NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نفسي اتناك مثل هيك
0007DFBB F1FC 4B5B BA88 9D9C4F527B27

68A04EB1 A703 4ED8 9664 2994DB3FE545

92791778 089E 40CF A803 55DD28335F65
A8F7E789 368F 4FDF AC2B 764D17277DEB

التعديل الأخير:
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Josapr, سالى نور, Mezo1986 و 6 آخرين
اوووف التالت دا مطبع اوى

• عجبني
التفاعلات: عاشقة و ميبون
  • عجبني
التفاعلات: banoty bb
اووووووى بيحرك مشاعر اى حد

• عجبني
التفاعلات: ميبون
ولا يهمك انا موجود حبيبي

• عجبني
التفاعلات: Toommc و ميبون
رغبتنا كلنا و****

• عجبني
التفاعلات: mohasexxy
تعالى احققلك الرغبة

انت لو جاد هتلاقي رجاله كتير تعمل معاك كدا احنا كلنا رجاله وموجودين للسوالب بس للاسف كل للسوالب اللي موجودين مش جادين كله خيالات بس 😂😈

ههههه صح

• عجبني
انت لو جاد هتلاقي رجاله كتير تعمل معاك كدا احنا كلنا رجاله وموجودين للسوالب بس للاسف كل للسوالب اللي موجودين مش جادين كله خيالات بس 😂😈
طب ليه متقولوش ان انتوا......... جنس بس يعني كلي الي يهمكم انكوا تناموا مع اي حد وخلاص انا كاتب نقط علشان مش بحب اغلط

• عجبني
فوق بين موجب مثلي و واحد عاوز اي هرم و مصدق انه كده بينما هو ما يعرفش

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طب ليه متقولوش ان انتوا......... جنس بس يعني كلي الي يهمكم انكوا تناموا مع اي حد وخلاص انا كاتب نقط علشان مش بحب اغلط
مش مشكلتي اللي كل اللي بتكلمهم سيكونوا طمعانين فيك وعاوزينك كلب ليهم انا لما طلبت سالب قولت عاوز حد نضيف ومحترم ويكون اصحاب وحبايب قبل العلاقه وقلت مش عاوز المفتوحين اللي بيدوروا علي اي هرم يبقي فيهم وخلاص وبعدين تغلط ازاي خلي حد تاني يتكلم بلاش حد زيك مقضيها

فوق بين موجب مثلي و واحد عاوز اي هرم و مصدق انه كده بينما هو ما يعرفش
مش فاهم قصدك ايه او انت كاتب غلط بس تمام

مش مشكلتي اللي كل اللي بتكلمهم سيكونوا طمعانين فيك وعاوزينك كلب ليهم انا لما طلبت سالب قولت عاوز حد نضيف ومحترم ويكون اصحاب وحبايب قبل العلاقه وقلت مش عاوز المفتوحين اللي بيدوروا علي اي هرم يبقي فيهم وخلاص وبعدين تغلط ازاي خلي حد تاني يتكلم بلاش حد زيك مقضيها
رائيك يحترم ياريت ابقي اقضيها بس للاسف مش عارف

ثم انت فهمت الي انا كتبه بطريقه غلط انا مش ده قصدي بس تمام عادي

ثم انت فهمت الي انا كتبه بطريقه غلط انا مش ده قصدي بس تمام عادي
شوف انت رادد كاتب ايه في الاول وبعدين قولي انا فهمت غلط ولا لا وتقولي في الاخر مش حابب تغلط 😂😂

• عجبني
التفاعلات: Lion z
حقك

• عجبني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%