NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية روقان حتي النهاية | السلسلة الأولي | ـ عشرة أجزاء 16/10/2022

عااااش جداً يا برو استمر

• عجبني
التفاعلات: ميدو الكينج
عااااش جداً يا برو استمر

• عجبني

عااااش جداً يا برو استمر

• عجبني
بس اتأخرت قوي في تنزيل الاجزاء

• عجبني
  • عجبني
  • محزن
التفاعلات: ميدو الكينج و أركان شاهين
عشان هو يبرو هو تعبان ومحجوز في مستشفي باين
**** يشفيه مكنتش عارف
انشاء*** ها يقوم ب السلامه

• عجبني
بص يبرو انا نفسي اني اسمي يدخل القصه بصراحه بس الي اقدر اقوله تلك أن الأحداث اتبقي صعبه جدا جدا جدا ومش اي حد يستحملها

• عجبني
شابو ع جزء يا ملك الروقان من إبداع لي ابداع

• عجبني
روعه يا ملك الروقان هوه ليه يا جماعه محدش بيدعمه ليه حتي لو القصه وحشه قوله ليه لان الصراحه انا شايف ان الراجل كان تعبان واشتغل وكتب ونزل كل الدعم ليك يا ميدو حلوه يا غالي

• عجبني
بصراحه انا كنت ناوي إن مش هكمل القصه دي بس لحد ما شوفت الجزء ده هكملها يا محمد كمل الباقي ومش عايزك تتاخر في باقي الاجزاء ي برنس انا كنت عضو بالمنتدي القديم وقصتك كانت زي المواضيع اللي كانت عليهو

• عجبني
عاش ي رايق جمدان

الذي فعله البطل مع المعيدة نادين سفالة ما بعدها سفالة. هل هذا الذي أوصته به أخته كريمة؟

توقفت عن القراءة بعد ذلك. عندما يكون البطل منحطا، لا يهتم القارئ بما يحدث له. والقارئ لا يحب أن يقرأ قصة البطل فيها هو المجرم السافل المنحط.

• عجبني
الذي فعله البطل مع المعيدة نادين سفالة ما بعدها سفالة. هل هذا الذي أوصته به أخته كريمة؟

توقفت عن القراءة بعد ذلك. عندما يكون البطل منحطا، لا يهتم القارئ بما يحدث له. والقارئ لا يحب أن يقرأ قصة البطل فيها هو المجرم السافل المنحط.
المعيده دي مراتي وام عيالي شكرا لك

المعيده دي مراتي وام عيالي شكرا لك
المستقبل لا يغير الماضي. لو أخطأت مع شخص، مهما اعتذرت لا يذهب الخطأ. تظل أخطأت. لو قتلت رجلا وعفا عنك أهله، تظل قاتلا.

وأهلا بك.

• عجبني
المستقبل لا يغير الماضي. لو أخطأت مع شخص، مهما اعتذرت لا يذهب الخطأ. تظل أخطأت. لو قتلت رجلا وعفا عنك أهله، تظل قاتلا.

وأهلا بك.
اقرأ القصه من الاول فوق وهتعرف ان في احداث متغيره يا فندم كل فصل انا كاتب كام ٪حقيقه والباقي بيبقا اضافات

علي ما اعتقد ياريت تحسن اسلوبك في الكلام شوية لأنك كده انسان غير مهذب بالمره ومتغلطش فيه تمم هو قال هو عمل كده لي وبعدين حبها وهي حبته يبقا ياريت تخرس ومتقولش المستقبل بيغير الماضي لأنك كده لا تفقه شي فعلا ولها علفكره انا كده محترم معاك

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

ولولا أن ميدو رد عليك كنت وريك ردي بجد

• عجبني

وأهلا بك.
وفي مثل شعبي بيقولك
(الي أيده في المياه مش زي الي أيده في النار )

+المعيده دلوقتي مراته فمتجبش حاجه وتحاول تغلط الراجل + علي ما اعتقد انتا ملكش حق تقول إن الي عمله سفاله انتا لو كان حصل معاك زي ما حصل معاك كنت ممكن تعمل اكتر فياريت تاخد بالك من كلامك شوية تمم + كمان عايز اعرفك نقطه لو ركزت شوية اتعرف أن في نسبة احداث حقيقيه ونسبة هو الي عاملها

+ الرسالة الي منزلها دلوقتي دي عشان الموقع كان قافل معيا ولسه فاتح دلوقتي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%