NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

( مبدئيا كده انا مش بهاجم اي ميول )
انا لاحظت الفتره الاخيره وخصوصآ في شغلي ان المصريين اللي بيجو القريه 80% منهم متحررين وديوثين
ودي نسبه كبيره جدا وفوق الطبيعي بكتير!
يعني المفروض يكون العكس؟
لكن اللي بشوفه ان اللي مسمي نفسه راجل بيجي مع مراته ولبسها اقل ما يقال عليه انه فاضح (لا يستر اي شيئ من جسدها ) وعادي الدنيا بيس وكمان مراته تنزل ب مايوه قطعتين وجسمها يكون مباح للكل برضه عادي بيس
والغريب واخر موقف كان النهارده جات بنت مصريه حوالي عشرين سنه كانت لابسه لبس يهيج اي حد وكانت بتسأل علي حاجه وانا جاوبت علي قد السؤال وفضلت تتكلم وتفتح مواضيع وعرفت انها من طنطا وفضلت ترغي معايا لحد ما جه اخوها وكان طول بعرض والغريبه انه عادي يكون شايف اخته بتتكلم وتفتح مواضيع مع حد غريب؟ وكمان عادي اخته تلبس كده! وبعد ما مشيت البنت اكتشفت انها جايه مع ابوها وامها كمان وامها لابسه لبس فاضح برضه
طيب ليه انتشرت الدياثه بلشكل ده؟
الموضوع ممكن انت بتقراه وتشوفه عادي

لكن انا شايفه مرعب بجد بسبب كميه الناس اللي بشوفها
ف السؤال هنا اي هو سبب الانتشار الرهيب ده؟
وازاي نحمي الاجيال اللي جايه من حاجه زي دي
هو مرعب بس هى دى طبيعه الايام الاخيره من الدنيا

انا فاضي نيك بصراحة فاتناقش يا عم انا غبي و خول زي متحب رد عالافكار و فكك مني .
طيب بذمتك في حد يتناقش مع خول وغبي كمان؟

يلا انت مقضي معظم حياتك على منتدى جنسي هتفتكر نفسك عبقري . روح شوفلك حياة .
منا عندي حياه فعلآ وبرد علي اللي زيك في وقت فراغي😂

انا لاحظت الفتره الاخيره وخصوصآ في شغلي ان المصريين اللي بيجو القريه 80% منهم متحررين وديوثين
يعني المفروض يكون العكس؟
لكن اللي بشوفه ان اللي مسمي نفسه راجل بيجي مع مراته ولبسها اقل ما يقال عليه انه فاضح (لا يستر اي شيئ من جسدها ) وعادي الدنيا بيس وكمان مراته تنزل ب مايوه قطعتين وجسمها يكون مباح للكل برضه عادي بيس
والغريب واخر موقف كان النهارده جات بنت مصريه حوالي عشرين سنه كانت لابسه لبس يهيج اي حد وكانت بتسأل علي حاجه وانا جاوبت علي قد السؤال وفضلت تتكلم وتفتح مواضيع وعرفت انها من طنطا وفضلت ترغي معايا لحد ما جه اخوها وكان طول بعرض والغريبه انه عادي يكون شايف اخته بتتكلم وتفتح مواضيع مع حد غريب؟ وكمان عادي اخته تلبس كده! وبعد ما مشيت البنت اكتشفت انها جايه مع ابوها وامها كمان وامها لابسه لبس فاضح برضه

دى ولا بتأثر على رجولة ولا اى حاجة
انتم بس مرعوبين ان الست تاخد حقها و راحتها
للاسف كل تفكيركم فى ان جسم الست شرفها
وده خرف

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: عاشق الطيز1، Hussain AlJaziri و عمر الحريرى
الدياثة في الغرب هي باختصار كلمة cuckold و ده اللي بيحب يتفرج على مراته بتخونه قدامه . كون ان العرب لسه عايشين بعقلية الخيام والصحراء و الخيل اللي تركب عليه مراته يتقتل ده ديه حاجة ترجع لتأخر و تخلف العرب . شرفك ملوش علاقة بجسم محارمك و هم مش بتوعك . ارفض اسميها دياثة بصراحة بس لو بتسأل ايه سبب ان الناس بدأت تبقى متحررة و شايفة ان في مسواة مابين الراجل و الست و كله يلبس براحته فاحب اقولك ان السبب ان احنا في ٢٠٢٣ و الناس اتوعت و فهمت و بقت عارفة الافكار الصحية و السوية السليمة و الفرق مابينها و مابين الافكار المتخلفة اللي بتأذي مجتماعتنا .
بصراحة رد رائع و ممتاز
احييك جدا جدا جدا

• بيضحكني
التفاعلات: Hussain AlJaziri
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دى ولا بتأثر على رجولة ولا اى حاجة
انتم بس مرعوبين ان الست تاخد حقها و راحتها
للاسف كل تفكيركم فى ان جسم الست شرفها
وده خرف
كلامك صحيح 100%
للاسف احنا شعب متخلف

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Bigheadsamy و Hussain AlJaziri
يعني المفروض يكون العكس؟

السبب مكان شغلك مش اكتر

• عجبني
التفاعلات: كل شيء أن لاين
انا فاضي نيك بصراحة فاتناقش يا عم انا غبي و خول زي متحب رد عالافكار و فكك مني .
الواد بيتكلم

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%