NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
انا اسمي عيسى عندي 35 سنة مليان من الارداف وبيترجوا كده لو حد لمسهم وجسمي ابيض وطري وانا صغير اتناكت من ابن عمتي وماكنتش فاهم وماعرفش ليه اساسا طاوعته المهم انه كأي خول اتناك واتهانت كرامته وهو صغير عمره مابيبقي راجل خلاص مهما حصل المهم ان الايام مرت عادي خالص وكبرت وبقي عندي 17 سنة و الدودة ابتدت تلعب كان الخرم ضيق طبعا بس انا كنت حاسس اني طيازي بتاكلني اوي رغم انه مانكنيش كتير وماوسعش خرمي اوي كنت بحب لما ابقي لوحدي اقلع هدوي وامشي كده في البيت كنت بحس بالهيجان و الحرية واحس اني نفس اتناك ويتمسح بكرامتي وبطيازي البلاط و يتقالي يابن اوسخ مرة و يترتر في بؤي عادي زي اي واحد مالوش كرامة ولا عازة كنت بعشق كده وفي نفس الوقت كنت بعشق الرومانسية! المهم لني كأي شاب بتفرج علي سكس وكنت بحب دايما البنت لاني عارف احساسها وجربته حاجة في قمة المتعة انك تبقي الطرف الضعيف في العلاقة انك تبقي تحت دكر فاشخك حرفيا وانت اقل منه وهو عمال يحتويك ويحضنك اوي وبيخرج الشرموطة اللي جواك وبيرحيك كان نفسي دايما اتناك من ازبار مش زوبر اكون انا الشرموطة اللي يتعمل عليا حفلة من ظ¢ظ* راجل عادي وهستقبل ازبارهم و ترترهم وخراهم عليا بدلع دايما عندي استعداد اخلي طيزي مداس لاي دكر يعمل اللي هو عايزه و يسبني زي الكلبة الشرقانة فاعوز اتناك اكتر واكتر وخرمي يبقي نفق وطيزي تكبر و تبقي ملبن وده كان اقصي طموحي ان طيازي دي تبقي سايحة بتفتح وتقفل لوحدها شرقانة علي طول وعايزة زوبر يكيفها وتترج لما زوبر يخبط في فخادي برجولته وفحولته اني احس اني مرة ده اللي كنت بسعي ليه دايما ومرة وسخة كمان اقل من فردة شبشب راجل كنت متفتح في الجنس وعندي استعداد اجرب اي حاجة حتي لو لحست رجل رجالة وكلت خراهم مهووسه بحاجة اسمها زوبر وبقدس الفحولة وريحة الدكر اللي هيعشرني ويخليني خدامة ليه ولزبرو كل دي كانت خيالات عندي اني كان نفسي ابقي شرموطة لاي حد بس للأسف باعتبار مجتمعنا العربي اللي بيرفض حريات المثللين بقيت زي اي خول شرموط في الضلمة وراجل اوي في النور .. لما كنت ببقي لوحدي كانت تلقائي طيازي بتاكلني بتناديني علشان اريحها وانا اغفل ندائها واقول مش هينفع كده عشان هخش في سكة مالهاش آخر بس في خيالاتي انا شرموطة برخصة لحد ما في يوم كنت لوحدي قلعت زي كل مرة وقررت اني اوسع خرمي باي طريقة في لحظة هيجان قصوي بتجيلنا كلنا ونبقي فيها حيوانات عايزين نرضي شهوتنا وخلاص حتي لو حساب كرامتنا فتحت التلاجة عشان هوا التلاجة الساقع يضرب في لحمي وبزازي المليانة ف يهيجني اكتر ويديني دافع امشي في اللي انا فيه اكتر نقيت خيارة صغيرة عشان اول مرة وروحت فلقست قدام المراية بصيت علي طيزي لقيتها مش كبيرة للأسف حجم عادي خالص قررت انها لازم تكبر لازم تتطرقع بعد كده لما اضرب نفسي عليها او لما دكري يعشرني قررت ابقي خول متكامل بزازي موجودة وجاهزة طيزي هتكبر من كتر الخيار اللي هدخله فيها بدأت احط الخيارة في خرم طيازي وكأي بداية خول اني اتعذبت عقبال لما دخلت الخيارة في خرمي كان وجع رهيب بس كنت عارف انها بداية حاجة مختلفة مخدر لو اتحملت المه هوصل لسابع سما دخلت الخيارة وبدأت احركها واحدة واحدة ببطء شديد جدا فضلت حوالي خمس دقايق بدخلها براحة لحد ما طيازي ابتدت تنبض وساعتها بس بدأت المتعة ابتديت اسرع شوية بشوية لحد ما بقيت تمام بقيت سايح تماما وعيني بتقفل لوحدها وآهات المتعة ابتدت تقلع حسيت ساعتها اني خول حقيقي واني خلاص كده مافيش حاجة اسمها راجل تاني بالنسبالي وكل حياتي هتبقي بس عشان ارضي اطيازي فضلت افشخ في طيازي زي المجنون وعشان انا اساسا بحب العنف في الجنس فشخ ومرة واحدة لقيت زوبري بيجيب لبن لوحده كانت متعتي الاكبر لما حطيت ايدي تحت زوبري عشان اللبن يتنطر علي ايدي واخده امسح بيه وشي وبزازي زي ما كانوا الشراميط بيعملوا في افلام السكس بالظبط وشي لزق خالص وشويه دخلو في بؤي اتمضمت بيهم وروحت بالعهم هديت شوية فخرجت الخيارة من طيزي و قربتها من بؤي خرجت لساني بشمياعة كده ولحست مكان وجودها في طيزي عجبني طعهما وريحتها مكان طيازي دخلتها في بؤي ونكت بيها بؤي خرجتها وتفيت عليها ودخلتها تاني في بؤي وانا ممحون وعمال اقفش في بزازي وادخل صوباعي في خرم طيزي اللي فعلا وسع ايوة كده انا ماشي صح حسيت اني اكتفيت المرادي كبداية بس وحسيت ان الباب اتفتح خلاص واني فعلا كلها كام يوم وهبقي شرموطة .. خرجت الخيارة من بؤي وروحت عشان ارميها في الزبالة قبل ما امي تيجي او ابويا كنت هرميها بس قبل مارميها قولت ازاي يعني ماهو كده اكيد هيشكوا ازاي خيارة كاملة مرميه في الزبالة ازاي خيارة مرميه اساسا؟ فكرت شوية لحد اما مالقتش حل قدامي غير اني ابلعها ! قطمت الحتة اللي كانت في طيزي وكان طعمها روعة! كملت اكلها وروحت لبست من غير ماستحمي هسيب لبني علي وشي ووبزازي وهلبس لبسي عليهم عايز احس بشرمطتي اكتر عايز احس اني وسخة عشان كده لبست كلوتي وشديته اوي لفوق عشان يخش في الخرم ولبست شورت ضيق وتيشرت عادي خالص ومر باقي اليوم عادي لحد اما ابويا وامي جم من عند جدتي واتعاملوا عادي برضو لحد اما اليوم خلص ونمنا وانا قبل ماروح في النوم حسست علي طيازي لقيتها لسه بتنبض وخرمي شرقان فابتسمت ودخلت في النوم
ده الجزء الأول القصة متسلسلة وهنزل كل يوم جزء

• عجبني
التفاعلات: abdelazimfarouk، Toommc و سمسم الامام
بعمل كدة وحياتك كتير اوى اوى اوى

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%