NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هل المفروض حبيبك او حبيبتك تحبك زي ما انت بكل مميزاتك و عيوبك ولا المفروض تتغير علشانها أو تتغير علشانه؟
لا هو المفروض انتو بتغيري من بعض يعنى لو فى حاجه مش غلط هبا مش عجباها فبك بسعدك انك تتغير للأحسن والعكس صحيح انتو بتتغير لما هو يناسبكو مفيش حد مفهوش غلط بس بنحاول اننا نغير علشان اللى بنحبو بس كدا

هل المفروض حبيبك او حبيبتك تحبك زي ما انت بكل مميزاتك و عيوبك ولا المفروض تتغير علشانها أو تتغير علشانه؟
انا من انصار الى عنده عيب يغيره طالما اقر ان هو عيب
لكن فكرة اقبله على عيبه دى مش بالعها و لو قبلته يبقى يتغير او انا اتغير لنفسى اولا ثم عشان الاخر

مش مسألة يحب عيوبك مفيش حد بيحب عيوب حد ع الأقل يتعايش معاها او يتغافل عنها لو مقدرش يغيرها عشان الحياه تستمر وميكونش بييجي على نفسه عشان يتقبل العيوب دي لانه اكيد هينفجر ف وقت من الاوقات والعلاقه مش هتكمل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا عن نفسي مش مقتنعه بفكرة ان حد يتغير عشان حد دى

يتحب زي ما هو بس مش كل العيوب برضوا

لو مش هتحبك زي ما انت و حاولت تغير فيك دا معناه انها بتحب حد تاني او صورة ف خيالها هي و مش بتحبك (الكلام للرجالة وللبنات)👍🏼👍🏼

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%