NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

E.LOVE

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بعد ما قفل مع اسماء وقالها أنه هينام قعد يفكر ف هند ، اسماء البنت المرتبط بيها ( خاطبها ) وال بيحبها وبيعشقها وال سلمت ليها نفسها وبتعمل اى حاجة هو بيطلبها منها ، لاكن هند بنت عجباه ف نفس الوقت وعايزها هى كمان ، هو عارف أنه غلط ال هو بيعمله ده بس مش قادر يبطل يعمل كده ، بعد شوية قرر يكلم هند ، دخل كلمها ردت عليه هى بترد عليه هى كمان عادى وشكلها معجبه بيه من الناحية التانية هى كمان فضل يحكى ليها وهى تحكى ليه لحد الصبح نام وهو مش ف دماغه غير واحدة بس هند ، تانى يوم نزل الشغل اول حاجة بيعملها بيدخل يصبح على أسماء حبيبته لأنها شغالة معاه هى كمان ف نفس المكان ازاى بيصبح عليها بقا ، بيدخلوا الحمام سوا ويقفلوا الباب من جوه بيرفعها على الرخامة بتاعت الحوض وينزل فيها بوس ومص شفايفها وممكن يمص صدرها كمان لو كانت لابسة قميص ، النهاردة كانت لابسة بنطلون جينز ضيق كان رافع طيزها جامد وزانق عليها وقميص كانت مدخلاه جوه البنطلون ولابسة هيلز اسود وهو بيعشق الهيلز اصلا ، خد اسماء الحمام وبدأ يبوسها ويقفش طيزها وهى كمان بتموت فيه ومتجابوه وبتطلع لسانها علشان هو يمصه واخر روقان فتح زراير القميص بتاعها وحط دماغه ف صدرها وبدأ يبوسها ويمص ويعضها من الصدر ده ل ده وهكذا أيده كانت على كسها بتلعب فيه هو كمان خلص فوق قالتله بوس رجلى على ما اظبط نفسى ويلا نطلع نزل على ركبته مسك رجليها وفضل يبوس ويلحس ف صوابع رجليها لحد ما هى عدلت نفسها وظبطت هدومها وشكلها من فوق ( اسماء بتخليه يعمل كل مرة كده ال هو يبوس ويلحس رجلها علشان بتحسسها أنها بالقوة وهو بيحب يعمل كده علشان بيحب ال تتحكم فيه ) خلصوا وطلعوا من الحمام وبدأوا شغلهم عادى ولا اكن حاجة حصلت ف نص اليوم هند بعتت ليه قالتله أنها عايزة تقابله النهاردة بعد ما يخلص شغل طبعا زى الاهبل وافق طلبت منه أنه يعدى عليها بعربيته ياخدها من الكلية علشان هيتغدوا سوا قالها تمام ووافق ، خلص شغل اخد اسماء روحها البيت وكام بوسة ف الطريق كده لحد ما وصلها البيت نزلها وقالها انا هقعد مع صحابى شوية مش هروح على طول قالتله ماشى ، راح لهند بقا عدى عليها ف الكلية اخدها معاه وقالها تحبى ناكل فين قالتله على اسم مطعم ف زايد هى بتحبه ، المهم اخدها وراحوا وهما ف الطريق كان كلام كله عادى محصلش اكشن ، وصلوا المطعم طلبوا الاكل والدنيا تمام ف حبت تسأله فكرنى احنا عرفنا بعض ازاى ، قالها كنت انتى مع بباكى عندنا ف المكتب لما بباكى كان عايز يبيع الفيلا بتاعت الساحل بتاعتكم ويشترى واحدة احسن ومن ما شوفتك وانا بقيت اتحجج علشان اشوفك واكلم بباكى واجيلكم البيت على أساس انى بوريه فيلا جديدة كل مرة وانا كنت باجى علشان اشوفك ، ردت عليه قالتله بس انت خاطب يعنى ليه بتعمل كده ، معرفش يرد عليها وقالها انا هقوم امشى ، قالتله تمشى اى بس انت زعلت ولا اى انا عارفة انك خاطب وموافقة عادى طالما هتكون معايا وليا انا ، قالها يعنى اى ، قالتله يعنى تسمع كلامى فاهم ؟ ، قالها حاضر ، قالتله طول ما انت بتسمع كلامى هدلعك وهعملك ال انت عايزه وحاجات كمان عمرك ما شوفتها ولا هتشوف زيها ، قالها تمام ، قالتله تحب اقولك اى بقا كوكو ولا كيمو ، قالها ال تحبيه كل حاجة منك حلوة ، ردت ب تمام يا كوكو ؛ الاكل جه قعدوا ياكلوا ف هدوء بعد ما خلصوا قالتله يلا تعال روحنى يا كوكو ، خدها العربية ركبوا ووراحوا لحد الفيلا بتاعتها قبل ما تنزل قالتله كل ما اكون ف الكلية هتيجى تروحنى فاهم ؟ ، قالها حاضر ، حطت ايديها على خده وقالت ليه شاطر يا كوكو وعلشان انت بتسمع الكلام هديك بوسة مكافأة وقربت دماغه من وشها وباسته من بوقه ونزلت بعديها ، طبعا هو مكنش مصدق ال بيحصل ده بس كان فرحان اوى أن فى واحدة هتقدر تسيطر عليه زى ما هو عايز مش زى اسماء ال آخرها تخليه يبوس جزمتها وخلاص المهم روح البيت رن على اسماء وقالها أنه تعبان وعايز ينزل قالتله هجيلك يا حبيبى بليل واريحك يا حبيبى ونام دلوقتى على ما اجيلك ، قالها تمام ودخل نام فعلا ، بليل اسماء راحت بيته ال هو عايش فيه لوحده وكده كده معاها مفتاح الشقة فتحت ودخلت لقت كريم نايم بالبوكسر بس والفون ف أيده بدأت تصحيه بالراحة وتحسس على بتاعه وهى بتصحيه هو بيحب كده ، المهم صحى لقا اسماء اول حاجة عملها اخدها ف حضنه وباسها من بوقها وطول ف البوسة قالها وحشتينى ، رديت عليه قالتله يا كداب احنا كنا مع بعض الصبح ، قالها ورينى لابسة ايه كده قامت وقفت كانت لابسة جينز ضيق برضوا وبلوزة لحد وسطها مفتوحة من عند الصدر قالها ومن تحت ، قالتله اكتشف بنفسك انت بقا وضحكت ضحكة وسخة راح قايم ناطط عليها شلها ونايمها على السرير قالها هنكتشف سوا دلوقتى خلاها ترفع رجليها وقلعها البنطلون بالراحة اول حاجة بانت هى البانتى الاسود سخن جامد اكتر ما هو سخن وبتاعه بقا حديد الحديد قالها انا مش محتاج أشيل الباقى كفاية عليا ده ضحكت وقالتله كمل يا حبيبى علشان اكون على راحتى بس بالراحة برضوا بدلع كده قلعها التيشيرت ومكنتش لابسة تحتيه حاجة قالت له سايباهم يا حبيبى علشان يتهوا ليك ويلا بوسهم لانهم انت وحشتهم جامد نزل على صدرها زى المجنون يمص ويلحس فيهم ولا اكنه كان بيمصهم كل يوم المهم قالتله يلا دخله جوايا انا تعبانة اوى اوى يا حبيبى انا النهاردة شرموطتك شرمطنى اوى بقا نزل راح شادد البانتى شدة واحدة قلعه ليها وراح قاله البوكسر وراح رازعه جواها مرة واحدة راحت مصوته على اخرها وهو مكمل فضل داخل طالع داخل طالع على آخره قالها هجيب قالتله هاتهم ف بوقى يا حبيبى راح مطلع بتاعه من كسها وراح مقومها يدوب حطت البتاع ف بوقها راح جايب وجاب كتير كمان بلعتهم كلهم وقالتله انزل بقا انا لسا مجبتش وعايز اجيب قالها حاضر نام على ظهره وهى قعدت عليه كسها على وشه فضل يلحس فيه لحد ما فجأة جابت وغرقته وراحت مرمية ف حضنه فضلوا ينهجوا هما الاتنين شوية وبعدين قالها تعالى برا نسمع فيلم سوا قالته يلا يا حبيبى لبست البانتى بس وهو ليس البوكسر وطلعوا قعد وهى قعدت على رجليه شغلوا فيلم وقعدوا يسمعوا هى نامت ف نص الفيلم شالها حطها على السرير جوه ومسك الفون بيبص بقا هند بعتاله بتقوله عايزه اقابلك تعالى عند البيت الساعة عشرة بيبص ف الساعة لقاها تسعة ونص يدوب الطريق من عنده لحد هند تلت ساعة مش عارف هيعمل اى ف اسماء ال جوه المهم قرر أنه يروح لهند ويسيب اسماء نايمة نزل أخد العربية وراح عند هند وصل الساعة 10.05 رن عليها مرة واتنين وتلاتة يمكن رن عشرين مرة ف الاخر ردت عليه قالتله المرة دى رديت بعد كده مش هرد انا قولت الساعة عشرة مش عشرة وخمسة بعد كده تسمع الكلام فاهم ؟ ، قالها انا اسف مش هعمل كده تانى ، قالتله تفضل واقف عندك لحد ما انزلك ، قالها تمام ، الهانم منزلتش غير الساعة 11.30 نزلت لابسة هوت شورت جينز ضيق و بلوزة فوق الصرة كت وصدرها مفتوح وكان باين انها مش لابسة حاجة تحتيها هو شاف المنظر ده وبتاعه وقف تانى ركبت العربية وقالتله على كافيه يروحه طلع بالعربية وهو كل شوية يبص على فخادها وصدرها ومش قادر هيموت ويمسكهم المهم راحوا الكافيه دخلوا طلبوا مشروبات بدأوا يتكلموا اول حاجة هى قالتها قالتله ريحتك لبن ودا معناه حاجتين يا اما كنت بتضرب عشرة لوحدة يا اما هى كانت معاك فيديو كول او حاجة وقولى ومتكدبش عليا ، قالها كنت نايم معاها ، ضحكت وقالتله وانت بتعرف اصلا ولا هى ال بتعملها معاك قالها لا انا جامد اوى ف الحاجات دى قالتله هنشوف هنشوف وضحكت ، هو حس أنه ممكن ينام معاها وفرح فشخ شربوا العصير وقعدوا يتكلموا عادى بيبص لقا اسماء بترن عليه كانت هى صحيت وملقتهوش ف البيت بقا سألته انت فين قالها برا مع صحابى واحد صاحبى تعبان ورحنا ليه قالتله وسبتنى كده ليه قالها معلش يا حبيبتى انا اسف قالتله استناك ولا انت هتتأخر بص ل هند وقالها لا هتاخر يا حبيبتى روحى انتى كده كده العربية بتاعتك معاكى صح ؟ قالتله ايوه ، ..................... قالها تمام روحى ونتقابل ف الشغل بكرا يا حبيبتى ، قالتله ماشى وقفلت ، هند اول لما قفل الفون قعدت تضحك وتقوله للدرجة مش قادر تبعد عنى سكت ومعرفش يرد ، فضلوا يتكلموا بقا بعد شوية هو حس ب حرارة غريبة ف جسمه وبتاعه وقف بدأ يبث على صدر هند وفخادها وعلى رجليها وهى حاطة رجل على رجل والهيلز الاسود ال يجنن ال نفسه يبوسه وهند كل ده واخده باله وبتضحك ف سرها بدأت تقرب رجليها منه وهو بقا خلاص على آخره لسا هيمسك رجلها راحت قايمه وقالتله يلا نروح فضل متنح شوية وبعدين قام ركبوا العربية هى قالتله هركب ورا وسوق يلا لحد البيت قعدت ف الكنبة ال ورا ف النص فتحت رجليها وبدأت تحسس على فخادها وهى عارفة أنه باصص ف المراية باصص عليها وعلى حركتها بدأت تقرب ايديها من كسها وتحركها عليها بالراحة ومرة واحدة قفلت رجليها هو اتخض وقالتله ركز ف الطريق بدل ما نعمل حادثة وقعدت على الفون تضحك مع نفسها المهم اول لما وصلوا البيت قالتله تتعود بعد كدا لما نوصل تنزل تفتح ليا الباب فاهم ولا مش فاهم نزل جرى فتح ليها الباب هى نزلت قفل الباب قالتله لما تروح عرفنى ليك هدية ولا اقولك تعال معايا خد هديتك دخلت لغاية باب البيت قلعت الهيلز وراحت قايله ليه خدها يا كيمو كانت عجباك اوى واحنا ف الكافيه متغلاش عليك يا حبيبى استغرب جدا وقالها لا مش عايز حاجة انا ماشى قالتله بقولك خدها وزعقت فيه ، راح نازل واخدها راحت بيساه على خده وقربت من ودانه وقالتله انا حطيت ليك مهيج ف العصير روح ريح نفسك بقا يا كيمو وراحت سيباه وداخله وقافلة الباب وهو واقف كل ده يستوعب ال حصل راح ركب العربية اول حاجة عملها بعد يشم الهيلز مكان رجليها ويلعب ف بتاعه كان عايز يجيب ف العربية بس معرفش بتاعه طول اوى عرفه أنه مش مهيج بس دا بيطول مدة القذف كمان يعنى هياخد وقت طويل على ما يجيب راح قايل ف نفسه لما اروح بقا روح البيت دخل لقى اسماء قاعدة ف الليفينج مستنياه قعد يحمد **** أنه نسى الهيلز ف العربية وإلا كانت عملت معاه احلى مشكلة دلوقتى ، قالها حبيبتى انتى هنا لسا بتعملى اى ، قالتله مستنياك يا بيه اشوفك روحت فين ومش مروحة هبات هنا معاك النهاردة علشان اشوف كنت مع مين وبتعمل اى بقا ف الساعة دى ، قالها زى ما قولتلك يا حبيبتى كنا عند واحد صاحبنا تعبان يا حبيبتى ، قالتله ماشى ادخل غير هدومك علشان نتفرج على فيلم سوا ، قالها انا مش قادر يا حبيبتى وتعبان ، قالتله لا هتتفرج غصب ، معرفش يرد عليها وقالها طب هدخل اغير ، دخل يغير لقا بتاعه لسا حديد قال هعمل اى بس انا دلوقتى ولو حاولت اجيب مش هلحق وهتاخد بالها انا هطلع وال يحصل يحصل ، لبس شورت واسع وتيشرت وقعد معاها قالتله خدنى ف حضن اخدها ف حضنه وشغلوا فيلم بعد شوية هى بتحرك أيدها ف جت عليه قالتله هو واقف كده ليه ، قالها منك يا حبيبتى قاعدة ليا ببانتى بس والجسم الجامد ده قدامى ف حضنى عمال احسس عليه ومش عايزاه يقف دا انا ابقا حيوان لو موقفش ، هى اتثبتت بالكملتين دول وقالتله طب اقلع اساعدك وراحت مقلعاه الشورت ونازلة على بتاعه مص وهى بتاع ولا هنا واقف وخلاص مش راضى يجيب البت تعبت من المص وزورها بدأ يوجعها وهو لسا منزلش قالتله من امتى وانت جامد كده ، نردش عليها وقلها كملى ب ايدك هتتعبى قالتله انا تعبت فعلا قامت وبدأت تلعب ب ايديها وهما بيتفرجوا على الفيلم فضلت ساعة لحد ما ايديها وجعتها قالتله انت كده واخد حاجة اكيد قالها الصراحة ايوه واحد صاحبنا حط لينا كلنا مهيج ومبطى قذف وزى ما انتى شايفة كده مش راضى يهدى وبيوجعنى ، قالتله والحل قالها معرفش بجد نجرب ندخله يمكن يهدى قالتله بس انا مش قادرة قالها خلاص كملى ب ايدك أو اوعى انا هكمل بدأ يلعب ف بتاعه هى بدأت تهيج من منظره لأن اه نسيت اقول بتاعه كبير وعروقه بتبان وتخين بعد نص ساعة كانت هى ساحت على الاخر قامت مرة واحدة وراحت ناطة على رجله ومدخلاه ف كسها وبدأت تتنطط وتقوله مش قادرة يلا هات وبدأت تهيجه بالكلام جابت مرة وهى على رجله وفضلت مكملة التانية جابت التالتة وهو لسا بدأت خلاص تفرهد جامد قالتله انا تعبت هات يلا قالها مش ب ايدى قامت من عليه وحطته ف بوقها وبعدين طلعته ومسكته ف ايديها قالتله شكله عايز الوش التانى وبدأت تقرص عليه جامد بدأ يطلع اصوات ويقولها بتعملى اى قالتله انا عارفة انك عندك ميول الخضوع نجرب يمكن تخليك تجيب قالها ماشى وسكت بدأت تقرصه ف بتاعه وف البيوض بدأ يطلع صوت تانى راحت ضرباه على وشه جه يضربها قالتله انت هتعمل اى شكلك هتتعبنى تعال ورايا وراحت داخله الاوضة قالتله هات ايدك ربطتهم ف السرير ورجله كمان ربطتها وراحت بدأت تضربه على جسمه وف بتاعه وراحت بعد شوية قاعد ب طيزها على وشه وميلة جسمها بتلعب ف بتاعه ضرب وقرص ولعب فجأة حس أنه هجيب قالها هجيب قالتله ياريت تجيب بجد حركت ايديها جامد جامد جامد راح جايب مرة واحدة ف وشها غرق الدنيا جاب اكبر كمية ف حياته يجى نص لتر بعدها بتاعه انكمش ف لحظة وبقا نملة قالتلى كان من الاول يا حيوان قول انك بتحب كده فكته وخلاته يلحس اللبن ال على وشها ويبلعه قالها انا مش قادر هموت وانام قالتله ولا أنا قادرة واترمت ف حضنه وناموا ملط لحد الصبح صحيوا هما الاتنين مكسرين قالها انا مش قادر اروح الشغل قالتله لازم انا اروح علشان انا غبت كذا يوم الشهر ده قالها تمام يا حبيبتى قامت اخدت شور وغسلت نفسها ولبست وباسته ونزلت راحت الشغل هو مكنش قادر يتحرك من ال حصل فيه امبارح بيفتح الفون لقى هند بتقوله عدى عليا خدنى من الكلية الساعة اتنين ، بص ف الساعة لقاها 12 قام خد دش ونضف نفسه ولبس ونزل بالعربية قال على ما اوصل يدوب علشان متأخرش عليها تانى راح استناها قدام الكلية هى طلعت الساعة اتنين بالظبط زى ما قالت لقاته واقف مستنيها فتحت العربية وركبت قالته شكلك مروحتش الشغل النهاردة قالها ايوه من ال عملتيه فيا امبارح قعدت تضحك وتقوله اوعى تزعل يا كيمو دا انا كنت بهزر معاك يا حبيبى وبعدين انا اسفة وراحت بيساه من بوقه سكت مقدرش يتكلم ، قالتله اطلع على البيت هنقضى اليوم سوا بابا مسافر ، قالها تمام وصلوا البيت دخل العربية ونزلوا هى ماسكة أيده دخلته البيت قعظ ف الليفينج قالتله استنى على ما اغير هدومى علشان ننزل ال بول سوا الجو حر اوى النهاردة قالها مش عامل حسابى قالتله هجيبلك مايوه متخفش ، طلعت غيرت هدومها لبست بكينى قطعتين وجابت ليه مايوه شبه البيكيني بس للرجالة ، قالها مستحيل البسه قالتله يا كيمو مفيش حد غيرنا محدش هيشوفك انا بس يا حبيبى البسه يلا بسرعة مستنياك ، خدت المايوه لبسه هو بالظبط شبه البانتى الحريمى كان ماسك على بتاعه وطيزه طلع ليها وهو مكسوف قعدت تقوله اى القمر دا يا ولا دا انت متلبس بعد كده بوكسرات تلبس بانتى شكله حلو اوى عليك وبعدين يلا ننزل البول ، نزله حمام السباحة يمكن ساعة وقضوها لعب واخر روقان طلعوا غسلوا جسمهم من الكلور ونشفوا نفسهم قالتله تعال نتقعد بقا شوية سوا قالها طب اغير قالتله لا خليك كده حلو عاجبنى كده اوى قالها بس ديق عليا قالتله لو قلعته هجيبلك واحد من عندى وهخليك تلبسه غصب قولت اى قالها لا خلاص خلينا ف ده وامرى لله قعدوا ف الليفينج هى طلبت اكل ليهم لأنها كانت جعانة لما بتاع الدليفرى جه خبط قالتله اطلع استلم منه قالها كده قالتله امال انا ال اطلع كده قالها لا بس البس قالتله أنجز اطلع ، طلع للراجل وهو كده هد منه الاكل الراجل قعد يضحك عليه قفل الباب ف وشه ودخل قالها عاجبك كده اهو الراجل قعد يضحك عليا .

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Sina, Ahmed Fadel, زيزووو و 6 آخرين
كمل

• عجبني
التفاعلات: E.LOVE
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%