NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هل ممكن خرم الطيز يرجع لوضعه الطبيعى قبل الجيش ؟؟
هوه بيرجع للوضع الطبيعي بس محتاج الوقت المناسب وده بيختلف من شخص للتاني انا بالنسبه ليه لما دخلت لفرز الجيش كنت متنكتش لمده تقريبا من ٦ ل٧ شهور وفعلا أثناء الكشف الطبي نزلت الشورت وفلقست للدكتور والموضوع كان عادي

• عجبني
التفاعلات: Aol، الزبير الأول و Kokik
هل ممكن خرم الطيز يرجع لوضعه الطبيعى قبل الجيش ؟؟
خو انتا منتاك كثير في من ايوة كبيرة لو الاير اللي ناكك عادي ما رخ يببن بالفحص بس اذا الاير اللي تاكلو غليظ وكبير رح يببن حتى لو بصل سنين مش منتاك

• عجبني
التفاعلات: الزبير الأول
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بيرجع لطبيعي بعد عدة اشهر

هوه بيرجع للوضع الطبيعي بس محتاج الوقت المناسب وده بيختلف من شخص للتاني انا بالنسبه ليه لما دخلت لفرز الجيش كنت متنكتش لمده تقريبا من ٦ ل٧ شهور وفعلا أثناء الكشف الطبي نزلت الشورت وفلقست للدكتور والموضوع كان عادي
وانت كنت بتتناك قبلها كتير ولا ايه ؟

• عجبني
التفاعلات: احمد عاشق المتعه
  • عجبني
التفاعلات: حلّاق مرتي
خو انتا منتاك كثير في من ايوة كبيرة لو الاير اللي ناكك عادي ما رخ يببن بالفحص بس اذا الاير اللي تاكلو غليظ وكبير رح يببن حتى لو بصل سنين مش منتاك
لا انا متنكتش كتير

المواضيع دي خرافه.
الكشف الطبي بتاع الجيش بيبص علي الخرم علشان يشوف عندك بواسير ولا لأ و ممكن ميبصش اساسا.

• عجبني
التفاعلات: Ahmad Mmmr و الزبير الأول
المواضيع دي خرافه.
الكشف الطبي بتاع الجيش بيبص علي الخرم علشان يشوف عندك بواسير ولا لأ و ممكن ميبصش اساسا.
يعنى اتناك عادى ومخافش

• عجبني
التفاعلات: Bebo Tigher
انا برده خايف من كشف الجيش وماجل حوار انى اتناك واخده فى طيزى بسبب كدا ناس تقول اه بيبص وبيبان وناس تقول لا ومش عارف الصح فين

• عجبني
التفاعلات: الزبير الأول
لو تتناك مثل الحريم راح يبان بس لو انت تناك شوي لو موقف فتره ممكن انوه مايبان
كلوا على حسب اقد ايه استعملت خرمك

• عجبني
التفاعلات: real human و Aol
لو تتناك مثل الحريم راح يبان بس لو انت تناك شوي لو موقف فتره ممكن انوه مايبان
كلوا على حسب اقد ايه استعملت خرمك
ابعتلي ضروري

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%