NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
صحيت الصبح على تخبيط وزعيق كالعادة ..بس المرةدي ...انت طالق ياوليه طالق طالق ..ليه بس ياحاج اتهورت ..ملكش في انت غور من قدامي غور ..دخلت الحمام مبضون ومش عارف اعمل ايه كنت لسا عيل 16 سنة وانا اللي هاشيل العيلة ما الحاجة هي اللي كانت شغالة خدامة واهي اتطلقت..استحميت وطلعت عملت فطار وكلت.. قبل ماكمل هاعرفكوا بالشخصيات
حسام بطل القصة طويل قمحاوي 175سم وطالع اقرع لابويا..جابر ابو حسام 52سنة ضرير ملوش اضوار في قصتنتا ..شريفة 46سنة ام حسام ليها ادوار بعدين ..نرجع لقصتنا طلعت(امي كانت لمت هدومها وابويا كتبلها اللي ليها في القايمة) قعدت مع ابويا واديتله سجارة وولعتله ..ايه ياحاج ايه اللي حصل ..يابني مش عارف اقولك ولا..خلاص هاقولك بص ..امك يعني امك راحت في السكة الشمال وبروح شقق حمرة ..انا بلمت ..امي بتتناك احيه احيه وبتاكلنا م الحرام ..قمت سيبته ودخلت اوضتي بعيط هاعمل ايه ..عدت الايام ونزلت اشتغلت صبي كهربائي بيومية 30 جنيه طبعا مبتفضيش اكلنا وشربنا ومصاريف دراستي ف تقشفنا جامد سنتين كهلم ديون وقرف لغتية مبقيت افهم في الصنعة وباخد نسبة كويسة من الشغلانة و داخل عليا ثانوية عامة بس بدأت حياتي تتغير اول ماعرفت اللي جات سكنت جمبنا الارملة خضرة ام عزة 31 سنة 165سم قمحاوية وبزاز متوسطة وطياز كبيرة تشد اي واحد بسبب العبايات الضيقة اللي بتلبسها..طبعا انا مراهق محتاج السكس جامد وبقيت اعشر عليها كتير ..بدأت اتعرف عليها واخد عليها وهي بقت تلقع ال**** قدامي عادي واقعد ف بيتها عادي ولاحظت انها بتتمحن وانا كنت عيل وماصدقت لقيت واحدة ست في حياتي بس انا ذكائي حاد وفكرت اوقعها في شباكي ازاي..
خلص جزئنا عارف انه صغير بس اوعدك الاجزاء الجاية ها تتكيف معايا في قصتنا الشيقة ..الجزء الجي بكرة..سلام

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%