NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

M3x

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اولا عذرا لو الموضوع مش في مكانه اامناسب ...

انا شخص عادة لا افضل الكلام مع ناس صغيرة نسبيا في السن الا قليل يعني مفيش سبب محدد بس مش ببقى حاسس براحة يمكن ده يكون غريب شوية لاني مش كبير يعني 27 سنة بس افضل ان اللي اتكلم معاه يكون فوق ال 40 مثلا او اقل

وعشان محدش يفهم غلط او يعترض انا مش دي طبيعتي في العموم انما انا اقصد فيما يخص رغباتي الجنسية وانا هنا تحديدا اقصد اني اكون طرف تالت مع شخص والمدام بتعته وبطبيعة الحال الشخص ده لازم يكون عنده ميول تحرر أو (دياثة) ومش عارف الكلام ده في مشكلة هنا ولا لا بس ممكن كمان لو الميول دي عنده ناحية بنته كمان بس طبعا طبعا طبعا تكون كبيرة مش طفلة ولا قاصر..

اظن كده ممكن يكون وضح شوية ليه مش بفضل يكون كلامي مع ناس صغيرة في السن بسبب حساسية الموضوع وللاسف كثرة المراهقين اللي يفضل يقول امي واختي ومش عارف ايه ومراتي وهو يكون مش متجوز اساسا وده هيدخلني في عك مع ناس معندهاش الميول دي اساسا وعذرا على اللفظ مجرد شباب حيحانين وخلاص...

فضفضة...
الصورة ملهاش علاقة باي حاجة بس محبتش الموضوع يبقى فاضي
FB IMG 1657352459679

• عجبني
التفاعلات: Sandro و تيار
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%