NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مريض نفسى

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
انا لم قلت نفسى فى خمسه ايون بس ده عن شخصيتى انا اما زوجتى هى محترما. ومتدينا جدا. وكنت اتمن اتجوز وحده لبوه شمال عشان نعمل كل الا يجى فى عقلى

image

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: الصقر_الجارح, mostar, mido 16 و 3 آخرين
بقولك انا عايزك تكلمنى خاص

• عجبني
التفاعلات: مريض نفسى
انا لم قلت نفسى فى خمسه ايون بس ده عن شخصيتى انا اما زوجتى هى محترما. ومتدينا جدا. وكنت اتمن اتجوز وحده لبوه شمال عشان نعمل كل الا يجى فى عقلى

image
عادي انت ممكن تتجوز متدينه و تفشخ كسمها علي السرير

• عجبني
عادي انت ممكن تتجوز متدينه و تفشخ كسمها علي السرير
اجمل شى. لم اخليه تلبس ال**** على الحم وانزله الشارع

image
ومالو تقدر تعملها زي متحب

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

image
احا دي مراتك 😯
يانھار ابيض ياسطا ليك حق تدخل مصحھ 🙂

image

• عجبني
فكر مريض

• حبيته
  • أتفق
التفاعلات: PepOoz69 و الأستاذ المنحرف
على الطبيعه لم تلقى لحمه عمال يترج من اى حاجه
احا انا انيكھا كل ثانيھ
كل لحظھ
اخد اجازھ من الشغل ليھا ھي مخصوص 😁

• عجبني
ليه دى متعه
فكر ف الموضوع بكل جوانبة مش الجانب الجنسي بس هتلاقي كلامي صح مش بقولك ان متنيكش وكدا لا دي اسرار بين زوجين وينفع تعمل كل حاجة بينك وبين مراتك ف حدود الحلال طبعا وبكدا هتلاقي المتعة الحقيقية والمتتة الحقيقية انك تمتلك جوهرة لا يعلم عنها غيرك

image
بنفس المؤخره ؟

فكر ف الموضوع بكل جوانبة مش الجانب الجنسي بس هتلاقي كلامي صح مش بقولك ان متنيكش وكدا لا دي اسرار بين زوجين وينفع تعمل كل حاجة بينك وبين مراتك ف حدود الحلال طبعا وبكدا هتلاقي المتعة الحقيقية والمتتة الحقيقية انك تمتلك جوهرة لا يعلم عنها غيرك
انت صح بس دى ميولى وبكون مبسوط كده

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%