NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

خلاص سهله يعم نزل القصه كلها في قسم تاني كده كده هي معاك
بفكر اعمل كده بس بجد انا تحويل النص جزء جزء ده متعب طريقة جامدة ف على بليل كده لو لسه موجود النص على كلام المشرف حخليه ينقله لقسم محارم ويبدا سلسلة جديدة

ولله يا كبير نزلت الجزء بس اتمسح علشان التصويت
عارف ان ده هيحصل و منطقى لان المسابقه ليها ميعاد و نزول الجزء ممكن يؤثر على تقييم الاعضاء
نزل الجزء الاخير فى المنتدى فى قسم القصص الجنسيه تحت عنوان تكملة القصه

• حبيته
التفاعلات: SKT
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عارف ان ده هيحصل و منطقى لان المسابقه ليها ميعاد و نزول الجزء ممكن يؤثر على تقييم الاعضاء
نزل الجزء الاخير فى المنتدى فى قسم القصص الجنسيه تحت عنوان تكملة القصه
بلغت الادارة بأنى عايز اعمل كده فعلا ومستنى يعملوها
بس بردوا يعنى هم مش حاطينها فى الشروط او الممنوعات يعنى انا مأرتكبتش حاجة هم مبلغين عليها متتعملش صح ولا غلط هو اه منطقى بس مش مكتوب انه ممنوع صح ولا غلط

• حبيته
التفاعلات: Ehab Demian
بلغت الادارة بأنى عايز اعمل كده فعلا ومستنى يعملوها
بس بردوا يعنى هم مش حاطينها فى الشروط او الممنوعات يعنى انا مأرتكبتش حاجة هم مبلغين عليها متتعملش صح ولا غلط هو اه منطقى بس مش مكتوب انه ممنوع صح ولا غلط
تمام يا فنان
ياريتك كنت نزلتها قبل ميعاد انتهاء المسابقه

• حبيته
تمام يا فنان
ياريتك كنت نزلتها قبل ميعاد انتهاء المسابقه
ولله مكنش عندى اى وقت حتى انى افتح المنتدى وكمان الجزء مكنش اتكتب منه غير اقل من ربعه

• حبيته
ولله مكنش عندى اى وقت حتى انى افتح المنتدى وكمان الجزء مكنش اتكتب منه غير اقل من ربعه
حصل خير يا حبيب اخوك
متعوضه
انت كاتب محترم و المسابقات كتير و هتتعوض

• حبيته
حصل خير يا حبيب اخوك
متعوضه
انت كاتب محترم و المسابقات كتير و هتتعوض
مش مهم المسابقة يا صحبى اهم حاجة ان الواحد اتعرف على ناس زوق ومحترمين زيك كده

• حبيته
هو قالى مسحته وبعدها قالى خفيته وحيظهر بعد التصويت ف مستنى اعرف ايه الى حيجرا بعد التصويت
امنشوف

مش مهم المسابقة يا صحبى اهم حاجة ان الواحد اتعرف على ناس زوق ومحترمين زيك كده
تسلملى يا حبيب اخوك

• حبيته
بفكر اعمل كده بس بجد انا تحويل النص جزء جزء ده متعب طريقة جامدة ف على بليل كده لو لسه موجود النص على كلام المشرف حخليه ينقله لقسم محاارم ويبدا سلسلة جديدة
تمام اشطا جدا يخويا

• حبيته
حبيبى يا كبير وانت بالنسبالى من الكتاب الجامدين ف كان خسارة اننا نخسرك بجد واشكرك مرة تانية على الكومنت الجامد ده
واتمنى ان الى جاى ينال اعجابك واهو بنحاولوا نغيروا عن المألوف شوية
تحياتى ليك يا كبير
حبيبي يسطا، وانا مش بجامل بجد القصة عجبتني

• حبيته
  • حبيته
التفاعلات: Ki1inG
  • حبيته
حبيبي دانا اللي بتعلم منك 🖤✨
لا ولله يا صحبى انا الى الشرف ليا بجد انى اتعلم من شخص محترم ومبدع ومن الناس الى فوق النمرة واحد ده كفايا القصص الجبارة الى انت كاتبها ديه عيب عليك يا كبير

• حبيته
لا ولله يا صحبى انا الى الشرف ليا بجد انى اتعلم من شخص محترم ومبدع ومن الناس الى فوق النمرة واحد ده كفايا القصص الجبارة الى انت كاتبها ديه عيب عليك يا كبير
مبلاش بدل ما اتغر بقي 🙃

• حبيته
  • حبيته
  • حبيته
اولا شكرأ على مجهودك الكبير في كتابة القصه وانا معجب فيها كثيرا
بعيد عن النقد او الاطراء احب اقولك إنك تفضل تكمل قصتك للنهايه ولا تهملها كما يفعل بعض الكتاب يتنقلون من قصه لاخرى بدون اكمال قصصهم
فهذا سوف يجعل الكاتب يكمل قصته او ينزل جزء جديد متشابه مع غير قصه وشكرا لك مرة اخرى ولنا لقاء اخر بتعليقات جديده

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%