NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة خوارق فى حياه طالب | السلسلة الأولي | ـ ثمانية أجزاء 23/8/2022

XX_FUCKER girl_XX

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هذا الجزء الاول من متسلسله خوارق فى حياه طالب اتمنى تعجبكم القصه حتبقى فيها غموض و فانتازيا و اتمنى تعزرونى لانى يعتبر اول مره اكتب فى المنتدى هنا القصه حتبقى مفيهاش جنس يعتبر فلو جاى شايله على كتفك لفو ارجع تانى 😂😂
نبتدى الجزء الاول و اسف على المقدمه الكبيره دى
🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱
الجزء الاول ".".
انا اسمى ماهر على صفوان الجارحى حاليا انا عندى 28 سنه تبدأ القصه لما وصلت 19 سنه و دخلت سنه اولى كليه علوم قسم كيمياء اها معلش نسيت اوصفلكم نفسى (ماهر: السن 19 سنه الطول 175 سم الوزن 78 الجسم عباره عن كتله عضليه حرفيا حتعرفوا ليه قدام 😂😂 لونى بنى فاتح يكاد يكون ابيض و ملامحى حلوه و دا لان امى يونانيه مش مهم وصفها لانها سابتنى و سافرت من بعد ولادتى بسنه او انا كنت فاهم كده)نرجع للقصه طبعا اول يوم جامعه و بتاع و كله مفكر حصحى متأخر عشان كنت اجازه و جايب مجموع حلو و كده بس لأ يا ساده نبدأ القصه
الساعه06:00 الصبح
مرتبه السرير تتقلب و انا اقع على وشى و اصحى على صوت ايوه هو اللى فى دماغكم ابويا الواء على صفوان الجارحى وصفه (اللواء على صفوان الجارحى الطول 180 سم الوزن 70 كجم السن 49 سنه بس متدهوش اكتر من 30 سنه مهتم جدا بصحته و رياضى لاقصى درجه و خدم فى الصاعقه و القوات الخاصه و فرقه من اضعب فرق الجيش اسمها 777 لحد مجاله اصابه فى رجله فقعد على مكتب فى غرفه عمليات و الاصابه حاليا اتعابجت بس هو لسه برضوا فى غرفه العمليات للقوات الخاصه و هو اجازه 4 شهور لظروف خاصه المهم نرجع لقصتنا )
الاب -قوم يلا انت لسه نايم قوملى يرح امك و تعالى ورايا
انا- يووووه يلعن ميتين ام الانسان على الصبح يخى كسم القرف حتى انهارده مفيش راحه (فسرى طبعا عزيزي القارء 😂😂) حاجر يبابا جاى اهو
《قومت و ظبت السرير و طلعت خدت دش سريع و روحتله 》
انا- ايوا يكبير اؤمرنى
الاب- ابدء تمرينك و خلص و تعالالى عايزك
انا- تمام يفندم (التعامل بيقلب ميرى اول مندخل فى سيره التمارين)
قومت دخلت الشقه التانيه يوووووه نسيت اقولك احنا عايشين فين( احنا عدنا عماره بس نظام فيلا فى الزمالك دورين الدور اللى تحت اللى احنا عايشين فيه شقتين واسعين جدا الشقه الواحده 190 متر و الدور التانى شقتين بردوا بس مفتوحين على بعض و ايوا هو اللى فى دماغكم صاله جيم مجهزه على اعلى مستوا من اجهزه و ساونا و جاكوزى و فى ركن عشان التدريب على الفنون القتاليه و كوفى كورنر
السطح بقا عباره عن 3/4 حمام سباحه مبنى بعمق 4 متر و طول 90 متر و قوضه محدش عارف فيها ايه غير ابويا حاولت ادخلها بس هو مأمنها كويس و كل مسأله يقولى لسه انت مش جاهز )
المهم خلصت تامرين و اللى هيا رفع اسقال و جرى و شويه فنون قتاليه بس مش كتير خلصتهم فى 50 دقيقه بس و طلعت لحمام السباحه تنيت اعومل لمده ساعه و 10 دقايق و نزلت للحج بعد مخلصنا ايوه هوا بيدربنى و بيدرب معايا
الاب -(وانسوا المعامله الميرى طالما خلصنا) تعالى معايا عايزك
انا - تمام يحجيج حاخد دش سريع كده و اجيلك يبو على
ابويا - اشطات
خدت دش و روحتله
انا- ايه يعمنا فى ايه عايز تجوز ولا ايه قول متتكسف انا زى ابنك بردوا
(كف خماسى مشفتهوش بس حسيت بيه ) تسلم يعمهم
ابويا - ايوا كده اظبط و لا ارجع ميرى و الغى الصحوبيه (بصوا يجماعع انا لحد 16 سنه كان بيعاملنى على انى عبد حرفيا تمارين مذاكره نوم بس كده لدرجه انى مكنش عندى صحاب نهائى و حرفيا كانت معامله وسخه بس بعدها بقينا صحاب بس وقت التمارين انا جندى و هوا القائد) انا- لا يعم قلبك ابيض فى ايه بقا
ابويا - بص يبنى انا عارف انى كونت شديد اوى عليك و قسيت عليك كتير بس صدقنى انا مكنتش عارف اتعامل غير كده لانك زى منت عارف ابويا و جدودى و العيله ملها ميرى انا وافقت انك تدخل علوم علشان ارحمك و اخليك تفك شويه اينعم انت حتخلص و حتكمل حربى بس اهو تفك 5 سنين الجامعه المهم
انا- ايوا مهو الكلام ده اكيد بعده مصيبه
ابويا - ياد انظبط لا يعم متقلقش انا بس عايز اقولك حاجه انت داخل الجامعه لا بتدخن و لا بتشرب و لا اي حاجه عايزك تحلصها و انت كده يبنى
انا - يعم متقلقش انا قولت فى بلوه و بعدين هو بالفلوس اللى انت بتدهالى دى حد يعرف يعمل حاجه (جماعه انا مش ببالغ حرفيا ابويا حتى لو انا مسافر بيقعد يحس كل حاجه سعرها كام و يدهالى بظبط)
ابويا بزعل- يبنى انا كنت خايف عليك بجد مش بخل و **** عموما دى الحاجه التانيه اللى عايزك فيها امسك (ادانى فيزا لونها اسود و كارت تحتيها لونه فضى و علبه فطيفه سودا ) انا- ايه دا يا حج
ابويا- انت عارف ان جدك كان شريك فى 5 شركات برا مصر و انا ورثتهم عشان عمك توفى مع جدك مش كده
انا- ايوا يحج و بعدين ايه علاقه دا بدول
ابويا- حعرفك حاجه انت تعرف انه شريك بس متعرفش هو شريك مع مين صح
انا- اها
ابويا- جدك كان شريك مع وزير الدفاع الامريكى و رئيس ديوان رياسه الجمهوريه المصريه و 3 لوءات فى المخابرات و الامن الوطنى
انا-(بقى فتح من الصدمه يجماعه دول حرفيا ناس تفشخ اى حد و تطلعك من اتخن مشكله اكنها مش موجوده بس ثانيه انا جدى اصلا مكنش لواء لانه مطوع مش داخل من كليه حربيه طب عرف الناس دى اذاى انا دماغى هنجت ) طب ازا..
ابويا- منغير متسئل مينفعش افهمك حاجه دلوقت و قريب حعرفك كل اللى انت مش فاهمه
انا- (لانى عارف انه مش حيقول) طب برضوا ايه الحاجه دى
ابويا - دى فيزا دارك ديموند VIPمن البنك المركزى تقدر تشترى بيها اى حاجه تخطر على بالك و ميهمكش الفلوس انا عارف انى كنت مديقها عليك جامد
انا - طب و الكارت ده ايه
ابويا - افتح العلبه الاول
انا- (فتحت العلبه لقيت مفتاح عربيه GTR Sport مودي السنه يجماعه العره دى من كتر حلطبى فيها قوضتى كلها صور عنها ) بتهز لا لا لا لا ان انت انت احسن اب فى الدنيا و خدته بالحضن و انا كنت طاير من الفرحه
ابويا - والكارت دا بقا رخصه دبلوماسيه يعنى اتخن كمين او منشأه عسكريه و اكبر رتبه متقدرش تلمسك لو قتلت حتى وزير الداخليه
انا- و دا اذاى ده و اذاى انا اخدته
ابويا -كل الشركاء اللى معانا معاهم حصانع لان الشركات بتاعتنا دى مع اكبر ناس فى الدول و مشاركه ناس كتير اوى برا مصر فهمت
انا- (بعدم اقتناع )ممممممممم اها تمام
ابويا- دلوقت قوم غير و انزل خود العربه و روح الجامعه و عندك اجازه سهرين كاملين من التمارين ابسط يعم
انا- (على قد منا فرحان بالحاجه و الاجازه بس مخضوض لان بعد كل راحه بيدهالى بيبقى فى تدريب صعب فشخ او مصيبه بس كنت بدعى ان يكون مفيش حاجه) تمام يحجيج اقوم البس انا بقا
ابويا- تمام يبنى خد بالك من نفسك و متسوقشش بمهارتك ولا بتدريبك سوق طبيعى فاهمنى
انا- (ابتسامتى اتشالت فجأه )تمام يحج
ابويا- يلا روح يبنى
انا- سلام (و طلعت دخلت قوضتى لبست تيشيرت اسود ديق مرسوم عليه مفتاح الحياه بالابيض و عليه جاكيت جلد اسود و بنطلون تلجى و حزام اسود و توكته شبه النسر كده و كوتشى اسود كلاسيك بردوا و خاتم بلاتينيوم فيه فص اسود عقيق و نزلت ركبت العربه و تبا للجحيم صوتها مذيكه بس ثانيه واحده انا شوفت علامه تحت الدريكسيون ايوا هيا بتاعت ......... حنعرف الجزء الجاى شاف ايه (دى مقدمه اتمنى تعجبكم و لو عايزنى اكمل ياريت تبلغونى و مستنى التفاعل و رأيكم فى القصه)

الجزء الثانى '!'!'!'!'!'!'!'!'

وقفنا الجزء اللى فات لما سيبت والدى و روحت ركبت العربيه و انا طاير من الفرحه بس خدت بالى من علامه غريبه تحت الدريكسيون هيا تبان لوجو العربيه لاى حد بس انا واحد بعشق العربيه دى و عارف كل حاجه فيها فستغربتها اوى المهم قولت بلاش اعمل حاجه هنا عشان لو بوظت حاجه فى العربيه ابويا ميفشخنيش فخدت العربيه و روحت على طريق شبه مهجور و فى اول يبان انه حجاره و طريق بس مش اكتر بس بعد حوالى 400 متر كده بيظهر طريق متسفلت و كبير و فاضى جدا و دا المكان اللى كان ابويا بيعلمنى فيه السواقه المهم طبعا قعدت اطير و اسحب بالعربيه و اهد الدنيا بعد كده فى نص الطريق ركنت و قولت اما اشوف ايه العلامه دى دوست عليها محصلش حاجه قعدت اجرب ايبها يمين شمال ولا الهوا لحد مجيت اشيل ايدى ضوفرى رفعها لفوق سنه صغير بالصدفه و خدت بالى ان فى نور طالع من تحتها المهم رفعتها و شيلتها و انا مرعوب انى ابوظ حاجه فى العربيه (حطوا نفسكم مكانى يجماعه عربيه احلامى و كمان GTR فأكيد خايف عليها 😂😂) المهم شيلتها و اترفعت معايا بسهوله و لقيت زرار و حواليه دايره بتنور ضغط عليه لقي اللوجو اللى فى الدركسيون اتفتح و ظهر مكان لبصمه صوباع اول محطيت صوباعى لقيت العربيه بتتهز جامد و لقيت الكرسى اللى جنبى و الكنبه اللى ورا نزلم و طلع مكانهم ترسانه اسلحه كامله يعنى الكرسى كان فيه 9 مسدسات مترتبين من اول الكرسى لحد تحت على الترتيب ده و كل نوع فى منه مسدسين جنب بعض و بينه 4 مخان رصاص
المسدسات كانت
مسدس اف ان 571 FN-571.
مسدس غلوك 17 Glock 17.
مسدس هيكلر اند كوتش يو اس بي Heckler & Koch USP.
مسدس اتش كي مارك 23 HK Mark 23.
مسدس كيو اس زد 92 QSZ 92.
مسدس اس اي جي بي 250 SIGP250.
مسدس والتر P99 Walther P99.
مسدس بيريتا 92 Beretta 92.
و كان فيه فى نفس الكرسى من الضهر 45 قنبله منهم 10 يدويه و 15 غاز و 15 فلاش و 5 c4 اللى هو نظام لغم تضغط عليه ينفجر
طبعا انا مدرب على استخدام كل انواع الاسلحه فعارف الكلام ده
الكنبه اللى ورا بقا دى كان فيها 3 حجات بس
يفشخوا اى حاجه تانيه
بندقية Steyr IWS 2000 و دى من اقوى بنادق القنص فى العالم
ر بي جي-30 "كريوك" و دا يعتبر من اقوى ما انتجته روسيا
البندقية "FN FAL و دى من افضل الرشاشات فى العالم
و كل دول معاهم زخيره موجوده تحت الكمبه
المهم انا استغربت فشخ و نزل من العربيه اخد نفسى لقيت العربه موجود عليها درع صلب جدا من برا و اصلا كان فى علامه على العربيه انعا ضد الرصاص بس الدرع ده تقريبا بقد ضدد القذائف حتى المهم انا استغربت و خوفت فشخ و انا باخد نفسى سمعت صوت زى تيت تيت تيت تيت من الشاشه اللى طلعت جمب الدريكسيون دخلت لقيت حاجه زى مكالمه رديت لقيت ابويا فى وشى خوفت ليزعل او يزعق بس لقيته بيضحك شويه و فى نظره فخر فى عينه استغربتها منه
انا-ايه ده يبابا اى العربيه دى
ابويا-دى عربيه احلامك بس عدلت فيها شويه هههههههههه
انا- شويه ايه ايه كل الاسله دى و ايه الدرع ده و ليه ده كله هو انا رايح احرر فلسطين دا انا رايح الجامعه هههههههه
ابويا -يبنى انا اعدائى كتير ولازم ائمنك و اصلا تعالى هنا انت عرفت اذاى مكان البصمه انا نسيت اقولك و اتفاجئت لما انزار التفعيل اشتغل عندى
انا- مهو يبابا العربيه الاصليه مفيش فيها لوجو تحت الدركسيون ههههه
ابويا- يبن الكلب دا انت حافظ العربيه من غير متشوفها
انا- طب الساعه 10 دلوقت و انا المفروض اروح الجامعه ارجعها اذتى زى مكانت
ابويا- دوس على البصمه مرتين بصباع ايدك الشمال مش اليمين
انا- تمام و لما اجيلك ابقى افهم على رواقه ايه التعديل ده و العربيه فيها ايه تانى
ابويا- فى مجلد ارشادات لكل حاجه فى العربيه حتلاقيه فى خزنتك اللى فى القوضه
انا- طبعا مش حسئلك فتحتها اذاى 😂😂
ابويا - سلام يبن الهبله سلام
انا مع نفسى
نفسى- مالك يعم مستغرب ليه
انا- ابويا جاب عربيه زى دى ليه و منين مين اللى يقدر يصنع عربيه كده و كمان gtr اللى بتمنع ان شكل العربيه حتى حد يقلده
نفسى- يعم فكك و عيش انت ناسى ان الاجازه شهرين بس بعدها اكيد حتتعلم و تفهم كل حاجه انت كده اتأكدت انك داخل على مرحله تانيه خالص
انا- على رأيك يلا غلى الجامعه و رجعت العربيه زى مكانت و روحت على جامعه القاهره
عند بوابه الجامعه جاى ادخل بالعربيه وقفونى طلعتلهم الرخضه اللى ابويا ادهالى بس مفهموش ايه ده 😂😂
الامن و كانوا اتنين فحسميهم الامن1 (ودا كان معضل و شكله بتاع مشاكل و بيحب يحلو)و الامن2 (و دا كان لواء متقاعد و دا بقا رأيس امن مجمع الجامعات كلهم )
انا- وسع يبنى انت
الامن1- يبنى هأ ،، ممنوع يحبيبى روح اركن فى اى داهيه تانيه
انا - جرا ايه يلا متتكلم عدل و اتظبط بدل مظبطك
الامن 1- تظبط مين يلا انزلى يحبيبى و هبد هبدتين على ازاز العربيه 😭
انا_- (طبعا اتعصبت و دمى شاط عشان العربيه و كمان انا دارس علم نفس و لغه جسد فهو كان بيعمل نمره و كل شويه يبص على شله بنات واقفه بعيد و اختارنى انا من حظه لاسود عشان حاجتين
1_العربيه واطيه و انا مش فاتح غير سنه من الازاز فمش باين انى فورمه
2_ عشان البنات كانت حتطعبت لما شافت العربيه
فانا نزلتله و قلعت الجاكيت و رميته فى العربيه و كلت قلم واحد بس من غير كلام اغمى عليه لانى ضربته فى حته معينه فى رقبته
الامن2- (جاى يجرى لما شافنى مديت ايدى و بيزعق و قبل ميشتم خد باله ان العربيه دبلوماسى فسكت و اتكلم براحه ) ايه يبنى فى ايه
انا- الاستاذ بيهبدلى على ازاز العربيه و بيشتم محسسنى انه وزير و قاعد يحلو عايز يعمل نمره قدام البنات فجيت اضربه مع اول قلم اغمى عليه 😂😂😂😂
الامن 2- طب هو دا كله من الباب للطق كده من غير سبب اكيد انت عملت حاجه خليته يعمل كده
انا- (خدت بالى انه بيعرصله و بيحاميله بس مش فارقه معايا ) معملتلوش حاجه انا كل اللى قولتهوله افتح البوابه عشان ادخل
الامن 2-(بلمعه كظه اكنه حس انى غلطان ) مهو ممنوع انك تدخل بالعربيه من غير تصريح و بيزعق
انا- وريته الكارت الفضى و قولتله دا تصريحى
الامن2-( اول مشافه وشه جاب الوان عشان هو عارف ايه الكارت ده ) اا أن انت مين عشان تاخد كارت زى ده
انا- ميخصكش و شيل الاخ و افتح اابوابه احسنلك
الامن2 - (محروج و متوتر ) حاضر حاضر
انا- (خدت بالى ان تقريبا كل طلبه الكليه بيتفرجوا على اللقطه فدخلت العربيه و ركنتها و نزلت من غير مدى اهتمام لحد و روحت على الكفتريا و انا قاعد كان فى طربيزتين قدامى واحده عليها 4 بنات و 6 ولا و باين عليهم بتوع انت مش عارف انا ابن مين ولا ايه 😂😂
و التانيه دول بقا انا استغربتهم فشخ كانوا 4 ولاد و بنتين ميبنش انهم اغنيا يعنى من الطبقه المتوسطه او فوق المتوسط و اللى استغربته ان كل الجامعه مركزه معايا الا دول ولا اكنى موجود و طبعا كله كان مبهور بالعربيه و النمره اللى اتعملت فتنيت قاعد و كبرت دماغى لحد ملقين بنت من اللى كانت قاعده على التربيزه الاولى كل شويه تبصلى تبص للى قاعدين معاها و خيا الصراحه ايه من الجمال لقيتها قامت و جات نحيت و بتقولى
البنت - هاى انا سلمى
انا- و انا ماهر اى خدمه (و انا تعابير وشى جامده من غير اى رد فعل )
سلمى - ابدا بس حبيت اتعرف عليك ممكن اقعد و (بتشد كرسى)
انا- لا مش ممكن
سلمى -(لقيتها اتوترت و وشها احمر و اتنرفزت بس حاولت متبينش ) اسفه للو ازعجتك سلام
انا مع نفسى
نفسى- خخخخخخهخخ احا يلا انت عبيط هل انت عبيط حد يكسف البطل ده
انا - منت عارف انها جايه تتعرف بعد متراهنت انها حتوقعك و تجيبك على بوزك و تخليك نكته الجامعه(ايوه انا قوه السمع عندى عاليه جدا بسبب التدريبات او ده اللى كنت فاكره)
نفسى - تصدق صح هو ابن الوسخه اللى مدلدل تحت ده اللى حيودينى فى داهيه عموما حتصرف انا معاه على وضعك يكريزما
فى نفس الوقت على التربيزه التانيه اللى كان عليها 4 ولاد و بنتين ولد منهم بصلى و كان متابع من لما سلمى جاتلى
ولد و هو بيكلم صحابه
ولد1 و اسمه ياسر وصفه (ابيض بس مش اوى و جسمه حلو مش معضل بس مقسم فاهمنى طوله 170 cm وزنه تقريبا 60 كجم و عنده دقن شعره طول و لونه بنى و عنده دقه تقيله غامقه من فوق و نازله بتفتح كتدريجه للبنى و عينه رمادى )
ولد2 و اسمه عامر (دا بقا شبهى اوى فى الجسم معضل جدا يمكن اكتر منى بشويه بشرته قمحى شعره اسود غامق عينه بنى و معندوش دقن زى )
ولد 3 و اسمه ماذن (دا بقى تختوخ شويه يعنى زى احمد فتحى بس فى الجسم بس يعنى بس طويل يعنى طوله 185cm و وزنه 115 كجم مثلا بس ايه الواد ابيض و شكله قمر بجد دنجوان بس جسمه مخلى ثقه فى نفسه صفر فهو دلدول الشله بمعنى اصح و ملوش كلمه على حد فيهم )
ولد 4 محمود (دا بقا جسمه عادى جدا مش رفيع و لا تخين طبيعى يعنى و شكله مش وحش بس مش حلو و عينه بنى و بشرته خمرى بس طويل اوى 180 cm و تقريبا 76 كجم)
بنت1- يمنى (الطول 165 cm الوزن 70كجم كرفى كده بزاز وسط قد الكنتلوب و طيازها كبيره شويه بس ملفوفه و مرفوعع مش مرهله و وسطا بقا دبوس مفيش كرش مفيش وسط اساسا شكل الوش شبه هنا الزاهد بس على اغمق سنه بسيطه بس البت مع كل الانوثه دى بنت بلد و شبح فى نفسها )
بنت2- روضه بس بيقولوها روئه (دى بقا شبه روبى بس اطول سنه يعنى طولها 174سم مثلا طويله يعنى و بشرتها فاتحه )
ياسر - احا يجماعه دا كرف لسلمى
عامر- باين عليه بقا من النوع المتكبر البضان ده
محمود- يعم ميولع و احنا مالنه
يمنى- ليه يعم بتقول كده هو عشان كرف لبنت شمال يبقى متكبر
روضه - على رأيك
ياسر - منتوا مشوفتوش عمل ايه على البوابه
عامر- عمل ايه يعنى
ياسر - و حكى كل اللى حصل
عامر -يجدع قول كلام غير ده
ياسر -يجدع و **** دا حصل قدامى و كل الجامعه بتحكى فى الموضوع
محمود-فكنا يعم كل واحد فى حاله
يمنى -على رأيك يعم هيا ناقصه تناكه
روضه -(وطت على منه و وشوشتها رحاجه بصراحه مسمعتهاش و بعدها قعدوا يضحكوا ههههههه)
و هما قاعدين يتكلموا ولد من الطربيزه اللى كان عليها سلما قام و راح نحيتهم و داخل على يمنى و بيقولها
ولد -انا شادى النجار ممكن نتعرف (و بيشد كرسى و حيقعد هو كان مفكر انها اول محتشوفه رايح يكلمها حتموت فى دباديبوا عشان باين عليه عنى و داغير انه معضل و قمور)
يمنى -(شدت الكرسى تانى و قالتله )لا و **** مش ممكن
شادى - انتى عبيطه و لا ايه انتى مين اصلا عشان ترفضينى (طبعا اسلوب قديم فشخ)
عامر - متهبط يروح امك و روح شوفلك كلبه تنيكك بدل مفشخك هنا
ياسر- خلاص يعامر و انت يلا اتكل على **** بدل متزعل هيا مش قالتلك مش عايزه
شادى- انتوا مالكم انتوا خليكوا فحالكوا بدل محتزعلوا انتوا اللى اتنين انا ابن العقيد سليمان النجار يلا انت و هوا
(طبعا انا قاعد شايف الحوا و قولت فى نفسى لو قاموا اتخانقوا معاه اولا البنات حتتبهدل ثانيا هو حيبهدلهم عشان هو ليه ضهر و كنت عايز اقول و انا مالى بس انا متعود مسبش حد محتاج مساعده المهم)
انا قومت روحتله و هوا كان رافع ايده و بيشوح مسكت ايده نزلتها
انا- اتكل على **** يبنى بدل منا اللى حزعلك و انت مش قد زعلى طبعا ال6 صحابوا كانوا جم علينا و داخلين يتخانقوا معانا او معاهم بس انا كنت وقفت اتصدرت و طبعا هما كلهم اجسام الصراحه بس جسم على الفاضى
شادى- انت تزعلنى انا يحيوان انت دا انا انيكك هنا(و بيرفع ايده عشان سهبدنى فى وشى )
انا-( قومت ماسك ايده و تانيها و هابده بالدماغ كسرتله مناخيره و طلعت اليكترك (شايفك يلى بتقول و لازمته ايه منتا مدربو دا عذان مينفعش ابين انى متدرب تدريب خاص و دا امر من ابويا ) و فى 3 دقايق كنت مرقد كل صحابه و بقوا هما السته قدامى على الارض مش فادري يتحركوا ) قمت موجه كلامى للى كانوا لياسر لانه باين عليه كبير الشله و كلهم بيحترموا
انا- انا اسف انى اتدخلت يجماعه بس هيا جت كده سلام (و جاى امشى ارجع مكانى لقيت ياسر مسك ايدى و بيقولى )
ياسر- اسف ايه يعم بس دا احنا اللى متشكرين انك اتصدرتلنا انت مش شايف دول 6 حلاليف هههههه
انا - يعم ولا يهمك الاليكترك يجبلك اتخن شنب فى الارض ههههههه
ياسر- طب متقعد معانا ولا مستنى حد
انا - لا يعم مش مستنى ولا حاجه بس مش عايز اتقل عليكوا
محمود - يعم تقل ولا يهمك اقعد اقعد
انا -اشطا حجيب حاجتى و جاى (و روحت جبت الفون الاير بودز و رجعت قعدت معاهم )
محمود- انا محمود و دا ياسر سلمت عليه و قولت تشرفنا و دا عامر نفس الكلام و دا ماذن و دى يمنى و دى روضه طبعا سلمت عليهم كلهم
انا - و انا ماهر اترفت بمعرفتكوا يجماعه
ياسر- بس خلى بالك العيال دى بتاعت بابى و مامى و حتعملك مشاكل و اهلها مش حتسكت
انا- يعم اللى عنده حاجه يعملها محدش يعرف يعمل حاجه دول شويه هوا
عامر- علهادى بس كده ليه يعنى انت مين عشان يبقى دول شويه ورق
انا- و **** انا قولتلك انا ابقى ماهر و مبحبش اتفشخر بأهلى او واسطتى او ايا يكن بس على العموم انا ابقى ماهر على صفوان الجرحى و كل عيلتى ميرى يعنى محدش من دول حيعرف يعمل معايا حاجه
عامر- على وضعك بكرا نشوف ايه اللى حيحصل
يمنى - شكلنا حنشوف دلوقت بصوا هنالك كده (و كان شادى داخل مع لواء اركان حرب و الحراسه بتاعته و كام شخص تانى و قوه من القسم )
انا- (قاعد بكل برود ) طب خليكةا زى منتوة و محدش يتكلم و انا ححلها
كلهم - امين
اللواء دخل علينا و كان اسمه منصور
منصور - مين ابن المره الزانيه اللى مد ايده عليه (و بيشاور على شادى)
شادى -( و بيشاور عليا) ده يا عمى
منصوره- تعالالى يروح امك تعاله يلا
انا روح ام مين يا عرص انت ،، انت مش عارف انا مين يبقى تكتم
منصور - اتا عرص و ربى محتشوف مور الشمس تانى (و جاى يمسكنى من الحزام عشان يشدنى )
انا- (قومت هابده بالقلم و مطلع الكارت الفضى حاطه قدام عينه ) لما تتكلم معايا تقف انتباه (طبعا انا بظيط و خلاص هوا الكارت يمنعه يقربلى بس 😂😂)
منصور -(خاف و وشه جاب الوان و ادا التحيه العسكريه و اعتزرلى و خد شادى و العيال و مشوا وانا قعدت و كأن شيئا لما يكن و الشله كلها فاتحه بقها 😂😂)
انا - ايه يجماعه قولتلكوا حتتحل
كلهم - انت مين
انا- يادى النيله بصوا فككوا و اتعملوا عادى انا مبحبش جو انا ابن فلان او علان بس سعات بيفيد
كلهم- تمام(و خلص اليوم عادى حضرت محضراتى و رجعت البيت نمت و كان بكره الجمعه فنمت براحتى لانى مفيش تمرين ففى دماغى انى مش حصحا بدرى ههههههه)
الساعه06:00 الصبح
لقيتنى صحيت ببص فى الساعه لقيتها 6 قعدت اسب و العن ام التمرينات اللى عودتنى على كده بجد انا اقسى طموحى انى انام و اصحى الضهر مثلا😂😂 عموما قمت خدت دش و اتمرنت مع نفسى بس تمارين خفيفه عشان جسمى ميتأثرش فى الاجازه فأبويا يفشخنى و نزلت فطرت و قعدت مسكت الفون بس و انا ماسكه استغربت حاجه ابويا فين لحد دلوقت مصحاش ليه و نكمل الجزء الجاى
هههههه بهزر يجماعه **** مش كده
المهم روحت لابويا قوضه و خبط مردش فتحت الباب و دخلت ملقاهوش فطلعت فوق السطح لانى لما كنت فى الجيز هوا مكنش موجود لقيته طاله من القوضه الغريبه اللى فوق و لسه حيقفل الباب قومت ماسك خشبه كانت محطوطه و حدفتهت عشان الباب ميتقفلش لقيت ابويا بصلى اللى هوا تااانى (يجماعه انا كل مره اشوف الموقف ده اعمل نفس الحركه و ادخل مع ابويا قتال و المفروض انى لو فزت عليه حيعرفنى كل الاسئله اللى فى دماغى ) لقيته بيقولى
ابويا - عايز القتال فين
انا -( استغربت لانه كل مرههو اللى بيحدد بيئه القتال بس فرحت فرحه عيل صغير ابوه جابله العجله اللى نفسه فيها) بسرعه و بدون تردد تحت المياه
ابويا- (بنظره غضب )انت بتستغل الظروف كده مش فاير
انا- (بنظره خبث ) و لما انت المره اللى فاتت طلبت اننا نتقاتل و احنا بنط من براشوت و انا كنت تانى مره انط كان فاير
ابويا-( بنظره فخر ) خلف الساحر ابنا فاق فى السحر اباه ،اجهز ويلا بينا
انا -يلا
جهزت و لبسه بدله سبتحه و ابويا نفس النظام
انا -يلا (و قمت ناطط و هو نط ورايا و بعد كده شدينا حزام فيه اوظان و لبسناه و غطسنا تحت المياه )
ابويا - (بيجهز و بيفكرنى حهجم بس القتال تحت المياه حاجه من اتنين عشان تفوز يأما تطلع برا المياه يتخلى اللى قدامك يغمى عليه ) بلغه الاشتره ابدأ
انا - (بدأت اعوم فى عكس اتجاه ابويا و قعدت اهرب منه و هو فهم انا بعمل ايه و بقا بيعوم و رايا عشان يمسكنى و ف الاخر هوا فك الحزام و طلع برا المايه و قعد ياخد نفسه ) خسرت يجيج اخيرا بعد 19 سنه اخيرا حعرف ايه اللى فى القوضه دى
ابويا - صدقنى اللى حيجرالك جوا حيخليك تتمنى انك متكونش عرفت ايه اللى جواها
انا - طب يلا
ابويا- يلا ايه لما تخلص اجازتك لان التمارين اللى حتحصلك جوا دى حرفيا اليوم فيها اصعب من كل اللى شوفته
انا- (اتخضيت لان ابويا فى التمارين بذات مبيبالغش فى الصعوبه و كده عشان اللى قدامه عزيمته متنكسرش بس كون انى يقول كده يبقى بجد انا حتناك ) تمام يحج استأزن انا بقا رايح اصلى الجمعه
ابويا- تمام بس خد الموتسيكل القديم متخدش العربيه انت رايح تصلى مش رايح خروجه
انا- تمام يحج
(ونزلت روحت صليت و رجعت قعدت ماسك الفون شويه و بعدها قوت اقرا فى الكيمياء العضويه شويه بعديها شويه فى الادب و الفلسفه و بعدها قعدت ارسم لحد الساعه 10 و قومت نايم بس الغريبه بقا انى حلمت بجدى صفوان و لقيته بيقولى احزر غدر الذهب احزر غدر الذهب بس و كررها كتير و انا فوقت على اذاى الفجر و كنت متلج حرفيا درجه حرارتى كن خاسس انى تحت الصفر هديت شويه و قومت صليت و اتمرنت و نزلت فطرت و لبست و فتحت الخزنه و خدت منها كتيب ارشادات العربيهو كان 45 صفحه نزلت ركبت العربيه و روحت الطريق اللى روحته المره اللى فاتت و فتحت الكتيب اول 15 صفحه كانت ان العربيه ضد الرصاص و شويه عبط عن العربيه فى وضعها العادى و بعد كده بقا 10 صفح كانوا عن اذاى افعل البصمه و شرح لترسانه الاسلحه اللى قولتلكوا عليها قبل كده و مفيش حاجه زياده فى الجزء ده غير ان فى زرار فى الكرسى بتاع القنابل بيرمى الc4 اللغم تحت العربيه بحيث ان العربيه اللى جايه وراك تنفجر لو عملت كده و طلع الc4 ده متعدل يعنى مش بس بيتفجر لما ينضغط عليه لا ممكن كمان افجره عن بعد المهم كملت تقليب ال10 صفحات اللى بعدهم طلع ان العربيه فيها محرك بتاع طائره نفاسه و فيها مدافه رشاش و صواريخ من بتوع الطيرات الهيلكوبتر دول او شبهم مش زيهم بظبط و الباقى ده بقا كانت ارشادات سواقه لما استخدم المحرك النفاث او لما احس بخطر و احب اطلب دعم اعمل ايه و كده المهم انا انبهرت فشخ و خدت بعضى و رحت الجامعه ركنت و نزلت روحت على الشله و عدا اليوم طبيعى بس كنت واخد باللى ان يمنى مركزه معايا اوى بس مبينتش انى خدت باللى و قولت اما اشوف اخرتها معاهم و روحت و تنيت طول الاجازه كده بس قربت اوى من الشله و بقيت انا السابع بتاعم و كلهم بقوا بيحبونى و انا اعتبرتهم اخواتى و فرحت اوى بيهم اصل اول مره يبقى ليا صحاب بس فى اخر اسبوع كنت يعتبر كل يوم واحد منهم يعزمنا عنده فى البيت و اتعرفت على اهلم كلهم و كانوا ناس محترمه الصراحه بس لفت نظرى حاجه لما كنت فى بيت ماذن انه حتى فى بيت شخصيته مهزوزه و معندوش اى ثقه و كمان امه احرجته قدمنا بس فى صيغه هزار قام كأنه حيجيي حاجه من جوه بس سمعته بيعيط فصعب عليا و قررت اساعده بس من غير محد من صحابنا يعرف بس قولت اخليها بعد مدخل القوضه و اشوف الدنيا حتودينى لفين خلص الشهرين و صحيت اوب يوم فى الشهر التالت الساعه 4 الفجر و دا غريب بس انا اصلا كنت قلقان و متوتر و متحمس شعور كده مش عارف اوصفه المهم اتمرنت تمارين خفيفه و فطرت و كانت الساعه جات 6 لقيت ابويا جالى و قالى جاهز قولتله اها فخدنى و طلعنا القوضه او اللى كنت فاكرها قوضه 😂😂 اول موصلنة عند الباب و بابا لسه حيفتح لقيت ( يا ترى ايه اللى حيحصله او ايه اللى هوا شافه جوا القوضه) دا اللى حنعرفه الجزء الجاى اتمنى تقولولى توقاعتكم و ارائكم عن القصه و يا ترى اكمل بنفس الاسلوب ولا اغير فيه و لو حغير فأيه اللى مش عاجبكم سلام و الى لقاء قريب ان شاء ***

الجزء الثالث خوارق فى حياه طالب

🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱
_______________ ________ ______ __ _
وقفنا الجزء اللى فات لما كنت خلاص حدخل مع ابويا القوضه الغامضه اللى على السطح بس زى مبيقول لا تجرى الريح بما تشتهى السفن
ابويا-( جاله تلفون ) ايوا انا.............تمام يافندم.................... مسافه السكه يفندم
.....سلام
انا- فى ايه يحج
ابويا- معلش يبنى لازم اسافر روسيا دلوقت حالا فى كارثه دبلوماسيه السفير بتاعنا اضرب
انا- تمام يحج حتغيب هنالك
ابويا- 3 شهور كده و راجع
انا- تمام يحجيج تيجى بالسلامه (و انا من جوايا بلعن روسيا على السفير على البلد )
ابويا- انا اسف يبنى سلام(و نزل خد عربيته و طلع على المطار )
انا بقى قعدت زهقان و خدت بعضى و نزل قعدت الف شويه بعربيتى القديمه (كانت BMW 2017) عشان ال GTR حتخلينى اتعامل معامله تانيه نهائى المهم روحت على الكورنيش و ركنت و نزلت اتمشى شويه كانت الساعه بقت 2 بليل سعتها و انا ماشى لقيت شخص واقف عند السور و تقريبا عايز ينتحر او ينط بس حتى لو مدرب سباحه الجو تلج و احتمال يجيله شد او حاجه دا غير ان شكله مليان من ضهره المهم قربت منه و طلع اخر شخص ممكن اتوقع انى اشوفه هنا و دلوقت ايوا خو اللى جه فى دماغكم طلع مازن يجماعه
انا - ماذن بتعمل ايه هنا يمجنون انت انزل يلا
مازن - ماهر انت ايه اللى جابك دلوقت(بيبكى) حتى الانتحار مش عارف اخد قرار فيه (و بينها حرفيا)
انا- اهدى يماذن مفيش حاجه اغلى من حياتك اهدى كده و كل حاجه و ليها حل
ماذن- حل ايه بس انا معنديش حل غير الموت (و اغمى عليه و تقريبا انهيار عصبى )
انا شيلته و خدته عندى البيت و جبتله دكتور و فاق و الدكتور مش
انا- ايه يعم خضتنى عليك مالك حصل ايه لده كله
ماذن - مش حتفهمنى يماذن (و باؤن على وشه الانكسار)
انا- يا عم جربنى
ماذن- تفهم ايه ولا ايه حرب تحط نفسك مكانى و شوف شكلى عامل اذاى بسببه صحابى بيكنونى حتى فى الخروجات ببقا نكته القعده فى البيت انا الملطشه مع انى الراجل و كل ماجى اتكلم يعايرونى بجسمى
انا - طب ليه محاولت تخس و تتغير
ماذن- مقدرتش يماذن مقدرتش حاولت كتير
انا- (طبعا انا خدت باللى بما انى دارس علم نفس انه كل اللى هوا فيه بسبب اهله فى البيت لانهم كسره شوكته بينهم و هما ملقوش حاجه يعايروه بيها غير جسمه فدا دمره برا قدام الناس كمان لان الاهانه كانت بتبقى قدام صحابه فهمتم بقا حالته )(بعد مصعب عليا و قررت اساعده) طب و اللى يخليك تتغير
ماذن - افديه بعمرى بس صعب
انا- لا مذ صعب بس انا اللى حدربك بنفسى
ماذن- انت بتهزر ولا بتتكلم جد
انا- لا بتكلم جد و حنبدأ من بكره كمان
ماذن- لا مش حينفع لانى معييش فلوس اشتراك جيم دلوقت لانى سايب البيت
انا- جيم ايه (محدش دخل بيت قبل كده غيره ) تعاله معايا (خدته و طلعنا الدور التانى و هوا شاف كده انبهر و بقه انفتح )
انا - جاهز بس الموضوع مش سهل
ماذن - انا معاك (و شوفت عنده نظره حماس اتمنى تتن للأخر لانى ناوى استخدم اسلوب ولدى دا انا حتتناك يمازن 😂😂)
ظخبته قوضه جمب قوضتى و نام كانت الساعه 4.5 الصبح
الساعه 8 الصبح (كنت انا قمت و اتمرنت التمارين الخاصه بتاعتى زى الاول قبل الاجازه)
دخلت عليه بجركن مايه ساقعه و قومت هابده فى وشه
انا-يلا يجندى انت حتن نايم ولا ايه فاكر نفسك فى لكانده
ماذن - (قام مفزوع )ايه ايه انا فين و **** معنلت حاجه (و حيعيط )
انا- انتباه يجندى
ماذن و هو مش فاهم قام وقف
انا-يلا يبنى قدامك 20 دقيقه تاخد دش و تلبس هدوم التمرين
ماذن -(و هو مش فاهم ايه اللى بيجرا بس عشان شخصيته ضعيفه خاف يسئل)تمام
انا- يلا انجز يبنى
ماذن قام خد دش و لبس ترنج رياضى و جه
انا يلا و خدته على الدور التانى و بدأنا تمرين
كنت مقسمله التمارين 3 مستويات كل مستوى شهر لان كان فاضل 3 شهور على الامتحنات و انا بعلاقات والدى جبت اجازه مرضى ليه يس مش ليا (كنت عايز اوريه مفاجئه الناس ليه )
كان المستوى الاول عباره عن 35 عده ضغط كل 17 عده 15 ثانيه راحه و 50 بطن و تمارين قرفساء و بعد كده جيم شامل كل اعضاء الجسم و بعد كده دخلته سونا و طلع عملتله ماساج عشان عضلاته تفك و ميحصلوش تضخم و بعدها طلعنا حمام السباحه و نزلنا الحمام و كنت فاكر انى حقعد اعلمه لقيته بيعوم دولفين يا ساده 😅
المهم خلصنا التمارين و هو نزل تحت و مخلتوش يبص فى اى مرايات و الاكل كان الفطار خضار و زبادى و الغدا اى حاجه مشويه و سلطه و العشان فكهاه و طبق سلطه و هكذا
خلصنا المستوى الاول و انا كنت بروح الجامعه و محصلش حاجه مميزه غير ان يمنى بقا بتركز معايا اوفر و بتتنرفز لو لقتنى واقف مع واحده و لزقالى فى كل حته
دخلنا المستوى التانى و دا كان نفس تمريناتى ما عدا فنون القتال لانها سريه و انا مضمنش انه يعمل ايه لو اتعلمها و المستوى التالت بقا كان نفس تمارين المستوى التالت مع جلسات علاج نفسى لحد مخلصنا التلات شهور و كنا رايحين الجامعه بعد 5 ايام و لازم ماذن يروح البيت
عند بيت ماذن
طلعنا خبط ماذن الباب و انا واقف ورا شويه
(ماذن كان عنده اختين و والدته و الده بس والده فى محافظه تانيه و متجوز هنالك و اخواته دول هما اللى كسروه عشان يعملوا اللى هما عايزينه شراميط بمعنى اصح اخته الاولى و دى الوسطانيه و اسمها نورهان و التانيه و اسمها ساره نورهان دى كان قصيره بس مش قوى و بزازها حله شبه المانجا كده و كانت طيزها صغير بس طريه اوى اوى يبرو كانت كتكوته كده بس بشخصيه عربجى اما ساره كانت اطول من نرهان بشويه و كرفى بس على خفيفه و بيضه بس ملمحها مش اوى عشان عندها ضب خفيف و مركبه تقويم و كانوا شراميط بس اللى هوا بيعرفوا ولاد كحب و بوسه فى حضن بس اما الام كانت صفاء و كانت ميلف على ابوه بس مش مرهله و بشرتها خمرى شخصيتها قويه بس كان عندها مشاكل فى اطراف رجلها فمن اول الركبه لحد تحت مش بتقدر تحرك رجلها 《شايفك يلى مستنى الجنس متقلقش حمزك بس الجزء الجاى 》فكانت على كرسى متحرك )
نورهان - انت مين
ماذن - (مستغرب ) هو ايه اللى انت مين وسعى يبت انتى و قام زاققها و داخل
نورهان - انت داخل فين يلا انت و راجعه تشتم وراه (بصوا يجماعه ماذن مشافش نفسه من 3 شهور فيعرفش انه شكله اتغير جامد و كمان مفكر ان اخته بتعامله كده عشان سايب البيت و اخته معرفتهوش عشان لو كان على شخصيته القديمه كان زمانه بيستسمحها تدخله لاكن هو عنده ثقه فى نفسه و هو الاخ الكبير فلازم يشكمهم)
ماذن - بقولك ايه يبت انتى دا بيتى ادخل واخرج زى منا عايز
نورهان بيت مين يا حليتها دا بيتى و بيت اخواتى روح شوف مين اللى نصب عليك و باعهولك و لسه حتصوت وتلم الناس حط ايده على بوقها على طلعه امها
صفاء- ماذن كنت دا كله
نورهان- ماذن مين يما
امها- هوا انا حتوه عن ابنى
نورهان بتركز و بيطلع ماذن فعلا (بس بعد ما شافت كده و لاحظت ان معاملته اتغيرت و شافت شكله اللى اتغير حابت تعمل اى حاجه عشان تتن مسيطره عليه و تكسره زى الاول )
نورهان- وانت كنت فين يلا دا كله من غير متقول (و جايه تضربه بالقلم طبعا ماذن القديم كان عيط و جرا على قضه لكن)
ماذن- (مسك ايديها لواها ورا ضهرها و بضهر ايده و رزعها قلم بوابين بس مش بكل قوته عشان ميأزهاش ) ليه يختى حد قالك انك انتى راجل البيت ولا ايه انجرى يا وسخه على قوضتك و ليكى فوقه يبتاعت سمير (و هنا بقا هيا وشها جاب الوان لان دا الواد اللى هيا ماشيه معاه دلوقت و جو خدوهم بالصوت اللى كانت بتعمله معدش نافع معاه فجابت ورا و دخل قوضتها وقعدت تهبد و ترزع فى كل حاجه )
ام مازن- بعد مشافت اللى حصل فرحت عشان هيا بسبب عجزها مكنتش قادره عليهم فخت ماذن بالحضن و قعده تعيط و تباركله و سئلته بقيت كده اذاى و هنا هو افتكر انى لسه على الباب
ماذن - طب يأمى معايا ضيوف حدخله بعد اذنك (و قام دخلنى و قفل الباب ة قعدت فى الصالون مع امه )
ام مازن - اذيك يبنى اخبارك ايه و -وجهت كلامهت لماذن- على فكره يمازن ماهر كان بيجى كل يوم يطمن علينا و انت مش موجود
مازن- دا العشم يصحبى
انا- انا معملتش غير الواجب يحجه صفاء ماذن ده اخويا
صفاء - ايه بقا اللى حصل يماذن
ماذن- كله بفضل ماهر و حكلها كل حاجه حصلت من اول مقابلته على الكرنيش للتمارين للجلسات النفسيه
ام ماذن -(و الدموع فى عنيها لما حست بان ماذن كان ممكن يموت و ؤروح منها )انا متشكره اوى يبنى من غيرك كان زمانى خسرت ابنى انا متش
انا-(قاطعتها)فى ايه يحجه صفاء دا اخويا **** (و خدت ماذن بالحضن)
صفاء- **** يخليكوا لبعض يبنى
انا - يا رب يا حجه استأذن انا بقا و انت يماذن متنساش اللى قولتلك عليه
صفاء - ليه كده بس يبنى استنى بس لما تتغدا معانا
انا - معلش مره تانيه الامتحنات قربت و لازم نركز عشان متراهن انا و الاخ مين اللى حيطلع الاول على الجامعه السنادى -😂😂-
صفاء- **** يكون فى عونك يبنى
انا- مع السلامه يجماعه اشوفك يوم الحد بقا يماذن
ماذن - اشطا يغالى مع السلامه
انا نزلت و طلعت على الفيلا و بقى يومى عباره عن قرايه كتب و رسم و مذاكره و تمارين بس و عزلت نفسى الاربع ايام دول الم المنهج عشان الامتحنات اى نعم انا و ماذن كنا بنذاكر بس انا فى ناس واخده عنى فكره الشاب التلفان فلازم اطلع الاول عشان ابينلهم انى مش زى مهما متخيلين (متستغرش انى مهتم برأى الناس اوى كده اصل انا من صغرى مليش اختلاط معاهم فيبقى منطوى يبقى موسوس) جه اول يو امتحنات بس نرجع سيكا عند ماذن اول مشاف نفسه
ماذن بعد ممشيت دخل الاوضه يغير هدوموا فقلع التيشيرت و لبس من هدومه اللى فى الدولاب فلقى بقدره قادر كل لبسه بقا اوفر سيز 😂😂 قام بص فى المرايه اتخض بس فرح جدا و قعد يتنطط زى العيل الصغير
وصف ماذن الجديد( الطول 195cm الوزن 90كجم جرام جسمه مشدود ومعضل اوى طلعله دقن تقيله بس هو لسه مظبتهاش بس لما يظبطها حتبقى دقن بنى غامق مدرجه و لونه اغمق سنه بسيطه زادته و سامه و طابع رجولى بدل مكان شبه البنات من اللون و الترهلات )المهم ماذن انصدم و كان كل اما بنزل يجيب حاجه الماس متصدقش ان ده ماذن بس عدت و الحيا بقت طبيعى لحد اول يوم جامعه عديت على ماذن بالعربيه و روحنا الجامعه بس اتأخرنا عشان الطريق دخلنا الامتحان و خلصنا و طلعنا و قعدنا فى الكافيه لأننا خلصنا اول ناس
اتا-اخبارك ايه يسطا واحشنى
ماذن-و انت اكتر يغالى بس بجد انت مش متخيل انا بقيت عامل اذاى و كله بقا بيحترمنى و رجت راجل البيت تانى
انا- بس بقولك يماذن مهما كنت قوى متفتريش و متمدش ايدك على حرمه (اقصد نورهان )
ماذن- من عيونى يا اخويا انا بجد متشكر اوى
انا- على ايه يهبل انت (على دخلت الشله و كله قعد و محدش عرفه نهائى غير روضه ايوه يجماعه روضه بتحبه من قبل ميتغير بس مكنش عاجبها شخيته الضعيفه و اللى اتغيرت دلوقت فبقت بتحبه اكتر من الاول ) 《المهم الشله كلها قعدت و مستغربه مين ده الاروضه اللى انا و ماذن اتفجئنا بيها بتقول》
روضه- ماذن !! كنت فين يبنى كل ده دا انا قلبت عليك الدنيا ملقتكش و ايه التغيير دا كله دا احنا بقينا حاجه تانيه خالص
الباقى فاتحين بقهم و فى نفس واحد "دا ماذن فعلا طب اذاى" المهم ماذن حكالهم كل حاجه بس مقلناش انى بيتى عباره عن جيم وكده ولا ليهم ولا لأمه المهم قعدنا نرغى و نحكى و نهزر و يمنى بتحاول تتحك فيا و كل شويه تفتح معايا كلام منفرد و تهزر بأديها بس انا مش عايز اطور علاقتى بيها مش عارف ايه كنت بصد اى بنت بتحاول تقربلى
المهم خلصنا الامتحنات و فى اخر يوم حصل حاجه كانت هيا بدايت التغير ده يا ترى ايه اللى حصل ؟؟؟ نكمل الجزء الجاى

خلاص خلاص بهزر
فى اخر يوم امتحنات خلصنا امتحنات و لقيت الشله بتقول انهم عايزين يطلعوا اسبوع شرم عشان يفكوا شويه
انا-اشطا يجماعه يلا
ماذن- و انا طالع عادى
ياسر- و انا طالع
يمنى و عامر و روضه-احنا معاكم
انا- و انت يحوده
محمود - (حسيت بكسره فى عينه انا عارفها لانى زمان كان ابويا بيحرمنى من كل حاجه عن طريق الفلوس كانت بالقطاره )لا مش حعرف انا
انا- لا يسطا انت جاى معانا و بمناسبه الامتحنا و اننا خلصنا الرحله دى على حسابى كلها من اولها لاخرها
كلهم فى نفس واحد - لا طبعا انت بتقول ايه
انا- يجماعه مهو لو بقت على حسابى انا مش حتكلف حاجه
محمود- و دا ليه يعنى
انا- ابويا شاريه زى شتليه نظام فيلا على البحر و هيا تبع فندق '''''''''' فمش حدفع سكن و كمان حيكون لينا رحل سياحيه و 3 وجبات فى اليوم لحد 10 افراد كمان مش 7 بس فهمتوا
ياسر- اشطا انا موافق
الباقى - ما عدا محمود (موافقين)
محمود- بتردددد خلاص موافق
انا- (اتأكدت انه عنده مشاكل ماديه بس بعزه نفس و انا قررت اساعده ) توكلنا على **** الرحله يوم الخميس حعظى عليكوا الساعه 7
ياسر- يسطا مينفعش عربيتك مبتشلش غير 2
انا- مهو فى عربيه تانيه انت مش قولت انك بتعرف تسوق
ياسر- اها يعم بعرف
انا- خلاص حعدى عليك و اخدك الرجع بيك و نطلع بالعربيتين
ياسر- تمام
انا-يلا بينا
الكل - يلا بينا سلام
انا -محمود ممكن دقيقه
محمود- اتفضل
انا- ( والد محمود كان بيشتغل فى الجيش بس كان ترقيته بتوقف لسبب غير معلوم هو كان نقيب و المفروض يبقا عقيد فنا كلمت ناس على جمب و خليتهم يساعدونى فى انه يترقى و فعلا القرار حصل ) هو والد المفروض دلوقت يبقا عقيد صح
محمود- ايوا(-و مدمع)
انا- طب هو اللى حصل
محمود- مش مهم متشغلش بالك(و بيمشى)
انا- يعم استنا انا ممكن اساعد فهمت انا ليه بسأل
محمود- بسبب سكرتير مكتب رأسه الجمهوريه بنته كانت بتحبنى ولما رفضت عمل كده
انا - طب روح فرح ولدك لان صدر قرار بترقيته من مقدم لعقيد و حركه الترقيات الجيا الموضوع حيكون طبيعى
محمود- (و لقيته بينط فى حضنى ) يسطا انت بتتكلم جد انا ممكن اموت فيها دى
انا- يا عم بتكلم جد
محمود- اتا مش عارف اشكرك اذاى بجد انت حليتلى مشكله كبيره اوى
انا- يعم انا معملتش حاجه دا حقه انا يدوب حاولت ارجعهوله
محمود - انا بجد مش عارف اشكرك اذاى و على الجميل ده حقولك حاجه واحده خد بالك من باقى الشله فى منهم مش ناويلك على خير (و خد بعضه و مش قبل منطق و ناديت عليه مبيردش
انا- مع نفسى(طب هو كان يقصد مين طب هما عايزين يئذونى ليه طيب انا معملتلهمش حاجه وحشه و تنيت افكر كتير لحد مزهقت و روحت دخلت نمت على طول و كان اتبقى يومين على السفر بس اللى كان قالقنى ان ابويا مكلمنيش نهائى و كمان ال3 شهور عدو و هوا مرجعش دا غير فضولى لانى اعرف ايه اللى فى الاوضه(كتبتها زى منت عايز اهو😂😂)فضلت افكر كتير لحد منمت الساعه 5 الفجر و دى اول مره اسهر كده صحيت الساعه 11 الصبح خدت دش و اتمرنت و صل..الجمعه
و قعدت ارسم و انا سرحان لحد العشا فوقت على تلفون من يمنى (كانت تانى مره تكلمنى فون اول مره كانت عشان عايزه محاضرات بس و انا مبفتحش واتس اصلا حتى الفيس قليل بسبب ابويا فمتعود على كده )
يمنى-اذيك يماهر عامل ايه
انا- انا تمام ييمنى انتى ايه الدنيا
يمنى- الحمد لله تمام
انا- ايه فى حاجه ولا ايه
يمنى- لا ابدا بطمن عليك هو انا لازم يكون فى حاجه عشان اكلمك
انا-ابدا يستى بس انا مستغربك بس
يمنى- مستغربنى !! ليه كده بس شكلك واخد فكره غلط خالص
انا- (حسيت انها بتفتح كلام و خلاص و انا متعقد اصلا من العيله و الارتباط )لا و **** بس مش متعود حد يكلمنى عير كام حد كده
يمنى -اهم زادوا واحده هههههههه
انا- اشطات حكلمك كمان شويه بقا عشان خطيبتى بتتصل
يمنى- خطيبتك انت خاطب (بزعل) طب تمام سلام (و قفلت من غير مرد )
(انا مع نفسى )
نفسى- ليه قولتلها كده
انا- معرفش بقا اهى جت كده
نفسى- يبنى يطل تبقا قفل كده و ادى نفسك فرصه
انا- انا مش عايز اعلق مفسى بواحده خايف اتجرح زى كل مره (ايوا يجماعه انا ارتبط مرتين و فى المرتين سابونى الاولى عشان الفلوس مكنش معايا و التانيه بسبب ابويا و تصرفاته و انى كل حاجه لازم اذنه فحست شخصيتى ضعيفه )
نفسى- طب حاول انت خلاص ابوك و انت فكيت من قيوده شويه و هو سابلك الحبل و فلوس و تقدر تشتر اى حاجه من الفيزا اللى معاك
انا- طب اعمل ايه دلوقت انا بوظت الدنيا
نفسى -سهله لما تسألك عليها قولها انتى شمعتى غلط انا اقصد خطاب و دا واحد شغال عندنا و انت عارف عمك خطاب حيدارى عليك و هيا قفلت من غير متسمع منك رد
انا- لا لا لا ابليس يستسلم و ينحنى لهذه الدماغ الشيطانيه ايه يعم الدماغ بنت الوسخه دى
نفسى - مهى دماغك يعم العبيط انت
انا- تصدق صح
عند يمنى فى البيت و كانت روضه نايمه عندها عشان حوار السفر و هيا مش من هنا و المدينه قفلت و كده
يمنى - بتعيط جامد
روضه - مالك ييمنى فى ايه
يمنى -بتعيط و مبتردش
روضه - هو الحيوان ده قالك ايه
يمنى - برده مبتردش
روضه - انا حكلمه اهزقه اكيد قالك حاجه زباله شبهه (و بتطلع الفون عشان ترن عليا )
يمنى- طلع خاطب يروضه خاطب (و انفتحت عياط)
روضه رمت التلفون و خدتها فى حضنها و قعدت تواسيها
مرجع عندى انا بعد مخلصت المكالمه ببص على الرسمه لقيتنى راسم يمنى استغربت اوى هو انا حبيتها و لا ايه بس اذاى انا متعملتش معاها كتير نفضت و نمت
عند ماذن فى البيت .
ماذن - كنت فين يروح امك
ساره -(و كانت برا البيت من ساعه مماذن جه و كانت قافله الفون و متعرفش طبعا التغيير ده و اتفاجئت بشكل ماذن الجديد بس غلطت نفس غلطه اختها و حاولت تضربه بالقلم و ماذن عمل نفس الحركه و هيا جات تجرى و تعيط على القوضه بس دى مش ةاحده حاولت تهزقه دى واحده برا البيت من 4 ايام و **** اعلم يمكن اكتر مسكها من هدومها و بيكلم و هو بيزعق ) ماذن - بقولك كنتى فين بقالك 4 ايام
ساره - (و عيا بتعيط ) كنت فى اسكندريه مع اصحابى البنات فى رحله و الشاليه مفيهوش شبكه
ماذن-و انا اامفرض اصدق
ساره - و **** مبكدب
ماذن - هاتى رقم صاحبتك دى
ساره -اهو و ادته التلفون على الرقم
(ماذن خد باله انها قفلت معاها قبل متدخل على طول )
ماذن- انتوا كنتوا كام واحده
ساره بتردد- كنا 5
ماذن - اسمهم و عنوانهم
ساره - (بخوف و وشها اصفر ) قالت اساميهم و عنوان 2 منهم و الباقى قالت متعرفش
ماذن - (اللى مقالتش اسامبهم كانوا اتنين ايه و دى ماذن عارف انها محترمه و مبتحبش الكدب و سلمى و دى محترمه بس مش اوى ) هاتى رقم ايه
ساره - مش معايا
ماذن- الرقم لو مطلعتهوش اقسم بربى لكون رايح لاهل كل واحده فيهم و مخلى منظرك زباله قدامهم
ساره- خلاص خلاص اهو و طلعتله الرقم
ماذن- (اتصل بالرقم) الو انسه ايه معايا
ايه- ايوه انت مين و جبت رقمى منين
ماذن - انا ماذن اخو ساره
ايه- اها تشرفنا خير فى حاجه
ماذن- الحقيقه ساره تلفونها مقفول من 3 ايام و انا مسافر و مش عارف اوصلها
ايه- معرفش و **** بس انا مشوفتهاش من 15 يوم كده
ماذن- طب تمام حرن على حد من الجيران يطلع يطمن عليهم اسف على الازعاج
ايه- لا ولا يهمك و ابقى طمنى عليها
ماذن-تمام ان شاء **** سلام
رجع يكلم ساره
ماذن - ها ايه رأيك حتقولى ولا اقولك انا كنتى فين بأماره وليد (و رزعها بالقلم )
ساره خافت اوى- وليد مين انت اتجننت انت حتعمل فيها
ماذن- (قبل متكمل كلام) بقولك ايه يا روح امك الهطل اللى كنتى عايشه فيه ده تنسيه نهائى و انا حربيكى من اول و جديد (و على صوته ) بت يا نورهان
(نورهان جات جرى لانها فى الاربع ايام دول ماذن علمها الادب بس من غير ضرب و كسبها فى صفه لان سمير كان بيبتها بالمحدثات اللى بنهم و هوا فرمتله فونه مهو طلع هاك محترف و عارف كل حاجه عن اهله بس مكنش عنده الجرأه يتحرك و كان جبان )
نورهان - نعم يماذن و **** مليا دعوه بالموضوع ده
ساره- (مستغربه طريقه نورهان لانها مش خايفه و فى نفس الوقت مش فى صفها )
انا- لا انا متخفيش انا عارف الحوار من اوله لاخره تعالوا ورايا على قوضتى
امه- اهدى بس يبنى متوديش نفسك فى داهيه (كانت مفكراه حيضربها و يأذيها )
ماذن - متقلقيش يا امى ،، تعالوا ورايا
راحوة وراه و قفل الباب و هيا قوضته اصلا هوا كان مخليهت عازله لصوت و كان فيها 5 لاب توب و كانيرات و حجات كتير و طبعا هما مستغربين اللى شايفينن لانها حجات غاليه اصل على رغم كل اللى بيجراله زمان مكنش بيسمح لمخلوق يدخل قوضته و هما كانوا شايفينه عيل عبيط ففكوهم منه
--------------------------------------''''''''''''''''
ماذن- اقفلوا الباب
ساره - قفلوا الباب و قعدوا
ماذن- ها بقا احكيلى ايه اللى خلاكى تعملى كده يساره (كان بيتكلم فى هدوء عكس متوقعت فخافت اكتر لان دا معناه انه عارف حاجه اكيدفمكنتش عارفه تقوله ايه .........) يا ترى ايه اللى حيجرا مع ماذن و هل حيقدر يكسب اخواته و يلح مشاكلهم ولا لأ و هو جاب الفلوس منين و حيحصل ايه فى شرم كل ده حنعرفه الجزء الجاى ...........
الى لقاء اخر

..الجزء الرابع ..
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

(وقفنا الجزء اللى فات لما ماذن اتخانق مع ساره و عرف كدبها )
ماذن-ها يهانم حتنطقى ولا لأ
ساره-(جماعه بصراحه هيا فى موقف لا تحسد عليه لانها خايفه تقوله الحقيقه يطلع مكنش عارف حاجه و تقوله الكدب يطلع عارف كل حاجه فهى قررت تقوله الحقيقه كلها )
ساره- بص انا حقولك كل حاجه بصراحه
ماذن-بهدوء يسبق العاصفه-قولى!
ساره- انا من 4 شهور كده اتعرفت على واحد اسمه وليد كان معايا فى الجامعه(جماعه ساره فى تجاره و نورهان فى حقوق بس ماذن جامعه القاهره و هما جامعه عين شمس ) و هو تن ورايا لحد متعرف عليا
ماذن- و حبتيه و هو حاول فى الاول يجيبك سكه بس انتى مردتيش او عملتى نفسك مرضتيش فهو خد صورتك و عملها ببرنامج فوتوشوب محترف صح
ساره-(بصدمه باينه عليها ) اها انت عرفت منين
ماذن- ميخصكيش بس انا برضوا عارف انك قدرتى تمسحى كل اللى على فونه و بعدها شيلتى كل صورك اللى على النت اللى عايز افهموا كملتى معاه ليه و انتى بنت ولا لأ عشان اتصرف( الغريبه بالنسبه لساره انها توقعت بعد متقوله انه مهددها حيضربها فستغربت اذاى هو هادى اوى كده بعد معرف انه بمزجها و فكرته ديوث فتعامل الكام جمله الجايين على اساس الفكره دى )
ساره- (ببرود ) تتصرف ليه انا عجبنى الموضوع و مش حبطله انا بحب الشرمطه (نورهان هنا خافت على اختها لانها عارفه دماغها و عارفه ان ماذن مش كده فرد فعله برضه هيا متوقعاه بس متحركتش و قالت خلينى فى صف ماذن احسن )
ماذن(جو دماغه استغراب على غضب على حيره اللى هو اتصرف اذاى دى بقت شرموطه صرف فبص لخته و خاف عليها لتبقى زيها بتدريج و قرر قرار حيغير حياته فى البيت ده ) يبقى ملكيش عيشه هنا تانى
ساره-(بخوف) انت حتعمل ايه
ماذن- منا مش حستنى لحد متلعبى فى دماغ اختك اللى انتى كنتى السبب انها كلمت شبان و ترتبط من الاساس و انتى اللى تنيتى تزنى عليها و بسببك كانت حتروح فى داهيه لولا ان انا لحقت اتصرف كان زمنها مفتوحه
ساره-(بتوتر لانها خدت فلوس من صاحبها عشان تظبطله اختها بس ماذن ميعرفش حوار الفلوس ده بس برضوا هيا متعرفش انه ميعرفش) و اللهى يماذن كان عليا فلوس لوحده صحبتى و كانت حتفضحنى لو مدتهوملهاش فضطريت اوافق انى اخد فلوس و اعرفه عليها لانه كان مفهمنى انه بيحبها و **** مكنتش اعرف انه كده
ماذن - (اتعصب اوى لانها عرصت على اختها بفلوس مش حوار غيره انها محترمه و كده )يزباله يوسخه و كمان كنتى واخده فلوس (و نزل عليها ضرب بالقلام )انتى حسابك معايا عسير يزباله بس لما ارجعلك (و شدها من شعرها على قوضه كانت مقفوله فى البيت كانت بتاعت ابوه و محدش كان بيدخلها نهائى غير ابوع و بعدها اتقفلت و مفيهاش غير سرير"او اهله(امه و ساره و نورهان) كانوا مفكرين كده "و دخلها و قفل عليها و نزل جاب طبه جديده و قفل و ترباس و ركبهم على الباب و عمل فى ارضيه الباب زي فتحه صغير 20سم طول فى 20سم عرض و عملها زى باب حديد صغير (خد حوالى ساعتين بيعمل و يهبد فى الباب و امه و اخواته محدش فاهم هو حيعمل ايه ) و لما خلص قام دخلها و كلها علقه كسر جسمها من الوجع بس مضرهاش اوى هيا شويه كدمات بس يعنى و خرج و قفل كل حاجه )
ماذن بيكلم امه - اقسم بربى لو طلعت برا باب الاوضه دى لحد مرجع من السفر لكون قتلها و متاويها
امه - (بتعيط) يبنى كده حتموت من الجوع طب سبلى المفتاح ادخلها الاكل و اقفل عليها
ماذن- امسكى (اداها مفتاح كلون) دا مفتاح الباب الحديد الصغير اللى انا ركبته تدخليلها اكل و مايه و الحمام تديها اي حاجه تعمل فيها زى الكلبه فاهمه
امه- (بخوف و لاول مره تخاف من ابنها ) حاضرر
ماذن- نوهاااااان
نورهان-(بخوف و بتعيط) و اللهى مليا دعوه و لا اعرف حاجه انا اسفه و اللهى
ماذن-(هدى شويه و خدها فى حضنه) اهدى اهدى انا عارف كل حاجه اهدى و لو فى اى حاجه حصلت بلغينى و اياكى تدخلى اوضتى و انا بره و الاوضه انا مركبلها كاميرات لو دخلتى حعرف
نورهان -(بطلت عياط ) حاضر حاضر و ****
ماذن -طب ادخلى نامى و انا داخل انام عشان السفر
نورهان- حاضر(و دخلت حضنت مخدتها و قعدت تعيط من الخوف و من اللى عملته فيها اختها لحد منامت من التعب و التفكير)
ماذن-( دخل حاول ينام معرفش فقام وتن يتمرن لحد الساعه 5 الفجر و نام من التعب )
نرجع عندى انا
صحيت كالعاده السعه 6 الصبح و كان انهارده الاربعاء يعنى مسافر بكره فضغط على نفسى فى التمرين كتمرين وداع و نزلت الساعه 11 ايوه 5 ساعات تمرين نزلت فطرت و عملت مشروب طاقه من اختراعى (موز و مكسرات و شوفان و ريدبول و شويه اديه فيتامين و بروتين )و شربته و كملت تدريب فنون قتاليه لحد الساعه 4 العصر و بعد كده طلبت اكل لانى كنت مهلوك فطلبت من مطعم بيعمل اكل صحى و كلت و بعد كده ريحت شويه و مسكت الفون بعت للكل تأكيد على المعاد و الساعه كانت وصلت 8.5 ساعتها ظبط شنطتى و دخلت قوضه ابويا و خده سلاحى و الالكتريك ( طبعا حتقولى و ترسانه الاسلحه اللى فى العربيه حقولك انى اكيد لو بلطجى سبتنى او حصلت خناقه و كبرت او كنت بعيد عن العربيه و مواقف كتير اوى سعتك 😂😂) المهم و خدت رخصه السلاح و بدله غطس و سباحه معدله و حتعرفوا قدام بتعمل ايه و ظبط هدومى و قفلت الشنط و نمت و ظبط المنبه على الساعه 4.5 الصبح و نمت
عند روضه و يمنى
يمنى زعلانه و روضه بتجهز الشنط و اتكلموا شويه و روضه هدتها و قالتلها لو ليكى نصيب فيه حتخديه
عند ماذن
نام الساعه 5 صحى الساعه الساعه 3 العصر اتدرب و فطر كانت الساعه بقت 5 المغرب مسك تلفون نوكيه ( كان ظبته انه ميستقبلش او يبعت مكالمات الا لرقمه هو بس) و راح لاوضه اخته و فتح القفل(كان قفل حيوى متطور مبيتفتحش الا ببصمه ايده و عينه و صوته هو و ضدد الرصاص) و الترباس و الكلون و دخلها
ساره-(اول ما شافته اترعبت و انكمشت فى نفسها ) ان انت عايز اااا ايه
ماذن- انا مسافر بكره و خدى التلفون ده لو حصل حاجه رنى عليا منه و متحاوليش مش حيرن الا على رقمى انا بس و عايزك تراجعى نفسك و انا مسافر و تعرفى انتى صح ولا غلط تمام و لما اجى نبقا نتكلم (و اداها التلفون و خرج )
ساره- ( بتكلم فى سرها) ايه ده هو بقا كده امتى هو اتغير كده اذاى لا لا لا يستحيل ده يكون اخويا دل كان خول و جبان بيخاف من اى حاجه انا كنت مسيطره عليه كويس ايه اللى حصلى ده بس يربى و تنت تعيط لحد منامت )
نروح عند ياسر و عامر كل واحد فيهم حضر حاجته و نزلوا راحوا كافيه قعدوا مع بعض
ياسر- ها بقا مالك فى ايه
عامر - عجبك اللى بيحصل ده
ياسر- هو ايه اللى بيحصل
عامر- الزفت اللى اسمه ماهر و اللى بيعمله
ياسر- ماله ماهر و بيعمل ايه
عامر- واحد منعرفش طلعلنا منين و دخل و بوظلنا حياتنا كلنا
ياسر-(مستغرب من كلام عامر) بوظلنا حيتنا و دا اذاى ده
عامر- يعنى دخل فى الشله و خدهم كلهم فى صفه و ممشيهم وراه زى الدلاديل و كله ساكت
ياسر- نعم لا يحبيبى فوق احنا محدش ممشينا انت بس اللى غيران منه عشان انت كنت يعتبر اغنى و احلى واحد فينا اها انا بعترف بكده و عشان هو احسن منك بتعمل كده
عامر- مين ده اللى احسن منى هو الكام عضله الهوا دول يعملوا ايه و بعدين دا عيل طرى فرحان بفلوس ابوه
ياسر - بص يبنى انت، انا مش حتكلم على حد فى ضهره بس حقولك ليه احسن منك مش بشكل ولا العضلات بس هو بيساعدنا من غير حتى ميقولنا انه ساعدنا مش زيك لو جبت لواحد حاجه تزله بيها بقيت عمره
عامر- و بيساعدكم فى ايه ده بقا عشان ضربله كام خول يبقا بيساعدكم
ياسر - لا مش عشان ضربله كام خول هو بيساعدنا فى حجات تانيه كتير و من غير ميحسسنا انها تفضل منه
عامر- زى ايه بقا اشجينى
ياسر- يااه حاجات كتير مثلا ماذن و اللى عمله معاه و لو تفتكر ماذن حاول قد ايه وانت كل مره بتكون سبب فشله و كملن امبارح لما خد باله ان محمود مش حيعرف ييجى شوف اتصرف اذاى لو انت كنت قولتله تعاله و انا احاسبلك و يبقى خيرى عليك و لا مش فاكر لما قولتهاله فى اول السنه و تن قاطع معاك و لحد دلوقتى مرجعتوش زى الاول و انا مثلا بسببه انا متأكد انى حجيب امتياز مع انى كنت حسقط بس هو تن ورايا و يشرحلى لحد معديت السنه دا حتى البنات بيصدهم فى الكلام عشان بس ميتقلش عليه انه اتعرف علينا عشانه مع ان يمنى بتحبه و هو بيحبها بس خايف على شكلها قدامنا تقوم انت تقولى ساعدنا فى ايه فووق يسطا عشان منخسرش بعض
عامر -(اتوتر و اتعصب و حقده بان اكتر لانه كان عايز يقومه عليه بحوار يمنى لانه كان مفكر ان ياسر بيحبها و كمان كل كلامه صح فرد عليه و هو متعصب ) يعم كل ده تمثيل عشان يكسبكم فى صفه و يسيطر عليكم عموما بكره الايام تبين اللى حيحصل (و سابه و مشى من غير ميتكلم و هو متعصب اوى)
تانيه يوم يوم السفر
عندى صحيت من النوم الساعه 4.5 طلعت اتمرنت تمرين خفيف و خدت دش و لبست و رنيت على ياسر
انا - ايه يسطا جهزت
ياسر - اها يعم جاهز انت فين
انا- انا لبست و حنزل بلعربيه و جايلك 3 دقايق و اكون عندك
ياسر- يسطا 3 دقايق ايه دا ولا نص ساعه انت عبيط
انا- يسطا الطريق فاضى الساعه لسه مجتش 6 يعنى حجرى براحتى
ياسر - ايوه يعم منت معاك GTR ولعانه
انا- نق بقا فى امها عموما حنزل اظبط زيت و املا بنزين العربيتين و جايلك
ياسر - تمام و انا حكلم العيال اصحيهم و اجيلك
انا- اشطات(و نزلت الجراج ظبط العربيات و حطيت شنطى و تممت عليهم و بصيت على العربيات عشان اشوف حديله ايه عشان يسوق بباقى الشله المهم رسيت على بورش كايين 2018 عشان واسعه و عائليه و كمان ابويا مبيحبهاش 😂 و طلعتهم برا الفله عشان مكسرش نفسه لو شاف العربيات اللى جوه و خدت الGTR و ظبطها على الاسبورت و كمان غيرت لونها للأسود دارك (عليها طلاء نانو بتغير اللون بضغطت زرار 😂😂) و خدت بعضى و رحتله لقيته واقف مستنى تحت البيت
انا- يلا و لا ايه
ياسر- (مستغرب) يبنى هيا مش كانت سيلفر
انا- يعم اركب بس و حبقا افهمك
ياسر- (حط الشنط و ركب ) تفهمنى ايه
انا- يسطا دى معدله و مطليه بطلاء نانو فبقدر اغير لونها عادى فهمت
ياسر - اوبا بقا جمدان يابا كده
انا- المهم بقولك عشان منتسوحش حتاخد ماذن و روضه معاك فى الكنبه اللى ورا
ياسر - اشمعنا يعنى
انا- يسطا انت اعمى يعنى مخدتش بالك
ياسر- على ايه
انا- يبنى روضه بتحب ماذن و ماذن قايلى انه بيحبها بس خايف منها لتكون بتعطف عليه فانا عايز اقربهم لبعض فهمت
ياسر- بس يعم انا مش حمل بنتين فى العربيه لما بيكونوا سوا مش بيتكلموا معانا و احنا مبنعرفش نهزر (و هو برضوا حب يقربنى ليمنى بطريقه غير مباشره)
انا - خلاص يعم انا حاخد يمنى بس حنعملها اذاى
ياسر- سهله انت تروح لهم الاول و تاخد شنطهم معاك و تركب يمنى بأى حجه كأن مينفعش تقفوا برا فى الشارع فتقعدهم فى العربيه و انا لما اجى حنادى لروضه و انت تركب و تطلع من غير متديها فرصه تنزل و هيا حتتحرج تتكلم فهمت
انا- يبن الوسخه ايه الدماغ دى
ياسر- يعم دى اللى حلتى حتبصلى فيها
انا - يعم عيب عموما اشطا جدا يلا بقا عشان تاخد العربيه نروحلهم زمانهم مستنين
و(رحنا و هو كان فرحان فشخ لانه كان مفكر انى حديله عربيه مكحكحه و خدنا العربيات و روحنالهم انا طلعت على البنات و مازن راح جاب مازن و محمود و عامر و فعلا الخطه نجحت و طلعنا على شرم و لحد مطلعنا من القاهره انا و يمنى ساكتين نهائى و طبعا العربيتين مفيش لجان ينفع يوقفوهم لانهم عربيات دبلوماسيه و بعد كده كسرت انا حاجز الملل ده و قولتلها
انا- تحبى تسمعى ايه
يمنى- (باين انها زعلانه )لا مش عايزه اسمع حاجه
انا- متقيش بارده بقا احنا رايحين رحله
يمنى - يعم شغل انت
انا- يسطا انا سايق مش حعرف و كمان انا عاملك مفاجئه فشغلي بدل ملغيها
يمنى- (بفرح طفله )بجد عامل انا مفاجئه
انا- بس شكلى حلغيها عشان برودك
يمنى - لا يعم (و قامت مشغله تراك وقفه نصيه زمان لمكى و انا بحب التراك ده اوى ) اهو
انا- انا بعشق التراك ده
يمنى - و انا كمان بحبه اوى المهم ايه المفاجئه بقا
انا - امسكى يستى و اديتها هديه مستطيله و مغلفه
يمنى - ايه ده عشانى فيها ايه هاه هاه
انا- يبت المجانين افتحى ووانتى تعرفى
يمنى - فتحتها و (ايوه زى متوقعتم الرسمه اللى رسمتهالها) **** انت اللى راسمه عشانى (و افتكرت انى خاطب فزعلت )
انا- اها عجبتك
يمنى-(بدون نفس) اها حلوه اوى تسلم ايدك بس مخفتش من خطيبتك تزعل (بزعل اوى )
انا-(عملت نفسى مستغرب كلمها لانى عايز انفز كلامى) خطيبتى خطيبه مين
يمنى - انت مش خاطب يبنى
انا- هو انا عمرى ارتبط عشان اخطب
يمنى - يسلام اومال مين اللى كلمتك و انت بتكلمنى و قولتلى حقفل عشان خطيبتى بتكلمنى
انا - اها فكرتينى يبنتى انا قولتلك خطاب بيتصل و انتى اللى سمعتى غلط و قفلت فى وشى قبل مرد
يمنى - (بفرحه باينه على وشها ) بجد يعنى انت مش خاطب و مش مرتبط بحد يع(و سكتت وخدت بالها من كلامها وقالت )يلا **** يرزقك ببنت الحلال
انا - (غيرت الموضوع و تنينا نضحك و نهزر طول الطريق )
فى العربيه التانيه
ياسر سايق و مشغل اغانى و عامر اعاد زهقان و مخنوق لانه كان مفكر زى ياسر انى حديهم عربيه مكحكحه و كان ناوى يعمل مشكله و معرفش و محمود و ماذن قاعدين يتكلموا و يهزروا مع ياسر و روضه و تنينا كده لحد الكمين اللى قبل شرم و لقيت الكمين بيوقفنى استغربت بس وقفت
انا- (نزلت القزاز و بتكلم بحترام عشان مبحبش جو انا ابن مين زى مقولتلكم ) اى خدمه حضرتك
الظابط- رخصك و رخصه العربيه( و بيتكلم بتناكه اوى و خدت بالى انه مركز مع بمنى فتنرفزت و قولت حتقلب خناقه)
انا- العربيه دبلوماسى و لا انت اتعميت و بصلى هنا احسنلك (و متنرفز اوى)
الظابط- احسن لمين روح امك دا انا حطلع عين اهلك انزلى
انا- (قمت قافل القزاز و عامل لوك للعربيه ومردتش انزل و سيبته برا قاهد يهرى و طلعت التلفون و رنيت على صاحب ابويا فهمته الوضع و هو رن على الوزير (طبعا بتقولوا مطلعتش الكارت ليه حقولك عشان عايز اقيله من وظفته عشان يتربى لانه اكيد مسنود فبيتكلم بقلب كده و هو معاه ايفون 11 برو ماكس فأكيد مش حتفرق معاه الوظيفه اوى )عند الظابط برا
مساعد الوزير كلمه على الجهاز و حنقول عليه س
س- الظابط منير الظابط منير
منير- تمام يفندم
س- انت اذاى يفندى انت توقف عربيه دبلوماسيه و تعاكس خطيبه صاحب العربيه اللى راكبه جمبه لا و كمان تشتمه
منير - محص..
س- قبل متكدب و تقول محصلش العربيه فيها كاميرات و مسجله كل حاجه
منير - (متوتر) احنا جلنا بلاغ ان فى كميه هيروين فى العربيه يفندم و كمان صاحب العربيه مش هو اللى سايق دا شاب عنده حوالى 21 سنه
س- اهو الشاب ده يغبى معاه حصانه دبلوماسيه و وصل الموضوع لمكتب الوزير و صدر قرار اقالتك خلاص
منير- (بخوف لانه كون قرار اقالته يكلع بسرعه دى يبقا فعلا انا اقدر امحيه و اللى وراه مش حينفعوه ) اذاى بس يا بابا(ايوه هو يبقى ابن مساعد الوزير فبيتنطط عشان كده ) يعنى ايه عيل بشخه زى ده يقيلنى انا و انت متعرفش تعمل حاجه
س- احمد **** لانى كنت حتشال معاك لولا انى استسمحته هو شخصيا اسمع يبنى القرار لسه متوثقش يعنى هو يقدر يوقفه حاول تستسمحه و الا انا كمان حطلع معاش فى الحركه الجايه
منير - (مرعوب) امرك يا والدى( و قفل معاه و خبط على القزاز بهدوء )
انا- (فى لوقت ده كانت يمنى هدتنى و حلفتنى احل الموضوع فنزلت القزاز و قولتله ) ها القرار وصلك
منير - ممكن كلمه على جنب يفندم
انا - دلوقتى بقيت يفندم عموما موافق (و نزلت من العربيه و روحت معاه )
منير- انا اسف جدا يماهر باشا بجد غلطه و مش حتتكرر بس ارجوك قولهم يوقفوا القرار قبل ميتوثق انا كده عيلتى حتنهار
انا- لا و **** اوقف القرار عشان تتن تتنك و تدوس ببدلتك الميرى على الناس
منير - غلطه و مش حتتكرر تانى ابوس ايدك(و بيمسك ايده ) سماح المراضى
انا-( سحبت ايدى بسرعه ) ايه يعم خلاص انا اصلا من قبل منزل كلمتهم و خليتهم يسحبوه بس حبيت اعرفك ان كل كبير فى الاكبر منه بس برضوا مهما كنت متفرعن مش حتزقف عربيه دبلوماسيه
منير- بفندم جالنا اخباريه ان العربيه فيها 2 كيلوا هيروين
انا-(بخضه) انت بتقول ايه اذاى و مين اللى بلغ
منير - معرفش كان برايفيت نمبر
انا- طب بص عايزك تفتش العربيه و لو لقيت حاجه تلف و تديهاله من القزاز تمام
منير- اذاى بس دا انا كده حقلع البدله بفضيحه
انا- (وريته الكارت ساعتها) مفيش حاجه حتحصل
منير - (بخضه اكتر) هو حضرتك مين بظبط
انا- بعدين اقولك احنا خلاص بقينا صحاب ولا ايه
منير - دا شرف ليا يباشا
انا- بلاش يباشا و يبيه و الجو ده خلى البساط احمدى
منير- تمام يماهر
انا- ها اتفقنا
منير- اتفقنا (و فتش العربيه و فعلا لقا كيس فيه حاجه بيضا و لف و ادهولى و سلم عليا و مشى )
انا- (خدته و مشينا و نزلنا عند الشاليه انا و اللى معانا بس وقفتهم قبل مندخل )
انا- يجماعه معلش قبل مندخل عايزكم فى كلمه عشان نعدى الرحله دى على خير
كلهم- فى ايه
انا - دلوقتى فى واحد كان حاطط ليا 2 كيلو هيروين فى شنطه العربيه و مبلغ ظابط الكامين عنهم
ياسر- ايه ده اذاى و لو دا فعلا كده فانت قدمنا اذاى
انا- اهو دا اللى حصل و اسئلوا يمنى و انا قدامكم لان اللى الشخص ده ميعرفوش انى معايا تصريح بنقل و حياذه المواد المخدره لان ابقى صاحب اكبر مصحه علاج ادمان فى البلد( طبعا بهرى بس مش عايز اعرفهم كل حاجه عن الكارت و عايز احسسهم انى واحد معاه وسايط بس يعنى ممكن قضيه متقفله تودينى فى داهيه عشان اعرف مين معايا و مين عليا)
عامر- طب الحمد لله عدت على خير عايز ايه بقا مننا
انا- دلوقتى انا عارف اللى عمل كده فعايز اسئلكوا سؤال لو انتوا مكانى تحكموا عليه بأيه
الكل ما عدا عامر ساكت و متوتر - اللى انت عايز تعمله تعمله و اى حاجه حتبقى حقك
انا- طب يعامر يا ريت مشوفش وشك تانى و لولا العيش و الملح اللى انت مصنتهوش انا كنت اتصرفت بطريقه تانيه
الكل مصدوم ما عدا محمود و انا مستغربن- ايه ده و عامر ماله بالموضوع
عامر - اها صح و انا مالى ايه دليلك ان انا و لا هو رمى جتت
انا- من رقم الفون يعبى
عامر - بس انا معييش برايفيت نمبر و كله عارف كده
انا- و انت بقا عرفت منين ان اللى بلغ بلغ من برايفيت نمبر
عامر-( بتوتر ) ما اكيد محدش حيبلغ من رقمه عن عربيه زى دى
انا- عموما هما تتبعوا الرقم و عرفوا ان انت يا غبى
عامر- (خاف اوى و خد شنطته و جرى و ساعتها كله اتأكد ان كلامى صح و ياسر كان عايز يمسك بس انا قولتله يسيبه و دخلنا الشاليه )
يمنى- و المروض ان احنا حنام فين بقا اكيد مش حنام معاكم فى بيت واحد
ياسر- و فيها ايه يعنى ييمنى احنا اخوات
انا- لا يسطا مهما يكن هيا بتتكلم صح بس انا عامل حسابى الفيلا هنا دورين 4 غرف كل عرفه بحمام و تحت قوضه مكتب و صالون كبير و قوضه سفره و حمام و مطبخ كبير
و فى جنينه ورا الفيلا و بعدها حمام سباحه كبير و لعدها فى زى استراحه قوضتين و صاله و حمام و مطبخ فانا و الشباب حنبات هنا و انتوا حتباتوا فى الاستراحه دى مرضيه كده
روضه- اشطا انا موافقه
يمنى- اذا كان كده ماشى
انا - طب يجماعه كل واحد يطلع قوضته و ريحوا من المشوار و نطلع بليل اشطا
الكل - تمام
المهم طلعنا الفيلا و كل واحد دخل فى اوضته يجهز حاجته و يريح و انا دخلت الاوضه اللى كان ابويا بينام فيها لما كنا بنيجى هنا لانى خفت يكون سايب سلاح فى قوضته او حاجه و سيبت ماذن فى قوضتى لنفس السبب و جهز ت حاجتى و ريحت شويه على العصر كلنا اتجمعنا فى الصالون و طلبنا الغدا (طبعا على حسابى منهم لله 15 الف جنيه غدا ايه 😢😢) و قعدنا هزرنا و كدا و بعدها قررنا حتنزل نروح خليج نعمه و حضرنا حفله سفارى وكانت الدنيا تمام لحد ما حصل (و مش حقول الجزء الجاى لأ انتوا حبايبى برضوا 😂😉) و احنا بنرقص انا و السباب و كانت يمنى و روضه بيزعقوا و بيعلوا صوتهم و فى قدامهم 3 شبان انا طبعا خدت بالى لان سمعى قوى اوى و خدت بعضى و روحتلهم
شاب 1- طب بالهداوه طيب كله بالحنيه بيفك(قديم نييييك)
شاب2- احنا مش عايزين حاجه حنقدوا سهره حلوه و كل واحد لحال سبيله مصعبينهت ليه
شاب3 - و اللى انتوا عايزينه مش حنختلف
يمنى - ابعد عنى يزباله يوسخ منك ليه (كان في شاب حاول يمسك اديها فضربته بالقلم فانا جريت وقفت قدامها لانى خفت الولا يتهور )ماهر الحقنى الزباله دول بيقلوا ادبهم علينا
انا- فى حاجه يأخ ولا الخمس صوابع كفايه على وشك (اقصد القلم اللى يمنى ادتهوله)
شاب1- لا دكر يلا (و بيكلم يمنى) هو دا بقا الدكر بتاعك دا صرصار
انا-(اتعصبت ) انا هههه صرصار طب (و قبل مكمل كلام كنت مناوله بالدماغ مقامش و منخيره اتكسرت و صحابه هجمه عليا فى وقت واحد الاول عايز يكتفنى من كتفى و التانى عايز يضربنى بالبوكس قومت ماسك دراع الول كاسره على ركبتى و فديت البوكس و قومت مناول التانى بالرجل فى مناخيره برضوا نيمته و رجعت للاول نزلت فيه ضرب لحد ما ماذن و ياسر و محمود شالونى من عليه بالعافيه ) عرفت يا كسمك مين الدكر بتاعها
ماذن -خلاص اهدى اهدى محصلش حاجه
محمود - هى سبب كل ده
يمنى- الحيونات دول عاكسونى انا و يمنى و كانوا حيمدوا اديهم علينا لولا ماهر
انا- (بنرفزه و بصوت عالى) منا قولتلكم يا تتزفتوا ترقصوا معانا يقعد معاكم و انتوا اللى مرضتوش قال ايه عايزين تتكلموا فى موضوع خاص ما فى كسم فيلا تتكلموا براحتكوا فيها انجروا قدامى على البيت يلا
و نزلت خدت العربيه و سوقنا لحد البيت و حاسس حد ورانا و اول مدخلنا خلع انا مكنتش مطمن بس ملفتش الانظار
انا - كل واحد على قوضته مفيش سهر عشان حنروح البحر بدرى
الكل- حاضر
ماذن- ممكن تهدى بقا انت عكيت الدنيا
انا - مش وقته تعالى معايا بسرعه
و خدته و دخلنا المكتب و انا شيلت كل اللى على المكتب و قومت جايب زى طفاشه و بحاول اشيل الوش بتاعه
ماذن- بتعمل ايه يبن المجنونه دا ابوك حينيكك
انا- اكتم دقيقه (المهم رفعت الوش و كان فى 4 مسدسات كولت و اللى ميعرفهمش دى من افجر المسدسات بس تقيله يعنى المسدس فاضى 1.25 كجم المهم لقينا الاربع مسدسات و 45 خذنه ممليه و 5 قمصان واقيه من الرصاص و بندقيتين كلاشينكوف معدله تعديل المانى بتتقلب رشاش خفيف و 40 خزنه لكل واحده)
ماذن- احا يبن المتناكه ايه ده
انا- كان فى ناس مراقبانا و احنا راجعين فأكيد حينتقموا مننا عشان ضربتهم فهمت المهم البنات نروح بهدوء و تحط القفل ده على الباب بتاعم من بره و تطلع تقفل باب كل قوضه كويس بالمفتاح و انا من السيستم حقفل الشبابيك
ماذن - بس هما اكيد حيكسروا الباب مش حيغلبوا
انا - الابواب و الشبابيك كلها ضد الرصاص دا بيت لواء جيش يحول
ماذن- تمام 3 دقايق و كل حاجه تبقا جاهزه بس انا و انتا حنعمل ايه و هما لما يسمعوا الصوت حنفسرلهم الاسلحه دى اذاى
انا - متقلقش القوض فيها عازل للصوت اوتوماتيك حفعله يعنى لو انفجرنا مش حيحسوا بحاجه
ماذن -تمام اوى كده
انا- امسك (حدفتلك حاجه زى شاشه بتتلبس زى الجوانتى فى الايد و هيا شبه الساعه بس الغريب لقيته لبسها فعلها لوحده انا استغربت بس مسألتش و الشاشه دى متوصله بالسيفتى بتاع الفيله و كمايرات مراقبه الكومبوند و انا حطيت على اول مدخل الفيلا زى بروسيسر عشان اى حد يحاول يدخل الانزار يتفعل )
ماذن- جهز الاوض و لبس و ظبط الدنيا و دخل كل واحد قوته ينام بس بدل مهو حاضن مخده حاضن كلاشينكوف 😂😂😂😂😂)
و الساعه2 بليل لقيت (و المرادى ايوه زى متوقعت اشوفك الجزء الجاى يغالى و ياريت الكومن متنسهوش عشان بيشجعنى اكمل و يسلام بقا لو الكومنت يبقى نقديلهوى احبك انا كده او توقع مستنى الكومنتات😂😂)

الجزء الخامس

(وقفنا الجزء اللى فات لما ماهر ادا لماذن السلاح و قفلوا القوض عشان ماهر كان شاكك ان فى حد مراقبه و مفكر ان فى ناس جايه تهجم على الفيلا فهو و ماذن كل واحد دخل قوضته بلبسهم ده و قفل على نفسه و مركزين على شاشات الانزار و كاتمين صوت القوض )
الساعه8 الصبح
يصحى ماهر يغير هدومه و يلبس لبس عادى و يشيل السلاح بتاعه هو و مازن مكانه و يقفلوا المكتب و يفتحوا الاوض و بعدين يصحوا صحتبهم و يجهزوا عشان ينزلوا البحر زى متفقوا (ايوه هو اللى فى دماغكم مفيش حاجه حصلت و ماهر كان بيتهيئله بسبب الغضب اللى كان فيه 😂😂😂) بيروحوا البحر و ماهر بيكون لابس قميص اسود مفتوح منه اول زرارين و برموده بيضه و كروكس اسود (عشان البحر و حينزل مش حيروح بكوتشى) و ماذن كان لابس مايوه اسود و تيشيرت اسود ضيق عليه لوجو لامبورجينى بالابيض و ياسر كان لابس بردوا مايوه اسود و تيشرت احمر كان شكله غبى اما محمود بقا كان مروق على حاله لابس قميص ابيض و برموده جينز بيضه لتحت الركبه زيى و لابس كروكس ابيض عامل زى اللى واقع فى جردل بويه😂😂 و البنات روضه كانت لابسه جيبه طويله و بلوزه و تحتهم مايوه اسلامى اسود و يمنى كانت لابسه دريس طويل و كانت قمر اوى المهم روحنا و كان شط خاص فمفيش عير الشليه بتاعنا و شاليهين كمان كان واحد فاضى و التانى مفهوش غير ست عندها 35 سنه (شايفك يلى بتدعك حظبطك متقلقش😂😂) المهم روحنا الشط و مكنش فيه حد و فرشنا الشمسيات و الكراسى و قعدنا شويه نتكلم و البنات بتحط صن بلوك و انا و الشباب بنستحمى بيه 😂😂
يمنى- ايه يبنى انت و هوا هيا حلاوه
انا- يسطا هو ده اللى عندنا مبنعرفش نعمل اكتر من كده ،و( بكلم ياسر ) هات يعم الزفت ده خلينى اخلص
يمنى- (جرت نتشته من ايد ماهر) انت عبيط يبنى انت عارف دا بكام (طبعا الكل عارف البنات بتخاف على الحجات دى اذاى )
انا- طظ انا اللى جايبه هاتى يبت
يمنى - (بتجرى منى) طب استنا بس طب ححطلك انا طيب اهدى
انا- يبنتى انجزى عايز انزل معاهم (كان ياسر و محمود و روضه نزلم المياه ) الكل نزل
يمنى- اهدى طيب و انا ححطلك
انا- طب انجزى-(و قلعت القميص و انا كنت لابسه لوحده عادى يعنى فصدرى و السيكس باكس كانوا باينين )على دخلت الست اللى فى الشاليه اللى جنبنا
ست- اهلا انتوا اللى قاعدين هنا (بتشاور على الشاليه)
انا- ايوه مين حضرتك
ست- انا سوزان الرامى
انا- تشرفنا و انا ماهر على الجارحى
ست- اوه انت ابن الواء على الجارحى
انا- ايوه انتى تعرفى بابا
ست - ايوه مهو والدك شريك عمى فى الشركات الخارجيه
انا- (هنا افتكرت الشركه و ااشركاء اللى فيها بس محبتش اعرف يمنى) تشرفنا (و بصيت ليمنى لقيت وشها احمر و باصه فى الارض و متوتره عشان انا قالع ) انجزى بقا هاتتى البتاع خلينى اخلص يأم تحطيلى
يمنى - (بتوتر ) لا لاميوؤهنصمي(و بتتلعبك فى الكلام
سوزان- طب هاتى يأنسه ححطله انا و انزلى انتى المياه مع صحبتك مينفعش تتن لوحدها و انا اسفه لو بدخل بس انا شايفه الموضوع من بدرى 😂😂
انا- يا ريت و **** (نتشت العلبه من ايد يمنى و ادتها لست اصلها فرسه اوى 《وصفها》"هيا 169 سم كده و مدملكه بس مفيش اى كرش او ترهلات بزازها كبار و مشدودين بصوا هيا شبه باميلا ريوس بس من غير كرش و طيزها اصغر سنه و عنيها عسلى و شعرها اسود و وشها قمر اوى لابسه دريس تحته مايوه قطعه واحده مبين فلق بزازها بت الوسخه و هيا كانت بيضه بياض محمر و المايوه ابيض فأوف يعنى) المهم قالتلى اقلع و نام على بطنك (و هيا قعدت تدعك ضهرى و انا بتاعى بقا على اخره و هيا خلصت ضهرى نمت عليه عشان تدهن صدرى و انا كنت قلعت البرموده كنت لابس مايوه تحتها ضيق عليا شبه البرموده بتاعت بدل الفرى دايفينج فابتاعى باين اوى كان جاى على جنب و هيا شافته و ضحكت و قالت )
سوزان- ايه مالك
انا- مالي!! (بستغراب) فى ايه ؟
سوزان - (و بتبص لبتاعى)هو واقف كده ليه (بتغمزلى)
انا- (فهمت بس مبينتش )هو ايه ده اللى واقف
سوزان -(حطت كوعها على بتاعى و هيا بتدعك) الغلبان ده
انا- (اتنفضت من الحركه و بصيت على يمنى لقتها باصه علينا بس مش شايفانا لانهم بعيد بس باين انها بتدعك صدرى من بدرى) انتى عايزه ايه (و قومت قعدت)
سوزان - دا الكارت بتاعى كلمنى بليل حقولك (و بت الوسخه مطلعه الكارت من بزازها فهجت فشخ من اللى حصل لانى متوقعتش انها تعمل حركه بلدى كده فاحا يعنى)
انا - (خدت الكارت حطيته فى جيب القميص اللى قلعته و نزلت المياه بسرعه و سيبتها واقفه من غير مرد عليها عمت و صلتلهم و كانوا بيلعبوا الكلب الحيران فنزلت فيها الغريب بقا انى نسيت ان بتاعى واقف فبتعامل عادى و مع العوم و كونت وسعت المايوه سنه (المايوه متعدل شويه و فى شويه حجات غريبه ) سنه عشان الراحه بقى عمود و باين اويييييي فى المايوه المهم و احنا بنلعب الكوره جات عند يمنى فعومت ليها بسرعه و هيا ادتنى ضهرها فبتاعى رشق بين طيازها فاححححححح(انتوا متخيلين ان الانسانه اللى معجب بيها يحصل معاها كده و انا يعتبر دى اول احتكاك جنسى يحصلى من ساعت اولى ثانوى فأحا بجد يعنى ) المهم هيا بعدت بسرعه وانا اخدت منها الكوره و كملنا لعب بس انا كنت بتعمد اخبط فى بزازها و طيازها بشكل غير مباشر خلصنا و قالوا يلا نطلعوا
انا- (بتاعى واقف فلو طلعت حتفضح) طب ايه رأيكوا فى سباق سباحه قبل منطلع
ماذن- انا اوت انت كده كده بتكسبنى دا غير انى مهدود
محمود- يسطا انت مش من مستوايا(بتكابر بهزار لانه التانى على الجمهوريه فى السباحه ) بص عدى نص المسافه و اجيلك
انا- حيبقى شكلك وحش اوى ينصه ههههههههههه
محمود- مين ده فوق يلا انا التانى على الجمهوريه فى السباحه و الاول سنتين
انا- يعم اتنيل طب لو انا اللى فوزت
محمود- حنام فى الجنينه من غير غطا طول الاسبوعين او ايا كانت المده
انا- موافق بس خليك قد كلامك
محمود- بس لو انا اللى فزت بقا
انا- حعزمكم كلكم على اى مكان انتوا عايزينه مهما كان السعر
محمود- يسطا لا مش عايزين عزومه بس لو انا اللى فزت حتدينى عربيتك اسبوع
انا- بص عربيتى الشخصيه مش حينفع بس حديك العربيه اللى جيتوا بيها شهر كامل
محمود- امين يسطا
انا -طب يلا بينا بص عشان ننجز فى على بعد 980 متر من هنا زى حاجز عشان القروش و كده حنوصله و نرجع(طبعا انا بنسبالى المسافه مش كبيره بس هوا مع انه بطل جمهوريه بس المسافه كبيره لانه بيعتمد فى البطوله على السرعه و المسافه مش اوى كده )
محمود- احا يعم انت عبيط 900 متر ايه
انا- ايه حتجيب ورا ولا ايه
محمود- يعم اتنيل انت تعرف تعوم 980 متر اصلا
ماذن-(كان حيتكلم بس غمزتله فسكت)
انا- طب بص لو عومت لحد هنالك و رجعت فى نص ساعه بس
محمود- يسطا يبقا نغير الرهان لو عرفت تعملها نفس اللى اترهنا عليه يحصل
انا- و انا موافق (انا قولت ان المايوه متعدل بصوا هو كل المميز فيه انك تقدر تشيل فيه سلاح من غير ميبان و فيه زى موتور صغير و مش لازم اقول مكانه بي خليك تتحرك بسرعه 2كم/ساعه فدا اللى حيساعدنى لانى معدل عليه شويه فضاعفت الجهد بتاعه بس ممكن يعطل منك لو ضغط عله جامد بس هما 900 متر يعنى مش حكمل ساعه فوافقت )بدأت اعوم بعدت عنهم زى 40 متر و ماذن كان معاه زى تليسكوب بيراقب بيه علم الحاجز اللى حوصله و التليسكوب بيصور عشان يبقى دليل المهم بعد مبعدت شغلته بس للأسف ابن الوسخه عملى تسلخات المهم خلصت و رجعت فى 40 دقيقه بس محمود طلع نزيه و قالى ان ده فى حد ذاته انجاز و بتاع بس خد العربيه برضوا《و **** لو خدشها لنيكه😢😢》 المهم عدى اليوم و رجعنا جبنا اكل و كان سيفود و طب خاص منه ودا نصيحه لكل عريس بجد محتوياته بقا( استاكوزا و جمبرى وسط و جامبوا و بلح بحر و كفيار و بطارخ و خيار البحر-و دا اسود من الفيجرا يا صديقى_ المهم اكلنا و انا سخنت فشخ من الطبق ده و نسبت ان مفيش تمرين هنا اطلع فيه طاقتى فجأه جه فى دماغى الكارت بتاع الست دى كلمتها و اتفقت انى اقابلها كمان ساعه قدام الشاليه بتاعها على البلاج كانت الساعه 12 ساعتها و البنات نامت المهم طلعت خدت دوش و كده كده مش عارف ليه بس انا من اول السره لحد الركبه مبيطلعليش شعرايه ابدا الا واحده بس لونها احمر شبه النار و بتوجعنى اوى لما تطول فبشلها على طول المهم شيلتها و روحتلها على البلاج و قعدنا)
انا- ها تقدرى تقولى انتى عايزه ايه ولا !!
سوزان- ولا ايه لاعادى يعنى اقول
انا- طب ها بقا
سوزان - (بنظره خبث ) على اساس مش عارف
انا- لا مش عارف و تعالى دغرى ولا اقوم امشى
سوزان- بص من الاخر انا عايزاك
انا- مش فاهم عايزانى ازاى
سوزان - عايزاك زى ما الست بتعوز راجل
انا- يااه ودا ليه ده بقى
سوزان - انت مش شايف نفسك ولا ايه
انا- عادى يعنى فى احلى منى كتير
سوزان- بس انا عايزاك انتا
انا- طب تمام تعالى ننزل المايه طب بحب اعوم بليل
سوزان- انت حتستعبط ولا عشان صريحه معاك(بنرفزه)
انا- (ولا اكنها هنا و قومت نزلت المايه و غطست و اختفيت )
سوزان- نزلت ورايا و تنت تدور ملقتنيش (اها يبن الكلب فلت منى المرادى بس حتروح فين وراك وراك)
انا- كنت طلعت من عندها و انا مش عارف حاجه بس احساس جوايا بيقولى بلاش تعمل معاها حاجه مع انى عايز بس لقيتنى تلقائيا بقوم و بروح الميه و بغطس و اطلع قدام شاليهى و ادخل بسرعه عشان متشوفنيش المهم دخلت الشاليه و كنت مفكر كله نايم بس لقيت ماذن قاعد ماسك الاب توب بتاعه و بيعمل حاجه
انا- ايه يسطا بتعمل ايه هنا
ماذن - ها اها ولا حاجه عادى شويه سوشيال
انا- اها اها قولتلى
ماذن- كنت فين كده و ايه اللى غرقك كده و قلعت ليه
انا- ابدا كنت بعوم شويه
ماذن - طب ايه طيب عايز حاجه انا طالع انام
انا- اها بقولك تعالى معايا عايز اوريك حاجه لاقيتها هنا
ماذن- (بيمشى ورايا و هو متوتر)يلا بينا
باخده و بنروح البدروم و بفتحه و اول مبندخل بقفل الباب و القوضه بتاعت البدروم عامله زى الغرفه الامنه بتاعت البيت الابيض كده ابقوا دوروا عليها يعنى مفيش اى شبكه لاى جهاز عادى
انا- بقولك يماذن معلش بس الفون مش فاكر سيبته فين هنا مترنلى عليه
ماذن- دقيقه واحده (بيرن و الفون بتاعه بيرن عادى ) اهو فى جيبك يس (قبل ميكمل كلامه بكون مديله حقنه فى اعصاب الرقبه الحقنه دى بتخليه ميتحركش نهائى بس بيقدر يتكلم و الفكره ان الحقنه مفعولها 12 ساعه بس هيا بتأثر فى الوقت ده على الدماغ لانها بتعمل زى وهم مع العقل الباطن فلو الشخص مش مدرب بعد 12 ساعه حيتشل شلل كامل الا لو خد مضاد فى خلال 24 ساعه )
المهم شيلته و حطيته على الكرسى و قعدت قدامه و شرحتله اللى بتعمله الحقنه و انها بعد 12 ساعه لو مخدش الترياق حيتشل (و مجبتش سيرة انى اعرف ان التدريب بيوقفها)
انا- ها بقا قولى انت مين
ماذن- انت مين ايه انت اتجننت يماهر انا ماذن انت بتعمل كده ليه
انا- مش حكرر سؤالى ثانى
ماذن- انت اكيد اتجننت انا مش فاهم حاجه
انا- لا و **** يعينى؛ افهمك انا يبطه
ماذن- تفهمنى ايه انت اتعبط ماذن ابوس ايدك بطل هزار انا مبحبش كده
انا - اصلكم شكلكم مفكرنى اهبل
ماذن- احنا مين يماذن
انا- انت و اللى مشغلينك يعنى عيل المفروض مش لاقى ياكل و على الحديد معاها لاب اغلى من مرتب متوسطى الدخل 5 مرات و كمان بتعرف تستخدم السيفتى هوم واتش (الساعع اللى ادتهاله) و الكلاشنكوف اللى ادتهولك فى المكتب ركبته فى 29 ثانيه و انا معلمتكش فك و تركيب السلاح قبل كده انت مين يلا و تبع مين
ماذن-(ههههههههههههه) اتأخرت اوى على مخت بالك
انا-كل حاجه بتتعوض انجز بقا انت مين و الا
ماذن- و الا ايهمش حتدينى المضاد
انا- لا انت كده كده مش محتاجه لانك اكيد متدرب عليه بس حديك دى (و طلعتله حقنه كنت جايبها تحسبا عشان لو طلع مش تمام)و دى(طلعتله حقنه تانيه)
ماذن- و ايه دول كمان سم فران (هههههههه)
انا- لا دى بنج موضعى و دى سرنجه فاضيه
ماذن- ايوه و بعدين
انا- ولا حاجه تخيل حقنه البنج دى فى النخاع الشوكى و حقنه الهوا دى فى غضاريف الفقرات حيحصل ايه
ماذن- ماهر انت مش قد اللى بتعمله ده ان..
انا- بقولك ايه يكسمك انطق احسنلك بدل محطلع ميتين امك تمام و لا تحب بدل منت مرخى كده اعملك التعذيب التقليدى
ماذن - بقولك ايه انا مقدرش اقولك حاجه و اللى عايز تعمله اعمل
انا- خلاص يبقا **** يرحمك و انا حعرف بطرقتى (و لسه ححط الحقنه فى ضهره لقيت باب البدروم فتح و دخل اخر شخص ممكن حد يتوقعه
و نكمل الجزء الجاى بقا دى تصبيره لحد اول يوم العيد راجعوا القصه عشان اللى جاى جحيم سلااام يخواتشى❤❤❤

الجزء السادس

وقفنا الجزء اللى فات لما انا ربط ماذن و كنت بستجوبه و لما كنت خلاص حبدأ اعزب فيه لقيت شخص دخل علينا
(بصيت ليه و بصيت لماذن شويه و بعدها استجمعت نفسى بسرعه بس نطقت لا ارادية منى )
انا-طب اذاى !!
شادى -اتفاجئت مش كده
منصور - بس للأسف مش حتن عايش عشان تفهم
سلمى- كان احسنلك تقع من الاول بدل اللى حيجرا ده
انا- ههههههههههههه و انتوا مفكرين انكم حتقدروا تعملوا حاجه
شادى- ليه هو انت مفكر انك ضربتنا بجد
انا-!!؟؟؟؟؟؟
منصور- انجز يشادى و بلاش استعراض
سلمى و شادى - حاضر (و لقيت مره واحده الاتنين بدء يظهر حوليهم هاله كبيره و بيعرقوا بسرعه و ضربات قلبهم زياده عن المعتاد و جايين عليا لسه حرفع ايدي لقيت سلمى ورايا و ضربتنى على دماغى اغمى عليا و انا بقع لقيت اكن الزمن وقف و ظهر قدامى شخص غريب اوى و قطع راس منصور و راس شادى و ساب سلمى و ماذن و جه نحيتى بهدوء زياده عن اللزوم حط ايده مكان الضربه و الوجع راح هو و الدوخه و بعدها انا اتكلمت )
انا- شكرا يا سنامير
سنامير بخضه- انت عرفت اسمى منين
انا- يراجل متدقش عادى منت موقف الوقت و متكلمتش بس مين اللى طلب منك تتدخل
سنامير - ولا بقولك ايه ام البرود اللى فى عيلتكم ده ميكلش معايا اظبط كده لهنيكك
انا- خخخخخخخ هو انت مفكرنى منهم يلا ولا ايه اظبط كده بدل محخليك تتمنى الموت و لو حابب تختبر صبرى تعدى حدودك فى الكلام تانى انت عباره عن خادم لخادم لخادم بخدم خادمى يعنى انت اقل من انك تبصلى
سنامير- انت عرفت الكلام ده منين انت لسه متأهلتش
انا-هههههههههه و انت مين اللى قالك كده هههه
سنامير- المعلومات اللى مع كبير المنظمه بتقول كده
انا- و هو فى كبير غيرنا (بنظره خبث)
سنامير - لا افهم بقا
انا- لا انت مش حتفهم اى حاجه انت حترجعهم زي مكانوا و تختفى و متظهرش غير لما اقولك تمم
سنامير - تمم محتاج اعدلك داكرتك ولا حاجه عشان ميعرفوش
انا- قولتلك نفذ
سنامير- تمام تمام يعم يلعن ابو عيلتكم
انا- (لسه حتكلم لقيت الجبان رجع الزمن بسرعه و خلانا فى بدايه القتال
سلمى-(جات و ضربتنى ورا دماغى و اغمى عليا و شالتنى على كتفها)يلا بينا الزعيم حينبسط اوى
منصور- الاوامر اننا نقتله طالما كشف ماذم
سلمى- و هو لما يروح للزعيم مش حيموت !!
منصور - عموما يلا بسرعه و امسحى زاكؤت ماذن و الناس اللى فوق شيلى منهم ماهر نهائى و خلى الشاليه ده هديه من اى نصيبه لمده اسبوع على منتصرف فيهم
سلمى -حصل يلا بينا (مشى سلمى و شادى و منصور و تعالى بقا افهمك عزيزى القارئ عبال ميوصلوا لمكان مهما رايحين )
فلاش باك لما كان عندى 15 سنه فى تدريب القتال مع والدى هو كان بسحاول يفرض سيطرته عليا و يكسر نفسى من صغرى عشان يحولنى لاداه اوامر و كان مقتنع انه كده صح لحد اليوم ده كنا بندرب و اهانى اوى لدرجه ان وقعنى على وشى فى رمل الكلب اللى (بيشخ فيخ لامؤخزه )المهم انا سعتها غضبت اوى و قومت و ضربته ضربها هو صدها بس مع ذلك لقيته اتحدف 4 متر لورا و قام و هو مخضوض و غضبان اوى بس انا من كتر غضبى هجمت عليه تانى و بدأت اضربه و اجرى بسرعه استناه و اضربه تانى كنت زى الابطال اللى كنت بتفرج عليهم فى الكرتون و انا صغير و مش فاهم انا عملت كده اذاى لحد مأغمى عليا و والدى ساعتعا كان كل عضمه فى جسمه متكسره و معرفش حصل ايه بس حسيت زى ميكون حد شالنى و نيمنى فى قوضتى و قفل عليا و مشى و بفتح عينى لقيت نفسى فى مكان غريب كنت واقف على بساط خشبى كبير قوى مش عارف اجيب اخره و حوليا حجات كتير فى كل ركن زى مثلا فى ركن عليه ادوات تدريب فنون قتاليه و ركن حاجه زى جيم بس الالات مختلفه و ركن زى مستشفى صغير و ركن عليه اجهزه كمبيوتر كتيره و جزء فيه مبخره و قعده عربى و كتب كتيير اوى و لقيت شخص غريب واقف قدامى
انا- انت مين و انا ايه اللى جابنى هنا
الشخص- اهدى انت فعلا ايه اللى جايك هنا دل مش معادك
انا- انت مين بقولك انا عايز ارجع عشان ابويا اها صح ابويا انا كنت كنت بضربه و هنا انهرت فى العياط :انا لازم اروح اطمن عليه
الشخص -متقلقش ابوك كويس و انت بنسباله نايم فى قوضتك
انا- طب اذاى يعم انت انا نايم فى قوضتى و انا هنا بقولك انا عايز اروح
الشخص - حتروح متقلقش بس بعد متفهم كل حاجه
انا- افهم ايه
الشخص - تفهم سبب وجودك و تفهم مين اعوانك و مين اعدائك و مين خدامك و مكانتك و اهم من ده كله تعرف انت مين و ايه قوتك عشان اللى كانوا بيحاولوا يعملوه برا ميقدؤوش يعملوه نهائى
انا- هنا انا دماغى صدعت جامد و مره واحده لقتن بتنقل من مكان لمكان بسرعه جوه الغرفه اللى مش عارفلها نهايه و بعدها بقيت طاير مش بجرى زى الاول و بعدها بقيت بختفى و بظهر و بعدها بقيت بتشكل بأشكال غريبه و بعدها بقيت حاسس بكل زره حواليه لدرجه انى شوفت دبانه وانقه دبانه و شوفته و هوا بينطر سياتك😂😂 المهم بعد محواسى لقيتها بقت قويه اوى كده حسيت بكهرباء فى كل جسمى و لقيت طلع من اطرافى طاقه كبيره اوى على شكل سحابه و مره واحده رجعتلى تانى كلها و سعتها وقعت مش قادر اتحرك شويه كده حوالى 20 ثانيه وقومت و انا مخضوض
انا-هو ايه اللى حصلى ده انت عملت فيا ايه
الشخص- ولا حاجه كل اللى عملت انى اظهرت نيه قتل و مديتك بجزء من طاقه اتشى بس واضح ان خزانات الطاقه عندك مكتمله فجسمك اضطر يترضها بس الغريب بقا انك لحقط تطور و تبنى خزان جديد و تمتصها تانى و كمان انت معاك كل القدرات الثانويه و طاقتك بتتهئ فى سوسانا
انا- ايه يعم انت انا مش فاهم حاجه
الشخص- بص انا لازم ابدء تعليمك حالا
انا- تعليمى ايه بظيط
الشخص- تعليمك الحياه (و بعدها انا و هو اختفينا و ظهرنا فى جزيره )
الشخص- بص يا ماهر ولا اقول يا ستار
انا- (حسيت انى عارف اسم استار ده بس مش فاكر) قول اى حاجه بس افهم
الشخص- تمم بص يماهر احنا العالم اللى انت فيه ده لحد الحرب العالميه التانيه كان عالم طبيعى جدا لحد الحرب النوويه هنا بقا حصل طفره جينيه فى البشر و انقسموا ل 3 اقسام
1_البشر العادينن اللى انت كنت عايش معاهم و دول اللى متأثروش بالاشعاع
2- اليابان و الصؤن الفلبين و الحتت دى و دول اتأثروا كشكل و حجات كده بس زاد معدل زكائهم بنسبه ضئيله
3-و دول بقا المهمين بنسبالك انك تعرفهم و اللى محدش يعرف عنهم حاجه غيرهم و اللى انت منهم يماذن
انا- اذاى انا محضرتش وقت الحرب اصلا
الشخص - من نسلهم يا غبى و متقاطعنيش
انا- متشتمش احسنلك و كمل
الشخص - طبعا من شابه اباه فما ظلم المهم المجموعه التالته دول بقا جسمهم امتص كميه كبيره من الاشعاع و كان المفروض يموتوا بس حصل حاجه محدش عارف ايه هيا لحد دلوقت و جسمهم حول الاشعاع و الطاقه النوويه دى لطاقه تانيه و بنا ليها مخازن بتتطور على حسب تطور المستوى و كميه الطاقه اللى محتجها الجسم و بعدها اطلقوا عليها مخازن اتشى عشان سمو الطاقه اتشى و كده و بعدها بقا انقسموا لقسمين قسم اسمه قسم العناصر و قسم اسمه قسم التشكل او التهئ
قسم العناصر بيقدىوا يتحكموا فى عناصر الطبيعه و دول اقسى عدد عناصر حد قدر يتحكم فيه كان تلاته و هو دلوقت ميت و مفيش غير 6 اشخاص اللى بيتحكموا فى عنصرين
و قسم التشكل و دا الطاقه عنده بيقدر يخرجها على اى شكل هو يفكر بيه لو قدر يخلص امتحنات الطاقه لكن لو فشل فى الامتحنات ساعتها بقا حيموت فورا
انا- هنا اتخضيت اوى و سئلته و انا من قسم التهيئ يعنى حدخل الامتحان طب انا مذاكرتش طيب
الشخص- هههههههههه مزاكره ايه دى امتحنات قتاليه يتكون عامله زى دوامه محبوس فيها المسوخ و المسوخ 3 اقسام غيلان و عفاريت و كوماندا و الغيلان اضعفه و الكوماندا دول عباره عن 14 كائن لما توصل لمرحلتهم حيختاروا واحد يتقدم ليك يقاتلك و كده كده محدش انتصر عليهم بس هما بيضغطوا عليك و بيشوفوا لو ينفع تستخدم قوتك ولا يقتلوك
انا- انا مش فاهم حاجه انا بحلم صح ولا دا كبوس ولا فى ايه فى ايه (و صرخت بقوه كبيره بس سعتها لقيت الشخص ده اتحول لهيئه تانيه مش قادى حتى انى اوصفها كل اللى اقدر اقوله انه بقا عباره عن سواد متغطى بدرع و جنبه سيف نازل منه خاتم بسلسله غريبه و الخاتم شكله اغرب اول مشفته كده سكت غصب عنى و اترعبت)
انا- انت ايه ها انت مين و اها صح طالما انا جوا دماغى انت هنا اذاى
الشخص- اخيرا حد فى عيلتكم انهار و فقد تركيزه يجدع دا من جدك الاول فى السلاله محدش فيكم اتهز لما وصل للمرحله دى
انا- جاوبنى الاول انت ايه و انا مين
الشخص - سيبنى اكملك و انت تفهم كل حاجه
انا- اتزفت كمل
الشخص- (واضح عليه الغيظ) صحيح العرق دساس
انا- ايه حنقضيها امثال شعبيه
الشخص- خلاص يعم المهم انت كده عرفت الاقسام كلها و عرفت كل قسم بس خد بالك انا لازم ابدأ اجهزك عشان الاختبار.
انا - تجهزنى اذاى
الشخص- بص هو انت المفروض انك تقعد تدرب كتير و كده بس بما انك اول واحد بعد جدك الاول تكون قوتك متشكله فانت محظوظ حبتين
انا- اذاى
الشخص- بص هو كان موصينى انى اول محس انه ممكن يموت انسخ كل زكرياته و وعيه من غير مطلع عليها و بعدها اكسر الختم و استنى خليفته اللى حيجى بعده و اديله العلم ده كله عشان هو كان بيعز المعرفه اوى و نفسه يوصل لحدود قوته بسرعه بس اتغدر بيه للأسف
انا- اتغدر بيه!!
الشخص - حتعرف كل حاجه دلوقت (و حط ايده على السلسله و الخاتم قطعهم و بعد كده طلب اننا نتعاهد على الولاء انا مفهمتوش قالى دا عهد بتمزج فيه طاقه الاتشى بتاعتك مع قوه الجن بتاعتى و سعتها انا مبقدر ائذيك و العكس و فى نفس الوقت بكون تحت سلطتك و ليك تحكم كامل فيا طالما انا مش حتأزى فهمتنى)
انا- يعنى انت مش بشرى
الشخص- حتعرف كل حاجه لما تاخد زكريات جدك
انا- تمام طب المفروض اعمل ايه
الشخص- تقول موافق على عهد الولاء يا ناصور
انا- قلتها و بعدها حسيت بدماغى مصدعه قوى و معلومات كتير اوى دخلت دماغى اهم المعلومات دى كانت فى الجن و العفاريت و كده و المميز انه بعد كل نوع بيقولى صوت فى دماغى رساله عن اللى انا بمتلكه من النوع ده و بيسيبنى يعنى مثلا الجن و كده انا وصلتنى معلومات كتير للتسخير و كده بس طبعا مش حقول (تعازيم و طلاسم و كده عشان مشيلش حد حرمانيه بس كل المعلومات اللى حكتبها عن انواعهم حقيقيه و **** اعلم )
اهم معلومه بعد الكلام ده هى الانواع و دول كانوا كتير اشهرهم
أنواع الجن :

1. الجن الضوئي .
2. الجن القمري .
3. الجن الناري .
4. الجن المائي .
5. الترابي .
6. الجن الهوائى
7. الجن العادى

النوع الأول :-

الجن الضوئيين ( النصيبيين ) :- وهذا النوع هو مختص بالمسلمين فقط وهم أولاد وأحفاد الجن النصيبيين الذين عاشروا زمن الرسول صلى ** عليه وسلم وحضروا معه دعوته للإسلام وهم أقوى أنواع الجن على الإطلاق وقد أكرمهم ** بإيمان راسخ وقومتهم من قوة إيمانهم ومنهم الأمراء وملوك الجن وأعدادهم قليلة جداً قياساً ببقية الأنواع ويستطيع جني ضوئي قتل مائة شيطان بضربة واحدة في المعارك والحروب التي تحدث بين المسلمين والشياطين رغم أنهم قليلاً ما يتدخلون بالحروب لقلة عددهم وإذا أرادت الشياطين قتل جني ضوئي فتجتمع عليه آلاف منهم ومنهم سحرة ولا يستطيعون قتله إلا بعد أن يتعب تعباً شديداً أو يجرح بجروح كثيرة ويمتاز هذا النوع بالسرعة والقوة
النوع الثاني :-
الجن القمري :- وهذا النوع يمثل من حيث العدد نسبة 80% للمسلمين و 20 % فقد للشياطين وهو يأتي بالمرتبة الثانية بعد الضوئي بالنسبة للمسلمين ويستطيع هذان النوعان الضوئي والقمري التزاوج بينهما فقط دون غيرها من الأنواع بالنسبة للمسلمين بينما هذا النوع بالنسبة للشياطين هم السحرة الكبار ولا يتكاثر هذا النوع عندهم إلا بواسطة القطط ، وهذا النوع عند المسلمين هم قبيلة كبيرة نوعاً ما أغلبهم أقرباء فيما بينهم شكلهم مميز بين الجن ويشبه البشر نوعاً ما ،ما عدى خواصه التكوينية مقاتلوه شرسين جداً عند المسلمين وهو أتقياء الجن وعند الكفار هم السحرة الكبار و**** أعلم .

النوع الثالث:-
الجن الناري : ويعتبر من أهم أنواع الجن وذلك لسببين :-

الاول . إنهم أصل الجن فلم يكن موجود أي نوع في بداية خلق الجن إلا الناريون الذي قدر ** لهم خلقهم من مارج من نار ومنهم إبليس لعنه ** وأتباعه وأولاده ثم بعد ذلك تحول قسم منهم بطبيعة سكنهم وخواصهم التكوينية والتشكيلية والفسيلوجية إلى بقية الأنواع ومنهم الغواصون إي المائيون والبناءون وهم الترابيون وهكذا ومن هذه الفصيلة نوع يسمى الأبالسة وعبدة النار والطبيعة وقبائل الجن الأزرق والأحمر والأزرق المحمر والأزرق المخضر والجن الأخضر وهذه القبائل يسيطر عليها اثنان من أولاد إبليس أو أحفاده عليهم اللعنة أجمعين وهم الأزرق في الهند وقبائل الجن الأخضر بالصين وما بينهم من تهجين مرعب للشياطين حتى يخرجوا بالمحصلة النهائية جن أكثر عتواً وكفراً وصلابة وقدرة للتحمل وفي هذا تفصيل كثير .
ومن هذا النوع أيضاً المردة والعفاريت بنوعيهم ال** والكافر ولا يوجد بأي نوع أخر من الجن عفاريت أو مردة إلا بالناريون و** أعلم .

و السبب الثانى. إن هذا النوع يمثل العدد الأكبر في عالم الجن بنسبة تصل إلى النصف تقريباً وكفارهم من هذا النوع يمثلون نسبة 70% من مسلميهم .

أشكالهم :- يمتاز هذا النوع من الجن دون غيره بأشكال غريبة ومتعددة عند المسلمين وعند الكفرة أخسأهم **** فمثلاً هناك تعدد في عدد العيون والأيادي والأقدام ومنهم من يمتلك عيناً واحدة في الأمام أو الخلف أو أحد الجوانب ومنهم من يمتلك أربعين عيناً ومنهم من يمتلك ستة أيادي أو أربعة أو أكثر أو أقل وكذلك الأقدام وأجسادهم كبيرة الحجم وطويلة وعند قسم منهم طويلة جداً ولا يوجد من بينهم من هو قصير القامة إطلاقاً كما إن لدى قسم منهم قرون واحد أو أكثر فهكذا هي أشكالهم مختلفة وغريبة .

مميزاتهم :- يمتاز هذا النوع بأهم صفة وهي العناد والتكبر ويعتبرون أنفسهم أفضل الأنواع وهم صلبون جداً وقدرة تحملهم كبيرة أغلب هذا النوع من المقاتلين الأشداء وهم يمتازون بسرعة عالية وبتحرك سريع في الإفلات والانزلاق وخاصة في الحروب بينهم والطيران في هذا النوع سريع جداً وبكل الاتجاهات وخاصة الطيران العمودي ويسكن هذا النوع بالنسبة إلى كفارهم في الأودية الحارة وكهوف البراكين وأفواهها هذا بالنسبة إلى أصل القبائل ويستخدم هذا النوع من الشياطين إذا مس الجسد أسلوب النفخ الناري وهو أفضل سلاح لديهم يؤثر على جسد الإنسان فيشعر المريض بحرارة في بقعة معينة من جسده حسب المكان الذي يسكن فيه هذا الشيطان ويسبب هذا النوع من النفخ الناري تبلور الحصى في الكلية للإنسان وكذلك انتفاخ بعض الخلايا لجسم الإنسان كما هو حاصل في الأورام السرطانية الباردة أما سكنهم عند المسلمين فيكون في الأماكن الحارة من الأودية وفي أعلى السقوف في المساجد وفي أعلى التلال والجبال المعرضة لأشعة الشمس .

أعمارهم :- كباقي أنواع الجن الأخرى لا تتجاوز أعمارهم الألف ومائتان سنة كحد أقصى ويعتبر عمر الجن من تسعين عاماً حتى مائتان وخمسون سنة هي مرحلة دون الشباب ولغاية أربعمائة سنة هي مرحلة قمة الشباب ومن أربعمائة ولغاية ستمائة وخمسون هي مرحلة بعد الشباب ومن ستمائة وخمسون فما فوق هي مرحلة الشيخوخة و لان ابليس و هو اكبرهم اجله ** الى يوم البعث فهو يستغل هذه الميزه عليهم و لهذا اكثرهم كفره فهو يوهمهم انه الاه فيسيطر عليهم و عندما يعارضه جنى من نوع ما يقول له انا الكائن الوحيد المخلد الى الان ارأيت من هو فوقى انا الزلى الانبياء فنيت و السحره تموت و العهود تتجد و تنفسخ و انا باقى فكيف لست انا الاله(و لعياز ب طبعا دا كفر يجماعه و المقوله دى حقيقيه احد السحره المسلمين من اصل مغربى كان فى جلسه علاجيه و وهو بيحرق الجنى كان بيستغيث بأبليس و نده عليه بكل اسمائه ساعتها الساحر اخده الفضول و القى عليه تعزيمه و سخره بطلسم معزب و استجوبه و الشيطان هو اللى حكاله عن كل ده و عشان كده فى جن و جن كافر و الحته دى كانت شاغله فضولى شخصيا و دورت كتير و دا كان اكتر رد مقنع بنسبالى) و ** اعلم

النوع الرابع:-

الجن المائيون : هم جن يعيشون على الأغلب في الماء وهم ذكرهم ** في القرآن بسورة ( ص آية 37 ) والشياطين كل بناء وغواص . وفصيلة المائيون فصيلة كبيرة ومهمة جداً أيضاً منهم علماء وأطباء ومقاتلين أشداء وأغلب طب الجن يستخلص من الماء وإذا أراد هذا النوع من الجن الطيران فأنه يتحرك بمساعدة بخار الماء وبخطوط ضوئية معقدة كما أحب التنويه أن كل أنواع الجن يستطيعون الطيران بسرع متفاوتة حسب النوعية ما عدا النوع الأرضي وهم الترابيون . وأشكالهم متوسطة الحجم لا طويلة ولا قصيرة وغريبة بعض الشيء ولكن أقل غرابة من النوع السابق وهم الناريون وتمس شياطين هذا النوع وكفارهم أجساد الأنس ولكن أقل بكثير من بقية الأنواع وذلك لقلة احتكاك البشر بالماء والبخار ولكون الأنس لا يسكنون الماء وإذا أراد ساحر إرسال جني مائي إلى إنسان فعليه أن يسقيه الماء ويدخل الشيطان مع الماء وهي الطريقة الوحيدة لدخول هذا النوع على اليابسة الثانية داخل الماء وأثناء الاستحمام والسباحى وغير ذلك من محيطات وبحار وأنهار وأهوار وبرك ومياه جوفية . و** أعلم

النوع الخامس:-

. الترابيون ( الجن الأرضي او الاقزام ) : ومن أسم هذا النوع يتبين أنه يسكن الأرض وباطنها ويستطيع هذا النوع التنقل في باطن الأرض بسرعة عجيبة من خلال الشقوق والفراغات ويستطيع استخدام أنفاق خاصة بهم وبأطوال عجيبة داخل الأرض وهذا النوع يعتبر من أقصر أنواع الجن من حيث الطول بل هم أقزام وهم أكثر أنواع الجن احتكاك بالإنسان وبأسحاره ويسكن البيوت والمنازل المهجورة وهو أكثر نوع يستخدمه السحرة لإتمام السحر عند الأنس لأنه لا يطير ولديه القدرة على الاختباء في باطن الأرض وبين الجداران والشقوق وكفرة هذا النوع أشكالهم قبيحة جداً وأقزام بشعر كثيف وألوان مختلفة يغلب عليها السواد الألوان الداكنة وقدرتهم على التحمل متوسطة ومقاتليهم ليسو أشداء وذو قدرة تحمل محدودة وقوتهم في باطن الأرض لبسط السيطرة باستخدام خاصية السرعة ، تحاول بعض قبائل هذا النوع من الجن إيجاد أجساد تؤويهم وتنجح بين فترة وأخرى بإيجاد بعض الأجساد وعادة تكون من المجانيين . و** أعلم . الجن الهوائي : هذا النوع هو ألطف وأخف وأسرع أنواع الجن على الإطلاق ويعتبر من أفضل أنواع الجن قدرة على الطيران وهو من أسمه واضح ويسمى هذا النوع أيضاً بالجن الطيار ويمس الإنسان عادةً مساً جزئياً في أغلب الأحيان وقليلاً ما نراه يمسه مساً كلياً دائماً ويأتي بالمرتبة الثالثة بالنسبة لتعرضه للإنسان بعد الجن الترابي والناري كما يعتبر هذا النوع من أضعف أنواع الجن قدرة على التحمل ويتأثر هذا النوع بالظروف الجوية من برد وحر وأمطار ونسبة الكفار عن المسلمين متعادلة تقريباً ومقاتلين هذا النوع من الجن ذات قدرات محدودة ولا يشترك مع قتال الجن المائي أو الترابي وعادة ما يستخدم لقتال الفضاء أو الانقضاض على العدو من الأعلى إلى الأسفل ويسمى بجيش السماء العلوي لأنه لا يقاتل إلا من جهة السماء و أعلم والحكمة وهو يشبه الإنسان في شكله ولكن بخواص مختلفة و** أعلم .
و الجن العادى و هو ما يسكن الخرابات و المراحيض و هلافه و هو اضعف انواع الجن على الاطلاق و يمس الانسان فى حالات كثير لكثره الاحتكاك بينهم و **** اعلم.
انا-و بعدها لقيت رساله من جدى الاول بتقول(الى من امتلك قدرتى من نسلى السلام عليك يا سلطان المطفورين ابلغك انه بعلمك قد تجدد معك كل العهود التى اخذتها و هم الضوئيون المسلمون جميعا و القمريون المسلمون و ناصور و كل قبيله الجن الاحمر و الجن الهوائى و اعلمك ان لا تثق فى ناصور و لا تأخذ مع عهود جديده و ان اخذها فأجبره بولده على نقده و الالتزام بالعهد الجديد و عليكم السلام يا وريثى)
و بعد كده لقيت دماغى صدعت تانى و كم هائل من المعلومات عن الفنون القتاليه القديمه و الحديثه و اللى جدى هو اللى اخترعها و عرفت ان جدى عامل جيش خاص بيه فى منشأه تحت الارض فى الصحراء الغربيه و الجيش ده كله معموله عمليه معينه فى المخ بتسلبه الاراده يعنى اداه حرب متنقله و ان محدش بيقدر يعمل العمليه دى غير جدي و انهم هما و نسلهم ملهمش اراده و طول منا مبديهمش اوامر هما بيدربوا و ياكلوا و ينجبوا مولود كل سنه و انهم عباره عن 200 راجل و 200 انثى و ان على حسباته انهم حيوقفوا تزاوج فى عام 2020 يعنى من سنه عشان عدد الغرف و سعتها لو مماتش حد منهم حيكون عددهم فى ال85 سنه دول 17000 و انه مسخر قبيله الجن الاحمر للحمايه و تزويدهم بأحدث انواع الاسلحه و تعليمهم احدث انواع التكنيلوجيا و الهاكر و كل شئ عشان يكونوا مواكبين للعصر اول محتاجهم و ان اى حد بيموت الجن الاحمر بيدفنوه بعيد عن الموقع ده و قالى فى اخر كم المعلومات ده رساله برضوا(دلوقتى انت معاك علم سنين و تدريب سنين اكتر انت دلوقتى زيك زى اللى بيدرب بقاله 120 سنه مريحش يوم حافظ عليه و متستخدموش فى الشر و متخليش الناس دى تصعب عليك انا كنت بشتريهم من الدول الناميه قبل ميعدموهم و دول كلهم قبل العمليه كانوا قتله و سفاحين و مغتصبين فدا احسنلهم سلام يا سلطان المطفورين)
و بعدها صدعت تانى بس جامد اوى لانى لاقيت كميه معلومات عن التكنولوجيا و الاجهزه قديمه و جديده بشكل غير طبيعى و علوم فيزياء و كيمياء و رياضه و طب و جغرفيا و حجات لسه العالم مكتشفهاش اصلا و استغربت انه على ايامه و عارف كل حاجه عن الهاكر و برضوا لقيت رساله بعد مكل حاجه دخلت مخى ( انت دلوقتى معاك حاصل معرفه 12000 كتاب قريتهم على مدار187 سنه عمرى كله انا عشت 200سنه مريحتش فيهم لحظه من اول موصلت ال13 و عرفت قدراتى اتمنى متضيعهمش دلوقت انت جاهز للأختبار اللى انا اخترعته ليك و لنسلك و متصدقش ناصور انت تقدر تقتل الكوماندا لو قدرت تلاقى نقطه ضعفه كل واحد منه ليه نقطه ضعف و عشان تعرفها اختفى من قدامه فى اى مكان ميشوفكش منه حتلاقى ديله راح عليه طلقائى و لما ترجع عشان تضربه اوعى تقرب منها لان سعتها حيقتلك لازم لما تيجى تضربه تكون متأكد ان ضربتك حتوصلها عشان هما بيخافوا عليها اوى و لو هزمت واحد سواء قتلته او خليته يستسلم حيبقوا كلهم تحت ايدك و سعتها حترجع عرشك من جديد اللى اكيد اتاخد من بعدى حديك ثلاث نصايح يبنى قبل مبدأ اوريك اصل الحكايه
1-اوعى تظلم مهما كنت قوى اوعى تظلم
2-اياك من الثقه فى اى حد مهما كان و برضوا متخونش
3-اوعى تتغر و اكسب الناس بالعطف مش بالثوه ما عدا ناصور انا جربت معاه كل حاجه
سلام يا سلطان المطفورين )
و بعدها صدعت تانى بس رجعت فلاش باك بقا
فى اسره متوسطه الحال ايام 1940 عاش الاب و الام و الابن (اللى هو جدى و هو عنده 5 سنين) (و المحنك اللى حيقولى و عاش اذاى 200 سنه حقولك اصبر يبضان) الاب اسمه- منصور (و مش شرط وصفه)
الام- اسمها شاديه 26 سنه و برضوا مش شرط وصفها
الابن - يونس الرفايعى
من عائله الرفايعيه فى الصعيد و اللى اصولهم من شبه الجزيره العربيه من قبيله العرينات و اللى انحدر منها اثنتين من امهااات المؤمنين و اكثر من فارس شهير و مقاتلين كثر و امتذوا بالفصاحه و الذكاء و الشجاعه (حقيقه)
المهم فى يوم و اللى هو اصل الحكايه يونس بيلعب فى الشارع مع العيال و ابوه كان بعيد عنه شويه المهم قامت خناقه مبين يونس و ابن عمه سليم و يونس و قعه و لف يتكلم مع اخوه الكبير انه يسكته و كده (جو ***** بقا و عاملين نفسهم كبار و بيكبروا بعض و كده😂)
المهم سليم قام و شد الشرشاره (اداه حاده زى السكينه بس بشكل قوس بيجمعوا بيها البرسيم و فى اللى بيسميها منجل)و كان حيضرب يونس بيها فى ضهره فابوا يونس جرى لحد و زق سليم و خد يونس فى حضنه و بيطمن عليه و مخدش باله ان سليم وقع على الشرشاره و جات فى رقبته و مات طبعا البلد و لعت و القعدات كترت و اتحكم ان يونس يتقتل مكان سليم ابوه مرداش و خده و سافر بيه على القاهره و منها كان ناوى يسافر تانى برا مصر نهائى بس حصلت المصيبه لقوا زى قطاع طرق خطفوهم و نقلوهم برا البلد لمكان قريب من الحرب و اجبروهم يشتغلوا زى العبيد و بعدها الانفجار النووى فى الفتره دى ابو يونس توفى و يونس و امه نجو من الفاجعه دى بس للأسف معرفوش يهربوا و امه كانت بتتعرض للزل و ال****** يعتبر يوميا و هيا حتى بعد 7 سنين مفيش حد قدر ياخد منها حاجه بموافقتها و كله كان غصب عنها و فى يوم سليم مروح فى المعسكر و دخل الخيمه لقا 12 جندى بيغتصبوا فى امه ساعتها الطفره بدأت و قتل المعسكر كله و بعدها رجع لامه اللى مستحملتش اللى حصلها و منظر الجساد و هيا بتتفت و ماتت فدفنها و نزل زى سرداب سرى كان الجنود بيستخبوا فيه عشان ميتأثروش و لم كل الاكل اللى فى المعسكر و عزل نفسه 3 سنين كاملين اول 6 شهور منهم بس كان فى حاله صدمه بس بعدها بدأ يبنى مملكته اول حاجه عملها ادرب على قدرات كويس اوى و تن كده لحد مكمل ال17 سنه ساعتها فى مره كان طاير فى منطه صحراويه و شافه عالم مغربى فكره جني قوى فبدأ يقول الطلاسم و التعازيم بس طبعا مأثرتش فيه و ساعتها هو اتخض و اغمى عليه فخده يونس و اتنقل بيه للمخزن و ساعتها حكاله على كل حاجه و الساحر حبه او مثل انه بيحبه و خده تابع ليه زى حارس شهصى مقابل انه يعلمه و يديله من علمه و يونس وافق لانه زهق من الوحده و سخر اول جنى فى حياته و اللى هو سنامير و قدره سنامير هيا الوقت فعشان كده يونس عزل نفسه تانى فى جزيره فى المحيط الهادى منعزل و غير مكتشفه اصلا و ساعتها سنانير وقف الوقت بس اللى ميعرفوش يونس انه لو سنةمير غفل لحظه او مرض او حتى اغمى عليه حتبان عليه كل معالم الزمن و صدق اللى قال الجن مبيقولش الحقيقه كامله المهم يونس اتعلم حجات كتير و سخر جن كتير و هلاهم يعلموه كل العلوم دى و يجبوله كتب كتير و يقوله ذاكرته لحد مفيوم سخر ناصور جدك سخره و كان وقتها ناصور اقوى جنى جدى شافوا تن كده 170 سنه كامله لحد مناصور غدر بجدك و هجم على سنامير و خلاه يغمى عليه فجدك بقا فى سنه 182 من عمره فى لحظه و ساعتها ناصير كان مفكره حيموت بس اتفاجئ ان لسه فى العمر بقيه ساعتها جدك امر ناصير يرجع الحلقه الزمنيه تانى و خلى جمى تانى يضيع معالم الزمن من عليه و تنكده 18 سنه ساعتها لم كل الطفريين و عمل المملكه و اتجوز امرأه عاديه و مكنش معرفها حاجه كان بيروح مقر المملكه فى الصحراء و يرجعلها بليل لحد متولد ابنه و سماه سلمان(هنا انا اتخضيت لان سلمان مش اسم ابويا بس برضوا القصه تنت تتحكى فى دماغى) ابنه كان متحكم عناصر و عنده عنصرين هما المياه و الهواء و من كتر قوته كان منكن يقتل جيش فى لحظه لانه يقدر يخفى الاوكسجين من اى مكان هو عايزه لاى مده هو محتاجها و بعدها جدى علمه حجات كتير و فى مره جدى راح للمكان اللى حبس فيه ناصور و كان مسخر جنى **** يعزبه فلما ناصور شافه قله اعفوا عنى و حقولك كل نقاط ضعفى و قدراتى انا و الجت اللى تحت خدمتك ساعتها جدى وافق و عرف ان نقطه ضعفه هيا ابنه او نقطه فى درعه لو دخلت فيها طاقه اتشى حتخطلت بطاقته و تقتله فى ساعتها و عشان كده جدك امره انه ميرجعش الا مع شخص طاقته متشكله عشان يتن خايف و جدى حط فقاعه ممليه طاقه و حساسه جدا فى نقطه ضعفه و عزم عليها انه لو مات و ناصور منفزش الاوامر تنفجر فيه و تقتله فعشان كده ناصور جالى بس هو حب يشغل دماغه فعمل عهد جديد لان ده ميأثرش على عهد جدي و فى نفس الوقت يحميه منى ميعرفش ان جدي قالى اعمل معاه ايه المهم ناصور وسوس لقائد من قادى جنود العناصر انه يهجم على سنامير و سعتها السلطان حيموت و هو يقتل ابنه و ياخد مكانه و سعتها فعلا الجندى ده هجم على والدى بالغدر لانهم كانوا صحاب و قتله هو و امى يوم ولادتى فى نفس الوقت اللى الجن بتوعه هاجموا سنامير و جدى و والدى و والدتى الحققيين ماتوا وانا معرفتش مين اللى عملها بسبب ان جدى مات قبل ميعرفوا و بعدها لقيت رساله(كده انت عرفت قصه حياتى كامله و ليك كامل التصرف فيها و انا سايبلك مليار الماسه نفيسه مجمعهم من اعماق الجبال و المحيطات و امرت نصير قائد الجن الضوئى او النورى انه يخفيهم فى مكان قبيلته لما تجدد العهد حتقدر تتحكم فيهم و متنساش طارك يا قائد المطفورين و ساعتها انا اغمى عليا و ................

(و ايوه زى متوقعتم نكمل الجزء الجاى بقا معلش و اتمنى يكون الجزء عجبكم لانى حبدأ اكتب القصه و التمهيد خلص اللى جاى مجاش زيه سلام )
و كده يبقا جزء كبير اهو عشان لو اتأخرت يوم ولا حاجه زياده تفاعل كتيير بقا و تعليقكم بيفرق و لو حد يعرف القصه اتشالت من التثبيت ليه يقولى❤❤

الجزء السابع

وقفنا الجزء اللى فات مع الروئيه و الحجات اللى سبهالى جدى
المهم انا اغمى عليا و دخلت فى غيبوبه الكلام ده بنسبالهم لكن انا كنت نقلت وعيي لجسم واحد معدى فى الشارع عشان اعرف اتحرك براحتى و بدأت بأنى روحت للسرداب السرى اللى فى المعسكر و سعتها انا دخلته و استدعيت نصير(قائد قبيله الجن النورى اللى مخبى الالماس و اللى هو **** ) اول مجه كان مخضوض لان اذاى عيل بنسباله عنده لسه 22 سنه يحضره و دا غير انه كمان متاخد عليه عهد بس اللى ميعرفوش ان جدى سايبلى كنز اهم من كل الماس و الجن جدى كان سايبلى 20000 حجر من الهبهاب النازف و اللى ميعرفش ايه هوا
)دا حجر يشبه الخاتم و بيكون موجود فى اعماق البحار و فى مناجم الفحم اللى متكون فيها الماس فكان كل منصير يجمع الماس من منجم جدى يبعت جنى يجبله الهبهاب النازف و الكميه دى تعتبر اكبر كميه اتجمعت فى مكان واحد من الاف السنين و الفكره فى الحجر ده قوته انك ممكن بطلسم معين بيترسم عليه تستدعى اى كائن حى مهما كان حتى لو كان ابليس نفسه (صحه المعلومات دى 90%) و يقال ان الحجر ده عليه جنى محدش يعرفه و حتى بتعويزه عين الجن(اللى بتخلى البشر يشوف الجن عادى) مبتشوفهوش و ان الجن ده بيقدر ينقل اى حد بمجرد انم تكتب الطلسم و تكتب بعديه اسم الجنى بيحض قدامك او فى المكان اللى تختاره فى الحال و سبب ان الحجر ده نادى ان 70%من الجن بيعشق الحجر ده و بيحب ياكله المهم )
نصير-انت مين يا انسى و اذاى حضرتنى
انا- انا حفيد يونس الرفايعى
نصير- انت بتتجرئ و بتكدب فى حضورى انا عارف يونس كويس (و كان لسه حيهجم عليا بس انا عارف نقطه ضعفه و هى انه بيخاف من نوع معين من الافاعى و انا كنت اشتريته قبل مروحله )
انا- (قمت مطلع الحيه من الكيس القماشى بتاعها ) اهدى و اعقل بدل مأذيك
نصير- انت عرفت منين و اذاى
انا- قولتلك انا حفيد يونس و ناصور نقلى وعى و ذكريات جدى كلها بس اللى ميعرفوش ناصور ان جدى مكنش مأمنله فسبلى رساله ناصور مقدرش يعرف انها موجوده بعد كل جزء من المعلومات و انا دلوقت مش فاعم حاجه بس اللى عرفته ان جدى بيثق فيك و انك من الجن ال**** فانا عايزك تكملى ايه اللى حصل بعد موت جدى و انا اذاى ابويا اسمه على و جدى كان مسميه سلمان فهمنى
نصير - تمام انا فعلا خدت بالى ان فيه وعيين فى الجسم ده غموما هات دماغك انا حنقلك زكرياتى من اول موت جدك او بمعنى اصح من اول ممسك ابوك الحكم (و حط ايده على دماغى و نفس اللى حصلى قبل كده بدأت اشوف مشاهد بتعدى بسرعه قدامى بس بحس اكنى عيشتها )
بعدمجدى مات حصل زى حاله فوضى بين 7 من المطفورين على الحكم و هما كانوا اقوى 7 و هما (قبل محكى بس عايز افهمكم حاجه عشان متتهوش منى القوى الناتجه عن الطفره كانت بتتقسم لتنين بنسبه ليهم بس هيا لتلاته
1-قوه اصليه و دى هيا الطفره ذات نفسها و دى 7 قوى
1_التحكم فى النار
2-التحكم فى الماء
3-التحكم فى الزمن
4-التحكم فى الهواء
5-التحكم فى الارض
6-التحكم فى النباتات
7-التحكم فى طاقه اتشى ( اللى هيا قدرتى انى اقدر اشكل طاقه اتشى بأي شكل و دى اندر قوه فيهم و حاليا محدش بيستخدمها نهائى غيرى و باقى القوه اقوى شخص بيستخدم قوتين و هما 6اشخاص اللى استخدموا قوتين من اول جدى لحد دلوقت )
و قوى فرعيه او قوى مكتسبه و دى حجات طاقه اتشى ادتها للكل و لى منها اللى بتكتسبه بالتمرين و عشان كده سميناها مكتسبه و هما5قوه
1-السرعه
2-القوه البدنيه
3-البرق (بس دى للى بيتحكمو فى المتداء فقط او فى طاقه اتشى زى كده و دى اقوى قوه مكتسبه و يعتبر اهم من القوى الاصليه لاصحاب عناصر الماء )
4-سرعه رد الفعل
5-الجلد الصلب
و القوه النادره او(الاسطوريه)و دى قوه بتيجى بتمرين برضوا بس عشان كل اللى بيستخدموها اموات فحدش بيتقنها و عموما هما 3 قوى
1-الطيران
2-نقل الوعى
3- التشكل( تغير شكلك يعنى )
نكمل بقا
--------------------------------_
1_يونج(صينى طوله 165 سم و وزنه 70 كجم عمره (حاليا سنه 300 سنه و سنه وقت الخلاف 55 سنه)جسمه عباره عن كتله عضليه
قوته الاساسيه- التحكم فى الزمن و التحكم فى النار
قوته الفرعيه او المكتسبه_كل القوى المكتسبه ماعدا البرق و هو مبيستخدمش قوه الزمن لانه عامل حواليه جسمه حلقه زمنيه و لو اتقفلت حيموت فهو يعتبر قوه النار فقط و عشان كده هو وصل للسن ده و هو الزعيم حاليا
2-اشلى - ( امريكيه طولها 155 سم وزنه70 كجم سنها حاليا (متوفيه و وقت الخلاف 46 سنه )
قوتها الاساسيه الماء و النار
قوتها الفرعيه - كل القوى الفرعيه)
3- سليم (سعودى طوله 198 سم و وزنه 100 كجم عملاق متنقل حرفيا و سنه 280 سنه حاليا و وقت الخلاف 35 سنه و مع ذلك كان من ال6 الاقوي
قوته- الارض و النار
الفرعيه كله ماعدا البرق بس هو متفوق فى الفرعيه عن اي حد بسبب انه بيتمرن كتير )
4- رميرو(ايطالى 120سم (قزم ايوه قزم ) وزنه 60 كجم و معضل اويييييي المهم دا مفيش حاجه مميزه فيه غير انه بستدخم الماء و الارض و كل القوى المكتسبه بس بشكل ضعيف عشان مش بيتمرن و سنه حاليا متوفى و وقتها 40 سنه )
5-النمر ( مصرى طوله 170 سم و وزنه 85 كيلو مقسم و معضل برضوا سنه وقت الخلاف 25 سنه و حاليا متوفى
قوته الاصليه النباتات و الارض (اضعف اتنين)
القوه الفرعيه كلها و قوى فشخ فيهم بس سليم اقوى منه فيهم )
6- و هو ابويا طوله 220 سم و وزنه 150 كجم حرفيا عملاق بجد و قوى بطريقه صعبه قوته الماء و للهواء و الفرعيه كلعا و اقوى واحد فيهم كلهم المهم
قامت معركه يحددوا فيها مين الاقوى بس والدى محبش انه سخسر 6 من اقوى مقاتلين المملكه فاول القتال و قبل اى حاجه استخدم قوه الهواء و منع الاوكسجين عنهم لحد مأغمى عليهم كلهم ما عدا النمر لانه كان بيتجسس على والدى و عارف انه معاه قوه زى دى فكن موصل انبوب من النباتات بأنفه من تحت الجلد و مخلى طرفه عند اول مقر المملكه و عمل نفسه اغمى عليه و بعد كده قام يهاجم والد فوالدى اتصاب بس مش اوى لان رده فعله كانت سريعه و بعد كده ضربه بالبرق و النمر ملحقش يتصدى للضربه و بعدها والدى عمل سيف من البرق و كان حيقسم النمر نصين فهو ميل بنصه الفوقانى لورا فوالدى نزل بسيف البرق و (ايوه ينمى منا خنزير 😂😂) قطعله كيس الصفن و بعدها مد ايده و شد البيضه الشمال و هيا لسه متصله بيه و ضغط عليها لحد مفقعها و بعدها اغمى على النمر و مات (😐😐)
المهم والدى تن ماسك الحكم بس كان برضوا بيروح يزور والدتى و جدتى اللى ميعرفوش حاجه خالص عن الكلام ده و فى يوم والدتى كانت حامل و فى تفس يوم الولاده حصل عمليه غدر من المملكه و قتلوا والدى فوالدتى معرفتش حاجه بس ناصير راح لناصور و خلاه يتشكل فى شكل على صفوان الجارحى و خطفنى من امى و انا *** و الباقى انتوا عارفينه (ايوا والدى اللى كان معايا ده كله كان جنى و القوضه السريه دى كانت هيا المكان اللى بيدخل يتشكل فى الكيان بتاعه عشان مينفعش يتن فتره كبيره على الهيئه البشريه و طبعا كله فهم ليه والدى كا قاسى عليا )
المهم اغمى عليا بعد محصل و ناصير كشفلى الحقيقه كلها و طبعا الوعى بتاعى رجع لجسمى تانى و فوقت لقيت نفسى فى البيت بتاعى و والدى (ناصور) جنبى
انا- انا فين يا ناصور
والدى-(بتوتر)ناصور مين يبنى
انا- انا عارف كل حاجه فرجع لهيئتك احسنلك
ناصور- انت عرفت اذاى (بعد مرجع)
انا -ميخصكش (وقومت موجه كوره اتشى خفيه لنقطه الضعف اللى فى درعه و بعدها خليت جنى عادى من جنى العمار يجبلى ورقه عليها طلسم تحضير ابنه و استدعيته ثدام ناصور اللى كان عايز يوقفنى بس اول مجه يتحرك حس بالكوره فوقف المهم انا عملت نفس الحركه مع ابنه و بعد كده )
انا- الغى العهد الجديد يا ناصور
ناصور- و انا ايه اللى يخلينى اعمل كده
انا- لان حياتك انت و ابنك فى ايدى
ناصور - و انت مفكر نفسك زى جدك ولا ايه دى مجرد اصابه حفوق منها فى ثانيه
انا- طب بص كده (و قومت عامل كوره نفس الحجم بس ظاهره و خليتها تطلع برا الشباك و فجرتها ففشخت الارض )
ناصور - (بخوف) ابنى ملوش دعوه ب**** عليك سيبه
انا- خلاص يبقا تلغى العهد و نعمل عهد جديد انا اللى احط شروطه
ناصور - اوامرك
انا- اولا نص العهد حيكون شرط واحد ان لو انا مت بأى سبب من الاسباب انت تحرق نفسك فورا بالطلسم ده و لو اتأذيت بسببك تحبس نفسك لحد متموت فى السرداب بتاع جدى اللى فى المعسكر و متخرجش لاى كان السبب و لا تسمح لاى جنى انه يجيلك و ابنك حاخد عليه عهد الطاعه عادى زى الباقى عهد ددمم يعنى
ناصور - و انا حخليك عايش اذاى
انا- زى منت قولت انا مش جدى و اتا عارفا ن عندك قوه التحكم فى الوقت لانك عمرك 30000000 سنه و اقسى عمر للجن 2000 سنه يبقى اذاى انت عايش
ناصور - انت عرفت منين
انا- قولتلك ملكش فيه و نفذ الاوامر
ناصور- تمام و انا موافق
انا- طلعت خاتم جدى كان سايبه مع احجار الهبهاب و لبسته و عملت معاهم عهد الدم و رجعت برضوا كل العهود مع الباقى و اول امر لناصور كان انى خليته يجيب كل احجار الهبهاب و يخفيهم و تانى امر خليته يعمل بدروم تحت البيت مساحته 6 فدان و على عمق 800 متر تحت الارض و خليته يعمل فيه رفوف و بعدها خليت نصير يجيب كل الالماس و يرتبه من خيس الاندر و الغلى و كان اتبقى حوالى 1200 الماسه ملهمش مكان فبدأت الخطه اللى كنت محضرها و اول حاجه عملتها انى روحت على مكتب رياسه الجمهوريه و طلبت انى اشترى منجم فحم المغاره و كان الحوار كالاتى
انا- سياده الريس انا ماهر على صفوان الجارحى
الرئيس- غنى عن التعريف يا ملك المطفورين
انا-(اتخضيت جدا لانه اذاى عرف)
الرئيس- متقلقش انا من اتباع جدك انا (و لقيته اتحول لكيان جنى و المشكله انه طلع
و《نكمل الج خلاااااااااص من غير شتيمه حكمل حاضر 》 سنامير
انا- طب اذاى
سنامير- جدك اللى امرنى ان كل رايس جمهوريه يمسك انا اخطفه و اعمله العمليه و اوديه عند جيشك
انا -**** عشان كده مبنتقدمش يبن الوسخه انت
سنامير - و انا مال امى انا كل رأيس بقرا افكاره و اشوف ناوى على ايه و انفذ و خلاص كده دورى انتهى
انا- طب عموما انا عايز اشترى منجم فحم المغاره و عايزك تعرفنى على ناس معاهم نفوذ كبيره عشان حبدأ بزنيس خاص بيا
سنامير - ايه يعم ده كله دا محتاج سنين ده
انا- يعم سنين ليه موضوع المنجم ميخدش اسبوع ولو كام اجتماع تعرفنى على الناس دى و انا اتوصطلك تعملهم كام خدمه يبقوا بتوعى
سنامير - بص موضوع المنجم ده بذات صعب لان عيله روتشيلد عايزه تشترى المنجم ده و عارضه مبلغ كبير اوى
انا- بقولك ايه انت تنفذ الاوامر و انت ساكت
سنامير- يبنى افهم العيله دى هى العيله المسيطره على تجاره الالماس فى العالم دى بتملك 500000 الماسه و عندهم الماسه وزنها 6 كجم يعنى مش حته منجم اللى حيخليك تبقى توب عليهم
انا- مش حتعرف تقرا افكارى تانى و ياريت متتكررش بدل موقف حلقه الزمن بتاعتك و اقتلك
سنامير- متقدرش تعمل معايا حاجه لان من غيرى مش حتعرف تبقا خالد زى جدك
انا- انت مش واخد بالك ان الخلايا بتاعتى ثابته و مبتتحركش 😈
سنامير- اذاى ده دا انا الوحيد من الجن اللى بينفذها و انت انت ة انت طاقه تشى نقيه يعنى .......
و يقطع تفكيرى دخول ليلى السكرتيره و هى بتقولى
ليلى - يفندم اسهم عائله روتشيلد وقعت و بدأوا يبيعوا فى اخر الف ماسه معاهم و دول اندر مجموعه و طارحينها فى مزاد علنى بادئ ب 100 مليار دولار
انا- طب و ايه المشكله متشترى
ليلى - يفندم اخر سيوله معانا صرفناها فى مزادهم الاخير و احنا منقدرش نشترى الكميه دى دلوقت لان احنا معناش فى كل حسابتنا اللى برا و اللى هنا غير 60 مايار دولار بعد ممسكنا سوق التجاره العالمى للألماس
انا- طب اجلعى برا و انا حتصرف
ليلى - امرك
انا-(ايوه زى متوقعتم كله ده فلاش باك و نكمل الحكايه فى الجزء الجاى )
معلش يجماعه بس و ** مضغوط و معرفتش انزل الجزء 12 لان النت كان معلق و و** غصب عنى -👈👉

متأسف جدا جدا جدا على التأخير بس غصب عنى و الجزء ده انا كاتبه بدون نفس فأسف لو كان مش فى المشتوى اتمنى استمتعوا بيه و قريب حنزل قصه جديده و ان شاء **** مفيش حاجه تعطلنى عنها ده حيبقى الجزء الاخير فى السلسله دى و الجزء ده سرد بس و فى احداث كتير و شكرا
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

~《الجزء الثامن》~

وقفنا لما انا قابلت الريس و طلع سينامير و لما انا دمرت عائله روتشيرد و خليتهم يوصل بيهم الحال انهم يبيعوا اخر الف الماسه معاهم و بكده حيكونوا مبيمتلكوش غير الماسه اللى وزنها 6 كجم و نرجع نكمل الفلاش باك من لما وقفنا
انا- سينامير انت تقعد ساكت و تنفذ كلامى
سنامير - اوامرك (بغيظ لان القوه اللى كانت مميزاه راحت و بكده مبقاش ليه لازمه )
انا-(بصوا يا ساده عشان تفهموا انا اذاى دمرت اكبر عائله مسيطره على خام الاقتصاد (الالماس) فى العالم و دا حصل بأنى طلعت اقل 20000 الف الماسه للسوق بس بأسعار رمزيه بالنسبه للألماس و اصلا جدى كان سايبلى 180 حساب متوزعين على مستوى العالم بأسماء ناس الجن متهئ فى اشكالهم و كل حساب طان فيه 20 مليار دولار فهو مبلغ بس ميخليش العين علك طالما مش فى مكان واحد و كمان الفوايد كانت بتنضاف عليهم فبقى كل حساب فيه 29 مليار و متسقلنيش ليه مبلغ زى ده و بينضافلوا فوايد مع ان المفروض يتاخد عليه نسبه المهم كملت على هذا الحال بس اللى العيله دى متعرفوش ان انزل 20000 الف الماسه السوق و اشترى منه 19000 و بكده مبخسرش كتير من مجموعتى و فى نفس الوقت بضرب تحت الحزام و بدمر اسعار الماس لدرجه انهم حاولوا يغتالونى مرتين و انا فلت منهم و بعتلهم راس اللى بيبعتوهم فى علبه هدايا لقصرهم الشهير فى بريطانيا و كملت كده لحد مدمرت العيله نهائى و انا لسه مصرفتش غير 13 حساب بس من الحسابات اللى فى البنوك و بقيت اصغر متحكم فى الماس شاهده الناس فى التاريخ و كان فاضل حاجه واحده بس انى اتخلص من المطفورين عشان ابدأ اغزو العالم و دا حصل بأنى استخدمت احجار الهبهاب انى استدعيتهم كلهم و قتلتهم واحد ورا التانى حتى عيلتى لانى مش عايز حد يوقفنى و انا لو اتحدوا عليا مش حيكون قدامى فرصه مع انى اقواهم و كملت كده لحد مخلصت منهم كلهم و بعد كده بدأت اعمل اغبى حركه ممكن حد يعملها تنيت اشترى فى اراضى فى دوله الفاتيكان بأسامى ناس تانيه لحد ما اشتريت الدوله كلها و سيطرت على البلد و بكده العالم كله بقا بيبصلى بصه خوف منى لدرجه انى بقيت كل يوم بمحاوله اغتيال شكل لحد الشوكه التى قسمت ظهر البعير و هو يوم مطلعتلوش شمس بنسبالى و هو ان كل دول العالم هجمت عليا بكل صواريخها النوويه و القنابل الذريه هنا عرفت ان مينفعش اتن عايش لانى بقيت مكروه و اكتشفت انى كنت تحت وهم معمول من سينامير و هو اللى كان بيوسوسلى زى الشيطان و عشان كده بقيت انسان قذر قتل عيلته و عشيرته و كل من يحب ساعتها قررت قرار و هو انى لازم اختفى و احاول اصلح كل حاجه و سعتها انا نقلت كل فلوسى تانى زى مكانت فى حسابات مختلفه و خليت ناصير ينقل كل الالماس تانى و امرت ابن ناصور انه يقتل سينامير بأى طريقه و طبعا مع ختم الاستظعاء الموضوع بقا سهل جدا و اختفيت و ظهرت تانى بعد مغيرت شكلى و روحت ساعتها لاكتر مكان سيمننامير كان بيبعدنى عنه و هو المخبأ السرى للجيش اللى عمله جدى و لما دخلت عند اوله لقيت ان فيه طلسم بيمنع دخول اى جنى و اى حد مش من نسل جدى طبعا بمعلومات جدى قدرت افهم و كملت و اول مشافنى الجنى الحارس هجم عليا سعتها كسرت الطلسم و كل قبيله نصير صدت الهوم و تنيت وراهم لحد مخدت العهد بقوتى و بعدها عرفتهم انى حفيد جدى و هما استغربوا ليه مقولتش و كملت العهد من الاول و ده لان الجن ده متمرد و لو حسوا بضعف من نحيتى حيقتلونى و يضحوا بواحد منهم عادى اهم حاجه العهد ينكسر المهم لقيته سايبلى رساله من جدى بتقول
جدى:لو انت وصلت هنا يبقا قدرت تتحرر من سينامير اتمنى ده ميكونش متأخر
لان ده اسهل امتحان حيقابلك يا ملك المطفورين
انا:خخخخخ احا 7و ده كان اختبار من جدى خخخخخخ اذاى 3 سنين من عكرى يعدوا فى اختبار اذاى خخخخخ ابيد عيلتى كلها فى اختبار اذاى خخخخ و اغمى عليا صحيت لقيت نفسى فى نفس المكان بس فى جسمى الاساسى المهم من غير مسأل قومت حطيت 5 نقط ددمم على القفل الحيوى للمكان و دخلت جوه حطيت كمان 3 نقط على اله غريبه كده جدى كان معلمنى اذاى اشغلها و بعدها لقيت جيش اكبر مما كنت اتصور جيش عدده 600000 فرد كلهم كتل عضليه بمعنى الكلمه و لابسين لبس غريب بنطلون مموه و بياده جيش و من فوق من غير تيشيرت و لافين قماشه سوده على دماغهم و هما كلهم نفس درجه اللون بنى غامق و فيه حزام متعلق فيه قنابل و طلثات خرطوش على صدرهم بالجنب و شكلهم مرعب الغريبه انى حسبت انى عارف اسمائهم و رمزهم الكودى و كل حاجه و لما سئلت ناصير قالى ان الاله بتربط وعينا ببعض و بتخليهم منصاعين لاوامرى طاعه عمياء و كمان هما متركب جوه دمهم جزيئات نانو بتدمر اى خلايا تشيخ او تعجز او ال مرض و اى جرح بيشفى فى ثوانى و بالتالى هما مبيمتوش الا لو جاء اجلهم و بيموتوا موته طبيعيه و بعدها بتلت ساعه كل خلاياهم بتتحلل مبيتبقاش منها اى حاجه المهم انل قعدت شويه افكر و الف ة اكتشف المكان لحد ملقيت حاجه غريبه لقيت ابويا (اللى كان عامل نفسه ابويا ) فى الطابور فستغربت و هنا سئلت قائد القبيله اللى بتحرس المكان و قالى انه مكنش بيغدر ولا حاجه و ان دى اوامر جدك عشان متطلعش ضعيف الشخصيه خصوصا بعد مهو فشل مع ابوك المهم و اكتشفت اخيرا القوضه اللى على السطح بتاعه ايه اتارى فى فى المركز بوابه انتقال انى و فى زيها فى قوضه السطح و كانت الاوامر ان اول مفوز عليه فى قتال هو يختفى من حياتى المهم رجعت الليت و عملت عمليه تجميل غيرت بيها شكلى و روحت للأنسانه الوحيده اللى مبطلتش تفكير فيها للحظه و ايوه هيا يمنى و حكيتلها كل حاجه فى الاول مصدقتش و بعدها اغمى عليها و بعدها طلعت عين اهلى لحد موافقت و اخيرا اتجوزتها و خلفت منها تامر و علياء و كملت الحياه طبيعى بعد كده بس هل يا ترى الحياه حتن طبيعيه طول العمر !!!

تم بحمد الل..........

التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: تفاه, البرنس احمد, ابن الصعيد الجوانى و 6 آخرين
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Alfa, Crasco, حظوا و 7 آخرين
@متهور موت
رأيك يعالى يهمنى جدا لانك بتنقد و بتشجع الكل بجد فاكمل ولا ايه بس بصراحه من غير مجاملات

• عجبني
التفاعلات: Alfa, حظوا, Crasco و 4 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: Alfa, حظوا, ناقد بناء و 4 آخرين
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Alfa, حظوا, ناقد بناء و 5 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: Alfa, حظوا, Crasco و 3 آخرين
بدايه مبشرة وهننتظر الجديد ونشوف

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: حظوا, ناقد بناء, Crasco و 4 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بدايه مبهرة تدل أن القصة هتبقى ناارر منتظرين الجديد لا تتاخر

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: حظوا, Crasco, ولفرين و 3 آخرين
بدايه مبهرة تدل أن القصة هتبقى ناارر منتظرين الجديد لا تتاخر
حنزل جزء كل يومين الجديد يوم السبت انشاء ****

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: Alfa, حظوا, Crasco و 3 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: حظوا, Crasco, ولفرين و 2 آخرين
بدايه جامده عااااش استمررر بس متتأخرش علينا في بقيه الاجزاء 👍🏻❤

• عجبني
  • حبيته
  • عجبني
  • حبيته
تمام يا باشا بس طول في الاجزاء شويا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: حظوا, ناقد بناء, Crasco و 3 آخرين
@ناقد بناء @Bosy17 اسطورة القصص
اتمنى لو فى اى مشكله فى القصه تبلغونى عشان اعدلها و ياريت لو حد يعرفنى انزل الاجزاء الجديده اذاى و فين و طبعا و دا الاهم رأيكم فى القصه

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: حظوا, Crasco, ولفرين و شخص آخر
  • عجبني
التفاعلات: حظوا, Crasco, ولفرين و شخص آخر
بدايه جامده فشخخخ عاش بص هوا احنا لسه ف اول جزء فا انا مش عارف لسه اذا كنت حلو ولا وحش بس هوا ك بدايه حلوه فشخ ومستني الجديد يغالي

• عجبني
  • حبيته
وابقا طول الاجزاء شويه وحاول تعرفنا مواعيدك

• عجبني
  • حبيته
@ناقد بناء @Bosy17 اسطورة القصص
اتمنى لو فى اى مشكله فى القصه تبلغونى عشان اعدلها و ياريت لو حد يعرفنى انزل الاجزاء الجديده اذاى و فين و طبعا و دا الاهم رأيكم فى القصه
هتنزل اي جزء جديد ف التعليقات او الردود وبعدها هتروح ف الموضوع الموحد للتبليغات وتقولهم يدمجو الاجزاء وبس

• عجبني
التفاعلات: حظوا, ناقد بناء, Crasco و 2 آخرين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%