NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
كنت تعبان من كتر اللعب ف طيزي وحسيت انى تعبان وقررت الذهاب ال الدكتور ودخلت وقال لي بتشتكى من ايه قلت له تعبان وحاسس بتعب من ورا راح ضحك وقالي من ورا قلت له ايوه قال طيب قوم نام علشان اكشف ودخلت ونمت بعد ما قلعت البنطلون ونمت عل طهري ودخل وقال لا نام عل صدرك روحت مدور ونمت ولقيته بيفتح طيزى وقال عايزين نتكلم بصراحه علشان اريح وتخف قلت له ماشي قال لي انت بتلعب كتير عملت نفسي مش فاهم وقلت يعني ايه قال لا يعني بتلعب كده وحسس عل طيزي ب ايده ومشي عليها وحسيت بنفسه كانه نفخ ب بنفسه قلتله يعني مره قال لا انت بتلعب كتير وقال ممكن اقيس الحراره قلت اوكي وجاب الترموميتر وحاطه ف طيزى وانا كنت مبسوط وكان بيحركه وهو حس وانا بمسك عل الترموميتر فقال لا ده صغير استني وشاله وفضل يلعب ب صباعه ويدخله وبيلعب ف بيضاني لغايه ما خلاص بقيت مش قادر ورحت مدور لقيته مطلع زبره وبيلعب فيه ب ايده التانيه وكان واقف روحت ماسكه وماشي بلساني عليه ولعبت ب زبى ف زبه وروحت مدور ونايم عل بطني عل السرير ورجلي عل الارض وفاتح طيزى ب ايدى وحسيت ب متعه وهو بيدخله ويخرجه وانا بقفل عل زبه لما يخرجه وبفتحله طيزى وهو بيدخله وقبل ما يجيب روحت قايم ولعبت ف بيضانه وحسست عل طيزه لغايه ما يريح شويه وروحت نايم عل طهري عل السرير وفاتح رجلي وراح مدخل زبه وكان جميل اوي لغايه ما جبهم ف طيزى واستريح وقالي ده العلاج بتاعك لما تحب تاخد الدواء ابقي تعالي وخرجت ومرضاش ياخد حق الكشف

• عجبني
التفاعلات: عوز موجب يفشخنى و Jan 6
ممكن الدكتور فين عشان عاوز ارتاح

• عجبني
التفاعلات: Scorpion 🦂
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%