NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة سؤال والكل يجاوبني شهوتي عاليه ليه

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
علميه،
تحاوري معاه بطريقه هاديه ورايقه بحيث انه يتقبلها منك مش كانك بتعيريه او بتنقصي من كرامته
لالة محصلتش هو المعامله العاديه جاااااف اساسا افهمه ايه

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: ZXCV939495، الصقر_الجارح و I love malf
الموضوع من الست اولا لانها هى اللى بتهيئى كل حاجة لجوزها لكن فى حالات لازم دكتورة نفسية تتابع الحالة وترشدها للصح لان الست لما بتخلف العلاقة بتقل مش بتزيد بسبب اهتمامها باولادها
له منه هو،ياعزيزي ومن اول ايامنا في السرير

انا عمتا لما اتكلمت في حته الوقت العلاقة بتكلم عن الايلاج نفسه فاهمني ده في الاصل فعلا وقته مش كبير ولو قعدت اكتر من كدا بيبقا تأخر قذف نفسي مش عضوي هو عمتا يعني يقدر طول اكتر لو عمل مداعبات وحاجات تانية بس هو باين عليه مش مثقف كفاية عن العلاقة الحميمية + جابت الكلام ده من أفلام اكيد ولكن هي عمتا غلط علي الدماغ ف علشان كدا قولت بلاش الأفلام ولكن في كتب كتير جدا بتقف الواحد فاهمني
كتب زي اي

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اتكلمي معاه ده حقك وحاولي تعلميه يعمل اي او انتي تطلبي ده لفيظا اثناء العلاقه لو منفعش اطلبي صريحه قوليله انا عاوزه كذا وكذا وانت مش مكفيني

سؤال والكل يجاوبني شهوتي عاليه وتجوزت من فتره طويله لكن مفيش متعه معاه عنده جهل ف العلاقه كلها مبيعرفش يقفش بزازي ولا بيلحس ولا يبعبصصصصني يعرف ينزل بس في ثواني ويشطب ويقوم وانا لسه والعه اعمل ايه ف منيكتي دي ومش عايزه اعمل حاجه حرام ياجدعان عايزه اطفي ناري
قودي انتي العلاقة
خدي أيديه و حطيهم على بزازك و علميه

• عجبني
التفاعلات: DarkHorse
سؤال والكل يجاوبني شهوتي عاليه وتجوزت من فتره طويله لكن مفيش متعه معاه عنده جهل ف العلاقه كلها مبيعرفش يقفش بزازي ولا بيلحس ولا يبعبصصصصني يعرف ينزل بس في ثواني ويشطب ويقوم وانا لسه والعه اعمل ايه ف منيكتي دي ومش عايزه اعمل حاجه حرام ياجدعان عايزه اطفي ناري
اتكلمي معاه واطلبي منه الحاجات اللي بتحبيها دا واجب عليه انه يريحك زي ما انتي بتريحيه ... الموضوع دا بالذات مفيهوش انانيه من اي طرف ومفيش خجل من دا برده ... اطلبي اي حاجه وهو لازم يستجيب ليكي دا حقك اصلا بدل ما تعملي دا مع حد تاني للاسف

• عجبني
التفاعلات: بزازاي وحعاني
كتب زي اي
في حاجه بردو انا مش عارف ارشحلك كتب او كدا لاني بسمع الرجالة وكلها حاجات تخصنا انا ممكن افيدك واقولك على اسم جروب كويس جدا لحوار الثقافة الجنسية ده اسمه شكة دبوس كويس جدا

كتب زي اي
الجروب ده بيتكلم عن الثقافة الجنسية و علي وضعيات و اكلات مفيدة للصحة الجنسية وعلي حاجات بتدمر الصحة الجنسية و علي اي ضرر ممكن يجي في العلاقة بصراحة الجروب ده ممتاز + ده مش اعلان ولا حاجه 😂 الجروب ده علي الفيس

• حبيته
التفاعلات: Levi Ackerman
بصى يا تعلميه يا تخلعيه علشان انتى كد اكيد هتخونيه
انت

• عجبني
الشخصية الخام اللي زي دي محتاجة جرأة منك في انك تعلمية يعمل كذا وكذا لكن تسبية تانية كدا بدون توجية لا

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: samerdena
انا كنت داخل اقول حل بس الناس قالت كل حاجة وبرضو انتي رديتي عليهم تقريبا مفيش غير الانفصال

• عجبني
الشخصية الخام اللي زي دي محتاجة جرأة منك في انك تعلمية يعمل كذا وكذا لكن تسبية تانية كدا بدون توجية لا
ولو كان من نوعيه الرجاله الغبيه وشك فيها وفي أخلاقها
تعمل ايه بقي ساعتها

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و بزازاي وحعاني
علمية داحرفيا احسن حاجه تعمليها اتكلمى معاه وعلمية

يكشف احسن لان المنتدي هنا مش هيفيدك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%