NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mr fucker

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
قبل أي حاجة يا صاحبي لازم تعرف ان أجسام امك واخواتك هم السبب في اللي عملته فيهم و اكيد انت هتفرح ان انا اللي عملت كده مش حد غريب
امك هي السبب كانت بتقدملي العصير وقعته عليا لما كنت عازمني عندك وانا قاعد مستنيك في بيتك تيجي من برا و سايبني وسط النسوان المومس اللي عايزه تتناك علطول دي
اضطريت اقوم اخد دش عندكوا دخلت تجيبلي لبس في الحمام فشافت زبي كيانها اتلغبط

مقدرتش تقاوم انها تدخل و اركبها بزبي و ازني في لحمها المحروم من بعد طلاقها من ابوك

اختك الكبيرة المطلقة حست ان امك اتأخرت قامت تشوفها و ياريتها ما جت تشوفها
قامت علشان تأخد نصيبها من زبي

خلصت نيك في الاتنين وكانوا هيموتوا ع لبنى مقدرتش احرمهم منه اكتر ما هم محرومين

من بعد اليوم ده مبطلتش نيك في امك و اختك خصوصاً اختك الكبيرة المطلقة عشان جوزها مكنش بيعرف يكيفها

اختك صعرانة في النيك و مكنش طليقها يعرف يوصلها لكده خالص

فأنا مسبتش حتة في بيتكوا او خرم في اختك الا و زنيت فيه كسها و طيزها بقى ملكي خصوصاً طيزها

d9Wzd8v.md.gif d9WxrGe.md.gif d9WxZuV.md.gif d9Wxs8x.md.gif

بس نرجع لموضوع العزومة امك كانت عايزاني ادي اختك الصغيرة درس خصوصي عشان عرفت منك ان انا مدرس شاطر
وانا طبعاً وافقت عشان خاطر كس امك
وفعلاً بدأت مع اختك الصغيرة بحاجات خفيفة عشان اشوف مستواها
و بعد كده دخلت ع الشديد
مخيبتش ظني طلعت شرموطة زي باقي عيلتك

بس اختك الصغيرة طلعت صعرانة عن اختك الكبيرة خصوصاً طيزها الصغيرة دي خليتها نفق بزبي من كتر النيك

و طبعاً زي امك المومس و اختك المتناكة الكبيرة كمان الشرموطة الصغيرة بقت مدمنة ع لبنى تبلعه و تأخده في كل حتة في جسمها

وانا طبعا كل مرة اختك تبقى عندي ميهونش عليا ابعتهالك بلبني تشوف اللبن مغرقها فبخدها و ادخل انيكها تحت الدش و تغسل نفسها من لبنى

حريم بيتك يا صاحبي متعوني و بيمتعوني و هميتعوني
عندك المومس المشتاق للنيك امك
و اختك الكبيرة المتناكة اللي لو خدت الفرصة هتخرج تطلق كسها ع رجالة الشارع تنيك فيها
وعندك الشرموطة الصغيرة دي المفضلة بتاعتي في حريم بيتك عشان انا اللي فتحت كسها و طيزها بزبي

حريم بيتك اتجننوا بيا لدرجة اني لو مش موجود بيحاولوا يريحوا بعض لحد ما افضالهم بس بردوه بيفضلوا عايزين يتناكوا

• عجبني
التفاعلات: .د., تيفو, Zobr Elmohandes و شخص آخر
قبل أي حاجة يا صاحبي لازم تعرف ان أجسام امك واخواتك هم السبب في اللي عملته فيهم و اكيد انت هتفرح ان انا اللي عملت كده مش حد غريب
امك هي السبب كانت بتقدملي العصير وقعته عليا لما كنت عازمني عندك وانا قاعد مستنيك في بيتك تيجي من برا و سايبني وسط النسوان المومس اللي عايزه تتناك علطول دي
اضطريت اقوم اخد دش عندكوا دخلت تجيبلي لبس في الحمام فشافت زبي كيانها اتلغبط

مقدرتش تقاوم انها تدخل و اركبها بزبي و ازني في لحمها المحروم من بعد طلاقها من ابوك

اختك الكبيرة المطلقة حست ان امك اتأخرت قامت تشوفها و ياريتها ما جت تشوفها
قامت علشان تأخد نصيبها من زبي

خلصت نيك في الاتنين وكانوا هيموتوا ع لبنى مقدرتش احرمهم منه اكتر ما هم محرومين

من بعد اليوم ده مبطلتش نيك في امك و اختك خصوصاً اختك الكبيرة المطلقة عشان جوزها مكنش بيعرف يكيفها

اختك صعرانة في النيك و مكنش طليقها يعرف يوصلها لكده خالص

فأنا مسبتش حتة في بيتكوا او خرم في اختك الا و زنيت فيه كسها و طيزها بقى ملكي خصوصاً طيزها

d9Wzd8v.md.gif d9WxrGe.md.gif d9WxZuV.md.gif d9Wxs8x.md.gif

بس نرجع لموضوع العزومة امك كانت عايزاني ادي اختك الصغيرة درس خصوصي عشان عرفت منك ان انا مدرس شاطر
وانا طبعاً وافقت عشان خاطر كس امك
وفعلاً بدأت مع اختك الصغيرة بحاجات خفيفة عشان اشوف مستواها
و بعد كده دخلت ع الشديد
مخيبتش ظني طلعت شرموطة زي باقي عيلتك

بس اختك الصغيرة طلعت صعرانة عن اختك الكبيرة خصوصاً طيزها الصغيرة دي خليتها نفق بزبي من كتر النيك

و طبعاً زي امك المومس و اختك المتناكة الكبيرة كمان الشرموطة الصغيرة بقت مدمنة ع لبنى تبلعه و تأخده في كل حتة في جسمها

وانا طبعا كل مرة اختك تبقى عندي ميهونش عليا ابعتهالك بلبني تشوف اللبن مغرقها فبخدها و ادخل انيكها تحت الدش و تغسل نفسها من لبنى

حريم بيتك يا صاحبي متعوني و بيمتعوني و هميتعوني
عندك المومس المشتاق للنيك امك
و اختك الكبيرة المتناكة اللي لو خدت الفرصة هتخرج تطلق كسها ع رجالة الشارع تنيك فيها
وعندك الشرموطة الصغيرة دي المفضلة بتاعتي في حريم بيتك عشان انا اللي فتحت كسها و طيزها بزبي

حريم بيتك اتجننوا بيا لدرجة اني لو مش موجود بيحاولوا يريحوا بعض لحد ما افضالهم بس بردوه بيفضلوا عايزين يتناكوا

اختي

• عجبني
التفاعلات: الحكمدار..
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%