NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

واقعية زريبة المتعة ( مشاهد 1)

موجب علي قديمو

نسوانجى شايف نفسة
عضو
إنضم
28 يونيو 2025
المشاركات
71
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
187
نقاط
465
حياة بسيطة وبيت هادى وماحدش عارف دواخل البيت غير اللى موجود فى البيت ويمكن مش كلهم عارفين التفاصيل :
نبدأ بتعريف ابطال القصة وشوية تفاصيل عنهم
عائلة مكونة من 4 افراد 3 منهم عايشين مع بعض وهنعرف التفاصيل من تعريف العائلة
الزوج برعى / عنده 58 س فلاح وشغله فى ارضه وبرغم من مرضة الا انه مش بريح نفسه وعنده السكر والقلب بس بيقول لو قعدت هتعب وهيحصلى حاجه
الزوجة سعدية / عندها 50 س وبتساعد جوزها فى الارض بس اللى يشوفها مايقولش انها كبيرة وصابرة على مرض جوزها وتقريبا مافيش بينهم علاقه من سنين وتكاد تكون نسيت شكل العلاقة ايه
الابنه ماجدة / عندها 30 س شغالة معلمة ومتجوزة وعايشة مع جوزها فى الكويت وتنزل اجازة كل سنه شهر بسبب شغلها
الابنه سهام / عندها 22 سنه وبتدرس حاليا فى فى كلية طب بيطرى
نخش الاحداث :
سعدية بتكلم جوزها وهما فى الارض وبتقولة كفاية عليك شغل عشان صحتك وانت قلبك بقى مش زاى الاول
انا كويس ياسعدية وانتى عارفه انى لو قعدت هيحصلى حاجة
خلصو شغل وروحو ولسه برعى بيغير هدومة وقع من طولة وجريت سعدية وندهت على بنتها سهام وبتقيس الظغط لابوها لاقيته عالى جدا ولازم فعلا يرتاح
وبرعى رقد فى السرير اكتر من يوم بس حالته ابتدت تدهور وهو رافض يروح المستشفى لحد ماجم فى يوم يصحوه لاقوه توفى وسعدية ماعليها غير انها تعيط وصحت بنتها تشوف ليكون غيبوبه ولا حاجه عيطت سهام وقالت اتوفى ياماما
والبيت اتقلب زعل ونكد واتصلو على ماجدة عشان يعرفوها وفعلا نزلت اجازة طؤارى اسبوع
وخلصو اجواء العزاء وماجدة سافرت لشغلها تانى فى الكويت وسهام اقترحت على والدتها انها تبيع الزريبة والارض ودول هيكفوهم مصاريف لحد ماتتخرج وتفتح عيادة بيطرية بس هى قالت لا لازم تكمل شغل جوزها اكنه موجود بالظبط
وانتهى النقاش على ان سهام وصلت لحل مع الام على انها تبيع الارض بمجرد ما تتخرج وتفتح العيادة وخلص الكلام بينهم
وفى يوم دخلت سعدية الزريبة تأكل البهايم بصت لقت الحمارة هتولد وجريت ندهت على بنتها الدكتورة سهام
وجت تجرى لحقتها وفعلا ولدتها وجابت جحش صغير وامها نضفته وحمته وقربته من امه عشان ترضعه
وتعدى الايام والليالى والحجش دة كبر شوية وسعدية بقت مهتميه بيه وبقت تاخدة الارض معاها بدل امه وماتحملش على الحمارة وبقى فعلا نشيط ويشيل العربية ويجرى بالعربية ولا اكنه خيل عربى
فى يوم وسعدية مروحة ودخلت الزريبة وبتحط اكل للبهايم عشان تقفل عليهم لحت الحجش زبرة مدلدل بتاع 50 سم ونايم مش واقف ومن الخضه وقعت وهى حاطه ايديها على بوقها وفى نفسها بتقول يالهوى هو فيه زبر كدة
وخرجت من الزريبة وهى فى ذهول غير طبيعى وفاجاه حست جسها سخن ودخلت الحمام تستحمى
ولا اردايا لقت ايديها نزلت لكسها اللى فية سعر خفيف ولونه فاتح وشفايفه حمرا ددمم وبقت بتدعك فيه وتحاول تدخل صباعها بس اتوجعت لان بقالها سنين مش بتتناك بسبب ظروف جوزها الصحية وكانت نسيت دة بس من كتر اللعب لقت شلال ضرب من كسها وبقت بتضرب كسها اكتر واكتر لحد ماتعبت وقعت فى الحمام من التعب
ولما اتمالكت اعصابها قامت خرجت وقالت لازم اشوف حل يريحنى بدل مانا تعبانة كدة
بس فكرت فى الحجش الصغير بس قالت انها فكرة مجنونة وممكن تموت فيها بسبب حجمة
بس بقت يوميا تنزل الزريبة وقدامة تشلح العباية وتقعد تلعب فى كسها عشان تشوف منظر زبره وهو بيقف
وفعلا كل يوم على الحال دة لحد مابقت بتحط مرة خيارة ومرة جزرة ومرة حاولت تدخل ايديها بس ماقدرتش
بس الشهوه اكبر منها وفى يوم نزلت بالليل وشغلت نور الزريبة ولقت الحمار نايم وفضلت تحسس على بطنه لحد ماصحى ووقف وزبرة ابتدى يدلدل منه بس المرة دى اتشجعت وحطت ايديها عليه تلمسه لاقيته سخن قووووى بس الغريبة الجحش ماتحركش زاى مايكون حابب كدة ..... ومسكت بيوضه بايديها وبقت بتمسك زبرة بس مش عارفه تلف ايديها عليه من حجمة الكبير وطوله وعروقة البارزة وفضلت تلعب فيه بايدها الاتنين لحد ماسرعت الحركة والجحش زمجر وخرج منه حمولة لبن تكفى انها تستحمى بيها وبقى ينطر اكتر ومن شدته خروج اللبن فيه بعض منه جم على وش سعدية
وهى شالت اللى على وشها وبقت بتشم فيه وهى بتدعك فى كسها بس احساسها بالشهوة خلاها عايزة تجربة لانها نسيت طعم النيك واللبن لحد ماخرجت شهوتها وبعدين قامت مسحت اللى جم عليها ونضفت الجحش والمكان اللى التبهدل وطلعت على فوق استحمت ونامت شوية وهى حاسة بولعة فى كسها وعايزة حاجة تطفيها وقامت على الظهر ودى مش عويداها لانها بتقوم بدرى وبنتها سهام اللى صحتها وبتقولها انتى راحت عليكى نومة ولا ايه
شكلى كدة اه يادكتورة بس هقوم اخرج دلوقت
وغيرت هدومها وخرجت بالبهايم والجحش على الارض وبقت كل شوية تبص على الجحش وجسمها يسخن اكتر ومابقتش قادرة تستحمل الشغل وماطولتش وخدت البهايم وروحت دخلتهم الزريبة وطلعت تستحمى وتشوف بنتها فين لاقتها بتلبس وخارجه واستغربت ان امها رجعت بدرى وقالت انها تعبت شوية وروحت
والدكتورة قالت انها رايحه عند صحبتها بيشتغلو على مشروع مع بعض
وسعدية استغلت عدم وجود بنتها ونزلت الزريبة بس المرة دى فى دماغها لازم تريح نفسها حتى لو هتوصل لايه
دخلت وسحبت الجحش من الحبل بتاعه وفضلت تحسس على بطنه ونزلت تحتيه وهو واقف مش بيتحرك ونزلت بتقرب بوقها من بيوضه والحجش اتنفض بس لسه واقف زاى ماهو وقربت بوقها من بيوضه وبقت تشم فيها وتحط لسانها على بيوضه لحد ماخرج زبرة وبقى مدلدل قدامها ومسكته بايديها الاتنين وبقت بتفتح خرم زبرة الكبيرة وتلحسها وتبوس زبرة وبقت فعلا هايجه لدرجه مش متخيله انها بتعمل كدة مع حمار بس الشهوة غلبتها
وحاولت تمص زبرة بس مش عارفه حتى تدخل راس زبرة ومرة على مرة دخلت راسة فى بوقها اللى حرفيا كان هيتفشخ من حجم راس زبر الحجش بس حست بمتعة رهيبة وهى بتعمل كدة بس الحجش زمجر وابتدى يحرك زبرة وهى بسرعة خرجتها من بوقها ونامت تحته وحاولت تمسك زبرة تدخله فى كسها اللى بقى مليان عسل من كسها بس مش عارفه تدخله
واصرارها خلاها انها عايزة تدخل زبر الحجش
حطت العباية بتاعتها فى بوقها عشان تكتم صوتها ومسكت زبر الحجش وحطته على اول شفرات كسها اللى مليانه عسل وزقت ننفسه عليه بحيث اول حركة لية يدخل زبرة فى كسها
الحجش زاى تقول فهم ورا خبط زبرة فى كسها مرة واحدة بس يادوب الراس بس اللى دخلت وسعدية بتصرخ من الوجع وعايزة تتعدل بس خلاص زبرة دخل فى كسها وابتدى يحركة اقوى ويذق فيه اقوى واقوى
ودة بهيم مش فاهم ولا عارف امتى يبطل او يسرع او يخرج
بس شغال رزع فى كسها ويدوب راسة بس وهى وبقت مش عارفة تتحرك وحست ان نصها اللى تحت اتشل بسبب حجم زبرة بس بقت بتشد نفها لورا عشان تخرج زبرة مش عارفة وبقت بتزق فيه وتشدة بايدها لحد ماحست ان كسها بيتقطع من الحجم ومش قادرة عليه وبقت تعيط من المتعة بس فى نفس الوقت الم رهيب
والحجش سرع اقوى واقوى ومافيش ثوانى الا وكان بيجيب لبنه اللى ملى كسها وكمية رهيبة خلاها ترجع بس لسه بردو زبرة جوه كسها بس بعد ثوانى عدو عليها ساعات زبرة نام وراسه كشت بعد مافرشت جوه كسها وابتدى ينام وخرج من كسها مع صوت خروجه شهقت وحست ان دخل هوا وكسها بقى مش قادر ولا هى قادرة تتحرك من مكانها بس قعدت تدوس على نفسها وتخرج اللبن بتاع الجحش من كسها ولسه بتقوم سمعت بنتها بتنادى عليها من برة
قامت بسرعة وهى مش قادرة فعلا تتحرك بس خافت لبنتها تشوفها وتبقى فضيحة ولبست الكلوت بتاعها ودارت اللبن اللى وقع فى الارض من كسها ولمت كل حاجة بسرعة قبل مابنتها تخش عليها
ولقت بنتها قدامها وهى وشها عرقان زاى مايكون كانت بتعيط بتسالها مالك ياماما انتى معيطة كدة لية قاعدة فى الزريبة وسط البهايم كدة ماتطلعى فوق ....... اصل افتكرت ابوكى وانا هنا ولقيت نفسى بعيط وقعدت فى مكانى
طب يالا قومى معايا نطلع فوق وغيرى هدومك
والدكتورة سهام فى نفسها حست بحاجه غلط لانها شمت ريحه منى حيوانى لانها عارفه بحجم شغلها بس سكتت وماتكلمتش وطلعت مامتها اللى لاحظت انها مش قادرة تمشى وفاتحة رجلها بطريقة غريبة
وبتسالها ليه ماشية كدة ياماما انتى فيكى حاجة
اصل عندى وجع من تحت بقالى كام يوم وهبقى اروح اكشف واشوف ايه سببه
لا انتى بتهزرى ياماما اطلعى غيرى هدومك ولازم ابص عليكى ايه تكشفى برة دى
وسعدية طلعت واستحمت وكانت خايفه لبنتها تلاحظ حاجه فيها بس قالت لازم اخردلها لتشك فى حاجه
وخرجت وسهام طلبت منها تنام على السرير وترفع رجلها اكنها هتولد بس الغريبة ان دكتوره سهام اول ماشافت فتحه الكس بتاعه امها اندهشت وخصوصا انها كان عارفة ظروف والدها الصحية بس قالت فيه حاجة مش مظبوطة ولازم اتاكد منها الاول وطلبت من امها تفتح بايديها وفعلا لقت انه واسع والفتحه بتاعه الكس كبيرة ودة غريب بردة لان مافيش راجل فى البيت طب ايه بقى
هدت نفسها وقالت دة طبيعى ياماما بحكم السن ومافيش حاجه تقلقى منها كلة كويس
وهى خارجه بتقول لنفسها مستحيل اللى فى دماغى يكون صح
والا تبقى نصيبة وفضيحه لينا كلنا وانا مش هصدق دة طبعا
وخرجت الدكتور سهام لاوضتها وسعدية اتعدلت عشان تنام وتانى يوم خافت لتكون بنتها شكت فى حاجه
وعدت يومها طبيعى جدا وبعدين بنتها قالت انها معندهاش محاضرات مهمة لمدة اسبوعين عشان هى لامة المنهج وبتشتغل علىى مشروع مهم مع صحبتها ومش هتروح الكلية الفترة دى بس فى نفى الوقت سعدية اتضايقت لان بنتها هتفضل قاعدة ليها وهى مش هتكون قادرة تعمل حاجه
بس وسعدية بتحط اكل للبهايم فى الزريبة لقت ان الجحش بيقرب منها وبيحاول ينط عليها وهى بقت تزقه وتبعدة عنها خايفة لبنتها تشوف المنظر وتفضحها بس شهوتها حست انها هتغلبها وابتدى جسمها يسخن بس زقته وشدته من الحبل وربطته وطلعت فوق وكدة عدى اسبوع وهى بتريح نفسها بايديها لدرجه ان كسها ابتدى ياخد حجم ايدها وهى بتدخلها فى كسها وبتقت متعودة على حجم ايديها بس زبر الجحش اكبر من ايديها بس اسمها بتعود كسها على الحجم
وفى يوم صحيت من النوم قامت لقت كسها بينزل مياته لوحدة من الشهوة والسخونية وبقت بتلعب فيه بس مش مرتاحة
وراحت تتسجب على اوضه بنتها لاقيتها نايمة ونزلت على الزريبة وشغلت النور وراحت للجحش اللى اول ماشافها واقف وهى زاى المجنونة نزلت على بيوضة لحس ومص لحد مازبرة دلدل وبقت بتمص فيه وتلحسه وظبطت نفسها فى وضع الكلبة وخلت الجحش يطلع فوقها بس مش عارفه يوجه زبرة لحد ماهى مسكته ودخلته فى كسها ومن غير ماتكتم صوتها بقت بتأن وتتأوه بصوت ضعيف وهى من جوه بتتقطع ومرة واحدة حست ان كسها بيتقطع وهيتفرتك من الوجع الجحش زق زبه كله جوه كسها وبقى يضرب كسها اقوى واقوى وهى هتموت منه ودماغها بقت تتخبط فى الحيطه من قوة الحجش وهو بيفشخ كسها وبضان الجحش بقت بتضرب فيها بكل قوه وحست ان بطنها بتوجعها من كمية الضرب فى كسها لحد ماالحمار بقى ينهق جامد وهى خايفة لبنتها تصحى وحاولت تشد نفسها من زبر الجحش بس راس زبرة فرشت فيها وصعب انها تخرج الا لو زبرة نام وبقت بتضرب الجحش فى بطنه عشان زبرة ينام مرة على مرة فعلا نام بس وهو خارج كسها شغال ينزل لبن الجحش زاى الحنفية وهى بقت تلم نفسها بسرعة بس المرة دى بجد مش قادرة تمشى وماشية وهى فاشخة رجليها زاى مايكون مقوصه بس لمت حالها بسرعة وهى خارجة من الزريبة بصت للحجش زاى مايكون بتقولة كنت فين من زمان انا كنت محتاجه النيك دة من سنين وشهوتى اللى ماتت انت اللى رجعتها فيا تانى بس فى نفس الوقت الآلم شغال بتاع كسها مخلى كسها نار من الوجع بس هى كمان استمتعت المرة دة عن اللى قبلها وطلعت على البيت بس لقت بنتها خارجة من اوضتها وسعدية اتخضت وابنتها الدكتورة سهام بتقولها ماما بعملى ايه دلوقت ومالك متبهدلة كدة ليه
اصل سمعت صوت دوشة فى الزريبة خفت ليكون فى حرامى نزلت اشوف لاقيت الحجش قلب المياه من قدام البهايم وعقبال ماظبطت مياه ليهم كنت اتبهدلت خالص هخش استحمى بقى وانام عشان اروح على الارض الصبح عايزة حاجه يابنتى
الدكتورة سهام حست بان اللى فى دماغها هيكون صح بس لازم تتاكد منه الاول
واستنت ان امها نامت ونزلت على الزريبة وبقت تبص على المياه موجودة ولا فيه حاجه متبهدلة ولا حاجه زاى ماقالت والبهايم نايمة بس لاحظت ان الجحش مربوط فى مكان غير مكانة بس كدة الشك ابتدى يزيد بس مقعول يكون دة صح ولا اللى دماغى اتهبلت فى انى افكر فى حاجه زاى كدة .... انا هطلع انام واهدى دماغى وبكرة ابقى افكر
تانى يوم صحيت الدكتورة سهام لقت امها مش موجودة ونزلت الزريبة لقت امها رابطة الجحش بس حاطه قدامه اكل كتير ومياه ودى مش عوايدها تاخد الحمارة الكبيرة لانها عجوزة بس يمكن تغيير
رجعت سعدية من برة وجخلت البهايم فى الزريبة والجحش اول ماشافها بقى يتنطط وعايز يقطع الحبل وهى بصت على الاب وراحت عليه تحسس عليه وزبرة وقف وحست ان فيه حركة جايه عليها بعدت عنه بس لسه زبرة واقف زاى ماهو وشغال يتنطط ودخلت سهام وشافت دة وفهمت ان الجحش هيجان على امها ودة بحكم انها دكتورة بيطرية وساعات البهايم بتهيج على البشر بس امها كانت خايفة من رد فعلها لقت سهام بتقولها ابعدى عنه لانه دلوقت فى حاله هيجان وعايز حمارة يعشرها لازم تجبيله واحدة ياما تبعيبه وتجيبى مكانه حمارة
ردت سعدية ماينط على الحمارة مااهى قدامة ولا هو عايز حاجه تفصيل
لا ياماما عايز حاجه تستحملة دة اكيد مش هتستحملة هما بردو بيبقو فاهمين وعارفين عايزين ايه
يلا نطلع احسن بدل مااحنا واقفين وسط البهايم نتكلم
وطلعت الدكتورة تكمل مذكرتها وسعدية تاخد دش وتحضر العشا عشان ياكلو
وكلو وقعدو شوية يتفرجو على التلفزيون وبعدين دخلو ينامو
بس سعدية مش عارفة تنام عايزة تتناك من زبر الجحش خصوصا كلام بنتها لما قالت ان الجحش هايج
وجت فى دماغها ان بيريحها طول ماهى بتبقى هايجه دلوقت لازم تريحه عشان هو هايج ونزلت تتسحب بس المرة دى خدت زيت بتاع الشعر ومالبستش الاندر بتاعها واتسحبت على تحت ودخلت الزريبة واول ماشافته كان نايم على جامبه وبتاعه واقف متر تحتيه وعمال يتقلب فى الارض ومبهدل زبرة فى الارض قربت منه واول ماشافها وقف وبقى عمال يزقها بدماغها زاى مايكون بيقولها عايز انيكك فى كسك وافشخكك وارزع فيه واخليكى تتلوى تحتى
وهى راحت على المصطبة فى الزريبة وفكت الحبل اللى مربوط بيه ونزلت زاى الكلبة وسندت على اول المصطبة والجحش اول ماشافها فهم وراح نط عليها وهى مسكت زبرة دخلته فى كسها اللى دخل بكل سهولة من المياه اللى فى كسها وبقى يرزع اجمد واقوى وهى من غير ماتسد بوقها ولا تحط حاجة فيه بقت متمتعة بدخول حجم زبرة فى كسها وبقت بتأن وهى بتتمحن وفى نفسها بتقول نيك الشرموطة اللى اتحرمت من النيك وشافته على زبرك انت
انت زبرك دة بتاعى لوحدة وهتنكنى كل شوية لحد ماكسى يهدا ولو حكمت هخليك تنيك فيا كل شوية عشان تبرد نار كسى اللى ولع من السخونية بسبب زبك انت اللى الاسد والجحش شغال خبط فيها وسعدية حست ان صوت خبطه على شوية ويمكن يكون هيتسمع بس هى كل همها انها تتمتع من زبرة بس المرة دة كانت مخططة لحاجة تانية
واول ماحست ان الحمار عروقه بتشد وهيجيب لبنه حطت العباية فى بوقها وشدت نفسها من تحته بكل قوة لحد ماكان كسها هيتفشخ نصين بسبب ان زبره فرش جوه كسها بس ماكنش هممها غير انها تخرجه بسرعة بس الجحش عايز يكمل فشخ فيها عشان يجيب لبنه اللى هيحمى بيه كسها بس خرجته منها ونزلت مص فيه وبقت بتمسكه بايدها الاتنين وتزق فيه جوه بوقها لحد ما وصل لزورها ومابقتش قادرة تاخد نفسها والجحش ابتدى يزق هو كمان وشغال نيك فى بوقها ويادوب داخل راسة وحاجه بسيطة بعدها بس هى متمتة من دة ومرة واحدة ابتدى ينزل لبنه فيها وهى عايزة تخرجه بس الكمية كانت كبيرة عليها وبقى ينزل فى بطنها على طول وفضل زبرة الجحش فى بوقها لحد مانام وخرج من بوقها وخدت نفسها وزبرة ابتدى ينكمش بس هى لسه عايزة تانى وفضلت تلحس بواقى اللبن اللى بتنقط من زبرة وترضع فى بيوضه الكبيرة وتمسك زبرة تلعب فيه عشان يقوم من تانى وهى لسه عايزة تتناك اكتر بس المرة دى هتتناك فى مكان كان نفسها تتناك منه من زمان وياما اتحاليت على جوزها بس هو كان بيرفض ودلوقت جه وقت التجربة بس تجربة مع مين مع جحش حيوان مش فاهم هيعمل فيها ايه ولا هتوصل لايه لما يخش فيها ولا هيحصلها ايه
بس كل دة ماكنش همامها كل اللى كان فى دماغها انها تدخله فى خرم طيزة بس مقعقول هيخش فى خرم طيزها
فضلت تحسس على بطنه وتلعب فى بيوضه اكتر وتلحسهم وتمص زبرة وتفتح فتحته زبرة وتدخل لسانه جواها لحد مابعد دقايق ابتدى زبر الجحش يقف بس المرة دى عروقه نافرة جامد زاى مايكون جاهز للمعركة بس هينقم منها لانها قومت زبرة مرة تانية وهيكون فيه عقاب ليها من زبرة بس هى ابتسمت اول ما زبرة قام تانى ودهنت خرم طيزها زيت ودخلت صباعين فى طيزها وحطت ششوية زيت فى خرم طيزها من جوه وحطت على خرمها من برة ونزلت على زبر الجحش زيت وفضلت تدعك فيه بس فعلا هى استغربت زاى مايكون زبره بقى اكبر من الاول وعروقه بقت بارزة عن الاول بشكل كبير
بس فضلت تدعك اكتر واكتر لحد مافلقست نفسها على المصطبة وبقى عمال يزق زبة وعمال يخبط فىها بس هى مسكته بايدها وبقت بتزق على خرم طيزها وفعلا الزيت سهل عملية دخول زبرة بس يادوب راسه وابتدت تتنفض من الوجع وعايزة تخرجه بس مافيش فايدة ودخل فى خرمها اللى بقى يتقطع وبقت يبتكتم صويتها اللى لو شالت الجلبياية من بوقها هتسمع البيوت اللى جمبها بس سحبت نفسها من الجحش بأعجوبة ولقت خرم طيزها بيجيب ددمم واترمت على الارض وهى بتبص على باب الزريبة ولقت مافيش حد ..... قعدت تاخد نفسها بس لسه زبر الجحش واقف وسعدية اتمالكت نفسها ووقفت والجحش عمال يلف حواليها وعايز يكمل معركة النيك بس طيزها اتفتحت ونزلت ددمم ومابقتش قادرة من الوجع بتاع خرم طيزها اللى خلته نفق بسبب ان الجحش دخل زبرة فى خرم طيزها وبقت بتتسند على الحيطه عشان تخرج من الزريبة بس ماربطتش الجحش وخرجت وهى مش قادرة تتحرك
لحد مادخلت الحمام وهى بتتسند وفضلت تعيط من الوجع وكل ماتحط ايدها على خرم طيزها الوجع يزيد بس اتشطفت وخرجت وتانى يوم صحيت على الضهر لما بنتها الدكتورة سهام بتصحيها ايه ياماما انتى خدتى على كدة ولا ايه بقالك كام يوم بتقومى متاخر ولولا انى بصحيكى مش هتقومى ايه اللى حصلك دة انتى كنتى بتقومى من بدرى وانتى اللى بتصحينى
معلش اصلى تعبانة ومش قادرة اتحرك شكلى خدت برد فى العضم وعايزة اى مرهم مضاد حيوى عشان عضمى كلة بيوجعنى وحاسه انه متكسر ولو اتحركت بتوجع
الوجع منين بالظبط ؟
من اخر ضهرى حاسة بوجع شديد
طب عايزة ابص عليكى
لا مش لازم يعنى قوليلى بس اجيب مرهم ايه
لما اشوفك الاول وبعدين اكتبلك المرهم لانه مش اى مرهم وبعدين ممكن يكون مش محتاجه مضاد حيوى وتكونى عايزة مثلا باسط للعضلات او اى مرهم للالتهابات خليكى اشوفك بقى الاول
ودخلت سعدية اوضة النوم ونامت على بطنها وهى لابسه وفضلت بنتها تحسس على ضهرها وتسالها عن الوجع بس الغريبة انها ماوصلتش لمكا نالوجع بس قالت لازم اشيل العباية عشان اشوف لو فيه تغيير فى شكل العضم
وهى قصدها حاجه تانيه بس عشان تتاكد
وفعلا وهى بترفع العباية من عليها بان فى الاندر بتاعها بعض نقض الدم وهنا قالت لها نزلى الاندر لتحت عشان اشوف اخر سلسة ضهرك وهى بتنزل الاندر طيزها فلقست قدام بنتها سهام وشافت خرم طيزها المفتوح وعلى طول فهمت ان امها بتتناك خلفى بس من مين وماحدش غريب بيخش
وفخضلت تجمع الخيوط مع بعضها وتفتكر ريحه المنى اللى شمته قبل كدة ولما كدبت عليها ولما كانت رابطه الجحش ورجعت مالقتش الجحش مربوط ....بس بردو عايزة تشوفها عشان ساعتها هيكون فيه تصرف تانى خالص معاها وقالت دة طبيعى ياماما من شغلك فى الارض ولازم راحة على الاقل اسبوع وهقولك على مرهم كويس ولا اقولك هبقى اجبهولك انا
وخرجت سهام وهى مش مصدقة معقول ماما بتعمل كدة مع الجحش مهو مش معقول يكون فى عضو انسان كدة مستحيل
دة خرمها بان قدامى من غير ماتفتح رجليها ..... انا فعلا لازم اتاكد من دة عشان اتصرف بطريقتى
ريحت فعلا تلت ايام وكانت بتدهن المرهم بس مش على ضهرها لا على فتحه خرم طيزها وحست ان خرمها هدى وبقت تقد فى مياه دافيه لحد ماحست انها تمام وبعد مااتشطفت قعدت فى الحمام تلعب فى كسها لحد ماجبت شهوتها اللى كانت خارجه منها نار بسبب انها عايزة زبر يخش فيها يطفى نارها بس بسبب وجع خرم طيزها كانت ملازمة السرير وقالت تجرب تحط حاجة فى خرمها ودخلت صباعين حست بمتعة رهيبة وبعدين دخلت التالت وهنا قالت لازم تتنالك من الجحش تانى وهى على نار ..... والليل ليل عليها وخرجت من اوضتها تتسحب ونزلت على الزريبة بس سهام كانت صاحية واستنت شوية وقالت تنزل وراها تشوفها نزلت على الزريبة ولا فيه حد بيجى ليها بالليل ونزلت بعد ربع ساعة لقت منظر كان هيغمى عليها فيه بسبب الصدمة ..... لقت امها شغاله لحس فى زبر الجحش ومدخلاه فى بوقها وبتزق زبرة فى بوقها اكتر وعنيها مرغرغة بالدموع وبعدين خرجته من بوقها ودهنته زيت وهنت خرمها وخليته يركبها وبقت هى اللى بترجع على زبرة لحد مادخل كله فيها وبنتها بقت تلطم على وشها من اللى بتشوفه بس فى نفس الوقت كان معاها تلفونها وكانت بتصورها من اول مانزلت وشافتها وبتبص عليها لقت ان امها زاى مايكون بتضرب الجحش بطيزها وبترجع بكل قوتها على زبرة لحد ماالجحش بقى ينفر ويزق فيها هو وبقى ينزل لبنه اللى ملى خرم طيزها على اخره وعبى بطنها باللبن وبنتها كان هيغمى عليها وسندت على الحيطة وبردو لسه بتصور وبعدين استنت ثوانى وخرجت زبرة من خرمها وفضلت تلحس فيها وتمصه وهو نايم وبعدين لبست الاندر بتاعها وطيزها بتنقط لبن من الجحش وخرجت من الزريبة على البيت فوق دخلت اوضتها وماشية عادى وبدون اى آلم فى خرمها اللى خلاص عودته على المتعة والنيك فيه دخلت الحمام استحمت ونضفت نفسها من جولة المصارعة اللى كانت فيها مع الجحش وخرجت لابسه قميص نوم ولافه شعرها والساعه كانت داخل على 5 الصبح لقت بنتها فى وشها اتخضت لما شافتها .... لا ماتتخضيش انا هوريكى حاجة وبعدين هخرج على طول ..... شافت الفيديو وبقت بتعيط وهى بتتفرج وقالت لبنتها حرام عليكى ليه صورتينى انا كنت غايبة عن الوعى وازاى اصلا معرفش عملت كدة بس الشهوة غلبتنى وابوكى بسبب مرضة كان بعيد عنى سنين وسنين وحسيت انى دبلت وماكنش ليا حل تانى او حاجه اعملها الا كدة ابوس ايدك امسحى الفيديو دة واوعدك انى همشيه او ابيعه وخلاص صفحة واتقفلت ابوس ايدك يابنتى
حرام عليكى دة انا كلها شهر وهتخرج وافتح العيادة اللى بحلم بيها ليه كدة
خلاص وغلاوتك عندى اخر مرة وهبيعه
طب همسح الفيديو بس مشية ولا غورية فى داهيه
فعلا نزلت وخرجت سعدية باعت الجحش ووعدت بنتها انها خلاص صفحة واتفقلت وكمان بنتها جابت ليها علاج عشان موضوع ان طيزها اتفتحت عشان مايجيش ليها شهوة انها تتناك فيها تانى
والموضوع انتهى فعلا من سعدية
واتخرجت الدكتورة سهام وفتحت العيادة وسعدية باعت الارض واشتغلت مع بنتها فى العيادة وخلصت القصة على كدة....
اتمنى تكون عجباتكم القصة .
<.....القصة دى حقيقية وحصلت بالفعل في البحيرة✋
 
قصة مؤلمة وسعدية صعبت عليا
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%