالتلي عاوز ايه
قولتلها انتي ماقولتليش بقي ليه بتعيطي قالتلي عشان خطري بلاش تعرف وهيا لسه نايمه
ومنظرها يجنن اي زوبر اودامها
قولتلها اول مره ابوس حد واحساس يهبل
قالتلي بجد اول مره قولتلها ايوه
قولتلها عايز اجربها تاني بصتلي وقالت تعالي
انا قربت وهيا لسه نايمه قربت دماغي منها وبحسس ع وشها ومشيت صباعي ع شفايفها
قالتلي هتجنني وروحت بشفايفي عليه بوس وهيا المره دي مسكت دماغي ولسانها بقي يطلع ف البوسه وانا برجلي طلعت ع السرير ونمت عليها
وانا مش سيبلها فرصه تتكلم حتهةونمت عليه وصدري فوق بزازها وزوبري وقف ع بطنها
وبايدي مسكت ايديها الاتنين فردتهم ع السرير كاني مكتفها ونازل فيها بوس وبحك زوبري فوق كسها وحاسس انا زوبري ع لحم بطنها
وهيا مش عرفه تتكلم وبقيت ابوس وشها حته حته ورقبتها هيا قالتلي كفايه عشان خطري
وانا باصص ليها وقالتلي كده كتير كفايه كده
قولتلها مش عايز اسيبك قالتلي انا معاك اهو هروح فين وانا مش عايز اقوم من عليها وزوبري حاسس احساس هبلني وهيا تحت بزوبري
قالتلي ياواد براحه مالك
حضنتها وبقولها ف ودنها مش قادر عايز انزل ومش عارف قالتلي عايز تنزل ايه
قولتلها لبني خايف تمشي قبل مانزل وانا مارتحتش قالتلي مش همشي ياحبيبي وخلص برحتك بس انا تعبت انت نايم علي
قولتلها حاضر هقوم وقفت ع الارض وزوبري وقف خالص وهيا قعده ع السرير وبتبص لزوبري
قالتلي ده انت تعبان اوووي وانا باصص ليها وهيا نزلت ع السرير وراحت بيساني ف شفايفي وقالت قالتلي هريحك بس من غير ماتطلعو وهتنزل ف هدومك وانا هغسلها علطول قولتلها ماشي
قربت مني وحطت ايديها ع زوبري من فوق البنطلون وبتمسكو واحساس يجنن
ايد مرات ابويا ع زوبري قالتلي ياخربيتك ياواد ايه ده كلو هو كبير ليه كده وكمان طخين
وانا بسمع كلمها وهيجان حطيت ايدي ع بطنها بحسس عليها وباصص ليها وعيني ف عنيها واخدت شفايفها ف بوسه رومانسيه وهيا بتمسك زوبري جامد وانا طلعت بايدي لفوق حسست ع بزها رجعت لورا وبصتلي قبل ماتتكلم قولتلها سبيني اخدت رحتي قبل مانزل انا من زمان كان نفسي امسكهم اوووي ماتضيعيش مني الفرصه
قالتلي انت تعبان اووي ياحبيبي ورجعت ف البوسه تاني وانا كملت تحسيس ف بزازها وبقيت افعص فيهم وكانت طريه اوووي وبقيت اضغط عليهم رجعت قالتلي انت مش بتنزل ليه ايدي وجعتني قولتلها مش عايز انزل مش عايز ابعد عنك قالتلي ياواد كلامك بيكهربني وراحت مسكت زوبري جامد وبتقولي كبير وطخين اوووي وناشف ليه كده وحاسس انه بتتكلم كده بغيظ
قولتلها بتاع ابويا الكبر ولا بتاعي
قالتلي انت ياحبيبي بتاعك كبير وطخين عنو
واحلي حاجه انه ناشف اوووي حسه اني مسكه حديده قولتلها تعالي نروح اوضتي عشان نبص ع الطريق قالت تعالي وهيا مشت اودامي وطيزها تروح يمين وشمال وهيا بتهز وبتمشي بروقان
دخلت اوضتي وهيا وقفت اودام الشباك بتبص ع الطريق انا وقفت وراها وزوبري دخل مابين طيزها وهيا اااه ياخربيتك بتعمل ايه
قولتلها من زمان نفسي احس بالاحساس ده
وانا حاشر زوبري ف طيزها
قالت كده غلط وهزعل منك ومش هنعمل حاجه تاني قولتلها خلاص رجعت لورا وهيا قالتلي هعملك الي انت عايزو بس برحتنا كده ماتعملش حاجه غصب عني وراحت عطتني ضهرها ورجعت بطيزها وزوبري بقي بيحك في طيزها وقالتلي كده حلو قولتلها اوووي وهيا وقفه وانا بحك زوبري ف طيزها وانا ماسك وسطها كاني بنيكها واحنا وقفين وهيا مسكت بزازها بتفعص فيهم وبتطلع اهات انا علطول مسكت ايديها وهيا ع بزازها قولتلها سبيني اعملك كل الي نفسك في وفضلت افعص ف بزازها وزوبري ف طيزها وانا بفعص ف بزازها وحاسس بحلمت بزازها الي ف كف ايدي
وانا بعفص ف بزازها طلعت ايدي ببعبوص كده وحطيتو ع شفايفها وهيا فتحت بقها وانا دخلت صباعي وهيا بتمص صباعي كلو
قولتلها بتحبي تمصي قالتلي امممم
قولتلها تمصي زوبري وهيا مش بترد
انا كنت عايز اعمل حاجه اعرف منها هيا ساحت ولا لا قولتلها مش عايزه تمصي زوبري وهيا اممممم وبتمص صباعي جامد
قولتلها مش عايزه تعرفي انا حلمت بيك بايه
قالتلي اها قولي حلمت با ايه
قولتلها حلمت انك نايمه جنبي بقميص نوم
وانا نايم وراك ولزقت فيكي ومكنتيش لبسه دخلي وانا عامل نفسي نايم ودخلت زوبري ف كسك وبقيت انيكك وانتي بتصرخي بصوت واطي وانا نمت ع ضهري وانتي ركبتي ع زوبري ونزلت ف كسك مرتين انا قولتلها كده وجسمها بيرتعش مني وحاسس انه تعبت اوووي قالتلي بجد حلمت بكده
قولتلها ايوووه وحلمت انك مصيتي زوبري
قالت زوبرك كبير اووي ياعبدو
انا حطيت ايدي ع بطنها من تحت وبقيت انزلها ع كسها ولما ايدي لمست فوق كسها حسيت ببل جامد حته ايدي لزقت في بعض
قولتلها انتي نزلتي وانا لسه وهيا اممم
قولتلها تحبي الحسلك قالتلي بتحب تلحس
قولتلها اعملك كل حاجه وضغط ع كسها وهيا رجعت طيزها لورا قالتلي ياريت تلحسو
وانا بقولها ف ودنها هلحس كسك وخرم طيزك ونزل لبني ف كسك وهيا امممم اممم وحسيتها انها بتفرك طيزها ف زوبري وفضلنا كده دقيقتين وطلعت منها اهااااااااا وانا بلعب ف كسها وانا حسيت بميه نازله من كسها غرقت عبايتها
وهيا رجعت بطيزها لورا وتقول اااهاااا ااااهااااا مش قدره ااااااه قولتلها نزلتي كام مره قالت تلاته مش قدره وراحت ع السرير قعدت وبنطلونها بينزل عسل منها كسها قولتلها انا قربت انزل نامي ع بطني وهيا من غير ولا كلمه نامت ع بطنها
وانا بحسس ع طيزها وعسلها الي مبقع من ورا
واتا قعدت ع طيزها العريضه احسس عليها وضربها براحه ومن غير ماتاخد بالها
طلعت زوبري العب فيها وىوحت نايم عليها وزوبري ع هدومها هيا حست بيه وانا بقيت انيكها من فوق الهدوم وكنت قربت خلاص وانا بقولها كلام زي عايز انيكك ف كسك ونزل ف كسك ونيك طيزك وبزازك وانا لما حسيت اني خلاص
قعدت ع طيزها ومسكت زوبري ادعك في ولبني نزل كتير اوووي ع طيزها وضهرها ولما خلصت مسحتو ف هدومها ودخلتو ف البنطلون ونمت جنبها وانا بصصلها قالتلي نزلت قولتلها ايووه
نزلت ع ضهرك وطيزك وهيا ساكته قولتلها عقبال لما انزلهم ف كسك ياساره قالتلي عمرك ماهتلمس جلدي قولتلها طب المسي انتي جلدي ومصي زوبري قالت تؤ تؤ مش همصو
قولتلها طب مصي صباعي وانا عطيتها صباعي بقت تمصو بحرفنه اوووي قولتلها مصك حلو اوووي زوبري مش هيستحمل لسانك وهو ع راس زوبري وهيا بصالي وعماله تمص وهيا خرجت ثباعي قالت كفايه بقي راحت قايمه قولتلها لبني نزل كتير ع ضهرك بتحبي البن وهيا مش بتتكلم
روحت واخدها ف بوسه طويله وقولتلها انا مبسوط اوووي وبوست رقبتها وقرصت حلماتها قالت ااااه قولتلها دخل قالت لسه وبتضحك
قولتلها ومش عايزه تمسكيه وتدخليه انتي
قالت تؤ مش هدخلو وهيا بتضحك قالتلي بقيت قليل الادب اووي قولتلها انتي الي طلعت الوحش الي جوايه قولتلها زوبرؤ لسه وقف ايه رايك انام معاك ونريح بعض قالت تؤ تؤ
كسي ل ابوك بس قولتلها طب وطيزك
قالتلي ل ابوك بردو انت بتحبها زي ابوك
قولتلها انا بحب جسمك كلو وقفت وقالتلي هغسل هدومي قبل مابوك ياجي يشوفني كده
قولتلها وايه المشكله قوليلو ابنك كان تعبان وبريحو وهيا ضحكت بصوت عالي ومشت وانا بقولها بحبك قالت وانا بحبك ياموكوس
وهيا خرجت وانا فضلت نايم ع السرير
وزوبري وقف وبفكر ف الي حصل وكنت فرحان اوووي ونمت ومصحتش الا بعد العصر ع ايديها وبتقولي قوم ياعبدو عشان تتغدا مع ابوك انا صحيت وهيا كانت خرجت وصحيت غسلت وشي سلمت ع ابويا وقعدنا نتكلم شويه واتغدينا وشربنا الشاي وانا ولا كان حصل حاجه بينا مع ساره
وهيا كانت لبسه عبايه واسعها وابويا اخد الحمار وراح يشوف الارض وانا قعدت ابص ع ساره قالتاي بتبصلي ليه كده قولتلها بحب اشوفك اودامي وهيا ضحكت
وانا وقفت وقربت منها وهيا بتقولي عايز ايه
قولتلها بوسه بس واخدت شفايفها ف بوسه
وهيا كانت بتبوس معايا وهيا مسكت زوبري
ونزلين بوس ف بعض هيا رجعت لورا وقالتلي تعرف انا اتجوزت مرتين قبل ابوك
واتجوزت ابوك زوبرك اكبر زوبر شوفته
روحت بوستها وقولتلها فرحان انها مش هتبقي اخر مره انا قولت ان دي خلاص النهايه
قالت طول مانت كويس معايا مش همنعك من جسمي بس من بره بس امال الكلام قول الي انت عايزو قولتلها عايزه تمصي زوبري قالت اووووي افضل امص في ودخلو ف بوقي جامد وانا بتخنق منو وانا زوبري شد جامد
قولتلها انتي بتعيطي ليه لما بكون بسمعك مع ابويا قالتلي ابوك لما بيكون نايم فوقي وبتاعو جوايا ولما هو بينزل بيعض ف بزي جامد حته مش براحه لا جامد وسنانو بتعلم اوووي بعيط جامد وهو بيكون زهق مني وبيقولي غوري بره
قولتلها كنتي قوليلي وانا همصهالك براحه
قالتلي هتعضها بردو قولتلها لا همصمص فيهم براحه ولعب بيهم بالساني
قالتلي انت بتحب تلحس
قولتلها ايوووه نفسي الحس كسك اوووي قالتلي عرفت لحس الكس منين قولتلها معايا سكس بسمعو وبويا بينيكك قالت بتتعلم منو
قولتلها اها قالتلي هتفرجني قولتلها ايووه عفرجك قالتلي تصدق ابوك افضل امصلو زوبرو
وهو بيقرف من كسي قولتلها كسك لونه ايه
قالت قمحي واحمر من جووه قولتلها ااااااه تعالي الحسو قالت تؤ تؤ وقالت زوبرك كبير اوووي
عايز ادخلو ف كسي وشبع منو قولتلها طب تعالي يلا قالت لا مش عايزه اتناك منو هيفشخني وانا زوبري ع الاخر وقولت بنت الكلب بتهيجني اووي
قولتلها عايزك بليل تصرخي وتتخيلي زوبري الي ف كسك قالت حاضر ولما ابوك ينكني هجيلك هنا تنكني ورا وتنزل ف كسي وانا بهيج من كلامها قولتلها عايز انيكك قالتلي بجد قولتلها ايووه
قالت ياحبيبي ماينفعش انت لو زوبرك دخل فيا هصرخ ونتفضح قولتلها مش بهزر
قالتلي لا طبعا ماينفعش احنا اخرنا بوس تمسك بزي طيزي وانا العب ف زوبرك وكل ده من فوق الهدوم انما لمس جسم لا روحت قفشت بزازها قولتلها عايز انييك من كسك قالت نكني ف كسي انا وقفت ف وشها ومسكت زوبري الوقف
وبقيت احكو ف كسها جامد وقفشت طيزها كاني بنيك وهيا ااااه كمان نيك كسي كمان نيكني بزوبرك الكبير افشخني وهيا كانت بتهيجني بكلامها وقالتلي زوبرك فشخني من بره الهدوم امال لو دخل ف كسي هيعمل فيا ايه
قولتلها انزلي مصي زوبري قلت عنيا وانا كنت بقول كلمه وخلاص عشان تهيجني بيها لقيتها نزلت ع ركبتها ومسكت زوبري من فوق البنطلون وبتدخل راسو ف بوقها وقالت كده وعملت نفسها بتمص زوبري قولتلها عشان خطري ياساره عايزك تمصي زوبري او الراس بس انا تعبت
قالتلي ماينفعش انا قولتلها خلاص سبتها ومشيت طلعت بره وطلعت للبلد اتمشا شويه ورجعت بعد المغرب ورجعت ابويا كان ف البيت وفضلنا قاعدين ومردتش ابصلها واتعشينا وهيا كانت عماله تكلمني وانا ارد ع السؤال بس وقبل مدخل انام دخلت جوه اضرب عشره ف الحمام عشان كنت حاسس انه بيوضي كلها لبن وضرت عشره وانا بتخيلها بتمصلي زوبري وطلعت وهيا عرفت ان انا ضربت عشره ودخلت نمت وابويا قالي نضف الدوار وجيب برسيم يكفي يومين ولل حاجه قولتلو حاضر يابا ودخلت ع السرير وبعدها بربع ساعه سمعت الاهات وكانت عاليه المره دي
وكنت عارف انها بتعمل كده عشلن اسمع وبعد 10 دقايق خلصو وانا نمت لحد الصبح الساعه كانت 6 وطلعت عملت سندوتشين ونضفت الدوار وحملت الجله ع العربيه كانت 7 ابويا صحا وقالي رايح بدري ليه كده قولتلو هقعد هناك برحتي قالي ماشي انا مش جاي الا بليل قولتلو ماشي يابا
ومشيت للارض وحشيت البرسيم ونمت ع الجسر ومشغل اغاني سمعت صوت بيقولي مش عايز ترجع كانت ساره قولتلها هقعد شويه قالتلي انت زعلان قولتلها هزعل ليه
قعدت جنبي ع الجسر وقالتلي سمعت حاجه انبارح قولتلها لا كنت نمت علطول
قالتلي يخساره ده انا كنت متخيالك انت الي فوقي قولتلها عشان خطري بلاش شغل ده
انا تعبت من موضوع الكلام ده
لقيتها مسكت زوبري قالتلي هو نايم ليه
قولتلها وهيقوم ليه يسمع كلمتين وخلاص
لقيتها دخلت ايديها جوه البنطلون والشورت ومسكت زوبري وقالت مقدرش ع زعلك وبقت تلعب ف زوبري وف ثواني كان وقف
قالت اهااا ده وقف اوووي زوبرك سخن اووي وطخين ياخربيتك ايه ده
وانا فردت رجلي وهيا قالتلي كل ده ياعبدو
وانا ببص يمين وشمال مفيش حد والسكه فاضيه لقيتها طلعت زوبري من البنطلون وخرج بره قالت ااااه ياني قالتلي خود بالك من الطريق
وهيا بتدعك ف زوبري وانا زوبري حديد
وبقت تحسس ع راس زوبري وقالت عايزه ارقصلك قولتلها هنا قالت ايووه قولتلها طب ثواني جيبت العربيه وخليتها تداري ع الطريق يعني اي حد جاي من بعيد مايشوفش غير العربيه
وشغلت اغنيه وهيا بقت ترقص وتقرب مني وانا وقف ببص ع اي حد ياجي ولا حاجه
وتمسك زوبري وترجع بطيزها ع زوبري وراحت خرجتو وفضلت تحك طيزها في وهيا بترقص وتهز بزازها ف وشي وانا زوبري لسه وقف وهيا كل شويه تمسكو وتسيبو وراحت قربت مني ومسكت زوبري وعطتني بوسه رومانسيه وقالت عايزه امص زوبرك قولتلها بجد قالت ايووه بجد
عايزه امصو وشبع منو وراحت نزلت ع ركبتها وعلطول مصت راسو انا قومتها ودخلت زوبري وقولتلها تعالي نمشي قالت لا خليني هنا
محدش هياجي وراحت خرجت زوبري تاني ونزلت تمص راسو وبقت تبلع ف زوبري ودخل نصو وفضلت تمص ف زوبري وانا قاعد وهيا مابين رجلي وشوفت عربيه بحمار من بعيد عدلت هدومي وقومت من مكاني اجمع البرسيم
وطلع عم سعد صاحب ابويا ازيك ياعبدو
ازيك ياعم سعد عامل ايه قالي بخير عايز حاجه قولتلو سلامتك كل ده وهو ماشي ووقت مابعد
هيا قالتلي خليك وقف انت
وهيا نزلت ع ركبتها وبقت تمص جامد وتوف ع زوبري وتمص وانا مش قادر اول مره حد يمصلي وبالحلاوه دي هيا حست اني هنزل راحت طلعت زوبري وبقي راس زوبري بس الي ف بوقها
وفضلت تضرب عشره ثواني كنت نزلت لبني ف بوقها وهيا بلعت لبني كلو ونضفت زوبري دخلت زوبري وقالت لبنك طعمو حلو اوووي
اول مره ابلع لبن كتير كده وبالتقل ده
ده انت لو نزلت ف كسي هتخليني اخلف
قولتلها انا مبسوط اووي انك مصيتي ليه
قالت ولسه ياحبيبي قولتلها تعرفي انبارح كنت صاحي وانا سمعك قالت كنت بتخيل انك فوقي
وصوتي كان عالي ابوك ككان بيقولي وطي صوتك
مايعرفش ان زوبرك الكبير جنني
قالتلي يلا نرجع عشان مجهزه ليك رقص يجننك
انا علطول حملت البرسيم وكنت كل شويه اخد بوسه اضرب طيزها امسك بزها لما خلصت وقالتلي تعالي ارفعني ع العربيه
وانا وقفت وراها وزوبري ع طيزها وانا زنقها قالت ارفعني اوووي وانا زنقها قالت تعرف لو خبطني زوبر ف كسي هتلاقيني قزحه ع العربيه وبتضحك وطلعت ومشينا وفضلنا نتكلم ف الطريق والطريق بقي كلو عربيات قالت كويس اننا مشينا
قالتلي عايزه امص زوبرك ع العربيه وبتضحك واحنا ركبين فضلنا نقول لبعض كلام سكس
ووصلنا دخلت الحمار وهيا قالتلي وريني السكس الي معاك وشغلتو ليها وانا بشيل البرسيم جوه وكنت مشغلها مقطع واحد بينيك امو
وهيا فضلت تتفرج وانا خلصت
ووقفتها ودخلنا البيت وقفلت الباب ووقفت وراها وهيا بتتفرج وامه ركبها ع زوبرو وعماله تنط ع زوبرو وانا حضنها وبقولها حلو قالت اااه
قولتلها تعالي نعمل زيهم وهيا بتحك طيزها ع زوبري وقالتلي هتمتعني قولتلها اوووي
قالت وانا همتعك خليك هنا وبعد شويه هنادي عليك تجيلي الاوضه وهيا دخلت اوضتها وبعد 10 دقايق عبدو تعالي انا دخلت عليها واااااااااااااه ع لبسها كانت لبسه كلوت وستيان وفوقهم قميص نوم شفاف. مفتوح من النص واحمر وجسمها كلو باين انا قلعت قميصي والبنطلون وفضلت بالشورت والفانله بس وهيا قالتلي شغل اغنيه وانا شغلت الاغنيه وبدات ترقص

HSFWTlf.md.jpg

HSFW7NS.md.jpg
وتهز بزازها وطيزها وانا زوبري رفع الشورت لفوق وانا قلعتو وقلعت الفانله وبقيت ملط وهيا بصالي وتقرب مني وفضلت ترقص والاغنيه خلصت
روحت قربت منها حضنها وقولتلها ايه الجمال ده قالتلي حلوه قولتلها ده انا هاكلك اكل
قالتلي ايوه عايزاك تاكلني حته حته
وانا اخدت شفايفها ف بوسه وزوبري بيخبط ف كسها من فوق الكلوت وايدي الشمال ع طيزها واليمين ع بزها طلعتو بره وكان حلماتو وحسست عليه ومسكت حلماتها وقولتلها ابويا كلن بيعض ف دي قالت اااااه نزلت بشفايفي ابوسها وبدات امص فيها وهيا ااااه حلو اوووي مص كمان وانا بمص ف بزها وكانت حلمه قد عقله الصابع بقيت امص فيها وبقولها حلمتك حلوه اووي قالت مص اوووي وانا بقيت امصمص فيها وزوبري دخل مابين فخادها وكسها فوقو علطول وانا فضلت امص وطلعت التاني امص في بردو بقيت ابدل مابينهم وراحت قلعت القميص والستيان
وقالتلي اطلع نام ع السرير نمت ع ضهري وهيا قالتلي امصلك وانت تمصلي قولتلها ماشي هي نامت عكسي 69 مسكت زوبري ولقت تدعك في
زوبري وانا بشم كسها وشيلت الكلوت ف جنب واااااه اخيرا شوفت كسها ونزلت عليه لحس وهيا نزلت ف زوبري مص وانا الحس كسها وهيا كانت بتدخل زوبري ومش قدره تدخلو كلو
وانا لساني مش رحمها وفضلت الحس كسها 5 دقايق وهيا قالت مش قدره وقامت علطول وقعدت ع طيزها وفضلت تدعك ف كسها ونزلت عسلها وكسها اتغرق وهيا بتدعكو وانا ببصلها وع كسها وهيا بصالي وبتدخل صباعين ف كسها

HSF4KJI.md.jpg

HSF4qOX.md.jpg
وانا ماسك زوبري وهيا فتحتلي كسها وقالت يلا دخلو وراحت فتحتلي كسها وقالتلي يلا دخل زوبرك ف كس مرات ابوك وانا ماسك زوبري وحطيتو ع كسها وكان ملزق من عسلها وبطن زوبري رايح جاي ع كسها قالت ماتتعبنيش بقي يلا انا دخلت راس زوبري ف كسها وهيا اااااه ااااااه يلا كمان دخلو واحده واحده وانا بدخلو ف كسها ودخل نصو وهيا عنيه مبرقه وبتتوجع
وانا بدخلو كمان وهيا اااااااه وبصالي ولما دخلتو للاخر وهيا اااااااااااااااه حرام عليك كلو
ودخلت زوبري للبيوض ونمت عليها ونزلت ع شفايفها بوس وزوبري لسه ف كسها وهيا مسكت طيزي وترفعني وتنزلني عليه كانها بتقولي نيك يلا وده الي حصل بقيت انيك ف كسها براحه وهيا ااااه كمان نيك كسي وانا بنيكها براحه وكسها كان يجنن وانا زوبري ف كسها وبقيت انيكها شديد شوي وهيا اهاتها سمعت المكان كلو وهياااااااه ااااااه كمان كمان براحه كسي مش قدره وانا انيكها براحه ورجع انيك اووي وهيا ااااااه اااااه كمان نيك امك الي ربتك وشافت زوبرك بيكبر اودامها ودلوقتي ف كسها نيكني اووي وانا نازل فيها بوس وصدري ف بزازها وهيا تقولي زوبرك يجنن كسي وجعني من زوبرك وانا بنيكها وهيا اااااه كمان ماترحمنيش وانا بنيكها وزوبري للاخر وخرجو وهدخلو كلو تاني وهيا من كتر النيك قالتلي نام ع ضهرك قومت من عليها وزوبري مليان عسل من كسها وهيا نزلت تمصو وقالتلي نام نمت ع ضهري وهيا عطتني طيزها ودخلت مابين رجلي وانا مسكت زوبري وهيا راحت قربت كسها منو ودخلت راسو ف كسها

HSKApcX.md.jpg
وراحت قعده ع زوبري وقالت ااااااه زوبرك يجنن
وقعدت ع زوبري وكلو ف كسها وبقت تهز طيزها وزوبري يروح يمين وشمال ف كسها هيا بقت ترفع وسطها وزوبري يخرج الا راسو وتقعد تاني وفضلت تنيك نفسها وانا فرحان بالي حصل بينا وهيا تنزل ع زوبري وانا بضرب طيزها وهيا تنيك نفسها ومنظر وهيا بترفع طيزها لفوق

HSK5RmG.md.jpg

HSK5YX4.md.jpg
وتقعد ع زوبري جامد وفضلت تعمل كده وانا ولقيت ايديها ع كسها وبتدعك في وحسيت بحاجه سخنه ع زوبري وبتنزل لبضاني وهيا كانت نزلت وجسمها بيرتعش انا وقفت وهيا نامت ع بطنها رفعت طيزها لفوق وهيا اترفعت معايا اخدت وضع الكلبه ودخلت زوبري ف كسها من ورا
هيا وهيا ااااااه وانا دخلتو للاخر

HSK5Ukg.md.jpg
فضلت انيك ف كسها وهيا بتتوجع ف كل لحظه بسمع اهاتها وانا بنيك حسيت ان انا خلاص
زودت ف النيك وهيا حست بكده قالت ااااه جوه جوه وانا بنيك فيها وهيا بقت بترجع بطيزها كمان عليه وانا مسكت طيزها لبني بينزل كلو ف كسها وهيا اااااه ااااااح سخن اووووي ياخربيتك
وانا نزلت لبني كلو ف كسها وهيا اااااح ولما طلعت زوبري لبني خرج منها وهيا مفنسه وكسها يجنن
وهيا قالتلي مبسوط ياحبيبي قولتلها اوووي قالت
وفضلت ع السرير وانا نازل فيها بوس وهيا تقولي احلي يوم ليه انهارده وانبسطت بيه اوووي
قولتلها عقبال طيزك قالت لا كده كفايه اوووي
قولتلها شبعتي مني راحت زقتني ع السرير
وطلعت فوق مني وهيا قعدت ع زوبري تاني للاخر وطلعتو تاني وراحت وقفت وزوبري غرقان عسل من كسها هيا نزلت تمصو وقالتلي يلا انا هدخل اتشطف قولتلها محدش جاي دلوقتي
هيا بعد مامصت زوبري قالت يلا وراحت وقفه ومشت وانا زوبري وقف ولسه ماشبعش منها
قومت زي منا ودخلت عليها الحمام وكانت فاتحه الدش نزلت معاها وزوبري وقف قالت كفايه بقي قولتلها هتشطف معاك واحنا وقفين تحت الدش وزوبري وقف وطيزها ليه مسكت زوبري ودخلتوو
من بين فخادها بقي تحت كسها بالظبط

HSKX0tS.md.jpg
وهيا اااه بتعمل ايه قولتلها سبيني اتمتع بكسك وفضلت انيك فخادها وزوبري تحت كسها وقالتلي كفايه بقي يلا نستحمه سوا وانا خرجت زوبري من تحت كسها وهيا جابت شانبو لشعرها وانا فضلت اغسلها شعرها وكل حته ف جسمها وجسمها كلو رغاوي وانا بقفش ف بزازها النعمه وطريه اوووي
وانا بدعك جسمها وزوبري كل شويه يخبط ف بطنها وطيزها ساره راحت قعدت ع ركبتها وانا ببصلها ولقيتها حطت بزازها ع زوبري وتضمهم ع زوبري جامد وبزازها كانت طريه اوووي

HSKhWXI.md.jpg
وفضلت ماسكه بزازها وانا بنيكها ف بزازها وكانت نعمه اوووي وطريه قولتلها هنزل هيا مسكت زوبري وفضلت تدعك في لحد مانزلت لبني ع وشها وبزازها وهيا بلعت شويه
ووقفنا نتشطف وندعك جسم بعض وانا كنت بدخل صباعين ف كسها اغسلو ونشفنا جسمنا وطلعنا لبست هدومي وقالتلي اجيبلك تتغدا وتعوض لبنك ده اتغدينا وهيا بقت تاكلني بايديها وبوسها كل شويه وشربنا الشاي كان المغرب اذن
قالتلي اليوم طار بسرعه قولتلها انا نكتك ف قد ايه قالت مش عرفه بس كتير اووي قولتلها ولسه ياعسل وانا بوستها وهيا بتبوسني وسمعنا صوت الموتسيكل جاي عدلت نفسي بسرعه ومسكت الشاي وهيا دخلت المطبخ وبويا خبط فتحتلو تعالي يابا قالي يابختك امال امك فين قولتلو جوه قالها اعملي كوبايه شاي يابت دماغي هتنفجر
قالي اتغديت قولتلو ايوه من شويه
هيا عملتلو الشااي قالتلو اجهزلك تتغدا قالها لا
وقعدنا نتكلم وهو كان بيعمل ايه
ودخل جوه الاوضه وهيا دخلت وراه
وطولو اوووي وسمعت اهات بصوت خفيف اوووي عرفت انه شغال نيك طلعت بره البيت وشغلت اغاني وهما ماخرجوش تاني عرفت انهم نامو
وانا فضلت سهران والساعه 12
طلعت ساره قالتلي مانمتش ليه قولتلها مش جيلي نوم قعدت جنبي وقالتلي ينفع ابوك يقطع طيزي من النيك قولتلها انتي ماشبعتيش قالت تؤ فضل ينيك فيا لحد مانزل ف طيزي ونام من بدري
قالتلي تصدق ان النيك هنا هيبقي حلو والجو هنا جميل انت تسند بضهرك ع الحيطه وفارد رجلك وانا اركب فوق زوبرك وفضل اطلع ونزل قولتلها مدام بتتكلمي كده يبقي لسه تعبانه وعايزه تنزلي قالت ايووه لسه هيجانه اوووي قولتلها ابويا نايم قالت اها انا خرجت زوبري من البنطلون وقعدت وسندت ضهري وقالتلي حد ياجي قولتلها الطريق فاضي واحنا بليل وهيا وقفت ورفعت عبايتها وكانت لبسه كلوت بس وجبتو ف جنب وراحت قعدت ع زوبري وزوبري دخل ف طيزها وكانت ضيقه شويه وهيا كتمت بوقها وبقت تطلع وتنزل ولما اتعودت ع زوبري ف طيزها راحت بتدعك ف كسها وبقت طالعه نازله ع زوبري وخرجت زوبري من طيزها ودخلتو ف كسها وفضلت تنيك نفسها ولقيتها يتخبط. ف كسها وبتنزل عسلها ع زوبري وكانت رجليها بترتعش وقفتها وانا وقفت قولتلها ادخلي بصي ع ابويا كده وانا ببص ه الطريق
زي ماعرفتكم بيتنا وسط الارض وبينا وبين اقرب بيت 500 متر هيا بعد ثواني رجعت
قالتلي نايم قولتلها عايزه تتناك فين قالت ف طيزي خليتها تسند بوشها ع الحيطه ووقفت وراها وهيا فتحت طيزها ودخلت زوبري ف طيزها وفضلت انيك فيها ومن خوفي واتسعجالي عشان حد يشوفنا ولا حاجه كنت بنيك بسرعه لحد لما نزلت ف طيزها هيا علطول طلعت زوبري ونزلت تمص في ونضفتو وزوبري نام وهيا دخلت الحمام تمسح لبني ودخلت تنام وانا دخلت انام
وصحيت وابويا كان ف البيت قالي تعالي نروح الارض شويه قولتلو حاضر وهو قال ل ساره جيبي الفطار وحصلينا وهيا قالتلو حاضر واحنا مشينا بالعربيه بالحمار وقعدنا وقالي شغل اغنيه من المخروب الي معاك ده شغلتلو شيبه لما ساره جايه ف الطريق قالي روح جيب الاكل منها احسن توقع ضحكت وروحت عليه بخطوه سريعه
اخدت الاكل من ع راسها قولتلها ماشي ياعروسه مشت جنبي وقالتلي انا عروستك وانت جوزي حبيبي تعرف انبارح كنت مبسوطه اووي وانا ركبه ع زوبرك ف الشارع قولتلها هتفضحينا اقعدي ساكته قالتلي لو كنت انا وانت لوحدنا كنت هركب ع زوبرك هنا كمان وهيا سكتت وقعدنا وفطرنا وترموس الشاي وفضلت قعدين للضهر وبويا قال يلا نمشي الجو حرر اوي وركبنا العربيه ومشينا
وانا طلعت اجيب هدومي من فوق السطح وساره قالتلي خليك انا هطلع اجيب الهدوم كلها قولتلها مش مشكله وطلعت وبعد دقيقه هيا طلعت ورايا
وبقت بتلم هدومها من السطح وانا جيبت هدومي
قالتلي اصبر واخدتني عند السلم وهيا نزلت ع ركبتها ونزلتلي البنطلون وزوبري نايم مصتو وانا ببص ع السلم وفضلت تمص ف زوبري لما وقف وانا خوفت ل ابويا يشك ف حاجه قولتلها كفايه واخدت الهدوم ونزلت حطيتهم ف دولابي
وابويا قالي عمك محمد رن عليه هروح اشوف عايز ايه وجاي قولتلو اجي معاك قالي لا خليك وركب المكنه وخرج وانا علطول قفلت وراه وطلعت ع السطح وساره كانت بتبص عليه وهو ماشي قالتلي كنت عرفه انك طالع قولتلها انزلي كملي مص هيا حطت الهدوم ع السور وراحت طلعت بزازها بره العبايه وقالتلي حلو كده قولتلها اوووي وراحت بلعت زوبري وتمص في والي هيجني اكتر بلعت بضاني وتمصهم
ووبقت تمص ف زوبري جامد وانا ساند ع السور وببص عليه وبص ع الطريق وهيا بتضرب زوبري ف وشها وقولتلها خليك هنا ثواني اخدت الهدوم كلها ونزلتها جري ورجعت مكاني وهيا مسكت زوبري قالتلي نزلتها ليه قولتلها عشان لما ياجي تنزلي جري امال لسه هتنزلي بالهدوم هيشك ف حاجه قالت ده انت صايع ونزلت مص ف زوبري قالتلي تعرف حلمت بيك انبارح وانت بتنكني انبارح اودام البيت وانا بقيت اصرخ وانت بتنيك وابوك مكنش هنا قولتلها انتي لبوه كبيره
قالتلي لبوه وعايزه اتناك قولتلها انا هنيكك قالتلي يلا نكني وراحت رفعت العبايه ونزلت البنطلون بالكلوت ووقفت اوداني وحطت ايديها ع الارض وطيزها مرفوعه لعند زوبري وقالت يلا دخلو انا فتحت طيزها وتفيت ف خرم طيزها ومسكت زوبري ودخلتو ف طيزها كلو وهيا بقت تنيك نفسها تطلع وترجع وصوتها عالي وانا كنت بخرجو من طيزها لكسها قالتلي تعبت قولتلها تعالي واخدتها نزلت ف الشقه بتاعتي ودخلت الاوضه اودام الشباك الي ع الطريق وخليتها تسند بضهرها ع الحيطه وانا حضنتها وزوبري لزق ف كسها
قولتلها تحبي تتناكي ازاي قالت زي مانت عاوز المهم تنكني انا حطيت ايدي ع كسها ودخلت صباعين ف كسها وفضلت انيكها بيهم
وهيا تصوت ف الاوضه وهيا نزلت ع الارض وقالتلي دخل زوبرك بقي انا تعبت
انا دخلت زوبري ف كسها واحنا وقفين وبنيكها تلفون رن ف جيبي كان ابويا قولتلها هوس ابويا
ايوه يابا طب مش هتاجي تاخد لبس ولا حاجه طب والمكنه وانا بدخل زوبري ف كس ساره
خلاص يابا هقولها ولو عايزه هوديها حاضر سلام
وقفلت وعلطول فضلت انيك فيها جامد وهيا اااااااه ااااااه ااااااه براحه براحه وانا هديت قالتلي ف ايه قولتلها ابويا هيروح القاهره وجاي بكره قالتلي هيعمل ايه قولتلها رايح مع عم محمد بالعربيه يشترو بهايم وبيقولي هنام هناك وقول ل ساره لو عايزه تنام عند امها انهارده
قالتلي لا انا هتناك دخلت زوبري ف كسها وبنيكها براحه قولتلها انا هروح اجيب المكنه من عند عم محمد وانتي البسي قميص نوم حلو واتشيكي ع ما اجي قالت وهتسيبني كده قولتلها انا زوبري ف كسك ومش عايز اخرجو بس عشان ابويا مايشك ف حاجه اناوخرجت زوبري من كسها هيا نزلت تمص في وقالتلي هستناك ماتتاخرش انا نزلت بعد ربع ساعه رجعت بالمكنه دخلت البيت وطلعتلي ساره بقميص نوم كلوتها وكلوت بس وبزازها كلها طالعه بره انا قلعت هدومي كلها وقالت هتبقي احلي ليله انهارده وهيا نزلت تمص ف زوبري وانا مسكت تلفوني ورنيت ع ابويا
وهيا بتمصلي وقولتلو ايوه يابا ساره مش عايزه تروح عند امها خلاص ماشي انت فين
ماشي يابا توصل بسلامه
وقفلت ومسكت دماغها فضلت انيكها ف بقها
وقفت وقلعت القميص ونزلت ف بزاوها مص وقالتلي اقعد ع الكنبه قعدت ع الكنبه وماسك زوبري هيا عطتني ضهرها والكلوت بتاعها جبتو ف جنب وقربت مني وقعدت ع زوبري ودخل ف طيزها قالت تؤ عايزه ف كسي وراحت وقفه وفتحت كسها وانا مسكت زوبري ودخلتو ف كسها

HSKsqUx.md.jpg
وهيا قعدت ع زوبري دخل ف كسها وبفت تنط ع زوبري وزوبري داخل خارج ف كسها وهيا تقعد عليه وبتنيك نفسها وهيا ااااه نااار ف كسي

HSKsMsn.md.jpg
وزوبري ف كسها داخل خارج وهيا الي بتنيك نفسها انا بدات اطلع بوسطي ونيكها جامدوهيا بتصرخ اكتر ااااااه كمان كمان نيك مرات ابوك الشرموطه انا شرموطه لزوبرك
وانا بنيكها وهيا اااااه ااااااه وكسها نزل عسل
وانا مش رحمها وهيا وقفت مره واحده وانا بنيكها وبتضحك ودخلت اوضتها وقفلت الباب من جوه قولتلها مالك يالبوه قالت عايزك تغتصبني قولتلها طب افتحي عشان مكسروش وابويا هيعرف
قالتلي تصدق عندك حق وفتخت الباب وانا دخلت عليها كانت لبسه قميص نوم لحد فخادها والكلوت الي كانت لبسه مرمي ع الارض
قالتلي عايزاك تغتصبني وتنكني بعنف انا قولتلها بتحبي العنف قالت تؤ بس عايزه اجربو معاك وانت بتنكني غصب عني كانك بتغتصبني
قربت منها ومسكت طيزها وبقيت افتحهم عن بعض وبقولها بتحبي العنف قالت اممم وانا بوستها من شفايفها وايدي ع طيزها ونازل فيها بوس روحت لفيتها وزوبري اتحشر ف طيزها وقفشت بزازها ورفعتها من ع الارض وزوبري محشور ف طيزها اخدتها وطلعت ف الصاله وقالتلي زوبرك رفعني وبتضحك انا مسكت رجليها وحطيتها ع الطربيزه وقعدت ع ركبي وبصباعي دخلتو ف كسها وفضلت ادخلو وطلعو وهيا ااااااه

HSKQrHx.md.jpg
وهيا كانت بترقص ف طيزها وصباعي ف كسها وقالتلي بقولك تغتصبني تعمل فيا كده قولتلها اشبع من جسمك وغتصبك بعدين فضلت ابعبصها وهيا بتدعك ف كسها لحد مانزلت قولتلها ازاي بتنزلي بسرعه كده قالتلي انا مع ابوك مش بنزل ولا مره بس موضوع ابن جوزي بينكني مش بستحمل بنزلهم ع طول
قولتلها تعرفي ادعكي زوبري هيا قالتلي تعالي ع سرير ابوك ونكني عليه دخلنا جوه وهيا اخدتني بالحضن ومسكت زوبري تدعك في وقالت نكني بقي قولتلها اصبري ادعك زوبري برجلك قالت ازاي قولتلها تعالي نمت ع السرير وعملنا نفس كده

HSKZ8XI.md.jpg
هيا بقت تدعك زوبري وانا احساس رجليها ع زوبري احساس يجنن فضلت انيك رجليها وهيا عجبها الموضوع وكسها اودامي وكنت عايز انيكها فتحت رجليها ونمت عليها ودخلت زوبري ف كسها وهيا ااااااه وانا صاغط بايدي ع وسطها وزوبري ف كسها بنيك فيها وهيا اااااه براحه
قولتلها مفيش براحه ي كسمك وفضلت انيكها ف كسها وانا بنيكها وهيا ااااااه براحه مالك
وانا نمت بجسمي كلو عليها وبقولها عايزه تتناكي ياشرموطه انا هفشخك وهيا ااااااااااه نيكني اووووي وانا خرجت زوبري وبنيك طيزها
وهيا تصرخ جامد وانا بنيكها ف طيزها روحت رافع نفسي وقلبها ع ضهرها بسرعه ودخلت زوبري ف كسها وفضلت انيكها ونزلت ع بزها امص في وعض حلماتها براحه وهيا ااااه كفايه كفايه وانا بعض قالتلي ااااه خلاص وانا ابطل عض ومص ف الحلمه من الوجع قالتلي كسي كسي وانا بنيكها راحت نزلت عسلها ع زوبري وانا بنيكها وهيا اااااااه حرام عليك كفايه كفايه وانا بنيكها ونزلت لبني ف كسها وفضلت فوقها لما زوبري نام خالص وخرج وهيا قالتلي عملتوفي ايه كسي وطيزي وجعني قولتلها بليل هتبقي ف معركه
قالتلي عايزه اتناك ف الشارع زي انبارح وبكره الصبك نطلع بدري تنكني ف الارض
قولتلها الي تؤامري بيه وفضلت ابوس فيها..........

القصه عجبتكم نكمل ولا لا

ولو في قصه عايزني اكملها قولي اسم القصه
استاذ انت
 
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: الضاحك الباكى، صاحب نفسي و Almalim kimoo
(y) (y) :geek: :geek: :love: :love: :rolleyes: :rolleyes: :cautious: :cautious: :) :) :cool: :cool: :ROFLMAO: :coffee: :coffee: :mad: :mad: :whistle: :whistle:
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى، صاحب نفسي و Almalim kimoo
ياشباب كيف الحال قصه جديده

والشباب الي بتقولي كمل قصصك قولي اسم القصه وانا هكملها انا عقلي مش دفتر

المهم

طبعا عرفني عبدو امي ميته وانا عندي 10 سنين ابويا اتجوز ساره كان عندها 30 سنه
وابويا 35 سنه نط 10 سنين كمان عشان انا عندي 20 سنه حاليا ساره 40 وابويا 45
قاعدين ف بيت ف اول اخر البلد بنينا البيت ايام الثوره كان ف وسط ارضنا
ابويا اتجوز ساره وعرفت انه كان بيحبها زمان قبل امي بس النصيب وهيا جوزها طلقه عشان مش بتخلف واتجوزت تاني راجل عجوز ومات وعيالو عطولها قرشين وخلعوها

ابويا اتجوزها وفضلت عايشه معانا 10 سنين
كانت بتعملني كاني ابنها واحسن ماشوفتش منها حاجه وحشه يعني هو لبسه كان ضيق بس مكنش ف دماغي حاجه بقي زي امي
انا كنت بفلح ف ارضنا ابويا مادخلنيش مدارس بس بعرف اقراء وكتب هيا علمتني
وكنت بسرح وهيا بتسرح معايا وكانت بتحلب البهايم وابويا لما كان بيضرلها بتاجي تنام عندي
ساره قمحيه شوي طيزها عريضه زي مابتقولو كيرفي وبزازها بالظبط زي حبايه المانجه الكبيره
كنت بشوفها دايما بقمثان نوم وعبايات ملزقه وكنت بسمع صوتها وابويا بينيكها
وكنت بضرب عليه عشرات
الدور التاني عندنا شقتي بس لسه ع التوب الحمر لسه عايزه كهربا والخ الخ عشان اظبطها اقل حاجه 100 الف جنيه اذا مكنش اكتر ف الغله الي احنا فيه ده كنا مربين فراخ وبط فوق وع السطح بننشر هدومنا كده كده محدش جنبنا عشان يتفرج علينا زي ماقولتلكم احنا وسط اراضي وف اخر البلد بينا وبين البيوت 500 متر تقريبا
انا عندي موتسيكل بتاع ابويا وانا عندي عجله بتاعتي بحب العجل عشان رياضه
انا بقي طولي 170 سنتي ساره 163سنتي
زوبري 18 سنتي وطخين شوي
لوني قمحي جسمي ناشف اوي من الارض وسنينها عندي عضل بطن بحب الرياضه بتسليني طول مانا قاعد لوحدي كنت بجيب 300 ضغط كل يوم
كل يوم مش علي مره واحده
والعجله دايما بجيب بيها طلبات
ابويا مش بيحب يضربني هو كل الي عليه يزعق وخلاص وانا كنت بحترمو جدا ابويا بردو
انا عايش ف بلد ارياف بلاش ذكر اسمها هيا نحيت دكرنس كده كلمت ابويا يشتريلي تلفون كبير وهو جبهولي بعد ماطلع روحي وشغلت النت وبقيت اشغل اغاني وانا سارح وبقيت ارقص ف الارض لما بيكون مزاجي حلو
كنت بحب اسمع عبدالباسط وشيبه وعبدالسلام
واحده واحده ع الفيسبوك وساره عرفتني
كنت بقولها اودام ابويا امه ولوحدنا ياساره
وهيا كانت بتقولي طول ماحنا لوحدنا قولي ياساره وفي يوم كنت نايم وبلعب ف التلفون كانت الساعه 11 وكنت سامع صوت اهاات ساره وكنت عارف انها بتتناك وزوبري كان وقف كنت بنام بشورت والفانله ف الحر ده
ف اليوم ده بعد ماكنت بسمع اهات النيك سمعتها بتعيط جامد كنت خايف اتحرك اشوف ف ايه
كبىت دماغي وكنت متاكد انها هتاجي عندي مش اول مره تعملها ابويا بيكون زهق منها وبيقولها روحي نام عند الوله يلا ف نصيبه
وهيا اصلا غلبانه مالهاش حد يسال عليه
قفلت تلفوني وزوبري نام وانا فضلت مستنيها
وهيا خبطت ودخلت وكانت بتعيط ودخلت جنب مني سريري محاوط عليه بنموسايه عشان النموس مايدخلش عندي ف السرير ده غير الجهاز بتاع النموس ده مكنتش عايز اكلمها
عطيتها ضهري وطلعت التلفون هيا قالتلي انت صاحي قولتلها ايوه مش جيلي نوم
هيا سكتت قولتلها هو ضربك ليه قالتلي مفيش
قولتلها ماشي فضلت العب ف التلفون
قالتلي مش عايز تتجوز بقي وتعمل شقتك دي
ضحكت وقولتلها زهقتي مني
قالت لا طبعا مش قصدي بس انت كبرت يعني
عشان تتجوز بدري قولتلها مش مستعجل
وفضلنا نتكلم لحد مانمنا وابويا دخل علينا الصبح صحانا وقالي يلا اطلع ودي الجله للارض وجيب ليهم شويه برسيم وانت جاي
قومت وهو صحا ساره تجهزلو فطار وقالي انه رايح مشوار ضروري وهياجي ع بليل
فطرت معاه وطلعت للارض رميت السباخ وحشيت البرسيم وشغلت اغاني وفضلت ارقص ومزاجي حلو وغني بصوت عالي ولمحت من بعيد حد جاي ازاي ماخدتش بالي منو وه جاي علي كان قرب ايه ده دي ساره قعدت والاغاني شغاله
وهيا جايه تضحك وتقولي بتعمل ايه
قولتلها مابعملش قالتلي انا شيفاك من بعيد وانت بترقص قولتلها يعني بفرفش شويه قالتلي انت ليه محملتش البرسيم قولتلها وهاجي اعمل ايه
خليني هنا شويه انا مزاجي حلو والحمار مبسوط مع البرسيم قالتلي عشان كده بترقص قولتلها ايوه قالتلي يابختك وابوك عكر مزاجي قبل مايمشي
قولتلها انتم ناس نكديه سلوني ف حالي
قالتلي قوم ارقص قولتلها عيب ماينفعش قالت عشان خطري بعد اسرار منها وقفت ورقصت رقص صعايده بالخرزانه وهيا كانت بتسقف
قالتلي اقوم اوريك الرقص بقي
قولتلها احسن حد يشوفنا قالتلي مفيش حد جاي
قولتلها برحتك قالتلي شغل اغنيه اها لو لعبت يازهر دي بحبها شغلتها وهيا قامت ترقص وتهز وسطها وانا بتفرج وزوبري وقف ع جسمعا وهو بيتهز وبزازها الي بتطلع وبتنزل وهيا بتبصلي
وهيا عطتني طيزها وبتحركها يمين وشمال زي الرعاشه فضلت ترقص والاغنيه خلصت
قالتلي ايه رايك قولتلعا رقصك حلو اووي
ضحكت وقالت ابوك مش بيعجبو رقصي
وفضلنا نتكلم وهيا فجاتني بكلمه معرفتش ارد عليها قالتلي انت بتسمعنا بليل صح
بصتلها وقولتلها ايوه بسمعكو
هيا اتكسفت شويه قولتلها عادي مش اول مره يعني ده انا مش بعرف انام بسببكم وبضحك
قولتلها عايز اسالك ع حاجه قالت ايه
قولتلها ليه انبارح بذات كنتي بتعيطي جامد اوي كده غير مره سمعتك فيها ضحكت وقالت مش هقولك قولتلها انتي حره بس بعد كده ماتجيش تنامي عندي وبضحك هيا ضحكت وقالت يرضيك ابقي اعيط وتسيبني بره ضحكت وقولتلها لا
قالتلي لما ياجي وقتها هبقي اقولك
قالتلي يلا نروح قولتلها هنروح نعمل ايه
قالت اي حاجه انا زهقانه
قولتلها انا عجبني رقصك اووي
قالتلي تعالي نرقص مع بعض ف البيت
قولتلها يلا حملت البرسيم وهيا ركبت ومشينا
ودخلت الحمار والبرسيم جوه الدوار
وقولتلها تعملي شاي والدنيا تمام
وقولتلها يلا تعالي نرقص قالت مستعجل ليه
قولتلها رقصك حلو قالت حاضر هرقصلك
بس تتفرج بادب قولتلها حاضر هيا قالتلي روح اوضتك وانا هجيلك قولتلها طب ماهنا احسن
قالت لا وافتح الشباك بتاعك عشان لو حد جاي نشوفو من اول الطريق قولتلها حاضر
دخلت فتحت شباكي وقفلت بلسلك عشان النموس واي حد مايشوفش حاجه من جوه اووي بس انت تشوف اي حد من بعيد
فضلت مستني وحاسس انا زوبري بيوقف من منظر رقصها الي هناك وهيا بعد 5 دقايق دخلت عليه مسكه اشرب ولبسه عبايه بيتي لزقه ف كل حتي ف جسمها بزازها وطيزها مجسمين اووووي
اول مادخلت عدلت نفسي قالتلي مالك
قولتلها مفيش وزوبري وقف ع جسمها
وهيا بتبصلي وربطت الاشرب وقالت اوعي ابوك يعرف هيموتنا قولتلها انا مش اهبل
شغلت اغنيه حسن شاكوش بتاعت حبيبتي افتحي شباكك وهيا بدات ترقص وانا عيني ع جسمها الي عمال يتهز وبزازها الي تجنن وانا زوبري وقف من بصي ليها نسيت زوبري وهو وقف وهيا كانت بتبصلو وانا باصص ليها وهيا تعطيني ضهرها وترقص طيزها الي بترج زي الجيلي
مسكت زوبري جامد اضغط عليه وقعدت ع السرير ورجلي ع الارض وزوبري وقف
وهيا لفت وشها وبتبصلي وزوبري عامل خيمه
وهيا بصتلو وبصتلي وبتضحك براحه
وبقت تهز بزازها وبصالي وانا عيني ع جسمها وبزازها وزوبري كان صاروخ
قالتلي تعالي ارقص معايا وقفت وزوبري اودامي وهيا مسكت ايدي وقالتلي كبرت ياعبدو
قولتلها انا بحبك اووي ضحكت وقالتلي وانا بحبك انت ابني الي مخلفتهوش
وانا من غير اي مقدمات حضنتها وهيا بتضحك بتقولي بتعمل ايه وانا حضنها وبزازها بتتفعص ف صدري وزوبري بيخبط علي بطنها
قالتلي عبدو ابعد شويه انا فوقت ورجعت لورا قولتلها معلش قالتلي لا يا حبيبي ولا يهمك
قالتلي كبرت وبقيت اطول مني
قولتلها طبعا كبرت ضحكت وقالت هو انت كبرت بعقل قالتلي هخرج انا بقي قولتلها خليك نتكلم شويه قالت شكل رقصي عجبك
قولتلها اوووي ضجكت وقالت بين عليك
وانا زوبري بداء ينام شوي
قعدت جنبي ع السرير وانا نمت ع ضهري ورجلي ع الارض وبكلمها وزوبري عامل خيمه بسيطه
وهيا نامت زيي وبزازها الوقفه وبصالي وبنتكلم
قولتلها مش هتقوليلي ابويا بيضربك ليه
بصتلي وقالت دي حاجات عيب مينفعش اقولهالك
قولتلها طب ماتعرفيني عشان لما اتجوز ماعملهاش
قالتلي هتكسف اقول الحاجات دي
قولتلها مش احنا اصحاب ماتخبيش عني حاجه بقي زي منا بحكيلك كل حاجه ضحكت وقالت انت عمرك ماقولتلي حاجه عنك
انا ضحكت وقولت ماهو مفيش حاجه اقولها
قالت قولي سر عنك وانا هقولك الي عايز تعرفو بس يكون سر كبير غير كده مش هقولك
فكرت شويه ومن لهفتي عايز اعرف لما بتتناك من ابويا ليه بعدها بتعيط
قولتلها ماشي بس من غير كسوف
قالت ماشي من غير كسوف
قولتلها مش هنزعل من بعض قالت ياوله قول اخلص قولتلها لما بسمع صوتك مع ابويا
بحلم بيك بليل وسكت هيا قالتلي بتحلم بايه
قولتلها بحلم ان انا بكون نايم معاك
ضحكت ضحكه شرمطه كده وقالت وايه تاني
وانا ببصلها وزوبري وقف
وقربت منها وهيا بصالي وعنيها دايبه كده وقربت اكتر وبشفايفي اخدت شفايفها ف بوسه 10 ثواني بشفايفها الي تحت مسكهم بشفايفي وهيا غمضت عنيها وانا رجعت لورا وببصلها وهيا بتفتح عنيها براحه وبصالي وانا لما حسيتها مش زعلانه
قربت تاني وبوستها وحسيت انها بتبوس معايا
وانا فضلت ابوس دقيقه بالظبط
وحطيت ايدي ع ايديها احسس عليها
ومسكتها وحطيتها ع زوبري هيا رجعت بدماغها وبصتلي قالتلي بتعمل ايه قولتلها معلش مش قصدي وهيا بتبصلي وقالتلي كفايه كده واوعي حد يعرف قولتلها ده سر بينا وهيا قامت بتعدل هدومها قولتلها جسمك حلو اوووي
قالتلي بجد حلو قولتلها اووي
قالتلي تعالي وقفت وهيا قربت مني وقالت شفايفك تجنن وانا بوستها واحنا وقفين وحضنتها وفضلت ابوس فيها 5 دقايق بالظبط وزوبري بيخبط ف بطنها رجعت لورا وقالت ياخربيتك
انت اتعلمت كدا فين قولتلها ع النت قالتلي اتعلمت ايه كمان قولتلها كل حاجه
قالتلي كل حاجه كل حاجه قولتلها ايوه
قالتلي شكلك هتتعبني معاك انا خارجه
وطلعت وطيزها بتهز زي الجيلي وانا كنت حاسس اني ف دنيا تانيه وبعد دقيقه خرجت ليها وباب اوضتها مفتوح دخلت عليها وكانت نايمه ع ضهرها وباصه للسقف قالتلي عاوز ايه
قولتلها انتي ماقولتليش بقي ليه بتعيطي قالتلي عشان خطري بلاش تعرف وهيا لسه نايمه
ومنظرها يجنن اي زوبر اودامها
قولتلها اول مره ابوس حد واحساس يهبل
قالتلي بجد اول مره قولتلها ايوه
قولتلها عايز اجربها تاني بصتلي وقالت تعالي
انا قربت وهيا لسه نايمه قربت دماغي منها وبحسس ع وشها ومشيت صباعي ع شفايفها
قالتلي هتجنني وروحت بشفايفي عليه بوس وهيا المره دي مسكت دماغي ولسانها بقي يطلع ف البوسه وانا برجلي طلعت ع السرير ونمت عليها
وانا مش سيبلها فرصه تتكلم حتهةونمت عليه وصدري فوق بزازها وزوبري وقف ع بطنها
وبايدي مسكت ايديها الاتنين فردتهم ع السرير كاني مكتفها ونازل فيها بوس وبحك زوبري فوق كسها وحاسس انا زوبري ع لحم بطنها
وهيا مش عرفه تتكلم وبقيت ابوس وشها حته حته ورقبتها هيا قالتلي كفايه عشان خطري
وانا باصص ليها وقالتلي كده كتير كفايه كده
قولتلها مش عايز اسيبك قالتلي انا معاك اهو هروح فين وانا مش عايز اقوم من عليها وزوبري حاسس احساس هبلني وهيا تحت بزوبري
قالتلي ياواد براحه مالك
حضنتها وبقولها ف ودنها مش قادر عايز انزل ومش عارف قالتلي عايز تنزل ايه
قولتلها لبني خايف تمشي قبل مانزل وانا مارتحتش قالتلي مش همشي ياحبيبي وخلص برحتك بس انا تعبت انت نايم علي
قولتلها حاضر هقوم وقفت ع الارض وزوبري وقف خالص وهيا قعده ع السرير وبتبص لزوبري
قالتلي ده انت تعبان اوووي وانا باصص ليها وهيا نزلت ع السرير وراحت بيساني ف شفايفي وقالت قالتلي هريحك بس من غير ماتطلعو وهتنزل ف هدومك وانا هغسلها علطول قولتلها ماشي
قربت مني وحطت ايديها ع زوبري من فوق البنطلون وبتمسكو واحساس يجنن
ايد مرات ابويا ع زوبري قالتلي ياخربيتك ياواد ايه ده كلو هو كبير ليه كده وكمان طخين
وانا بسمع كلمها وهيجان حطيت ايدي ع بطنها بحسس عليها وباصص ليها وعيني ف عنيها واخدت شفايفها ف بوسه رومانسيه وهيا بتمسك زوبري جامد وانا طلعت بايدي لفوق حسست ع بزها رجعت لورا وبصتلي قبل ماتتكلم قولتلها سبيني اخدت رحتي قبل مانزل انا من زمان كان نفسي امسكهم اوووي ماتضيعيش مني الفرصه
قالتلي انت تعبان اووي ياحبيبي ورجعت ف البوسه تاني وانا كملت تحسيس ف بزازها وبقيت افعص فيهم وكانت طريه اوووي وبقيت اضغط عليهم رجعت قالتلي انت مش بتنزل ليه ايدي وجعتني قولتلها مش عايز انزل مش عايز ابعد عنك قالتلي ياواد كلامك بيكهربني وراحت مسكت زوبري جامد وبتقولي كبير وطخين اوووي وناشف ليه كده وحاسس انه بتتكلم كده بغيظ
قولتلها بتاع ابويا الكبر ولا بتاعي
قالتلي انت ياحبيبي بتاعك كبير وطخين عنو
واحلي حاجه انه ناشف اوووي حسه اني مسكه حديده قولتلها تعالي نروح اوضتي عشان نبص ع الطريق قالت تعالي وهيا مشت اودامي وطيزها تروح يمين وشمال وهيا بتهز وبتمشي بروقان
دخلت اوضتي وهيا وقفت اودام الشباك بتبص ع الطريق انا وقفت وراها وزوبري دخل مابين طيزها وهيا اااه ياخربيتك بتعمل ايه
قولتلها من زمان نفسي احس بالاحساس ده
وانا حاشر زوبري ف طيزها
قالت كده غلط وهزعل منك ومش هنعمل حاجه تاني قولتلها خلاص رجعت لورا وهيا قالتلي هعملك الي انت عايزو بس برحتنا كده ماتعملش حاجه غصب عني وراحت عطتني ضهرها ورجعت بطيزها وزوبري بقي بيحك في طيزها وقالتلي كده حلو قولتلها اوووي وهيا وقفه وانا بحك زوبري ف طيزها وانا ماسك وسطها كاني بنيكها واحنا وقفين وهيا مسكت بزازها بتفعص فيهم وبتطلع اهات انا علطول مسكت ايديها وهيا ع بزازها قولتلها سبيني اعملك كل الي نفسك في وفضلت افعص ف بزازها وزوبري ف طيزها وانا بفعص ف بزازها وحاسس بحلمت بزازها الي ف كف ايدي
وانا بعفص ف بزازها طلعت ايدي ببعبوص كده وحطيتو ع شفايفها وهيا فتحت بقها وانا دخلت صباعي وهيا بتمص صباعي كلو
قولتلها بتحبي تمصي قالتلي امممم
قولتلها تمصي زوبري وهيا مش بترد
انا كنت عايز اعمل حاجه اعرف منها هيا ساحت ولا لا قولتلها مش عايزه تمصي زوبري وهيا اممممم وبتمص صباعي جامد
قولتلها مش عايزه تعرفي انا حلمت بيك بايه
قالتلي اها قولي حلمت با ايه
قولتلها حلمت انك نايمه جنبي بقميص نوم
وانا نايم وراك ولزقت فيكي ومكنتيش لبسه دخلي وانا عامل نفسي نايم ودخلت زوبري ف كسك وبقيت انيكك وانتي بتصرخي بصوت واطي وانا نمت ع ضهري وانتي ركبتي ع زوبري ونزلت ف كسك مرتين انا قولتلها كده وجسمها بيرتعش مني وحاسس انه تعبت اوووي قالتلي بجد حلمت بكده
قولتلها ايوووه وحلمت انك مصيتي زوبري
قالت زوبرك كبير اووي ياعبدو
انا حطيت ايدي ع بطنها من تحت وبقيت انزلها ع كسها ولما ايدي لمست فوق كسها حسيت ببل جامد حته ايدي لزقت في بعض
قولتلها انتي نزلتي وانا لسه وهيا اممم
قولتلها تحبي الحسلك قالتلي بتحب تلحس
قولتلها اعملك كل حاجه وضغط ع كسها وهيا رجعت طيزها لورا قالتلي ياريت تلحسو
وانا بقولها ف ودنها هلحس كسك وخرم طيزك ونزل لبني ف كسك وهيا امممم اممم وحسيتها انها بتفرك طيزها ف زوبري وفضلنا كده دقيقتين وطلعت منها اهااااااااا وانا بلعب ف كسها وانا حسيت بميه نازله من كسها غرقت عبايتها
وهيا رجعت بطيزها لورا وتقول اااهاااا ااااهااااا مش قدره ااااااه قولتلها نزلتي كام مره قالت تلاته مش قدره وراحت ع السرير قعدت وبنطلونها بينزل عسل منها كسها قولتلها انا قربت انزل نامي ع بطني وهيا من غير ولا كلمه نامت ع بطنها
وانا بحسس ع طيزها وعسلها الي مبقع من ورا
واتا قعدت ع طيزها العريضه احسس عليها وضربها براحه ومن غير ماتاخد بالها
طلعت زوبري العب فيها وىوحت نايم عليها وزوبري ع هدومها هيا حست بيه وانا بقيت انيكها من فوق الهدوم وكنت قربت خلاص وانا بقولها كلام زي عايز انيكك ف كسك ونزل ف كسك ونيك طيزك وبزازك وانا لما حسيت اني خلاص
قعدت ع طيزها ومسكت زوبري ادعك في ولبني نزل كتير اوووي ع طيزها وضهرها ولما خلصت مسحتو ف هدومها ودخلتو ف البنطلون ونمت جنبها وانا بصصلها قالتلي نزلت قولتلها ايووه
نزلت ع ضهرك وطيزك وهيا ساكته قولتلها عقبال لما انزلهم ف كسك ياساره قالتلي عمرك ماهتلمس جلدي قولتلها طب المسي انتي جلدي ومصي زوبري قالت تؤ تؤ مش همصو
قولتلها طب مصي صباعي وانا عطيتها صباعي بقت تمصو بحرفنه اوووي قولتلها مصك حلو اوووي زوبري مش هيستحمل لسانك وهو ع راس زوبري وهيا بصالي وعماله تمص وهيا خرجت ثباعي قالت كفايه بقي راحت قايمه قولتلها لبني نزل كتير ع ضهرك بتحبي البن وهيا مش بتتكلم
روحت واخدها ف بوسه طويله وقولتلها انا مبسوط اوووي وبوست رقبتها وقرصت حلماتها قالت ااااه قولتلها دخل قالت لسه وبتضحك
قولتلها ومش عايزه تمسكيه وتدخليه انتي
قالت تؤ مش هدخلو وهيا بتضحك قالتلي بقيت قليل الادب اووي قولتلها انتي الي طلعت الوحش الي جوايه قولتلها زوبرؤ لسه وقف ايه رايك انام معاك ونريح بعض قالت تؤ تؤ
كسي ل ابوك بس قولتلها طب وطيزك
قالتلي ل ابوك بردو انت بتحبها زي ابوك
قولتلها انا بحب جسمك كلو وقفت وقالتلي هغسل هدومي قبل مابوك ياجي يشوفني كده
قولتلها وايه المشكله قوليلو ابنك كان تعبان وبريحو وهيا ضحكت بصوت عالي ومشت وانا بقولها بحبك قالت وانا بحبك ياموكوس
وهيا خرجت وانا فضلت نايم ع السرير
وزوبري وقف وبفكر ف الي حصل وكنت فرحان اوووي ونمت ومصحتش الا بعد العصر ع ايديها وبتقولي قوم ياعبدو عشان تتغدا مع ابوك انا صحيت وهيا كانت خرجت وصحيت غسلت وشي سلمت ع ابويا وقعدنا نتكلم شويه واتغدينا وشربنا الشاي وانا ولا كان حصل حاجه بينا مع ساره
وهيا كانت لبسه عبايه واسعها وابويا اخد الحمار وراح يشوف الارض وانا قعدت ابص ع ساره قالتاي بتبصلي ليه كده قولتلها بحب اشوفك اودامي وهيا ضحكت
وانا وقفت وقربت منها وهيا بتقولي عايز ايه
قولتلها بوسه بس واخدت شفايفها ف بوسه
وهيا كانت بتبوس معايا وهيا مسكت زوبري
ونزلين بوس ف بعض هيا رجعت لورا وقالتلي تعرف انا اتجوزت مرتين قبل ابوك
واتجوزت ابوك زوبرك اكبر زوبر شوفته
روحت بوستها وقولتلها فرحان انها مش هتبقي اخر مره انا قولت ان دي خلاص النهايه
قالت طول مانت كويس معايا مش همنعك من جسمي بس من بره بس امال الكلام قول الي انت عايزو قولتلها عايزه تمصي زوبري قالت اووووي افضل امص في ودخلو ف بوقي جامد وانا بتخنق منو وانا زوبري شد جامد
قولتلها انتي بتعيطي ليه لما بكون بسمعك مع ابويا قالتلي ابوك لما بيكون نايم فوقي وبتاعو جوايا ولما هو بينزل بيعض ف بزي جامد حته مش براحه لا جامد وسنانو بتعلم اوووي بعيط جامد وهو بيكون زهق مني وبيقولي غوري بره
قولتلها كنتي قوليلي وانا همصهالك براحه
قالتلي هتعضها بردو قولتلها لا همصمص فيهم براحه ولعب بيهم بالساني
قالتلي انت بتحب تلحس
قولتلها ايوووه نفسي الحس كسك اوووي قالتلي عرفت لحس الكس منين قولتلها معايا سكس بسمعو وبويا بينيكك قالت بتتعلم منو
قولتلها اها قالتلي هتفرجني قولتلها ايووه عفرجك قالتلي تصدق ابوك افضل امصلو زوبرو
وهو بيقرف من كسي قولتلها كسك لونه ايه
قالت قمحي واحمر من جووه قولتلها ااااااه تعالي الحسو قالت تؤ تؤ وقالت زوبرك كبير اوووي
عايز ادخلو ف كسي وشبع منو قولتلها طب تعالي يلا قالت لا مش عايزه اتناك منو هيفشخني وانا زوبري ع الاخر وقولت بنت الكلب بتهيجني اووي
قولتلها عايزك بليل تصرخي وتتخيلي زوبري الي ف كسك قالت حاضر ولما ابوك ينكني هجيلك هنا تنكني ورا وتنزل ف كسي وانا بهيج من كلامها قولتلها عايز انيكك قالتلي بجد قولتلها ايووه
قالت ياحبيبي ماينفعش انت لو زوبرك دخل فيا هصرخ ونتفضح قولتلها مش بهزر
قالتلي لا طبعا ماينفعش احنا اخرنا بوس تمسك بزي طيزي وانا العب ف زوبرك وكل ده من فوق الهدوم انما لمس جسم لا روحت قفشت بزازها قولتلها عايز انييك من كسك قالت نكني ف كسي انا وقفت ف وشها ومسكت زوبري الوقف
وبقيت احكو ف كسها جامد وقفشت طيزها كاني بنيك وهيا ااااه كمان نيك كسي كمان نيكني بزوبرك الكبير افشخني وهيا كانت بتهيجني بكلامها وقالتلي زوبرك فشخني من بره الهدوم امال لو دخل ف كسي هيعمل فيا ايه
قولتلها انزلي مصي زوبري قلت عنيا وانا كنت بقول كلمه وخلاص عشان تهيجني بيها لقيتها نزلت ع ركبتها ومسكت زوبري من فوق البنطلون وبتدخل راسو ف بوقها وقالت كده وعملت نفسها بتمص زوبري قولتلها عشان خطري ياساره عايزك تمصي زوبري او الراس بس انا تعبت
قالتلي ماينفعش انا قولتلها خلاص سبتها ومشيت طلعت بره وطلعت للبلد اتمشا شويه ورجعت بعد المغرب ورجعت ابويا كان ف البيت وفضلنا قاعدين ومردتش ابصلها واتعشينا وهيا كانت عماله تكلمني وانا ارد ع السؤال بس وقبل مدخل انام دخلت جوه اضرب عشره ف الحمام عشان كنت حاسس انه بيوضي كلها لبن وضرت عشره وانا بتخيلها بتمصلي زوبري وطلعت وهيا عرفت ان انا ضربت عشره ودخلت نمت وابويا قالي نضف الدوار وجيب برسيم يكفي يومين ولل حاجه قولتلو حاضر يابا ودخلت ع السرير وبعدها بربع ساعه سمعت الاهات وكانت عاليه المره دي
وكنت عارف انها بتعمل كده عشلن اسمع وبعد 10 دقايق خلصو وانا نمت لحد الصبح الساعه كانت 6 وطلعت عملت سندوتشين ونضفت الدوار وحملت الجله ع العربيه كانت 7 ابويا صحا وقالي رايح بدري ليه كده قولتلو هقعد هناك برحتي قالي ماشي انا مش جاي الا بليل قولتلو ماشي يابا
ومشيت للارض وحشيت البرسيم ونمت ع الجسر ومشغل اغاني سمعت صوت بيقولي مش عايز ترجع كانت ساره قولتلها هقعد شويه قالتلي انت زعلان قولتلها هزعل ليه
قعدت جنبي ع الجسر وقالتلي سمعت حاجه انبارح قولتلها لا كنت نمت علطول
قالتلي يخساره ده انا كنت متخيالك انت الي فوقي قولتلها عشان خطري بلاش شغل ده
انا تعبت من موضوع الكلام ده
لقيتها مسكت زوبري قالتلي هو نايم ليه
قولتلها وهيقوم ليه يسمع كلمتين وخلاص
لقيتها دخلت ايديها جوه البنطلون والشورت ومسكت زوبري وقالت مقدرش ع زعلك وبقت تلعب ف زوبري وف ثواني كان وقف
قالت اهااا ده وقف اوووي زوبرك سخن اووي وطخين ياخربيتك ايه ده
وانا فردت رجلي وهيا قالتلي كل ده ياعبدو
وانا ببص يمين وشمال مفيش حد والسكه فاضيه لقيتها طلعت زوبري من البنطلون وخرج بره قالت ااااه ياني قالتلي خود بالك من الطريق
وهيا بتدعك ف زوبري وانا زوبري حديد
وبقت تحسس ع راس زوبري وقالت عايزه ارقصلك قولتلها هنا قالت ايووه قولتلها طب ثواني جيبت العربيه وخليتها تداري ع الطريق يعني اي حد جاي من بعيد مايشوفش غير العربيه
وشغلت اغنيه وهيا بقت ترقص وتقرب مني وانا وقف ببص ع اي حد ياجي ولا حاجه
وتمسك زوبري وترجع بطيزها ع زوبري وراحت خرجتو وفضلت تحك طيزها في وهيا بترقص وتهز بزازها ف وشي وانا زوبري لسه وقف وهيا كل شويه تمسكو وتسيبو وراحت قربت مني ومسكت زوبري وعطتني بوسه رومانسيه وقالت عايزه امص زوبرك قولتلها بجد قالت ايووه بجد
عايزه امصو وشبع منو وراحت نزلت ع ركبتها وعلطول مصت راسو انا قومتها ودخلت زوبري وقولتلها تعالي نمشي قالت لا خليني هنا
محدش هياجي وراحت خرجت زوبري تاني ونزلت تمص راسو وبقت تبلع ف زوبري ودخل نصو وفضلت تمص ف زوبري وانا قاعد وهيا مابين رجلي وشوفت عربيه بحمار من بعيد عدلت هدومي وقومت من مكاني اجمع البرسيم
وطلع عم سعد صاحب ابويا ازيك ياعبدو
ازيك ياعم سعد عامل ايه قالي بخير عايز حاجه قولتلو سلامتك كل ده وهو ماشي ووقت مابعد
هيا قالتلي خليك وقف انت
وهيا نزلت ع ركبتها وبقت تمص جامد وتوف ع زوبري وتمص وانا مش قادر اول مره حد يمصلي وبالحلاوه دي هيا حست اني هنزل راحت طلعت زوبري وبقي راس زوبري بس الي ف بوقها
وفضلت تضرب عشره ثواني كنت نزلت لبني ف بوقها وهيا بلعت لبني كلو ونضفت زوبري دخلت زوبري وقالت لبنك طعمو حلو اوووي
اول مره ابلع لبن كتير كده وبالتقل ده
ده انت لو نزلت ف كسي هتخليني اخلف
قولتلها انا مبسوط اووي انك مصيتي ليه
قالت ولسه ياحبيبي قولتلها تعرفي انبارح كنت صاحي وانا سمعك قالت كنت بتخيل انك فوقي
وصوتي كان عالي ابوك ككان بيقولي وطي صوتك
مايعرفش ان زوبرك الكبير جنني
قالتلي يلا نرجع عشان مجهزه ليك رقص يجننك
انا علطول حملت البرسيم وكنت كل شويه اخد بوسه اضرب طيزها امسك بزها لما خلصت وقالتلي تعالي ارفعني ع العربيه
وانا وقفت وراها وزوبري ع طيزها وانا زنقها قالت ارفعني اوووي وانا زنقها قالت تعرف لو خبطني زوبر ف كسي هتلاقيني قزحه ع العربيه وبتضحك وطلعت ومشينا وفضلنا نتكلم ف الطريق والطريق بقي كلو عربيات قالت كويس اننا مشينا
قالتلي عايزه امص زوبرك ع العربيه وبتضحك واحنا ركبين فضلنا نقول لبعض كلام سكس
ووصلنا دخلت الحمار وهيا قالتلي وريني السكس الي معاك وشغلتو ليها وانا بشيل البرسيم جوه وكنت مشغلها مقطع واحد بينيك امو
وهيا فضلت تتفرج وانا خلصت
ووقفتها ودخلنا البيت وقفلت الباب ووقفت وراها وهيا بتتفرج وامه ركبها ع زوبرو وعماله تنط ع زوبرو وانا حضنها وبقولها حلو قالت اااه
قولتلها تعالي نعمل زيهم وهيا بتحك طيزها ع زوبري وقالتلي هتمتعني قولتلها اوووي
قالت وانا همتعك خليك هنا وبعد شويه هنادي عليك تجيلي الاوضه وهيا دخلت اوضتها وبعد 10 دقايق عبدو تعالي انا دخلت عليها واااااااااااااه ع لبسها كانت لبسه كلوت وستيان وفوقهم قميص نوم شفاف. مفتوح من النص واحمر وجسمها كلو باين انا قلعت قميصي والبنطلون وفضلت بالشورت والفانله بس وهيا قالتلي شغل اغنيه وانا شغلت الاغنيه وبدات ترقص

HSFWTlf.md.jpg

HSFW7NS.md.jpg
وتهز بزازها وطيزها وانا زوبري رفع الشورت لفوق وانا قلعتو وقلعت الفانله وبقيت ملط وهيا بصالي وتقرب مني وفضلت ترقص والاغنيه خلصت
روحت قربت منها حضنها وقولتلها ايه الجمال ده قالتلي حلوه قولتلها ده انا هاكلك اكل
قالتلي ايوه عايزاك تاكلني حته حته
وانا اخدت شفايفها ف بوسه وزوبري بيخبط ف كسها من فوق الكلوت وايدي الشمال ع طيزها واليمين ع بزها طلعتو بره وكان حلماتو وحسست عليه ومسكت حلماتها وقولتلها ابويا كلن بيعض ف دي قالت اااااه نزلت بشفايفي ابوسها وبدات امص فيها وهيا ااااه حلو اوووي مص كمان وانا بمص ف بزها وكانت حلمه قد عقله الصابع بقيت امص فيها وبقولها حلمتك حلوه اووي قالت مص اوووي وانا بقيت امصمص فيها وزوبري دخل مابين فخادها وكسها فوقو علطول وانا فضلت امص وطلعت التاني امص في بردو بقيت ابدل مابينهم وراحت قلعت القميص والستيان
وقالتلي اطلع نام ع السرير نمت ع ضهري وهيا قالتلي امصلك وانت تمصلي قولتلها ماشي هي نامت عكسي 69 مسكت زوبري ولقت تدعك في
زوبري وانا بشم كسها وشيلت الكلوت ف جنب واااااه اخيرا شوفت كسها ونزلت عليه لحس وهيا نزلت ف زوبري مص وانا الحس كسها وهيا كانت بتدخل زوبري ومش قدره تدخلو كلو
وانا لساني مش رحمها وفضلت الحس كسها 5 دقايق وهيا قالت مش قدره وقامت علطول وقعدت ع طيزها وفضلت تدعك ف كسها ونزلت عسلها وكسها اتغرق وهيا بتدعكو وانا ببصلها وع كسها وهيا بصالي وبتدخل صباعين ف كسها

HSF4KJI.md.jpg

HSF4qOX.md.jpg
وانا ماسك زوبري وهيا فتحتلي كسها وقالت يلا دخلو وراحت فتحتلي كسها وقالتلي يلا دخل زوبرك ف كس مرات ابوك وانا ماسك زوبري وحطيتو ع كسها وكان ملزق من عسلها وبطن زوبري رايح جاي ع كسها قالت ماتتعبنيش بقي يلا انا دخلت راس زوبري ف كسها وهيا اااااه ااااااه يلا كمان دخلو واحده واحده وانا بدخلو ف كسها ودخل نصو وهيا عنيه مبرقه وبتتوجع
وانا بدخلو كمان وهيا اااااااه وبصالي ولما دخلتو للاخر وهيا اااااااااااااااه حرام عليك كلو
ودخلت زوبري للبيوض ونمت عليها ونزلت ع شفايفها بوس وزوبري لسه ف كسها وهيا مسكت طيزي وترفعني وتنزلني عليه كانها بتقولي نيك يلا وده الي حصل بقيت انيك ف كسها براحه وهيا ااااه كمان نيك كسي وانا بنيكها براحه وكسها كان يجنن وانا زوبري ف كسها وبقيت انيكها شديد شوي وهيا اهاتها سمعت المكان كلو وهياااااااه ااااااه كمان كمان براحه كسي مش قدره وانا انيكها براحه ورجع انيك اووي وهيا ااااااه اااااه كمان نيك امك الي ربتك وشافت زوبرك بيكبر اودامها ودلوقتي ف كسها نيكني اووي وانا نازل فيها بوس وصدري ف بزازها وهيا تقولي زوبرك يجنن كسي وجعني من زوبرك وانا بنيكها وهيا اااااه كمان ماترحمنيش وانا بنيكها وزوبري للاخر وخرجو وهدخلو كلو تاني وهيا من كتر النيك قالتلي نام ع ضهرك قومت من عليها وزوبري مليان عسل من كسها وهيا نزلت تمصو وقالتلي نام نمت ع ضهري وهيا عطتني طيزها ودخلت مابين رجلي وانا مسكت زوبري وهيا راحت قربت كسها منو ودخلت راسو ف كسها

HSKApcX.md.jpg
وراحت قعده ع زوبري وقالت ااااااه زوبرك يجنن
وقعدت ع زوبري وكلو ف كسها وبقت تهز طيزها وزوبري يروح يمين وشمال ف كسها هيا بقت ترفع وسطها وزوبري يخرج الا راسو وتقعد تاني وفضلت تنيك نفسها وانا فرحان بالي حصل بينا وهيا تنزل ع زوبري وانا بضرب طيزها وهيا تنيك نفسها ومنظر وهيا بترفع طيزها لفوق

HSK5RmG.md.jpg

HSK5YX4.md.jpg
وتقعد ع زوبري جامد وفضلت تعمل كده وانا ولقيت ايديها ع كسها وبتدعك في وحسيت بحاجه سخنه ع زوبري وبتنزل لبضاني وهيا كانت نزلت وجسمها بيرتعش انا وقفت وهيا نامت ع بطنها رفعت طيزها لفوق وهيا اترفعت معايا اخدت وضع الكلبه ودخلت زوبري ف كسها من ورا
هيا وهيا ااااااه وانا دخلتو للاخر

HSK5Ukg.md.jpg
فضلت انيك ف كسها وهيا بتتوجع ف كل لحظه بسمع اهاتها وانا بنيك حسيت ان انا خلاص
زودت ف النيك وهيا حست بكده قالت ااااه جوه جوه وانا بنيك فيها وهيا بقت بترجع بطيزها كمان عليه وانا مسكت طيزها لبني بينزل كلو ف كسها وهيا اااااه ااااااح سخن اووووي ياخربيتك
وانا نزلت لبني كلو ف كسها وهيا اااااح ولما طلعت زوبري لبني خرج منها وهيا مفنسه وكسها يجنن
وهيا قالتلي مبسوط ياحبيبي قولتلها اوووي قالت
وفضلت ع السرير وانا نازل فيها بوس وهيا تقولي احلي يوم ليه انهارده وانبسطت بيه اوووي
قولتلها عقبال طيزك قالت لا كده كفايه اوووي
قولتلها شبعتي مني راحت زقتني ع السرير
وطلعت فوق مني وهيا قعدت ع زوبري تاني للاخر وطلعتو تاني وراحت وقفت وزوبري غرقان عسل من كسها هيا نزلت تمصو وقالتلي يلا انا هدخل اتشطف قولتلها محدش جاي دلوقتي
هيا بعد مامصت زوبري قالت يلا وراحت وقفه ومشت وانا زوبري وقف ولسه ماشبعش منها
قومت زي منا ودخلت عليها الحمام وكانت فاتحه الدش نزلت معاها وزوبري وقف قالت كفايه بقي قولتلها هتشطف معاك واحنا وقفين تحت الدش وزوبري وقف وطيزها ليه مسكت زوبري ودخلتوو
من بين فخادها بقي تحت كسها بالظبط

HSKX0tS.md.jpg
وهيا اااه بتعمل ايه قولتلها سبيني اتمتع بكسك وفضلت انيك فخادها وزوبري تحت كسها وقالتلي كفايه بقي يلا نستحمه سوا وانا خرجت زوبري من تحت كسها وهيا جابت شانبو لشعرها وانا فضلت اغسلها شعرها وكل حته ف جسمها وجسمها كلو رغاوي وانا بقفش ف بزازها النعمه وطريه اوووي
وانا بدعك جسمها وزوبري كل شويه يخبط ف بطنها وطيزها ساره راحت قعدت ع ركبتها وانا ببصلها ولقيتها حطت بزازها ع زوبري وتضمهم ع زوبري جامد وبزازها كانت طريه اوووي

HSKhWXI.md.jpg
وفضلت ماسكه بزازها وانا بنيكها ف بزازها وكانت نعمه اوووي وطريه قولتلها هنزل هيا مسكت زوبري وفضلت تدعك في لحد مانزلت لبني ع وشها وبزازها وهيا بلعت شويه
ووقفنا نتشطف وندعك جسم بعض وانا كنت بدخل صباعين ف كسها اغسلو ونشفنا جسمنا وطلعنا لبست هدومي وقالتلي اجيبلك تتغدا وتعوض لبنك ده اتغدينا وهيا بقت تاكلني بايديها وبوسها كل شويه وشربنا الشاي كان المغرب اذن
قالتلي اليوم طار بسرعه قولتلها انا نكتك ف قد ايه قالت مش عرفه بس كتير اووي قولتلها ولسه ياعسل وانا بوستها وهيا بتبوسني وسمعنا صوت الموتسيكل جاي عدلت نفسي بسرعه ومسكت الشاي وهيا دخلت المطبخ وبويا خبط فتحتلو تعالي يابا قالي يابختك امال امك فين قولتلو جوه قالها اعملي كوبايه شاي يابت دماغي هتنفجر
قالي اتغديت قولتلو ايوه من شويه
هيا عملتلو الشااي قالتلو اجهزلك تتغدا قالها لا
وقعدنا نتكلم وهو كان بيعمل ايه
ودخل جوه الاوضه وهيا دخلت وراه
وطولو اوووي وسمعت اهات بصوت خفيف اوووي عرفت انه شغال نيك طلعت بره البيت وشغلت اغاني وهما ماخرجوش تاني عرفت انهم نامو
وانا فضلت سهران والساعه 12
طلعت ساره قالتلي مانمتش ليه قولتلها مش جيلي نوم قعدت جنبي وقالتلي ينفع ابوك يقطع طيزي من النيك قولتلها انتي ماشبعتيش قالت تؤ فضل ينيك فيا لحد مانزل ف طيزي ونام من بدري
قالتلي تصدق ان النيك هنا هيبقي حلو والجو هنا جميل انت تسند بضهرك ع الحيطه وفارد رجلك وانا اركب فوق زوبرك وفضل اطلع ونزل قولتلها مدام بتتكلمي كده يبقي لسه تعبانه وعايزه تنزلي قالت ايووه لسه هيجانه اوووي قولتلها ابويا نايم قالت اها انا خرجت زوبري من البنطلون وقعدت وسندت ضهري وقالتلي حد ياجي قولتلها الطريق فاضي واحنا بليل وهيا وقفت ورفعت عبايتها وكانت لبسه كلوت بس وجبتو ف جنب وراحت قعدت ع زوبري وزوبري دخل ف طيزها وكانت ضيقه شويه وهيا كتمت بوقها وبقت تطلع وتنزل ولما اتعودت ع زوبري ف طيزها راحت بتدعك ف كسها وبقت طالعه نازله ع زوبري وخرجت زوبري من طيزها ودخلتو ف كسها وفضلت تنيك نفسها ولقيتها يتخبط. ف كسها وبتنزل عسلها ع زوبري وكانت رجليها بترتعش وقفتها وانا وقفت قولتلها ادخلي بصي ع ابويا كده وانا ببص ه الطريق
زي ماعرفتكم بيتنا وسط الارض وبينا وبين اقرب بيت 500 متر هيا بعد ثواني رجعت
قالتلي نايم قولتلها عايزه تتناك فين قالت ف طيزي خليتها تسند بوشها ع الحيطه ووقفت وراها وهيا فتحت طيزها ودخلت زوبري ف طيزها وفضلت انيك فيها ومن خوفي واتسعجالي عشان حد يشوفنا ولا حاجه كنت بنيك بسرعه لحد لما نزلت ف طيزها هيا علطول طلعت زوبري ونزلت تمص في ونضفتو وزوبري نام وهيا دخلت الحمام تمسح لبني ودخلت تنام وانا دخلت انام
وصحيت وابويا كان ف البيت قالي تعالي نروح الارض شويه قولتلو حاضر وهو قال ل ساره جيبي الفطار وحصلينا وهيا قالتلو حاضر واحنا مشينا بالعربيه بالحمار وقعدنا وقالي شغل اغنيه من المخروب الي معاك ده شغلتلو شيبه لما ساره جايه ف الطريق قالي روح جيب الاكل منها احسن توقع ضحكت وروحت عليه بخطوه سريعه
اخدت الاكل من ع راسها قولتلها ماشي ياعروسه مشت جنبي وقالتلي انا عروستك وانت جوزي حبيبي تعرف انبارح كنت مبسوطه اووي وانا ركبه ع زوبرك ف الشارع قولتلها هتفضحينا اقعدي ساكته قالتلي لو كنت انا وانت لوحدنا كنت هركب ع زوبرك هنا كمان وهيا سكتت وقعدنا وفطرنا وترموس الشاي وفضلت قعدين للضهر وبويا قال يلا نمشي الجو حرر اوي وركبنا العربيه ومشينا
وانا طلعت اجيب هدومي من فوق السطح وساره قالتلي خليك انا هطلع اجيب الهدوم كلها قولتلها مش مشكله وطلعت وبعد دقيقه هيا طلعت ورايا
وبقت بتلم هدومها من السطح وانا جيبت هدومي
قالتلي اصبر واخدتني عند السلم وهيا نزلت ع ركبتها ونزلتلي البنطلون وزوبري نايم مصتو وانا ببص ع السلم وفضلت تمص ف زوبري لما وقف وانا خوفت ل ابويا يشك ف حاجه قولتلها كفايه واخدت الهدوم ونزلت حطيتهم ف دولابي
وابويا قالي عمك محمد رن عليه هروح اشوف عايز ايه وجاي قولتلو اجي معاك قالي لا خليك وركب المكنه وخرج وانا علطول قفلت وراه وطلعت ع السطح وساره كانت بتبص عليه وهو ماشي قالتلي كنت عرفه انك طالع قولتلها انزلي كملي مص هيا حطت الهدوم ع السور وراحت طلعت بزازها بره العبايه وقالتلي حلو كده قولتلها اوووي وراحت بلعت زوبري وتمص في والي هيجني اكتر بلعت بضاني وتمصهم
ووبقت تمص ف زوبري جامد وانا ساند ع السور وببص عليه وبص ع الطريق وهيا بتضرب زوبري ف وشها وقولتلها خليك هنا ثواني اخدت الهدوم كلها ونزلتها جري ورجعت مكاني وهيا مسكت زوبري قالتلي نزلتها ليه قولتلها عشان لما ياجي تنزلي جري امال لسه هتنزلي بالهدوم هيشك ف حاجه قالت ده انت صايع ونزلت مص ف زوبري قالتلي تعرف حلمت بيك انبارح وانت بتنكني انبارح اودام البيت وانا بقيت اصرخ وانت بتنيك وابوك مكنش هنا قولتلها انتي لبوه كبيره
قالتلي لبوه وعايزه اتناك قولتلها انا هنيكك قالتلي يلا نكني وراحت رفعت العبايه ونزلت البنطلون بالكلوت ووقفت اوداني وحطت ايديها ع الارض وطيزها مرفوعه لعند زوبري وقالت يلا دخلو انا فتحت طيزها وتفيت ف خرم طيزها ومسكت زوبري ودخلتو ف طيزها كلو وهيا بقت تنيك نفسها تطلع وترجع وصوتها عالي وانا كنت بخرجو من طيزها لكسها قالتلي تعبت قولتلها تعالي واخدتها نزلت ف الشقه بتاعتي ودخلت الاوضه اودام الشباك الي ع الطريق وخليتها تسند بضهرها ع الحيطه وانا حضنتها وزوبري لزق ف كسها
قولتلها تحبي تتناكي ازاي قالت زي مانت عاوز المهم تنكني انا حطيت ايدي ع كسها ودخلت صباعين ف كسها وفضلت انيكها بيهم
وهيا تصوت ف الاوضه وهيا نزلت ع الارض وقالتلي دخل زوبرك بقي انا تعبت
انا دخلت زوبري ف كسها واحنا وقفين وبنيكها تلفون رن ف جيبي كان ابويا قولتلها هوس ابويا
ايوه يابا طب مش هتاجي تاخد لبس ولا حاجه طب والمكنه وانا بدخل زوبري ف كس ساره
خلاص يابا هقولها ولو عايزه هوديها حاضر سلام
وقفلت وعلطول فضلت انيك فيها جامد وهيا اااااااه ااااااه ااااااه براحه براحه وانا هديت قالتلي ف ايه قولتلها ابويا هيروح القاهره وجاي بكره قالتلي هيعمل ايه قولتلها رايح مع عم محمد بالعربيه يشترو بهايم وبيقولي هنام هناك وقول ل ساره لو عايزه تنام عند امها انهارده
قالتلي لا انا هتناك دخلت زوبري ف كسها وبنيكها براحه قولتلها انا هروح اجيب المكنه من عند عم محمد وانتي البسي قميص نوم حلو واتشيكي ع ما اجي قالت وهتسيبني كده قولتلها انا زوبري ف كسك ومش عايز اخرجو بس عشان ابويا مايشك ف حاجه اناوخرجت زوبري من كسها هيا نزلت تمص في وقالتلي هستناك ماتتاخرش انا نزلت بعد ربع ساعه رجعت بالمكنه دخلت البيت وطلعتلي ساره بقميص نوم كلوتها وكلوت بس وبزازها كلها طالعه بره انا قلعت هدومي كلها وقالت هتبقي احلي ليله انهارده وهيا نزلت تمص ف زوبري وانا مسكت تلفوني ورنيت ع ابويا
وهيا بتمصلي وقولتلو ايوه يابا ساره مش عايزه تروح عند امها خلاص ماشي انت فين
ماشي يابا توصل بسلامه
وقفلت ومسكت دماغها فضلت انيكها ف بقها
وقفت وقلعت القميص ونزلت ف بزاوها مص وقالتلي اقعد ع الكنبه قعدت ع الكنبه وماسك زوبري هيا عطتني ضهرها والكلوت بتاعها جبتو ف جنب وقربت مني وقعدت ع زوبري ودخل ف طيزها قالت تؤ عايزه ف كسي وراحت وقفه وفتحت كسها وانا مسكت زوبري ودخلتو ف كسها

HSKsqUx.md.jpg
وهيا قعدت ع زوبري دخل ف كسها وبفت تنط ع زوبري وزوبري داخل خارج ف كسها وهيا تقعد عليه وبتنيك نفسها وهيا ااااه نااار ف كسي

HSKsMsn.md.jpg
وزوبري ف كسها داخل خارج وهيا الي بتنيك نفسها انا بدات اطلع بوسطي ونيكها جامدوهيا بتصرخ اكتر ااااااه كمان كمان نيك مرات ابوك الشرموطه انا شرموطه لزوبرك
وانا بنيكها وهيا اااااه ااااااه وكسها نزل عسل
وانا مش رحمها وهيا وقفت مره واحده وانا بنيكها وبتضحك ودخلت اوضتها وقفلت الباب من جوه قولتلها مالك يالبوه قالت عايزك تغتصبني قولتلها طب افتحي عشان مكسروش وابويا هيعرف
قالتلي تصدق عندك حق وفتخت الباب وانا دخلت عليها كانت لبسه قميص نوم لحد فخادها والكلوت الي كانت لبسه مرمي ع الارض
قالتلي عايزاك تغتصبني وتنكني بعنف انا قولتلها بتحبي العنف قالت تؤ بس عايزه اجربو معاك وانت بتنكني غصب عني كانك بتغتصبني
قربت منها ومسكت طيزها وبقيت افتحهم عن بعض وبقولها بتحبي العنف قالت اممم وانا بوستها من شفايفها وايدي ع طيزها ونازل فيها بوس روحت لفيتها وزوبري اتحشر ف طيزها وقفشت بزازها ورفعتها من ع الارض وزوبري محشور ف طيزها اخدتها وطلعت ف الصاله وقالتلي زوبرك رفعني وبتضحك انا مسكت رجليها وحطيتها ع الطربيزه وقعدت ع ركبي وبصباعي دخلتو ف كسها وفضلت ادخلو وطلعو وهيا ااااااه

HSKQrHx.md.jpg
وهيا كانت بترقص ف طيزها وصباعي ف كسها وقالتلي بقولك تغتصبني تعمل فيا كده قولتلها اشبع من جسمك وغتصبك بعدين فضلت ابعبصها وهيا بتدعك ف كسها لحد مانزلت قولتلها ازاي بتنزلي بسرعه كده قالتلي انا مع ابوك مش بنزل ولا مره بس موضوع ابن جوزي بينكني مش بستحمل بنزلهم ع طول
قولتلها تعرفي ادعكي زوبري هيا قالتلي تعالي ع سرير ابوك ونكني عليه دخلنا جوه وهيا اخدتني بالحضن ومسكت زوبري تدعك في وقالت نكني بقي قولتلها اصبري ادعك زوبري برجلك قالت ازاي قولتلها تعالي نمت ع السرير وعملنا نفس كده

HSKZ8XI.md.jpg
هيا بقت تدعك زوبري وانا احساس رجليها ع زوبري احساس يجنن فضلت انيك رجليها وهيا عجبها الموضوع وكسها اودامي وكنت عايز انيكها فتحت رجليها ونمت عليها ودخلت زوبري ف كسها وهيا ااااااه وانا صاغط بايدي ع وسطها وزوبري ف كسها بنيك فيها وهيا اااااه براحه
قولتلها مفيش براحه ي كسمك وفضلت انيكها ف كسها وانا بنيكها وهيا ااااااه براحه مالك
وانا نمت بجسمي كلو عليها وبقولها عايزه تتناكي ياشرموطه انا هفشخك وهيا ااااااااااه نيكني اووووي وانا خرجت زوبري وبنيك طيزها
وهيا تصرخ جامد وانا بنيكها ف طيزها روحت رافع نفسي وقلبها ع ضهرها بسرعه ودخلت زوبري ف كسها وفضلت انيكها ونزلت ع بزها امص في وعض حلماتها براحه وهيا ااااه كفايه كفايه وانا بعض قالتلي ااااه خلاص وانا ابطل عض ومص ف الحلمه من الوجع قالتلي كسي كسي وانا بنيكها راحت نزلت عسلها ع زوبري وانا بنيكها وهيا اااااااه حرام عليك كفايه كفايه وانا بنيكها ونزلت لبني ف كسها وفضلت فوقها لما زوبري نام خالص وخرج وهيا قالتلي عملتوفي ايه كسي وطيزي وجعني قولتلها بليل هتبقي ف معركه
قالتلي عايزه اتناك ف الشارع زي انبارح وبكره الصبك نطلع بدري تنكني ف الارض
قولتلها الي تؤامري بيه وفضلت ابوس فيها..........

القصه عجبتكم نكمل ولا لا

ولو في قصه عايزني اكملها قولي اسم القصه
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى، صاحب نفسي و Almalim kimoo
هجت مووووووت عليها
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى، صاحب نفسي و Almalim kimoo
كمل يافنان قصه جميله جدا جدا تسلم ايدك تحياتى لك
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى, Almalim kimoo, صاحب نفسي و شخص آخر
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى، صاحب نفسي و Almalim kimoo
عاش فشخ يسطا بس يا ريت تكمل قصه اختي اسماء وعائله جوزها
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى، صاحب نفسي و Almalim kimoo
قصة مثيرة
رائعة
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى و Almalim kimoo
ياشباب كيف الحال قصه جديده

والشباب الي بتقولي كمل قصصك قولي اسم القصه وانا هكملها انا عقلي مش دفتر

المهم

طبعا عرفني عبدو امي ميته وانا عندي 10 سنين ابويا اتجوز ساره كان عندها 30 سنه
وابويا 35 سنه نط 10 سنين كمان عشان انا عندي 20 سنه حاليا ساره 40 وابويا 45
قاعدين ف بيت ف اول اخر البلد بنينا البيت ايام الثوره كان ف وسط ارضنا
ابويا اتجوز ساره وعرفت انه كان بيحبها زمان قبل امي بس النصيب وهيا جوزها طلقه عشان مش بتخلف واتجوزت تاني راجل عجوز ومات وعيالو عطولها قرشين وخلعوها

ابويا اتجوزها وفضلت عايشه معانا 10 سنين
كانت بتعملني كاني ابنها واحسن ماشوفتش منها حاجه وحشه يعني هو لبسه كان ضيق بس مكنش ف دماغي حاجه بقي زي امي
انا كنت بفلح ف ارضنا ابويا مادخلنيش مدارس بس بعرف اقراء وكتب هيا علمتني
وكنت بسرح وهيا بتسرح معايا وكانت بتحلب البهايم وابويا لما كان بيضرلها بتاجي تنام عندي
ساره قمحيه شوي طيزها عريضه زي مابتقولو كيرفي وبزازها بالظبط زي حبايه المانجه الكبيره
كنت بشوفها دايما بقمثان نوم وعبايات ملزقه وكنت بسمع صوتها وابويا بينيكها
وكنت بضرب عليه عشرات
الدور التاني عندنا شقتي بس لسه ع التوب الحمر لسه عايزه كهربا والخ الخ عشان اظبطها اقل حاجه 100 الف جنيه اذا مكنش اكتر ف الغله الي احنا فيه ده كنا مربين فراخ وبط فوق وع السطح بننشر هدومنا كده كده محدش جنبنا عشان يتفرج علينا زي ماقولتلكم احنا وسط اراضي وف اخر البلد بينا وبين البيوت 500 متر تقريبا
انا عندي موتسيكل بتاع ابويا وانا عندي عجله بتاعتي بحب العجل عشان رياضه
انا بقي طولي 170 سنتي ساره 163سنتي
زوبري 18 سنتي وطخين شوي
لوني قمحي جسمي ناشف اوي من الارض وسنينها عندي عضل بطن بحب الرياضه بتسليني طول مانا قاعد لوحدي كنت بجيب 300 ضغط كل يوم
كل يوم مش علي مره واحده
والعجله دايما بجيب بيها طلبات
ابويا مش بيحب يضربني هو كل الي عليه يزعق وخلاص وانا كنت بحترمو جدا ابويا بردو
انا عايش ف بلد ارياف بلاش ذكر اسمها هيا نحيت دكرنس كده كلمت ابويا يشتريلي تلفون كبير وهو جبهولي بعد ماطلع روحي وشغلت النت وبقيت اشغل اغاني وانا سارح وبقيت ارقص ف الارض لما بيكون مزاجي حلو
كنت بحب اسمع عبدالباسط وشيبه وعبدالسلام
واحده واحده ع الفيسبوك وساره عرفتني
كنت بقولها اودام ابويا امه ولوحدنا ياساره
وهيا كانت بتقولي طول ماحنا لوحدنا قولي ياساره وفي يوم كنت نايم وبلعب ف التلفون كانت الساعه 11 وكنت سامع صوت اهاات ساره وكنت عارف انها بتتناك وزوبري كان وقف كنت بنام بشورت والفانله ف الحر ده
ف اليوم ده بعد ماكنت بسمع اهات النيك سمعتها بتعيط جامد كنت خايف اتحرك اشوف ف ايه
كبىت دماغي وكنت متاكد انها هتاجي عندي مش اول مره تعملها ابويا بيكون زهق منها وبيقولها روحي نام عند الوله يلا ف نصيبه
وهيا اصلا غلبانه مالهاش حد يسال عليه
قفلت تلفوني وزوبري نام وانا فضلت مستنيها
وهيا خبطت ودخلت وكانت بتعيط ودخلت جنب مني سريري محاوط عليه بنموسايه عشان النموس مايدخلش عندي ف السرير ده غير الجهاز بتاع النموس ده مكنتش عايز اكلمها
عطيتها ضهري وطلعت التلفون هيا قالتلي انت صاحي قولتلها ايوه مش جيلي نوم
هيا سكتت قولتلها هو ضربك ليه قالتلي مفيش
قولتلها ماشي فضلت العب ف التلفون
قالتلي مش عايز تتجوز بقي وتعمل شقتك دي
ضحكت وقولتلها زهقتي مني
قالت لا طبعا مش قصدي بس انت كبرت يعني
عشان تتجوز بدري قولتلها مش مستعجل
وفضلنا نتكلم لحد مانمنا وابويا دخل علينا الصبح صحانا وقالي يلا اطلع ودي الجله للارض وجيب ليهم شويه برسيم وانت جاي
قومت وهو صحا ساره تجهزلو فطار وقالي انه رايح مشوار ضروري وهياجي ع بليل
فطرت معاه وطلعت للارض رميت السباخ وحشيت البرسيم وشغلت اغاني وفضلت ارقص ومزاجي حلو وغني بصوت عالي ولمحت من بعيد حد جاي ازاي ماخدتش بالي منو وه جاي علي كان قرب ايه ده دي ساره قعدت والاغاني شغاله
وهيا جايه تضحك وتقولي بتعمل ايه
قولتلها مابعملش قالتلي انا شيفاك من بعيد وانت بترقص قولتلها يعني بفرفش شويه قالتلي انت ليه محملتش البرسيم قولتلها وهاجي اعمل ايه
خليني هنا شويه انا مزاجي حلو والحمار مبسوط مع البرسيم قالتلي عشان كده بترقص قولتلها ايوه قالتلي يابختك وابوك عكر مزاجي قبل مايمشي
قولتلها انتم ناس نكديه سلوني ف حالي
قالتلي قوم ارقص قولتلها عيب ماينفعش قالت عشان خطري بعد اسرار منها وقفت ورقصت رقص صعايده بالخرزانه وهيا كانت بتسقف
قالتلي اقوم اوريك الرقص بقي
قولتلها احسن حد يشوفنا قالتلي مفيش حد جاي
قولتلها برحتك قالتلي شغل اغنيه اها لو لعبت يازهر دي بحبها شغلتها وهيا قامت ترقص وتهز وسطها وانا بتفرج وزوبري وقف ع جسمعا وهو بيتهز وبزازها الي بتطلع وبتنزل وهيا بتبصلي
وهيا عطتني طيزها وبتحركها يمين وشمال زي الرعاشه فضلت ترقص والاغنيه خلصت
قالتلي ايه رايك قولتلعا رقصك حلو اووي
ضحكت وقالت ابوك مش بيعجبو رقصي
وفضلنا نتكلم وهيا فجاتني بكلمه معرفتش ارد عليها قالتلي انت بتسمعنا بليل صح
بصتلها وقولتلها ايوه بسمعكو
هيا اتكسفت شويه قولتلها عادي مش اول مره يعني ده انا مش بعرف انام بسببكم وبضحك
قولتلها عايز اسالك ع حاجه قالت ايه
قولتلها ليه انبارح بذات كنتي بتعيطي جامد اوي كده غير مره سمعتك فيها ضحكت وقالت مش هقولك قولتلها انتي حره بس بعد كده ماتجيش تنامي عندي وبضحك هيا ضحكت وقالت يرضيك ابقي اعيط وتسيبني بره ضحكت وقولتلها لا
قالتلي لما ياجي وقتها هبقي اقولك
قالتلي يلا نروح قولتلها هنروح نعمل ايه
قالت اي حاجه انا زهقانه
قولتلها انا عجبني رقصك اووي
قالتلي تعالي نرقص مع بعض ف البيت
قولتلها يلا حملت البرسيم وهيا ركبت ومشينا
ودخلت الحمار والبرسيم جوه الدوار
وقولتلها تعملي شاي والدنيا تمام
وقولتلها يلا تعالي نرقص قالت مستعجل ليه
قولتلها رقصك حلو قالت حاضر هرقصلك
بس تتفرج بادب قولتلها حاضر هيا قالتلي روح اوضتك وانا هجيلك قولتلها طب ماهنا احسن
قالت لا وافتح الشباك بتاعك عشان لو حد جاي نشوفو من اول الطريق قولتلها حاضر
دخلت فتحت شباكي وقفلت بلسلك عشان النموس واي حد مايشوفش حاجه من جوه اووي بس انت تشوف اي حد من بعيد
فضلت مستني وحاسس انا زوبري بيوقف من منظر رقصها الي هناك وهيا بعد 5 دقايق دخلت عليه مسكه اشرب ولبسه عبايه بيتي لزقه ف كل حتي ف جسمها بزازها وطيزها مجسمين اووووي
اول مادخلت عدلت نفسي قالتلي مالك
قولتلها مفيش وزوبري وقف ع جسمها
وهيا بتبصلي وربطت الاشرب وقالت اوعي ابوك يعرف هيموتنا قولتلها انا مش اهبل
شغلت اغنيه حسن شاكوش بتاعت حبيبتي افتحي شباكك وهيا بدات ترقص وانا عيني ع جسمها الي عمال يتهز وبزازها الي تجنن وانا زوبري وقف من بصي ليها نسيت زوبري وهو وقف وهيا كانت بتبصلو وانا باصص ليها وهيا تعطيني ضهرها وترقص طيزها الي بترج زي الجيلي
مسكت زوبري جامد اضغط عليه وقعدت ع السرير ورجلي ع الارض وزوبري وقف
وهيا لفت وشها وبتبصلي وزوبري عامل خيمه
وهيا بصتلو وبصتلي وبتضحك براحه
وبقت تهز بزازها وبصالي وانا عيني ع جسمها وبزازها وزوبري كان صاروخ
قالتلي تعالي ارقص معايا وقفت وزوبري اودامي وهيا مسكت ايدي وقالتلي كبرت ياعبدو
قولتلها انا بحبك اووي ضحكت وقالتلي وانا بحبك انت ابني الي مخلفتهوش
وانا من غير اي مقدمات حضنتها وهيا بتضحك بتقولي بتعمل ايه وانا حضنها وبزازها بتتفعص ف صدري وزوبري بيخبط علي بطنها
قالتلي عبدو ابعد شويه انا فوقت ورجعت لورا قولتلها معلش قالتلي لا يا حبيبي ولا يهمك
قالتلي كبرت وبقيت اطول مني
قولتلها طبعا كبرت ضحكت وقالت هو انت كبرت بعقل قالتلي هخرج انا بقي قولتلها خليك نتكلم شويه قالت شكل رقصي عجبك
قولتلها اوووي ضجكت وقالت بين عليك
وانا زوبري بداء ينام شوي
قعدت جنبي ع السرير وانا نمت ع ضهري ورجلي ع الارض وبكلمها وزوبري عامل خيمه بسيطه
وهيا نامت زيي وبزازها الوقفه وبصالي وبنتكلم
قولتلها مش هتقوليلي ابويا بيضربك ليه
بصتلي وقالت دي حاجات عيب مينفعش اقولهالك
قولتلها طب ماتعرفيني عشان لما اتجوز ماعملهاش
قالتلي هتكسف اقول الحاجات دي
قولتلها مش احنا اصحاب ماتخبيش عني حاجه بقي زي منا بحكيلك كل حاجه ضحكت وقالت انت عمرك ماقولتلي حاجه عنك
انا ضحكت وقولت ماهو مفيش حاجه اقولها
قالت قولي سر عنك وانا هقولك الي عايز تعرفو بس يكون سر كبير غير كده مش هقولك
فكرت شويه ومن لهفتي عايز اعرف لما بتتناك من ابويا ليه بعدها بتعيط
قولتلها ماشي بس من غير كسوف
قالت ماشي من غير كسوف
قولتلها مش هنزعل من بعض قالت ياوله قول اخلص قولتلها لما بسمع صوتك مع ابويا
بحلم بيك بليل وسكت هيا قالتلي بتحلم بايه
قولتلها بحلم ان انا بكون نايم معاك
ضحكت ضحكه شرمطه كده وقالت وايه تاني
وانا ببصلها وزوبري وقف
وقربت منها وهيا بصالي وعنيها دايبه كده وقربت اكتر وبشفايفي اخدت شفايفها ف بوسه 10 ثواني بشفايفها الي تحت مسكهم بشفايفي وهيا غمضت عنيها وانا رجعت لورا وببصلها وهيا بتفتح عنيها براحه وبصالي وانا لما حسيتها مش زعلانه
قربت تاني وبوستها وحسيت انها بتبوس معايا
وانا فضلت ابوس دقيقه بالظبط
وحطيت ايدي ع ايديها احسس عليها
ومسكتها وحطيتها ع زوبري هيا رجعت بدماغها وبصتلي قالتلي بتعمل ايه قولتلها معلش مش قصدي وهيا بتبصلي وقالتلي كفايه كده واوعي حد يعرف قولتلها ده سر بينا وهيا قامت بتعدل هدومها قولتلها جسمك حلو اوووي
قالتلي بجد حلو قولتلها اووي
قالتلي تعالي وقفت وهيا قربت مني وقالت شفايفك تجنن وانا بوستها واحنا وقفين وحضنتها وفضلت ابوس فيها 5 دقايق بالظبط وزوبري بيخبط ف بطنها رجعت لورا وقالت ياخربيتك
انت اتعلمت كدا فين قولتلها ع النت قالتلي اتعلمت ايه كمان قولتلها كل حاجه
قالتلي كل حاجه كل حاجه قولتلها ايوه
قالتلي شكلك هتتعبني معاك انا خارجه
وطلعت وطيزها بتهز زي الجيلي وانا كنت حاسس اني ف دنيا تانيه وبعد دقيقه خرجت ليها وباب اوضتها مفتوح دخلت عليها وكانت نايمه ع ضهرها وباصه للسقف قالتلي عاوز ايه
قولتلها انتي ماقولتليش بقي ليه بتعيطي قالتلي عشان خطري بلاش تعرف وهيا لسه نايمه
ومنظرها يجنن اي زوبر اودامها
قولتلها اول مره ابوس حد واحساس يهبل
قالتلي بجد اول مره قولتلها ايوه
قولتلها عايز اجربها تاني بصتلي وقالت تعالي
انا قربت وهيا لسه نايمه قربت دماغي منها وبحسس ع وشها ومشيت صباعي ع شفايفها
قالتلي هتجنني وروحت بشفايفي عليه بوس وهيا المره دي مسكت دماغي ولسانها بقي يطلع ف البوسه وانا برجلي طلعت ع السرير ونمت عليها
وانا مش سيبلها فرصه تتكلم حتهةونمت عليه وصدري فوق بزازها وزوبري وقف ع بطنها
وبايدي مسكت ايديها الاتنين فردتهم ع السرير كاني مكتفها ونازل فيها بوس وبحك زوبري فوق كسها وحاسس انا زوبري ع لحم بطنها
وهيا مش عرفه تتكلم وبقيت ابوس وشها حته حته ورقبتها هيا قالتلي كفايه عشان خطري
وانا باصص ليها وقالتلي كده كتير كفايه كده
قولتلها مش عايز اسيبك قالتلي انا معاك اهو هروح فين وانا مش عايز اقوم من عليها وزوبري حاسس احساس هبلني وهيا تحت بزوبري
قالتلي ياواد براحه مالك
حضنتها وبقولها ف ودنها مش قادر عايز انزل ومش عارف قالتلي عايز تنزل ايه
قولتلها لبني خايف تمشي قبل مانزل وانا مارتحتش قالتلي مش همشي ياحبيبي وخلص برحتك بس انا تعبت انت نايم علي
قولتلها حاضر هقوم وقفت ع الارض وزوبري وقف خالص وهيا قعده ع السرير وبتبص لزوبري
قالتلي ده انت تعبان اوووي وانا باصص ليها وهيا نزلت ع السرير وراحت بيساني ف شفايفي وقالت قالتلي هريحك بس من غير ماتطلعو وهتنزل ف هدومك وانا هغسلها علطول قولتلها ماشي
قربت مني وحطت ايديها ع زوبري من فوق البنطلون وبتمسكو واحساس يجنن
ايد مرات ابويا ع زوبري قالتلي ياخربيتك ياواد ايه ده كلو هو كبير ليه كده وكمان طخين
وانا بسمع كلمها وهيجان حطيت ايدي ع بطنها بحسس عليها وباصص ليها وعيني ف عنيها واخدت شفايفها ف بوسه رومانسيه وهيا بتمسك زوبري جامد وانا طلعت بايدي لفوق حسست ع بزها رجعت لورا وبصتلي قبل ماتتكلم قولتلها سبيني اخدت رحتي قبل مانزل انا من زمان كان نفسي امسكهم اوووي ماتضيعيش مني الفرصه
قالتلي انت تعبان اووي ياحبيبي ورجعت ف البوسه تاني وانا كملت تحسيس ف بزازها وبقيت افعص فيهم وكانت طريه اوووي وبقيت اضغط عليهم رجعت قالتلي انت مش بتنزل ليه ايدي وجعتني قولتلها مش عايز انزل مش عايز ابعد عنك قالتلي ياواد كلامك بيكهربني وراحت مسكت زوبري جامد وبتقولي كبير وطخين اوووي وناشف ليه كده وحاسس انه بتتكلم كده بغيظ
قولتلها بتاع ابويا الكبر ولا بتاعي
قالتلي انت ياحبيبي بتاعك كبير وطخين عنو
واحلي حاجه انه ناشف اوووي حسه اني مسكه حديده قولتلها تعالي نروح اوضتي عشان نبص ع الطريق قالت تعالي وهيا مشت اودامي وطيزها تروح يمين وشمال وهيا بتهز وبتمشي بروقان
دخلت اوضتي وهيا وقفت اودام الشباك بتبص ع الطريق انا وقفت وراها وزوبري دخل مابين طيزها وهيا اااه ياخربيتك بتعمل ايه
قولتلها من زمان نفسي احس بالاحساس ده
وانا حاشر زوبري ف طيزها
قالت كده غلط وهزعل منك ومش هنعمل حاجه تاني قولتلها خلاص رجعت لورا وهيا قالتلي هعملك الي انت عايزو بس برحتنا كده ماتعملش حاجه غصب عني وراحت عطتني ضهرها ورجعت بطيزها وزوبري بقي بيحك في طيزها وقالتلي كده حلو قولتلها اوووي وهيا وقفه وانا بحك زوبري ف طيزها وانا ماسك وسطها كاني بنيكها واحنا وقفين وهيا مسكت بزازها بتفعص فيهم وبتطلع اهات انا علطول مسكت ايديها وهيا ع بزازها قولتلها سبيني اعملك كل الي نفسك في وفضلت افعص ف بزازها وزوبري ف طيزها وانا بفعص ف بزازها وحاسس بحلمت بزازها الي ف كف ايدي
وانا بعفص ف بزازها طلعت ايدي ببعبوص كده وحطيتو ع شفايفها وهيا فتحت بقها وانا دخلت صباعي وهيا بتمص صباعي كلو
قولتلها بتحبي تمصي قالتلي امممم
قولتلها تمصي زوبري وهيا مش بترد
انا كنت عايز اعمل حاجه اعرف منها هيا ساحت ولا لا قولتلها مش عايزه تمصي زوبري وهيا اممممم وبتمص صباعي جامد
قولتلها مش عايزه تعرفي انا حلمت بيك بايه
قالتلي اها قولي حلمت با ايه
قولتلها حلمت انك نايمه جنبي بقميص نوم
وانا نايم وراك ولزقت فيكي ومكنتيش لبسه دخلي وانا عامل نفسي نايم ودخلت زوبري ف كسك وبقيت انيكك وانتي بتصرخي بصوت واطي وانا نمت ع ضهري وانتي ركبتي ع زوبري ونزلت ف كسك مرتين انا قولتلها كده وجسمها بيرتعش مني وحاسس انه تعبت اوووي قالتلي بجد حلمت بكده
قولتلها ايوووه وحلمت انك مصيتي زوبري
قالت زوبرك كبير اووي ياعبدو
انا حطيت ايدي ع بطنها من تحت وبقيت انزلها ع كسها ولما ايدي لمست فوق كسها حسيت ببل جامد حته ايدي لزقت في بعض
قولتلها انتي نزلتي وانا لسه وهيا اممم
قولتلها تحبي الحسلك قالتلي بتحب تلحس
قولتلها اعملك كل حاجه وضغط ع كسها وهيا رجعت طيزها لورا قالتلي ياريت تلحسو
وانا بقولها ف ودنها هلحس كسك وخرم طيزك ونزل لبني ف كسك وهيا امممم اممم وحسيتها انها بتفرك طيزها ف زوبري وفضلنا كده دقيقتين وطلعت منها اهااااااااا وانا بلعب ف كسها وانا حسيت بميه نازله من كسها غرقت عبايتها
وهيا رجعت بطيزها لورا وتقول اااهاااا ااااهااااا مش قدره ااااااه قولتلها نزلتي كام مره قالت تلاته مش قدره وراحت ع السرير قعدت وبنطلونها بينزل عسل منها كسها قولتلها انا قربت انزل نامي ع بطني وهيا من غير ولا كلمه نامت ع بطنها
وانا بحسس ع طيزها وعسلها الي مبقع من ورا
واتا قعدت ع طيزها العريضه احسس عليها وضربها براحه ومن غير ماتاخد بالها
طلعت زوبري العب فيها وىوحت نايم عليها وزوبري ع هدومها هيا حست بيه وانا بقيت انيكها من فوق الهدوم وكنت قربت خلاص وانا بقولها كلام زي عايز انيكك ف كسك ونزل ف كسك ونيك طيزك وبزازك وانا لما حسيت اني خلاص
قعدت ع طيزها ومسكت زوبري ادعك في ولبني نزل كتير اوووي ع طيزها وضهرها ولما خلصت مسحتو ف هدومها ودخلتو ف البنطلون ونمت جنبها وانا بصصلها قالتلي نزلت قولتلها ايووه
نزلت ع ضهرك وطيزك وهيا ساكته قولتلها عقبال لما انزلهم ف كسك ياساره قالتلي عمرك ماهتلمس جلدي قولتلها طب المسي انتي جلدي ومصي زوبري قالت تؤ تؤ مش همصو
قولتلها طب مصي صباعي وانا عطيتها صباعي بقت تمصو بحرفنه اوووي قولتلها مصك حلو اوووي زوبري مش هيستحمل لسانك وهو ع راس زوبري وهيا بصالي وعماله تمص وهيا خرجت ثباعي قالت كفايه بقي راحت قايمه قولتلها لبني نزل كتير ع ضهرك بتحبي البن وهيا مش بتتكلم
روحت واخدها ف بوسه طويله وقولتلها انا مبسوط اوووي وبوست رقبتها وقرصت حلماتها قالت ااااه قولتلها دخل قالت لسه وبتضحك
قولتلها ومش عايزه تمسكيه وتدخليه انتي
قالت تؤ مش هدخلو وهيا بتضحك قالتلي بقيت قليل الادب اووي قولتلها انتي الي طلعت الوحش الي جوايه قولتلها زوبرؤ لسه وقف ايه رايك انام معاك ونريح بعض قالت تؤ تؤ
كسي ل ابوك بس قولتلها طب وطيزك
قالتلي ل ابوك بردو انت بتحبها زي ابوك
قولتلها انا بحب جسمك كلو وقفت وقالتلي هغسل هدومي قبل مابوك ياجي يشوفني كده
قولتلها وايه المشكله قوليلو ابنك كان تعبان وبريحو وهيا ضحكت بصوت عالي ومشت وانا بقولها بحبك قالت وانا بحبك ياموكوس
وهيا خرجت وانا فضلت نايم ع السرير
وزوبري وقف وبفكر ف الي حصل وكنت فرحان اوووي ونمت ومصحتش الا بعد العصر ع ايديها وبتقولي قوم ياعبدو عشان تتغدا مع ابوك انا صحيت وهيا كانت خرجت وصحيت غسلت وشي سلمت ع ابويا وقعدنا نتكلم شويه واتغدينا وشربنا الشاي وانا ولا كان حصل حاجه بينا مع ساره
وهيا كانت لبسه عبايه واسعها وابويا اخد الحمار وراح يشوف الارض وانا قعدت ابص ع ساره قالتاي بتبصلي ليه كده قولتلها بحب اشوفك اودامي وهيا ضحكت
وانا وقفت وقربت منها وهيا بتقولي عايز ايه
قولتلها بوسه بس واخدت شفايفها ف بوسه
وهيا كانت بتبوس معايا وهيا مسكت زوبري
ونزلين بوس ف بعض هيا رجعت لورا وقالتلي تعرف انا اتجوزت مرتين قبل ابوك
واتجوزت ابوك زوبرك اكبر زوبر شوفته
روحت بوستها وقولتلها فرحان انها مش هتبقي اخر مره انا قولت ان دي خلاص النهايه
قالت طول مانت كويس معايا مش همنعك من جسمي بس من بره بس امال الكلام قول الي انت عايزو قولتلها عايزه تمصي زوبري قالت اووووي افضل امص في ودخلو ف بوقي جامد وانا بتخنق منو وانا زوبري شد جامد
قولتلها انتي بتعيطي ليه لما بكون بسمعك مع ابويا قالتلي ابوك لما بيكون نايم فوقي وبتاعو جوايا ولما هو بينزل بيعض ف بزي جامد حته مش براحه لا جامد وسنانو بتعلم اوووي بعيط جامد وهو بيكون زهق مني وبيقولي غوري بره
قولتلها كنتي قوليلي وانا همصهالك براحه
قالتلي هتعضها بردو قولتلها لا همصمص فيهم براحه ولعب بيهم بالساني
قالتلي انت بتحب تلحس
قولتلها ايوووه نفسي الحس كسك اوووي قالتلي عرفت لحس الكس منين قولتلها معايا سكس بسمعو وبويا بينيكك قالت بتتعلم منو
قولتلها اها قالتلي هتفرجني قولتلها ايووه عفرجك قالتلي تصدق ابوك افضل امصلو زوبرو
وهو بيقرف من كسي قولتلها كسك لونه ايه
قالت قمحي واحمر من جووه قولتلها ااااااه تعالي الحسو قالت تؤ تؤ وقالت زوبرك كبير اوووي
عايز ادخلو ف كسي وشبع منو قولتلها طب تعالي يلا قالت لا مش عايزه اتناك منو هيفشخني وانا زوبري ع الاخر وقولت بنت الكلب بتهيجني اووي
قولتلها عايزك بليل تصرخي وتتخيلي زوبري الي ف كسك قالت حاضر ولما ابوك ينكني هجيلك هنا تنكني ورا وتنزل ف كسي وانا بهيج من كلامها قولتلها عايز انيكك قالتلي بجد قولتلها ايووه
قالت ياحبيبي ماينفعش انت لو زوبرك دخل فيا هصرخ ونتفضح قولتلها مش بهزر
قالتلي لا طبعا ماينفعش احنا اخرنا بوس تمسك بزي طيزي وانا العب ف زوبرك وكل ده من فوق الهدوم انما لمس جسم لا روحت قفشت بزازها قولتلها عايز انييك من كسك قالت نكني ف كسي انا وقفت ف وشها ومسكت زوبري الوقف
وبقيت احكو ف كسها جامد وقفشت طيزها كاني بنيك وهيا ااااه كمان نيك كسي كمان نيكني بزوبرك الكبير افشخني وهيا كانت بتهيجني بكلامها وقالتلي زوبرك فشخني من بره الهدوم امال لو دخل ف كسي هيعمل فيا ايه
قولتلها انزلي مصي زوبري قلت عنيا وانا كنت بقول كلمه وخلاص عشان تهيجني بيها لقيتها نزلت ع ركبتها ومسكت زوبري من فوق البنطلون وبتدخل راسو ف بوقها وقالت كده وعملت نفسها بتمص زوبري قولتلها عشان خطري ياساره عايزك تمصي زوبري او الراس بس انا تعبت
قالتلي ماينفعش انا قولتلها خلاص سبتها ومشيت طلعت بره وطلعت للبلد اتمشا شويه ورجعت بعد المغرب ورجعت ابويا كان ف البيت وفضلنا قاعدين ومردتش ابصلها واتعشينا وهيا كانت عماله تكلمني وانا ارد ع السؤال بس وقبل مدخل انام دخلت جوه اضرب عشره ف الحمام عشان كنت حاسس انه بيوضي كلها لبن وضرت عشره وانا بتخيلها بتمصلي زوبري وطلعت وهيا عرفت ان انا ضربت عشره ودخلت نمت وابويا قالي نضف الدوار وجيب برسيم يكفي يومين ولل حاجه قولتلو حاضر يابا ودخلت ع السرير وبعدها بربع ساعه سمعت الاهات وكانت عاليه المره دي
وكنت عارف انها بتعمل كده عشلن اسمع وبعد 10 دقايق خلصو وانا نمت لحد الصبح الساعه كانت 6 وطلعت عملت سندوتشين ونضفت الدوار وحملت الجله ع العربيه كانت 7 ابويا صحا وقالي رايح بدري ليه كده قولتلو هقعد هناك برحتي قالي ماشي انا مش جاي الا بليل قولتلو ماشي يابا
ومشيت للارض وحشيت البرسيم ونمت ع الجسر ومشغل اغاني سمعت صوت بيقولي مش عايز ترجع كانت ساره قولتلها هقعد شويه قالتلي انت زعلان قولتلها هزعل ليه
قعدت جنبي ع الجسر وقالتلي سمعت حاجه انبارح قولتلها لا كنت نمت علطول
قالتلي يخساره ده انا كنت متخيالك انت الي فوقي قولتلها عشان خطري بلاش شغل ده
انا تعبت من موضوع الكلام ده
لقيتها مسكت زوبري قالتلي هو نايم ليه
قولتلها وهيقوم ليه يسمع كلمتين وخلاص
لقيتها دخلت ايديها جوه البنطلون والشورت ومسكت زوبري وقالت مقدرش ع زعلك وبقت تلعب ف زوبري وف ثواني كان وقف
قالت اهااا ده وقف اوووي زوبرك سخن اووي وطخين ياخربيتك ايه ده
وانا فردت رجلي وهيا قالتلي كل ده ياعبدو
وانا ببص يمين وشمال مفيش حد والسكه فاضيه لقيتها طلعت زوبري من البنطلون وخرج بره قالت ااااه ياني قالتلي خود بالك من الطريق
وهيا بتدعك ف زوبري وانا زوبري حديد
وبقت تحسس ع راس زوبري وقالت عايزه ارقصلك قولتلها هنا قالت ايووه قولتلها طب ثواني جيبت العربيه وخليتها تداري ع الطريق يعني اي حد جاي من بعيد مايشوفش غير العربيه
وشغلت اغنيه وهيا بقت ترقص وتقرب مني وانا وقف ببص ع اي حد ياجي ولا حاجه
وتمسك زوبري وترجع بطيزها ع زوبري وراحت خرجتو وفضلت تحك طيزها في وهيا بترقص وتهز بزازها ف وشي وانا زوبري لسه وقف وهيا كل شويه تمسكو وتسيبو وراحت قربت مني ومسكت زوبري وعطتني بوسه رومانسيه وقالت عايزه امص زوبرك قولتلها بجد قالت ايووه بجد
عايزه امصو وشبع منو وراحت نزلت ع ركبتها وعلطول مصت راسو انا قومتها ودخلت زوبري وقولتلها تعالي نمشي قالت لا خليني هنا
محدش هياجي وراحت خرجت زوبري تاني ونزلت تمص راسو وبقت تبلع ف زوبري ودخل نصو وفضلت تمص ف زوبري وانا قاعد وهيا مابين رجلي وشوفت عربيه بحمار من بعيد عدلت هدومي وقومت من مكاني اجمع البرسيم
وطلع عم سعد صاحب ابويا ازيك ياعبدو
ازيك ياعم سعد عامل ايه قالي بخير عايز حاجه قولتلو سلامتك كل ده وهو ماشي ووقت مابعد
هيا قالتلي خليك وقف انت
وهيا نزلت ع ركبتها وبقت تمص جامد وتوف ع زوبري وتمص وانا مش قادر اول مره حد يمصلي وبالحلاوه دي هيا حست اني هنزل راحت طلعت زوبري وبقي راس زوبري بس الي ف بوقها
وفضلت تضرب عشره ثواني كنت نزلت لبني ف بوقها وهيا بلعت لبني كلو ونضفت زوبري دخلت زوبري وقالت لبنك طعمو حلو اوووي
اول مره ابلع لبن كتير كده وبالتقل ده
ده انت لو نزلت ف كسي هتخليني اخلف
قولتلها انا مبسوط اووي انك مصيتي ليه
قالت ولسه ياحبيبي قولتلها تعرفي انبارح كنت صاحي وانا سمعك قالت كنت بتخيل انك فوقي
وصوتي كان عالي ابوك ككان بيقولي وطي صوتك
مايعرفش ان زوبرك الكبير جنني
قالتلي يلا نرجع عشان مجهزه ليك رقص يجننك
انا علطول حملت البرسيم وكنت كل شويه اخد بوسه اضرب طيزها امسك بزها لما خلصت وقالتلي تعالي ارفعني ع العربيه
وانا وقفت وراها وزوبري ع طيزها وانا زنقها قالت ارفعني اوووي وانا زنقها قالت تعرف لو خبطني زوبر ف كسي هتلاقيني قزحه ع العربيه وبتضحك وطلعت ومشينا وفضلنا نتكلم ف الطريق والطريق بقي كلو عربيات قالت كويس اننا مشينا
قالتلي عايزه امص زوبرك ع العربيه وبتضحك واحنا ركبين فضلنا نقول لبعض كلام سكس
ووصلنا دخلت الحمار وهيا قالتلي وريني السكس الي معاك وشغلتو ليها وانا بشيل البرسيم جوه وكنت مشغلها مقطع واحد بينيك امو
وهيا فضلت تتفرج وانا خلصت
ووقفتها ودخلنا البيت وقفلت الباب ووقفت وراها وهيا بتتفرج وامه ركبها ع زوبرو وعماله تنط ع زوبرو وانا حضنها وبقولها حلو قالت اااه
قولتلها تعالي نعمل زيهم وهيا بتحك طيزها ع زوبري وقالتلي هتمتعني قولتلها اوووي
قالت وانا همتعك خليك هنا وبعد شويه هنادي عليك تجيلي الاوضه وهيا دخلت اوضتها وبعد 10 دقايق عبدو تعالي انا دخلت عليها واااااااااااااه ع لبسها كانت لبسه كلوت وستيان وفوقهم قميص نوم شفاف. مفتوح من النص واحمر وجسمها كلو باين انا قلعت قميصي والبنطلون وفضلت بالشورت والفانله بس وهيا قالتلي شغل اغنيه وانا شغلت الاغنيه وبدات ترقص

HSFWTlf.md.jpg

HSFW7NS.md.jpg
وتهز بزازها وطيزها وانا زوبري رفع الشورت لفوق وانا قلعتو وقلعت الفانله وبقيت ملط وهيا بصالي وتقرب مني وفضلت ترقص والاغنيه خلصت
روحت قربت منها حضنها وقولتلها ايه الجمال ده قالتلي حلوه قولتلها ده انا هاكلك اكل
قالتلي ايوه عايزاك تاكلني حته حته
وانا اخدت شفايفها ف بوسه وزوبري بيخبط ف كسها من فوق الكلوت وايدي الشمال ع طيزها واليمين ع بزها طلعتو بره وكان حلماتو وحسست عليه ومسكت حلماتها وقولتلها ابويا كلن بيعض ف دي قالت اااااه نزلت بشفايفي ابوسها وبدات امص فيها وهيا ااااه حلو اوووي مص كمان وانا بمص ف بزها وكانت حلمه قد عقله الصابع بقيت امص فيها وبقولها حلمتك حلوه اووي قالت مص اوووي وانا بقيت امصمص فيها وزوبري دخل مابين فخادها وكسها فوقو علطول وانا فضلت امص وطلعت التاني امص في بردو بقيت ابدل مابينهم وراحت قلعت القميص والستيان
وقالتلي اطلع نام ع السرير نمت ع ضهري وهيا قالتلي امصلك وانت تمصلي قولتلها ماشي هي نامت عكسي 69 مسكت زوبري ولقت تدعك في
زوبري وانا بشم كسها وشيلت الكلوت ف جنب واااااه اخيرا شوفت كسها ونزلت عليه لحس وهيا نزلت ف زوبري مص وانا الحس كسها وهيا كانت بتدخل زوبري ومش قدره تدخلو كلو
وانا لساني مش رحمها وفضلت الحس كسها 5 دقايق وهيا قالت مش قدره وقامت علطول وقعدت ع طيزها وفضلت تدعك ف كسها ونزلت عسلها وكسها اتغرق وهيا بتدعكو وانا ببصلها وع كسها وهيا بصالي وبتدخل صباعين ف كسها

HSF4KJI.md.jpg

HSF4qOX.md.jpg
وانا ماسك زوبري وهيا فتحتلي كسها وقالت يلا دخلو وراحت فتحتلي كسها وقالتلي يلا دخل زوبرك ف كس مرات ابوك وانا ماسك زوبري وحطيتو ع كسها وكان ملزق من عسلها وبطن زوبري رايح جاي ع كسها قالت ماتتعبنيش بقي يلا انا دخلت راس زوبري ف كسها وهيا اااااه ااااااه يلا كمان دخلو واحده واحده وانا بدخلو ف كسها ودخل نصو وهيا عنيه مبرقه وبتتوجع
وانا بدخلو كمان وهيا اااااااه وبصالي ولما دخلتو للاخر وهيا اااااااااااااااه حرام عليك كلو
ودخلت زوبري للبيوض ونمت عليها ونزلت ع شفايفها بوس وزوبري لسه ف كسها وهيا مسكت طيزي وترفعني وتنزلني عليه كانها بتقولي نيك يلا وده الي حصل بقيت انيك ف كسها براحه وهيا ااااه كمان نيك كسي وانا بنيكها براحه وكسها كان يجنن وانا زوبري ف كسها وبقيت انيكها شديد شوي وهيا اهاتها سمعت المكان كلو وهياااااااه ااااااه كمان كمان براحه كسي مش قدره وانا انيكها براحه ورجع انيك اووي وهيا ااااااه اااااه كمان نيك امك الي ربتك وشافت زوبرك بيكبر اودامها ودلوقتي ف كسها نيكني اووي وانا نازل فيها بوس وصدري ف بزازها وهيا تقولي زوبرك يجنن كسي وجعني من زوبرك وانا بنيكها وهيا اااااه كمان ماترحمنيش وانا بنيكها وزوبري للاخر وخرجو وهدخلو كلو تاني وهيا من كتر النيك قالتلي نام ع ضهرك قومت من عليها وزوبري مليان عسل من كسها وهيا نزلت تمصو وقالتلي نام نمت ع ضهري وهيا عطتني طيزها ودخلت مابين رجلي وانا مسكت زوبري وهيا راحت قربت كسها منو ودخلت راسو ف كسها

HSKApcX.md.jpg
وراحت قعده ع زوبري وقالت ااااااه زوبرك يجنن
وقعدت ع زوبري وكلو ف كسها وبقت تهز طيزها وزوبري يروح يمين وشمال ف كسها هيا بقت ترفع وسطها وزوبري يخرج الا راسو وتقعد تاني وفضلت تنيك نفسها وانا فرحان بالي حصل بينا وهيا تنزل ع زوبري وانا بضرب طيزها وهيا تنيك نفسها ومنظر وهيا بترفع طيزها لفوق

HSK5RmG.md.jpg

HSK5YX4.md.jpg
وتقعد ع زوبري جامد وفضلت تعمل كده وانا ولقيت ايديها ع كسها وبتدعك في وحسيت بحاجه سخنه ع زوبري وبتنزل لبضاني وهيا كانت نزلت وجسمها بيرتعش انا وقفت وهيا نامت ع بطنها رفعت طيزها لفوق وهيا اترفعت معايا اخدت وضع الكلبه ودخلت زوبري ف كسها من ورا
هيا وهيا ااااااه وانا دخلتو للاخر

HSK5Ukg.md.jpg
فضلت انيك ف كسها وهيا بتتوجع ف كل لحظه بسمع اهاتها وانا بنيك حسيت ان انا خلاص
زودت ف النيك وهيا حست بكده قالت ااااه جوه جوه وانا بنيك فيها وهيا بقت بترجع بطيزها كمان عليه وانا مسكت طيزها لبني بينزل كلو ف كسها وهيا اااااه ااااااح سخن اووووي ياخربيتك
وانا نزلت لبني كلو ف كسها وهيا اااااح ولما طلعت زوبري لبني خرج منها وهيا مفنسه وكسها يجنن
وهيا قالتلي مبسوط ياحبيبي قولتلها اوووي قالت
وفضلت ع السرير وانا نازل فيها بوس وهيا تقولي احلي يوم ليه انهارده وانبسطت بيه اوووي
قولتلها عقبال طيزك قالت لا كده كفايه اوووي
قولتلها شبعتي مني راحت زقتني ع السرير
وطلعت فوق مني وهيا قعدت ع زوبري تاني للاخر وطلعتو تاني وراحت وقفت وزوبري غرقان عسل من كسها هيا نزلت تمصو وقالتلي يلا انا هدخل اتشطف قولتلها محدش جاي دلوقتي
هيا بعد مامصت زوبري قالت يلا وراحت وقفه ومشت وانا زوبري وقف ولسه ماشبعش منها
قومت زي منا ودخلت عليها الحمام وكانت فاتحه الدش نزلت معاها وزوبري وقف قالت كفايه بقي قولتلها هتشطف معاك واحنا وقفين تحت الدش وزوبري وقف وطيزها ليه مسكت زوبري ودخلتوو
من بين فخادها بقي تحت كسها بالظبط

HSKX0tS.md.jpg
وهيا اااه بتعمل ايه قولتلها سبيني اتمتع بكسك وفضلت انيك فخادها وزوبري تحت كسها وقالتلي كفايه بقي يلا نستحمه سوا وانا خرجت زوبري من تحت كسها وهيا جابت شانبو لشعرها وانا فضلت اغسلها شعرها وكل حته ف جسمها وجسمها كلو رغاوي وانا بقفش ف بزازها النعمه وطريه اوووي
وانا بدعك جسمها وزوبري كل شويه يخبط ف بطنها وطيزها ساره راحت قعدت ع ركبتها وانا ببصلها ولقيتها حطت بزازها ع زوبري وتضمهم ع زوبري جامد وبزازها كانت طريه اوووي

HSKhWXI.md.jpg
وفضلت ماسكه بزازها وانا بنيكها ف بزازها وكانت نعمه اوووي وطريه قولتلها هنزل هيا مسكت زوبري وفضلت تدعك في لحد مانزلت لبني ع وشها وبزازها وهيا بلعت شويه
ووقفنا نتشطف وندعك جسم بعض وانا كنت بدخل صباعين ف كسها اغسلو ونشفنا جسمنا وطلعنا لبست هدومي وقالتلي اجيبلك تتغدا وتعوض لبنك ده اتغدينا وهيا بقت تاكلني بايديها وبوسها كل شويه وشربنا الشاي كان المغرب اذن
قالتلي اليوم طار بسرعه قولتلها انا نكتك ف قد ايه قالت مش عرفه بس كتير اووي قولتلها ولسه ياعسل وانا بوستها وهيا بتبوسني وسمعنا صوت الموتسيكل جاي عدلت نفسي بسرعه ومسكت الشاي وهيا دخلت المطبخ وبويا خبط فتحتلو تعالي يابا قالي يابختك امال امك فين قولتلو جوه قالها اعملي كوبايه شاي يابت دماغي هتنفجر
قالي اتغديت قولتلو ايوه من شويه
هيا عملتلو الشااي قالتلو اجهزلك تتغدا قالها لا
وقعدنا نتكلم وهو كان بيعمل ايه
ودخل جوه الاوضه وهيا دخلت وراه
وطولو اوووي وسمعت اهات بصوت خفيف اوووي عرفت انه شغال نيك طلعت بره البيت وشغلت اغاني وهما ماخرجوش تاني عرفت انهم نامو
وانا فضلت سهران والساعه 12
طلعت ساره قالتلي مانمتش ليه قولتلها مش جيلي نوم قعدت جنبي وقالتلي ينفع ابوك يقطع طيزي من النيك قولتلها انتي ماشبعتيش قالت تؤ فضل ينيك فيا لحد مانزل ف طيزي ونام من بدري
قالتلي تصدق ان النيك هنا هيبقي حلو والجو هنا جميل انت تسند بضهرك ع الحيطه وفارد رجلك وانا اركب فوق زوبرك وفضل اطلع ونزل قولتلها مدام بتتكلمي كده يبقي لسه تعبانه وعايزه تنزلي قالت ايووه لسه هيجانه اوووي قولتلها ابويا نايم قالت اها انا خرجت زوبري من البنطلون وقعدت وسندت ضهري وقالتلي حد ياجي قولتلها الطريق فاضي واحنا بليل وهيا وقفت ورفعت عبايتها وكانت لبسه كلوت بس وجبتو ف جنب وراحت قعدت ع زوبري وزوبري دخل ف طيزها وكانت ضيقه شويه وهيا كتمت بوقها وبقت تطلع وتنزل ولما اتعودت ع زوبري ف طيزها راحت بتدعك ف كسها وبقت طالعه نازله ع زوبري وخرجت زوبري من طيزها ودخلتو ف كسها وفضلت تنيك نفسها ولقيتها يتخبط. ف كسها وبتنزل عسلها ع زوبري وكانت رجليها بترتعش وقفتها وانا وقفت قولتلها ادخلي بصي ع ابويا كده وانا ببص ه الطريق
زي ماعرفتكم بيتنا وسط الارض وبينا وبين اقرب بيت 500 متر هيا بعد ثواني رجعت
قالتلي نايم قولتلها عايزه تتناك فين قالت ف طيزي خليتها تسند بوشها ع الحيطه ووقفت وراها وهيا فتحت طيزها ودخلت زوبري ف طيزها وفضلت انيك فيها ومن خوفي واتسعجالي عشان حد يشوفنا ولا حاجه كنت بنيك بسرعه لحد لما نزلت ف طيزها هيا علطول طلعت زوبري ونزلت تمص في ونضفتو وزوبري نام وهيا دخلت الحمام تمسح لبني ودخلت تنام وانا دخلت انام
وصحيت وابويا كان ف البيت قالي تعالي نروح الارض شويه قولتلو حاضر وهو قال ل ساره جيبي الفطار وحصلينا وهيا قالتلو حاضر واحنا مشينا بالعربيه بالحمار وقعدنا وقالي شغل اغنيه من المخروب الي معاك ده شغلتلو شيبه لما ساره جايه ف الطريق قالي روح جيب الاكل منها احسن توقع ضحكت وروحت عليه بخطوه سريعه
اخدت الاكل من ع راسها قولتلها ماشي ياعروسه مشت جنبي وقالتلي انا عروستك وانت جوزي حبيبي تعرف انبارح كنت مبسوطه اووي وانا ركبه ع زوبرك ف الشارع قولتلها هتفضحينا اقعدي ساكته قالتلي لو كنت انا وانت لوحدنا كنت هركب ع زوبرك هنا كمان وهيا سكتت وقعدنا وفطرنا وترموس الشاي وفضلت قعدين للضهر وبويا قال يلا نمشي الجو حرر اوي وركبنا العربيه ومشينا
وانا طلعت اجيب هدومي من فوق السطح وساره قالتلي خليك انا هطلع اجيب الهدوم كلها قولتلها مش مشكله وطلعت وبعد دقيقه هيا طلعت ورايا
وبقت بتلم هدومها من السطح وانا جيبت هدومي
قالتلي اصبر واخدتني عند السلم وهيا نزلت ع ركبتها ونزلتلي البنطلون وزوبري نايم مصتو وانا ببص ع السلم وفضلت تمص ف زوبري لما وقف وانا خوفت ل ابويا يشك ف حاجه قولتلها كفايه واخدت الهدوم ونزلت حطيتهم ف دولابي
وابويا قالي عمك محمد رن عليه هروح اشوف عايز ايه وجاي قولتلو اجي معاك قالي لا خليك وركب المكنه وخرج وانا علطول قفلت وراه وطلعت ع السطح وساره كانت بتبص عليه وهو ماشي قالتلي كنت عرفه انك طالع قولتلها انزلي كملي مص هيا حطت الهدوم ع السور وراحت طلعت بزازها بره العبايه وقالتلي حلو كده قولتلها اوووي وراحت بلعت زوبري وتمص في والي هيجني اكتر بلعت بضاني وتمصهم
ووبقت تمص ف زوبري جامد وانا ساند ع السور وببص عليه وبص ع الطريق وهيا بتضرب زوبري ف وشها وقولتلها خليك هنا ثواني اخدت الهدوم كلها ونزلتها جري ورجعت مكاني وهيا مسكت زوبري قالتلي نزلتها ليه قولتلها عشان لما ياجي تنزلي جري امال لسه هتنزلي بالهدوم هيشك ف حاجه قالت ده انت صايع ونزلت مص ف زوبري قالتلي تعرف حلمت بيك انبارح وانت بتنكني انبارح اودام البيت وانا بقيت اصرخ وانت بتنيك وابوك مكنش هنا قولتلها انتي لبوه كبيره
قالتلي لبوه وعايزه اتناك قولتلها انا هنيكك قالتلي يلا نكني وراحت رفعت العبايه ونزلت البنطلون بالكلوت ووقفت اوداني وحطت ايديها ع الارض وطيزها مرفوعه لعند زوبري وقالت يلا دخلو انا فتحت طيزها وتفيت ف خرم طيزها ومسكت زوبري ودخلتو ف طيزها كلو وهيا بقت تنيك نفسها تطلع وترجع وصوتها عالي وانا كنت بخرجو من طيزها لكسها قالتلي تعبت قولتلها تعالي واخدتها نزلت ف الشقه بتاعتي ودخلت الاوضه اودام الشباك الي ع الطريق وخليتها تسند بضهرها ع الحيطه وانا حضنتها وزوبري لزق ف كسها
قولتلها تحبي تتناكي ازاي قالت زي مانت عاوز المهم تنكني انا حطيت ايدي ع كسها ودخلت صباعين ف كسها وفضلت انيكها بيهم
وهيا تصوت ف الاوضه وهيا نزلت ع الارض وقالتلي دخل زوبرك بقي انا تعبت
انا دخلت زوبري ف كسها واحنا وقفين وبنيكها تلفون رن ف جيبي كان ابويا قولتلها هوس ابويا
ايوه يابا طب مش هتاجي تاخد لبس ولا حاجه طب والمكنه وانا بدخل زوبري ف كس ساره
خلاص يابا هقولها ولو عايزه هوديها حاضر سلام
وقفلت وعلطول فضلت انيك فيها جامد وهيا اااااااه ااااااه ااااااه براحه براحه وانا هديت قالتلي ف ايه قولتلها ابويا هيروح القاهره وجاي بكره قالتلي هيعمل ايه قولتلها رايح مع عم محمد بالعربيه يشترو بهايم وبيقولي هنام هناك وقول ل ساره لو عايزه تنام عند امها انهارده
قالتلي لا انا هتناك دخلت زوبري ف كسها وبنيكها براحه قولتلها انا هروح اجيب المكنه من عند عم محمد وانتي البسي قميص نوم حلو واتشيكي ع ما اجي قالت وهتسيبني كده قولتلها انا زوبري ف كسك ومش عايز اخرجو بس عشان ابويا مايشك ف حاجه اناوخرجت زوبري من كسها هيا نزلت تمص في وقالتلي هستناك ماتتاخرش انا نزلت بعد ربع ساعه رجعت بالمكنه دخلت البيت وطلعتلي ساره بقميص نوم كلوتها وكلوت بس وبزازها كلها طالعه بره انا قلعت هدومي كلها وقالت هتبقي احلي ليله انهارده وهيا نزلت تمص ف زوبري وانا مسكت تلفوني ورنيت ع ابويا
وهيا بتمصلي وقولتلو ايوه يابا ساره مش عايزه تروح عند امها خلاص ماشي انت فين
ماشي يابا توصل بسلامه
وقفلت ومسكت دماغها فضلت انيكها ف بقها
وقفت وقلعت القميص ونزلت ف بزاوها مص وقالتلي اقعد ع الكنبه قعدت ع الكنبه وماسك زوبري هيا عطتني ضهرها والكلوت بتاعها جبتو ف جنب وقربت مني وقعدت ع زوبري ودخل ف طيزها قالت تؤ عايزه ف كسي وراحت وقفه وفتحت كسها وانا مسكت زوبري ودخلتو ف كسها

HSKsqUx.md.jpg
وهيا قعدت ع زوبري دخل ف كسها وبفت تنط ع زوبري وزوبري داخل خارج ف كسها وهيا تقعد عليه وبتنيك نفسها وهيا ااااه نااار ف كسي

HSKsMsn.md.jpg
وزوبري ف كسها داخل خارج وهيا الي بتنيك نفسها انا بدات اطلع بوسطي ونيكها جامدوهيا بتصرخ اكتر ااااااه كمان كمان نيك مرات ابوك الشرموطه انا شرموطه لزوبرك
وانا بنيكها وهيا اااااه ااااااه وكسها نزل عسل
وانا مش رحمها وهيا وقفت مره واحده وانا بنيكها وبتضحك ودخلت اوضتها وقفلت الباب من جوه قولتلها مالك يالبوه قالت عايزك تغتصبني قولتلها طب افتحي عشان مكسروش وابويا هيعرف
قالتلي تصدق عندك حق وفتخت الباب وانا دخلت عليها كانت لبسه قميص نوم لحد فخادها والكلوت الي كانت لبسه مرمي ع الارض
قالتلي عايزاك تغتصبني وتنكني بعنف انا قولتلها بتحبي العنف قالت تؤ بس عايزه اجربو معاك وانت بتنكني غصب عني كانك بتغتصبني
قربت منها ومسكت طيزها وبقيت افتحهم عن بعض وبقولها بتحبي العنف قالت اممم وانا بوستها من شفايفها وايدي ع طيزها ونازل فيها بوس روحت لفيتها وزوبري اتحشر ف طيزها وقفشت بزازها ورفعتها من ع الارض وزوبري محشور ف طيزها اخدتها وطلعت ف الصاله وقالتلي زوبرك رفعني وبتضحك انا مسكت رجليها وحطيتها ع الطربيزه وقعدت ع ركبي وبصباعي دخلتو ف كسها وفضلت ادخلو وطلعو وهيا ااااااه

HSKQrHx.md.jpg
وهيا كانت بترقص ف طيزها وصباعي ف كسها وقالتلي بقولك تغتصبني تعمل فيا كده قولتلها اشبع من جسمك وغتصبك بعدين فضلت ابعبصها وهيا بتدعك ف كسها لحد مانزلت قولتلها ازاي بتنزلي بسرعه كده قالتلي انا مع ابوك مش بنزل ولا مره بس موضوع ابن جوزي بينكني مش بستحمل بنزلهم ع طول
قولتلها تعرفي ادعكي زوبري هيا قالتلي تعالي ع سرير ابوك ونكني عليه دخلنا جوه وهيا اخدتني بالحضن ومسكت زوبري تدعك في وقالت نكني بقي قولتلها اصبري ادعك زوبري برجلك قالت ازاي قولتلها تعالي نمت ع السرير وعملنا نفس كده

HSKZ8XI.md.jpg
هيا بقت تدعك زوبري وانا احساس رجليها ع زوبري احساس يجنن فضلت انيك رجليها وهيا عجبها الموضوع وكسها اودامي وكنت عايز انيكها فتحت رجليها ونمت عليها ودخلت زوبري ف كسها وهيا ااااااه وانا صاغط بايدي ع وسطها وزوبري ف كسها بنيك فيها وهيا اااااه براحه
قولتلها مفيش براحه ي كسمك وفضلت انيكها ف كسها وانا بنيكها وهيا ااااااه براحه مالك
وانا نمت بجسمي كلو عليها وبقولها عايزه تتناكي ياشرموطه انا هفشخك وهيا ااااااااااه نيكني اووووي وانا خرجت زوبري وبنيك طيزها
وهيا تصرخ جامد وانا بنيكها ف طيزها روحت رافع نفسي وقلبها ع ضهرها بسرعه ودخلت زوبري ف كسها وفضلت انيكها ونزلت ع بزها امص في وعض حلماتها براحه وهيا ااااه كفايه كفايه وانا بعض قالتلي ااااه خلاص وانا ابطل عض ومص ف الحلمه من الوجع قالتلي كسي كسي وانا بنيكها راحت نزلت عسلها ع زوبري وانا بنيكها وهيا اااااااه حرام عليك كفايه كفايه وانا بنيكها ونزلت لبني ف كسها وفضلت فوقها لما زوبري نام خالص وخرج وهيا قالتلي عملتوفي ايه كسي وطيزي وجعني قولتلها بليل هتبقي ف معركه
قالتلي عايزه اتناك ف الشارع زي انبارح وبكره الصبك نطلع بدري تنكني ف الارض
قولتلها الي تؤامري بيه وفضلت ابوس فيها..........

القصه عجبتكم نكمل ولا لا

ولو في قصه عايزني اكملها قولي اسم القصه
يسطا انت معظم قصصك مش كامله
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى و Almalim kimoo
قصصك جامده بس زود فى التنزيل بتخر
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى، صاحب نفسي و Almalim kimoo
😍🤩😍🤩
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى و Almalim kimoo
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى
ياشباب كيف الحال قصه جديده

والشباب الي بتقولي كمل قصصك قولي اسم القصه وانا هكملها انا عقلي مش دفتر

المهم

طبعا عرفني عبدو امي ميته وانا عندي 10 سنين ابويا اتجوز ساره كان عندها 30 سنه
وابويا 35 سنه نط 10 سنين كمان عشان انا عندي 20 سنه حاليا ساره 40 وابويا 45
قاعدين ف بيت ف اول اخر البلد بنينا البيت ايام الثوره كان ف وسط ارضنا
ابويا اتجوز ساره وعرفت انه كان بيحبها زمان قبل امي بس النصيب وهيا جوزها طلقه عشان مش بتخلف واتجوزت تاني راجل عجوز ومات وعيالو عطولها قرشين وخلعوها

ابويا اتجوزها وفضلت عايشه معانا 10 سنين
كانت بتعملني كاني ابنها واحسن ماشوفتش منها حاجه وحشه يعني هو لبسه كان ضيق بس مكنش ف دماغي حاجه بقي زي امي
انا كنت بفلح ف ارضنا ابويا مادخلنيش مدارس بس بعرف اقراء وكتب هيا علمتني
وكنت بسرح وهيا بتسرح معايا وكانت بتحلب البهايم وابويا لما كان بيضرلها بتاجي تنام عندي
ساره قمحيه شوي طيزها عريضه زي مابتقولو كيرفي وبزازها بالظبط زي حبايه المانجه الكبيره
كنت بشوفها دايما بقمثان نوم وعبايات ملزقه وكنت بسمع صوتها وابويا بينيكها
وكنت بضرب عليه عشرات
الدور التاني عندنا شقتي بس لسه ع التوب الحمر لسه عايزه كهربا والخ الخ عشان اظبطها اقل حاجه 100 الف جنيه اذا مكنش اكتر ف الغله الي احنا فيه ده كنا مربين فراخ وبط فوق وع السطح بننشر هدومنا كده كده محدش جنبنا عشان يتفرج علينا زي ماقولتلكم احنا وسط اراضي وف اخر البلد بينا وبين البيوت 500 متر تقريبا
انا عندي موتسيكل بتاع ابويا وانا عندي عجله بتاعتي بحب العجل عشان رياضه
انا بقي طولي 170 سنتي ساره 163سنتي
زوبري 18 سنتي وطخين شوي
لوني قمحي جسمي ناشف اوي من الارض وسنينها عندي عضل بطن بحب الرياضه بتسليني طول مانا قاعد لوحدي كنت بجيب 300 ضغط كل يوم
كل يوم مش علي مره واحده
والعجله دايما بجيب بيها طلبات
ابويا مش بيحب يضربني هو كل الي عليه يزعق وخلاص وانا كنت بحترمو جدا ابويا بردو
انا عايش ف بلد ارياف بلاش ذكر اسمها هيا نحيت دكرنس كده كلمت ابويا يشتريلي تلفون كبير وهو جبهولي بعد ماطلع روحي وشغلت النت وبقيت اشغل اغاني وانا سارح وبقيت ارقص ف الارض لما بيكون مزاجي حلو
كنت بحب اسمع عبدالباسط وشيبه وعبدالسلام
واحده واحده ع الفيسبوك وساره عرفتني
كنت بقولها اودام ابويا امه ولوحدنا ياساره
وهيا كانت بتقولي طول ماحنا لوحدنا قولي ياساره وفي يوم كنت نايم وبلعب ف التلفون كانت الساعه 11 وكنت سامع صوت اهاات ساره وكنت عارف انها بتتناك وزوبري كان وقف كنت بنام بشورت والفانله ف الحر ده
ف اليوم ده بعد ماكنت بسمع اهات النيك سمعتها بتعيط جامد كنت خايف اتحرك اشوف ف ايه
كبىت دماغي وكنت متاكد انها هتاجي عندي مش اول مره تعملها ابويا بيكون زهق منها وبيقولها روحي نام عند الوله يلا ف نصيبه
وهيا اصلا غلبانه مالهاش حد يسال عليه
قفلت تلفوني وزوبري نام وانا فضلت مستنيها
وهيا خبطت ودخلت وكانت بتعيط ودخلت جنب مني سريري محاوط عليه بنموسايه عشان النموس مايدخلش عندي ف السرير ده غير الجهاز بتاع النموس ده مكنتش عايز اكلمها
عطيتها ضهري وطلعت التلفون هيا قالتلي انت صاحي قولتلها ايوه مش جيلي نوم
هيا سكتت قولتلها هو ضربك ليه قالتلي مفيش
قولتلها ماشي فضلت العب ف التلفون
قالتلي مش عايز تتجوز بقي وتعمل شقتك دي
ضحكت وقولتلها زهقتي مني
قالت لا طبعا مش قصدي بس انت كبرت يعني
عشان تتجوز بدري قولتلها مش مستعجل
وفضلنا نتكلم لحد مانمنا وابويا دخل علينا الصبح صحانا وقالي يلا اطلع ودي الجله للارض وجيب ليهم شويه برسيم وانت جاي
قومت وهو صحا ساره تجهزلو فطار وقالي انه رايح مشوار ضروري وهياجي ع بليل
فطرت معاه وطلعت للارض رميت السباخ وحشيت البرسيم وشغلت اغاني وفضلت ارقص ومزاجي حلو وغني بصوت عالي ولمحت من بعيد حد جاي ازاي ماخدتش بالي منو وه جاي علي كان قرب ايه ده دي ساره قعدت والاغاني شغاله
وهيا جايه تضحك وتقولي بتعمل ايه
قولتلها مابعملش قالتلي انا شيفاك من بعيد وانت بترقص قولتلها يعني بفرفش شويه قالتلي انت ليه محملتش البرسيم قولتلها وهاجي اعمل ايه
خليني هنا شويه انا مزاجي حلو والحمار مبسوط مع البرسيم قالتلي عشان كده بترقص قولتلها ايوه قالتلي يابختك وابوك عكر مزاجي قبل مايمشي
قولتلها انتم ناس نكديه سلوني ف حالي
قالتلي قوم ارقص قولتلها عيب ماينفعش قالت عشان خطري بعد اسرار منها وقفت ورقصت رقص صعايده بالخرزانه وهيا كانت بتسقف
قالتلي اقوم اوريك الرقص بقي
قولتلها احسن حد يشوفنا قالتلي مفيش حد جاي
قولتلها برحتك قالتلي شغل اغنيه اها لو لعبت يازهر دي بحبها شغلتها وهيا قامت ترقص وتهز وسطها وانا بتفرج وزوبري وقف ع جسمعا وهو بيتهز وبزازها الي بتطلع وبتنزل وهيا بتبصلي
وهيا عطتني طيزها وبتحركها يمين وشمال زي الرعاشه فضلت ترقص والاغنيه خلصت
قالتلي ايه رايك قولتلعا رقصك حلو اووي
ضحكت وقالت ابوك مش بيعجبو رقصي
وفضلنا نتكلم وهيا فجاتني بكلمه معرفتش ارد عليها قالتلي انت بتسمعنا بليل صح
بصتلها وقولتلها ايوه بسمعكو
هيا اتكسفت شويه قولتلها عادي مش اول مره يعني ده انا مش بعرف انام بسببكم وبضحك
قولتلها عايز اسالك ع حاجه قالت ايه
قولتلها ليه انبارح بذات كنتي بتعيطي جامد اوي كده غير مره سمعتك فيها ضحكت وقالت مش هقولك قولتلها انتي حره بس بعد كده ماتجيش تنامي عندي وبضحك هيا ضحكت وقالت يرضيك ابقي اعيط وتسيبني بره ضحكت وقولتلها لا
قالتلي لما ياجي وقتها هبقي اقولك
قالتلي يلا نروح قولتلها هنروح نعمل ايه
قالت اي حاجه انا زهقانه
قولتلها انا عجبني رقصك اووي
قالتلي تعالي نرقص مع بعض ف البيت
قولتلها يلا حملت البرسيم وهيا ركبت ومشينا
ودخلت الحمار والبرسيم جوه الدوار
وقولتلها تعملي شاي والدنيا تمام
وقولتلها يلا تعالي نرقص قالت مستعجل ليه
قولتلها رقصك حلو قالت حاضر هرقصلك
بس تتفرج بادب قولتلها حاضر هيا قالتلي روح اوضتك وانا هجيلك قولتلها طب ماهنا احسن
قالت لا وافتح الشباك بتاعك عشان لو حد جاي نشوفو من اول الطريق قولتلها حاضر
دخلت فتحت شباكي وقفلت بلسلك عشان النموس واي حد مايشوفش حاجه من جوه اووي بس انت تشوف اي حد من بعيد
فضلت مستني وحاسس انا زوبري بيوقف من منظر رقصها الي هناك وهيا بعد 5 دقايق دخلت عليه مسكه اشرب ولبسه عبايه بيتي لزقه ف كل حتي ف جسمها بزازها وطيزها مجسمين اووووي
اول مادخلت عدلت نفسي قالتلي مالك
قولتلها مفيش وزوبري وقف ع جسمها
وهيا بتبصلي وربطت الاشرب وقالت اوعي ابوك يعرف هيموتنا قولتلها انا مش اهبل
شغلت اغنيه حسن شاكوش بتاعت حبيبتي افتحي شباكك وهيا بدات ترقص وانا عيني ع جسمها الي عمال يتهز وبزازها الي تجنن وانا زوبري وقف من بصي ليها نسيت زوبري وهو وقف وهيا كانت بتبصلو وانا باصص ليها وهيا تعطيني ضهرها وترقص طيزها الي بترج زي الجيلي
مسكت زوبري جامد اضغط عليه وقعدت ع السرير ورجلي ع الارض وزوبري وقف
وهيا لفت وشها وبتبصلي وزوبري عامل خيمه
وهيا بصتلو وبصتلي وبتضحك براحه
وبقت تهز بزازها وبصالي وانا عيني ع جسمها وبزازها وزوبري كان صاروخ
قالتلي تعالي ارقص معايا وقفت وزوبري اودامي وهيا مسكت ايدي وقالتلي كبرت ياعبدو
قولتلها انا بحبك اووي ضحكت وقالتلي وانا بحبك انت ابني الي مخلفتهوش
وانا من غير اي مقدمات حضنتها وهيا بتضحك بتقولي بتعمل ايه وانا حضنها وبزازها بتتفعص ف صدري وزوبري بيخبط علي بطنها
قالتلي عبدو ابعد شويه انا فوقت ورجعت لورا قولتلها معلش قالتلي لا يا حبيبي ولا يهمك
قالتلي كبرت وبقيت اطول مني
قولتلها طبعا كبرت ضحكت وقالت هو انت كبرت بعقل قالتلي هخرج انا بقي قولتلها خليك نتكلم شويه قالت شكل رقصي عجبك
قولتلها اوووي ضجكت وقالت بين عليك
وانا زوبري بداء ينام شوي
قعدت جنبي ع السرير وانا نمت ع ضهري ورجلي ع الارض وبكلمها وزوبري عامل خيمه بسيطه
وهيا نامت زيي وبزازها الوقفه وبصالي وبنتكلم
قولتلها مش هتقوليلي ابويا بيضربك ليه
بصتلي وقالت دي حاجات عيب مينفعش اقولهالك
قولتلها طب ماتعرفيني عشان لما اتجوز ماعملهاش
قالتلي هتكسف اقول الحاجات دي
قولتلها مش احنا اصحاب ماتخبيش عني حاجه بقي زي منا بحكيلك كل حاجه ضحكت وقالت انت عمرك ماقولتلي حاجه عنك
انا ضحكت وقولت ماهو مفيش حاجه اقولها
قالت قولي سر عنك وانا هقولك الي عايز تعرفو بس يكون سر كبير غير كده مش هقولك
فكرت شويه ومن لهفتي عايز اعرف لما بتتناك من ابويا ليه بعدها بتعيط
قولتلها ماشي بس من غير كسوف
قالت ماشي من غير كسوف
قولتلها مش هنزعل من بعض قالت ياوله قول اخلص قولتلها لما بسمع صوتك مع ابويا
بحلم بيك بليل وسكت هيا قالتلي بتحلم بايه
قولتلها بحلم ان انا بكون نايم معاك
ضحكت ضحكه شرمطه كده وقالت وايه تاني
وانا ببصلها وزوبري وقف
وقربت منها وهيا بصالي وعنيها دايبه كده وقربت اكتر وبشفايفي اخدت شفايفها ف بوسه 10 ثواني بشفايفها الي تحت مسكهم بشفايفي وهيا غمضت عنيها وانا رجعت لورا وببصلها وهيا بتفتح عنيها براحه وبصالي وانا لما حسيتها مش زعلانه
قربت تاني وبوستها وحسيت انها بتبوس معايا
وانا فضلت ابوس دقيقه بالظبط
وحطيت ايدي ع ايديها احسس عليها
ومسكتها وحطيتها ع زوبري هيا رجعت بدماغها وبصتلي قالتلي بتعمل ايه قولتلها معلش مش قصدي وهيا بتبصلي وقالتلي كفايه كده واوعي حد يعرف قولتلها ده سر بينا وهيا قامت بتعدل هدومها قولتلها جسمك حلو اوووي
قالتلي بجد حلو قولتلها اووي
قالتلي تعالي وقفت وهيا قربت مني وقالت شفايفك تجنن وانا بوستها واحنا وقفين وحضنتها وفضلت ابوس فيها 5 دقايق بالظبط وزوبري بيخبط ف بطنها رجعت لورا وقالت ياخربيتك
انت اتعلمت كدا فين قولتلها ع النت قالتلي اتعلمت ايه كمان قولتلها كل حاجه
قالتلي كل حاجه كل حاجه قولتلها ايوه
قالتلي شكلك هتتعبني معاك انا خارجه
وطلعت وطيزها بتهز زي الجيلي وانا كنت حاسس اني ف دنيا تانيه وبعد دقيقه خرجت ليها وباب اوضتها مفتوح دخلت عليها وكانت نايمه ع ضهرها وباصه للسقف قالتلي عاوز ايه
قولتلها انتي ماقولتليش بقي ليه بتعيطي قالتلي عشان خطري بلاش تعرف وهيا لسه نايمه
ومنظرها يجنن اي زوبر اودامها
قولتلها اول مره ابوس حد واحساس يهبل
قالتلي بجد اول مره قولتلها ايوه
قولتلها عايز اجربها تاني بصتلي وقالت تعالي
انا قربت وهيا لسه نايمه قربت دماغي منها وبحسس ع وشها ومشيت صباعي ع شفايفها
قالتلي هتجنني وروحت بشفايفي عليه بوس وهيا المره دي مسكت دماغي ولسانها بقي يطلع ف البوسه وانا برجلي طلعت ع السرير ونمت عليها
وانا مش سيبلها فرصه تتكلم حتهةونمت عليه وصدري فوق بزازها وزوبري وقف ع بطنها
وبايدي مسكت ايديها الاتنين فردتهم ع السرير كاني مكتفها ونازل فيها بوس وبحك زوبري فوق كسها وحاسس انا زوبري ع لحم بطنها
وهيا مش عرفه تتكلم وبقيت ابوس وشها حته حته ورقبتها هيا قالتلي كفايه عشان خطري
وانا باصص ليها وقالتلي كده كتير كفايه كده
قولتلها مش عايز اسيبك قالتلي انا معاك اهو هروح فين وانا مش عايز اقوم من عليها وزوبري حاسس احساس هبلني وهيا تحت بزوبري
قالتلي ياواد براحه مالك
حضنتها وبقولها ف ودنها مش قادر عايز انزل ومش عارف قالتلي عايز تنزل ايه
قولتلها لبني خايف تمشي قبل مانزل وانا مارتحتش قالتلي مش همشي ياحبيبي وخلص برحتك بس انا تعبت انت نايم علي
قولتلها حاضر هقوم وقفت ع الارض وزوبري وقف خالص وهيا قعده ع السرير وبتبص لزوبري
قالتلي ده انت تعبان اوووي وانا باصص ليها وهيا نزلت ع السرير وراحت بيساني ف شفايفي وقالت قالتلي هريحك بس من غير ماتطلعو وهتنزل ف هدومك وانا هغسلها علطول قولتلها ماشي
قربت مني وحطت ايديها ع زوبري من فوق البنطلون وبتمسكو واحساس يجنن
ايد مرات ابويا ع زوبري قالتلي ياخربيتك ياواد ايه ده كلو هو كبير ليه كده وكمان طخين
وانا بسمع كلمها وهيجان حطيت ايدي ع بطنها بحسس عليها وباصص ليها وعيني ف عنيها واخدت شفايفها ف بوسه رومانسيه وهيا بتمسك زوبري جامد وانا طلعت بايدي لفوق حسست ع بزها رجعت لورا وبصتلي قبل ماتتكلم قولتلها سبيني اخدت رحتي قبل مانزل انا من زمان كان نفسي امسكهم اوووي ماتضيعيش مني الفرصه
قالتلي انت تعبان اووي ياحبيبي ورجعت ف البوسه تاني وانا كملت تحسيس ف بزازها وبقيت افعص فيهم وكانت طريه اوووي وبقيت اضغط عليهم رجعت قالتلي انت مش بتنزل ليه ايدي وجعتني قولتلها مش عايز انزل مش عايز ابعد عنك قالتلي ياواد كلامك بيكهربني وراحت مسكت زوبري جامد وبتقولي كبير وطخين اوووي وناشف ليه كده وحاسس انه بتتكلم كده بغيظ
قولتلها بتاع ابويا الكبر ولا بتاعي
قالتلي انت ياحبيبي بتاعك كبير وطخين عنو
واحلي حاجه انه ناشف اوووي حسه اني مسكه حديده قولتلها تعالي نروح اوضتي عشان نبص ع الطريق قالت تعالي وهيا مشت اودامي وطيزها تروح يمين وشمال وهيا بتهز وبتمشي بروقان
دخلت اوضتي وهيا وقفت اودام الشباك بتبص ع الطريق انا وقفت وراها وزوبري دخل مابين طيزها وهيا اااه ياخربيتك بتعمل ايه
قولتلها من زمان نفسي احس بالاحساس ده
وانا حاشر زوبري ف طيزها
قالت كده غلط وهزعل منك ومش هنعمل حاجه تاني قولتلها خلاص رجعت لورا وهيا قالتلي هعملك الي انت عايزو بس برحتنا كده ماتعملش حاجه غصب عني وراحت عطتني ضهرها ورجعت بطيزها وزوبري بقي بيحك في طيزها وقالتلي كده حلو قولتلها اوووي وهيا وقفه وانا بحك زوبري ف طيزها وانا ماسك وسطها كاني بنيكها واحنا وقفين وهيا مسكت بزازها بتفعص فيهم وبتطلع اهات انا علطول مسكت ايديها وهيا ع بزازها قولتلها سبيني اعملك كل الي نفسك في وفضلت افعص ف بزازها وزوبري ف طيزها وانا بفعص ف بزازها وحاسس بحلمت بزازها الي ف كف ايدي
وانا بعفص ف بزازها طلعت ايدي ببعبوص كده وحطيتو ع شفايفها وهيا فتحت بقها وانا دخلت صباعي وهيا بتمص صباعي كلو
قولتلها بتحبي تمصي قالتلي امممم
قولتلها تمصي زوبري وهيا مش بترد
انا كنت عايز اعمل حاجه اعرف منها هيا ساحت ولا لا قولتلها مش عايزه تمصي زوبري وهيا اممممم وبتمص صباعي جامد
قولتلها مش عايزه تعرفي انا حلمت بيك بايه
قالتلي اها قولي حلمت با ايه
قولتلها حلمت انك نايمه جنبي بقميص نوم
وانا نايم وراك ولزقت فيكي ومكنتيش لبسه دخلي وانا عامل نفسي نايم ودخلت زوبري ف كسك وبقيت انيكك وانتي بتصرخي بصوت واطي وانا نمت ع ضهري وانتي ركبتي ع زوبري ونزلت ف كسك مرتين انا قولتلها كده وجسمها بيرتعش مني وحاسس انه تعبت اوووي قالتلي بجد حلمت بكده
قولتلها ايوووه وحلمت انك مصيتي زوبري
قالت زوبرك كبير اووي ياعبدو
انا حطيت ايدي ع بطنها من تحت وبقيت انزلها ع كسها ولما ايدي لمست فوق كسها حسيت ببل جامد حته ايدي لزقت في بعض
قولتلها انتي نزلتي وانا لسه وهيا اممم
قولتلها تحبي الحسلك قالتلي بتحب تلحس
قولتلها اعملك كل حاجه وضغط ع كسها وهيا رجعت طيزها لورا قالتلي ياريت تلحسو
وانا بقولها ف ودنها هلحس كسك وخرم طيزك ونزل لبني ف كسك وهيا امممم اممم وحسيتها انها بتفرك طيزها ف زوبري وفضلنا كده دقيقتين وطلعت منها اهااااااااا وانا بلعب ف كسها وانا حسيت بميه نازله من كسها غرقت عبايتها
وهيا رجعت بطيزها لورا وتقول اااهاااا ااااهااااا مش قدره ااااااه قولتلها نزلتي كام مره قالت تلاته مش قدره وراحت ع السرير قعدت وبنطلونها بينزل عسل منها كسها قولتلها انا قربت انزل نامي ع بطني وهيا من غير ولا كلمه نامت ع بطنها
وانا بحسس ع طيزها وعسلها الي مبقع من ورا
واتا قعدت ع طيزها العريضه احسس عليها وضربها براحه ومن غير ماتاخد بالها
طلعت زوبري العب فيها وىوحت نايم عليها وزوبري ع هدومها هيا حست بيه وانا بقيت انيكها من فوق الهدوم وكنت قربت خلاص وانا بقولها كلام زي عايز انيكك ف كسك ونزل ف كسك ونيك طيزك وبزازك وانا لما حسيت اني خلاص
قعدت ع طيزها ومسكت زوبري ادعك في ولبني نزل كتير اوووي ع طيزها وضهرها ولما خلصت مسحتو ف هدومها ودخلتو ف البنطلون ونمت جنبها وانا بصصلها قالتلي نزلت قولتلها ايووه
نزلت ع ضهرك وطيزك وهيا ساكته قولتلها عقبال لما انزلهم ف كسك ياساره قالتلي عمرك ماهتلمس جلدي قولتلها طب المسي انتي جلدي ومصي زوبري قالت تؤ تؤ مش همصو
قولتلها طب مصي صباعي وانا عطيتها صباعي بقت تمصو بحرفنه اوووي قولتلها مصك حلو اوووي زوبري مش هيستحمل لسانك وهو ع راس زوبري وهيا بصالي وعماله تمص وهيا خرجت ثباعي قالت كفايه بقي راحت قايمه قولتلها لبني نزل كتير ع ضهرك بتحبي البن وهيا مش بتتكلم
روحت واخدها ف بوسه طويله وقولتلها انا مبسوط اوووي وبوست رقبتها وقرصت حلماتها قالت ااااه قولتلها دخل قالت لسه وبتضحك
قولتلها ومش عايزه تمسكيه وتدخليه انتي
قالت تؤ مش هدخلو وهيا بتضحك قالتلي بقيت قليل الادب اووي قولتلها انتي الي طلعت الوحش الي جوايه قولتلها زوبرؤ لسه وقف ايه رايك انام معاك ونريح بعض قالت تؤ تؤ
كسي ل ابوك بس قولتلها طب وطيزك
قالتلي ل ابوك بردو انت بتحبها زي ابوك
قولتلها انا بحب جسمك كلو وقفت وقالتلي هغسل هدومي قبل مابوك ياجي يشوفني كده
قولتلها وايه المشكله قوليلو ابنك كان تعبان وبريحو وهيا ضحكت بصوت عالي ومشت وانا بقولها بحبك قالت وانا بحبك ياموكوس
وهيا خرجت وانا فضلت نايم ع السرير
وزوبري وقف وبفكر ف الي حصل وكنت فرحان اوووي ونمت ومصحتش الا بعد العصر ع ايديها وبتقولي قوم ياعبدو عشان تتغدا مع ابوك انا صحيت وهيا كانت خرجت وصحيت غسلت وشي سلمت ع ابويا وقعدنا نتكلم شويه واتغدينا وشربنا الشاي وانا ولا كان حصل حاجه بينا مع ساره
وهيا كانت لبسه عبايه واسعها وابويا اخد الحمار وراح يشوف الارض وانا قعدت ابص ع ساره قالتاي بتبصلي ليه كده قولتلها بحب اشوفك اودامي وهيا ضحكت
وانا وقفت وقربت منها وهيا بتقولي عايز ايه
قولتلها بوسه بس واخدت شفايفها ف بوسه
وهيا كانت بتبوس معايا وهيا مسكت زوبري
ونزلين بوس ف بعض هيا رجعت لورا وقالتلي تعرف انا اتجوزت مرتين قبل ابوك
واتجوزت ابوك زوبرك اكبر زوبر شوفته
روحت بوستها وقولتلها فرحان انها مش هتبقي اخر مره انا قولت ان دي خلاص النهايه
قالت طول مانت كويس معايا مش همنعك من جسمي بس من بره بس امال الكلام قول الي انت عايزو قولتلها عايزه تمصي زوبري قالت اووووي افضل امص في ودخلو ف بوقي جامد وانا بتخنق منو وانا زوبري شد جامد
قولتلها انتي بتعيطي ليه لما بكون بسمعك مع ابويا قالتلي ابوك لما بيكون نايم فوقي وبتاعو جوايا ولما هو بينزل بيعض ف بزي جامد حته مش براحه لا جامد وسنانو بتعلم اوووي بعيط جامد وهو بيكون زهق مني وبيقولي غوري بره
قولتلها كنتي قوليلي وانا همصهالك براحه
قالتلي هتعضها بردو قولتلها لا همصمص فيهم براحه ولعب بيهم بالساني
قالتلي انت بتحب تلحس
قولتلها ايوووه نفسي الحس كسك اوووي قالتلي عرفت لحس الكس منين قولتلها معايا سكس بسمعو وبويا بينيكك قالت بتتعلم منو
قولتلها اها قالتلي هتفرجني قولتلها ايووه عفرجك قالتلي تصدق ابوك افضل امصلو زوبرو
وهو بيقرف من كسي قولتلها كسك لونه ايه
قالت قمحي واحمر من جووه قولتلها ااااااه تعالي الحسو قالت تؤ تؤ وقالت زوبرك كبير اوووي
عايز ادخلو ف كسي وشبع منو قولتلها طب تعالي يلا قالت لا مش عايزه اتناك منو هيفشخني وانا زوبري ع الاخر وقولت بنت الكلب بتهيجني اووي
قولتلها عايزك بليل تصرخي وتتخيلي زوبري الي ف كسك قالت حاضر ولما ابوك ينكني هجيلك هنا تنكني ورا وتنزل ف كسي وانا بهيج من كلامها قولتلها عايز انيكك قالتلي بجد قولتلها ايووه
قالت ياحبيبي ماينفعش انت لو زوبرك دخل فيا هصرخ ونتفضح قولتلها مش بهزر
قالتلي لا طبعا ماينفعش احنا اخرنا بوس تمسك بزي طيزي وانا العب ف زوبرك وكل ده من فوق الهدوم انما لمس جسم لا روحت قفشت بزازها قولتلها عايز انييك من كسك قالت نكني ف كسي انا وقفت ف وشها ومسكت زوبري الوقف
وبقيت احكو ف كسها جامد وقفشت طيزها كاني بنيك وهيا ااااه كمان نيك كسي كمان نيكني بزوبرك الكبير افشخني وهيا كانت بتهيجني بكلامها وقالتلي زوبرك فشخني من بره الهدوم امال لو دخل ف كسي هيعمل فيا ايه
قولتلها انزلي مصي زوبري قلت عنيا وانا كنت بقول كلمه وخلاص عشان تهيجني بيها لقيتها نزلت ع ركبتها ومسكت زوبري من فوق البنطلون وبتدخل راسو ف بوقها وقالت كده وعملت نفسها بتمص زوبري قولتلها عشان خطري ياساره عايزك تمصي زوبري او الراس بس انا تعبت
قالتلي ماينفعش انا قولتلها خلاص سبتها ومشيت طلعت بره وطلعت للبلد اتمشا شويه ورجعت بعد المغرب ورجعت ابويا كان ف البيت وفضلنا قاعدين ومردتش ابصلها واتعشينا وهيا كانت عماله تكلمني وانا ارد ع السؤال بس وقبل مدخل انام دخلت جوه اضرب عشره ف الحمام عشان كنت حاسس انه بيوضي كلها لبن وضرت عشره وانا بتخيلها بتمصلي زوبري وطلعت وهيا عرفت ان انا ضربت عشره ودخلت نمت وابويا قالي نضف الدوار وجيب برسيم يكفي يومين ولل حاجه قولتلو حاضر يابا ودخلت ع السرير وبعدها بربع ساعه سمعت الاهات وكانت عاليه المره دي
وكنت عارف انها بتعمل كده عشلن اسمع وبعد 10 دقايق خلصو وانا نمت لحد الصبح الساعه كانت 6 وطلعت عملت سندوتشين ونضفت الدوار وحملت الجله ع العربيه كانت 7 ابويا صحا وقالي رايح بدري ليه كده قولتلو هقعد هناك برحتي قالي ماشي انا مش جاي الا بليل قولتلو ماشي يابا
ومشيت للارض وحشيت البرسيم ونمت ع الجسر ومشغل اغاني سمعت صوت بيقولي مش عايز ترجع كانت ساره قولتلها هقعد شويه قالتلي انت زعلان قولتلها هزعل ليه
قعدت جنبي ع الجسر وقالتلي سمعت حاجه انبارح قولتلها لا كنت نمت علطول
قالتلي يخساره ده انا كنت متخيالك انت الي فوقي قولتلها عشان خطري بلاش شغل ده
انا تعبت من موضوع الكلام ده
لقيتها مسكت زوبري قالتلي هو نايم ليه
قولتلها وهيقوم ليه يسمع كلمتين وخلاص
لقيتها دخلت ايديها جوه البنطلون والشورت ومسكت زوبري وقالت مقدرش ع زعلك وبقت تلعب ف زوبري وف ثواني كان وقف
قالت اهااا ده وقف اوووي زوبرك سخن اووي وطخين ياخربيتك ايه ده
وانا فردت رجلي وهيا قالتلي كل ده ياعبدو
وانا ببص يمين وشمال مفيش حد والسكه فاضيه لقيتها طلعت زوبري من البنطلون وخرج بره قالت ااااه ياني قالتلي خود بالك من الطريق
وهيا بتدعك ف زوبري وانا زوبري حديد
وبقت تحسس ع راس زوبري وقالت عايزه ارقصلك قولتلها هنا قالت ايووه قولتلها طب ثواني جيبت العربيه وخليتها تداري ع الطريق يعني اي حد جاي من بعيد مايشوفش غير العربيه
وشغلت اغنيه وهيا بقت ترقص وتقرب مني وانا وقف ببص ع اي حد ياجي ولا حاجه
وتمسك زوبري وترجع بطيزها ع زوبري وراحت خرجتو وفضلت تحك طيزها في وهيا بترقص وتهز بزازها ف وشي وانا زوبري لسه وقف وهيا كل شويه تمسكو وتسيبو وراحت قربت مني ومسكت زوبري وعطتني بوسه رومانسيه وقالت عايزه امص زوبرك قولتلها بجد قالت ايووه بجد
عايزه امصو وشبع منو وراحت نزلت ع ركبتها وعلطول مصت راسو انا قومتها ودخلت زوبري وقولتلها تعالي نمشي قالت لا خليني هنا
محدش هياجي وراحت خرجت زوبري تاني ونزلت تمص راسو وبقت تبلع ف زوبري ودخل نصو وفضلت تمص ف زوبري وانا قاعد وهيا مابين رجلي وشوفت عربيه بحمار من بعيد عدلت هدومي وقومت من مكاني اجمع البرسيم
وطلع عم سعد صاحب ابويا ازيك ياعبدو
ازيك ياعم سعد عامل ايه قالي بخير عايز حاجه قولتلو سلامتك كل ده وهو ماشي ووقت مابعد
هيا قالتلي خليك وقف انت
وهيا نزلت ع ركبتها وبقت تمص جامد وتوف ع زوبري وتمص وانا مش قادر اول مره حد يمصلي وبالحلاوه دي هيا حست اني هنزل راحت طلعت زوبري وبقي راس زوبري بس الي ف بوقها
وفضلت تضرب عشره ثواني كنت نزلت لبني ف بوقها وهيا بلعت لبني كلو ونضفت زوبري دخلت زوبري وقالت لبنك طعمو حلو اوووي
اول مره ابلع لبن كتير كده وبالتقل ده
ده انت لو نزلت ف كسي هتخليني اخلف
قولتلها انا مبسوط اووي انك مصيتي ليه
قالت ولسه ياحبيبي قولتلها تعرفي انبارح كنت صاحي وانا سمعك قالت كنت بتخيل انك فوقي
وصوتي كان عالي ابوك ككان بيقولي وطي صوتك
مايعرفش ان زوبرك الكبير جنني
قالتلي يلا نرجع عشان مجهزه ليك رقص يجننك
انا علطول حملت البرسيم وكنت كل شويه اخد بوسه اضرب طيزها امسك بزها لما خلصت وقالتلي تعالي ارفعني ع العربيه
وانا وقفت وراها وزوبري ع طيزها وانا زنقها قالت ارفعني اوووي وانا زنقها قالت تعرف لو خبطني زوبر ف كسي هتلاقيني قزحه ع العربيه وبتضحك وطلعت ومشينا وفضلنا نتكلم ف الطريق والطريق بقي كلو عربيات قالت كويس اننا مشينا
قالتلي عايزه امص زوبرك ع العربيه وبتضحك واحنا ركبين فضلنا نقول لبعض كلام سكس
ووصلنا دخلت الحمار وهيا قالتلي وريني السكس الي معاك وشغلتو ليها وانا بشيل البرسيم جوه وكنت مشغلها مقطع واحد بينيك امو
وهيا فضلت تتفرج وانا خلصت
ووقفتها ودخلنا البيت وقفلت الباب ووقفت وراها وهيا بتتفرج وامه ركبها ع زوبرو وعماله تنط ع زوبرو وانا حضنها وبقولها حلو قالت اااه
قولتلها تعالي نعمل زيهم وهيا بتحك طيزها ع زوبري وقالتلي هتمتعني قولتلها اوووي
قالت وانا همتعك خليك هنا وبعد شويه هنادي عليك تجيلي الاوضه وهيا دخلت اوضتها وبعد 10 دقايق عبدو تعالي انا دخلت عليها واااااااااااااه ع لبسها كانت لبسه كلوت وستيان وفوقهم قميص نوم شفاف. مفتوح من النص واحمر وجسمها كلو باين انا قلعت قميصي والبنطلون وفضلت بالشورت والفانله بس وهيا قالتلي شغل اغنيه وانا شغلت الاغنيه وبدات ترقص

HSFWTlf.md.jpg

HSFW7NS.md.jpg
وتهز بزازها وطيزها وانا زوبري رفع الشورت لفوق وانا قلعتو وقلعت الفانله وبقيت ملط وهيا بصالي وتقرب مني وفضلت ترقص والاغنيه خلصت
روحت قربت منها حضنها وقولتلها ايه الجمال ده قالتلي حلوه قولتلها ده انا هاكلك اكل
قالتلي ايوه عايزاك تاكلني حته حته
وانا اخدت شفايفها ف بوسه وزوبري بيخبط ف كسها من فوق الكلوت وايدي الشمال ع طيزها واليمين ع بزها طلعتو بره وكان حلماتو وحسست عليه ومسكت حلماتها وقولتلها ابويا كلن بيعض ف دي قالت اااااه نزلت بشفايفي ابوسها وبدات امص فيها وهيا ااااه حلو اوووي مص كمان وانا بمص ف بزها وكانت حلمه قد عقله الصابع بقيت امص فيها وبقولها حلمتك حلوه اووي قالت مص اوووي وانا بقيت امصمص فيها وزوبري دخل مابين فخادها وكسها فوقو علطول وانا فضلت امص وطلعت التاني امص في بردو بقيت ابدل مابينهم وراحت قلعت القميص والستيان
وقالتلي اطلع نام ع السرير نمت ع ضهري وهيا قالتلي امصلك وانت تمصلي قولتلها ماشي هي نامت عكسي 69 مسكت زوبري ولقت تدعك في
زوبري وانا بشم كسها وشيلت الكلوت ف جنب واااااه اخيرا شوفت كسها ونزلت عليه لحس وهيا نزلت ف زوبري مص وانا الحس كسها وهيا كانت بتدخل زوبري ومش قدره تدخلو كلو
وانا لساني مش رحمها وفضلت الحس كسها 5 دقايق وهيا قالت مش قدره وقامت علطول وقعدت ع طيزها وفضلت تدعك ف كسها ونزلت عسلها وكسها اتغرق وهيا بتدعكو وانا ببصلها وع كسها وهيا بصالي وبتدخل صباعين ف كسها

HSF4KJI.md.jpg

HSF4qOX.md.jpg
وانا ماسك زوبري وهيا فتحتلي كسها وقالت يلا دخلو وراحت فتحتلي كسها وقالتلي يلا دخل زوبرك ف كس مرات ابوك وانا ماسك زوبري وحطيتو ع كسها وكان ملزق من عسلها وبطن زوبري رايح جاي ع كسها قالت ماتتعبنيش بقي يلا انا دخلت راس زوبري ف كسها وهيا اااااه ااااااه يلا كمان دخلو واحده واحده وانا بدخلو ف كسها ودخل نصو وهيا عنيه مبرقه وبتتوجع
وانا بدخلو كمان وهيا اااااااه وبصالي ولما دخلتو للاخر وهيا اااااااااااااااه حرام عليك كلو
ودخلت زوبري للبيوض ونمت عليها ونزلت ع شفايفها بوس وزوبري لسه ف كسها وهيا مسكت طيزي وترفعني وتنزلني عليه كانها بتقولي نيك يلا وده الي حصل بقيت انيك ف كسها براحه وهيا ااااه كمان نيك كسي وانا بنيكها براحه وكسها كان يجنن وانا زوبري ف كسها وبقيت انيكها شديد شوي وهيا اهاتها سمعت المكان كلو وهياااااااه ااااااه كمان كمان براحه كسي مش قدره وانا انيكها براحه ورجع انيك اووي وهيا ااااااه اااااه كمان نيك امك الي ربتك وشافت زوبرك بيكبر اودامها ودلوقتي ف كسها نيكني اووي وانا نازل فيها بوس وصدري ف بزازها وهيا تقولي زوبرك يجنن كسي وجعني من زوبرك وانا بنيكها وهيا اااااه كمان ماترحمنيش وانا بنيكها وزوبري للاخر وخرجو وهدخلو كلو تاني وهيا من كتر النيك قالتلي نام ع ضهرك قومت من عليها وزوبري مليان عسل من كسها وهيا نزلت تمصو وقالتلي نام نمت ع ضهري وهيا عطتني طيزها ودخلت مابين رجلي وانا مسكت زوبري وهيا راحت قربت كسها منو ودخلت راسو ف كسها

HSKApcX.md.jpg
وراحت قعده ع زوبري وقالت ااااااه زوبرك يجنن
وقعدت ع زوبري وكلو ف كسها وبقت تهز طيزها وزوبري يروح يمين وشمال ف كسها هيا بقت ترفع وسطها وزوبري يخرج الا راسو وتقعد تاني وفضلت تنيك نفسها وانا فرحان بالي حصل بينا وهيا تنزل ع زوبري وانا بضرب طيزها وهيا تنيك نفسها ومنظر وهيا بترفع طيزها لفوق

HSK5RmG.md.jpg

HSK5YX4.md.jpg
وتقعد ع زوبري جامد وفضلت تعمل كده وانا ولقيت ايديها ع كسها وبتدعك في وحسيت بحاجه سخنه ع زوبري وبتنزل لبضاني وهيا كانت نزلت وجسمها بيرتعش انا وقفت وهيا نامت ع بطنها رفعت طيزها لفوق وهيا اترفعت معايا اخدت وضع الكلبه ودخلت زوبري ف كسها من ورا
هيا وهيا ااااااه وانا دخلتو للاخر

HSK5Ukg.md.jpg
فضلت انيك ف كسها وهيا بتتوجع ف كل لحظه بسمع اهاتها وانا بنيك حسيت ان انا خلاص
زودت ف النيك وهيا حست بكده قالت ااااه جوه جوه وانا بنيك فيها وهيا بقت بترجع بطيزها كمان عليه وانا مسكت طيزها لبني بينزل كلو ف كسها وهيا اااااه ااااااح سخن اووووي ياخربيتك
وانا نزلت لبني كلو ف كسها وهيا اااااح ولما طلعت زوبري لبني خرج منها وهيا مفنسه وكسها يجنن
وهيا قالتلي مبسوط ياحبيبي قولتلها اوووي قالت
وفضلت ع السرير وانا نازل فيها بوس وهيا تقولي احلي يوم ليه انهارده وانبسطت بيه اوووي
قولتلها عقبال طيزك قالت لا كده كفايه اوووي
قولتلها شبعتي مني راحت زقتني ع السرير
وطلعت فوق مني وهيا قعدت ع زوبري تاني للاخر وطلعتو تاني وراحت وقفت وزوبري غرقان عسل من كسها هيا نزلت تمصو وقالتلي يلا انا هدخل اتشطف قولتلها محدش جاي دلوقتي
هيا بعد مامصت زوبري قالت يلا وراحت وقفه ومشت وانا زوبري وقف ولسه ماشبعش منها
قومت زي منا ودخلت عليها الحمام وكانت فاتحه الدش نزلت معاها وزوبري وقف قالت كفايه بقي قولتلها هتشطف معاك واحنا وقفين تحت الدش وزوبري وقف وطيزها ليه مسكت زوبري ودخلتوو
من بين فخادها بقي تحت كسها بالظبط

HSKX0tS.md.jpg
وهيا اااه بتعمل ايه قولتلها سبيني اتمتع بكسك وفضلت انيك فخادها وزوبري تحت كسها وقالتلي كفايه بقي يلا نستحمه سوا وانا خرجت زوبري من تحت كسها وهيا جابت شانبو لشعرها وانا فضلت اغسلها شعرها وكل حته ف جسمها وجسمها كلو رغاوي وانا بقفش ف بزازها النعمه وطريه اوووي
وانا بدعك جسمها وزوبري كل شويه يخبط ف بطنها وطيزها ساره راحت قعدت ع ركبتها وانا ببصلها ولقيتها حطت بزازها ع زوبري وتضمهم ع زوبري جامد وبزازها كانت طريه اوووي

HSKhWXI.md.jpg
وفضلت ماسكه بزازها وانا بنيكها ف بزازها وكانت نعمه اوووي وطريه قولتلها هنزل هيا مسكت زوبري وفضلت تدعك في لحد مانزلت لبني ع وشها وبزازها وهيا بلعت شويه
ووقفنا نتشطف وندعك جسم بعض وانا كنت بدخل صباعين ف كسها اغسلو ونشفنا جسمنا وطلعنا لبست هدومي وقالتلي اجيبلك تتغدا وتعوض لبنك ده اتغدينا وهيا بقت تاكلني بايديها وبوسها كل شويه وشربنا الشاي كان المغرب اذن
قالتلي اليوم طار بسرعه قولتلها انا نكتك ف قد ايه قالت مش عرفه بس كتير اووي قولتلها ولسه ياعسل وانا بوستها وهيا بتبوسني وسمعنا صوت الموتسيكل جاي عدلت نفسي بسرعه ومسكت الشاي وهيا دخلت المطبخ وبويا خبط فتحتلو تعالي يابا قالي يابختك امال امك فين قولتلو جوه قالها اعملي كوبايه شاي يابت دماغي هتنفجر
قالي اتغديت قولتلو ايوه من شويه
هيا عملتلو الشااي قالتلو اجهزلك تتغدا قالها لا
وقعدنا نتكلم وهو كان بيعمل ايه
ودخل جوه الاوضه وهيا دخلت وراه
وطولو اوووي وسمعت اهات بصوت خفيف اوووي عرفت انه شغال نيك طلعت بره البيت وشغلت اغاني وهما ماخرجوش تاني عرفت انهم نامو
وانا فضلت سهران والساعه 12
طلعت ساره قالتلي مانمتش ليه قولتلها مش جيلي نوم قعدت جنبي وقالتلي ينفع ابوك يقطع طيزي من النيك قولتلها انتي ماشبعتيش قالت تؤ فضل ينيك فيا لحد مانزل ف طيزي ونام من بدري
قالتلي تصدق ان النيك هنا هيبقي حلو والجو هنا جميل انت تسند بضهرك ع الحيطه وفارد رجلك وانا اركب فوق زوبرك وفضل اطلع ونزل قولتلها مدام بتتكلمي كده يبقي لسه تعبانه وعايزه تنزلي قالت ايووه لسه هيجانه اوووي قولتلها ابويا نايم قالت اها انا خرجت زوبري من البنطلون وقعدت وسندت ضهري وقالتلي حد ياجي قولتلها الطريق فاضي واحنا بليل وهيا وقفت ورفعت عبايتها وكانت لبسه كلوت بس وجبتو ف جنب وراحت قعدت ع زوبري وزوبري دخل ف طيزها وكانت ضيقه شويه وهيا كتمت بوقها وبقت تطلع وتنزل ولما اتعودت ع زوبري ف طيزها راحت بتدعك ف كسها وبقت طالعه نازله ع زوبري وخرجت زوبري من طيزها ودخلتو ف كسها وفضلت تنيك نفسها ولقيتها يتخبط. ف كسها وبتنزل عسلها ع زوبري وكانت رجليها بترتعش وقفتها وانا وقفت قولتلها ادخلي بصي ع ابويا كده وانا ببص ه الطريق
زي ماعرفتكم بيتنا وسط الارض وبينا وبين اقرب بيت 500 متر هيا بعد ثواني رجعت
قالتلي نايم قولتلها عايزه تتناك فين قالت ف طيزي خليتها تسند بوشها ع الحيطه ووقفت وراها وهيا فتحت طيزها ودخلت زوبري ف طيزها وفضلت انيك فيها ومن خوفي واتسعجالي عشان حد يشوفنا ولا حاجه كنت بنيك بسرعه لحد لما نزلت ف طيزها هيا علطول طلعت زوبري ونزلت تمص في ونضفتو وزوبري نام وهيا دخلت الحمام تمسح لبني ودخلت تنام وانا دخلت انام
وصحيت وابويا كان ف البيت قالي تعالي نروح الارض شويه قولتلو حاضر وهو قال ل ساره جيبي الفطار وحصلينا وهيا قالتلو حاضر واحنا مشينا بالعربيه بالحمار وقعدنا وقالي شغل اغنيه من المخروب الي معاك ده شغلتلو شيبه لما ساره جايه ف الطريق قالي روح جيب الاكل منها احسن توقع ضحكت وروحت عليه بخطوه سريعه
اخدت الاكل من ع راسها قولتلها ماشي ياعروسه مشت جنبي وقالتلي انا عروستك وانت جوزي حبيبي تعرف انبارح كنت مبسوطه اووي وانا ركبه ع زوبرك ف الشارع قولتلها هتفضحينا اقعدي ساكته قالتلي لو كنت انا وانت لوحدنا كنت هركب ع زوبرك هنا كمان وهيا سكتت وقعدنا وفطرنا وترموس الشاي وفضلت قعدين للضهر وبويا قال يلا نمشي الجو حرر اوي وركبنا العربيه ومشينا
وانا طلعت اجيب هدومي من فوق السطح وساره قالتلي خليك انا هطلع اجيب الهدوم كلها قولتلها مش مشكله وطلعت وبعد دقيقه هيا طلعت ورايا
وبقت بتلم هدومها من السطح وانا جيبت هدومي
قالتلي اصبر واخدتني عند السلم وهيا نزلت ع ركبتها ونزلتلي البنطلون وزوبري نايم مصتو وانا ببص ع السلم وفضلت تمص ف زوبري لما وقف وانا خوفت ل ابويا يشك ف حاجه قولتلها كفايه واخدت الهدوم ونزلت حطيتهم ف دولابي
وابويا قالي عمك محمد رن عليه هروح اشوف عايز ايه وجاي قولتلو اجي معاك قالي لا خليك وركب المكنه وخرج وانا علطول قفلت وراه وطلعت ع السطح وساره كانت بتبص عليه وهو ماشي قالتلي كنت عرفه انك طالع قولتلها انزلي كملي مص هيا حطت الهدوم ع السور وراحت طلعت بزازها بره العبايه وقالتلي حلو كده قولتلها اوووي وراحت بلعت زوبري وتمص في والي هيجني اكتر بلعت بضاني وتمصهم
ووبقت تمص ف زوبري جامد وانا ساند ع السور وببص عليه وبص ع الطريق وهيا بتضرب زوبري ف وشها وقولتلها خليك هنا ثواني اخدت الهدوم كلها ونزلتها جري ورجعت مكاني وهيا مسكت زوبري قالتلي نزلتها ليه قولتلها عشان لما ياجي تنزلي جري امال لسه هتنزلي بالهدوم هيشك ف حاجه قالت ده انت صايع ونزلت مص ف زوبري قالتلي تعرف حلمت بيك انبارح وانت بتنكني انبارح اودام البيت وانا بقيت اصرخ وانت بتنيك وابوك مكنش هنا قولتلها انتي لبوه كبيره
قالتلي لبوه وعايزه اتناك قولتلها انا هنيكك قالتلي يلا نكني وراحت رفعت العبايه ونزلت البنطلون بالكلوت ووقفت اوداني وحطت ايديها ع الارض وطيزها مرفوعه لعند زوبري وقالت يلا دخلو انا فتحت طيزها وتفيت ف خرم طيزها ومسكت زوبري ودخلتو ف طيزها كلو وهيا بقت تنيك نفسها تطلع وترجع وصوتها عالي وانا كنت بخرجو من طيزها لكسها قالتلي تعبت قولتلها تعالي واخدتها نزلت ف الشقه بتاعتي ودخلت الاوضه اودام الشباك الي ع الطريق وخليتها تسند بضهرها ع الحيطه وانا حضنتها وزوبري لزق ف كسها
قولتلها تحبي تتناكي ازاي قالت زي مانت عاوز المهم تنكني انا حطيت ايدي ع كسها ودخلت صباعين ف كسها وفضلت انيكها بيهم
وهيا تصوت ف الاوضه وهيا نزلت ع الارض وقالتلي دخل زوبرك بقي انا تعبت
انا دخلت زوبري ف كسها واحنا وقفين وبنيكها تلفون رن ف جيبي كان ابويا قولتلها هوس ابويا
ايوه يابا طب مش هتاجي تاخد لبس ولا حاجه طب والمكنه وانا بدخل زوبري ف كس ساره
خلاص يابا هقولها ولو عايزه هوديها حاضر سلام
وقفلت وعلطول فضلت انيك فيها جامد وهيا اااااااه ااااااه ااااااه براحه براحه وانا هديت قالتلي ف ايه قولتلها ابويا هيروح القاهره وجاي بكره قالتلي هيعمل ايه قولتلها رايح مع عم محمد بالعربيه يشترو بهايم وبيقولي هنام هناك وقول ل ساره لو عايزه تنام عند امها انهارده
قالتلي لا انا هتناك دخلت زوبري ف كسها وبنيكها براحه قولتلها انا هروح اجيب المكنه من عند عم محمد وانتي البسي قميص نوم حلو واتشيكي ع ما اجي قالت وهتسيبني كده قولتلها انا زوبري ف كسك ومش عايز اخرجو بس عشان ابويا مايشك ف حاجه اناوخرجت زوبري من كسها هيا نزلت تمص في وقالتلي هستناك ماتتاخرش انا نزلت بعد ربع ساعه رجعت بالمكنه دخلت البيت وطلعتلي ساره بقميص نوم كلوتها وكلوت بس وبزازها كلها طالعه بره انا قلعت هدومي كلها وقالت هتبقي احلي ليله انهارده وهيا نزلت تمص ف زوبري وانا مسكت تلفوني ورنيت ع ابويا
وهيا بتمصلي وقولتلو ايوه يابا ساره مش عايزه تروح عند امها خلاص ماشي انت فين
ماشي يابا توصل بسلامه
وقفلت ومسكت دماغها فضلت انيكها ف بقها
وقفت وقلعت القميص ونزلت ف بزاوها مص وقالتلي اقعد ع الكنبه قعدت ع الكنبه وماسك زوبري هيا عطتني ضهرها والكلوت بتاعها جبتو ف جنب وقربت مني وقعدت ع زوبري ودخل ف طيزها قالت تؤ عايزه ف كسي وراحت وقفه وفتحت كسها وانا مسكت زوبري ودخلتو ف كسها

HSKsqUx.md.jpg
وهيا قعدت ع زوبري دخل ف كسها وبفت تنط ع زوبري وزوبري داخل خارج ف كسها وهيا تقعد عليه وبتنيك نفسها وهيا ااااه نااار ف كسي

HSKsMsn.md.jpg
وزوبري ف كسها داخل خارج وهيا الي بتنيك نفسها انا بدات اطلع بوسطي ونيكها جامدوهيا بتصرخ اكتر ااااااه كمان كمان نيك مرات ابوك الشرموطه انا شرموطه لزوبرك
وانا بنيكها وهيا اااااه ااااااه وكسها نزل عسل
وانا مش رحمها وهيا وقفت مره واحده وانا بنيكها وبتضحك ودخلت اوضتها وقفلت الباب من جوه قولتلها مالك يالبوه قالت عايزك تغتصبني قولتلها طب افتحي عشان مكسروش وابويا هيعرف
قالتلي تصدق عندك حق وفتخت الباب وانا دخلت عليها كانت لبسه قميص نوم لحد فخادها والكلوت الي كانت لبسه مرمي ع الارض
قالتلي عايزاك تغتصبني وتنكني بعنف انا قولتلها بتحبي العنف قالت تؤ بس عايزه اجربو معاك وانت بتنكني غصب عني كانك بتغتصبني
قربت منها ومسكت طيزها وبقيت افتحهم عن بعض وبقولها بتحبي العنف قالت اممم وانا بوستها من شفايفها وايدي ع طيزها ونازل فيها بوس روحت لفيتها وزوبري اتحشر ف طيزها وقفشت بزازها ورفعتها من ع الارض وزوبري محشور ف طيزها اخدتها وطلعت ف الصاله وقالتلي زوبرك رفعني وبتضحك انا مسكت رجليها وحطيتها ع الطربيزه وقعدت ع ركبي وبصباعي دخلتو ف كسها وفضلت ادخلو وطلعو وهيا ااااااه

HSKQrHx.md.jpg
وهيا كانت بترقص ف طيزها وصباعي ف كسها وقالتلي بقولك تغتصبني تعمل فيا كده قولتلها اشبع من جسمك وغتصبك بعدين فضلت ابعبصها وهيا بتدعك ف كسها لحد مانزلت قولتلها ازاي بتنزلي بسرعه كده قالتلي انا مع ابوك مش بنزل ولا مره بس موضوع ابن جوزي بينكني مش بستحمل بنزلهم ع طول
قولتلها تعرفي ادعكي زوبري هيا قالتلي تعالي ع سرير ابوك ونكني عليه دخلنا جوه وهيا اخدتني بالحضن ومسكت زوبري تدعك في وقالت نكني بقي قولتلها اصبري ادعك زوبري برجلك قالت ازاي قولتلها تعالي نمت ع السرير وعملنا نفس كده

HSKZ8XI.md.jpg
هيا بقت تدعك زوبري وانا احساس رجليها ع زوبري احساس يجنن فضلت انيك رجليها وهيا عجبها الموضوع وكسها اودامي وكنت عايز انيكها فتحت رجليها ونمت عليها ودخلت زوبري ف كسها وهيا ااااااه وانا صاغط بايدي ع وسطها وزوبري ف كسها بنيك فيها وهيا اااااه براحه
قولتلها مفيش براحه ي كسمك وفضلت انيكها ف كسها وانا بنيكها وهيا ااااااه براحه مالك
وانا نمت بجسمي كلو عليها وبقولها عايزه تتناكي ياشرموطه انا هفشخك وهيا ااااااااااه نيكني اووووي وانا خرجت زوبري وبنيك طيزها
وهيا تصرخ جامد وانا بنيكها ف طيزها روحت رافع نفسي وقلبها ع ضهرها بسرعه ودخلت زوبري ف كسها وفضلت انيكها ونزلت ع بزها امص في وعض حلماتها براحه وهيا ااااه كفايه كفايه وانا بعض قالتلي ااااه خلاص وانا ابطل عض ومص ف الحلمه من الوجع قالتلي كسي كسي وانا بنيكها راحت نزلت عسلها ع زوبري وانا بنيكها وهيا اااااااه حرام عليك كفايه كفايه وانا بنيكها ونزلت لبني ف كسها وفضلت فوقها لما زوبري نام خالص وخرج وهيا قالتلي عملتوفي ايه كسي وطيزي وجعني قولتلها بليل هتبقي ف معركه
قالتلي عايزه اتناك ف الشارع زي انبارح وبكره الصبك نطلع بدري تنكني ف الارض
قولتلها الي تؤامري بيه وفضلت ابوس فيها..........

القصه عجبتكم نكمل ولا لا

ولو في قصه عايزني اكملها قولي اسم القصه
كمل يا وحش
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى و Almalim kimoo
ياشباب كيف الحال قصه جديده

والشباب الي بتقولي كمل قصصك قولي اسم القصه وانا هكملها انا عقلي مش دفتر

المهم

طبعا عرفني عبدو امي ميته وانا عندي 10 سنين ابويا اتجوز ساره كان عندها 30 سنه
وابويا 35 سنه نط 10 سنين كمان عشان انا عندي 20 سنه حاليا ساره 40 وابويا 45
قاعدين ف بيت ف اول اخر البلد بنينا البيت ايام الثوره كان ف وسط ارضنا
ابويا اتجوز ساره وعرفت انه كان بيحبها زمان قبل امي بس النصيب وهيا جوزها طلقه عشان مش بتخلف واتجوزت تاني راجل عجوز ومات وعيالو عطولها قرشين وخلعوها

ابويا اتجوزها وفضلت عايشه معانا 10 سنين
كانت بتعملني كاني ابنها واحسن ماشوفتش منها حاجه وحشه يعني هو لبسه كان ضيق بس مكنش ف دماغي حاجه بقي زي امي
انا كنت بفلح ف ارضنا ابويا مادخلنيش مدارس بس بعرف اقراء وكتب هيا علمتني
وكنت بسرح وهيا بتسرح معايا وكانت بتحلب البهايم وابويا لما كان بيضرلها بتاجي تنام عندي
ساره قمحيه شوي طيزها عريضه زي مابتقولو كيرفي وبزازها بالظبط زي حبايه المانجه الكبيره
كنت بشوفها دايما بقمثان نوم وعبايات ملزقه وكنت بسمع صوتها وابويا بينيكها
وكنت بضرب عليه عشرات
الدور التاني عندنا شقتي بس لسه ع التوب الحمر لسه عايزه كهربا والخ الخ عشان اظبطها اقل حاجه 100 الف جنيه اذا مكنش اكتر ف الغله الي احنا فيه ده كنا مربين فراخ وبط فوق وع السطح بننشر هدومنا كده كده محدش جنبنا عشان يتفرج علينا زي ماقولتلكم احنا وسط اراضي وف اخر البلد بينا وبين البيوت 500 متر تقريبا
انا عندي موتسيكل بتاع ابويا وانا عندي عجله بتاعتي بحب العجل عشان رياضه
انا بقي طولي 170 سنتي ساره 163سنتي
زوبري 18 سنتي وطخين شوي
لوني قمحي جسمي ناشف اوي من الارض وسنينها عندي عضل بطن بحب الرياضه بتسليني طول مانا قاعد لوحدي كنت بجيب 300 ضغط كل يوم
كل يوم مش علي مره واحده
والعجله دايما بجيب بيها طلبات
ابويا مش بيحب يضربني هو كل الي عليه يزعق وخلاص وانا كنت بحترمو جدا ابويا بردو
انا عايش ف بلد ارياف بلاش ذكر اسمها هيا نحيت دكرنس كده كلمت ابويا يشتريلي تلفون كبير وهو جبهولي بعد ماطلع روحي وشغلت النت وبقيت اشغل اغاني وانا سارح وبقيت ارقص ف الارض لما بيكون مزاجي حلو
كنت بحب اسمع عبدالباسط وشيبه وعبدالسلام
واحده واحده ع الفيسبوك وساره عرفتني
كنت بقولها اودام ابويا امه ولوحدنا ياساره
وهيا كانت بتقولي طول ماحنا لوحدنا قولي ياساره وفي يوم كنت نايم وبلعب ف التلفون كانت الساعه 11 وكنت سامع صوت اهاات ساره وكنت عارف انها بتتناك وزوبري كان وقف كنت بنام بشورت والفانله ف الحر ده
ف اليوم ده بعد ماكنت بسمع اهات النيك سمعتها بتعيط جامد كنت خايف اتحرك اشوف ف ايه
كبىت دماغي وكنت متاكد انها هتاجي عندي مش اول مره تعملها ابويا بيكون زهق منها وبيقولها روحي نام عند الوله يلا ف نصيبه
وهيا اصلا غلبانه مالهاش حد يسال عليه
قفلت تلفوني وزوبري نام وانا فضلت مستنيها
وهيا خبطت ودخلت وكانت بتعيط ودخلت جنب مني سريري محاوط عليه بنموسايه عشان النموس مايدخلش عندي ف السرير ده غير الجهاز بتاع النموس ده مكنتش عايز اكلمها
عطيتها ضهري وطلعت التلفون هيا قالتلي انت صاحي قولتلها ايوه مش جيلي نوم
هيا سكتت قولتلها هو ضربك ليه قالتلي مفيش
قولتلها ماشي فضلت العب ف التلفون
قالتلي مش عايز تتجوز بقي وتعمل شقتك دي
ضحكت وقولتلها زهقتي مني
قالت لا طبعا مش قصدي بس انت كبرت يعني
عشان تتجوز بدري قولتلها مش مستعجل
وفضلنا نتكلم لحد مانمنا وابويا دخل علينا الصبح صحانا وقالي يلا اطلع ودي الجله للارض وجيب ليهم شويه برسيم وانت جاي
قومت وهو صحا ساره تجهزلو فطار وقالي انه رايح مشوار ضروري وهياجي ع بليل
فطرت معاه وطلعت للارض رميت السباخ وحشيت البرسيم وشغلت اغاني وفضلت ارقص ومزاجي حلو وغني بصوت عالي ولمحت من بعيد حد جاي ازاي ماخدتش بالي منو وه جاي علي كان قرب ايه ده دي ساره قعدت والاغاني شغاله
وهيا جايه تضحك وتقولي بتعمل ايه
قولتلها مابعملش قالتلي انا شيفاك من بعيد وانت بترقص قولتلها يعني بفرفش شويه قالتلي انت ليه محملتش البرسيم قولتلها وهاجي اعمل ايه
خليني هنا شويه انا مزاجي حلو والحمار مبسوط مع البرسيم قالتلي عشان كده بترقص قولتلها ايوه قالتلي يابختك وابوك عكر مزاجي قبل مايمشي
قولتلها انتم ناس نكديه سلوني ف حالي
قالتلي قوم ارقص قولتلها عيب ماينفعش قالت عشان خطري بعد اسرار منها وقفت ورقصت رقص صعايده بالخرزانه وهيا كانت بتسقف
قالتلي اقوم اوريك الرقص بقي
قولتلها احسن حد يشوفنا قالتلي مفيش حد جاي
قولتلها برحتك قالتلي شغل اغنيه اها لو لعبت يازهر دي بحبها شغلتها وهيا قامت ترقص وتهز وسطها وانا بتفرج وزوبري وقف ع جسمعا وهو بيتهز وبزازها الي بتطلع وبتنزل وهيا بتبصلي
وهيا عطتني طيزها وبتحركها يمين وشمال زي الرعاشه فضلت ترقص والاغنيه خلصت
قالتلي ايه رايك قولتلعا رقصك حلو اووي
ضحكت وقالت ابوك مش بيعجبو رقصي
وفضلنا نتكلم وهيا فجاتني بكلمه معرفتش ارد عليها قالتلي انت بتسمعنا بليل صح
بصتلها وقولتلها ايوه بسمعكو
هيا اتكسفت شويه قولتلها عادي مش اول مره يعني ده انا مش بعرف انام بسببكم وبضحك
قولتلها عايز اسالك ع حاجه قالت ايه
قولتلها ليه انبارح بذات كنتي بتعيطي جامد اوي كده غير مره سمعتك فيها ضحكت وقالت مش هقولك قولتلها انتي حره بس بعد كده ماتجيش تنامي عندي وبضحك هيا ضحكت وقالت يرضيك ابقي اعيط وتسيبني بره ضحكت وقولتلها لا
قالتلي لما ياجي وقتها هبقي اقولك
قالتلي يلا نروح قولتلها هنروح نعمل ايه
قالت اي حاجه انا زهقانه
قولتلها انا عجبني رقصك اووي
قالتلي تعالي نرقص مع بعض ف البيت
قولتلها يلا حملت البرسيم وهيا ركبت ومشينا
ودخلت الحمار والبرسيم جوه الدوار
وقولتلها تعملي شاي والدنيا تمام
وقولتلها يلا تعالي نرقص قالت مستعجل ليه
قولتلها رقصك حلو قالت حاضر هرقصلك
بس تتفرج بادب قولتلها حاضر هيا قالتلي روح اوضتك وانا هجيلك قولتلها طب ماهنا احسن
قالت لا وافتح الشباك بتاعك عشان لو حد جاي نشوفو من اول الطريق قولتلها حاضر
دخلت فتحت شباكي وقفلت بلسلك عشان النموس واي حد مايشوفش حاجه من جوه اووي بس انت تشوف اي حد من بعيد
فضلت مستني وحاسس انا زوبري بيوقف من منظر رقصها الي هناك وهيا بعد 5 دقايق دخلت عليه مسكه اشرب ولبسه عبايه بيتي لزقه ف كل حتي ف جسمها بزازها وطيزها مجسمين اووووي
اول مادخلت عدلت نفسي قالتلي مالك
قولتلها مفيش وزوبري وقف ع جسمها
وهيا بتبصلي وربطت الاشرب وقالت اوعي ابوك يعرف هيموتنا قولتلها انا مش اهبل
شغلت اغنيه حسن شاكوش بتاعت حبيبتي افتحي شباكك وهيا بدات ترقص وانا عيني ع جسمها الي عمال يتهز وبزازها الي تجنن وانا زوبري وقف من بصي ليها نسيت زوبري وهو وقف وهيا كانت بتبصلو وانا باصص ليها وهيا تعطيني ضهرها وترقص طيزها الي بترج زي الجيلي
مسكت زوبري جامد اضغط عليه وقعدت ع السرير ورجلي ع الارض وزوبري وقف
وهيا لفت وشها وبتبصلي وزوبري عامل خيمه
وهيا بصتلو وبصتلي وبتضحك براحه
وبقت تهز بزازها وبصالي وانا عيني ع جسمها وبزازها وزوبري كان صاروخ
قالتلي تعالي ارقص معايا وقفت وزوبري اودامي وهيا مسكت ايدي وقالتلي كبرت ياعبدو
قولتلها انا بحبك اووي ضحكت وقالتلي وانا بحبك انت ابني الي مخلفتهوش
وانا من غير اي مقدمات حضنتها وهيا بتضحك بتقولي بتعمل ايه وانا حضنها وبزازها بتتفعص ف صدري وزوبري بيخبط علي بطنها
قالتلي عبدو ابعد شويه انا فوقت ورجعت لورا قولتلها معلش قالتلي لا يا حبيبي ولا يهمك
قالتلي كبرت وبقيت اطول مني
قولتلها طبعا كبرت ضحكت وقالت هو انت كبرت بعقل قالتلي هخرج انا بقي قولتلها خليك نتكلم شويه قالت شكل رقصي عجبك
قولتلها اوووي ضجكت وقالت بين عليك
وانا زوبري بداء ينام شوي
قعدت جنبي ع السرير وانا نمت ع ضهري ورجلي ع الارض وبكلمها وزوبري عامل خيمه بسيطه
وهيا نامت زيي وبزازها الوقفه وبصالي وبنتكلم
قولتلها مش هتقوليلي ابويا بيضربك ليه
بصتلي وقالت دي حاجات عيب مينفعش اقولهالك
قولتلها طب ماتعرفيني عشان لما اتجوز ماعملهاش
قالتلي هتكسف اقول الحاجات دي
قولتلها مش احنا اصحاب ماتخبيش عني حاجه بقي زي منا بحكيلك كل حاجه ضحكت وقالت انت عمرك ماقولتلي حاجه عنك
انا ضحكت وقولت ماهو مفيش حاجه اقولها
قالت قولي سر عنك وانا هقولك الي عايز تعرفو بس يكون سر كبير غير كده مش هقولك
فكرت شويه ومن لهفتي عايز اعرف لما بتتناك من ابويا ليه بعدها بتعيط
قولتلها ماشي بس من غير كسوف
قالت ماشي من غير كسوف
قولتلها مش هنزعل من بعض قالت ياوله قول اخلص قولتلها لما بسمع صوتك مع ابويا
بحلم بيك بليل وسكت هيا قالتلي بتحلم بايه
قولتلها بحلم ان انا بكون نايم معاك
ضحكت ضحكه شرمطه كده وقالت وايه تاني
وانا ببصلها وزوبري وقف
وقربت منها وهيا بصالي وعنيها دايبه كده وقربت اكتر وبشفايفي اخدت شفايفها ف بوسه 10 ثواني بشفايفها الي تحت مسكهم بشفايفي وهيا غمضت عنيها وانا رجعت لورا وببصلها وهيا بتفتح عنيها براحه وبصالي وانا لما حسيتها مش زعلانه
قربت تاني وبوستها وحسيت انها بتبوس معايا
وانا فضلت ابوس دقيقه بالظبط
وحطيت ايدي ع ايديها احسس عليها
ومسكتها وحطيتها ع زوبري هيا رجعت بدماغها وبصتلي قالتلي بتعمل ايه قولتلها معلش مش قصدي وهيا بتبصلي وقالتلي كفايه كده واوعي حد يعرف قولتلها ده سر بينا وهيا قامت بتعدل هدومها قولتلها جسمك حلو اوووي
قالتلي بجد حلو قولتلها اووي
قالتلي تعالي وقفت وهيا قربت مني وقالت شفايفك تجنن وانا بوستها واحنا وقفين وحضنتها وفضلت ابوس فيها 5 دقايق بالظبط وزوبري بيخبط ف بطنها رجعت لورا وقالت ياخربيتك
انت اتعلمت كدا فين قولتلها ع النت قالتلي اتعلمت ايه كمان قولتلها كل حاجه
قالتلي كل حاجه كل حاجه قولتلها ايوه
قالتلي شكلك هتتعبني معاك انا خارجه
وطلعت وطيزها بتهز زي الجيلي وانا كنت حاسس اني ف دنيا تانيه وبعد دقيقه خرجت ليها وباب اوضتها مفتوح دخلت عليها وكانت نايمه ع ضهرها وباصه للسقف قالتلي عاوز ايه
قولتلها انتي ماقولتليش بقي ليه بتعيطي قالتلي عشان خطري بلاش تعرف وهيا لسه نايمه
ومنظرها يجنن اي زوبر اودامها
قولتلها اول مره ابوس حد واحساس يهبل
قالتلي بجد اول مره قولتلها ايوه
قولتلها عايز اجربها تاني بصتلي وقالت تعالي
انا قربت وهيا لسه نايمه قربت دماغي منها وبحسس ع وشها ومشيت صباعي ع شفايفها
قالتلي هتجنني وروحت بشفايفي عليه بوس وهيا المره دي مسكت دماغي ولسانها بقي يطلع ف البوسه وانا برجلي طلعت ع السرير ونمت عليها
وانا مش سيبلها فرصه تتكلم حتهةونمت عليه وصدري فوق بزازها وزوبري وقف ع بطنها
وبايدي مسكت ايديها الاتنين فردتهم ع السرير كاني مكتفها ونازل فيها بوس وبحك زوبري فوق كسها وحاسس انا زوبري ع لحم بطنها
وهيا مش عرفه تتكلم وبقيت ابوس وشها حته حته ورقبتها هيا قالتلي كفايه عشان خطري
وانا باصص ليها وقالتلي كده كتير كفايه كده
قولتلها مش عايز اسيبك قالتلي انا معاك اهو هروح فين وانا مش عايز اقوم من عليها وزوبري حاسس احساس هبلني وهيا تحت بزوبري
قالتلي ياواد براحه مالك
حضنتها وبقولها ف ودنها مش قادر عايز انزل ومش عارف قالتلي عايز تنزل ايه
قولتلها لبني خايف تمشي قبل مانزل وانا مارتحتش قالتلي مش همشي ياحبيبي وخلص برحتك بس انا تعبت انت نايم علي
قولتلها حاضر هقوم وقفت ع الارض وزوبري وقف خالص وهيا قعده ع السرير وبتبص لزوبري
قالتلي ده انت تعبان اوووي وانا باصص ليها وهيا نزلت ع السرير وراحت بيساني ف شفايفي وقالت قالتلي هريحك بس من غير ماتطلعو وهتنزل ف هدومك وانا هغسلها علطول قولتلها ماشي
قربت مني وحطت ايديها ع زوبري من فوق البنطلون وبتمسكو واحساس يجنن
ايد مرات ابويا ع زوبري قالتلي ياخربيتك ياواد ايه ده كلو هو كبير ليه كده وكمان طخين
وانا بسمع كلمها وهيجان حطيت ايدي ع بطنها بحسس عليها وباصص ليها وعيني ف عنيها واخدت شفايفها ف بوسه رومانسيه وهيا بتمسك زوبري جامد وانا طلعت بايدي لفوق حسست ع بزها رجعت لورا وبصتلي قبل ماتتكلم قولتلها سبيني اخدت رحتي قبل مانزل انا من زمان كان نفسي امسكهم اوووي ماتضيعيش مني الفرصه
قالتلي انت تعبان اووي ياحبيبي ورجعت ف البوسه تاني وانا كملت تحسيس ف بزازها وبقيت افعص فيهم وكانت طريه اوووي وبقيت اضغط عليهم رجعت قالتلي انت مش بتنزل ليه ايدي وجعتني قولتلها مش عايز انزل مش عايز ابعد عنك قالتلي ياواد كلامك بيكهربني وراحت مسكت زوبري جامد وبتقولي كبير وطخين اوووي وناشف ليه كده وحاسس انه بتتكلم كده بغيظ
قولتلها بتاع ابويا الكبر ولا بتاعي
قالتلي انت ياحبيبي بتاعك كبير وطخين عنو
واحلي حاجه انه ناشف اوووي حسه اني مسكه حديده قولتلها تعالي نروح اوضتي عشان نبص ع الطريق قالت تعالي وهيا مشت اودامي وطيزها تروح يمين وشمال وهيا بتهز وبتمشي بروقان
دخلت اوضتي وهيا وقفت اودام الشباك بتبص ع الطريق انا وقفت وراها وزوبري دخل مابين طيزها وهيا اااه ياخربيتك بتعمل ايه
قولتلها من زمان نفسي احس بالاحساس ده
وانا حاشر زوبري ف طيزها
قالت كده غلط وهزعل منك ومش هنعمل حاجه تاني قولتلها خلاص رجعت لورا وهيا قالتلي هعملك الي انت عايزو بس برحتنا كده ماتعملش حاجه غصب عني وراحت عطتني ضهرها ورجعت بطيزها وزوبري بقي بيحك في طيزها وقالتلي كده حلو قولتلها اوووي وهيا وقفه وانا بحك زوبري ف طيزها وانا ماسك وسطها كاني بنيكها واحنا وقفين وهيا مسكت بزازها بتفعص فيهم وبتطلع اهات انا علطول مسكت ايديها وهيا ع بزازها قولتلها سبيني اعملك كل الي نفسك في وفضلت افعص ف بزازها وزوبري ف طيزها وانا بفعص ف بزازها وحاسس بحلمت بزازها الي ف كف ايدي
وانا بعفص ف بزازها طلعت ايدي ببعبوص كده وحطيتو ع شفايفها وهيا فتحت بقها وانا دخلت صباعي وهيا بتمص صباعي كلو
قولتلها بتحبي تمصي قالتلي امممم
قولتلها تمصي زوبري وهيا مش بترد
انا كنت عايز اعمل حاجه اعرف منها هيا ساحت ولا لا قولتلها مش عايزه تمصي زوبري وهيا اممممم وبتمص صباعي جامد
قولتلها مش عايزه تعرفي انا حلمت بيك بايه
قالتلي اها قولي حلمت با ايه
قولتلها حلمت انك نايمه جنبي بقميص نوم
وانا نايم وراك ولزقت فيكي ومكنتيش لبسه دخلي وانا عامل نفسي نايم ودخلت زوبري ف كسك وبقيت انيكك وانتي بتصرخي بصوت واطي وانا نمت ع ضهري وانتي ركبتي ع زوبري ونزلت ف كسك مرتين انا قولتلها كده وجسمها بيرتعش مني وحاسس انه تعبت اوووي قالتلي بجد حلمت بكده
قولتلها ايوووه وحلمت انك مصيتي زوبري
قالت زوبرك كبير اووي ياعبدو
انا حطيت ايدي ع بطنها من تحت وبقيت انزلها ع كسها ولما ايدي لمست فوق كسها حسيت ببل جامد حته ايدي لزقت في بعض
قولتلها انتي نزلتي وانا لسه وهيا اممم
قولتلها تحبي الحسلك قالتلي بتحب تلحس
قولتلها اعملك كل حاجه وضغط ع كسها وهيا رجعت طيزها لورا قالتلي ياريت تلحسو
وانا بقولها ف ودنها هلحس كسك وخرم طيزك ونزل لبني ف كسك وهيا امممم اممم وحسيتها انها بتفرك طيزها ف زوبري وفضلنا كده دقيقتين وطلعت منها اهااااااااا وانا بلعب ف كسها وانا حسيت بميه نازله من كسها غرقت عبايتها
وهيا رجعت بطيزها لورا وتقول اااهاااا ااااهااااا مش قدره ااااااه قولتلها نزلتي كام مره قالت تلاته مش قدره وراحت ع السرير قعدت وبنطلونها بينزل عسل منها كسها قولتلها انا قربت انزل نامي ع بطني وهيا من غير ولا كلمه نامت ع بطنها
وانا بحسس ع طيزها وعسلها الي مبقع من ورا
واتا قعدت ع طيزها العريضه احسس عليها وضربها براحه ومن غير ماتاخد بالها
طلعت زوبري العب فيها وىوحت نايم عليها وزوبري ع هدومها هيا حست بيه وانا بقيت انيكها من فوق الهدوم وكنت قربت خلاص وانا بقولها كلام زي عايز انيكك ف كسك ونزل ف كسك ونيك طيزك وبزازك وانا لما حسيت اني خلاص
قعدت ع طيزها ومسكت زوبري ادعك في ولبني نزل كتير اوووي ع طيزها وضهرها ولما خلصت مسحتو ف هدومها ودخلتو ف البنطلون ونمت جنبها وانا بصصلها قالتلي نزلت قولتلها ايووه
نزلت ع ضهرك وطيزك وهيا ساكته قولتلها عقبال لما انزلهم ف كسك ياساره قالتلي عمرك ماهتلمس جلدي قولتلها طب المسي انتي جلدي ومصي زوبري قالت تؤ تؤ مش همصو
قولتلها طب مصي صباعي وانا عطيتها صباعي بقت تمصو بحرفنه اوووي قولتلها مصك حلو اوووي زوبري مش هيستحمل لسانك وهو ع راس زوبري وهيا بصالي وعماله تمص وهيا خرجت ثباعي قالت كفايه بقي راحت قايمه قولتلها لبني نزل كتير ع ضهرك بتحبي البن وهيا مش بتتكلم
روحت واخدها ف بوسه طويله وقولتلها انا مبسوط اوووي وبوست رقبتها وقرصت حلماتها قالت ااااه قولتلها دخل قالت لسه وبتضحك
قولتلها ومش عايزه تمسكيه وتدخليه انتي
قالت تؤ مش هدخلو وهيا بتضحك قالتلي بقيت قليل الادب اووي قولتلها انتي الي طلعت الوحش الي جوايه قولتلها زوبرؤ لسه وقف ايه رايك انام معاك ونريح بعض قالت تؤ تؤ
كسي ل ابوك بس قولتلها طب وطيزك
قالتلي ل ابوك بردو انت بتحبها زي ابوك
قولتلها انا بحب جسمك كلو وقفت وقالتلي هغسل هدومي قبل مابوك ياجي يشوفني كده
قولتلها وايه المشكله قوليلو ابنك كان تعبان وبريحو وهيا ضحكت بصوت عالي ومشت وانا بقولها بحبك قالت وانا بحبك ياموكوس
وهيا خرجت وانا فضلت نايم ع السرير
وزوبري وقف وبفكر ف الي حصل وكنت فرحان اوووي ونمت ومصحتش الا بعد العصر ع ايديها وبتقولي قوم ياعبدو عشان تتغدا مع ابوك انا صحيت وهيا كانت خرجت وصحيت غسلت وشي سلمت ع ابويا وقعدنا نتكلم شويه واتغدينا وشربنا الشاي وانا ولا كان حصل حاجه بينا مع ساره
وهيا كانت لبسه عبايه واسعها وابويا اخد الحمار وراح يشوف الارض وانا قعدت ابص ع ساره قالتاي بتبصلي ليه كده قولتلها بحب اشوفك اودامي وهيا ضحكت
وانا وقفت وقربت منها وهيا بتقولي عايز ايه
قولتلها بوسه بس واخدت شفايفها ف بوسه
وهيا كانت بتبوس معايا وهيا مسكت زوبري
ونزلين بوس ف بعض هيا رجعت لورا وقالتلي تعرف انا اتجوزت مرتين قبل ابوك
واتجوزت ابوك زوبرك اكبر زوبر شوفته
روحت بوستها وقولتلها فرحان انها مش هتبقي اخر مره انا قولت ان دي خلاص النهايه
قالت طول مانت كويس معايا مش همنعك من جسمي بس من بره بس امال الكلام قول الي انت عايزو قولتلها عايزه تمصي زوبري قالت اووووي افضل امص في ودخلو ف بوقي جامد وانا بتخنق منو وانا زوبري شد جامد
قولتلها انتي بتعيطي ليه لما بكون بسمعك مع ابويا قالتلي ابوك لما بيكون نايم فوقي وبتاعو جوايا ولما هو بينزل بيعض ف بزي جامد حته مش براحه لا جامد وسنانو بتعلم اوووي بعيط جامد وهو بيكون زهق مني وبيقولي غوري بره
قولتلها كنتي قوليلي وانا همصهالك براحه
قالتلي هتعضها بردو قولتلها لا همصمص فيهم براحه ولعب بيهم بالساني
قالتلي انت بتحب تلحس
قولتلها ايوووه نفسي الحس كسك اوووي قالتلي عرفت لحس الكس منين قولتلها معايا سكس بسمعو وبويا بينيكك قالت بتتعلم منو
قولتلها اها قالتلي هتفرجني قولتلها ايووه عفرجك قالتلي تصدق ابوك افضل امصلو زوبرو
وهو بيقرف من كسي قولتلها كسك لونه ايه
قالت قمحي واحمر من جووه قولتلها ااااااه تعالي الحسو قالت تؤ تؤ وقالت زوبرك كبير اوووي
عايز ادخلو ف كسي وشبع منو قولتلها طب تعالي يلا قالت لا مش عايزه اتناك منو هيفشخني وانا زوبري ع الاخر وقولت بنت الكلب بتهيجني اووي
قولتلها عايزك بليل تصرخي وتتخيلي زوبري الي ف كسك قالت حاضر ولما ابوك ينكني هجيلك هنا تنكني ورا وتنزل ف كسي وانا بهيج من كلامها قولتلها عايز انيكك قالتلي بجد قولتلها ايووه
قالت ياحبيبي ماينفعش انت لو زوبرك دخل فيا هصرخ ونتفضح قولتلها مش بهزر
قالتلي لا طبعا ماينفعش احنا اخرنا بوس تمسك بزي طيزي وانا العب ف زوبرك وكل ده من فوق الهدوم انما لمس جسم لا روحت قفشت بزازها قولتلها عايز انييك من كسك قالت نكني ف كسي انا وقفت ف وشها ومسكت زوبري الوقف
وبقيت احكو ف كسها جامد وقفشت طيزها كاني بنيك وهيا ااااه كمان نيك كسي كمان نيكني بزوبرك الكبير افشخني وهيا كانت بتهيجني بكلامها وقالتلي زوبرك فشخني من بره الهدوم امال لو دخل ف كسي هيعمل فيا ايه
قولتلها انزلي مصي زوبري قلت عنيا وانا كنت بقول كلمه وخلاص عشان تهيجني بيها لقيتها نزلت ع ركبتها ومسكت زوبري من فوق البنطلون وبتدخل راسو ف بوقها وقالت كده وعملت نفسها بتمص زوبري قولتلها عشان خطري ياساره عايزك تمصي زوبري او الراس بس انا تعبت
قالتلي ماينفعش انا قولتلها خلاص سبتها ومشيت طلعت بره وطلعت للبلد اتمشا شويه ورجعت بعد المغرب ورجعت ابويا كان ف البيت وفضلنا قاعدين ومردتش ابصلها واتعشينا وهيا كانت عماله تكلمني وانا ارد ع السؤال بس وقبل مدخل انام دخلت جوه اضرب عشره ف الحمام عشان كنت حاسس انه بيوضي كلها لبن وضرت عشره وانا بتخيلها بتمصلي زوبري وطلعت وهيا عرفت ان انا ضربت عشره ودخلت نمت وابويا قالي نضف الدوار وجيب برسيم يكفي يومين ولل حاجه قولتلو حاضر يابا ودخلت ع السرير وبعدها بربع ساعه سمعت الاهات وكانت عاليه المره دي
وكنت عارف انها بتعمل كده عشلن اسمع وبعد 10 دقايق خلصو وانا نمت لحد الصبح الساعه كانت 6 وطلعت عملت سندوتشين ونضفت الدوار وحملت الجله ع العربيه كانت 7 ابويا صحا وقالي رايح بدري ليه كده قولتلو هقعد هناك برحتي قالي ماشي انا مش جاي الا بليل قولتلو ماشي يابا
ومشيت للارض وحشيت البرسيم ونمت ع الجسر ومشغل اغاني سمعت صوت بيقولي مش عايز ترجع كانت ساره قولتلها هقعد شويه قالتلي انت زعلان قولتلها هزعل ليه
قعدت جنبي ع الجسر وقالتلي سمعت حاجه انبارح قولتلها لا كنت نمت علطول
قالتلي يخساره ده انا كنت متخيالك انت الي فوقي قولتلها عشان خطري بلاش شغل ده
انا تعبت من موضوع الكلام ده
لقيتها مسكت زوبري قالتلي هو نايم ليه
قولتلها وهيقوم ليه يسمع كلمتين وخلاص
لقيتها دخلت ايديها جوه البنطلون والشورت ومسكت زوبري وقالت مقدرش ع زعلك وبقت تلعب ف زوبري وف ثواني كان وقف
قالت اهااا ده وقف اوووي زوبرك سخن اووي وطخين ياخربيتك ايه ده
وانا فردت رجلي وهيا قالتلي كل ده ياعبدو
وانا ببص يمين وشمال مفيش حد والسكه فاضيه لقيتها طلعت زوبري من البنطلون وخرج بره قالت ااااه ياني قالتلي خود بالك من الطريق
وهيا بتدعك ف زوبري وانا زوبري حديد
وبقت تحسس ع راس زوبري وقالت عايزه ارقصلك قولتلها هنا قالت ايووه قولتلها طب ثواني جيبت العربيه وخليتها تداري ع الطريق يعني اي حد جاي من بعيد مايشوفش غير العربيه
وشغلت اغنيه وهيا بقت ترقص وتقرب مني وانا وقف ببص ع اي حد ياجي ولا حاجه
وتمسك زوبري وترجع بطيزها ع زوبري وراحت خرجتو وفضلت تحك طيزها في وهيا بترقص وتهز بزازها ف وشي وانا زوبري لسه وقف وهيا كل شويه تمسكو وتسيبو وراحت قربت مني ومسكت زوبري وعطتني بوسه رومانسيه وقالت عايزه امص زوبرك قولتلها بجد قالت ايووه بجد
عايزه امصو وشبع منو وراحت نزلت ع ركبتها وعلطول مصت راسو انا قومتها ودخلت زوبري وقولتلها تعالي نمشي قالت لا خليني هنا
محدش هياجي وراحت خرجت زوبري تاني ونزلت تمص راسو وبقت تبلع ف زوبري ودخل نصو وفضلت تمص ف زوبري وانا قاعد وهيا مابين رجلي وشوفت عربيه بحمار من بعيد عدلت هدومي وقومت من مكاني اجمع البرسيم
وطلع عم سعد صاحب ابويا ازيك ياعبدو
ازيك ياعم سعد عامل ايه قالي بخير عايز حاجه قولتلو سلامتك كل ده وهو ماشي ووقت مابعد
هيا قالتلي خليك وقف انت
وهيا نزلت ع ركبتها وبقت تمص جامد وتوف ع زوبري وتمص وانا مش قادر اول مره حد يمصلي وبالحلاوه دي هيا حست اني هنزل راحت طلعت زوبري وبقي راس زوبري بس الي ف بوقها
وفضلت تضرب عشره ثواني كنت نزلت لبني ف بوقها وهيا بلعت لبني كلو ونضفت زوبري دخلت زوبري وقالت لبنك طعمو حلو اوووي
اول مره ابلع لبن كتير كده وبالتقل ده
ده انت لو نزلت ف كسي هتخليني اخلف
قولتلها انا مبسوط اووي انك مصيتي ليه
قالت ولسه ياحبيبي قولتلها تعرفي انبارح كنت صاحي وانا سمعك قالت كنت بتخيل انك فوقي
وصوتي كان عالي ابوك ككان بيقولي وطي صوتك
مايعرفش ان زوبرك الكبير جنني
قالتلي يلا نرجع عشان مجهزه ليك رقص يجننك
انا علطول حملت البرسيم وكنت كل شويه اخد بوسه اضرب طيزها امسك بزها لما خلصت وقالتلي تعالي ارفعني ع العربيه
وانا وقفت وراها وزوبري ع طيزها وانا زنقها قالت ارفعني اوووي وانا زنقها قالت تعرف لو خبطني زوبر ف كسي هتلاقيني قزحه ع العربيه وبتضحك وطلعت ومشينا وفضلنا نتكلم ف الطريق والطريق بقي كلو عربيات قالت كويس اننا مشينا
قالتلي عايزه امص زوبرك ع العربيه وبتضحك واحنا ركبين فضلنا نقول لبعض كلام سكس
ووصلنا دخلت الحمار وهيا قالتلي وريني السكس الي معاك وشغلتو ليها وانا بشيل البرسيم جوه وكنت مشغلها مقطع واحد بينيك امو
وهيا فضلت تتفرج وانا خلصت
ووقفتها ودخلنا البيت وقفلت الباب ووقفت وراها وهيا بتتفرج وامه ركبها ع زوبرو وعماله تنط ع زوبرو وانا حضنها وبقولها حلو قالت اااه
قولتلها تعالي نعمل زيهم وهيا بتحك طيزها ع زوبري وقالتلي هتمتعني قولتلها اوووي
قالت وانا همتعك خليك هنا وبعد شويه هنادي عليك تجيلي الاوضه وهيا دخلت اوضتها وبعد 10 دقايق عبدو تعالي انا دخلت عليها واااااااااااااه ع لبسها كانت لبسه كلوت وستيان وفوقهم قميص نوم شفاف. مفتوح من النص واحمر وجسمها كلو باين انا قلعت قميصي والبنطلون وفضلت بالشورت والفانله بس وهيا قالتلي شغل اغنيه وانا شغلت الاغنيه وبدات ترقص

HSFWTlf.md.jpg

HSFW7NS.md.jpg
وتهز بزازها وطيزها وانا زوبري رفع الشورت لفوق وانا قلعتو وقلعت الفانله وبقيت ملط وهيا بصالي وتقرب مني وفضلت ترقص والاغنيه خلصت
روحت قربت منها حضنها وقولتلها ايه الجمال ده قالتلي حلوه قولتلها ده انا هاكلك اكل
قالتلي ايوه عايزاك تاكلني حته حته
وانا اخدت شفايفها ف بوسه وزوبري بيخبط ف كسها من فوق الكلوت وايدي الشمال ع طيزها واليمين ع بزها طلعتو بره وكان حلماتو وحسست عليه ومسكت حلماتها وقولتلها ابويا كلن بيعض ف دي قالت اااااه نزلت بشفايفي ابوسها وبدات امص فيها وهيا ااااه حلو اوووي مص كمان وانا بمص ف بزها وكانت حلمه قد عقله الصابع بقيت امص فيها وبقولها حلمتك حلوه اووي قالت مص اوووي وانا بقيت امصمص فيها وزوبري دخل مابين فخادها وكسها فوقو علطول وانا فضلت امص وطلعت التاني امص في بردو بقيت ابدل مابينهم وراحت قلعت القميص والستيان
وقالتلي اطلع نام ع السرير نمت ع ضهري وهيا قالتلي امصلك وانت تمصلي قولتلها ماشي هي نامت عكسي 69 مسكت زوبري ولقت تدعك في
زوبري وانا بشم كسها وشيلت الكلوت ف جنب واااااه اخيرا شوفت كسها ونزلت عليه لحس وهيا نزلت ف زوبري مص وانا الحس كسها وهيا كانت بتدخل زوبري ومش قدره تدخلو كلو
وانا لساني مش رحمها وفضلت الحس كسها 5 دقايق وهيا قالت مش قدره وقامت علطول وقعدت ع طيزها وفضلت تدعك ف كسها ونزلت عسلها وكسها اتغرق وهيا بتدعكو وانا ببصلها وع كسها وهيا بصالي وبتدخل صباعين ف كسها

HSF4KJI.md.jpg

HSF4qOX.md.jpg
وانا ماسك زوبري وهيا فتحتلي كسها وقالت يلا دخلو وراحت فتحتلي كسها وقالتلي يلا دخل زوبرك ف كس مرات ابوك وانا ماسك زوبري وحطيتو ع كسها وكان ملزق من عسلها وبطن زوبري رايح جاي ع كسها قالت ماتتعبنيش بقي يلا انا دخلت راس زوبري ف كسها وهيا اااااه ااااااه يلا كمان دخلو واحده واحده وانا بدخلو ف كسها ودخل نصو وهيا عنيه مبرقه وبتتوجع
وانا بدخلو كمان وهيا اااااااه وبصالي ولما دخلتو للاخر وهيا اااااااااااااااه حرام عليك كلو
ودخلت زوبري للبيوض ونمت عليها ونزلت ع شفايفها بوس وزوبري لسه ف كسها وهيا مسكت طيزي وترفعني وتنزلني عليه كانها بتقولي نيك يلا وده الي حصل بقيت انيك ف كسها براحه وهيا ااااه كمان نيك كسي وانا بنيكها براحه وكسها كان يجنن وانا زوبري ف كسها وبقيت انيكها شديد شوي وهيا اهاتها سمعت المكان كلو وهياااااااه ااااااه كمان كمان براحه كسي مش قدره وانا انيكها براحه ورجع انيك اووي وهيا ااااااه اااااه كمان نيك امك الي ربتك وشافت زوبرك بيكبر اودامها ودلوقتي ف كسها نيكني اووي وانا نازل فيها بوس وصدري ف بزازها وهيا تقولي زوبرك يجنن كسي وجعني من زوبرك وانا بنيكها وهيا اااااه كمان ماترحمنيش وانا بنيكها وزوبري للاخر وخرجو وهدخلو كلو تاني وهيا من كتر النيك قالتلي نام ع ضهرك قومت من عليها وزوبري مليان عسل من كسها وهيا نزلت تمصو وقالتلي نام نمت ع ضهري وهيا عطتني طيزها ودخلت مابين رجلي وانا مسكت زوبري وهيا راحت قربت كسها منو ودخلت راسو ف كسها

HSKApcX.md.jpg
وراحت قعده ع زوبري وقالت ااااااه زوبرك يجنن
وقعدت ع زوبري وكلو ف كسها وبقت تهز طيزها وزوبري يروح يمين وشمال ف كسها هيا بقت ترفع وسطها وزوبري يخرج الا راسو وتقعد تاني وفضلت تنيك نفسها وانا فرحان بالي حصل بينا وهيا تنزل ع زوبري وانا بضرب طيزها وهيا تنيك نفسها ومنظر وهيا بترفع طيزها لفوق

HSK5RmG.md.jpg

HSK5YX4.md.jpg
وتقعد ع زوبري جامد وفضلت تعمل كده وانا ولقيت ايديها ع كسها وبتدعك في وحسيت بحاجه سخنه ع زوبري وبتنزل لبضاني وهيا كانت نزلت وجسمها بيرتعش انا وقفت وهيا نامت ع بطنها رفعت طيزها لفوق وهيا اترفعت معايا اخدت وضع الكلبه ودخلت زوبري ف كسها من ورا
هيا وهيا ااااااه وانا دخلتو للاخر

HSK5Ukg.md.jpg
فضلت انيك ف كسها وهيا بتتوجع ف كل لحظه بسمع اهاتها وانا بنيك حسيت ان انا خلاص
زودت ف النيك وهيا حست بكده قالت ااااه جوه جوه وانا بنيك فيها وهيا بقت بترجع بطيزها كمان عليه وانا مسكت طيزها لبني بينزل كلو ف كسها وهيا اااااه ااااااح سخن اووووي ياخربيتك
وانا نزلت لبني كلو ف كسها وهيا اااااح ولما طلعت زوبري لبني خرج منها وهيا مفنسه وكسها يجنن
وهيا قالتلي مبسوط ياحبيبي قولتلها اوووي قالت
وفضلت ع السرير وانا نازل فيها بوس وهيا تقولي احلي يوم ليه انهارده وانبسطت بيه اوووي
قولتلها عقبال طيزك قالت لا كده كفايه اوووي
قولتلها شبعتي مني راحت زقتني ع السرير
وطلعت فوق مني وهيا قعدت ع زوبري تاني للاخر وطلعتو تاني وراحت وقفت وزوبري غرقان عسل من كسها هيا نزلت تمصو وقالتلي يلا انا هدخل اتشطف قولتلها محدش جاي دلوقتي
هيا بعد مامصت زوبري قالت يلا وراحت وقفه ومشت وانا زوبري وقف ولسه ماشبعش منها
قومت زي منا ودخلت عليها الحمام وكانت فاتحه الدش نزلت معاها وزوبري وقف قالت كفايه بقي قولتلها هتشطف معاك واحنا وقفين تحت الدش وزوبري وقف وطيزها ليه مسكت زوبري ودخلتوو
من بين فخادها بقي تحت كسها بالظبط

HSKX0tS.md.jpg
وهيا اااه بتعمل ايه قولتلها سبيني اتمتع بكسك وفضلت انيك فخادها وزوبري تحت كسها وقالتلي كفايه بقي يلا نستحمه سوا وانا خرجت زوبري من تحت كسها وهيا جابت شانبو لشعرها وانا فضلت اغسلها شعرها وكل حته ف جسمها وجسمها كلو رغاوي وانا بقفش ف بزازها النعمه وطريه اوووي
وانا بدعك جسمها وزوبري كل شويه يخبط ف بطنها وطيزها ساره راحت قعدت ع ركبتها وانا ببصلها ولقيتها حطت بزازها ع زوبري وتضمهم ع زوبري جامد وبزازها كانت طريه اوووي

HSKhWXI.md.jpg
وفضلت ماسكه بزازها وانا بنيكها ف بزازها وكانت نعمه اوووي وطريه قولتلها هنزل هيا مسكت زوبري وفضلت تدعك في لحد مانزلت لبني ع وشها وبزازها وهيا بلعت شويه
ووقفنا نتشطف وندعك جسم بعض وانا كنت بدخل صباعين ف كسها اغسلو ونشفنا جسمنا وطلعنا لبست هدومي وقالتلي اجيبلك تتغدا وتعوض لبنك ده اتغدينا وهيا بقت تاكلني بايديها وبوسها كل شويه وشربنا الشاي كان المغرب اذن
قالتلي اليوم طار بسرعه قولتلها انا نكتك ف قد ايه قالت مش عرفه بس كتير اووي قولتلها ولسه ياعسل وانا بوستها وهيا بتبوسني وسمعنا صوت الموتسيكل جاي عدلت نفسي بسرعه ومسكت الشاي وهيا دخلت المطبخ وبويا خبط فتحتلو تعالي يابا قالي يابختك امال امك فين قولتلو جوه قالها اعملي كوبايه شاي يابت دماغي هتنفجر
قالي اتغديت قولتلو ايوه من شويه
هيا عملتلو الشااي قالتلو اجهزلك تتغدا قالها لا
وقعدنا نتكلم وهو كان بيعمل ايه
ودخل جوه الاوضه وهيا دخلت وراه
وطولو اوووي وسمعت اهات بصوت خفيف اوووي عرفت انه شغال نيك طلعت بره البيت وشغلت اغاني وهما ماخرجوش تاني عرفت انهم نامو
وانا فضلت سهران والساعه 12
طلعت ساره قالتلي مانمتش ليه قولتلها مش جيلي نوم قعدت جنبي وقالتلي ينفع ابوك يقطع طيزي من النيك قولتلها انتي ماشبعتيش قالت تؤ فضل ينيك فيا لحد مانزل ف طيزي ونام من بدري
قالتلي تصدق ان النيك هنا هيبقي حلو والجو هنا جميل انت تسند بضهرك ع الحيطه وفارد رجلك وانا اركب فوق زوبرك وفضل اطلع ونزل قولتلها مدام بتتكلمي كده يبقي لسه تعبانه وعايزه تنزلي قالت ايووه لسه هيجانه اوووي قولتلها ابويا نايم قالت اها انا خرجت زوبري من البنطلون وقعدت وسندت ضهري وقالتلي حد ياجي قولتلها الطريق فاضي واحنا بليل وهيا وقفت ورفعت عبايتها وكانت لبسه كلوت بس وجبتو ف جنب وراحت قعدت ع زوبري وزوبري دخل ف طيزها وكانت ضيقه شويه وهيا كتمت بوقها وبقت تطلع وتنزل ولما اتعودت ع زوبري ف طيزها راحت بتدعك ف كسها وبقت طالعه نازله ع زوبري وخرجت زوبري من طيزها ودخلتو ف كسها وفضلت تنيك نفسها ولقيتها يتخبط. ف كسها وبتنزل عسلها ع زوبري وكانت رجليها بترتعش وقفتها وانا وقفت قولتلها ادخلي بصي ع ابويا كده وانا ببص ه الطريق
زي ماعرفتكم بيتنا وسط الارض وبينا وبين اقرب بيت 500 متر هيا بعد ثواني رجعت
قالتلي نايم قولتلها عايزه تتناك فين قالت ف طيزي خليتها تسند بوشها ع الحيطه ووقفت وراها وهيا فتحت طيزها ودخلت زوبري ف طيزها وفضلت انيك فيها ومن خوفي واتسعجالي عشان حد يشوفنا ولا حاجه كنت بنيك بسرعه لحد لما نزلت ف طيزها هيا علطول طلعت زوبري ونزلت تمص في ونضفتو وزوبري نام وهيا دخلت الحمام تمسح لبني ودخلت تنام وانا دخلت انام
وصحيت وابويا كان ف البيت قالي تعالي نروح الارض شويه قولتلو حاضر وهو قال ل ساره جيبي الفطار وحصلينا وهيا قالتلو حاضر واحنا مشينا بالعربيه بالحمار وقعدنا وقالي شغل اغنيه من المخروب الي معاك ده شغلتلو شيبه لما ساره جايه ف الطريق قالي روح جيب الاكل منها احسن توقع ضحكت وروحت عليه بخطوه سريعه
اخدت الاكل من ع راسها قولتلها ماشي ياعروسه مشت جنبي وقالتلي انا عروستك وانت جوزي حبيبي تعرف انبارح كنت مبسوطه اووي وانا ركبه ع زوبرك ف الشارع قولتلها هتفضحينا اقعدي ساكته قالتلي لو كنت انا وانت لوحدنا كنت هركب ع زوبرك هنا كمان وهيا سكتت وقعدنا وفطرنا وترموس الشاي وفضلت قعدين للضهر وبويا قال يلا نمشي الجو حرر اوي وركبنا العربيه ومشينا
وانا طلعت اجيب هدومي من فوق السطح وساره قالتلي خليك انا هطلع اجيب الهدوم كلها قولتلها مش مشكله وطلعت وبعد دقيقه هيا طلعت ورايا
وبقت بتلم هدومها من السطح وانا جيبت هدومي
قالتلي اصبر واخدتني عند السلم وهيا نزلت ع ركبتها ونزلتلي البنطلون وزوبري نايم مصتو وانا ببص ع السلم وفضلت تمص ف زوبري لما وقف وانا خوفت ل ابويا يشك ف حاجه قولتلها كفايه واخدت الهدوم ونزلت حطيتهم ف دولابي
وابويا قالي عمك محمد رن عليه هروح اشوف عايز ايه وجاي قولتلو اجي معاك قالي لا خليك وركب المكنه وخرج وانا علطول قفلت وراه وطلعت ع السطح وساره كانت بتبص عليه وهو ماشي قالتلي كنت عرفه انك طالع قولتلها انزلي كملي مص هيا حطت الهدوم ع السور وراحت طلعت بزازها بره العبايه وقالتلي حلو كده قولتلها اوووي وراحت بلعت زوبري وتمص في والي هيجني اكتر بلعت بضاني وتمصهم
ووبقت تمص ف زوبري جامد وانا ساند ع السور وببص عليه وبص ع الطريق وهيا بتضرب زوبري ف وشها وقولتلها خليك هنا ثواني اخدت الهدوم كلها ونزلتها جري ورجعت مكاني وهيا مسكت زوبري قالتلي نزلتها ليه قولتلها عشان لما ياجي تنزلي جري امال لسه هتنزلي بالهدوم هيشك ف حاجه قالت ده انت صايع ونزلت مص ف زوبري قالتلي تعرف حلمت بيك انبارح وانت بتنكني انبارح اودام البيت وانا بقيت اصرخ وانت بتنيك وابوك مكنش هنا قولتلها انتي لبوه كبيره
قالتلي لبوه وعايزه اتناك قولتلها انا هنيكك قالتلي يلا نكني وراحت رفعت العبايه ونزلت البنطلون بالكلوت ووقفت اوداني وحطت ايديها ع الارض وطيزها مرفوعه لعند زوبري وقالت يلا دخلو انا فتحت طيزها وتفيت ف خرم طيزها ومسكت زوبري ودخلتو ف طيزها كلو وهيا بقت تنيك نفسها تطلع وترجع وصوتها عالي وانا كنت بخرجو من طيزها لكسها قالتلي تعبت قولتلها تعالي واخدتها نزلت ف الشقه بتاعتي ودخلت الاوضه اودام الشباك الي ع الطريق وخليتها تسند بضهرها ع الحيطه وانا حضنتها وزوبري لزق ف كسها
قولتلها تحبي تتناكي ازاي قالت زي مانت عاوز المهم تنكني انا حطيت ايدي ع كسها ودخلت صباعين ف كسها وفضلت انيكها بيهم
وهيا تصوت ف الاوضه وهيا نزلت ع الارض وقالتلي دخل زوبرك بقي انا تعبت
انا دخلت زوبري ف كسها واحنا وقفين وبنيكها تلفون رن ف جيبي كان ابويا قولتلها هوس ابويا
ايوه يابا طب مش هتاجي تاخد لبس ولا حاجه طب والمكنه وانا بدخل زوبري ف كس ساره
خلاص يابا هقولها ولو عايزه هوديها حاضر سلام
وقفلت وعلطول فضلت انيك فيها جامد وهيا اااااااه ااااااه ااااااه براحه براحه وانا هديت قالتلي ف ايه قولتلها ابويا هيروح القاهره وجاي بكره قالتلي هيعمل ايه قولتلها رايح مع عم محمد بالعربيه يشترو بهايم وبيقولي هنام هناك وقول ل ساره لو عايزه تنام عند امها انهارده
قالتلي لا انا هتناك دخلت زوبري ف كسها وبنيكها براحه قولتلها انا هروح اجيب المكنه من عند عم محمد وانتي البسي قميص نوم حلو واتشيكي ع ما اجي قالت وهتسيبني كده قولتلها انا زوبري ف كسك ومش عايز اخرجو بس عشان ابويا مايشك ف حاجه اناوخرجت زوبري من كسها هيا نزلت تمص في وقالتلي هستناك ماتتاخرش انا نزلت بعد ربع ساعه رجعت بالمكنه دخلت البيت وطلعتلي ساره بقميص نوم كلوتها وكلوت بس وبزازها كلها طالعه بره انا قلعت هدومي كلها وقالت هتبقي احلي ليله انهارده وهيا نزلت تمص ف زوبري وانا مسكت تلفوني ورنيت ع ابويا
وهيا بتمصلي وقولتلو ايوه يابا ساره مش عايزه تروح عند امها خلاص ماشي انت فين
ماشي يابا توصل بسلامه
وقفلت ومسكت دماغها فضلت انيكها ف بقها
وقفت وقلعت القميص ونزلت ف بزاوها مص وقالتلي اقعد ع الكنبه قعدت ع الكنبه وماسك زوبري هيا عطتني ضهرها والكلوت بتاعها جبتو ف جنب وقربت مني وقعدت ع زوبري ودخل ف طيزها قالت تؤ عايزه ف كسي وراحت وقفه وفتحت كسها وانا مسكت زوبري ودخلتو ف كسها

HSKsqUx.md.jpg
وهيا قعدت ع زوبري دخل ف كسها وبفت تنط ع زوبري وزوبري داخل خارج ف كسها وهيا تقعد عليه وبتنيك نفسها وهيا ااااه نااار ف كسي

HSKsMsn.md.jpg
وزوبري ف كسها داخل خارج وهيا الي بتنيك نفسها انا بدات اطلع بوسطي ونيكها جامدوهيا بتصرخ اكتر ااااااه كمان كمان نيك مرات ابوك الشرموطه انا شرموطه لزوبرك
وانا بنيكها وهيا اااااه ااااااه وكسها نزل عسل
وانا مش رحمها وهيا وقفت مره واحده وانا بنيكها وبتضحك ودخلت اوضتها وقفلت الباب من جوه قولتلها مالك يالبوه قالت عايزك تغتصبني قولتلها طب افتحي عشان مكسروش وابويا هيعرف
قالتلي تصدق عندك حق وفتخت الباب وانا دخلت عليها كانت لبسه قميص نوم لحد فخادها والكلوت الي كانت لبسه مرمي ع الارض
قالتلي عايزاك تغتصبني وتنكني بعنف انا قولتلها بتحبي العنف قالت تؤ بس عايزه اجربو معاك وانت بتنكني غصب عني كانك بتغتصبني
قربت منها ومسكت طيزها وبقيت افتحهم عن بعض وبقولها بتحبي العنف قالت اممم وانا بوستها من شفايفها وايدي ع طيزها ونازل فيها بوس روحت لفيتها وزوبري اتحشر ف طيزها وقفشت بزازها ورفعتها من ع الارض وزوبري محشور ف طيزها اخدتها وطلعت ف الصاله وقالتلي زوبرك رفعني وبتضحك انا مسكت رجليها وحطيتها ع الطربيزه وقعدت ع ركبي وبصباعي دخلتو ف كسها وفضلت ادخلو وطلعو وهيا ااااااه

HSKQrHx.md.jpg
وهيا كانت بترقص ف طيزها وصباعي ف كسها وقالتلي بقولك تغتصبني تعمل فيا كده قولتلها اشبع من جسمك وغتصبك بعدين فضلت ابعبصها وهيا بتدعك ف كسها لحد مانزلت قولتلها ازاي بتنزلي بسرعه كده قالتلي انا مع ابوك مش بنزل ولا مره بس موضوع ابن جوزي بينكني مش بستحمل بنزلهم ع طول
قولتلها تعرفي ادعكي زوبري هيا قالتلي تعالي ع سرير ابوك ونكني عليه دخلنا جوه وهيا اخدتني بالحضن ومسكت زوبري تدعك في وقالت نكني بقي قولتلها اصبري ادعك زوبري برجلك قالت ازاي قولتلها تعالي نمت ع السرير وعملنا نفس كده

HSKZ8XI.md.jpg
هيا بقت تدعك زوبري وانا احساس رجليها ع زوبري احساس يجنن فضلت انيك رجليها وهيا عجبها الموضوع وكسها اودامي وكنت عايز انيكها فتحت رجليها ونمت عليها ودخلت زوبري ف كسها وهيا ااااااه وانا صاغط بايدي ع وسطها وزوبري ف كسها بنيك فيها وهيا اااااه براحه
قولتلها مفيش براحه ي كسمك وفضلت انيكها ف كسها وانا بنيكها وهيا ااااااه براحه مالك
وانا نمت بجسمي كلو عليها وبقولها عايزه تتناكي ياشرموطه انا هفشخك وهيا ااااااااااه نيكني اووووي وانا خرجت زوبري وبنيك طيزها
وهيا تصرخ جامد وانا بنيكها ف طيزها روحت رافع نفسي وقلبها ع ضهرها بسرعه ودخلت زوبري ف كسها وفضلت انيكها ونزلت ع بزها امص في وعض حلماتها براحه وهيا ااااه كفايه كفايه وانا بعض قالتلي ااااه خلاص وانا ابطل عض ومص ف الحلمه من الوجع قالتلي كسي كسي وانا بنيكها راحت نزلت عسلها ع زوبري وانا بنيكها وهيا اااااااه حرام عليك كفايه كفايه وانا بنيكها ونزلت لبني ف كسها وفضلت فوقها لما زوبري نام خالص وخرج وهيا قالتلي عملتوفي ايه كسي وطيزي وجعني قولتلها بليل هتبقي ف معركه
قالتلي عايزه اتناك ف الشارع زي انبارح وبكره الصبك نطلع بدري تنكني ف الارض
قولتلها الي تؤامري بيه وفضلت ابوس فيها..........

القصه عجبتكم نكمل ولا لا

ولو في قصه عايزني اكملها قولي اسم القصه
كمل يا برنس
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى و Almalim kimoo

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%