NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

خالتي اتكيفت منه هي وبنتها -حتى الجزء السابع 24/06/2019

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,843
مستوى التفاعل
11,823
نقاط
18,757
------------------- الجزء الأول ------------------------



هااااي ياشباب -- مسااااء الفل والورد والياسمين على عيونكم احلى مساااا عن كل واحد بيتعب علشان يكيف حبيبته ويخليها توصل لشهوتها أكتر من مرة ف النيكة الواحده أحلى مسااا ع كل واحده عطشانه وبتشرب لبن حبيبها علشان يرويها وكسها مابيقولش لا -- انا بكتب الحكاية وأنا نايم وزبي واقف احترام لخالتي لما افتكرت اللي حصل بينا بطلة الجزء ده خالتي اسمها ايمان 45 سنة اكبر من امي ب 3 سنين عندها ولدين وبنت الولدين مسافرين بيدرسوا بره مصر وجوزها مريض وبنتها سمر قاعدة معاها جسم خالتي مربرب حلوو ويهيج اي واحد يشوفها عليها بزاز وطياز فاجرة فشخ بزها ف حجم الشمام المهم الحكاية دي حصلت ف العيد الكبير اللي فات بعد مانكت مرات خالي كنا بندبح عند خالتي بيتها في حوش كبير وكلنا كنا متجمعين بنت خالتي وبنت عمها وولاد خالي عبد الحليم ومرات خالي أشرف اللي نكتها وخالتي وأمي وأبويا خالتي عمري ما فكرت بيها غير انها زي امي بس فكرت ف مرة ان جوزها تعبان واكيد هي محتاجة انا لو ابويا مش قايم بالواجب مع امي كنت عملت الصح معاها بس الحاج قايم بالواجب واقفين بندبح بعد الدبح الجزار ابتدى شغله ببص ع خالتي لقيتها سرحانه مع الجزار وكل شوية تبص عليه وع عضلاته وتبص تحت ع زبه غيرت وعرق الغيرة هيطق قلت لازم أخليها تنتبه لحاجة تانية من اغير ماأحرجها قلت وليه ماأخليش النظرات دي تبقا ليا كل واحد وأولى بلحم بيته كان الجزار وصل لفصل الجزء اللي فوق اللي هي الضلوع وجه يشفي ويفصل العصم قولتله هاتلي ربع اشتغل فيه كنت لابس ترنج علشان الدم والشغل قلعت الترنج من فوق وفضلت بالفانله الداخليه وقتها جت مرات خالي وهي متعصبه وتقوللي كده عيب فيه بنات موجودين بتكلمني بصوت واطي فعلا بصيت للبنات لقيتهم بيختلسوا النظر كل شويه ع جسمي ومافيش واحده عايزة تلفت الانتباه للي جنبها انها بتبص عليا جسمي أبيض والعضلات ظاهرة قولتلها مش هعرف أشتغل غير كده بدأت ف الشغل وشد وفصل العضم بالقماش عن اللحم ( الريش ) ببص ع خالتي لقيتها مبلمه ع جسمي وفاتحه بوقها وسرحانه ولقيتها جايه عليا وقالتي ممكن اطلب منك طلب يااحمد قولتلها عيوني يا قلبي بلمت وقالت اه وسرحت قولتلها بقولك عيوني ياقلبي انتي تؤمريني يا حبيبتي وطلباتك تتنغذ لقيتها سرحت ف جسمي وقالتلي بصوت واطي اول مرة تقوللي كلام حلو كده قولتلها انا بحبك اووي وبموت فيكي ياخالتو قالتلي وانا كمان يااحمد بحبك اووي قولتلها كنتي عايزة ايه بقا قالتلي سيب الشغل ده للجزار ماتتعبش نفسك علشان ضهر وايدك قولتلها لا عادي ده مايجيش حاجة في تمارين الجيم قالتلي علشان خاطري خايفه عليك لو بتعزني اسمع كلامي كنت خلصت نص الربع قولتلها طيب هكسر العضم سهل قالتلي ماشي ياحبيبي براحتك روحت قعدت كان العضم عند البنات ومرات خالي ف جنب قعدت وبدأت أكسر ببص من غير ماياخدوا بالهم لقيتهم مبلمين وانا لما فكرت ف النيك بتاعي كان واقف نص وقفه وكان ظاهر فشخ من البنطلون الترنج بيفضح الواحد قعدت اكسر وهم مريلين ع العضلات والزب ومرات خالي نفسها تفنس وأعمل معاها واحد دلوقتي وسمر مبتسمه ع طول وسرحانه وبنت عمها غ دنيا تانيه خاالص ههههه بعد ماليوم خلص وكل واحد خد نصيبه خالتي جت عليا انا وماما وقالت هستأذنك ياحبيبتي ف ان الباشمهندس يقعد معانا نقطع ونوزع ونمسح البيت ولو اتأخر يبات معانا ماما قالتلها بس كده كفاية اننا بندبح عندكم قالتلها واحد ياحبيبتي ماتقوليش كده مشيوا الناس وبعد التقطيع والتوزيع كنا انا وسمر وخالتي ايمان دخلت غيرت هدومها وجايه بقميص نوم لبني طويل وشفاف والطقم الداخلي الاسود باين وبزازها نصها طالع قالت لو عايز تبقا بالفنله والشورت علشان الماية والمسح قالت لسمر نضفي انتي الحوش وانا واحمد هنظبط البيت جوه كنس ومسح قالتلها ماشي دخلنا جوه البيت لوحدنا وطبعا جوزها نايم كالعادة ياترى هتعملي فيا ايه يا خالتي بطيزك وبزازك اللي عمالين يربروا دول 😉 هنعرف الجزء الجاااي .. مستني رأيكم أكمل ولا لا حبايبي ❤

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــ الجـــزء الثــــــانــي ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــ
بعد ما وقفنا فـ الجــزء الأول من حكايتي مع خـــالتي إنها قالت لسمــر بنتــها تنضف حــوش
البيت وأنا وهــي علينا البيـت من جــوه راحت سمر تنضــف وأنا وخــالتي دخلنا جوه وطول
ما هــي مــاشيــة قدامــي باصـص علــى طيزهــا وهي بتتهــز زي الجـلي كان قميص النـوم
لازق على طيــزها وبزازها طــالعة من القميص والأندر والسنتيـــانه لونهم أســمر ظاهرين
جدا طول ما هــي بتنضف وأنــا باصص على بزازهــا الــ طالعة من القميــص بره وهي
موطيــــة حلماتــها بانوا واتمنيت وقتــها أرضعهم لعنــد لما تجيــب لبن وأشبع منـــها خلصنــا
شغل وأنا فـــ الوقت ده كنــت ع آخري من المناظر الــ شفتها وزبي بقا واقـــف قدامـــي وبايــن
قـــــوي وهــي لاحظــت وهي بــاصة ع زبـــي في اللحظــة دي دخلت سمر كانت خلصــت
هــي كمان دخلت خدت هدوم من أوضتها ودخلت تاخد شاور وأنا وخالتـــي قعدنا نتكلم فــ
مواضيع كتيــر وإنها خايفه علشان سمر داخلـــة ع ثانويـــة وكده وعايزاها تدخل هندسة
زيـــــي خرجت سمــر ببجامــة صيفي كــت لازقة ع جسمـــها وفارده شعرها أول مرة أشوفها
بالمنظر ده هيجتنـــي أكتر مع إنها لســة 2 ثــــانوي ....................
خالتـــي : يلا يا حبيبـــي أدخل خد شاور وأنـــا هدخل بعــدكـ .
أنا : ماشـــي ياروحــي .
دخلت الحمام وقلعت لقيــــت زبـــي واقف ولازم أنيـــكـ علشـــان أرتاح مع احترامـــي
للــ بيقرا بس أنـــا بقرف من العـــادة الزفت البديلة للنيــكـ أنا واحــد قبـــل ماأبلــغ وأنــا بنيــكـ
فـ مــاحتاجتش إني أعمــلها المهــم لمحت خيـــال من تحت البـــاب عرفت إن خالتـــي واقفة
وبتبص عليـــا خلصت وطلعت وناديت عليها تيجي وإني خلصت قالتلــي هتنام قولتلها لا مش
جايــلي نوم خــــالص هتفرج على فيـــلم قالتـــلي مـــاشي هدخل أخد شـــاور وآجـــي أقعد
معـــــاكـ لقيتـها خراجــة من الحمام ببشكيــر طبعــا كان ممكــن أبــص عليهــا زي ماهــي
عملت من شويـــة بس أنــا كنت نويــت أعمــل حاجــة وعايز أشوف رد فعلها حاجة هي مش
تتوقع إني أعملها وهتتصـــدم منها دخلت أوضتـــها لبست قميص نوم أفجر من الـــ كانـــت
لابســـاه وجايــة تتمخطر وبزازها فظــــاع ببص ع بزازها مالقتهاش لابسه سنتيانـــه القميص
كان قماشته تقيلة شوية القماش الناعــــم ده لو حـــد عارفـــه جت قعدت جنبــي وهي فارده
شعرها رغم سنها ده حسيت إنها لسه بنت ودخلتــها النهـــارده قلـــت مع نفســــي لازم أنيكهـــا
النهـارده همثل عليها قولتلها عارفة ياخالتو قالتلي ايه ياحبيبــي قولتلها يارتنـــي سمعت كلامــك
ومااشتغلتش كتيـــر مع الجزار كـــده قالتلي مـــالك يا حبيبـــي حاســـس بإيـــه قولتلها دراعـــي
وكتفــي واجعنــي قــوي وحاسس انهم شاديـــن عليـــا لقيتها خافــت عليا وعينها فيها دمــوع
وقالتلي علشان تسمـــع كلامـــي أعمــل إيه فيكـ دلوقــــتي قولتلها مالك إنتــي زعلتــي كده ليــه
قالتلـــي ماتعرفــش غلاوتــك عنـــدي ولا إيه ثوانــي كـــده أشـــوف حاجـــه جـــوه دخلت
جــــابت مــــرهم مسكــن لـلآلآم وجـــت قالتلي تعالى ندخـــل أوضة محمـــود علشـــان لو
ســمر قـــامت ماتشوفكش وإنت عريان قولتلها مأنا لابس أهو قالتلــي لا مش هينفــع أدهنــلك
كده لازم تقلع التيــشرت قلت فــ نفسي وصلت للمطلــوب يا أحمـــد دخلنـــا جوه رميـــت نفسي
ع السريــــر وزبي واقـــف بصت عليه وعيها لمعت من الشهـــوه قالت صوتها مش طالع لا
مش هينفع كده اقعد هدهنلك وأنت قاعـــد قالتــلي اقلــع قلعت وأنــا بتألــم علشان التمثيليــة
تكون صح ساعدتني وقتـــها وبزازهــا بيخبــطوا فـــ ضهري ابتدت تدهـــنلــي وايدهــا كلهــا
حنيــة بعــد شويـــة لقيتهــا بتدهـــن بصباع واحــد حسيـــت إنها سرحــت ده كله كان ضهري
لوشها لما جـــت تدهنـــلي من قدام ووشي بقا فـــ وشها ماكنتش بصالي وهــي بتدهن حست إن
عينــها هتفضحها إنها بتشتهـــيني وكـــده وهي باصه ع صدري وبتدهـــن كتفــي كنـــا قريبيــن
جـــدا من بعـــض حطيت ايدي ع خــدها وبدأت ألعب في خدهــا وهي ساكتــه وألعـــب فــ
شعرهــــا وودنهـــا ورقبتهــا فـــ الوقت ده كانت غمــــضت عيــــونها وبعد حوالـــي دقيقتيـــن
من اللعـــب الــ هم عدوا كأنهــم ساعتيــــن فـــاقت من هياجها وقامـــت من مكانـــها وطلعــت
تجـــري ع أوضتهـــا قعدت مع نفسي مبســـوط من الخطــوه دي وإنها كانــــت ساكتـــه معنى
كده إنها هتسلم نفســـها ليـــا بس هتحتـــاج إني أبدأ و أسخنـــها أكتر من كــده تـــاني حاجة إني
لو سبتـــها من غير ما أنيـــكها النهـــارده ممكـــن ما أعرفـــش أوصل إننـــا نكون لوحدنـــا
تاني زي النهارده المهم قمت من ع الســـرير وروحتلها زي ما أنا ع بـــاب أوضتــها وأنا قالع
التيشرت ومــش لابـــس غيـــر البوكســـر تحــت نديـــت عليهــــا أول ماشافتــني كده
اتخضـــت وقالتلــي إنت إزاي تطــع كده من الأوضـــه إفرض ســمر شافتكـ قولتــلها تعالــي
عايزكـ ومشيـــت ع أوضــة محمـــود ابنها شوية لقيتها جاية وقفت قدامي وأنا قاعد ع السرير
بالبوكسر وبتاعي واقف وهي عارفه أنا ايـــه الــ فــ دمـــاغي ما قـــالتش إنت عايزني فـ إيه ولا
اتكلمــت خــــالص لما لقيتها ساكته ووشها بقا ملون وكأنها بنت ف العشــرين خايفه منــي
ومن الـ ممكن أعمله فيها من هياج شبـــاب وكـــده قمت وقفت قصادها وفضــلت ساكــت أنا
كمـــان أول ما بصت عليــا كنت واخد شفايفها فـــ بوســه طويلة روحنـــا فيها أنــا وهـــي لعالم
تــــاني عدى عشر دقايق وأنا بقطع فــ كل مكــــان فــ وشها كنت ببوس حتى عينهــا وشعرها
وبشم ريحته وبعض ف رقبتها وهي مسلمه نفسها خــالص ومغمـــضة عيـــونها مرة واحده
لقيتها بتزقني وبعدتني عنها ببص عليها لقيت عينهـــا فــ الأرض ونفسهـــا عالــي وبزازها من
نفسها بتطلع وتنزل وواقفة مكانها ما بتتحركش كانت بتشاور نفسها فـ الوقت ده تكمـــل ولا لا
كانـــت محتـــاجة إني أزود معـــاها أكتر ونوصل لوضــع مافيـــش فيـــه رجوع صدقــوني
صـــعب قـــوي إحســـاس إنك بتنيك خالتــك وممتع فــ نفس الوقت أكيد عندها نفس الشعور إنها
هتـتـنـاك من ابــن أختــها وهيدخل زبــه فــ كسها عدى ثواني ع وقوفنا قصاد بعـــض من
تانــي روحت واخدهـــا فــ حضني جـــامد كنت بعصر جسمهــا جـــوه جسمــي وهــي ســاكته
ابتدت إيــدها تتحرك ع ضهــري وتلمس ضهري كله وتضمنــي عليها أكتر وأنا زبــي بقا في
حـــالة يتحسد عليــها وعمال بيخبط فــ كسها وأنا أضمها أكتر وهو داخل من فوق القميص بين
وراكها لقيت كهرباء ماشية فــ جسمها وطول الحضن ده وهي مغمضه نيمتـــها ع السرير
ونزلت فيها بوس من جديد بس بوس من رقبتها وأنا نازل بوس لكل جسمها لما ابتديت أبوسها
من صوابع رجليها وهي فـ عالم تــاني وقلعتها القميص وطلعت فوق ع كسها من فوق الأندر
وأعض فيه بعدين قلعتها الأندر وفضلت ألحس فيه وأمص شفاتيرها وزنبورها وهي هايجــة
وعمال العسل ينزل من كسها قلعت البوكسر وروحت بيه ع بؤها راحت واخداه ف بؤها زي
ماتكون ما صدقت ومص من القلب يحبه لما بقا واقف أكتر من الأول زي العمود قالتلي نيكني
يا أحمد قولتلها إييييه قالتلي دخله جوايا عايزاه فــ كسي ماتناكتش من زماااااان قـــوي يلاااااا يا أحمـــد
دخلـــه حطيته ع كســـها وبدأأت أفرش فــ كســها طالع نـــازل لعند لما بقت تصوت وتصرخ وتقول
حراااام دخله بسرررررعه خفت لســمر تسمع الصوت وتيجي روحت مدخله وأنا بدخله كنت عارف أنها
هتصوت وكنت عامل حسابي وأنا بدخله كله رشق جوه كسها لقيت ناااار جوه دفتني كانــــت شفايــفي
ع شفايفهــا بتقطعها وبتكتــم صوتهــا الــ طلــع من وجعهــأ ومتعتهـــا وأنا شغال أطلعه وأدخله عدى ربع ساعة
كنت خلااااص هتفجر قولتلها هجيب قالتلي بررره كسي علشان ماأحبلش طلعته من كسهـــا وجبت ع بطنها
وقتها كانت نزلت كتيــــر من عسلها ........ وعملنا واحد كمان مع بعض وده الـ هنعرفه الجزء الجديــد
هنكمـــل الجــــــــزء الثالـــث باااااااي شبـــــــاب

------------------------------------ الجزء الثالث ---------------------------------------
ااااااه منك يا خالتي بهدلت زبي وقطعته ومابطلتش عض فيه طول ماهي بتمصه زي ما تكون أول مرة تمص وانا كيفتها لحس كنت بمسك شفرات كسها وأدخل لساني كله جوه كسها وألعب وهي ماسكاني من شعري وتزق راسي عليها عايزة تدخلني أكتر بين وراكها كنت بعض ف زنبورهاجابت ف بؤي كمية عسل كتير جدا فرشتلها كسها بزبي وهي هتتجنن ويدخل بقيت أدخله واطلعه وصوت النيك عالي وهي هتتجنن وتقول احححح بيحرق بيوجع هتفشخ كسي بالراااااحه اااااه منك يااحمودي ااااه منك يا قلبي نيكني يا روحي وأنا أقولها خدي يا قلبي خديه كله تقولي كمان كماااان ياحبيبي افشخلي كسي بعد النيكة الجامدة دي دخلنا الحمام وكانت خايفه أدخل معاها سمر تشوفنا قولتلها ادخلي اتأكدي انها رايحه ف النوم كده راحت لقيتها نايمه طبعا بعد تعب اليوم لازم تتقلب ماتحسش بالدنيا الا انا وخالتي ما بطلناش نيك دخلنا الحمام ونزلنا ف البانيو مع بعض نمت وهي نايمه عليا بضهرها قعدت ع زبي كان هيتكسر قلت اااااه راحت عدلاه وحطاه بين فخادها المربربه وانا ماسك بزازها وفضلت أدعك فيها وابوس رقبتها المايه كانت دافيه بعد الحركات ال عملناها حسينا ان المايه نااار طلعنا من الحمام وكل واحد ف بشكير روحنا ع اوضه محمود دخلنا جيت من وراها قلعت البشكير وقلعتها وخدتها ف حضني من ورا وزبي دخل بين فخادها ومسكت بزازها بلعب فيهم زي ماكنا ف البانيو غمضت عينها ورجعت براسها لورا على كتفي روحت باسها من شفايفها وعادلها وبقينا ف وش بعض ودخلنا ف بوسه طوييله ولسانا مش مبطل مص ف بعض قالتلي بصوت واطي مش كفايه رديت عليها ف ودنها وانا بوشوشها ما شبعتش منك يا قلبي وروحت حاضنها من قداام قووووي زبي دخل ف كسها سمعت منها احلى اااااه فضلنا نعصر ف بعض واحنا حاضنين بعض قالتلي تعبت منك يا راجلي قولتلها بس احنا لسه مابدأناش قالتلي يالهوي هنعمل ايه تاني قولتلها عابزك كلبوبتي دلوقتي نامي زي الكلبه عايز انيكك ف طيزك قالتلي تؤ تؤ بتوجعني قولتلها عندك ايه يساعد ع النيك فيها قالتلي شوف عندك لقيت ع التسريحه زيت زيتون وده طبعا احلى حاجة استعملتها ف النيك دهنت بيه زبي وطيزها وجيت ادخله كانت طيزها ضيقه قوووي سمعت منها صرخه اااه ااااه طلعه طلعه مش قادره قولتلها استحملي ياروحي هتتعودي قلت اشربها شوية طلعته وحطيته ف كسها من ورا ومسكت شعرها وفضلت راكبها زي الحصان وبشد شعرها زي اللجام وجسمها فااااجر ميلفااايه نااااار وهي توحوح وتصرخ طبعا قافلين الباب بس كنت متاكد إن لو حد ف الصالة هيسمع وبعدين طلعت زبي من كسها نيمتها ع ضهرها ورفعت رجليها ع كتفي وحطيت زبي ع خرم طيزها بعد ما دهنت كمان مره من الزيت ونزلت عليها بجسمي كله وكتمت صرختها ببقي وبقيت اطلع زبي وادخله وانا وهي ف بوسه طويلة لقيتها مش قادره تاخد نفسها سبتها وهي فضلت تقول يالهوي ايه ده انت جامد هو جوزي من يوم ماتجوزنا حتى وهو بعافيته عمره ماطول كده ولا ناكني كده انا كنت بسمع ع رجاله زيك من اصحابي وكان نفسي اتناك زي صحابي النهاردة بس دوقت طعم النيك بجد وفضلت تبوس فيا وتقوللي ماتسبنيش انا بقيت مراتك وإياك أحتاجك ومش الأقيك يااحمد هزعل منك قوووي قولتلها وانا أقدر وقت ماتحتاجيني هتلاقيني تحت كسك ابتسمت وفرحت قوووي وفضلنا نايمين مع بعض للصبح وماكناش نعرف ان فيه حد شاف النيكة دي أكيد سمر هي ال شافتنا علشان باباها ما بيتحركش فضلت انيك ف خالتي لعند النهاردة بس نيكة سمر هتبدأ بعد أمها بسنة وهنعرف بدأت امتى أنيك سمر ف الجزء القادم

----------------------------- الجزء الرابع ----------------------------------
نبدأ الجزء الجديد ال مليان حب وسعادة البنت ال بتحبني وأنا ماكنتش واخد بالي سمر أصغر مني ب6 سنين سمر وهي سمر ايه العيون دي والشعر الناعم ده من يوم ما شوفتها وهي طالعة من الحمام بعد الشاور يوم العيد بعد الدبح وأنا بفكر فيها وفي جسمها بفكر ف بزازها ال حجمهم متوسط بفكر ف طيزها ال عاملة زي الجيلي سمر دي لو بصتلك بس تهيج عليها عليها نظرات بعينيها العسليه تدوبك تخليك مش ع بعضك بدأت الحكاية ازاااي مع سمر يلاااا بينا نعرف تتخيلوا مين السبب في إني أنيك سمر تعرفوا مين أمها خالتي إيمان ف يوم بعد نيكة جامدة مع خالتي إيمان وهي نايمة ف حضني كنا ف شهر 7 وكنت أنا داخل ع آخر سنة ف الجامعة قالتلي بقولك ياروحي قولتلك اؤمري يا قلبي راحت بايساني وقالتلي يسلملي قلبك يا عمري انت .. البت سمر انت عارف الشهر الجاي هتبدأ دروس 3 ثانوي وأنا عايزاها مهندسه قد الدنيا زيك كده دي البنت الوحيده عندي واللي طلعت بيها من الدنيا
يا أحمد أنا عايزاها تبقا مهندسه علشان أحس بتعبي معاها طول السنين دي أنا كنت ناويه أجوزهالك بس بعد اللي عملناه ده أكييد هترفض وراحت معيطه خدتها ف حضني ايه ال بتقوليه ده يا خالتي قالتلي أكيد انت شايفني دلوقتي شرموطة وواحده وسخه بس و .... يا أحمد أنا عمري ما عملت كده مع حد شايف جوز خالتك بقاله كام سنة تعبان وعمري ما فكرت ف راجل ولو فكرت وقت ما بكون تعبانه بس ما حدش لمسني غيرك روحت واخدها ف حضني ومهديها وقولتلها هو أنا أطول اتجوز سمر يا خالتي المشكلة إنك فاهمة غلط سمر دي زي أختي بالظبط ياااريت أفكر فيها غير كده وأنا هتجوزها ع طول وأنا طبعا كنت بضحك عليها علشان ماتزعلش قالتلي سمر هتبدأ دروس وعايزاك تساعدها وتقولها تذاكر ازاي من أول السنة قولتلها بس كده من عنيا ياروح قلبي وروحت حاضنها أكتر كانت نايمه ع صدري وطبعا سمر ف أوضتها وعملنا أحلى نيكه كمااان قمت خدت شاور ولبست ونزلت الفجر وكنت معرفهم ف البيت إني سهران مع أصحابي طبعا طول السنة بذاكر ف الجامعة وهم عارفين قد ايه بتعب ف ماحدش بيقوللي انت بتتأخر ليه ف الأجازة ف الجامعة لازم أنيك بس مش زي الأجازة يعني مرة كل اسبوعين كفاية المهم بدأ شهر 8 و سمر بدأت الدروس ويوم 1/8/2017 سمر لقيتها جاية بعد العشاء وسلمت عليهم بره واختي جت قالتلي سمر بره وعايزاك افتكرت انها جاية علشان الدروس طلعتلها واتفقت معاها تيجيلي كل يوم بعد الدروس لما تفضى وتخلص مذاكرة خالص تيجيلي اسألها ولو مش فاهمة حاجة هشرحلها جت سمر تاني يوم الساعة 9 بالليل دخلت سلمت على اهلي وقعدنا ف الصالون بعيد عنهم وبدات أسألها ولقيتها شاطرة وذكية قلت ف بالي شكلك هتفرحي بيها يا خالتي وهي بتجاوب سرحت ف صوتها الجميل ده وعينها وبصيت ع جسمها وهي مش واخده بالها من نظراتي فضلنا كل يوم ع كده لعند لما لقيتها بعد 4 شهور بدأت تبصلي وتبتسم وهي بتجاوب وبدأت تاخد بالها من نظراتي ف مرة وأنا ببصلها ابتسمت روحت انا مبتسلها روحنا ضاحكين مع بعض يااااه ع ضحكتها حطت ايدها ع بؤها واتكسفت ووشها احمر وقامت ف اليوم ده عادي تاني يوم كنا بنحل رياضة مع بعض وكانت مش فاهمة مسألة ومتعصبه منها قوووي قولتلها تعالي اقعدي جنبي واهدي ماتتعصبيش وهي كانت الدموع ف عينها زي ما تكون ف امتحان ومش عارفه تجاوب المهم جت قعدت جنبي وانا موطي ع الكراسه ال ع الترابيزة وبحل المسألة وهي وطت معايا علشان تشوف الحل وقتها حسيت بحاجة طرية لامسه رجلي ببص لقيتها لازقه فيا فخادها لازقين فيا طبعا واحنا قاعدين كانت بتقلع الطرحه وشعرها فارداه بما ان فرق السن بينا العيلة عندنا شايفاه كبير مع ان سمر كانت ف عز فترة المراهقة وجسمها فاير لقيت ريحة شعرها عسل لما جت قعدت جنبي وشميت ريحة العطر ال تحت باطها لأنها كانت سانده دراعها ع الترابيزه معايا وأنا بحب المسألة قلت أجس النبض وهي شكلها أصلا بتحبني ومياله ليا خبطت رجليها برجلي راحت بعداها بسرعه وأنا وكأن مش حاجة حصلت ولا أقصد اعمل كده بعد ما خلصت الحل قلت حليها انتي بقا كده حلت كام خطوه وبعدين نسيت الخطوة ال بعدها اتعصبت وعيطت بصراحه عندها حق مسألة صعبة والمشكلة انها بتتكرر ف الإمتحانات لما لقيتها كده قلت أستغل الفرصه وهي جنبي حطيت ايدي ع كتفها وقولتلها اهدي يا سمر هتفهميها بس ما تعمليش ف نفسك كده هديت شوية وايدي كانت بتطبطب عليها وابتديت المس شعرها راحت قايمة وقالت انا هروح انا مش مجمعة دلوقتي نكمل بكره قلت ف نفسي شكلها مش جاية تاني وحست اني قصدي اني اعمل حاجة غلط معاها المهم تاني يوم كان الجمعه بعد العصر أهلي خرجوا راحوا يزوروا عمتي كانت تعبانه شوية لقيت الباب بيخبط روحت افتح لقيت سمر استغربت لانها بتيجي بالليل قولتلها اتفضلي دخلت جاية بدري النهاردة يعني قالتلي صاحية من بدري وقلت مش هعرف أسهر اجي دلوقتي احسن قالت اومال البيت ساكت كده ليه خالتي فين قولتلها راحوا مستشفى ..... عمتي تعبانه شوية وانا روحتلها امبارح لقيتها اتوترت لما عرفت اننا لوحدنا قولتلها يلا علشان نبدأ قعدت قصادي وبدأنا نحل ال كنا بنحله امبارح قولتلها تعالي جنبي وركزي قالتلي انا عارفه مش هعرف اجاوب المسألة دي قولتلها تعالي بس وكان بالفعل ماعرفتش ههههههه ونفخت وحدفت القلم ف الحيطه قولتلها طب وذنب القلم ايه هههههه لقيتها زعلت مني لما ضحكت حطيت ايدي ع فخدها وقولتلها مالك انتي زعلتي قالتلي لا ووشها اتغير لما ما شلتش ايدي ورجلي لازقه ف رجلها روحت باصص ليها بصتلي عينينا التقت ووطت بعدها ف الكراسه رفعت راسها بايدي لقيت صوتها رايح قالتلي احمد فيه ايه ومكسوفه قولتلها تعرفي انك قمر يا سمر لقيتها اتكسفت وقالتلي احمد بلاش الكلام ده روحت مقرب منها وبايسها من راسها لقيتها مسهمه روحت بايسها من خدها بصتلي بصه حنين قولتلها بحبك قالتلي انت بتقول ايه يااحمد ماينفعش الكلام ده قولتلها ليه سكتت قولتلها انتي ما بتحبنيش لقيتها ابتسمت قولتلها ايييه انا وحش كده ماااشي قالتلي هو انا قلت كده ده انت جنتل مان وأي واحده تتمناك قلتلها بجد قالت اه وهي مكسوفه قولتلها اه لو كنتي كبيرة شوية قالتلي كنت عملت ايه قلتلها كنت اتجوزتك لقيت وشها بقا زي الطماطم قالتلي ع فكرة انا كبيرة ماكنش فرق 5 سنين قلتلها لا 6 بلاش نصب ههههههه راحت ضاحكة قالتلي بس انت مش أطول مني بكتير حسيت انها مغرمه وبتحبني وعايزة اتجوزها عرفت اني فتى احلامها وطبعا الحب ده جه بعد الدروس بسبب أمها قولتلها ازاي انا أطول منك بكتيير قالت لا قولتلها طب قومي نقيس ضحكت وقامت قصادي بعدنا عن التربيزة وقربنا من بعض وكانت راسها اعلى من كتفي شوية فعلا هي مش قصيرة كان بؤي قصاد جبهتها بالظبك لما قربنا من بعض حطيت ايدي ع راسها وقولتلها شايفه اخرك فين ف جسمي قلت ف نفسي لازم استغل ان ماحدش موجود ف البيت حسست ع شعرها وبوستها من جبهتها لقيتها غمضت عينها زي مامتها بالظبط قربت أكتر منها كان زبي وقف لما قربت خبط ف بطنها اتكهربت منه لما حست بيه لسه هاخدها ف حضني خدت كتبها وجريت قلت ف نفسي أول نيكة مع مامتك كانت شبه كده بالظبط هل سمر هتيجي عندي تاني بعد ال حصل ولا لا وتقريبا بعد مااعترفت بحبها ليا بطريقة غير مباشرة هنعرف ده الجزء الجااااي 😍

--------- الجزء الخامس ---------
بعد لعبت ف شعر سمر وبوستها روحت ع بيتها وقلت ف نفسي ممكن ماتجيش تاني خصوصا
اني زودتها معاها ولو بتحبني فعلا وحبت الرومانسية ال عملتها هتيجي طبعا هنسمي ال عملناه
رومانسية لأننا لسه مادخلناش ف اي حاجة فيها جنس كله كلام حب وغزل وبوس لسه التقيل
جاااي سمر جت تاني يوم ماما سألتها ماجتيش امبارح ليه يا سمر اتوترت ف الكلام وقالتلها
نمت بدري يا خالتو دخلنا أنا وسمر الصالون وكانت اختي قاعدة بعيد بس شايفانا قلت أستغل
الموضوع ده وبدأت وانا بشرح ليها احط رجلي ع رجلها من تحت الترابيزة وأطلع وأنزل على
رجليها وهي كل شوية تبص ع اختى وتبصلي إني أبطل ال بعمله آخر ما زهقت مني قالت أنا
همشي مسكت ايدها اختي لاحظت قالت فيه ايه قولتلك سمر مكسله ومش عايزة تكمل الحصة
قالتلها ماينفعش كده يا سمر خالتو لو عرفت هتزعل بلاش هزار أختي 22 سنة ف رابعة طب
أسنان وبتعتبر سمر اختها الصغيرة ودايما بتقوللي انا نفسي سمر تبقا حاجة حلوه المهم سمر
سمعت كلامها وأنا قلت مش هزود معاها ف الحركات الجنسية دي هزود رومانسية شوية في
وسط الشرح وفي وسط الكلام وانا بكتبه وهي طبعا بتبص ع كل حاجة بكتبها من شرح في
الكشكول كتبت أنا بعشقك يا سمر وبموت فيكي ووقف القلم عن الكتابة وسكت ببص عليها
لقيت وشها ملياااان سعادة وفرحانة جدا زي ما تكون طايرة ف السماء حسيت إنها ماكنتش
متوقعه خااالص إني حبيتها بس الحقيقة أنا حبيتها بجد حبيت صوتها ورقتها حبيت جسمها
بزازها قلت لازم ارضع منهم وكسها لازم الحسه مش حب جواز لا خلصت الحصة ولقيت فاتحه
واتس وغيرت الصورة ال كانت حطاها ونزلت حتة صورة ليها بتعرض فيها مفاتن جسمها من
بزاز وشفايف وكأنها بتبوسني لسه هدخل اكلمها واقولها ايه الحلاوة دي لقيتها بتكتب رساله
كتبت انا كمان ع فكرة بعشقك وبموت فيك من زمان قوووي قلتلها انا بحلم قالتلي انا حاسه إني
أنا ال بحلم حلم جميل يااحمد ماجتش تاني يوم كان الجو مطر ودخلنا ف الشتاء جت بعده ع الساعة
9 كانت أختي نامت وماما بتعمل عشاء سمر دخلت تساعدها وقعدت اتعشت معانا وبعدها بابا وماما دخلوا
يناموا الجو كان برد جدا والسحب قبل المغرب كانت كتيير وكانت هتمطر بس ما مطرتش المهم قاعدين ف
الصالون لقينا الجو قلب وصوت المطر اشتغل كنت ف الوقت ده ايدي بتلعب ف شعرها وأنا بشرحلها وهي
كانت بتضحك كأني بزغزغها هههههههه لما صوت المطر ظهر لقيتها قامت تبص من الشبك وقالت يالهوي
هروح انا ازاي دلوقتي قلتلها ماتقلقيش هروحك انا بس هي تبطل فضلت واقفه ف الشباك وهي متوتره
جيت من وراها وروحت حاضنها ووشوشتها وقلتلها ماتقلقيش وأنا معاكي فضلت واقفه ماتحركتش زبي
وقف وضغط ع طيزها حست بيه رجعت ع الصالون واحنا معدين سمعنا صوت ااااه جامد بالراحه يالهوي
يا حاج هو ده وقته تنيك وفيه ضيوف ف البيت هيفضحنا هههههههه سمر ابتسمت واتكسفت وشها بان عليه
وصوت أمي طالع ونيك يا محمود اوووي يا حبيبي طبعا احنا واقفين متسمرين قدام الأوضة قولتلها معلش
الجو برد ولازم الحاجات دي علشان يدفوا ههههههه ضحكت وقالت بطل قلة أدب ضحكنا روحنا قعدنا قلتلها
تعالي ندخل جوه عندي ونشغل الدفايه جوه دخلنا الاوضه بحجة الدفاية من غير رد منها علشان كانت حاسه
باللي هيحصل جوه دخلنا وفيه مكتب جوه قعدنا جنب بعض وبدأت شرح وهي سرحانه اكييد ف ال سمعته
من شوية حطيت ايدي ع شعرها من الجنب فوق ودنها زي ما متعود لقيتها اترعشت وفاقا من السرحان وباصه
ليا بعيونها ال سحرتني قربت منها وروحنا ف بوسه طويلة ولسانا بيمصوا ويلعبوا مع بعض نقدر نقول إن سن 17
ده سن الهياااااج بعدها حطيت ايدي ع وسطها وانا ببوسها وطلعت شوية ومسكت بزازها وبدأت أفعص فيهم
وأدعك وهي بقت مولعه قومتها وانا ببوسها وقعدنا ع السرير ونيمتها زي امها ع ضهرها وآهاتها بدأت تطلع وهياج
زاد عن حده وفضلت أمص ف لسانها ونزلت ايدي وبدأت أكشف بطنها وهي شالت ايدي وف نفس الوقت مش مبطله
مص ف لساني وبوس نزلت ايدي تاني ورفعت البادي بتاعها المرادي سابتني ايدي ع رقبتها وشفايفي ع شفايفها وايدي
التانية وصلت لبزازها بدأت العب ف حلماتها وهي بتتوجع وبتقولي قفش كمان فيهم ومرة واحده راحت قايمه وقلعت
البادي وقالتلي ارضعهم يلااااا بدأت أرضع البزاز ال فضلت أحلم بيهم من زمان وهي مش مبطله وحوحه احححح كمااان
ارضع رضعك حلو جيت أقلعها البنطلون قالت لا مش هيحصل خلينا كده وفضلنا نكمل بدأت ألعب ف كسها من فوق
البنطلون وهي ماسكة ايدي ع كسها وأنا مش مبطل لعب فضلت ألعب ف كسها لعند لما جابت لبست هدومها بسرعه
لما حسينا إن فيه حركة ف الصالة وبعدها روحت أأمن الطريق وطلعتها ونزلت وصلتها بيتها هنعرف ايه ال حصل معاها
الجزء الجاااااي 😍

--------------- الجزء السادس ----------------
تاااااني يووووم حصل فيه حاجااات كتيير بعد المطر والتقفيش والبوس ورضع بزاز سمر
واللعب ف كسها وشهوتها ال نزلت ع ايدي استنيت تاني يوم بفاارغ الصبر علشان أزود
مع سمر وفكرت إني أفتح طيزها نمت بعد ما وصلتها وصحيت تاني يوم ع صوت اختي
مش متعود هي ال تصحيني علطول ماما ال بتصحيني استغربت وكمان كانت مكشره يعني
مستغرب ازاي بتصحيني وازاي مضايقه مني قمت خدت شاور ولبست وروحنا الجامعة
مع اننا عندنا عربية بس بنركب مواصلات علشان خاطر بابا بيحتاجها واحنا ماشيين الصبح
الدنيا بتبقا زحمه جدا ركبنا الاتوبيس واختي دايما لما نركب اوتوبيس بتسند بطيزها على
كرسي قاعده عليه بنت المرادي الاتوبيس مليان بنات وما سندتش لا دي وقفت قدامي
الاتوبيس بيزيد وهي بترجع لورا لما بقت لازقه ف زبي طول الطريق وهي مابتتكلمش معايا
بس لازقه فيا زي ماكون هتخطف منها واحنا نازلين طبعا كل واحد هيدخل من بوابة جامعته
قالتلي وانت مروح ابقا رن عليا قعدت افكر هو كلامها ناشف معايا النهارده كده ليه طب هي
حست بيا انا وسمر امبارح طول المحاضرات والسكاشن وانا عقلي هيتفجر من التفكير ياترى
ايه سبب تغيير الهزار والضحك للجد ده وليه عايزة تروح معايا ما هي علطول بتروح لوحدها
رنيت عليها لما خلصت قالتلي انها خلصت من ساعه ومستنياني عند المحل الفلاني روحتلها
وركبنا مع بعض ميكروباص 14 قعدنا ورا لاننا ف اخر الخط كانت جنب الشباك وانا ف النص
مع ان الكرسي ورا واسع بس لاحظت انها لازقه فيا زيادة عن اللزوم حسيت بفخدها ال ناحيتي
فوق رجلي روحنا البيت ودخلت فردت جسمي من الإرهاق لقيت اختي داخله عليا بلبس بيتي
محزق ولازق ع جسمها قوووي قلت ف نفسي ايه الجنان ده ايه ال حصلها لقيتها قعدت معايا
شوية واتكلمنا ف مواضيع عادية وراحت تذاكر وانا قمت اذاكر ع الساعة 8 لقيت سمر جاية
أول مرة الاقي البرود ده من اختي تجاه سمر كانت بتعاملها معاملة وحشة جدا لما قعدنا لوحدنا
سمر قالتلي هي افنان مضايقه من ايه قولتلها ماعرفش الكلية عندها مضغوطة اليومين دول طبعا
اتأكدت من معاملتها إنها شافتنا امبارح شوية والكل دخل ينام وابتديت ألعب ف رجل سمر وأنا
بشرحلها بعدين قولتلها تعالي ندخل جوه كانت الساعة 10 ونص دخلنا بالكتب علشان لو حد صحي
مايعرفش انهالسه موجوده قفلت الباب علينا بالمفتاح وروحت ليها لقيتها قاعدة ع السرير ووشها
ف الأرض مكسوفة من ال هيحصل رفعت وشها وبصينا لبعض ورحنا ف بوسة طويلة قلتلها كنتي
وحشااااني قوووي طول اليوم قالتلي وانت كمااان بدأت أنزل ابوس رقبتها وافعص ف بزازها بدأت
آهاااتهااا تطلع منها قلتلها مالك قالت تعبتلي أعصابي قلتلها ارضعهم زي امبارح شاورت براسها اه
من غير كلام -- بدأت أرفع البادي بتاعها والسنتيانه ونزلت رضع ف بزازها وتفعيص من ع اللحم بعدين
ايدي بدأت تنزل لتحت عند كسها قالتلي لا يااحمد قلتلها زي امبارح من فوق الهدوم لعبتلها ف كسها لعند
لما نزلت وارتاحت قلتلها انتي طماعه قالتلي ليه قلتلها علشان امبارح ارتاحتي ودلوقتي وانا مرتاحتش
لقيتها اتكسفت ووشها اتلون ع الآخر قالتلي طيب اعمل ايه قلتلها عايز انيكك قالتلي لا طبعا قلتلها من
طيزك مش جاي ناحية كسك هتفضلي بنت اعترضت عملت زعلان لقيتها دمعت وقالت خلاص ياحبيبي
اعمل فيا ال انت عايزه قلتلها لا انا مش هغصبك ع حاجة قالتلي لا انا مبسوطة وانت بتعمل فيا اي حاجة
بدأت ألعب ف بزازها وآهاتها بدأت تعلى تاني وهاجت من تاني بعدين نزلتلها الأندر طبعا وانا بلعب ف كسها
بتكون بالأندر قلعت الاندر وأنا ببوسها من بؤها ولساني ولسانها مش مبطلين لعب ايدي التانيه بتلعب ف طيزها
وصباعي بيلف حوالين خرم طيزها وهي رايحة ف دنيا تانية وعامله ترفع جسمها وتفتح رجليها اكتر وانا بدخل
صباعي جوه طيزها كانت بتتوجع ااااه احححح نااار يااحمد طلعه جبت الكريم جل بتاع الشعر وبدأت أوسع ف
خرم طيزها وآهاتها ووجعها بقا متعة وغمضت عينها وعماله تقول حلو كماان بدأت ادخل صباعين وألفهم ف طيزها
علشان توسع ودخلت التالت وعملت نفس الكلام لعند لما حسيت انها ممكن تستقبل زبي قلعت البوكسر وبدأت أمشي
زبي ع طيزها وهي مغمضه عينيها دخله يااحمد وااااااه شغاله نسينا ان احنا معانا ناس ف الشقة دخلت زبي بالراحه
وهي مااستحملتش ورقعت بالصوووت قلت كده اتفضحنا رسمي كتمت بؤها وبدأت أطلعه وأدخلل لعند لما اتعودت
عليه جواها وبدأت تتمتع بيه شلت ايدي وهي ااااه كمان نيكني جااامد يلااااا دخله طلعه هز جسمي كله وانا ااااه
خدي يالبوه يا صغيره كسمك انتي نار قالتلي كس امي حلو عاجبك اتصدمت قلتلها اه جميل قالتلي بشوفك وانت
بتنيكها جامد وهي بتصوت قلت احا انا اتفضحت قلتلها شوفتيني ازاي قالتلي ف مرة كنت داخله الحمام سمعتكم
فضلت العب ف كسي انا عارفه انها محرومه ده كله وهي بتتناك مني مش مبطله كلام وانا هاريها نيك لعند لما قلتلها
هنزل قالت نزل ف طيزي زي ماما نزلت ف طيزها وهي ااااه سخن اوووي استنين لما اخر نقطه نزلت طلعته ونمنا ف
حضن بعض شوية وطلعت أأمن المكان علشان تنزل لقيت الأرض قدام الاوضه متغرقه عسل قلت يالهوي مش فايت
مين ال شافنا وسكت علينا كده طبعا مافيش غير امي واختي وانا شاكك انها اختي جبت حاجة مسحت بيها الارض
من غير ما سمر تاخد بالها علشان ماتخافش ودخلتلها قلتلها أمان وطلعتها ووصلتها البيت وقلت لمامتها هنيكها بكره
بعد الجامعه ورجعت البيت لقيت أوضة اختي منوره قلت يبقا هي واطمنت انها ساكته ودخلت أنام صحيت بالليل
ع حاجة كده هنعرف ايه هي الجزء الجااااي 😍

------------------- الجزء السابع ------------------------
وصلت سمر ورجعت نمت بعد ما وعدت خالتي إني هنيكها بكره وصحيت زي امبارح ع صوت اختي بس المرادي كانت بتصحيني بإيدها وبتلمس صدري ودراعي صحيت لقيتها مبتسمه وقالت يلا اتأخرنا البس بسرررعه خلصت لبس وفطرنا ونزلنا انتظرنا الاتوبيس وكان زحمه كالعادة ركبنا ويوم امبارح بيتكرر جت افنان وقفت قدامي وطيزها لازقه ف زبي امبارح ما هجتش عليها قلت يمكن مش قاصده لكن لما شوفت العسل بتاعها امبارح وعرفت انها هايجة عليا وكمان متعمده تلزق طيزها ف زبي زبي وقف ع الآخر وداخل بين طيازها لابسه بنطلون قماش ببص ع طيزها لقيت كل فلقه ف ناحية وزبي بينهم أحلى طيز دي ولا ايه قلت في نفسي ايه ال بعمله ده وصلت اني اتحرش بااختي وكان الرد من شهوتي انها هي ال عايزة كده ف المطبات كانت بتبعد عني وترجع عليا تاني بطيزها زي مااكون بنيكها بالظبط وأخييرا وصلنا الجامعة كنت خايف انزل تبقا فضيحة البنطلون ال لابسه لونه ابيض نزلت بصتلي وضحكت وقالتلي انها هترن عليا وهي مروحه ع الساعه 2 رنت عليا اليوم ده كان الجو فيه برد قوووي ركبنا
ميكروباص وقاعدين جنب بعض لقيتها مسكت دراعي وخدته ف حضنها بقولها ايه يابنتي قالتلي بردانه اوووي سبتها كانت بتحضن دراعي جااامد كل شوية بقيت حااسس ببزازها كانت حاطة دراعي ف جنب بزها بعد كده اتحركت حطت دراعي بين بزازها كنت حاسس ان بزازها قافلين ع دراعي كان احساس جميل اتحركت تاني وخلتني المس حلمتها ال كانت واقفه ع الاخر بس حجمها صغير مقارنة بحلمة سمر وامها ببص عليها لقيتها بصالي وفرحانه وراحت حاطة راسها ع كتفي حسيت ان الدنيا بتلف بيا معقووول انا بعمل كده مع اختي دي شكلها عايزة تتناك بعد ماشافتني وانا بنيك سمر كنا قربنا ع بيت خالتي قلتلها هنزل اسلم ع خالتي لقيت وشها اتغير واتعصبت عرفت انها بتغير عليا ومعاملتها الجديدة مع سمر دي غيرة منها عليا حصل ال ماكنتش اتوقعه قالتلي هنزل معاك اسلم عليها 😛 وده طبعا ماكنش ف الحسبااان بعد الاتوبيس وهيجاني عايز انيك اتعصبت وقلتلها براحتك نزلنا دخلنا عند خالتي ال وشها اتخطف لما شافت افنان معايا كانت متزوقه ليا وعامله حواجبها وشكلها زي العروسه حتى افنان لاحظت وقالت ايه الحلاوة دي يا خالتو اتوترت وقالتلها انتي احلى يا حبيبتي وانا بقول ف نفسي يا عيني عليكي ياايمان كنتي متعشمه انك تتناكي النهارده يلا بقا اعوضهالك ف يوم تاني بقيت ببص لخالتي ايمان وانا نظراتي كلها اعتذار وقلتلها افنان صممت تيجي تسلم عليكي بتقول انها مش شافتك من زمان خلصنا قعدتنا وقمنا خدناها مشي البيت قريب دخلت البيت وانا زهقان لقيت افنان داخله عليا وشغلت الدفايه قلتلها الجو حلو مش برد اقفليها قالت لا انا هقعد معاك اذاكر هنا قلتلها ماشي وانا كنت زهقان منها بصراحه بعد شوية كان الجو ولع من الدفايه قلتلها يابنتي اقفلي البتاع دي الجو حر راحت قايمه وقالعه ببص عليها لقيتها لابسه بيبي دول قلتلها ايه ده يا مجنونه بيبي دول ف الشتاء قالتلي ماحنا خليناها صيف اقلع انت كمان الجو حر قمت قلعت وبقيت بالشورت بس قلتلها لو كان بابا وماما هنا كانوا قالوا علينا مجانين قالتلي حلو انهم مش هنا وهيتأخروا لبعد العشاء قلتلها ايه الحلو ف كده راحت مقربه مني وقالتلي يعني لو عايز تكلم سمر تيجي وتريحوا مع بعض شوية وقتها وشي جاب مييية لووون قلت ف نفسي يانهار مش فايت قلتلها بتقولي ايه ياافنان كده عيب قربت من اكتر وقالت بصوت واطي انا شوفت كل حاااجة بصيت ف الأرض وقلتلها انا اسف حطيت ايدها ع بؤي وقربت مني وقعدت ع رجلي حسيت بطيزها ع زبي لقيته وقف علطوول وهي حست بيه قلتلها افنان قومي قالتلي ليه تقيله قلتلها لا بس كان وقتها زبي لمس كسها لقيتها راحت ف دنيا تانية واتكهربت عرفت انها عايزة تتناك ومش هتحل عني روحت مقرب من شفايفها وبايسها راحت فاتحه بؤها روحنا ف بوسه طويلة جميلة حلاوة الاخت واحساس انك بتنيك اختك البالغة ال بزازها تهيج اي حد وطيازها ال بتتهز رغم انها متوسطة الحجم ده يجننك فضلنا نبوس ف بعض خدتها ونيمتها تحتي وفضلت ابوس فيها والعب ف بزازها المكشوفين من البيبي دول وبقينا بنشرب ريق بعض لما الماية ال ف بؤنا خلصت نزلت ارضع بزازها قالتلي ارضع اوي زي سمر قلتلها كده وانا برضع واعض قالتلي اااااه كماااان احححح فضلت ارضع واعض ف بزازها كتير نزلت ع كسها ماتكلمتش زي سمر سابتني اقلعها الاندر ال نفس لون البيبي ونزلت لحس ف كسها وهي عماله تترعش وجابت عسلها اكتر من مرة كسها كان نضيف مافيهوش شعر وشفراتها مقلبظة وزنبورها نازل بين شفراتها أكبر من سمر كنت بحطه ف بؤي واعض فيه وهي كانت تضغط بإيدها ع راسي فضلت انيك فيها بلساني لما مابقتش قادرة وقالتلي نيكني دخله فيا زي سمر جبت الكريم جل وبدأت أوسع ف طيزها زي سمر وجيت ادخله صوتت اااااه اااااه دخله كله قلت يخربيت جنانك كنت فاكره واجعك قالت لا ده حلو يلا نيكني وانا نازل نيك فيها خدي ياافنان خديه كله اهوو وهي اااه ااااه اااحححح كله ياروحي اااه دخله وطلعه بسرعه فضلت انيك ف طيزها تلت ساعه لما حسيت اني قربت انزل قلت اخليها ترضع زبي اشوف هترضى ولا لا قربت من بؤها فهمت لقيتها خدته ف بؤها لااخره لما كحت وفضلت تلحس فيه وف بضاني وتتفنن ف مصه قلتلها يخربيتك اتعلمتي ده فين قالتلي السكس علمني كل حاجة عرفت منها انها بتتفرج هي و منه صاحبتها قالتلي بعد كده مش هتنيك سمر لوحدها قلتلها ايه قالتلي انا هابقا معاها قلتلها ده ازاي قالتلي مالكش دعوه 😊 ف الجزء الجااااي هنشوف صدمة سمر فيا وإنها أجبرت إني أنيكها مع اختي وإلا هتتفضح 💗
 
  • عجبني
التفاعلات: Mr mido
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%