NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

شهرين مش ايام وممكن يحصل فيهم الكتير .
فوق هتلاقيني برضه يعجل بالجواز بس انتي بتسهليها عشان هي بالنسبالك سهله
لا كل الناس زيك ولا كل الناس هتحسبها زيك ومحدش حرضه ولا سخنه الناس بتحاول تهديه بس محدش حللها غيرك
لانها عادي ... جدااا
يعني البنت لوح تلج وحضرتك بني ادم؟! معي انسان وليها رغبات زي حضرتك
وبعدين في الاهر بتلبسوا يا اما ستات باردة ونخونوهم
يا ست مجربة وبتكدب عليكم وبتخونكم
بلاش سطحيه

• عجبني
التفاعلات: عادي٩٩ و برايفت مساج
لانها عادي ... جدااا
بلاش سطحيه
يخربيت صراحتك

يابنتى انا مع كلامك مش ضد .. انا بتكلم على مشكلته هو و احساسه فى الوقت دة عامل ازاى فهمانى .. بصى انا اصلا رديت عليه قولتله ايه :
بص بغض النظر عن اللى حصل و صدمتك و ان مش مستوعب اللى شوفته و من غير تفاصيل و حرق فى اللى فات .. اللى جاى بقى انت دلوقتى بقيت نقطة فاصلة فى شخصية اختك و سمعة اختك و مستقبل اختك .. بمعنى انها يا تبقى مفضوحة و بايرة و نفسيتها تدمر و حياتها تبقى قدامها سواد فتبقى شرموطة و مستقبلها يضيع و برضو هتبقى بالنسبالكم عار اكبر و مش بعيد تتقتل او تنتحر ف الآخر فيبقى مفيش اى اصلاح فى حياتها كإنسانة .. يا اما تبقى زوجة و ام و شخصية محترمة قدام الناس و حياتها تتغير و ممكن تبقى ام مثالية كمان لان بيئة المعيشة الجديدة كفيلة انها تخلق انسان جديد و انت تبقى كسبت ثواب الستر و انك ساعدت فى بناء اسرة .. انت بقى نفسك اختك مستقبلها يبقى فين و هيا تبقى ايه .. لك حرية الاختيار .. بس اعمل حسابك انك هتتحط فى اى موقف هتتمنى اللى قدامك يختارلك اللى فيه الخير 😉👌
مفيش داعي للاوصاف زي شرموطة وبايرة
دي رجعية
لو النصيحة من غير احكام هتبقى افضل

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: موجب و تبادل، حصان الفرسة و برايفت مساج
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل و برايفت مساج
  • عجبني
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة
مفيش داعي للاوصاف زي شرموطة وبايرة
دي رجعية
لو النصيحة من غير احكام هتبقى افضل
اتفق معاكى و عجبنى عقليتك
بس للاسف هو فى صدمة محتاج يشوف مدى المصيبة اللى ممكن يوصل اخته ليها علشان يتراجع .. فكان لازم كلام واقعى علشان يتناسى الصدمة دى و يتعايش مع صدمة اكبر يبقى هو سببها ف يخاف على اخته .. لكن انا مقللتش منها ولا تعبيرى اللفظى عليها خالص .. كل احترامى ليها و لشهوتها و رغبتها فى الراجل اللى هيبقى جوزها

• عجبني
أكيد مش تصوير بروفيشنال يعني ف مش هتحدد هل هي بنت ولا علاقة من الخلف .
لو علاقة من الخلف او مش بنت في كل الأحوال لازم لازم لازم تعجل بكتب الكتاب وبعدين يدخلو براحتهم

بص يسطا انا هحكيلك حاجة مستحيل احكيها لحد ف ارجوك فكر كويس عشان انا دماغى اتشلت من التفكير
اختى مخطوبه من زمان و دلوقتى فرحها بعد شهرين طبعا كلنا شباب وعارفين ان بيحصل بوس واحضان و وتقفيش ف فترة الخطوبه وانا متأكد ان دا بيحصل و عادى طالما مافيش اكتر من كدا و مش بيبقى قدام حد و كدا كدا هيتجوزو ف عادى
المهم انا النهاردة بمسك فون اختى عادى من وراها كنت فاتح نت من عندها وفجأه خطيبها بعتلها رساله ف انا دخلت و فتحت الشات وفضلت اقرى انا عارف ان هيبقى فيه كلام خارج لانهم مخطوبين بس المصيبه ان لاقيت فيديوهات نايمين مع بعض فيها على سرير واحد وكانو فى علاقة كاملة كأنه فيديو سكس كامل انا اتصدمت و مش بقيت عارف اعمل اى قفلت الفون وسبته وقاعد افكر اعمل اى ف المصيبه دى امسكها اقتلها ولا اعجزها من الضرب وامسك خطيبها اضربها
بس برجع وافكر ان كدا هفضحها والخطوبه هتتلغى وهتتعرف انها شمال ف بقول لا
و بفكر اقول لامى بس انت عارف اننا عيله محافظة وخايف امى تتعب ويحصلها حاجة لأنها كبيرة
مش عارف اعمل اى
انا لحد دلوقتي مش عرفتها انى مسكت فونها وشوفت حاجة
بس لما بشوفها قدامى بفكرها وهى نايمه تحت خطيبها وبكون عايز اخنقها
اعمل اى ان مابقتش عارف انام م التفكير
تنصحوني بايه
وانا مش ديوث على فكرة ولا حبيت الفكرة دى خلاص عشان مافيش حد يستظرف

انتا مش بقول فرحها بعد شهرين ؟ خلاص استني لغاية لما تتجوز كمان شهرين وكدة تبقي مراتة وحلالة ، علاقتهم مع بعض مشكلة الاسرة اللي مش عارفة تفهم بنتها الصح من الغلط بس مادام العلط حصل خليك انتا عاقل وادعي **** يتتمها علي خير

لانها عادي ... جدااا
بلاش سطحيه
من غير ادعاء مثالية ، بس الطبيعي البنت اللي خارجة من بيت محترم بتبقي فاهمة الاصول ، الجنس مش شهوة نلبيها لما تطلب والا نبقي زي الحيوانات - المشكلة ان النت عمل عقل جمعي وكلة عاوز يقلد اللي بيتفرج علية !

• بيضحكني
عين العقل رأيك ي
متقولش لحد حاجه وهيا كدا لزمتو وعجل بكتب الكتاب
ست الكل بس هو متوتر طبعاً و الموضوع صعب خصوصا انه شاب برضه و عنده اندفاع و حماس اكتر من لو حد كبير و عنده صبر و خبرة

تحياتي ل حضرتك يا مدام....جورج

من غير ادعاء مثالية ، بس الطبيعي البنت اللي خارجة من بيت محترم بتبقي فاهمة الاصول ، الجنس مش شهوة نلبيها لما تطلب والا نبقي زي الحيوانات - المشكلة ان النت عمل عقل جمعي وكلة عاوز يقلد اللي بيتفرج علية !
الجنس مش شهوة؟ امال ايه؟!😅😆
رحلة والا لعب على القهوة🤭
اول الشهوات هي الشهوة الجنسية اللي بيمارسها الانسان اول ما يتولد

• عجبني
التفاعلات: فرعون المصري
الجنس مش شهوة؟ امال ايه؟!😅😆
رحلة والا لعب على القهوة🤭
اول الشهوات هي الشهوة الجنسية اللي بيمارسها الانسان اول ما يتولد
صحيح اية دة 😂😂 ؟ معلش انا قصدت ان الطبيعي الواحد مش عايش علشان ينيك بس كل حاجة في وقتها

• عجبني
التفاعلات: فرعون المصري
بص يسطا انا هحكيلك حاجة مستحيل احكيها لحد ف ارجوك فكر كويس عشان انا دماغى اتشلت من التفكير
اختى مخطوبه من زمان و دلوقتى فرحها بعد شهرين طبعا كلنا شباب وعارفين ان بيحصل بوس واحضان و وتقفيش ف فترة الخطوبه وانا متأكد ان دا بيحصل و عادى طالما مافيش اكتر من كدا و مش بيبقى قدام حد و كدا كدا هيتجوزو ف عادى
المهم انا النهاردة بمسك فون اختى عادى من وراها كنت فاتح نت من عندها وفجأه خطيبها بعتلها رساله ف انا دخلت و فتحت الشات وفضلت اقرى انا عارف ان هيبقى فيه كلام خارج لانهم مخطوبين بس المصيبه ان لاقيت فيديوهات نايمين مع بعض فيها على سرير واحد وكانو فى علاقة كاملة كأنه فيديو سكس كامل انا اتصدمت و مش بقيت عارف اعمل اى قفلت الفون وسبته وقاعد افكر اعمل اى ف المصيبه دى امسكها اقتلها ولا اعجزها من الضرب وامسك خطيبها اضربها
بس برجع وافكر ان كدا هفضحها والخطوبه هتتلغى وهتتعرف انها شمال ف بقول لا
و بفكر اقول لامى بس انت عارف اننا عيله محافظة وخايف امى تتعب ويحصلها حاجة لأنها كبيرة
مش عارف اعمل اى
انا لحد دلوقتي مش عرفتها انى مسكت فونها وشوفت حاجة
بس لما بشوفها قدامى بفكرها وهى نايمه تحت خطيبها وبكون عايز اخنقها
اعمل اى ان مابقتش عارف انام م التفكير
تنصحوني بايه
وانا مش ديوث على فكرة ولا حبيت الفكرة دى خلاص عشان مافيش حد يستظرف
مش عارف اقولك ايه بس هو الموضوع ده لو طول عن كده مش هبقى فى جواز اساسا لانه كده يعتبر متجوزين و بعملو اللى هما عايزينه وفى نفس الوقت لو عرفت انك عرفت حاجه اكيد هتروح تقول له و ده ممكن يخليه يسبها وهو متاكد انك مش هتعرف تعمل حاجه عشان اختك ما تتفضحش الحل انك لازم تحاول تتمم الجوازه دى باى طريقه وبسرعه حتى لو هيتجوزو من غير اى تجهزات للجواز.

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%