NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال رغي الستات بعد ليلة الدخلة

AlFã7d

Neswangy Prince
العضوية الذهبيه
كاتب ذهبي
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
ناشر صور
ناشر الشهر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا كالفهد النهاردة صباحيتي والهانم بتاعتي قاعدة بترغي مع صحابها وانا قاعد مع نفسي فاتح المنتدي بتسلى لحد متخلص ويقفلو يجدعان بقالها بتاع ساعتين بيتكلمو ولسا دخلها بقولها اي كل دا لسا بتقولي لسا قدامي ساعتين اي القرف دا
🤦‍♂️

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: محمود اوفا, ابن المنيا, DarkHorse و شخص آخر
اولا الف مبروك
ثانيا ليه كل ده ولسه فاضلها ساعتين

• عجبني
التفاعلات: AlFã7d
اولا الف مبروك
ثانيا ليه كل ده ولسه فاضلها ساعتين
**** يبارك فيك
تاني حاجه واللهي معرف يبني بس بتقولهم علي بطولاتي في النيك باين

• بيضحكني
التفاعلات: Alexander_Alakbr
انا كالفهد النهاردة صباحيتي والهانم بتاعتي قاعدة بترغي مع صحابها وانا قاعد مع نفسي فاتح المنتدي بتسلى لحد متخلص ويقفلو يجدعان بقالها بتاع ساعتين بيتكلمو ولسا دخلها بقولها اي كل دا لسا بتقولي لسا قدامي ساعتين اي القرف دا
🤦‍♂️
لو كلامك ذا صدق يعني صباجيتك فعلآ احب اقلك انه تعود ما تتلكم عن تفاصيل حياتك الزوجه للناس سواء كان قريب او بعيد

• عجبني
التفاعلات: محمود اوفا و AlFã7d
ده اول يوم !!
يادى النيله ياولاد 😂

• عجبني
التفاعلات: برايفت مساج و AlFã7d
لو كلامك ذا صدق يعني صباجيتك فعلآ احب اقلك انه تعود ما تتلكم عن تفاصيل حياتك الزوجه للناس سواء كان قريب او بعيد
انا قولتلها كدا بس مردتش اقلبها بخناقه علشان يوم الصباحيه وكدا يعني

• عجبني
التفاعلات: ياسمين الجندول
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ليله دخلتك وفاتح منتدي ..

• عجبني
النهاردة الصباحية يعني ليلة الدخلة كانت امبارح
ايوة يعنى انت سايب مراتك وفاتح منتدي بردوا ..

• عجبني
انا قولتلها كدا بس مردتش اقلبها بخناقه علشان يوم الصباحيه وكدا يعني
انا بقول الكلام ذا لك انت

• عجبني
ايوة يعنى انت سايب مراتك وفاتح منتدي بردوا ..
بترغي مع صحابها حضرتك وانا اتخنقت انا مخلص بتاع علبه سجاير

بترغي مع صحابها حضرتك وانا اتخنقت انا مخلص بتاع علبه سجاير
مش بسالك هي بتعمل ايه .. انا مستغربة انك فاتح منتدي جنسي فى تاني يوم من جوازك .. امال بعد سنة هتعمل ايه

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Ayaat و AlFã7d
مش بسالك هي بتعمل ايه .. انا مستغربة انك فاتح منتدي جنسي فى تاني يوم من جوازك .. امال بعد سنة هتعمل ايه
انا مش فاتح المنتدي علشان جنس او قصص او كدا انا فاتحو من بدري اصلا بس انا داخل علشان اتعرف علي ناس ونبقا صحاب واتناقش مع ناس في موضوع

انا مش فاتح المنتدي علشان جنس او قصص او كدا انا فاتحو من بدري اصلا بس انا داخل علشان اتعرف علي ناس ونبقا صحاب واتناقش مع ناس في موضوع
تسمع مني نصيحة وانت لسه فى اول حياتك ..اتعود انت ومراتك ان الوقت اللى بتكونوا فيه انتوا الاتنين فى البيت يبقى وقت خاص بيكم انتوا وبس من غير فون ولا اي وسيله تلهيكم عن بعض اتكلموا وهزروا والعبوا .. بلاش تبتدوا حياتكو وكل حد منكم ماسك فونة..
الف مبروك وربنا يوفقكم فى حياتكم

• عجبني
تسمع مني نصيحة وانت لسه فى اول حياتك ..اتعود انت ومراتك ان الوقت اللى بتكونوا فيه انتوا الاتنين فى البيت يبقى وقت خاص بيكم انتوا وبس من غير فون ولا اي وسيله تلهيكم عن بعض اتكلموا وهزروا والعبوا .. بلاش تبتدوا حياتكو وكل حد منكم ماسك فونة..
انا فعلا بفكر في كدا بس انا سايبها علشان منبقاش مسافرين وهيا زعلانه وكمان هيا هتقفل الموبايل قبل منسافر هنسافر انا وهيا وموبايلاتنا مقفوله

• عجبني
التفاعلات: دندوشه
يعم دا محتاج يتغطا. تلاقيه مش متجوز أصلا

انا فعلا بفكر في كدا بس انا سايبها علشان منبقاش مسافرين وهيا زعلانه وكمان هيا هتقفل الموبايل قبل منسافر هنسافر انا وهيا وموبايلاتنا مقفوله
شهر عسل سعيد

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%