NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يعني ينفع تضيع المسابقه و كده ع جزء🙂
ولله مش بأيدى وربنا ظروف ومشاكل منعتنى
والجزء نزل بس اتمسح بسبب التصويت

كمل يعم القصة وقفت ليه قصة جميلة جدا وانا متابعها من البداية ارجوك نزل الاجزاء
شرفتنى يا صحبى اسف على التأخير ظروف خارجة ولله
الجزء نزل بس اتمسح بسبب التصويت

• عجبني
التفاعلات: Firas fareed
يعني مش هتكمل القصه؟

• حبيته
التفاعلات: SKT
بص يا صحبى منورنى الاول طبعا وانا بحب قصصك جدا
انا الخيال دخلته بس مش زى الى موجود ولا بنفس الطريقة وكمان مدخله علشان واحد معهوش اى حاجة حيعمل ايه ها قولى ف اكيد لازم حاجة تساعده مش ححطله مصباح علاء الدين واكيد اغلب الافكار الى اتكتبت معروفة وهى هى وانت كاتب كبير وعارف اغلبها ده لو مش كلها ف انا مدخل الخيال علشان يبقا فيه حاجة تعقل هو حيوصل ازاى علشان يقدر يا خد حقه حلو
سكت ليه لما شافها قولت ولله انهم على سطح والدنيا ساكته يعنى تخيل انا واقف فى الشارع وعمال تتعارك فى عز الليل قولى كمية البنى ادمين الى حتصحى تبص والى حتطلع علشان تخلص علشان تنام او ايا يكن وراها ايه ف علشان كده سكت غير كده هو كمان كان زى ابوه مش بيهتم غير بنفسه بس غير كده ف الى غيرته هى خلود ف علشان كده بدا يركز مع اهله وابوه ميعرفش اساسا هو مش بيركز غير فى مصلحته وبس
حبيبي يسطا و انا طبعآ مش ناسي انك من الاشخاص اللي كانت سبب في ان مكمل وقت اما كنت هحذف الحساب،
بس انا زعلت لما القصة اتحولت لخالية بدون سابق انذار بس بجد شدتني بطريقة جميلة و اتمني تكملها باسرع وقت

• حبيته
شرفتنى يا صحبى اسف على التأخير ظروف خارجة ولله
الجزء نزل بس اتمسح بسبب التصويت
كمل القصة بالقصص سكس المحارم

• حبيته
شرفنتى كلمتك يا كبير
اتمنى الى جاى يعجبك والجزء الجديد نزل
اتأخرت ليه يا فنان ؟

• حبيته
اتأخرت ليه يا فنان ؟

• حبيته
ولله مش بأيدى وربنا ظروف ومشاكل منعتنى
والجزء نزل بس اتمسح بسبب التصويت
خلاص سهله يعم نزل القصه كلها في قسم تاني كده كده هي معاك

• عجبني

يا جماعة الجزء اتمسح مسحوه من غير ما حتى يرجعوا للحيوان الى كتبه وتعب فيه وعمال ينقل ويعدل فى ام الالوان

اتمسح من غير سابق انزار او اى تحذير هب اتمسح شكرا جدا وانا الى كنت عمال اشكر فى الادراة وفى التنظيم

ومستنى ايه من ادارة فى منتدى جنسى

انا كنت كاتب انى مش مهتم بالمسابقة مش مهم عندى قروه او لا بس الى بتكلم فيه ان يتقال على الاقل يتعلق الجزء حتى نهاية التصويت

مش يتمسح انت مشوفتش كلمة واحدة فى شورط المسابقة او الاعلان ان يتم مع اضافة الاجزاء عند تخطى المدة المسموحة اى حاجة من الشكل ده لما يخلص ام التصويت نبقا نشوف حنضيف ام الجزء ولا لا او حكملها من اصله

هى الادارة كده يا صاحبي و**** انا مش عارف اقلك لانى عارف يعنى ايه تكتب جزء فيه تعب وتفكير وسط ما انت مشغول فى حياتك دى حاجه صعبه اوى بس تابع مع الادارة وابقا قلى على الخاص على الى هيحصل لانهم مش قالو ده فى شروط المسابقة

• حبيته
هى الادارة كده يا صاحبي و**** انا مش عارف اقلك لانى عارف يعنى ايه تكتب جزء فيه تعب وتفكير وسط ما انت مشغول فى حياتك دى حاجه صعبه اوى بس تابع مع الادارة وابقا قلى على الخاص على الى هيحصل لانهم مش قالو ده فى شروط المسابقة
لو مش لاقو حل مش هنسكت لانهم كانو المفروض يقولو كده فى شروط المسابقة

• حبيته
قصة حلوة اووووووي وممتعة
تسلم ايدك
منتظر جديدك بكل شوق

• حبيته
هو قالى مسحته وبعدها قالى خفيته وحيظهر بعد التصويت ف مستنى اعرف ايه الى حيجرا بعد التصويت

• عجبني
التفاعلات: برنس الكون
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: Ali_12
  • عجبني
التفاعلات: Ehab Demian
حبيبي يسطا و انا طبعآ مش ناسي انك من الاشخاص اللي كانت سبب في ان مكمل وقت اما كنت هحذف الحساب،
بس انا زعلت لما القصة اتحولت لخالية بدون سابق انذار بس بجد شدتني بطريقة جميلة و اتمني تكملها باسرع وقت
حبيبى يا كبير وانت بالنسبالى من الكتاب الجامدين ف كان خسارة اننا نخسرك بجد واشكرك مرة تانية على الكومنت الجامد ده
واتمنى ان الى جاى ينال اعجابك واهو بنحاولوا نغيروا عن المألوف شوية
تحياتى ليك يا كبير

• عجبني
التفاعلات: Ki1inG

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%