NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية روقان حتي النهاية | السلسلة الأولي | ـ عشرة أجزاء 16/10/2022

+المعيده دلوقتي مراته فمتجبش حاجه وتحاول تغلط الراجل + علي ما اعتقد انتا ملكش حق تقول إن الي عمله سفاله انتا لو كان حصل معاك زي ما حصل معاك كنت ممكن تعمل اكتر فياريت تاخد بالك من كلامك شوية تمم + كمان عايز اعرفك نقطه لو ركزت شوية اتعرف أن في نسبة احداث حقيقيه ونسبة هو الي عاملها
انظر يا حبيبي، الاغت صاب جريمة لا يرتكبها إلا مجرم سافل. هل ارتكبها أم لا؟ أنا لا علاقة لي بما يحدث بعد ذلك. هذه جريمة لا يجوز ارتكابها بأي حال من الأحوال. لو شخص تطاول على أختك لأي سبب وأختك بهدلته، هل ترضى أن يغتص بها حتى لو تزوجها بعد ذلك؟
ومن جهة أخرى، خذ راحتك في الرد. لن أعجر أن أرد عليك مهما قلت.

اقرأ القصه من الاول فوق وهتعرف ان في احداث متغيره يا فندم كل فصل انا كاتب كام ٪حقيقه والباقي بيبقا اضافات
يا حبيبي، أنا قرأت القصة حتى تلك الواقعة. البطل تطاول على المعيدة فبهدلته فاغتص بها. ألم يحدث ذلك؟ إن كان لم يحدث وذلك خيال أو حلم فأنا أسحب كلامي، لكن إذا حصل فعلا كما أقول، ليس هناك مجال للاعتذار.

انظر يا حبيبي، الاغت صاب جريمة لا يرتكبها إلا مجرم سافل. هل ارتكبها أم لا؟ أنا لا علاقة لي بما يحدث بعد ذلك. هذه جريمة لا يجوز ارتكابها بأي حال من الأحوال. لو شخص تطاول على أختك لأي سبب وأختك بهدلته، هل ترضى أن يغتص بها حتى لو تزوجها بعد ذلك؟
حضرتك ده حدث لشد انتباه القراء فقط انا مش ملزم اوضح لحضرتك الحدث الحقيقي اوالخيال يا فندم وكل الشكر ليك وتعليق حضرتك اعجبني ان اخذ بعض النقد البناء ده

حضرتك انا مش اقولك غير حاجه واحده هو انا مقراتش أن نسبة الأحداث الحقيقيه نسبه بسيطه ولا اي دي قصه ودا حدث لشد الناس + الاسامي بتاعت زوجاته الي في القصه ممكن متكون الي في الحقيقه كمان اصلا

+زي ما قولتلك احمد ربك أن ميدو رد الاول

لا لا الجزء جااااااااااااااااااااااااااااامد فشششششششخ وتوقعى ممكن يكون حد بيعاكس فى مرتاتو واكيد هياخد اخوه معاه عشان هو اصلا بيدور عليه

• حبيته
التفاعلات: ميدو الكينج
+زي ما قولتلك احمد ربك أن ميدو رد الاول
بصراحة، أنا أحب أن تريني ماذا تستطيع أن تفعل.
ولأنه فهمك بطيئ جدا، سأقول لك إن تعليقي على أحداث القصة، ولا يهمني إن كان حدث فعلا أو خيال. لو كانت القصة كلها خيالا ولم يحدث منها أي شيء على أرض الواقع لكان تعليقي هو نفسه. فهمت، أم يجب أن أشرح مائة مرة؟

ولأنه فهمك بطيئ جدا، سأقول لك إن تعليقي على أحداث القصة، ولا يهمني إن كان حدث فعلا أو خيال. لو كانت القصة كلها خيالا ولم يحدث منها أي شيء على أرض الواقع لكان تعليقي هو نفسه. فهمت، أم يجب أن أشرح مائة مرة؟
شكرا ليك علي التعليق القصه والسلاسل منها اللي القادمه 50٪ حقيقه شكرا علي تعليقك البناء وليس الهادم

حضرتك ده حدث لشد انتباه القراء فقط انا مش ملزم اوضح لحضرتك الحدث الحقيقي اوالخيال يا فندم وكل الشكر ليك وتعليق حضرتك اعجبني ان اخذ بعض النقد البناء ده
هناك سوء تفاهم. أنا أعلق على أحداث القصة بغض النظر إن كانت حقيقة أو خيالا. الحالة الوحيدة ألتي أعذر فيها البطل هو أن يكون كان يحلم ولم يحدث أي شيء من ذلك في القصة (بغض النظر إن كانت حقيقية أو خيالية ليس فيها شيء من الواقع). الحالة الأخرى أن يكون فعله تحت تأثير مخدر أو مسكر أو غيره وضعه له شخص آخر (أي خارج عن إرادته).

أرجو أن يكون قد ذهب سوء التفاهم وأن تعرف أن كلامي ليس شخصيا عنك أو عن غيرك بل عن أحداث القصة بغض النظر عن كونها حقيقية أو خيالية. أنا أنتقد القصة، لا أنتقد الكاتب.

و**** انا احب اقولك انا مش غبي ووسخ زيك عشان ابقا مش بفهم تمم وأحمد **** اني رديت بس باحترام واتمالكت اعصابي

و** انا احب اقولك انا مش غبي ووسخ زيك عشان ابقا مش بفهم تمم وأحمد ** اني رديت بس باحترام واتمالكت اعصابي
يجب أن تقول ما تقول بطريقة مقنعة. فمثلا عندما تقول بغباء شديد: أنا لست غبيا. تكون تثبت على نفسك تهمة العباء رغم أنني لم أرمك بها.

وعلى الهامش: كيف عرفت يا أخ أينشتين أنني وسخ؟

يجب أن تقول ما تقول بطريقة مقنعة. فمثلا عندما تقول بغباء شديد: أنا لست غبيا. تكون تثبت على نفسك تهمة العباء رغم أنني لم أرمك بها.

وعلى الهامش: كيف عرفت يا أخ أينشتين أنني وسخ؟
بص اسكت احسن لاني اصلا محترم نفسي ومش عايز اغلط

بص اسكت احسن لاني اصلا محترم نفسي ومش عايز اغلط
أغرقتني بلطفك بصراحة. كلامك شتائم بدون أي دليل أو سند وتمن علي أنك محترم نفسك. لا يا شيخ! على كل حال شكرا.

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كمل ياكبير منتظر الجديد
تحياتي ليك

• حبيته
التفاعلات: ميدو الكينج
نعمه انك تاكل وتشرب من غير ادويه وصل بي الحال الان عشان اعرف اكل واشرب لازم اخد دوا عشان متوجعش
الحمدللاه احمدوو ربكم علي النعم حتي لو معاك ملايين ربك قادر انك متعملش بيهم حاجه
احمدو ربكم النعم

• محزن
التفاعلات: Elza7im
نعمه انك تاكل وتشرب من غير ادويه وصل بي الحال الان عشان اعرف اكل واشرب لازم اخد دوا عشان متوجعش
الحمدللاه احمدوو ربكم علي النعم حتي لو معاك ملايين ربك قادر انك متعملش بيهم حاجه
احمدو ربكم النعم
**** يقومك بالسلامه ويطمنك عليك يغالي بجد **** يطمني عليك وبليز لو تقدر تبقي تكلمني علي الخاص تطمني عليك طمني😭💗💗

إيه يا جماعة عدم الاحترام ده...
أرجو من إدارة المنتدى إتخاذ إجراء صارم بخصوص التعليقات الخارجة عن قوانين المنتدى..اللى مش عاجبه حاجة يا جماعة ميعلقش.. وأنا كعضو فى المنتدى بعتذر للجميع عن هذه السفالة وعدم احترام الغير وشكراً..

إيه يا جماعة عدم الاحترام ده...
أرجو من إدارة المنتدى إتخاذ إجراء صارم بخصوص التعليقات الخارجة عن قوانين المنتدى..اللى مش عاجبه حاجة يا جماعة ميعلقش.. وأنا كعضو فى المنتدى بعتذر للجميع عن هذه السفالة وعدم احترام الغير وشكراً..
ياريت بجد غعلاز

ارجووو من ادارة المنتدي اتخاذ الازم عن التعلقات والالفاظ البزيئه دي

• حبيته
التفاعلات: Elza7im

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%