NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة ديوث امه واخته -حتى الجزء الثاني 18/4/2024

حامد الجن

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
19 مارس 2022
المشاركات
12
مستوى التفاعل
23
نقاط
418
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا احمد ٢٠سنه طول في كليه تجاره
وانتي مريم ٢٣ سنه مخلصه كليه حقوق
امي سناء ٤١ سنه ممرضه
وبابا ٤٦ سنه شغال مدرس


باقي الشخصيات هتظهر في القصه


البدايه


انا شاب قاعد في البيت عاطل مش شغال ومن وانا صغير وانا بشوف امي واختي بلبس البيت علي طول وكنت دايما هايج عليهم وابويا بحكم شغله من المدرسه للدروس وبييجي البيت علي قد النوم وانا كل يوم مبعملش حاجه غير ضرب العشره علي السكس وجسم امي واختي وفي مره قومت ادخل الحمام بليل سمعت صوت جاي من اوضه ابويا وامي روحت اسمع لاقيتهم بيضحكو بصيت من خرم الباب لاقيت امي عماله تمص في زب ابويا وشويه وابويا نزل يرضع في بزازها وامي عماله تتاوه وشويه ونزل علي كسها قعد يلحس في شويه وامي عماله تقوله يالا يابن المتناكه نيكني لاقيت ابويا هتج اكتر انا استغربت من طريقه امي مع ابويا واول ما ابويا دخل زبره في امي مكملش ٣دقايق وجابهم امي راحت سحباله شخره قالتله يعني انت هيجتني وتجيبهم بسرعه يا عرص ولاقيت ابويا بيقولها انا هنام عشان المدرسه الصبح قالتله نام يا كسمك وانا هريح نفسي من اليوم ده وانا بدأت افكر في امي بطريقه غبيه اللي انا لازم انيكها باي طريقه صحيت الصبح لاقيتها لابسه قميص نوم يدوب مغطي طيزها بالعافيه واختي لابسه تشيرت كت وشورت لحد فوق الركبه وانا قاعد مركز معاهم بقول لامي مش راحه الشغل ولا ايه قالتلي لا هروح بالليل قولتلها تمام وقعدنا فطرنا وانا كركز مع امي ولقيت عالمغرب كده امي لبست عبايه سمره بس ماسكه علي جسمها علي الاخر استغربت اللي هيا هتنزل كدا بس قولت عادي وقعدت انا واختي في البيت وانا هيجان وكل واحد قاعد في اوضته شويه وقلت اروح اشوف اختي كده ولسه بفتح الباب سمعت صوت آهات فتحت الباب لقيت اختي في دنيا تانيه وبتكلم واحد فيديو كول وعماله تلعب في كسها وتفرك في بزازها هجت ومعرفش انا سكت ازاي علي اللي انا شوفتهبس لقيت نفسي هايج علي اخري شويه واختي خلصت وانا كنت جيبتهم في البوكسر من غير ما المس بتاعي واول ما خلصت انا طلعت اجري علي اوضتي وشويه لقيتها جات عندي الاوضه وهي بتبصلي وتضحك وقعدت جمبي علي السرير ولقيتها بتقولي عجبك اللي شوفته انا اتصدمت قولتلها شوفت ايه قالتلي متحورش عليا انا شايفاك من اول ما دخلت الاوضه بس كملت لما لقيتك مبسوط وراحت مكمله كلامها قالتلي متقلقش ده صحبي واحنا بنعمل كل حاجه مع بعض بس لسه سليمه قولتلها ازاي قالتلي بينكني من طيزي بس انا بسمع الكلام وهايج ولقيتها لاحظت كده راحت ماسكه بتاعي من فوق البنطلون انا اتخضيت قالتلي لو عايز تتغرج المره الجايه معنديش مانع قولتلهاازاي قالتلي انا معايا مفتاح الشقه اللي احنا بنتقابل فيها هخليك تروح وتستخبي في مكان هناك هتشوف منه كل حاجه قولتها ماشي ولقيتها طلعت زوبري وقعدت تمص فيه وجبتهم بسرعه في بوقها لقيتها قالتلي انا قولت عليك خول و**** وقالتلي تعالي كده وريني طيزك لتكون بتتناك ومحدش عارف سيبتلها نفسي وانا مستغرب من اللي بيحصل ونمت علي بطني وهي بتبص قالتلي مانت سليم اهو وقعدت تبعبص فيا وانا هجت تاني واول ما لقت زوبري وقف قعدت تضحك وشويه سمعنا صوت الباب بيتفتح اتخضينا وقومنا عدلنا هدومنا بسرعه وقومنا نشوف مين

لو عايزتعرف مين اللي جه استني الجزء التاني

الجزء الثاني

بعد ما عدلنا نفسنا انا واختي قومنا لقينا ابويا هو اللي جه والتوتر باين عليا انا واختي وقعدنا اتعشينا وشغالين نبص انا واختي من تحت لتحت وخلصنا اكل وقعدنا شويه مع بابا وبعدين بابا دخل ينام وانا واختي قعدنا شويه ولقيتها بتقولي
ايه رايك تيجي نكمل بصتلها وقولتلها عادي قالتلي طب يالا وقمنا دخلنا اوضتها وقفلت الباب من جوه ولقيتها خلعت ووقفت ملط قدامي وانا تنحت في جسمها وزوبري وقف وهي لاحظت لاقيتها قربت مني ومسكت زبي من عالبنطلون وقالتلي هو واقف كده ليه يا عرص وانا واقف مش عارف اتكلم ولقيتها بدات تقلعني وانا مستسلم لها وسايبها تعمل اللي هي عايزاه
قعدت لعب في بتاعي وشويه ونزلت تمص فيه وانا علي اخري ولقيتها بتقولي خساره الزب ده يكون عند خول زيك ومره واحده نطرت لبني علي وشها وغرقت وشها وهيا راحت مطلعه لسانها وقعدت تجيب بلسانها وتحطو جوا بقها وتفتح بقا توريني اللبن وتلعب باللبن في بقها شويه وراحت بلعاه كله وقالتلي تعالي نظف وشي ودوق لبنك وقفت متنح شويه راحت قالتلي يلا تعالي يا عرص اخلص ولقيتها قامت وقالتلي استني هنا هجيلك تاني وراحت وجات لقيتها ماسكه ازازه زيت وخياره ولقيتها داخله عليا وجات قعدت جنبي وخلتني نمت علي بطني وحطت زيت علي خرم طيزي وقعدت تبعبصني ودخلت صابع فيها واتوجعت بعد ما اتعودت عليه دخلت التاني وشويه ودخلت التالت وقعدت لحد ما اتعودت عليهم ولقيتها طلعت صوابعها وحطت زيت وجات تدخل الخياره في طيزي قعدت تدخلها واحده واحده وانا عمال اتاوه وصوتي علي
وهي عماله تدخلها وتطلعها ولقيت زبي عمال ينقط لبن وشيه ولقيتها اتعدلت وقالتلي تعالي بقا عشان انا هجت وجبت اخري
ولقيتها نامت علي ضهرها وفتحت رجليها وقالتلي انزل تعالي الحس كسي يالا وانا نزلت زي الاهبل وقعدت امص واعض في زنبورها وهي بتتلوي تحتي ولقيت نافوره عسل ضربت في وشي وانا قعدت اخد في بوقي وابلعهم واتقلبت علي بطنها وعملت وضع الدجوي وببص علي طيزها لقتها مفتوحه قالتلي العب في طيزي شويه قعدت العب فيها شويه لقتها بتقولي تكني بقا يالا جيت انكها بزبي لقتها لفت وراحت لطشاني بالقلم وقالتلي انت متناك انت اخرك تتناك بس وراحت مدياني الخياره قالتلي بالخياره يا خول روحت مسكت الخياره جيت ادخلها في طيزها لقيتها دخلت كلها ودخلت بسهوله قعدت انيك فيها شويه بالخياره لحد ما لقيتها بتتشنج وراحت جايبه وغرقت ملايه السرير قومنا وبصينا في الساعه لاقينا الساعه ٥ونص اختي قالتلي قوم يالا استحمي والبس يالا عبقال ما اغير الملايه استحميت وخلصت واختي دخلت بعدي وقعدت قدام التليفيزيون اختي طلعت وقالتلي هحضر اي اكل عشان انا جوعت هتاكل معايا قولتلها ماشي دخلت عملت اكل وجات كلنا وعملت شاي وقعدنا انا عمال ابوصلها وساكت لقتها قالتلي متقلقش وقت النيك حاجه اي وقت تاني احنا اخوات زي ما احنا قولتلها تمام قالتلي بس في حاجه كده شاغله دماغي بقالها فتره قولتلها اي قالتلي اوقات كتير الاقي امك بتتكلم في التليفون واجي اخش عليها الاقيها تسيب التليفون علي طول وتتخض والتوتر يبان عليها قولتلها انا ملاحظ اللي هيا متغيره برضو اخر فتره قالتي مسير المستخبي هيبان بس عايزين نركز شويه معاها عشان هي وراها سر اكيد قولتلها سيبها علي ****
وشويه وامي جات من بره وكان النهار طلع وامي زعقت عشان سهرانين لحد الصبح وقالت خشو نامو يالا ودخلنا كل واحد علي اوضته



انتظرو الباقي بكره ان شاء ****
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: نبيلة, ابن منال الديوث, الشبكشى و 18 آخرين
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: Kingmero
بكره هنزل
 
ممكن حد يعرفتي ازاي ادمج باقي الاجزاء
 
  • عجبني
التفاعلات: elgazaar
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا احمد ٢٠سنه طول في كليه تجاره
وانتي مريم ٢٣ سنه مخلصه كليه حقوق
امي سناء ٤١ سنه ممرضه
وبابا ٤٦ سنه شغال مدرس


باقي الشخصيات هتظهر في القصه


البدايه


انا شاب قاعد في البيت عاطل مش شغال ومن وانا صغير وانا بشوف امي واختي بلبس البيت علي طول وكنت دايما هايج عليهم وابويا بحكم شغله من المدرسه للدروس وبييجي البيت علي قد النوم وانا كل يوم مبعملش حاجه غير ضرب العشره علي السكس وجسم امي واختي وفي مره قومت ادخل الحمام بليل سمعت صوت جاي من اوضه ابويا وامي روحت اسمع لاقيتهم بيضحكو بصيت من خرم الباب لاقيت امي عماله تمص في زب ابويا وشويه وابويا نزل يرضع في بزازها وامي عماله تتاوه وشويه ونزل علي كسها قعد يلحس في شويه وامي عماله تقوله يالا يابن المتناكه نيكني لاقيت ابويا هتج اكتر انا استغربت من طريقه امي مع ابويا واول ما ابويا دخل زبره في امي مكملش ٣دقايق وجابهم امي راحت سحباله شخره قالتله يعني انت هيجتني وتجيبهم بسرعه يا عرص ولاقيت ابويا بيقولها انا هنام عشان المدرسه الصبح قالتله نام يا كسمك وانا هريح نفسي من اليوم ده وانا بدأت افكر في امي بطريقه غبيه اللي انا لازم انيكها باي طريقه صحيت الصبح لاقيتها لابسه قميص نوم يدوب مغطي طيزها بالعافيه واختي لابسه تشيرت كت وشورت لحد فوق الركبه وانا قاعد مركز معاهم بقول لامي مش راحه الشغل ولا ايه قالتلي لا هروح بالليل قولتلها تمام وقعدنا فطرنا وانا كركز مع امي ولقيت عالمغرب كده امي لبست عبايه سمره بس ماسكه علي جسمها علي الاخر استغربت اللي هيا هتنزل كدا بس قولت عادي وقعدت انا واختي في البيت وانا هيجان وكل واحد قاعد في اوضته شويه وقلت اروح اشوف اختي كده ولسه بفتح الباب سمعت صوت آهات فتحت الباب لقيت اختي في دنيا تانيه وبتكلم واحد فيديو كول وعماله تلعب في كسها وتفرك في بزازها هجت ومعرفش انا سكت ازاي علي اللي انا شوفتهبس لقيت نفسي هايج علي اخري شويه واختي خلصت وانا كنت جيبتهم في البوكسر من غير ما المس بتاعي واول ما خلصت انا طلعت اجري علي اوضتي وشويه لقيتها جات عندي الاوضه وهي بتبصلي وتضحك وقعدت جمبي علي السرير ولقيتها بتقولي عجبك اللي شوفته انا اتصدمت قولتلها شوفت ايه قالتلي متحورش عليا انا شايفاك من اول ما دخلت الاوضه بس كملت لما لقيتك مبسوط وراحت مكمله كلامها قالتلي متقلقش ده صحبي واحنا بنعمل كل حاجه مع بعض بس لسه سليمه قولتلها ازاي قالتلي بينكني من طيزي بس انا بسمع الكلام وهايج ولقيتها لاحظت كده راحت ماسكه بتاعي من فوق البنطلون انا اتخضيت قالتلي لو عايز تتغرج المره الجايه معنديش مانع قولتلهاازاي قالتلي انا معايا مفتاح الشقه اللي احنا بنتقابل فيها هخليك تروح وتستخبي في مكان هناك هتشوف منه كل حاجه قولتها ماشي ولقيتها طلعت زوبري وقعدت تمص فيه وجبتهم بسرعه في بوقها لقيتها قالتلي انا قولت عليك خول و**** وقالتلي تعالي كده وريني طيزك لتكون بتتناك ومحدش عارف سيبتلها نفسي وانا مستغرب من اللي بيحصل ونمت علي بطني وهي بتبص قالتلي مانت سليم اهو وقعدت تبعبص فيا وانا هجت تاني واول ما لقت زوبري وقف قعدت تضحك وشويه سمعنا صوت الباب بيتفتح اتخضينا وقومنا عدلنا هدومنا بسرعه وقومنا نشوف مين

لو عايزتعرف مين اللي جه استني الجزء التاني
ياريت تطول والاجزاء وكمان اكيد مش اول ماختك هتجى جنبك هتقلب خول وديوث اكيد ف حاجة وصلتك لكدة واكيد مكتشفتش انها شرموطة فجأة
 
ممكن حد يعرفتي ازاي ادمج باقي الاجزاء
اكتب الجزء الجديد في تعليق
وبعد كده اتواصل مع مشرفين القصص واطلب دمج الجزء لباقي القصة
 
  • عجبني
التفاعلات: yoyo001
بداية حلوة كمل
 
ممكن حد يعرفتي ازاي ادمج باقي الاجزاء
قصيتك جميله يا حامد 🌺
لو حابب تكمل كتابه تكتب الجزء الثاني هنا كتعليق منفرد
وبعدين في قسم موحد الكتاب القصص حضرتك هتعلق فيه وتطلب اضافه الجزء الثاني والثالث وهكذا
 
انا احمد ٢٠سنه طول في كليه تجاره
وانتي مريم ٢٣ سنه مخلصه كليه حقوق
امي سناء ٤١ سنه ممرضه
وبابا ٤٦ سنه شغال مدرس


باقي الشخصيات هتظهر في القصه


البدايه


انا شاب قاعد في البيت عاطل مش شغال ومن وانا صغير وانا بشوف امي واختي بلبس البيت علي طول وكنت دايما هايج عليهم وابويا بحكم شغله من المدرسه للدروس وبييجي البيت علي قد النوم وانا كل يوم مبعملش حاجه غير ضرب العشره علي السكس وجسم امي واختي وفي مره قومت ادخل الحمام بليل سمعت صوت جاي من اوضه ابويا وامي روحت اسمع لاقيتهم بيضحكو بصيت من خرم الباب لاقيت امي عماله تمص في زب ابويا وشويه وابويا نزل يرضع في بزازها وامي عماله تتاوه وشويه ونزل علي كسها قعد يلحس في شويه وامي عماله تقوله يالا يابن المتناكه نيكني لاقيت ابويا هتج اكتر انا استغربت من طريقه امي مع ابويا واول ما ابويا دخل زبره في امي مكملش ٣دقايق وجابهم امي راحت سحباله شخره قالتله يعني انت هيجتني وتجيبهم بسرعه يا عرص ولاقيت ابويا بيقولها انا هنام عشان المدرسه الصبح قالتله نام يا كسمك وانا هريح نفسي من اليوم ده وانا بدأت افكر في امي بطريقه غبيه اللي انا لازم انيكها باي طريقه صحيت الصبح لاقيتها لابسه قميص نوم يدوب مغطي طيزها بالعافيه واختي لابسه تشيرت كت وشورت لحد فوق الركبه وانا قاعد مركز معاهم بقول لامي مش راحه الشغل ولا ايه قالتلي لا هروح بالليل قولتلها تمام وقعدنا فطرنا وانا كركز مع امي ولقيت عالمغرب كده امي لبست عبايه سمره بس ماسكه علي جسمها علي الاخر استغربت اللي هيا هتنزل كدا بس قولت عادي وقعدت انا واختي في البيت وانا هيجان وكل واحد قاعد في اوضته شويه وقلت اروح اشوف اختي كده ولسه بفتح الباب سمعت صوت آهات فتحت الباب لقيت اختي في دنيا تانيه وبتكلم واحد فيديو كول وعماله تلعب في كسها وتفرك في بزازها هجت ومعرفش انا سكت ازاي علي اللي انا شوفتهبس لقيت نفسي هايج علي اخري شويه واختي خلصت وانا كنت جيبتهم في البوكسر من غير ما المس بتاعي واول ما خلصت انا طلعت اجري علي اوضتي وشويه لقيتها جات عندي الاوضه وهي بتبصلي وتضحك وقعدت جمبي علي السرير ولقيتها بتقولي عجبك اللي شوفته انا اتصدمت قولتلها شوفت ايه قالتلي متحورش عليا انا شايفاك من اول ما دخلت الاوضه بس كملت لما لقيتك مبسوط وراحت مكمله كلامها قالتلي متقلقش ده صحبي واحنا بنعمل كل حاجه مع بعض بس لسه سليمه قولتلها ازاي قالتلي بينكني من طيزي بس انا بسمع الكلام وهايج ولقيتها لاحظت كده راحت ماسكه بتاعي من فوق البنطلون انا اتخضيت قالتلي لو عايز تتغرج المره الجايه معنديش مانع قولتلهاازاي قالتلي انا معايا مفتاح الشقه اللي احنا بنتقابل فيها هخليك تروح وتستخبي في مكان هناك هتشوف منه كل حاجه قولتها ماشي ولقيتها طلعت زوبري وقعدت تمص فيه وجبتهم بسرعه في بوقها لقيتها قالتلي انا قولت عليك خول و**** وقالتلي تعالي كده وريني طيزك لتكون بتتناك ومحدش عارف سيبتلها نفسي وانا مستغرب من اللي بيحصل ونمت علي بطني وهي بتبص قالتلي مانت سليم اهو وقعدت تبعبص فيا وانا هجت تاني واول ما لقت زوبري وقف قعدت تضحك وشويه سمعنا صوت الباب بيتفتح اتخضينا وقومنا عدلنا هدومنا بسرعه وقومنا نشوف مين

لو عايزتعرف مين اللي جه استني الجزء التاني
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: Shin906
كمل جميلة جدا بس برضو خليك فحل وديوث مع بعض يعني تنيكهم وتعرص عليهم
 
  • عجبني
التفاعلات: احمد الزين
تم اضافة الجزء الثاني
 
  • حبيته
التفاعلات: احاوى
عيله شراميط
انيكهم وانت معاهم
 
  • عجبني
التفاعلات: ابراهيم علي احمد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%