NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة زوجتي الدكتورة | السلسلة الرابعة | ـ أثني عشر جزء 30/4/2024

يبني فين الدياثه القصه المفروض دياثه لاكن مفيهاش دياثه خالص خلي اخت ومرات البطل يتناوكو من ناس تاني
الرتم اللي هو ماشي بيه افضل انت مقرأتش السلاسل اللي فاتت اقرأ اللي فات وانت تشوف القصه
 
  • عجبني
التفاعلات: fahd1010، Cr7 1988 و Ahmed mahar
السابقة
الجزء الاول
وقفنا في الجزء الاخير من السلسله الثالثه لما خدت كاظم رميته في الفلا لي ابوه امه وسبتهم وروحت نمت صحيت الصبح فطرت ولبست وانا رايح الشركه تليفوني رن وكان الا بيتصل جودي
جودي / ايه يا عم من ساعه ما نقلت في الفلا الجديده محدش سمع صوتك اخبارك ايه
انا / زي الفل انتي طمنيني عليكي عامله ايه
جودي / تمام فينك كدا
انا / رايح الشركه في حاجه ولا ايه
جودي / بصراحه عاوزه منك خدمه
انا/ انا قولت كدا مش هتتصلي غير عشان مصلحه
جودي / و**** لا انا بطمن عليك وعايزه خدمه برده
انا / قولي عايزه ايه
جودي/ تعرف معرض سيارات زهقت كل شويه اوبر عايزه اشتري عربيه
انا / سهله انا كدا كدا كنت عاوز اجيب عربيه برضه هفوت عليكي بعد الشغل اخدك ونروح المعرض
جودي / تسلم بجد
قفلت معاها ورحت الشركه بس الاول داخلت الشركه الجديده
سكرتيره واقفتني / ايوه حضرتك عايز مين
انا / اول يوم ليكي النهارده
سكرتيره / ايوه مين حضرتك
انا / اطلبيلي قهوه ساده وكلمه استاذ خالد قوليله كريم مستنيك في كافتيريا تحت
راحت قعدت لقيت خالد نازل جري
خالد / طب مطلعتش فوق ليه في المكتب يا ابني
انا / سكرتيره بتاعتك يا عم منعتني اطلع
خالد / انت بتهزر صح تعالي يا فرح
فرح / نعم يا استاذ خالد
خالد / انتي عاوزه ترفديني انا وانتي صح
فرح / ليه انا عملت ايه
خالد / ما لما تمنعي مدير المجموعه انه يطلعلي يبقا هنترفض
انا / يا ابني محصلش حاجه انا زهقان من جو المكاتب قولتلها تكلمك تنزلك روحي انتي يا فرح
فرح / انا اسفه بي معرفش حضرتك اول يوم ليا
انا / محصلش حاجه شوفي شغلك انتي
خالد / ها طمني
انا / انت اهبل ياض انت الا هطمني علي الشغل
خالد / كله زي الفل
انا / والناس الجديده
خالد / لا شغلهم كويس وفاهمين
انا / حلو اوي محتاج حد تاني معاك يشتغل
خالد / لا كدا تمام ولو احتاجت هبلغك
انا / لا فكك مني عندك الا اتش ار بلغه الا محتاجه
خالد / بسرعه كدا زهقت مني
انا / مانا فضلت معاك لحد ما واقفت علي راجلك كمل انت بقا
خالد / ماشي يا معلم
سبته وجيت خارج لقيت واحد من الجردات بينده عليا
انا / تعال في حاجه يا هشام
هشام / لا ابدا بس كنت محتاج اني نخالي واحد من الا شغالين باليل يبقا سوبر بنا
انا / يعني عاوزه يغطي إجازات باليل والصبح
هشام / بالظبط
انا / تمام انا هزود واحد معاكم يبقا شغال من 12لي 12 ويوم اجازه اي حد هيجي مكانه هو ولو هو اجز مش هنحتاج حد مكانه
هشام / تسلم باشا
ومشي وانا طلعت علي الشركه بس قبل مروح مكتبي لفيت لفه علي الاقسام وكل حاجه كانت تمام روحت اخر حاجه قسم الحسيبات طبعا عشان رشا الفاجره 😂😂😂😂
دخلت شوفت الشغل وكل حاجه مظبوطه داخلت مكتب رشا من غير ما اخبط وبالصراحه كنت قصيدها لقتها قاعده علي الكنبه وفارضه رجليها عليها والاندر باين الا كان لونه ازرق ستان وشكله يهبل من قعدتها واخده راحتها محدش هيدخل من ما يخبط
رشا / استاذ كريم وعدلت نفسها
انا / زي مانتي انا كنت جايه اطمن عليكي ماشي
رشا / طب اتفضل
انا / مانا لو هتفضل يبقا تقعدي زي مانتي قاعده مش جي اقل راحتك انا
رشا / ازيه مينفعش
انا / خلاص امشي
رشا / لا خلاص تعاله
ورفعت رجلها تاني وحستها بعدت راجلها اكتر وبان كسها اكتر واكتر وانا روحت قعدت قدمها عيني علي كسها الا هقوم واختصبه دالوقتي
رشا / كنت جي عايز حاجه اعملها
انا / هاا لا ابدا كنت بطمن بس عليكي وعلي الشغل
رشا / هههههههه شكلك مش مركز معايا
انا / اركز معاكي ازيه بس الا انا شايفه دا
رشا / وانت شايف ايه يعني
انا / الازرق من حلوته خالنا في دنيا تانيه
رشا / ههههههههه ازرق ايه انا مش لابسه ازرق
انا / اه اه مفيش ازرق لا
رشا / لقتها شهقت ايه دا هو باين انا مخدتش بالي وراحه قافله راجلها
انا / لا لا قفلتي ليه
رشا / لا يا كريم مينفعش تشوف حجات دي هنا بتتكلم بي دلع
انا /خلاص بكرا اشوفها عندي
رشا / عندك فين
انا / في بيتي
رشا / لا عيب مش هينفع
انا / خلاص بلاش بكرا النهارده الساعه 3 تمشي ورني عليا هاخدك معايا
رشا / بس
انا / من غير بس عايز اشوف الا تحت الازرق
ورحت قايم داخل عليها واخد شايفها في بوسه وايدي علي كسها من فوق الجيبه وراحت سايبها وخارج طلعت علي فوق لقيت سمر
انا / صادق باشا جوه
سمر / اه اتفضل
داخلت جوه
انا / صباح الخير
صادق / صباح النور فينك من الصبح
انا / كنت عند خالد بتابع الشغل وبعدين لفيت علي الاقسام شويه
صادق / عال اوي
انا / جهزت الا 5 مليون دولار بتوع رامي
صادق / جاهزين
انا / تمام خاليهم لما يرجع ندهمله هو بقا معانا خلاص
صادق / انا مش مرتاح للواد دا
انا / ليه
صادق / اصل هيبقا معاه فلوس كتير خايف يشتغل معانا يعرف مداخل ومخارج الشغل ويشتغل لي حسابه
انا / قبل ما يفكر يعمل كدا هتكون نهايته الواد دماغه حلوه وقلبه حلو هينفعنا
صادق / الا تشوفه
انا / المهم هتغدا معاك بكرا انا سها عندكم مانع
صادق / تنور دا بيتك
انا / تسلم يا باشا
خرجت وسبتهم وداخلت مكتبي وطلبت قهوه وكلمت فهد
انا / ايه يا كوتش
فهد / حبيبي اخبارك
انا / تمام يا معلم طمني علي الجواز الا معاك
فهد / لا رجاله حلوه واتصاحبه علي بعض وبقا متفاهمين كمان هينفعوك اوي
انا / حلو اوي كدا يبقا معايا رزق ورامي وناصر يبقا اشطا اوي
فهد / متنساش اني معاك في اي حاجه برضه يا صاحبي
انا / انا برضه هحسبك مع الناس دي انت حاجه تانيه يا كبير
فهد / بتعرف تاكل عقلي ماشي
انا / هههههه لا مليش في لحمه الراس
وقفلت معاه وشربت القهوه مع السجاره ولقيت تيلفوني بيرن رشا
رشا / انا مستنياك بعد الشركه بشويه
انا / تمام جايلك
ونزلت خدت عربيتي واتحركت ورشا ركبت معايا خدتها وطلعت علي شقه مدينه نصر واول ما دخلت الشقه روحت ضاربها علي طيزها
رشا / ااااااه من اولها سفاله
انا / انتي لسه شوفتي سفاله
رشا / طب ثواني ادخل حمام طيب
راحه داخلت الحمام ربع ساعه وقولت ادخل اشوفها قلعت وبقيت بالبوكسر بس وفتحت باب الحمام لقتها بالمنظر دا

HrpSU12.jpg
رشا / داخلت ليا يا كريم استنا شويه
انا / حلو اوي كدا زي مانتي تعالي
ورحت شايلها وداخل بيها الاوضه ورميها علي السرير نزلت علي شفايفها بوس كنت بقطعهم وايدي تقفش في بزازها وهي ساحت علي الاخر فضلت ابوس في رقبتها ونزلت علي صدرها امص والحس في واعض الحلمه
رشا / ااااه قطعهم قطع صدري يا كريم
راحت ضاربها بالقلم علي بزازها
رشا / اااااه كمان يا كريم انا خدامتك
عرفت انها بتحب العنف والضرب نزلت لي كسها ضربته كذا ضاربه بي كف ايدي وادعك في زنبورها لقتها اترعشت جامد ونزلت
رشا / ااااااااااه يا لهههههوي انت عملت فيا ايه دانا جبتهم من قبل ما تدخله
انا / انتي لسه شوفتي حاجه
نزلت بي لساني علي كسها وبصباعي ببعبص في كسها الا كان ضيق واهاتها بقت اعله فضلت كدا شويه وداخلت كمان صباعين في كسها لحد منزلت تاني روحت قايم ونايم علي السرير
انا / تعالي يا شرموطه مصي زبي
رشا / من عين الشرموطه يا حبييي
وجت نزلتلي البوكسر واول ما شافت زبي راحه مبرقه جامد
رشا / كل دا دا كبير اوي
روحت ضاربها بالقلم براحه
انا / هتحسدي يا لبوه مصي يلا
بدأت تمشي لسانها علي راس زبي بعدين داخلت راسه في بوقها وتخرجه وتنزل تمص في بضاني وتداخلهم جوه بقوها كانت محترفه بنت الوسخه فضلت تمص حوالي 10دقيق روحت قايم ورافع راجليها وداخلت زبي مره واحده
رشا / اااااااااااه يا لهههههوي كسي اتفشخ اااااااااااه
وانا انيك فيها وارزع وهي تصوت اااااااااه ااااااه ااااااااه نكني يا كريم واحشني اوي النيك اااااااااااه افشخ كسي اااااااااااه يا حبييي ناكني في كسي جامد انا عاوزه اتفشخ ااااااااااه اااااااه كمان كمان وانا برزع في كسها وهي تصوت اااااااااه ااااااه كسي ااااااااااااه زبك فشخ كسي ااااااااااه روحت قلبت الوضع لي الدوجي ووقفت وراها وراجلي علي الارض ورافع واحده علي السرير زي كدا

HrywUmv.gif
وفضلت ارزع فيها بسرعه وعنف وهي تصرخ اااااااااااه ااااااااااااه قوي يا كريم نكني اااااااااه ااااااه ااااااااه نكني جامد اااااااااه ااااااه ااااااااه وانا بنيكها وداخلت صباعي في طيزها لقتها مفتوحه وداخل بسهوله روحت مداخل تاني داخل برضه
انا / دانتي طيزك مفشوخه كمان يا لبوه
رشا / اااااااااااه الخول جوزي اااااااااااه بيحب ينكني فيها اكتر من كسي ااااااااااااااه مش قادره اااااااااااه ورحت مخرج زبي من كسها وراشقه في طيزها وبدأت نيك بعنف بعد كلامها

HryNoQV.jpg
اااااااااه طيزي اااااه يا كريم نكني اااااااااااه ااااااااااه كمان يا كريم ااااااااااااااااه انا اول مره احس ان ست بجد نكني جامد اااااااااه واحشني النيك اااااااااااه افشخ كسي وطيزي وكلي ملكك يا كريم اااااااااااه ااااااااااه هجيب يا كريم هجيب ولقتها بتترعش وبي ايدها بتدعك في كسها جامد وانا بنيكها في طيزها اااااااااااه يا حبييي اااااااااااه ونزلت وانا كنت ماسك نفسي بالعافيه ولقيت زبي انفجر في طيزها ااااااااااه لبنك سخن في طيزي روحت مطلع زبي من طيزها وهي نامت علي بطنها روحت ضاربها علي طيزها قومي نضفي زبي يا لبوه راحت جت لي زبي مسكته وفضلت تمص في لحد منضفته قعدت جنبها ولعت سجاره شربتها
رشا / انا بجد اول مره احس الاحساس دا عمري جوزي ما وصلنا لي المتعه بصراحه انت واخد حاجه
انا / ههههههههه انا عمري ما خدت حاجه عشان واحده انا طبيعي والطبيعي يكسب
رشا / انت مفتري بجد وانا اتمتعت كتير معاك
لقيت تيلفوني بيرن وكانت سها
سها / انت فين يا كريم كل دا
انا / معلش يا قلبي هتأخر شويه اتغدا انتي وشويه وجي رايح مشوار
سها / ماشي يا قلبي خالي بالك من نفسك
قفلت معاها واتصلت بي جودي
انا / يلا اجهزي انا في الشقه جنبك
جودي / اه مانا شفت عربيتك من اكتر من ساعه تحت البيت
انا / طب اجهزي يلا وقفلت
رشا/ انا اتأخرت
انا / يلا ناخد شور عشان ورايه مشوار ومعلش مش هقدر اوصلك
رشا / لا انا هطلب اوبر مش مهم
داخلنا خدنا شور وكان في شويه تحرش وخرجنا لبسنا وهي نزلت قبلي وانا كلمت جودي كانت لبست وقبلتها ونزلنا مع بعض في الاسنسير ركبت معايا العربيه
جودي / بس مش كتير
انا / هو ايه الا كتير
جودي / اكتر من ساعه ونص ليه كل دا
انا / عادي كان في شويه ورق براجعهم
جودي / بس شكل الورق كان متعب
انا / عادي شغل بقا
جودي / طب خالي بالك من شغلك عشان شكلها كانت تقيله اقصد شغل تقيل
انا / ( فهمت انها شافت رشا وهي خارجه) لا متقلقيش عليا انا محدش تقيل عليا ولا شغل ولا غيره
جودي / هنشوف
انا / بعينك انك تشوفي
وصلنا المعرض والمدير شافني وسلم عليا
المدير / استاذ كريم شرفتنا بقالك فتره مختفي عنا
انا / مشغول شويه في شغل بس
المدير / ايه حابب تغير عربيتك
انا / لا الاستاذه هي الا عايزه عربيه جديده
المدير / تحت امرها طبعا
انا / شوفي جودي اتفرجي براحتك وانا هشرب قهوه في المكتب هنا
داخلت المكتب انا ومدير المعرض
انا / عاوز حتي جي كلاس
مدير / موجوده شوف تحب تستلمها امتا
انا / خلص الورق بتاعها ورن عليا اجي اخدها وامسك الفيزا اصحب المبلغ دالوقتي
مدير / بص انت مش زبون ومش اول مره تتعامل معانا واكيد عارف سعر العربيه في مصر كام انا هعملك خصم من سعرها الاساسي 200 ألف و*** ما هتلاقي السعر دا في مصر
انا / انا قولتلك حاجه او سألتك علي سعر انا عارف انت هتعمل ايه من غير ما اكلم
خد الفيزا وسحب الفلوس منها وجودي داخلت
انا / ايه لقيتي حاجه عجبتك
جودي / اه سبورتاج جديده جميله
مدير / دي عامله مليون و300الف بس عشان استاذ كريم يبقا و 200الف بس
انا / علي فكره يا جودي مش هتجبيها بي اقل من كدا ودي اعله فئه
جودي / تمام اقدر استلمها امتا
المدير / هاخد بس صوره البطاقه ويومين وهكلمك تستلميها والفلوس في اي وقت عادي
جودي / تمام لو في فيزا ممكن تصحبهم دالوقتي
مدير / مفيش مشكله تمام
وخد الفيزا وسحب المبلغ وصور البطاقه
جودي / وانت مش كنت هتجيب عربيه
انا / انا خلاص اخترت ودفعت تمنها كمان
جودي / بالسرعه دي
انا / عشان عارف عايز ايه يومين بقا كلمني اجي اخد العربيتين
وسبته وخرجت لقيت العربيه مغسوله ومتظبطه روحت مدي لي الا غسلها 200جنيه وراحت علي مطعم
انا / انا متغدتش وجعان
جودي / وانا كمان جعانه
نزلنا طلبنا غدا واتغدينا وراغينا شويه مع بعض وبعدين روحتها وانا روحت علي الفلا طلعت غيرت ونزلت قعدت معاهم شويه
سها / ( قربت من ودني) مدام مخدتش شور اول ما وصلت يبقا شكلك لسه واخده بره
انا / هههههههه دايما بتقفشني
سها / حد جديد ولا قديم
انا / لا جديد هحكيلك بعدين
ياسمين/ ايه يا استاذ كريم قولتلي علي شغل وبعدين سكت شكلك غيرت رأيك
انا / لا انا سايبك بس شويه لسه جايه من سفر
ياسمين / انا زهقت من قعدت البيت
انا / خلاص بعد بكرا هاخدك معايا
ياسمين / عايزه مكتب حلو بقا ها
انا / مين قالك اني هيبقا ليكي مكتب
ياسمين / امال ايه بقا
انا / انتي هتقعدي معايا في مكتبي انا اصلا مش موجود ديما في وبيبقا فاضي
ياسمين/ تمام ماشي
فضلنا قاعدين بعدين استأذنت منهم وطلعت نمت
وسها طلعت معايا
سها / ها بقا مين دي
انا / رشا مديره الحسابات في الشركه
سها / وحلوه علي كدا
انا / مفيش احله منك يا قلبي
سها / لا بجد حلوه
انا / انتي مش مصدقه اني مفيش احله منك بالنسبالي
سها / كل عقل كل
انا / المهم هنتغدا بكرا انا وانتي عند صادق باشا وهطلب منه انجي
سها / لازم اكون موجوده
انا / لا مش لازم بس عايزك معايا عشان اعرفهم اني مش بعمل حاجه غير بموافقتك
سها / ماشي يا حبيبي
نمت وصحيت خدت شور ولبست ونزلت فطرت بعدين روحت علي الشركه
وبكدا يكون نهايه الجزء الاول اتمنه تكونه استمتعته معايا اشوفكم علي خير

الجزء الثاني
وقفنا الجزء الا فات لما قولت لي سها اننا هنتغدا عن صادق بكرا
وعرفتها اني وجودها مهم بالنسبالي عشان يبقا فاهمين اني مبعملش حاجه من وراكي وانك كل حاجه بنسبالي وخدتها في حضني ونمت وتاني يوم العادي بتاعي خدت شور وفطرت ولبست وروحت الشركه داخلت مكتب صادق باشا كانت انجي مجتش معاه
انا / صباح الخير يا باشا
صادق / صباح الخير يا كريم
انا / امال انجي مجتش ليه
صادق / قالتلي عايزه تريح النهارده
انا / اها تمام المهم عندي ليك حد يمسك اداره المجموعه هيطور منها جامد اوي
صادق / وانت روحت فين
انا / انا موجود بس دي واحده دارسه ومعاها دكتوره في اداره الاعمال وكانت بتدرس في السويد وسويسرا يعني هتنفعنا جامد
صادق / مين دا
انا / تبقا خالت مراتي بس صغيره مش كبيره 30سنه ولسه راجعه من بره انا قولت فرصه كويسه لينا
صادق / تمام هخاليهم يجهزه مكتب ليها وتبقا نائب ليك
انا / ملوش لازم مكت مكتبي موجوذ كدا كدا مش بكون متوجد كتير حتي استفيد منها والوقت الا هبقا في المكتب معاها
صادق / خلاص تمام الا تشوفه
سمر جبتلي القهوه عند صادق وشربتها مع سجاره وفضلنا نتكلم في الشغل ولقينا اخر واحد ممكن نتوقعه جي زياره لي صادق باشا
سمر / في طابط بره اسمه سالم بيسال علي حضرتك
( سالم دا الظابط الا كان واجع دماغ صادق باشا اكيد فاكرينه )
صادق / خالي يدخل ومتدخليش حد علينا
سالم / دا كدا حلو قوي مش هقول كلامي مرتين وفرته عليا
انا / شكل موت عمك مفرحك
سالم / انت عرفت كمان بي موت عمي وفرت عليا اكتر واكتر
صادق / عايز ايه يا ابني انت
سالم / انا جي اعرفك اني الا بتهددني بي مات يعني موريش حاجه غيرك انت واني ادمرك
انا / انت عبيط يا ابني انت لو فاكر اني عمك بس الا بهددك بي تبقا غبي ومبتفهمش انا الفديوهات الا معايا دي تحبسك وتعملك قضيه وتترفض من مكانك انت فاهم غلط يا ابني
لقيت واشه اتحول
صادق / امشي اطلع بره يلا ولو شفتك تاني ولو صدفه مش هسمي عليك بره وهو بيزعق
سالم واشه احمر وخاف ومشي
لقيت تيلفوني بيرن ونها كانت بتتصل
انا / الواطيه الا مبتسالش
نها / ازيك يا كريم
انا / لا مدام ازيك يا كريم يبقا شكلك مضيفه مالك
نها / عايزه اتكلم معاك شويه ممكن
انا / تمام حاضر ينفع بكرا ولا امر مهم
نها / لا تمام بكرا ماشي
انا / خلاص بكرا الساعه 5 نتغدا سوا ايه رأيك
نها / خلاص ماشي
قفلت معاها وانا بفكر عايزاني في ايه دي
انا / متشغلش دماغك يا باشا بي سالم دا ملوش لازمه
صادق/ لا لا دا اقل من اني احطه في دماغي أصلا
انا/ المهم صح ناوي تنقل في القصر بتاع الرحاب امتا
صادق / يوم فرحكم هعمل فرح في القصر عايز اول يوم ليا في القصر يكون يوم مميز ومحفور في الذاكره
انا / فكرا حلوه بجد
صادق / وشهر العسل هيكون في المالديف علي حسابي كمان
انا / شهر كامل هو اسبوع كفايا اوي مبحبش ابعد عن الشغل فتره وبعدين كدا كدا الايام جايه كتير وهنسافر اكتر
صادق / خلاص يا عم اسبوع انا عارف مش عاوز تفرق بينها وبين سها
انا/ هو كلامك صح ومش هفرق بينهم بس انا فعلا الطبيعي بتاعي مبحبش ابعد عن الشغل فتره كبيره وكمان لو فضلت في مكان واحد فتره كبيره بزهق
صادق / خلاص نعملك رحله شهر في اربع اماكن كل اسبوع مكان
انا / لا حلو اسبوع وانا ابقي اسافر اي وقت تاني اخد سها وانجي ونسافر مع بعض
صادق / تمام علي العموم القصر خلصان اصلا وبيتفرش بس يعني اسبوع بالكتير ويكون جاهز
انا / حلو يعني النهارده نتكلم اني كمان شهر الفرح
صادق / بالظبط كدا
انا / تمام اسيبك بقا اروح مكتبي اشوف ورايه ايه
روحت علي مكتبي وطلبت شاي مع سجاره وكان في مشاريع متقدمه من مدرين الشركات قولت اراجعها بعدين قولت اسيبها لي بكرا لي ياسمين نراجعها انا وهي وبالمره اشوف تفكيرها المشاريع دي المدرين كل سنه بتقدم نموزج لي مشاريع جديده وبندرسها ونختار افضل مشروع فيهم ونفزه وهكذا كل سنه
فضلت قاعد بباشر الشغل والدنيا تمام لحد الساعه 4 روحت لي صادق مكتبه
انا / همشي بقا اغير واخد شور واجيلك علي الغدا
صادق / تمام ماشي
انا / اه وكنت عايز 5 جردات من شركه بتاعت الامن
صادق / 5 ليه
انا / واحد منهم للشغل 4 ليا انا في الفلا
صادق / خلاص بكرا هيكونه عندك
انا / تمام
سبته ونزلت خدت العربيه وروحت علي الفلا سلمت عليهم
انا / سها يلا اجهزي
سها / حاضر علي متاخد شور هكون جاهزه
طلعت خدت شور ولبست وكانت سها لبست برضو واحنا نازلين ياسمين كانت طلعه الاوضه بتاعتها
انا / اعملي حسابك الصبح هتيجي معايا الشركه
ياسمين / خلاص ماشي كمان اجهز شهادات بتاعتي
انا / مش مهم بس ماشي هاتيهم
خدت سها ومشيت واحنا في الطريق
انا / نها كلمتني النهارده
سها / ايه واحشتها
انا / ههههه لا شكلها معاها مشكله هروح اتغدا معاها واشوف مالها بكرا
سها / ماشي يا حبيبي انت عارف نها بتعتبرك اخوها
عديت جبت علبه شكولاته الاول قبل ما اروح ورحتلهم علي الفلا
صادق / انت بتهزر ايه الا جايبه دا
وسلم عليا وسلم علي سها
انا / حاجه بسيطه
ولقيت انجي نازله متألقه في فستان روعه وسلمت عليا وعلي سها
فعدنا اتغدينا وانجي وسها قعده مع بعض علي جنب وانا صادق قعدنا مع بعض في الجنينه نشرب الشاي
صادق / بص انا عارف طبعا انت جي ليه في انت لما تمشي هفاتح انجي في الموضوع وارد عليك باليل
انا / متشلش هم سها بتكلمها والرد هيجي دالوقتي
صادق/ عملتها ازيه جايب مراتك تخطبلك هههههههه دانت جبار
عند سها وانجي
سها / بصي يا انجي انا عارفه اني كريم جي النهارده يطلب ايدك وانا مش زعلانه بالعكس سعاده كريم عندي بالدنيا كلها
انجي / انا بجد مستغربه ولما كريم قالي انك انتي الا هتيجي وتتكلمي معايا في الموضوع دا انا مصدقتش لاني مستحيل اتخيل اني في ست ممكن تعمل كدا
سها / الا بتحب حد تتمني يشوفه سعيد ومبسوط وانا مش بحب كريم بس لا دا بالنسبالي الدنيا وما فيها
انجي / وانا اوعدك اني عمري مهعمل مشاكل بينكم عشان حبيتك بجد واعتبرتك اختي
وراحه حاضنه سها وحضنه بعض ولقناهم داخلين علينا
انجي / انا موافقه يا بابا
صادق / الف مبروك يا ولاد يلا جهزه نفسكم علي الفرح اول خميس الشهر الجي وهيكون في القصر الجديد في الرحاب
كنت جايب خاتم الماظ معايا لبسته لي انجي
سها / طب اخد اوبر انا واروح واتعشي انت وانجي مع بعض النهارده
انجي / لا لا كريم هيوصلك
سها / يا بنتي في ايه عادي
انا / خلاص يا سها كدا كدا انا هروح النهارده وبكرا هنتعشي انا وانجي مع بعض
انجي / خلاص اوكي ماشي
وقعدنا شويه مع بعض نرغي ونتكلم وخدت سها ومشيت روحت
لقيت خالد بيتصل بيا
انا / ايه خالد اخبارك
خالد / تمام يا كريم كنت عاوز اتكلم معاك في موضوع
انا / خير في ايه
خالد / مش هينفع في التيلفون
انا / خلاص بكرا اجيلك اشرب القهوه الصبح معاك
خالد / تمام يا كريم
قفلت معاه وشكيت انه عرف علاقه بين سمر اخته وصادق قعدت في الجنينه شويه ولقيت شروق جايه تقعد معايا
شروق / مش كدا خالص بقيت نسيني
انا / معلش يا قلبي انا عارف اني مقصر معاكي الفتره دي بس ضغط شغل وداخل علي جواز
شروق / جواز من مين
انا / انجي بنت صادق باشا
شروق / طب وسها
انا / دا هي الا خطبتهالي النهارده
شروق / يا ابن اللعيبه عملتها ازيه دي
انا / عيب عليكي اخوكي مسيطر
شروق / يعني لما سها قالت انها مستعده تجورك بي نفسها مكنتش بتهزر
انا / سها بتحبني ومستعده تعمل اي حاجه في سبيل سعادتي وبس
شروق / فعلا الحب اعمي
انا / طب يلا يا عميه عشان اطلع انام يوم طويل بتاعي بكرا
سبت شروق وطلعت نمت وصحيت الصبح خدت ياسمين معايا ورحت علي الشركه ‘داخلت الشركه الجديده الاول
فرح / صباح الخير استاذ كريم
انا / صباح الخير خالد فوق
فرح / ايوه يا فندم تحب اجبلك القهوه
انا /اه ياريت وشوفي استازه ياسمين تشرب ايه
ياسمين/ ممكن قهوه مظبوط
فرح / تحت امرك
انا / فرح استاذه ياسمين هتبقا النايئب بتاعي ها
فرح / اهلا وسهلا بحضرتك
ياسمين / هي دي الشركه مش كبيره
انا / ههههههه دا شركه صغيره مسؤاله عن الأمن والسيستم بتاع مجموعه الشركات احنا الا بنحمي الداته بتاعتنا بنفسنا مع مجموعه من المهندسين الافضل في مصر واحنا الا عاملين السيستم كمان
ياسمين / اها لا فكره حلوه امال الشركه
انا / شوفتي المبنه الكبير الا جنبنا هو دا
ياسمين / اها تمام
طلعت عرفت خالد علي ياسمين بعدين وريتها الشغل والشباب وكل حاجه وخدت سالي علي جنب
انا / ايه مفيش جديد في الموضوع الا كلمتك عليه
سالي / صعب ومش عايزه اعمل هجمات قويه عشان محدش ياخد باله اني بخترق
انا / طب كملي زي ما انتي وعايز كمان تراقبي الظابط سالم فاكره
سالي / اه فاكره تمام حاضر
انا / خالد تعاله عايزك جوه بعد ازنك يا ياسمين
ياسمين / اتفضل
انا / خير يا عم
خالد / خير بس مش وقته خالص
انا / قول يا ابني في ايه محدش هيدخل علينا
خالد /( ساكت ومش عارف يتكلم) سمر علي علاقه مع صادق ومش عارف اعمل ايه
انا / عارف وكلمت اختك كتير
خالد من النوع الغلبان وبيخاف من خياله يعني مش هيقدر يعمل حاجه مع صادق
خالد / ومعرفتنيش ليه يا كريم من الاول
انا / اديك عرفت هتعمل ايه لو كنت قولتلك من أول كنت هتعمل ايه
خالد / ( ساكت ومش عارف يرد عليا)
انا / بصي يا خالد سيب الدنيا ماشبه زي ما هي كدا ويوم متيجي اختك تتجوز انا هعملها العمليه وترجع بنت تاني ومتشغلش دماغك بي الموضوع دا تاني
خالد / انت شايف كدا يعني
انا / ملهاش حل تاني يا خالد
خالد / لو اختك كنت هتعمل كدا
انا / انا غيرك يا خالد لو اختي كنت قتلتها وقبل مقتلها هقتل صادق
لاكن انت مش هتقدر تعمل كدا عشان انت مبتحبش العنف
خالد / عندك حق انا مش هقدر علي واحد زي دا برضه
انا / اهدا كدا وركز في شغلك واعتبر انك متعرفش حاجه وانا من ناحيتي هنهي العلاقه دي خالص
خالد / يعني بجد هتقدر تنهي العلاقه دي
انا / اعتبرها مش هتتكرر تاني
وسبته وخرجت
انا / معلش يا ياسمين وجع دماغ الشغل يلا بينا
ياسمين / لا تمام يلا
روحنا الشركه طلعت فوق لقيت سمر وفي 5 حيوانات
انا / صادق باشا جوه
سمر / اه قالي اني اخاليك تقابل الشباب دول
انا / اخباركم يا رجاله
كلهم / تمام يا باشا
انا / معلش بقا اتأخرت عليكم 5 دقيق واكون معاكم
وداخلت لي صادق باشا وعرفته علي ياسمين
ياسمين / ودي شهدات بتاعتي
صادق / كلمه كريم شهاده بنسبالي بس هناخدهم نحطهم في الملف بتاعك مش اكتر وتقدري تستلمي شغل من بكرا
انا / لا بكرا مين من دالوقتي هدخلها مكتبي تشوف المشاريع الجديده وتدرسها
صادق / خلاص تمام
انا / امال انجي بتدلع ولا ايه
صادق / سيبها يا براحتها بقالها سنين شايله الشغل
انا / ماشي يا باشا استأذنك انا
وخدت ياسمين علي مكتب بتاعي وطلعت ورق المشاريع فهمتها اننا كل سنه بنختار منهم مشروع ونفزه وقالتلي تمام هاخد فكره سريعه عنهم
انا / بس في خلال أسبوع عايز اعرف هنشتغل علي انهي مشروع
ياسمين / تمام وكانت قاعده علي الكنبه
انا / قومي اقعدي علي المكتب دا كرسي بتاعك
ياسمين / مينفعش
انا / اسمعي الكلام وسبتها وخرجت
سمر / كريم هي مين دا
انا / دي استاذه ياسمين نائب المدير وهتبقا في مكتبي علي طول
سمر / تمام ماشي
انا / من النهارده مفيش مقابلات تاني مع صادق ولو حصل وقابلتي هتزعلي مني
وسبتها ورحت للجردات
انا / معلش يا رجاله بس معايا ضغط شغل شويه
كلهم / ولا يهمك يا ريس
انا / بصي انا عاوز 4 منكم في الفلا بتاعتي في الرحاب 2 صبح و2 باليل وواحد هيكون في المبنه الجديد في الشركه من 12 لي 12 وهيغطي اجازات بتاع الصبح وبتاع باليل
عرفتهم الشغل وقولتلها من بكرا شغلكم هيبدأ ورجعت لي ياسمين لقيت رشا معاها
انا / استاذه رشا نورتي
رشا / ازيك يا استاذ كربم
انا / اتعرفتم
ياسمين / اه اتعرفنا طبعا
انا / تمام انا رايح مشوار يا ياسمين معلش اول يوم هسيبك لوحدك تقدري تاخدي اوبر
ياسمين / لا لا تمام متشغلش بالك بيا شوف مصالحك انت
سبتهم وخرجت كلمت نها عرفتها اني هعدي عليها في الصيدليه قالتلي انها في البيت واخده اجازه قولتلها خلاص اجهزي وانا جايلك اخدك ورحتلها البيت وركبت سلمت عليا بصيت حسيت عنها ورمي وشكلها كانت بتعيط روحنا مطعم طلبنا غدا ونها كانت سرحانه ومش بتاكل
انا / انا عارف من عينك اني في مشكله مضيقاكي بس ممكن تاكلي واعتبري مشكلتك محلوله
نها / مليش نفس بجد
انا / مانتي لو مكلتيش مش هعرف اكل
لقتها بدات تتدمع طلبه الحساب وخدتها ورحت علي شقه مدينه نصر وطلعنا فوق
انا / اعملك شاي معايا
نها / لا شكرا
عملت شاي وجيت ولعت سجاره
انا / احكي بقا من غير عياط
نها / بصي بعد ما سها سابت الصيدليه جي مدير جديد وابتدا يقرب مني يوم عن يوم وبقيني نتكلم كتير باليل علي الواتس وفي يوم روحت معاه شقته وعملت معاه علاقه لحد هنا وكان تمام روحتله اكتر من مره كل دا وطلع مصورني فديوهات كتير في يوم روحتله لقيتها جايب 2صحابه وعازيمهم عليا جيت امشي راح موقفنا قالي لو خرجتي من بابا استحملي الا يجرالك وراح موريني الفديوهات انا اتصدمت قالي قومي خدي شور واجهزي عشان مزغلش منك واعملي حسابك هتباتي النهارده معانا وكلمت ماما قولتلها اني بايته عند صحبتي عشان تعبانه واهلها مسافرين وداخلت غصب عني خدت شور ولبست قميص وخرجت وفضله التلاته ببدله عليا اليوم كله كنت بنام اصحي علي واحد بينيك فيا او اتنين وبرضه صور الحفله دي من الساعه 6باليل لحد تاني يوم بينكه فيا والا يتعب ينام ويصحي يكمل كل دا وهي بتحكي وتعيط
انا / طب خلاص اهدي وانا هتصرف هاتي رقمه
وخدت الرقم منها اسامي صحابه ايه قالتلي عليهم كلمت سالي
انا / سالي هبعتلك رقم تخترقي كل حاجه عنده وتجيبي الفديوهات الا علي الجهاز وفي 2 اسمهم ********* مش معايا ارقامهم تاخديها من عنده وتجيبي فديوهات من عندهم وتشوفي لو ناقلنها في حته تانيه او حاجه وبعدين تدمري اجهزه بتاعتهم ولو ناقلين ملفات علي اجهزه متدمريش حاجه وعرفيني قدامك ساعه وتديني التمام
سالي / حاضر سلام
قفلت معاها موضوع سهل بسيط شوفتي لقتها حضنتني
انا / ابعدي بقا عشان انتي واحشاني بدل ما اقوم اختصبك
نها / دانت الا واحشني اوي وزبك واحشني
راحت بايساني من شفايفي
نها / هدخل اخد شور ممكن
انا / بيتك طبعا
داخلت تاخد شور كنت انا قلعت وقاعد بالبوكسر لقتها خارجه ملط
نها / عارفه انك بتحب تشوفنا ملط
وجت علي قعدت ما بين رجلي ونزلت البوكسر فضلت تمص في حوالي 10دقيق قومتها وقفت قدامي وانا قاعد زي ما انا وكسها قدام بوقي فضلت اكل في الحسها ومداخل صباعين في كسها وهي بتصرخ ااااااااااااه ااااااااااااه ولقتها اترعشت ونزلت وكانت هتقع روحت شايلها داخلتها الاوضه ونيمتها علي بطنها وركبت فوقها وراشقت زبي في كسها مره واحده اااااااااااااااه اصرخي محدش هيسمعك هنا اااااااااااااااه زبك فشخني يا كريم اااااااااااااه وانا نازل رزع في كسها وهي بتصوت اااااااااااه ااااااااااه كمان يا كريم ااااااااااااااااه انا برتاح معاك اوي يا احله زب في حياتي ااااااااااااااااه وترعشت ونزلت تاني علي زبي روحت مطلعه ومداخله في طيزها اااااااااه ااااااااه طيزي طيزي ااااااااااه كمان اااااااااااااه نيكني جامد اااااااااه افشخ طيزي وكسي اااااااااااااه نيكني جامد يا كريم ااااااااااااااه وانا نازل فحت في طيزها وبضربها علي طيزها اااااااااه اوي اكتر افشخ الشرموطه بتاعتك ااااااااااااااه ااااااااااااااااه كمان يا قلبي اااااااااااااااه طيزي وكسي ملكك يا حبيبي نيك جامد ااااااه ااااااااه نكني يا كريم وبدأت تعيط من الشهوه العاليه الا وصلت لها روحت مطلعه وراشقه في كسها ااااااااااااه وتصرخ وانا برزع زبي لي اخره في كسها ااااااااااااه ااااااااااااه زبك فشخ كسي حرام عليك اااااااااااه ااااااااااااه قوي يا كريم نكني جامد واحشتني وفضلت ارزع فيها وانا مش عاتق كسها وطيزها احمرت من الضرب عليها وهي تصرخ ااااااااااااه كفايا بجد مش قادره كسي مش قادره حرام عليك اااااااااااه ااااااااااااه ارحمني وهاتهم بقا ولقيت نفسي خلاص هجيب وهي نزلت لي المره التالته روحت مطلع زبي وحاطه في بوقها فضلت تمص لحد ما شربته كله وبلعته ونمنا علي السرير وولعت سجاره
نها / ياااا يا كريم النيك معاك ليه طعم تاني انت بجد راجل وتمتع اي ست تحتك
انا / يلا طيب ناخد شور عشان رايحه اتعشه مع خطيبتي
نها / خطيبتك مين دي
انا / اسالي صحبتك تقولك
وقومنا خدنا شور ولبست بدله من البيت ونزلت روحت علي الفلا لي انجي كانت لابسه وجاهزه ولقيت رساله من سالي بتقولي كله تمام مكنش في فديوهات غير معاه وبس ومتنقلوش في حتي وانا دمرت الاجهزه قولتلها تمام وبعت لي نها عرفتها انها تمام والفديوهات اتمسحت وانا هتصرف مع الخولات دي بطريقتي وخدت انجي وروحنا اتعشينا بره وسهرنا سهره حلوه مع بعض قولتلها اعملي حسابك شهر مش هاجي جنبك عايزه في داخلتنا بي صحتك زي مانتي ضحكت قالتلي حاضر يا حبيبي وخدتها روحتها وانا طبعا كنت هلكان من اليوم الطويل دا وروحت وعرفتهم بكرا الساعه 8 في اتنين امن جاين وزيهم اتنين باليل وطلعت حطيط دماغي علي السرير روحت في النوم علي طول صحيت الصبح العادي ورحت الشركه وفضلنا انا وياسمين بنراجع الشغل مع بعض وبنشوف المشاريع الجديده وجالي تيلفون من ماما ودي اول مره تكلمني وانا في الشغل اكيد لي حاجه
انا / ايه ماما في ايه
ماما / الحقنا يا كريم وبتعيط
انا / في ايه حد جراله حاجه
ودا الا هنعرفه الجزء الجاي
وبكدا يكون نهايه الجزء الثاني واتمني انكم استمتعته معايا وشكرا علي تعليقاتكم الجميله اشوفكم علي خير باي

اخباركم ايه واحشتوني اسف علي التأخير عشان بكتب في قصه تانيه بعنوان الخواجه في قسم قصص الجنس العاديه الا حابب يتابعها نرجع لي قصتنا
الجزء الرابع
وقفنا الجزء الا فات لما كنت في المكتب براجع المشاريع انا ياسمين وبنشوف هنستقر علي انهي مشروع نشتغل في ولقيت ماما بتتصل بيا
ماما / الحقنا يا كريم
انا / في ايه حد جراله حاجه
ماما / سها يا كريم وقعت من علي السلم وهي نازله من فوق ورايحين بيها المستشفي
انا / انتي بتقولي ايه انا جي حالا
ياسمين / في ايه يا كريم
انا / سها تعبانه شويه لازم اروحلها
ياسمين / انا هاجي معاك
انا / مينفعش نسيب الشغل انا وانتي سلام
نزلت جري خدت العربيه وبي اقصه سرعه كنت في المستشفي
لقيت عمي رجب وماما وحماتي وقفين قدام الباب وهي جوه
انا / طمنوني سها كويسه
رجب / الدكتور جوه معاها لسه مطلعش
خرج الدكتور
انا / طمني يا دكتور
الدكتور / هي بخير ومفهاش حاجه بس لي الاسف مقدرناش ننقز الجنين
ماما وحماتي فضله يعيطه
انا / بس في ايه سها بخير دا المهم واكيد *** هيعوضنا خير ممكن ادخل اشوفها
الدكتور / اه اتفضل وممكن ساعه كمان نطمن وتروح معاكم
انا / تمام يا دكتور
دخلتلها لقتها بتعيط والممرضه معاها روحت عليها خدتها في حضني عيطت اكتر
انا / اهدي يا بنتي في ايه المهم عندي انك بخير وكويسه مش عايز حاجه تاني واكيد ر*** هيعوضنا خير يعني يا سها متعيطيش بقا عشان خاطري
سها / انا عارف يا كريم اني نفسك في ولد مني بس غصب عني و****
انا / يا حبيبتي انتي عندي بالدنيا وانتي عارفه كدا كويس كفايا عليا انك ماليه عليا حياتي اهدي بقا لو بتحبيني
سها / حاضر اهو
وبتمسح عينها من الدموع الممرضه اديتها كوبيه مايه شربتها وبدات تهدا روحت مطلع 500جنيه اديتهم للمرضه
انا / اتفضلي انتي وداخلي الا بره عشان يطمنه عليها
داخل ماما وحماتي وعم رجب واطمنه عليها ساعه وكنت واخده البيت وروحتها وقعدت اطمنت عليها لقيت صادق باشا بيتصل
صادق / في ايه يا كريم سها مالها
انا / الحمد *** بخير يا باشا بس الجنين نزل
صادق / هي كانت حامل
انا / اه في بدايه الشهر التاني
صادق / ر*** يعوضكم خير سلملي عليها كتير وانجي نزلت جايلكم في الطريق تطمن عليها
انا / تمام يا صادق باشا متشكرين علي سؤالك
شويه ولقيت ياسمين وانجي داخله وياسمين داخله بتعيط وخدت سها بالحضن
انا / اهدي يا ماما ما صدقه هدتها وبقت كويسه
ياسمين / معلش انا اسفه
انجي / حمد *** علي سلمتك يا سها وروحت حضنتها وعينها دمعت
انا / يادي النيله انتي كمان انته حريم نكد
انجي / لا خلاص اهو
سها / هههههه من اولها خايفه تزعلي
ياسمين باست بي استغراب عشان لسه محدش يعرف موضوع الجواز
انا / لو اعرف اني انجي هتضحكك كنت جبتها من بدري
انجي / ارجوز انا
انا / احله ارجوز روحت بعتلها بوسه في الهوا
سها / ايه يا استاذ انا قاعده
انا / خلاص غمضي عينك ههههههه
كلنا ضحكني وداخلت شروق كانت في الجامعه
انا / لو عيطي هتضربي انا بعرفك
شروق / انت عارف انا بارده مش بعيط بس بحزن جوايا جامد
وراحت حضنت سها وفعلا شروق جامده بتعرف تمسك نفسها بس من جواها بتحزن جامد ودا اكبر غلط انك تكتم جواك يتعبك اكتر تبكي وتخرج الا جواك احسن كتير فضلنا قاعدين شويه والغدا جهز وانجي اتغدت معانا وخرجت معاها لي لحد عربيته وكان معاها الحرس وخدت بعضها ومشيت لقيت تيلفوني بيرن
انا / ايوه يا استاذ مصطفى
مصطفي / كريم باشا اخبارك ايه
انا / تمام انت طمني عليك
مصطفي / تمام باشا بتصل ابلغك بس اني عربيات جاهزه في اي وقت
انا / تمام هبعتلك لوكشبن تبعتلي عليه عربيتي وانا بكرا هعدي اخد منك عربيه تانيه
مصطفي / تمام يا باشا
قفلت معاه وبعتله اللوكيشن وبعدها بي ساعه ونص كان عربيه جدت بره وخرج استلمتها وخدت الورق من السواق واديته 1000جنيه ومشي طلعت لي سها وخدتها في البلكونه
انا / ايه رأيك
سها / ****جميله اوي
انا / هرخصها ويبقا معانا 3عربيات نركب اي واحده منهم في اي وقت
سها / **** يذيدك يا حبيبي
انا / طول مانتي جنبي **** هيذدني ويكرمني كمان
راحت سها بايساني
انا / متسخنيش عليكي وانتي اصلا مش هينفع اعمل معاكي حاجه اهدي بقا
سها / هههههههه اجبلك شروق
انا / اقولك صراحه نفسي في ياسمين بس خايف تحصل مشكله
سها / كنت عارفه وعلي فكره هي مش بنت
انا / عرفتي منين
سها / مش بنخبي عن بعض حاجه
انا / يعني هي عارفه بموضوع التبادل
سها / لا طبعا بحكيلها عن العلاقه بنا وازيه انت جامد وهي بتحكيلي علي الولد الا بينام معاها وهي مسافره
انا / اها ماشي كويس انك قولتيلي
عند صادق باشا
سمر / اااااااه اااااه يا صادق باشا زبك موتني اااااه
صادق / انتي االا كسك نار يا شرموطه
سمر / اااااااه اااااااااه افشخ كسي وطيزي الاتنين يا باشا ااااااه
صادق / نفسك في اتنين انتي يفشخوكي
سمر / اااااااااه اوي عايزه اتنين يفشخه كسي وطيزي في وقت واحد اااااااااااه نزلهم بقا مش قادره اااااااااااه ااااااااااه
وراح صادق باشا منزل في كسها ونام فوقها
عند حسام وندا
ندا / صحبك نسينا خالص
حسام / يا بنتي مفحوت في الشغل مش بمزاجه
ندا / يعني معرفش يجي ساعتين يرحني
حسام / بيخلص شغل ويروح علي طول غصب عنه
تيلفون حسام رن وكانت شروق بتكلمه وحكتله علي الا حصل لي سها
حسام / طب مكلمتنيش ليه من بدري يا شروق عشان اجي اطمن عليها
شروق / من اللهفه مجاش في بالي ولما اطمنت كلمتك
حسام / خلاص عرفي كريم اني هاجي بكرا انا وندا علي العصر كدا نطمن عليها
شروق / ماشي حاضر
اتصلت بي صادق باشا
صادق / ايوه يا كريم
انا / معلش يا ريس هأجز يومين كدا اطمن علي سها وياسمين موجود تتابع الشغل
صادق / اكيد طبعا خاليك جنبها لحد ما تبقا كويسه وسلملي عليها
انا / يوصل يا باشا
قفلت معاه وسمر بتكلمه
سمر / كريم دا
صادق / اه
سمر/ علي فكره عرف الا بنا وطلب مني انهي العلاقه دي
صادق / ومقولتليش الكلام دا ليه
سمر / مانا قولت اهو
صادق / طب يلا قومي البسي وانسي اي حاجه حصلت قبل كدا
سمر / ( بتبصله بستغراب)
صادق / انتي سمعتي
سمر / حاضر حاضر
وقامت لبست ومشيت
عند رومانوف في روسيا
رومانوف / حبيبتي اشمعنا مصر
نتاشا / اريد زياره مصر ومعالم السياحيه
رومانوف / تمام حبيبتي سوف اكلم صديقي صادق في مصر واجعله يهتم بكي
نتاشا / حسنا ابي انا ممتنه لك جدا لاكن ارجو ان يكون في اسرع وقت
عندي انا في الفلا
قاعد مع سها في الجنينه شويه فضلنا نتكلم لقيت جودي بتتصل
انا / ايوه يا جودي
جودي / ازيك يا كريم عامل ايه
انا / تمام وانتي
جودي / تمام ايه الراجل مكلمكش
انا / لا كلمني بس النهارده سها كانت تعبانه شويه مقدرتش اروحله بكرا نروح انا وانتي
جودي / مالها الف سلامه
انا / شويه تعب صغيرين
جودي / خلاص اقفل انا هكلمها
انا / اقفل ليه خدي اهي معاكي
واديت سها التيلفون فضله يرغو مع بعض شويه وبعدين قفلت
سها / ايه رايح معاها فين
انا / كانت عاوزه عربيه روحت المعرض الا بتعامل معاه حجزت عربيه ليا وليها وهي هتاخد عربيتها بكرا
سها / اه تمام انا هطلع انام شويه حاسه اني تعبانه
انا / يلا وانا كمان
طلعنا خدتها في حضني ونمني صحيت الساعه 8 الصبح روحت مصحي سها
سها / في ايه يا كريم
انا / اصحي يلا نروح النادي نفطر
سها / نادي ايه روح شغلك
انا / لا انا اجازه قومي يلا
سها / حاضر
قامت خدت شور وانا خدت شور بعضها ولبشت ترنج وانا كمان لبست ترنج وررحنا النادي فطرنا والجو كان جميل الصبح لحد فضلنا قاعدين لحد الساعه 1 ورجعنا الفلا خدنا شور ونمنا ساعتين وقمنا لبسنا وخدتها غديتها في مطعم بره ولفينا شويه بالعربيه اليوم كله كان لي سها حتي لو حد كلمني من الشغل مكنتش برد رجعنا الفلا لقيت حسام وندا
انا / وانا اقول البيت مضلم ليه اتاري حسام وندا هنا
حسام / حظك حلو اننا مش جاينلك اصلا
ندا / احنا جاين نطمن علي صاحبه البيت مش بيتك علي فكره يعني انت ضيف هنا
سها / ههههههه نورتنه يا جماعه و****
انا / بطلي مجامله فين النور دا
ماما / متسكت يا زفت بقا وخف رخامه علي العيال
انا / حظكم حلو ماما حكمت
حسام / يخاليكي ليا يا حماتي
انا / مانا حماك علي فكره ها
كلهم ضحكه فضلنا نهزر واتعشينا كلنا مع بعض وحسام خد ندا وروح وانا خدت سها وطلعت فوق قعدنا شويه في حضن بعض
سها / رايح شغل بكرا
انا / لا معاكي بكرا برضه
سها / لا يا حبيبي انا كويسه خلاص روح شوف شغلك
انا / عاوز افضل جنبك
سها / عشان شغلك يا حبيبي انا شوفت كام مكالمه النهارده وانت مبتردش علي حد
انا / خلاص هروح ساعتين وابقي اجيلك
سها / الا يريحك يا حبيبي بس عارف البت انجي طلعت كويسه اوي
انا / ليه بتقولي كدا
سها / لما جت امبارح وحضنتني وعيطت حسيت انها اختي فعلا والنهارده اتصلت بيا اكتر من مره تسألني لو عايزه حاجه تجبهالي
انا / غلبانه انا عارف
وخدت سها في حضني ونمنا صحيت الصبح العادي خدت شور وفطرت ولبست وخدت العربيه وياسمين وروحنا علي الشركه قبل ما اطلع
انا / ياسمين ادخلي لي خالد كدا شوفي الشغل وشوفي لو ناقصه حاجه
ياسمين / تمام حاضر
طلعت الشركه فوق طلبت قهوه من سمر وداخلت لي صادق باشا
صادق / كريم ايه الا جابك
انا / سها اتحسنت وبقت كويسه وهي الا قالتلي انزل الشغل انت عارف مش بحب القاعده بتاعت البيت
صادق / طب تعاله اقعد
القهوه جت ولعت سجاره معاها
صادق / اجتماع مجلس الاداره كمان يومين عملت ايه
انا / النهارده هناخد قرار
صادق / طيب تمام
انا / استأذنك بقا اشوف الا ورايه
سبته وروحت المكتب لقيت ياسمين قاعده علي كرسي المكتب جت تقوم من مكانها
انا / رايحه فين زي مانتي قاعده
ياسمين / مينفعش يا كريم
انا / اسمعي الكلام قوليلي عملتي ايه في المشاريع الا معاكي
ياسمين / طلعه فيل من درج المكتب دا افضلهم بي فارق كبير
خدت منها الفيل بصيت عليه
انا / اكيد
ياسمين / جدا بالنسبه لي حاله السوق دا مشروع مكسبه مضمون 100%
انا/ تمام خدي الملف الا معاكي واعرضي علي صادق باشا
ياسمين / حاضر
انا / وانتي خارجه خالي سمر تبعتلي شاي
خرجت راحت لي صادق باشا ورته المشروع وانجي قالتلها طيب سيبي وهنبص عليه واكيد متأكدين من كرارك انتي وكريم وسبتهم وخرجت وسمر جبتيلي الشاي وكملنا بقيت اليوم شغل
ياسمين / كنت عاوزه اجيب عربيه جديده تعرف معرض يكون تبعك او حاجه
انا / بعد الشغل هاخدك معايا انا رايح المعرض مع واحده اعرفها تستلم عربيتها
ياسمين / اوكي تمام
خلصنا شغل وخدت ياسمين وروحت لي جودي واتصلت عليها نزلت
انا / شايفه العماره دي في الدور 5 في الشقه بتاعتنا برضه
ياسمين / مكان جميل وهادي
عم جابر / كريم باشا واحشنا و***
انا / ازيك يا راجل يا طيب عامل ايه
عم جابر / بخير يا باشا انت طمني عليك
انا / بخير يا عم جابر روحت مطلع 200جنيه اديتهاله
عم جابر / كتر خيرك يا باشا خيرك سابق
نزلت جودي ركبت معانا
جودي / مش هتعرفني
انا / دي ياسمين خالت سها
جودي / بتهزر صح
انا / هههههههه لا مش بهزر ولا حاجه خالتها فعلا ودي جودي زي اختي الصغيره كدا يا ياسمين
ياسمين / اهلا بيكي يا جودي
جودي / اهلا بيكي بس شكلك صغير بصراحه ازيه خالتها انت بتكدب
ياسمين / هههههه لا مش بيكدب انا خالتها فعلا بس زي الاخوات
روحنا المعرض وجودي استلمت عربيتها
انا / خدي عربيتك بقا وبكرا هكلمك نروح نرخص انا وانتي
جودي / تمام باي
انا / اتفرجي يا ياسمين علي الا عايزه وشوفي العربيه المناسبه ليكي هشرب كوبايه قهوه مع استاذ مصطفي
مصطفي / اتفضل يا كريم باشا
داخلنا المكتب وجت القهوه
ياسمين / كريم ممكن كلمه علي جنب
انا / ايه قولي
ياسمين / انا كل الا معايا600 الف والعربيه الا عايزاها تعمل 750 هيوافق يقسط الباقي
انا / تعالي طيب
مصطفي / ها اختارت حاجه
انا / اه تيوتا كرولا
مصطفي / انت عارف مش بتعامل معاك كا زبون
انا / عارف يا مصطفي قول
مصطفي / 700الف ودا ليك انت انت اكيد عارف سعرها
طلعت الفيزا اديتهاله وخد الفلوس وخد بطاقه ياسمين صورها
انا / خلص كل حاجه وابعتها علي الفلا عندي
مصطفي / يومين وتكون عندك يا كبير
خدت ياسمين ومشيت
ياسمين / طب هقسط 100الف الباقين ازيه.
انا / انا طلبت من قسط متسكتي
ياسمين / لا مش عاوزاها
انا / حاولي 600الف علي حسابي و 100الف ابقي ادفعي كل شهر جزء الا تقدري عليه
ياسمين / كدا ماشي
روحت روحت وكلمت صادق باشا
انا / باشا عاوز خدمه
صادق / خير قول
انا / كلملي رئيس وحده مرور مدينه نصر
صادق / روح بكرا وادخل قوله انك تبعي هتلاقيني مكلمه حاجه تاني
انا / تسلم يا باشا وبكرا هتأخر شويه
صادق / تمام
قفلت معاه وعده اليوم عادي تاني يوم كلمت جودي قبلتها عند المرور وداخلت جوه قبلت رئيس الوحده خلصلنا كل حاجه واحنا قاعدين في مكانه في ساعه استلمنا الرخصه والنمر وكانت متعلقه كمان ومشينا
جودي / طبعا مفطرتش تعاله افطر معايا
انا / فعلا مفطرتش
جودي / طب يلا تعاله ورايه
انا / يلا
وصلنا وطلعت انا وهي وداخلت شقتها كانت اول مره ادخلها
انا / معندكيش حجات كتير في الشقه ليه
جودي / متعوده اني مجبش غير الحاجه الا محتاجها بس مش همله الشقه علي الفاضي يعني
انا / عندك حق
جودي / ثواني اغير واخرج اعمل فطار
داخلت غيرت كنت انا قلعت القميص وانا من عادتي بلبس قميص تحته تشيرت نص علي طول وهي خرجت لابسه هوت شورت وكت وكان شكلها يهيج الحجر داخلت تعمل الفطار
جودي / كريم تعاله ثواني ممكن
روحتالها
جودي / ممكن تنوالني المقاليه من فوق
جيت وراها وانا زبي هيتفرتك من البنطلون ورحت لازق فيها من وره رشقت زبي في طيزها لقتها بترجع لو وره فضلت كدا حوالي 20ثانيه وجبت المقاليه وادتهالها ببص علي طيزها لقيت الهوت شورت داخل في الفلقتين عرفت انها ملبستش اندر روحت ماسك الهوت شورت مخرجه من طيزها بصتلي وضحكت
جودي / بس اسكت واطلع بره
خرجت شويه وجابت الفطار فطرنا وداخلت تعمل الشاي وندهت عليا اجبلها السكر وواقفه نفس الواقفه
انا /امال وانتي لوحدك بتندهي البواب روحت ضاربها علي طيزها
جودي / اااه بطل سفاله شويه ههههههه
روحت وراها تاني المرادي لازق فيها اكتر اكتر وهي بترجع اكتر بي طيزها روحت قافش في صدرها
جودي / بتعمل ايه يا كريم
انا / سيبك من الشاي وانا لسه بقفش في صدرها وهي مش لابسه برا ولقتها ساحت في أيدي نزلت بي ايدي علي كسها لقيت الشورت مبلول علي الاخر انا لازق فبها من وره وعمال ابوس في رقبتها وايدي علي بتفعص في صدرها والنانيه علي كسها ولقتها بتترعش وبتنزل عسلها في الشورت وايدي اتبلت روحت حاطط ايدي علي بوقها لقتها بتلحس عسلها لفنها وخدت شفايفها في بوسه جامده وايدي بتقفش في طيزها وبضربها عليها روحت رافعها من طيزها لقتها لفت راجلها علي واسطي وايدها علي رقبتي ومشيت داخلت بيها الاوضه رميتها علي السرير وقلعت التشيرت وبفك البنطلون وهي قلعت هي كمان ‘بقت ملط وانا نزلت البوكسر وشافت زبي عينها برقت جامد ايه كل دا روحت رايح وواخد راسها لي زبي فهمت عاوز ايه وبدأت تمص وكانت دكتوره في المص فعلا شويه ونيمتها ونزلت مص في حلمه صدرها ونزلت لي حد كسها لحس لقتها حتت ايدها علي كسها
جودي / انا لسه بنت يا كريم
انا / متخافيش
كملت لحس في كسها ولقتها بتنزل تاني قلبتها علي بطنها وضربتها كام ضاربه علي طيزها اااااااااه براحه طيزي بتوجعني
انا / انتي لسه شوفتي وجع وداخلت صباعي في طيزها لقتها مفتوحه وداخل بسهوله روحت مداخل تاني داخل برضه
انا / دانتي طيزك مفشوخه
جودي / اااااااه كنت بعمل علاقه فيها احسن ما اتفتح
روحت ممشي زبي علي كسها بليته وهي علي بطنها وقولتلها افتحي طيزك بي ايدك وروحت رازع كف علي طيزها اااااااااه حاضر وفتحت طيزها وانا حطيت راس زبي علي الخرم وبدات ادخل الراس شويه شويه وداخلت مش بسهوله اوي ولا بصعوبه برضه وبدات ادخل باقي زبي لحد ما بقا كله في طيزها
جودي / اااااااااه طيزي حاسه انها اتملت من زبك نكني براحه
فضلت ادخل زبي واخرجه براحه شويه وبدأت اسرع شويه لحد ما بقيت بنيك فيها بعنف ااااااااااااه ااااااااااااه ااااااااااااه براحه يا كريم اااااااااااه مش قادره اااااااااااه ااااااااااااه وتصرخ روحت ضاربها علي طيزها كذا ضاربه وره بعض ااااااااااااه ااااااااااااه ااااااااااااه زبك فشخني ااااااااااااااه طيزي طيزي بتوجعني اااااااااااه ااااااااااااه مش قادره لقيت نفسي هجيب خلاص روحت مكمل نيك جامد ااااااه ااااااااه نكني جامد اااااااااه افشخ طيزي طيزي بتوجعني حرام عليك اااااااااااه ااااااااااااه وتصرخ روحت راشق زبي لي اخره ومنزلهم جوها اااااااااااه وهي نزلت هي كمان لي تالت مره اااااح لبنك بيلسع اوي روحت مطلع زبي من طيزها ومديها تمص وتنضفه مسكته مص
انا / عاجبك طعم طيزك
جودي / زبك الا عجبني انا اول مره امص لي حد مطلع زبه من طيزي كدا
انا / وانا اي حد
جودي / لا طبعا انت ابو زب جنان ههههههههه
انا / طب يلا يا لبوه عشان ناخد شور عاوز اروح الشركه
جودي / لا انا مش هتحرك انا هفضل كدا بي لبنك روح انت
سبتها ودخلت خدت شور وكانت نايمه علي بطنها زي ما هي روحت بايس طيزها وسبتها ونزلت خدت العربيه وروحت علي الشركه
وايه الا حصل في الشركه دا الا هنعرفه الجزء الجي اتمني تكونه استمتعته معايا اشوفكم علي خير باي

الجزء الرابع
وقفنا الجزء الا فات لما نكت جودي وداخلت خدت شور بعدين لبست ونزلت روحت علي الشركه كانت الساعه 1 طلعه علي مكتب صادق باشا
انا / مساء الخير
صادق /تعالي يا كريم اقعد
انا / خير
صادق / في صفقه جديده عايزن نبعتها كينيا بس في مشكله
انا / ايه هي
صادق / هيدونه بدل الفلوس ماس
انا / حلو ايه مشكله في كدا
صادق / معرفش اصرفه مشتغتلش في قبل كدا
انا / تصريفه عندي متشغلش بالك المهم يكون بقيمه السلاح
صادق / لا هيكون اكتر من القيمه كمان
انا / تمام هاته وانا هتصرف
انجي / سها عامله ايه دالوقتي
انا / بقت احسن الحمد ***
صادق / **** يطمنك عليها
انا / تسلم يا باشا
سبته وخرجت روحت المكتب خبط علي الباب
ياسمين/ ادخل
انا / مساء الخير اخبار الشغل ايه
ياسمين / لا كله تمام تعاله
داخلت قعدت
ياسمين / اجتماع مجلس الاداره كمان ساعه
انا / اه وهعرفك علي مدرين الفروع عشان بعد كدا تلفي علي الشركات تشوفي الشغل احتيجات الموظفين والشركه كدا يعني
ياسمين / تمام صح مدام رشا سألت عليك ولما عرفت انك مش موجود نزلت تاني
انا / تمام هنزل اشوفها
نزلت لي رشا وكانت في مكتبها خبط علي الباب
رشا / ادخل
انا / قوليلي انك سألتي عليا
رشا / لازم تخبط يعني
انا / طبعا مش ممكن تكوني قاعده علي راحتك وتكون في حجات باينه
رشا / طب وايه يعني مانت شفت كل حجاتي ولا معجبتكش
انا / انتي بتقولي ايه انتي كل حاجه فيكي عايزه تتناك بصراحه
رشا / هههههههه دانت نصيبه
انا / كنت عايزاني في ايه
رشا / لا ابدا واحشتني قولت اطمن عليك
انا / بي زمتك انا الا واحشتك ولا دا (روحت ماسك زبي وهو واقف نص واقفه)
رشا / الصراحه الاتنين ( وقامت وقفت جت عندي وانا قاعد علي الكرسي ومسكت زبي)
انا / طالعي وريحي بقا عشان انتي الا وقفتي كدا
نزلت علي رقبتها قدامي وفتحت سوست البنطلون وطلعت زبي وفضلت تمص في زبي لحد ما نزلت في بوقها وبالعتهم كلهم ونضفت زبي وقفلت السوسته ورجعت مكانها تاني
لقيت ياسمين بتتصل بيا عشان الاجتماع هيبدأ
طلعت علي الاجتماع علي طول
انا / اسف علي التأخير كنت بخلص حاجه في الشغل
صادق / دا المشروع الا هنبدأ شغل في عايز هميتكم مع بعض وفي اسرع وقت تكون كل حاجه خلصانه
انا / احب برضه اعرفكم علي استاذه ياسمين هتكون نائب بتاعي في اي حاجه وانا مش موجوده هي مكاني
انجي / كدا كل حاجه بقت واضحه حد عنده مشكله او حاجه
كلهم / لا تمام
صادق / اتفضله انته وعايز اسمع أخبار حلوه الفتره الجايه
مشيه كلهم وفضلت انا وانجي وياسمين وصادق باشا نتكلم في الشغل شويه وازيه نقدر نطور في الشركات اكتر
صادق / عارف يا كريم من ساعه ما عرفتك وانت كل كرار بتاخده حتي لو انا معترض عليه مع الوقت بعرف انك صح وفعلا اختيارك لي ياسمين كان موافق مع اني في الاول كنت شايف اننا مش محتاجين حد في الاداره بس لما شوف شغلها اثبتت انها تستحق دا وممكن نرفضك انت عادي
انا / لو عليا انا موافق انته حتي شغلك متعب
صادق / ههههههههههه
ياسمين/ متشكرا بجد يا مستر صادق بس انا لسه مشتغلتش دا كام
انجي / ما هو انتي كام يوم فعلا بس افكارك كويسه وهطور من المجموعه جامد
داخلت سمر
سمر / صادق باشا في حد اسمه جمال خطاب بره عايز يقابلك
صادق / جمال خطاب ودا عايز ايه دا
سمر / معرفش اقوله ايه
صادق/ داخلي مكتبي وانا جي حالا وشوفي يشرب ايه
انا / جمال خطاب دا
صادق / ايوه هو تعاله معايا نشوفه
انا / يلا وانتي يا ياسمين روحي شوفي باقي الشغل لو في حاجه عندك
روحنا المكتب لقيناه قاعد جوه
صادق / اهلا اهلا جمال
جمال / يا راجل لازم انا الا اجي لي عندك عشان اشوفك يعني
صادق / انت عارف الشغل والضغط الا الواحد فيها وكمان بجهز لي فرح انجي
جمال / كدا من غير متعزمني يا واطي
صادق / ازيه يعني مش هعزمك كنت هجيلك مخصوص واديك الدعوه
جمال / خلاص اعتبرني معرفتش حاجه وهستناك تجيلي مبروك يا انجي
انجي / **** يبارك في حضرتك
صادق / مش هتبارك للعريس الا واقف
جمال / الف مبروك بس انت معرفتنيش يا اخي
صادق/ دا كريم مدير المجموعه شب مكافح وشاطر جدا
انا / *** يبارك في حضرتك
صادق / قولي بقا مجيتك هنا اكيد عايز حاجه لو زياره وديه كنت هتجيلي الفلا
جمال / ابقي بكدب عليك لو قولتلك وديه
صادق / قول عايز ايه
جمال / سمعت من قريب انك لاغيت تعاقد مع شركه تأمين البينات وعملت شركه مخصصه لي حمايه المجموعه بتاعتك
صادق / حصل فعلا ودا وفرلي كتير وحمايا اكتر
جمال / عايز شركتك دي بقا تحميلي مجموعتي
صادق باشا بصلي
انا / بس يا جمال باشا الشركه دي مفهاش مهندسين كتير احنا جايبين عدد لي تأمن مجموعه بتاعتنا مش اكتر مش عاملنها كا شغل اننا نأمن شركات تانيه
جمال / كل الا هتحتاجه هوفروهولك من فلوس ومهندسين
انا / مش قصه فلوس والمهندسين احنا الا بنجبهم عشان مش بنختار اي حد دي داته شركات وحجات مهمه
جمال / شوف اتصرف اعمل الا عايزه بس انا عارف اني سيستم جديد من المستحيل اختراقه
انا / طيب سبني كام يوم كدا اشوف المهندس المسؤال وادرس الموضوع معاه واجيلك مكتبك اشرب معاك القهوه وبالمره تكون الدعاوي طبعت ادي لي حضرتك دعوه
جمال / وانا موافق شكلك فعلا شاطر وطموح
انا / بتعلم من صادق باشا
جمال / استأذن انا
ومشي ونزلت وصلته لي العربيه
جمال / هستناك يا كريم
انا / اكيد
طلعت تاني لي صادق باشا
صادق / ناوي علي ايه
انا / هو الموضوع كله بزنس مش اكتر
صادق / يعني ايه
انا / يعني الموضوع اصلا سهل اننا نأمن مجموعه بتاعته
صادق / امال صعبتها كدا ليه
انا / عشان نطلب مبلغ محترم نعوض المصاريف الا اتصرفت علي الشركه الجديده يبقا مكلفناش نفسنا حاجه
صادق / دانت مش سهل
انا / ياباشا الحياه فرص لازم منفوتش حاجه
صادق / عندك حق يلا بقا الساعه 5ونص اتأخرنا النهارده
انا / فعلا يلا
خدت بعضي وروحت خدت ياسمين في طريقي لقيت فهد بيتصل
انا / اخويا الكبير
فهد / حبيبي عامل
انا / تمام ايه طمني
فهد / انا بتصل بيك عشان اطمنك الرجاله جاهزه وزي الفل
انا / حلو اوي اديني رزق كدا
رزق / ايه يا ابن عمي
انا / هتاخد رامي ومعاك مفتاح الشقه روحه ريحه النهارده وبكرا هجيلكم
رزق / حصل يا كبير
قفلت معاه كنت وصلت للفلا داخلت خدت شور طبعا وقعدت اتغديت وكنت قاعد مع سها والدنيا تمام جالي تيلفون من ناصر
ناصر / ايه يا كيمو
انا / خير يا ناصر
ناصر / في حاجه حصلت كدا قولت اديك خبر يمكن الموضوع يخصك
انا / قول في ايه
ناصر / الست لي بروح اديها الفلوس كل شهر زي ما قولتلي
انا / مالها
ناصر / عندها بنت عندها 22سنه بتدرس في كليه طب وحاجه محترمه جدا
انا / عارف كل دا يا ناصر في ايه
ناصر / في بلطجي في المنطقه بتاعتهم عايز يتجوزها غصب وكتب الكتاب بكرا الساعه8
انا / غصب ليه مفيش حد في المنطقه يعرف يقف قصاده
ناصر / هو كبير المنطقه قولت اكلمك قبل ما اتصرف
انا / لا انا هتصرف عايزك بس بكرا الساعه 5 تكون جاهز لوحدك مش عايز حد تاني
ناصر / تمام يا كبير بس دي منطقه هندخلها لوحدنا
انا / ايه ياض بقا قلبك علق كدا ليه
ناصر / يا كبير معاك علي الموت قلب مين الا علق
انا / يبقا تجهز الساعه 5 زي ما قولتلك
ناصر / انا جاهز من دالوقتي يا ريس وكنت رايح اختفه اصلا
انا / لا قلبك ابيض سلام
قفلت معاه وطبعا انته عايزين تعرفه من الست دي هقولكم
فلاش باك
في يوم قاعد بحكي انا انجي ولقتها زعلانه ومضيقه وسرحانه
انا / مالك يا انجي
انجي / ها لا ابدا مفيش
انا / مفيش ايه امال سرحانه كدا ليه.
انجي / موضوع كدا متشغلش بالك
انا / متقولي يا بنتي في ايه
انجي / طب اوعدني بابا ميعرفش اني قولتلك حاجه
انا / وعد يا ستي ها قولي
انجي / الموضوع دا انا عرفته بالصدفه من قريب واحد جت البيت لي بابا وكانت بتعيط وحالتها صعبه جدا وكانت عايزه يساعدها طلعت الست دي تبقا عمتي اخت بابا وبابا من 20سنه متخانق معاها وميعرفش عنها حاجه بسبب انها اتجوزت واحد كانت بتحبه وفضلته عن بابا وجدي ساعتها وبابا من يوم دا وهو قلبه حجر وهي بصراحه صعبت عليا دي برضه عمتي ومن اهلي وعيلتي وانت زي مانت شايف مليش حد غير بابا عايزه يبقا ليا عيله واهل
انا / تعرفي هي ساكنه فين
انجي / اه خرجت وراها وخدت عنوانها بس مش عارفه اروحلها لوحدي
انا / خلاص سيبي الموضوع دا عليا انا هتصرف في واحله
انجي / بجد يا كريم
انا / عيب عليكي بقا
بس كدا هي دي الست ومن وقتها ببعتلها فلوس بس هي فاكره اني انجي الا بتبعت الفلوس دي نرجع لي قصتنا تاني
قفلت مع ناصر وقعدت مع سها في الجنينه نتكلم مع بعض شويه واليوم خلص طلعه نمت وصحيت الصبح فطرت وشربت القهوه ونزلت روحت الشركه قبل ما اطلع روحت لي خالد
فرح / صباح الخير استاذ كريم
انا / صباح النور يا فرح خالد فوق
فرح / اه في مكتبه
انا / تمام مين الا معاكي دي
فرح / دي مني سكرتيره جديده معايا عشان لو خدت اجازه او حاجه تبقا موجوده
انا / كويس
فرح / وكمان خطوبتي الخميس الجي
انا / بجد الف مبروك
فرح / *** يبارك في حضرتك
سبتها وطلعه لي خالد خبط الباب ودخلت
خالد / كيمو المكتب نور
انا / حبيبي
خالد / تشرب ايه
انا / لا انا مش هطول عايزك في موضوع
خالد / قول يا باشا
انا / تسمع عن جمال خطاب
خالد / جمال خطاب اه اه ماله
انا / عاوز نأمنله مجموعه بتاعته زينا
خالد / مفيش مشكله تمام
انا / هتحتاج مهندسين تاني معاك
خالد / لا ليه دا الامر سهل مش هيبقا زي هنا لا هنعمل الحمايا ومن هنا هنشوف شغلنا
انا / تمام يبقا كام يوم وهبلغك امتا هتبدا الشغل
خالد / تمام
انا / هسيبك اروح اشوف سالي عشان عايزها
روحت لي سالي خبط علي الباب
سالي / ادخل
انا / مشغوله ولا ايه
سالي / لا ابدا اتفضل
انا / كنت عايزك في موضوع مهم
سالي / معاك
انا / عايزك تدخلي علي الدارك وايب تشوفيلي تاجر ماس يكون معروف ومضمون معاكي كام يوم تاخدي راحتك فيهم
سالي / حاضر حاجه تاني
انا / عملتي ايه في الموضوع الا كلمتك في
سالي / هو سهل وصعب في نفس الوقت
انا / عروستي يعني ايه
سالي / سهل اخترق لاكن صعب متكشفش وانت عاوز ادخل ومحدش يعرف لازم اخد وقتي
انا / انا مش مستعجل اوي خدي وقتك هاتي ورقه وقلم كدا
خدتهم منها كتبت مكفأه لي فرح عشان خطوبتها ونزلت
انا / خدي يا فرح
فرح / نعم يا استاذ كريم
انا / لما تلاقي نفسك فاضه اطلعي الحسيبات لي استاذه رشا اديها الورقه دي ومبروك مقدما
فرح / حاضر يا استاذ كريم متشكرا جدا
سبتها وطلعت علي الشركه واليوم خلص ومكنش في جديد
وعرفت ياسمين اني ورايه مشوار مش هقدر اوصلها معايا وهي طلبت اوبر وروحت وانا اتصلت علي ناصر
انا / جاهز
ناصر / جاهز
انا / معاك سلاح
ناصر / معايا طبنجه بتاعتي وفي بندقيه آلي في شنطه العربيه.
انا / هات معاك طبنجتين زياده
قفلت معاه وكلمت رزق
انا / اجهز انت ورامي حالا ورانا عاركه
رزق / حبيبي حصل
روحت رايح علي شقه القديمه خدت رزق ورامي من هناك
رزق / ها فين العركه
انا / بتحب النصايب زي عينك
رزق / يا ولد عمي شهر مضربتش حد ايدي بتكلني
رامي / *** منروحش هناك وتكسفنا
رزق / تعرف كدا عن اخوك
رامي / لا يا اخويا قد الدنيا
وصلت لي مكان الا هناقبل في ناصر وخدت منا السلاح اديت طبنجه لي رزق وواحده رامي ونزل رامي ركب معاه
انا / الاول شفلنا مكان قريب نقعد في عشان نروح في المعاد
قعدنا في قهوه لحد ما الساعه جت 8 الاربع واتحركنا اول ما دخلنا الشارع وانا داخل بالعربيه جي كلاس وورايه الجيب الناس كلها بتتفرج وقفنا قدام البيت نزلنا احنا الاربعه كتب الكتاب كان في البيت فوق طلعنا
المأزون/ اين وكيل العروسه
انا / هنا يا مولانا
ام البنت شافت ناصر حستها روحها رجعتلها هي متعرفنيش
شعبان/( ودا البلطجي) ومين انت
انا / انت متعرفش اه صح نسيت اعرفك عليا ابن خالتها
شعبان / يا مرحب حد من عيلتها وكيل زي بعضه
روحت قعدت
المأذون / ممكن تاخد رأي العروسه
انا / خدت رأيها
المأذون / ايه رأيها
انا / مش موافقه
المأذون / كدا استأذن انا
شعبان / علي فين يا مولانا اقعد محدش هيمشي
ولسه هيقوم يقف رزق جي من وره وحط ايده علي كتفه وقعده تاني
رزق / لما تكون قاعد قدام ابن عمي متقمش تقف غير بأذنه
انا / سيبه يا رزق لسه ميعرفناش
شعبان / انته مش قد الا بتعمله دا انا ممكن مخرجش حد من هنا
انا / سيبك من الهري دا انت جي تطلب ايد بنتنا واحنا معندناش بنات للجواز
شعبان / صدقني هحاسبك علي دا
انا / ياض انت المفروض معلم لسه متعلمتش اني الابيقول مبيعملش
شعبان / بس انا فعل وقول
انا / طب ايه رأيك اديك نصيحه من اخوك
شعبان / مش عايز نصايحك
انا / اسمع مني ابعد عن الناس دول ومتفكرش تقرب منهم عشان صدقني انت بقا هقل من كرامتك قدام المنطقه كلها وهيبتك هتروح اكتر من كدا لحد هنا حلو هتعرف تلمها بعد كدا هتوسع منك وهتاخد علي واشك
شعبان / مش شعبان الا يتقله الكلام دا
رزق واقف وراه راح لاسعه قفه خالي دماغه هبطتت في الطربيزه
رزق / مالك يا ابن المره الراجل عمال يتكلم معاك وانت مفيش كسم احترام خالص
راح مقومه وفضل يروق في وكل الا في الشقه نزله
انا / قولتلك هقل منك مسمعتش كلامي ارمه في الشارع
نزلنا تحت كانت رجاله ناصر واقفه قدام الباب اكتر من 10رجاله كلهم معاهم سلاح واقفين قدام البيت.
انا / اسمعه يا منطقه واسخه مجبتش راجل عشان لو فيها راجل مكنتش سابت بنت متعلمه وهتبقا دكتور تتجوز غصب شمام زي دا لو حد فكر يقرب من الناس دي وانا علي واش الدنيا مش هيطلع عليه نهار ولا هو ولا اهله ولا حتي صحابه الكلام للجميع اللهم بلغت
خاليك هنا يا ناصر مع الرجاله
طلعت فوق لي البنت وامها واخوها الصغير عنده 16سنه
الست / ر*** يحميك يا ابني ويخاليلك شبابك
انا / علي ايه يعني بنتك زي اختي
الست / بس انت مين يا ابني
انا / انا خطيب انجي وفرحنا كمان اسبوعين
الست / الف مبروك عقبال متفرحه بي عيالكم
انا / تسلمي وانتي مش عايزه عزومه انا عارف كل حاجه بينك وبين اخوكي وعايزك تطمني بكرا هجيبه لحد هنا ياخدك بنفسه
الست / ازيه يا ابني دا استحاله يعملها
انا / عشان انتي لسه متعرفيش كريم كويس بتقولي كدا يلا سلام
مشيت وخاليت الرجاله بتاعت ناصر تحت البيت ومشينا احنا الاربعه
انا / رزق ورامي اركبه مع ناصر عشان رايح مشوار
ناصر / بقيت سواق بتاعهم
انا / اطلع يا اسطا وصلهم هههههههه
كلهم ضحكه
وانا مشيت روحت الفلا لي صادق باشا
صادق / كريم خير في حاجه
انا / لا ابدا جايلك في موضوع مهم بيني وبينك
صادق / مخدش غريب في ايه اتكلم دي انجي
انا / معلش رايحني نتكلم في مكتبك احسن
داخلنا المكتب وقفلنا الباب
انا / بص يا باشا تحب اكلم معاك كريم الا شغال عندك ولا كريم الا زي ابنك وهيبقا جوز بنتك
صادق / انت عارف اني بعاملك زي ابني واكتر
انا / يبقا كدا اتكلم واسمعني ومتردش عليا غير لما تسمع كلامي لي الاخر
صادق / اتكلم انت قلقتني
انا / بصي يا باشا انا عارف موضوع بتاع اختك وبقالي فتره ببعتلها فلوس عشان فعلا حالتها صعبه جدا جوزه اتوفه من 6 سنين وهي الا بتصرف علي بنتها وابنها وطالع عينها وبنتها مشاء *** في كليه طب وحاجه اخر احترام وادب والعيل في ثانوي عام وصغير واختك شقيانه وطالع عينها وفي الاخر بلطجي في المنطقه متسول عايز يتجوز بنتها غصب تقبل بنت اختك الدكتوره المحترمه تتجوز شمام عشان ملهاش ضهر تتسند عليه ولا اهل
صادق / مين دا كلملي ناصر يجبهولي متكتف حالا
انا / انا اتصرفت يا باشا متقلقش
صادق / انا معرفش اني جوز اختي اتوفي انا كنت مستني موته عشان ارجعها لي بيتي تاني
انا / افرض لا قدر *** هي الا اتوفت قبل جوزها هتعمل ايه تستحمل ازيه اختك بعيد عنك ومتبهدله بالطريقه دي
صادق / هي الا اختارت
انا / حبت جوزها الحب مش عيب ولا الفقر عيب كان ممكن تاخد جوزها دا تحت ايدك وتكبره معاك وتبقا اهل وعيله كبيره
صادق / كلام دا من 20سنه يا كريم مكنتش واعي المهم دالوقتي هي فين
انا / في بيتها وبكرا هجيلك علي الضهر اخدك ونروح نجيبها والشركه انجي وياسمين هيكونه هناك
صادق / ماشي يا كريم هستناك بكرا تجيلي
انا / من من لقمه الفطار غديني بقا
صادق / حالا
وخرج قال لي الشغاله تحضر الاكل بسرعه
قعدت كلت وانجي عماله تبصلي ومش فاهمه حاجه كلت والشاي جي وولعت سجاره
انا / بعد ازنك يا باشا عايز انجي في كلمه
صادق / اه اتفضل
خرجت بره ومعايا كبايه الشاي
انجي / انت مخبي عني ايه ومش عايز تتكلم قدامي ايه مش واثق فيا
انا / اهدي شويه انا عارف انك بتولعي من جواكي بس مكنش ينفع اتكلم قدامك وخرجت بره معاكي عشان افهمك
انجي / طب اتفضل
حكتلها كل حاجه موضوع الفلوس الا كانت بتبعت وموضع بنت عمتها حكتلها كل حاجه
انجي / دول اظلمه جامد اوي
انا / كان ينفع اتكلم قدامك بقا
لقاتها حضنتني لا يا حبيبي اسفه مش هستعجل في حكم تاني
انا / سامحتك يا ستي يلا بقا اروح اروح عشان فاصل
سبتها وخدت عربيتي وروحت خدت شور وقعدت شويه مع الجماعه نرغي شويه ونهري في اي حاجه وسبتهم علي 12 وطلعت نمت انا سها وعرفتها اني هصحي بكرا الساعه 10 ونمت صحيت الصبح العادي خدت شور وفطرت وشربت القهوه وكلمت صادق باشا عرفته هستناه فين وجالي هو والحرس بتاعه ومشيا ورايه لحد ما وصلنا ولقيت رجاله ناصر جايبني كراسي من القهوه وقاعدين
انا/ روحه انته يا رجاله تعبته جامد
خدت صادق باشا وطلعنا لوحدنا فتحت البنت ودي اسمها دينا
دينا / استاذ كريم اتفضل
انا / طب بالنسبه لي خالك يفضل بره
لقتها بصتله جامد ودموعها في عينها وجريت علي الاوضه
صادق / واضح انهم زعلانين جامد مني
انا / تعبه جامد يا صادق باشا
لقيت اخت صادق جايه واول ما شفته راحه معيطه صادق داخل وخدها في حضنه
صادق / حقك عليا يا سميره انا عارف اني قسيت عليكي كتير وعلي عيالك بس صدقيني غصب عني كل ما افتكر اني جوزك خدك مننا وبابا تعب بسببك كنت بتجنن اكتر حقك عليا وصدقيني هعوضك عن كل الا فات انتي والولاد فين ابنك صح
سميره / في المدرسه علي وصول دالوقتي
صادق / طب فين الدكتوره الا جريت اول ما شافتني
سميره / هدخل اجبهالك حاضر
داخلت لي دينا لقتها بتعيط
سميره / قومي يا حبيتي خالك عايزك بره
دينا / هو لسه فاكرنا احنا اتعزبنا واتهنا من الناس جالنا بعد ايه ولا ايه
صادق / سامع الكلام وراح داخل عليهم انا عارف يا دينا اني قسيت عليكم بس ممكن تيحي معايا وهحكيلك واحكمي بنفسك يلا غيره هدومكم علي ما اخوكي يجي وننزل
خرج وسابهم ولبسه وكان شهاب جي وصادق باشا حضنه وسلم عليه وداخل غير هو كمان لبسه وخدهم وطلع علي الفلا وانا روحت الفلا بتاعتي وسها كانت واحشاني طلعت كانت هي طلعت ورايه من غير مقدمات روحت قالع ملط لقتها بتبص علي زبي
انا / ايه مش واحشك ولا ايه
سها / دانا هموت عليه
ونزلت علي ركبتها وانا واقف وفضلت تمص في وانا ماسك دماغها بزقها علي زبي روحت مقومها واخد شفايفها في بوسه وايدي بتدعك في صدرها روحت مقلعها ملط ورميها علي السرير ونزلت علي كسها كنت باكل في مش بلحسه
سها / ااااااااااه يا قلبي واحشني لسانك وزبك وكل حاجه فيك وبتزق دماغي علي كسها اكتر وانا مدخل صباعين في كسها ااااااااااااه ااااااااااااه ولقتها اترعشت ونزلت وانا مش راحمها روحت قايم ورافع راجليها وداخلت زبي مره واحده ااااااااااااه زبك واحشني اوي اوي ااااااااه انا ارزع فيها اكتر واكتر وهي اهاتها تعله اااااااااه افشخ كسي اااااااااااه ااااااااااااه قوي يا كريم نكني جامد واحشتني اوي يا حبيبي اااااااااااااه نيك لبوه بتاعتك ااااااااااه هايجه كدا ليه يا شرموطه اااااااااه كسي عطشان نيك يا قلبي نكني جامد اااااااااه افشخ كسي اااااااااااه ااااااااااااه وتصرخ واترعشت ونزلت تاني روحت مطلع زبي وقلبها علي بطنها في وضع الدوجي وبلساني الحس خرم طيزها ولقتها بيفتح وبيقفل لي واحده من الهيجان روحت راشق زبي في طيزها اااااااااه براحه طيزي اااااااااااه وانا ارزع فيها بسرعه وهي تصرخ اااااااااااه ااااااااااااه مش قادره اااااااااااه ااااااااااااه طيزي اتقسمت مش حاسه بيها اااااااااااااه براحه طيزي بتوجعني اااااااااااه ااااااااااااه وتصرخ وانا برزع زبي لي اخره ومش عاتق طيزها روحت مطلعه وراشقه في كسها ااااااااااااه ااااااااااااه نيك كسي يا حبيبي نيك جامد ااااااه كسي ااااااااااااه اااااااااااه نزلهم في كسي اروي كسي اااااااااااه ااااااااااااه مش قادره اااااااااااه ااااااااااااه واترعشت ونزلت لي المره التالته في نفس الوقت كنت انا كمان بنزل شلال في كسها ااااااااااااه ااااااااح لبنك مالي كسي اااااااااااااه روحت مطلعه وحاطه علي بوقها فضلت تمص في تنضفه ورايحنا علي السرير وشويه داخلنا خدنا شور ونكتها واحد سريع تحت الدش فشختها في وخرجنا لبسنا ونزلنا قعدنا معاهم شويه كان الغدا جهز وياسمين جدت واتغدينا وقعدنا لي باليل بعدين طلعت عشان انام تيلفوني رن
رقم غريب من المتصل دا الا هنعرفه الجزء الجي اشوفكم علي خير واتمني تكونه استمتعته معايا باي
واحب اعرفكم اني كاتب قصه جديده بعنوان الخواجه في قسم القصص الجنسيه العاديه هتعجبكم ادخله أقروها وقولي رأيكم فيها

اولا بتأسف علي التأخير بس عندي ضغط شغل مش اكتر في مفيش وقت اني اكتب بس رجعتلكم من تاني والجديد ديما شديد نرجع لي قصتنا
الجزء الخامس
وقفنا الجزء الا فات بعد ما صادق باشا خد اخته وولادها وراح علي الفلا وانا روحت علي الفيلا ونيكت سها وبعد مخلصت داخلنا خدنا شور لقيت رقم غريب بيررن عليا
انا / الو مين
شخص/ لازم اقابلك دالوقتي يا باشا
انا / تمام
لبست بسرعه وسها سالتني في حاجه قولتلها لا مشوار شغل بس ونزلت خدت عربيتي وروحت علي المقطم دا المكان الا بنتقابل في وصلت ولقيت الشخص دا هناك
انا / ياريت يكون حاجه مهمه انك تجبني لحد هنا
شخص/ لو مش مهم مكنتش اتصلت يا باشا
انا / هات الا عندك
بعد 3 سعات من مقابله الشخص دا
عند صادق باشا وناصر واقفين قدام المخزن
صادق / ايه ناصر البضاعه جاهزه
ناصر / جاهزه يا باشا وهتتحرك كمان نص ساعه
مره واحده الحكومه هجمت عليهم ومتحوطين من كل ناحيه
صادق باشا طبعا خلاص قال انه انتهى رجاله صادق كلهم رافعين سلاح على الحكومه
ناصر / محدش يضرب نار نزله سلاحكم
صادق بيبصله ومش فاهم احنا كدا كدا انتهينا
سالم / مرحب يا صادق باشا مش قولتلك هنتقابل
صادق / ( علي وشه علامه الغضب ومش بيتكلم)
سالم / ايه يا باشا ساكت ليه ولا لسانك الا بتتكلم بي عشان مش موجود مش عارف تتكلم بس متقلقش هيجاب معاك لسانك دا وهيتقطع
مره واحده بابا المخزن بيتفتح وانا بخرج منه
انا / وانا مش هتعبك معايا واخاليك تدور عليا
نرجع فلاش باك لما روحت اامقطم
انا / ياريت تكون حاجه تستاهل اني اجي لحد هنا
شخص / انت عارف يا باشا لو مش تستاهل مش هكلمك
انا / قول الا عندك
شخص / في ضربه جامده كمان 3 سعات هتحصل
انا / ازيه
شخص / عرفه مكان مخزن من المخازن بتاعتكم ووصلهم اني صادق باشا هيكون موجود في المكان دا كمان 3 سعات عشان كدا هيدخله في الوقت الا هيكون في هناك
انا / تمام روح انت
طبعا عايزن تعرفه مين دا انا هقولكم
نرجع فلاش باك تاني عشان تعرفه مين دا
لما كنا في الشركه والظابط سالم جي لما عمه مات وبيهددنا وانا هددته حسيته برضه مش سالك ومش هيسكت عرفت امين الشرطه القريب منه والحاجه الحلوه طلع بيحب الفلوس واتعرفت عليه وطلبت منه يجبلي تحركات سالم داخل الجهاز انا سهل اعرف عنه بره كل حاجه لاكن جوه صعب وهو اكيد فاهم اني هكرت تيلفونه وجبت كل الفيدوهات من عليه في اكيد مش هيخالي اي معلومه تاني علي التيلفون ودا فعلا الا حصل من مراقبه سالي لي تيلفون موصلتش لي حاجه في كان لازم اني اجند حد من جوه
نرجع للوقت الحالي
انا/ (بفتح بابا المخزن وبخرج منه) وانا مش هتعبك معايا واخاليك تدور عليا
سالم / جدع وفرت عليا فتشه المكان كله
داخله الرجاله تفتش المكان
صادق / ( بصوت واطي) في ايه يا كريم
انا / متقلقش يا باشا كل حاجه تمام نخلص وهفهمك
تمام يا فندم مفيش حاجه كلها حفضات *****
انا / مقاسك كام يا باشا اقصد الأولاد عندك بيلبسه مقاس كام
صادق / هههههههههه انا هنهيك علي الشوشره الا انت عملتها دي
سالم / دوره كويس يعني ايه مفيش حاجه
واحد / يا فندم قلبنا المخزن مفيش حاجه
طبعا عايزين تعرفه الا حصل انا اقولكم
فلاش باك وركزه معايا عشان محدش يتوه مني
بعد ما قبلت آمين الشرطه وبلغنا اني هيحصل هجوم علي المخزن وعرفت منه انهي مخزن اتصلت علي ناصر
ناصر / ايه يا كبير
انا / اسمعني يا ناصر مفيش وقت وركز في الكلام فضي المخزن كله حالا وتحط مكان البضاعه حفضات معاك ساعتين يكون الكلام دا حصل
ناصر / ازيه داحنا بنجهز طالبيه
انا / اسمع الا بقولك عليه وتنفزه يا ناصر
ناصر / طب صادق باشا جي اخالي ميجيش
انا / لا متعرفهوش حاجه ونفز الا بقولك عليه يلا
قفلت مع ناصر ورحت علي المخزن كان فضاه وبيبدأ يحط الحفضات وطبعا عرفته اني يخرج البضاعه من المكان الخلفي عشان سري ويدخل الحفضات من نفس المكان عشان لو مترقبين محدش يحس بي حاجه وخلص كل حاجه انا فضلت جوه عشان اخرجلهم لما يجي وعرفت ناصر ميقولش حاجه لي صادق باشا
نرجع بقا لي وقتنا تاني
سالم / يعني ايه مفيش حاجه دوره كويس
واحد / يا فندم قلبنا المخزن ومفيش حاجه
روحت مقرب من ودنه
انا / انت الا لعبت معانا استحمل بقا يا حضره الظابط ولا خلاص كلها سعات وهتنعزل اصلا انا نسيت اقولك اني في واحد ابن حرام مجهول بعت الفديوهات علي صفحه وزاره الدخليه وزمان الوزير دالوقتي بيشوف بطولاتك ومش كدا وبس دانت فضحتك هتكون علي كل صفحات شاهد ظابط يخون زوجته مع ابنت عمه المطلقه ابنه اللواء الراحل عنوان يخالي الشعب كله يدخل يشاهد ايه رأيك
سالم تحس اني جتله ساكته قلبيه مش بينطق ولا كلمه ولا عارف يقول ايه
انا / قولتلك مرتين بلاش انا خاليك بعيد عني مسمعتش الكلام استحمل بقا
في مكتب وزاره الدخليه
الوزير / ايه الوقاحه والسفاله دي دا ظابط ازيه يعمل كدا يتوقف عن العمل حالا ويتقبض عليه حالا
ظابط / تمام يا فندم
خرج الظابط وكلم مدير الامن بلغه بي امر الوزير
مدير الامن / بيتصل بي ظابط من الا موجودين في المهمه مع سالم وبيطلب انه يقبض عليه حالا
الظابط / تحت امرك يا فندم
وبيروح عشان يقبض علي سالم وقبل ما يحط الكلبش في ايده سالم بيمسك مسدسه وانا ماشي ومدي ضهري كريم ببصله وبيضرب طلقه وبتيجي في جنب القلب مباشره بقع في الارض ثواني بلاقي صادق جنبي وبيزعق اسعاف اسعاف بسرعه وناصر بيحاول يقتم مكان الجرح عشان الدم وفي ثانيه واحده الدنيا بضلم عندي
في المستشفي واقف صادق وانجي جت ومنهاره بتعيط وناصر ورامي ورزق كلهم واقفين قلنين
رزق / مين عمل كدا يا ناصر مين
ناصر / اهدا يا رزق الا عمل كدا مقبوض عليه دالوقتي
رزق / لو كريم جراله حاجه مش هيكفيني عيلته كلها
صادق / انت مين يا ابني انت وانت فاكر اني الا عمل كدا هسيبه هو او عيلته
ناصر / دا رزق يا صادق باشا ابن عم كريم
رزق / حق ابن عمي نعرف نجيبه مش مستني حد
ناصر / رزق اهدا دا صادق باشا
رزق / لازم اكلم مرات عمي عشان تعرف
انجي / لا لما نطمن علي كريم الاول عشان سها تعبانه ممكن يحصلها حاجه لو عرفت
رزق / طب ما لو كريم مروحش هما هيقلقه
صادق / كلمهم قولهم كريم سافر تبع الشغل مستعجل وانك كنت معاه وقالك تعرفهم ومتبينش حاجه
رزق / تمام حاضر
وراح رزق كلمهم وعرفهم اني مسافر
بعد ساعتين الدكتور بيخرج من غرفه العمليات
صادق / طمني يا دكتور
دكتور / مكدبش عليك يا صادق باشا موقفه حرج الطلقه جنب القلب بي سنتي أحنا عملنا الا علينا والباقي علي ***
صادق / يعني ايه الكلام دا لو معندكوش امكنيات قولي انقله بره مصر حالا بطياره خاصه
دكتور / يا صادق باشا صدقني ملوش لازوم احنا عملنا الا اي حد في العالم ممكن يعمله ادعله انته اني يعدي الا 24 ساعه الجاين علي خير لو دا حصل يبقا الحمد *** هيبقا كويس
كلهم واقفين منهارين وخرجوني من غرفه العمليات علي العنايه المركزه وكلهم ماشين ورايه كانت الساعه 3 الفجر
صادق / انجي ابعتي رساله لي ياسمين عارفيها اننا مسافرين مع كريم عشان لو مروحناش بكرا ممكن تشك في حاجه
انجي / حاضر يا بابا
فات ازيد من 8 سعات وهما وقفين قدام العنايه المركزه مره واحده لقه ممرضه جايه بتجري وداخله اوضه بتاعتي وقفلت بابا وراها
كانت بدأت افوق والجهاز زمر عشان كدا ممرضه جت تجري ولقتني فوقت خرجت جري تاني
صادق / في ايه يا بنتي
ممرضه / المريض فاق لازم انده الدكتور
جريت جابت الدكتور وجي شافني واداني حقنه مهدأ عشان انام تاني وارتاح
صادق / طمني يا دكتور
دكتور / دي معجزه بجد يا صادق باشا الحمد *** المريض بقا كويس وفاق بس انا اديته حقنه مهدأ عشان ينام وميتعبش نفسه انا اول مره اشوف حد بالقوه والصلابه دي
صادق / الحمد ****
دكتور / احنا هننقله في غرفه عاديه دالوقتي
ناقلوني في غرفه عاديه وصادق وانجي كانه معايا والباقي قاعدين بره بدأت افوق وافتح عيني ولقيت انجي في واشي
انجي / حمد *** علي سلامتك يا كريم
ببصلها ومش قادر اتكلم
صادق / متتعبهوش يا انجي تلاقي مش قادر يتكلم
انا / سها فين ( بصوت مش طالع)
انجي / بتقول ايه
انا / سها فين وبكح
انجي/ معرفنهم انك سافرت شغل فجأه عشان سها ممكن تتعب اكتر لو عرفت ارتاح انت وبكرا انا هجبهالك بنفسك
صادق / ارتاح دالوقتي يا كريم
غمضت عيني وانا بفتكر كل الا حصل وروحت في النوم صحيت علي الساعه 5 الفجر لقي انجي نايمه علي الكنبه وصادق مكنش موجود
انا / انجي مبتردش انجي
لقتها اتفزعت
انجي / نعم يا حبيبي
انا / هاتي اشرب
جابت المايه وشربتني
ببص في عينها لقتها حمرا ددمم من العياط والسهر جنبي
انا / متشكر اوي يا انجي علي واقفتك جنبي
انجي / متقولش كدا يا كريم انا ليا مين غيرك
انا / تعبتك معايا
انجي / تعبك راحه يا قلبي قوم انت بس بالسلامه
بصتلها وضحكت
انجي / انا هروح علي الساعه 9 اجيب سها عشان تشوفها
انا / ماشي
ونمت تاني
انجي علي الساعه 9 بتكلم سها
سها / ازيك يا انجي انتي في مصر
انجي / ممكن تلبسي انا قدام الفلا عندك وانا هفهمك
سها / تفهميني ايه انا عارفه اني في حاجه كريم استحاله يسافر من غير ما يقولي
انجي / ممكن تلبسي وتخرجي نروح لي كريم واسألي
سها لبست بسرعه وخرجت وركبت مع انجي
سها / فاهميني في ايه
انجي / اهدي يا سها وهتروحي تشوفي كريم وتفهمي منه
وصله المستشفي كانت الساعه 10 وصله لي الاوضه كان ناصر ورامي ورزق والحرس بره وصادق باشا قاعد جوه وانا نايم
سها داخلت اول ما شفتني راحت معيطه انجي مسكتها
انجي / سها اهدي كريم مينفعش يشوفك كدا ممكن يتعب ممكن تهدي هو كويس ومفهوش حاجه وبخير
انا طبعا صحيت علي عياط سها اول ما فتحت عيني جريت عليا وحضنتني
انا / اااااه يا غبيه
سها / اسفه يا حبيبي مالك فيك ايه
انا / انا كويس اهو مالي حادثه بسيطه
سها / وليه تخبي عليا
انا / مش بخبي عليكي انتي تعبانه ولو عرفتي كان ممكن تتعبي اكتر عشان كدا خفت عليكي
انجي / اهمدي بقا يا اختي بقا كويس اهو
سها / بس يا بت انتي ملكيش داعوه دا جوزي لما يبقا جوزك ابقي اتكلمي
صادق / هههههههههه في دي عندها حق لما يبقا جوزك اتكلمي
انجي / انت كمان يا بابا معاها
انا / هو مع الحق هههه وبكح
صادق / مترهقش نفسك اكتر من كدا
انا / شوفلي الدكتور يا صادق باشا هخرج امتا مش هقدر اقعد هنا كتير
صادق / مش اقل من اسبوع
انا / مش هقدر فعلا اقعد الفتره دي هتعب مش بحب المستشفيات
صادق / المهم بس العيال الا بره دي بقالهم 3 تيام قدام الباب متحركوش عايزين يطمنه عليك
انا / مين
صادق / ناصر وابن عمك الزفت دا ورامي
انا / ههههههه رزق هو طينها معاك
صادق / دا عيل حمار
انا / هههههه بس راجل جدع خاليهم يدخله
خرجت انجي داخلتهم والتلاته حضنوني واطمنه عليا وقعده معايا شويه
انا / يلا بقا روحه انته رايحه جسمكم شويه من التعب دا
رزق / انا مش هتحرك من هنا غير وانت معايا
انا / بطل وجع دماغ يلا خد رامي في ايدك وروحه وانت كمان يا ناصر
ومشيا التلاته وعلي العصر لقيت امي وشروق وحمايا وحماتي كلهم جاين يطمنه عليا وقعده معايا وطبعا عياط امي وشروق وحماتي معاهم برضه وشويه وياسمين عرفت وجت هي كمان شورت لي انجي
انا / ( في ودنها) مش عاوز اكرر كلامي روحي خدي شور ونامي وريحي جسمك حتي راحتك بقت واحشه
لقتها بصتلي وبرقت جامد ماشي
وخدت صادق باشا ومشيت وسابه 3 من الحرس عندي
شويه والدكتور جي يطمن عليا
دكتور / لا عال اوي بقيت احسن كتير
انا / تسلم علي تعبك يا دكتور ممكن اعرف هخرج امتا
دكتور / زهقت مننا ولا ايه يا راجل
انا / لا العفو بس حضرتك عارف محدش بيحب قعدت المستشفيات دي غيركم
دكتور / هههههههه وحياتك ولا احنا بس دا واجب نعمل ايه علي العموم كلها كام يوم بس نطمن عليك
لقيت في زعيق بره
انا / شوفي يا سها في ايه
خرجت سها وداخلت
سها / واحد من مكتب وزير الدخليه عايز يدخل والحرس منعه يدخل بي سلاح
انا / اطلعي كلكم بره وخالي يدخل
خرجت سها وكل الا في الاوضه وداخل الراجل ومعاه واحد من الحرس
انا / خاليك بره
حارس / بس يا كريم باشا
انا / اسمع الكلام
خرج فعلا بره والراجل قعد
انا المقدم عامر من مكتب وزير الداخلية
انا / اهلا وسهلا خير
عامر / كنت جي لي حضرتك نيابتا عن معالي الوزير واكدلك اني سالم هياخد جزاءه
انا / متشكر لي معالي الوزير ومتاكد انه فعلا هياخد جزاءه بس الا انا معرفوش هو عمل كدا ليه
عامر / متعرفش ايه السبب ولا احنا نعرف وكيل النائب العلم في الطريق حالا عشان تعمل محضر شروع في قتل
انا / متشكر لي تعب حضراتكم وبتأسف علي الطريقه بتاعت الحرس
عامر / لا ابدا محصلش حاجه
وقام مشي وبعدها وكيل النائب العام جي وعمل محضر وكلهم راحه روحه ومفيش غير سها قعدت معايا وفات 5 تيام وانا في المستشفى وكل المعارف جت زياره طبعا وفي اليوم الخامس طلبت اقابل الدكتور
انا / دكتور كفايا لحد كدا واكتبلي علي خروج
دكتور / استحمل كمان يومين الشغل مش هيطير
انا / انا بقيت كويس حاسس بي نفسي وبعدين هروح اغير اجو مش هروح علي الشغل علي طول
دكتور / اذا كان كدا ماشي
وكتبلي علي خروج فعلا وسها كانت جبتلي بدله عشان وانا خارج وكمان جبتلي الحلاق بتاعي حلقلي الاول وظبط الدنيا وبعدين روحنا علي الفلا
انا / حضري يلا شنط بتاعتنا عشان نروح نقعد يومين في الساحل نغير جو
سها / حاضر يا حبيبي
كلمت صادق قولتله يبعتلي مفتاح الفلا بتاعت الساحل قالي انا وانجي هنسبققك علي هناك نغير جو برضه زهقنه قولتله ماشي وفعلا كل حاجه جهزت وخدت سها والعربيه وهي الا ساقت العربيه واتحركنا علي الساحل
عند حسام وشروق وندا
شروق في وضع الدوجي بتلحس في كس ندا وحسام وراها ومدخل زبه في كسها وبيضربها علي طيزها اااااااااه ااااااااه جامد يا حبيبي نيك وخروجات ااااااااااه كمان اااااااااااااه ااااااااااااااااه
ندا / الحسي كسي يا بت مش قادره اااااااااااه ااااااااااه ونطرت في واش شروق ااااااااااه يا حسام زبك جميل يا حبيبي نيك جامد ااااااه افشخ كس شرموطه حبيبتك ااااااااااااه وحسام اتشنج وراح مطلع زبه بسرعه وراشقه في طيزها ونزل جوه طيزها اااااااااااااااه طيزي اتفشخت من زبك نار يا قلبي في طيزي والتلاته اترمه في الارض هلكانين
كنا احنا وصلنا الفلا ولقيت صادق باشا وانجي جوه والحرس بره وقعدين علي البسين
صادق / حمد **** علي سلامتك يا بطل
انا / *** يسلمك يا باشا
الخدم خده الشنط طالعه فوق وسها طلعت تغير وانا طلعت معاها غيرنا ونزلنا كانت سفره جاهزه قعدنا كلنا وسها انجي قعده يرغي وانا وصادق باشا خرجنا قغدنا علي البسين
صادق / بجد يا كريم انا مش عارف من غيرك كان هيحصلي ايه.
انا / متقولش كدا يا باشا
صادق / انت عرفت الحجات دي كلها ازيه
حكتله كل حاجه وعرفته انا عملت ايه واتصرفت ازيه
صادق/ مبتسبش حاجه للصدفه
انا / لو سبت حاجه للصدفه مكناش هنقعد القعده دي دالوقتي
صادق / عندك حق
انا / المهم عملت ايه مع جماعه كينيا
صادق / سلمتهم شغلهم والماس معايا
انا / حلو يومين وهتصرف انا
صادق / خد راحتك مش مستعجل وانا بكرا هحاولك 10مليون دي حاجه قليله علي الا انت عملته طبعا
انا / انا معملتش حاجه عشان فلوس بس جت في وقتها عشان انا شطبت فلوس اصلا ههههههه
صادق / انت لحقت يا ابني دانا كنت مديك مبلغ كبير
انا / يا صادق باشا الفلوس ايه لازمتها لو مش هتتصرف
صادق / عندك حق اصرف ولا يهمك وراح مسك تيلفونه وحول 15 مليون مش 10
انا / مش قولت 10
صادق / ما عشان تصرف براحتك بقا
انا / طب كنت عايزك في موضوع بقا
صادق / قول
انا / انل كنت ناوي اقعد معاك بعد ما اجوز انجي عشان متبقاش لوحدك لاكن دالوقتي انتي معاك اختك واولادها مالين الدنيا عليك
صادق / عارف انك هتعمل كدا بس هتقعد انجي معاك عادي
انا / اه عادي انا اصلا خدت الفلا الا جنبي والمهندس شغال فيها هفتحها علي الفلا التانيه وهقعد فيها انا وانجي وسها والباقي في الفلا التانيه بس هتكون مفتوحه علي بعضها
صادق / دانت مجهز نفسك من بدري بقا
انا / عشان كنت عارف اني اختك هترجعلك وزي مقولتلك مش بسيب حاجه للصدفه
فضلنا نرغي شويه وطلعنا نمنا وفات اليومين ورجعنا الحياه بتاعتنا تاني ونزلت الشركه وكل الا يشوفني يطمن عليا اخبارك وعامل ايه لقيت تيلفوني بيرن رقم غريب مبقتش اتفائل بي الارقام الغريبه
انا / مين
المتصل / سألت عليك كتير وكنت بطمن عليك من صادق
انا / اهلا وسهلا جمال باشا
جمال / عرفت صوتي بسرعه
انا / هو صوت حضرتك برضه يتنسي
جمال / تسلم يا كريم مستنيك بقا تيجي تشرب القهوه معايا
انا / ساعه واكون عندك
خرجت من مكتبي وروحت لي صادق عرفته اني رايح لي جمال وخدت دعوه فرح عشان ادهاله بالمره
ونزلت خدت عربيتي وروحت شركته
انا / ممكن اقابل استاذ جمال
سكرتيره / اقوله مين حضرتك
انا / قوليله كريم
سكرتيره / طب اتفضل استريح هديله خبر
داخلت عرفته قاله خالي يدخل
جمال / اهلا اهلا يا كريم
انا / اهلا بيك يا جمال باشا
جمال / اعرفك المدام سوزي هانم مديره المجموعه
انا / اهلا وسهلا يا فندم
سوزي / اهلا ،( وبتتكلم بي تناكه)
انا / دا الاول داعوه الفرح قبل منتكلم في الشغل
جمال / الف مبروك يا سيدي اكيد هنيجي
انا / تشرفنا طبعا نتكلم في الشغل بقا
جمال / اتفضل
انا / الاسبوع الجي هبعتلك المهندس يعملك السيستم بتاعنا ويظبطلك الشغل
جمال / كلام جميل بالنسبه للفلوس تحب احول كام
انا / مش قصه فلوس يا باشا سهله يعني
جمال / لا دا شغل ودا حقك
انا / انا تمام يا باشا هتحول علي رقم حساب الشركه 2 مليون دا للتعاقد وهتحول 500الف اشترك سنه وكل سنه نفس المبلغ 500الف
سوزي / ليه كل دا انت هتأمن جهاز المخابرات
انا / لا هأمن شركه لو مبلغ كبير بلاش منه وبلاش من شغل احنا اصلا مش عاملين الشركه لي تأمين حد غيرنا دي خدمه لي جمال باشا
جمال / سوزي هانم متقصدش يا كريم هحولك المبلغ النهارده
انا / مفيش حاجه يا باشا في اي وقت حوله براحتك انا بعرف استاذه سوزي بس اننا مش شركه تأمين سيستم دي خدمه مش اكتر
جمال / عارف يا كريم
انا / كمان لو حضرتك تعرف مرتبات المهندسين في الشهر حوالي 300 الف يعني 500الف مش مرتب شهرين ليهم
سوزي / ليه 300 الف
انا / عشان دول احسن مهندسين موجودين في البلد دا اول حاجه تاني حاجه لازم ياخده مرتبات ومكفأت تمله عينهم عشان ميفكروش يبصه لي بره وابقي ضامن ولائهم ليا
سوزي / بس الا ولائه فلوس سهل تشتري
انا / ( طلعت فلاشه من جيبي حطيتها علي مكتب جمال باشا) دول 4 مهندسين الا هيجولك الاسبوع الجي كل المعلومات الخاصه بيهم علي الفلاشه لو عرفت تشتري واحد منهم او تاخد معلومه منهم قولي ساعتها
جمال / ياسيدي سوزي هانم متقصدش
انا / ولا تقصد يا باشا استأذن انا والأسبوع جي هتلاقي مهندس خالد عندك بالأذن
خرجت وسبتهم وخدت عربيتي نزلت علي الشركه
عند جمال وسوزي
جمال / مش هتبطلي اسلوبك الا بتتكلمي بي مع الناس دا انت فاكره اني الا داخل دا موظف عادي عند صادق دا مدير مجموعه بتاعته
سوزي / وانا اعرف منين يعني
جمال / تعرفي ولا متعرفيش اتكلمي بي اسلوب كويس شويه بلاش تناكه الا انتي فيها دي كنتي ممكن تبوظي كل حاجه
سوزي / يا سلام دا ليه يعني كل دا ما في 100 شركه تتمنه تشتغل معانا
جمال / اهي دي بقا الشركه الوحيده الا اي حد يتمنه يشتغل معاهم
عندي انا وصلت روحت لي خالد
مني / حمد *** علي سلامتك يا استاذ كريم
انا /*** يسلمك امال فين فرح
مني / خطوبيتها النهارده
انا / اه صح نسيت عقبالك ابعتيلي قهوه عند خالد
طلعت لي خالد
خالد / كيمو البطل
انا / ايه يا نجم عامل ايه
خالد / تمام طمني انت عليك
انا / زي الفل خد دا رقم جمال خطاب كلمه وتروحله يوم السبت انت والشباب وخد سالي معاك
خالد / تمام اعتبره حصل
انا / خلص ورن عليا قولي عملت ايه هروح ابص علي سالي
داخلت لي سالي خبط علي الباب اول ما داخلت قامت جريت عليا وحضنتيني ودي اول مره تعملها
سالي / حمد ***** علي سلامتك
انا/ **** يسلمك وبعدتها عن حضني
سالي / مالك مستغرب ليه مش اخويا مليش حق احضنك
انا / لا طبعا ليكي حق بس لو حد شافنا هيتكلم عليكي كلامي مش حلو
سالي / مش مهم اي حد المهم عندي اني كنت عايزه احضنك وحضنتك
انا / طب اقعدي عايزك
سالي / نعم
انا / يوم السبت هتروحي مع خالد عند واحد اسمه جمال خطاب دا حوت من حتيان البلد هتعمله سيستم هناك وانته الا هتأمنه الشركه بتاعته
سالي / طبعا عايز قبل ما نعمل السيستم الداتا القديمه
انا / شاطره بتفهمي
سالي / هتدفع كام
انا / بقيتي مديه يا بت انتي
سالي / مش مديه ولا حاجه ومش عايزه فلوس
انا / امال عايزه ايه
سالي / عايزاك انت
انا بصتلها بستغراب جامد
انا / انتي بتقولي ايه
سالي/ بقول اني عايزاك انت
انا / سالي يوم السبت خلصي الاقولتلك عليه وكلميني
سالي / حاضر يا كريم
سبتها وقومت مشيت مطلعتش الشركه وطلعت واليوم خلص ونمت نوم عميق كنت تعبان جدا
وبكدا نكون وصلنا لي نهايه الجزء دا انا عارف انه مفيش جنس في الجزء دا بس الاحداث بتاعت الجزء عايزه كدا وبتأسف مره تانيه علي التأخير اشوفكم علي خير باي
ودي صوره سوزي

H4QPUMX.jpg
الجزء حلو اوي يا برنس
سوزى عليها جوز شفايف
 
  • عجبني
التفاعلات: fahd1010، نبيلة و Ahmed mahar
روووعة يابطل جنس واكشن افلام هوليوود
 
  • عجبني
التفاعلات: fahd1010 و Ahmed mahar
يسطا قصتك ناقصه شخص من محارمك مهم غير شروق علشان تولع اكتر زهقنا من سها وشروق ونها
اعتقد لو دخل والدته في الموضوع وانها تفاجأه انها عارفة بموضوعه مع شروق وكدا القصة هتسخن أكتر
 
  • عجبني
التفاعلات: fahd1010، ابن ابليس و Ahmed mahar
القصة حلوة اوى وأسلوبك حلو انا استمتعت من القصة نفسها اكتر من السكس بس معليش ملحوظة صغيرة لو متضايقش فيه أخطاء لغوية بتخرجني من اندماجي في القصة
بس عااااش
 
  • عجبني
التفاعلات: fahd1010، Cr7 1988 و Ahmed mahar
مجهود جميل كمل يا برنس القصص
 
  • عجبني
التفاعلات: fahd1010 و Ahmed mahar
روعه ابداع تسلم ياغالي تسلم بجد دايما مشرفنا وبتبهرنا بجمال قصصك تحياتى لك
 
  • عجبني
التفاعلات: fahd1010، Cr7 1988 و Ahmed mahar
السابقة
الجزء الاول
وقفنا في الجزء الاخير من السلسله الثالثه لما خدت كاظم رميته في الفلا لي ابوه امه وسبتهم وروحت نمت صحيت الصبح فطرت ولبست وانا رايح الشركه تليفوني رن وكان الا بيتصل جودي
جودي / ايه يا عم من ساعه ما نقلت في الفلا الجديده محدش سمع صوتك اخبارك ايه
انا / زي الفل انتي طمنيني عليكي عامله ايه
جودي / تمام فينك كدا
انا / رايح الشركه في حاجه ولا ايه
جودي / بصراحه عاوزه منك خدمه
انا/ انا قولت كدا مش هتتصلي غير عشان مصلحه
جودي / و**** لا انا بطمن عليك وعايزه خدمه برده
انا / قولي عايزه ايه
جودي/ تعرف معرض سيارات زهقت كل شويه اوبر عايزه اشتري عربيه
انا / سهله انا كدا كدا كنت عاوز اجيب عربيه برضه هفوت عليكي بعد الشغل اخدك ونروح المعرض
جودي / تسلم بجد
قفلت معاها ورحت الشركه بس الاول داخلت الشركه الجديده
سكرتيره واقفتني / ايوه حضرتك عايز مين
انا / اول يوم ليكي النهارده
سكرتيره / ايوه مين حضرتك
انا / اطلبيلي قهوه ساده وكلمه استاذ خالد قوليله كريم مستنيك في كافتيريا تحت
راحت قعدت لقيت خالد نازل جري
خالد / طب مطلعتش فوق ليه في المكتب يا ابني
انا / سكرتيره بتاعتك يا عم منعتني اطلع
خالد / انت بتهزر صح تعالي يا فرح
فرح / نعم يا استاذ خالد
خالد / انتي عاوزه ترفديني انا وانتي صح
فرح / ليه انا عملت ايه
خالد / ما لما تمنعي مدير المجموعه انه يطلعلي يبقا هنترفض
انا / يا ابني محصلش حاجه انا زهقان من جو المكاتب قولتلها تكلمك تنزلك روحي انتي يا فرح
فرح / انا اسفه بي معرفش حضرتك اول يوم ليا
انا / محصلش حاجه شوفي شغلك انتي
خالد / ها طمني
انا / انت اهبل ياض انت الا هطمني علي الشغل
خالد / كله زي الفل
انا / والناس الجديده
خالد / لا شغلهم كويس وفاهمين
انا / حلو اوي محتاج حد تاني معاك يشتغل
خالد / لا كدا تمام ولو احتاجت هبلغك
انا / لا فكك مني عندك الا اتش ار بلغه الا محتاجه
خالد / بسرعه كدا زهقت مني
انا / مانا فضلت معاك لحد ما واقفت علي راجلك كمل انت بقا
خالد / ماشي يا معلم
سبته وجيت خارج لقيت واحد من الجردات بينده عليا
انا / تعال في حاجه يا هشام
هشام / لا ابدا بس كنت محتاج اني نخالي واحد من الا شغالين باليل يبقا سوبر بنا
انا / يعني عاوزه يغطي إجازات باليل والصبح
هشام / بالظبط
انا / تمام انا هزود واحد معاكم يبقا شغال من 12لي 12 ويوم اجازه اي حد هيجي مكانه هو ولو هو اجز مش هنحتاج حد مكانه
هشام / تسلم باشا
ومشي وانا طلعت علي الشركه بس قبل مروح مكتبي لفيت لفه علي الاقسام وكل حاجه كانت تمام روحت اخر حاجه قسم الحسيبات طبعا عشان رشا الفاجره 😂😂😂😂
دخلت شوفت الشغل وكل حاجه مظبوطه داخلت مكتب رشا من غير ما اخبط وبالصراحه كنت قصيدها لقتها قاعده علي الكنبه وفارضه رجليها عليها والاندر باين الا كان لونه ازرق ستان وشكله يهبل من قعدتها واخده راحتها محدش هيدخل من ما يخبط
رشا / استاذ كريم وعدلت نفسها
انا / زي مانتي انا كنت جايه اطمن عليكي ماشي
رشا / طب اتفضل
انا / مانا لو هتفضل يبقا تقعدي زي مانتي قاعده مش جي اقل راحتك انا
رشا / ازيه مينفعش
انا / خلاص امشي
رشا / لا خلاص تعاله
ورفعت رجلها تاني وحستها بعدت راجلها اكتر وبان كسها اكتر واكتر وانا روحت قعدت قدمها عيني علي كسها الا هقوم واختصبه دالوقتي
رشا / كنت جي عايز حاجه اعملها
انا / هاا لا ابدا كنت بطمن بس عليكي وعلي الشغل
رشا / هههههههه شكلك مش مركز معايا
انا / اركز معاكي ازيه بس الا انا شايفه دا
رشا / وانت شايف ايه يعني
انا / الازرق من حلوته خالنا في دنيا تانيه
رشا / ههههههههه ازرق ايه انا مش لابسه ازرق
انا / اه اه مفيش ازرق لا
رشا / لقتها شهقت ايه دا هو باين انا مخدتش بالي وراحه قافله راجلها
انا / لا لا قفلتي ليه
رشا / لا يا كريم مينفعش تشوف حجات دي هنا بتتكلم بي دلع
انا /خلاص بكرا اشوفها عندي
رشا / عندك فين
انا / في بيتي
رشا / لا عيب مش هينفع
انا / خلاص بلاش بكرا النهارده الساعه 3 تمشي ورني عليا هاخدك معايا
رشا / بس
انا / من غير بس عايز اشوف الا تحت الازرق
ورحت قايم داخل عليها واخد شايفها في بوسه وايدي علي كسها من فوق الجيبه وراحت سايبها وخارج طلعت علي فوق لقيت سمر
انا / صادق باشا جوه
سمر / اه اتفضل
داخلت جوه
انا / صباح الخير
صادق / صباح النور فينك من الصبح
انا / كنت عند خالد بتابع الشغل وبعدين لفيت علي الاقسام شويه
صادق / عال اوي
انا / جهزت الا 5 مليون دولار بتوع رامي
صادق / جاهزين
انا / تمام خاليهم لما يرجع ندهمله هو بقا معانا خلاص
صادق / انا مش مرتاح للواد دا
انا / ليه
صادق / اصل هيبقا معاه فلوس كتير خايف يشتغل معانا يعرف مداخل ومخارج الشغل ويشتغل لي حسابه
انا / قبل ما يفكر يعمل كدا هتكون نهايته الواد دماغه حلوه وقلبه حلو هينفعنا
صادق / الا تشوفه
انا / المهم هتغدا معاك بكرا انا سها عندكم مانع
صادق / تنور دا بيتك
انا / تسلم يا باشا
خرجت وسبتهم وداخلت مكتبي وطلبت قهوه وكلمت فهد
انا / ايه يا كوتش
فهد / حبيبي اخبارك
انا / تمام يا معلم طمني علي الجواز الا معاك
فهد / لا رجاله حلوه واتصاحبه علي بعض وبقا متفاهمين كمان هينفعوك اوي
انا / حلو اوي كدا يبقا معايا رزق ورامي وناصر يبقا اشطا اوي
فهد / متنساش اني معاك في اي حاجه برضه يا صاحبي
انا / انا برضه هحسبك مع الناس دي انت حاجه تانيه يا كبير
فهد / بتعرف تاكل عقلي ماشي
انا / هههههه لا مليش في لحمه الراس
وقفلت معاه وشربت القهوه مع السجاره ولقيت تيلفوني بيرن رشا
رشا / انا مستنياك بعد الشركه بشويه
انا / تمام جايلك
ونزلت خدت عربيتي واتحركت ورشا ركبت معايا خدتها وطلعت علي شقه مدينه نصر واول ما دخلت الشقه روحت ضاربها علي طيزها
رشا / ااااااه من اولها سفاله
انا / انتي لسه شوفتي سفاله
رشا / طب ثواني ادخل حمام طيب
راحه داخلت الحمام ربع ساعه وقولت ادخل اشوفها قلعت وبقيت بالبوكسر بس وفتحت باب الحمام لقتها بالمنظر دا

HrpSU12.jpg
رشا / داخلت ليا يا كريم استنا شويه
انا / حلو اوي كدا زي مانتي تعالي
ورحت شايلها وداخل بيها الاوضه ورميها علي السرير نزلت علي شفايفها بوس كنت بقطعهم وايدي تقفش في بزازها وهي ساحت علي الاخر فضلت ابوس في رقبتها ونزلت علي صدرها امص والحس في واعض الحلمه
رشا / ااااه قطعهم قطع صدري يا كريم
راحت ضاربها بالقلم علي بزازها
رشا / اااااه كمان يا كريم انا خدامتك
عرفت انها بتحب العنف والضرب نزلت لي كسها ضربته كذا ضاربه بي كف ايدي وادعك في زنبورها لقتها اترعشت جامد ونزلت
رشا / ااااااااااه يا لهههههوي انت عملت فيا ايه دانا جبتهم من قبل ما تدخله
انا / انتي لسه شوفتي حاجه
نزلت بي لساني علي كسها وبصباعي ببعبص في كسها الا كان ضيق واهاتها بقت اعله فضلت كدا شويه وداخلت كمان صباعين في كسها لحد منزلت تاني روحت قايم ونايم علي السرير
انا / تعالي يا شرموطه مصي زبي
رشا / من عين الشرموطه يا حبييي
وجت نزلتلي البوكسر واول ما شافت زبي راحه مبرقه جامد
رشا / كل دا دا كبير اوي
روحت ضاربها بالقلم براحه
انا / هتحسدي يا لبوه مصي يلا
بدأت تمشي لسانها علي راس زبي بعدين داخلت راسه في بوقها وتخرجه وتنزل تمص في بضاني وتداخلهم جوه بقوها كانت محترفه بنت الوسخه فضلت تمص حوالي 10دقيق روحت قايم ورافع راجليها وداخلت زبي مره واحده
رشا / اااااااااااه يا لهههههوي كسي اتفشخ اااااااااااه
وانا انيك فيها وارزع وهي تصوت اااااااااه ااااااه ااااااااه نكني يا كريم واحشني اوي النيك اااااااااااه افشخ كسي اااااااااااه يا حبييي ناكني في كسي جامد انا عاوزه اتفشخ ااااااااااه اااااااه كمان كمان وانا برزع في كسها وهي تصوت اااااااااه ااااااه كسي ااااااااااااه زبك فشخ كسي ااااااااااه روحت قلبت الوضع لي الدوجي ووقفت وراها وراجلي علي الارض ورافع واحده علي السرير زي كدا

HrywUmv.gif
وفضلت ارزع فيها بسرعه وعنف وهي تصرخ اااااااااااه ااااااااااااه قوي يا كريم نكني اااااااااه ااااااه ااااااااه نكني جامد اااااااااه ااااااه ااااااااه وانا بنيكها وداخلت صباعي في طيزها لقتها مفتوحه وداخل بسهوله روحت مداخل تاني داخل برضه
انا / دانتي طيزك مفشوخه كمان يا لبوه
رشا / اااااااااااه الخول جوزي اااااااااااه بيحب ينكني فيها اكتر من كسي ااااااااااااااه مش قادره اااااااااااه ورحت مخرج زبي من كسها وراشقه في طيزها وبدأت نيك بعنف بعد كلامها

HryNoQV.jpg
اااااااااه طيزي اااااه يا كريم نكني اااااااااااه ااااااااااه كمان يا كريم ااااااااااااااااه انا اول مره احس ان ست بجد نكني جامد اااااااااه واحشني النيك اااااااااااه افشخ كسي وطيزي وكلي ملكك يا كريم اااااااااااه ااااااااااه هجيب يا كريم هجيب ولقتها بتترعش وبي ايدها بتدعك في كسها جامد وانا بنيكها في طيزها اااااااااااه يا حبييي اااااااااااه ونزلت وانا كنت ماسك نفسي بالعافيه ولقيت زبي انفجر في طيزها ااااااااااه لبنك سخن في طيزي روحت مطلع زبي من طيزها وهي نامت علي بطنها روحت ضاربها علي طيزها قومي نضفي زبي يا لبوه راحت جت لي زبي مسكته وفضلت تمص في لحد منضفته قعدت جنبها ولعت سجاره شربتها
رشا / انا بجد اول مره احس الاحساس دا عمري جوزي ما وصلنا لي المتعه بصراحه انت واخد حاجه
انا / ههههههههه انا عمري ما خدت حاجه عشان واحده انا طبيعي والطبيعي يكسب
رشا / انت مفتري بجد وانا اتمتعت كتير معاك
لقيت تيلفوني بيرن وكانت سها
سها / انت فين يا كريم كل دا
انا / معلش يا قلبي هتأخر شويه اتغدا انتي وشويه وجي رايح مشوار
سها / ماشي يا قلبي خالي بالك من نفسك
قفلت معاها واتصلت بي جودي
انا / يلا اجهزي انا في الشقه جنبك
جودي / اه مانا شفت عربيتك من اكتر من ساعه تحت البيت
انا / طب اجهزي يلا وقفلت
رشا/ انا اتأخرت
انا / يلا ناخد شور عشان ورايه مشوار ومعلش مش هقدر اوصلك
رشا / لا انا هطلب اوبر مش مهم
داخلنا خدنا شور وكان في شويه تحرش وخرجنا لبسنا وهي نزلت قبلي وانا كلمت جودي كانت لبست وقبلتها ونزلنا مع بعض في الاسنسير ركبت معايا العربيه
جودي / بس مش كتير
انا / هو ايه الا كتير
جودي / اكتر من ساعه ونص ليه كل دا
انا / عادي كان في شويه ورق براجعهم
جودي / بس شكل الورق كان متعب
انا / عادي شغل بقا
جودي / طب خالي بالك من شغلك عشان شكلها كانت تقيله اقصد شغل تقيل
انا / ( فهمت انها شافت رشا وهي خارجه) لا متقلقيش عليا انا محدش تقيل عليا ولا شغل ولا غيره
جودي / هنشوف
انا / بعينك انك تشوفي
وصلنا المعرض والمدير شافني وسلم عليا
المدير / استاذ كريم شرفتنا بقالك فتره مختفي عنا
انا / مشغول شويه في شغل بس
المدير / ايه حابب تغير عربيتك
انا / لا الاستاذه هي الا عايزه عربيه جديده
المدير / تحت امرها طبعا
انا / شوفي جودي اتفرجي براحتك وانا هشرب قهوه في المكتب هنا
داخلت المكتب انا ومدير المعرض
انا / عاوز حتي جي كلاس
مدير / موجوده شوف تحب تستلمها امتا
انا / خلص الورق بتاعها ورن عليا اجي اخدها وامسك الفيزا اصحب المبلغ دالوقتي
مدير / بص انت مش زبون ومش اول مره تتعامل معانا واكيد عارف سعر العربيه في مصر كام انا هعملك خصم من سعرها الاساسي 200 ألف و*** ما هتلاقي السعر دا في مصر
انا / انا قولتلك حاجه او سألتك علي سعر انا عارف انت هتعمل ايه من غير ما اكلم
خد الفيزا وسحب الفلوس منها وجودي داخلت
انا / ايه لقيتي حاجه عجبتك
جودي / اه سبورتاج جديده جميله
مدير / دي عامله مليون و300الف بس عشان استاذ كريم يبقا و 200الف بس
انا / علي فكره يا جودي مش هتجبيها بي اقل من كدا ودي اعله فئه
جودي / تمام اقدر استلمها امتا
المدير / هاخد بس صوره البطاقه ويومين وهكلمك تستلميها والفلوس في اي وقت عادي
جودي / تمام لو في فيزا ممكن تصحبهم دالوقتي
مدير / مفيش مشكله تمام
وخد الفيزا وسحب المبلغ وصور البطاقه
جودي / وانت مش كنت هتجيب عربيه
انا / انا خلاص اخترت ودفعت تمنها كمان
جودي / بالسرعه دي
انا / عشان عارف عايز ايه يومين بقا كلمني اجي اخد العربيتين
وسبته وخرجت لقيت العربيه مغسوله ومتظبطه روحت مدي لي الا غسلها 200جنيه وراحت علي مطعم
انا / انا متغدتش وجعان
جودي / وانا كمان جعانه
نزلنا طلبنا غدا واتغدينا وراغينا شويه مع بعض وبعدين روحتها وانا روحت علي الفلا طلعت غيرت ونزلت قعدت معاهم شويه
سها / ( قربت من ودني) مدام مخدتش شور اول ما وصلت يبقا شكلك لسه واخده بره
انا / هههههههه دايما بتقفشني
سها / حد جديد ولا قديم
انا / لا جديد هحكيلك بعدين
ياسمين/ ايه يا استاذ كريم قولتلي علي شغل وبعدين سكت شكلك غيرت رأيك
انا / لا انا سايبك بس شويه لسه جايه من سفر
ياسمين / انا زهقت من قعدت البيت
انا / خلاص بعد بكرا هاخدك معايا
ياسمين / عايزه مكتب حلو بقا ها
انا / مين قالك اني هيبقا ليكي مكتب
ياسمين / امال ايه بقا
انا / انتي هتقعدي معايا في مكتبي انا اصلا مش موجود ديما في وبيبقا فاضي
ياسمين/ تمام ماشي
فضلنا قاعدين بعدين استأذنت منهم وطلعت نمت
وسها طلعت معايا
سها / ها بقا مين دي
انا / رشا مديره الحسابات في الشركه
سها / وحلوه علي كدا
انا / مفيش احله منك يا قلبي
سها / لا بجد حلوه
انا / انتي مش مصدقه اني مفيش احله منك بالنسبالي
سها / كل عقل كل
انا / المهم هنتغدا بكرا انا وانتي عند صادق باشا وهطلب منه انجي
سها / لازم اكون موجوده
انا / لا مش لازم بس عايزك معايا عشان اعرفهم اني مش بعمل حاجه غير بموافقتك
سها / ماشي يا حبيبي
نمت وصحيت خدت شور ولبست ونزلت فطرت بعدين روحت علي الشركه
وبكدا يكون نهايه الجزء الاول اتمنه تكونه استمتعته معايا اشوفكم علي خير

الجزء الثاني
وقفنا الجزء الا فات لما قولت لي سها اننا هنتغدا عن صادق بكرا
وعرفتها اني وجودها مهم بالنسبالي عشان يبقا فاهمين اني مبعملش حاجه من وراكي وانك كل حاجه بنسبالي وخدتها في حضني ونمت وتاني يوم العادي بتاعي خدت شور وفطرت ولبست وروحت الشركه داخلت مكتب صادق باشا كانت انجي مجتش معاه
انا / صباح الخير يا باشا
صادق / صباح الخير يا كريم
انا / امال انجي مجتش ليه
صادق / قالتلي عايزه تريح النهارده
انا / اها تمام المهم عندي ليك حد يمسك اداره المجموعه هيطور منها جامد اوي
صادق / وانت روحت فين
انا / انا موجود بس دي واحده دارسه ومعاها دكتوره في اداره الاعمال وكانت بتدرس في السويد وسويسرا يعني هتنفعنا جامد
صادق / مين دا
انا / تبقا خالت مراتي بس صغيره مش كبيره 30سنه ولسه راجعه من بره انا قولت فرصه كويسه لينا
صادق / تمام هخاليهم يجهزه مكتب ليها وتبقا نائب ليك
انا / ملوش لازم مكت مكتبي موجوذ كدا كدا مش بكون متوجد كتير حتي استفيد منها والوقت الا هبقا في المكتب معاها
صادق / خلاص تمام الا تشوفه
سمر جبتلي القهوه عند صادق وشربتها مع سجاره وفضلنا نتكلم في الشغل ولقينا اخر واحد ممكن نتوقعه جي زياره لي صادق باشا
سمر / في طابط بره اسمه سالم بيسال علي حضرتك
( سالم دا الظابط الا كان واجع دماغ صادق باشا اكيد فاكرينه )
صادق / خالي يدخل ومتدخليش حد علينا
سالم / دا كدا حلو قوي مش هقول كلامي مرتين وفرته عليا
انا / شكل موت عمك مفرحك
سالم / انت عرفت كمان بي موت عمي وفرت عليا اكتر واكتر
صادق / عايز ايه يا ابني انت
سالم / انا جي اعرفك اني الا بتهددني بي مات يعني موريش حاجه غيرك انت واني ادمرك
انا / انت عبيط يا ابني انت لو فاكر اني عمك بس الا بهددك بي تبقا غبي ومبتفهمش انا الفديوهات الا معايا دي تحبسك وتعملك قضيه وتترفض من مكانك انت فاهم غلط يا ابني
لقيت واشه اتحول
صادق / امشي اطلع بره يلا ولو شفتك تاني ولو صدفه مش هسمي عليك بره وهو بيزعق
سالم واشه احمر وخاف ومشي
لقيت تيلفوني بيرن ونها كانت بتتصل
انا / الواطيه الا مبتسالش
نها / ازيك يا كريم
انا / لا مدام ازيك يا كريم يبقا شكلك مضيفه مالك
نها / عايزه اتكلم معاك شويه ممكن
انا / تمام حاضر ينفع بكرا ولا امر مهم
نها / لا تمام بكرا ماشي
انا / خلاص بكرا الساعه 5 نتغدا سوا ايه رأيك
نها / خلاص ماشي
قفلت معاها وانا بفكر عايزاني في ايه دي
انا / متشغلش دماغك يا باشا بي سالم دا ملوش لازمه
صادق/ لا لا دا اقل من اني احطه في دماغي أصلا
انا/ المهم صح ناوي تنقل في القصر بتاع الرحاب امتا
صادق / يوم فرحكم هعمل فرح في القصر عايز اول يوم ليا في القصر يكون يوم مميز ومحفور في الذاكره
انا / فكرا حلوه بجد
صادق / وشهر العسل هيكون في المالديف علي حسابي كمان
انا / شهر كامل هو اسبوع كفايا اوي مبحبش ابعد عن الشغل فتره وبعدين كدا كدا الايام جايه كتير وهنسافر اكتر
صادق / خلاص يا عم اسبوع انا عارف مش عاوز تفرق بينها وبين سها
انا/ هو كلامك صح ومش هفرق بينهم بس انا فعلا الطبيعي بتاعي مبحبش ابعد عن الشغل فتره كبيره وكمان لو فضلت في مكان واحد فتره كبيره بزهق
صادق / خلاص نعملك رحله شهر في اربع اماكن كل اسبوع مكان
انا / لا حلو اسبوع وانا ابقي اسافر اي وقت تاني اخد سها وانجي ونسافر مع بعض
صادق / تمام علي العموم القصر خلصان اصلا وبيتفرش بس يعني اسبوع بالكتير ويكون جاهز
انا / حلو يعني النهارده نتكلم اني كمان شهر الفرح
صادق / بالظبط كدا
انا / تمام اسيبك بقا اروح مكتبي اشوف ورايه ايه
روحت علي مكتبي وطلبت شاي مع سجاره وكان في مشاريع متقدمه من مدرين الشركات قولت اراجعها بعدين قولت اسيبها لي بكرا لي ياسمين نراجعها انا وهي وبالمره اشوف تفكيرها المشاريع دي المدرين كل سنه بتقدم نموزج لي مشاريع جديده وبندرسها ونختار افضل مشروع فيهم ونفزه وهكذا كل سنه
فضلت قاعد بباشر الشغل والدنيا تمام لحد الساعه 4 روحت لي صادق مكتبه
انا / همشي بقا اغير واخد شور واجيلك علي الغدا
صادق / تمام ماشي
انا / اه وكنت عايز 5 جردات من شركه بتاعت الامن
صادق / 5 ليه
انا / واحد منهم للشغل 4 ليا انا في الفلا
صادق / خلاص بكرا هيكونه عندك
انا / تمام
سبته ونزلت خدت العربيه وروحت علي الفلا سلمت عليهم
انا / سها يلا اجهزي
سها / حاضر علي متاخد شور هكون جاهزه
طلعت خدت شور ولبست وكانت سها لبست برضو واحنا نازلين ياسمين كانت طلعه الاوضه بتاعتها
انا / اعملي حسابك الصبح هتيجي معايا الشركه
ياسمين / خلاص ماشي كمان اجهز شهادات بتاعتي
انا / مش مهم بس ماشي هاتيهم
خدت سها ومشيت واحنا في الطريق
انا / نها كلمتني النهارده
سها / ايه واحشتها
انا / ههههه لا شكلها معاها مشكله هروح اتغدا معاها واشوف مالها بكرا
سها / ماشي يا حبيبي انت عارف نها بتعتبرك اخوها
عديت جبت علبه شكولاته الاول قبل ما اروح ورحتلهم علي الفلا
صادق / انت بتهزر ايه الا جايبه دا
وسلم عليا وسلم علي سها
انا / حاجه بسيطه
ولقيت انجي نازله متألقه في فستان روعه وسلمت عليا وعلي سها
فعدنا اتغدينا وانجي وسها قعده مع بعض علي جنب وانا صادق قعدنا مع بعض في الجنينه نشرب الشاي
صادق / بص انا عارف طبعا انت جي ليه في انت لما تمشي هفاتح انجي في الموضوع وارد عليك باليل
انا / متشلش هم سها بتكلمها والرد هيجي دالوقتي
صادق/ عملتها ازيه جايب مراتك تخطبلك هههههههه دانت جبار
عند سها وانجي
سها / بصي يا انجي انا عارفه اني كريم جي النهارده يطلب ايدك وانا مش زعلانه بالعكس سعاده كريم عندي بالدنيا كلها
انجي / انا بجد مستغربه ولما كريم قالي انك انتي الا هتيجي وتتكلمي معايا في الموضوع دا انا مصدقتش لاني مستحيل اتخيل اني في ست ممكن تعمل كدا
سها / الا بتحب حد تتمني يشوفه سعيد ومبسوط وانا مش بحب كريم بس لا دا بالنسبالي الدنيا وما فيها
انجي / وانا اوعدك اني عمري مهعمل مشاكل بينكم عشان حبيتك بجد واعتبرتك اختي
وراحه حاضنه سها وحضنه بعض ولقناهم داخلين علينا
انجي / انا موافقه يا بابا
صادق / الف مبروك يا ولاد يلا جهزه نفسكم علي الفرح اول خميس الشهر الجي وهيكون في القصر الجديد في الرحاب
كنت جايب خاتم الماظ معايا لبسته لي انجي
سها / طب اخد اوبر انا واروح واتعشي انت وانجي مع بعض النهارده
انجي / لا لا كريم هيوصلك
سها / يا بنتي في ايه عادي
انا / خلاص يا سها كدا كدا انا هروح النهارده وبكرا هنتعشي انا وانجي مع بعض
انجي / خلاص اوكي ماشي
وقعدنا شويه مع بعض نرغي ونتكلم وخدت سها ومشيت روحت
لقيت خالد بيتصل بيا
انا / ايه خالد اخبارك
خالد / تمام يا كريم كنت عاوز اتكلم معاك في موضوع
انا / خير في ايه
خالد / مش هينفع في التيلفون
انا / خلاص بكرا اجيلك اشرب القهوه الصبح معاك
خالد / تمام يا كريم
قفلت معاه وشكيت انه عرف علاقه بين سمر اخته وصادق قعدت في الجنينه شويه ولقيت شروق جايه تقعد معايا
شروق / مش كدا خالص بقيت نسيني
انا / معلش يا قلبي انا عارف اني مقصر معاكي الفتره دي بس ضغط شغل وداخل علي جواز
شروق / جواز من مين
انا / انجي بنت صادق باشا
شروق / طب وسها
انا / دا هي الا خطبتهالي النهارده
شروق / يا ابن اللعيبه عملتها ازيه دي
انا / عيب عليكي اخوكي مسيطر
شروق / يعني لما سها قالت انها مستعده تجورك بي نفسها مكنتش بتهزر
انا / سها بتحبني ومستعده تعمل اي حاجه في سبيل سعادتي وبس
شروق / فعلا الحب اعمي
انا / طب يلا يا عميه عشان اطلع انام يوم طويل بتاعي بكرا
سبت شروق وطلعت نمت وصحيت الصبح خدت ياسمين معايا ورحت علي الشركه ‘داخلت الشركه الجديده الاول
فرح / صباح الخير استاذ كريم
انا / صباح الخير خالد فوق
فرح / ايوه يا فندم تحب اجبلك القهوه
انا /اه ياريت وشوفي استازه ياسمين تشرب ايه
ياسمين/ ممكن قهوه مظبوط
فرح / تحت امرك
انا / فرح استاذه ياسمين هتبقا النايئب بتاعي ها
فرح / اهلا وسهلا بحضرتك
ياسمين / هي دي الشركه مش كبيره
انا / ههههههه دا شركه صغيره مسؤاله عن الأمن والسيستم بتاع مجموعه الشركات احنا الا بنحمي الداته بتاعتنا بنفسنا مع مجموعه من المهندسين الافضل في مصر واحنا الا عاملين السيستم كمان
ياسمين / اها لا فكره حلوه امال الشركه
انا / شوفتي المبنه الكبير الا جنبنا هو دا
ياسمين / اها تمام
طلعت عرفت خالد علي ياسمين بعدين وريتها الشغل والشباب وكل حاجه وخدت سالي علي جنب
انا / ايه مفيش جديد في الموضوع الا كلمتك عليه
سالي / صعب ومش عايزه اعمل هجمات قويه عشان محدش ياخد باله اني بخترق
انا / طب كملي زي ما انتي وعايز كمان تراقبي الظابط سالم فاكره
سالي / اه فاكره تمام حاضر
انا / خالد تعاله عايزك جوه بعد ازنك يا ياسمين
ياسمين / اتفضل
انا / خير يا عم
خالد / خير بس مش وقته خالص
انا / قول يا ابني في ايه محدش هيدخل علينا
خالد /( ساكت ومش عارف يتكلم) سمر علي علاقه مع صادق ومش عارف اعمل ايه
انا / عارف وكلمت اختك كتير
خالد من النوع الغلبان وبيخاف من خياله يعني مش هيقدر يعمل حاجه مع صادق
خالد / ومعرفتنيش ليه يا كريم من الاول
انا / اديك عرفت هتعمل ايه لو كنت قولتلك من أول كنت هتعمل ايه
خالد / ( ساكت ومش عارف يرد عليا)
انا / بصي يا خالد سيب الدنيا ماشبه زي ما هي كدا ويوم متيجي اختك تتجوز انا هعملها العمليه وترجع بنت تاني ومتشغلش دماغك بي الموضوع دا تاني
خالد / انت شايف كدا يعني
انا / ملهاش حل تاني يا خالد
خالد / لو اختك كنت هتعمل كدا
انا / انا غيرك يا خالد لو اختي كنت قتلتها وقبل مقتلها هقتل صادق
لاكن انت مش هتقدر تعمل كدا عشان انت مبتحبش العنف
خالد / عندك حق انا مش هقدر علي واحد زي دا برضه
انا / اهدا كدا وركز في شغلك واعتبر انك متعرفش حاجه وانا من ناحيتي هنهي العلاقه دي خالص
خالد / يعني بجد هتقدر تنهي العلاقه دي
انا / اعتبرها مش هتتكرر تاني
وسبته وخرجت
انا / معلش يا ياسمين وجع دماغ الشغل يلا بينا
ياسمين / لا تمام يلا
روحنا الشركه طلعت فوق لقيت سمر وفي 5 حيوانات
انا / صادق باشا جوه
سمر / اه قالي اني اخاليك تقابل الشباب دول
انا / اخباركم يا رجاله
كلهم / تمام يا باشا
انا / معلش بقا اتأخرت عليكم 5 دقيق واكون معاكم
وداخلت لي صادق باشا وعرفته علي ياسمين
ياسمين / ودي شهدات بتاعتي
صادق / كلمه كريم شهاده بنسبالي بس هناخدهم نحطهم في الملف بتاعك مش اكتر وتقدري تستلمي شغل من بكرا
انا / لا بكرا مين من دالوقتي هدخلها مكتبي تشوف المشاريع الجديده وتدرسها
صادق / خلاص تمام
انا / امال انجي بتدلع ولا ايه
صادق / سيبها يا براحتها بقالها سنين شايله الشغل
انا / ماشي يا باشا استأذنك انا
وخدت ياسمين علي مكتب بتاعي وطلعت ورق المشاريع فهمتها اننا كل سنه بنختار منهم مشروع ونفزه وقالتلي تمام هاخد فكره سريعه عنهم
انا / بس في خلال أسبوع عايز اعرف هنشتغل علي انهي مشروع
ياسمين / تمام وكانت قاعده علي الكنبه
انا / قومي اقعدي علي المكتب دا كرسي بتاعك
ياسمين / مينفعش
انا / اسمعي الكلام وسبتها وخرجت
سمر / كريم هي مين دا
انا / دي استاذه ياسمين نائب المدير وهتبقا في مكتبي علي طول
سمر / تمام ماشي
انا / من النهارده مفيش مقابلات تاني مع صادق ولو حصل وقابلتي هتزعلي مني
وسبتها ورحت للجردات
انا / معلش يا رجاله بس معايا ضغط شغل شويه
كلهم / ولا يهمك يا ريس
انا / بصي انا عاوز 4 منكم في الفلا بتاعتي في الرحاب 2 صبح و2 باليل وواحد هيكون في المبنه الجديد في الشركه من 12 لي 12 وهيغطي اجازات بتاع الصبح وبتاع باليل
عرفتهم الشغل وقولتلها من بكرا شغلكم هيبدأ ورجعت لي ياسمين لقيت رشا معاها
انا / استاذه رشا نورتي
رشا / ازيك يا استاذ كربم
انا / اتعرفتم
ياسمين / اه اتعرفنا طبعا
انا / تمام انا رايح مشوار يا ياسمين معلش اول يوم هسيبك لوحدك تقدري تاخدي اوبر
ياسمين / لا لا تمام متشغلش بالك بيا شوف مصالحك انت
سبتهم وخرجت كلمت نها عرفتها اني هعدي عليها في الصيدليه قالتلي انها في البيت واخده اجازه قولتلها خلاص اجهزي وانا جايلك اخدك ورحتلها البيت وركبت سلمت عليا بصيت حسيت عنها ورمي وشكلها كانت بتعيط روحنا مطعم طلبنا غدا ونها كانت سرحانه ومش بتاكل
انا / انا عارف من عينك اني في مشكله مضيقاكي بس ممكن تاكلي واعتبري مشكلتك محلوله
نها / مليش نفس بجد
انا / مانتي لو مكلتيش مش هعرف اكل
لقتها بدات تتدمع طلبه الحساب وخدتها ورحت علي شقه مدينه نصر وطلعنا فوق
انا / اعملك شاي معايا
نها / لا شكرا
عملت شاي وجيت ولعت سجاره
انا / احكي بقا من غير عياط
نها / بصي بعد ما سها سابت الصيدليه جي مدير جديد وابتدا يقرب مني يوم عن يوم وبقيني نتكلم كتير باليل علي الواتس وفي يوم روحت معاه شقته وعملت معاه علاقه لحد هنا وكان تمام روحتله اكتر من مره كل دا وطلع مصورني فديوهات كتير في يوم روحتله لقيتها جايب 2صحابه وعازيمهم عليا جيت امشي راح موقفنا قالي لو خرجتي من بابا استحملي الا يجرالك وراح موريني الفديوهات انا اتصدمت قالي قومي خدي شور واجهزي عشان مزغلش منك واعملي حسابك هتباتي النهارده معانا وكلمت ماما قولتلها اني بايته عند صحبتي عشان تعبانه واهلها مسافرين وداخلت غصب عني خدت شور ولبست قميص وخرجت وفضله التلاته ببدله عليا اليوم كله كنت بنام اصحي علي واحد بينيك فيا او اتنين وبرضه صور الحفله دي من الساعه 6باليل لحد تاني يوم بينكه فيا والا يتعب ينام ويصحي يكمل كل دا وهي بتحكي وتعيط
انا / طب خلاص اهدي وانا هتصرف هاتي رقمه
وخدت الرقم منها اسامي صحابه ايه قالتلي عليهم كلمت سالي
انا / سالي هبعتلك رقم تخترقي كل حاجه عنده وتجيبي الفديوهات الا علي الجهاز وفي 2 اسمهم ********* مش معايا ارقامهم تاخديها من عنده وتجيبي فديوهات من عندهم وتشوفي لو ناقلنها في حته تانيه او حاجه وبعدين تدمري اجهزه بتاعتهم ولو ناقلين ملفات علي اجهزه متدمريش حاجه وعرفيني قدامك ساعه وتديني التمام
سالي / حاضر سلام
قفلت معاها موضوع سهل بسيط شوفتي لقتها حضنتني
انا / ابعدي بقا عشان انتي واحشاني بدل ما اقوم اختصبك
نها / دانت الا واحشني اوي وزبك واحشني
راحت بايساني من شفايفي
نها / هدخل اخد شور ممكن
انا / بيتك طبعا
داخلت تاخد شور كنت انا قلعت وقاعد بالبوكسر لقتها خارجه ملط
نها / عارفه انك بتحب تشوفنا ملط
وجت علي قعدت ما بين رجلي ونزلت البوكسر فضلت تمص في حوالي 10دقيق قومتها وقفت قدامي وانا قاعد زي ما انا وكسها قدام بوقي فضلت اكل في الحسها ومداخل صباعين في كسها وهي بتصرخ ااااااااااااه ااااااااااااه ولقتها اترعشت ونزلت وكانت هتقع روحت شايلها داخلتها الاوضه ونيمتها علي بطنها وركبت فوقها وراشقت زبي في كسها مره واحده اااااااااااااااه اصرخي محدش هيسمعك هنا اااااااااااااااه زبك فشخني يا كريم اااااااااااااه وانا نازل رزع في كسها وهي بتصوت اااااااااااه ااااااااااه كمان يا كريم ااااااااااااااااه انا برتاح معاك اوي يا احله زب في حياتي ااااااااااااااااه وترعشت ونزلت تاني علي زبي روحت مطلعه ومداخله في طيزها اااااااااه ااااااااه طيزي طيزي ااااااااااه كمان اااااااااااااه نيكني جامد اااااااااه افشخ طيزي وكسي اااااااااااااه نيكني جامد يا كريم ااااااااااااااه وانا نازل فحت في طيزها وبضربها علي طيزها اااااااااه اوي اكتر افشخ الشرموطه بتاعتك ااااااااااااااه ااااااااااااااااه كمان يا قلبي اااااااااااااااه طيزي وكسي ملكك يا حبيبي نيك جامد ااااااه ااااااااه نكني يا كريم وبدأت تعيط من الشهوه العاليه الا وصلت لها روحت مطلعه وراشقه في كسها ااااااااااااه وتصرخ وانا برزع زبي لي اخره في كسها ااااااااااااه ااااااااااااه زبك فشخ كسي حرام عليك اااااااااااه ااااااااااااه قوي يا كريم نكني جامد واحشتني وفضلت ارزع فيها وانا مش عاتق كسها وطيزها احمرت من الضرب عليها وهي تصرخ ااااااااااااه كفايا بجد مش قادره كسي مش قادره حرام عليك اااااااااااه ااااااااااااه ارحمني وهاتهم بقا ولقيت نفسي خلاص هجيب وهي نزلت لي المره التالته روحت مطلع زبي وحاطه في بوقها فضلت تمص لحد ما شربته كله وبلعته ونمنا علي السرير وولعت سجاره
نها / ياااا يا كريم النيك معاك ليه طعم تاني انت بجد راجل وتمتع اي ست تحتك
انا / يلا طيب ناخد شور عشان رايحه اتعشه مع خطيبتي
نها / خطيبتك مين دي
انا / اسالي صحبتك تقولك
وقومنا خدنا شور ولبست بدله من البيت ونزلت روحت علي الفلا لي انجي كانت لابسه وجاهزه ولقيت رساله من سالي بتقولي كله تمام مكنش في فديوهات غير معاه وبس ومتنقلوش في حتي وانا دمرت الاجهزه قولتلها تمام وبعت لي نها عرفتها انها تمام والفديوهات اتمسحت وانا هتصرف مع الخولات دي بطريقتي وخدت انجي وروحنا اتعشينا بره وسهرنا سهره حلوه مع بعض قولتلها اعملي حسابك شهر مش هاجي جنبك عايزه في داخلتنا بي صحتك زي مانتي ضحكت قالتلي حاضر يا حبيبي وخدتها روحتها وانا طبعا كنت هلكان من اليوم الطويل دا وروحت وعرفتهم بكرا الساعه 8 في اتنين امن جاين وزيهم اتنين باليل وطلعت حطيط دماغي علي السرير روحت في النوم علي طول صحيت الصبح العادي ورحت الشركه وفضلنا انا وياسمين بنراجع الشغل مع بعض وبنشوف المشاريع الجديده وجالي تيلفون من ماما ودي اول مره تكلمني وانا في الشغل اكيد لي حاجه
انا / ايه ماما في ايه
ماما / الحقنا يا كريم وبتعيط
انا / في ايه حد جراله حاجه
ودا الا هنعرفه الجزء الجاي
وبكدا يكون نهايه الجزء الثاني واتمني انكم استمتعته معايا وشكرا علي تعليقاتكم الجميله اشوفكم علي خير باي

اخباركم ايه واحشتوني اسف علي التأخير عشان بكتب في قصه تانيه بعنوان الخواجه في قسم قصص الجنس العاديه الا حابب يتابعها نرجع لي قصتنا
الجزء الرابع
وقفنا الجزء الا فات لما كنت في المكتب براجع المشاريع انا ياسمين وبنشوف هنستقر علي انهي مشروع نشتغل في ولقيت ماما بتتصل بيا
ماما / الحقنا يا كريم
انا / في ايه حد جراله حاجه
ماما / سها يا كريم وقعت من علي السلم وهي نازله من فوق ورايحين بيها المستشفي
انا / انتي بتقولي ايه انا جي حالا
ياسمين / في ايه يا كريم
انا / سها تعبانه شويه لازم اروحلها
ياسمين / انا هاجي معاك
انا / مينفعش نسيب الشغل انا وانتي سلام
نزلت جري خدت العربيه وبي اقصه سرعه كنت في المستشفي
لقيت عمي رجب وماما وحماتي وقفين قدام الباب وهي جوه
انا / طمنوني سها كويسه
رجب / الدكتور جوه معاها لسه مطلعش
خرج الدكتور
انا / طمني يا دكتور
الدكتور / هي بخير ومفهاش حاجه بس لي الاسف مقدرناش ننقز الجنين
ماما وحماتي فضله يعيطه
انا / بس في ايه سها بخير دا المهم واكيد *** هيعوضنا خير ممكن ادخل اشوفها
الدكتور / اه اتفضل وممكن ساعه كمان نطمن وتروح معاكم
انا / تمام يا دكتور
دخلتلها لقتها بتعيط والممرضه معاها روحت عليها خدتها في حضني عيطت اكتر
انا / اهدي يا بنتي في ايه المهم عندي انك بخير وكويسه مش عايز حاجه تاني واكيد ر*** هيعوضنا خير يعني يا سها متعيطيش بقا عشان خاطري
سها / انا عارف يا كريم اني نفسك في ولد مني بس غصب عني و****
انا / يا حبيبتي انتي عندي بالدنيا وانتي عارفه كدا كويس كفايا عليا انك ماليه عليا حياتي اهدي بقا لو بتحبيني
سها / حاضر اهو
وبتمسح عينها من الدموع الممرضه اديتها كوبيه مايه شربتها وبدات تهدا روحت مطلع 500جنيه اديتهم للمرضه
انا / اتفضلي انتي وداخلي الا بره عشان يطمنه عليها
داخل ماما وحماتي وعم رجب واطمنه عليها ساعه وكنت واخده البيت وروحتها وقعدت اطمنت عليها لقيت صادق باشا بيتصل
صادق / في ايه يا كريم سها مالها
انا / الحمد *** بخير يا باشا بس الجنين نزل
صادق / هي كانت حامل
انا / اه في بدايه الشهر التاني
صادق / ر*** يعوضكم خير سلملي عليها كتير وانجي نزلت جايلكم في الطريق تطمن عليها
انا / تمام يا صادق باشا متشكرين علي سؤالك
شويه ولقيت ياسمين وانجي داخله وياسمين داخله بتعيط وخدت سها بالحضن
انا / اهدي يا ماما ما صدقه هدتها وبقت كويسه
ياسمين / معلش انا اسفه
انجي / حمد *** علي سلمتك يا سها وروحت حضنتها وعينها دمعت
انا / يادي النيله انتي كمان انته حريم نكد
انجي / لا خلاص اهو
سها / هههههه من اولها خايفه تزعلي
ياسمين باست بي استغراب عشان لسه محدش يعرف موضوع الجواز
انا / لو اعرف اني انجي هتضحكك كنت جبتها من بدري
انجي / ارجوز انا
انا / احله ارجوز روحت بعتلها بوسه في الهوا
سها / ايه يا استاذ انا قاعده
انا / خلاص غمضي عينك ههههههه
كلنا ضحكني وداخلت شروق كانت في الجامعه
انا / لو عيطي هتضربي انا بعرفك
شروق / انت عارف انا بارده مش بعيط بس بحزن جوايا جامد
وراحت حضنت سها وفعلا شروق جامده بتعرف تمسك نفسها بس من جواها بتحزن جامد ودا اكبر غلط انك تكتم جواك يتعبك اكتر تبكي وتخرج الا جواك احسن كتير فضلنا قاعدين شويه والغدا جهز وانجي اتغدت معانا وخرجت معاها لي لحد عربيته وكان معاها الحرس وخدت بعضها ومشيت لقيت تيلفوني بيرن
انا / ايوه يا استاذ مصطفى
مصطفي / كريم باشا اخبارك ايه
انا / تمام انت طمني عليك
مصطفي / تمام باشا بتصل ابلغك بس اني عربيات جاهزه في اي وقت
انا / تمام هبعتلك لوكشبن تبعتلي عليه عربيتي وانا بكرا هعدي اخد منك عربيه تانيه
مصطفي / تمام يا باشا
قفلت معاه وبعتله اللوكيشن وبعدها بي ساعه ونص كان عربيه جدت بره وخرج استلمتها وخدت الورق من السواق واديته 1000جنيه ومشي طلعت لي سها وخدتها في البلكونه
انا / ايه رأيك
سها / ****جميله اوي
انا / هرخصها ويبقا معانا 3عربيات نركب اي واحده منهم في اي وقت
سها / **** يذيدك يا حبيبي
انا / طول مانتي جنبي **** هيذدني ويكرمني كمان
راحت سها بايساني
انا / متسخنيش عليكي وانتي اصلا مش هينفع اعمل معاكي حاجه اهدي بقا
سها / هههههههه اجبلك شروق
انا / اقولك صراحه نفسي في ياسمين بس خايف تحصل مشكله
سها / كنت عارفه وعلي فكره هي مش بنت
انا / عرفتي منين
سها / مش بنخبي عن بعض حاجه
انا / يعني هي عارفه بموضوع التبادل
سها / لا طبعا بحكيلها عن العلاقه بنا وازيه انت جامد وهي بتحكيلي علي الولد الا بينام معاها وهي مسافره
انا / اها ماشي كويس انك قولتيلي
عند صادق باشا
سمر / اااااااه اااااه يا صادق باشا زبك موتني اااااه
صادق / انتي االا كسك نار يا شرموطه
سمر / اااااااه اااااااااه افشخ كسي وطيزي الاتنين يا باشا ااااااه
صادق / نفسك في اتنين انتي يفشخوكي
سمر / اااااااااه اوي عايزه اتنين يفشخه كسي وطيزي في وقت واحد اااااااااااه نزلهم بقا مش قادره اااااااااااه ااااااااااه
وراح صادق باشا منزل في كسها ونام فوقها
عند حسام وندا
ندا / صحبك نسينا خالص
حسام / يا بنتي مفحوت في الشغل مش بمزاجه
ندا / يعني معرفش يجي ساعتين يرحني
حسام / بيخلص شغل ويروح علي طول غصب عنه
تيلفون حسام رن وكانت شروق بتكلمه وحكتله علي الا حصل لي سها
حسام / طب مكلمتنيش ليه من بدري يا شروق عشان اجي اطمن عليها
شروق / من اللهفه مجاش في بالي ولما اطمنت كلمتك
حسام / خلاص عرفي كريم اني هاجي بكرا انا وندا علي العصر كدا نطمن عليها
شروق / ماشي حاضر
اتصلت بي صادق باشا
صادق / ايوه يا كريم
انا / معلش يا ريس هأجز يومين كدا اطمن علي سها وياسمين موجود تتابع الشغل
صادق / اكيد طبعا خاليك جنبها لحد ما تبقا كويسه وسلملي عليها
انا / يوصل يا باشا
قفلت معاه وسمر بتكلمه
سمر / كريم دا
صادق / اه
سمر/ علي فكره عرف الا بنا وطلب مني انهي العلاقه دي
صادق / ومقولتليش الكلام دا ليه
سمر / مانا قولت اهو
صادق / طب يلا قومي البسي وانسي اي حاجه حصلت قبل كدا
سمر / ( بتبصله بستغراب)
صادق / انتي سمعتي
سمر / حاضر حاضر
وقامت لبست ومشيت
عند رومانوف في روسيا
رومانوف / حبيبتي اشمعنا مصر
نتاشا / اريد زياره مصر ومعالم السياحيه
رومانوف / تمام حبيبتي سوف اكلم صديقي صادق في مصر واجعله يهتم بكي
نتاشا / حسنا ابي انا ممتنه لك جدا لاكن ارجو ان يكون في اسرع وقت
عندي انا في الفلا
قاعد مع سها في الجنينه شويه فضلنا نتكلم لقيت جودي بتتصل
انا / ايوه يا جودي
جودي / ازيك يا كريم عامل ايه
انا / تمام وانتي
جودي / تمام ايه الراجل مكلمكش
انا / لا كلمني بس النهارده سها كانت تعبانه شويه مقدرتش اروحله بكرا نروح انا وانتي
جودي / مالها الف سلامه
انا / شويه تعب صغيرين
جودي / خلاص اقفل انا هكلمها
انا / اقفل ليه خدي اهي معاكي
واديت سها التيلفون فضله يرغو مع بعض شويه وبعدين قفلت
سها / ايه رايح معاها فين
انا / كانت عاوزه عربيه روحت المعرض الا بتعامل معاه حجزت عربيه ليا وليها وهي هتاخد عربيتها بكرا
سها / اه تمام انا هطلع انام شويه حاسه اني تعبانه
انا / يلا وانا كمان
طلعنا خدتها في حضني ونمني صحيت الساعه 8 الصبح روحت مصحي سها
سها / في ايه يا كريم
انا / اصحي يلا نروح النادي نفطر
سها / نادي ايه روح شغلك
انا / لا انا اجازه قومي يلا
سها / حاضر
قامت خدت شور وانا خدت شور بعضها ولبشت ترنج وانا كمان لبست ترنج وررحنا النادي فطرنا والجو كان جميل الصبح لحد فضلنا قاعدين لحد الساعه 1 ورجعنا الفلا خدنا شور ونمنا ساعتين وقمنا لبسنا وخدتها غديتها في مطعم بره ولفينا شويه بالعربيه اليوم كله كان لي سها حتي لو حد كلمني من الشغل مكنتش برد رجعنا الفلا لقيت حسام وندا
انا / وانا اقول البيت مضلم ليه اتاري حسام وندا هنا
حسام / حظك حلو اننا مش جاينلك اصلا
ندا / احنا جاين نطمن علي صاحبه البيت مش بيتك علي فكره يعني انت ضيف هنا
سها / ههههههه نورتنه يا جماعه و****
انا / بطلي مجامله فين النور دا
ماما / متسكت يا زفت بقا وخف رخامه علي العيال
انا / حظكم حلو ماما حكمت
حسام / يخاليكي ليا يا حماتي
انا / مانا حماك علي فكره ها
كلهم ضحكه فضلنا نهزر واتعشينا كلنا مع بعض وحسام خد ندا وروح وانا خدت سها وطلعت فوق قعدنا شويه في حضن بعض
سها / رايح شغل بكرا
انا / لا معاكي بكرا برضه
سها / لا يا حبيبي انا كويسه خلاص روح شوف شغلك
انا / عاوز افضل جنبك
سها / عشان شغلك يا حبيبي انا شوفت كام مكالمه النهارده وانت مبتردش علي حد
انا / خلاص هروح ساعتين وابقي اجيلك
سها / الا يريحك يا حبيبي بس عارف البت انجي طلعت كويسه اوي
انا / ليه بتقولي كدا
سها / لما جت امبارح وحضنتني وعيطت حسيت انها اختي فعلا والنهارده اتصلت بيا اكتر من مره تسألني لو عايزه حاجه تجبهالي
انا / غلبانه انا عارف
وخدت سها في حضني ونمنا صحيت الصبح العادي خدت شور وفطرت ولبست وخدت العربيه وياسمين وروحنا علي الشركه قبل ما اطلع
انا / ياسمين ادخلي لي خالد كدا شوفي الشغل وشوفي لو ناقصه حاجه
ياسمين / تمام حاضر
طلعت الشركه فوق طلبت قهوه من سمر وداخلت لي صادق باشا
صادق / كريم ايه الا جابك
انا / سها اتحسنت وبقت كويسه وهي الا قالتلي انزل الشغل انت عارف مش بحب القاعده بتاعت البيت
صادق / طب تعاله اقعد
القهوه جت ولعت سجاره معاها
صادق / اجتماع مجلس الاداره كمان يومين عملت ايه
انا / النهارده هناخد قرار
صادق / طيب تمام
انا / استأذنك بقا اشوف الا ورايه
سبته وروحت المكتب لقيت ياسمين قاعده علي كرسي المكتب جت تقوم من مكانها
انا / رايحه فين زي مانتي قاعده
ياسمين / مينفعش يا كريم
انا / اسمعي الكلام قوليلي عملتي ايه في المشاريع الا معاكي
ياسمين / طلعه فيل من درج المكتب دا افضلهم بي فارق كبير
خدت منها الفيل بصيت عليه
انا / اكيد
ياسمين / جدا بالنسبه لي حاله السوق دا مشروع مكسبه مضمون 100%
انا/ تمام خدي الملف الا معاكي واعرضي علي صادق باشا
ياسمين / حاضر
انا / وانتي خارجه خالي سمر تبعتلي شاي
خرجت راحت لي صادق باشا ورته المشروع وانجي قالتلها طيب سيبي وهنبص عليه واكيد متأكدين من كرارك انتي وكريم وسبتهم وخرجت وسمر جبتيلي الشاي وكملنا بقيت اليوم شغل
ياسمين / كنت عاوزه اجيب عربيه جديده تعرف معرض يكون تبعك او حاجه
انا / بعد الشغل هاخدك معايا انا رايح المعرض مع واحده اعرفها تستلم عربيتها
ياسمين / اوكي تمام
خلصنا شغل وخدت ياسمين وروحت لي جودي واتصلت عليها نزلت
انا / شايفه العماره دي في الدور 5 في الشقه بتاعتنا برضه
ياسمين / مكان جميل وهادي
عم جابر / كريم باشا واحشنا و***
انا / ازيك يا راجل يا طيب عامل ايه
عم جابر / بخير يا باشا انت طمني عليك
انا / بخير يا عم جابر روحت مطلع 200جنيه اديتهاله
عم جابر / كتر خيرك يا باشا خيرك سابق
نزلت جودي ركبت معانا
جودي / مش هتعرفني
انا / دي ياسمين خالت سها
جودي / بتهزر صح
انا / هههههههه لا مش بهزر ولا حاجه خالتها فعلا ودي جودي زي اختي الصغيره كدا يا ياسمين
ياسمين / اهلا بيكي يا جودي
جودي / اهلا بيكي بس شكلك صغير بصراحه ازيه خالتها انت بتكدب
ياسمين / هههههه لا مش بيكدب انا خالتها فعلا بس زي الاخوات
روحنا المعرض وجودي استلمت عربيتها
انا / خدي عربيتك بقا وبكرا هكلمك نروح نرخص انا وانتي
جودي / تمام باي
انا / اتفرجي يا ياسمين علي الا عايزه وشوفي العربيه المناسبه ليكي هشرب كوبايه قهوه مع استاذ مصطفي
مصطفي / اتفضل يا كريم باشا
داخلنا المكتب وجت القهوه
ياسمين / كريم ممكن كلمه علي جنب
انا / ايه قولي
ياسمين / انا كل الا معايا600 الف والعربيه الا عايزاها تعمل 750 هيوافق يقسط الباقي
انا / تعالي طيب
مصطفي / ها اختارت حاجه
انا / اه تيوتا كرولا
مصطفي / انت عارف مش بتعامل معاك كا زبون
انا / عارف يا مصطفي قول
مصطفي / 700الف ودا ليك انت انت اكيد عارف سعرها
طلعت الفيزا اديتهاله وخد الفلوس وخد بطاقه ياسمين صورها
انا / خلص كل حاجه وابعتها علي الفلا عندي
مصطفي / يومين وتكون عندك يا كبير
خدت ياسمين ومشيت
ياسمين / طب هقسط 100الف الباقين ازيه.
انا / انا طلبت من قسط متسكتي
ياسمين / لا مش عاوزاها
انا / حاولي 600الف علي حسابي و 100الف ابقي ادفعي كل شهر جزء الا تقدري عليه
ياسمين / كدا ماشي
روحت روحت وكلمت صادق باشا
انا / باشا عاوز خدمه
صادق / خير قول
انا / كلملي رئيس وحده مرور مدينه نصر
صادق / روح بكرا وادخل قوله انك تبعي هتلاقيني مكلمه حاجه تاني
انا / تسلم يا باشا وبكرا هتأخر شويه
صادق / تمام
قفلت معاه وعده اليوم عادي تاني يوم كلمت جودي قبلتها عند المرور وداخلت جوه قبلت رئيس الوحده خلصلنا كل حاجه واحنا قاعدين في مكانه في ساعه استلمنا الرخصه والنمر وكانت متعلقه كمان ومشينا
جودي / طبعا مفطرتش تعاله افطر معايا
انا / فعلا مفطرتش
جودي / طب يلا تعاله ورايه
انا / يلا
وصلنا وطلعت انا وهي وداخلت شقتها كانت اول مره ادخلها
انا / معندكيش حجات كتير في الشقه ليه
جودي / متعوده اني مجبش غير الحاجه الا محتاجها بس مش همله الشقه علي الفاضي يعني
انا / عندك حق
جودي / ثواني اغير واخرج اعمل فطار
داخلت غيرت كنت انا قلعت القميص وانا من عادتي بلبس قميص تحته تشيرت نص علي طول وهي خرجت لابسه هوت شورت وكت وكان شكلها يهيج الحجر داخلت تعمل الفطار
جودي / كريم تعاله ثواني ممكن
روحتالها
جودي / ممكن تنوالني المقاليه من فوق
جيت وراها وانا زبي هيتفرتك من البنطلون ورحت لازق فيها من وره رشقت زبي في طيزها لقتها بترجع لو وره فضلت كدا حوالي 20ثانيه وجبت المقاليه وادتهالها ببص علي طيزها لقيت الهوت شورت داخل في الفلقتين عرفت انها ملبستش اندر روحت ماسك الهوت شورت مخرجه من طيزها بصتلي وضحكت
جودي / بس اسكت واطلع بره
خرجت شويه وجابت الفطار فطرنا وداخلت تعمل الشاي وندهت عليا اجبلها السكر وواقفه نفس الواقفه
انا /امال وانتي لوحدك بتندهي البواب روحت ضاربها علي طيزها
جودي / اااه بطل سفاله شويه ههههههه
روحت وراها تاني المرادي لازق فيها اكتر اكتر وهي بترجع اكتر بي طيزها روحت قافش في صدرها
جودي / بتعمل ايه يا كريم
انا / سيبك من الشاي وانا لسه بقفش في صدرها وهي مش لابسه برا ولقتها ساحت في أيدي نزلت بي ايدي علي كسها لقيت الشورت مبلول علي الاخر انا لازق فبها من وره وعمال ابوس في رقبتها وايدي علي بتفعص في صدرها والنانيه علي كسها ولقتها بتترعش وبتنزل عسلها في الشورت وايدي اتبلت روحت حاطط ايدي علي بوقها لقتها بتلحس عسلها لفنها وخدت شفايفها في بوسه جامده وايدي بتقفش في طيزها وبضربها عليها روحت رافعها من طيزها لقتها لفت راجلها علي واسطي وايدها علي رقبتي ومشيت داخلت بيها الاوضه رميتها علي السرير وقلعت التشيرت وبفك البنطلون وهي قلعت هي كمان ‘بقت ملط وانا نزلت البوكسر وشافت زبي عينها برقت جامد ايه كل دا روحت رايح وواخد راسها لي زبي فهمت عاوز ايه وبدأت تمص وكانت دكتوره في المص فعلا شويه ونيمتها ونزلت مص في حلمه صدرها ونزلت لي حد كسها لحس لقتها حتت ايدها علي كسها
جودي / انا لسه بنت يا كريم
انا / متخافيش
كملت لحس في كسها ولقتها بتنزل تاني قلبتها علي بطنها وضربتها كام ضاربه علي طيزها اااااااااه براحه طيزي بتوجعني
انا / انتي لسه شوفتي وجع وداخلت صباعي في طيزها لقتها مفتوحه وداخل بسهوله روحت مداخل تاني داخل برضه
انا / دانتي طيزك مفشوخه
جودي / اااااااه كنت بعمل علاقه فيها احسن ما اتفتح
روحت ممشي زبي علي كسها بليته وهي علي بطنها وقولتلها افتحي طيزك بي ايدك وروحت رازع كف علي طيزها اااااااااه حاضر وفتحت طيزها وانا حطيت راس زبي علي الخرم وبدات ادخل الراس شويه شويه وداخلت مش بسهوله اوي ولا بصعوبه برضه وبدات ادخل باقي زبي لحد ما بقا كله في طيزها
جودي / اااااااااه طيزي حاسه انها اتملت من زبك نكني براحه
فضلت ادخل زبي واخرجه براحه شويه وبدأت اسرع شويه لحد ما بقيت بنيك فيها بعنف ااااااااااااه ااااااااااااه ااااااااااااه براحه يا كريم اااااااااااه مش قادره اااااااااااه ااااااااااااه وتصرخ روحت ضاربها علي طيزها كذا ضاربه وره بعض ااااااااااااه ااااااااااااه ااااااااااااه زبك فشخني ااااااااااااااه طيزي طيزي بتوجعني اااااااااااه ااااااااااااه مش قادره لقيت نفسي هجيب خلاص روحت مكمل نيك جامد ااااااه ااااااااه نكني جامد اااااااااه افشخ طيزي طيزي بتوجعني حرام عليك اااااااااااه ااااااااااااه وتصرخ روحت راشق زبي لي اخره ومنزلهم جوها اااااااااااه وهي نزلت هي كمان لي تالت مره اااااح لبنك بيلسع اوي روحت مطلع زبي من طيزها ومديها تمص وتنضفه مسكته مص
انا / عاجبك طعم طيزك
جودي / زبك الا عجبني انا اول مره امص لي حد مطلع زبه من طيزي كدا
انا / وانا اي حد
جودي / لا طبعا انت ابو زب جنان ههههههههه
انا / طب يلا يا لبوه عشان ناخد شور عاوز اروح الشركه
جودي / لا انا مش هتحرك انا هفضل كدا بي لبنك روح انت
سبتها ودخلت خدت شور وكانت نايمه علي بطنها زي ما هي روحت بايس طيزها وسبتها ونزلت خدت العربيه وروحت علي الشركه
وايه الا حصل في الشركه دا الا هنعرفه الجزء الجي اتمني تكونه استمتعته معايا اشوفكم علي خير باي

الجزء الرابع
وقفنا الجزء الا فات لما نكت جودي وداخلت خدت شور بعدين لبست ونزلت روحت علي الشركه كانت الساعه 1 طلعه علي مكتب صادق باشا
انا / مساء الخير
صادق /تعالي يا كريم اقعد
انا / خير
صادق / في صفقه جديده عايزن نبعتها كينيا بس في مشكله
انا / ايه هي
صادق / هيدونه بدل الفلوس ماس
انا / حلو ايه مشكله في كدا
صادق / معرفش اصرفه مشتغتلش في قبل كدا
انا / تصريفه عندي متشغلش بالك المهم يكون بقيمه السلاح
صادق / لا هيكون اكتر من القيمه كمان
انا / تمام هاته وانا هتصرف
انجي / سها عامله ايه دالوقتي
انا / بقت احسن الحمد ***
صادق / **** يطمنك عليها
انا / تسلم يا باشا
سبته وخرجت روحت المكتب خبط علي الباب
ياسمين/ ادخل
انا / مساء الخير اخبار الشغل ايه
ياسمين / لا كله تمام تعاله
داخلت قعدت
ياسمين / اجتماع مجلس الاداره كمان ساعه
انا / اه وهعرفك علي مدرين الفروع عشان بعد كدا تلفي علي الشركات تشوفي الشغل احتيجات الموظفين والشركه كدا يعني
ياسمين / تمام صح مدام رشا سألت عليك ولما عرفت انك مش موجود نزلت تاني
انا / تمام هنزل اشوفها
نزلت لي رشا وكانت في مكتبها خبط علي الباب
رشا / ادخل
انا / قوليلي انك سألتي عليا
رشا / لازم تخبط يعني
انا / طبعا مش ممكن تكوني قاعده علي راحتك وتكون في حجات باينه
رشا / طب وايه يعني مانت شفت كل حجاتي ولا معجبتكش
انا / انتي بتقولي ايه انتي كل حاجه فيكي عايزه تتناك بصراحه
رشا / هههههههه دانت نصيبه
انا / كنت عايزاني في ايه
رشا / لا ابدا واحشتني قولت اطمن عليك
انا / بي زمتك انا الا واحشتك ولا دا (روحت ماسك زبي وهو واقف نص واقفه)
رشا / الصراحه الاتنين ( وقامت وقفت جت عندي وانا قاعد علي الكرسي ومسكت زبي)
انا / طالعي وريحي بقا عشان انتي الا وقفتي كدا
نزلت علي رقبتها قدامي وفتحت سوست البنطلون وطلعت زبي وفضلت تمص في زبي لحد ما نزلت في بوقها وبالعتهم كلهم ونضفت زبي وقفلت السوسته ورجعت مكانها تاني
لقيت ياسمين بتتصل بيا عشان الاجتماع هيبدأ
طلعت علي الاجتماع علي طول
انا / اسف علي التأخير كنت بخلص حاجه في الشغل
صادق / دا المشروع الا هنبدأ شغل في عايز هميتكم مع بعض وفي اسرع وقت تكون كل حاجه خلصانه
انا / احب برضه اعرفكم علي استاذه ياسمين هتكون نائب بتاعي في اي حاجه وانا مش موجوده هي مكاني
انجي / كدا كل حاجه بقت واضحه حد عنده مشكله او حاجه
كلهم / لا تمام
صادق / اتفضله انته وعايز اسمع أخبار حلوه الفتره الجايه
مشيه كلهم وفضلت انا وانجي وياسمين وصادق باشا نتكلم في الشغل شويه وازيه نقدر نطور في الشركات اكتر
صادق / عارف يا كريم من ساعه ما عرفتك وانت كل كرار بتاخده حتي لو انا معترض عليه مع الوقت بعرف انك صح وفعلا اختيارك لي ياسمين كان موافق مع اني في الاول كنت شايف اننا مش محتاجين حد في الاداره بس لما شوف شغلها اثبتت انها تستحق دا وممكن نرفضك انت عادي
انا / لو عليا انا موافق انته حتي شغلك متعب
صادق / ههههههههههه
ياسمين/ متشكرا بجد يا مستر صادق بس انا لسه مشتغلتش دا كام
انجي / ما هو انتي كام يوم فعلا بس افكارك كويسه وهطور من المجموعه جامد
داخلت سمر
سمر / صادق باشا في حد اسمه جمال خطاب بره عايز يقابلك
صادق / جمال خطاب ودا عايز ايه دا
سمر / معرفش اقوله ايه
صادق/ داخلي مكتبي وانا جي حالا وشوفي يشرب ايه
انا / جمال خطاب دا
صادق / ايوه هو تعاله معايا نشوفه
انا / يلا وانتي يا ياسمين روحي شوفي باقي الشغل لو في حاجه عندك
روحنا المكتب لقيناه قاعد جوه
صادق / اهلا اهلا جمال
جمال / يا راجل لازم انا الا اجي لي عندك عشان اشوفك يعني
صادق / انت عارف الشغل والضغط الا الواحد فيها وكمان بجهز لي فرح انجي
جمال / كدا من غير متعزمني يا واطي
صادق / ازيه يعني مش هعزمك كنت هجيلك مخصوص واديك الدعوه
جمال / خلاص اعتبرني معرفتش حاجه وهستناك تجيلي مبروك يا انجي
انجي / **** يبارك في حضرتك
صادق / مش هتبارك للعريس الا واقف
جمال / الف مبروك بس انت معرفتنيش يا اخي
صادق/ دا كريم مدير المجموعه شب مكافح وشاطر جدا
انا / *** يبارك في حضرتك
صادق / قولي بقا مجيتك هنا اكيد عايز حاجه لو زياره وديه كنت هتجيلي الفلا
جمال / ابقي بكدب عليك لو قولتلك وديه
صادق / قول عايز ايه
جمال / سمعت من قريب انك لاغيت تعاقد مع شركه تأمين البينات وعملت شركه مخصصه لي حمايه المجموعه بتاعتك
صادق / حصل فعلا ودا وفرلي كتير وحمايا اكتر
جمال / عايز شركتك دي بقا تحميلي مجموعتي
صادق باشا بصلي
انا / بس يا جمال باشا الشركه دي مفهاش مهندسين كتير احنا جايبين عدد لي تأمن مجموعه بتاعتنا مش اكتر مش عاملنها كا شغل اننا نأمن شركات تانيه
جمال / كل الا هتحتاجه هوفروهولك من فلوس ومهندسين
انا / مش قصه فلوس والمهندسين احنا الا بنجبهم عشان مش بنختار اي حد دي داته شركات وحجات مهمه
جمال / شوف اتصرف اعمل الا عايزه بس انا عارف اني سيستم جديد من المستحيل اختراقه
انا / طيب سبني كام يوم كدا اشوف المهندس المسؤال وادرس الموضوع معاه واجيلك مكتبك اشرب معاك القهوه وبالمره تكون الدعاوي طبعت ادي لي حضرتك دعوه
جمال / وانا موافق شكلك فعلا شاطر وطموح
انا / بتعلم من صادق باشا
جمال / استأذن انا
ومشي ونزلت وصلته لي العربيه
جمال / هستناك يا كريم
انا / اكيد
طلعت تاني لي صادق باشا
صادق / ناوي علي ايه
انا / هو الموضوع كله بزنس مش اكتر
صادق / يعني ايه
انا / يعني الموضوع اصلا سهل اننا نأمن مجموعه بتاعته
صادق / امال صعبتها كدا ليه
انا / عشان نطلب مبلغ محترم نعوض المصاريف الا اتصرفت علي الشركه الجديده يبقا مكلفناش نفسنا حاجه
صادق / دانت مش سهل
انا / ياباشا الحياه فرص لازم منفوتش حاجه
صادق / عندك حق يلا بقا الساعه 5ونص اتأخرنا النهارده
انا / فعلا يلا
خدت بعضي وروحت خدت ياسمين في طريقي لقيت فهد بيتصل
انا / اخويا الكبير
فهد / حبيبي عامل
انا / تمام ايه طمني
فهد / انا بتصل بيك عشان اطمنك الرجاله جاهزه وزي الفل
انا / حلو اوي اديني رزق كدا
رزق / ايه يا ابن عمي
انا / هتاخد رامي ومعاك مفتاح الشقه روحه ريحه النهارده وبكرا هجيلكم
رزق / حصل يا كبير
قفلت معاه كنت وصلت للفلا داخلت خدت شور طبعا وقعدت اتغديت وكنت قاعد مع سها والدنيا تمام جالي تيلفون من ناصر
ناصر / ايه يا كيمو
انا / خير يا ناصر
ناصر / في حاجه حصلت كدا قولت اديك خبر يمكن الموضوع يخصك
انا / قول في ايه
ناصر / الست لي بروح اديها الفلوس كل شهر زي ما قولتلي
انا / مالها
ناصر / عندها بنت عندها 22سنه بتدرس في كليه طب وحاجه محترمه جدا
انا / عارف كل دا يا ناصر في ايه
ناصر / في بلطجي في المنطقه بتاعتهم عايز يتجوزها غصب وكتب الكتاب بكرا الساعه8
انا / غصب ليه مفيش حد في المنطقه يعرف يقف قصاده
ناصر / هو كبير المنطقه قولت اكلمك قبل ما اتصرف
انا / لا انا هتصرف عايزك بس بكرا الساعه 5 تكون جاهز لوحدك مش عايز حد تاني
ناصر / تمام يا كبير بس دي منطقه هندخلها لوحدنا
انا / ايه ياض بقا قلبك علق كدا ليه
ناصر / يا كبير معاك علي الموت قلب مين الا علق
انا / يبقا تجهز الساعه 5 زي ما قولتلك
ناصر / انا جاهز من دالوقتي يا ريس وكنت رايح اختفه اصلا
انا / لا قلبك ابيض سلام
قفلت معاه وطبعا انته عايزين تعرفه من الست دي هقولكم
فلاش باك
في يوم قاعد بحكي انا انجي ولقتها زعلانه ومضيقه وسرحانه
انا / مالك يا انجي
انجي / ها لا ابدا مفيش
انا / مفيش ايه امال سرحانه كدا ليه.
انجي / موضوع كدا متشغلش بالك
انا / متقولي يا بنتي في ايه
انجي / طب اوعدني بابا ميعرفش اني قولتلك حاجه
انا / وعد يا ستي ها قولي
انجي / الموضوع دا انا عرفته بالصدفه من قريب واحد جت البيت لي بابا وكانت بتعيط وحالتها صعبه جدا وكانت عايزه يساعدها طلعت الست دي تبقا عمتي اخت بابا وبابا من 20سنه متخانق معاها وميعرفش عنها حاجه بسبب انها اتجوزت واحد كانت بتحبه وفضلته عن بابا وجدي ساعتها وبابا من يوم دا وهو قلبه حجر وهي بصراحه صعبت عليا دي برضه عمتي ومن اهلي وعيلتي وانت زي مانت شايف مليش حد غير بابا عايزه يبقا ليا عيله واهل
انا / تعرفي هي ساكنه فين
انجي / اه خرجت وراها وخدت عنوانها بس مش عارفه اروحلها لوحدي
انا / خلاص سيبي الموضوع دا عليا انا هتصرف في واحله
انجي / بجد يا كريم
انا / عيب عليكي بقا
بس كدا هي دي الست ومن وقتها ببعتلها فلوس بس هي فاكره اني انجي الا بتبعت الفلوس دي نرجع لي قصتنا تاني
قفلت مع ناصر وقعدت مع سها في الجنينه نتكلم مع بعض شويه واليوم خلص طلعه نمت وصحيت الصبح فطرت وشربت القهوه ونزلت روحت الشركه قبل ما اطلع روحت لي خالد
فرح / صباح الخير استاذ كريم
انا / صباح النور يا فرح خالد فوق
فرح / اه في مكتبه
انا / تمام مين الا معاكي دي
فرح / دي مني سكرتيره جديده معايا عشان لو خدت اجازه او حاجه تبقا موجوده
انا / كويس
فرح / وكمان خطوبتي الخميس الجي
انا / بجد الف مبروك
فرح / *** يبارك في حضرتك
سبتها وطلعه لي خالد خبط الباب ودخلت
خالد / كيمو المكتب نور
انا / حبيبي
خالد / تشرب ايه
انا / لا انا مش هطول عايزك في موضوع
خالد / قول يا باشا
انا / تسمع عن جمال خطاب
خالد / جمال خطاب اه اه ماله
انا / عاوز نأمنله مجموعه بتاعته زينا
خالد / مفيش مشكله تمام
انا / هتحتاج مهندسين تاني معاك
خالد / لا ليه دا الامر سهل مش هيبقا زي هنا لا هنعمل الحمايا ومن هنا هنشوف شغلنا
انا / تمام يبقا كام يوم وهبلغك امتا هتبدا الشغل
خالد / تمام
انا / هسيبك اروح اشوف سالي عشان عايزها
روحت لي سالي خبط علي الباب
سالي / ادخل
انا / مشغوله ولا ايه
سالي / لا ابدا اتفضل
انا / كنت عايزك في موضوع مهم
سالي / معاك
انا / عايزك تدخلي علي الدارك وايب تشوفيلي تاجر ماس يكون معروف ومضمون معاكي كام يوم تاخدي راحتك فيهم
سالي / حاضر حاجه تاني
انا / عملتي ايه في الموضوع الا كلمتك في
سالي / هو سهل وصعب في نفس الوقت
انا / عروستي يعني ايه
سالي / سهل اخترق لاكن صعب متكشفش وانت عاوز ادخل ومحدش يعرف لازم اخد وقتي
انا / انا مش مستعجل اوي خدي وقتك هاتي ورقه وقلم كدا
خدتهم منها كتبت مكفأه لي فرح عشان خطوبتها ونزلت
انا / خدي يا فرح
فرح / نعم يا استاذ كريم
انا / لما تلاقي نفسك فاضه اطلعي الحسيبات لي استاذه رشا اديها الورقه دي ومبروك مقدما
فرح / حاضر يا استاذ كريم متشكرا جدا
سبتها وطلعت علي الشركه واليوم خلص ومكنش في جديد
وعرفت ياسمين اني ورايه مشوار مش هقدر اوصلها معايا وهي طلبت اوبر وروحت وانا اتصلت علي ناصر
انا / جاهز
ناصر / جاهز
انا / معاك سلاح
ناصر / معايا طبنجه بتاعتي وفي بندقيه آلي في شنطه العربيه.
انا / هات معاك طبنجتين زياده
قفلت معاه وكلمت رزق
انا / اجهز انت ورامي حالا ورانا عاركه
رزق / حبيبي حصل
روحت رايح علي شقه القديمه خدت رزق ورامي من هناك
رزق / ها فين العركه
انا / بتحب النصايب زي عينك
رزق / يا ولد عمي شهر مضربتش حد ايدي بتكلني
رامي / *** منروحش هناك وتكسفنا
رزق / تعرف كدا عن اخوك
رامي / لا يا اخويا قد الدنيا
وصلت لي مكان الا هناقبل في ناصر وخدت منا السلاح اديت طبنجه لي رزق وواحده رامي ونزل رامي ركب معاه
انا / الاول شفلنا مكان قريب نقعد في عشان نروح في المعاد
قعدنا في قهوه لحد ما الساعه جت 8 الاربع واتحركنا اول ما دخلنا الشارع وانا داخل بالعربيه جي كلاس وورايه الجيب الناس كلها بتتفرج وقفنا قدام البيت نزلنا احنا الاربعه كتب الكتاب كان في البيت فوق طلعنا
المأزون/ اين وكيل العروسه
انا / هنا يا مولانا
ام البنت شافت ناصر حستها روحها رجعتلها هي متعرفنيش
شعبان/( ودا البلطجي) ومين انت
انا / انت متعرفش اه صح نسيت اعرفك عليا ابن خالتها
شعبان / يا مرحب حد من عيلتها وكيل زي بعضه
روحت قعدت
المأذون / ممكن تاخد رأي العروسه
انا / خدت رأيها
المأذون / ايه رأيها
انا / مش موافقه
المأذون / كدا استأذن انا
شعبان / علي فين يا مولانا اقعد محدش هيمشي
ولسه هيقوم يقف رزق جي من وره وحط ايده علي كتفه وقعده تاني
رزق / لما تكون قاعد قدام ابن عمي متقمش تقف غير بأذنه
انا / سيبه يا رزق لسه ميعرفناش
شعبان / انته مش قد الا بتعمله دا انا ممكن مخرجش حد من هنا
انا / سيبك من الهري دا انت جي تطلب ايد بنتنا واحنا معندناش بنات للجواز
شعبان / صدقني هحاسبك علي دا
انا / ياض انت المفروض معلم لسه متعلمتش اني الابيقول مبيعملش
شعبان / بس انا فعل وقول
انا / طب ايه رأيك اديك نصيحه من اخوك
شعبان / مش عايز نصايحك
انا / اسمع مني ابعد عن الناس دول ومتفكرش تقرب منهم عشان صدقني انت بقا هقل من كرامتك قدام المنطقه كلها وهيبتك هتروح اكتر من كدا لحد هنا حلو هتعرف تلمها بعد كدا هتوسع منك وهتاخد علي واشك
شعبان / مش شعبان الا يتقله الكلام دا
رزق واقف وراه راح لاسعه قفه خالي دماغه هبطتت في الطربيزه
رزق / مالك يا ابن المره الراجل عمال يتكلم معاك وانت مفيش كسم احترام خالص
راح مقومه وفضل يروق في وكل الا في الشقه نزله
انا / قولتلك هقل منك مسمعتش كلامي ارمه في الشارع
نزلنا تحت كانت رجاله ناصر واقفه قدام الباب اكتر من 10رجاله كلهم معاهم سلاح واقفين قدام البيت.
انا / اسمعه يا منطقه واسخه مجبتش راجل عشان لو فيها راجل مكنتش سابت بنت متعلمه وهتبقا دكتور تتجوز غصب شمام زي دا لو حد فكر يقرب من الناس دي وانا علي واش الدنيا مش هيطلع عليه نهار ولا هو ولا اهله ولا حتي صحابه الكلام للجميع اللهم بلغت
خاليك هنا يا ناصر مع الرجاله
طلعت فوق لي البنت وامها واخوها الصغير عنده 16سنه
الست / ر*** يحميك يا ابني ويخاليلك شبابك
انا / علي ايه يعني بنتك زي اختي
الست / بس انت مين يا ابني
انا / انا خطيب انجي وفرحنا كمان اسبوعين
الست / الف مبروك عقبال متفرحه بي عيالكم
انا / تسلمي وانتي مش عايزه عزومه انا عارف كل حاجه بينك وبين اخوكي وعايزك تطمني بكرا هجيبه لحد هنا ياخدك بنفسه
الست / ازيه يا ابني دا استحاله يعملها
انا / عشان انتي لسه متعرفيش كريم كويس بتقولي كدا يلا سلام
مشيت وخاليت الرجاله بتاعت ناصر تحت البيت ومشينا احنا الاربعه
انا / رزق ورامي اركبه مع ناصر عشان رايح مشوار
ناصر / بقيت سواق بتاعهم
انا / اطلع يا اسطا وصلهم هههههههه
كلهم ضحكه
وانا مشيت روحت الفلا لي صادق باشا
صادق / كريم خير في حاجه
انا / لا ابدا جايلك في موضوع مهم بيني وبينك
صادق / مخدش غريب في ايه اتكلم دي انجي
انا / معلش رايحني نتكلم في مكتبك احسن
داخلنا المكتب وقفلنا الباب
انا / بص يا باشا تحب اكلم معاك كريم الا شغال عندك ولا كريم الا زي ابنك وهيبقا جوز بنتك
صادق / انت عارف اني بعاملك زي ابني واكتر
انا / يبقا كدا اتكلم واسمعني ومتردش عليا غير لما تسمع كلامي لي الاخر
صادق / اتكلم انت قلقتني
انا / بصي يا باشا انا عارف موضوع بتاع اختك وبقالي فتره ببعتلها فلوس عشان فعلا حالتها صعبه جدا جوزه اتوفه من 6 سنين وهي الا بتصرف علي بنتها وابنها وطالع عينها وبنتها مشاء *** في كليه طب وحاجه اخر احترام وادب والعيل في ثانوي عام وصغير واختك شقيانه وطالع عينها وفي الاخر بلطجي في المنطقه متسول عايز يتجوز بنتها غصب تقبل بنت اختك الدكتوره المحترمه تتجوز شمام عشان ملهاش ضهر تتسند عليه ولا اهل
صادق / مين دا كلملي ناصر يجبهولي متكتف حالا
انا / انا اتصرفت يا باشا متقلقش
صادق / انا معرفش اني جوز اختي اتوفي انا كنت مستني موته عشان ارجعها لي بيتي تاني
انا / افرض لا قدر *** هي الا اتوفت قبل جوزها هتعمل ايه تستحمل ازيه اختك بعيد عنك ومتبهدله بالطريقه دي
صادق / هي الا اختارت
انا / حبت جوزها الحب مش عيب ولا الفقر عيب كان ممكن تاخد جوزها دا تحت ايدك وتكبره معاك وتبقا اهل وعيله كبيره
صادق / كلام دا من 20سنه يا كريم مكنتش واعي المهم دالوقتي هي فين
انا / في بيتها وبكرا هجيلك علي الضهر اخدك ونروح نجيبها والشركه انجي وياسمين هيكونه هناك
صادق / ماشي يا كريم هستناك بكرا تجيلي
انا / من من لقمه الفطار غديني بقا
صادق / حالا
وخرج قال لي الشغاله تحضر الاكل بسرعه
قعدت كلت وانجي عماله تبصلي ومش فاهمه حاجه كلت والشاي جي وولعت سجاره
انا / بعد ازنك يا باشا عايز انجي في كلمه
صادق / اه اتفضل
خرجت بره ومعايا كبايه الشاي
انجي / انت مخبي عني ايه ومش عايز تتكلم قدامي ايه مش واثق فيا
انا / اهدي شويه انا عارف انك بتولعي من جواكي بس مكنش ينفع اتكلم قدامك وخرجت بره معاكي عشان افهمك
انجي / طب اتفضل
حكتلها كل حاجه موضوع الفلوس الا كانت بتبعت وموضع بنت عمتها حكتلها كل حاجه
انجي / دول اظلمه جامد اوي
انا / كان ينفع اتكلم قدامك بقا
لقاتها حضنتني لا يا حبيبي اسفه مش هستعجل في حكم تاني
انا / سامحتك يا ستي يلا بقا اروح اروح عشان فاصل
سبتها وخدت عربيتي وروحت خدت شور وقعدت شويه مع الجماعه نرغي شويه ونهري في اي حاجه وسبتهم علي 12 وطلعت نمت انا سها وعرفتها اني هصحي بكرا الساعه 10 ونمت صحيت الصبح العادي خدت شور وفطرت وشربت القهوه وكلمت صادق باشا عرفته هستناه فين وجالي هو والحرس بتاعه ومشيا ورايه لحد ما وصلنا ولقيت رجاله ناصر جايبني كراسي من القهوه وقاعدين
انا/ روحه انته يا رجاله تعبته جامد
خدت صادق باشا وطلعنا لوحدنا فتحت البنت ودي اسمها دينا
دينا / استاذ كريم اتفضل
انا / طب بالنسبه لي خالك يفضل بره
لقتها بصتله جامد ودموعها في عينها وجريت علي الاوضه
صادق / واضح انهم زعلانين جامد مني
انا / تعبه جامد يا صادق باشا
لقيت اخت صادق جايه واول ما شفته راحه معيطه صادق داخل وخدها في حضنه
صادق / حقك عليا يا سميره انا عارف اني قسيت عليكي كتير وعلي عيالك بس صدقيني غصب عني كل ما افتكر اني جوزك خدك مننا وبابا تعب بسببك كنت بتجنن اكتر حقك عليا وصدقيني هعوضك عن كل الا فات انتي والولاد فين ابنك صح
سميره / في المدرسه علي وصول دالوقتي
صادق / طب فين الدكتوره الا جريت اول ما شافتني
سميره / هدخل اجبهالك حاضر
داخلت لي دينا لقتها بتعيط
سميره / قومي يا حبيتي خالك عايزك بره
دينا / هو لسه فاكرنا احنا اتعزبنا واتهنا من الناس جالنا بعد ايه ولا ايه
صادق / سامع الكلام وراح داخل عليهم انا عارف يا دينا اني قسيت عليكم بس ممكن تيحي معايا وهحكيلك واحكمي بنفسك يلا غيره هدومكم علي ما اخوكي يجي وننزل
خرج وسابهم ولبسه وكان شهاب جي وصادق باشا حضنه وسلم عليه وداخل غير هو كمان لبسه وخدهم وطلع علي الفلا وانا روحت الفلا بتاعتي وسها كانت واحشاني طلعت كانت هي طلعت ورايه من غير مقدمات روحت قالع ملط لقتها بتبص علي زبي
انا / ايه مش واحشك ولا ايه
سها / دانا هموت عليه
ونزلت علي ركبتها وانا واقف وفضلت تمص في وانا ماسك دماغها بزقها علي زبي روحت مقومها واخد شفايفها في بوسه وايدي بتدعك في صدرها روحت مقلعها ملط ورميها علي السرير ونزلت علي كسها كنت باكل في مش بلحسه
سها / ااااااااااه يا قلبي واحشني لسانك وزبك وكل حاجه فيك وبتزق دماغي علي كسها اكتر وانا مدخل صباعين في كسها ااااااااااااه ااااااااااااه ولقتها اترعشت ونزلت وانا مش راحمها روحت قايم ورافع راجليها وداخلت زبي مره واحده ااااااااااااه زبك واحشني اوي اوي ااااااااه انا ارزع فيها اكتر واكتر وهي اهاتها تعله اااااااااه افشخ كسي اااااااااااه ااااااااااااه قوي يا كريم نكني جامد واحشتني اوي يا حبيبي اااااااااااااه نيك لبوه بتاعتك ااااااااااه هايجه كدا ليه يا شرموطه اااااااااه كسي عطشان نيك يا قلبي نكني جامد اااااااااه افشخ كسي اااااااااااه ااااااااااااه وتصرخ واترعشت ونزلت تاني روحت مطلع زبي وقلبها علي بطنها في وضع الدوجي وبلساني الحس خرم طيزها ولقتها بيفتح وبيقفل لي واحده من الهيجان روحت راشق زبي في طيزها اااااااااه براحه طيزي اااااااااااه وانا ارزع فيها بسرعه وهي تصرخ اااااااااااه ااااااااااااه مش قادره اااااااااااه ااااااااااااه طيزي اتقسمت مش حاسه بيها اااااااااااااه براحه طيزي بتوجعني اااااااااااه ااااااااااااه وتصرخ وانا برزع زبي لي اخره ومش عاتق طيزها روحت مطلعه وراشقه في كسها ااااااااااااه ااااااااااااه نيك كسي يا حبيبي نيك جامد ااااااه كسي ااااااااااااه اااااااااااه نزلهم في كسي اروي كسي اااااااااااه ااااااااااااه مش قادره اااااااااااه ااااااااااااه واترعشت ونزلت لي المره التالته في نفس الوقت كنت انا كمان بنزل شلال في كسها ااااااااااااه ااااااااح لبنك مالي كسي اااااااااااااه روحت مطلعه وحاطه علي بوقها فضلت تمص في تنضفه ورايحنا علي السرير وشويه داخلنا خدنا شور ونكتها واحد سريع تحت الدش فشختها في وخرجنا لبسنا ونزلنا قعدنا معاهم شويه كان الغدا جهز وياسمين جدت واتغدينا وقعدنا لي باليل بعدين طلعت عشان انام تيلفوني رن
رقم غريب من المتصل دا الا هنعرفه الجزء الجي اشوفكم علي خير واتمني تكونه استمتعته معايا باي
واحب اعرفكم اني كاتب قصه جديده بعنوان الخواجه في قسم القصص الجنسيه العاديه هتعجبكم ادخله أقروها وقولي رأيكم فيها

اولا بتأسف علي التأخير بس عندي ضغط شغل مش اكتر في مفيش وقت اني اكتب بس رجعتلكم من تاني والجديد ديما شديد نرجع لي قصتنا
الجزء الخامس
وقفنا الجزء الا فات بعد ما صادق باشا خد اخته وولادها وراح علي الفلا وانا روحت علي الفيلا ونيكت سها وبعد مخلصت داخلنا خدنا شور لقيت رقم غريب بيررن عليا
انا / الو مين
شخص/ لازم اقابلك دالوقتي يا باشا
انا / تمام
لبست بسرعه وسها سالتني في حاجه قولتلها لا مشوار شغل بس ونزلت خدت عربيتي وروحت علي المقطم دا المكان الا بنتقابل في وصلت ولقيت الشخص دا هناك
انا / ياريت يكون حاجه مهمه انك تجبني لحد هنا
شخص/ لو مش مهم مكنتش اتصلت يا باشا
انا / هات الا عندك
بعد 3 سعات من مقابله الشخص دا
عند صادق باشا وناصر واقفين قدام المخزن
صادق / ايه ناصر البضاعه جاهزه
ناصر / جاهزه يا باشا وهتتحرك كمان نص ساعه
مره واحده الحكومه هجمت عليهم ومتحوطين من كل ناحيه
صادق باشا طبعا خلاص قال انه انتهى رجاله صادق كلهم رافعين سلاح على الحكومه
ناصر / محدش يضرب نار نزله سلاحكم
صادق بيبصله ومش فاهم احنا كدا كدا انتهينا
سالم / مرحب يا صادق باشا مش قولتلك هنتقابل
صادق / ( علي وشه علامه الغضب ومش بيتكلم)
سالم / ايه يا باشا ساكت ليه ولا لسانك الا بتتكلم بي عشان مش موجود مش عارف تتكلم بس متقلقش هيجاب معاك لسانك دا وهيتقطع
مره واحده بابا المخزن بيتفتح وانا بخرج منه
انا / وانا مش هتعبك معايا واخاليك تدور عليا
نرجع فلاش باك لما روحت اامقطم
انا / ياريت تكون حاجه تستاهل اني اجي لحد هنا
شخص / انت عارف يا باشا لو مش تستاهل مش هكلمك
انا / قول الا عندك
شخص / في ضربه جامده كمان 3 سعات هتحصل
انا / ازيه
شخص / عرفه مكان مخزن من المخازن بتاعتكم ووصلهم اني صادق باشا هيكون موجود في المكان دا كمان 3 سعات عشان كدا هيدخله في الوقت الا هيكون في هناك
انا / تمام روح انت
طبعا عايزن تعرفه مين دا انا هقولكم
نرجع فلاش باك تاني عشان تعرفه مين دا
لما كنا في الشركه والظابط سالم جي لما عمه مات وبيهددنا وانا هددته حسيته برضه مش سالك ومش هيسكت عرفت امين الشرطه القريب منه والحاجه الحلوه طلع بيحب الفلوس واتعرفت عليه وطلبت منه يجبلي تحركات سالم داخل الجهاز انا سهل اعرف عنه بره كل حاجه لاكن جوه صعب وهو اكيد فاهم اني هكرت تيلفونه وجبت كل الفيدوهات من عليه في اكيد مش هيخالي اي معلومه تاني علي التيلفون ودا فعلا الا حصل من مراقبه سالي لي تيلفون موصلتش لي حاجه في كان لازم اني اجند حد من جوه
نرجع للوقت الحالي
انا/ (بفتح بابا المخزن وبخرج منه) وانا مش هتعبك معايا واخاليك تدور عليا
سالم / جدع وفرت عليا فتشه المكان كله
داخله الرجاله تفتش المكان
صادق / ( بصوت واطي) في ايه يا كريم
انا / متقلقش يا باشا كل حاجه تمام نخلص وهفهمك
تمام يا فندم مفيش حاجه كلها حفضات *****
انا / مقاسك كام يا باشا اقصد الأولاد عندك بيلبسه مقاس كام
صادق / هههههههههه انا هنهيك علي الشوشره الا انت عملتها دي
سالم / دوره كويس يعني ايه مفيش حاجه
واحد / يا فندم قلبنا المخزن مفيش حاجه
طبعا عايزين تعرفه الا حصل انا اقولكم
فلاش باك وركزه معايا عشان محدش يتوه مني
بعد ما قبلت آمين الشرطه وبلغنا اني هيحصل هجوم علي المخزن وعرفت منه انهي مخزن اتصلت علي ناصر
ناصر / ايه يا كبير
انا / اسمعني يا ناصر مفيش وقت وركز في الكلام فضي المخزن كله حالا وتحط مكان البضاعه حفضات معاك ساعتين يكون الكلام دا حصل
ناصر / ازيه داحنا بنجهز طالبيه
انا / اسمع الا بقولك عليه وتنفزه يا ناصر
ناصر / طب صادق باشا جي اخالي ميجيش
انا / لا متعرفهوش حاجه ونفز الا بقولك عليه يلا
قفلت مع ناصر ورحت علي المخزن كان فضاه وبيبدأ يحط الحفضات وطبعا عرفته اني يخرج البضاعه من المكان الخلفي عشان سري ويدخل الحفضات من نفس المكان عشان لو مترقبين محدش يحس بي حاجه وخلص كل حاجه انا فضلت جوه عشان اخرجلهم لما يجي وعرفت ناصر ميقولش حاجه لي صادق باشا
نرجع بقا لي وقتنا تاني
سالم / يعني ايه مفيش حاجه دوره كويس
واحد / يا فندم قلبنا المخزن ومفيش حاجه
روحت مقرب من ودنه
انا / انت الا لعبت معانا استحمل بقا يا حضره الظابط ولا خلاص كلها سعات وهتنعزل اصلا انا نسيت اقولك اني في واحد ابن حرام مجهول بعت الفديوهات علي صفحه وزاره الدخليه وزمان الوزير دالوقتي بيشوف بطولاتك ومش كدا وبس دانت فضحتك هتكون علي كل صفحات شاهد ظابط يخون زوجته مع ابنت عمه المطلقه ابنه اللواء الراحل عنوان يخالي الشعب كله يدخل يشاهد ايه رأيك
سالم تحس اني جتله ساكته قلبيه مش بينطق ولا كلمه ولا عارف يقول ايه
انا / قولتلك مرتين بلاش انا خاليك بعيد عني مسمعتش الكلام استحمل بقا
في مكتب وزاره الدخليه
الوزير / ايه الوقاحه والسفاله دي دا ظابط ازيه يعمل كدا يتوقف عن العمل حالا ويتقبض عليه حالا
ظابط / تمام يا فندم
خرج الظابط وكلم مدير الامن بلغه بي امر الوزير
مدير الامن / بيتصل بي ظابط من الا موجودين في المهمه مع سالم وبيطلب انه يقبض عليه حالا
الظابط / تحت امرك يا فندم
وبيروح عشان يقبض علي سالم وقبل ما يحط الكلبش في ايده سالم بيمسك مسدسه وانا ماشي ومدي ضهري كريم ببصله وبيضرب طلقه وبتيجي في جنب القلب مباشره بقع في الارض ثواني بلاقي صادق جنبي وبيزعق اسعاف اسعاف بسرعه وناصر بيحاول يقتم مكان الجرح عشان الدم وفي ثانيه واحده الدنيا بضلم عندي
في المستشفي واقف صادق وانجي جت ومنهاره بتعيط وناصر ورامي ورزق كلهم واقفين قلنين
رزق / مين عمل كدا يا ناصر مين
ناصر / اهدا يا رزق الا عمل كدا مقبوض عليه دالوقتي
رزق / لو كريم جراله حاجه مش هيكفيني عيلته كلها
صادق / انت مين يا ابني انت وانت فاكر اني الا عمل كدا هسيبه هو او عيلته
ناصر / دا رزق يا صادق باشا ابن عم كريم
رزق / حق ابن عمي نعرف نجيبه مش مستني حد
ناصر / رزق اهدا دا صادق باشا
رزق / لازم اكلم مرات عمي عشان تعرف
انجي / لا لما نطمن علي كريم الاول عشان سها تعبانه ممكن يحصلها حاجه لو عرفت
رزق / طب ما لو كريم مروحش هما هيقلقه
صادق / كلمهم قولهم كريم سافر تبع الشغل مستعجل وانك كنت معاه وقالك تعرفهم ومتبينش حاجه
رزق / تمام حاضر
وراح رزق كلمهم وعرفهم اني مسافر
بعد ساعتين الدكتور بيخرج من غرفه العمليات
صادق / طمني يا دكتور
دكتور / مكدبش عليك يا صادق باشا موقفه حرج الطلقه جنب القلب بي سنتي أحنا عملنا الا علينا والباقي علي ***
صادق / يعني ايه الكلام دا لو معندكوش امكنيات قولي انقله بره مصر حالا بطياره خاصه
دكتور / يا صادق باشا صدقني ملوش لازوم احنا عملنا الا اي حد في العالم ممكن يعمله ادعله انته اني يعدي الا 24 ساعه الجاين علي خير لو دا حصل يبقا الحمد *** هيبقا كويس
كلهم واقفين منهارين وخرجوني من غرفه العمليات علي العنايه المركزه وكلهم ماشين ورايه كانت الساعه 3 الفجر
صادق / انجي ابعتي رساله لي ياسمين عارفيها اننا مسافرين مع كريم عشان لو مروحناش بكرا ممكن تشك في حاجه
انجي / حاضر يا بابا
فات ازيد من 8 سعات وهما وقفين قدام العنايه المركزه مره واحده لقه ممرضه جايه بتجري وداخله اوضه بتاعتي وقفلت بابا وراها
كانت بدأت افوق والجهاز زمر عشان كدا ممرضه جت تجري ولقتني فوقت خرجت جري تاني
صادق / في ايه يا بنتي
ممرضه / المريض فاق لازم انده الدكتور
جريت جابت الدكتور وجي شافني واداني حقنه مهدأ عشان انام تاني وارتاح
صادق / طمني يا دكتور
دكتور / دي معجزه بجد يا صادق باشا الحمد *** المريض بقا كويس وفاق بس انا اديته حقنه مهدأ عشان ينام وميتعبش نفسه انا اول مره اشوف حد بالقوه والصلابه دي
صادق / الحمد ****
دكتور / احنا هننقله في غرفه عاديه دالوقتي
ناقلوني في غرفه عاديه وصادق وانجي كانه معايا والباقي قاعدين بره بدأت افوق وافتح عيني ولقيت انجي في واشي
انجي / حمد *** علي سلامتك يا كريم
ببصلها ومش قادر اتكلم
صادق / متتعبهوش يا انجي تلاقي مش قادر يتكلم
انا / سها فين ( بصوت مش طالع)
انجي / بتقول ايه
انا / سها فين وبكح
انجي/ معرفنهم انك سافرت شغل فجأه عشان سها ممكن تتعب اكتر لو عرفت ارتاح انت وبكرا انا هجبهالك بنفسك
صادق / ارتاح دالوقتي يا كريم
غمضت عيني وانا بفتكر كل الا حصل وروحت في النوم صحيت علي الساعه 5 الفجر لقي انجي نايمه علي الكنبه وصادق مكنش موجود
انا / انجي مبتردش انجي
لقتها اتفزعت
انجي / نعم يا حبيبي
انا / هاتي اشرب
جابت المايه وشربتني
ببص في عينها لقتها حمرا ددمم من العياط والسهر جنبي
انا / متشكر اوي يا انجي علي واقفتك جنبي
انجي / متقولش كدا يا كريم انا ليا مين غيرك
انا / تعبتك معايا
انجي / تعبك راحه يا قلبي قوم انت بس بالسلامه
بصتلها وضحكت
انجي / انا هروح علي الساعه 9 اجيب سها عشان تشوفها
انا / ماشي
ونمت تاني
انجي علي الساعه 9 بتكلم سها
سها / ازيك يا انجي انتي في مصر
انجي / ممكن تلبسي انا قدام الفلا عندك وانا هفهمك
سها / تفهميني ايه انا عارفه اني في حاجه كريم استحاله يسافر من غير ما يقولي
انجي / ممكن تلبسي وتخرجي نروح لي كريم واسألي
سها لبست بسرعه وخرجت وركبت مع انجي
سها / فاهميني في ايه
انجي / اهدي يا سها وهتروحي تشوفي كريم وتفهمي منه
وصله المستشفي كانت الساعه 10 وصله لي الاوضه كان ناصر ورامي ورزق والحرس بره وصادق باشا قاعد جوه وانا نايم
سها داخلت اول ما شفتني راحت معيطه انجي مسكتها
انجي / سها اهدي كريم مينفعش يشوفك كدا ممكن يتعب ممكن تهدي هو كويس ومفهوش حاجه وبخير
انا طبعا صحيت علي عياط سها اول ما فتحت عيني جريت عليا وحضنتني
انا / اااااه يا غبيه
سها / اسفه يا حبيبي مالك فيك ايه
انا / انا كويس اهو مالي حادثه بسيطه
سها / وليه تخبي عليا
انا / مش بخبي عليكي انتي تعبانه ولو عرفتي كان ممكن تتعبي اكتر عشان كدا خفت عليكي
انجي / اهمدي بقا يا اختي بقا كويس اهو
سها / بس يا بت انتي ملكيش داعوه دا جوزي لما يبقا جوزك ابقي اتكلمي
صادق / هههههههههه في دي عندها حق لما يبقا جوزك اتكلمي
انجي / انت كمان يا بابا معاها
انا / هو مع الحق هههه وبكح
صادق / مترهقش نفسك اكتر من كدا
انا / شوفلي الدكتور يا صادق باشا هخرج امتا مش هقدر اقعد هنا كتير
صادق / مش اقل من اسبوع
انا / مش هقدر فعلا اقعد الفتره دي هتعب مش بحب المستشفيات
صادق / المهم بس العيال الا بره دي بقالهم 3 تيام قدام الباب متحركوش عايزين يطمنه عليك
انا / مين
صادق / ناصر وابن عمك الزفت دا ورامي
انا / ههههههه رزق هو طينها معاك
صادق / دا عيل حمار
انا / هههههه بس راجل جدع خاليهم يدخله
خرجت انجي داخلتهم والتلاته حضنوني واطمنه عليا وقعده معايا شويه
انا / يلا بقا روحه انته رايحه جسمكم شويه من التعب دا
رزق / انا مش هتحرك من هنا غير وانت معايا
انا / بطل وجع دماغ يلا خد رامي في ايدك وروحه وانت كمان يا ناصر
ومشيا التلاته وعلي العصر لقيت امي وشروق وحمايا وحماتي كلهم جاين يطمنه عليا وقعده معايا وطبعا عياط امي وشروق وحماتي معاهم برضه وشويه وياسمين عرفت وجت هي كمان شورت لي انجي
انا / ( في ودنها) مش عاوز اكرر كلامي روحي خدي شور ونامي وريحي جسمك حتي راحتك بقت واحشه
لقتها بصتلي وبرقت جامد ماشي
وخدت صادق باشا ومشيت وسابه 3 من الحرس عندي
شويه والدكتور جي يطمن عليا
دكتور / لا عال اوي بقيت احسن كتير
انا / تسلم علي تعبك يا دكتور ممكن اعرف هخرج امتا
دكتور / زهقت مننا ولا ايه يا راجل
انا / لا العفو بس حضرتك عارف محدش بيحب قعدت المستشفيات دي غيركم
دكتور / هههههههه وحياتك ولا احنا بس دا واجب نعمل ايه علي العموم كلها كام يوم بس نطمن عليك
لقيت في زعيق بره
انا / شوفي يا سها في ايه
خرجت سها وداخلت
سها / واحد من مكتب وزير الدخليه عايز يدخل والحرس منعه يدخل بي سلاح
انا / اطلعي كلكم بره وخالي يدخل
خرجت سها وكل الا في الاوضه وداخل الراجل ومعاه واحد من الحرس
انا / خاليك بره
حارس / بس يا كريم باشا
انا / اسمع الكلام
خرج فعلا بره والراجل قعد
انا المقدم عامر من مكتب وزير الداخلية
انا / اهلا وسهلا خير
عامر / كنت جي لي حضرتك نيابتا عن معالي الوزير واكدلك اني سالم هياخد جزاءه
انا / متشكر لي معالي الوزير ومتاكد انه فعلا هياخد جزاءه بس الا انا معرفوش هو عمل كدا ليه
عامر / متعرفش ايه السبب ولا احنا نعرف وكيل النائب العلم في الطريق حالا عشان تعمل محضر شروع في قتل
انا / متشكر لي تعب حضراتكم وبتأسف علي الطريقه بتاعت الحرس
عامر / لا ابدا محصلش حاجه
وقام مشي وبعدها وكيل النائب العام جي وعمل محضر وكلهم راحه روحه ومفيش غير سها قعدت معايا وفات 5 تيام وانا في المستشفى وكل المعارف جت زياره طبعا وفي اليوم الخامس طلبت اقابل الدكتور
انا / دكتور كفايا لحد كدا واكتبلي علي خروج
دكتور / استحمل كمان يومين الشغل مش هيطير
انا / انا بقيت كويس حاسس بي نفسي وبعدين هروح اغير اجو مش هروح علي الشغل علي طول
دكتور / اذا كان كدا ماشي
وكتبلي علي خروج فعلا وسها كانت جبتلي بدله عشان وانا خارج وكمان جبتلي الحلاق بتاعي حلقلي الاول وظبط الدنيا وبعدين روحنا علي الفلا
انا / حضري يلا شنط بتاعتنا عشان نروح نقعد يومين في الساحل نغير جو
سها / حاضر يا حبيبي
كلمت صادق قولتله يبعتلي مفتاح الفلا بتاعت الساحل قالي انا وانجي هنسبققك علي هناك نغير جو برضه زهقنه قولتله ماشي وفعلا كل حاجه جهزت وخدت سها والعربيه وهي الا ساقت العربيه واتحركنا علي الساحل
عند حسام وشروق وندا
شروق في وضع الدوجي بتلحس في كس ندا وحسام وراها ومدخل زبه في كسها وبيضربها علي طيزها اااااااااه ااااااااه جامد يا حبيبي نيك وخروجات ااااااااااه كمان اااااااااااااه ااااااااااااااااه
ندا / الحسي كسي يا بت مش قادره اااااااااااه ااااااااااه ونطرت في واش شروق ااااااااااه يا حسام زبك جميل يا حبيبي نيك جامد ااااااه افشخ كس شرموطه حبيبتك ااااااااااااه وحسام اتشنج وراح مطلع زبه بسرعه وراشقه في طيزها ونزل جوه طيزها اااااااااااااااه طيزي اتفشخت من زبك نار يا قلبي في طيزي والتلاته اترمه في الارض هلكانين
كنا احنا وصلنا الفلا ولقيت صادق باشا وانجي جوه والحرس بره وقعدين علي البسين
صادق / حمد **** علي سلامتك يا بطل
انا / *** يسلمك يا باشا
الخدم خده الشنط طالعه فوق وسها طلعت تغير وانا طلعت معاها غيرنا ونزلنا كانت سفره جاهزه قعدنا كلنا وسها انجي قعده يرغي وانا وصادق باشا خرجنا قغدنا علي البسين
صادق / بجد يا كريم انا مش عارف من غيرك كان هيحصلي ايه.
انا / متقولش كدا يا باشا
صادق / انت عرفت الحجات دي كلها ازيه
حكتله كل حاجه وعرفته انا عملت ايه واتصرفت ازيه
صادق/ مبتسبش حاجه للصدفه
انا / لو سبت حاجه للصدفه مكناش هنقعد القعده دي دالوقتي
صادق / عندك حق
انا / المهم عملت ايه مع جماعه كينيا
صادق / سلمتهم شغلهم والماس معايا
انا / حلو يومين وهتصرف انا
صادق / خد راحتك مش مستعجل وانا بكرا هحاولك 10مليون دي حاجه قليله علي الا انت عملته طبعا
انا / انا معملتش حاجه عشان فلوس بس جت في وقتها عشان انا شطبت فلوس اصلا ههههههه
صادق / انت لحقت يا ابني دانا كنت مديك مبلغ كبير
انا / يا صادق باشا الفلوس ايه لازمتها لو مش هتتصرف
صادق / عندك حق اصرف ولا يهمك وراح مسك تيلفونه وحول 15 مليون مش 10
انا / مش قولت 10
صادق / ما عشان تصرف براحتك بقا
انا / طب كنت عايزك في موضوع بقا
صادق / قول
انا / انل كنت ناوي اقعد معاك بعد ما اجوز انجي عشان متبقاش لوحدك لاكن دالوقتي انتي معاك اختك واولادها مالين الدنيا عليك
صادق / عارف انك هتعمل كدا بس هتقعد انجي معاك عادي
انا / اه عادي انا اصلا خدت الفلا الا جنبي والمهندس شغال فيها هفتحها علي الفلا التانيه وهقعد فيها انا وانجي وسها والباقي في الفلا التانيه بس هتكون مفتوحه علي بعضها
صادق / دانت مجهز نفسك من بدري بقا
انا / عشان كنت عارف اني اختك هترجعلك وزي مقولتلك مش بسيب حاجه للصدفه
فضلنا نرغي شويه وطلعنا نمنا وفات اليومين ورجعنا الحياه بتاعتنا تاني ونزلت الشركه وكل الا يشوفني يطمن عليا اخبارك وعامل ايه لقيت تيلفوني بيرن رقم غريب مبقتش اتفائل بي الارقام الغريبه
انا / مين
المتصل / سألت عليك كتير وكنت بطمن عليك من صادق
انا / اهلا وسهلا جمال باشا
جمال / عرفت صوتي بسرعه
انا / هو صوت حضرتك برضه يتنسي
جمال / تسلم يا كريم مستنيك بقا تيجي تشرب القهوه معايا
انا / ساعه واكون عندك
خرجت من مكتبي وروحت لي صادق عرفته اني رايح لي جمال وخدت دعوه فرح عشان ادهاله بالمره
ونزلت خدت عربيتي وروحت شركته
انا / ممكن اقابل استاذ جمال
سكرتيره / اقوله مين حضرتك
انا / قوليله كريم
سكرتيره / طب اتفضل استريح هديله خبر
داخلت عرفته قاله خالي يدخل
جمال / اهلا اهلا يا كريم
انا / اهلا بيك يا جمال باشا
جمال / اعرفك المدام سوزي هانم مديره المجموعه
انا / اهلا وسهلا يا فندم
سوزي / اهلا ،( وبتتكلم بي تناكه)
انا / دا الاول داعوه الفرح قبل منتكلم في الشغل
جمال / الف مبروك يا سيدي اكيد هنيجي
انا / تشرفنا طبعا نتكلم في الشغل بقا
جمال / اتفضل
انا / الاسبوع الجي هبعتلك المهندس يعملك السيستم بتاعنا ويظبطلك الشغل
جمال / كلام جميل بالنسبه للفلوس تحب احول كام
انا / مش قصه فلوس يا باشا سهله يعني
جمال / لا دا شغل ودا حقك
انا / انا تمام يا باشا هتحول علي رقم حساب الشركه 2 مليون دا للتعاقد وهتحول 500الف اشترك سنه وكل سنه نفس المبلغ 500الف
سوزي / ليه كل دا انت هتأمن جهاز المخابرات
انا / لا هأمن شركه لو مبلغ كبير بلاش منه وبلاش من شغل احنا اصلا مش عاملين الشركه لي تأمين حد غيرنا دي خدمه لي جمال باشا
جمال / سوزي هانم متقصدش يا كريم هحولك المبلغ النهارده
انا / مفيش حاجه يا باشا في اي وقت حوله براحتك انا بعرف استاذه سوزي بس اننا مش شركه تأمين سيستم دي خدمه مش اكتر
جمال / عارف يا كريم
انا / كمان لو حضرتك تعرف مرتبات المهندسين في الشهر حوالي 300 الف يعني 500الف مش مرتب شهرين ليهم
سوزي / ليه 300 الف
انا / عشان دول احسن مهندسين موجودين في البلد دا اول حاجه تاني حاجه لازم ياخده مرتبات ومكفأت تمله عينهم عشان ميفكروش يبصه لي بره وابقي ضامن ولائهم ليا
سوزي / بس الا ولائه فلوس سهل تشتري
انا / ( طلعت فلاشه من جيبي حطيتها علي مكتب جمال باشا) دول 4 مهندسين الا هيجولك الاسبوع الجي كل المعلومات الخاصه بيهم علي الفلاشه لو عرفت تشتري واحد منهم او تاخد معلومه منهم قولي ساعتها
جمال / ياسيدي سوزي هانم متقصدش
انا / ولا تقصد يا باشا استأذن انا والأسبوع جي هتلاقي مهندس خالد عندك بالأذن
خرجت وسبتهم وخدت عربيتي نزلت علي الشركه
عند جمال وسوزي
جمال / مش هتبطلي اسلوبك الا بتتكلمي بي مع الناس دا انت فاكره اني الا داخل دا موظف عادي عند صادق دا مدير مجموعه بتاعته
سوزي / وانا اعرف منين يعني
جمال / تعرفي ولا متعرفيش اتكلمي بي اسلوب كويس شويه بلاش تناكه الا انتي فيها دي كنتي ممكن تبوظي كل حاجه
سوزي / يا سلام دا ليه يعني كل دا ما في 100 شركه تتمنه تشتغل معانا
جمال / اهي دي بقا الشركه الوحيده الا اي حد يتمنه يشتغل معاهم
عندي انا وصلت روحت لي خالد
مني / حمد *** علي سلامتك يا استاذ كريم
انا /*** يسلمك امال فين فرح
مني / خطوبيتها النهارده
انا / اه صح نسيت عقبالك ابعتيلي قهوه عند خالد
طلعت لي خالد
خالد / كيمو البطل
انا / ايه يا نجم عامل ايه
خالد / تمام طمني انت عليك
انا / زي الفل خد دا رقم جمال خطاب كلمه وتروحله يوم السبت انت والشباب وخد سالي معاك
خالد / تمام اعتبره حصل
انا / خلص ورن عليا قولي عملت ايه هروح ابص علي سالي
داخلت لي سالي خبط علي الباب اول ما داخلت قامت جريت عليا وحضنتيني ودي اول مره تعملها
سالي / حمد ***** علي سلامتك
انا/ **** يسلمك وبعدتها عن حضني
سالي / مالك مستغرب ليه مش اخويا مليش حق احضنك
انا / لا طبعا ليكي حق بس لو حد شافنا هيتكلم عليكي كلامي مش حلو
سالي / مش مهم اي حد المهم عندي اني كنت عايزه احضنك وحضنتك
انا / طب اقعدي عايزك
سالي / نعم
انا / يوم السبت هتروحي مع خالد عند واحد اسمه جمال خطاب دا حوت من حتيان البلد هتعمله سيستم هناك وانته الا هتأمنه الشركه بتاعته
سالي / طبعا عايز قبل ما نعمل السيستم الداتا القديمه
انا / شاطره بتفهمي
سالي / هتدفع كام
انا / بقيتي مديه يا بت انتي
سالي / مش مديه ولا حاجه ومش عايزه فلوس
انا / امال عايزه ايه
سالي / عايزاك انت
انا بصتلها بستغراب جامد
انا / انتي بتقولي ايه
سالي/ بقول اني عايزاك انت
انا / سالي يوم السبت خلصي الاقولتلك عليه وكلميني
سالي / حاضر يا كريم
سبتها وقومت مشيت مطلعتش الشركه وطلعت واليوم خلص ونمت نوم عميق كنت تعبان جدا
وبكدا نكون وصلنا لي نهايه الجزء دا انا عارف انه مفيش جنس في الجزء دا بس الاحداث بتاعت الجزء عايزه كدا وبتأسف مره تانيه علي التأخير اشوفكم علي خير باي
ودي صوره سوزي

H4QPUMX.jpg
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: fahd1010 و Ahmed mahar
ضروري جدا جدا
محتاج واحده او واحد من اسيوط ضروري جدا
او زوجين متحررين
 
  • عجبني
التفاعلات: fahd1010
عااااااالمي يا فنان جزء عظمة بس كله أكشن و دراما مفيش جنس كتير بس ابدعت
 
  • عجبني
التفاعلات: fahd1010 و Ahmed mahar
السابقة
الجزء الاول
وقفنا في الجزء الاخير من السلسله الثالثه لما خدت كاظم رميته في الفلا لي ابوه امه وسبتهم وروحت نمت صحيت الصبح فطرت ولبست وانا رايح الشركه تليفوني رن وكان الا بيتصل جودي
جودي / ايه يا عم من ساعه ما نقلت في الفلا الجديده محدش سمع صوتك اخبارك ايه
انا / زي الفل انتي طمنيني عليكي عامله ايه
جودي / تمام فينك كدا
انا / رايح الشركه في حاجه ولا ايه
جودي / بصراحه عاوزه منك خدمه
انا/ انا قولت كدا مش هتتصلي غير عشان مصلحه
جودي / و**** لا انا بطمن عليك وعايزه خدمه برده
انا / قولي عايزه ايه
جودي/ تعرف معرض سيارات زهقت كل شويه اوبر عايزه اشتري عربيه
انا / سهله انا كدا كدا كنت عاوز اجيب عربيه برضه هفوت عليكي بعد الشغل اخدك ونروح المعرض
جودي / تسلم بجد
قفلت معاها ورحت الشركه بس الاول داخلت الشركه الجديده
سكرتيره واقفتني / ايوه حضرتك عايز مين
انا / اول يوم ليكي النهارده
سكرتيره / ايوه مين حضرتك
انا / اطلبيلي قهوه ساده وكلمه استاذ خالد قوليله كريم مستنيك في كافتيريا تحت
راحت قعدت لقيت خالد نازل جري
خالد / طب مطلعتش فوق ليه في المكتب يا ابني
انا / سكرتيره بتاعتك يا عم منعتني اطلع
خالد / انت بتهزر صح تعالي يا فرح
فرح / نعم يا استاذ خالد
خالد / انتي عاوزه ترفديني انا وانتي صح
فرح / ليه انا عملت ايه
خالد / ما لما تمنعي مدير المجموعه انه يطلعلي يبقا هنترفض
انا / يا ابني محصلش حاجه انا زهقان من جو المكاتب قولتلها تكلمك تنزلك روحي انتي يا فرح
فرح / انا اسفه بي معرفش حضرتك اول يوم ليا
انا / محصلش حاجه شوفي شغلك انتي
خالد / ها طمني
انا / انت اهبل ياض انت الا هطمني علي الشغل
خالد / كله زي الفل
انا / والناس الجديده
خالد / لا شغلهم كويس وفاهمين
انا / حلو اوي محتاج حد تاني معاك يشتغل
خالد / لا كدا تمام ولو احتاجت هبلغك
انا / لا فكك مني عندك الا اتش ار بلغه الا محتاجه
خالد / بسرعه كدا زهقت مني
انا / مانا فضلت معاك لحد ما واقفت علي راجلك كمل انت بقا
خالد / ماشي يا معلم
سبته وجيت خارج لقيت واحد من الجردات بينده عليا
انا / تعال في حاجه يا هشام
هشام / لا ابدا بس كنت محتاج اني نخالي واحد من الا شغالين باليل يبقا سوبر بنا
انا / يعني عاوزه يغطي إجازات باليل والصبح
هشام / بالظبط
انا / تمام انا هزود واحد معاكم يبقا شغال من 12لي 12 ويوم اجازه اي حد هيجي مكانه هو ولو هو اجز مش هنحتاج حد مكانه
هشام / تسلم باشا
ومشي وانا طلعت علي الشركه بس قبل مروح مكتبي لفيت لفه علي الاقسام وكل حاجه كانت تمام روحت اخر حاجه قسم الحسيبات طبعا عشان رشا الفاجره 😂😂😂😂
دخلت شوفت الشغل وكل حاجه مظبوطه داخلت مكتب رشا من غير ما اخبط وبالصراحه كنت قصيدها لقتها قاعده علي الكنبه وفارضه رجليها عليها والاندر باين الا كان لونه ازرق ستان وشكله يهبل من قعدتها واخده راحتها محدش هيدخل من ما يخبط
رشا / استاذ كريم وعدلت نفسها
انا / زي مانتي انا كنت جايه اطمن عليكي ماشي
رشا / طب اتفضل
انا / مانا لو هتفضل يبقا تقعدي زي مانتي قاعده مش جي اقل راحتك انا
رشا / ازيه مينفعش
انا / خلاص امشي
رشا / لا خلاص تعاله
ورفعت رجلها تاني وحستها بعدت راجلها اكتر وبان كسها اكتر واكتر وانا روحت قعدت قدمها عيني علي كسها الا هقوم واختصبه دالوقتي
رشا / كنت جي عايز حاجه اعملها
انا / هاا لا ابدا كنت بطمن بس عليكي وعلي الشغل
رشا / هههههههه شكلك مش مركز معايا
انا / اركز معاكي ازيه بس الا انا شايفه دا
رشا / وانت شايف ايه يعني
انا / الازرق من حلوته خالنا في دنيا تانيه
رشا / ههههههههه ازرق ايه انا مش لابسه ازرق
انا / اه اه مفيش ازرق لا
رشا / لقتها شهقت ايه دا هو باين انا مخدتش بالي وراحه قافله راجلها
انا / لا لا قفلتي ليه
رشا / لا يا كريم مينفعش تشوف حجات دي هنا بتتكلم بي دلع
انا /خلاص بكرا اشوفها عندي
رشا / عندك فين
انا / في بيتي
رشا / لا عيب مش هينفع
انا / خلاص بلاش بكرا النهارده الساعه 3 تمشي ورني عليا هاخدك معايا
رشا / بس
انا / من غير بس عايز اشوف الا تحت الازرق
ورحت قايم داخل عليها واخد شايفها في بوسه وايدي علي كسها من فوق الجيبه وراحت سايبها وخارج طلعت علي فوق لقيت سمر
انا / صادق باشا جوه
سمر / اه اتفضل
داخلت جوه
انا / صباح الخير
صادق / صباح النور فينك من الصبح
انا / كنت عند خالد بتابع الشغل وبعدين لفيت علي الاقسام شويه
صادق / عال اوي
انا / جهزت الا 5 مليون دولار بتوع رامي
صادق / جاهزين
انا / تمام خاليهم لما يرجع ندهمله هو بقا معانا خلاص
صادق / انا مش مرتاح للواد دا
انا / ليه
صادق / اصل هيبقا معاه فلوس كتير خايف يشتغل معانا يعرف مداخل ومخارج الشغل ويشتغل لي حسابه
انا / قبل ما يفكر يعمل كدا هتكون نهايته الواد دماغه حلوه وقلبه حلو هينفعنا
صادق / الا تشوفه
انا / المهم هتغدا معاك بكرا انا سها عندكم مانع
صادق / تنور دا بيتك
انا / تسلم يا باشا
خرجت وسبتهم وداخلت مكتبي وطلبت قهوه وكلمت فهد
انا / ايه يا كوتش
فهد / حبيبي اخبارك
انا / تمام يا معلم طمني علي الجواز الا معاك
فهد / لا رجاله حلوه واتصاحبه علي بعض وبقا متفاهمين كمان هينفعوك اوي
انا / حلو اوي كدا يبقا معايا رزق ورامي وناصر يبقا اشطا اوي
فهد / متنساش اني معاك في اي حاجه برضه يا صاحبي
انا / انا برضه هحسبك مع الناس دي انت حاجه تانيه يا كبير
فهد / بتعرف تاكل عقلي ماشي
انا / هههههه لا مليش في لحمه الراس
وقفلت معاه وشربت القهوه مع السجاره ولقيت تيلفوني بيرن رشا
رشا / انا مستنياك بعد الشركه بشويه
انا / تمام جايلك
ونزلت خدت عربيتي واتحركت ورشا ركبت معايا خدتها وطلعت علي شقه مدينه نصر واول ما دخلت الشقه روحت ضاربها علي طيزها
رشا / ااااااه من اولها سفاله
انا / انتي لسه شوفتي سفاله
رشا / طب ثواني ادخل حمام طيب
راحه داخلت الحمام ربع ساعه وقولت ادخل اشوفها قلعت وبقيت بالبوكسر بس وفتحت باب الحمام لقتها بالمنظر دا

HrpSU12.jpg
رشا / داخلت ليا يا كريم استنا شويه
انا / حلو اوي كدا زي مانتي تعالي
ورحت شايلها وداخل بيها الاوضه ورميها علي السرير نزلت علي شفايفها بوس كنت بقطعهم وايدي تقفش في بزازها وهي ساحت علي الاخر فضلت ابوس في رقبتها ونزلت علي صدرها امص والحس في واعض الحلمه
رشا / ااااه قطعهم قطع صدري يا كريم
راحت ضاربها بالقلم علي بزازها
رشا / اااااه كمان يا كريم انا خدامتك
عرفت انها بتحب العنف والضرب نزلت لي كسها ضربته كذا ضاربه بي كف ايدي وادعك في زنبورها لقتها اترعشت جامد ونزلت
رشا / ااااااااااه يا لهههههوي انت عملت فيا ايه دانا جبتهم من قبل ما تدخله
انا / انتي لسه شوفتي حاجه
نزلت بي لساني علي كسها وبصباعي ببعبص في كسها الا كان ضيق واهاتها بقت اعله فضلت كدا شويه وداخلت كمان صباعين في كسها لحد منزلت تاني روحت قايم ونايم علي السرير
انا / تعالي يا شرموطه مصي زبي
رشا / من عين الشرموطه يا حبييي
وجت نزلتلي البوكسر واول ما شافت زبي راحه مبرقه جامد
رشا / كل دا دا كبير اوي
روحت ضاربها بالقلم براحه
انا / هتحسدي يا لبوه مصي يلا
بدأت تمشي لسانها علي راس زبي بعدين داخلت راسه في بوقها وتخرجه وتنزل تمص في بضاني وتداخلهم جوه بقوها كانت محترفه بنت الوسخه فضلت تمص حوالي 10دقيق روحت قايم ورافع راجليها وداخلت زبي مره واحده
رشا / اااااااااااه يا لهههههوي كسي اتفشخ اااااااااااه
وانا انيك فيها وارزع وهي تصوت اااااااااه ااااااه ااااااااه نكني يا كريم واحشني اوي النيك اااااااااااه افشخ كسي اااااااااااه يا حبييي ناكني في كسي جامد انا عاوزه اتفشخ ااااااااااه اااااااه كمان كمان وانا برزع في كسها وهي تصوت اااااااااه ااااااه كسي ااااااااااااه زبك فشخ كسي ااااااااااه روحت قلبت الوضع لي الدوجي ووقفت وراها وراجلي علي الارض ورافع واحده علي السرير زي كدا

HrywUmv.gif
وفضلت ارزع فيها بسرعه وعنف وهي تصرخ اااااااااااه ااااااااااااه قوي يا كريم نكني اااااااااه ااااااه ااااااااه نكني جامد اااااااااه ااااااه ااااااااه وانا بنيكها وداخلت صباعي في طيزها لقتها مفتوحه وداخل بسهوله روحت مداخل تاني داخل برضه
انا / دانتي طيزك مفشوخه كمان يا لبوه
رشا / اااااااااااه الخول جوزي اااااااااااه بيحب ينكني فيها اكتر من كسي ااااااااااااااه مش قادره اااااااااااه ورحت مخرج زبي من كسها وراشقه في طيزها وبدأت نيك بعنف بعد كلامها

HryNoQV.jpg
اااااااااه طيزي اااااه يا كريم نكني اااااااااااه ااااااااااه كمان يا كريم ااااااااااااااااه انا اول مره احس ان ست بجد نكني جامد اااااااااه واحشني النيك اااااااااااه افشخ كسي وطيزي وكلي ملكك يا كريم اااااااااااه ااااااااااه هجيب يا كريم هجيب ولقتها بتترعش وبي ايدها بتدعك في كسها جامد وانا بنيكها في طيزها اااااااااااه يا حبييي اااااااااااه ونزلت وانا كنت ماسك نفسي بالعافيه ولقيت زبي انفجر في طيزها ااااااااااه لبنك سخن في طيزي روحت مطلع زبي من طيزها وهي نامت علي بطنها روحت ضاربها علي طيزها قومي نضفي زبي يا لبوه راحت جت لي زبي مسكته وفضلت تمص في لحد منضفته قعدت جنبها ولعت سجاره شربتها
رشا / انا بجد اول مره احس الاحساس دا عمري جوزي ما وصلنا لي المتعه بصراحه انت واخد حاجه
انا / ههههههههه انا عمري ما خدت حاجه عشان واحده انا طبيعي والطبيعي يكسب
رشا / انت مفتري بجد وانا اتمتعت كتير معاك
لقيت تيلفوني بيرن وكانت سها
سها / انت فين يا كريم كل دا
انا / معلش يا قلبي هتأخر شويه اتغدا انتي وشويه وجي رايح مشوار
سها / ماشي يا قلبي خالي بالك من نفسك
قفلت معاها واتصلت بي جودي
انا / يلا اجهزي انا في الشقه جنبك
جودي / اه مانا شفت عربيتك من اكتر من ساعه تحت البيت
انا / طب اجهزي يلا وقفلت
رشا/ انا اتأخرت
انا / يلا ناخد شور عشان ورايه مشوار ومعلش مش هقدر اوصلك
رشا / لا انا هطلب اوبر مش مهم
داخلنا خدنا شور وكان في شويه تحرش وخرجنا لبسنا وهي نزلت قبلي وانا كلمت جودي كانت لبست وقبلتها ونزلنا مع بعض في الاسنسير ركبت معايا العربيه
جودي / بس مش كتير
انا / هو ايه الا كتير
جودي / اكتر من ساعه ونص ليه كل دا
انا / عادي كان في شويه ورق براجعهم
جودي / بس شكل الورق كان متعب
انا / عادي شغل بقا
جودي / طب خالي بالك من شغلك عشان شكلها كانت تقيله اقصد شغل تقيل
انا / ( فهمت انها شافت رشا وهي خارجه) لا متقلقيش عليا انا محدش تقيل عليا ولا شغل ولا غيره
جودي / هنشوف
انا / بعينك انك تشوفي
وصلنا المعرض والمدير شافني وسلم عليا
المدير / استاذ كريم شرفتنا بقالك فتره مختفي عنا
انا / مشغول شويه في شغل بس
المدير / ايه حابب تغير عربيتك
انا / لا الاستاذه هي الا عايزه عربيه جديده
المدير / تحت امرها طبعا
انا / شوفي جودي اتفرجي براحتك وانا هشرب قهوه في المكتب هنا
داخلت المكتب انا ومدير المعرض
انا / عاوز حتي جي كلاس
مدير / موجوده شوف تحب تستلمها امتا
انا / خلص الورق بتاعها ورن عليا اجي اخدها وامسك الفيزا اصحب المبلغ دالوقتي
مدير / بص انت مش زبون ومش اول مره تتعامل معانا واكيد عارف سعر العربيه في مصر كام انا هعملك خصم من سعرها الاساسي 200 ألف و*** ما هتلاقي السعر دا في مصر
انا / انا قولتلك حاجه او سألتك علي سعر انا عارف انت هتعمل ايه من غير ما اكلم
خد الفيزا وسحب الفلوس منها وجودي داخلت
انا / ايه لقيتي حاجه عجبتك
جودي / اه سبورتاج جديده جميله
مدير / دي عامله مليون و300الف بس عشان استاذ كريم يبقا و 200الف بس
انا / علي فكره يا جودي مش هتجبيها بي اقل من كدا ودي اعله فئه
جودي / تمام اقدر استلمها امتا
المدير / هاخد بس صوره البطاقه ويومين وهكلمك تستلميها والفلوس في اي وقت عادي
جودي / تمام لو في فيزا ممكن تصحبهم دالوقتي
مدير / مفيش مشكله تمام
وخد الفيزا وسحب المبلغ وصور البطاقه
جودي / وانت مش كنت هتجيب عربيه
انا / انا خلاص اخترت ودفعت تمنها كمان
جودي / بالسرعه دي
انا / عشان عارف عايز ايه يومين بقا كلمني اجي اخد العربيتين
وسبته وخرجت لقيت العربيه مغسوله ومتظبطه روحت مدي لي الا غسلها 200جنيه وراحت علي مطعم
انا / انا متغدتش وجعان
جودي / وانا كمان جعانه
نزلنا طلبنا غدا واتغدينا وراغينا شويه مع بعض وبعدين روحتها وانا روحت علي الفلا طلعت غيرت ونزلت قعدت معاهم شويه
سها / ( قربت من ودني) مدام مخدتش شور اول ما وصلت يبقا شكلك لسه واخده بره
انا / هههههههه دايما بتقفشني
سها / حد جديد ولا قديم
انا / لا جديد هحكيلك بعدين
ياسمين/ ايه يا استاذ كريم قولتلي علي شغل وبعدين سكت شكلك غيرت رأيك
انا / لا انا سايبك بس شويه لسه جايه من سفر
ياسمين / انا زهقت من قعدت البيت
انا / خلاص بعد بكرا هاخدك معايا
ياسمين / عايزه مكتب حلو بقا ها
انا / مين قالك اني هيبقا ليكي مكتب
ياسمين / امال ايه بقا
انا / انتي هتقعدي معايا في مكتبي انا اصلا مش موجود ديما في وبيبقا فاضي
ياسمين/ تمام ماشي
فضلنا قاعدين بعدين استأذنت منهم وطلعت نمت
وسها طلعت معايا
سها / ها بقا مين دي
انا / رشا مديره الحسابات في الشركه
سها / وحلوه علي كدا
انا / مفيش احله منك يا قلبي
سها / لا بجد حلوه
انا / انتي مش مصدقه اني مفيش احله منك بالنسبالي
سها / كل عقل كل
انا / المهم هنتغدا بكرا انا وانتي عند صادق باشا وهطلب منه انجي
سها / لازم اكون موجوده
انا / لا مش لازم بس عايزك معايا عشان اعرفهم اني مش بعمل حاجه غير بموافقتك
سها / ماشي يا حبيبي
نمت وصحيت خدت شور ولبست ونزلت فطرت بعدين روحت علي الشركه
وبكدا يكون نهايه الجزء الاول اتمنه تكونه استمتعته معايا اشوفكم علي خير

الجزء الثاني
وقفنا الجزء الا فات لما قولت لي سها اننا هنتغدا عن صادق بكرا
وعرفتها اني وجودها مهم بالنسبالي عشان يبقا فاهمين اني مبعملش حاجه من وراكي وانك كل حاجه بنسبالي وخدتها في حضني ونمت وتاني يوم العادي بتاعي خدت شور وفطرت ولبست وروحت الشركه داخلت مكتب صادق باشا كانت انجي مجتش معاه
انا / صباح الخير يا باشا
صادق / صباح الخير يا كريم
انا / امال انجي مجتش ليه
صادق / قالتلي عايزه تريح النهارده
انا / اها تمام المهم عندي ليك حد يمسك اداره المجموعه هيطور منها جامد اوي
صادق / وانت روحت فين
انا / انا موجود بس دي واحده دارسه ومعاها دكتوره في اداره الاعمال وكانت بتدرس في السويد وسويسرا يعني هتنفعنا جامد
صادق / مين دا
انا / تبقا خالت مراتي بس صغيره مش كبيره 30سنه ولسه راجعه من بره انا قولت فرصه كويسه لينا
صادق / تمام هخاليهم يجهزه مكتب ليها وتبقا نائب ليك
انا / ملوش لازم مكت مكتبي موجوذ كدا كدا مش بكون متوجد كتير حتي استفيد منها والوقت الا هبقا في المكتب معاها
صادق / خلاص تمام الا تشوفه
سمر جبتلي القهوه عند صادق وشربتها مع سجاره وفضلنا نتكلم في الشغل ولقينا اخر واحد ممكن نتوقعه جي زياره لي صادق باشا
سمر / في طابط بره اسمه سالم بيسال علي حضرتك
( سالم دا الظابط الا كان واجع دماغ صادق باشا اكيد فاكرينه )
صادق / خالي يدخل ومتدخليش حد علينا
سالم / دا كدا حلو قوي مش هقول كلامي مرتين وفرته عليا
انا / شكل موت عمك مفرحك
سالم / انت عرفت كمان بي موت عمي وفرت عليا اكتر واكتر
صادق / عايز ايه يا ابني انت
سالم / انا جي اعرفك اني الا بتهددني بي مات يعني موريش حاجه غيرك انت واني ادمرك
انا / انت عبيط يا ابني انت لو فاكر اني عمك بس الا بهددك بي تبقا غبي ومبتفهمش انا الفديوهات الا معايا دي تحبسك وتعملك قضيه وتترفض من مكانك انت فاهم غلط يا ابني
لقيت واشه اتحول
صادق / امشي اطلع بره يلا ولو شفتك تاني ولو صدفه مش هسمي عليك بره وهو بيزعق
سالم واشه احمر وخاف ومشي
لقيت تيلفوني بيرن ونها كانت بتتصل
انا / الواطيه الا مبتسالش
نها / ازيك يا كريم
انا / لا مدام ازيك يا كريم يبقا شكلك مضيفه مالك
نها / عايزه اتكلم معاك شويه ممكن
انا / تمام حاضر ينفع بكرا ولا امر مهم
نها / لا تمام بكرا ماشي
انا / خلاص بكرا الساعه 5 نتغدا سوا ايه رأيك
نها / خلاص ماشي
قفلت معاها وانا بفكر عايزاني في ايه دي
انا / متشغلش دماغك يا باشا بي سالم دا ملوش لازمه
صادق/ لا لا دا اقل من اني احطه في دماغي أصلا
انا/ المهم صح ناوي تنقل في القصر بتاع الرحاب امتا
صادق / يوم فرحكم هعمل فرح في القصر عايز اول يوم ليا في القصر يكون يوم مميز ومحفور في الذاكره
انا / فكرا حلوه بجد
صادق / وشهر العسل هيكون في المالديف علي حسابي كمان
انا / شهر كامل هو اسبوع كفايا اوي مبحبش ابعد عن الشغل فتره وبعدين كدا كدا الايام جايه كتير وهنسافر اكتر
صادق / خلاص يا عم اسبوع انا عارف مش عاوز تفرق بينها وبين سها
انا/ هو كلامك صح ومش هفرق بينهم بس انا فعلا الطبيعي بتاعي مبحبش ابعد عن الشغل فتره كبيره وكمان لو فضلت في مكان واحد فتره كبيره بزهق
صادق / خلاص نعملك رحله شهر في اربع اماكن كل اسبوع مكان
انا / لا حلو اسبوع وانا ابقي اسافر اي وقت تاني اخد سها وانجي ونسافر مع بعض
صادق / تمام علي العموم القصر خلصان اصلا وبيتفرش بس يعني اسبوع بالكتير ويكون جاهز
انا / حلو يعني النهارده نتكلم اني كمان شهر الفرح
صادق / بالظبط كدا
انا / تمام اسيبك بقا اروح مكتبي اشوف ورايه ايه
روحت علي مكتبي وطلبت شاي مع سجاره وكان في مشاريع متقدمه من مدرين الشركات قولت اراجعها بعدين قولت اسيبها لي بكرا لي ياسمين نراجعها انا وهي وبالمره اشوف تفكيرها المشاريع دي المدرين كل سنه بتقدم نموزج لي مشاريع جديده وبندرسها ونختار افضل مشروع فيهم ونفزه وهكذا كل سنه
فضلت قاعد بباشر الشغل والدنيا تمام لحد الساعه 4 روحت لي صادق مكتبه
انا / همشي بقا اغير واخد شور واجيلك علي الغدا
صادق / تمام ماشي
انا / اه وكنت عايز 5 جردات من شركه بتاعت الامن
صادق / 5 ليه
انا / واحد منهم للشغل 4 ليا انا في الفلا
صادق / خلاص بكرا هيكونه عندك
انا / تمام
سبته ونزلت خدت العربيه وروحت علي الفلا سلمت عليهم
انا / سها يلا اجهزي
سها / حاضر علي متاخد شور هكون جاهزه
طلعت خدت شور ولبست وكانت سها لبست برضو واحنا نازلين ياسمين كانت طلعه الاوضه بتاعتها
انا / اعملي حسابك الصبح هتيجي معايا الشركه
ياسمين / خلاص ماشي كمان اجهز شهادات بتاعتي
انا / مش مهم بس ماشي هاتيهم
خدت سها ومشيت واحنا في الطريق
انا / نها كلمتني النهارده
سها / ايه واحشتها
انا / ههههه لا شكلها معاها مشكله هروح اتغدا معاها واشوف مالها بكرا
سها / ماشي يا حبيبي انت عارف نها بتعتبرك اخوها
عديت جبت علبه شكولاته الاول قبل ما اروح ورحتلهم علي الفلا
صادق / انت بتهزر ايه الا جايبه دا
وسلم عليا وسلم علي سها
انا / حاجه بسيطه
ولقيت انجي نازله متألقه في فستان روعه وسلمت عليا وعلي سها
فعدنا اتغدينا وانجي وسها قعده مع بعض علي جنب وانا صادق قعدنا مع بعض في الجنينه نشرب الشاي
صادق / بص انا عارف طبعا انت جي ليه في انت لما تمشي هفاتح انجي في الموضوع وارد عليك باليل
انا / متشلش هم سها بتكلمها والرد هيجي دالوقتي
صادق/ عملتها ازيه جايب مراتك تخطبلك هههههههه دانت جبار
عند سها وانجي
سها / بصي يا انجي انا عارفه اني كريم جي النهارده يطلب ايدك وانا مش زعلانه بالعكس سعاده كريم عندي بالدنيا كلها
انجي / انا بجد مستغربه ولما كريم قالي انك انتي الا هتيجي وتتكلمي معايا في الموضوع دا انا مصدقتش لاني مستحيل اتخيل اني في ست ممكن تعمل كدا
سها / الا بتحب حد تتمني يشوفه سعيد ومبسوط وانا مش بحب كريم بس لا دا بالنسبالي الدنيا وما فيها
انجي / وانا اوعدك اني عمري مهعمل مشاكل بينكم عشان حبيتك بجد واعتبرتك اختي
وراحه حاضنه سها وحضنه بعض ولقناهم داخلين علينا
انجي / انا موافقه يا بابا
صادق / الف مبروك يا ولاد يلا جهزه نفسكم علي الفرح اول خميس الشهر الجي وهيكون في القصر الجديد في الرحاب
كنت جايب خاتم الماظ معايا لبسته لي انجي
سها / طب اخد اوبر انا واروح واتعشي انت وانجي مع بعض النهارده
انجي / لا لا كريم هيوصلك
سها / يا بنتي في ايه عادي
انا / خلاص يا سها كدا كدا انا هروح النهارده وبكرا هنتعشي انا وانجي مع بعض
انجي / خلاص اوكي ماشي
وقعدنا شويه مع بعض نرغي ونتكلم وخدت سها ومشيت روحت
لقيت خالد بيتصل بيا
انا / ايه خالد اخبارك
خالد / تمام يا كريم كنت عاوز اتكلم معاك في موضوع
انا / خير في ايه
خالد / مش هينفع في التيلفون
انا / خلاص بكرا اجيلك اشرب القهوه الصبح معاك
خالد / تمام يا كريم
قفلت معاه وشكيت انه عرف علاقه بين سمر اخته وصادق قعدت في الجنينه شويه ولقيت شروق جايه تقعد معايا
شروق / مش كدا خالص بقيت نسيني
انا / معلش يا قلبي انا عارف اني مقصر معاكي الفتره دي بس ضغط شغل وداخل علي جواز
شروق / جواز من مين
انا / انجي بنت صادق باشا
شروق / طب وسها
انا / دا هي الا خطبتهالي النهارده
شروق / يا ابن اللعيبه عملتها ازيه دي
انا / عيب عليكي اخوكي مسيطر
شروق / يعني لما سها قالت انها مستعده تجورك بي نفسها مكنتش بتهزر
انا / سها بتحبني ومستعده تعمل اي حاجه في سبيل سعادتي وبس
شروق / فعلا الحب اعمي
انا / طب يلا يا عميه عشان اطلع انام يوم طويل بتاعي بكرا
سبت شروق وطلعت نمت وصحيت الصبح خدت ياسمين معايا ورحت علي الشركه ‘داخلت الشركه الجديده الاول
فرح / صباح الخير استاذ كريم
انا / صباح الخير خالد فوق
فرح / ايوه يا فندم تحب اجبلك القهوه
انا /اه ياريت وشوفي استازه ياسمين تشرب ايه
ياسمين/ ممكن قهوه مظبوط
فرح / تحت امرك
انا / فرح استاذه ياسمين هتبقا النايئب بتاعي ها
فرح / اهلا وسهلا بحضرتك
ياسمين / هي دي الشركه مش كبيره
انا / ههههههه دا شركه صغيره مسؤاله عن الأمن والسيستم بتاع مجموعه الشركات احنا الا بنحمي الداته بتاعتنا بنفسنا مع مجموعه من المهندسين الافضل في مصر واحنا الا عاملين السيستم كمان
ياسمين / اها لا فكره حلوه امال الشركه
انا / شوفتي المبنه الكبير الا جنبنا هو دا
ياسمين / اها تمام
طلعت عرفت خالد علي ياسمين بعدين وريتها الشغل والشباب وكل حاجه وخدت سالي علي جنب
انا / ايه مفيش جديد في الموضوع الا كلمتك عليه
سالي / صعب ومش عايزه اعمل هجمات قويه عشان محدش ياخد باله اني بخترق
انا / طب كملي زي ما انتي وعايز كمان تراقبي الظابط سالم فاكره
سالي / اه فاكره تمام حاضر
انا / خالد تعاله عايزك جوه بعد ازنك يا ياسمين
ياسمين / اتفضل
انا / خير يا عم
خالد / خير بس مش وقته خالص
انا / قول يا ابني في ايه محدش هيدخل علينا
خالد /( ساكت ومش عارف يتكلم) سمر علي علاقه مع صادق ومش عارف اعمل ايه
انا / عارف وكلمت اختك كتير
خالد من النوع الغلبان وبيخاف من خياله يعني مش هيقدر يعمل حاجه مع صادق
خالد / ومعرفتنيش ليه يا كريم من الاول
انا / اديك عرفت هتعمل ايه لو كنت قولتلك من أول كنت هتعمل ايه
خالد / ( ساكت ومش عارف يرد عليا)
انا / بصي يا خالد سيب الدنيا ماشبه زي ما هي كدا ويوم متيجي اختك تتجوز انا هعملها العمليه وترجع بنت تاني ومتشغلش دماغك بي الموضوع دا تاني
خالد / انت شايف كدا يعني
انا / ملهاش حل تاني يا خالد
خالد / لو اختك كنت هتعمل كدا
انا / انا غيرك يا خالد لو اختي كنت قتلتها وقبل مقتلها هقتل صادق
لاكن انت مش هتقدر تعمل كدا عشان انت مبتحبش العنف
خالد / عندك حق انا مش هقدر علي واحد زي دا برضه
انا / اهدا كدا وركز في شغلك واعتبر انك متعرفش حاجه وانا من ناحيتي هنهي العلاقه دي خالص
خالد / يعني بجد هتقدر تنهي العلاقه دي
انا / اعتبرها مش هتتكرر تاني
وسبته وخرجت
انا / معلش يا ياسمين وجع دماغ الشغل يلا بينا
ياسمين / لا تمام يلا
روحنا الشركه طلعت فوق لقيت سمر وفي 5 حيوانات
انا / صادق باشا جوه
سمر / اه قالي اني اخاليك تقابل الشباب دول
انا / اخباركم يا رجاله
كلهم / تمام يا باشا
انا / معلش بقا اتأخرت عليكم 5 دقيق واكون معاكم
وداخلت لي صادق باشا وعرفته علي ياسمين
ياسمين / ودي شهدات بتاعتي
صادق / كلمه كريم شهاده بنسبالي بس هناخدهم نحطهم في الملف بتاعك مش اكتر وتقدري تستلمي شغل من بكرا
انا / لا بكرا مين من دالوقتي هدخلها مكتبي تشوف المشاريع الجديده وتدرسها
صادق / خلاص تمام
انا / امال انجي بتدلع ولا ايه
صادق / سيبها يا براحتها بقالها سنين شايله الشغل
انا / ماشي يا باشا استأذنك انا
وخدت ياسمين علي مكتب بتاعي وطلعت ورق المشاريع فهمتها اننا كل سنه بنختار منهم مشروع ونفزه وقالتلي تمام هاخد فكره سريعه عنهم
انا / بس في خلال أسبوع عايز اعرف هنشتغل علي انهي مشروع
ياسمين / تمام وكانت قاعده علي الكنبه
انا / قومي اقعدي علي المكتب دا كرسي بتاعك
ياسمين / مينفعش
انا / اسمعي الكلام وسبتها وخرجت
سمر / كريم هي مين دا
انا / دي استاذه ياسمين نائب المدير وهتبقا في مكتبي علي طول
سمر / تمام ماشي
انا / من النهارده مفيش مقابلات تاني مع صادق ولو حصل وقابلتي هتزعلي مني
وسبتها ورحت للجردات
انا / معلش يا رجاله بس معايا ضغط شغل شويه
كلهم / ولا يهمك يا ريس
انا / بصي انا عاوز 4 منكم في الفلا بتاعتي في الرحاب 2 صبح و2 باليل وواحد هيكون في المبنه الجديد في الشركه من 12 لي 12 وهيغطي اجازات بتاع الصبح وبتاع باليل
عرفتهم الشغل وقولتلها من بكرا شغلكم هيبدأ ورجعت لي ياسمين لقيت رشا معاها
انا / استاذه رشا نورتي
رشا / ازيك يا استاذ كربم
انا / اتعرفتم
ياسمين / اه اتعرفنا طبعا
انا / تمام انا رايح مشوار يا ياسمين معلش اول يوم هسيبك لوحدك تقدري تاخدي اوبر
ياسمين / لا لا تمام متشغلش بالك بيا شوف مصالحك انت
سبتهم وخرجت كلمت نها عرفتها اني هعدي عليها في الصيدليه قالتلي انها في البيت واخده اجازه قولتلها خلاص اجهزي وانا جايلك اخدك ورحتلها البيت وركبت سلمت عليا بصيت حسيت عنها ورمي وشكلها كانت بتعيط روحنا مطعم طلبنا غدا ونها كانت سرحانه ومش بتاكل
انا / انا عارف من عينك اني في مشكله مضيقاكي بس ممكن تاكلي واعتبري مشكلتك محلوله
نها / مليش نفس بجد
انا / مانتي لو مكلتيش مش هعرف اكل
لقتها بدات تتدمع طلبه الحساب وخدتها ورحت علي شقه مدينه نصر وطلعنا فوق
انا / اعملك شاي معايا
نها / لا شكرا
عملت شاي وجيت ولعت سجاره
انا / احكي بقا من غير عياط
نها / بصي بعد ما سها سابت الصيدليه جي مدير جديد وابتدا يقرب مني يوم عن يوم وبقيني نتكلم كتير باليل علي الواتس وفي يوم روحت معاه شقته وعملت معاه علاقه لحد هنا وكان تمام روحتله اكتر من مره كل دا وطلع مصورني فديوهات كتير في يوم روحتله لقيتها جايب 2صحابه وعازيمهم عليا جيت امشي راح موقفنا قالي لو خرجتي من بابا استحملي الا يجرالك وراح موريني الفديوهات انا اتصدمت قالي قومي خدي شور واجهزي عشان مزغلش منك واعملي حسابك هتباتي النهارده معانا وكلمت ماما قولتلها اني بايته عند صحبتي عشان تعبانه واهلها مسافرين وداخلت غصب عني خدت شور ولبست قميص وخرجت وفضله التلاته ببدله عليا اليوم كله كنت بنام اصحي علي واحد بينيك فيا او اتنين وبرضه صور الحفله دي من الساعه 6باليل لحد تاني يوم بينكه فيا والا يتعب ينام ويصحي يكمل كل دا وهي بتحكي وتعيط
انا / طب خلاص اهدي وانا هتصرف هاتي رقمه
وخدت الرقم منها اسامي صحابه ايه قالتلي عليهم كلمت سالي
انا / سالي هبعتلك رقم تخترقي كل حاجه عنده وتجيبي الفديوهات الا علي الجهاز وفي 2 اسمهم ********* مش معايا ارقامهم تاخديها من عنده وتجيبي فديوهات من عندهم وتشوفي لو ناقلنها في حته تانيه او حاجه وبعدين تدمري اجهزه بتاعتهم ولو ناقلين ملفات علي اجهزه متدمريش حاجه وعرفيني قدامك ساعه وتديني التمام
سالي / حاضر سلام
قفلت معاها موضوع سهل بسيط شوفتي لقتها حضنتني
انا / ابعدي بقا عشان انتي واحشاني بدل ما اقوم اختصبك
نها / دانت الا واحشني اوي وزبك واحشني
راحت بايساني من شفايفي
نها / هدخل اخد شور ممكن
انا / بيتك طبعا
داخلت تاخد شور كنت انا قلعت وقاعد بالبوكسر لقتها خارجه ملط
نها / عارفه انك بتحب تشوفنا ملط
وجت علي قعدت ما بين رجلي ونزلت البوكسر فضلت تمص في حوالي 10دقيق قومتها وقفت قدامي وانا قاعد زي ما انا وكسها قدام بوقي فضلت اكل في الحسها ومداخل صباعين في كسها وهي بتصرخ ااااااااااااه ااااااااااااه ولقتها اترعشت ونزلت وكانت هتقع روحت شايلها داخلتها الاوضه ونيمتها علي بطنها وركبت فوقها وراشقت زبي في كسها مره واحده اااااااااااااااه اصرخي محدش هيسمعك هنا اااااااااااااااه زبك فشخني يا كريم اااااااااااااه وانا نازل رزع في كسها وهي بتصوت اااااااااااه ااااااااااه كمان يا كريم ااااااااااااااااه انا برتاح معاك اوي يا احله زب في حياتي ااااااااااااااااه وترعشت ونزلت تاني علي زبي روحت مطلعه ومداخله في طيزها اااااااااه ااااااااه طيزي طيزي ااااااااااه كمان اااااااااااااه نيكني جامد اااااااااه افشخ طيزي وكسي اااااااااااااه نيكني جامد يا كريم ااااااااااااااه وانا نازل فحت في طيزها وبضربها علي طيزها اااااااااه اوي اكتر افشخ الشرموطه بتاعتك ااااااااااااااه ااااااااااااااااه كمان يا قلبي اااااااااااااااه طيزي وكسي ملكك يا حبيبي نيك جامد ااااااه ااااااااه نكني يا كريم وبدأت تعيط من الشهوه العاليه الا وصلت لها روحت مطلعه وراشقه في كسها ااااااااااااه وتصرخ وانا برزع زبي لي اخره في كسها ااااااااااااه ااااااااااااه زبك فشخ كسي حرام عليك اااااااااااه ااااااااااااه قوي يا كريم نكني جامد واحشتني وفضلت ارزع فيها وانا مش عاتق كسها وطيزها احمرت من الضرب عليها وهي تصرخ ااااااااااااه كفايا بجد مش قادره كسي مش قادره حرام عليك اااااااااااه ااااااااااااه ارحمني وهاتهم بقا ولقيت نفسي خلاص هجيب وهي نزلت لي المره التالته روحت مطلع زبي وحاطه في بوقها فضلت تمص لحد ما شربته كله وبلعته ونمنا علي السرير وولعت سجاره
نها / ياااا يا كريم النيك معاك ليه طعم تاني انت بجد راجل وتمتع اي ست تحتك
انا / يلا طيب ناخد شور عشان رايحه اتعشه مع خطيبتي
نها / خطيبتك مين دي
انا / اسالي صحبتك تقولك
وقومنا خدنا شور ولبست بدله من البيت ونزلت روحت علي الفلا لي انجي كانت لابسه وجاهزه ولقيت رساله من سالي بتقولي كله تمام مكنش في فديوهات غير معاه وبس ومتنقلوش في حتي وانا دمرت الاجهزه قولتلها تمام وبعت لي نها عرفتها انها تمام والفديوهات اتمسحت وانا هتصرف مع الخولات دي بطريقتي وخدت انجي وروحنا اتعشينا بره وسهرنا سهره حلوه مع بعض قولتلها اعملي حسابك شهر مش هاجي جنبك عايزه في داخلتنا بي صحتك زي مانتي ضحكت قالتلي حاضر يا حبيبي وخدتها روحتها وانا طبعا كنت هلكان من اليوم الطويل دا وروحت وعرفتهم بكرا الساعه 8 في اتنين امن جاين وزيهم اتنين باليل وطلعت حطيط دماغي علي السرير روحت في النوم علي طول صحيت الصبح العادي ورحت الشركه وفضلنا انا وياسمين بنراجع الشغل مع بعض وبنشوف المشاريع الجديده وجالي تيلفون من ماما ودي اول مره تكلمني وانا في الشغل اكيد لي حاجه
انا / ايه ماما في ايه
ماما / الحقنا يا كريم وبتعيط
انا / في ايه حد جراله حاجه
ودا الا هنعرفه الجزء الجاي
وبكدا يكون نهايه الجزء الثاني واتمني انكم استمتعته معايا وشكرا علي تعليقاتكم الجميله اشوفكم علي خير باي

اخباركم ايه واحشتوني اسف علي التأخير عشان بكتب في قصه تانيه بعنوان الخواجه في قسم قصص الجنس العاديه الا حابب يتابعها نرجع لي قصتنا
الجزء الرابع
وقفنا الجزء الا فات لما كنت في المكتب براجع المشاريع انا ياسمين وبنشوف هنستقر علي انهي مشروع نشتغل في ولقيت ماما بتتصل بيا
ماما / الحقنا يا كريم
انا / في ايه حد جراله حاجه
ماما / سها يا كريم وقعت من علي السلم وهي نازله من فوق ورايحين بيها المستشفي
انا / انتي بتقولي ايه انا جي حالا
ياسمين / في ايه يا كريم
انا / سها تعبانه شويه لازم اروحلها
ياسمين / انا هاجي معاك
انا / مينفعش نسيب الشغل انا وانتي سلام
نزلت جري خدت العربيه وبي اقصه سرعه كنت في المستشفي
لقيت عمي رجب وماما وحماتي وقفين قدام الباب وهي جوه
انا / طمنوني سها كويسه
رجب / الدكتور جوه معاها لسه مطلعش
خرج الدكتور
انا / طمني يا دكتور
الدكتور / هي بخير ومفهاش حاجه بس لي الاسف مقدرناش ننقز الجنين
ماما وحماتي فضله يعيطه
انا / بس في ايه سها بخير دا المهم واكيد *** هيعوضنا خير ممكن ادخل اشوفها
الدكتور / اه اتفضل وممكن ساعه كمان نطمن وتروح معاكم
انا / تمام يا دكتور
دخلتلها لقتها بتعيط والممرضه معاها روحت عليها خدتها في حضني عيطت اكتر
انا / اهدي يا بنتي في ايه المهم عندي انك بخير وكويسه مش عايز حاجه تاني واكيد ر*** هيعوضنا خير يعني يا سها متعيطيش بقا عشان خاطري
سها / انا عارف يا كريم اني نفسك في ولد مني بس غصب عني و****
انا / يا حبيبتي انتي عندي بالدنيا وانتي عارفه كدا كويس كفايا عليا انك ماليه عليا حياتي اهدي بقا لو بتحبيني
سها / حاضر اهو
وبتمسح عينها من الدموع الممرضه اديتها كوبيه مايه شربتها وبدات تهدا روحت مطلع 500جنيه اديتهم للمرضه
انا / اتفضلي انتي وداخلي الا بره عشان يطمنه عليها
داخل ماما وحماتي وعم رجب واطمنه عليها ساعه وكنت واخده البيت وروحتها وقعدت اطمنت عليها لقيت صادق باشا بيتصل
صادق / في ايه يا كريم سها مالها
انا / الحمد *** بخير يا باشا بس الجنين نزل
صادق / هي كانت حامل
انا / اه في بدايه الشهر التاني
صادق / ر*** يعوضكم خير سلملي عليها كتير وانجي نزلت جايلكم في الطريق تطمن عليها
انا / تمام يا صادق باشا متشكرين علي سؤالك
شويه ولقيت ياسمين وانجي داخله وياسمين داخله بتعيط وخدت سها بالحضن
انا / اهدي يا ماما ما صدقه هدتها وبقت كويسه
ياسمين / معلش انا اسفه
انجي / حمد *** علي سلمتك يا سها وروحت حضنتها وعينها دمعت
انا / يادي النيله انتي كمان انته حريم نكد
انجي / لا خلاص اهو
سها / هههههه من اولها خايفه تزعلي
ياسمين باست بي استغراب عشان لسه محدش يعرف موضوع الجواز
انا / لو اعرف اني انجي هتضحكك كنت جبتها من بدري
انجي / ارجوز انا
انا / احله ارجوز روحت بعتلها بوسه في الهوا
سها / ايه يا استاذ انا قاعده
انا / خلاص غمضي عينك ههههههه
كلنا ضحكني وداخلت شروق كانت في الجامعه
انا / لو عيطي هتضربي انا بعرفك
شروق / انت عارف انا بارده مش بعيط بس بحزن جوايا جامد
وراحت حضنت سها وفعلا شروق جامده بتعرف تمسك نفسها بس من جواها بتحزن جامد ودا اكبر غلط انك تكتم جواك يتعبك اكتر تبكي وتخرج الا جواك احسن كتير فضلنا قاعدين شويه والغدا جهز وانجي اتغدت معانا وخرجت معاها لي لحد عربيته وكان معاها الحرس وخدت بعضها ومشيت لقيت تيلفوني بيرن
انا / ايوه يا استاذ مصطفى
مصطفي / كريم باشا اخبارك ايه
انا / تمام انت طمني عليك
مصطفي / تمام باشا بتصل ابلغك بس اني عربيات جاهزه في اي وقت
انا / تمام هبعتلك لوكشبن تبعتلي عليه عربيتي وانا بكرا هعدي اخد منك عربيه تانيه
مصطفي / تمام يا باشا
قفلت معاه وبعتله اللوكيشن وبعدها بي ساعه ونص كان عربيه جدت بره وخرج استلمتها وخدت الورق من السواق واديته 1000جنيه ومشي طلعت لي سها وخدتها في البلكونه
انا / ايه رأيك
سها / ****جميله اوي
انا / هرخصها ويبقا معانا 3عربيات نركب اي واحده منهم في اي وقت
سها / **** يذيدك يا حبيبي
انا / طول مانتي جنبي **** هيذدني ويكرمني كمان
راحت سها بايساني
انا / متسخنيش عليكي وانتي اصلا مش هينفع اعمل معاكي حاجه اهدي بقا
سها / هههههههه اجبلك شروق
انا / اقولك صراحه نفسي في ياسمين بس خايف تحصل مشكله
سها / كنت عارفه وعلي فكره هي مش بنت
انا / عرفتي منين
سها / مش بنخبي عن بعض حاجه
انا / يعني هي عارفه بموضوع التبادل
سها / لا طبعا بحكيلها عن العلاقه بنا وازيه انت جامد وهي بتحكيلي علي الولد الا بينام معاها وهي مسافره
انا / اها ماشي كويس انك قولتيلي
عند صادق باشا
سمر / اااااااه اااااه يا صادق باشا زبك موتني اااااه
صادق / انتي االا كسك نار يا شرموطه
سمر / اااااااه اااااااااه افشخ كسي وطيزي الاتنين يا باشا ااااااه
صادق / نفسك في اتنين انتي يفشخوكي
سمر / اااااااااه اوي عايزه اتنين يفشخه كسي وطيزي في وقت واحد اااااااااااه نزلهم بقا مش قادره اااااااااااه ااااااااااه
وراح صادق باشا منزل في كسها ونام فوقها
عند حسام وندا
ندا / صحبك نسينا خالص
حسام / يا بنتي مفحوت في الشغل مش بمزاجه
ندا / يعني معرفش يجي ساعتين يرحني
حسام / بيخلص شغل ويروح علي طول غصب عنه
تيلفون حسام رن وكانت شروق بتكلمه وحكتله علي الا حصل لي سها
حسام / طب مكلمتنيش ليه من بدري يا شروق عشان اجي اطمن عليها
شروق / من اللهفه مجاش في بالي ولما اطمنت كلمتك
حسام / خلاص عرفي كريم اني هاجي بكرا انا وندا علي العصر كدا نطمن عليها
شروق / ماشي حاضر
اتصلت بي صادق باشا
صادق / ايوه يا كريم
انا / معلش يا ريس هأجز يومين كدا اطمن علي سها وياسمين موجود تتابع الشغل
صادق / اكيد طبعا خاليك جنبها لحد ما تبقا كويسه وسلملي عليها
انا / يوصل يا باشا
قفلت معاه وسمر بتكلمه
سمر / كريم دا
صادق / اه
سمر/ علي فكره عرف الا بنا وطلب مني انهي العلاقه دي
صادق / ومقولتليش الكلام دا ليه
سمر / مانا قولت اهو
صادق / طب يلا قومي البسي وانسي اي حاجه حصلت قبل كدا
سمر / ( بتبصله بستغراب)
صادق / انتي سمعتي
سمر / حاضر حاضر
وقامت لبست ومشيت
عند رومانوف في روسيا
رومانوف / حبيبتي اشمعنا مصر
نتاشا / اريد زياره مصر ومعالم السياحيه
رومانوف / تمام حبيبتي سوف اكلم صديقي صادق في مصر واجعله يهتم بكي
نتاشا / حسنا ابي انا ممتنه لك جدا لاكن ارجو ان يكون في اسرع وقت
عندي انا في الفلا
قاعد مع سها في الجنينه شويه فضلنا نتكلم لقيت جودي بتتصل
انا / ايوه يا جودي
جودي / ازيك يا كريم عامل ايه
انا / تمام وانتي
جودي / تمام ايه الراجل مكلمكش
انا / لا كلمني بس النهارده سها كانت تعبانه شويه مقدرتش اروحله بكرا نروح انا وانتي
جودي / مالها الف سلامه
انا / شويه تعب صغيرين
جودي / خلاص اقفل انا هكلمها
انا / اقفل ليه خدي اهي معاكي
واديت سها التيلفون فضله يرغو مع بعض شويه وبعدين قفلت
سها / ايه رايح معاها فين
انا / كانت عاوزه عربيه روحت المعرض الا بتعامل معاه حجزت عربيه ليا وليها وهي هتاخد عربيتها بكرا
سها / اه تمام انا هطلع انام شويه حاسه اني تعبانه
انا / يلا وانا كمان
طلعنا خدتها في حضني ونمني صحيت الساعه 8 الصبح روحت مصحي سها
سها / في ايه يا كريم
انا / اصحي يلا نروح النادي نفطر
سها / نادي ايه روح شغلك
انا / لا انا اجازه قومي يلا
سها / حاضر
قامت خدت شور وانا خدت شور بعضها ولبشت ترنج وانا كمان لبست ترنج وررحنا النادي فطرنا والجو كان جميل الصبح لحد فضلنا قاعدين لحد الساعه 1 ورجعنا الفلا خدنا شور ونمنا ساعتين وقمنا لبسنا وخدتها غديتها في مطعم بره ولفينا شويه بالعربيه اليوم كله كان لي سها حتي لو حد كلمني من الشغل مكنتش برد رجعنا الفلا لقيت حسام وندا
انا / وانا اقول البيت مضلم ليه اتاري حسام وندا هنا
حسام / حظك حلو اننا مش جاينلك اصلا
ندا / احنا جاين نطمن علي صاحبه البيت مش بيتك علي فكره يعني انت ضيف هنا
سها / ههههههه نورتنه يا جماعه و****
انا / بطلي مجامله فين النور دا
ماما / متسكت يا زفت بقا وخف رخامه علي العيال
انا / حظكم حلو ماما حكمت
حسام / يخاليكي ليا يا حماتي
انا / مانا حماك علي فكره ها
كلهم ضحكه فضلنا نهزر واتعشينا كلنا مع بعض وحسام خد ندا وروح وانا خدت سها وطلعت فوق قعدنا شويه في حضن بعض
سها / رايح شغل بكرا
انا / لا معاكي بكرا برضه
سها / لا يا حبيبي انا كويسه خلاص روح شوف شغلك
انا / عاوز افضل جنبك
سها / عشان شغلك يا حبيبي انا شوفت كام مكالمه النهارده وانت مبتردش علي حد
انا / خلاص هروح ساعتين وابقي اجيلك
سها / الا يريحك يا حبيبي بس عارف البت انجي طلعت كويسه اوي
انا / ليه بتقولي كدا
سها / لما جت امبارح وحضنتني وعيطت حسيت انها اختي فعلا والنهارده اتصلت بيا اكتر من مره تسألني لو عايزه حاجه تجبهالي
انا / غلبانه انا عارف
وخدت سها في حضني ونمنا صحيت الصبح العادي خدت شور وفطرت ولبست وخدت العربيه وياسمين وروحنا علي الشركه قبل ما اطلع
انا / ياسمين ادخلي لي خالد كدا شوفي الشغل وشوفي لو ناقصه حاجه
ياسمين / تمام حاضر
طلعت الشركه فوق طلبت قهوه من سمر وداخلت لي صادق باشا
صادق / كريم ايه الا جابك
انا / سها اتحسنت وبقت كويسه وهي الا قالتلي انزل الشغل انت عارف مش بحب القاعده بتاعت البيت
صادق / طب تعاله اقعد
القهوه جت ولعت سجاره معاها
صادق / اجتماع مجلس الاداره كمان يومين عملت ايه
انا / النهارده هناخد قرار
صادق / طيب تمام
انا / استأذنك بقا اشوف الا ورايه
سبته وروحت المكتب لقيت ياسمين قاعده علي كرسي المكتب جت تقوم من مكانها
انا / رايحه فين زي مانتي قاعده
ياسمين / مينفعش يا كريم
انا / اسمعي الكلام قوليلي عملتي ايه في المشاريع الا معاكي
ياسمين / طلعه فيل من درج المكتب دا افضلهم بي فارق كبير
خدت منها الفيل بصيت عليه
انا / اكيد
ياسمين / جدا بالنسبه لي حاله السوق دا مشروع مكسبه مضمون 100%
انا/ تمام خدي الملف الا معاكي واعرضي علي صادق باشا
ياسمين / حاضر
انا / وانتي خارجه خالي سمر تبعتلي شاي
خرجت راحت لي صادق باشا ورته المشروع وانجي قالتلها طيب سيبي وهنبص عليه واكيد متأكدين من كرارك انتي وكريم وسبتهم وخرجت وسمر جبتيلي الشاي وكملنا بقيت اليوم شغل
ياسمين / كنت عاوزه اجيب عربيه جديده تعرف معرض يكون تبعك او حاجه
انا / بعد الشغل هاخدك معايا انا رايح المعرض مع واحده اعرفها تستلم عربيتها
ياسمين / اوكي تمام
خلصنا شغل وخدت ياسمين وروحت لي جودي واتصلت عليها نزلت
انا / شايفه العماره دي في الدور 5 في الشقه بتاعتنا برضه
ياسمين / مكان جميل وهادي
عم جابر / كريم باشا واحشنا و***
انا / ازيك يا راجل يا طيب عامل ايه
عم جابر / بخير يا باشا انت طمني عليك
انا / بخير يا عم جابر روحت مطلع 200جنيه اديتهاله
عم جابر / كتر خيرك يا باشا خيرك سابق
نزلت جودي ركبت معانا
جودي / مش هتعرفني
انا / دي ياسمين خالت سها
جودي / بتهزر صح
انا / هههههههه لا مش بهزر ولا حاجه خالتها فعلا ودي جودي زي اختي الصغيره كدا يا ياسمين
ياسمين / اهلا بيكي يا جودي
جودي / اهلا بيكي بس شكلك صغير بصراحه ازيه خالتها انت بتكدب
ياسمين / هههههه لا مش بيكدب انا خالتها فعلا بس زي الاخوات
روحنا المعرض وجودي استلمت عربيتها
انا / خدي عربيتك بقا وبكرا هكلمك نروح نرخص انا وانتي
جودي / تمام باي
انا / اتفرجي يا ياسمين علي الا عايزه وشوفي العربيه المناسبه ليكي هشرب كوبايه قهوه مع استاذ مصطفي
مصطفي / اتفضل يا كريم باشا
داخلنا المكتب وجت القهوه
ياسمين / كريم ممكن كلمه علي جنب
انا / ايه قولي
ياسمين / انا كل الا معايا600 الف والعربيه الا عايزاها تعمل 750 هيوافق يقسط الباقي
انا / تعالي طيب
مصطفي / ها اختارت حاجه
انا / اه تيوتا كرولا
مصطفي / انت عارف مش بتعامل معاك كا زبون
انا / عارف يا مصطفي قول
مصطفي / 700الف ودا ليك انت انت اكيد عارف سعرها
طلعت الفيزا اديتهاله وخد الفلوس وخد بطاقه ياسمين صورها
انا / خلص كل حاجه وابعتها علي الفلا عندي
مصطفي / يومين وتكون عندك يا كبير
خدت ياسمين ومشيت
ياسمين / طب هقسط 100الف الباقين ازيه.
انا / انا طلبت من قسط متسكتي
ياسمين / لا مش عاوزاها
انا / حاولي 600الف علي حسابي و 100الف ابقي ادفعي كل شهر جزء الا تقدري عليه
ياسمين / كدا ماشي
روحت روحت وكلمت صادق باشا
انا / باشا عاوز خدمه
صادق / خير قول
انا / كلملي رئيس وحده مرور مدينه نصر
صادق / روح بكرا وادخل قوله انك تبعي هتلاقيني مكلمه حاجه تاني
انا / تسلم يا باشا وبكرا هتأخر شويه
صادق / تمام
قفلت معاه وعده اليوم عادي تاني يوم كلمت جودي قبلتها عند المرور وداخلت جوه قبلت رئيس الوحده خلصلنا كل حاجه واحنا قاعدين في مكانه في ساعه استلمنا الرخصه والنمر وكانت متعلقه كمان ومشينا
جودي / طبعا مفطرتش تعاله افطر معايا
انا / فعلا مفطرتش
جودي / طب يلا تعاله ورايه
انا / يلا
وصلنا وطلعت انا وهي وداخلت شقتها كانت اول مره ادخلها
انا / معندكيش حجات كتير في الشقه ليه
جودي / متعوده اني مجبش غير الحاجه الا محتاجها بس مش همله الشقه علي الفاضي يعني
انا / عندك حق
جودي / ثواني اغير واخرج اعمل فطار
داخلت غيرت كنت انا قلعت القميص وانا من عادتي بلبس قميص تحته تشيرت نص علي طول وهي خرجت لابسه هوت شورت وكت وكان شكلها يهيج الحجر داخلت تعمل الفطار
جودي / كريم تعاله ثواني ممكن
روحتالها
جودي / ممكن تنوالني المقاليه من فوق
جيت وراها وانا زبي هيتفرتك من البنطلون ورحت لازق فيها من وره رشقت زبي في طيزها لقتها بترجع لو وره فضلت كدا حوالي 20ثانيه وجبت المقاليه وادتهالها ببص علي طيزها لقيت الهوت شورت داخل في الفلقتين عرفت انها ملبستش اندر روحت ماسك الهوت شورت مخرجه من طيزها بصتلي وضحكت
جودي / بس اسكت واطلع بره
خرجت شويه وجابت الفطار فطرنا وداخلت تعمل الشاي وندهت عليا اجبلها السكر وواقفه نفس الواقفه
انا /امال وانتي لوحدك بتندهي البواب روحت ضاربها علي طيزها
جودي / اااه بطل سفاله شويه ههههههه
روحت وراها تاني المرادي لازق فيها اكتر اكتر وهي بترجع اكتر بي طيزها روحت قافش في صدرها
جودي / بتعمل ايه يا كريم
انا / سيبك من الشاي وانا لسه بقفش في صدرها وهي مش لابسه برا ولقتها ساحت في أيدي نزلت بي ايدي علي كسها لقيت الشورت مبلول علي الاخر انا لازق فبها من وره وعمال ابوس في رقبتها وايدي علي بتفعص في صدرها والنانيه علي كسها ولقتها بتترعش وبتنزل عسلها في الشورت وايدي اتبلت روحت حاطط ايدي علي بوقها لقتها بتلحس عسلها لفنها وخدت شفايفها في بوسه جامده وايدي بتقفش في طيزها وبضربها عليها روحت رافعها من طيزها لقتها لفت راجلها علي واسطي وايدها علي رقبتي ومشيت داخلت بيها الاوضه رميتها علي السرير وقلعت التشيرت وبفك البنطلون وهي قلعت هي كمان ‘بقت ملط وانا نزلت البوكسر وشافت زبي عينها برقت جامد ايه كل دا روحت رايح وواخد راسها لي زبي فهمت عاوز ايه وبدأت تمص وكانت دكتوره في المص فعلا شويه ونيمتها ونزلت مص في حلمه صدرها ونزلت لي حد كسها لحس لقتها حتت ايدها علي كسها
جودي / انا لسه بنت يا كريم
انا / متخافيش
كملت لحس في كسها ولقتها بتنزل تاني قلبتها علي بطنها وضربتها كام ضاربه علي طيزها اااااااااه براحه طيزي بتوجعني
انا / انتي لسه شوفتي وجع وداخلت صباعي في طيزها لقتها مفتوحه وداخل بسهوله روحت مداخل تاني داخل برضه
انا / دانتي طيزك مفشوخه
جودي / اااااااه كنت بعمل علاقه فيها احسن ما اتفتح
روحت ممشي زبي علي كسها بليته وهي علي بطنها وقولتلها افتحي طيزك بي ايدك وروحت رازع كف علي طيزها اااااااااه حاضر وفتحت طيزها وانا حطيت راس زبي علي الخرم وبدات ادخل الراس شويه شويه وداخلت مش بسهوله اوي ولا بصعوبه برضه وبدات ادخل باقي زبي لحد ما بقا كله في طيزها
جودي / اااااااااه طيزي حاسه انها اتملت من زبك نكني براحه
فضلت ادخل زبي واخرجه براحه شويه وبدأت اسرع شويه لحد ما بقيت بنيك فيها بعنف ااااااااااااه ااااااااااااه ااااااااااااه براحه يا كريم اااااااااااه مش قادره اااااااااااه ااااااااااااه وتصرخ روحت ضاربها علي طيزها كذا ضاربه وره بعض ااااااااااااه ااااااااااااه ااااااااااااه زبك فشخني ااااااااااااااه طيزي طيزي بتوجعني اااااااااااه ااااااااااااه مش قادره لقيت نفسي هجيب خلاص روحت مكمل نيك جامد ااااااه ااااااااه نكني جامد اااااااااه افشخ طيزي طيزي بتوجعني حرام عليك اااااااااااه ااااااااااااه وتصرخ روحت راشق زبي لي اخره ومنزلهم جوها اااااااااااه وهي نزلت هي كمان لي تالت مره اااااح لبنك بيلسع اوي روحت مطلع زبي من طيزها ومديها تمص وتنضفه مسكته مص
انا / عاجبك طعم طيزك
جودي / زبك الا عجبني انا اول مره امص لي حد مطلع زبه من طيزي كدا
انا / وانا اي حد
جودي / لا طبعا انت ابو زب جنان ههههههههه
انا / طب يلا يا لبوه عشان ناخد شور عاوز اروح الشركه
جودي / لا انا مش هتحرك انا هفضل كدا بي لبنك روح انت
سبتها ودخلت خدت شور وكانت نايمه علي بطنها زي ما هي روحت بايس طيزها وسبتها ونزلت خدت العربيه وروحت علي الشركه
وايه الا حصل في الشركه دا الا هنعرفه الجزء الجي اتمني تكونه استمتعته معايا اشوفكم علي خير باي

الجزء الرابع
وقفنا الجزء الا فات لما نكت جودي وداخلت خدت شور بعدين لبست ونزلت روحت علي الشركه كانت الساعه 1 طلعه علي مكتب صادق باشا
انا / مساء الخير
صادق /تعالي يا كريم اقعد
انا / خير
صادق / في صفقه جديده عايزن نبعتها كينيا بس في مشكله
انا / ايه هي
صادق / هيدونه بدل الفلوس ماس
انا / حلو ايه مشكله في كدا
صادق / معرفش اصرفه مشتغتلش في قبل كدا
انا / تصريفه عندي متشغلش بالك المهم يكون بقيمه السلاح
صادق / لا هيكون اكتر من القيمه كمان
انا / تمام هاته وانا هتصرف
انجي / سها عامله ايه دالوقتي
انا / بقت احسن الحمد ***
صادق / **** يطمنك عليها
انا / تسلم يا باشا
سبته وخرجت روحت المكتب خبط علي الباب
ياسمين/ ادخل
انا / مساء الخير اخبار الشغل ايه
ياسمين / لا كله تمام تعاله
داخلت قعدت
ياسمين / اجتماع مجلس الاداره كمان ساعه
انا / اه وهعرفك علي مدرين الفروع عشان بعد كدا تلفي علي الشركات تشوفي الشغل احتيجات الموظفين والشركه كدا يعني
ياسمين / تمام صح مدام رشا سألت عليك ولما عرفت انك مش موجود نزلت تاني
انا / تمام هنزل اشوفها
نزلت لي رشا وكانت في مكتبها خبط علي الباب
رشا / ادخل
انا / قوليلي انك سألتي عليا
رشا / لازم تخبط يعني
انا / طبعا مش ممكن تكوني قاعده علي راحتك وتكون في حجات باينه
رشا / طب وايه يعني مانت شفت كل حجاتي ولا معجبتكش
انا / انتي بتقولي ايه انتي كل حاجه فيكي عايزه تتناك بصراحه
رشا / هههههههه دانت نصيبه
انا / كنت عايزاني في ايه
رشا / لا ابدا واحشتني قولت اطمن عليك
انا / بي زمتك انا الا واحشتك ولا دا (روحت ماسك زبي وهو واقف نص واقفه)
رشا / الصراحه الاتنين ( وقامت وقفت جت عندي وانا قاعد علي الكرسي ومسكت زبي)
انا / طالعي وريحي بقا عشان انتي الا وقفتي كدا
نزلت علي رقبتها قدامي وفتحت سوست البنطلون وطلعت زبي وفضلت تمص في زبي لحد ما نزلت في بوقها وبالعتهم كلهم ونضفت زبي وقفلت السوسته ورجعت مكانها تاني
لقيت ياسمين بتتصل بيا عشان الاجتماع هيبدأ
طلعت علي الاجتماع علي طول
انا / اسف علي التأخير كنت بخلص حاجه في الشغل
صادق / دا المشروع الا هنبدأ شغل في عايز هميتكم مع بعض وفي اسرع وقت تكون كل حاجه خلصانه
انا / احب برضه اعرفكم علي استاذه ياسمين هتكون نائب بتاعي في اي حاجه وانا مش موجوده هي مكاني
انجي / كدا كل حاجه بقت واضحه حد عنده مشكله او حاجه
كلهم / لا تمام
صادق / اتفضله انته وعايز اسمع أخبار حلوه الفتره الجايه
مشيه كلهم وفضلت انا وانجي وياسمين وصادق باشا نتكلم في الشغل شويه وازيه نقدر نطور في الشركات اكتر
صادق / عارف يا كريم من ساعه ما عرفتك وانت كل كرار بتاخده حتي لو انا معترض عليه مع الوقت بعرف انك صح وفعلا اختيارك لي ياسمين كان موافق مع اني في الاول كنت شايف اننا مش محتاجين حد في الاداره بس لما شوف شغلها اثبتت انها تستحق دا وممكن نرفضك انت عادي
انا / لو عليا انا موافق انته حتي شغلك متعب
صادق / ههههههههههه
ياسمين/ متشكرا بجد يا مستر صادق بس انا لسه مشتغلتش دا كام
انجي / ما هو انتي كام يوم فعلا بس افكارك كويسه وهطور من المجموعه جامد
داخلت سمر
سمر / صادق باشا في حد اسمه جمال خطاب بره عايز يقابلك
صادق / جمال خطاب ودا عايز ايه دا
سمر / معرفش اقوله ايه
صادق/ داخلي مكتبي وانا جي حالا وشوفي يشرب ايه
انا / جمال خطاب دا
صادق / ايوه هو تعاله معايا نشوفه
انا / يلا وانتي يا ياسمين روحي شوفي باقي الشغل لو في حاجه عندك
روحنا المكتب لقيناه قاعد جوه
صادق / اهلا اهلا جمال
جمال / يا راجل لازم انا الا اجي لي عندك عشان اشوفك يعني
صادق / انت عارف الشغل والضغط الا الواحد فيها وكمان بجهز لي فرح انجي
جمال / كدا من غير متعزمني يا واطي
صادق / ازيه يعني مش هعزمك كنت هجيلك مخصوص واديك الدعوه
جمال / خلاص اعتبرني معرفتش حاجه وهستناك تجيلي مبروك يا انجي
انجي / **** يبارك في حضرتك
صادق / مش هتبارك للعريس الا واقف
جمال / الف مبروك بس انت معرفتنيش يا اخي
صادق/ دا كريم مدير المجموعه شب مكافح وشاطر جدا
انا / *** يبارك في حضرتك
صادق / قولي بقا مجيتك هنا اكيد عايز حاجه لو زياره وديه كنت هتجيلي الفلا
جمال / ابقي بكدب عليك لو قولتلك وديه
صادق / قول عايز ايه
جمال / سمعت من قريب انك لاغيت تعاقد مع شركه تأمين البينات وعملت شركه مخصصه لي حمايه المجموعه بتاعتك
صادق / حصل فعلا ودا وفرلي كتير وحمايا اكتر
جمال / عايز شركتك دي بقا تحميلي مجموعتي
صادق باشا بصلي
انا / بس يا جمال باشا الشركه دي مفهاش مهندسين كتير احنا جايبين عدد لي تأمن مجموعه بتاعتنا مش اكتر مش عاملنها كا شغل اننا نأمن شركات تانيه
جمال / كل الا هتحتاجه هوفروهولك من فلوس ومهندسين
انا / مش قصه فلوس والمهندسين احنا الا بنجبهم عشان مش بنختار اي حد دي داته شركات وحجات مهمه
جمال / شوف اتصرف اعمل الا عايزه بس انا عارف اني سيستم جديد من المستحيل اختراقه
انا / طيب سبني كام يوم كدا اشوف المهندس المسؤال وادرس الموضوع معاه واجيلك مكتبك اشرب معاك القهوه وبالمره تكون الدعاوي طبعت ادي لي حضرتك دعوه
جمال / وانا موافق شكلك فعلا شاطر وطموح
انا / بتعلم من صادق باشا
جمال / استأذن انا
ومشي ونزلت وصلته لي العربيه
جمال / هستناك يا كريم
انا / اكيد
طلعت تاني لي صادق باشا
صادق / ناوي علي ايه
انا / هو الموضوع كله بزنس مش اكتر
صادق / يعني ايه
انا / يعني الموضوع اصلا سهل اننا نأمن مجموعه بتاعته
صادق / امال صعبتها كدا ليه
انا / عشان نطلب مبلغ محترم نعوض المصاريف الا اتصرفت علي الشركه الجديده يبقا مكلفناش نفسنا حاجه
صادق / دانت مش سهل
انا / ياباشا الحياه فرص لازم منفوتش حاجه
صادق / عندك حق يلا بقا الساعه 5ونص اتأخرنا النهارده
انا / فعلا يلا
خدت بعضي وروحت خدت ياسمين في طريقي لقيت فهد بيتصل
انا / اخويا الكبير
فهد / حبيبي عامل
انا / تمام ايه طمني
فهد / انا بتصل بيك عشان اطمنك الرجاله جاهزه وزي الفل
انا / حلو اوي اديني رزق كدا
رزق / ايه يا ابن عمي
انا / هتاخد رامي ومعاك مفتاح الشقه روحه ريحه النهارده وبكرا هجيلكم
رزق / حصل يا كبير
قفلت معاه كنت وصلت للفلا داخلت خدت شور طبعا وقعدت اتغديت وكنت قاعد مع سها والدنيا تمام جالي تيلفون من ناصر
ناصر / ايه يا كيمو
انا / خير يا ناصر
ناصر / في حاجه حصلت كدا قولت اديك خبر يمكن الموضوع يخصك
انا / قول في ايه
ناصر / الست لي بروح اديها الفلوس كل شهر زي ما قولتلي
انا / مالها
ناصر / عندها بنت عندها 22سنه بتدرس في كليه طب وحاجه محترمه جدا
انا / عارف كل دا يا ناصر في ايه
ناصر / في بلطجي في المنطقه بتاعتهم عايز يتجوزها غصب وكتب الكتاب بكرا الساعه8
انا / غصب ليه مفيش حد في المنطقه يعرف يقف قصاده
ناصر / هو كبير المنطقه قولت اكلمك قبل ما اتصرف
انا / لا انا هتصرف عايزك بس بكرا الساعه 5 تكون جاهز لوحدك مش عايز حد تاني
ناصر / تمام يا كبير بس دي منطقه هندخلها لوحدنا
انا / ايه ياض بقا قلبك علق كدا ليه
ناصر / يا كبير معاك علي الموت قلب مين الا علق
انا / يبقا تجهز الساعه 5 زي ما قولتلك
ناصر / انا جاهز من دالوقتي يا ريس وكنت رايح اختفه اصلا
انا / لا قلبك ابيض سلام
قفلت معاه وطبعا انته عايزين تعرفه من الست دي هقولكم
فلاش باك
في يوم قاعد بحكي انا انجي ولقتها زعلانه ومضيقه وسرحانه
انا / مالك يا انجي
انجي / ها لا ابدا مفيش
انا / مفيش ايه امال سرحانه كدا ليه.
انجي / موضوع كدا متشغلش بالك
انا / متقولي يا بنتي في ايه
انجي / طب اوعدني بابا ميعرفش اني قولتلك حاجه
انا / وعد يا ستي ها قولي
انجي / الموضوع دا انا عرفته بالصدفه من قريب واحد جت البيت لي بابا وكانت بتعيط وحالتها صعبه جدا وكانت عايزه يساعدها طلعت الست دي تبقا عمتي اخت بابا وبابا من 20سنه متخانق معاها وميعرفش عنها حاجه بسبب انها اتجوزت واحد كانت بتحبه وفضلته عن بابا وجدي ساعتها وبابا من يوم دا وهو قلبه حجر وهي بصراحه صعبت عليا دي برضه عمتي ومن اهلي وعيلتي وانت زي مانت شايف مليش حد غير بابا عايزه يبقا ليا عيله واهل
انا / تعرفي هي ساكنه فين
انجي / اه خرجت وراها وخدت عنوانها بس مش عارفه اروحلها لوحدي
انا / خلاص سيبي الموضوع دا عليا انا هتصرف في واحله
انجي / بجد يا كريم
انا / عيب عليكي بقا
بس كدا هي دي الست ومن وقتها ببعتلها فلوس بس هي فاكره اني انجي الا بتبعت الفلوس دي نرجع لي قصتنا تاني
قفلت مع ناصر وقعدت مع سها في الجنينه نتكلم مع بعض شويه واليوم خلص طلعه نمت وصحيت الصبح فطرت وشربت القهوه ونزلت روحت الشركه قبل ما اطلع روحت لي خالد
فرح / صباح الخير استاذ كريم
انا / صباح النور يا فرح خالد فوق
فرح / اه في مكتبه
انا / تمام مين الا معاكي دي
فرح / دي مني سكرتيره جديده معايا عشان لو خدت اجازه او حاجه تبقا موجوده
انا / كويس
فرح / وكمان خطوبتي الخميس الجي
انا / بجد الف مبروك
فرح / *** يبارك في حضرتك
سبتها وطلعه لي خالد خبط الباب ودخلت
خالد / كيمو المكتب نور
انا / حبيبي
خالد / تشرب ايه
انا / لا انا مش هطول عايزك في موضوع
خالد / قول يا باشا
انا / تسمع عن جمال خطاب
خالد / جمال خطاب اه اه ماله
انا / عاوز نأمنله مجموعه بتاعته زينا
خالد / مفيش مشكله تمام
انا / هتحتاج مهندسين تاني معاك
خالد / لا ليه دا الامر سهل مش هيبقا زي هنا لا هنعمل الحمايا ومن هنا هنشوف شغلنا
انا / تمام يبقا كام يوم وهبلغك امتا هتبدا الشغل
خالد / تمام
انا / هسيبك اروح اشوف سالي عشان عايزها
روحت لي سالي خبط علي الباب
سالي / ادخل
انا / مشغوله ولا ايه
سالي / لا ابدا اتفضل
انا / كنت عايزك في موضوع مهم
سالي / معاك
انا / عايزك تدخلي علي الدارك وايب تشوفيلي تاجر ماس يكون معروف ومضمون معاكي كام يوم تاخدي راحتك فيهم
سالي / حاضر حاجه تاني
انا / عملتي ايه في الموضوع الا كلمتك في
سالي / هو سهل وصعب في نفس الوقت
انا / عروستي يعني ايه
سالي / سهل اخترق لاكن صعب متكشفش وانت عاوز ادخل ومحدش يعرف لازم اخد وقتي
انا / انا مش مستعجل اوي خدي وقتك هاتي ورقه وقلم كدا
خدتهم منها كتبت مكفأه لي فرح عشان خطوبتها ونزلت
انا / خدي يا فرح
فرح / نعم يا استاذ كريم
انا / لما تلاقي نفسك فاضه اطلعي الحسيبات لي استاذه رشا اديها الورقه دي ومبروك مقدما
فرح / حاضر يا استاذ كريم متشكرا جدا
سبتها وطلعت علي الشركه واليوم خلص ومكنش في جديد
وعرفت ياسمين اني ورايه مشوار مش هقدر اوصلها معايا وهي طلبت اوبر وروحت وانا اتصلت علي ناصر
انا / جاهز
ناصر / جاهز
انا / معاك سلاح
ناصر / معايا طبنجه بتاعتي وفي بندقيه آلي في شنطه العربيه.
انا / هات معاك طبنجتين زياده
قفلت معاه وكلمت رزق
انا / اجهز انت ورامي حالا ورانا عاركه
رزق / حبيبي حصل
روحت رايح علي شقه القديمه خدت رزق ورامي من هناك
رزق / ها فين العركه
انا / بتحب النصايب زي عينك
رزق / يا ولد عمي شهر مضربتش حد ايدي بتكلني
رامي / *** منروحش هناك وتكسفنا
رزق / تعرف كدا عن اخوك
رامي / لا يا اخويا قد الدنيا
وصلت لي مكان الا هناقبل في ناصر وخدت منا السلاح اديت طبنجه لي رزق وواحده رامي ونزل رامي ركب معاه
انا / الاول شفلنا مكان قريب نقعد في عشان نروح في المعاد
قعدنا في قهوه لحد ما الساعه جت 8 الاربع واتحركنا اول ما دخلنا الشارع وانا داخل بالعربيه جي كلاس وورايه الجيب الناس كلها بتتفرج وقفنا قدام البيت نزلنا احنا الاربعه كتب الكتاب كان في البيت فوق طلعنا
المأزون/ اين وكيل العروسه
انا / هنا يا مولانا
ام البنت شافت ناصر حستها روحها رجعتلها هي متعرفنيش
شعبان/( ودا البلطجي) ومين انت
انا / انت متعرفش اه صح نسيت اعرفك عليا ابن خالتها
شعبان / يا مرحب حد من عيلتها وكيل زي بعضه
روحت قعدت
المأذون / ممكن تاخد رأي العروسه
انا / خدت رأيها
المأذون / ايه رأيها
انا / مش موافقه
المأذون / كدا استأذن انا
شعبان / علي فين يا مولانا اقعد محدش هيمشي
ولسه هيقوم يقف رزق جي من وره وحط ايده علي كتفه وقعده تاني
رزق / لما تكون قاعد قدام ابن عمي متقمش تقف غير بأذنه
انا / سيبه يا رزق لسه ميعرفناش
شعبان / انته مش قد الا بتعمله دا انا ممكن مخرجش حد من هنا
انا / سيبك من الهري دا انت جي تطلب ايد بنتنا واحنا معندناش بنات للجواز
شعبان / صدقني هحاسبك علي دا
انا / ياض انت المفروض معلم لسه متعلمتش اني الابيقول مبيعملش
شعبان / بس انا فعل وقول
انا / طب ايه رأيك اديك نصيحه من اخوك
شعبان / مش عايز نصايحك
انا / اسمع مني ابعد عن الناس دول ومتفكرش تقرب منهم عشان صدقني انت بقا هقل من كرامتك قدام المنطقه كلها وهيبتك هتروح اكتر من كدا لحد هنا حلو هتعرف تلمها بعد كدا هتوسع منك وهتاخد علي واشك
شعبان / مش شعبان الا يتقله الكلام دا
رزق واقف وراه راح لاسعه قفه خالي دماغه هبطتت في الطربيزه
رزق / مالك يا ابن المره الراجل عمال يتكلم معاك وانت مفيش كسم احترام خالص
راح مقومه وفضل يروق في وكل الا في الشقه نزله
انا / قولتلك هقل منك مسمعتش كلامي ارمه في الشارع
نزلنا تحت كانت رجاله ناصر واقفه قدام الباب اكتر من 10رجاله كلهم معاهم سلاح واقفين قدام البيت.
انا / اسمعه يا منطقه واسخه مجبتش راجل عشان لو فيها راجل مكنتش سابت بنت متعلمه وهتبقا دكتور تتجوز غصب شمام زي دا لو حد فكر يقرب من الناس دي وانا علي واش الدنيا مش هيطلع عليه نهار ولا هو ولا اهله ولا حتي صحابه الكلام للجميع اللهم بلغت
خاليك هنا يا ناصر مع الرجاله
طلعت فوق لي البنت وامها واخوها الصغير عنده 16سنه
الست / ر*** يحميك يا ابني ويخاليلك شبابك
انا / علي ايه يعني بنتك زي اختي
الست / بس انت مين يا ابني
انا / انا خطيب انجي وفرحنا كمان اسبوعين
الست / الف مبروك عقبال متفرحه بي عيالكم
انا / تسلمي وانتي مش عايزه عزومه انا عارف كل حاجه بينك وبين اخوكي وعايزك تطمني بكرا هجيبه لحد هنا ياخدك بنفسه
الست / ازيه يا ابني دا استحاله يعملها
انا / عشان انتي لسه متعرفيش كريم كويس بتقولي كدا يلا سلام
مشيت وخاليت الرجاله بتاعت ناصر تحت البيت ومشينا احنا الاربعه
انا / رزق ورامي اركبه مع ناصر عشان رايح مشوار
ناصر / بقيت سواق بتاعهم
انا / اطلع يا اسطا وصلهم هههههههه
كلهم ضحكه
وانا مشيت روحت الفلا لي صادق باشا
صادق / كريم خير في حاجه
انا / لا ابدا جايلك في موضوع مهم بيني وبينك
صادق / مخدش غريب في ايه اتكلم دي انجي
انا / معلش رايحني نتكلم في مكتبك احسن
داخلنا المكتب وقفلنا الباب
انا / بص يا باشا تحب اكلم معاك كريم الا شغال عندك ولا كريم الا زي ابنك وهيبقا جوز بنتك
صادق / انت عارف اني بعاملك زي ابني واكتر
انا / يبقا كدا اتكلم واسمعني ومتردش عليا غير لما تسمع كلامي لي الاخر
صادق / اتكلم انت قلقتني
انا / بصي يا باشا انا عارف موضوع بتاع اختك وبقالي فتره ببعتلها فلوس عشان فعلا حالتها صعبه جدا جوزه اتوفه من 6 سنين وهي الا بتصرف علي بنتها وابنها وطالع عينها وبنتها مشاء *** في كليه طب وحاجه اخر احترام وادب والعيل في ثانوي عام وصغير واختك شقيانه وطالع عينها وفي الاخر بلطجي في المنطقه متسول عايز يتجوز بنتها غصب تقبل بنت اختك الدكتوره المحترمه تتجوز شمام عشان ملهاش ضهر تتسند عليه ولا اهل
صادق / مين دا كلملي ناصر يجبهولي متكتف حالا
انا / انا اتصرفت يا باشا متقلقش
صادق / انا معرفش اني جوز اختي اتوفي انا كنت مستني موته عشان ارجعها لي بيتي تاني
انا / افرض لا قدر *** هي الا اتوفت قبل جوزها هتعمل ايه تستحمل ازيه اختك بعيد عنك ومتبهدله بالطريقه دي
صادق / هي الا اختارت
انا / حبت جوزها الحب مش عيب ولا الفقر عيب كان ممكن تاخد جوزها دا تحت ايدك وتكبره معاك وتبقا اهل وعيله كبيره
صادق / كلام دا من 20سنه يا كريم مكنتش واعي المهم دالوقتي هي فين
انا / في بيتها وبكرا هجيلك علي الضهر اخدك ونروح نجيبها والشركه انجي وياسمين هيكونه هناك
صادق / ماشي يا كريم هستناك بكرا تجيلي
انا / من من لقمه الفطار غديني بقا
صادق / حالا
وخرج قال لي الشغاله تحضر الاكل بسرعه
قعدت كلت وانجي عماله تبصلي ومش فاهمه حاجه كلت والشاي جي وولعت سجاره
انا / بعد ازنك يا باشا عايز انجي في كلمه
صادق / اه اتفضل
خرجت بره ومعايا كبايه الشاي
انجي / انت مخبي عني ايه ومش عايز تتكلم قدامي ايه مش واثق فيا
انا / اهدي شويه انا عارف انك بتولعي من جواكي بس مكنش ينفع اتكلم قدامك وخرجت بره معاكي عشان افهمك
انجي / طب اتفضل
حكتلها كل حاجه موضوع الفلوس الا كانت بتبعت وموضع بنت عمتها حكتلها كل حاجه
انجي / دول اظلمه جامد اوي
انا / كان ينفع اتكلم قدامك بقا
لقاتها حضنتني لا يا حبيبي اسفه مش هستعجل في حكم تاني
انا / سامحتك يا ستي يلا بقا اروح اروح عشان فاصل
سبتها وخدت عربيتي وروحت خدت شور وقعدت شويه مع الجماعه نرغي شويه ونهري في اي حاجه وسبتهم علي 12 وطلعت نمت انا سها وعرفتها اني هصحي بكرا الساعه 10 ونمت صحيت الصبح العادي خدت شور وفطرت وشربت القهوه وكلمت صادق باشا عرفته هستناه فين وجالي هو والحرس بتاعه ومشيا ورايه لحد ما وصلنا ولقيت رجاله ناصر جايبني كراسي من القهوه وقاعدين
انا/ روحه انته يا رجاله تعبته جامد
خدت صادق باشا وطلعنا لوحدنا فتحت البنت ودي اسمها دينا
دينا / استاذ كريم اتفضل
انا / طب بالنسبه لي خالك يفضل بره
لقتها بصتله جامد ودموعها في عينها وجريت علي الاوضه
صادق / واضح انهم زعلانين جامد مني
انا / تعبه جامد يا صادق باشا
لقيت اخت صادق جايه واول ما شفته راحه معيطه صادق داخل وخدها في حضنه
صادق / حقك عليا يا سميره انا عارف اني قسيت عليكي كتير وعلي عيالك بس صدقيني غصب عني كل ما افتكر اني جوزك خدك مننا وبابا تعب بسببك كنت بتجنن اكتر حقك عليا وصدقيني هعوضك عن كل الا فات انتي والولاد فين ابنك صح
سميره / في المدرسه علي وصول دالوقتي
صادق / طب فين الدكتوره الا جريت اول ما شافتني
سميره / هدخل اجبهالك حاضر
داخلت لي دينا لقتها بتعيط
سميره / قومي يا حبيتي خالك عايزك بره
دينا / هو لسه فاكرنا احنا اتعزبنا واتهنا من الناس جالنا بعد ايه ولا ايه
صادق / سامع الكلام وراح داخل عليهم انا عارف يا دينا اني قسيت عليكم بس ممكن تيحي معايا وهحكيلك واحكمي بنفسك يلا غيره هدومكم علي ما اخوكي يجي وننزل
خرج وسابهم ولبسه وكان شهاب جي وصادق باشا حضنه وسلم عليه وداخل غير هو كمان لبسه وخدهم وطلع علي الفلا وانا روحت الفلا بتاعتي وسها كانت واحشاني طلعت كانت هي طلعت ورايه من غير مقدمات روحت قالع ملط لقتها بتبص علي زبي
انا / ايه مش واحشك ولا ايه
سها / دانا هموت عليه
ونزلت علي ركبتها وانا واقف وفضلت تمص في وانا ماسك دماغها بزقها علي زبي روحت مقومها واخد شفايفها في بوسه وايدي بتدعك في صدرها روحت مقلعها ملط ورميها علي السرير ونزلت علي كسها كنت باكل في مش بلحسه
سها / ااااااااااه يا قلبي واحشني لسانك وزبك وكل حاجه فيك وبتزق دماغي علي كسها اكتر وانا مدخل صباعين في كسها ااااااااااااه ااااااااااااه ولقتها اترعشت ونزلت وانا مش راحمها روحت قايم ورافع راجليها وداخلت زبي مره واحده ااااااااااااه زبك واحشني اوي اوي ااااااااه انا ارزع فيها اكتر واكتر وهي اهاتها تعله اااااااااه افشخ كسي اااااااااااه ااااااااااااه قوي يا كريم نكني جامد واحشتني اوي يا حبيبي اااااااااااااه نيك لبوه بتاعتك ااااااااااه هايجه كدا ليه يا شرموطه اااااااااه كسي عطشان نيك يا قلبي نكني جامد اااااااااه افشخ كسي اااااااااااه ااااااااااااه وتصرخ واترعشت ونزلت تاني روحت مطلع زبي وقلبها علي بطنها في وضع الدوجي وبلساني الحس خرم طيزها ولقتها بيفتح وبيقفل لي واحده من الهيجان روحت راشق زبي في طيزها اااااااااه براحه طيزي اااااااااااه وانا ارزع فيها بسرعه وهي تصرخ اااااااااااه ااااااااااااه مش قادره اااااااااااه ااااااااااااه طيزي اتقسمت مش حاسه بيها اااااااااااااه براحه طيزي بتوجعني اااااااااااه ااااااااااااه وتصرخ وانا برزع زبي لي اخره ومش عاتق طيزها روحت مطلعه وراشقه في كسها ااااااااااااه ااااااااااااه نيك كسي يا حبيبي نيك جامد ااااااه كسي ااااااااااااه اااااااااااه نزلهم في كسي اروي كسي اااااااااااه ااااااااااااه مش قادره اااااااااااه ااااااااااااه واترعشت ونزلت لي المره التالته في نفس الوقت كنت انا كمان بنزل شلال في كسها ااااااااااااه ااااااااح لبنك مالي كسي اااااااااااااه روحت مطلعه وحاطه علي بوقها فضلت تمص في تنضفه ورايحنا علي السرير وشويه داخلنا خدنا شور ونكتها واحد سريع تحت الدش فشختها في وخرجنا لبسنا ونزلنا قعدنا معاهم شويه كان الغدا جهز وياسمين جدت واتغدينا وقعدنا لي باليل بعدين طلعت عشان انام تيلفوني رن
رقم غريب من المتصل دا الا هنعرفه الجزء الجي اشوفكم علي خير واتمني تكونه استمتعته معايا باي
واحب اعرفكم اني كاتب قصه جديده بعنوان الخواجه في قسم القصص الجنسيه العاديه هتعجبكم ادخله أقروها وقولي رأيكم فيها

اولا بتأسف علي التأخير بس عندي ضغط شغل مش اكتر في مفيش وقت اني اكتب بس رجعتلكم من تاني والجديد ديما شديد نرجع لي قصتنا
الجزء الخامس
وقفنا الجزء الا فات بعد ما صادق باشا خد اخته وولادها وراح علي الفلا وانا روحت علي الفيلا ونيكت سها وبعد مخلصت داخلنا خدنا شور لقيت رقم غريب بيررن عليا
انا / الو مين
شخص/ لازم اقابلك دالوقتي يا باشا
انا / تمام
لبست بسرعه وسها سالتني في حاجه قولتلها لا مشوار شغل بس ونزلت خدت عربيتي وروحت علي المقطم دا المكان الا بنتقابل في وصلت ولقيت الشخص دا هناك
انا / ياريت يكون حاجه مهمه انك تجبني لحد هنا
شخص/ لو مش مهم مكنتش اتصلت يا باشا
انا / هات الا عندك
بعد 3 سعات من مقابله الشخص دا
عند صادق باشا وناصر واقفين قدام المخزن
صادق / ايه ناصر البضاعه جاهزه
ناصر / جاهزه يا باشا وهتتحرك كمان نص ساعه
مره واحده الحكومه هجمت عليهم ومتحوطين من كل ناحيه
صادق باشا طبعا خلاص قال انه انتهى رجاله صادق كلهم رافعين سلاح على الحكومه
ناصر / محدش يضرب نار نزله سلاحكم
صادق بيبصله ومش فاهم احنا كدا كدا انتهينا
سالم / مرحب يا صادق باشا مش قولتلك هنتقابل
صادق / ( علي وشه علامه الغضب ومش بيتكلم)
سالم / ايه يا باشا ساكت ليه ولا لسانك الا بتتكلم بي عشان مش موجود مش عارف تتكلم بس متقلقش هيجاب معاك لسانك دا وهيتقطع
مره واحده بابا المخزن بيتفتح وانا بخرج منه
انا / وانا مش هتعبك معايا واخاليك تدور عليا
نرجع فلاش باك لما روحت اامقطم
انا / ياريت تكون حاجه تستاهل اني اجي لحد هنا
شخص / انت عارف يا باشا لو مش تستاهل مش هكلمك
انا / قول الا عندك
شخص / في ضربه جامده كمان 3 سعات هتحصل
انا / ازيه
شخص / عرفه مكان مخزن من المخازن بتاعتكم ووصلهم اني صادق باشا هيكون موجود في المكان دا كمان 3 سعات عشان كدا هيدخله في الوقت الا هيكون في هناك
انا / تمام روح انت
طبعا عايزن تعرفه مين دا انا هقولكم
نرجع فلاش باك تاني عشان تعرفه مين دا
لما كنا في الشركه والظابط سالم جي لما عمه مات وبيهددنا وانا هددته حسيته برضه مش سالك ومش هيسكت عرفت امين الشرطه القريب منه والحاجه الحلوه طلع بيحب الفلوس واتعرفت عليه وطلبت منه يجبلي تحركات سالم داخل الجهاز انا سهل اعرف عنه بره كل حاجه لاكن جوه صعب وهو اكيد فاهم اني هكرت تيلفونه وجبت كل الفيدوهات من عليه في اكيد مش هيخالي اي معلومه تاني علي التيلفون ودا فعلا الا حصل من مراقبه سالي لي تيلفون موصلتش لي حاجه في كان لازم اني اجند حد من جوه
نرجع للوقت الحالي
انا/ (بفتح بابا المخزن وبخرج منه) وانا مش هتعبك معايا واخاليك تدور عليا
سالم / جدع وفرت عليا فتشه المكان كله
داخله الرجاله تفتش المكان
صادق / ( بصوت واطي) في ايه يا كريم
انا / متقلقش يا باشا كل حاجه تمام نخلص وهفهمك
تمام يا فندم مفيش حاجه كلها حفضات *****
انا / مقاسك كام يا باشا اقصد الأولاد عندك بيلبسه مقاس كام
صادق / هههههههههه انا هنهيك علي الشوشره الا انت عملتها دي
سالم / دوره كويس يعني ايه مفيش حاجه
واحد / يا فندم قلبنا المخزن مفيش حاجه
طبعا عايزين تعرفه الا حصل انا اقولكم
فلاش باك وركزه معايا عشان محدش يتوه مني
بعد ما قبلت آمين الشرطه وبلغنا اني هيحصل هجوم علي المخزن وعرفت منه انهي مخزن اتصلت علي ناصر
ناصر / ايه يا كبير
انا / اسمعني يا ناصر مفيش وقت وركز في الكلام فضي المخزن كله حالا وتحط مكان البضاعه حفضات معاك ساعتين يكون الكلام دا حصل
ناصر / ازيه داحنا بنجهز طالبيه
انا / اسمع الا بقولك عليه وتنفزه يا ناصر
ناصر / طب صادق باشا جي اخالي ميجيش
انا / لا متعرفهوش حاجه ونفز الا بقولك عليه يلا
قفلت مع ناصر ورحت علي المخزن كان فضاه وبيبدأ يحط الحفضات وطبعا عرفته اني يخرج البضاعه من المكان الخلفي عشان سري ويدخل الحفضات من نفس المكان عشان لو مترقبين محدش يحس بي حاجه وخلص كل حاجه انا فضلت جوه عشان اخرجلهم لما يجي وعرفت ناصر ميقولش حاجه لي صادق باشا
نرجع بقا لي وقتنا تاني
سالم / يعني ايه مفيش حاجه دوره كويس
واحد / يا فندم قلبنا المخزن ومفيش حاجه
روحت مقرب من ودنه
انا / انت الا لعبت معانا استحمل بقا يا حضره الظابط ولا خلاص كلها سعات وهتنعزل اصلا انا نسيت اقولك اني في واحد ابن حرام مجهول بعت الفديوهات علي صفحه وزاره الدخليه وزمان الوزير دالوقتي بيشوف بطولاتك ومش كدا وبس دانت فضحتك هتكون علي كل صفحات شاهد ظابط يخون زوجته مع ابنت عمه المطلقه ابنه اللواء الراحل عنوان يخالي الشعب كله يدخل يشاهد ايه رأيك
سالم تحس اني جتله ساكته قلبيه مش بينطق ولا كلمه ولا عارف يقول ايه
انا / قولتلك مرتين بلاش انا خاليك بعيد عني مسمعتش الكلام استحمل بقا
في مكتب وزاره الدخليه
الوزير / ايه الوقاحه والسفاله دي دا ظابط ازيه يعمل كدا يتوقف عن العمل حالا ويتقبض عليه حالا
ظابط / تمام يا فندم
خرج الظابط وكلم مدير الامن بلغه بي امر الوزير
مدير الامن / بيتصل بي ظابط من الا موجودين في المهمه مع سالم وبيطلب انه يقبض عليه حالا
الظابط / تحت امرك يا فندم
وبيروح عشان يقبض علي سالم وقبل ما يحط الكلبش في ايده سالم بيمسك مسدسه وانا ماشي ومدي ضهري كريم ببصله وبيضرب طلقه وبتيجي في جنب القلب مباشره بقع في الارض ثواني بلاقي صادق جنبي وبيزعق اسعاف اسعاف بسرعه وناصر بيحاول يقتم مكان الجرح عشان الدم وفي ثانيه واحده الدنيا بضلم عندي
في المستشفي واقف صادق وانجي جت ومنهاره بتعيط وناصر ورامي ورزق كلهم واقفين قلنين
رزق / مين عمل كدا يا ناصر مين
ناصر / اهدا يا رزق الا عمل كدا مقبوض عليه دالوقتي
رزق / لو كريم جراله حاجه مش هيكفيني عيلته كلها
صادق / انت مين يا ابني انت وانت فاكر اني الا عمل كدا هسيبه هو او عيلته
ناصر / دا رزق يا صادق باشا ابن عم كريم
رزق / حق ابن عمي نعرف نجيبه مش مستني حد
ناصر / رزق اهدا دا صادق باشا
رزق / لازم اكلم مرات عمي عشان تعرف
انجي / لا لما نطمن علي كريم الاول عشان سها تعبانه ممكن يحصلها حاجه لو عرفت
رزق / طب ما لو كريم مروحش هما هيقلقه
صادق / كلمهم قولهم كريم سافر تبع الشغل مستعجل وانك كنت معاه وقالك تعرفهم ومتبينش حاجه
رزق / تمام حاضر
وراح رزق كلمهم وعرفهم اني مسافر
بعد ساعتين الدكتور بيخرج من غرفه العمليات
صادق / طمني يا دكتور
دكتور / مكدبش عليك يا صادق باشا موقفه حرج الطلقه جنب القلب بي سنتي أحنا عملنا الا علينا والباقي علي ***
صادق / يعني ايه الكلام دا لو معندكوش امكنيات قولي انقله بره مصر حالا بطياره خاصه
دكتور / يا صادق باشا صدقني ملوش لازوم احنا عملنا الا اي حد في العالم ممكن يعمله ادعله انته اني يعدي الا 24 ساعه الجاين علي خير لو دا حصل يبقا الحمد *** هيبقا كويس
كلهم واقفين منهارين وخرجوني من غرفه العمليات علي العنايه المركزه وكلهم ماشين ورايه كانت الساعه 3 الفجر
صادق / انجي ابعتي رساله لي ياسمين عارفيها اننا مسافرين مع كريم عشان لو مروحناش بكرا ممكن تشك في حاجه
انجي / حاضر يا بابا
فات ازيد من 8 سعات وهما وقفين قدام العنايه المركزه مره واحده لقه ممرضه جايه بتجري وداخله اوضه بتاعتي وقفلت بابا وراها
كانت بدأت افوق والجهاز زمر عشان كدا ممرضه جت تجري ولقتني فوقت خرجت جري تاني
صادق / في ايه يا بنتي
ممرضه / المريض فاق لازم انده الدكتور
جريت جابت الدكتور وجي شافني واداني حقنه مهدأ عشان انام تاني وارتاح
صادق / طمني يا دكتور
دكتور / دي معجزه بجد يا صادق باشا الحمد *** المريض بقا كويس وفاق بس انا اديته حقنه مهدأ عشان ينام وميتعبش نفسه انا اول مره اشوف حد بالقوه والصلابه دي
صادق / الحمد ****
دكتور / احنا هننقله في غرفه عاديه دالوقتي
ناقلوني في غرفه عاديه وصادق وانجي كانه معايا والباقي قاعدين بره بدأت افوق وافتح عيني ولقيت انجي في واشي
انجي / حمد *** علي سلامتك يا كريم
ببصلها ومش قادر اتكلم
صادق / متتعبهوش يا انجي تلاقي مش قادر يتكلم
انا / سها فين ( بصوت مش طالع)
انجي / بتقول ايه
انا / سها فين وبكح
انجي/ معرفنهم انك سافرت شغل فجأه عشان سها ممكن تتعب اكتر لو عرفت ارتاح انت وبكرا انا هجبهالك بنفسك
صادق / ارتاح دالوقتي يا كريم
غمضت عيني وانا بفتكر كل الا حصل وروحت في النوم صحيت علي الساعه 5 الفجر لقي انجي نايمه علي الكنبه وصادق مكنش موجود
انا / انجي مبتردش انجي
لقتها اتفزعت
انجي / نعم يا حبيبي
انا / هاتي اشرب
جابت المايه وشربتني
ببص في عينها لقتها حمرا ددمم من العياط والسهر جنبي
انا / متشكر اوي يا انجي علي واقفتك جنبي
انجي / متقولش كدا يا كريم انا ليا مين غيرك
انا / تعبتك معايا
انجي / تعبك راحه يا قلبي قوم انت بس بالسلامه
بصتلها وضحكت
انجي / انا هروح علي الساعه 9 اجيب سها عشان تشوفها
انا / ماشي
ونمت تاني
انجي علي الساعه 9 بتكلم سها
سها / ازيك يا انجي انتي في مصر
انجي / ممكن تلبسي انا قدام الفلا عندك وانا هفهمك
سها / تفهميني ايه انا عارفه اني في حاجه كريم استحاله يسافر من غير ما يقولي
انجي / ممكن تلبسي وتخرجي نروح لي كريم واسألي
سها لبست بسرعه وخرجت وركبت مع انجي
سها / فاهميني في ايه
انجي / اهدي يا سها وهتروحي تشوفي كريم وتفهمي منه
وصله المستشفي كانت الساعه 10 وصله لي الاوضه كان ناصر ورامي ورزق والحرس بره وصادق باشا قاعد جوه وانا نايم
سها داخلت اول ما شفتني راحت معيطه انجي مسكتها
انجي / سها اهدي كريم مينفعش يشوفك كدا ممكن يتعب ممكن تهدي هو كويس ومفهوش حاجه وبخير
انا طبعا صحيت علي عياط سها اول ما فتحت عيني جريت عليا وحضنتني
انا / اااااه يا غبيه
سها / اسفه يا حبيبي مالك فيك ايه
انا / انا كويس اهو مالي حادثه بسيطه
سها / وليه تخبي عليا
انا / مش بخبي عليكي انتي تعبانه ولو عرفتي كان ممكن تتعبي اكتر عشان كدا خفت عليكي
انجي / اهمدي بقا يا اختي بقا كويس اهو
سها / بس يا بت انتي ملكيش داعوه دا جوزي لما يبقا جوزك ابقي اتكلمي
صادق / هههههههههه في دي عندها حق لما يبقا جوزك اتكلمي
انجي / انت كمان يا بابا معاها
انا / هو مع الحق هههه وبكح
صادق / مترهقش نفسك اكتر من كدا
انا / شوفلي الدكتور يا صادق باشا هخرج امتا مش هقدر اقعد هنا كتير
صادق / مش اقل من اسبوع
انا / مش هقدر فعلا اقعد الفتره دي هتعب مش بحب المستشفيات
صادق / المهم بس العيال الا بره دي بقالهم 3 تيام قدام الباب متحركوش عايزين يطمنه عليك
انا / مين
صادق / ناصر وابن عمك الزفت دا ورامي
انا / ههههههه رزق هو طينها معاك
صادق / دا عيل حمار
انا / هههههه بس راجل جدع خاليهم يدخله
خرجت انجي داخلتهم والتلاته حضنوني واطمنه عليا وقعده معايا شويه
انا / يلا بقا روحه انته رايحه جسمكم شويه من التعب دا
رزق / انا مش هتحرك من هنا غير وانت معايا
انا / بطل وجع دماغ يلا خد رامي في ايدك وروحه وانت كمان يا ناصر
ومشيا التلاته وعلي العصر لقيت امي وشروق وحمايا وحماتي كلهم جاين يطمنه عليا وقعده معايا وطبعا عياط امي وشروق وحماتي معاهم برضه وشويه وياسمين عرفت وجت هي كمان شورت لي انجي
انا / ( في ودنها) مش عاوز اكرر كلامي روحي خدي شور ونامي وريحي جسمك حتي راحتك بقت واحشه
لقتها بصتلي وبرقت جامد ماشي
وخدت صادق باشا ومشيت وسابه 3 من الحرس عندي
شويه والدكتور جي يطمن عليا
دكتور / لا عال اوي بقيت احسن كتير
انا / تسلم علي تعبك يا دكتور ممكن اعرف هخرج امتا
دكتور / زهقت مننا ولا ايه يا راجل
انا / لا العفو بس حضرتك عارف محدش بيحب قعدت المستشفيات دي غيركم
دكتور / هههههههه وحياتك ولا احنا بس دا واجب نعمل ايه علي العموم كلها كام يوم بس نطمن عليك
لقيت في زعيق بره
انا / شوفي يا سها في ايه
خرجت سها وداخلت
سها / واحد من مكتب وزير الدخليه عايز يدخل والحرس منعه يدخل بي سلاح
انا / اطلعي كلكم بره وخالي يدخل
خرجت سها وكل الا في الاوضه وداخل الراجل ومعاه واحد من الحرس
انا / خاليك بره
حارس / بس يا كريم باشا
انا / اسمع الكلام
خرج فعلا بره والراجل قعد
انا المقدم عامر من مكتب وزير الداخلية
انا / اهلا وسهلا خير
عامر / كنت جي لي حضرتك نيابتا عن معالي الوزير واكدلك اني سالم هياخد جزاءه
انا / متشكر لي معالي الوزير ومتاكد انه فعلا هياخد جزاءه بس الا انا معرفوش هو عمل كدا ليه
عامر / متعرفش ايه السبب ولا احنا نعرف وكيل النائب العلم في الطريق حالا عشان تعمل محضر شروع في قتل
انا / متشكر لي تعب حضراتكم وبتأسف علي الطريقه بتاعت الحرس
عامر / لا ابدا محصلش حاجه
وقام مشي وبعدها وكيل النائب العام جي وعمل محضر وكلهم راحه روحه ومفيش غير سها قعدت معايا وفات 5 تيام وانا في المستشفى وكل المعارف جت زياره طبعا وفي اليوم الخامس طلبت اقابل الدكتور
انا / دكتور كفايا لحد كدا واكتبلي علي خروج
دكتور / استحمل كمان يومين الشغل مش هيطير
انا / انا بقيت كويس حاسس بي نفسي وبعدين هروح اغير اجو مش هروح علي الشغل علي طول
دكتور / اذا كان كدا ماشي
وكتبلي علي خروج فعلا وسها كانت جبتلي بدله عشان وانا خارج وكمان جبتلي الحلاق بتاعي حلقلي الاول وظبط الدنيا وبعدين روحنا علي الفلا
انا / حضري يلا شنط بتاعتنا عشان نروح نقعد يومين في الساحل نغير جو
سها / حاضر يا حبيبي
كلمت صادق قولتله يبعتلي مفتاح الفلا بتاعت الساحل قالي انا وانجي هنسبققك علي هناك نغير جو برضه زهقنه قولتله ماشي وفعلا كل حاجه جهزت وخدت سها والعربيه وهي الا ساقت العربيه واتحركنا علي الساحل
عند حسام وشروق وندا
شروق في وضع الدوجي بتلحس في كس ندا وحسام وراها ومدخل زبه في كسها وبيضربها علي طيزها اااااااااه ااااااااه جامد يا حبيبي نيك وخروجات ااااااااااه كمان اااااااااااااه ااااااااااااااااه
ندا / الحسي كسي يا بت مش قادره اااااااااااه ااااااااااه ونطرت في واش شروق ااااااااااه يا حسام زبك جميل يا حبيبي نيك جامد ااااااه افشخ كس شرموطه حبيبتك ااااااااااااه وحسام اتشنج وراح مطلع زبه بسرعه وراشقه في طيزها ونزل جوه طيزها اااااااااااااااه طيزي اتفشخت من زبك نار يا قلبي في طيزي والتلاته اترمه في الارض هلكانين
كنا احنا وصلنا الفلا ولقيت صادق باشا وانجي جوه والحرس بره وقعدين علي البسين
صادق / حمد **** علي سلامتك يا بطل
انا / *** يسلمك يا باشا
الخدم خده الشنط طالعه فوق وسها طلعت تغير وانا طلعت معاها غيرنا ونزلنا كانت سفره جاهزه قعدنا كلنا وسها انجي قعده يرغي وانا وصادق باشا خرجنا قغدنا علي البسين
صادق / بجد يا كريم انا مش عارف من غيرك كان هيحصلي ايه.
انا / متقولش كدا يا باشا
صادق / انت عرفت الحجات دي كلها ازيه
حكتله كل حاجه وعرفته انا عملت ايه واتصرفت ازيه
صادق/ مبتسبش حاجه للصدفه
انا / لو سبت حاجه للصدفه مكناش هنقعد القعده دي دالوقتي
صادق / عندك حق
انا / المهم عملت ايه مع جماعه كينيا
صادق / سلمتهم شغلهم والماس معايا
انا / حلو يومين وهتصرف انا
صادق / خد راحتك مش مستعجل وانا بكرا هحاولك 10مليون دي حاجه قليله علي الا انت عملته طبعا
انا / انا معملتش حاجه عشان فلوس بس جت في وقتها عشان انا شطبت فلوس اصلا ههههههه
صادق / انت لحقت يا ابني دانا كنت مديك مبلغ كبير
انا / يا صادق باشا الفلوس ايه لازمتها لو مش هتتصرف
صادق / عندك حق اصرف ولا يهمك وراح مسك تيلفونه وحول 15 مليون مش 10
انا / مش قولت 10
صادق / ما عشان تصرف براحتك بقا
انا / طب كنت عايزك في موضوع بقا
صادق / قول
انا / انل كنت ناوي اقعد معاك بعد ما اجوز انجي عشان متبقاش لوحدك لاكن دالوقتي انتي معاك اختك واولادها مالين الدنيا عليك
صادق / عارف انك هتعمل كدا بس هتقعد انجي معاك عادي
انا / اه عادي انا اصلا خدت الفلا الا جنبي والمهندس شغال فيها هفتحها علي الفلا التانيه وهقعد فيها انا وانجي وسها والباقي في الفلا التانيه بس هتكون مفتوحه علي بعضها
صادق / دانت مجهز نفسك من بدري بقا
انا / عشان كنت عارف اني اختك هترجعلك وزي مقولتلك مش بسيب حاجه للصدفه
فضلنا نرغي شويه وطلعنا نمنا وفات اليومين ورجعنا الحياه بتاعتنا تاني ونزلت الشركه وكل الا يشوفني يطمن عليا اخبارك وعامل ايه لقيت تيلفوني بيرن رقم غريب مبقتش اتفائل بي الارقام الغريبه
انا / مين
المتصل / سألت عليك كتير وكنت بطمن عليك من صادق
انا / اهلا وسهلا جمال باشا
جمال / عرفت صوتي بسرعه
انا / هو صوت حضرتك برضه يتنسي
جمال / تسلم يا كريم مستنيك بقا تيجي تشرب القهوه معايا
انا / ساعه واكون عندك
خرجت من مكتبي وروحت لي صادق عرفته اني رايح لي جمال وخدت دعوه فرح عشان ادهاله بالمره
ونزلت خدت عربيتي وروحت شركته
انا / ممكن اقابل استاذ جمال
سكرتيره / اقوله مين حضرتك
انا / قوليله كريم
سكرتيره / طب اتفضل استريح هديله خبر
داخلت عرفته قاله خالي يدخل
جمال / اهلا اهلا يا كريم
انا / اهلا بيك يا جمال باشا
جمال / اعرفك المدام سوزي هانم مديره المجموعه
انا / اهلا وسهلا يا فندم
سوزي / اهلا ،( وبتتكلم بي تناكه)
انا / دا الاول داعوه الفرح قبل منتكلم في الشغل
جمال / الف مبروك يا سيدي اكيد هنيجي
انا / تشرفنا طبعا نتكلم في الشغل بقا
جمال / اتفضل
انا / الاسبوع الجي هبعتلك المهندس يعملك السيستم بتاعنا ويظبطلك الشغل
جمال / كلام جميل بالنسبه للفلوس تحب احول كام
انا / مش قصه فلوس يا باشا سهله يعني
جمال / لا دا شغل ودا حقك
انا / انا تمام يا باشا هتحول علي رقم حساب الشركه 2 مليون دا للتعاقد وهتحول 500الف اشترك سنه وكل سنه نفس المبلغ 500الف
سوزي / ليه كل دا انت هتأمن جهاز المخابرات
انا / لا هأمن شركه لو مبلغ كبير بلاش منه وبلاش من شغل احنا اصلا مش عاملين الشركه لي تأمين حد غيرنا دي خدمه لي جمال باشا
جمال / سوزي هانم متقصدش يا كريم هحولك المبلغ النهارده
انا / مفيش حاجه يا باشا في اي وقت حوله براحتك انا بعرف استاذه سوزي بس اننا مش شركه تأمين سيستم دي خدمه مش اكتر
جمال / عارف يا كريم
انا / كمان لو حضرتك تعرف مرتبات المهندسين في الشهر حوالي 300 الف يعني 500الف مش مرتب شهرين ليهم
سوزي / ليه 300 الف
انا / عشان دول احسن مهندسين موجودين في البلد دا اول حاجه تاني حاجه لازم ياخده مرتبات ومكفأت تمله عينهم عشان ميفكروش يبصه لي بره وابقي ضامن ولائهم ليا
سوزي / بس الا ولائه فلوس سهل تشتري
انا / ( طلعت فلاشه من جيبي حطيتها علي مكتب جمال باشا) دول 4 مهندسين الا هيجولك الاسبوع الجي كل المعلومات الخاصه بيهم علي الفلاشه لو عرفت تشتري واحد منهم او تاخد معلومه منهم قولي ساعتها
جمال / ياسيدي سوزي هانم متقصدش
انا / ولا تقصد يا باشا استأذن انا والأسبوع جي هتلاقي مهندس خالد عندك بالأذن
خرجت وسبتهم وخدت عربيتي نزلت علي الشركه
عند جمال وسوزي
جمال / مش هتبطلي اسلوبك الا بتتكلمي بي مع الناس دا انت فاكره اني الا داخل دا موظف عادي عند صادق دا مدير مجموعه بتاعته
سوزي / وانا اعرف منين يعني
جمال / تعرفي ولا متعرفيش اتكلمي بي اسلوب كويس شويه بلاش تناكه الا انتي فيها دي كنتي ممكن تبوظي كل حاجه
سوزي / يا سلام دا ليه يعني كل دا ما في 100 شركه تتمنه تشتغل معانا
جمال / اهي دي بقا الشركه الوحيده الا اي حد يتمنه يشتغل معاهم
عندي انا وصلت روحت لي خالد
مني / حمد *** علي سلامتك يا استاذ كريم
انا /*** يسلمك امال فين فرح
مني / خطوبيتها النهارده
انا / اه صح نسيت عقبالك ابعتيلي قهوه عند خالد
طلعت لي خالد
خالد / كيمو البطل
انا / ايه يا نجم عامل ايه
خالد / تمام طمني انت عليك
انا / زي الفل خد دا رقم جمال خطاب كلمه وتروحله يوم السبت انت والشباب وخد سالي معاك
خالد / تمام اعتبره حصل
انا / خلص ورن عليا قولي عملت ايه هروح ابص علي سالي
داخلت لي سالي خبط علي الباب اول ما داخلت قامت جريت عليا وحضنتيني ودي اول مره تعملها
سالي / حمد ***** علي سلامتك
انا/ **** يسلمك وبعدتها عن حضني
سالي / مالك مستغرب ليه مش اخويا مليش حق احضنك
انا / لا طبعا ليكي حق بس لو حد شافنا هيتكلم عليكي كلامي مش حلو
سالي / مش مهم اي حد المهم عندي اني كنت عايزه احضنك وحضنتك
انا / طب اقعدي عايزك
سالي / نعم
انا / يوم السبت هتروحي مع خالد عند واحد اسمه جمال خطاب دا حوت من حتيان البلد هتعمله سيستم هناك وانته الا هتأمنه الشركه بتاعته
سالي / طبعا عايز قبل ما نعمل السيستم الداتا القديمه
انا / شاطره بتفهمي
سالي / هتدفع كام
انا / بقيتي مديه يا بت انتي
سالي / مش مديه ولا حاجه ومش عايزه فلوس
انا / امال عايزه ايه
سالي / عايزاك انت
انا بصتلها بستغراب جامد
انا / انتي بتقولي ايه
سالي/ بقول اني عايزاك انت
انا / سالي يوم السبت خلصي الاقولتلك عليه وكلميني
سالي / حاضر يا كريم
سبتها وقومت مشيت مطلعتش الشركه وطلعت واليوم خلص ونمت نوم عميق كنت تعبان جدا
وبكدا نكون وصلنا لي نهايه الجزء دا انا عارف انه مفيش جنس في الجزء دا بس الاحداث بتاعت الجزء عايزه كدا وبتأسف مره تانيه علي التأخير اشوفكم علي خير باي
ودي صوره سوزي

H4QPUMX.jpg
انا بطالب بنيك المتناكة اللي مقضياها تناكة يافنان وتتفشخ ورا وقدام وياسلام لو تكون مش مفتوحة من ورا وانت اللي تعذبها وانت بتفشخها عشان التناكة بتاعتها
 
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: fahd1010، Ahmed mahar و ابن ابليس
انا بطالب بنيك المتناكة اللي مقضياها تناكة يافنان وتتفشخ ورا وقدام وياسلام لو تكون مش مفتوحة من ورا وانت اللي تعذبها وانت بتفشخها عشان التناكة بتاعتها
اعتبره حصل 😂😂😂
 
  • عجبني
التفاعلات: fahd1010 و Thedeadlyend
الجديد امتي يا نجم
 
  • عجبني
التفاعلات: fahd1010 و Ahmed mahar
  • عجبني
التفاعلات: حححللل, fahd1010, Cr7 1988 و شخص آخر
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: fahd1010، Cr7 1988 و Ahmed mahar
القصة أحداثها حلوة
بانتظار بقية الأجزاء
 
  • عجبني
التفاعلات: fahd1010
  • عجبني
التفاعلات: fahd1010، الحالم و Aprilman
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: fahd1010
جامد اوى بجد وموضوع الصور جامد بس معرفناش لسا شكل اخت صادق وبنتها واستمر ولو حاجه مضايقاك مخلياك مكسل تكمل تعالى نيك امل واخواتى وارجع كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed mahar

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%