NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لبوه للنسوان

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
إنضم
4 يناير 2024
المشاركات
579
مستوى التفاعل
1,200
الإقامة
القاهره
نقاط
9,125
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
ثنائي الميل
الجزء الاول.
ازيكم أنا أحمد 25 سنه من القاهره أنا اتولد في بيت مكون من امي سلوي الكل في الكل الكلمه كلمتها والشوره شورتها وابويا سامي ملوش لازمه في القصه ولا في الحقيقه طيشه طول عمره شوره امي هي اللي ممشياه وعمره ما يكسر ليها كلمه ابدا واختي الاصغر مني بسنه سلمي وهي ورثه من امي كل حاجه شكلها وجسمها و حتي شخصيتها القويه المسيطره وأنا وارث من أبويا كل حاجه ضعف شخصيته وخضوعه طبعاً اتربيت وكبرت علي ان الست هي الكل في الكل وان الرجاله اتخلقت بس عشان عشان ترضي الستات وتسمع كلامهم لغايت ما بقي شئ اساسي بقيت بدور عليه مع اي بنت بحاول اعرفها أنها تبقي مسيطره زي امي واختي سلمي من ساعه ما بلغت وأنا بتفرج علي افلام سكس وبقرا قصص وطبعا لاني خاضع بالفتره فكانت الافلام والقصص اللي بحبها وبتهيجني هي افلام إللي بتبقي فيها الستات مسيطره علي الراجل وياه بقي لو فيلم ست بتنيك راجل الافلام دي بتموتني حرفيا ديما كنت بتخيل نفسي اني مركوب من امي او اختي ونزلين فيا نيك وفشخ في طيزي وبقيت بعشق الافلام إللي من النوعيه دي وبضرب عشره عليهم وأنا بلعب في خرم طيزي وحتي لما كنت بتفرج علي افلام سكس عاديه كنت بتخيل نفسي مكان الست واني أنا إللي بتناك واللي بيتعمل فيا ولاني طبعا صعب الاقي بنت تعمل معايا كده هنا لاجأت للرجاله الفحول مارست شات وفويسات وفيديو بس كنت باجي عند النيك الفعلي وكنت بخاف اجرب عشان الفضيحه وكده لحد ما دخلت الجامعه واتعرفت علي خالد كان شاب وسيم وامور وكنت بحبه جدآ وبشتهي جدا واوقات كتير كنت بتخيله وهو راكبني وبينيك فيا بس طبعا كنت بخاف اعترف ليه بحاجه زي كده لحد ما في مره قررت اعمل حاجه مجنونه عملت ايميل باسم فيك ودخلت كلمته علي إني واحد تاني وقاعد اتكلم معه عادي علي إني اعرفه وهو ميعرفنيش وبدات اقوله إني معجب بيه وعن ميولي كان غرضي اعرف هو ليه في النوع ده ولا لا بس هو الاول رفض ومع اصراري بدا يجاريني في الكلام وطلب مني اتصور ليه وفعلاً صورتله جسمي اللي كنت بهتم بنظفته جدا ده غير طيزي الكبيره المدوره الحاجه الوحيده اللي ورثتها من امي طبعا شاف جسمي وطيزي من هنا وهو اتوهم وبقي بيكلمني وبيلح عليا ان هو إللي يقابلنبي وطبعا أنا كنت برضو خايف اعترفله اني أنا احمد صاحبه لحد ما في مره كنت قاعد معه علي القهوه وقومت دخلت الحمام وهو شاف التليفون لاني كنت سايبه مفتوح بالغلط وللاسف عرف إني أنا السالب إللي هو بيكلمه ورجع التليفون مكانه عادي ومبينش حاجه بس بعدها بيومين اتصل بيا وقالي اني اجي اقعد معه في البيت لان اهله مسافرين وهو مبضون ومش عايز ينزل وروحت فعلاً وعرفت انو كان مدبرلي خزوق 😂 وعرفني وقتها انو عرف كل حاجه واني مش هخرج من الشقه دي غير لما يفتح طيزي بزبه ويجيب في طيزي لبنه وطبعا مع محولاتي الفشله إني أمشي قررت إني استسلم واعمل إللي كان نفسي فيه وفعلاً ناكني يومها وفتحتي وجبهم في طيزي وبعدها سبني انزل وعلي قد ما كنت زعلان لانو خدعني بس كنت طاير من الفرحه لاني اخيرا اتناكت من خالد اللي ياما حلمت اتناك منه وبعدها قاعدنا سنه مع بعض يعتبر بينكني مرتين تلته في الاسبوع ويمكن اكتر لو عرفنا لحد ما في يوم وأحنا في ربعه كليه وفضلي حاجات بسيطه واتخرج كنا متفقين إني اروح ليه البيت ونقضي يوم مع بعض كله نيك وفشخ في طيزي دخلت اخد دش وانظف نفسي كويس ونفس الغلط سيبت تليفوني بره واختي شافت رساله من خالد كان بعتلي فيها انت فين يا لبوتي طيزك وحشتني وزبي نفسه فيها يلا بقي طبعا قرات الرساله وسابت التليفون مكانه وأنا خرجت ولبست وعرفت ماما إني نازل رايح لخالد وروحت واتناكت منه ولحظي الزفت انو جابهم في طيزي ومرضيش استحمي قبل ما انزل وقالي انزل ولبني في طيزك يا متناك 😂 ونزلت وروحت ودخلت البيت لاقيت امي قاعده مع سلمي اختي وبيبصولي بصه غريبه كده طبعا استغربت بس محطتش في دماغي بس لما دخلت الاوضه اغير واخش استحمي سمعتهم بيتكلموا وسمعت أمي بتقولها أنتي متاكده ياسلمي من إللي بتقوليه ده قالت ايوه يا ماما بقولك شوفتها بعيني قالتلها ده لو كلامك طلع صح ده أنا هنيك إللي جابه الخول ده قالتلها اهو عندك جوه يلا ندخل نتاكد قبل ما يدخل الحمام ينظف نفسه قالتلها يلا وطبعا أنا سمعت كده واترعبت ومبقتش عارف اعمل إيه حسيت إني اتشليت في مخي ولحظه لاقيت أمي واختي داخلين عليا وأمي بتسالني بكل هدوء انت كنت فين قولت وأنا مرعوب ما أنا قولتلك يا ماما اني عند خالد قالتلي كنت بتعملوا إيه قولتلها عادي قاعدين قالتلي بنفس الهدوء يعني مكنش بينيكك يا ابن الخول قولتلك إيه إللي بتقولي ده لا طبعا لاقيت اختي بتقولها هو احنا بتساله ليه احنا نتاكد بنفسنا وراحت جريت عليا وركتني علي السرير علي بطني ومسكت أيدي جامد وثبتني في السرير وراحت امي مسكت رجلي وقلعتني البوكسر وفتحت رجلي جامد وفتحت فلقت طيزي وطبعا لقت لبن خالد نازل منها وده لان أنا خرجت من عند خالد علي البيت علي طول وهو كان ساكن جنبي فملحقش ينشف جامد راحت مزعقه وقالتلي امال لبن مين اللي نازل من خرم طيزك ده يا كسمك اه ياخول يابن الخول ايوه هو انت هتجبهم من بره ما انت طالع خول لبوك يا بن المتناكه وراحت جابت خرزانه من اوضتها كانت ديما بتضربني بيها واوقات بتضرب بيها أبويا لما تتخانق معاه وراحت نزلت بيها علي جسمي وطيزي كانت بتضربني بكل قوتها جسمي كله اتملي علامات من الخرزانه وأنا بصوت وبعيط وبقولها أنا اسف اسف ااااه ياماما اسف طبعا بعد شويه ضرب فيا راحت اختي مسكتها من أيدها وقالتلها انتي كده هتموتي يا ماما سبيه قالتلها سبيني اموته الخول المتناك ده قالتلها لا مش ده الحل سبيه بس يدخل الحمام دلوقتي وينظف الزفت اللي في خرم طيزه ده وينام واحنا شوف حل للموضوع ده وفعلاً سبتني وخرجت ومكنتش عارف اعمل ايه كملت عياط وبعدها دخلت استحميت ودخلت علي سرير طبعا امي منعتني خالص عن خالد واي حد من صحابي كنت محبوس في البيت اليوم كله حتي تليفوني متاخد مني لغايت ما خلصت امتحانات واتخرجت طبعا طول الفتره دي كان متحرم عليا اي حاجه وكل حاجه لغايت ما في يوم كنت قاعد في اوضي مش لاقي حاجه اعملها وكان سلمي وامي قاعدين بره واختي مسكت تليفونها وبتقولها هي دي دنيا يا ماما اللي قولتلك عليها قالتلها ايوه بس دي هتوافق علي اخوكي الخول ده قالتلها ما هي متعرفش انو خول قالتلها بس أنتي كنتي قيلالي قبل كده أنها كانت بتحب واحد وكانت بتنام معه سلمي قالتلها أيوه يا ماما وفيها إيه يعني امي قالت هو إيه إللي فيها إيه هتجوزي اخوكي شرموطه ايوه أنا عايزه اجوزه واحده تكون شخصيتها قويه وتتحكم فيه عشان ميرجعش تاني يتناك بس مش لدرجه واحده شرموطه تجيب واحد ينكها علي سريره قالتلها يا ماما دنيا اكتر واحده تنفع احمد اخويا شخصيتها قويه وبتحب الراجل الضعيف إللي يسمع كلامها وميكسرش كلمه ليها تقوله يمين يبقي يمين شمال يبقي شمال وده إللي ينفع احمد الخول ده وبعدين أنا قولتلك أنها قطعت مع صاحبها ده من ساعه ما سابها وبعدين دي ابوها غني جدا ونفسه يفرح بيها لانها بنته الواحيده ولو هي وافقت علي ابنك ابوها هيدلعوا اخر دلع ادعي بس انها توافق عليه ماما قالتلها خلاص ياسلمي أنا موافقه راحت سلمي ردت عليها طيب يا ماما أنا هزمها عندنا بكره واخلي احمد يقعد معاها ويتكلموا وعايزه ادخل اقول لاحمد عليها واوريهاله أشوف رايه قالتها احا راي ايه هو ليه راي المتناك ده إللي هنقول عليه هيعمله مبقاش غير الخولات إللي يتكلموا كمان وفعلا سلمي عزمت صاحبتها دنيا تاني يوم عندنا وقالتلي هي وماما البس حاجه حلوه كده وعشان اول ما اقولك تيجي تدخل تقعد معاها وتتفهموا أنا عايزاه توافق عليك فاهم يا خول أنت قولتلهم فاهم وفعلاً دنيا جت دنيا قاعدت مع سلمي شويه وبعدين امي قالتلي خد العصير ده دخله ليها واقعد معاها اتكلموا وفعلا دخلت بالعصير كانت دنيا لابسه تيشيرت قصير مبين نص بطنها وفوقه جاكت أطول منه بشويه ولابسه جيب فوق الركبه وقاعده حطه رجل علي رجل حطيت العصير علي الترابيزه وسلمت عليها وسلمي عرفتنا علي بعض وقالتلها ثانيه وهرجعلك تاني يا قلبي وفعلا قامت قاعد أنا ودنيا نتكلم شويه علي الدراسه والشغل وكل ده وهي حطه رجل علي رجل ليه وأنا عيني كل شويه تروح علي فخدها ورجليها راحت قيلالي إيه عجباك قولتلها هي إيه هي قالتلي رجلي فسكت راحت ضحكه وقالتلي أنت كمان عجبني بس ده مش كفايه عشان يبقي في بينا ارتباط أنا وافقت اقعد معاك انهارده عشان اقولك علي الحاجات إللي أنا عايزاها في الراجل إللي هتجوزه وأنت تسمعني وتشوف أنت عايز إيه ها تحب تسمع قولتلها اسمع قالتلي أنا بحب الراجل اللي يسمع كلامي ويعمله وان في البيت الكلمه هتبقي كلمتي أنا إللي اقولك تعمل إيه ومتعملش إيه يعني باختصار أنا هبقي الراجل في البيت وأنا هتبقي الست ده طبعا غير انك ملكش حق في انك تسالني بكلم مين ولا خارجه رايحه فين ولا اي حاجه في الكلام ده واهم حاجه سمعان الكلام أنا بحب الراجل إللي معايا يكون بيسمع كلامي ومطيع ومبحبش الصوت العالي عشان كده عمرك وانت بتتكلم معايا صوت يعلي او تتكلم معايا بصيغه امر أنا بعمل إللي علي هوايا وانت تعمل إللي علي هوايا برضو قبل ما ارد راحت قيلالي متردش دلوقتي فكر وأنا هستني منك الرد وراحت قامت مشيت طبعا أنا دنيا كانت عجباني جدا وعجبني شخصيتها القويه هي البنت إللي أنا بحبها بس معني كلمها برضو إني مش هيبقي ليا راي خالص ولا اي لازمه بس مكنش عندي اي اختيار غير أني اوافق عشان اخلص من قرف امي واختي ووافقت وهي قالت لبوها وروحت اتقدمتلها وابوها وافق وقالي متشلش هم اي حاجه خالص كل تكاليف الجواز عليا والبيت اللي هتقعدوا فيه كمان عليا وانت هتيجي تشتغل عندي في الشركه بتاعتي انا معنديش غير دنيا وكل همي انها تبقي مبسوطه وفعلا عملنا الخطوبه وكل حاجه كانت جاهزه في خلال ست شهور وحددنا الفرح وطبعا هي إللي اختارت كل حاجه حتي الفستان إللي كانت لابسه كان ضيق جدا ومبين بزازها كلها طبعا وقفنا نرقص وهي مبطلتش رقص مع صحابها وعمال تهز في بزازها والناس كلها عينها هتطلع علي بزازها وده خلاني ولعت وزبي بقي واقف وجم شويه ناس من صحابي ومنهم خالد قوموني عشان نرقص وعملوا حواليا دايره وبقوا بيبدلوا عليا بالبعابيص اتهريت بعبيص يومها كان كل واحد فيهم يرزعني بعبوص في طيزي بالدور لحد ما جيه دور خالد إللي أنا نفسي كنت مستني بعبوصه جدآ راح لازق فيا في وسط الزحمه وحط ايده علي طيزي ولزق زبه فيا وقالي في ودني الطيز دي وحشتني بس خالص بقت ملك حد تاني بس لازم اوجب معاك وراح رزعني بعبوص رشق في خرمي جامد وقاعد يلعب بيه شويه علي الخرم واللي ساعده علي كده أن البنطلون ضيق وخفيف وطبعا نقط علي نفسي من الهيجان وزبي بقي واقف علي اخره وخلصنا الفرح وروحت أنا ودنيا دخلت غيرت ولبست قميص نوم احمر شفاف فوق الركبه بشويه وتحت كلوت سبعه وبرا نفس اللون وأنا كمان غيرت وقاعدنا ناكل وبعد ما خلصنا جيت انام جنبها علي السرير راحت قالتلي معلش مش متعوده أنام جنب حد قولتله هو إحنا انهارده ليله دخلتنا وكده يعني اكيد مش هنام دلوقتي راحت ضحكه وقالتلي متخافش هريحك بس مش انهارده لاني تعبانه ومليش مزاج بس اوعدك اول ما ابقي جاهزه هريحك أوي يلا قوم دلوقتي نام في اي اوضه تانيه عشان تعبانه وراحت نايمه طبعا أنا كنت مولع خصوصا مع كميه البعبصه إللي خدها في طيزي وكمان بسبب تحسسي خالد علي خرمي فكنت مولع ومش عارف انام روحت خارج وقولت هضرب عشره وخلاص وقلعت وبدات العب في زبي وبرضو مش عارف اجبهم لاقيت نفسي لا ايرادي ايدي بتنزل علي خرم طيزي وبغمض عيني بتخيل نفسي بتناك من خالد وبدات اهيج جامد وصوتي يعلي وبلعب في طيزي جامد لحد ما نزلتهم .
الجزء الثاني.
نمت وصحيت تاني يوم امي وسلمي جم وكمان اهلي دنيا وقاعدوا معانا شويه وبعدين مشيوا وجينا بليل حاولت برضو اعمل معاها حاجه قالتلي نفس الرد مش قادره ومليش مزاج طبعا خرجت نمت في اوضه تاني زي اليوم إللي قابله وقاعدنا كده اسبوعين من غير ما المسها وبقيت متعود خلاص اني انام في اوضه تانيه واضرب عشره وأنا بلعب في خرم طيزي وبتخيل ان خالد بينكني لحد ما في يوم جيه الليل وروحت خارج من الاوضه عشان انام في الاوضه التانيه راحت مناديه عليا وقالتلي إيه رايح فين قولت رايح انام قالت لا انهارده أنا عايزاك تنام جنبي لاني عايزاك انهارده وهايجه وعايزك تنكني طبعا لاقيتها جرئه زياده بس محطتش في بالي وقولت كويس انها وافقت اني انيكها وروحت نايم عليها وبدات ابوسها واحسس علي جسمها وبزازها وطلعتهم من القميص وبدأت ارضع فيهم وهي كانت بتحسس علي زبي وأنا برضع وراحت زقت راسي وقالت كفايه تعالي دخل زبك ونكني يلا كسي سخن ومولع طبعا أنا استغرب هي بتتعامل معايا علي إني أنا وهي متجوزين بقالنا كتير واني نكتها كذا مره مش علي ان دي اول مره ومفروض إني افتحها بس جراتها دي وترتني راحت نايمه علي ضهرها ورفعت القميص وقالتلي قلعني الكلوت روحت مقلعها الكلوت فتحت رجلها وقالت يلا طلعه ودخله في كسي ورحت منزل البوكسر وكان واقف نص واقفه ومش عايز يقف اكتر من كده راحت بصتله كده وقالتلي ماله مرخي ليه كده قولتله لسه بيقف اهو قالت طب يلا اخلص كسي مولع حولت ادخله مفيش لاني اول مره انيك وكمان من توتري زبي نام اكتر راحت ضحكه وقالت احا هو نام خالص ليه كده انت متاكد انك هتعرف تنيك من غير مساعده خارجيه قولتلها تقصدي إيه دي بس عشان اول مره قالت لا مقصدش يا خول تعالي نام فوقي أنا هتصرف بس اقلع البكوسر خالص طبعا هيجت من الشتيمه لانها اول مره تشتمني وزبي بدأ يقف تاني راحت ضحكه جامده بشرمطه وقالتلي أنت بتهيج من الشتيمه طب تعالي يا متناك نام فوق يلا يا خول زبي بدا يقف اكتر واهيج اكتر علي شتمتها ونمت فوقها راحت ضماني عليها اكتر وراحت حطت أيدها علي طيزي طبعا اول ما ايدها لمست طيزي جسمي كله اتكهرب وهي خدت بالها وبدات تفعص فيها اكتر و اكتر وبعدت بين فلقات طياز وبدات تقرب صباعها من خرمي لسه هتكلم واقولها لا بلاش كده راحت مزعق وقالت مسمعش صوتك انت تنيك وانت ساكت وراحت مقربه صباعها من خرم طيزي لغايت ما بقي صباعها علي خرم طيزي طبعا أنا جسمي كله اترعش وزبي وقف علي اخره وبقي حديده راحت قالتلي يلا دخل زبك بسرعه روحت مدخل زبي في كسها وكسها علي قد ما كان ضيق وسخن فشخ بس كانت مفتوح وخدت زبي كله وده خلاني اضايقت بس هقولها ايه وهي صباعها علي خرم طيزي راحت بدأت تدخل صباعها في طيزي وأنا بدأت ادخل زبي اكتر في كسها وصوت اهاتي بدأ يعلي وصوتها هي كمان بدات ادخل اكتر زبي في كسها وهي بدات تدخل صباعها لاخره في طيزي لغايت ما بقيت بترعش وبصوت جامد وروحت جايبهم جواها راحت زقاني من عليها وقالتلي انزل الحس لبنك من علي كسي روحت نازل لاحس لبني كله من علي كسها وفضلت الحس كسها واصوت لحد ما نزلت عسلها كله في بوقي وبلعته وكان طعمه تحفه قالتلي يلا ننام كنت مكسوف فشخ بقيت حاسس وانا نايم جنبها إني هي إللي كانت بتنكني مش أنا نمت وصحيت تاني يوم قولت اعملها فطار عشان احاول افرحها وفعلاً عملتها فطار بس موضوع انها مفتوحه ده كان لسه في دماغي ومين إللي فاتحها بس قولت لنفسي هتفرق وبعدين ما انت كمان بتتناك واكيد خدت بالها من طيزك الوسعه إللي باينه انك خدت فيها كتير دخلتلها بالفطار وهي صحيت لاقتني محضر ليها فطار ابتسمت وقالت ايه الجمال ده أنا عايزه كده كل يوم وقامت فطرت وأنا قومت وديت الاطباق علي المطبخ وهي جت ورايا وأنا بغسلهم لازقت فيا من ضهري وحطت أيدها علي طيزي وقالت احبك وأنت مطيع كده وبتحاول تبسطني وبدأت تحسس علي طيزي وقالتلي بصوت واطي في وداني اول مره اخد بالي ان طيزك حلوه كده روحت لافف ولسه هتكلم راحت قالتلي اسكت أنا عارفه انت عايز تقول ايه وانك عايز تبرر اللي حصل امبارح وان زبك وقف لما لعبتلك في طيزك صح روحت هازز دماغي بمعني ايوه قالت متفكرش كلكوا كرجاله بتهيجوا من طيازكوا بس تحاولوا تنكروا بس أنا عايزه اقولك انوا ميفرقش معايا أصلا الموضوع ده ولا يفرق معايا حتي انك تطلع راجل ولا لا وراحت ضحكه 😂😂 قالتلي بص يا حبيبي حياتك قبل الجواز حاجه وحياتك دلوقتي حاجه تانيه يعني لو حتي كنت بتتناك قبل ما نتجوز مش هيفرق معايا لانك بعد الجواز مش هتعمل كده صح قولتلها صح قالتلي شاطر وبعدين فيها إيه لما تكون بتتناك وخرمك واسع ماليك حق الصراحة طيزك طريه وملبن روحت ضحكت راحت قالتلي بص طول ما انت مطيع وبتسمع كلامي هدلعك اخر دلع بس لو مسمعتش الكلام وزعلتني هفشخك فاهم قولتلها فاهم قالتلي شاطر وسابتني وراحت تتفرج علي التلفويون المهم عدي اليوم ده عادي جدآ وبليل برضو نيمت معاها ونيكتها وهي برضو بتلعب في طيزها تاني يوم لاقيت الباب بيخبط الصبح روحت فتحت لاقيت واحده في الأربعينات تقريبا قالتلي أنا ام ليلي يا بيه هي الست دنيا موجوده قولتلها ايوه ناديت دنيا وخرجت سلمت عليها وقاعدت تتكلم معاها شويه وبعدها راحت دنيا مناديه عليا روحتلها قالتلي دي ام ليلي الشغاله بتاعتنا أنا طلبت من ماما تجبها عشان تساعدنا في شغل البيت المهم أنا نازله رايحه مشوار اقعد أنت مع ام ليلي وهي هتفهمك كل حاجه ومشيت وأنا مش فاهم هي ليه قالتلي اقعد مع ام ليلي المهم ام ليلي دخلت المطبخ وأنا قاعد قدام التلفزيون شويه ولاقيت ام ليلي بتنادي عليا روحتلها المطبخ لاقيتها بنظف قالتلي في مريله هناك اللبسها وتعالي قولتلها البس مريله ليه قالتلي عشان مراتك قالتلي اعلمك التنظيف والطبخ وقالتلي إني اقف معاك واخليك أنت إللي تطبخ الاكل انهارده كمان قولتلها لا طبعاً دي حاجات ستات أنا اعملها ليه قالتلي بقولك إيه أنا مراتك إللي قالتلي كده عايز تتكلم اتكلم معاها وراحت مطلعه التليفون بتاعها واتصلت علي دنيا وقالتلها أيوه ياست دنيا جوزك مش عايز يتعلم مني حاجه وبتقولي دي حاجات بتاعت ستات راحت دنيا قالتلها افتحي الاسبيكر فتحت راحت دنيا قالتلي في إيه يا احمد مش بتسمع الكلام ليه لسه هرد قالتلي ولا كلمه انت تعمل كل إللي تقولك عليه ام ليلي وإلا انت الحر في إللي هعمله فيك بعد ما ارجع يلا غور وقفلت في وشي رجعت التليفون لام ليلي وأنا مكسوف ووشي في الارض راحت ضحكت ضحكه صفرا كده وأنا بجيب المريله وبلبسها وعيني في الارض قالتلي ما كان من الأول بدات تعلمني انظف الموعين ازاي وامسح إزاي وبدات تعلمني الطبخ وعملت أنا الاكل ودنيا جت وضاقت من الاكل وعجبها وقالت لام ليلي تيجي كل يوم تعلمني حاجات في البيت لغايت ما تخليني ست بيت معتبره وطبعا كانت بنقولها الكلام ده قدامي وأنا كنت مسكوف جدا بس مكنتش قادر اتكلم وفعلاً استمريت علي الحال ده كل يوم اقعد مع ام ليلي تعلمني حاجات في البيت لحد ما اتعلمت كل حاجه في البيت التنظيف والمسح والكنس والطبخ وبقيت ست بيت شاطره وبعدها دنيا قالت لام ليلي متجيش تاني أنا سالتها ليه قالت عشان خلاص مبقتش محتاجها في حاجه ما أنت اتعلمت كل حاجه قولتلها بس أنا هنزل الشغل مع ابوكي يعني مش هبقي فاضي للبيت قالتلي وفيها إيه خلص شغلك وتعالي شوف شغل البيت ولو قصرت سهله هقعدك خالص من الشغل عشان تركز في بيتك قولتلها لا أنا مش عايز اقعد من الشغل قالتلي انت وشطارتك بقي لو مقصرتش هخليك في شغلك وبقيت بروح الشغل وبرجع علي البيت بسرعه أشوف شغل البيت واطبخ واجي اخر الليل ابقي مهدود وادخل اترمي انام وطبعا مش بلمسها غير لما هي إللي تجلها مزاج وكل فين وفين وفضل الحال علي كده مستمر لحد ما في يوم جيه سكن في العماره بتاعتنا راجل ومراته كانوا متجوزين بقالهم خمس سنين الست اسمها نجلاء والراجل رامي الاتنين ساكنوا في الشقه إللي في وشنا في اول كام يوم كانوا هادين جدآ ومحدش كان بيسمع صوتهم لغايت بس بعد اول اسبوع بقوا كل يوم بليل تسمع زعقهم وتسمع صوت نجلاء ديما بتزعق لرامي جوزها وبشتمه شتايم وسخه كتير وهو مكانش في منه اي رد لحد ما في يوم كنا بليل وسمعنا صوت زعيق علي السلم خرجت دنيا وأنا خرجت معاها نشوف في إيه لاقيت نجلاء ماسكه جوزها ونازله فيه ضرب بالاقلام وعماله تشتم فيه وتقوله أنا هربيك يابن المتناكه يا خول أنا هعرف إزاي تتكلم وتعلي صوتك وتتكلم قدامي وعمال تضرب فيه راحت دنيا مسكتها وقالتلها اهدي بس مفيش حاجه تتحل كده ورامي جوزها كان عمال يعيط وعمال يقولها أنا اسف راحت نجلاء قالت لدنيا مراتي سبيني اربيه أنا عارفه الاشكال دي مش بتيجي غير بالضرب بالشبشب علي دماغها راحت دنيا قالتلها تعالي معايا بس وراحت وخداها معاها علي الشقه عندنا وأنا خد رامي جوزها علي الشقه عندهم وأنا بهدي من العياط إللي هو فيه المهم هديته وسيبته في شقته وقولت اروح الشقه عندنا اشوفهم بيقولوا إيه وايه سبب الخناقه دي كلها المهم لاقتهم بيتكلموا دنيا اول ما شافتني رجعت قالتلي ادخل اعمل لانجلاء حاجه تشربها ودخلت المطبخ فعلاً وسمعت نجلاء بتقولها أنا واخده بالي انك متحكمه في جوزك وبتخلي يعمل شغل البيت كنت بشوفه وهو بينظف من الشباك عندنا قالتها أيوه أنا معوداه علي كده من اول جوزنا قالتلها جدعه الرجاله مش بتيجي غير لما تاخد علي دماغهم دنيا قالتلها أيوه بس إيه سبب الضرب إللي ضربتي لجوزك ده كله ده صعب عليا يا شيخه قالتلها ميصعبش عليكي خالي يا ختي ميغركيش العياط إللي بيعيطه ده كله عارفه انا لو مضربتوش العلقه دي كل يوم ميخفش مني ولا يسمع الكلام قالتلها ياه لدرجه دي قالتها ايوه هو أنتي مش بتضربي جوزك ولا إيه قالتها لا هو مش محتاج اضربه هو بيسمع الكلام علي طول قالتلها لا طبعا لازم تضربي الرجاله ياختي لو ملقتكيش شديده كده معاهم مش هتعرفي تسيطري عليهم وبعدين جوزك شكله من النوع الطري إللي سهل تشكلي علي ايدك يعني بزعيقه ولا علقه صغيره كده هتلاقيه بقي شبشب في رجلك بس قوليلي الاول يا دنيا أنتي بتنامي معه قالتلها لا مش علي طول كل فين وفين قالتلها ليه هو مش بيعرف قالتلها لا علي قده بس لازم العبله ورا عشان يشد كده ويعرف يمتعني راحت رقعه ضحكه كلها شرمطه وقالتلها يخيبه ما أنا جوزي كمان كان زب جوزك كده في أول جوزنا قالتلها وعملتي معه إيه قالتلها ولا حاجه ياختي دلوقتي بقيت بركبه قالتلها إزاي نجلاء قالتلها لا دي ليها قاعده علي راحتنا وافهمك كل حاجه بس دلوقتى استأذنك اقوم أنا عشان عايزه انام حبه وقامت وأنا رجعت بالعصير كانت هي مشيت دنيا قالتلي اشربه أنت وتعالي ورايا علي الاوضه عرفت انها هاجت من كلام نجلاء وعايزه تتناك دخلت عليها الاوضه لاقتها نايمه علي السرير ملط وفاتحه رجلها وبتلعب في بزازها روحت مقرب عليها قالتلي اقلع ملط قبل ما تطلع علي السرير قلعت فعلا ولسه هطلع علي السرير عشان ابوسها واحضنها راحت حطت رجلها علي دماغي وقالتلي بوس رجلي شويه طبعا كلمتها دي خلتني ولعت ونزلت علي رجلها ابوس فيها والحسها صباع صباع وبتفنن كده وانا بمشي لساني علي صوابع رجلها الجميله وهي صوتها بدأ يطلع واهاتها عليت وبدات تعصر في بزازها وحلمتها الوقفين اكتر وراحت زقتني برجلها وقالتلي تعالي الحس كسي يا خول يا متناك كسي مولع أنا زبي شد جامد أوي علي شتيمتها دي وطلعت علي السرير الحس كسها وهي خدت بالها من زبي إللي وقف لما شتمتني راحت قالتلي بتحب اشتمك يا احمد قولتلها وأنا بشم في كسها وبنفخ فيه عشان اهيجها اكتر قولتلها أيوه شتمتك بتهيجني أوي راحت ضحكت بشرمطه وقالتلي طب الحس كس مراتك يا شرموط مراتك ونزلت بلساني الحس في كسها والعب بلساني علي شفايفه وبدأت ادخل لساني اخرجه في كسها وانكها بلساني وهي صوت اهاتها علي أوي وبدات تترعش بفخادها وتقفلهم علي راسي لحد ما جابت عسلها كله في بوقي بلعته وقولتلها سكر يا حبيبتي راحت ضحكت وقالتلي أنت لسه طبعا مجبتهمش صح قولتلها ايوه وكملت بغزل ياريت الملكه دنيا تعطف عليا وتخليني اتمتع بالكس التحفه ده قالتلي لا أنت ليك عندي حاجه هتعجبك اكتر بكتير وراحت منيماني علي ضهري ورفعت رجلي وفتحتهم وبلعت صباعها وبدات تحسس بيه علي خرمي طبعا اول ما صباعها لمس خرم طيزي جسمي اترعش واتنفض قالتلي مبسوط يا خول قولتلها وأنا مكسوف ابوصلها ايوه يا حبيبتي قالتلي طب سمعني اهاتك بقي يا شرموطه ودي اول مره تشتمني علي إني بنت وده خلي زبي يشد اكتر ويقف زي الحديده راحت خلتني امسك رجلي واخليهم مرفوعين ومفتوحين وراحت مسكت زبي وبدأت تلعب فيه بايدها وبتلعب بصوبعها في خرمي وبدات اهاتي تعلي وكل ما اتاوه اكتر كل ما تزود في لعبها في زبي ودخول صباعها في خرمي وتقولي صوتي اكتر يا شرموطه صوتي اكتر يا متناكه بريحلك خرم طيزك اهو يا متناكه اوووف طيزك ملبن يا واد ايه الجمال ده ولا اجدعها شرموطه وأنا مش بقول اي حاجه غير ااااه ااااه براحه مش قادر راحت ضرباني علي طيزها ومدخله صباع تاني في طيزي روحت مصوت واهاتي عليت جامد وزاد معاها دخول صوابعها في طيزي لحد ما لاقيت نفسي بجبهم علي أيدها وهي بتلعب في طيزي راحت ضحكه وقالتلي مبروك يا متناك بقيت بتنزل لبنك وانت بتاخد في طيزك زي اللباوي يا لبوه 🥵 .
الجزء الثالث.
وقفنا في الجزء إللي فات لما دنيا مراتي لعبتلي في طيزي بصوابعها وجبتهم علي لعبها في طيزي ونمنا وصحيت الصبح حضرت الفطار ليا ولدنيا مراتي ولبست عشان اروح الشغل لقيت الباب بيخبط فتحت الباب لاقيت نجلاء سلمت عليا وسالتني علي دنيا فدنيا خرجت ليها سلمت عليها وقاعدت وأنا نزلت اروح الشغل بس جالي فضل اعرف هيتكلوا في إيه واسمع وفعلا رجعت وفتحت الباب ودخلت استخبيت من غير ما يخدوا بالهم وسمعت نجلاء بتقولها شكلها كانت ليله حمرا كنت سمعه صويتك من الشقه عندي راحت دنيا ضحكه وقالتلها ولا حمرا ولا حاجه ده يدوب لحس كسي وبعدها جبهم وأنا بلعبله في خرمه المتناك راحت نجلاء رقعه ضحكه شراميطي وقالتلها احا يخيبه ده خول خالص بس حلو ده قالتلها حلو في إيه يعني قالتلها تعملي زي جوزي قالتلها ازاي وأنتي بتعملي جوزك إزاي نجلاء قالتلها جوزي في اول جوزنا كان كده برضو مبيعرفش ينكني غير لما العبله في طيزه كنت بتسحمل في الاول لغايت ما زهقت وقررنا نروح عند دكتوره كويسه كنت شوفتها علي النت وقالتلي هو كويس وأنا هكتبله علي شويه مقويات هنظبط الدنيا عنده بس قالتلي بصوت واطي عايزاكي تجيلي بكره لوحدك قولتلها ماشي وفعلاً روحتلها وهي قالتلي بصي جوزك معندوش اي مانع جسدي في العلاقه بس جوزك زي رجاله كتير مش بتهيج غير من طيازها وده يرجع لحاجات كان بيعملها قبل الجواز سواء كان بيلعب في طيزه او كان بيتناك من حد وده ملوش علاج وهو هيفضل كده قالتلها يعني يا دكتوره هو هيفضل زي ما هو قالتلها أيوه قولتلها يا حظي الاسود قالتلها الدكتوره بس في حل تاني ملوش علاقه بالادويه وأنا جيباكي انهارده لوحدك عشان اقولك عليه قالتلها قولي يا دكتوره قالتلها بس الاول عايزه اعرف أنتي عايزه تكملي مع جوزك ده عشان الحل ده لو بدانا فيه مش هينفع نرجع منه او نبطله لانه هيبقي زي الادمان بنسبه لجوزك قالتلها قولي يا دكتوره أنا لو عندي نيه إني اسيب جوزي مكنتش جيت هنا معه من الاساس وكنت فضحته في وسط عيلته قالتله كويس جوزك من النوع الضعيف اللي ديما بيحب الشخص إللي معه هو اللي مسيطر وده أنا لاحظته جدا في شخصيته من اول ما اتكلمت معه فانا عايزاكي تبقي أنتي الشخص المسيطر عليه في حياته قالتلها وده إيه الاستفاده منه يا دكتوره في العلاقه قالتلها هتفيد طبعا لان ده هيخليه في حاله هياج مستمر لانك موصلاله شعور ديما انو ضعيف وانك اقوي منه وانك ملكه وهو خدام عندك وده هيخليه ديما في اوج شهوته ده غير بقيت الحاجات إللي هقولك تعمليها معه هتخلي ديما علي استعداد في اي وقت انو يمارس الجنس من غير اي تدخل منك كمان ده غير انو هيفيدك كمان في شغل البيت إللي أنتي بمزاجك هتخلي يعمله كله من غير ما يفتح بوقه لا وكمان هيعمله وهو هايج وخايف منك ومن عقابك قالتلها طب واعمل إزاي كده يا دكتوره وكلمت نجلاء لمراتي ان الدكتوره بدأت تعرفها أنها ديما تعامل جوزها بصيغه اوامر وان لو معملهاش هتعمل وهتسوي فيه ولو معملش الحاجه تعمل فيه فعلاً إللي هي هددته بيه يعني لو قالتله هضربك تضربه فعلاً وأنها ديما تتعامل معه بمداء الصواب والعقاب لو عمل إللي هي امرته بيه يتشكر عليه بالطريقه اللي هي تختارها ولو منفذش إللي اتامر بيه تعقبه برضو بالطريقه إللي هي شايفاها ده غير انها قالتلها انك لازم تخلي متيم ديما بشكل جسمك وبؤنثتك وبجمالك وانو يبقي يتمني انو يلمسك بس لكن أنتي مش هتسمحي ليه بده بسهوله ده غير انو لازم يتعلق بملابسك الداخليه زي كلوتاتك وبراهاتك وفضلت تحكلها علي إللي عملته مع جوزها خطوه بخطوه وازاي خلته يبقي مجرد شبشب في رجلها تقلعه وقت ما هي عايزه وتلبسه وقت ما هي عايزه لغايت ما بقي جوزها فعلا هو اللي يتمني ينكها لحد ما في يوم الدكتوره قالتلها جيه وقت اهم حاجه واللي هيخلي جوزك فعلاً شبشب في رجلك وميقدرش يبعد عنك قالتلها إيه يا دكتوره قالتلها لازم برضو تهتمي بمتعته لغايت دلوقتي جوزك منسيش طيزه ولازم تريحي كل فتره عشان تاكدي سيطرتك عليه وممكن تخليها في صيغه حافز ليه انو لو كان شاطر هيكون دي مكأفته قالتلها ماشي يا دكتوره كل فتره كده هكأفه وهلعبله في طيزه قالتلها أنا قصدي تركبي وتنكيه زي ما الرجاله بتنيك قالتلها واعملها إزاي دي يا دكتوره وأنا عندي كس ولا أنتي مش واخده بالك قالتلها لا ما أنا عندي الحل وراحت فتحت الدرج وطلعت منه زب صناعي ومعه كرت قالتلها ايه ده يا دكتوره قالتلها ده زبك الجديد إللي هتركبي بيه جوزك قالتها الزب ده ليه حزام بتلبسي علي وسطك وفيه جزء من جوه كده زي زب صغير هزاز ده هدخلي في كسك والزب إللي من بره ده هدخلي في طيز جوزك وتنكيه بيه وكده كل ما هتنكيه كل ما هتحسي انك أنتي كمان بتتناكي وبكده هتمتعي نفسك وتمتعي وتخلي يفضل تحت رجلك زي ما هو ميقدرش يبعد عنك والكرت ده في تليفون واسم الصفحه إللي بتبيع الازبار الصناعيه هتلاقيه فيها كل الاحجام والالوان عشان لو حبيتي تجيبي حجم مختلف او اكبر والزب ده حجمه مقبول تعرفي تفتحي بيه طيز جوزك وتعودي انك تنكيه وبعدين ابقي بدلي بزب اكبر لما طيزه توسع شويه وبس ياستي بقيت من ساعتها كده مع جوزي واديكي شايفه زي الشبشب في رجلي وميقدرش يفتح بوقه معايا عشان هو عارف مقامه معايا إيه ده غير أني بخلي في البيت يلبس كلوتاتي وقمصان نوم من عندي وبعمله حلاوه عشان جسمه يفضل ناعم واعرفه ديما انو بنسبالي مره شرموطه بتتناك ده غير ان لازم كل خميس في اليله إللي كل الستات بتتناك وتتفشخ من جوزاتها انيكه عشان يحس نفسه مره ده طبعا معادي لو أنا زعلانه منه ومتعاقب مش بنيكه ومقولكيش بقي ساعتها بيبقي مولع إزاي بيبقي قاعد يتلبون عليا ولا المره الشرموطه اللي كسها بياكلها كل ده علشان انيكه طبعا أنا بعد ما سمعت الكلام ده عايز اقولكوا أنا نقط كتير جدا في البوكسر من كتير ما كنت مولع علي الكلام ده وتخيلت نفسي مكان جوزها ودنيا مسكاني ونازله في طيزي نيك بزبها الصناعي دنيا قالتلها هو أنتي عايزاني اعمل مع جوزي كل ده قالتلها أيوه وبعدين جوزك اسهل من جوزي بكتير هو أصلا جاهز مش ناقص بس غير انك تلبسي من كلوتاتك وتنكيه 😂 اكتافيت من إللي سمعته وقولت كفايه أوي كده واتسحبت وخرجت من الشقه من غير ما يحسوا وروحت الشغل وأنا في قمه هيجاني ومش عارف ابطل تفكير في الكلام بتاع نجلاء ولا قادر ابطل اتخيل نفسي بتناك وبتفشخ من دنيا وأنا لابس كلوتها خلصت شغلي ورجعت علي البيت لاقيت دنيا نايمه عملت الغداء وحضرته كانت هي صحيت اتغدينا وقالتلي هو انتي مضفتش الشقه ليه وأنا كنت لسه منضفها أصلا قولتلها لا أنا منضفها قالتلي هو أنا عاميه يعني بقولك متنضفتش قولتلها أنا لسه منضفها راحت ضربني بالقلم ودي كانت اول مره دنيا تمد أيدها عليا وقالتلي أنت بترد عليا يا كسمك طب أنا هعرفك إزاي ترد عليا وراحت رزعاني قلم تاني وسحبتني علي الاوضه .
الجزء الرابع.
وقفنا في الجزء إللي فات ان مراتي دنيا ضربتني بالقلم وخدتني علي الاوضه واول ما دخلت الاوضه عرفت أنها محضرالي ليله ولا في الاحلام لاني لاقيت كلوت وبرا من بتوعها محطوتين علي السرير وجنبهم خرزانه وقالتلي اقلع يا متناك ملط سكت شويه وأنا مش عارف هتعمل معايا إيه راحت لطشاني قلم جامد وقالتلي مسمعتش يا كسمك طبعا ما هيجان اليوم إللي كنت فيه ومع شتمتها ليا وضربها ليا ولعت فشخ ولاقتني بجبهم علي نفسي روحت قالع بسرعه قبل ما تضربني تاني وهي لاحظت اني جبتهم في هدومي راحت ضحكه وقالتلي ما ده اخرك يا خول تجبهم علي نفسك وأنا بضربك بس وفر مجهودك لان هتضرب كتير انهارده وراحت قالتلي البس الكلوت والبرا دول ولبستهم فعلا وكان شكل طيزي في الكلوت بتاعها حاجه توقف الزب لان طيزي كبيره ومرفوعه قالتلي اسمع بقي يا كسمك من النهارده مشفكش لابس بوكسرات خالص طول ما أنت في الشغل او في البيت تلبس كلوت والبوكسرات دي هرميها خالص وهجبلك كلوتات ليكي قولتلها فاهم يا دنيا راحت رزعاني قلم جامد وقالتلي اسمها ستك دنيا يا متناك مسمعش كلمه دنيا حاف دي خالص فاهم قولتلها فاهم ياستي دنيا قالتلي شاطر بس هتتعاقب علي انك ترد عليا يا كسمك وراحت رمياني علي السرير علي بطني وشدتني وخلت رجلي تبقي لمسه الأرض وبطني علي السرير ومسكت الخرزانه وقالتلي عقابك ٢٠ خرزانه علي طيازك يا خول وكل ضربه تنزل علي طيزك تقول العدد بتاعها لو ضربه مقولتش العدد بتاعها هعدها تاني وبعد ما اخلص لو اهاتك وصويتك وانت بتضرب معجبنيش هعيد تاني وفعلا بدأت تضرب وبدات اعد ومع كتر الضرب طيزي بدأت تحمر وتوجعني فشخ وبدات اهاتي وصويتي يعلي وبدات اصوت جامد لحد ما خلصت العشرين ضربه وراحت قالتلي شاطر وعشان أنت عجبتني ليا عند مكافاه وراحت ناحيه الدولاب وفتحته وخرجت منها حاجه مكنتش شايفها لأني كنت لسه نايم ببطني علي السرير المهم حسيت أنها بتقرب عليا وببص ورايا والاقيها لابسه زب صناعي علي وسطها وبتحط عليه جيل كده وبتقولي جاهز عشان تتناك بجد يا كسمك وده مكافأه ليكي عشان استحملت العقاب طبعا أنا بس لمحتها وهي لابسه الزب علي وسطها وخرمي بدا ينبض جامد ويفتح ويقفل وولع جامد اوي هي دهنت خرمي بالكريم إللي معاها وبدأت تبعبصني بصوابعها الاول وحطت راس زبها علي خرم طيزي وقالتي عايزه يا متناك قولتلها ايوه ياستي راحت ضرباني علي طيزي وقالتلي عايزه فين يا كسمك قولتلها عايزه في طيزي يا ستي راحت مدخله كله في طيزي وهو مكانش كبير زي زب خالد بس لاني بقالي فتره كبيره متناكتش وجعني جامد وصوت وهي سابته شويه في طيزي وبدأت تنيك وأنا بدأت اتاوه جامد كان واحشني النيك اوي اخيرا يا دنيا بتنكيني زي ما تخيلت كتير اني نفسي اتناك من واحده اهو دلوقتي أنا مركوب وبتناك وبتفشخ من واحده ومش اي واحده دي دنيا مراتي هي إللي ركباني نازله نيك فيا وكل شويه تنزل أيدها علي زبي وتلعب فيه وهي بتنيك في طيزي جامد وأنا عمال اقولها ااااااه مش قادر اوووف زبك تحفه في طيزي اااااه براحه خرمي فشخني قويه وهي نازله ضرب بايدها علي طيزي وبترزع جامد أوي في خرمي وبتقولي خدي يا كسمك يابنت المتناكه أنا هخلي خرمك واسمع زي الشراميط يابن المتناكه ومره واحده لاقتها بتترعش فوقي وزبها ثبت جوايا وبدأت تتاوه جامد وتصوت عرفت أنها بتجبهم وأنا لاقيت نفسي بنطرهم علي السرير تحتي وتاني يوم صحيت من النوم طبعا طيزي كانت وجعاني جدا وكنت مش قادر اقفل رجلي علي بعض زي الست إللي لسه مفتوحه وحضرت الفطار ولبست وانا نازل قبلت نجلاء قدام الشقه اول ما شافتني ضحكت وجت جنب ودني وقالتلي صباحيه مبارك يا عروسه صوتك امبارح كان مسمع في العماره كلها 😂😂 ونزلت وأنا باصص في الارض واتكسفت ارد عليها ومن وقتها بقت مراتي هي ونجلاء علي طول مع بعض وأنا اتصاحبت علي جوز نجلاء وبقينا بنقعد مع بعض كتير أوي حياتي أنا ودنيا بقت حياه ميستريس وسليف بتاعها كانت محددالي يومين في الاسبوع تنكني فيه الخميس والاحد عشان تبدا الاسبوع بنيكه ولو كنت شاطر وبسمع الكلام تنهي الاسبوع بنيكه لخرمي ودنيا قررت انها تقعدني من الشغل عشان ابقي فاضي للرغباتها وشهوتها في أنها تتحكم فيا وتسيطر عليا ونجلاء اشترت الشقه إللي هي قاعده فيها وفتحت شقتنا وشقتها علي بعض وقاعدنا أنا ودنيا وجوز نجلاء ونجلاء في شقه واحده وبقينا ديما أنا وجوز نجلاء لابسين حريمي طول الوقت ولما واحده فيهم تزهق من جوزها كانت بتنيك جوز التانيه وكانت نجلاء عنيفه أوي في اليوم إللي بتتفق فيه أنها تنكني مكان جوزها كنت بخرج من تحتها مفشوخ حرفيا وجسمي كله متبهدل وخرمي اوسع من النفق من إللي بتعمله في طيزي .
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: gimy2, Ahmed Fadel, ستي مروضتي و 25 آخرين
جميلة اوي القصة بجد ❤
 
  • حبيته
التفاعلات: لبوه للنسوان
روعة و كمل إلى الامام
 
  • حبيته
التفاعلات: لبوه للنسوان
الجزء الاول.
ازيكم أنا أحمد 25 سنه من القاهره أنا اتولد في بيت مكون من امي سلوي الكل في الكل الكلمه كلمتها والشوره شورتها وابويا سامي ملوش لازمه في القصه ولا في الحقيقه طيشه طول عمره شوره امي هي اللي ممشياه وعمره ما يكسر ليها كلمه ابدا واختي الاصغر مني بسنه سلمي وهي ورثه من امي كل حاجه شكلها وجسمها و حتي شخصيتها القويه المسيطره وأنا وارث من أبويا كل حاجه ضعف شخصيته وخضوعه طبعاً اتربيت وكبرت علي ان الست هي الكل في الكل وان الرجاله اتخلقت بس عشان عشان ترضي الستات وتسمع كلامهم لغايت ما بقي شئ اساسي بقيت بدور عليه مع اي بنت بحاول اعرفها أنها تبقي مسيطره زي امي واختي سلمي من ساعه ما بلغت وأنا بتفرج علي افلام سكس وبقرا قصص وطبعا لاني خاضع بالفتره فكانت الافلام والقصص اللي بحبها وبتهيجني هي افلام إللي بتبقي فيها الستات مسيطره علي الراجل وياه بقي لو فيلم ست بتنيك راجل الافلام دي بتموتني حرفيا ديما كنت بتخيل نفسي اني مركوب من امي او اختي ونزلين فيا نيك وفشخ في طيزي وبقيت بعشق الافلام إللي من النوعيه دي وبضرب عشره عليهم وأنا بلعب في خرم طيزي وحتي لما كنت بتفرج علي افلام سكس عاديه كنت بتخيل نفسي مكان الست واني أنا إللي بتناك واللي بيتعمل فيا ولاني طبعا صعب الاقي بنت تعمل معايا كده هنا لاجأت للرجاله الفحول مارست شات وفويسات وفيديو بس كنت باجي عند النيك الفعلي وكنت بخاف اجرب عشان الفضيحه وكده لحد ما دخلت الجامعه واتعرفت علي خالد كان شاب وسيم وامور وكنت بحبه جدآ وبشتهي جدا واوقات كتير كنت بتخيله وهو راكبني وبينيك فيا بس طبعا كنت بخاف اعترف ليه بحاجه زي كده لحد ما في مره قررت اعمل حاجه مجنونه عملت ايميل باسم فيك ودخلت كلمته علي إني واحد تاني وقاعد اتكلم معه عادي علي إني اعرفه وهو ميعرفنيش وبدات اقوله إني معجب بيه وعن ميولي كان غرضي اعرف هو ليه في النوع ده ولا لا بس هو الاول رفض ومع اصراري بدا يجاريني في الكلام وطلب مني اتصور ليه وفعلاً صورتله جسمي اللي كنت بهتم بنظفته جدا ده غير طيزي الكبيره المدوره الحاجه الوحيده اللي ورثتها من امي طبعا شاف جسمي وطيزي من هنا وهو اتوهم وبقي بيكلمني وبيلح عليا ان هو إللي يقابلنبي وطبعا أنا كنت برضو خايف اعترفله اني أنا احمد صاحبه لحد ما في مره كنت قاعد معه علي القهوه وقومت دخلت الحمام وهو شاف التليفون لاني كنت سايبه مفتوح بالغلط وللاسف عرف إني أنا السالب إللي هو بيكلمه ورجع التليفون مكانه عادي ومبينش حاجه بس بعدها بيومين اتصل بيا وقالي اني اجي اقعد معه في البيت لان اهله مسافرين وهو مبضون ومش عايز ينزل وروحت فعلاً وعرفت انو كان مدبرلي خزوق 😂 وعرفني وقتها انو عرف كل حاجه واني مش هخرج من الشقه دي غير لما يفتح طيزي بزبه ويجيب في طيزي لبنه وطبعا مع محولاتي الفشله إني أمشي قررت إني استسلم واعمل إللي كان نفسي فيه وفعلاً ناكني يومها وفتحتي وجبهم في طيزي وبعدها سبني انزل وعلي قد ما كنت زعلان لانو خدعني بس كنت طاير من الفرحه لاني اخيرا اتناكت من خالد اللي ياما حلمت اتناك منه وبعدها قاعدنا سنه مع بعض يعتبر بينكني مرتين تلته في الاسبوع ويمكن اكتر لو عرفنا لحد ما في يوم وأحنا في ربعه كليه وفضلي حاجات بسيطه واتخرج كنا متفقين إني اروح ليه البيت ونقضي يوم مع بعض كله نيك وفشخ في طيزي دخلت اخد دش وانظف نفسي كويس ونفس الغلط سيبت تليفوني بره واختي شافت رساله من خالد كان بعتلي فيها انت فين يا لبوتي طيزك وحشتني وزبي نفسه فيها يلا بقي طبعا قرات الرساله وسابت التليفون مكانه وأنا خرجت ولبست وعرفت ماما إني نازل رايح لخالد وروحت واتناكت منه ولحظي الزفت انو جابهم في طيزي ومرضيش استحمي قبل ما انزل وقالي انزل ولبني في طيزك يا متناك 😂 ونزلت وروحت ودخلت البيت لاقيت امي قاعده مع سلمي اختي وبيبصولي بصه غريبه كده طبعا استغربت بس محطتش في دماغي بس لما دخلت الاوضه اغير واخش استحمي سمعتهم بيتكلموا وسمعت أمي بتقولها أنتي متاكده ياسلمي من إللي بتقوليه ده قالت ايوه يا ماما بقولك شوفتها بعيني قالتلها ده لو كلامك طلع صح ده أنا هنيك إللي جابه الخول ده قالتلها اهو عندك جوه يلا ندخل نتاكد قبل ما يدخل الحمام ينظف نفسه قالتلها يلا وطبعا أنا سمعت كده واترعبت ومبقتش عارف اعمل إيه حسيت إني اتشليت في مخي ولحظه لاقيت أمي واختي داخلين عليا وأمي بتسالني بكل هدوء انت كنت فين قولت وأنا مرعوب ما أنا قولتلك يا ماما اني عند خالد قالتلي كنت بتعملوا إيه قولتلها عادي قاعدين قالتلي بنفس الهدوء يعني مكنش بينيكك يا ابن الخول قولتلك إيه إللي بتقولي ده لا طبعا لاقيت اختي بتقولها هو احنا بتساله ليه احنا نتاكد بنفسنا وراحت جريت عليا وركتني علي السرير علي بطني ومسكت أيدي جامد وثبتني في السرير وراحت امي مسكت رجلي وقلعتني البوكسر وفتحت رجلي جامد وفتحت فلقت طيزي وطبعا لقت لبن خالد نازل منها وده لان أنا خرجت من عند خالد علي البيت علي طول وهو كان ساكن جنبي فملحقش ينشف جامد راحت مزعقه وقالتلي امال لبن مين اللي نازل من خرم طيزك ده يا كسمك اه ياخول يابن الخول ايوه هو انت هتجبهم من بره ما انت طالع خول لبوك يا بن المتناكه وراحت جابت خرزانه من اوضتها كانت ديما بتضربني بيها واوقات بتضرب بيها أبويا لما تتخانق معاه وراحت نزلت بيها علي جسمي وطيزي كانت بتضربني بكل قوتها جسمي كله اتملي علامات من الخرزانه وأنا بصوت وبعيط وبقولها أنا اسف اسف ااااه ياماما اسف طبعا بعد شويه ضرب فيا راحت اختي مسكتها من أيدها وقالتلها انتي كده هتموتي يا ماما سبيه قالتلها سبيني اموته الخول المتناك ده قالتلها لا مش ده الحل سبيه بس يدخل الحمام دلوقتي وينظف الزفت اللي في خرم طيزه ده وينام واحنا شوف حل للموضوع ده وفعلاً سبتني وخرجت ومكنتش عارف اعمل ايه كملت عياط وبعدها دخلت استحميت ودخلت علي سرير طبعا امي منعتني خالص عن خالد واي حد من صحابي كنت محبوس في البيت اليوم كله حتي تليفوني متاخد مني لغايت ما خلصت امتحانات واتخرجت طبعا طول الفتره دي كان متحرم عليا اي حاجه وكل حاجه لغايت ما في يوم كنت قاعد في اوضي مش لاقي حاجه اعملها وكان سلمي وامي قاعدين بره واختي مسكت تليفونها وبتقولها هي دي دنيا يا ماما اللي قولتلك عليها قالتلها ايوه بس دي هتوافق علي اخوكي الخول ده قالتلها ما هي متعرفش انو خول قالتلها بس أنتي كنتي قيلالي قبل كده أنها كانت بتحب واحد وكانت بتنام معه سلمي قالتلها أيوه يا ماما وفيها إيه يعني امي قالت هو إيه إللي فيها إيه هتجوزي اخوكي شرموطه ايوه أنا عايزه اجوزه واحده تكون شخصيتها قويه وتتحكم فيه عشان ميرجعش تاني يتناك بس مش لدرجه واحده شرموطه تجيب واحد ينكها علي سريره قالتلها يا ماما دنيا اكتر واحده تنفع احمد اخويا شخصيتها قويه وبتحب الراجل الضعيف إللي يسمع كلامها وميكسرش كلمه ليها تقوله يمين يبقي يمين شمال يبقي شمال وده إللي ينفع احمد الخول ده وبعدين أنا قولتلك أنها قطعت مع صاحبها ده من ساعه ما سابها وبعدين دي ابوها غني جدا ونفسه يفرح بيها لانها بنته الواحيده ولو هي وافقت علي ابنك ابوها هيدلعوا اخر دلع ادعي بس انها توافق عليه ماما قالتلها خلاص ياسلمي أنا موافقه راحت سلمي ردت عليها طيب يا ماما أنا هزمها عندنا بكره واخلي احمد يقعد معاها ويتكلموا وعايزه ادخل اقول لاحمد عليها واوريهاله أشوف رايه قالتها احا راي ايه هو ليه راي المتناك ده إللي هنقول عليه هيعمله مبقاش غير الخولات إللي يتكلموا كمان وفعلا سلمي عزمت صاحبتها دنيا تاني يوم عندنا وقالتلي هي وماما البس حاجه حلوه كده وعشان اول ما اقولك تيجي تدخل تقعد معاها وتتفهموا أنا عايزاه توافق عليك فاهم يا خول أنت قولتلهم فاهم وفعلاً دنيا جت دنيا قاعدت مع سلمي شويه وبعدين امي قالتلي خد العصير ده دخله ليها واقعد معاها اتكلموا وفعلا دخلت بالعصير كانت دنيا لابسه تيشيرت قصير مبين نص بطنها وفوقه جاكت أطول منه بشويه ولابسه جيب فوق الركبه وقاعده حطه رجل علي رجل حطيت العصير علي الترابيزه وسلمت عليها وسلمي عرفتنا علي بعض وقالتلها ثانيه وهرجعلك تاني يا قلبي وفعلا قامت قاعد أنا ودنيا نتكلم شويه علي الدراسه والشغل وكل ده وهي حطه رجل علي رجل ليه وأنا عيني كل شويه تروح علي فخدها ورجليها راحت قيلالي إيه عجباك قولتلها هي إيه هي قالتلي رجلي فسكت راحت ضحكه وقالتلي أنت كمان عجبني بس ده مش كفايه عشان يبقي في بينا ارتباط أنا وافقت اقعد معاك انهارده عشان اقولك علي الحاجات إللي أنا عايزاها في الراجل إللي هتجوزه وأنت تسمعني وتشوف أنت عايز إيه ها تحب تسمع قولتلها اسمع قالتلي أنا بحب الراجل اللي يسمع كلامي ويعمله وان في البيت الكلمه هتبقي كلمتي أنا إللي اقولك تعمل إيه ومتعملش إيه يعني باختصار أنا هبقي الراجل في البيت وأنا هتبقي الست ده طبعا غير انك ملكش حق في انك تسالني بكلم مين ولا خارجه رايحه فين ولا اي حاجه في الكلام ده واهم حاجه سمعان الكلام أنا بحب الراجل إللي معايا يكون بيسمع كلامي ومطيع ومبحبش الصوت العالي عشان كده عمرك وانت بتتكلم معايا صوت يعلي او تتكلم معايا بصيغه امر أنا بعمل إللي علي هوايا وانت تعمل إللي علي هوايا برضو قبل ما ارد راحت قيلالي متردش دلوقتي فكر وأنا هستني منك الرد وراحت قامت مشيت طبعا أنا دنيا كانت عجباني جدا وعجبني شخصيتها القويه هي البنت إللي أنا بحبها بس معني كلمها برضو إني مش هيبقي ليا راي خالص ولا اي لازمه بس مكنش عندي اي اختيار غير أني اوافق عشان اخلص من قرف امي واختي ووافقت وهي قالت لبوها وروحت اتقدمتلها وابوها وافق وقالي متشلش هم اي حاجه خالص كل تكاليف الجواز عليا والبيت اللي هتقعدوا فيه كمان عليا وانت هتيجي تشتغل عندي في الشركه بتاعتي انا معنديش غير دنيا وكل همي انها تبقي مبسوطه وفعلا عملنا الخطوبه وكل حاجه كانت جاهزه في خلال ست شهور وحددنا الفرح وطبعا هي إللي اختارت كل حاجه حتي الفستان إللي كانت لابسه كان ضيق جدا ومبين بزازها كلها طبعا وقفنا نرقص وهي مبطلتش رقص مع صحابها وعمال تهز في بزازها والناس كلها عينها هتطلع علي بزازها وده خلاني ولعت وزبي بقي واقف وجم شويه ناس من صحابي ومنهم خالد قوموني عشان نرقص وعملوا حواليا دايره وبقوا بيبدلوا عليا بالبعابيص اتهريت بعبيص يومها كان كل واحد فيهم يرزعني بعبوص في طيزي بالدور لحد ما جيه دور خالد إللي أنا نفسي كنت مستني بعبوصه جدآ راح لازق فيا في وسط الزحمه وحط ايده علي طيزي ولزق زبه فيا وقالي في ودني الطيز دي وحشتني بس خالص بقت ملك حد تاني بس لازم اوجب معاك وراح رزعني بعبوص رشق في خرمي جامد وقاعد يلعب بيه شويه علي الخرم واللي ساعده علي كده أن البنطلون ضيق وخفيف وطبعا نقط علي نفسي من الهيجان وزبي بقي واقف علي اخره وخلصنا الفرح وروحت أنا ودنيا دخلت غيرت ولبست قميص نوم احمر شفاف فوق الركبه بشويه وتحت كلوت سبعه وبرا نفس اللون وأنا كمان غيرت وقاعدنا ناكل وبعد ما خلصنا جيت انام جنبها علي السرير راحت قالتلي معلش مش متعوده أنام جنب حد قولتله هو إحنا انهارده ليله دخلتنا وكده يعني اكيد مش هنام دلوقتي راحت ضحكه وقالتلي متخافش هريحك بس مش انهارده لاني تعبانه ومليش مزاج بس اوعدك اول ما ابقي جاهزه هريحك أوي يلا قوم دلوقتي نام في اي اوضه تانيه عشان تعبانه وراحت نايمه طبعا أنا كنت مولع خصوصا مع كميه البعبصه إللي خدها في طيزي وكمان بسبب تحسسي خالد علي خرمي فكنت مولع ومش عارف انام روحت خارج وقولت هضرب عشره وخلاص وقلعت وبدات العب في زبي وبرضو مش عارف اجبهم لاقيت نفسي لا ايرادي ايدي بتنزل علي خرم طيزي وبغمض عيني بتخيل نفسي بتناك من خالد وبدات اهيج جامد وصوتي يعلي وبلعب في طيزي جامد لحد ما نزلتهم .
الجزء الثاني.
نمت وصحيت تاني يوم امي وسلمي جم وكمان اهلي دنيا وقاعدوا معانا شويه وبعدين مشيوا وجينا بليل حاولت برضو اعمل معاها حاجه قالتلي نفس الرد مش قادره ومليش مزاج طبعا خرجت نمت في اوضه تاني زي اليوم إللي قابله وقاعدنا كده اسبوعين من غير ما المسها وبقيت متعود خلاص اني انام في اوضه تانيه واضرب عشره وأنا بلعب في خرم طيزي وبتخيل ان خالد بينكني لحد ما في يوم جيه الليل وروحت خارج من الاوضه عشان انام في الاوضه التانيه راحت مناديه عليا وقالتلي إيه رايح فين قولت رايح انام قالت لا انهارده أنا عايزاك تنام جنبي لاني عايزاك انهارده وهايجه وعايزك تنكني طبعا لاقيتها جرئه زياده بس محطتش في بالي وقولت كويس انها وافقت اني انيكها وروحت نايم عليها وبدات ابوسها واحسس علي جسمها وبزازها وطلعتهم من القميص وبدأت ارضع فيهم وهي كانت بتحسس علي زبي وأنا برضع وراحت زقت راسي وقالت كفايه تعالي دخل زبك ونكني يلا كسي سخن ومولع طبعا أنا استغرب هي بتتعامل معايا علي إني أنا وهي متجوزين بقالنا كتير واني نكتها كذا مره مش علي ان دي اول مره ومفروض إني افتحها بس جراتها دي وترتني راحت نايمه علي ضهرها ورفعت القميص وقالتلي قلعني الكلوت روحت مقلعها الكلوت فتحت رجلها وقالت يلا طلعه ودخله في كسي ورحت منزل البوكسر وكان واقف نص واقفه ومش عايز يقف اكتر من كده راحت بصتله كده وقالتلي ماله مرخي ليه كده قولتله لسه بيقف اهو قالت طب يلا اخلص كسي مولع حولت ادخله مفيش لاني اول مره انيك وكمان من توتري زبي نام اكتر راحت ضحكه وقالت احا هو نام خالص ليه كده انت متاكد انك هتعرف تنيك من غير مساعده خارجيه قولتلها تقصدي إيه دي بس عشان اول مره قالت لا مقصدش يا خول تعالي نام فوقي أنا هتصرف بس اقلع البكوسر خالص طبعا هيجت من الشتيمه لانها اول مره تشتمني وزبي بدأ يقف تاني راحت ضحكه جامده بشرمطه وقالتلي أنت بتهيج من الشتيمه طب تعالي يا متناك نام فوق يلا يا خول زبي بدا يقف اكتر واهيج اكتر علي شتمتها ونمت فوقها راحت ضماني عليها اكتر وراحت حطت أيدها علي طيزي طبعا اول ما ايدها لمست طيزي جسمي كله اتكهرب وهي خدت بالها وبدات تفعص فيها اكتر و اكتر وبعدت بين فلقات طياز وبدات تقرب صباعها من خرمي لسه هتكلم واقولها لا بلاش كده راحت مزعق وقالت مسمعش صوتك انت تنيك وانت ساكت وراحت مقربه صباعها من خرم طيزي لغايت ما بقي صباعها علي خرم طيزي طبعا أنا جسمي كله اترعش وزبي وقف علي اخره وبقي حديده راحت قالتلي يلا دخل زبك بسرعه روحت مدخل زبي في كسها وكسها علي قد ما كان ضيق وسخن فشخ بس كانت مفتوح وخدت زبي كله وده خلاني اضايقت بس هقولها ايه وهي صباعها علي خرم طيزي راحت بدأت تدخل صباعها في طيزي وأنا بدأت ادخل زبي اكتر في كسها وصوت اهاتي بدأ يعلي وصوتها هي كمان بدات ادخل اكتر زبي في كسها وهي بدات تدخل صباعها لاخره في طيزي لغايت ما بقيت بترعش وبصوت جامد وروحت جايبهم جواها راحت زقاني من عليها وقالتلي انزل الحس لبنك من علي كسي روحت نازل لاحس لبني كله من علي كسها وفضلت الحس كسها واصوت لحد ما نزلت عسلها كله في بوقي وبلعته وكان طعمه تحفه قالتلي يلا ننام كنت مكسوف فشخ بقيت حاسس وانا نايم جنبها إني هي إللي كانت بتنكني مش أنا نمت وصحيت تاني يوم قولت اعملها فطار عشان احاول افرحها وفعلاً عملتها فطار بس موضوع انها مفتوحه ده كان لسه في دماغي ومين إللي فاتحها بس قولت لنفسي هتفرق وبعدين ما انت كمان بتتناك واكيد خدت بالها من طيزك الوسعه إللي باينه انك خدت فيها كتير دخلتلها بالفطار وهي صحيت لاقتني محضر ليها فطار ابتسمت وقالت ايه الجمال ده أنا عايزه كده كل يوم وقامت فطرت وأنا قومت وديت الاطباق علي المطبخ وهي جت ورايا وأنا بغسلهم لازقت فيا من ضهري وحطت أيدها علي طيزي وقالت احبك وأنت مطيع كده وبتحاول تبسطني وبدأت تحسس علي طيزي وقالتلي بصوت واطي في وداني اول مره اخد بالي ان طيزك حلوه كده روحت لافف ولسه هتكلم راحت قالتلي اسكت أنا عارفه انت عايز تقول ايه وانك عايز تبرر اللي حصل امبارح وان زبك وقف لما لعبتلك في طيزك صح روحت هازز دماغي بمعني ايوه قالت متفكرش كلكوا كرجاله بتهيجوا من طيازكوا بس تحاولوا تنكروا بس أنا عايزه اقولك انوا ميفرقش معايا أصلا الموضوع ده ولا يفرق معايا حتي انك تطلع راجل ولا لا وراحت ضحكه 😂😂 قالتلي بص يا حبيبي حياتك قبل الجواز حاجه وحياتك دلوقتي حاجه تانيه يعني لو حتي كنت بتتناك قبل ما نتجوز مش هيفرق معايا لانك بعد الجواز مش هتعمل كده صح قولتلها صح قالتلي شاطر وبعدين فيها إيه لما تكون بتتناك وخرمك واسع ماليك حق الصراحة طيزك طريه وملبن روحت ضحكت راحت قالتلي بص طول ما انت مطيع وبتسمع كلامي هدلعك اخر دلع بس لو مسمعتش الكلام وزعلتني هفشخك فاهم قولتلها فاهم قالتلي شاطر وسابتني وراحت تتفرج علي التلفويون المهم عدي اليوم ده عادي جدآ وبليل برضو نيمت معاها ونيكتها وهي برضو بتلعب في طيزها تاني يوم لاقيت الباب بيخبط الصبح روحت فتحت لاقيت واحده في الأربعينات تقريبا قالتلي أنا ام ليلي يا بيه هي الست دنيا موجوده قولتلها ايوه ناديت دنيا وخرجت سلمت عليها وقاعدت تتكلم معاها شويه وبعدها راحت دنيا مناديه عليا روحتلها قالتلي دي ام ليلي الشغاله بتاعتنا أنا طلبت من ماما تجبها عشان تساعدنا في شغل البيت المهم أنا نازله رايحه مشوار اقعد أنت مع ام ليلي وهي هتفهمك كل حاجه ومشيت وأنا مش فاهم هي ليه قالتلي اقعد مع ام ليلي المهم ام ليلي دخلت المطبخ وأنا قاعد قدام التلفزيون شويه ولاقيت ام ليلي بتنادي عليا روحتلها المطبخ لاقيتها بنظف قالتلي في مريله هناك اللبسها وتعالي قولتلها البس مريله ليه قالتلي عشان مراتك قالتلي اعلمك التنظيف والطبخ وقالتلي إني اقف معاك واخليك أنت إللي تطبخ الاكل انهارده كمان قولتلها لا طبعاً دي حاجات ستات أنا اعملها ليه قالتلي بقولك إيه أنا مراتك إللي قالتلي كده عايز تتكلم اتكلم معاها وراحت مطلعه التليفون بتاعها واتصلت علي دنيا وقالتلها أيوه ياست دنيا جوزك مش عايز يتعلم مني حاجه وبتقولي دي حاجات بتاعت ستات راحت دنيا قالتلها افتحي الاسبيكر فتحت راحت دنيا قالتلي في إيه يا احمد مش بتسمع الكلام ليه لسه هرد قالتلي ولا كلمه انت تعمل كل إللي تقولك عليه ام ليلي وإلا انت الحر في إللي هعمله فيك بعد ما ارجع يلا غور وقفلت في وشي رجعت التليفون لام ليلي وأنا مكسوف ووشي في الارض راحت ضحكت ضحكه صفرا كده وأنا بجيب المريله وبلبسها وعيني في الارض قالتلي ما كان من الأول بدات تعلمني انظف الموعين ازاي وامسح إزاي وبدات تعلمني الطبخ وعملت أنا الاكل ودنيا جت وضاقت من الاكل وعجبها وقالت لام ليلي تيجي كل يوم تعلمني حاجات في البيت لغايت ما تخليني ست بيت معتبره وطبعا كانت بنقولها الكلام ده قدامي وأنا كنت مسكوف جدا بس مكنتش قادر اتكلم وفعلاً استمريت علي الحال ده كل يوم اقعد مع ام ليلي تعلمني حاجات في البيت لحد ما اتعلمت كل حاجه في البيت التنظيف والمسح والكنس والطبخ وبقيت ست بيت شاطره وبعدها دنيا قالت لام ليلي متجيش تاني أنا سالتها ليه قالت عشان خلاص مبقتش محتاجها في حاجه ما أنت اتعلمت كل حاجه قولتلها بس أنا هنزل الشغل مع ابوكي يعني مش هبقي فاضي للبيت قالتلي وفيها إيه خلص شغلك وتعالي شوف شغل البيت ولو قصرت سهله هقعدك خالص من الشغل عشان تركز في بيتك قولتلها لا أنا مش عايز اقعد من الشغل قالتلي انت وشطارتك بقي لو مقصرتش هخليك في شغلك وبقيت بروح الشغل وبرجع علي البيت بسرعه أشوف شغل البيت واطبخ واجي اخر الليل ابقي مهدود وادخل اترمي انام وطبعا مش بلمسها غير لما هي إللي تجلها مزاج وكل فين وفين وفضل الحال علي كده مستمر لحد ما في يوم جيه سكن في العماره بتاعتنا راجل ومراته كانوا متجوزين بقالهم خمس سنين الست اسمها نجلاء والراجل رامي الاتنين ساكنوا في الشقه إللي في وشنا في اول كام يوم كانوا هادين جدآ ومحدش كان بيسمع صوتهم لغايت بس بعد اول اسبوع بقوا كل يوم بليل تسمع زعقهم وتسمع صوت نجلاء ديما بتزعق لرامي جوزها وبشتمه شتايم وسخه كتير وهو مكانش في منه اي رد لحد ما في يوم كنا بليل وسمعنا صوت زعيق علي السلم خرجت دنيا وأنا خرجت معاها نشوف في إيه لاقيت نجلاء ماسكه جوزها ونازله فيه ضرب بالاقلام وعماله تشتم فيه وتقوله أنا هربيك يابن المتناكه يا خول أنا هعرف إزاي تتكلم وتعلي صوتك وتتكلم قدامي وعمال تضرب فيه راحت دنيا مسكتها وقالتلها اهدي بس مفيش حاجه تتحل كده ورامي جوزها كان عمال يعيط وعمال يقولها أنا اسف راحت نجلاء قالت لدنيا مراتي سبيني اربيه أنا عارفه الاشكال دي مش بتيجي غير بالضرب بالشبشب علي دماغها راحت دنيا قالتلها تعالي معايا بس وراحت وخداها معاها علي الشقه عندنا وأنا خد رامي جوزها علي الشقه عندهم وأنا بهدي من العياط إللي هو فيه المهم هديته وسيبته في شقته وقولت اروح الشقه عندنا اشوفهم بيقولوا إيه وايه سبب الخناقه دي كلها المهم لاقتهم بيتكلموا دنيا اول ما شافتني رجعت قالتلي ادخل اعمل لانجلاء حاجه تشربها ودخلت المطبخ فعلاً وسمعت نجلاء بتقولها أنا واخده بالي انك متحكمه في جوزك وبتخلي يعمل شغل البيت كنت بشوفه وهو بينظف من الشباك عندنا قالتها أيوه أنا معوداه علي كده من اول جوزنا قالتلها جدعه الرجاله مش بتيجي غير لما تاخد علي دماغهم دنيا قالتلها أيوه بس إيه سبب الضرب إللي ضربتي لجوزك ده كله ده صعب عليا يا شيخه قالتلها ميصعبش عليكي خالي يا ختي ميغركيش العياط إللي بيعيطه ده كله عارفه انا لو مضربتوش العلقه دي كل يوم ميخفش مني ولا يسمع الكلام قالتلها ياه لدرجه دي قالتها ايوه هو أنتي مش بتضربي جوزك ولا إيه قالتها لا هو مش محتاج اضربه هو بيسمع الكلام علي طول قالتلها لا طبعا لازم تضربي الرجاله ياختي لو ملقتكيش شديده كده معاهم مش هتعرفي تسيطري عليهم وبعدين جوزك شكله من النوع الطري إللي سهل تشكلي علي ايدك يعني بزعيقه ولا علقه صغيره كده هتلاقيه بقي شبشب في رجلك بس قوليلي الاول يا دنيا أنتي بتنامي معه قالتلها لا مش علي طول كل فين وفين قالتلها ليه هو مش بيعرف قالتلها لا علي قده بس لازم العبله ورا عشان يشد كده ويعرف يمتعني راحت رقعه ضحكه كلها شرمطه وقالتلها يخيبه ما أنا جوزي كمان كان زب جوزك كده في أول جوزنا قالتلها وعملتي معه إيه قالتلها ولا حاجه ياختي دلوقتي بقيت بركبه قالتلها إزاي نجلاء قالتلها لا دي ليها قاعده علي راحتنا وافهمك كل حاجه بس دلوقتى استأذنك اقوم أنا عشان عايزه انام حبه وقامت وأنا رجعت بالعصير كانت هي مشيت دنيا قالتلي اشربه أنت وتعالي ورايا علي الاوضه عرفت انها هاجت من كلام نجلاء وعايزه تتناك دخلت عليها الاوضه لاقتها نايمه علي السرير ملط وفاتحه رجلها وبتلعب في بزازها روحت مقرب عليها قالتلي اقلع ملط قبل ما تطلع علي السرير قلعت فعلا ولسه هطلع علي السرير عشان ابوسها واحضنها راحت حطت رجلها علي دماغي وقالتلي بوس رجلي شويه طبعا كلمتها دي خلتني ولعت ونزلت علي رجلها ابوس فيها والحسها صباع صباع وبتفنن كده وانا بمشي لساني علي صوابع رجلها الجميله وهي صوتها بدأ يطلع واهاتها عليت وبدات تعصر في بزازها وحلمتها الوقفين اكتر وراحت زقتني برجلها وقالتلي تعالي الحس كسي يا خول يا متناك كسي مولع أنا زبي شد جامد أوي علي شتيمتها دي وطلعت علي السرير الحس كسها وهي خدت بالها من زبي إللي وقف لما شتمتني راحت قالتلي بتحب اشتمك يا احمد قولتلها وأنا بشم في كسها وبنفخ فيه عشان اهيجها اكتر قولتلها أيوه شتمتك بتهيجني أوي راحت ضحكت بشرمطه وقالتلي طب الحس كس مراتك يا شرموط مراتك ونزلت بلساني الحس في كسها والعب بلساني علي شفايفه وبدأت ادخل لساني اخرجه في كسها وانكها بلساني وهي صوت اهاتها علي أوي وبدات تترعش بفخادها وتقفلهم علي راسي لحد ما جابت عسلها كله في بوقي بلعته وقولتلها سكر يا حبيبتي راحت ضحكت وقالتلي أنت لسه طبعا مجبتهمش صح قولتلها ايوه وكملت بغزل ياريت الملكه دنيا تعطف عليا وتخليني اتمتع بالكس التحفه ده قالتلي لا أنت ليك عندي حاجه هتعجبك اكتر بكتير وراحت منيماني علي ضهري ورفعت رجلي وفتحتهم وبلعت صباعها وبدات تحسس بيه علي خرمي طبعا اول ما صباعها لمس خرم طيزي جسمي اترعش واتنفض قالتلي مبسوط يا خول قولتلها وأنا مكسوف ابوصلها ايوه يا حبيبتي قالتلي طب سمعني اهاتك بقي يا شرموطه ودي اول مره تشتمني علي إني بنت وده خلي زبي يشد اكتر ويقف زي الحديده راحت خلتني امسك رجلي واخليهم مرفوعين ومفتوحين وراحت مسكت زبي وبدأت تلعب فيه بايدها وبتلعب بصوبعها في خرمي وبدات اهاتي تعلي وكل ما اتاوه اكتر كل ما تزود في لعبها في زبي ودخول صباعها في خرمي وتقولي صوتي اكتر يا شرموطه صوتي اكتر يا متناكه بريحلك خرم طيزك اهو يا متناكه اوووف طيزك ملبن يا واد ايه الجمال ده ولا اجدعها شرموطه وأنا مش بقول اي حاجه غير ااااه ااااه براحه مش قادر راحت ضرباني علي طيزها ومدخله صباع تاني في طيزي روحت مصوت واهاتي عليت جامد وزاد معاها دخول صوابعها في طيزي لحد ما لاقيت نفسي بجبهم علي أيدها وهي بتلعب في طيزي راحت ضحكه وقالتلي مبروك يا متناك بقيت بتنزل لبنك وانت بتاخد في طيزك زي اللباوي يا لبوه 🥵 .
الجزء الثالث.
وقفنا في الجزء إللي فات لما دنيا مراتي لعبتلي في طيزي بصوابعها وجبتهم علي لعبها في طيزي ونمنا وصحيت الصبح حضرت الفطار ليا ولدنيا مراتي ولبست عشان اروح الشغل لقيت الباب بيخبط فتحت الباب لاقيت نجلاء سلمت عليا وسالتني علي دنيا فدنيا خرجت ليها سلمت عليها وقاعدت وأنا نزلت اروح الشغل بس جالي فضل اعرف هيتكلوا في إيه واسمع وفعلا رجعت وفتحت الباب ودخلت استخبيت من غير ما يخدوا بالهم وسمعت نجلاء بتقولها شكلها كانت ليله حمرا كنت سمعه صويتك من الشقه عندي راحت دنيا ضحكه وقالتلها ولا حمرا ولا حاجه ده يدوب لحس كسي وبعدها جبهم وأنا بلعبله في خرمه المتناك راحت نجلاء رقعه ضحكه شراميطي وقالتلها احا يخيبه ده خول خالص بس حلو ده قالتلها حلو في إيه يعني قالتلها تعملي زي جوزي قالتلها ازاي وأنتي بتعملي جوزك إزاي نجلاء قالتلها جوزي في اول جوزنا كان كده برضو مبيعرفش ينكني غير لما العبله في طيزه كنت بتسحمل في الاول لغايت ما زهقت وقررنا نروح عند دكتوره كويسه كنت شوفتها علي النت وقالتلي هو كويس وأنا هكتبله علي شويه مقويات هنظبط الدنيا عنده بس قالتلي بصوت واطي عايزاكي تجيلي بكره لوحدك قولتلها ماشي وفعلاً روحتلها وهي قالتلي بصي جوزك معندوش اي مانع جسدي في العلاقه بس جوزك زي رجاله كتير مش بتهيج غير من طيازها وده يرجع لحاجات كان بيعملها قبل الجواز سواء كان بيلعب في طيزه او كان بيتناك من حد وده ملوش علاج وهو هيفضل كده قالتلها يعني يا دكتوره هو هيفضل زي ما هو قالتلها أيوه قولتلها يا حظي الاسود قالتلها الدكتوره بس في حل تاني ملوش علاقه بالادويه وأنا جيباكي انهارده لوحدك عشان اقولك عليه قالتلها قولي يا دكتوره قالتلها بس الاول عايزه اعرف أنتي عايزه تكملي مع جوزك ده عشان الحل ده لو بدانا فيه مش هينفع نرجع منه او نبطله لانه هيبقي زي الادمان بنسبه لجوزك قالتلها قولي يا دكتوره أنا لو عندي نيه إني اسيب جوزي مكنتش جيت هنا معه من الاساس وكنت فضحته في وسط عيلته قالتله كويس جوزك من النوع الضعيف اللي ديما بيحب الشخص إللي معه هو اللي مسيطر وده أنا لاحظته جدا في شخصيته من اول ما اتكلمت معه فانا عايزاكي تبقي أنتي الشخص المسيطر عليه في حياته قالتلها وده إيه الاستفاده منه يا دكتوره في العلاقه قالتلها هتفيد طبعا لان ده هيخليه في حاله هياج مستمر لانك موصلاله شعور ديما انو ضعيف وانك اقوي منه وانك ملكه وهو خدام عندك وده هيخليه ديما في اوج شهوته ده غير بقيت الحاجات إللي هقولك تعمليها معه هتخلي ديما علي استعداد في اي وقت انو يمارس الجنس من غير اي تدخل منك كمان ده غير انو هيفيدك كمان في شغل البيت إللي أنتي بمزاجك هتخلي يعمله كله من غير ما يفتح بوقه لا وكمان هيعمله وهو هايج وخايف منك ومن عقابك قالتلها طب واعمل إزاي كده يا دكتوره وكلمت نجلاء لمراتي ان الدكتوره بدأت تعرفها أنها ديما تعامل جوزها بصيغه اوامر وان لو معملهاش هتعمل وهتسوي فيه ولو معملش الحاجه تعمل فيه فعلاً إللي هي هددته بيه يعني لو قالتله هضربك تضربه فعلاً وأنها ديما تتعامل معه بمداء الصواب والعقاب لو عمل إللي هي امرته بيه يتشكر عليه بالطريقه اللي هي تختارها ولو منفذش إللي اتامر بيه تعقبه برضو بالطريقه إللي هي شايفاها ده غير انها قالتلها انك لازم تخلي متيم ديما بشكل جسمك وبؤنثتك وبجمالك وانو يبقي يتمني انو يلمسك بس لكن أنتي مش هتسمحي ليه بده بسهوله ده غير انو لازم يتعلق بملابسك الداخليه زي كلوتاتك وبراهاتك وفضلت تحكلها علي إللي عملته مع جوزها خطوه بخطوه وازاي خلته يبقي مجرد شبشب في رجلها تقلعه وقت ما هي عايزه وتلبسه وقت ما هي عايزه لغايت ما بقي جوزها فعلا هو اللي يتمني ينكها لحد ما في يوم الدكتوره قالتلها جيه وقت اهم حاجه واللي هيخلي جوزك فعلاً شبشب في رجلك وميقدرش يبعد عنك قالتلها إيه يا دكتوره قالتلها لازم برضو تهتمي بمتعته لغايت دلوقتي جوزك منسيش طيزه ولازم تريحي كل فتره عشان تاكدي سيطرتك عليه وممكن تخليها في صيغه حافز ليه انو لو كان شاطر هيكون دي مكأفته قالتلها ماشي يا دكتوره كل فتره كده هكأفه وهلعبله في طيزه قالتلها أنا قصدي تركبي وتنكيه زي ما الرجاله بتنيك قالتلها واعملها إزاي دي يا دكتوره وأنا عندي كس ولا أنتي مش واخده بالك قالتلها لا ما أنا عندي الحل وراحت فتحت الدرج وطلعت منه زب صناعي ومعه كرت قالتلها ايه ده يا دكتوره قالتلها ده زبك الجديد إللي هتركبي بيه جوزك قالتها الزب ده ليه حزام بتلبسي علي وسطك وفيه جزء من جوه كده زي زب صغير هزاز ده هدخلي في كسك والزب إللي من بره ده هدخلي في طيز جوزك وتنكيه بيه وكده كل ما هتنكيه كل ما هتحسي انك أنتي كمان بتتناكي وبكده هتمتعي نفسك وتمتعي وتخلي يفضل تحت رجلك زي ما هو ميقدرش يبعد عنك والكرت ده في تليفون واسم الصفحه إللي بتبيع الازبار الصناعيه هتلاقيه فيها كل الاحجام والالوان عشان لو حبيتي تجيبي حجم مختلف او اكبر والزب ده حجمه مقبول تعرفي تفتحي بيه طيز جوزك وتعودي انك تنكيه وبعدين ابقي بدلي بزب اكبر لما طيزه توسع شويه وبس ياستي بقيت من ساعتها كده مع جوزي واديكي شايفه زي الشبشب في رجلي وميقدرش يفتح بوقه معايا عشان هو عارف مقامه معايا إيه ده غير أني بخلي في البيت يلبس كلوتاتي وقمصان نوم من عندي وبعمله حلاوه عشان جسمه يفضل ناعم واعرفه ديما انو بنسبالي مره شرموطه بتتناك ده غير ان لازم كل خميس في اليله إللي كل الستات بتتناك وتتفشخ من جوزاتها انيكه عشان يحس نفسه مره ده طبعا معادي لو أنا زعلانه منه ومتعاقب مش بنيكه ومقولكيش بقي ساعتها بيبقي مولع إزاي بيبقي قاعد يتلبون عليا ولا المره الشرموطه اللي كسها بياكلها كل ده علشان انيكه طبعا أنا بعد ما سمعت الكلام ده عايز اقولكوا أنا نقط كتير جدا في البوكسر من كتير ما كنت مولع علي الكلام ده وتخيلت نفسي مكان جوزها ودنيا مسكاني ونازله في طيزي نيك بزبها الصناعي دنيا قالتلها هو أنتي عايزاني اعمل مع جوزي كل ده قالتلها أيوه وبعدين جوزك اسهل من جوزي بكتير هو أصلا جاهز مش ناقص بس غير انك تلبسي من كلوتاتك وتنكيه 😂 اكتافيت من إللي سمعته وقولت كفايه أوي كده واتسحبت وخرجت من الشقه من غير ما يحسوا وروحت الشغل وأنا في قمه هيجاني ومش عارف ابطل تفكير في الكلام بتاع نجلاء ولا قادر ابطل اتخيل نفسي بتناك وبتفشخ من دنيا وأنا لابس كلوتها خلصت شغلي ورجعت علي البيت لاقيت دنيا نايمه عملت الغداء وحضرته كانت هي صحيت اتغدينا وقالتلي هو انتي مضفتش الشقه ليه وأنا كنت لسه منضفها أصلا قولتلها لا أنا منضفها قالتلي هو أنا عاميه يعني بقولك متنضفتش قولتلها أنا لسه منضفها راحت ضربني بالقلم ودي كانت اول مره دنيا تمد أيدها عليا وقالتلي أنت بترد عليا يا كسمك طب أنا هعرفك إزاي ترد عليا وراحت رزعاني قلم تاني وسحبتني علي الاوضه .
الجزء الرابع.
وقفنا في الجزء إللي فات ان مراتي دنيا ضربتني بالقلم وخدتني علي الاوضه واول ما دخلت الاوضه عرفت أنها محضرالي ليله ولا في الاحلام لاني لاقيت كلوت وبرا من بتوعها محطوتين علي السرير وجنبهم خرزانه وقالتلي اقلع يا متناك ملط سكت شويه وأنا مش عارف هتعمل معايا إيه راحت لطشاني قلم جامد وقالتلي مسمعتش يا كسمك طبعا ما هيجان اليوم إللي كنت فيه ومع شتمتها ليا وضربها ليا ولعت فشخ ولاقتني بجبهم علي نفسي روحت قالع بسرعه قبل ما تضربني تاني وهي لاحظت اني جبتهم في هدومي راحت ضحكه وقالتلي ما ده اخرك يا خول تجبهم علي نفسك وأنا بضربك بس وفر مجهودك لان هتضرب كتير انهارده وراحت قالتلي البس الكلوت والبرا دول ولبستهم فعلا وكان شكل طيزي في الكلوت بتاعها حاجه توقف الزب لان طيزي كبيره ومرفوعه قالتلي اسمع بقي يا كسمك من النهارده مشفكش لابس بوكسرات خالص طول ما أنت في الشغل او في البيت تلبس كلوت والبوكسرات دي هرميها خالص وهجبلك كلوتات ليكي قولتلها فاهم يا دنيا راحت رزعاني قلم جامد وقالتلي اسمها ستك دنيا يا متناك مسمعش كلمه دنيا حاف دي خالص فاهم قولتلها فاهم ياستي دنيا قالتلي شاطر بس هتتعاقب علي انك ترد عليا يا كسمك وراحت رمياني علي السرير علي بطني وشدتني وخلت رجلي تبقي لمسه الأرض وبطني علي السرير ومسكت الخرزانه وقالتلي عقابك ٢٠ خرزانه علي طيازك يا خول وكل ضربه تنزل علي طيزك تقول العدد بتاعها لو ضربه مقولتش العدد بتاعها هعدها تاني وبعد ما اخلص لو اهاتك وصويتك وانت بتضرب معجبنيش هعيد تاني وفعلا بدأت تضرب وبدات اعد ومع كتر الضرب طيزي بدأت تحمر وتوجعني فشخ وبدات اهاتي وصويتي يعلي وبدات اصوت جامد لحد ما خلصت العشرين ضربه وراحت قالتلي شاطر وعشان أنت عجبتني ليا عند مكافاه وراحت ناحيه الدولاب وفتحته وخرجت منها حاجه مكنتش شايفها لأني كنت لسه نايم ببطني علي السرير المهم حسيت أنها بتقرب عليا وببص ورايا والاقيها لابسه زب صناعي علي وسطها وبتحط عليه جيل كده وبتقولي جاهز عشان تتناك بجد يا كسمك وده مكافأه ليكي عشان استحملت العقاب طبعا أنا بس لمحتها وهي لابسه الزب علي وسطها وخرمي بدا ينبض جامد ويفتح ويقفل وولع جامد اوي هي دهنت خرمي بالكريم إللي معاها وبدأت تبعبصني بصوابعها الاول وحطت راس زبها علي خرم طيزي وقالتي عايزه يا متناك قولتلها ايوه ياستي راحت ضرباني علي طيزي وقالتلي عايزه فين يا كسمك قولتلها عايزه في طيزي يا ستي راحت مدخله كله في طيزي وهو مكانش كبير زي زب خالد بس لاني بقالي فتره كبيره متناكتش وجعني جامد وصوت وهي سابته شويه في طيزي وبدأت تنيك وأنا بدأت اتاوه جامد كان واحشني النيك اوي اخيرا يا دنيا بتنكيني زي ما تخيلت كتير اني نفسي اتناك من واحده اهو دلوقتي أنا مركوب وبتناك وبتفشخ من واحده ومش اي واحده دي دنيا مراتي هي إللي ركباني نازله نيك فيا وكل شويه تنزل أيدها علي زبي وتلعب فيه وهي بتنيك في طيزي جامد وأنا عمال اقولها ااااااه مش قادر اوووف زبك تحفه في طيزي اااااه براحه خرمي فشخني قويه وهي نازله ضرب بايدها علي طيزي وبترزع جامد أوي في خرمي وبتقولي خدي يا كسمك يابنت المتناكه أنا هخلي خرمك واسمع زي الشراميط يابن المتناكه ومره واحده لاقتها بتترعش فوقي وزبها ثبت جوايا وبدأت تتاوه جامد وتصوت عرفت أنها بتجبهم وأنا لاقيت نفسي بنطرهم علي السرير تحتي وتاني يوم صحيت من النوم طبعا طيزي كانت وجعاني جدا وكنت مش قادر اقفل رجلي علي بعض زي الست إللي لسه مفتوحه وحضرت الفطار ولبست وانا نازل قبلت نجلاء قدام الشقه اول ما شافتني ضحكت وجت جنب ودني وقالتلي صباحيه مبارك يا عروسه صوتك امبارح كان مسمع في العماره كلها 😂😂 ونزلت وأنا باصص في الارض واتكسفت ارد عليها ومن وقتها بقت مراتي هي ونجلاء علي طول مع بعض وأنا اتصاحبت علي جوز نجلاء وبقينا بنقعد مع بعض كتير أوي حياتي أنا ودنيا بقت حياه ميستريس وسليف بتاعها كانت محددالي يومين في الاسبوع تنكني فيه الخميس والاحد عشان تبدا الاسبوع بنيكه ولو كنت شاطر وبسمع الكلام تنهي الاسبوع بنيكه لخرمي ودنيا قررت انها تقعدني من الشغل عشان ابقي فاضي للرغباتها وشهوتها في أنها تتحكم فيا وتسيطر عليا ونجلاء اشترت الشقه إللي هي قاعده فيها وفتحت شقتنا وشقتها علي بعض وقاعدنا أنا ودنيا وجوز نجلاء ونجلاء في شقه واحده وبقينا ديما أنا وجوز نجلاء لابسين حريمي طول الوقت ولما واحده فيهم تزهق من جوزها كانت بتنيك جوز التانيه وكانت نجلاء عنيفه أوي في اليوم إللي بتتفق فيه أنها تنكني مكان جوزها كنت بخرج من تحتها مفشوخ حرفيا وجسمي كله متبهدل وخرمي اوسع من النفق من إللي بتعمله في طيزي .

الجزء الاول.
ازيكم أنا أحمد 25 سنه من القاهره أنا اتولد في بيت مكون من امي سلوي الكل في الكل الكلمه كلمتها والشوره شورتها وابويا سامي ملوش لازمه في القصه ولا في الحقيقه طيشه طول عمره شوره امي هي اللي ممشياه وعمره ما يكسر ليها كلمه ابدا واختي الاصغر مني بسنه سلمي وهي ورثه من امي كل حاجه شكلها وجسمها و حتي شخصيتها القويه المسيطره وأنا وارث من أبويا كل حاجه ضعف شخصيته وخضوعه طبعاً اتربيت وكبرت علي ان الست هي الكل في الكل وان الرجاله اتخلقت بس عشان عشان ترضي الستات وتسمع كلامهم لغايت ما بقي شئ اساسي بقيت بدور عليه مع اي بنت بحاول اعرفها أنها تبقي مسيطره زي امي واختي سلمي من ساعه ما بلغت وأنا بتفرج علي افلام سكس وبقرا قصص وطبعا لاني خاضع بالفتره فكانت الافلام والقصص اللي بحبها وبتهيجني هي افلام إللي بتبقي فيها الستات مسيطره علي الراجل وياه بقي لو فيلم ست بتنيك راجل الافلام دي بتموتني حرفيا ديما كنت بتخيل نفسي اني مركوب من امي او اختي ونزلين فيا نيك وفشخ في طيزي وبقيت بعشق الافلام إللي من النوعيه دي وبضرب عشره عليهم وأنا بلعب في خرم طيزي وحتي لما كنت بتفرج علي افلام سكس عاديه كنت بتخيل نفسي مكان الست واني أنا إللي بتناك واللي بيتعمل فيا ولاني طبعا صعب الاقي بنت تعمل معايا كده هنا لاجأت للرجاله الفحول مارست شات وفويسات وفيديو بس كنت باجي عند النيك الفعلي وكنت بخاف اجرب عشان الفضيحه وكده لحد ما دخلت الجامعه واتعرفت علي خالد كان شاب وسيم وامور وكنت بحبه جدآ وبشتهي جدا واوقات كتير كنت بتخيله وهو راكبني وبينيك فيا بس طبعا كنت بخاف اعترف ليه بحاجه زي كده لحد ما في مره قررت اعمل حاجه مجنونه عملت ايميل باسم فيك ودخلت كلمته علي إني واحد تاني وقاعد اتكلم معه عادي علي إني اعرفه وهو ميعرفنيش وبدات اقوله إني معجب بيه وعن ميولي كان غرضي اعرف هو ليه في النوع ده ولا لا بس هو الاول رفض ومع اصراري بدا يجاريني في الكلام وطلب مني اتصور ليه وفعلاً صورتله جسمي اللي كنت بهتم بنظفته جدا ده غير طيزي الكبيره المدوره الحاجه الوحيده اللي ورثتها من امي طبعا شاف جسمي وطيزي من هنا وهو اتوهم وبقي بيكلمني وبيلح عليا ان هو إللي يقابلنبي وطبعا أنا كنت برضو خايف اعترفله اني أنا احمد صاحبه لحد ما في مره كنت قاعد معه علي القهوه وقومت دخلت الحمام وهو شاف التليفون لاني كنت سايبه مفتوح بالغلط وللاسف عرف إني أنا السالب إللي هو بيكلمه ورجع التليفون مكانه عادي ومبينش حاجه بس بعدها بيومين اتصل بيا وقالي اني اجي اقعد معه في البيت لان اهله مسافرين وهو مبضون ومش عايز ينزل وروحت فعلاً وعرفت انو كان مدبرلي خزوق 😂 وعرفني وقتها انو عرف كل حاجه واني مش هخرج من الشقه دي غير لما يفتح طيزي بزبه ويجيب في طيزي لبنه وطبعا مع محولاتي الفشله إني أمشي قررت إني استسلم واعمل إللي كان نفسي فيه وفعلاً ناكني يومها وفتحتي وجبهم في طيزي وبعدها سبني انزل وعلي قد ما كنت زعلان لانو خدعني بس كنت طاير من الفرحه لاني اخيرا اتناكت من خالد اللي ياما حلمت اتناك منه وبعدها قاعدنا سنه مع بعض يعتبر بينكني مرتين تلته في الاسبوع ويمكن اكتر لو عرفنا لحد ما في يوم وأحنا في ربعه كليه وفضلي حاجات بسيطه واتخرج كنا متفقين إني اروح ليه البيت ونقضي يوم مع بعض كله نيك وفشخ في طيزي دخلت اخد دش وانظف نفسي كويس ونفس الغلط سيبت تليفوني بره واختي شافت رساله من خالد كان بعتلي فيها انت فين يا لبوتي طيزك وحشتني وزبي نفسه فيها يلا بقي طبعا قرات الرساله وسابت التليفون مكانه وأنا خرجت ولبست وعرفت ماما إني نازل رايح لخالد وروحت واتناكت منه ولحظي الزفت انو جابهم في طيزي ومرضيش استحمي قبل ما انزل وقالي انزل ولبني في طيزك يا متناك 😂 ونزلت وروحت ودخلت البيت لاقيت امي قاعده مع سلمي اختي وبيبصولي بصه غريبه كده طبعا استغربت بس محطتش في دماغي بس لما دخلت الاوضه اغير واخش استحمي سمعتهم بيتكلموا وسمعت أمي بتقولها أنتي متاكده ياسلمي من إللي بتقوليه ده قالت ايوه يا ماما بقولك شوفتها بعيني قالتلها ده لو كلامك طلع صح ده أنا هنيك إللي جابه الخول ده قالتلها اهو عندك جوه يلا ندخل نتاكد قبل ما يدخل الحمام ينظف نفسه قالتلها يلا وطبعا أنا سمعت كده واترعبت ومبقتش عارف اعمل إيه حسيت إني اتشليت في مخي ولحظه لاقيت أمي واختي داخلين عليا وأمي بتسالني بكل هدوء انت كنت فين قولت وأنا مرعوب ما أنا قولتلك يا ماما اني عند خالد قالتلي كنت بتعملوا إيه قولتلها عادي قاعدين قالتلي بنفس الهدوء يعني مكنش بينيكك يا ابن الخول قولتلك إيه إللي بتقولي ده لا طبعا لاقيت اختي بتقولها هو احنا بتساله ليه احنا نتاكد بنفسنا وراحت جريت عليا وركتني علي السرير علي بطني ومسكت أيدي جامد وثبتني في السرير وراحت امي مسكت رجلي وقلعتني البوكسر وفتحت رجلي جامد وفتحت فلقت طيزي وطبعا لقت لبن خالد نازل منها وده لان أنا خرجت من عند خالد علي البيت علي طول وهو كان ساكن جنبي فملحقش ينشف جامد راحت مزعقه وقالتلي امال لبن مين اللي نازل من خرم طيزك ده يا كسمك اه ياخول يابن الخول ايوه هو انت هتجبهم من بره ما انت طالع خول لبوك يا بن المتناكه وراحت جابت خرزانه من اوضتها كانت ديما بتضربني بيها واوقات بتضرب بيها أبويا لما تتخانق معاه وراحت نزلت بيها علي جسمي وطيزي كانت بتضربني بكل قوتها جسمي كله اتملي علامات من الخرزانه وأنا بصوت وبعيط وبقولها أنا اسف اسف ااااه ياماما اسف طبعا بعد شويه ضرب فيا راحت اختي مسكتها من أيدها وقالتلها انتي كده هتموتي يا ماما سبيه قالتلها سبيني اموته الخول المتناك ده قالتلها لا مش ده الحل سبيه بس يدخل الحمام دلوقتي وينظف الزفت اللي في خرم طيزه ده وينام واحنا شوف حل للموضوع ده وفعلاً سبتني وخرجت ومكنتش عارف اعمل ايه كملت عياط وبعدها دخلت استحميت ودخلت علي سرير طبعا امي منعتني خالص عن خالد واي حد من صحابي كنت محبوس في البيت اليوم كله حتي تليفوني متاخد مني لغايت ما خلصت امتحانات واتخرجت طبعا طول الفتره دي كان متحرم عليا اي حاجه وكل حاجه لغايت ما في يوم كنت قاعد في اوضي مش لاقي حاجه اعملها وكان سلمي وامي قاعدين بره واختي مسكت تليفونها وبتقولها هي دي دنيا يا ماما اللي قولتلك عليها قالتلها ايوه بس دي هتوافق علي اخوكي الخول ده قالتلها ما هي متعرفش انو خول قالتلها بس أنتي كنتي قيلالي قبل كده أنها كانت بتحب واحد وكانت بتنام معه سلمي قالتلها أيوه يا ماما وفيها إيه يعني امي قالت هو إيه إللي فيها إيه هتجوزي اخوكي شرموطه ايوه أنا عايزه اجوزه واحده تكون شخصيتها قويه وتتحكم فيه عشان ميرجعش تاني يتناك بس مش لدرجه واحده شرموطه تجيب واحد ينكها علي سريره قالتلها يا ماما دنيا اكتر واحده تنفع احمد اخويا شخصيتها قويه وبتحب الراجل الضعيف إللي يسمع كلامها وميكسرش كلمه ليها تقوله يمين يبقي يمين شمال يبقي شمال وده إللي ينفع احمد الخول ده وبعدين أنا قولتلك أنها قطعت مع صاحبها ده من ساعه ما سابها وبعدين دي ابوها غني جدا ونفسه يفرح بيها لانها بنته الواحيده ولو هي وافقت علي ابنك ابوها هيدلعوا اخر دلع ادعي بس انها توافق عليه ماما قالتلها خلاص ياسلمي أنا موافقه راحت سلمي ردت عليها طيب يا ماما أنا هزمها عندنا بكره واخلي احمد يقعد معاها ويتكلموا وعايزه ادخل اقول لاحمد عليها واوريهاله أشوف رايه قالتها احا راي ايه هو ليه راي المتناك ده إللي هنقول عليه هيعمله مبقاش غير الخولات إللي يتكلموا كمان وفعلا سلمي عزمت صاحبتها دنيا تاني يوم عندنا وقالتلي هي وماما البس حاجه حلوه كده وعشان اول ما اقولك تيجي تدخل تقعد معاها وتتفهموا أنا عايزاه توافق عليك فاهم يا خول أنت قولتلهم فاهم وفعلاً دنيا جت دنيا قاعدت مع سلمي شويه وبعدين امي قالتلي خد العصير ده دخله ليها واقعد معاها اتكلموا وفعلا دخلت بالعصير كانت دنيا لابسه تيشيرت قصير مبين نص بطنها وفوقه جاكت أطول منه بشويه ولابسه جيب فوق الركبه وقاعده حطه رجل علي رجل حطيت العصير علي الترابيزه وسلمت عليها وسلمي عرفتنا علي بعض وقالتلها ثانيه وهرجعلك تاني يا قلبي وفعلا قامت قاعد أنا ودنيا نتكلم شويه علي الدراسه والشغل وكل ده وهي حطه رجل علي رجل ليه وأنا عيني كل شويه تروح علي فخدها ورجليها راحت قيلالي إيه عجباك قولتلها هي إيه هي قالتلي رجلي فسكت راحت ضحكه وقالتلي أنت كمان عجبني بس ده مش كفايه عشان يبقي في بينا ارتباط أنا وافقت اقعد معاك انهارده عشان اقولك علي الحاجات إللي أنا عايزاها في الراجل إللي هتجوزه وأنت تسمعني وتشوف أنت عايز إيه ها تحب تسمع قولتلها اسمع قالتلي أنا بحب الراجل اللي يسمع كلامي ويعمله وان في البيت الكلمه هتبقي كلمتي أنا إللي اقولك تعمل إيه ومتعملش إيه يعني باختصار أنا هبقي الراجل في البيت وأنا هتبقي الست ده طبعا غير انك ملكش حق في انك تسالني بكلم مين ولا خارجه رايحه فين ولا اي حاجه في الكلام ده واهم حاجه سمعان الكلام أنا بحب الراجل إللي معايا يكون بيسمع كلامي ومطيع ومبحبش الصوت العالي عشان كده عمرك وانت بتتكلم معايا صوت يعلي او تتكلم معايا بصيغه امر أنا بعمل إللي علي هوايا وانت تعمل إللي علي هوايا برضو قبل ما ارد راحت قيلالي متردش دلوقتي فكر وأنا هستني منك الرد وراحت قامت مشيت طبعا أنا دنيا كانت عجباني جدا وعجبني شخصيتها القويه هي البنت إللي أنا بحبها بس معني كلمها برضو إني مش هيبقي ليا راي خالص ولا اي لازمه بس مكنش عندي اي اختيار غير أني اوافق عشان اخلص من قرف امي واختي ووافقت وهي قالت لبوها وروحت اتقدمتلها وابوها وافق وقالي متشلش هم اي حاجه خالص كل تكاليف الجواز عليا والبيت اللي هتقعدوا فيه كمان عليا وانت هتيجي تشتغل عندي في الشركه بتاعتي انا معنديش غير دنيا وكل همي انها تبقي مبسوطه وفعلا عملنا الخطوبه وكل حاجه كانت جاهزه في خلال ست شهور وحددنا الفرح وطبعا هي إللي اختارت كل حاجه حتي الفستان إللي كانت لابسه كان ضيق جدا ومبين بزازها كلها طبعا وقفنا نرقص وهي مبطلتش رقص مع صحابها وعمال تهز في بزازها والناس كلها عينها هتطلع علي بزازها وده خلاني ولعت وزبي بقي واقف وجم شويه ناس من صحابي ومنهم خالد قوموني عشان نرقص وعملوا حواليا دايره وبقوا بيبدلوا عليا بالبعابيص اتهريت بعبيص يومها كان كل واحد فيهم يرزعني بعبوص في طيزي بالدور لحد ما جيه دور خالد إللي أنا نفسي كنت مستني بعبوصه جدآ راح لازق فيا في وسط الزحمه وحط ايده علي طيزي ولزق زبه فيا وقالي في ودني الطيز دي وحشتني بس خالص بقت ملك حد تاني بس لازم اوجب معاك وراح رزعني بعبوص رشق في خرمي جامد وقاعد يلعب بيه شويه علي الخرم واللي ساعده علي كده أن البنطلون ضيق وخفيف وطبعا نقط علي نفسي من الهيجان وزبي بقي واقف علي اخره وخلصنا الفرح وروحت أنا ودنيا دخلت غيرت ولبست قميص نوم احمر شفاف فوق الركبه بشويه وتحت كلوت سبعه وبرا نفس اللون وأنا كمان غيرت وقاعدنا ناكل وبعد ما خلصنا جيت انام جنبها علي السرير راحت قالتلي معلش مش متعوده أنام جنب حد قولتله هو إحنا انهارده ليله دخلتنا وكده يعني اكيد مش هنام دلوقتي راحت ضحكه وقالتلي متخافش هريحك بس مش انهارده لاني تعبانه ومليش مزاج بس اوعدك اول ما ابقي جاهزه هريحك أوي يلا قوم دلوقتي نام في اي اوضه تانيه عشان تعبانه وراحت نايمه طبعا أنا كنت مولع خصوصا مع كميه البعبصه إللي خدها في طيزي وكمان بسبب تحسسي خالد علي خرمي فكنت مولع ومش عارف انام روحت خارج وقولت هضرب عشره وخلاص وقلعت وبدات العب في زبي وبرضو مش عارف اجبهم لاقيت نفسي لا ايرادي ايدي بتنزل علي خرم طيزي وبغمض عيني بتخيل نفسي بتناك من خالد وبدات اهيج جامد وصوتي يعلي وبلعب في طيزي جامد لحد ما نزلتهم .
الجزء الثاني.
نمت وصحيت تاني يوم امي وسلمي جم وكمان اهلي دنيا وقاعدوا معانا شويه وبعدين مشيوا وجينا بليل حاولت برضو اعمل معاها حاجه قالتلي نفس الرد مش قادره ومليش مزاج طبعا خرجت نمت في اوضه تاني زي اليوم إللي قابله وقاعدنا كده اسبوعين من غير ما المسها وبقيت متعود خلاص اني انام في اوضه تانيه واضرب عشره وأنا بلعب في خرم طيزي وبتخيل ان خالد بينكني لحد ما في يوم جيه الليل وروحت خارج من الاوضه عشان انام في الاوضه التانيه راحت مناديه عليا وقالتلي إيه رايح فين قولت رايح انام قالت لا انهارده أنا عايزاك تنام جنبي لاني عايزاك انهارده وهايجه وعايزك تنكني طبعا لاقيتها جرئه زياده بس محطتش في بالي وقولت كويس انها وافقت اني انيكها وروحت نايم عليها وبدات ابوسها واحسس علي جسمها وبزازها وطلعتهم من القميص وبدأت ارضع فيهم وهي كانت بتحسس علي زبي وأنا برضع وراحت زقت راسي وقالت كفايه تعالي دخل زبك ونكني يلا كسي سخن ومولع طبعا أنا استغرب هي بتتعامل معايا علي إني أنا وهي متجوزين بقالنا كتير واني نكتها كذا مره مش علي ان دي اول مره ومفروض إني افتحها بس جراتها دي وترتني راحت نايمه علي ضهرها ورفعت القميص وقالتلي قلعني الكلوت روحت مقلعها الكلوت فتحت رجلها وقالت يلا طلعه ودخله في كسي ورحت منزل البوكسر وكان واقف نص واقفه ومش عايز يقف اكتر من كده راحت بصتله كده وقالتلي ماله مرخي ليه كده قولتله لسه بيقف اهو قالت طب يلا اخلص كسي مولع حولت ادخله مفيش لاني اول مره انيك وكمان من توتري زبي نام اكتر راحت ضحكه وقالت احا هو نام خالص ليه كده انت متاكد انك هتعرف تنيك من غير مساعده خارجيه قولتلها تقصدي إيه دي بس عشان اول مره قالت لا مقصدش يا خول تعالي نام فوقي أنا هتصرف بس اقلع البكوسر خالص طبعا هيجت من الشتيمه لانها اول مره تشتمني وزبي بدأ يقف تاني راحت ضحكه جامده بشرمطه وقالتلي أنت بتهيج من الشتيمه طب تعالي يا متناك نام فوق يلا يا خول زبي بدا يقف اكتر واهيج اكتر علي شتمتها ونمت فوقها راحت ضماني عليها اكتر وراحت حطت أيدها علي طيزي طبعا اول ما ايدها لمست طيزي جسمي كله اتكهرب وهي خدت بالها وبدات تفعص فيها اكتر و اكتر وبعدت بين فلقات طياز وبدات تقرب صباعها من خرمي لسه هتكلم واقولها لا بلاش كده راحت مزعق وقالت مسمعش صوتك انت تنيك وانت ساكت وراحت مقربه صباعها من خرم طيزي لغايت ما بقي صباعها علي خرم طيزي طبعا أنا جسمي كله اترعش وزبي وقف علي اخره وبقي حديده راحت قالتلي يلا دخل زبك بسرعه روحت مدخل زبي في كسها وكسها علي قد ما كان ضيق وسخن فشخ بس كانت مفتوح وخدت زبي كله وده خلاني اضايقت بس هقولها ايه وهي صباعها علي خرم طيزي راحت بدأت تدخل صباعها في طيزي وأنا بدأت ادخل زبي اكتر في كسها وصوت اهاتي بدأ يعلي وصوتها هي كمان بدات ادخل اكتر زبي في كسها وهي بدات تدخل صباعها لاخره في طيزي لغايت ما بقيت بترعش وبصوت جامد وروحت جايبهم جواها راحت زقاني من عليها وقالتلي انزل الحس لبنك من علي كسي روحت نازل لاحس لبني كله من علي كسها وفضلت الحس كسها واصوت لحد ما نزلت عسلها كله في بوقي وبلعته وكان طعمه تحفه قالتلي يلا ننام كنت مكسوف فشخ بقيت حاسس وانا نايم جنبها إني هي إللي كانت بتنكني مش أنا نمت وصحيت تاني يوم قولت اعملها فطار عشان احاول افرحها وفعلاً عملتها فطار بس موضوع انها مفتوحه ده كان لسه في دماغي ومين إللي فاتحها بس قولت لنفسي هتفرق وبعدين ما انت كمان بتتناك واكيد خدت بالها من طيزك الوسعه إللي باينه انك خدت فيها كتير دخلتلها بالفطار وهي صحيت لاقتني محضر ليها فطار ابتسمت وقالت ايه الجمال ده أنا عايزه كده كل يوم وقامت فطرت وأنا قومت وديت الاطباق علي المطبخ وهي جت ورايا وأنا بغسلهم لازقت فيا من ضهري وحطت أيدها علي طيزي وقالت احبك وأنت مطيع كده وبتحاول تبسطني وبدأت تحسس علي طيزي وقالتلي بصوت واطي في وداني اول مره اخد بالي ان طيزك حلوه كده روحت لافف ولسه هتكلم راحت قالتلي اسكت أنا عارفه انت عايز تقول ايه وانك عايز تبرر اللي حصل امبارح وان زبك وقف لما لعبتلك في طيزك صح روحت هازز دماغي بمعني ايوه قالت متفكرش كلكوا كرجاله بتهيجوا من طيازكوا بس تحاولوا تنكروا بس أنا عايزه اقولك انوا ميفرقش معايا أصلا الموضوع ده ولا يفرق معايا حتي انك تطلع راجل ولا لا وراحت ضحكه 😂😂 قالتلي بص يا حبيبي حياتك قبل الجواز حاجه وحياتك دلوقتي حاجه تانيه يعني لو حتي كنت بتتناك قبل ما نتجوز مش هيفرق معايا لانك بعد الجواز مش هتعمل كده صح قولتلها صح قالتلي شاطر وبعدين فيها إيه لما تكون بتتناك وخرمك واسع ماليك حق الصراحة طيزك طريه وملبن روحت ضحكت راحت قالتلي بص طول ما انت مطيع وبتسمع كلامي هدلعك اخر دلع بس لو مسمعتش الكلام وزعلتني هفشخك فاهم قولتلها فاهم قالتلي شاطر وسابتني وراحت تتفرج علي التلفويون المهم عدي اليوم ده عادي جدآ وبليل برضو نيمت معاها ونيكتها وهي برضو بتلعب في طيزها تاني يوم لاقيت الباب بيخبط الصبح روحت فتحت لاقيت واحده في الأربعينات تقريبا قالتلي أنا ام ليلي يا بيه هي الست دنيا موجوده قولتلها ايوه ناديت دنيا وخرجت سلمت عليها وقاعدت تتكلم معاها شويه وبعدها راحت دنيا مناديه عليا روحتلها قالتلي دي ام ليلي الشغاله بتاعتنا أنا طلبت من ماما تجبها عشان تساعدنا في شغل البيت المهم أنا نازله رايحه مشوار اقعد أنت مع ام ليلي وهي هتفهمك كل حاجه ومشيت وأنا مش فاهم هي ليه قالتلي اقعد مع ام ليلي المهم ام ليلي دخلت المطبخ وأنا قاعد قدام التلفزيون شويه ولاقيت ام ليلي بتنادي عليا روحتلها المطبخ لاقيتها بنظف قالتلي في مريله هناك اللبسها وتعالي قولتلها البس مريله ليه قالتلي عشان مراتك قالتلي اعلمك التنظيف والطبخ وقالتلي إني اقف معاك واخليك أنت إللي تطبخ الاكل انهارده كمان قولتلها لا طبعاً دي حاجات ستات أنا اعملها ليه قالتلي بقولك إيه أنا مراتك إللي قالتلي كده عايز تتكلم اتكلم معاها وراحت مطلعه التليفون بتاعها واتصلت علي دنيا وقالتلها أيوه ياست دنيا جوزك مش عايز يتعلم مني حاجه وبتقولي دي حاجات بتاعت ستات راحت دنيا قالتلها افتحي الاسبيكر فتحت راحت دنيا قالتلي في إيه يا احمد مش بتسمع الكلام ليه لسه هرد قالتلي ولا كلمه انت تعمل كل إللي تقولك عليه ام ليلي وإلا انت الحر في إللي هعمله فيك بعد ما ارجع يلا غور وقفلت في وشي رجعت التليفون لام ليلي وأنا مكسوف ووشي في الارض راحت ضحكت ضحكه صفرا كده وأنا بجيب المريله وبلبسها وعيني في الارض قالتلي ما كان من الأول بدات تعلمني انظف الموعين ازاي وامسح إزاي وبدات تعلمني الطبخ وعملت أنا الاكل ودنيا جت وضاقت من الاكل وعجبها وقالت لام ليلي تيجي كل يوم تعلمني حاجات في البيت لغايت ما تخليني ست بيت معتبره وطبعا كانت بنقولها الكلام ده قدامي وأنا كنت مسكوف جدا بس مكنتش قادر اتكلم وفعلاً استمريت علي الحال ده كل يوم اقعد مع ام ليلي تعلمني حاجات في البيت لحد ما اتعلمت كل حاجه في البيت التنظيف والمسح والكنس والطبخ وبقيت ست بيت شاطره وبعدها دنيا قالت لام ليلي متجيش تاني أنا سالتها ليه قالت عشان خلاص مبقتش محتاجها في حاجه ما أنت اتعلمت كل حاجه قولتلها بس أنا هنزل الشغل مع ابوكي يعني مش هبقي فاضي للبيت قالتلي وفيها إيه خلص شغلك وتعالي شوف شغل البيت ولو قصرت سهله هقعدك خالص من الشغل عشان تركز في بيتك قولتلها لا أنا مش عايز اقعد من الشغل قالتلي انت وشطارتك بقي لو مقصرتش هخليك في شغلك وبقيت بروح الشغل وبرجع علي البيت بسرعه أشوف شغل البيت واطبخ واجي اخر الليل ابقي مهدود وادخل اترمي انام وطبعا مش بلمسها غير لما هي إللي تجلها مزاج وكل فين وفين وفضل الحال علي كده مستمر لحد ما في يوم جيه سكن في العماره بتاعتنا راجل ومراته كانوا متجوزين بقالهم خمس سنين الست اسمها نجلاء والراجل رامي الاتنين ساكنوا في الشقه إللي في وشنا في اول كام يوم كانوا هادين جدآ ومحدش كان بيسمع صوتهم لغايت بس بعد اول اسبوع بقوا كل يوم بليل تسمع زعقهم وتسمع صوت نجلاء ديما بتزعق لرامي جوزها وبشتمه شتايم وسخه كتير وهو مكانش في منه اي رد لحد ما في يوم كنا بليل وسمعنا صوت زعيق علي السلم خرجت دنيا وأنا خرجت معاها نشوف في إيه لاقيت نجلاء ماسكه جوزها ونازله فيه ضرب بالاقلام وعماله تشتم فيه وتقوله أنا هربيك يابن المتناكه يا خول أنا هعرف إزاي تتكلم وتعلي صوتك وتتكلم قدامي وعمال تضرب فيه راحت دنيا مسكتها وقالتلها اهدي بس مفيش حاجه تتحل كده ورامي جوزها كان عمال يعيط وعمال يقولها أنا اسف راحت نجلاء قالت لدنيا مراتي سبيني اربيه أنا عارفه الاشكال دي مش بتيجي غير بالضرب بالشبشب علي دماغها راحت دنيا قالتلها تعالي معايا بس وراحت وخداها معاها علي الشقه عندنا وأنا خد رامي جوزها علي الشقه عندهم وأنا بهدي من العياط إللي هو فيه المهم هديته وسيبته في شقته وقولت اروح الشقه عندنا اشوفهم بيقولوا إيه وايه سبب الخناقه دي كلها المهم لاقتهم بيتكلموا دنيا اول ما شافتني رجعت قالتلي ادخل اعمل لانجلاء حاجه تشربها ودخلت المطبخ فعلاً وسمعت نجلاء بتقولها أنا واخده بالي انك متحكمه في جوزك وبتخلي يعمل شغل البيت كنت بشوفه وهو بينظف من الشباك عندنا قالتها أيوه أنا معوداه علي كده من اول جوزنا قالتلها جدعه الرجاله مش بتيجي غير لما تاخد علي دماغهم دنيا قالتلها أيوه بس إيه سبب الضرب إللي ضربتي لجوزك ده كله ده صعب عليا يا شيخه قالتلها ميصعبش عليكي خالي يا ختي ميغركيش العياط إللي بيعيطه ده كله عارفه انا لو مضربتوش العلقه دي كل يوم ميخفش مني ولا يسمع الكلام قالتلها ياه لدرجه دي قالتها ايوه هو أنتي مش بتضربي جوزك ولا إيه قالتها لا هو مش محتاج اضربه هو بيسمع الكلام علي طول قالتلها لا طبعا لازم تضربي الرجاله ياختي لو ملقتكيش شديده كده معاهم مش هتعرفي تسيطري عليهم وبعدين جوزك شكله من النوع الطري إللي سهل تشكلي علي ايدك يعني بزعيقه ولا علقه صغيره كده هتلاقيه بقي شبشب في رجلك بس قوليلي الاول يا دنيا أنتي بتنامي معه قالتلها لا مش علي طول كل فين وفين قالتلها ليه هو مش بيعرف قالتلها لا علي قده بس لازم العبله ورا عشان يشد كده ويعرف يمتعني راحت رقعه ضحكه كلها شرمطه وقالتلها يخيبه ما أنا جوزي كمان كان زب جوزك كده في أول جوزنا قالتلها وعملتي معه إيه قالتلها ولا حاجه ياختي دلوقتي بقيت بركبه قالتلها إزاي نجلاء قالتلها لا دي ليها قاعده علي راحتنا وافهمك كل حاجه بس دلوقتى استأذنك اقوم أنا عشان عايزه انام حبه وقامت وأنا رجعت بالعصير كانت هي مشيت دنيا قالتلي اشربه أنت وتعالي ورايا علي الاوضه عرفت انها هاجت من كلام نجلاء وعايزه تتناك دخلت عليها الاوضه لاقتها نايمه علي السرير ملط وفاتحه رجلها وبتلعب في بزازها روحت مقرب عليها قالتلي اقلع ملط قبل ما تطلع علي السرير قلعت فعلا ولسه هطلع علي السرير عشان ابوسها واحضنها راحت حطت رجلها علي دماغي وقالتلي بوس رجلي شويه طبعا كلمتها دي خلتني ولعت ونزلت علي رجلها ابوس فيها والحسها صباع صباع وبتفنن كده وانا بمشي لساني علي صوابع رجلها الجميله وهي صوتها بدأ يطلع واهاتها عليت وبدات تعصر في بزازها وحلمتها الوقفين اكتر وراحت زقتني برجلها وقالتلي تعالي الحس كسي يا خول يا متناك كسي مولع أنا زبي شد جامد أوي علي شتيمتها دي وطلعت علي السرير الحس كسها وهي خدت بالها من زبي إللي وقف لما شتمتني راحت قالتلي بتحب اشتمك يا احمد قولتلها وأنا بشم في كسها وبنفخ فيه عشان اهيجها اكتر قولتلها أيوه شتمتك بتهيجني أوي راحت ضحكت بشرمطه وقالتلي طب الحس كس مراتك يا شرموط مراتك ونزلت بلساني الحس في كسها والعب بلساني علي شفايفه وبدأت ادخل لساني اخرجه في كسها وانكها بلساني وهي صوت اهاتها علي أوي وبدات تترعش بفخادها وتقفلهم علي راسي لحد ما جابت عسلها كله في بوقي بلعته وقولتلها سكر يا حبيبتي راحت ضحكت وقالتلي أنت لسه طبعا مجبتهمش صح قولتلها ايوه وكملت بغزل ياريت الملكه دنيا تعطف عليا وتخليني اتمتع بالكس التحفه ده قالتلي لا أنت ليك عندي حاجه هتعجبك اكتر بكتير وراحت منيماني علي ضهري ورفعت رجلي وفتحتهم وبلعت صباعها وبدات تحسس بيه علي خرمي طبعا اول ما صباعها لمس خرم طيزي جسمي اترعش واتنفض قالتلي مبسوط يا خول قولتلها وأنا مكسوف ابوصلها ايوه يا حبيبتي قالتلي طب سمعني اهاتك بقي يا شرموطه ودي اول مره تشتمني علي إني بنت وده خلي زبي يشد اكتر ويقف زي الحديده راحت خلتني امسك رجلي واخليهم مرفوعين ومفتوحين وراحت مسكت زبي وبدأت تلعب فيه بايدها وبتلعب بصوبعها في خرمي وبدات اهاتي تعلي وكل ما اتاوه اكتر كل ما تزود في لعبها في زبي ودخول صباعها في خرمي وتقولي صوتي اكتر يا شرموطه صوتي اكتر يا متناكه بريحلك خرم طيزك اهو يا متناكه اوووف طيزك ملبن يا واد ايه الجمال ده ولا اجدعها شرموطه وأنا مش بقول اي حاجه غير ااااه ااااه براحه مش قادر راحت ضرباني علي طيزها ومدخله صباع تاني في طيزي روحت مصوت واهاتي عليت جامد وزاد معاها دخول صوابعها في طيزي لحد ما لاقيت نفسي بجبهم علي أيدها وهي بتلعب في طيزي راحت ضحكه وقالتلي مبروك يا متناك بقيت بتنزل لبنك وانت بتاخد في طيزك زي اللباوي يا لبوه 🥵 .
الجزء الثالث.
وقفنا في الجزء إللي فات لما دنيا مراتي لعبتلي في طيزي بصوابعها وجبتهم علي لعبها في طيزي ونمنا وصحيت الصبح حضرت الفطار ليا ولدنيا مراتي ولبست عشان اروح الشغل لقيت الباب بيخبط فتحت الباب لاقيت نجلاء سلمت عليا وسالتني علي دنيا فدنيا خرجت ليها سلمت عليها وقاعدت وأنا نزلت اروح الشغل بس جالي فضل اعرف هيتكلوا في إيه واسمع وفعلا رجعت وفتحت الباب ودخلت استخبيت من غير ما يخدوا بالهم وسمعت نجلاء بتقولها شكلها كانت ليله حمرا كنت سمعه صويتك من الشقه عندي راحت دنيا ضحكه وقالتلها ولا حمرا ولا حاجه ده يدوب لحس كسي وبعدها جبهم وأنا بلعبله في خرمه المتناك راحت نجلاء رقعه ضحكه شراميطي وقالتلها احا يخيبه ده خول خالص بس حلو ده قالتلها حلو في إيه يعني قالتلها تعملي زي جوزي قالتلها ازاي وأنتي بتعملي جوزك إزاي نجلاء قالتلها جوزي في اول جوزنا كان كده برضو مبيعرفش ينكني غير لما العبله في طيزه كنت بتسحمل في الاول لغايت ما زهقت وقررنا نروح عند دكتوره كويسه كنت شوفتها علي النت وقالتلي هو كويس وأنا هكتبله علي شويه مقويات هنظبط الدنيا عنده بس قالتلي بصوت واطي عايزاكي تجيلي بكره لوحدك قولتلها ماشي وفعلاً روحتلها وهي قالتلي بصي جوزك معندوش اي مانع جسدي في العلاقه بس جوزك زي رجاله كتير مش بتهيج غير من طيازها وده يرجع لحاجات كان بيعملها قبل الجواز سواء كان بيلعب في طيزه او كان بيتناك من حد وده ملوش علاج وهو هيفضل كده قالتلها يعني يا دكتوره هو هيفضل زي ما هو قالتلها أيوه قولتلها يا حظي الاسود قالتلها الدكتوره بس في حل تاني ملوش علاقه بالادويه وأنا جيباكي انهارده لوحدك عشان اقولك عليه قالتلها قولي يا دكتوره قالتلها بس الاول عايزه اعرف أنتي عايزه تكملي مع جوزك ده عشان الحل ده لو بدانا فيه مش هينفع نرجع منه او نبطله لانه هيبقي زي الادمان بنسبه لجوزك قالتلها قولي يا دكتوره أنا لو عندي نيه إني اسيب جوزي مكنتش جيت هنا معه من الاساس وكنت فضحته في وسط عيلته قالتله كويس جوزك من النوع الضعيف اللي ديما بيحب الشخص إللي معه هو اللي مسيطر وده أنا لاحظته جدا في شخصيته من اول ما اتكلمت معه فانا عايزاكي تبقي أنتي الشخص المسيطر عليه في حياته قالتلها وده إيه الاستفاده منه يا دكتوره في العلاقه قالتلها هتفيد طبعا لان ده هيخليه في حاله هياج مستمر لانك موصلاله شعور ديما انو ضعيف وانك اقوي منه وانك ملكه وهو خدام عندك وده هيخليه ديما في اوج شهوته ده غير بقيت الحاجات إللي هقولك تعمليها معه هتخلي ديما علي استعداد في اي وقت انو يمارس الجنس من غير اي تدخل منك كمان ده غير انو هيفيدك كمان في شغل البيت إللي أنتي بمزاجك هتخلي يعمله كله من غير ما يفتح بوقه لا وكمان هيعمله وهو هايج وخايف منك ومن عقابك قالتلها طب واعمل إزاي كده يا دكتوره وكلمت نجلاء لمراتي ان الدكتوره بدأت تعرفها أنها ديما تعامل جوزها بصيغه اوامر وان لو معملهاش هتعمل وهتسوي فيه ولو معملش الحاجه تعمل فيه فعلاً إللي هي هددته بيه يعني لو قالتله هضربك تضربه فعلاً وأنها ديما تتعامل معه بمداء الصواب والعقاب لو عمل إللي هي امرته بيه يتشكر عليه بالطريقه اللي هي تختارها ولو منفذش إللي اتامر بيه تعقبه برضو بالطريقه إللي هي شايفاها ده غير انها قالتلها انك لازم تخلي متيم ديما بشكل جسمك وبؤنثتك وبجمالك وانو يبقي يتمني انو يلمسك بس لكن أنتي مش هتسمحي ليه بده بسهوله ده غير انو لازم يتعلق بملابسك الداخليه زي كلوتاتك وبراهاتك وفضلت تحكلها علي إللي عملته مع جوزها خطوه بخطوه وازاي خلته يبقي مجرد شبشب في رجلها تقلعه وقت ما هي عايزه وتلبسه وقت ما هي عايزه لغايت ما بقي جوزها فعلا هو اللي يتمني ينكها لحد ما في يوم الدكتوره قالتلها جيه وقت اهم حاجه واللي هيخلي جوزك فعلاً شبشب في رجلك وميقدرش يبعد عنك قالتلها إيه يا دكتوره قالتلها لازم برضو تهتمي بمتعته لغايت دلوقتي جوزك منسيش طيزه ولازم تريحي كل فتره عشان تاكدي سيطرتك عليه وممكن تخليها في صيغه حافز ليه انو لو كان شاطر هيكون دي مكأفته قالتلها ماشي يا دكتوره كل فتره كده هكأفه وهلعبله في طيزه قالتلها أنا قصدي تركبي وتنكيه زي ما الرجاله بتنيك قالتلها واعملها إزاي دي يا دكتوره وأنا عندي كس ولا أنتي مش واخده بالك قالتلها لا ما أنا عندي الحل وراحت فتحت الدرج وطلعت منه زب صناعي ومعه كرت قالتلها ايه ده يا دكتوره قالتلها ده زبك الجديد إللي هتركبي بيه جوزك قالتها الزب ده ليه حزام بتلبسي علي وسطك وفيه جزء من جوه كده زي زب صغير هزاز ده هدخلي في كسك والزب إللي من بره ده هدخلي في طيز جوزك وتنكيه بيه وكده كل ما هتنكيه كل ما هتحسي انك أنتي كمان بتتناكي وبكده هتمتعي نفسك وتمتعي وتخلي يفضل تحت رجلك زي ما هو ميقدرش يبعد عنك والكرت ده في تليفون واسم الصفحه إللي بتبيع الازبار الصناعيه هتلاقيه فيها كل الاحجام والالوان عشان لو حبيتي تجيبي حجم مختلف او اكبر والزب ده حجمه مقبول تعرفي تفتحي بيه طيز جوزك وتعودي انك تنكيه وبعدين ابقي بدلي بزب اكبر لما طيزه توسع شويه وبس ياستي بقيت من ساعتها كده مع جوزي واديكي شايفه زي الشبشب في رجلي وميقدرش يفتح بوقه معايا عشان هو عارف مقامه معايا إيه ده غير أني بخلي في البيت يلبس كلوتاتي وقمصان نوم من عندي وبعمله حلاوه عشان جسمه يفضل ناعم واعرفه ديما انو بنسبالي مره شرموطه بتتناك ده غير ان لازم كل خميس في اليله إللي كل الستات بتتناك وتتفشخ من جوزاتها انيكه عشان يحس نفسه مره ده طبعا معادي لو أنا زعلانه منه ومتعاقب مش بنيكه ومقولكيش بقي ساعتها بيبقي مولع إزاي بيبقي قاعد يتلبون عليا ولا المره الشرموطه اللي كسها بياكلها كل ده علشان انيكه طبعا أنا بعد ما سمعت الكلام ده عايز اقولكوا أنا نقط كتير جدا في البوكسر من كتير ما كنت مولع علي الكلام ده وتخيلت نفسي مكان جوزها ودنيا مسكاني ونازله في طيزي نيك بزبها الصناعي دنيا قالتلها هو أنتي عايزاني اعمل مع جوزي كل ده قالتلها أيوه وبعدين جوزك اسهل من جوزي بكتير هو أصلا جاهز مش ناقص بس غير انك تلبسي من كلوتاتك وتنكيه 😂 اكتافيت من إللي سمعته وقولت كفايه أوي كده واتسحبت وخرجت من الشقه من غير ما يحسوا وروحت الشغل وأنا في قمه هيجاني ومش عارف ابطل تفكير في الكلام بتاع نجلاء ولا قادر ابطل اتخيل نفسي بتناك وبتفشخ من دنيا وأنا لابس كلوتها خلصت شغلي ورجعت علي البيت لاقيت دنيا نايمه عملت الغداء وحضرته كانت هي صحيت اتغدينا وقالتلي هو انتي مضفتش الشقه ليه وأنا كنت لسه منضفها أصلا قولتلها لا أنا منضفها قالتلي هو أنا عاميه يعني بقولك متنضفتش قولتلها أنا لسه منضفها راحت ضربني بالقلم ودي كانت اول مره دنيا تمد أيدها عليا وقالتلي أنت بترد عليا يا كسمك طب أنا هعرفك إزاي ترد عليا وراحت رزعاني قلم تاني وسحبتني علي الاوضه .
الجزء الرابع.
وقفنا في الجزء إللي فات ان مراتي دنيا ضربتني بالقلم وخدتني علي الاوضه واول ما دخلت الاوضه عرفت أنها محضرالي ليله ولا في الاحلام لاني لاقيت كلوت وبرا من بتوعها محطوتين علي السرير وجنبهم خرزانه وقالتلي اقلع يا متناك ملط سكت شويه وأنا مش عارف هتعمل معايا إيه راحت لطشاني قلم جامد وقالتلي مسمعتش يا كسمك طبعا ما هيجان اليوم إللي كنت فيه ومع شتمتها ليا وضربها ليا ولعت فشخ ولاقتني بجبهم علي نفسي روحت قالع بسرعه قبل ما تضربني تاني وهي لاحظت اني جبتهم في هدومي راحت ضحكه وقالتلي ما ده اخرك يا خول تجبهم علي نفسك وأنا بضربك بس وفر مجهودك لان هتضرب كتير انهارده وراحت قالتلي البس الكلوت والبرا دول ولبستهم فعلا وكان شكل طيزي في الكلوت بتاعها حاجه توقف الزب لان طيزي كبيره ومرفوعه قالتلي اسمع بقي يا كسمك من النهارده مشفكش لابس بوكسرات خالص طول ما أنت في الشغل او في البيت تلبس كلوت والبوكسرات دي هرميها خالص وهجبلك كلوتات ليكي قولتلها فاهم يا دنيا راحت رزعاني قلم جامد وقالتلي اسمها ستك دنيا يا متناك مسمعش كلمه دنيا حاف دي خالص فاهم قولتلها فاهم ياستي دنيا قالتلي شاطر بس هتتعاقب علي انك ترد عليا يا كسمك وراحت رمياني علي السرير علي بطني وشدتني وخلت رجلي تبقي لمسه الأرض وبطني علي السرير ومسكت الخرزانه وقالتلي عقابك ٢٠ خرزانه علي طيازك يا خول وكل ضربه تنزل علي طيزك تقول العدد بتاعها لو ضربه مقولتش العدد بتاعها هعدها تاني وبعد ما اخلص لو اهاتك وصويتك وانت بتضرب معجبنيش هعيد تاني وفعلا بدأت تضرب وبدات اعد ومع كتر الضرب طيزي بدأت تحمر وتوجعني فشخ وبدات اهاتي وصويتي يعلي وبدات اصوت جامد لحد ما خلصت العشرين ضربه وراحت قالتلي شاطر وعشان أنت عجبتني ليا عند مكافاه وراحت ناحيه الدولاب وفتحته وخرجت منها حاجه مكنتش شايفها لأني كنت لسه نايم ببطني علي السرير المهم حسيت أنها بتقرب عليا وببص ورايا والاقيها لابسه زب صناعي علي وسطها وبتحط عليه جيل كده وبتقولي جاهز عشان تتناك بجد يا كسمك وده مكافأه ليكي عشان استحملت العقاب طبعا أنا بس لمحتها وهي لابسه الزب علي وسطها وخرمي بدا ينبض جامد ويفتح ويقفل وولع جامد اوي هي دهنت خرمي بالكريم إللي معاها وبدأت تبعبصني بصوابعها الاول وحطت راس زبها علي خرم طيزي وقالتي عايزه يا متناك قولتلها ايوه ياستي راحت ضرباني علي طيزي وقالتلي عايزه فين يا كسمك قولتلها عايزه في طيزي يا ستي راحت مدخله كله في طيزي وهو مكانش كبير زي زب خالد بس لاني بقالي فتره كبيره متناكتش وجعني جامد وصوت وهي سابته شويه في طيزي وبدأت تنيك وأنا بدأت اتاوه جامد كان واحشني النيك اوي اخيرا يا دنيا بتنكيني زي ما تخيلت كتير اني نفسي اتناك من واحده اهو دلوقتي أنا مركوب وبتناك وبتفشخ من واحده ومش اي واحده دي دنيا مراتي هي إللي ركباني نازله نيك فيا وكل شويه تنزل أيدها علي زبي وتلعب فيه وهي بتنيك في طيزي جامد وأنا عمال اقولها ااااااه مش قادر اوووف زبك تحفه في طيزي اااااه براحه خرمي فشخني قويه وهي نازله ضرب بايدها علي طيزي وبترزع جامد أوي في خرمي وبتقولي خدي يا كسمك يابنت المتناكه أنا هخلي خرمك واسمع زي الشراميط يابن المتناكه ومره واحده لاقتها بتترعش فوقي وزبها ثبت جوايا وبدأت تتاوه جامد وتصوت عرفت أنها بتجبهم وأنا لاقيت نفسي بنطرهم علي السرير تحتي وتاني يوم صحيت من النوم طبعا طيزي كانت وجعاني جدا وكنت مش قادر اقفل رجلي علي بعض زي الست إللي لسه مفتوحه وحضرت الفطار ولبست وانا نازل قبلت نجلاء قدام الشقه اول ما شافتني ضحكت وجت جنب ودني وقالتلي صباحيه مبارك يا عروسه صوتك امبارح كان مسمع في العماره كلها 😂😂 ونزلت وأنا باصص في الارض واتكسفت ارد عليها ومن وقتها بقت مراتي هي ونجلاء علي طول مع بعض وأنا اتصاحبت علي جوز نجلاء وبقينا بنقعد مع بعض كتير أوي حياتي أنا ودنيا بقت حياه ميستريس وسليف بتاعها كانت محددالي يومين في الاسبوع تنكني فيه الخميس والاحد عشان تبدا الاسبوع بنيكه ولو كنت شاطر وبسمع الكلام تنهي الاسبوع بنيكه لخرمي ودنيا قررت انها تقعدني من الشغل عشان ابقي فاضي للرغباتها وشهوتها في أنها تتحكم فيا وتسيطر عليا ونجلاء اشترت الشقه إللي هي قاعده فيها وفتحت شقتنا وشقتها علي بعض وقاعدنا أنا ودنيا وجوز نجلاء ونجلاء في شقه واحده وبقينا ديما أنا وجوز نجلاء لابسين حريمي طول الوقت ولما واحده فيهم تزهق من جوزها كانت بتنيك جوز التانيه وكانت نجلاء عنيفه أوي في اليوم إللي بتتفق فيه أنها تنكني مكان جوزها كنت بخرج من تحتها مفشوخ حرفيا وجسمي كله متبهدل وخرمي اوسع من النفق من إللي بتعمله في طيزي .
 
  • حبيته
التفاعلات: لبوه للنسوان
حلووو اوووي
الجزء الاول.
ازيكم أنا أحمد 25 سنه من القاهره أنا اتولد في بيت مكون من امي سلوي الكل في الكل الكلمه كلمتها والشوره شورتها وابويا سامي ملوش لازمه في القصه ولا في الحقيقه طيشه طول عمره شوره امي هي اللي ممشياه وعمره ما يكسر ليها كلمه ابدا واختي الاصغر مني بسنه سلمي وهي ورثه من امي كل حاجه شكلها وجسمها و حتي شخصيتها القويه المسيطره وأنا وارث من أبويا كل حاجه ضعف شخصيته وخضوعه طبعاً اتربيت وكبرت علي ان الست هي الكل في الكل وان الرجاله اتخلقت بس عشان عشان ترضي الستات وتسمع كلامهم لغايت ما بقي شئ اساسي بقيت بدور عليه مع اي بنت بحاول اعرفها أنها تبقي مسيطره زي امي واختي سلمي من ساعه ما بلغت وأنا بتفرج علي افلام سكس وبقرا قصص وطبعا لاني خاضع بالفتره فكانت الافلام والقصص اللي بحبها وبتهيجني هي افلام إللي بتبقي فيها الستات مسيطره علي الراجل وياه بقي لو فيلم ست بتنيك راجل الافلام دي بتموتني حرفيا ديما كنت بتخيل نفسي اني مركوب من امي او اختي ونزلين فيا نيك وفشخ في طيزي وبقيت بعشق الافلام إللي من النوعيه دي وبضرب عشره عليهم وأنا بلعب في خرم طيزي وحتي لما كنت بتفرج علي افلام سكس عاديه كنت بتخيل نفسي مكان الست واني أنا إللي بتناك واللي بيتعمل فيا ولاني طبعا صعب الاقي بنت تعمل معايا كده هنا لاجأت للرجاله الفحول مارست شات وفويسات وفيديو بس كنت باجي عند النيك الفعلي وكنت بخاف اجرب عشان الفضيحه وكده لحد ما دخلت الجامعه واتعرفت علي خالد كان شاب وسيم وامور وكنت بحبه جدآ وبشتهي جدا واوقات كتير كنت بتخيله وهو راكبني وبينيك فيا بس طبعا كنت بخاف اعترف ليه بحاجه زي كده لحد ما في مره قررت اعمل حاجه مجنونه عملت ايميل باسم فيك ودخلت كلمته علي إني واحد تاني وقاعد اتكلم معه عادي علي إني اعرفه وهو ميعرفنيش وبدات اقوله إني معجب بيه وعن ميولي كان غرضي اعرف هو ليه في النوع ده ولا لا بس هو الاول رفض ومع اصراري بدا يجاريني في الكلام وطلب مني اتصور ليه وفعلاً صورتله جسمي اللي كنت بهتم بنظفته جدا ده غير طيزي الكبيره المدوره الحاجه الوحيده اللي ورثتها من امي طبعا شاف جسمي وطيزي من هنا وهو اتوهم وبقي بيكلمني وبيلح عليا ان هو إللي يقابلنبي وطبعا أنا كنت برضو خايف اعترفله اني أنا احمد صاحبه لحد ما في مره كنت قاعد معه علي القهوه وقومت دخلت الحمام وهو شاف التليفون لاني كنت سايبه مفتوح بالغلط وللاسف عرف إني أنا السالب إللي هو بيكلمه ورجع التليفون مكانه عادي ومبينش حاجه بس بعدها بيومين اتصل بيا وقالي اني اجي اقعد معه في البيت لان اهله مسافرين وهو مبضون ومش عايز ينزل وروحت فعلاً وعرفت انو كان مدبرلي خزوق 😂 وعرفني وقتها انو عرف كل حاجه واني مش هخرج من الشقه دي غير لما يفتح طيزي بزبه ويجيب في طيزي لبنه وطبعا مع محولاتي الفشله إني أمشي قررت إني استسلم واعمل إللي كان نفسي فيه وفعلاً ناكني يومها وفتحتي وجبهم في طيزي وبعدها سبني انزل وعلي قد ما كنت زعلان لانو خدعني بس كنت طاير من الفرحه لاني اخيرا اتناكت من خالد اللي ياما حلمت اتناك منه وبعدها قاعدنا سنه مع بعض يعتبر بينكني مرتين تلته في الاسبوع ويمكن اكتر لو عرفنا لحد ما في يوم وأحنا في ربعه كليه وفضلي حاجات بسيطه واتخرج كنا متفقين إني اروح ليه البيت ونقضي يوم مع بعض كله نيك وفشخ في طيزي دخلت اخد دش وانظف نفسي كويس ونفس الغلط سيبت تليفوني بره واختي شافت رساله من خالد كان بعتلي فيها انت فين يا لبوتي طيزك وحشتني وزبي نفسه فيها يلا بقي طبعا قرات الرساله وسابت التليفون مكانه وأنا خرجت ولبست وعرفت ماما إني نازل رايح لخالد وروحت واتناكت منه ولحظي الزفت انو جابهم في طيزي ومرضيش استحمي قبل ما انزل وقالي انزل ولبني في طيزك يا متناك 😂 ونزلت وروحت ودخلت البيت لاقيت امي قاعده مع سلمي اختي وبيبصولي بصه غريبه كده طبعا استغربت بس محطتش في دماغي بس لما دخلت الاوضه اغير واخش استحمي سمعتهم بيتكلموا وسمعت أمي بتقولها أنتي متاكده ياسلمي من إللي بتقوليه ده قالت ايوه يا ماما بقولك شوفتها بعيني قالتلها ده لو كلامك طلع صح ده أنا هنيك إللي جابه الخول ده قالتلها اهو عندك جوه يلا ندخل نتاكد قبل ما يدخل الحمام ينظف نفسه قالتلها يلا وطبعا أنا سمعت كده واترعبت ومبقتش عارف اعمل إيه حسيت إني اتشليت في مخي ولحظه لاقيت أمي واختي داخلين عليا وأمي بتسالني بكل هدوء انت كنت فين قولت وأنا مرعوب ما أنا قولتلك يا ماما اني عند خالد قالتلي كنت بتعملوا إيه قولتلها عادي قاعدين قالتلي بنفس الهدوء يعني مكنش بينيكك يا ابن الخول قولتلك إيه إللي بتقولي ده لا طبعا لاقيت اختي بتقولها هو احنا بتساله ليه احنا نتاكد بنفسنا وراحت جريت عليا وركتني علي السرير علي بطني ومسكت أيدي جامد وثبتني في السرير وراحت امي مسكت رجلي وقلعتني البوكسر وفتحت رجلي جامد وفتحت فلقت طيزي وطبعا لقت لبن خالد نازل منها وده لان أنا خرجت من عند خالد علي البيت علي طول وهو كان ساكن جنبي فملحقش ينشف جامد راحت مزعقه وقالتلي امال لبن مين اللي نازل من خرم طيزك ده يا كسمك اه ياخول يابن الخول ايوه هو انت هتجبهم من بره ما انت طالع خول لبوك يا بن المتناكه وراحت جابت خرزانه من اوضتها كانت ديما بتضربني بيها واوقات بتضرب بيها أبويا لما تتخانق معاه وراحت نزلت بيها علي جسمي وطيزي كانت بتضربني بكل قوتها جسمي كله اتملي علامات من الخرزانه وأنا بصوت وبعيط وبقولها أنا اسف اسف ااااه ياماما اسف طبعا بعد شويه ضرب فيا راحت اختي مسكتها من أيدها وقالتلها انتي كده هتموتي يا ماما سبيه قالتلها سبيني اموته الخول المتناك ده قالتلها لا مش ده الحل سبيه بس يدخل الحمام دلوقتي وينظف الزفت اللي في خرم طيزه ده وينام واحنا شوف حل للموضوع ده وفعلاً سبتني وخرجت ومكنتش عارف اعمل ايه كملت عياط وبعدها دخلت استحميت ودخلت علي سرير طبعا امي منعتني خالص عن خالد واي حد من صحابي كنت محبوس في البيت اليوم كله حتي تليفوني متاخد مني لغايت ما خلصت امتحانات واتخرجت طبعا طول الفتره دي كان متحرم عليا اي حاجه وكل حاجه لغايت ما في يوم كنت قاعد في اوضي مش لاقي حاجه اعملها وكان سلمي وامي قاعدين بره واختي مسكت تليفونها وبتقولها هي دي دنيا يا ماما اللي قولتلك عليها قالتلها ايوه بس دي هتوافق علي اخوكي الخول ده قالتلها ما هي متعرفش انو خول قالتلها بس أنتي كنتي قيلالي قبل كده أنها كانت بتحب واحد وكانت بتنام معه سلمي قالتلها أيوه يا ماما وفيها إيه يعني امي قالت هو إيه إللي فيها إيه هتجوزي اخوكي شرموطه ايوه أنا عايزه اجوزه واحده تكون شخصيتها قويه وتتحكم فيه عشان ميرجعش تاني يتناك بس مش لدرجه واحده شرموطه تجيب واحد ينكها علي سريره قالتلها يا ماما دنيا اكتر واحده تنفع احمد اخويا شخصيتها قويه وبتحب الراجل الضعيف إللي يسمع كلامها وميكسرش كلمه ليها تقوله يمين يبقي يمين شمال يبقي شمال وده إللي ينفع احمد الخول ده وبعدين أنا قولتلك أنها قطعت مع صاحبها ده من ساعه ما سابها وبعدين دي ابوها غني جدا ونفسه يفرح بيها لانها بنته الواحيده ولو هي وافقت علي ابنك ابوها هيدلعوا اخر دلع ادعي بس انها توافق عليه ماما قالتلها خلاص ياسلمي أنا موافقه راحت سلمي ردت عليها طيب يا ماما أنا هزمها عندنا بكره واخلي احمد يقعد معاها ويتكلموا وعايزه ادخل اقول لاحمد عليها واوريهاله أشوف رايه قالتها احا راي ايه هو ليه راي المتناك ده إللي هنقول عليه هيعمله مبقاش غير الخولات إللي يتكلموا كمان وفعلا سلمي عزمت صاحبتها دنيا تاني يوم عندنا وقالتلي هي وماما البس حاجه حلوه كده وعشان اول ما اقولك تيجي تدخل تقعد معاها وتتفهموا أنا عايزاه توافق عليك فاهم يا خول أنت قولتلهم فاهم وفعلاً دنيا جت دنيا قاعدت مع سلمي شويه وبعدين امي قالتلي خد العصير ده دخله ليها واقعد معاها اتكلموا وفعلا دخلت بالعصير كانت دنيا لابسه تيشيرت قصير مبين نص بطنها وفوقه جاكت أطول منه بشويه ولابسه جيب فوق الركبه وقاعده حطه رجل علي رجل حطيت العصير علي الترابيزه وسلمت عليها وسلمي عرفتنا علي بعض وقالتلها ثانيه وهرجعلك تاني يا قلبي وفعلا قامت قاعد أنا ودنيا نتكلم شويه علي الدراسه والشغل وكل ده وهي حطه رجل علي رجل ليه وأنا عيني كل شويه تروح علي فخدها ورجليها راحت قيلالي إيه عجباك قولتلها هي إيه هي قالتلي رجلي فسكت راحت ضحكه وقالتلي أنت كمان عجبني بس ده مش كفايه عشان يبقي في بينا ارتباط أنا وافقت اقعد معاك انهارده عشان اقولك علي الحاجات إللي أنا عايزاها في الراجل إللي هتجوزه وأنت تسمعني وتشوف أنت عايز إيه ها تحب تسمع قولتلها اسمع قالتلي أنا بحب الراجل اللي يسمع كلامي ويعمله وان في البيت الكلمه هتبقي كلمتي أنا إللي اقولك تعمل إيه ومتعملش إيه يعني باختصار أنا هبقي الراجل في البيت وأنا هتبقي الست ده طبعا غير انك ملكش حق في انك تسالني بكلم مين ولا خارجه رايحه فين ولا اي حاجه في الكلام ده واهم حاجه سمعان الكلام أنا بحب الراجل إللي معايا يكون بيسمع كلامي ومطيع ومبحبش الصوت العالي عشان كده عمرك وانت بتتكلم معايا صوت يعلي او تتكلم معايا بصيغه امر أنا بعمل إللي علي هوايا وانت تعمل إللي علي هوايا برضو قبل ما ارد راحت قيلالي متردش دلوقتي فكر وأنا هستني منك الرد وراحت قامت مشيت طبعا أنا دنيا كانت عجباني جدا وعجبني شخصيتها القويه هي البنت إللي أنا بحبها بس معني كلمها برضو إني مش هيبقي ليا راي خالص ولا اي لازمه بس مكنش عندي اي اختيار غير أني اوافق عشان اخلص من قرف امي واختي ووافقت وهي قالت لبوها وروحت اتقدمتلها وابوها وافق وقالي متشلش هم اي حاجه خالص كل تكاليف الجواز عليا والبيت اللي هتقعدوا فيه كمان عليا وانت هتيجي تشتغل عندي في الشركه بتاعتي انا معنديش غير دنيا وكل همي انها تبقي مبسوطه وفعلا عملنا الخطوبه وكل حاجه كانت جاهزه في خلال ست شهور وحددنا الفرح وطبعا هي إللي اختارت كل حاجه حتي الفستان إللي كانت لابسه كان ضيق جدا ومبين بزازها كلها طبعا وقفنا نرقص وهي مبطلتش رقص مع صحابها وعمال تهز في بزازها والناس كلها عينها هتطلع علي بزازها وده خلاني ولعت وزبي بقي واقف وجم شويه ناس من صحابي ومنهم خالد قوموني عشان نرقص وعملوا حواليا دايره وبقوا بيبدلوا عليا بالبعابيص اتهريت بعبيص يومها كان كل واحد فيهم يرزعني بعبوص في طيزي بالدور لحد ما جيه دور خالد إللي أنا نفسي كنت مستني بعبوصه جدآ راح لازق فيا في وسط الزحمه وحط ايده علي طيزي ولزق زبه فيا وقالي في ودني الطيز دي وحشتني بس خالص بقت ملك حد تاني بس لازم اوجب معاك وراح رزعني بعبوص رشق في خرمي جامد وقاعد يلعب بيه شويه علي الخرم واللي ساعده علي كده أن البنطلون ضيق وخفيف وطبعا نقط علي نفسي من الهيجان وزبي بقي واقف علي اخره وخلصنا الفرح وروحت أنا ودنيا دخلت غيرت ولبست قميص نوم احمر شفاف فوق الركبه بشويه وتحت كلوت سبعه وبرا نفس اللون وأنا كمان غيرت وقاعدنا ناكل وبعد ما خلصنا جيت انام جنبها علي السرير راحت قالتلي معلش مش متعوده أنام جنب حد قولتله هو إحنا انهارده ليله دخلتنا وكده يعني اكيد مش هنام دلوقتي راحت ضحكه وقالتلي متخافش هريحك بس مش انهارده لاني تعبانه ومليش مزاج بس اوعدك اول ما ابقي جاهزه هريحك أوي يلا قوم دلوقتي نام في اي اوضه تانيه عشان تعبانه وراحت نايمه طبعا أنا كنت مولع خصوصا مع كميه البعبصه إللي خدها في طيزي وكمان بسبب تحسسي خالد علي خرمي فكنت مولع ومش عارف انام روحت خارج وقولت هضرب عشره وخلاص وقلعت وبدات العب في زبي وبرضو مش عارف اجبهم لاقيت نفسي لا ايرادي ايدي بتنزل علي خرم طيزي وبغمض عيني بتخيل نفسي بتناك من خالد وبدات اهيج جامد وصوتي يعلي وبلعب في طيزي جامد لحد ما نزلتهم .
الجزء الثاني.
نمت وصحيت تاني يوم امي وسلمي جم وكمان اهلي دنيا وقاعدوا معانا شويه وبعدين مشيوا وجينا بليل حاولت برضو اعمل معاها حاجه قالتلي نفس الرد مش قادره ومليش مزاج طبعا خرجت نمت في اوضه تاني زي اليوم إللي قابله وقاعدنا كده اسبوعين من غير ما المسها وبقيت متعود خلاص اني انام في اوضه تانيه واضرب عشره وأنا بلعب في خرم طيزي وبتخيل ان خالد بينكني لحد ما في يوم جيه الليل وروحت خارج من الاوضه عشان انام في الاوضه التانيه راحت مناديه عليا وقالتلي إيه رايح فين قولت رايح انام قالت لا انهارده أنا عايزاك تنام جنبي لاني عايزاك انهارده وهايجه وعايزك تنكني طبعا لاقيتها جرئه زياده بس محطتش في بالي وقولت كويس انها وافقت اني انيكها وروحت نايم عليها وبدات ابوسها واحسس علي جسمها وبزازها وطلعتهم من القميص وبدأت ارضع فيهم وهي كانت بتحسس علي زبي وأنا برضع وراحت زقت راسي وقالت كفايه تعالي دخل زبك ونكني يلا كسي سخن ومولع طبعا أنا استغرب هي بتتعامل معايا علي إني أنا وهي متجوزين بقالنا كتير واني نكتها كذا مره مش علي ان دي اول مره ومفروض إني افتحها بس جراتها دي وترتني راحت نايمه علي ضهرها ورفعت القميص وقالتلي قلعني الكلوت روحت مقلعها الكلوت فتحت رجلها وقالت يلا طلعه ودخله في كسي ورحت منزل البوكسر وكان واقف نص واقفه ومش عايز يقف اكتر من كده راحت بصتله كده وقالتلي ماله مرخي ليه كده قولتله لسه بيقف اهو قالت طب يلا اخلص كسي مولع حولت ادخله مفيش لاني اول مره انيك وكمان من توتري زبي نام اكتر راحت ضحكه وقالت احا هو نام خالص ليه كده انت متاكد انك هتعرف تنيك من غير مساعده خارجيه قولتلها تقصدي إيه دي بس عشان اول مره قالت لا مقصدش يا خول تعالي نام فوقي أنا هتصرف بس اقلع البكوسر خالص طبعا هيجت من الشتيمه لانها اول مره تشتمني وزبي بدأ يقف تاني راحت ضحكه جامده بشرمطه وقالتلي أنت بتهيج من الشتيمه طب تعالي يا متناك نام فوق يلا يا خول زبي بدا يقف اكتر واهيج اكتر علي شتمتها ونمت فوقها راحت ضماني عليها اكتر وراحت حطت أيدها علي طيزي طبعا اول ما ايدها لمست طيزي جسمي كله اتكهرب وهي خدت بالها وبدات تفعص فيها اكتر و اكتر وبعدت بين فلقات طياز وبدات تقرب صباعها من خرمي لسه هتكلم واقولها لا بلاش كده راحت مزعق وقالت مسمعش صوتك انت تنيك وانت ساكت وراحت مقربه صباعها من خرم طيزي لغايت ما بقي صباعها علي خرم طيزي طبعا أنا جسمي كله اترعش وزبي وقف علي اخره وبقي حديده راحت قالتلي يلا دخل زبك بسرعه روحت مدخل زبي في كسها وكسها علي قد ما كان ضيق وسخن فشخ بس كانت مفتوح وخدت زبي كله وده خلاني اضايقت بس هقولها ايه وهي صباعها علي خرم طيزي راحت بدأت تدخل صباعها في طيزي وأنا بدأت ادخل زبي اكتر في كسها وصوت اهاتي بدأ يعلي وصوتها هي كمان بدات ادخل اكتر زبي في كسها وهي بدات تدخل صباعها لاخره في طيزي لغايت ما بقيت بترعش وبصوت جامد وروحت جايبهم جواها راحت زقاني من عليها وقالتلي انزل الحس لبنك من علي كسي روحت نازل لاحس لبني كله من علي كسها وفضلت الحس كسها واصوت لحد ما نزلت عسلها كله في بوقي وبلعته وكان طعمه تحفه قالتلي يلا ننام كنت مكسوف فشخ بقيت حاسس وانا نايم جنبها إني هي إللي كانت بتنكني مش أنا نمت وصحيت تاني يوم قولت اعملها فطار عشان احاول افرحها وفعلاً عملتها فطار بس موضوع انها مفتوحه ده كان لسه في دماغي ومين إللي فاتحها بس قولت لنفسي هتفرق وبعدين ما انت كمان بتتناك واكيد خدت بالها من طيزك الوسعه إللي باينه انك خدت فيها كتير دخلتلها بالفطار وهي صحيت لاقتني محضر ليها فطار ابتسمت وقالت ايه الجمال ده أنا عايزه كده كل يوم وقامت فطرت وأنا قومت وديت الاطباق علي المطبخ وهي جت ورايا وأنا بغسلهم لازقت فيا من ضهري وحطت أيدها علي طيزي وقالت احبك وأنت مطيع كده وبتحاول تبسطني وبدأت تحسس علي طيزي وقالتلي بصوت واطي في وداني اول مره اخد بالي ان طيزك حلوه كده روحت لافف ولسه هتكلم راحت قالتلي اسكت أنا عارفه انت عايز تقول ايه وانك عايز تبرر اللي حصل امبارح وان زبك وقف لما لعبتلك في طيزك صح روحت هازز دماغي بمعني ايوه قالت متفكرش كلكوا كرجاله بتهيجوا من طيازكوا بس تحاولوا تنكروا بس أنا عايزه اقولك انوا ميفرقش معايا أصلا الموضوع ده ولا يفرق معايا حتي انك تطلع راجل ولا لا وراحت ضحكه 😂😂 قالتلي بص يا حبيبي حياتك قبل الجواز حاجه وحياتك دلوقتي حاجه تانيه يعني لو حتي كنت بتتناك قبل ما نتجوز مش هيفرق معايا لانك بعد الجواز مش هتعمل كده صح قولتلها صح قالتلي شاطر وبعدين فيها إيه لما تكون بتتناك وخرمك واسع ماليك حق الصراحة طيزك طريه وملبن روحت ضحكت راحت قالتلي بص طول ما انت مطيع وبتسمع كلامي هدلعك اخر دلع بس لو مسمعتش الكلام وزعلتني هفشخك فاهم قولتلها فاهم قالتلي شاطر وسابتني وراحت تتفرج علي التلفويون المهم عدي اليوم ده عادي جدآ وبليل برضو نيمت معاها ونيكتها وهي برضو بتلعب في طيزها تاني يوم لاقيت الباب بيخبط الصبح روحت فتحت لاقيت واحده في الأربعينات تقريبا قالتلي أنا ام ليلي يا بيه هي الست دنيا موجوده قولتلها ايوه ناديت دنيا وخرجت سلمت عليها وقاعدت تتكلم معاها شويه وبعدها راحت دنيا مناديه عليا روحتلها قالتلي دي ام ليلي الشغاله بتاعتنا أنا طلبت من ماما تجبها عشان تساعدنا في شغل البيت المهم أنا نازله رايحه مشوار اقعد أنت مع ام ليلي وهي هتفهمك كل حاجه ومشيت وأنا مش فاهم هي ليه قالتلي اقعد مع ام ليلي المهم ام ليلي دخلت المطبخ وأنا قاعد قدام التلفزيون شويه ولاقيت ام ليلي بتنادي عليا روحتلها المطبخ لاقيتها بنظف قالتلي في مريله هناك اللبسها وتعالي قولتلها البس مريله ليه قالتلي عشان مراتك قالتلي اعلمك التنظيف والطبخ وقالتلي إني اقف معاك واخليك أنت إللي تطبخ الاكل انهارده كمان قولتلها لا طبعاً دي حاجات ستات أنا اعملها ليه قالتلي بقولك إيه أنا مراتك إللي قالتلي كده عايز تتكلم اتكلم معاها وراحت مطلعه التليفون بتاعها واتصلت علي دنيا وقالتلها أيوه ياست دنيا جوزك مش عايز يتعلم مني حاجه وبتقولي دي حاجات بتاعت ستات راحت دنيا قالتلها افتحي الاسبيكر فتحت راحت دنيا قالتلي في إيه يا احمد مش بتسمع الكلام ليه لسه هرد قالتلي ولا كلمه انت تعمل كل إللي تقولك عليه ام ليلي وإلا انت الحر في إللي هعمله فيك بعد ما ارجع يلا غور وقفلت في وشي رجعت التليفون لام ليلي وأنا مكسوف ووشي في الارض راحت ضحكت ضحكه صفرا كده وأنا بجيب المريله وبلبسها وعيني في الارض قالتلي ما كان من الأول بدات تعلمني انظف الموعين ازاي وامسح إزاي وبدات تعلمني الطبخ وعملت أنا الاكل ودنيا جت وضاقت من الاكل وعجبها وقالت لام ليلي تيجي كل يوم تعلمني حاجات في البيت لغايت ما تخليني ست بيت معتبره وطبعا كانت بنقولها الكلام ده قدامي وأنا كنت مسكوف جدا بس مكنتش قادر اتكلم وفعلاً استمريت علي الحال ده كل يوم اقعد مع ام ليلي تعلمني حاجات في البيت لحد ما اتعلمت كل حاجه في البيت التنظيف والمسح والكنس والطبخ وبقيت ست بيت شاطره وبعدها دنيا قالت لام ليلي متجيش تاني أنا سالتها ليه قالت عشان خلاص مبقتش محتاجها في حاجه ما أنت اتعلمت كل حاجه قولتلها بس أنا هنزل الشغل مع ابوكي يعني مش هبقي فاضي للبيت قالتلي وفيها إيه خلص شغلك وتعالي شوف شغل البيت ولو قصرت سهله هقعدك خالص من الشغل عشان تركز في بيتك قولتلها لا أنا مش عايز اقعد من الشغل قالتلي انت وشطارتك بقي لو مقصرتش هخليك في شغلك وبقيت بروح الشغل وبرجع علي البيت بسرعه أشوف شغل البيت واطبخ واجي اخر الليل ابقي مهدود وادخل اترمي انام وطبعا مش بلمسها غير لما هي إللي تجلها مزاج وكل فين وفين وفضل الحال علي كده مستمر لحد ما في يوم جيه سكن في العماره بتاعتنا راجل ومراته كانوا متجوزين بقالهم خمس سنين الست اسمها نجلاء والراجل رامي الاتنين ساكنوا في الشقه إللي في وشنا في اول كام يوم كانوا هادين جدآ ومحدش كان بيسمع صوتهم لغايت بس بعد اول اسبوع بقوا كل يوم بليل تسمع زعقهم وتسمع صوت نجلاء ديما بتزعق لرامي جوزها وبشتمه شتايم وسخه كتير وهو مكانش في منه اي رد لحد ما في يوم كنا بليل وسمعنا صوت زعيق علي السلم خرجت دنيا وأنا خرجت معاها نشوف في إيه لاقيت نجلاء ماسكه جوزها ونازله فيه ضرب بالاقلام وعماله تشتم فيه وتقوله أنا هربيك يابن المتناكه يا خول أنا هعرف إزاي تتكلم وتعلي صوتك وتتكلم قدامي وعمال تضرب فيه راحت دنيا مسكتها وقالتلها اهدي بس مفيش حاجه تتحل كده ورامي جوزها كان عمال يعيط وعمال يقولها أنا اسف راحت نجلاء قالت لدنيا مراتي سبيني اربيه أنا عارفه الاشكال دي مش بتيجي غير بالضرب بالشبشب علي دماغها راحت دنيا قالتلها تعالي معايا بس وراحت وخداها معاها علي الشقه عندنا وأنا خد رامي جوزها علي الشقه عندهم وأنا بهدي من العياط إللي هو فيه المهم هديته وسيبته في شقته وقولت اروح الشقه عندنا اشوفهم بيقولوا إيه وايه سبب الخناقه دي كلها المهم لاقتهم بيتكلموا دنيا اول ما شافتني رجعت قالتلي ادخل اعمل لانجلاء حاجه تشربها ودخلت المطبخ فعلاً وسمعت نجلاء بتقولها أنا واخده بالي انك متحكمه في جوزك وبتخلي يعمل شغل البيت كنت بشوفه وهو بينظف من الشباك عندنا قالتها أيوه أنا معوداه علي كده من اول جوزنا قالتلها جدعه الرجاله مش بتيجي غير لما تاخد علي دماغهم دنيا قالتلها أيوه بس إيه سبب الضرب إللي ضربتي لجوزك ده كله ده صعب عليا يا شيخه قالتلها ميصعبش عليكي خالي يا ختي ميغركيش العياط إللي بيعيطه ده كله عارفه انا لو مضربتوش العلقه دي كل يوم ميخفش مني ولا يسمع الكلام قالتلها ياه لدرجه دي قالتها ايوه هو أنتي مش بتضربي جوزك ولا إيه قالتها لا هو مش محتاج اضربه هو بيسمع الكلام علي طول قالتلها لا طبعا لازم تضربي الرجاله ياختي لو ملقتكيش شديده كده معاهم مش هتعرفي تسيطري عليهم وبعدين جوزك شكله من النوع الطري إللي سهل تشكلي علي ايدك يعني بزعيقه ولا علقه صغيره كده هتلاقيه بقي شبشب في رجلك بس قوليلي الاول يا دنيا أنتي بتنامي معه قالتلها لا مش علي طول كل فين وفين قالتلها ليه هو مش بيعرف قالتلها لا علي قده بس لازم العبله ورا عشان يشد كده ويعرف يمتعني راحت رقعه ضحكه كلها شرمطه وقالتلها يخيبه ما أنا جوزي كمان كان زب جوزك كده في أول جوزنا قالتلها وعملتي معه إيه قالتلها ولا حاجه ياختي دلوقتي بقيت بركبه قالتلها إزاي نجلاء قالتلها لا دي ليها قاعده علي راحتنا وافهمك كل حاجه بس دلوقتى استأذنك اقوم أنا عشان عايزه انام حبه وقامت وأنا رجعت بالعصير كانت هي مشيت دنيا قالتلي اشربه أنت وتعالي ورايا علي الاوضه عرفت انها هاجت من كلام نجلاء وعايزه تتناك دخلت عليها الاوضه لاقتها نايمه علي السرير ملط وفاتحه رجلها وبتلعب في بزازها روحت مقرب عليها قالتلي اقلع ملط قبل ما تطلع علي السرير قلعت فعلا ولسه هطلع علي السرير عشان ابوسها واحضنها راحت حطت رجلها علي دماغي وقالتلي بوس رجلي شويه طبعا كلمتها دي خلتني ولعت ونزلت علي رجلها ابوس فيها والحسها صباع صباع وبتفنن كده وانا بمشي لساني علي صوابع رجلها الجميله وهي صوتها بدأ يطلع واهاتها عليت وبدات تعصر في بزازها وحلمتها الوقفين اكتر وراحت زقتني برجلها وقالتلي تعالي الحس كسي يا خول يا متناك كسي مولع أنا زبي شد جامد أوي علي شتيمتها دي وطلعت علي السرير الحس كسها وهي خدت بالها من زبي إللي وقف لما شتمتني راحت قالتلي بتحب اشتمك يا احمد قولتلها وأنا بشم في كسها وبنفخ فيه عشان اهيجها اكتر قولتلها أيوه شتمتك بتهيجني أوي راحت ضحكت بشرمطه وقالتلي طب الحس كس مراتك يا شرموط مراتك ونزلت بلساني الحس في كسها والعب بلساني علي شفايفه وبدأت ادخل لساني اخرجه في كسها وانكها بلساني وهي صوت اهاتها علي أوي وبدات تترعش بفخادها وتقفلهم علي راسي لحد ما جابت عسلها كله في بوقي بلعته وقولتلها سكر يا حبيبتي راحت ضحكت وقالتلي أنت لسه طبعا مجبتهمش صح قولتلها ايوه وكملت بغزل ياريت الملكه دنيا تعطف عليا وتخليني اتمتع بالكس التحفه ده قالتلي لا أنت ليك عندي حاجه هتعجبك اكتر بكتير وراحت منيماني علي ضهري ورفعت رجلي وفتحتهم وبلعت صباعها وبدات تحسس بيه علي خرمي طبعا اول ما صباعها لمس خرم طيزي جسمي اترعش واتنفض قالتلي مبسوط يا خول قولتلها وأنا مكسوف ابوصلها ايوه يا حبيبتي قالتلي طب سمعني اهاتك بقي يا شرموطه ودي اول مره تشتمني علي إني بنت وده خلي زبي يشد اكتر ويقف زي الحديده راحت خلتني امسك رجلي واخليهم مرفوعين ومفتوحين وراحت مسكت زبي وبدأت تلعب فيه بايدها وبتلعب بصوبعها في خرمي وبدات اهاتي تعلي وكل ما اتاوه اكتر كل ما تزود في لعبها في زبي ودخول صباعها في خرمي وتقولي صوتي اكتر يا شرموطه صوتي اكتر يا متناكه بريحلك خرم طيزك اهو يا متناكه اوووف طيزك ملبن يا واد ايه الجمال ده ولا اجدعها شرموطه وأنا مش بقول اي حاجه غير ااااه ااااه براحه مش قادر راحت ضرباني علي طيزها ومدخله صباع تاني في طيزي روحت مصوت واهاتي عليت جامد وزاد معاها دخول صوابعها في طيزي لحد ما لاقيت نفسي بجبهم علي أيدها وهي بتلعب في طيزي راحت ضحكه وقالتلي مبروك يا متناك بقيت بتنزل لبنك وانت بتاخد في طيزك زي اللباوي يا لبوه 🥵 .
الجزء الثالث.
وقفنا في الجزء إللي فات لما دنيا مراتي لعبتلي في طيزي بصوابعها وجبتهم علي لعبها في طيزي ونمنا وصحيت الصبح حضرت الفطار ليا ولدنيا مراتي ولبست عشان اروح الشغل لقيت الباب بيخبط فتحت الباب لاقيت نجلاء سلمت عليا وسالتني علي دنيا فدنيا خرجت ليها سلمت عليها وقاعدت وأنا نزلت اروح الشغل بس جالي فضل اعرف هيتكلوا في إيه واسمع وفعلا رجعت وفتحت الباب ودخلت استخبيت من غير ما يخدوا بالهم وسمعت نجلاء بتقولها شكلها كانت ليله حمرا كنت سمعه صويتك من الشقه عندي راحت دنيا ضحكه وقالتلها ولا حمرا ولا حاجه ده يدوب لحس كسي وبعدها جبهم وأنا بلعبله في خرمه المتناك راحت نجلاء رقعه ضحكه شراميطي وقالتلها احا يخيبه ده خول خالص بس حلو ده قالتلها حلو في إيه يعني قالتلها تعملي زي جوزي قالتلها ازاي وأنتي بتعملي جوزك إزاي نجلاء قالتلها جوزي في اول جوزنا كان كده برضو مبيعرفش ينكني غير لما العبله في طيزه كنت بتسحمل في الاول لغايت ما زهقت وقررنا نروح عند دكتوره كويسه كنت شوفتها علي النت وقالتلي هو كويس وأنا هكتبله علي شويه مقويات هنظبط الدنيا عنده بس قالتلي بصوت واطي عايزاكي تجيلي بكره لوحدك قولتلها ماشي وفعلاً روحتلها وهي قالتلي بصي جوزك معندوش اي مانع جسدي في العلاقه بس جوزك زي رجاله كتير مش بتهيج غير من طيازها وده يرجع لحاجات كان بيعملها قبل الجواز سواء كان بيلعب في طيزه او كان بيتناك من حد وده ملوش علاج وهو هيفضل كده قالتلها يعني يا دكتوره هو هيفضل زي ما هو قالتلها أيوه قولتلها يا حظي الاسود قالتلها الدكتوره بس في حل تاني ملوش علاقه بالادويه وأنا جيباكي انهارده لوحدك عشان اقولك عليه قالتلها قولي يا دكتوره قالتلها بس الاول عايزه اعرف أنتي عايزه تكملي مع جوزك ده عشان الحل ده لو بدانا فيه مش هينفع نرجع منه او نبطله لانه هيبقي زي الادمان بنسبه لجوزك قالتلها قولي يا دكتوره أنا لو عندي نيه إني اسيب جوزي مكنتش جيت هنا معه من الاساس وكنت فضحته في وسط عيلته قالتله كويس جوزك من النوع الضعيف اللي ديما بيحب الشخص إللي معه هو اللي مسيطر وده أنا لاحظته جدا في شخصيته من اول ما اتكلمت معه فانا عايزاكي تبقي أنتي الشخص المسيطر عليه في حياته قالتلها وده إيه الاستفاده منه يا دكتوره في العلاقه قالتلها هتفيد طبعا لان ده هيخليه في حاله هياج مستمر لانك موصلاله شعور ديما انو ضعيف وانك اقوي منه وانك ملكه وهو خدام عندك وده هيخليه ديما في اوج شهوته ده غير بقيت الحاجات إللي هقولك تعمليها معه هتخلي ديما علي استعداد في اي وقت انو يمارس الجنس من غير اي تدخل منك كمان ده غير انو هيفيدك كمان في شغل البيت إللي أنتي بمزاجك هتخلي يعمله كله من غير ما يفتح بوقه لا وكمان هيعمله وهو هايج وخايف منك ومن عقابك قالتلها طب واعمل إزاي كده يا دكتوره وكلمت نجلاء لمراتي ان الدكتوره بدأت تعرفها أنها ديما تعامل جوزها بصيغه اوامر وان لو معملهاش هتعمل وهتسوي فيه ولو معملش الحاجه تعمل فيه فعلاً إللي هي هددته بيه يعني لو قالتله هضربك تضربه فعلاً وأنها ديما تتعامل معه بمداء الصواب والعقاب لو عمل إللي هي امرته بيه يتشكر عليه بالطريقه اللي هي تختارها ولو منفذش إللي اتامر بيه تعقبه برضو بالطريقه إللي هي شايفاها ده غير انها قالتلها انك لازم تخلي متيم ديما بشكل جسمك وبؤنثتك وبجمالك وانو يبقي يتمني انو يلمسك بس لكن أنتي مش هتسمحي ليه بده بسهوله ده غير انو لازم يتعلق بملابسك الداخليه زي كلوتاتك وبراهاتك وفضلت تحكلها علي إللي عملته مع جوزها خطوه بخطوه وازاي خلته يبقي مجرد شبشب في رجلها تقلعه وقت ما هي عايزه وتلبسه وقت ما هي عايزه لغايت ما بقي جوزها فعلا هو اللي يتمني ينكها لحد ما في يوم الدكتوره قالتلها جيه وقت اهم حاجه واللي هيخلي جوزك فعلاً شبشب في رجلك وميقدرش يبعد عنك قالتلها إيه يا دكتوره قالتلها لازم برضو تهتمي بمتعته لغايت دلوقتي جوزك منسيش طيزه ولازم تريحي كل فتره عشان تاكدي سيطرتك عليه وممكن تخليها في صيغه حافز ليه انو لو كان شاطر هيكون دي مكأفته قالتلها ماشي يا دكتوره كل فتره كده هكأفه وهلعبله في طيزه قالتلها أنا قصدي تركبي وتنكيه زي ما الرجاله بتنيك قالتلها واعملها إزاي دي يا دكتوره وأنا عندي كس ولا أنتي مش واخده بالك قالتلها لا ما أنا عندي الحل وراحت فتحت الدرج وطلعت منه زب صناعي ومعه كرت قالتلها ايه ده يا دكتوره قالتلها ده زبك الجديد إللي هتركبي بيه جوزك قالتها الزب ده ليه حزام بتلبسي علي وسطك وفيه جزء من جوه كده زي زب صغير هزاز ده هدخلي في كسك والزب إللي من بره ده هدخلي في طيز جوزك وتنكيه بيه وكده كل ما هتنكيه كل ما هتحسي انك أنتي كمان بتتناكي وبكده هتمتعي نفسك وتمتعي وتخلي يفضل تحت رجلك زي ما هو ميقدرش يبعد عنك والكرت ده في تليفون واسم الصفحه إللي بتبيع الازبار الصناعيه هتلاقيه فيها كل الاحجام والالوان عشان لو حبيتي تجيبي حجم مختلف او اكبر والزب ده حجمه مقبول تعرفي تفتحي بيه طيز جوزك وتعودي انك تنكيه وبعدين ابقي بدلي بزب اكبر لما طيزه توسع شويه وبس ياستي بقيت من ساعتها كده مع جوزي واديكي شايفه زي الشبشب في رجلي وميقدرش يفتح بوقه معايا عشان هو عارف مقامه معايا إيه ده غير أني بخلي في البيت يلبس كلوتاتي وقمصان نوم من عندي وبعمله حلاوه عشان جسمه يفضل ناعم واعرفه ديما انو بنسبالي مره شرموطه بتتناك ده غير ان لازم كل خميس في اليله إللي كل الستات بتتناك وتتفشخ من جوزاتها انيكه عشان يحس نفسه مره ده طبعا معادي لو أنا زعلانه منه ومتعاقب مش بنيكه ومقولكيش بقي ساعتها بيبقي مولع إزاي بيبقي قاعد يتلبون عليا ولا المره الشرموطه اللي كسها بياكلها كل ده علشان انيكه طبعا أنا بعد ما سمعت الكلام ده عايز اقولكوا أنا نقط كتير جدا في البوكسر من كتير ما كنت مولع علي الكلام ده وتخيلت نفسي مكان جوزها ودنيا مسكاني ونازله في طيزي نيك بزبها الصناعي دنيا قالتلها هو أنتي عايزاني اعمل مع جوزي كل ده قالتلها أيوه وبعدين جوزك اسهل من جوزي بكتير هو أصلا جاهز مش ناقص بس غير انك تلبسي من كلوتاتك وتنكيه 😂 اكتافيت من إللي سمعته وقولت كفايه أوي كده واتسحبت وخرجت من الشقه من غير ما يحسوا وروحت الشغل وأنا في قمه هيجاني ومش عارف ابطل تفكير في الكلام بتاع نجلاء ولا قادر ابطل اتخيل نفسي بتناك وبتفشخ من دنيا وأنا لابس كلوتها خلصت شغلي ورجعت علي البيت لاقيت دنيا نايمه عملت الغداء وحضرته كانت هي صحيت اتغدينا وقالتلي هو انتي مضفتش الشقه ليه وأنا كنت لسه منضفها أصلا قولتلها لا أنا منضفها قالتلي هو أنا عاميه يعني بقولك متنضفتش قولتلها أنا لسه منضفها راحت ضربني بالقلم ودي كانت اول مره دنيا تمد أيدها عليا وقالتلي أنت بترد عليا يا كسمك طب أنا هعرفك إزاي ترد عليا وراحت رزعاني قلم تاني وسحبتني علي الاوضه .
الجزء الرابع.
وقفنا في الجزء إللي فات ان مراتي دنيا ضربتني بالقلم وخدتني علي الاوضه واول ما دخلت الاوضه عرفت أنها محضرالي ليله ولا في الاحلام لاني لاقيت كلوت وبرا من بتوعها محطوتين علي السرير وجنبهم خرزانه وقالتلي اقلع يا متناك ملط سكت شويه وأنا مش عارف هتعمل معايا إيه راحت لطشاني قلم جامد وقالتلي مسمعتش يا كسمك طبعا ما هيجان اليوم إللي كنت فيه ومع شتمتها ليا وضربها ليا ولعت فشخ ولاقتني بجبهم علي نفسي روحت قالع بسرعه قبل ما تضربني تاني وهي لاحظت اني جبتهم في هدومي راحت ضحكه وقالتلي ما ده اخرك يا خول تجبهم علي نفسك وأنا بضربك بس وفر مجهودك لان هتضرب كتير انهارده وراحت قالتلي البس الكلوت والبرا دول ولبستهم فعلا وكان شكل طيزي في الكلوت بتاعها حاجه توقف الزب لان طيزي كبيره ومرفوعه قالتلي اسمع بقي يا كسمك من النهارده مشفكش لابس بوكسرات خالص طول ما أنت في الشغل او في البيت تلبس كلوت والبوكسرات دي هرميها خالص وهجبلك كلوتات ليكي قولتلها فاهم يا دنيا راحت رزعاني قلم جامد وقالتلي اسمها ستك دنيا يا متناك مسمعش كلمه دنيا حاف دي خالص فاهم قولتلها فاهم ياستي دنيا قالتلي شاطر بس هتتعاقب علي انك ترد عليا يا كسمك وراحت رمياني علي السرير علي بطني وشدتني وخلت رجلي تبقي لمسه الأرض وبطني علي السرير ومسكت الخرزانه وقالتلي عقابك ٢٠ خرزانه علي طيازك يا خول وكل ضربه تنزل علي طيزك تقول العدد بتاعها لو ضربه مقولتش العدد بتاعها هعدها تاني وبعد ما اخلص لو اهاتك وصويتك وانت بتضرب معجبنيش هعيد تاني وفعلا بدأت تضرب وبدات اعد ومع كتر الضرب طيزي بدأت تحمر وتوجعني فشخ وبدات اهاتي وصويتي يعلي وبدات اصوت جامد لحد ما خلصت العشرين ضربه وراحت قالتلي شاطر وعشان أنت عجبتني ليا عند مكافاه وراحت ناحيه الدولاب وفتحته وخرجت منها حاجه مكنتش شايفها لأني كنت لسه نايم ببطني علي السرير المهم حسيت أنها بتقرب عليا وببص ورايا والاقيها لابسه زب صناعي علي وسطها وبتحط عليه جيل كده وبتقولي جاهز عشان تتناك بجد يا كسمك وده مكافأه ليكي عشان استحملت العقاب طبعا أنا بس لمحتها وهي لابسه الزب علي وسطها وخرمي بدا ينبض جامد ويفتح ويقفل وولع جامد اوي هي دهنت خرمي بالكريم إللي معاها وبدأت تبعبصني بصوابعها الاول وحطت راس زبها علي خرم طيزي وقالتي عايزه يا متناك قولتلها ايوه ياستي راحت ضرباني علي طيزي وقالتلي عايزه فين يا كسمك قولتلها عايزه في طيزي يا ستي راحت مدخله كله في طيزي وهو مكانش كبير زي زب خالد بس لاني بقالي فتره كبيره متناكتش وجعني جامد وصوت وهي سابته شويه في طيزي وبدأت تنيك وأنا بدأت اتاوه جامد كان واحشني النيك اوي اخيرا يا دنيا بتنكيني زي ما تخيلت كتير اني نفسي اتناك من واحده اهو دلوقتي أنا مركوب وبتناك وبتفشخ من واحده ومش اي واحده دي دنيا مراتي هي إللي ركباني نازله نيك فيا وكل شويه تنزل أيدها علي زبي وتلعب فيه وهي بتنيك في طيزي جامد وأنا عمال اقولها ااااااه مش قادر اوووف زبك تحفه في طيزي اااااه براحه خرمي فشخني قويه وهي نازله ضرب بايدها علي طيزي وبترزع جامد أوي في خرمي وبتقولي خدي يا كسمك يابنت المتناكه أنا هخلي خرمك واسمع زي الشراميط يابن المتناكه ومره واحده لاقتها بتترعش فوقي وزبها ثبت جوايا وبدأت تتاوه جامد وتصوت عرفت أنها بتجبهم وأنا لاقيت نفسي بنطرهم علي السرير تحتي وتاني يوم صحيت من النوم طبعا طيزي كانت وجعاني جدا وكنت مش قادر اقفل رجلي علي بعض زي الست إللي لسه مفتوحه وحضرت الفطار ولبست وانا نازل قبلت نجلاء قدام الشقه اول ما شافتني ضحكت وجت جنب ودني وقالتلي صباحيه مبارك يا عروسه صوتك امبارح كان مسمع في العماره كلها 😂😂 ونزلت وأنا باصص في الارض واتكسفت ارد عليها ومن وقتها بقت مراتي هي ونجلاء علي طول مع بعض وأنا اتصاحبت علي جوز نجلاء وبقينا بنقعد مع بعض كتير أوي حياتي أنا ودنيا بقت حياه ميستريس وسليف بتاعها كانت محددالي يومين في الاسبوع تنكني فيه الخميس والاحد عشان تبدا الاسبوع بنيكه ولو كنت شاطر وبسمع الكلام تنهي الاسبوع بنيكه لخرمي ودنيا قررت انها تقعدني من الشغل عشان ابقي فاضي للرغباتها وشهوتها في أنها تتحكم فيا وتسيطر عليا ونجلاء اشترت الشقه إللي هي قاعده فيها وفتحت شقتنا وشقتها علي بعض وقاعدنا أنا ودنيا وجوز نجلاء ونجلاء في شقه واحده وبقينا ديما أنا وجوز نجلاء لابسين حريمي طول الوقت ولما واحده فيهم تزهق من جوزها كانت بتنيك جوز التانيه وكانت نجلاء عنيفه أوي في اليوم إللي بتتفق فيه أنها تنكني مكان جوزها كنت بخرج من تحتها مفشوخ حرفيا وجسمي كله متبهدل وخرمي اوسع من النفق من إللي بتعمله في طيزي .
 
  • حبيته
التفاعلات: لبوه للنسوان
القصه ممتازه
هل في تكمله ولا خلصت علي كده ؟
 
  • حبيته
التفاعلات: لبوه للنسوان
جامده
 
  • حبيته
التفاعلات: لبوه للنسوان
  • عجبني
التفاعلات: الدولي الزبير
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جميلة اوووى
 
  • حبيته
التفاعلات: لبوه للنسوان
حسيت نفسي فيها اوي
على فكرة أنا دلدول و خدامة و إحنا شبه بعض اوي
ياريت نبقى اصحاب
 
  • حبيته
التفاعلات: لبوه للنسوان
الجزء الاول.
ازيكم أنا أحمد 25 سنه من القاهره أنا اتولد في بيت مكون من امي سلوي الكل في الكل الكلمه كلمتها والشوره شورتها وابويا سامي ملوش لازمه في القصه ولا في الحقيقه طيشه طول عمره شوره امي هي اللي ممشياه وعمره ما يكسر ليها كلمه ابدا واختي الاصغر مني بسنه سلمي وهي ورثه من امي كل حاجه شكلها وجسمها و حتي شخصيتها القويه المسيطره وأنا وارث من أبويا كل حاجه ضعف شخصيته وخضوعه طبعاً اتربيت وكبرت علي ان الست هي الكل في الكل وان الرجاله اتخلقت بس عشان عشان ترضي الستات وتسمع كلامهم لغايت ما بقي شئ اساسي بقيت بدور عليه مع اي بنت بحاول اعرفها أنها تبقي مسيطره زي امي واختي سلمي من ساعه ما بلغت وأنا بتفرج علي افلام سكس وبقرا قصص وطبعا لاني خاضع بالفتره فكانت الافلام والقصص اللي بحبها وبتهيجني هي افلام إللي بتبقي فيها الستات مسيطره علي الراجل وياه بقي لو فيلم ست بتنيك راجل الافلام دي بتموتني حرفيا ديما كنت بتخيل نفسي اني مركوب من امي او اختي ونزلين فيا نيك وفشخ في طيزي وبقيت بعشق الافلام إللي من النوعيه دي وبضرب عشره عليهم وأنا بلعب في خرم طيزي وحتي لما كنت بتفرج علي افلام سكس عاديه كنت بتخيل نفسي مكان الست واني أنا إللي بتناك واللي بيتعمل فيا ولاني طبعا صعب الاقي بنت تعمل معايا كده هنا لاجأت للرجاله الفحول مارست شات وفويسات وفيديو بس كنت باجي عند النيك الفعلي وكنت بخاف اجرب عشان الفضيحه وكده لحد ما دخلت الجامعه واتعرفت علي خالد كان شاب وسيم وامور وكنت بحبه جدآ وبشتهي جدا واوقات كتير كنت بتخيله وهو راكبني وبينيك فيا بس طبعا كنت بخاف اعترف ليه بحاجه زي كده لحد ما في مره قررت اعمل حاجه مجنونه عملت ايميل باسم فيك ودخلت كلمته علي إني واحد تاني وقاعد اتكلم معه عادي علي إني اعرفه وهو ميعرفنيش وبدات اقوله إني معجب بيه وعن ميولي كان غرضي اعرف هو ليه في النوع ده ولا لا بس هو الاول رفض ومع اصراري بدا يجاريني في الكلام وطلب مني اتصور ليه وفعلاً صورتله جسمي اللي كنت بهتم بنظفته جدا ده غير طيزي الكبيره المدوره الحاجه الوحيده اللي ورثتها من امي طبعا شاف جسمي وطيزي من هنا وهو اتوهم وبقي بيكلمني وبيلح عليا ان هو إللي يقابلنبي وطبعا أنا كنت برضو خايف اعترفله اني أنا احمد صاحبه لحد ما في مره كنت قاعد معه علي القهوه وقومت دخلت الحمام وهو شاف التليفون لاني كنت سايبه مفتوح بالغلط وللاسف عرف إني أنا السالب إللي هو بيكلمه ورجع التليفون مكانه عادي ومبينش حاجه بس بعدها بيومين اتصل بيا وقالي اني اجي اقعد معه في البيت لان اهله مسافرين وهو مبضون ومش عايز ينزل وروحت فعلاً وعرفت انو كان مدبرلي خزوق 😂 وعرفني وقتها انو عرف كل حاجه واني مش هخرج من الشقه دي غير لما يفتح طيزي بزبه ويجيب في طيزي لبنه وطبعا مع محولاتي الفشله إني أمشي قررت إني استسلم واعمل إللي كان نفسي فيه وفعلاً ناكني يومها وفتحتي وجبهم في طيزي وبعدها سبني انزل وعلي قد ما كنت زعلان لانو خدعني بس كنت طاير من الفرحه لاني اخيرا اتناكت من خالد اللي ياما حلمت اتناك منه وبعدها قاعدنا سنه مع بعض يعتبر بينكني مرتين تلته في الاسبوع ويمكن اكتر لو عرفنا لحد ما في يوم وأحنا في ربعه كليه وفضلي حاجات بسيطه واتخرج كنا متفقين إني اروح ليه البيت ونقضي يوم مع بعض كله نيك وفشخ في طيزي دخلت اخد دش وانظف نفسي كويس ونفس الغلط سيبت تليفوني بره واختي شافت رساله من خالد كان بعتلي فيها انت فين يا لبوتي طيزك وحشتني وزبي نفسه فيها يلا بقي طبعا قرات الرساله وسابت التليفون مكانه وأنا خرجت ولبست وعرفت ماما إني نازل رايح لخالد وروحت واتناكت منه ولحظي الزفت انو جابهم في طيزي ومرضيش استحمي قبل ما انزل وقالي انزل ولبني في طيزك يا متناك 😂 ونزلت وروحت ودخلت البيت لاقيت امي قاعده مع سلمي اختي وبيبصولي بصه غريبه كده طبعا استغربت بس محطتش في دماغي بس لما دخلت الاوضه اغير واخش استحمي سمعتهم بيتكلموا وسمعت أمي بتقولها أنتي متاكده ياسلمي من إللي بتقوليه ده قالت ايوه يا ماما بقولك شوفتها بعيني قالتلها ده لو كلامك طلع صح ده أنا هنيك إللي جابه الخول ده قالتلها اهو عندك جوه يلا ندخل نتاكد قبل ما يدخل الحمام ينظف نفسه قالتلها يلا وطبعا أنا سمعت كده واترعبت ومبقتش عارف اعمل إيه حسيت إني اتشليت في مخي ولحظه لاقيت أمي واختي داخلين عليا وأمي بتسالني بكل هدوء انت كنت فين قولت وأنا مرعوب ما أنا قولتلك يا ماما اني عند خالد قالتلي كنت بتعملوا إيه قولتلها عادي قاعدين قالتلي بنفس الهدوء يعني مكنش بينيكك يا ابن الخول قولتلك إيه إللي بتقولي ده لا طبعا لاقيت اختي بتقولها هو احنا بتساله ليه احنا نتاكد بنفسنا وراحت جريت عليا وركتني علي السرير علي بطني ومسكت أيدي جامد وثبتني في السرير وراحت امي مسكت رجلي وقلعتني البوكسر وفتحت رجلي جامد وفتحت فلقت طيزي وطبعا لقت لبن خالد نازل منها وده لان أنا خرجت من عند خالد علي البيت علي طول وهو كان ساكن جنبي فملحقش ينشف جامد راحت مزعقه وقالتلي امال لبن مين اللي نازل من خرم طيزك ده يا كسمك اه ياخول يابن الخول ايوه هو انت هتجبهم من بره ما انت طالع خول لبوك يا بن المتناكه وراحت جابت خرزانه من اوضتها كانت ديما بتضربني بيها واوقات بتضرب بيها أبويا لما تتخانق معاه وراحت نزلت بيها علي جسمي وطيزي كانت بتضربني بكل قوتها جسمي كله اتملي علامات من الخرزانه وأنا بصوت وبعيط وبقولها أنا اسف اسف ااااه ياماما اسف طبعا بعد شويه ضرب فيا راحت اختي مسكتها من أيدها وقالتلها انتي كده هتموتي يا ماما سبيه قالتلها سبيني اموته الخول المتناك ده قالتلها لا مش ده الحل سبيه بس يدخل الحمام دلوقتي وينظف الزفت اللي في خرم طيزه ده وينام واحنا شوف حل للموضوع ده وفعلاً سبتني وخرجت ومكنتش عارف اعمل ايه كملت عياط وبعدها دخلت استحميت ودخلت علي سرير طبعا امي منعتني خالص عن خالد واي حد من صحابي كنت محبوس في البيت اليوم كله حتي تليفوني متاخد مني لغايت ما خلصت امتحانات واتخرجت طبعا طول الفتره دي كان متحرم عليا اي حاجه وكل حاجه لغايت ما في يوم كنت قاعد في اوضي مش لاقي حاجه اعملها وكان سلمي وامي قاعدين بره واختي مسكت تليفونها وبتقولها هي دي دنيا يا ماما اللي قولتلك عليها قالتلها ايوه بس دي هتوافق علي اخوكي الخول ده قالتلها ما هي متعرفش انو خول قالتلها بس أنتي كنتي قيلالي قبل كده أنها كانت بتحب واحد وكانت بتنام معه سلمي قالتلها أيوه يا ماما وفيها إيه يعني امي قالت هو إيه إللي فيها إيه هتجوزي اخوكي شرموطه ايوه أنا عايزه اجوزه واحده تكون شخصيتها قويه وتتحكم فيه عشان ميرجعش تاني يتناك بس مش لدرجه واحده شرموطه تجيب واحد ينكها علي سريره قالتلها يا ماما دنيا اكتر واحده تنفع احمد اخويا شخصيتها قويه وبتحب الراجل الضعيف إللي يسمع كلامها وميكسرش كلمه ليها تقوله يمين يبقي يمين شمال يبقي شمال وده إللي ينفع احمد الخول ده وبعدين أنا قولتلك أنها قطعت مع صاحبها ده من ساعه ما سابها وبعدين دي ابوها غني جدا ونفسه يفرح بيها لانها بنته الواحيده ولو هي وافقت علي ابنك ابوها هيدلعوا اخر دلع ادعي بس انها توافق عليه ماما قالتلها خلاص ياسلمي أنا موافقه راحت سلمي ردت عليها طيب يا ماما أنا هزمها عندنا بكره واخلي احمد يقعد معاها ويتكلموا وعايزه ادخل اقول لاحمد عليها واوريهاله أشوف رايه قالتها احا راي ايه هو ليه راي المتناك ده إللي هنقول عليه هيعمله مبقاش غير الخولات إللي يتكلموا كمان وفعلا سلمي عزمت صاحبتها دنيا تاني يوم عندنا وقالتلي هي وماما البس حاجه حلوه كده وعشان اول ما اقولك تيجي تدخل تقعد معاها وتتفهموا أنا عايزاه توافق عليك فاهم يا خول أنت قولتلهم فاهم وفعلاً دنيا جت دنيا قاعدت مع سلمي شويه وبعدين امي قالتلي خد العصير ده دخله ليها واقعد معاها اتكلموا وفعلا دخلت بالعصير كانت دنيا لابسه تيشيرت قصير مبين نص بطنها وفوقه جاكت أطول منه بشويه ولابسه جيب فوق الركبه وقاعده حطه رجل علي رجل حطيت العصير علي الترابيزه وسلمت عليها وسلمي عرفتنا علي بعض وقالتلها ثانيه وهرجعلك تاني يا قلبي وفعلا قامت قاعد أنا ودنيا نتكلم شويه علي الدراسه والشغل وكل ده وهي حطه رجل علي رجل ليه وأنا عيني كل شويه تروح علي فخدها ورجليها راحت قيلالي إيه عجباك قولتلها هي إيه هي قالتلي رجلي فسكت راحت ضحكه وقالتلي أنت كمان عجبني بس ده مش كفايه عشان يبقي في بينا ارتباط أنا وافقت اقعد معاك انهارده عشان اقولك علي الحاجات إللي أنا عايزاها في الراجل إللي هتجوزه وأنت تسمعني وتشوف أنت عايز إيه ها تحب تسمع قولتلها اسمع قالتلي أنا بحب الراجل اللي يسمع كلامي ويعمله وان في البيت الكلمه هتبقي كلمتي أنا إللي اقولك تعمل إيه ومتعملش إيه يعني باختصار أنا هبقي الراجل في البيت وأنا هتبقي الست ده طبعا غير انك ملكش حق في انك تسالني بكلم مين ولا خارجه رايحه فين ولا اي حاجه في الكلام ده واهم حاجه سمعان الكلام أنا بحب الراجل إللي معايا يكون بيسمع كلامي ومطيع ومبحبش الصوت العالي عشان كده عمرك وانت بتتكلم معايا صوت يعلي او تتكلم معايا بصيغه امر أنا بعمل إللي علي هوايا وانت تعمل إللي علي هوايا برضو قبل ما ارد راحت قيلالي متردش دلوقتي فكر وأنا هستني منك الرد وراحت قامت مشيت طبعا أنا دنيا كانت عجباني جدا وعجبني شخصيتها القويه هي البنت إللي أنا بحبها بس معني كلمها برضو إني مش هيبقي ليا راي خالص ولا اي لازمه بس مكنش عندي اي اختيار غير أني اوافق عشان اخلص من قرف امي واختي ووافقت وهي قالت لبوها وروحت اتقدمتلها وابوها وافق وقالي متشلش هم اي حاجه خالص كل تكاليف الجواز عليا والبيت اللي هتقعدوا فيه كمان عليا وانت هتيجي تشتغل عندي في الشركه بتاعتي انا معنديش غير دنيا وكل همي انها تبقي مبسوطه وفعلا عملنا الخطوبه وكل حاجه كانت جاهزه في خلال ست شهور وحددنا الفرح وطبعا هي إللي اختارت كل حاجه حتي الفستان إللي كانت لابسه كان ضيق جدا ومبين بزازها كلها طبعا وقفنا نرقص وهي مبطلتش رقص مع صحابها وعمال تهز في بزازها والناس كلها عينها هتطلع علي بزازها وده خلاني ولعت وزبي بقي واقف وجم شويه ناس من صحابي ومنهم خالد قوموني عشان نرقص وعملوا حواليا دايره وبقوا بيبدلوا عليا بالبعابيص اتهريت بعبيص يومها كان كل واحد فيهم يرزعني بعبوص في طيزي بالدور لحد ما جيه دور خالد إللي أنا نفسي كنت مستني بعبوصه جدآ راح لازق فيا في وسط الزحمه وحط ايده علي طيزي ولزق زبه فيا وقالي في ودني الطيز دي وحشتني بس خالص بقت ملك حد تاني بس لازم اوجب معاك وراح رزعني بعبوص رشق في خرمي جامد وقاعد يلعب بيه شويه علي الخرم واللي ساعده علي كده أن البنطلون ضيق وخفيف وطبعا نقط علي نفسي من الهيجان وزبي بقي واقف علي اخره وخلصنا الفرح وروحت أنا ودنيا دخلت غيرت ولبست قميص نوم احمر شفاف فوق الركبه بشويه وتحت كلوت سبعه وبرا نفس اللون وأنا كمان غيرت وقاعدنا ناكل وبعد ما خلصنا جيت انام جنبها علي السرير راحت قالتلي معلش مش متعوده أنام جنب حد قولتله هو إحنا انهارده ليله دخلتنا وكده يعني اكيد مش هنام دلوقتي راحت ضحكه وقالتلي متخافش هريحك بس مش انهارده لاني تعبانه ومليش مزاج بس اوعدك اول ما ابقي جاهزه هريحك أوي يلا قوم دلوقتي نام في اي اوضه تانيه عشان تعبانه وراحت نايمه طبعا أنا كنت مولع خصوصا مع كميه البعبصه إللي خدها في طيزي وكمان بسبب تحسسي خالد علي خرمي فكنت مولع ومش عارف انام روحت خارج وقولت هضرب عشره وخلاص وقلعت وبدات العب في زبي وبرضو مش عارف اجبهم لاقيت نفسي لا ايرادي ايدي بتنزل علي خرم طيزي وبغمض عيني بتخيل نفسي بتناك من خالد وبدات اهيج جامد وصوتي يعلي وبلعب في طيزي جامد لحد ما نزلتهم .
الجزء الثاني.
نمت وصحيت تاني يوم امي وسلمي جم وكمان اهلي دنيا وقاعدوا معانا شويه وبعدين مشيوا وجينا بليل حاولت برضو اعمل معاها حاجه قالتلي نفس الرد مش قادره ومليش مزاج طبعا خرجت نمت في اوضه تاني زي اليوم إللي قابله وقاعدنا كده اسبوعين من غير ما المسها وبقيت متعود خلاص اني انام في اوضه تانيه واضرب عشره وأنا بلعب في خرم طيزي وبتخيل ان خالد بينكني لحد ما في يوم جيه الليل وروحت خارج من الاوضه عشان انام في الاوضه التانيه راحت مناديه عليا وقالتلي إيه رايح فين قولت رايح انام قالت لا انهارده أنا عايزاك تنام جنبي لاني عايزاك انهارده وهايجه وعايزك تنكني طبعا لاقيتها جرئه زياده بس محطتش في بالي وقولت كويس انها وافقت اني انيكها وروحت نايم عليها وبدات ابوسها واحسس علي جسمها وبزازها وطلعتهم من القميص وبدأت ارضع فيهم وهي كانت بتحسس علي زبي وأنا برضع وراحت زقت راسي وقالت كفايه تعالي دخل زبك ونكني يلا كسي سخن ومولع طبعا أنا استغرب هي بتتعامل معايا علي إني أنا وهي متجوزين بقالنا كتير واني نكتها كذا مره مش علي ان دي اول مره ومفروض إني افتحها بس جراتها دي وترتني راحت نايمه علي ضهرها ورفعت القميص وقالتلي قلعني الكلوت روحت مقلعها الكلوت فتحت رجلها وقالت يلا طلعه ودخله في كسي ورحت منزل البوكسر وكان واقف نص واقفه ومش عايز يقف اكتر من كده راحت بصتله كده وقالتلي ماله مرخي ليه كده قولتله لسه بيقف اهو قالت طب يلا اخلص كسي مولع حولت ادخله مفيش لاني اول مره انيك وكمان من توتري زبي نام اكتر راحت ضحكه وقالت احا هو نام خالص ليه كده انت متاكد انك هتعرف تنيك من غير مساعده خارجيه قولتلها تقصدي إيه دي بس عشان اول مره قالت لا مقصدش يا خول تعالي نام فوقي أنا هتصرف بس اقلع البكوسر خالص طبعا هيجت من الشتيمه لانها اول مره تشتمني وزبي بدأ يقف تاني راحت ضحكه جامده بشرمطه وقالتلي أنت بتهيج من الشتيمه طب تعالي يا متناك نام فوق يلا يا خول زبي بدا يقف اكتر واهيج اكتر علي شتمتها ونمت فوقها راحت ضماني عليها اكتر وراحت حطت أيدها علي طيزي طبعا اول ما ايدها لمست طيزي جسمي كله اتكهرب وهي خدت بالها وبدات تفعص فيها اكتر و اكتر وبعدت بين فلقات طياز وبدات تقرب صباعها من خرمي لسه هتكلم واقولها لا بلاش كده راحت مزعق وقالت مسمعش صوتك انت تنيك وانت ساكت وراحت مقربه صباعها من خرم طيزي لغايت ما بقي صباعها علي خرم طيزي طبعا أنا جسمي كله اترعش وزبي وقف علي اخره وبقي حديده راحت قالتلي يلا دخل زبك بسرعه روحت مدخل زبي في كسها وكسها علي قد ما كان ضيق وسخن فشخ بس كانت مفتوح وخدت زبي كله وده خلاني اضايقت بس هقولها ايه وهي صباعها علي خرم طيزي راحت بدأت تدخل صباعها في طيزي وأنا بدأت ادخل زبي اكتر في كسها وصوت اهاتي بدأ يعلي وصوتها هي كمان بدات ادخل اكتر زبي في كسها وهي بدات تدخل صباعها لاخره في طيزي لغايت ما بقيت بترعش وبصوت جامد وروحت جايبهم جواها راحت زقاني من عليها وقالتلي انزل الحس لبنك من علي كسي روحت نازل لاحس لبني كله من علي كسها وفضلت الحس كسها واصوت لحد ما نزلت عسلها كله في بوقي وبلعته وكان طعمه تحفه قالتلي يلا ننام كنت مكسوف فشخ بقيت حاسس وانا نايم جنبها إني هي إللي كانت بتنكني مش أنا نمت وصحيت تاني يوم قولت اعملها فطار عشان احاول افرحها وفعلاً عملتها فطار بس موضوع انها مفتوحه ده كان لسه في دماغي ومين إللي فاتحها بس قولت لنفسي هتفرق وبعدين ما انت كمان بتتناك واكيد خدت بالها من طيزك الوسعه إللي باينه انك خدت فيها كتير دخلتلها بالفطار وهي صحيت لاقتني محضر ليها فطار ابتسمت وقالت ايه الجمال ده أنا عايزه كده كل يوم وقامت فطرت وأنا قومت وديت الاطباق علي المطبخ وهي جت ورايا وأنا بغسلهم لازقت فيا من ضهري وحطت أيدها علي طيزي وقالت احبك وأنت مطيع كده وبتحاول تبسطني وبدأت تحسس علي طيزي وقالتلي بصوت واطي في وداني اول مره اخد بالي ان طيزك حلوه كده روحت لافف ولسه هتكلم راحت قالتلي اسكت أنا عارفه انت عايز تقول ايه وانك عايز تبرر اللي حصل امبارح وان زبك وقف لما لعبتلك في طيزك صح روحت هازز دماغي بمعني ايوه قالت متفكرش كلكوا كرجاله بتهيجوا من طيازكوا بس تحاولوا تنكروا بس أنا عايزه اقولك انوا ميفرقش معايا أصلا الموضوع ده ولا يفرق معايا حتي انك تطلع راجل ولا لا وراحت ضحكه 😂😂 قالتلي بص يا حبيبي حياتك قبل الجواز حاجه وحياتك دلوقتي حاجه تانيه يعني لو حتي كنت بتتناك قبل ما نتجوز مش هيفرق معايا لانك بعد الجواز مش هتعمل كده صح قولتلها صح قالتلي شاطر وبعدين فيها إيه لما تكون بتتناك وخرمك واسع ماليك حق الصراحة طيزك طريه وملبن روحت ضحكت راحت قالتلي بص طول ما انت مطيع وبتسمع كلامي هدلعك اخر دلع بس لو مسمعتش الكلام وزعلتني هفشخك فاهم قولتلها فاهم قالتلي شاطر وسابتني وراحت تتفرج علي التلفويون المهم عدي اليوم ده عادي جدآ وبليل برضو نيمت معاها ونيكتها وهي برضو بتلعب في طيزها تاني يوم لاقيت الباب بيخبط الصبح روحت فتحت لاقيت واحده في الأربعينات تقريبا قالتلي أنا ام ليلي يا بيه هي الست دنيا موجوده قولتلها ايوه ناديت دنيا وخرجت سلمت عليها وقاعدت تتكلم معاها شويه وبعدها راحت دنيا مناديه عليا روحتلها قالتلي دي ام ليلي الشغاله بتاعتنا أنا طلبت من ماما تجبها عشان تساعدنا في شغل البيت المهم أنا نازله رايحه مشوار اقعد أنت مع ام ليلي وهي هتفهمك كل حاجه ومشيت وأنا مش فاهم هي ليه قالتلي اقعد مع ام ليلي المهم ام ليلي دخلت المطبخ وأنا قاعد قدام التلفزيون شويه ولاقيت ام ليلي بتنادي عليا روحتلها المطبخ لاقيتها بنظف قالتلي في مريله هناك اللبسها وتعالي قولتلها البس مريله ليه قالتلي عشان مراتك قالتلي اعلمك التنظيف والطبخ وقالتلي إني اقف معاك واخليك أنت إللي تطبخ الاكل انهارده كمان قولتلها لا طبعاً دي حاجات ستات أنا اعملها ليه قالتلي بقولك إيه أنا مراتك إللي قالتلي كده عايز تتكلم اتكلم معاها وراحت مطلعه التليفون بتاعها واتصلت علي دنيا وقالتلها أيوه ياست دنيا جوزك مش عايز يتعلم مني حاجه وبتقولي دي حاجات بتاعت ستات راحت دنيا قالتلها افتحي الاسبيكر فتحت راحت دنيا قالتلي في إيه يا احمد مش بتسمع الكلام ليه لسه هرد قالتلي ولا كلمه انت تعمل كل إللي تقولك عليه ام ليلي وإلا انت الحر في إللي هعمله فيك بعد ما ارجع يلا غور وقفلت في وشي رجعت التليفون لام ليلي وأنا مكسوف ووشي في الارض راحت ضحكت ضحكه صفرا كده وأنا بجيب المريله وبلبسها وعيني في الارض قالتلي ما كان من الأول بدات تعلمني انظف الموعين ازاي وامسح إزاي وبدات تعلمني الطبخ وعملت أنا الاكل ودنيا جت وضاقت من الاكل وعجبها وقالت لام ليلي تيجي كل يوم تعلمني حاجات في البيت لغايت ما تخليني ست بيت معتبره وطبعا كانت بنقولها الكلام ده قدامي وأنا كنت مسكوف جدا بس مكنتش قادر اتكلم وفعلاً استمريت علي الحال ده كل يوم اقعد مع ام ليلي تعلمني حاجات في البيت لحد ما اتعلمت كل حاجه في البيت التنظيف والمسح والكنس والطبخ وبقيت ست بيت شاطره وبعدها دنيا قالت لام ليلي متجيش تاني أنا سالتها ليه قالت عشان خلاص مبقتش محتاجها في حاجه ما أنت اتعلمت كل حاجه قولتلها بس أنا هنزل الشغل مع ابوكي يعني مش هبقي فاضي للبيت قالتلي وفيها إيه خلص شغلك وتعالي شوف شغل البيت ولو قصرت سهله هقعدك خالص من الشغل عشان تركز في بيتك قولتلها لا أنا مش عايز اقعد من الشغل قالتلي انت وشطارتك بقي لو مقصرتش هخليك في شغلك وبقيت بروح الشغل وبرجع علي البيت بسرعه أشوف شغل البيت واطبخ واجي اخر الليل ابقي مهدود وادخل اترمي انام وطبعا مش بلمسها غير لما هي إللي تجلها مزاج وكل فين وفين وفضل الحال علي كده مستمر لحد ما في يوم جيه سكن في العماره بتاعتنا راجل ومراته كانوا متجوزين بقالهم خمس سنين الست اسمها نجلاء والراجل رامي الاتنين ساكنوا في الشقه إللي في وشنا في اول كام يوم كانوا هادين جدآ ومحدش كان بيسمع صوتهم لغايت بس بعد اول اسبوع بقوا كل يوم بليل تسمع زعقهم وتسمع صوت نجلاء ديما بتزعق لرامي جوزها وبشتمه شتايم وسخه كتير وهو مكانش في منه اي رد لحد ما في يوم كنا بليل وسمعنا صوت زعيق علي السلم خرجت دنيا وأنا خرجت معاها نشوف في إيه لاقيت نجلاء ماسكه جوزها ونازله فيه ضرب بالاقلام وعماله تشتم فيه وتقوله أنا هربيك يابن المتناكه يا خول أنا هعرف إزاي تتكلم وتعلي صوتك وتتكلم قدامي وعمال تضرب فيه راحت دنيا مسكتها وقالتلها اهدي بس مفيش حاجه تتحل كده ورامي جوزها كان عمال يعيط وعمال يقولها أنا اسف راحت نجلاء قالت لدنيا مراتي سبيني اربيه أنا عارفه الاشكال دي مش بتيجي غير بالضرب بالشبشب علي دماغها راحت دنيا قالتلها تعالي معايا بس وراحت وخداها معاها علي الشقه عندنا وأنا خد رامي جوزها علي الشقه عندهم وأنا بهدي من العياط إللي هو فيه المهم هديته وسيبته في شقته وقولت اروح الشقه عندنا اشوفهم بيقولوا إيه وايه سبب الخناقه دي كلها المهم لاقتهم بيتكلموا دنيا اول ما شافتني رجعت قالتلي ادخل اعمل لانجلاء حاجه تشربها ودخلت المطبخ فعلاً وسمعت نجلاء بتقولها أنا واخده بالي انك متحكمه في جوزك وبتخلي يعمل شغل البيت كنت بشوفه وهو بينظف من الشباك عندنا قالتها أيوه أنا معوداه علي كده من اول جوزنا قالتلها جدعه الرجاله مش بتيجي غير لما تاخد علي دماغهم دنيا قالتلها أيوه بس إيه سبب الضرب إللي ضربتي لجوزك ده كله ده صعب عليا يا شيخه قالتلها ميصعبش عليكي خالي يا ختي ميغركيش العياط إللي بيعيطه ده كله عارفه انا لو مضربتوش العلقه دي كل يوم ميخفش مني ولا يسمع الكلام قالتلها ياه لدرجه دي قالتها ايوه هو أنتي مش بتضربي جوزك ولا إيه قالتها لا هو مش محتاج اضربه هو بيسمع الكلام علي طول قالتلها لا طبعا لازم تضربي الرجاله ياختي لو ملقتكيش شديده كده معاهم مش هتعرفي تسيطري عليهم وبعدين جوزك شكله من النوع الطري إللي سهل تشكلي علي ايدك يعني بزعيقه ولا علقه صغيره كده هتلاقيه بقي شبشب في رجلك بس قوليلي الاول يا دنيا أنتي بتنامي معه قالتلها لا مش علي طول كل فين وفين قالتلها ليه هو مش بيعرف قالتلها لا علي قده بس لازم العبله ورا عشان يشد كده ويعرف يمتعني راحت رقعه ضحكه كلها شرمطه وقالتلها يخيبه ما أنا جوزي كمان كان زب جوزك كده في أول جوزنا قالتلها وعملتي معه إيه قالتلها ولا حاجه ياختي دلوقتي بقيت بركبه قالتلها إزاي نجلاء قالتلها لا دي ليها قاعده علي راحتنا وافهمك كل حاجه بس دلوقتى استأذنك اقوم أنا عشان عايزه انام حبه وقامت وأنا رجعت بالعصير كانت هي مشيت دنيا قالتلي اشربه أنت وتعالي ورايا علي الاوضه عرفت انها هاجت من كلام نجلاء وعايزه تتناك دخلت عليها الاوضه لاقتها نايمه علي السرير ملط وفاتحه رجلها وبتلعب في بزازها روحت مقرب عليها قالتلي اقلع ملط قبل ما تطلع علي السرير قلعت فعلا ولسه هطلع علي السرير عشان ابوسها واحضنها راحت حطت رجلها علي دماغي وقالتلي بوس رجلي شويه طبعا كلمتها دي خلتني ولعت ونزلت علي رجلها ابوس فيها والحسها صباع صباع وبتفنن كده وانا بمشي لساني علي صوابع رجلها الجميله وهي صوتها بدأ يطلع واهاتها عليت وبدات تعصر في بزازها وحلمتها الوقفين اكتر وراحت زقتني برجلها وقالتلي تعالي الحس كسي يا خول يا متناك كسي مولع أنا زبي شد جامد أوي علي شتيمتها دي وطلعت علي السرير الحس كسها وهي خدت بالها من زبي إللي وقف لما شتمتني راحت قالتلي بتحب اشتمك يا احمد قولتلها وأنا بشم في كسها وبنفخ فيه عشان اهيجها اكتر قولتلها أيوه شتمتك بتهيجني أوي راحت ضحكت بشرمطه وقالتلي طب الحس كس مراتك يا شرموط مراتك ونزلت بلساني الحس في كسها والعب بلساني علي شفايفه وبدأت ادخل لساني اخرجه في كسها وانكها بلساني وهي صوت اهاتها علي أوي وبدات تترعش بفخادها وتقفلهم علي راسي لحد ما جابت عسلها كله في بوقي بلعته وقولتلها سكر يا حبيبتي راحت ضحكت وقالتلي أنت لسه طبعا مجبتهمش صح قولتلها ايوه وكملت بغزل ياريت الملكه دنيا تعطف عليا وتخليني اتمتع بالكس التحفه ده قالتلي لا أنت ليك عندي حاجه هتعجبك اكتر بكتير وراحت منيماني علي ضهري ورفعت رجلي وفتحتهم وبلعت صباعها وبدات تحسس بيه علي خرمي طبعا اول ما صباعها لمس خرم طيزي جسمي اترعش واتنفض قالتلي مبسوط يا خول قولتلها وأنا مكسوف ابوصلها ايوه يا حبيبتي قالتلي طب سمعني اهاتك بقي يا شرموطه ودي اول مره تشتمني علي إني بنت وده خلي زبي يشد اكتر ويقف زي الحديده راحت خلتني امسك رجلي واخليهم مرفوعين ومفتوحين وراحت مسكت زبي وبدأت تلعب فيه بايدها وبتلعب بصوبعها في خرمي وبدات اهاتي تعلي وكل ما اتاوه اكتر كل ما تزود في لعبها في زبي ودخول صباعها في خرمي وتقولي صوتي اكتر يا شرموطه صوتي اكتر يا متناكه بريحلك خرم طيزك اهو يا متناكه اوووف طيزك ملبن يا واد ايه الجمال ده ولا اجدعها شرموطه وأنا مش بقول اي حاجه غير ااااه ااااه براحه مش قادر راحت ضرباني علي طيزها ومدخله صباع تاني في طيزي روحت مصوت واهاتي عليت جامد وزاد معاها دخول صوابعها في طيزي لحد ما لاقيت نفسي بجبهم علي أيدها وهي بتلعب في طيزي راحت ضحكه وقالتلي مبروك يا متناك بقيت بتنزل لبنك وانت بتاخد في طيزك زي اللباوي يا لبوه 🥵 .
الجزء الثالث.
وقفنا في الجزء إللي فات لما دنيا مراتي لعبتلي في طيزي بصوابعها وجبتهم علي لعبها في طيزي ونمنا وصحيت الصبح حضرت الفطار ليا ولدنيا مراتي ولبست عشان اروح الشغل لقيت الباب بيخبط فتحت الباب لاقيت نجلاء سلمت عليا وسالتني علي دنيا فدنيا خرجت ليها سلمت عليها وقاعدت وأنا نزلت اروح الشغل بس جالي فضل اعرف هيتكلوا في إيه واسمع وفعلا رجعت وفتحت الباب ودخلت استخبيت من غير ما يخدوا بالهم وسمعت نجلاء بتقولها شكلها كانت ليله حمرا كنت سمعه صويتك من الشقه عندي راحت دنيا ضحكه وقالتلها ولا حمرا ولا حاجه ده يدوب لحس كسي وبعدها جبهم وأنا بلعبله في خرمه المتناك راحت نجلاء رقعه ضحكه شراميطي وقالتلها احا يخيبه ده خول خالص بس حلو ده قالتلها حلو في إيه يعني قالتلها تعملي زي جوزي قالتلها ازاي وأنتي بتعملي جوزك إزاي نجلاء قالتلها جوزي في اول جوزنا كان كده برضو مبيعرفش ينكني غير لما العبله في طيزه كنت بتسحمل في الاول لغايت ما زهقت وقررنا نروح عند دكتوره كويسه كنت شوفتها علي النت وقالتلي هو كويس وأنا هكتبله علي شويه مقويات هنظبط الدنيا عنده بس قالتلي بصوت واطي عايزاكي تجيلي بكره لوحدك قولتلها ماشي وفعلاً روحتلها وهي قالتلي بصي جوزك معندوش اي مانع جسدي في العلاقه بس جوزك زي رجاله كتير مش بتهيج غير من طيازها وده يرجع لحاجات كان بيعملها قبل الجواز سواء كان بيلعب في طيزه او كان بيتناك من حد وده ملوش علاج وهو هيفضل كده قالتلها يعني يا دكتوره هو هيفضل زي ما هو قالتلها أيوه قولتلها يا حظي الاسود قالتلها الدكتوره بس في حل تاني ملوش علاقه بالادويه وأنا جيباكي انهارده لوحدك عشان اقولك عليه قالتلها قولي يا دكتوره قالتلها بس الاول عايزه اعرف أنتي عايزه تكملي مع جوزك ده عشان الحل ده لو بدانا فيه مش هينفع نرجع منه او نبطله لانه هيبقي زي الادمان بنسبه لجوزك قالتلها قولي يا دكتوره أنا لو عندي نيه إني اسيب جوزي مكنتش جيت هنا معه من الاساس وكنت فضحته في وسط عيلته قالتله كويس جوزك من النوع الضعيف اللي ديما بيحب الشخص إللي معه هو اللي مسيطر وده أنا لاحظته جدا في شخصيته من اول ما اتكلمت معه فانا عايزاكي تبقي أنتي الشخص المسيطر عليه في حياته قالتلها وده إيه الاستفاده منه يا دكتوره في العلاقه قالتلها هتفيد طبعا لان ده هيخليه في حاله هياج مستمر لانك موصلاله شعور ديما انو ضعيف وانك اقوي منه وانك ملكه وهو خدام عندك وده هيخليه ديما في اوج شهوته ده غير بقيت الحاجات إللي هقولك تعمليها معه هتخلي ديما علي استعداد في اي وقت انو يمارس الجنس من غير اي تدخل منك كمان ده غير انو هيفيدك كمان في شغل البيت إللي أنتي بمزاجك هتخلي يعمله كله من غير ما يفتح بوقه لا وكمان هيعمله وهو هايج وخايف منك ومن عقابك قالتلها طب واعمل إزاي كده يا دكتوره وكلمت نجلاء لمراتي ان الدكتوره بدأت تعرفها أنها ديما تعامل جوزها بصيغه اوامر وان لو معملهاش هتعمل وهتسوي فيه ولو معملش الحاجه تعمل فيه فعلاً إللي هي هددته بيه يعني لو قالتله هضربك تضربه فعلاً وأنها ديما تتعامل معه بمداء الصواب والعقاب لو عمل إللي هي امرته بيه يتشكر عليه بالطريقه اللي هي تختارها ولو منفذش إللي اتامر بيه تعقبه برضو بالطريقه إللي هي شايفاها ده غير انها قالتلها انك لازم تخلي متيم ديما بشكل جسمك وبؤنثتك وبجمالك وانو يبقي يتمني انو يلمسك بس لكن أنتي مش هتسمحي ليه بده بسهوله ده غير انو لازم يتعلق بملابسك الداخليه زي كلوتاتك وبراهاتك وفضلت تحكلها علي إللي عملته مع جوزها خطوه بخطوه وازاي خلته يبقي مجرد شبشب في رجلها تقلعه وقت ما هي عايزه وتلبسه وقت ما هي عايزه لغايت ما بقي جوزها فعلا هو اللي يتمني ينكها لحد ما في يوم الدكتوره قالتلها جيه وقت اهم حاجه واللي هيخلي جوزك فعلاً شبشب في رجلك وميقدرش يبعد عنك قالتلها إيه يا دكتوره قالتلها لازم برضو تهتمي بمتعته لغايت دلوقتي جوزك منسيش طيزه ولازم تريحي كل فتره عشان تاكدي سيطرتك عليه وممكن تخليها في صيغه حافز ليه انو لو كان شاطر هيكون دي مكأفته قالتلها ماشي يا دكتوره كل فتره كده هكأفه وهلعبله في طيزه قالتلها أنا قصدي تركبي وتنكيه زي ما الرجاله بتنيك قالتلها واعملها إزاي دي يا دكتوره وأنا عندي كس ولا أنتي مش واخده بالك قالتلها لا ما أنا عندي الحل وراحت فتحت الدرج وطلعت منه زب صناعي ومعه كرت قالتلها ايه ده يا دكتوره قالتلها ده زبك الجديد إللي هتركبي بيه جوزك قالتها الزب ده ليه حزام بتلبسي علي وسطك وفيه جزء من جوه كده زي زب صغير هزاز ده هدخلي في كسك والزب إللي من بره ده هدخلي في طيز جوزك وتنكيه بيه وكده كل ما هتنكيه كل ما هتحسي انك أنتي كمان بتتناكي وبكده هتمتعي نفسك وتمتعي وتخلي يفضل تحت رجلك زي ما هو ميقدرش يبعد عنك والكرت ده في تليفون واسم الصفحه إللي بتبيع الازبار الصناعيه هتلاقيه فيها كل الاحجام والالوان عشان لو حبيتي تجيبي حجم مختلف او اكبر والزب ده حجمه مقبول تعرفي تفتحي بيه طيز جوزك وتعودي انك تنكيه وبعدين ابقي بدلي بزب اكبر لما طيزه توسع شويه وبس ياستي بقيت من ساعتها كده مع جوزي واديكي شايفه زي الشبشب في رجلي وميقدرش يفتح بوقه معايا عشان هو عارف مقامه معايا إيه ده غير أني بخلي في البيت يلبس كلوتاتي وقمصان نوم من عندي وبعمله حلاوه عشان جسمه يفضل ناعم واعرفه ديما انو بنسبالي مره شرموطه بتتناك ده غير ان لازم كل خميس في اليله إللي كل الستات بتتناك وتتفشخ من جوزاتها انيكه عشان يحس نفسه مره ده طبعا معادي لو أنا زعلانه منه ومتعاقب مش بنيكه ومقولكيش بقي ساعتها بيبقي مولع إزاي بيبقي قاعد يتلبون عليا ولا المره الشرموطه اللي كسها بياكلها كل ده علشان انيكه طبعا أنا بعد ما سمعت الكلام ده عايز اقولكوا أنا نقط كتير جدا في البوكسر من كتير ما كنت مولع علي الكلام ده وتخيلت نفسي مكان جوزها ودنيا مسكاني ونازله في طيزي نيك بزبها الصناعي دنيا قالتلها هو أنتي عايزاني اعمل مع جوزي كل ده قالتلها أيوه وبعدين جوزك اسهل من جوزي بكتير هو أصلا جاهز مش ناقص بس غير انك تلبسي من كلوتاتك وتنكيه 😂 اكتافيت من إللي سمعته وقولت كفايه أوي كده واتسحبت وخرجت من الشقه من غير ما يحسوا وروحت الشغل وأنا في قمه هيجاني ومش عارف ابطل تفكير في الكلام بتاع نجلاء ولا قادر ابطل اتخيل نفسي بتناك وبتفشخ من دنيا وأنا لابس كلوتها خلصت شغلي ورجعت علي البيت لاقيت دنيا نايمه عملت الغداء وحضرته كانت هي صحيت اتغدينا وقالتلي هو انتي مضفتش الشقه ليه وأنا كنت لسه منضفها أصلا قولتلها لا أنا منضفها قالتلي هو أنا عاميه يعني بقولك متنضفتش قولتلها أنا لسه منضفها راحت ضربني بالقلم ودي كانت اول مره دنيا تمد أيدها عليا وقالتلي أنت بترد عليا يا كسمك طب أنا هعرفك إزاي ترد عليا وراحت رزعاني قلم تاني وسحبتني علي الاوضه .
الجزء الرابع.
وقفنا في الجزء إللي فات ان مراتي دنيا ضربتني بالقلم وخدتني علي الاوضه واول ما دخلت الاوضه عرفت أنها محضرالي ليله ولا في الاحلام لاني لاقيت كلوت وبرا من بتوعها محطوتين علي السرير وجنبهم خرزانه وقالتلي اقلع يا متناك ملط سكت شويه وأنا مش عارف هتعمل معايا إيه راحت لطشاني قلم جامد وقالتلي مسمعتش يا كسمك طبعا ما هيجان اليوم إللي كنت فيه ومع شتمتها ليا وضربها ليا ولعت فشخ ولاقتني بجبهم علي نفسي روحت قالع بسرعه قبل ما تضربني تاني وهي لاحظت اني جبتهم في هدومي راحت ضحكه وقالتلي ما ده اخرك يا خول تجبهم علي نفسك وأنا بضربك بس وفر مجهودك لان هتضرب كتير انهارده وراحت قالتلي البس الكلوت والبرا دول ولبستهم فعلا وكان شكل طيزي في الكلوت بتاعها حاجه توقف الزب لان طيزي كبيره ومرفوعه قالتلي اسمع بقي يا كسمك من النهارده مشفكش لابس بوكسرات خالص طول ما أنت في الشغل او في البيت تلبس كلوت والبوكسرات دي هرميها خالص وهجبلك كلوتات ليكي قولتلها فاهم يا دنيا راحت رزعاني قلم جامد وقالتلي اسمها ستك دنيا يا متناك مسمعش كلمه دنيا حاف دي خالص فاهم قولتلها فاهم ياستي دنيا قالتلي شاطر بس هتتعاقب علي انك ترد عليا يا كسمك وراحت رمياني علي السرير علي بطني وشدتني وخلت رجلي تبقي لمسه الأرض وبطني علي السرير ومسكت الخرزانه وقالتلي عقابك ٢٠ خرزانه علي طيازك يا خول وكل ضربه تنزل علي طيزك تقول العدد بتاعها لو ضربه مقولتش العدد بتاعها هعدها تاني وبعد ما اخلص لو اهاتك وصويتك وانت بتضرب معجبنيش هعيد تاني وفعلا بدأت تضرب وبدات اعد ومع كتر الضرب طيزي بدأت تحمر وتوجعني فشخ وبدات اهاتي وصويتي يعلي وبدات اصوت جامد لحد ما خلصت العشرين ضربه وراحت قالتلي شاطر وعشان أنت عجبتني ليا عند مكافاه وراحت ناحيه الدولاب وفتحته وخرجت منها حاجه مكنتش شايفها لأني كنت لسه نايم ببطني علي السرير المهم حسيت أنها بتقرب عليا وببص ورايا والاقيها لابسه زب صناعي علي وسطها وبتحط عليه جيل كده وبتقولي جاهز عشان تتناك بجد يا كسمك وده مكافأه ليكي عشان استحملت العقاب طبعا أنا بس لمحتها وهي لابسه الزب علي وسطها وخرمي بدا ينبض جامد ويفتح ويقفل وولع جامد اوي هي دهنت خرمي بالكريم إللي معاها وبدأت تبعبصني بصوابعها الاول وحطت راس زبها علي خرم طيزي وقالتي عايزه يا متناك قولتلها ايوه ياستي راحت ضرباني علي طيزي وقالتلي عايزه فين يا كسمك قولتلها عايزه في طيزي يا ستي راحت مدخله كله في طيزي وهو مكانش كبير زي زب خالد بس لاني بقالي فتره كبيره متناكتش وجعني جامد وصوت وهي سابته شويه في طيزي وبدأت تنيك وأنا بدأت اتاوه جامد كان واحشني النيك اوي اخيرا يا دنيا بتنكيني زي ما تخيلت كتير اني نفسي اتناك من واحده اهو دلوقتي أنا مركوب وبتناك وبتفشخ من واحده ومش اي واحده دي دنيا مراتي هي إللي ركباني نازله نيك فيا وكل شويه تنزل أيدها علي زبي وتلعب فيه وهي بتنيك في طيزي جامد وأنا عمال اقولها ااااااه مش قادر اوووف زبك تحفه في طيزي اااااه براحه خرمي فشخني قويه وهي نازله ضرب بايدها علي طيزي وبترزع جامد أوي في خرمي وبتقولي خدي يا كسمك يابنت المتناكه أنا هخلي خرمك واسمع زي الشراميط يابن المتناكه ومره واحده لاقتها بتترعش فوقي وزبها ثبت جوايا وبدأت تتاوه جامد وتصوت عرفت أنها بتجبهم وأنا لاقيت نفسي بنطرهم علي السرير تحتي وتاني يوم صحيت من النوم طبعا طيزي كانت وجعاني جدا وكنت مش قادر اقفل رجلي علي بعض زي الست إللي لسه مفتوحه وحضرت الفطار ولبست وانا نازل قبلت نجلاء قدام الشقه اول ما شافتني ضحكت وجت جنب ودني وقالتلي صباحيه مبارك يا عروسه صوتك امبارح كان مسمع في العماره كلها 😂😂 ونزلت وأنا باصص في الارض واتكسفت ارد عليها ومن وقتها بقت مراتي هي ونجلاء علي طول مع بعض وأنا اتصاحبت علي جوز نجلاء وبقينا بنقعد مع بعض كتير أوي حياتي أنا ودنيا بقت حياه ميستريس وسليف بتاعها كانت محددالي يومين في الاسبوع تنكني فيه الخميس والاحد عشان تبدا الاسبوع بنيكه ولو كنت شاطر وبسمع الكلام تنهي الاسبوع بنيكه لخرمي ودنيا قررت انها تقعدني من الشغل عشان ابقي فاضي للرغباتها وشهوتها في أنها تتحكم فيا وتسيطر عليا ونجلاء اشترت الشقه إللي هي قاعده فيها وفتحت شقتنا وشقتها علي بعض وقاعدنا أنا ودنيا وجوز نجلاء ونجلاء في شقه واحده وبقينا ديما أنا وجوز نجلاء لابسين حريمي طول الوقت ولما واحده فيهم تزهق من جوزها كانت بتنيك جوز التانيه وكانت نجلاء عنيفه أوي في اليوم إللي بتتفق فيه أنها تنكني مكان جوزها كنت بخرج من تحتها مفشوخ حرفيا وجسمي كله متبهدل وخرمي اوسع من النفق من إللي بتعمله في طيزي .
جميله اوي
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%