NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

آلُـِـِِـِِِـِِـِـرآوُي

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
26 فبراير 2023
المشاركات
20
مستوى التفاعل
87
نقاط
6
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
.........الجزء التاني..........

انا : ايييه ؟؟ انتي..!!!
المجهول : اركب يا عمار
انا : عاوزه مني ايه مش فاهمك
المجهول : اركب قولت
بركب العربيه وانا مصدوم ومش عارف ولا فاهم حاجه ودماغي بتروح في ستين سيناريو
''العربيه بتركن في طريق فاضي والازاز بيتقفل وبيبدأ المجهول يتكلم
المجهول : ايه مالك مصدوم كده ليه ؟
انا : عاوزه ايه يا عبير
"فلاش باك علي اول يوم في الشغل وانا قاعد مع ريم
.. بتدخل عبير المكتب بتسلم علي ريم ومنه وبتدي منه اؤامر تخلصها وتجيبهالها علي المكتب ..
ريم : دي ميس عبير مديره العلاقات العامه هنا
انا : شكلها مقفله اوي
ريم : جدا حاول تتجنبها
عبير بتبصلي .. في وجوه جديده هنا اهو
انا: ابتسمت ومردتش عليها
عبير : نورتنا يا استاذ ... ؟
انا : عمار
عبير : اهلا وسهلا انا عبير مديره العلاقات العامه هنا ( وصف عبير " هي 162 سم جسمها رياضي مشدود بزازها متوسطه وطيزها كبيره 39 سنه حاجه ميلف يعني يصحبي ولبسها كله شيك ")
.. عبير قعدت كل شويه طول ما هي واقفه في المكتب مستنيه منه تطبعلها ورق تهزر وتفتح كلام معايا وريم واقفه مذهوله وحسيت فيها سنه غيره كده بس كنت بكدب نفسي وقتها وبعد ما عبير مشيت لاقيت ريم بتقولي غريبه اول مره اشوفها بتهزر مع حد هنا كده وكمان من اول مره .. ابتسمت ومحطتش الكلام في دماغي وعدا اليوم عادي *
نرجع لمشهد العربيه الي انا وعبير فيها "( كنت فاكرها هتبقي منه انت عبير غفلتك 😂 )
انا : عاوزه ايه يا عبير ؟
عبير : بتبتسم بكل خبث كل خير يا عمورتي
انا : عمورتي !! ما علينا انجزي
عبير : لا واحده واحده عليا عشان بزعل ولو زعلت انت كمان هتزعل
انا بلغه حزم : هتعملي ايه يعني ؟ لو كنتي عاوزه تعملي حاجه كنتي عملتيها من غير ما ترجعيلي ف انجزي وهاتي الي ف بطنك
عبير : غشيم اوي بس دي احلي حاجه فيك
انا : مم
عبير : تفتكر هكون عاوزه ايه ؟
انا : ما انا مستنيكي تقولي اهو
عبير : انا مش هكدب انا وانا بصوركو كنت ناويه افضحكو وخصوصا البت ريم دي مش بتنزلي من زور بس لما ركزت فيك وفي رجولتك تعبت اوي ورجعلي احاسيس كتير غايبه عني بقالها كتير اوي حسيت اني رجعت انثي تاني وبحس بالشهوه بعد ما كنت حسبتها ماتت جوايا خلاص من وقت ما اطلقت وشيلت الرحم
انا : بسمعها ومش برد
عبير بتكمل : انا حباك تكون معايا انت عاجبني من اول يوم شوفتك فيه وكنت باجي كل يوم المكتب عشان اشوفك وده الي خلاني اشوفكو جوا الصراحه كنت بحسد ريم انها هي الي تحت ايدك وكنت فاشخها كده كنت هموت عليك
انا : بس بسس اصل ..
عبير: في االاول والاخر لو مش حابب انا مش هجبرك عليا يمكن انا مش عجباك يعني ولا مش داخله مزاجك
انا بقاطعها ' اكيد عجباني بس
عبير : محدش هيعرف حاجه حتي ريم والفيديو هيتمسح وكمل مع ريم عادي واي واحده تعجبك ف الشركه قولي بس عليها وهديك سكه تخش منها بس تكون معايا
انا : للدرجادي ؟
عبير : واكتر كمان يا عمار اعتبرني مفتاح احلامك كل الي تحبه هعملهولك بس تخليك معايا صحبي وحبيبي ودكري انا وحيده اوي يا عمار وبدأت عنيها تدمع
انا : بشدها نحيتي وببوس شفايفها براحه وهي ما بتصدق وبتقفش في شفايفي وبتشتغل مص وعض فيهم وانا بدأت اتجاوب معاها وبدأت احرك ايدي ع بزازها واقفش فيهم براحه وهي اول ما لمستهم اتكهربت وبدأت تتنفس بصوت عالي وانا بعصر فيهم ب ايدي وببوسها في شفايفها واعض فيهم وهي سلمت خالص وبقيت تتأوي وتتمحن اكتر وانا ادعك ف بزازها ونزلت ع كسها بدأت ادعك فيه ب ايدي وهي راحت مني خالص والبنطلون بتاعها غرق مش اتبل بس ف بدأت اسيبها تاخد نفسها وتهدي وخليتها تيجي مكاني واسوق انها لانها مش قادر حرفيا ترفع رجلها
روحت علي وصفها لبيتها وهي بين الصحيان والاغماء وصلتها وطلعت ركبت الاصاصنير وهي بتجر رجلها وانا اخدت تاكس وروحت علي الجراج تاني عشان اخد عربيتي واروح ..
روحت البيت دماغي هتتفرتك عملت قهوه وقعدت استرجع ف كل الي حصل وانا لسه مكملتش شهر شغل حتي وخايف من الي جاي وف نفس الوقت مبسوط ان سكه عبير دي اتفتحت ليا في يومين بقي تحت ايدي اتنين يمتعوني نمت من كتر التفكير وكان صابح جمعه اجازه ..
صحيت ع صوت التليفون بيرن .. ريم بتتصل اول م شوفت الرقم قولت اووف دنا نسيت خالص اكلمها امبارح بعد الشغل وكنت بعاملها رسمي اوي ف مسكت التليفون وفتحت
انا بصوت نايم : الو
ريم : حبيبي انت كويس ؟
انا : اة يقلبي في ايه
ريم : لا قلقت عليك من امبارح وانت متغير فكرت فيك حاجه
انا : لا ده كنت مخنوق شويه بس يقلبي
ريم : من ايه ياقلبي احكيلي
انا: خلاص بقيت تمام متقلقيش
ريم : ماشي انا قولت اطمن بس عليك
انا : ايه مصحيكي بدري كده ؟
ريم : مسافره مع ماما واخويا فرح ف الجيزه وراجعين بليل
انا: تروحي وترجعي بالسلامه
وقفلنا مع بعض بعد شويه كلام
قومت اخدت دش ورجعت لاقيت رقم غريب رن عليا
كبرت دماغي ولبست وقعدت اتفرج ع اللاب شويه لاقيت التليفون بيرن تاني رديت..
انا : الو
عبير : ايوه يا عمار انا عبير
انا : عبير اذيك انهارده
عبير بتضحك : هو ايه الي حصلي امبارح ده انا حاسه اني مت ولسه راجعه للدنيا
انا : بعد الشر عليكي يا بيرو
عبير بتضحك : بيرو كمان لا مش هقدر انا علي الدلع ده
انا : احلي بيرو كمان
عبير: طب ايه بقا هشوفك امتي
انا : اي وقت انهارده لو حابه
عبير : خلاص ماشي انهارده
انا : انتي ما صدقتي ولا ايه
عبير بتضحك : اه طبعا
انا : طب امتي
عبير : تعالي علي ٦ كده قضي معايا اليوم وبات عندي وامشي الصبح وكده كده السبت اجازه
انا : هشوف وهكلمك
وقفلت ونزلت جبت شويه حاجات ولما رجعت امي قالتلي ان ابويا كان عاوزني روحت غيرت وروحت ع أوضته وخبطت
بابا : تعالي يا عمار
دخلت وقعدت قدامه خير يا حج امي قالت انك عاوزني
بابا : عامل ايه في الشغل
انا : تمام يحج كويس
بابا : طب ايه بقا
انا : ايه يحج
بابا : مش ناوي تفرحني بقا
انا : بابا لو هتتكلم في حوار اميره بنت اخوك دي بلاشه
بابا : يبني انت رافضها ليه البنت كويسه وبتحبك
انا : جواز القرايب ده مبحبوش يحج
بابا : انا سايبك بمزاجك لكن خلي بالك مش هتلاقي احسن منها
انا : ماشي انا هقوم عشان نازل رايح مع حسن صحبي هقعد عنده وبليل عندنا حجز كوره وهروح ابات عنده
بابا : لسه عيال زي ما انتو هههه سلملي علي الواد حسن
انا : يوصل يحج
سبته وطلعت بعت رساله لعبير اني نازل ودخلت البس ونزلت
وصلت وركنت العربيه بعيد عن العماره حبه ( هتسألني ليه هقولك معرفش بس هي حنيكه )
طلعت وقبل ما اخبط ع الباب لاقيته بيتفتح
وعبير واقفه وراه ولابسه قميص نوم اسود شفاف وتحته اندر وبرا لونهم اسود وبزازها مرفوعه وهتنط من البرا وشفرات كسها متحدده في الاندر
فضلت واقف متنح شدتني وهي بتضحك وبتقولي ايه مالك روحت فين قولتلها سافرت بلاد الملبن
ضحكت وهي بتقولي خش خدلك دش عقبال ما احضرلك الاكل .. قولتلها اكل كمان قالتلي اومال ايه انهارده هخليك تحلف باليوم ده وخبطت علي صدري وهي بتقولي يا عرييس وسابتني ومشيت ع المطبخ روحت فعلا دخلت الحمام اخدت دش ولاقيت روب متعلق ع الباب لبسته وطلعت لقيتها مستنياني وحاطه وليمه فراخ وحمام وحاجات كتير اوي
انا : ايه كل ده
عبير : لينا انا عوزاك تتغذي
انا بضحك وقعدت وبدأت تأكلني واكلها ونهزر خلصنا وجابت الشاي وصبت ولاقيتها دخلت جوا وجايه بطبق ف ايدها في سجاير ملفوفه
انا : ايه ده
عبير : ده حشيش
انا : حشيش يا نهي
عبير بتضحك : صدري ملبش عاوزه اكح
ضحكنا وبدأت تولعلي سجاره وبدأت اشرب وجات ف حضني وبدأت احسس ع ضهرها وهي ف حضني وهي بدأت تفك الروب الي انا لابسه علي اللحم وبدأت تحسس علي زبي الي بيقوم واحده واحده وبياخد وضعه وانا ايدي بقيت ع لي طيزها بمشيها عليها وهي بترفعلي وشها بوطي براسي ببوس شفايفها وهي بتدعك ف زبيي ونزلت بشفايفها عليه تتنفس حواليه وتبوس ف راسه براحه وواحده واحده بدأت تمشي لسانها عليه براحه وتاخده بين شفايفها وتمصه براحه وانا بدأت اتنهد واحسس ع شعرها وع جسمها اول مره اجرب المص ده وطلع جامد اوي اووف وهي خبره اوي في كده وبقيت ترضع ف زبي اول وتبلععه كله ممم وبدأت تنزل تبوس وتمص ف بضاني وانا نفسي بقا عالي اوي وادي بقيت بين طيزها بتحسس علي لحمها وهي قامت قلعت القميص وزاحت الاندر عن كسها وركبت فوق زبي وانا بعدله تحتها ونزلت عليه وشهقت شهقه كلها حرمااان وصوت انينها عالي اوي ونزلت عليه لاخره وهي بتتنهد وبتقول يالهوووووي اوفففف ايييوه مستنياه يملاني من زماان اةةة وانا بدأت ابوس ف بزازها وطلعتهم افعص فيهم وارضع من حلماتهم اوي وهي بتتحرك فوق زبي قدام ووره وبدأت تتنطط فوق زبي جامد اوي وكأنها عطشانه وما صدقت لاقيت مايه وانا بحركها فوق زبي من وسطها وبقيت تطلع وتهبد نفسها بكل عزمها ع بتاعي وتقول نيكني اة املاني محرومه وتعبانه بقالي سنين اوووف بيفشخ فيااااااا ممممم طالعه نازله طالعه نازله لحد ما بدأت اهديها ونزلتها ونيمتها ع ضهرها ونمت فوقها وحطيت زبي وبدأت انيك ف كسها براحه واسرع وابطئ واسرع واسرع وافشخ ف كسها وانا بعض ف حلمتها الي بين شفايفي وهي بتزمر وتشخر واممممم اةةةة يالهوووووي وقومت بنصي الي فوق أخدت رجليها الاتنين ع كتفي وبقيت ارزع ف كسها ع اخري وادخلو كله لاخره لحد البضاان وهي بتصوت وصوتها كان جايب اخر الشارع طلعته و خليتها تلف وتديني طيزها وضع الدوجي وبدأت اضربها ع طيزها ونزلت بين فردتين طيازها فتحتهم ولحست ف كسها وهي دابت اوي من الحركه دي وقومت روحت زاقه بين شفراتها تاني وهي مممممممممم اةةةةةة نيكني افشخني اوي متحرمنييييش اةةةة بدأت ارزع ف طيزها اوي وهي بتترج قدامي واشدها من شعرها نحيتي وانا برزع فيها نيك وحسيت اني هجيب ف سرعت سرعت وروحت زاقه كله لاخره جواها وحابسه لحد ما بدأ يفضي كل الي فيه وهي اةةةةةةة اوووف سخن اوييي حنفيه واتفتحت ف كسي اةةةةة ارويني يا دكري اممممممم بدأت ابوس ف ضهرها ورقبتها واخدتها ف حضني وقومنا دخلنا اخدنا دش وقعدت تلعب ف زبي وهي بتليفيني والعب ف جسمها وطلعنا قعدنا نتكلم واحنا بنرغي وبنتفرج ع التليفزيون تليفوني بيرن مره وبكنسل وبيرن تاني وتالت. ف رديت
انا : الو ايييييييه ؟ فييين وامتاااااااا ؟؟؟ طب انا جاي جاي

يتبع ....
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: فهد الأسد, EL FNAN, Simon3 و 6 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جامد جدا
 
  • حبيته
التفاعلات: آلُـِـِِـِِِـِِـِـرآوُي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%