NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة حياه ديوث - السلسة الاولي - عشرة أجزاء 17/6/2022

عنتيل الصعيد ♥️😎

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
إنضم
13 يونيو 2022
المشاركات
947
مستوى التفاعل
403
العمر
29
الإقامة
القاهره
نقاط
951
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
ازيكم يا جماعه عاملين ايه اتمني تكونو بخير
اولا دي اول مره ف حياتي اكتب قصه ومش هتكون قصه عاديه لا اوعدكم القصه هتعجبكم جدا لانها هيكون فيها التعريص والدياثه والساديه وكل انواه النيك والقصه هتبقي اكتر من سلسله والسلسله هنخليها 10 اجزاء ..
فاتمني منكم الدعم والردود عشان استمر
...
( المقدمه )
( احمد ) شاب عادي زي كتير من الشباب من غير شغل عندو عشرين سنه ساكن ف منطقه متوسطه في حى مش شعبي اوى مخلص دبلوم وطبعا بسبب ظروف البلد مش بيشتغل وبيقضي معظم وقتو قدام تليفونو علي الفيس وباقي اليوم ياما نايم يا اما بيتفرج ع التلفزيون يا اما علي القهوة
عايشين ف عماره 7 ادوار ملك ليهم سابهلهم ابوه بعد ما مات وعايشين من ايجارات الشقق اللي فيها
( الام مريم ) ست بيت عندها 44 سنه بس شكلها اصغر من سنها بكتير جسمها كيرفي بمعني الكلمه طيزها كبيرة جدا ومفرشحه بزازها متوسطه وسطها صغير بيضه زي القشطه بتقضي يومها علي التليفون والمطبخ لانها بتحب الطبخ وحياتها روتنيه جدا بعد ما جوزها مات وهي 35 سنه وصغرة
( الاخت سلوي ) 16 سنه بس كرباج طالعه لامها شبه ساره سلامه بس علي قصير ف تانيه ثانوي بس مش بتحب الدراسه اوووي بتقضي يومها زي ما بنقول وشباب المدرسه كلهم يتمنو بس يكلموها بس هي ولا في دماغها
وكانت الحياه في العيله دي عاديه جدا جدا زي اي اسره مصريه
اسف علي الاطاله ف المقدمه بس عاوزكم تعيشو الاحداث معايا وفي شخصيات كتير جدا هتظهر ف القصه علي مدار الاجزاء وهنعرفها

(الجزء الاول )
يصحي احمد علي صوت زعيق امو مع سلوي اختو وبيخرج بسرعه من الاوضه
احمد : في اي يا ماما في اي
ماما : مفيش زفت انا زهقت من العيشه دي
احمد : اهدي بس وفهميني
تخرج الام وهي متنرفزه وتسيبهم وتمشي
احمد : في اي يا زفته مزعله امك ليه
سلوي : مفيش يا احمد ولا حاجه
احمد : هو اي اللي مفيش هو انا كل لما اسال حد يقولي مفيش
سلوي : خش بس اللبس هدومك وتعالي اقلك
هنا احمد اكتشف انو كان نايم بالبوكسر بس وزبو باين تحتو قووي
رجع احمد اوضته لبس تيشرت كات وشورت بحر وراح لاخته الاوضه
احمد : سلوي
سلوي : ادخل يا احمد
احمد دخل وشاف اختو نايمه علي ضهرها علي السرير وماسكه التليفون ولابسه بيجامه لازقه علي جسمها اكنها مش لابسه حاجه
احمد : ها مالك مزعله ماما ليه
سلوي : بسبب المدرسه والامتحانات
احمد : فهميني اكتر
سلوي : بسبب المذاكره وكدا
احمد :طب يحيوانه مش تذاكري عشان امتحاناتك مهي ماما خايفه عليكي (وبيضربها علي كتفها ضربه خفيفه)
سلوي : اااه يخربيتك ايدك جامده
احمد : هو انا كدا ضربتك
سلوي : احيه امال كدا بتزغزغني
احمد : خلاص قوي صالحي ماما
وقاموا هما الاتنين وراحو اوضه امهم اللي كانت لابسه قميص نوم فوق الركبه اسود وتحتو اندر وبرا نفس اللون ويعتبر مش شفاف قووي
احمد : اي يا مزه لسه زعلانه
امو بتشوفهم وتديهم ضهرها عشان زعلانه
وهنا احمد عينو بتروح علي طيز اموو لاول مره فحياتو شاف قشطه جبلين متحركين ابيض من اللبن
سلوي تجري علي امها : خلاص بقي يا موزه متزعليش وتقرصها من دراعها
وهنا تهدا الام وتبتدي وصله ضحكه وهزار بين التلاته
بنتهي بان كل واحد راح اوضته
واحمد رجع اوضته وهو مش قادر ينسي منظر طيز امو وجسمها اللي خلاه يهيج ويبدء حوار بينو وبين نفسو
احمد : احااا انا ازاي ابص لامي كدا
نفسي : يبني عادي انت احسن من الغريب
احمد: غريب مين وزفت مين بس
نفسي : يبني امك لسه صغيرة وف عز شبايها
احمد: بس دي امي
نفسي : وده احسن لانك عمرك مهتفضح امك ولا هي هنفضح نفسها وسركم فيكم وهي ترتاح ونت ترتاح
احمد :لالالالا مستحيل
نفسي :خلاص يبقي تسيبها لحد الايام متولعها وتروح للغريب
احمد : هو ده ممكن يحصل
نفسي : ايوة لو انت ملحقتهاش
وهنا احمد دخله فدماغو فكره انو ينيك امو وهو احسن من الغريب
ويروح ف النوم من كتر التفكير ف انو ازاي هيوصل لامو مريم وميصحاش الا علي الساعه 4 العصر وامو بتصحيه عشان يتغدي
ماما : انت يا زفت اصحي كفايه نوم
احمد : يا ماما سيبني جسمي مكسر
ماما : قوم اتغدا
احمد : حاضر قايم اهو
ويقوم احمد بعد ما امو ادتو ضهرها وخارجه ومره واحده بتلف عشان تتاكد انو صحي ولا لا وعينها تيجي علي زبو اللي كان واقف وبارز قوووووي تحت الشورت لانو كان حوالي 24 سم وتبص علي احمد وتقولو يلا يا ابو جسم مكسر بنظره كلها خبث
وهنا احمد اكتشف ان زبوو واقف
احمد : طب اخرجي وانا جاي اهوو
ماما : متتاخرش يحبيبي 🤭
وهنا احمد زبط لبسو واستنا زبو ينام وخرج علي الحمام وغسل وشو وهو خارج وحاطط الفوطه بيمسح وشو خبط ف امو اللي كانت رايحه تشوفو
احمد : انا فوقت اهو فين الغدا
ماما : يلا
وراحو قعدو علي السفره هما التلاته واتغدو ومريم نزلت عشان كان وراها حصه الساعه خمسه ولبست بنطلون جينز ديق جدا مبين كل جسمها وتيشرت اسود ساده ونزلت وهنا احمد شاف كس اختو ف البنطلون هاج وبدء ينقل الاطباق مع امو للمطبخ اللي بدءت تغسلهم وكانت واقفه علي الحوض ولابسه برمودا ازرق وتحتو كلوت ابيض فتله وهنا احمد افتكر منظر طيز امو ف القميص لما شافها وهاج اكتر وابتد يفتكر حوارو مع نفسوو وهنا بدء خطه انو ينكها
وفضل كل شوية يناولها الاطباق ويلزق زبو ف طيزها 3 او 4 مرات لحد ما امو خدت بالها وقالتلو بس روح انت ارتاح وانا هكمل وهو هنا خاف لتكون امو شكت فراح الحمام لاقي كلوت امو اللي كانت لابسه تحت القميص لما صالحها هو واختو ولا اردايا مسك الكلوت وفضل يشم فيه ويلعب ف زبو لحد مجاب لبنو كلووو علي الكلوت وهنا امو خبطت علي الباب فرجع الكلوت مكانو بسرعه من غير ما يمسحو وغسل زبو وخرج راح اوضتو نام من التعب صحي الساعه 9 علي معاد العشا وامو كانت ف الحمام ولسه خارجه ولما شافتو بصتلو بصه كلها خبث وقالتلو اي جسمك لسه مكسر
وهنا عرف ان امو شافت لبنو اللي مغرق الكلوت
وهنا ينتهي الجزء الاول ....
اسف علي قله المشاهد الجنسيه بس دي البدايه والتقيل جاي ورا اتمني اشوف دعم بقي عشان كل اللي جاي ناااار ....



الجزء الثاني

وقفنا ف الجزء الاول لما احمد عرف ان امو شافت لبنو علي الكلوت بتاعها
احمد وقتها خاف ودخل اوضتو وبدء يفكر مع نفسو ياتري يكمل ولا لا وهنا بدء حوارو مع نفسو
انا : هو انا ايه اللي بنيلو دة
نفسي: بتعمل الصح
انا: صح اي بس انا امي ممكن تموتني
نفسي: يبني تموتك اي امك محرومه ومحتاجه اللي يريحها
انا: ماعتقدش
نفسي :لا اتاكد بدليل شافت لبنك علي كلوتها ومتكلمتش
انا : ممكن
نفسي: لا ده اكيد وعلي فكرة مش هتكون اول واحد يعمل كدا
انا : احااا ازاي هو في غيري بيهيج علي اموو
نفسي: كتتتييير جدا خش علي مواقع السكس والمنتديات وانت تعرف
احمد بدء الموضوع يشغل تفكيرو اكتر
ودخل علي مواقع سكس وشاف اولاد مع امهاتهم واخواتهم وشاف فيديوهات لاولاد بتتفرج علي امهاتهم وهنا احمد هاج جدا وتخيل اموو مع حد من صحابو وبيبص علي زبوو لاقي لبنو بينزل من غير ما يلمسو
وهنا عرف انو ديوث والفكرة دخلت دماغو وبدء يفكر ازاي يوصل للمتعه دي بس الاول لازم ينكها
عشان يقدر يعرص عليها ويتمتع
تاني يوم العصر صحي العصر
انا : ماما
ماما :........
انا : هو مفيش حد ولا اي
خرج احمد الصاله وملقاش حد وافتكر ان اختو عندها حصه بس برضو ملقاش اموو وفلحظه صمت سمع صوت اهات خفيفه خارجه من اوضته امو وبدء يتسحب وبيبص من خرم المفتاح بتاع الباب شاف اللي غير كل حياتوو امو نايمه علي ضهرها وبتتكلم ف التليفون وبتلعب ف كسها ..
احمد اتصدم وقتها ولا اراديا زبو وقف وبدء يلعب فزبو علي منظر امه اللي كانت هايجه وهو كمان هاج واندمج ونسي نفسوو وبدون شعور خبط الباب بركبته بدون قصد وهنا الام حست بحد برا واحمد جري علي اوضته يستخبا
والام عدلت نفسها وهدومها وخرجت تبص وراحت ناحيه اوضه احمد اللي كان عامل نفسو نايم وقربت منو تهزو عشان تتاكد حست بنفسسو عالي وعرفت انو مش نايم قربت منوو بعد ماتاكدت انو ابنها شافها وحست بدموعو وقربت وقالتلو
ماما : احمد
انا :
ماما رد عليا يا حبيبي
انا : نعم
ماما :مالك
انا :مفيش
ماما :لا في
انا :انا شفت كل حاجه
ماما: انهارت ف البكاء
انا: انتي كمان اللي زعلانه وبتعيطي
ماما: انا عارفه انك زعلان ومدايق كمان بس لازم تعرف ان اللي حصل ده غصب عني انا لسه صغيرة وحاولت كتير امنع نفسي بس مقدرتش يا ابني انا ست وليا احاسيس ومشاعر
انا :ازاي يا ماما تعملي كدا
ماما :يبني انا ليا احتيجاتي زي كل ست ولا انتي شايفني حجر مش بحس ( وانفجرت ف البكاء)
انا :(صعبت عليا امي ) متعيطيش يماما
واخدتها ف حضني وهي بقميص النوم اللي كان كاشف كل جسمها وصدرها لزق فيا وهنا حسيت بسخونه بتجري ف عروقي محستش بنفسي غير وانا بحط شفايفي علي شفايف امي وبنتوه ف بوسه وايدي بتلعب ف بزازها وايدي التانيه نزلت لحد كسها وبقيت اللعب في من فوق الكلوت اللي كان غرقان عسل وهنا اتاكدت ان ماما هايجه استغليت ده ودخلت ايدي من تخت الكلوت وبقيت اللعب فكسها وادخل صباعي واخرجو وهنا ماما خرجت عن صمتها ب اااه تحرك الصخر
ماما : بتعمل اي يا احمد
انا :ولا حاجه يماما بريحك بس
ماما: عيب يا احمد انا امك
انا :انا بحبك يا ماما
وف اللحظه دي نيمت ماما علي ضهرها وجبت الكلوت علي جمب ونزلت براسي بين رجليها وبدءت اللحس كسها بلساني اللي كان غرقان عسل وهنا ماما استسلمت تماما ليا وبدءت تزووم وتشخر وتطلع منها اهات
ماما : اححححح كمل اوعي توقف
انا : حاضر يقلبي اهووو
ماما : كماااااان الحس قوووي يكسمك
وبعد ما سمعت الكلمه دي تلقائيا لقيت نفسي باكل كسها مش بلحسوو
ماما : خخخخخخ احاااا اوووي
انا : عجبك لحسي يا ماما
ماما : قوووي يقلب ماما كمل
زودت لحس وبقيت بلحس بدخل صباعي ف كسها وهنا لقيت نافورة ضربت ف وشي وماما بدءت تترعش وينزل منها كميه عسل كبيرة
انا : اححح طعم عسلك حلوو قوووي يا ماما
ماما : الحسووو كلوو يكسمك
انا : هلحسوو يالبوة
وبدءت الحس كل عسلها لقيتها قلبتني علي ضهري وبدءت تمص زبي ولا اجدعها مومس ف الدنيا لدرجه اني كنت هنزلهم ف بوقها بس هي حست بكدا وبعدت عني ولقيتها نامت علي ضهرها
ماما : يلا ريح زبك فكسمك
بدات ادخل زبي ف كسمي واحده واحده
وهنا ظهرت الشرموطه اللي مستخبيه ف ماما
ماما :اوووي افشخ كسمك نيك اهري امك اللبوة
انا : بدخل اهوو يا ماما
ماما : متقوليش يا ماما
انا :اقلك اي طيب
ماما : انا شرموطه ومتناكه ولبوه
سمعت كلام ماما ووساختها هجت اكتر وبدءت انيك بعنف اكتر
انا : هنزل يالبوه
مااما : احححح هاتهم ف بوقي يكسمك
انا خرجت زبي بسرعه وماما خدتو تمص فيه لحد منزلت لبني كلووو ف بوقها وهي فضلت تمص وتلحس ف زبي لحد مشفطت كل اللبن اللي فيه ومخرجتش ولا نقطه من بوقها
واترمينا احنا الاتنين جمب بعض علي السرير
ماما : احمد اوعي حد يعرف اللي حصل ده
انا :مستحيل طبعا يا ماما
ماما : انا بحبك قوووي يا احمد انت عوضتني حجات كتير
انا : انا كمان بحبك يا ماما وممكن اعمل اي حاجه عشانك وعشان تكوني مبسوطه
وتوهنا ف بوسه رومنسايه لمده دقيقتين
ماما : قوم يلا ناخد دش قبل ماختك ترجع من الدرس
قامت ماما تاخد دش وخرجت لابسه عبايه علي اللحم وقالتلي قوم انت كمان خد دش وقمت اخد دش وانا قايم اديتها بعبوص ف طيزها حسيت ايدي هتتشفط لجوة بس محطتش ف دماغي حاجه وخدت دش وخرجت لاقيتها مجهزة اكل ولقيت اختي جت وقعدنا علي السفره كلنا كلنا واختي دخلت اوضتها وانا وماما فضلنا ف الصاله نتكلم
انا : ماما
ماما :نعم يا حبيبي
انا : انتي كنتي بتكلمي مين ف التليفون
ماما : مش مهم يا حبيبي وخلينا نبدء صفحه جديده
انا : يا ماما لازم نبقي صرحه مع بعض ومنخبيش عن بعض حاجه
ماما بتاخد نفس عميق
ماما : ماشي يا احمد هحكيلك ..

فلاش باك من سنه احمد كان بره البيت بيلعب كوره مع صحابو واختو بتذاكر عند صحبتها
باب البيت بيخبط
ماما :مين
كوثر :انا يا وليه افتحي
كوثر دي ست مطلقه من جوزها من 4 سنين بسبب شرمطتها ومعندهاش ولاد وماجره شقه في عمارتنا ف الدور التاني تحت مننا وفاتحه كوافير ف محل ف العماره اللي قصادنا اوصفلكم كوثر هي عندها ٣٤ سنه بس بطايه كدا حاجه اللهام شاهين ف عزها

ماما بتفتح الباب ولابسه روب علي اللحم
كوثر :اتاخرتي ليه يا مره
ماما : معلش يوليه كنت بظبط نفسي في الحمام
كوثر : ماهو باين يالبوة
ماما : خشي خشي
كوثر : ها نويتي علي اي
ماما : يا وليه قلتلك مقدرش اخرج مشاورينا دي الا كل اربع عشان العيال بيكونو بره الببت وبيرجعو متاخر
كوثر : اتصرفي يا لبوة ولا ده مش تاعبك
وهنا كوثر حطت ايديها علي كس امي
ماما : ده مولع يا كوثر
كوثر : طب اتصرفي والزبون اللي جاي ده جامد وهيريحك
ماما :هحاول اتصرف واجيلك بكره الخميس
كوثر : لا هتيجي مش هتحاولي انا كلمت الراجل وهو هيجي الساعه 4 العصر جاي وحطت ايديها علي كسمي تاني وقالتلها عشان يريحو
ماما : ححح خلاص يا شرموطه هاجي

نرجع من الفلاش باك ...
انا : احااا يا ماما
ماما : انتا طلبت مني الصراحه ف مترجعش تزعل بقي
انا : طب كملي وبعدين
(وكان باين علي تعابير وش احمد المتعه وامو لاحظت كدا ولما رجعت تحكي نزلت بايديها لزبو عشان تهيجوو)
ماما : ماشي هكمل
نرجع للفلاش باك ...
احمد رجع من الماتش بتاعو واختو رجعت من الحصه وعدي اليوم طبيعي وتاني يوم ..
ماما : يا اولاد يا سلوي يا احمد
احمد وسلوي : نعم يا ماما
ماما : تعالووو
احمد وسلوي :ايوة خير يا ماما
ماما : انا هنزل لطنط لكوثر جارتنا اللي تحتنا عشان هي تعبانه شويه هنزل اساعدها شويه انتو عارفين انها لوحديها ومممن اتاخر فمتقلقوش ماشي
احمد وسلوي : ماشي يا ماما
وهنا خرجت ماما وراحت ناحيت اوضتها وخدت معاها كيسه سوده ولبست عبايه بيتي واسعه شويه ونزلت لكوثر
ماما بتخبط علي شقه كوثر وكانت الساعه 2
كوثر :ما براحه ياللي بره هي الدنيا هتطير
فتحت كوثر الباب
ماما : لا النيكه اللي هتكير يكسمك
كوثر : احا جايه بدري ليه يا متناكه
ماما : كسي مولع يا لبوة وبعدين قلت عشان الحق اظبط نفسي
كوثر : ليه هي دخلتك يا متناكه
ماما : (بضحه كلها شرمطه) هيهيهيهيي ايوة
كوثر: خشي يكسمك
دخلت ماما وقفلت كوثر الباب
وماما راحت علي الحمام خدت دش وخرجت من الكيسه السوده بيبي دول مش هقول عنو غير انو مش مخبي حاجه اصلا ولبست فوق منو روب خفيف وخرجت من الحمام
كوثر :حمام الهنا يا عروسه
ماما : تسلمي ياللي بتريحي كسي
كوثر : هو انا بريحو يا لبوة
ماما : لا بس انتي اللي بتجيبي الازبار يا روحي
كوثر : هيهيهي ماشي يا متنااكه
بعد ساعه باب كوثر خبط وراحت تفتح
كوثر : ايوة مين
جابر :انا يا ست كوثر
اوصفلكم جابر راجل ف الاربعينيات بس ضلفه باب حيطه بمعني الكلمه معضل وجسمو حلوو واسمراني شويه وشكلو راجل واصل وغني جدا
كوثر :اهلا اهلا يا جابر باشا اتفضل
دخل جابر وقعد ف الصاله
جابر :امال فين اللي قولتيلي عليه يا كوثر
كوثر :ثواني وتكون جاهزة يا باشا
جابر : بس ياريت تكون حاجه حلوة المره دي
كوثر :هو انا جبتلك حاجه وحشه قبل كدا يا باشا
جابر : بصراحه محصلش
وفاللحظه دي بتدخل ماما بتسلم علي جابر وبتقعد جمب كوثر وجابر عينو بتنهش كل حته ف لحم ماما اللي كان بيبظ من الروب اصلا
وبدء الحوار
جابر : مش تعرفينا يا كوثر بالقمر ولا اي
كوثر :دي الست مريم حبيبتي قوي يا جابر باشا
جابر : عاشت الاسامي يا ست مريم
ماما : تسلم يا استاذ جابر
جابر : مبلاش بااشا دي ولا انتي هتعملي فرق زي كوثر
ماما : ماشي يا جابر
جابر : كوثر متقومي تعمليلي كوبايه قهوة علي نار هاديه
كوثر : من عنيا الاتنين يا باشا
قامت كوثر وجابر قعدت جمب ماما مكانها وقرب لماما وبدء يحسس علي جسمها
جابر : اي الحلاوة دي كلها يا مره
ماما : ميرسي دة من زوقك
جابر : متقلعي الروب ده الجو حر ولا انتي مكسوفه مني
ماما :....
جابر : هقلعك انا
وبدء جابر يقلع ماما الروب وهنا جابر برق ف ماما لما شافها بالبيبي دول
جابر :احااا اي ده اي الجمال ده
وبدون مقدمات بدء يبوس ف رقبت ماما ويمسك ف بزازها اللي كانت خارجه من الهدوم اصلا
ماما : ممممم براحه شوية
جابر : راحه اي بس اللي بشوف الجمال ده ميعرفش يمسك نفسو وف ثانيه قام جابر وقلع كل هدومو
ونزل يلحس بزاز ماما
ماما : مممممم احلس قوووي قطعهم
جابر : دنا هفشخ كسم بزازك يشرموطه
ماما : مممم احححح ايوة انا شرموطه قطعني
جابر هاج علي الاخر وسخن وشال ماما وداخل علي اوضه النوم لاقي كوثر ف وشو
كوثر : طب والقهوه
جابر : اشربيها انتي
ودخل جابر ورمي ماما علي السرير
وبدء يلحس كسها اللي مستحملتش واترعشت
ماما : ححححح يكسسي
جابر : دنا هفشخو يا متناكه
ماما : طب يلا دخلو مش قادره
جابر : لما تمصيه الاول يا متناكه
وخرج زبو من البوكسر اللي كان لابسو
ماما : احاااا اي ده كل ده زب
زب جابر كان تخين قوووي هو كان 20 سم بس تخين
جابر :اي رئيك يا شرموطه
ماما : يجنن يقلب الشرموطه
وبدءت ماما تمص ف زب جابر وتلحس ف بيضانو لحد مدخلت نص زبو ف بوقها لما حس جابر انو هيجيب نيم ماما علي ضهرها وبدء يحط زبو علي باب كسها
ماما :حححححححححح نااار
جابر : دنتي اللي كسك مهلبيه يمتناكه
وبدء يدخل زبو واحده واحده وماما بتشخر وتزوم وصوتها بقي عالي قووي
لحد مزب جابر دخل كلو وهنا ماما شهقت
ماما : احححح افشخ جاممد اووي قطعني
جابر : دنا هفشخ كسمك يا متناكه
ماما : ايوة افشخ اوي جامد اووووووووي
جابر : سمع الكلام ده وبقي يحفر فكسمي مش بينيك
لحد مقرب ينزل لبنوو بعد نص ساعه من النيك
جابر : هنزل انزل فين يا مومس
ماما :ف كسي ف كسي عاوزة احسهم جوايا
وهنا نزل بركان لبن ف كسمي اللي من كتر اللبن بقي كسمي ينقط
ومخرجش زبو اللي لما نام جوا كسمي واترمي جمبها
جابر : اححح بجد انتي جامده
ماما : يعني عجبتك
جابر : قوي قوي
وقام جابر وخد هدومو ودخل الحمام اخد دش ولبس ومشي
وهنا دهلت كوثر علي ماما اللي كانت مرميه علي السرير واللبن بينقط منها ومغرق الملايه
كوثر : اوباااا دنتي باين عليكي اتفشختي
ماما : دا هري كسي يا يا كوثر
كوثر : يعني انبسطي
ماما : جدا
كوثر : وهو كمان انبسط اوووي منك وقالي انو عايزك تاني سايبلك 300 جنيه
ماما : بصراحه انا اللي عاوزة زبو تاني
كوثر :زبو ولا فلوسو
ماما : يالبوة انتي عارفه اني بتناك لمتعتي والفلوس دي مش بتفرق معايا
كوثر : ماشي قومي بقي خدي دش عشان متتاخريش
قامت ماما خدت دش ورجعت
نرجع بقي من الفلاش باك ....
انا : اممم
ماما : مالك يا واد
انا : حححح
ماما : انتا عجبك يواد اللي حصل ده
انا : مش برد
ماما فهمت ان الموضوع عجبني فحبت تتاكد
وزودت لعب ف زوبري وهي بتقول
ماما : بس زبو كان بيفشخ فكسي قووي
انا : حححححح (وبنطر كل لبني ف ايد ماما )
ماما :اححححح شاطر يحبيبي قوم بقي خد دش
وهي بتبوسني من خدي
قمت خدت دش وهي كمان غسلت ايديها وقعدنا نتكلم واتفقنا انها هتصارحني بكل حاجه ومش هتخبي عني حاجه ومش هتعمل اي حاجه الا لما تقولي وانا كمان
واحنا بنتكلم الباب خبط ...
انتظروني ف الجزء الثالث عشان نشوف باقي المفاجأات ....


الجزء الثالث

وقفنا ف الجزء اللي فات علي خبط الباب
ماما :انا هقوم افتح اشوف مين
انا : ماشي
دخلت المطببخ اكل اي سندوتش لاني كنت جعان هموت وبعد عشر دقايق خرجت الصاله لقيت ماما قاعده مع واحده ست وبتسلم عليها والست دي بتقوم وتمشي
انا :مين دي يا ماما
ماما : دي فريده صحبتي
اوصفلكم فريده دي عباره عن عود فرنساوي عندها 40 سنه طيز متوسطه بزازها كبيرة تشوفها متقولش 40 سنه
انا :بس انا اول مره اشوفها
ماما : اه يا حبيبي منا بقالي فتره مشفتهاش
عديت الموضوع ومحطتش ف دماغي
ف اللحظه دي اختي دخلت علينا وراحت هي وماما يجهزو الغدا
وخرجو وحطو الاكل علي السفره وبدءنا ناكل ونضحك ونهزر وانا ف دماغي بفكر في اللي حصل واللي عرفتو
وحياتي اللي اتبدلت ١٨٠ درجه خلصنا اكل وقلت لماما انا هنزل اقعد مع صحاببي شوية علي القهوة
ماما : متتاخرش يحبيبي (وبتغمزلي )
انا :حاضر يا ست الكل
نزلت وانا نازل اتصلت علي كريم وعلي ودول اعز اصحاب ليا وكانو من سني بس كانو هما الاتنين بيلعبو حديد وجسمهم مظبوط قوي ومعضل
كريم بيشتغل في ورشه خشب بتاعت ابوه واوقات بيسوق توكتوك وعلي بيشتغل ف كافيه
قابلتهم علي القهوة
كريم وعلي : عاش من شافك يا وحش
انا : حبايبي وحشني ياد انت وهو
كريم : وحشناك كنت اتصلت
انا : غصب عني مشاغل الدنيا
علي : ليه اتجوزت يكسمك
وبدءنا وصلت ضحك وهزار وولعنا سجاير
روحت البيت علي الساعه ١٠ بالليل دخلت لقيت نور البيت كلو مطفي الا اوضه ماما قربت من الباب وخبط عليها
ماما : ادخل يا احمد
انا دخلت وهنا شفت مش ماما لا دي ممثله افلام بورنو لابسه اندر لونو اسود وبرا لونها ابيض وقاعده علي التسريحه بتسرح شعرها اللي واصل لنض ضهرها وبتغني
انا : يا سيدي يا سيدي علي الروقان
ماما : اتلم يا واد
انا : هو حد يشوفك ويقدر يتلم
ماما :( بضحكه كلها عهر )يا بكاش
انا : مقدرش اكدب عليكي .. قوليلي بقي بتتزوقي لمين يا عروسه
ماما :عروسه هيهيههيي ليك يا جوزي
انا : احاا ليا هو انا مش دخلت عليكي الصبح وضحكت
ماما : اه بس انا مشبعتش بصراحه ومحتجاك تاني
انا : طب هي سلوي فين
ماما : سلوي في سابع نومه
انا قربت منها وحضنتها من ضهرها وفضلت احسس علي بزازها وبشم في شعرها وببوسها من رقبتها
ماما : انت اتعلمت كل ده فين يا واد
انا : من النت يروحي
ماما: ( وهي بتزووم ) ااه
انا : ااه وجع ولا دلع يا قلبي
ماما : دلع يحبيبي
وكل ده وانا بقفش في بزازها وحلمات بزازها
انا : ادلعي يروحي
ولفيتها نحيتي ونزلت ابوس في شفايفها اللي كانت منفوخه شوية وماما طلعت خبره اكتر مني في البوس وفضلت تمص وتبوس ف شفايفي وتشفط لساني
وانا هجت علي الاخر وقمت قلعت ملط وزبي ظهر وهي شافتو هجمت عليه وفضلت تمصو كانها جعانه بقالها ٥ ايام مكلتش وتلعب فبضاني وانا بشد دماغها عليا ولما حسيت نفسي هجيب قومتها وخدتها فحضني ودخلنا وصلت بوس تاني وايدي بتتحرك علي شفايف كسها من فوق الكلوت
ماما : حححح كسي مولع
انا : حاسس يا لبوتي
ماما : طيب متطفيه بقي
انا : شديتها من ايدها ورحنا علي السرير
ونيمتها علي ضهرها وجبتلها الاندر علي جمب وفضلت الحس ف كسها واحرك صباعي علي خرم طيزها اللي دخل بسهوله جدا
وقمت وبليت زبي من عسل كسها ووقفت زبي علي باب كسها وبقيت افرش فيها وهي هاجت
ماما : حححححح دخل بقي
وانا ولا سامع وكملت تفريش يجي ٥ دقايق لحد مجابت عسلها
ماما : اوووف دخل زبك بقي يبن المتناكه وارحمني
انا سمعت الكلمه دي وبدءت معاها وصله نيك وبدءت ادخل زبي واخرج بسرعه
ماما : اي اي اي براحه
انا : بيوجعك
ماما : قوووي
انا : خلاص هخرجوو
ماما : اوعي تخرجو هموتك
انا كملت نيك فيها
واثناء منا بنيكها
ماما : اووووي يا مجدي
انا ف عقلي مين مجدي ده محطتش ف دماغي وفضلت انيك وارزع ف كسها
انا : عاجببك
ماما : ولعني
انا : مين مجدي ده ( وانا شغال بنيكها وبلعب ف بزازها عشان تهيج
ماما : هو ده وقته يكسمك حححح
انا :صح يا لبوه
وفضلت انيك فيها ربع ساعه لحد محسيت نفسي هجيب
انا : هجيب با ماما
ماما : هاتهم علي بزازي
خرجت زبي ونطرتهم علي بزازها وهي بقت تمسك بزازها وتقربها لبقها وتلحس اللبن وانا ارتميت جمبها بنهج وعرقان دي اول مره فحياتي انيك اصلا ويوم ما انيك .. انيك مرتين ف يوم واحد وكمان واحده بالجسم ده تقيله عليا برضو
بعد مخلصنا دخلنا سوا ناخد دش مع بعض وخرجنا وقعدنا في الصاله مع بعض
انا :ماما
ماما :نعم يا حبيبي
انا :عاوز اعرف انتي اي حكايتك مع كوثر من الاول بالتفصيل
او مع النيك اساسا
ماما :هتفرق يعني
انا :بالنسبالي هتفرق كتير جدا
ماما بتاخد نفسها وبتقول
ماما :هحكيلك كل حاجه انا خلاص علاقتنا مع بعض مينفعش نخبي علي بعض حاجه
انا اشطا احكي يا موزة (وضربتها ضربه خفيقه علي بزازها)
ماما رجعت بضهرها علي الكنبه وبدءت تحكي
فلاش باك بعد موت ابويا بسنه
ماما قاعد مع كوثر ..
كوثر : مش كفياكي بقي حزن يا ام احمد
ماما : اعمل اي يعني يا كوثر
كوثر الحزن ف القلب يا حببتي ونتي لسه صغيرة
ماما اه يا كوثر صغيرة واترملت بدري
كوثر معلش يا حببتي
ماما خير بقي
كوثر يلا بقي شدي حيلك وانا اجبلك عريس
ماما ههههه عريس اي بس يا منيله اللي يرضا بواحده معاها عيلين زيي
كوثر يخربيتك يا مريم دنتي مليون واحد يتمناكي
ماما يتمناني علي اي ياختي بلا نيله
كوثر يتمناكي علي ده ( وشاورت علي جسم ماما )
ماما سرحت شويه فنفسها
كوثر : نتي رحتي فين يا وليه
ماما :هاهه معاكي
كوثر :معايا فين بس دنتي رحتي دنيا تانيه انا بقالي ساعه بكلمك
ماما : تفتكري في حد ممكن يرضي يتجوزني وازاي هقنع اولادي بكدا دي صعبه
كوثر : من ناحيه هنلاقي اللي يتجوزك فهما كتير اما ولادك هنلاقيلها حل متخافيش
وهنا كوثر سابت امي ف نارها وتفكيرها انها لسه مرغوبة ونزلت شقتها
بعد اسبوع امي نزلت لكوثر
ماما بتخبط علي كوثر
كوثر :ايوة جايه اهوو هو انا هطير
ماما : ازيك يا كوثر
كوثر :مريم عامله اي وحشاني كتير
ماما :لو وحشاكي كنتي سالتي يا واطيه
دخلت ماما شقه كوثر اللي تقريبا كانت لابسه العبايه علي اللحم ومفيش اي حاجه تحتها وامي لاحظت كدا
ماما :جرا اي يا واطيه مسالتيش من اخر مره كنت عندك فيها
كوثر :معلش بقي غصب عني انتي عارفه الكوافير وشغلو
ماما : معلش يحببتي **** معاكي
كوثر :تسلمي يحببتي
ماما :انا عوزاكي في موضوع
كوثر :عنيا يقلبي
ماما :انا فكرت ف موضوع الجواز ده ولقيت اني صعب اعيش لوحدي فعلا
كوثر : عين العقل يا حببتي والعرسان كتير
ماما :فين يختي دول
كوثر :اي رئيك انا هقترح عليكي حاجه كدا
ماما:قولي يختي اشجيني
كوثر : انتي بتتريقي يا وليه
ماما : هههههه لالا بس قولي
كوثر :انتي طبعا خايفه علي اولادك ومحتاجه برضو انك تتجوزي
ماما :بالظبط
كوثر :خلاص لقيتها انا اعرف ناس كتير ممكن يتجوزو عرفي ويطلقو بعد شهر اسبوع وهكذا
ماما : قصدك اني اتجوز عرفي
كوثر : فكري في الموضوع الاول كويس انتي محتاجه راجل ف حياتك وبرضو مش عاوزة تخسري اولادك
ماما : ايوة بس ازاي يا كوثر اللي بتقوليه ده
كوثر : يستي ده احسن حل عشان تحافظي علي حياه ولادك
ماما : سيبني افكر
كوثر :خدي وقتك
ماما خرجت من عند كوثر ودماغها مش مبطله تفكير في كلامها لحد ما فعلا بقت مش مستحمله الوحده ومحتاجه راجل ف حياتها وبعد شهر تفكير قررت انها توافق علي كلام كوثر وفعلا راحتلها البيت
كوثر : حبييبتي اتفضلي
ماما :يزيد فضلك يا روحي
كوثر : تشربي اي شاي ولا حاجه تاني
ماما: لا قهوة عشان الموضوع اللي جيالك في عاوز تركيز وصحصحه
كوثر : عنيا يا قمر
ودخلت كوثر وعملت القهوة وخرجت لماما
كوثر :اتفضلي يا قلبي
ماما :تسلم ايدك يروحي
كوثر : ها خير
ماما : انا فكرت فكلامك وموافقه
كوثر : قاطتعها لولولولولولوي مبروك يعروسه
ماما :اهدي يخربيتك هتفضحيني
كوثر : مالك بس كلو محلول
ماما : ازاي بس هتجوز فين ومين
كوثر : قلتلك كلو محلول العريس موجود والمكان انا مستعده اخليكم تتقابلو هنا ف شقتي عشان تتبسطي يا ستي
ماما : طب مين العريس
كوثر بما انها كوافير وشرموطه كبيرة وتعرف رجاله كتير
كوثر :انا اعرف واحد اسمو جمال عندو 45 سنه وبيدور علي عروسه زي ظروفك كدا عشان اولادو ومراتو برضو هكلمو دلوقت وافاتحو ف الموضوع
وفعلا موثر مسكت تليفونها ودخلت اوضتها وبعد نص ساعه خرجت لماما وقالتلها
كوثر :مبروك يعروسة كلو تمام والاسبوع الجاي هنتقابل هنا انا وانتي وهو وهياجر اتنين شهود يشهدو علي عقد الجواز بتاعكم وانتي حاولي تفضي نفسك بقي كام يوم عشان تقضيهم هنا معا عريسك
ماما : كام يوم ازاى والاولاد هقلهم اي وهسيبهم مع مين
كوثر : قوليلهم اي حاجه رايحه تزوري اختك ف المنصورة عشان تعبانه مثلا وانا هبقي اخلي بالي منهم وكل يوم هطلعلهم واجهزلهم اكل متقلقيش عشان تتبسطي يا عروسه (وضحكه ضحكه شرمطه )
ماما :ماشي يارب تعدي مستورة بقي
كوثر متقلقيش يا وليه قلتلك
فات اسبوع ومريم ظبطت كل حاجه وقالت لعيالها انها هتروح تقعد كام يوم عند خالتهم سمر في المنصورة عشان تعبانه ووصت كوثر عليهم هتخلي بالها منهم
وف اليوم المنتظر لبست مريم عبايه سودة ديقه علي الوسط واخدت كام عبايه علي كام قميص نوم وحطتهم ف شنطه وودعت ولادها ونزلت شويه الشارع وولادها واقفين ف البلكونه ولما دخلو طلعت هي شقه كوثر ولقيت اتنين شهود وكوثر وجمال اوصفلكم جمال هو راجل عادي فاتح محل ملابس سنو 45 سنه جسمو عادي عندو كرش صغير بس مش باين عليه السن قووي
اول مدخلت سلمت عليهم وقعدت جمب كوثر
كوثر : اهلا اهلا بعروستنا القمر
ماما : (ردت بكسوف )اهلا
جمال : اهلا بعروستنا اهلا
بعد ساعه كلام وتعارف والحجات دي كتبو العقد والشهود مضوو ومشيو وفضلت كوثر ومريم وجمال
كوثر : مبروك يا عرايس
جمال : **** يبارك فيكي يا كوكي
ماما : **** يبارك فيكي يا حببتي
كوثر طب اسيبكم انا وهنزل ابات عند واحده صحبتي وبكره بالليل هاجي ابص عليكم بصه وامشي تاني متقلقوش (هيهيهيهيهي)
نزلت كوثر وبدء الحوار بين جمال وماما
جمال : مبروك يا مريم
ماما : **** يبارك فيك يا استاذ جمال
جمال : استاذ اي بس في واحده تقول لجوزها يا استاذ
ماما : معلش اسفه
جمال :ولا يهمك يا قمر
جمال : اي مش هتقومي تاخدي دش ولا اي
ماما : طب هقوم انا اخد دش مش هتاخر
جمال : خدي وقتك يا قمر
دخلت ماما تاخد دش وجمال قاعد ف الصاله وطلع حبايه من جيبو وشربها بشويه ميه ولف كام سيجاره حشيش وبدء يشرب والوقت ده ماما كانت خارجه من الحمام ولابسه رووووب طويل مغطي كل جسمها وشعرها مفرود علي ضهرها وحاطه ميكب خفيف مخلي شكلها سيكسي اوووؤ
جمال :اوبااا اي الجمال دة يا عروسه
ماما : ....
جمال : و**** حاسس اني دي اول جوازه ليا واني لسه ولد ولود هههه
ماما : ميرسي ده من زوقك يا جمال
جمال قرب من ماما وقعدها جمبو علي الانتريه وخد نفس من السيجاره ونفخ الدخان ف وش ماما
ماما: (بتكح ) اي ده يجمال اي الريحه دي
جمال : دي الريحه اللي هتبسطنا يقلبي خدي اشربي
ماما : لالالا مش بشرب الحجات دي
جمال: جربي بس
ماما خدت نفس والتاني وفضلت تكح وجمال اداها نفس تاني ماما بدءت دماغها تتقتل وجمال وقف ماما وقرب منها وبدء يحسس علي جسمها وماما ساكته
وراح مقرب من شفايفها واخدها ف بوسه من الشفايف وبعدها قلعها الروب
جمال : اوووووبا اي ده كلوووووووو
ماما كانت لابسه تحت الروب قميص نوم احمر شفاف مخرم من كل حته وتحت منوو لابسه اندر وبرا لونهم احمر برضو جمال اول ما شافها مقدرش يمسك نفسوو
وراح نازل علي بزازها يرضع فيهم زي العيل الصغير وهنا ماما بدءت توحوح وتطلع منها اهات خفيفه جمال حس ان ماما بدءت تسخن وراح نازل بايدو علي كسها اللي كان غرقان من عسل كسها وخد شويه من عسلها علي صباعو وحط صباعو علي بوق ماما اللي فضلت تلحس وتمص في صباعو
جمال : ان محظوظ قوووي بيكي يا مريم
يخربيت جمال جسمك الفاجر ده
جمال شال ماما ودخل بيها الاوضه ونيمها علي السرير ورفع القميص لفوق لحد بطنها وجاب الكلوت علي جمب وفضل يلحس ف كسها وهنا ظهرت
ماما : حححححححححح براحه
جمال : هو احنا لسه عملنا حاجه
ماما : اوووف مش قادره
جمال : قرب من شفايف ماما وخدها بوسه وصباعو بيلعب ف كسها اللي ولع من كتر اللحس
وخد وضع 69 وهي فضلت ترضع وتمص زبو وهو بيلعب فكسها لحد منزلت عسلها وقام وعدل نفسو وحط زبوو علي باب كسها وفضل يفرش في
ماما : ااااه مش قادره
جمال :يعني عاوزة اي
ماما : دخلو
جمال : ادخل اي
ماما : دخل زبك ف كسي
وهنا جمال بدء يدخل زبو ويخرجوو براحه
ماما : اي اي اي مش قاااااادرة
جمال حس بهيجان ماما وبدء يسرع النيك
ماما : اااه بيوجع يجمال براحه
وجمال ولا هنا وشغال فشخ ف كسمي اللي جابت للمره التانيه علي زب جمال
ماما :(وهي بتترعش ) احححححححح
جمال بعد وصله نيك نص ساعه ف كسمي
جمال : هنزل يشرموطه
ماما : نزل علي بزاز الشرموطه هاتهم علي بزازي
جمال خرج زبو من كسمي وبدء يضرب كسها شوبه
وراح منزلهم علي بزازها ونام جمبها وهو حاضنها وقلها اتبسطي
ماما :(وهي بتنهج ) اوووي اووي
جمال : طب قومي ناخد شور عشان نكمل
وشال ماما علي ايديه ودخلو الحمام وفضل يدعك فجسمها ويمشي ايديه علي طيزها وبدء يدخل صباعو في طيزها براحه وماما حست بوجع
ماما : اي اي يا جمال بتعمل اي
جمال : اصبري بس يقلبي هريحك
ماما : احححح طب براحه شوية
جمال بدء يدهن صباعو صابون ويدخلو ف طيز ماما لحد مطيزها اتعودت علي صباعو وبعد كدا دخل صباعين وبعدين تلاته لحد مقرب راس زبو من خرم طيزها وبدء يدخلو واحده واحده لحد مدخلت راسوو
ماما : اححححح بيحرق قووي
جمال : معلش يقلبي في الاول بس وبعد كدا هتتمتعي قوي
وبدء جمال يزود ويدخل نص زبو لحد مدخل زبو كلو في طيزها وماما هنا تحس انها ارتاحت وبدء جمال يدخل ويخرج ف طيزها اللي بقت شايله كل زبوو
جمال : ها اي رئيك
ماما : جميل قوووي يا حبيبي
جمال :يعني مبسوطه
ماما : جدا جدا
جمال :طب خدي ف طيزك يا متناكه
ماما : احححح جامدا جامد
جمال : انتي اي
ماما : انا متناكه
جمال : واي كمان
ماما : وشرموطه افشخ شرموطتك
جمال : خدي يكسمك دنا هفشخك وسرع جمال النيك
وف الوقت ده جمال نزل شلال لبن ف طيز امي واللحظه نفسها امي نزلت عسل كسها
وخدو شاور وخرجو اتعشو ونامو ملط زي ما هما مصحيوش الا علي كوثر اللي كانت واقفه علي باب الاوضه وبتخبط
ماما : اصحا يجمال كوثر شكلها جت وبتخبط انا هقوم اللبس
قام جمال بسرعه ولبس ترينج علي اللحم وماما كمان لبست بيجامه علي اللحم وفتح جمال لكوثر
كوثر : اي ده كلوو نوم انا بقالي ساعه بخبط
دخل جمال الحمام وراخت كوثر ناحيه ماما
ماما : معلش يا كوثر
كوثر : مش مهم المهم طمنيني
ماما : اطمنك علي اي
كوثر : احيه يا وليه اتبسطي امبارح ولا اي
ماما :( بكسوف ) قووووي
كوثر : مبروك يا حببتي
ماما : عقبالك يختي
كوثر : ومين قلك اني مش متجوزه
ماما : بجد
كوثر : اه اتجوزت يمكن 6 مرات واطلقت
ماما : 6 يخربيتك كتير
كوثر : اتنيلي هو في احسن من الزب وكل شويه تجربي واحد يا موكوسه
وهنا خرج جمال من الحمام وسلم علي كوثر اللي سلمت ومشيت علي طول
كوثر : استاذن انا بقي واسيبكم يا حبايبي
ماما : ما لسه بدري
كوثر: لا عشان تتبسطو يومين
ماما وجمال : ماشي يا كوثر
وخرجت كوثر وجمال هجم علي ماما
ماما : اهدا يجمال في اي
جمال : مش قادر وحشتيني قوووي
ماما : هو انا لحقت اوحشك يا راجل
جمال : نتي وحشاني ونتي في حضني اصلا
ماما : يا كداب
جمال : مقدرش اكدب عليكي
وشد بنطلون ماما قلعولها ورفعها علي السفره ونزل لحس ف كسها
ماما : يخربيتك يا راجل براحه
جمال : كسك يجنن يا لبوة
ماما : حححححححح طيب قطعو بقي اللي مولعني ده
جمال : دنا هقطع كسمك يا متناكه
وفضل يعض زنبور ماما اللي صوتها بقا جايب اخر الشقه قام جمال شايلها وقالها تعالي الاوضه هتفضحينا يا متناكه
جمال نزل ماما علي السرير وبدون اي مقدمات حط زبو علي كسها وبدء يدخلوو ويخرجو
ماما : اي اي بيوجع يجمال
جمال : يعني اخرجووو
ماما : لالا اوعي تخرجووو
جمال :طب خدي يالبوة اهووو
ماما : هات يقلب اللبوة
واستمر الوضع تلت ساعه لحد منزل جمال وماما كمان نزلت وقامو خدو دش
فات اسبوع على جوازهم وكان جمال كل يوم ينيك ماما مرتين تلاته لحد ما جمال قال انا لازم ارجع لبيتي مش هينفع اتاخر اكتر من كدا وقطعو الورقتين وظي كانت اول مره لما تتناك بعد موت بابا وبقت ماما كل لما تحتاج ترتاح تكلم كوثر وتجبلها راجل يتجوزها يومين تلاته ويقطعو الورقتين لحد ما جه يوم وحصل اللي ماما مكنتش تتمناه ..
وهنا يخلص الجزء الثالث استنوني ف الجزء الرابع عشان هنا هتظهر حجات كتير وشخصيات اكتر والمتعه هتزيد اتمني الدعم


الجزء الرابع

وقفنا ف الجزء اللي فات عند الفلاش باك لما ماما كانت بتحكيلي هي بدءت ازاي
وهنا حصل اللي ماما مكنتش تتمناه
ماما : كوثر انا تعبانه علي اخري شوفيلي راجل اتجوزو يومين كسي مولع
كوثر : معلش يا مريم مفيش قدامي حد صدقيني
ماما : احا ولا حد من اللي اتجوزتهم قبل كدا
كوثر : لا للاسف لو في انا مش هخبي عليكي
ماما : انا هايجه يا كوثر اي الحل
كوثر : بصي انا عندي ضيف جاي عندي بالليل
هشوفو لو يجيب واحد معاه ليكي اي رئيك
ماما من كتر الهيجان وبقالها فتره ما دقتش طعم الزب وافقت بدون تفكير
ماما : موافقه موافقه
كوثر :اشطا ثواني هعمل تليفون
واكلمت ف التليفون 5 دقايق ورجعت لماما وقالتلها
كوثر : دكري هيجيب صاحبو معاه وهيجو الساعه 8
ماما وهي فرحانه : اخيرا
كوثر يلا روحي ظبطي نفسك فوق عشان مش باقي غير ساعتين
طلعت ماما ظبطت نفسها ولابست عبايه ونزلت لكوثر وفضلو يرغو شويه لحد ما جات الساعه 8 وربع وباب شقه كوثر خبط
كوثر فتحت الباب ودخل راجلين واحد اسمو حسن وده كان جاي لكوثر والتاني اسمو عز وده اللي جاي لماما سلمو ودخلو الصالون سلمو علي ماما وبدءو تعارف ورغو شويه
عز : احا يكوثر دي جامده اوي
كوثر : مش قلتلك هتعجبك
عز : انا مكنتش فاكرها كدا
ماما : امال فاكرني ازاي يعنيا
عز : مقصدش يا ست الستات
حسن : بقلك يا عز متاخد كوثر وتسيبلي البطل دي هههه
كوثر :وحيات امك
حسن : بهزر يا قلبي وانا اقدر استغنا
وقام عز شغل اغنيه وقامت ماما وكوثر وبدءو يرقصو ويهزو ويروحو ناحيه الرجاله
عز مستحملش وقام حاضن ماما قدام حسن وكوثر فضل يبوس فيها ويقفش ف بزازها وكوثر وحسن قعدو يتفرجو ويضحكو علي هيجان عز وماما اللى كانت مولعه علي الاخر وبتحضن وتبوس ف عز
عز : يلا بقي
ماما : يلا يا روحي
ودخلو الاوضه وسابو حسن وكوثر بره ف معركه وبدءت امي وعز معركه تاني في الاوضه
عز : يخربيت جسمك فاجر اووي يا مره
ماما : جسمي بس
عز :كلك علي بعضك فاجرة يا شرموطه
ماما : اخنا هنقضيها كلاك ولا اي
قام عز وهجم علي ماما ونزل علي كسها يلحس في
ماما : اححححح الحس جامد اوي
عز :دنا هفشخك كسك ده يا متناكه هقطعو
ماما : قطعو يا قلب المتناكه
عز بدء يلحس وماما بدءت تزومم ووصوتها بقي عالي قوي ومره واحده اترعشت ونزلت عسلها علي وش حسن اللي سابها تهدا وبعد دقيقه بالظبط ماما هديت ونطت علي حسن تلحس عسله من وشو زي الكلب اللي بيلحس ف عضمايه وبعد مخلصت نزلت علي زبوو وفضلت تمص فيه وتلعب فبضانو
ماما :احااا كل ده زب يخربيتك
عز : يعني عحبك يا لبوة
ماما :الا عجبني يروحي
وقرب عز زبو من كس ماما وبدء يفرش ف كسها شوية وبعدين ماما هاجت علي الاخر
عز : انا نفسي انيكك من طيزك الكبيرة دي يا لبوة
ماما : انا كلي ملكك يا دكري
عز نيم ماما ف وضع الدوجي وبل زبو من ريقوو وبدء يدخل زبو ف طيزها واحده واحده وايدو بتلعب ف كسها وماما سخنت وبدءت تطلع اهات عاليه جدا وعز بدء يسرع في النيك واستمرو كدا ربع ساعه
وفجاءه دخلت كوثر وحسن وهما ملط ووقفو علي الباب
كوثر :يخربيتكم انتو لسه مخلصتوش
عز : احاا وهو اللبن ده يتشبع منووو
ماما : احيه يا كوثر ده خلص علياا اممممم
وعز سرع نيك وراح ناطر كل لبنو ف طيزها وامي جابت عسلها وعز مخرجش زبو من طيزها الا لما صفا كل اللبن جواها وطيزها بقت تنقط لبن قامو خدو دش ورجعو كلهم اكلو جمبري وسمك كانو طالبينو ديلفري وبدءو حفله نيك تاني وحسن قال لعز انو عاوز يجرب امي عز رفض وقلو لا المره الجايه جربها براحتك لكن المره دي سيبني اتمتع بيها وبدءو جوله نيك تاني وخلصو والرجاله مشيت مبسوطه وقبل ما يمشو حسن وعز خدو رقم امي ...
وامي وكوثر اتفشخو واتبسطو جدا ودخلو الحمام خدو دش وخرجو قعدو ف الصاله
ماما : احيه يا كوثر ده ورم كسي
كوثر : يعني اتبسطي يا لبوة
ماما : اوووي اوووي اوووي بصراحه
كوثر : خلاص الموضوع ده يفضل سر بينا
ماما : يعني انا هفضح نفسي يا شرموطه
وخرجت ماما من عند كوثر
نرجع من الفلاش بااااك
انا : احااا يا ماما انا نزلت من غير ما المس زبي
ماما : يبقي اتبسطت يروح امك
انا : اه
ماما : انا كدا حكتلك كل حاجه ازاي حصلت
انا : يعني دي كل حاجه يا ماما
ماما : لا دي كانت البدايه بصراحه يا حبيبي
لكن في رجاله تاني انا نمت معاهم وواحده واحده ومع الوقت هتعرف كل حاجه ف وقتها يحبيبي
انا : ماشي يا ماما
وهنا سلوي خرجت من الاوضه وتقريبا مكانتش تعرف اني ف البيت لانها هرجت لابسه قميص نوم قصير جدا يعتبر طيزها باينه منو وشفاف جدا ومكشوف
انا شفتها وبلمت ف جسمها اللي كان قشطه بمعني الكلمه وزبي بدء يقف من تاني وهي شافتني جريت علي الاوضه وماما لاحظت نظرتي لسلوي وبصت علي زبي لقيتو واقف
ماما : احمد
انا :...
ماما :يا زفت
انا : هاهه نعم يا ماما
ماما : نعم اي بس انا بقالي ساعه بنده عليك ونت ولا هنا
انا : لا معاكي
ماما عدت الموضوع ومتكلمتش بس عرفت اني هايج علي سلوي ..
واتفقنا انا وماما اننا مش هنخبي علي بعض اي حاجه وانها هتقولي كل حاجه هتعملها وناويه تعملها قولتلها ماشي وسيبتها دخلت خدت دش وخرجت لاقيتها بتلبس وبقلها رايحه فين يا ماما
ماما : رايحه لطنطك كوثر ( غمزت من تحت لتحت ) لان سلوي كانت واقفه
انا : ماشي يا حببتي
ماما نزلت لكوثر وانا عارف ومتاكد انها نازله تتناك بس مشغلتش تفكيري لاني كنت مشغول بالتفكير ف سلوي وجسمها وازاي اوصلها وانيكها والوقت ده سلوي دخلت الحمام تاخد دش فانا جريت علي المطبخ اللي كان في شباك صغير كدا بيبص علي الحمام وبدءت اتفرج علي سلوي وهي بتقلع هدومها حته حته ولما بقت ملط ظهرلي كسها ويا عيني علي الجمال اللي شفتوو كسها صغير ولون وردي وشفايفو حاجه كريز كدا وصدرها اللي قد البرتقانه بس فاجر سخنت وزبي وقف وبدءت اتفرج عليها وهي بتدعك جسمها واتا بلعب ف بتاعي وبدون قصد وانا واقف علي الكرسي رجلي خبطت وعملت صوت وهنا سلوي لفت وبصت لفوق وشافتني وانا ف ثانيه كنت جريت علي اوضتي وقفلت علي نفسي وهي خرجت من الحمام ودخلت اوضتها
ف نفس الوقت ماما ف شقه كوثر
ماما : هو اتاخر كدا ليه
كوثر :متهدي يا مولعه زمانو جاي
ماما : يبت مش عاوزة اتاخر علي الولاد
كوثر : اصبري وزمانو جاي يختي
ماما كانت لابسه روب ابيض شفاف مربعات مخرمه وتحت منو اندر وسنتين لونهم بمبي بس
وكوثر كانت لابسه قميص نوم مش مغطي اي حاجه اصلا لونو بنفسجي وتحتو اندر اسود وكلوت احمر
ماما : يوووه
وبدءت تلعب ف كسها بايدها ورجعت بدماغها لورا وراخت ف دنيا تانيه كوثر بصت عليها لقيتها مولعه كدا قربت من شفايفها وخدتها ف بوسه طويله وكوثر شالت ايد امي وحط ايدها هي وبدءت تلعب ف كسمي جامد لحد ما الباب خبط والاتنين فاقو من اللي هما في وقامت كوثر تفتح الباب واللي كان علي الباب
كوثر : جايه اهوو (وبتبص من العين السحريه للباب)
كان علي الباب عم سعيد
اوصفلكم عم سعيد
عم سعيد ده راجل صعيدي بس عايش ف منطقتنا وفاتح محل خضار كبير اول شارعنا عندو بتاع 49 سنه او 48 بس فحل بمعني الكلمه جسمو ضخم وعندو كرش متوسط كدا ومستفحل
كوثر : اتفضل اتفضل يا معلم سعيد
ودخل سعيد سلم علي كوثر وسلم علي امي
عم سعيد : ازيك يا ام احمد
ماما : بخير يا معلم انت عامل اي
عم سعيد : بخير يا ست الكل
كوثر : تشرب اي يا معلم
عم سعيد : اي حاجه من ايديك يا قمر
ودخلت كوثر المطبخ وبدء تعمل القهوة لعم سعيد
وماما وعم سعيد ف الصاله بيتكلمو
عم سعيد : بس انا مكنتش اعرف ان انتي ليكي ف السكه دي يا ست ام احمد
ماما : انا مليش ف سكك يا معلم سعيد ولا حاجه ووشها قلب وعم سعيد لاحظ كدا وحس انو عك الدنيا وحب يصلح اللي نيلو
عم سعيد : مقصدش يا ست الكل اللي انتي فهمتيه ده
ماما : خلاص يمعلم حصل خير
وقرب عم سعيد من ماما وقعدها جمبها متزعليش حقك عليا يا ست الكل وباس دماغها وحط ايدو علي كتفها وامي ابتدت تفك وتروق وطلع عم سعيد من جيب الجلابيه سجارتين حشيش ملفوفيش وولع واحده ونفخ الدخان ف وش امي امي طبعا متعودة عليه
وخد نفسين وادا امي السيجاره اللي شربت ولا اجدعها حشاشه
عم سعيد :طب وربنا معلمه
ماما بتشد من السجاره نفس وبتنفخ ف وش عم سعيد وبتديلو السيجاره خدها عم سعيد وخد نفس جامد قوي وقرب من شفايف ماما ونفخ الدخان ف بوقها وماما رجعتهولو تاني وبدءو بعدها بوسه كلها احساس ومص ولحس ف الشفايف كوثر دخلت عليهم وحطت القهوة علي الطرابيزة
كوثر : احااا انتوو بدءتو من غيري ولا اي
عم سعيد : داحنا بنسخن بس
قام عم سعيد بيشرب ف القهوة وكوثر هجمت علي ماما وبدءو يقفشو ف بعض ويبوسو بعض وسعيد قاعد بيتفرج وهو بيشرب سيجاره الحشيش والقهووة علي ماهو خلص كانو الاتنين جابو اخرهم وسخنوو علي الاخر قام قالع الجلابيه وقلع كل هدومو وظهر زبو اللي شبه بتوع افلام السكس السود حاجه كدا ضخمه وطويله واثناء ما الاتنين بيبوسو ف بعض قام عم سعيد وحط زبو وسطهم وهما اول ما شافوة هجمو علي زبوو وبضانو مص ولحس وامي مسكت زب عم سعيد وبقت بتلعبو بلع والاتنين يبدلو علي زبو وبضانو
لحد محس انو هيجيب قام سحب زبو ونيم امي علي ضهرها وكوثر طلعت بكسها علي وش امي اللي بقت تلحسوو وعم سعيد بقي يفرش ف كسمي وبدء يدخلوو واحده واحده لحد مدخل نصوو امي اتشنجت قام عم سعيد عرف انها جابت وخرج زبوو لحد ما امي هديت وراح مدخل زبو تاني وفضل ينيك براحه
ماما : حححححح برااااحه هتفشخ كسي
عم سعيد : راحه اي يا لبوة انا عمري ما نكت كس زي كسك ده
ماما : ولا انا عمري ما دوقت زب زي الفاجر ده ارزع جامد بقي
وبقي عم سعيد يرزع زبو ف كسمي جامد اللي كانت بتاكل ف كس كوثر عم سعيد حس انو هيجيب ف سحب زبو من كسمي وجاب كوثر ف وضع الدوجي وماما نايمه تحتها وبقي يدخل زبو شويه فكسمي وطيزها وشويه فكس كوثر وطيزها واستمر كدا يجي 10 دقايق لحد محس انو هيجيب
عم سعيد : انا هجيب يا شراميط اجيب فين
كوثر : فكسي فكسي بسرعه ححححح
ونطر عم سعيد كميه لبن رهيبه غرقت كس كوثر واللي نزل منها علي امي غرقها هي كمان وقام سعيد وخد كوثر علي جمب وحط ايدو ف جيب الجلابيه وطلع فلوس اداها لكوثر ولبس ومشي وامي كانت لسه مرميه علي الارض واللبن مغرق جسمها كوثر دخلت خدت دش وخرجت قالت لامي قومي خدي دش قامت امي خدت دش وخرجت كووثر طلعت الفلوس
كوثر : خدي يا ام احمد
ماما : اي دول
كوثر : دول 250 جنيه حقك ف النيكه دي
ماما : بس انا مش محتاجه فلوس يا كوثر
كوثر : اتعلمي يا هبله مينفعش تعملي الحاجه دي من غير فلوس والا هتبقي رخيصه وهتتفضحي
ماما : يعني اتناك واتكيف واخد فلوس هيهيهيهي
كوثر : انتي بس خليكي معايا وهتشوفي اللي عمرك ما شوفيته
وسابتها ماما بعد مخدت الفلوس وطلعت
انا : حمدلله علي السلامه
ماما :**** يسلمك يقلبي
انا : اتاخرتي كدا ليه
ماما : هي اختك هنا
انا : ايوة
ماما : طب اصبري وهبقي احكيلك بعدين
دخلت ماما تنام وانا قررت اخش لسلوي وخبط علي الباب
سلوي : مين
انا : انا احمد يا سلوي
سلوي : ادخل
دخلت ولقيت سلوي نايمه علي السرير ولابسه بيجامه علي رسمه سبونج بوب علي صدرها نص كوم وبنطلون برمودة هي شافتني وسابت التليفون وبصلتي
سلوي : خير
انا : متزعليش حقك عليا
سلوي : مزعلش من اي بالظبط من انك اخويا وبتبص علي اختك وهي بتستحمي ف الحمام
انا هنا عيني دمعت شوية وهي كمان بدءت تدمع قربت منها بعد ما مسحت عيوني وحطيت ايدي علي كتفها وطبطت عليها وقلتلها متزعليش حقك عليا وبوست دماغها حسيت جسمها سخن قووي يمكن جسمها سخن من جسمي لما لمس جسمها حسيتها هديت شوية قربت اكتر وبوستها من خدها مخلاص بقي يا زفته بقالي ساعه براضي فيكي
حسيت سلوي مش معايا اصلا واللي عرفتو بعد كدا ان زبي كان واقف علي اخروو تحت البنطلون وهي شافتو وكانت بتبص عليه وانا زبي عمال يحك ف فخادها
قربت منها وبوستها بوسه خفيفه من شفايفها لقيتها مستسلمه خااالص
قلت بقي دي فرصتي وخدت شفايفها فبوسه طويلة جدا وحطيت ايدي علي كسها من فوق البرمودا لقيتها غرقااانه بمعني الكلمه عرفت انا هاجت علي الاخر فضلت ابوس واللعب ف كسها بايد لحد مدخلت ايدي من تحت الكلوت بعد منزلت البرمودا لحد تحت ركبها ونزلت بشفايفي الحس كسها اللي كان ليه طعم وريحه خلوني اهيج وفضلت كدا 3 دقايق الحس ف كسها واللعب بايدي علي بزازها لحد منزلت كميه عسل علي وشي غرقتني وهي هنا فاقت
انا قلت الحق نفسي
انا : ينفع كدا تغرقي وشي اخرج ازاي انا بقي
سلوي : احيه ايه اللي احنا عملناه ده
انا : هو ده وقت عملنا اي ونيلنا اي وشي غرق يا جزمه
حسيت سلوي هديت شويه بعد ما لبستها هدومها
انا قربت منا وقلتلها متزعليش مني ولا من نفسك يا سلوي انا عارف انك بنت وبتحسي وعاوزة حجات من دي وانا ف الاول والاخر اخوكي يعني ده هيفضل سر بينا متهافيش يعني وانا بقول انا احسن من الغريب لانك ممكن تضعفي مع حد بره فانا بقول تبقي ما بينا احسن ولا انتي اي رئيك يا حببتي
سلوي خدت نفس عميق وحسيتها ارتاحت بعد كلامي قريت منها بوستها من دماغها وقلتلها روحي خدي دش يا قلبي ابتسمت ابتسامه خفيفه وحاولت تداريها معرفتش خرجت وسبتها روحت خدت شور ونزلت القهوة واتصلت ب كريم وعلي وجولي قعدنا شوية شربنا شاي وكولا ولعبنا شوية ضومنه وهزرنا وضحكنا
كريم : جرا اي يا عم احمد بطلنا نشوفك اليومين دول خالص
انا : اهوو موجود يا كريم
كريم : موجود فين ولا شقطلك واحده وبتقعد ف البيت تنيكها فيها في التليفون
انا وانا بضحك
انا : لا يا خول بس زهق مش اكتر
كريم : انا اتعرفت علي بنت انما اي ملبن ساكنه اول شارعنا وكل يوم بقابلها بالتوكتوك وبقفش فيها لحد ما هريتها
انا وعلي ف نفس واحد يبن المحظوظه
فضلنا نرغي شوية ف النيك وشوية ف حياتنا وشوية ف الشغل لخد ما ببص ف الساعه لقيتها 7 بالليل وكل واحد روح بيتهم وانا روحت ودخلت ندهت علي ماما لقيتها ف الحمام بتستحمي وقالتلي ان سلوي ف الدرس لسه نازله من 10 دقايق فرحت ولقيت نفسي بقلع كل هدومي وبدخل علي ماما الحمام اللي كان شكل جسمها تحت الدش والمايه نازله عليه يهيج الحجر دهلت عليها وقربت منها وحضنتها من ضهرها براحه
ماما : يخربيتك خضتني
انا : معلش اصلي تعبان قوووي
ماما: لا بلاش النهرده لاحسن انا مش قادره اقف علي رجليا اصلا
انا : ليه يعني هو كان جامد ولا اي
ماما : مين ده يا واد
انا : اللي قابلتيه عند كوثر النهارده
ماما : ده كان جامد قوووي يا واد فشخلي كسي
انا : هو مين بقي المحظوظ اللي فشخ الكس ده (وحطيت ايدي علي كسها )
ماما : المعلم سعيد بتاع محل الفاكهه اللي اول الشارع
انا هجت قووي لما عرفت الشخص وقولتلها طب وعمل معاكي اي ... ماما فهمت اني بحب اشوفها بتتناك واسمع وكدا
ماما : ده فشخ كس امك يا احمد خلي كسي مولع
انا : ححححح ( سبت ماما وقعدت علي قعده الحمام وفضلت اللعب ف زبي )
كملي يا ماما كملي
ماما لقيتني هايج ف قعدت علي البانيو وحطت ايدها علي كسها
ماما : بص عمل اي ف كس ممتك حببيتك فشخوو
دخل زبوو كلو للاخر
خلاني كنت هموت
انا قربت من كسها وبقيت الحسو وانا بلعب ف زبي وهي بتحكيلي عم سعيد عمل فيها اي لحد مهي نزلت عسلها وانا نزلت لبني وخدنا دش مع بعض وخرجنا من الحماموقعدنا في الصاله
ماما : انت بتهيج لما تعرف ان الرجاله بتنكني
انا سكت ومردتش وبصيت في الارض ماما فهمت اني مكسوف وقريت مني وقالتلي متتكسفش يا حبيبي دي ميولك وانا فهماك كويس وبعدين احنا اتفقنا علي الصراحه ارتحت من كلامها وقولتلها ايوة
قالتلي وانا هحاول علي قد مقدر اني احكيلك كل اللي بيحصل عشان اريحك يا قلبي
انا : (بسرعه وبدون مقدمات ) لاااا انا عاوز اشوفك حقيقي مش بس تحكيلي
ماما : طب ودي هعملهالك ازاي يروح امك
انا : معرفش بقي
ماما : طب اصبر ومش تستعجل وانا هحاول اظبطها
انا فرحت بكلام ماما وقولتلها انا هخش انام شوية ويدوب وقفت راح الباب مخبط ...
وهنا ينتهي الجزء الرابع من قصتنا استنوني ف الاجزاء الجايه يجماعه انا مش لاقي دعم فهوقف نشر شوية لحد ما الدعم يرجع عن ازنكم


الجزء الخامس

مقدمه بسيطه جدا
يا جماعه لو حد شايف ان القصه محتاجه تعديل محتاج اي حاجه يتفضل يقول وانا هحاول علي قد مقدر اخلي الاجزاء اطول شويه بس سامحوني ده بسبب ظروف الشغل
(ملحوظه يا جماعه ) احدث القصه بطيئه شوية لعدة اسباب منها القصه دي اكتر من سلسله يعني ممكن 5 سلاسل او اكتر لسه محددتش ياتري هخلصها بدري وابدء غيرها ولا اطول في دي.شويه ف سمحوني 🙏
....
وقفنا ف الجزء اللي فات انا انا وماما اتفقنا انها هتحاول تخليني اشوفها بتتناك بس اصبر شويه وانا انبسط جدا وكنت داخل اوضتي لكن الباب خبط...
لفيت نفسي ورجعت فتحت الباب وكانت سلوي راجعه من الدرس سلمت عليا وانا دخلت الاوضه انام شوية وسبت ماما وسلوي ف الصاله
بعد شويه لقيت ماما دخلت اوضتها تنام وانا مكنش جايلي نوم فضلت اللعب ف التليفون وبقلب ف الواتساب بتاعي لقيت سلوي اختي اونلاين
انا دخلت كلمتها
انا : اي يقمر صاحيه لي لحد دلوقتي
سلوي : مش جايلي نوم وانت
انا : انا كمان مش جايلي نوم انا هجيلك نرغي شويه
ورحت لسلوي خبط علي الباب ودخلت لقيتها لابسه بنطلون فيزون اسود ديق جدا لدرجه ان لون الكلوت كان باين ولابسه تيشرت نص كوم ابيض ومرسوم علي التيرشرت من عند صدرها قطتين ومش لابس برا قربت منها وقعدت جمبها علي السرير وفضلنا نرغي شويه ف اي هري واى كلام واطمنت علي دراستها وحياتها وهزرنا شوية وكانت كل لما تتحرك صدرها كان بيتنطط لانها مش لابسه برا انا هجت من منظرها قووي بصراحه
انا : بس نتي حلوة قوي النهارده
سلوي : (بكسوف ) بس بقي
انا : لا بجد انتي ولا اكنك عروسه يا بت
سلوي : اتلم يا حيوان عروسه فعينك
قربت منها وقولتلها عطلاق قمر يا بت تتجوزيني هي اتكسفت وبصت ف الارض مسكتها بحنيه من خدها ورفعت دماغها ليا واول معينها جات في عنيا قربت من شفايفها وفضلت ابوس والحس فيهم وامص لسانها واشفطو جوا بوقي وهي دابت وساحت علي الاخر وفضلنا نبوس ف بعض بس يجي عشر دقايق لحد منا اخدت خطوه تاني وحطيت ايدي علي كسها من فوق الفيزون وهنا طلعت منهااا اااه مكتومه بس فاجرة
فضلت احرك صباعي علي كسها برقه وانا ببوس فيها وهي ابتدت تخرج منها اهات كتير بس كانت ماسكه نفسها شوية قمت قلعت البنطلون اللي كنت لابسو ومش لابس حاجه تحتو وظهر زبي ف وشها هي وشها اتخطف واتخضت من شكل زبي قربتو من شفايفها وفضلت امشيه واحده واحده عليهم لحد ما زبي اتبل من ريقها
انا : مصي شويه بقي يا قلبي
سلوي : ازاي مش بعرف
انا : اعتبري نفسك بتمصي مصاصه
سلوي ابتدت تدخلو ف بوقها شوية بشويه وطبعا مكانتش عارفه تمص وكل شويه يخرج من بوقها بس انا ابتديت افهمها وهي فهمت بسرعه وابتدت تمص زبي حلوو سبتها تمص زبي وحطيت ايدي علي زنبور كسها وبقيت اللعب في عشان اهيجها اكتر وايدي التانيه بتشدها من شعرها ناحيه زبي قلبتعا وعملنا وضع 69 هي بقت تمص زبي وانا بقيت بلحس كسها وايدي بتلعب وتساعد لحد منزلت عسلها عدلت نفسي وسبتها هديت وقربت من ودانها بهدوء وقلتلها
انا : ارتحتي
سلوي : (بصوت ضعيف ) اه
انا : انا كمان نفسي ارتاح
وقلبتها ف وضع الدوجي وقولتلتها انتي معندكيش اي كريم هنا وشاورتي علي التسريحه لقيت كريم جبت منو حته وحطيتها علي زبي وحته علي صباعي دهنت بيها خرم طيزها وبتديت احرك صباعي دواير ع خرمها من بره وهي حست وابتدت تتجاوب معايا وبهدوء دخلت عقله من صباعي هنا حسيت جسمها اترفع لفوق من الوجع
سلوي : اااه بيوجع
انا : معلش يقلبي ف الاول بس بعد كدا هتتعودي ويعجبك
وفضلت ادخل واخرج ف عقله صباعي لحد مصباعي كلو دخل جووه خرمها سبتو شويه من غير ما احركو لحد متتعود عليه وبعد كدا بقيت ادخلو واخرجو لحد ما بقت متعوده عليه رحت جايب حتته كريم تاني ودخلت صباعين حسيتها بتتوجع قمت حطيت ايدي التانيه علي كسها وبقيت اللعب ف زنبورها هديت شوية وانا ف الوقت ده دخلت صباع تالت ف طيزها وهي بقت متعودة عليهم وقمت جايب حتت كريم ودهنت بيهت زبي وبعد معافره يجي 5 دقايق قدرت ادخل نص زبي ف طيزها
وابتديت انيكها وهي اهاتها عليت وبقت مستمتعه اكتر ما هي بتتوجع
لحد مزبي كلوو بقي ف طيزها وابتديت معاها وصله نيك جباره ف احلي طيز نيكتها وهنيكها ف حياتي
انا : ها اي رئيك
سلوي : حلوووو قوووي كمل كمل
انا : بحبك يا لبوه
سلوي سمعت كلمه لبوة وهاجت قوي وانا حسيت بكدا وعرفت ان الشتيمه بتهيجها
انا : طيزك حلوووة قوي يا شرموطهه
سلووي : اححح عجبتك يعني
انا : دي تجنن ي كسمك يا متناكه
سلوي : حححححح انا متناكه اممممم
وفضلت تزوم وتشخر وتشتم ف نفسها لحد منطرت كل لبني جوا طيزها وسبت زبي يصفي كل لبنو جواها وبعد كدا عدلت نفسي ونمت جمبها وقربت من رقبتها وخطفت منها بوسه صغير
انا : اتبسطي يا سلوي
سلوي : قوي قوي يا احمد **** يخليك ليا
انا :ويخليكي يا احلي لبوة ف الدنيا (وقرصتها من حلمه بزها قرصه خفيفه )
سلوي ابتسمت ونامت فحضني ونمنا خمس دقايق وخرجت من عندها بعد ما وعدتها اني هنيكها ف كل وقت تكون ماما مش موجودة او نايمه واي فرصه هتيجي مش هسيبها غير لما انيك طيزها
خرجت خدت دش وخرجت دخلت اوضتي انام وسمعت صوت المايه ف الحمام ف عرف ان سلوي بتاخد دش وبتغسل لبني من عليها روحت ف النوم مصحتش الا الصبح الساعه 7 وسلوي بتصحيني عشان افطر بصيت ف عنيها وانا لسه بفتح عنيا
انا : اي الصباح اللي زي القمر ده
وشديتها عليا وقعت جمبي علي السرير وبوستها لقيتها بتزوقني وتقوم
سلوي :يخربيتك ماما بره هتفضحنا
انا : مش قادر يمتناكه
سلوي : اتلم شويه هتودينا ف داهيه
خرجت سلوي وانا خرجت بعدها وقعدنا انا وهي وماما نفطر فطرنا وسلوي لبست وراحت المدرسه وفضلنا انا وماما نتكلم شويه ونرغي وقالتلي انها هتخش تنام شويه عشان وراها مشوار بالليل انا تلقائيا لقيت نفسي ببتسم ابتسامه عريضه قوووي
مش عارف وقتها كان بسبب اني ماما هتروح عند كزثر تتناك ولا عشان هقدر انيك سلوي براحتي بالليل
مفقتش الا وماما بتهزني من كتفي جامد وبتقولي
ماما : ايي رحت فين
انا : معاكي ياهوو يقمر
ماما : معايا فين دنتا سافرت بره الكوكب ده كلوو عشان قلتلك معايا مشوار بالليا
امال لو عرفت ان المشوار ده عند كوثر وكمان في راجلين جاين ينيكونا واحد ليا وواحد لطنطك كوثر
تليقائيا
ابتسمت تاني هي فهمت وقامت وانا دخلت نمت شويه صحيت الساعه 2 كانت سلوي جات وصحتني انا وماما وكانت مجهزه الغدا اتغدينا وسلوي دخلت تذاكر شويه وانا مسكت تليفوني شويه وماما ف اوضتها بتضظبط نفسها عشان سهره الليل ماما خبطت عليا عشان اخرجلها وخرجت لقيتعا قاعده هي وسلوي ف الصاله وكانت الساعه 3 ونص قعدت معاهم نص ساعه وسبتهم ونزلت فضلت اتمشي شويه وانا سرحان وقفت وقعدت علي قهوة ومش عارف انا رجليا جابتني هنا ازاي دي مسافه وانا سرحت ف التفكير
انا : هو انا ايه اللي بعملو فحياتي ده
نفسي : يبني عملت اي متشيلش نفسك هم
انا : بس كدا غلط
نفسي : اعتبر نفسك معملتش حاجه مع امك وسلوي ولا ولا عرفت حاجه عن حياه امك كنت هتبقي مبسوط
انا : لا بس ع الاقل كنت هبقي مرتاح شويه
نفسي: ونت كدا مش مرتاح .. دنتا بتنيك وبتقفش وبتعرص وبتتمتع وحياتك حلوةة فكك بقي وعيش يومين حلوين كلهم دلع ومتعه
فقت من سرحاني علي القهوجي وهو بيقولي تشرب اي طلبت شاي وانا بشرب ف الشاي طلعت تليفوني وبقلب ف حالات الواتس لقيت سلوي منزله صوره ليها مع بنت زي القمر فورتيكه بمعني الكلمه وبتهنيها بعيد ميلادها وكان اسمها هند كملت تقليب ف الواتس والفيس وخلصت الشاي وتليفوني رن وماما كانت بتتصل
ماما : اي يحبيبي انتا فين
انا : انا علي القهوة ياماما
ماما : طب انا ساعه وهخرج اروح لطنطك كوثر
انا : رايحه تتناكي يا ماما وبضحك ههههه
ماما : اه يحبيبي سلوي اهي
فهمت انا سلوي قاعده جمب ماما وقفلنا وروخت فضلت اتمشي لحد ما وصلت البيت دخلت لقيت ماما بتفتح الباب وهتخرج قمت مديها بعبوص ف كسها وقلتلها عشان تتعودي وضحكت وقالتلي انا نازله يحبيبي نزلت هي وانا ناديت علي سلوي اللي كانت ف اوضتها ودخلتلها وابتسمت وهي فهمت انا ببتسم ليه وكانت قاعده علي التسريحه بتحط كحل وميكب خفيف
انا : اي يعروسه بتتمكيجي لمين
سلوي :ليك يقلبي ما هي ماما خرجت راحت لطنط كوثر وقالت انها ممكن تتاخر
انا : عارف يقلبي دنا هفشخك النهرده
سلوي ضحكت ضحكه كلها عهر وشرمطه وبعد مخلصت مكياج قعدت علي السرير وانا قعدت جمبها نفس الوقت بس في شقه كوثر
ماما : انا النهرده هجرب حسن وخدي انتي عز
كوثر : اه يا لبوة عاوزة كل يوم زب مختلف عشان يكيفك وبعدين هما قالو كدا حسن ليكي وعز ليا يا متناكه
وف اللحظه دي وصل عز وحسن ودخلو سلمو وماما كانت قلعت العبايه السودة اللي لابسها علي قميص نوم قصير لونو موف وتحت منو اندر وبرا لونهم احمر
وكوثر كانت لابسه برا وكلوت بس وقعدو حسن وعز ولفو سجاير وشربو وقامت ماما وكوثر يرقصو ويشربو حشيش وبعد وصله رقص نص ساعه حسن شال امي ودخل اوضه وعز دخل بكوثر اوضه تاني ..
نرجع لشقتنا
انا كنت قاعد جمب سلوي وريتها صورتها هي وهند صاحبتها وقولتلها هند دي جامدة قوي حستها غيرانه شوية قولتلها بس انتي اجمد طبعا ابتسمت وقربت منها وفضلت اللعب ف كسها اللي كان غرقان عسل اصلا وهي ابتدت تلعب ف زبي فنفس الوقت من فوق البنطلون سخنا احنا الاتنين وتهنا ف بوسه طويله ونيمتها ف وضع الدوجي وحطيت زبي علي باب طيزها وابتديت ادخلووو واحده واحده
سلوي : اححح حلو قووي .. دخل كمان دخلو للاخر اوووووف
انا ابتديت ادخل فطيزها اجمد واسرع جامد وبقيت اللعب في كسها اسرع لحد متشنجت وجابت كل عسلها قلبتها علي ضهرها وبقيت الحس عسل كسها لحد منضفتو كلو ونا بلحس هاجت قمت نيمتها علي جمبها ورفعت رجلها اليمين شويه لفوق وابتديت ادخل ف طيزها تاني وهي ساحت ودخلت معايا ف المود وابتدت تتوجع وانا بنيكها وبلعب فكسها قلتلها
انا :عارفه انا متخيلك هند صحبتك ححح
سلوي : حححح اشمعنا يعني
انا :جسمها فاجر اووووي
سلوي :طب انا هند افشخني بقي يحبيبي
انا سمعت الكلمتين دول وجسمي زي ميكون ولع نار سخنت وبقيت بزق زبي جواها بكل عنف وبضرب طيزها جامد وهي هاجت اكتر وقالتلي
سلوي : انا كمان هتخيل ان انت حد من صحابك
انا : موافق يا هند يا لبوة
سلوي : وانا هتخيلك مين بقي
انا : ايه رئيك في كريم او علي صحابي
سلوي : اه كريم شكلو جامد ... افشخني يا كريم افشخ طيز اخت صاحبك
انا سمعت الكلمتين دووول وزبي نطر لبنو كلوو جواا طيزها لحد متعبت لبن وبقت تنقط لبن من طيزها سلوي لفت عليا وقالتلي احاا يا احمد اي كميه اللبن دي انت سمعت الكلمتين دول وحسيت زبك كبر جوا طيز
انا : بس اي رئيك اتبسطي صح
سلوي: اتبسط جدا جدا .. احنا كل مره نتخيل كريم بينيكني اي رئيك
انا : موافق جدا طبعا ولو عاوزة حقيقي يقلبي معنديش مانع المهم انتي تكوني مبسوطه
وخدتها ف حضنى ونمنا خمسه جمب بعض وقمنا ناخد دش واحنا تخت الدش عملنا واحد كمان وكانت بتنديلي باسم كريم وانا سخنت وبعدها خرجنا كلنا وقعدنا قدام التلفزيون شويه وهي دخلت تنام وبعد ساعه باب الشقه اتفتح وامي دخله مش قادره تقف علي رجليها جريت عليها سندتها
انا : مالك يا ماما شكلك تعبانه قوووي
ماما : اتفشخت يا واد احووو علي اللي اتعمل فيا
انا : طب احكيلي يماما (وحطيت ايدي علي زبي اللعب في وماما ابتدت تحكي)
فلاش باك في شقه كوثر بعد ما ماما وكوثر رقصو لحسن وعز وشربو سجارتين حشيش وحسن خد امي ودخل اوضه وعز خد كوثر ودخل اوضه
حسن كان عنيف عن عز رمي امي علي السرير وف ثواني كان ملط وهجم علي امي اللي كانت مش دريانه بالدنيا من كتر الحشيش وقطع القميص والاندر وفضل يبوس جسمها حته حته من رجليها لحد دماغها فوق وهي نايمه قام جايب زبو قدام بقها وزقو كلو مره واحده وفضل ينيك ماما من بوقها لحد بل زبو كلوو ونزل عند كسمي وحط راس زبو علي باب كسها وزقو كلو مره واحده وقتها ماما صرخت صرخه سمعت العماره كلها وكوثر وعز جم جري يشوفو في اي لقيو حسن منيم امي علي ضهرها ورافع رجليها علي كتفوو وبيفشخ ف كسها بمعني الكلمه وماما عماله تشخر وتقوولوو اوووي دخلووو لاخر ريح كسي التعبان ريح كسي شرموطتك وحسن بيسمع كلام امي وشغال رزع فيها لدرجه ان بسبب هيجان امي عز وموثر هاجو علي ماما وف ثواني عز قوم حسن من علي امي ونام تختها وحط زبو ف كسها وحسن طلع فوق منها وحط زبو ف طيزها وفضلو الاتنين يرزعو فيها وكوثر جريت ناحيه ماما اللي كانت ف حاله من المتعه غير طبيعيه وقعدت بكسها علي وش ماما اللي بدءت تلحس في كس كوثر وهي بتتفشخ من عز وحسن بمعني كلمه فشخ
واستمر الوضع ده نص ساعه مع تغير الاوضع بين حسن وعز وماما جبت عسلها 4 مرات وكوثر مرتين ومن شدت الهيجان حسن نزل لبنوو فكسمي وعز نزل اللبن ف طيزها لدرجع ان امي كانت بتنزل لبن من كسها وطيزها زي الخنفيه وقامو من عليها وخدو جمب يشربو سجاريتين وماما مرميه علي السرير زي المقتوله وكوثر جمبها بينهجو وماسكين ايدين بعض حسن وعز دخلو الحمام واحد ورا واحد استحموو ولبسوو هدومهم وهما خارجين نادو علي كوثر وادوها 1000 جنيه هما خرجو من هنا وكوثر راحت نحيه ماما وادتها 500 جنيه وقالتلها الرجاله مبسوطه منك قوي يا لبوة
ماما : دانا اللي مبسوطه قووي
كوثر : بس خليكي معايا وانا هخلي كسك ده يتبسط اكتر
وقامو الاتنين دخلو الحمام مع بعض ليفو بعض تخت الدش وخرجو شربو قهوة عشان يفوقو من الحشيش
وفضلو يتكلمو شويه
كوثر : بس انتي طلعتي فاجره قوووي يا مريم
ماما : بس اي رئيك هدو حيلي ولاد الوسخه
كوثر : بس متنكريش انك اتبسطي برضو
ماما : احلي انبساط ف الدنيا
انا هقوم امشي بقي لحسن هموت وانام وخرجت ماما من عند كوثر
نرجع من الفلاش باك
ماما ماسكه زبي وبتلعب فيه وهي بتحكيلي وقبل متقول اخر كلمه كان زبي ناطر كل لبنوو ومغرق ايديك
ماما : هايج قوي يا عرص وانت عارف ان امك بتتفشخ
انا : قوي يقلب العرص انا بحبك يا ماما
ماما : وانا بحبك يقلبي ماما
قربت منها وخدتها فحضني وبستها من خدها ودخلت غسلت ايديها ونامت زي المقتوله بعد النيكه وف الاوضه التانيه اختي برضو نايمه وانا قاعد ف الصاله بفكر مع نفسي ازاي اشوف ماما واختي بيتناكو دنا مجرد ما بتكلم بس بهيج وبولع امال لو شفتهم بجد كسم المتعه ومن كتر التفكير نمت مكاني علي الانتريه محستش بنفي غير وامي بتصحيني الساعه ١٠ الصبح وبتقولي قوم .. صحيت غسلت وشي ولقيت امي محضره الفطار فطرت معاها عادي وشربت الشاي وخدت منها 300 جنيه عشان مكنش معايا فلوس
ماما : خد يا حبيري 300 جنيه اهم من شقي كسي ده وبتضحك
انا :يسلم كسك يقلبي اللي بيصرف عليا
نزلت علي الكافيه اللي جمب البيت وطلبت قهوة وقعدت اشربها وطلعت سجاره ولعتها وانا بفكر ازاي هخلي كريم صاحبي ينيك اختي اصلي مش هروح اقولو تعالي نيكها
نفسي : اقلك انا
انا : قول يا ابو المفهوميه
نفسي : بص يا سيدي انت هتخلي سلوي تخش تكلمو علي الواتس واكنها يعني بتسال عليك وكدا واحده واحده يبقو صحاب واحده واحده يرتبطو واحده واحده يقابلها ويقعدو واحده واحده يقفش وهكذا يا سيدي وظبطها انت بقي
فكرة جهنميه حلووووة قووي انا هبتدي تنفيزها من النهرده
نفسي : استنا بس
انا : اي تاني بس
نفسي : قبل ما تكلمو علي الواتس خليها تحط صوره سكس ليها عشان الواد يهيج ويسخن ويجي بسرعه
حلو قوي قمت روخت البيت وكانت الساعه 2 الظهر لقيت ماما نايمه وسلوي قدام التلفزيون بتتفرج رحت قعدت جمبها وخطفت بوسه سريعه
انا : القمر عامل اي
سلوي : كويسه يقلب القمر
انا : لقيت فكره بنت متناكه رهيبه هتخلي كريم صاحبي ينيكك بس عاوزة صحصحه وتركيز
سلوي : هو انت كنت بتتكلم جد ف الموضوع ده انا كنت فاكره انو وقت هيجان وخلاص
انا : يعني نتي مش عاوزة
سلوي : ( بضحكه كلها شرمطه ) لا طبعا عاوزة
اشطا يبقي تسمعي كلامي وتنفزي بالحرف الواحد وبلاش تستعجلي كل حاجه هتيجي ف وقتها وهينيكك يا لبوة ف الاخر متقلقيش بس اهم حاجه تنفزي كلامي
وافقت سلوي وكان باين عليها الخوف ف حطيت ايدي علي كسها وهاجت وهتا بدءت اقلها ازاي نخلي كريم ينيكها وافقت بعد محكيت وقلتلها تبقي تبلغني بكل جديد بعد مهيجتها سبتها وقومت
سلوي : رايح فين انا هجت
انا : هسيبك هايجه كدا لحد مكريم ينيكك ويهدي هيجانك وبعبصتها ف كسها وسبتها ومشيت علي اوضتي نمت مصحتش الا تاني يوم
صحيت بس ملقتش حد ف الشقه امي وسلوي راحو فين يا تري ...
وهنا ينتهي الجزء الخامس من قصتنا انتظروني ف الاجزاء القادم وياريت الاقي دعم وتقدير في الردود



الجزء السادس

(ملوحظه مهمه ) انا مش صاحب القصه يا جماعه القصه لا تمسني بشئ لان في ناس بتشتم ف الردو
وقفنا ف الجزء اللي فات لما صحيت ملقتش حد خالص في البيت واستغربت جدا
اتصلت علي ماما ٣ مرات
مرضتش ارن علي سلوي قلت اكيد ف المدرسه
دماغي ابتدت تشتغل ياتري راحو فين الساعه ١٠ الصبح ياتري امي عند كوثر طب انزل اسال عليها ولا لا
طب لو نزلت وكان في رجاله شكلي قدام كوثر هيبقي اي ...
دماغي صدعت من كتر التفكير قمت عملت شاي ورجعت الصاله تليفوني بيرن
ماما : الو يا حبيبي معلش مسمعتش التليفون لما رنيت
انا : انتي فين يا ماما
ماما : انا مع طنطك فريده بنجيب شويه حجات اهو وادينا جاين ف الطريق ..
فريده دي اللي قلتلكم عليها قبل كدا انها صاحبه ماما وبقالها فتره مبتشوفهاش
انا : ماشي يا ماما
بعد ساعه رجعت ماما وكان معاها فريده
ودخلو وسلمو عليا وبعدين دخلو الاوضه وانا قاعد ي
بره سامع ضحكه عالي وكانهم اتنين شراميط قربت بودني جمب باب الاوضه بس مكنتش سامع قوي
بعد ريع ساعه خرجت فريده وسلمت عليا ومشيت
وانا جريت علي ماما ها احكيلي في اي بقي واي حكايه فريدة دي
ماما : متهدا بقي انا اصلا رجليا وجعاني من كتر المشي النهردة
انا : احكي عشان خاطري
ماما :ماشي يا سيدي هحكيلك
فريده دي كانت صحبتي قووي زمان لما كنا ف العماره القديمه وعرضت عليا موضوع النيك ده وانها هي كمان بتتناك وانا وقتها رفضت جامد وقاطعتها وبطلت اكلمها لكن من يعد وفاه بباك وحوار كوثر انا كلمتها واتصالحنا وعرفتها علي كوثر وعرفت كوثر عليها وبقينا صحاب وبنخطط لنيكه احنا التلاته
انا : حححححححح دي هتبقي نيكه فاجرة
ماما : قوووي بس لسه بنشوف عاوزين 3 رجاله فحوله عشان نعمل ليله جباره
انا :انزل الشارع اجبهملك واجي يا شرموطه
ماما قرصتني من خدي قلب الشرموطه عاوز تجيب رجاله يريحو ماما انا بحبك اوووي يا ميدوو
انا : طب والسهره دي امتي
ماما :لسه متحددتش
انا : اشطا يروحي ماما سابتني وراحت ف النوم وانا خرجت الصاله
وعدا شهر مفيش اي جديد ماما بتنزل تتناك عند كوثر وبترجع تحكيلي وانا بنيك سلوي كل يوم مره او كل تلات ايام واواقات بنيك ماما مره ف الاسبوع والباقي بيبقي بضرب عشره علي كلام امي لما تقولي الرجاله ناكتها ازاي وهكذا لحد مجه اليوم اللي كنت بتمناه سلوي دخلت عليا الاوضه والفرحه بتنط من عنيا
انا : خير شكلك فرحان قووووي
سلووي :جدا
انا : طب احكيلي مبسوطه ليه
سلوي ابتدت تحكي بص يا سيدي انا عملت كل اللي انت قولتلي عليه مع كريم صاحبك واتعلق بيا ودخلنا ف علاقه حب زي ما قلتلك قبل كدا
انا : ( قاطعتها) كل ده عارفو وعارف انو قفشلك ف التوكتوك اي الجديد بقي
سلوي بتتكلم الجديد انو عاوز يجي البيت هنا ف يوم ماما متكنش موجوده اكنو بيسال عليا وينيكني اي رئيك
انا : اشطاااااااا اوووووووووي
سلوي : انت فرحان كانك انت اللي هتتناك كدا لي ههههه
انا : لا يكسمك دنتي اللي هتتناكي يا لبوة
سلوي : وهتبقي احلي نيكه
اشطا ظبطي بقي في يوم امك تكون بره واتصلي بيه هاتيه وانا هبقي مستخبي ف الشقه وهكلمو اليوم ده هقولو اني مسافر اللعب ماتش ف بلد جمبنا بعيده تعالي معايا وطبعا انتي هتكوني قايلولو ف الوقت ده ان ماما مش موجود واحمد مسافر وهيتاخر وطبعا هو هيرفض يجي معايا
سلوي : اشطا
وقمت حاضن سلوي وابتديت اقفش فيها ونكتها نيكه سريعه وسبتها مرميه علي السريى وخرجت خدت دش وهي خرجت بعد مني خدت دش
وعدت الايام وماما قالتلي انا وسلوي انها بكره الساعه 10 الصبح هتروح لفريده صاحبتها تقعد معاها شويه وممكن تتاخر هناك عشان منقلقش عليها وف الوقت ده انا وسلوي ابتسمنا تلقائيا وفرحنا وبان ف عنينا الفرحه وقعدنا شويه هزرنا وضحكا واتعشينا ونمنا ونمت وانا بفكر ف بكرا الفكره نفسها هيجتني وسلوي دخلت كلمت كريم اللي فرح هو كمان واتفقو هيجيلها الساعه ١١ وانا كلمت كريم قلتلو معايا ماتش بكره وطبعا رفض يجي معايا ونمت صحيت الساعه ٩ وسلوي عملت نفسها تعبانه عشان مترحش المدرسه وماما خرجت وفضلت انا وسلوي وظبطنا كل حاجه وهي خدت دش وحلقت كل شعر جسمها كانها عروسه ولبست هوت شورت وتيشرت كت انا اللي اختارتهما طبعا وحطت ميكب خفيف واستخبيت ف اوضتي وكريم الساعه ١١ بالظبط كان بيخبط علي الباب وسلوي جريت فتحت وكريم اول ما شافها بلم ف جسمها
كريم : احاااا اي الجمال ده
سلوي : ميرسي يقلبي
دخل كريم وقفل الباب وسلوي قعدتو ف الصاله
سلوي : تشرب اي بقي
كريم : هو انا جاي اشرب يروحي
انا اجي عشان نتي وحشاني جاي عشان اخدك ف حضني واقلك قد اي بحبك جاي اقلك اني بعشقك وشدها من ايدها قعدت علي رجلو طبعا انا سامع بس مش شايف حاجه لسه مستنيهم يدخلو الاوضه
وراحو هما الاتنين ف بوسه طويله رومنسيه مع شوية تقفيش ف بزازها من فوق الهدوم بقي كريم صاحبي بيمص شفايف اختي وبيمص لسانها وهي كذالك وفضلو كدا ١٠ دقايق وبعدين كريم قومها عشان يقلعها قالتلو تعال نخش جوة احسن وشدتو من ايدو وهو ماشي وراها وعمال يبعبص ف طيزها اول مدخلو الاوضه مريم اتعمدت تسيب الباب موارب عشان اخد فرصتي اول مدخلو الاوضه جريت واستخبيت وبقيت كاش الاوضه كلها واول مكريم دخل زق سلوي علي السرير وهجم عليها يبوس فيها وايدو التانيه بتقلعها الهوت شورت اللي هي لابسه ونزل بايدو يلعب ف كسها اللي كان غرقان عسل وفضل كدا يجي ٥ دقايق وبعدين خرج زبو اللي كان اكبر من زبي واتخن وحطو ف بق سلوي اختي وبقيت سلوي تمص فيه بكل شهوة وجنون وهو اول ما حس انو هينزل قلبها علي بطنها وحط تحت منها مخده عشان طيزها تبقي عاليه شوية وبدء يمشي زبو ويفرش كسها
سلوي : لالالالالا يا كريم لا
كريم : متخافيش يقلبي واخد بالي
وبعد ما كريم فضل يفرش ف كس سلوي يجي ٥ دقايق كانت سلوي جابت ميتها واترعشت قام باسها من كسها
وبدء يحط زبو ف خرم طيزها من ورا اللي استقبل زب كريم بصعوبة وبدء يدخل ويخرج براحه وسلوي بظءت تهيج تاني وتصوت بصوت عالي
سلوي : حححح دخل اوووي
كريم : بدخل اهوو يالبوة
سلوي : دخل كمان يا قلب اللبوة افشخ لبوتك
افشخ اخت صاحبك يا كريم ريح طيزها المولعه دي
كريم : انا هفشخ اخت صاحبي وام صاحبي كمان لو حابه
وانا سمعت الكلام ده نطرت لبني ف ايدي وكريم جاب لبنو ف طيز سلوي وسلوي كانت جابت عسلها تاني مره واترمو جمب بعض علي السرير
سلوي : قوم يا كريم اللبس وامشي بسرعه لحسن ماما تطب علينا وتبقي فضيحه انا ممكن ادبح فيها
خرج كريم ولبس هدومو بسرعه وانا خرجت من اوضتي جري اول مسمعت صوت باب الشقه بيقفل وجريت علي اوضه سلوي ونزلت زي المجنون الحس فطيز سلوي اللي غرقانه من لبن كريم صاحبي اللي ممزوج بعسل كسها هي
سلوي : الحس لبن صاحبك من طيز اختك يا عرص
الحس لبن اللي فشخ اختك
بقيت اللحس وانا غير واعي لحد منضفت طيزها وكسها من اي لبن عليه زي متكون لسه واخده دش
طبعا اترميت علي الارض زي المقتول وهي سابتني وخرجت تاخدش دش خدت دش وخرجت وانا كمان دخلت بعدها خدت دش وخرجت وقعدنا انا وهي ف الصاله
سلوي : اتبسطت يا احمد
انا : قوي بصراحه كان احساس ممتت بجد
سلوي : وانا كمان اتمتعت قوي و كنت مبسوطه قوي وانا عارفه انك شايفني بتناك من صاحبك
انا : هنكررها كتير يقلبي
سلوي : اكيد يروحي انا بقيت مدمنه للزب
انا : شاوري بس يقلبي علي اي دكر يعجبك وانا هجيبو لحد عندك يروحي عشان يبسطك
سلوي : انتي احلي اخ ف الدنيا **** يخليك ليا
انا : ويخليكي يروحي
سلوي : انا هقوم انام لحسن نيكه كريم صاحبك دي هدت حيلي وكمان ورايا درس الساعه ٥
انا : روحي يقلبي
دخلت سلوي تنام وانا قعدت ف الصاله مبسوط جدا باللي حصل وكنت مستني ماما كمان تيجي تحكيلي اتفشخت ازاي ومن مين النهارده
رحت ف النوم صحيت علي صوت امي بتصحيني الساعه ٤ ونص وكانت لسه جايه من بره ودخلت صحت سلوي عشان معاد حصتها سلوي لبست وخرجت وفضلت انا وماما اللي دخلت خدت دش وخرجت عملت كوبايه قهوة وجت قعدت ف الصاله معايا
انا : حمدلله علي السلامه يا ماما
ماما : **** يسلمك يحبيبي
انا : اتبسطي يا ماما
ماما : اه يروحي عرفاك عاوز تعرف اللي حصل قرب تعالي هحكيلك يحبيبي
وقربت من ماما وبدءت تحكيلي اللي حصل
وقالت انا اول ما وصلت عند شقه فريده دخلت لقيت في ٣ رجاله وكانو شبه ضلفه الباب يواد يا احمد وكان في دخلت سلمت واتعرف عليهم وكان واحد اسمو محسن وواحد كمال وواحد اسمو خليل والظاهر كدا انهم صحاب بس كبيرهم او صاحب الكلمه كمال ده وسنهم ميعديش ال40 تقريبا ٣٩ في الحدود دي
دخلت قعدت انا وفريدة قصادهم علي الانتريه وهما التلاته جمب بعض قصادنا فضلنا نتكلم شوية واتعرفنا علي بعض لقيت فريد قامت وشغلت سماعه وقلعت الروب اللي كانت لابسه ولابسه تحتو ه
قميص اسود شفاف ومش لابسه حاجه تحتوو
وقامت فضلت ترقص وقام محسن وخليل وفضلو يرقصو معاها ويحسسو علي جسمها ويلعبو في وكمال قام قعد جمبي وقلي انتي مش بترقصي ليه يموزة قولتلو مخليه شويه الصحه اللي فيا للسرير وضحكه بشرمطه قام كمل وفضل يلحس ف جسم ماما حته حته ويبوسها يحسس علي كسها من فوق العبايه وف اللحظه دي كان محسن وخليل نيمو فريدة علي الارض ومحسن بيلحس حسها وخليها حاطط زبوو ف بوقها
وكمال قلع ماما العبايه وكانت لابسه تحتها بيبي دول بس من غير اندر وبرا وفضل يقفش بايدو ف كس ماما والايد التانيه بتلعب ف بزازها شوية البز اليمين وشويه البز الشمال وفضل علي كدا شوية وماما ايديها راحت علي زبوو من فوق البنطلون وماما لما مسكتوو اتخضت لانوو كان باين انوو ضخم قوووي وكبير اكبر من بتاع خليل ومحسن بكتير قام كمال ونزل بين رجلين ماما وهي قاعده وفضل يلحس ف كسها اللي كان غرقان وجابت علي وشو قام كمال وخلي ماما تلحس زبوو
وبتبص لقيت محسن وخليل شايلين فريدة وسطهم وواحد حاشر زبو ف كسها وواحد ف طيزها وبينططوها وسطهم سخنت اكتر وبقت تمص زب كمال بسرعه كمال حس انا ماما هاجت قام زقها وحط زبو علي باب كسها وبقي يخركو براحه من بره ويعد كدا دخل دماغو مره واحده ماما شهقت شهقه كان روحها بتتسحب منها وبدء كمال يدخل بتاعو واحده واحده لحد مكسها بلع زبوو كلوو وعنيها برقت وجسمها كلو اتمسمر كمال فهم وساب زبوو جوا شوية لحد ماما متتعود عليه وبعد دقيقتين بدء يحرك زبو تاني بسرعه اكبر وماما بدء تتوجع
ماما : حححح براحه همووووت
كمال : هو في راحه اكتر من كدا يا شرموطه خدي ف كسك
ماما : طب ارزع جامد بقي افشخ كس الشرموطه
وكمال كمل نيك ف ماما اللي كنت ف قمه الهيجان والمتعه وفجاءه محسن وخليل قعدو جمب ماما علي الكنبه وباقو يقفشو ف جسمها وكمال بينيكها
كمال : امشي يجدع انتا وهو سيبوني اتكيف وروحو للبوة التانيه
محسن : اللبوة التانيه اتهدت يا عم مش مستحمله واحنا لسه هايجين
خليل : باين اللبوة اللي معاك دي جامدة وهتستحملنا
وغيرو الوضع ونام كمال علي ضهرو علي الارض وخلي ماما تطلع فوق زبوو وخليل جه من وراها وفضل يدخل زبوو ف طيزها وحسن وقف قدام بوق ماما وحط زبوو ف بوقها وبقي ينيكهة ف بوقها والتلاته فاشخين ماما وماما ابتدت تصوووت من المتعه والهيجان والتلاته فاشيخين كسها وطيزها وماما جابت 5 مرات لحد ما مبقتش قادرة تتحرك وف اللحظه دي كمال ومحسن وخليل نطرو لبنهم ف كسها وطيزها وبقها لدرجه انها غرقت لبن واترمو جمبها وهما بينهجوو وماما نايمه علي الارض مش بتتحرك وعماله تبلع اللبن اللي ف بوقها وتحط ايديها علي كسها وطيزها وتغرقهم لبن وتحطهم ف بوقها وتمص صوابعها وفريده بتبص عليها ومستغربه من كميه الهيجان اللي ماما فيها وازاي استحملت كل ده والازبار دي بتفشخ فيها قامت الرجاله لبست هدومها وادو فريده ٢٠٠٠ جنيه وقالولها هنظبط يوم تاني ومشيو وقبل ما يمشوو كمال قرب من ماما وقلها كنتي جامده وادها ورقه فيها رقموو وباسها من شفايفها بوسه خفيفه وسابها ومشي وقامت فريده قعدت جمب ماما اللي عدلت نفسها وقعدت علي الكنبه ملط زي ما هي
فريده: يخربيتك يالبوة استحملتي كل ده ازاي
ماما : اححح من المتعه يالبوة كنت مبسوطه قوي
فريدة : انا قلت انتي هتموتي ف ايديهم
ماما : امووت اتوكسي
وقامت ماما خدت دش ولبست هدومها وعملت قهوة شربتها لحد ما فريده خرجت من الحمام وادت ماما الف جنيه وقالتلها دول نصيبك يا لبوة
ماما خرجت وسابتها ورجعت علي البيت
انا : احااا يا ماما دنتي كدا اتفشختي
ماما : بصراحه اه
انا : (حطيت ايدي علي كسها ) طيب مفيش شويه لبن من اللي هنا
ماما : لا مفيش يروح امك وسيبني عشان انا مش قادرة اقف علي رجليا وعاوزة انام قلتلها انا عاوز فلوس عشان خارج ادتني ٥٠٠ جنيه
وسابتني ودخلت تنام وانا نزلت قعدت علي القهوه واتصلت علي علي وكريم عشان ابان طبيعي يعني ومفيش حاجه وقعدنا علي القهوة فضلنا نتكلم شويه
وطلعت من جيبي علبه LM وولعتلهم واحنا بنشرب القهوة
كريم وعلي : اوباااا دي ارتاحت بقي
انا : بطلوو قر يولاد الوسخه بقي
وقعدنا نضحك ونهزر وكريم وعلي مشيو وفضلت انا علي القهوة شوية وفضلت اقلب ف تليفوني وشوفت صورة تانيه لسلوي اختي مع هند بس المره دي كانت هند لابسه لبس بيتي بيجامه بس كانت ديقه جدا انا شفتها وهجت قووي
وقمت من علي القهوة وروحت
وهنا ينتهي الجزء السادس انتظروني ف الاجزاء القادمه



الجزء السابع

وقفنا في الجزء اللي فات لما امي كنت عند فريدة واتفشخت من ٣ ازبار مره واحدة ورجعت حكتلي اللي حصل ...

رجعت بقي من القهوة روحت البيت وانا هيجان من صورة هند اللي شفتها وطبعا لقيت امي نايمه ..
دخلت اوضه سلوي لقيتها ماسكه التليفون وبتبص للتليفون وبتبسم قلت اكيد بتكلم كريم دخلت
انا : القمر مبتسم قوي كدا ليه
سلوي : ولا حاجه يقلبي
انا : يعني كريم مبعتلكيش صورة زبوو ولا حاجه هههه
سلوي : اتلم يا رخم
انا : طب زبي موحشكيش ولا نسيتي لما جربتي بتاع كريم
سلوي قربت مني وانا قاعد جمبها علي السرير ومسكت زبي من فوق الهدوم ... وانا اقدر انسا اول واحلي زب شفتوو فحياتي ونزلت البنطلون وفضلت تمص ف زبي لحد ما وقف وبقي زي الحديدة وانا شغال اللعب ف بززازها من فوق التيشرت وكانو بيتحركو بسهوله ف ايدي لانها مكانتش لابسه سنتيان ف اللحظه دي سلوي سابت زبي وهاجت قووي لقيتها وقفت مرة واحده وقلعت كل هدومها وبقت ملط قدامي
انا : اي دة اي دة في اي دنتي مولعه علي الاخر
سلوي : قوووي ومحتاجاك تريحني بقي
قمت هجمت عليها وهاتك يبوس ف شفايفها وتقريص فحلمات بزازها ولعب زنبور كشها فضلت علي كدا يجي ١٠ دقايق وانا مش راحم كسها ولا بزازها لح
مجابت عسلها ونزلت علي كسها اللحسو زي المجنون وباكل كسها لدرجه ان صوتها بقي عالي قوي خفت امي تصحي بسبب صوتها وحطيت ايدي علي بوقها وكملت لحس ونزلت علي خرم طيزها اللحس في لحد ما اتبل وحطيت زبي قدام بوقها مصتو شويه لحد ما اتبل هو كمان وقمت عدلتها وقعدتها ف وضع الدوجي وحطست زبي علي خرم طيزها
سلوي : احححح دخلووو بقي
انا : شويه اصبري ههه
سلوي : مش قادره دخلوو بدال ما اصوت والم الناس
انا: خدي اهو (ودخلت زبي مرة واحده )
صرخت سلوي من المتعه وفضلت انيك فيها وادخل زبي وارزع جامد ف طيزها
سلوي : ااااه حلوو قوي يعرص
انا : خدي يا متناكه
سلوي : انا متناكه ونتا بتعرص عليا يا خول
انا : خدي يبنت المتناكه ممم خدي
لحد منطرت لبني كلووو ف طيزها وهي حست بيه لسه هتنام علي جمبها ومسكتها قلتلها اصبري لحد ميصفي كل لبني جواكي وفضلنا زي محنا لحد ما زبي نام وخرج لوحدوو نمنا علي ضهرنا احنا الاتنين وبنبص لبعض واحنا مبتسمين بوستها من خدها وقمت خدت دش وخرجت لقيتها لابسه هدوم وهتخرج
انا : رايحه فين
سلوي : رايحه حصه
انا : طب خدي دش يا لبوة (وقرصتها ف كسها)
سلوي : لا هخرج كدا عشان تبقي ريحتي كلها شرمطه يمكن اجيب راجل ينكني ههههه
انا : شرموطه يقلب اخوكي ههه
وخرجت حصتها وانا دخلت نمت مفيش نص ساعه
ولقيت امي بتصحيني
ماما : احمد احمد انت يا زفت
انا : اي يا ماما في اي حد يصحي حد كدا
ماما : اصحي جوز خالتك حنان مات
انا : ايه بتقولي اي امتي ده
ماما : من ساعه وخالتك لسه مكلماني
انا : طب يلا بينا
ماما : يلا فين انت هتفضل هنا عشان اختك وامتحانتها اللي قربت انا هسيبلك فلوس هنا تقضيكم الكام يوم اللي هسيبكم فيهم وبزياده وتخلي بالك من اختك فاهم
(نسيت اقلكم فوق اننا اساسا من المنصورة بس بابا جابنا القاهره بسبب ظروف شغلو وكدا )
خرجت ماما بعد ما ادتني الفلوس وخدت شنطه هدومها ومشيت وانا صحيت جعان طبعا ملقتش اكل خالص ف البيت دخلت خدت دش عشان افوق وقلت اطلب اكل لحد ما سلوي تيجي وناكل مع بعض اتصلت بمطعم فراخ مشويه وجبت فرخه بالسلطات والطحينه وحجاتها وصلت سلوي وقلتلها اللي حصل
سلوي : يالهووي **** يرحمو
انا : نصيبو كدا انا طلبت اكل وزمانو جي خشي غيري يكون وصل ..
مخلصتش كلام وكان الباب بيخبط فتحت وكان بتاع الدليفري خدت الاكل وحاسبتو ومشي ودخلت المطبخ جبت معالق وصحون وجهزت السفره كانت سلوي خرجت ولابسه هوت شورت ديق قوووووووووووي وتيشرت كت لحد نص بطنها ومش لابسه حاجه تحتهم
انا : اووووبا اي ده يعروسه
سلوي : قلت ماما مش هنا فقلت ناخد راحتنا بقي
انا : دول هيبقو كام يوم عنب يقمر
سلوي قعدت وكلنا وقامت جابتلنا شاي وانا ولعت سجارة مع الشاي وسلوي قربت مني وبدءت تحسس علي زبي
انا : بقلك اي انا مش طالبه معايا انيكك
سلوي : احا يكسمك امال انا لابسه لمين
انا : اهدي بس يا لبوة هفهمك
سلوي : تفهمني اي انا عاوزة اتناك انجز
انا : طالبه معايا اشوفك بتتناكي
سلوي : عاوز تعرص تاني يخول
انا : ايوة اتصلي علي كريم وقوليلو ماما سافرت واحكيلو اللي حصل وقوليلو اني رحت اوصلها وهرجع وقدامك ساعه لوحدك ف البيت وخليه يجي ينيكك يا شرموطه
سلوي : جريت جابت التليفون وكلمت كريم اللي ربع ساعه كان وصل
وانا استخبيت ف اوضتي كالعادة
اول ما كريم وصل وشاف اختي بالهوت شورت والتيشرت اللي يا دوب مغطي بزازها متكلمش شالها ودخل الاوضه علي طول وطبعا مقفولوش الباب اصلا والسرير كان ضهرو للباب
سلوي : يخربيتك اهدا في اي
كريم : اهدي اي يخربيت جسمك اي ده

سلوي قلعت التيشرت وفضلت بالهوت شورت بس وكريم هجم علي بزازها وكان بياكلها اكل وايدو بتلعب فكسها اللي كان غرقااان وانا قربت من الباب وشفت منظرهم واهاات اختي االلي كانت عاليه وشرمطتها وهي بتتلوي تحت كريم هجت محستش بنفسي غير وانا بلعب ف زبي وكريم فضل يلعب فكسها لحد مجابت ميتها مرتين وانا جبت قصادها مرتين وبعد كدا
نيمها علي ضهرها وبدء يفرش كسها بزبو عشان يهيجها لحد مهاجت تاني
سلوي : انجز قبل ما حد يجي
كريم : كسم اي حد وكسم اخوكي كمان انا مولع يا لبوة
سلوي : عيب تشتم صاحبك
كريم : كسمك وكسم صاحبي اللي انا بنيك اختو يا شرموطه
وراح خلاها تاخد وضع الدوجي وحط زبو كلو فطيزها مره واحده اختي صرخت صرخه تقريبا العماره كلها سمعتها وفضل يرزع في خرم طيزها لحد مجاب لبنو ف طيزها وهي كمان جابت عسلها للمرة التالته وانا كمان جبت لبني وغرقت هدومي
وكريم بعد مخلص انا جريت علي اوضتي استخبيت عشان ميشوفنيش وهو نام علي ضهرو وهو بينهك ومش قادر ياخد نفسو وسلوي اختي جمبو رجليها مفتوحه مش قادرة تقفلها
سلوي : يخربيتك انت موتني
كريم : اهم حاجه انك اتبسطي يا روحي
سلوي :( اترمت ف حضن كريم) انا بحبك قوي يا كريم
كريم : وانا بعشقك يا قلب كريم
سلوي : طب يلا قوم بقي قبل ما حد يجي
كريم : بس انا مشبعتش منك يا روحي
سلوي : معلش يا قلبي الجيات كتير متبقاش طماع
كريم : ماشي يا لبوتي
سلوي : قلب لبوتك
وقام كريم لبس هدوم ومشي وانا اول ما هو خرج انا جريت علي سلوي اللي كانت زي ما هي علي السرير ونزلت عند كسها اللحسو والحش لبن كريم اللي كان مغرق الملايه بتاعت السرير
سلوي زقتني برجلها رجعت لورا
سلوي : اي اي براحه يا عرص
انا : اسف يروحي
وكملت لحس لحد منضفت كسها وطيزها ودخلنا الحمام سوا واحنا تحت الدش بيقنا نتحرش ببعض خدنا دش وخرجنا قعدنا ف الصاله شوية بنرغي ف اي كلام
سلوي : عاووة اقلك حاجه يا احمد
انا : قولي يا قلبي
سلوي : هو انت عاوز تشوفني بتناك من كريم بس ولا حد تاني
انا : عاوزة الصراحه !!؟
سلوي : اه احنا اتفقنا
انا : بالنسبالي اهم حاجه اشوفك بتتناكي مش مهم بقي كريم ولا غيرو .. اهم حاجه يكون شخص ثقه عشان يبقي سرنا في بير
سلوي : بحبك يا اجمل اخ ( وخدتني ف حضنها)
انا : اوباااا الحضن ده ورا حاجه اكيد عينك علي حد ولا اي يا جميل
سلوي : ابدا و**** بس مش عارفه مبسوطه ليه وانا معاك وبكلام
انا : وانا كمان بحبك واوعدك لو نفسك في حاجه هاهه اي حاجه هعملهالك (وغمزتلها )
وبعد كلام كتير نمنا مكانا واحنا حاضنين بعض مصحيناش الا الساعه ٩ بالليل لما ماما رنت عليا يممن ٤ رنات واحنا نايمين
انا : الو يا ماما
ماما : اي يا احمد بؤن عليك انتا واختك مش بتردو لي في اي
انا : مفيش يا ماما انا كنت نايم وسلوي ف اوضتها ونايمه
ماما : ماشي يا حبيبي انا كنت عاوزة اطمن عليكم بس
خلو بالكم من نفسكم ماشي
وقفلنا وسحبت ايدي من تحت دماغ سلوي براحه خاالص عشان متصحاش وقمت غسلت وشي ..
واتصلت بالسوبر ماركت جبت عشا خفيف جبنه ولانشون وفينو وعلبتين عصير ومخلل وشيبسي وجهزت السفره وحطيت كل حاجه في الاطباق وروحت صحيت سلوي اللي كانت بتخترف وتمتم باسم اول مره اسمعوو وكانت بتقول محمود
صحيتهت ودخلت غسلت وشها وقعدنا ع السفره وكانت قعدة رومنسيه جدا وكنت باكلها بايدي وهي بتاكلني بايديها خلصنا عشا ولمينا السفره سوا وسلوي قامت جابت كوبيتين للعصير وقعدنا نشرب العصير
انا : محمود مين ده بقي اللي كنتي بتحلمي بيه
سلوي : نهار اسود
انا : هو احنا فينا من كدا هنخبي عن بعض !!
سلوي : ابدا و**** بس مفيش حاجه مجرد واحد بحبو بس ف مدرسه التجاره اللي قصاد مدرستي
وهو ولا يعرفني اصلا هههه
انا : بتحبيه احاا ومش بتقوليلي ليه يا لبوة (ضربتعا ضربه خفيفه علي بزها اليمين )
سلوي : مجتش فرصه وبعدين موضوع مش مستاهل
انا : تعرفي اي حاجه تاني غير اسموو !!
سلوي : لا ولا اي حاجه
انا : عليا الطلاق من يا سلوي لاخليكي تكلميه وكمان ينيكك يقلبي
سلوي :بجد .. انت بتتكلم جد يا احمد
انا : ايوة بكره هاجي مع المدرسه الصبح وورهولي وسيبي الباقي عليا
نمنا وصخيت سلوي الصبح لقيتها مجهزالي فطار ولابسه لبس المدرسه وبتصحيني عشان نفطر
سلوي : يلا يا احمد بقي اصحي
انا :صاحي اهو
سلوي : طب يلا عشان منتاخرش
صحيت ودخلت الحمام خدت دش وفطرنا ونزلت مع سلوي قدام مدرستها وقفنا شويه وظهر محمود وشاورتلي عليه وطبعا عشان انا كنت ف تجاره ف اعرف ناس كتير قولتلها تخش مدرستها وانا رحت وبالصدفه شفت واحد صاحبي من سني بس بيسقط كتير ودماغو مش ف التعليم وسالتو علي محمود ده وقلي انوو واد مش كويس شماال ومش بيشتغل
وعرفت انه ف تالته تجاره وعندو ٢٠ سنه لانو ساقط سنه ومش من بلدنا هنا هو بيجي المدرسه دي لانو اترفد من مدرستو وحالتو الماديه مرتاحه
خليت صاحبي ده يجيبلي رقموو اخدت الرقم وروحت البيت
وانا مروح جبت اكل من محل كريبات واستنيت شويه وسلوي جت واكلنا وشربنا شاي
انا : سلوي ابعدي عن محمود ده
سلوي : ليه بس يا احمد
انا : واد شمال وبتاع مشاكل وانا خايف عليكي
سلوي : ممم ماشي يا احمد
خدتها فحضني وقلتلها **** يخليكي يقلبي انا قلتلك عشان خايف عليكي
سلوي : فاهمه و**** وبعدين ده كان اعجاب مش اكتر
انا : ماشي يا روحي
وشلتها ودخلت بيها الاوضه وحطيتها علي السرير بالرحه خالص وبهدوء وقربت من شفايفها واخدتها فبوسه رومنسيه طويلة وانا بحسس علي كسها من فوق الهدوم لقيتو غرقان عسل ومكانتش لابسه اندر تحت هدوم المدرسه طبعا من الهيجان محطتش ف بالي وفضلت احسس علي زنبورها وكسها لحد مجابت عسلها وقمت قلعتها كل لبس المدرسه وبقت ملط لانها مش لابسه حاجه تحت المريله
ونمت علي ضهري وقلتلها تمص فضلت سلوي تمص ف زبي اكتر من ١٠ دقايق وتلحس ف بضاني لحد محسيت اني هجيب خليتها تبعد وهي فهمت اني هجيب فعدلت نفسها وقعدت علي زبي ووشها ليا وفضلت تتنطط علي زبي وتطلع وتنزل لحد مقربت اجيب
انا : هجييييييب
سلوي بقت تطلع وتنزل اسرع بحد محست بلبني كلو ف طيزها وبعد كدا نامت جمبي وروحنا في النوم واحنا الاتنين ملط علي السرير صحينا بعد العصر بشويه صحيت لقيت سلوي بتلعب ف زبي وهي بتبص عليا
انا : اي يخربيتك مشبعتيش طب استني اصحي
سلوي : طيزي بتاكلني يعرص عاوزة زب
انا : زبي ولا زب كريم يا متناكه
سلوي : انتو الاتنين حححححح
انا : انتي حالتك صعبه قوووي علي كدا
وقمت عدلت نفسي وبقيت افرش فكسها ١٠ دقايق وقامت منزله علي زبي عسلها اللي اتغرق واتزحلق وكلن هيدخل كلوو ف كسها لولا منا لحقت نفسي
انا : يالهوووي كنا هنروح فداهيه
سلوي : خلي بالك
انا : حاضر
وقلبت سلوي فوضع الدوجي ولسه هحط زبي علي خرم طيزها لقيتو اتشفط لجوة بسبب ان زبي غرقان عسل كملت نيك فيها 5 دقايق كنت خلاص هجيب
انا : هجيب يا بنت المتناكه
سلوي : هاتهم ف بوقي يكسمك عاوزة اجرب طعموو
ونزلتهم في بوقها وسلوي فضلت تبلعهم ف الاول الطعم مكانش عاجبها بس اتعودت
انا : ها اي رئيك
سلوي :حلووو بس مذذ وبيلسع
دخلنا ناخد دش ونكتها نيكه تاني سريعه تحت الدش وخرجنا لبسنا هدومنا وانا قلتلها انا هخرج وهي قالت هتنام شوية خرجت علي القهوة اتصلت ب علي وكريم
وقلتلهم هستناكم هناك علي قال جي بس كريم قال انا عندي مشوار مش هقدر اجي .. استنيت علي لقيت تليفوني بيرن
ماما : اي يا حبيبي عامل اي
انا : تمام يا ماما ونتي وخالتي طمنيني
ماما : كويسين يقلبي
انا : ابقي عزيها بالنيابه عني وقوليلها مكنش ينفع يجي ويسيب اختو
ماما : قولتلها يا حبيبي
انا : ماشي يا ماما مع السلامه
وجه علي وقعدنا لعبنا ضمنه وشربنا شاي وفضلنا نرغي شويه ف اي هري وعلي عزمني علي البيت عندو نقعد شويه اعتزرت وقلتلو مره تاني انا هروح روحت ويدوب فتحت باب الشقه سمعت صوووت اهااات جاي من اوضه امي استغربت جدا وقلت يمكن كريم مرضاش يجي عشان يجي لسلوي مرضتش استعجل وقربت من باب اوضه ماما وببص من خرم الباب لقيت سلوي نايمه علي سرير ماما والتليفون علي ودنها وقاعده ملط بتلعب ف جسمها اتطمنت ان كريم مش هنا بس استغريت الكلام
سلوي : عاوز تنيكني علي سرير ماما
المجهول : اه هنيكك علي سرير امك يبنت المتناكه
سلوي : اححح وتنيك ماما معايا
المجهول : هنيكك انتي وامك علي سرير واحد وافشخ كسمكم يا شراميط
انا هجت قوووي من اللي بسمعوو ولقيت زبي مغرق البنطلون من غير ما المسو نفس الوقت سلوي كمان جابت وقفلت الفون وانا خبط عليها ودخلت هي شافتني حسيتها ارتبكت
انا : طب مكنتي جبتيه البيت يا متناكه بدل الفون
سلوي : هاه .. اه معلش كنت تعبانه
شكيت فيها انها مش بتكلم كريم وقلتلها
انا : كنتي بتكلمي مين بصراحه
سلوي ارتبكت وحسيتها خايفه قربت منها وقلتلها متخافيش يا حببتي
سلوي : بصراحه ده محمود
انا استغربت جدا محمود ازاي لحقت تكلموو وجابت رقمو منين سالتها قالت
سلوي : انا اخدت رقموو من تليفونك وكلمتو وهو كمان كان معجب بيا وبقالنا يومين بنتكلم
انا : وبعد يومين بس بتعملو سكس فون يا سلوي
سلوي : هو شكلو كان هايج وكلامو هيجني
انا : اه صحيح واي الكلام ده يا متناكه ههه
سلوي : بهيج اوووي لما يقولي امك متناكه وهنيكها
انا : يعني شرموطه وكمان معرصه هههه
سلوي : اسفه اني خبيت عليك متزعلش
انا : انا زعلان نص ونص بس خلاص متخبيش عني حاجه تاني
سلوي : حاضر
ودخلت خدت دش وانا اتصلت بماما كلمتها وقالت انها هتيجي بعد يومين وقلت لسلوي اللي حسيتها زعلت انها مش هتتناك تاني براحتها
بس انا طمنتنا وقولتلها اني هخليها ف اليومين دول تتناك نيك يكفيها شهر فرحت سبتها ودخلت نمت وانا علي السرير فكرت ازاي ابسطها واخليها تتناك كتير قبل ما ماما تيجي من كتر التفكير نمت محستش بنفسي ...
وهنا ينتهي الجزء السابع استنوني ف الجزء اللي جي عشان في مفاجاءت من العيار التقيل .


الجزء الثامن


وقفنا ف الجزء السابع لما نمت وانا بفكر ازاي ابسط سلوي اختي ف اليومين اللي فاضلين دول صحيت يمكن الساعه ٦ الصبح وكان سلوي ف اوضتها ونايمه ملط تقريبا كنت ف معركه ف التليفون مع محمود
رحت المطبخ حضرت فطار خفيف ودخلت صحيت سلوي اللي كانت مقتوله نوم ولا اللي دخلتها كانت امبارح صحيت بالعافيه راحت علي الحمام زي ما هي ملط غسلت وشها وخرجت قعدت علي السفره معايا وبرضو ملط
بصتلها وضحكت
سلوي : بتضحك علي اي يعرص
انا : انتي مش شايفه نفسك ههههههه
سلوي : اسكت يا احمد انا حاسه اني عروسه محمود ده بيفشخني بالكلام و****
انا : مبروك يا عروسه
سلوي : هقوم اللبس عشان اروح المدرسه
انا : مدرسه اي مفيش مدرسه يا قلبي النهرده
سلوي : ليه بقي
انا : النهرده هتقضي اليوم كلوو تتناكي وتاكلي وانا انضفك من اللبن وبس
سلوي : بجد
انا : اه بجد ينن عيني
سلوي : ازاي
انا : اتصلي علي محمود خليه يجيلك
سلوي : متهزرش
انا : هو ده في هزار .. قوليلو مفيش حد ف البيت وخليه يجي ..
سلوي سابت الاكل وقامت جري اتصلت علي محمود اللي فرح جدا وقلها انو الساعه ٧ ونص هيكون قدام العماره اللي وصفتهالو
اخدتها الحمام زي ما هي ملط وانا قلعت ملط وجبت من اوضتي مكنتين حلاقه ..
ودخلتها الحمام وقعدنا ملط وقعدتها علي قعده الحمام وحطيت شوية صابون خفيف علي كسها
سلوي : بتعمل اي
انا : النهرده دخلتك يقلبي ولازم انضفك واظبطك واروقك
سلوي حضنتني جامد وانا جبت المكنه وابتديت اشيل شعر كسها واحنا بندردش اللي كان اصلا خفيف
وبعد كدا حلقت تحت باطها ونزلتها تحت الدوش ودعكت جسمها كلووو كووويس اوووي وجبت الفوطه ونشفتها كانها عيله صغيرةة وبعد كدا اخدتها علي اوضتها قعدتها علي التسريحه وسبتهتا تحط ميكب خفيف وسكسي كدا ولما خلصت ندهت عليا رحت لقيتها خلصت قربت منهت وبستها من شفايقها بوسه خفيف وقعدت قدامها وفتحت رجليه شوية وجبت قزازة برفيوم من بتوعها ورشيت علي كسها شوية وخليت ريحت كسها تهيج وقمت فتحت الدولاب بتاعها واختارتلها طقم داخلي برا لونو اسود وكلوت اسود مرسوم عليه فراشه وقميص نوم موف قصير جدا يدوب مغطي فخادها وهو اساسا شفاف ووقفتها قدامي ولبستها كل حاجه بايدي وهي كانت مبسوطه قوي وكل ما اعمل حاجه تاخدي فحضنها وتبوسني وفضلت لحد ملبستها مسيكتها من ايديها ولفيتها
انا : واااو احلي عروسه دي ولا اي
سلوي : بجد حلوة يعني هعجب محمود
انا : انتي تعجبي الباشا يا باشا
فرحت وخدتني فحضنها وقلتلها متتاخريش وخليه يمشي بعد متخلصوو قالتلي ماشي يادوب ١٠ دقايق والباب خبط وقلتلها انا هستخبا ف اوضتي وبوستها من خدها وجريت علي الاوضه ..
سلوي فتحت الباب وكانت مستخبيه وراه
محمود : اوباااا اي ده اي ده
سلوي : ادخل ادخل بلاش فضايح
دخل محمود اللي فضل متنح ف جسم سلوي اختي بتاع دقيقتين لحد ما سلوي ضربتو ف كتفو ففاق وخدتو من ايدو ودخلو الاوضه
محمود : الاوضه علي طول انتي مستعجله ليه كدا
سلوي : قبل ما حد يجي
محمود : هي دي اوضتك
سلوي : اه
محمود : لا انا عايز انيكك ف اوضه امك
سلوي : طب يلا بينا يقلبي
وخدتو ودخلو اوضه ماما اول مقفلو الباب جريت ناحيه الباب وبقيت ابص من خرم الباب
لقيت محمود زق سلوي علي السرير وهجم عليها يلعب ف كسها وبزازها من فوق القميص ويلحس ف وشها وقام قطعلها القميص والاندر والبرا وخلاها ملط
لاحظت ان محمود ده عنيف جدا
بعد مقطع هدومها
محمود : هفشخ كسمك يا لبوة
سلوي : افشخ كسي انا الاول
محمود : كسك وبعدين كسمك يا شرموطه يا بنت الشرموطه
سلوي : اححححح ايوووة
ومحمود شغل يلعب ف كسها ويشتمها ويخليها تشتم ف نفسها ويضرب طيزها بايدو اللي علمت عليها من كتر الضرب وسلوي عماله تشخر وتشتم وتسب ف نفسها وامها
وانا واقف علي الباب عمال اللعب ف زبي لقيت محمود مره واحده راح ناحيه بوق سلوي وحط زبو فيه وبقي ينكها ف بوقها بسرعه لحد ما زبو اتبل وقام نايمها ف وضع الدوجي ونزل علي خرم طيزها يلحسوو بلسانو وهو بيلعي ف كسها ويشتمها اوسخ الشتايم اللي ف الدنيا وسلوي ولعت علي الاخر وكسها بقي ينزل عسل
محمود : استعدي هدخلو
سلوي : بسررررررعه دخلوووو
محمود دخل زبو ف طيزها وابتدي ينكها بسرعه وسلوي بتتلوي تحتو وتصرخ من المتعه
محمود وهو بينكها : انتي اي
سلوي : متناكه
محمود : واي كمان يا متناكه
سلوي : انا متناكه ولبوة وشرموطه وبنت متناكه زي امي افشخني بزبك يا دكر
ومحمود سرع النيك اكتر وسرع ايدو اللي بقت كهربا علي كس اختي اللي نزلت عسلها للمره التانيه ومحمود لسه شغال نيك فيها وبعدين طلع زبو وسابها تهدا شويه ونزل يلحس كسها يجي ١٠ دقايق لحد منزلت للمره التالته
محمود : احا دي تالت مره دنتي مولعه اوووي يا مومس
سلوي : اووووووي مولعه خالص طفي ناري بقي
قام محمود ورجعها فوضع الدوجي تاني وقضل ينيك فيها ربع ساعه لحد منزل ف طيزها وهي كمان نزلت للمره الرابعه واترمو جمب بعض علي السرير وانا كنت نطرتهم علي الباب من شده الهيجان وبعد صمت دقيقه وهدوءءء
محمود : تعالي بقي اديني فشختلك كسها
انا بلمت واتمسمرت مكاني وسلوي برقت وبصت لمحمود
محمود : تعالي و**** عارف انك ورا الباب تعالي متخفش
لقيت نفسي لا اراديا بدخل لمحمود وانا باصص في الارض ...
محمود وهو موجه كلامو ليا انا وسلوي
محمود : قولولي بقي انتو صحاب ولا مخطوبين ولا اخوات
انا وسلوي :......
محمود : ردو عليا مش عارف انتو خايفين ليه عموما يا جماعه دي حياتكم وانتو احرار ونده عليا اقعد جمبو
وانا وسلوي فحاله زهوووووول وصمت
محمود : قولي بقي اسمك اي
انا : اح..احم.. احمد
محمود :اهلا يا ابو احميد بص يا سيدي اعتبرنا صحاب اي رئيك واللي حصل ده وعد مني و**** محد هيعرف عنو اي حاجه وهيفضل سر بينا احنا التلاته ولو عاوزين مني اقوم امشي من غير ما اعرف اي حاجه تاني انا موافق اقوم امشي بس انا حاسس اننا هنبقا صحاب حلوين مع بعض ومش هيبقي في اي مشكله لو اتعرفنا ...
بصراحه كلامو ريحني شوية وبصيت لسلوي اختي حسيتها ارتاحت برضو
محمود لبس هدومو وقال انا هخرج استناكم بره ف الصاله لحد متلبسو وتتكلمو مع بعض شويه
خرج محمود وقعدنا انا واختي ولبسنا وقعدنا ساكتين ٥ دقايق
سلوي : اتفضحنا يا احمد
انا : اهدي يا سلوي ولا فضحيه ولا حاجه
سلوي : لو ماما عرفت اخنا هنموووووووت
انا : يبنتي اهدي و**** هريحك بس اصبري ومتخافيش طول منا جمبك فاهمه
سلوي : فاهمه يا احمد لما نشوف اخرتها اي
خرجنا انا وسلوي وقعدنا قصاد محمود علي الانتريه
محمود : ها فكرتو
انا : اه فكرنا ... انا احمد ودي تبقي اختي يا محمود
محمود : اهلا اتشرف بيكم وانسو اللي حصل من شويه ده خلونا نعرف نتكلم تمام
انا وسلوي : تمام اتفقنا
محمود : انا عارف يا احمد ان ده ميولك ودي مش حاجه عيب نتا بتتبسط لما تشوف اختك بتتناك واختك بتتبسط لما بتتناك صح
انا : بكسوف شويه صح
محمود : وانا بتبسط لما بنيك ودى متعتي فاحنا كدا متفقين بس يبقي سرا ف بيرا اتفقنا
بعد كلام محمود انا وسلوي هدينا وارتحنا وقعدنا انا ومحمود وسلوي قامت جابتلنا عصير واتعرف علي محمود اكتر واخدت رقمو وهو خد رقمي وجت سلوي وقعدت معانا ومحمود ارتاحلنا وفتح قلبو وفضل يحكي عن حياتو وتفاصيلها وكل حاجه ..
خرج محمود واتفقنا اننا احنا التلاته هنتقابل تاني ف اقرب فرصه وهينك اختي بس هيبقي قدامي بقي مش هبقي ورا الباب مشي محموظ وفضلنا انا وسلوي كل واحد ف اوضته وساكتين لحد ما سلوي خبطت عليا الباب ودخلت
سلوي : احمد
انا : ايوة
سلوي : انا خايفه محمود ده يفضحنا او يقول لماما
انا : لا متخافيش انا ارتحتلو وهو مستحيل يعمل كدا انا متاكد متخافيش يا حببيتي
ورجعت ماما من السفر وكان معاها خالتي حنان ودي اكبر من امي ب ٣ سنين ومعاهم بنتها شروق
١٩ وماما قالت انهم هيقعدو معانا شويه وانا فرحت جدا وسلوي فرحت لانها كانت بتحب بنت خالتها دي اوووي وهتلاقي حد تقعد تحكي معاه ورحبنا بيهم واتفقنا ان خالتي هتنام مع امي ف اوضتها وشروق مع سلوي ف الاوضه وانا ف اوضتي زي مانا وجت الامتحانات وسلوي امتحنت وشروق كانن اجلت امتحانتها بس وفاه ابوها وخدت اجازة الصيف وبقي اليوم يعدي زي اي يوم وبعد فتره سلوي قطعت علاقتها بكريم لانو بدء يزهق بسبب انو مش عارف يجي ينكها زي الاول بسبب خالتي وبنتها اللي بقو عندنا ف البيت اتاريه كان بيكلمها عشان شهوتو بس وسابو بعض وعزلو هو وعيلتو من القاهره خالص وانا علاقتي بيه اتقطعت من وقت ما عزل ومعرفش عنو حاجه عكس محمود اللي فضلنا انا وهو صحاب وبقينا صحاب جدا جدا وبقينا نقعد مع بعض كتير علي القهوة وبطل يتصل بسلوي نهائي وكان بيبعتلها السلام معايا بس وكان بيقول انو مش هيكلمها الا لو كنا اخنا التلاته هنعمل علاقه وفعلا انا اتاكدت انو طيب وجدع جداااا وصاحب صاحبوو ومرت الايام وعدت وانا بصحا الصبح الاقي خالتي وامي بيجهزو فطار والبنات بيوضبو السفره اصحي افطر واقعد شويه وانزل الشارع عشان اسيبهم براحتهم ف البيت كنت اوقات كتير جدا اتصل علي محمود اللي بقينا بنكلم بعض كتير وف يوم عزمني عندو ف البيت ورحتلو وكان ف بلد جمبنا بيني وبينو ربع ساعه او تلت ساعه بالكتير يعني ودخلت بيتهم كان عباره عن بيت من ٣ ادوار الدور الارضي مكنش في حد عايش في تقريبا والدور التاني كانت عايشه في امو واختو امو كانت ست عاديه حدا جسمها لا رفيع ولا تخين بس طيزها كانت كبيره بمعني الكلمه وكان اسمها حسناء وسنها ٤٩ واختو فاطمه دي كانت حكايه كانت بنت فيها كل معاني الانوثه عندها ١٨ سنه طيزها زي امها بس اصغر شوية بزازها اكبر من البرتقانه بحاجه بسيطه عنيها عسلي وسطها صغير جدا حاجه فاجرة اوووي وطبعا لاني بقيت اروح عندهم كتير فامو واختو بيتعاملو معايا اكني محمود ومحمود بيتعامل معايا كاخ فعلا ولا كانوو ناك اختي تحس انوو نسي الموضوع ده خااااالص وانا فعلا اعجبت بفاطمه اختوو وحسيت نفسي مرتحلها فعلا وحبيتها حب حقيقي مش حب شهوه وجنس وفيوم واحنا قاعدين انا ومحمود
انا : بقلك اي يا محمود
محمود : اتفضل يبو الصحاب
انا : عاوزك ف طلب كدا بس متردد شوية
محمود : يجدع انت عبيط طب و**** لو مقلت حالا عاوز اي لنخسر بعض
انا : يبني اهداا هقلك
محمود : قول
انا : انا بصراحه معجب باختك فاطمه وبحبها وعاوز اتقدملها
محمود سكت شويه وحسيتو استغرب
انا : اي طلبي غريب ولا عشان انت نكت اختي وانا بحب اشوفها كدا خايف علي اختك مني
محمود :( بزعيق وصوت عالي ) انت اهبل يا احمد انت ازاي تفكر كدا
انا : ده اللي حسيتو من سكوتك بصراحه
محمود : و**** مجه فبالي كدا خالص بس فاطمه اختي لسه صغيرة وبتدرس وانت عارف كدا
انا : عارف وانا مش مستعجل
انا عندي بدل الشقه ٢ و٣ ف عمارتنا وجاهزين من كل حاجه ومعايا مبلغ كويس ناوي افتح مشروع صغير كدا ابدء بيه حياتي
محمود : بص يا احمد عشان متحسبهاش غلط وتفكيرك يروح لبعيد
انا معنديش مانع خالص بس سيبني اتكلم مع والدتي واشوف ايه ظروفنا ودنيتنا فيها وارد عليك بس انا عموما يعني موافق بس برضو لازم اخد راي امي واختي
انا : كلامك صح خد وقتك يا صاحبي انا مش مستعجل وف الوقت ده ...
وامي وخالتي حنان بقو ينزلو عند كوثر واوقات كوثر كانت بتيجي عندنا انا طبعا مشكتش ف حاجه مستحيل يعني امي هتاخد خالتي وتروح بيها لكوثر وتجيب رجاله يعني وسلوي وشروق علاقتهم بقت اقوي وانا اوقات ارجع بدري اهزر مع بنت خالتي شويه اللي لاحظت ان لبسها قدامي متحرر شويه مش ببتتكسف مني يعني بتلبس بيجامات برموده ونص كم ديقه جدا واوقات كانت بتلببس عبيات اللي هي تحت الركبه بحاجه صغيرة دي بس محطتش ف دماغي وعدا شهر علي الوضع ده كان يوم روتيني بيتكرر
وكنت اوقات اقعد مع امي واسالها اخبار كسها وارخم عليها واجري لاني عارف انها اكيد من وقت خالتي وبناتها مجم عندنا مش بتتناك
لحد مجه يوم كنت علي القهوه تحت وقلت اطلع بس لقيت الوقت بدري لسه الساعه ١ الضهر قلت بدل ما اخش شقتنا وتلاقي البنات قاعده براحتها عشان الحر اخش الشقه اللي قصادنا هي برضو بتاعتنا بس احنا مش بنقعد فيها اصلا اوقات بس كانت امي واختي يروحو يروقها بس عشان التراب وانا كانت معايا سلسله مفاتيح فيها مفاتيح كل الشقق دي كنت مخليها معايا لاي ظروف تحصل قلت بدل مرخم عليهم يعني وبفتح الباب بتاع الشقه ...
انصدمت من اللي سمعتوو سمعت صوت اهاااات
في الوقت ده جه فبالي حجات كتتتتتتييييير جدا
ياتري الاهات دي بتاعت مين هل امي تعبت قووووي ومش قادرة تستحمل وجابت راجل هنا يريحها ..
هل دي سلوي اختي طيزها بتاكلها واتصلت بمحمود او حتي جابت حد غير محمود يريحها .. حجات كتير قوووي جت فبالي لكن ثبت مكاني وقلت فبالي انا لازم اعرف ايه اللي بيحصل جوه الاوضه واتمالكت نفسي واتحركت ناحيه الاوضه بكل هدوء وانا باخد نفسي بالعافيه وكل لما اقرب من باب الاوضه دقات قلبي تزيد وتبقي اسرع واسرع وانا جوايا خوف مش عارف ليه منا عارف ان امي بتتناك وعارف ان اختي برضو بتتناك انا خايف من اي يا تري خايف من الشخص اللي هيكون مع امي ده او اختي مش عارف الخوف والتوتر ده كان بسبب اي .. بس فجاءه لما قربت من الباب اللي كان موارب ومش مقفول وشفت اللي جوه الاوضه حسيت نفسي هديت بس اتصدمت جدااا من اللي شفتووو ..
وهنا ينتهي الجزء الثامن من قصتنا



الجزء التاسع

وقفنا في الجزء اللي فات اني سمعت صوت اهات ف شقتنا التانيه وبدءت اتسحب لحد ما وصلت للباب وشفت اللي صدمني

شفت شروق بنت خالتي وسلوي اختي عاملين وضع 69 وبيلحسو لبعض وهما في قمه الهيجان والسخونه بيلحسو لبعض بمتعه كبيرة انا وقفت مكاني واتسمرت مبقتش قادر اتحرك من الصدمه
نفسي : مصدوم من اي يا كسمك
انا : من اللي شايفوو
نفسي : احا منتا شفت اختك وكمان كنت عارف وكمان عارف ان امك بتتناك احنا هنستهبل
فقت من تفكيري علي مشهد غريب جدا لقيت سلوي جايبه خياره وبتحطها ف كس شروق وبتدخلها للاخر ..
احاااا هي مفتوحه كمان ده اي العيله الهايجه وباين عليهم هايجين علي الاخر قلت دي فرصتي ولازم استغلها دخلت براحه اتسحب
انا : ايوة ايوة كملو كملو
سلوي شافتني وعينها برقت
قربت منها وشلت ايدها من علي كسها وحطيت ايدي انا وبدءت اللعب ف كسها بسرعه اكتر لحد ما سلوي اندمجت معايا وابتدت تطلع اهات عاليه شوية بس طبعا شروق ف دنيا تاني خالص مش مستوعبه اللي بيحصل قمت منزل البنطلون لحد ركبي وطلعت زبي وحطيتو قدام بوق سلوي اللي اول ما شافتو هجمت عليه مص انا مكنتش متحمل اصلا ويادوب سلوي كملت ٥ دقايق مص كنت هجيب
لحقت نفسي وسحبت زبي من بوقها وخليتها تقعد بركبها علي كرسي التسريحه وانا جيت من وراها وحطيت زبي ف خرم طيزها براحه وابتديت ادخلو واحده واحده لحد مدخل كلوو وطلعت من سلوي اااااه عاليه لدرجه خلت شروق تبرق اكتر
شروق : احمد اي ده في
انا مردتش
سلوي : احححح زبك جامد ي احمد براحه
شروق ببتبص لسلوي بدهشه واستغراب
سلوي : مالك يا بت في اي كمل يا احمد .. اححح كمل يا احمد دخلوو للاخر مش قادره
انا : اهوو بدخل يا لبوة وهجيب
سلوي : اححح ايوة ايوة وانا كمان هجيب
هاتهم ف طيزي من جوه املاني لبن مش قادرة
وهنا نزلت لبني كلوو ف طيز سلوي وسبتها وخرجت زبي من طيزها وبدءت احلب باقي اللبن بايدي علي الارض ولسه شروق مصدومه من اللي شافتو
شروق : احمد انت عملت اي وهنا من امتي
انا : من بدري قووي من قبل الخياره
شروق : وهي بتعيط يا احمد عشان خاطري بلاش تقول لحد
ابوس رجلك ...
وجريت علي رجلي عشان تبوسها
انا :(قومتها ) اهدي يا شروق مالك اهدي بس
متخافيش محدش هيعرف حاجه عن اللي شوفتها وانتي كمان محدش يعرف حاجه عن اللي شوفتيها مني انا وسلوي فاهمه
شروق : فاهمه فاهمه
انا : قومو اللبسو عشان عاوز اتكلم معاكم شويه يلا
لبسو البنات وخرجنا كلنا قعدنا ف الصاله وبدء الحوار
انا : بصي يا شروق احنا عاوزين نبقي صرحا مع بعض من البدايه تمام اللي شفتوه بيني وبين سلوي ده بقالو فتره وانا وسلوي مبسوطين كدا تمام
شروق : تمام يا احمد وبعدين
انا : انا بقي عاوز اعرف حكايتك يا شروق لاني لاحظت انك مش بنت وياريت تحكي بصراحه من غير كذب تمام
شروق خدت نفس عميق وبدء تحكي ..
بص يا احمد انا زي اي بنت كنت بلعب ف نفسي بس جيت ف يوم كنت هايجه اوووي محستش بنفسي غير وايدي طالعه من كسي وعليها ددمم هي دي حكايتي لكن عمر محد لمسني
وسلوي شافتني ف مره بلعب فنفسي وبصراحه انضمت ليا ودي رابع مره لينا مع بعض ...
شروق : هي دي يا احمد الحقيقه
انا : امممم ماشي يا بنات خلاص سركم ف بير
وتقدرو تعملو كل اللي انتو عاوزينو ف اي وقت ومتخافوش مني وسلوي اهي ( وضربتها ) علي بزها وغمزتلها ريحيها معاكي بدل متبص بره
ضحكنا كلنا وقلتلهم انا هروح واسيبكم تكملو براحتكم
خرجت وسبتهم وهما فرحانين جدا ومبسوطين
وانا كمان كنت فرحان جدا اني بقي معايا لبوتين اقدر انيكهم براحتي وف اي وقت
دخلت الشقه لقيت امي وخالتي حنان ف الصاله ومعاهم كوثر وبيضحكو ضحكه شراميط قووي
مستغربتش اووي سلمت عليهم ودخلت اوضتي فضلت اقلب ف الفيس شوية وزهقت خرجت لقيت امي قاعده لوحدها سالتها علي خالتي
انا : امال خالتي فين يا ماما
ماما : عند طنطك كوثر تحت
انا : احاااا بتعمل اي
ماما : (ضحكه شرمطه )هيهيهيهي مش اللي فدماغك يخول دي بتنضفها بس
انا : وبتنضفها لمين يا متناكه ههههههه
ماما : لنفسها
انا : ماشي يمتناكه هههه
سبتها ونزلت القهوة وقعدت شوية مع نفسي
زهقت قلت اطلع الشقه بس رحت الشقه التانيه وقعدت
اتصلت بسلوي وسالتها علي ماما قالت انها خرجت هي وخالتو حنان قلتلها طب وشروق قالت جمبي قلتلها طيب متجيبها وتيجي الشقه التانيه نظبط بعض
سلوي : هيهيهيهي طالبه معاك نيك ولا اي
انا : اووووووي اوووي
سلوي : طيب ٥ وجاين
١٠ دقايق بالظبط ولقيت البنات جاين دخلو سلمت عليهم وفضلنا نرغي ونهزرز قمت قعدت وسط شروق وسلوي وفضلت احسس علي اكساسهم وهما هاجوو قوي وخصوصا شروق اللي شيفاني بلعب ف كس اختي
لقيت شروق قمت وقلعت كل هدومها وبقت ملط ونطت بين رجليا وخدت زبي تمص فيه بصيت عليها انا وسلوي
سلوي : احا يا لبوة دنتي هايجه قوووي
شروق : اححح مش قادرة
انا : بس انتي خبرة ف المص اووي اتعلمتي فين
شروق : من افلام السكس هيهيهيي
وفضلت شروق تمص ف زبي وانا بلعب ف كس سلوي اختي وبمصمص شفايفها وبعض فيهم لحد ما حسيت نفسي هجيب قمت سحب زبي من بوقها وخليتها تنام علي ضهرها علي الارض وخليت سلوي تنزل تلحس كسها شويه عشان يبقي مبلول اكتر وبعد ما خلصت قومتي سلوي وخليتها تقعد بكسها علي وش شروق وانل وقفت زبي علي باب كس شروق اللي كان مولع بمعني الكلمه وبدءت افرش فيه وصوت اهات شروق ظهرت جدا مع ان سلوي قاعده بكسها علي وشها قومت سلوي من علي وشها وخليتها تقعد علي جمب ونزلت بزبي جوا كس شروووق
شرووق : احححح طعم الزب حلوو اوووي
انا : يعني عجبك
شروق : قووي قووي قوووي دخل جامد مش قادرة
دقيقتين بالظبط وكنا شلال عسل نازل من كس شروق قمت من فوق منها وسبتها ترتاح شويه وخليت سلوي تاخد وضع الدوجي وابتديت ادخل زبي في طيزها اللي دخل بسهولة بسبب انو كان غرقان من عسل بنت خالتي وفضلت انيك ف سلوي ١٠ دقايق لحد منزلنا انا وهي ف نفس الوقت انا نزلت ف طيزها وهي نزلت علي وش شروق ودخل احنا التلاته الحمام خدنا دش مع بعض وعملنا واحد تاني سريع وخرجنا لبسنا وقعدنا ف الصاله مع بعض نتكلم
انا : بقلك اي يا شروق
شروق : قلب شروق
انا : نفسك تجربي الزب تاني ولا زهقتي
شروق : احاا لا اجرب طبعا هو الزب يتزهق منوو
انا : طب انا عندي واحد صحبي اعرفو وعاوز اخليه ينيكك اي رئيك
شروق :( بتصوت ) يالهووب ياحمد انت بتقول اي
انا : اهدي يبنت الوسخه هتفضحينا
سلوي : اهدي يا شرووق
شروق : انتي مش سامعه اخوكي بيقول اي
سلوي : طب وفين المشكله ما صحبو ده ناكني انا كمان
شروق بلمت : انتو بتتكلمو جد
انا : بصي يا شروق دي متعه وجنس واهم حاجه يبقي سرنا مع بعض ومحدش يعرف وكلنا ننبسط ونتمتع
وبدءت انا وسلوي نزن علي ودان شروق لحد ما وافقت بس قالت بعد ما الدورة تمشي لان معادها بكره
فرحت جدا وسلوي كمان ورجعنا الشقه احنا التلاته ملقتش لا ماما ولا خالتي حنان ورنيت علي ماما ٤ مرات مردتش ف شكيت بصراحه
ساعه ورجعت ماما وخالتي وكان شكلهم مش قادرين يقفو علي رجليهم وسلوي وشروق كانو ف اوضتهم ناموو استنيت خالتي دخلت تنام وندهت ماما
انا : ماما انتو كنتو فين رنيت عليكي كتير مردتيش
ماما : عند كوثر
انا : بتعملو اي بس بصراحه يا ماما
ماما : بص انا هقلك
انا : قولي يا روحي
ماما : خالتك كانت تعبانه وقلت اساعدها ترتاح
انا : عملتو سحاق يعني عند كوثر
ماما : لا .. جبتلها سعيد بتاع الخضار ريح كسها
انا : انتي خليتي خالتي متناكه زيك يا لبوة هههه
ماما : واي يعني يخول
انا : لا براحتك يا ست الكل مقصدش
ماما : طب سيبني انام بقي لحسن انا تعبانه قوي
انا : ماشي
ماما : اعمل حسابك بكره نازلين لكوثر تاني انا وخالتك
انا : براحتك يا ست الكل
تاني يوم الساعه ٢ نزلت امي وخالتي لكوثر عشان يتناكو وانا دخلت اوضه سلوي وشروق لقيتهم بيلعبو فبعض ..
انا : من غيري يا شراميط
سلوي : احنا افتكرناك خرجت مع ماما وخالتو
انا : لا مخرجتش يا لبوة منك ليها ودخلت وسطهم وفضلت اللعب ف بزازهم واكساسهم لحد ما زبي وقف وبقي زي الحديده نزلت سلوي تمص ف زبي وشروق جت لشفايفي تبوس
انا سخنت بصراحه ونيمت شروق علي بطنها وخليت سلوي ف وضع الدوجي وبتمص وتلحس كس شروق وجيت ورا سلوي وبدءت ادخل زبي واحده واحده ف طيز سلوي اللي اهاتها عليت وزودت لحس ف كس شروق وفجاءه شروق نطرت عسلها ف وش سلوي وانا شغال بنيك في سلوي زي مانا مش راحم طيزها لحد مخلاص هنزل
انا : هنزل يا شراميط
شروق : طلعو وهاتههم علي وشي بسرعه
خرجت زبي من طيز سلوي وحطيتو علي وش شروق وبقيت بلعب فيه لحد منطرت لبني ف وش شروق ونمت علي ضهري علي السرير وبثيت بحلب ف زبي من اللبن اللي باقي في وشروق وسلوي فضلو يلحسو اللبن من علي وش بعض ويمصمصو لبعض لحد منضفو خالص وجم جمبي نامو واحده هنا واحده الناحيه التانيه وهنا ببص علي الباب لقيت المفجاءة لقيت امي واقفه وبتبص علينا لحنا التلاته
دماغي اتشلت عن التفكير مكنتش قادر اقوم من مكاني من الصدمه اللي انا فيها مش قادر افكر اقول ايه لامي مش عارف هحكي ازاي سلوي وشروق غطو جسمهم بايدهم ولسه رايحين يقومو
ماما : زي منتو متتحركوش واللبسو هدومكم واستنوني هنا وانت يا احمد اللبس وتعالي ورايا علي الاوضه
طب وانا خارج قولتلهم متقلقوش هتتحل متخافوش ولبست ورحت لماما الاوضه
ماما : اهلا بالدكر اللي بينك اختوو وبنت خالتو
انا :.......
ماما : اي لسانك اتقطع مش عارف ترد
انا : ماما افهميني بس
ماما : افهم اي يروح امك
افهم انك بتنيك اختك وبنت خالتك
يا خول يا عرص
انا : منا بنيكك انتي كمان يا ماما
اهدي يا ماما وافهمي الموضوع عشان تعرفي تفكري
ماما انا لو سبت سلوي ف السن ده مش هتطلع برة وبرضو هتتناك صح ولا لا هي ف سن مراهقه وانا احسن من الغريب يا ماما
لما تبقي معايا احسن وبدءت احكي لماما كل حاجه حصلت من البدايه لحد ما قفشتني
ماما : اخر مره تتكرر فاهم ولا لاء
انا : فاهم يا ماما ونتي كمان مش هتروحي عند كوثر تاني انتي وخالتي اتفقنا
ماما : نعم يروح امك
انا : اللي سمعتيه يا ماما ولا انتي عاوزة المتعه ليكي انتي لوحدك عاوزة ترتاحي واحنا نفضل تعبانين لا طبعا
انا مستعد معملش كدا تاني قصاد انك متعمليش كدا تاني برضو
ماما : انتا بتلوي دراعي يا احمد
انا : معاش ولا كان اللي يلوي دراعك يا ست الكل انا بس بخليكي تشوفي ان اللي انتي بتطلبيه ده صعب جدا علي فكره بصي يا ماما كل حاجه دلوقتي بقت علي المكشوف انا عارف انك بتتناكي انتي وخالتي تمام .. وانتي عارفه اني بنيك سلوي وشروق اتفقنا وادينا مع بعض سرنا ف بعض هنبقي انا وانتي وخالتي وسلوي وشروق عايشين عيشه متخرره براحتنا كل شخص فينا يعمل الحاجه اللي تريحو انتي وخالتي بدال متنزلو عند كوثر تتناكو تحت لا انتو تجيبو الرجاله هنا امان ليكم اكتر وانا هريح شروق وسلوي واريحك انتي وخالتي كمان وهجيب محمود صاحبي يريحكم وهتبقي حياتنت حلوة وسرنا هيبقي جوانا احسن من الفضايح ولا انتي شايفه اي
ماما سكتت شوية وبعدين
ماما : كلامك صح بس ازاي هنوصل الموضوع لخالتلك يا روح امك
انا : سيبي الموضوع ده عليا انا .. هي خالتي فين دلوقت
ماما : عند كوثر وزمانها جايه
تمام انا هبعت البنات الشقه التانيه وهنفضل انا ونتي هنا واول منحس ان خالتي جايه هنخليها تشوفني وانا بنيكك وبعدين هنشرحلها كل حاجه وفعلا عمبت اللي قلت عليه وجت خالتي شافتني بنيك ف امي وانصدمت
ماما : اححححح تعالي يا حنان
حنان :......
ماما : متيجي يا لبوة ولا سعيد كيفك تحت عتد كوثر
انا : تعالي يا خالتي انا عارف كل حاجه
خالتي : كل حاجه كل حاجه
انا : اه تعالي
وسبت امي وقربت علي خالتي وحطيت ايدي علي كسها لقيتو غرقان
انا : ده عسلك ولا لبن عم سعيد
خالتي : احححح لبن عمك سعيد
انا : طب اقلعي يا متناكه
وف ثانيه خالتي كانت قالعه كل هدومها نيمتها علي السرير ورفعت رجليها علي كتفي وبدءت انيك كسها اللي كان في خليط بين عسلها ولبن عم سعيد
انا : هو نزل ف كسك يا لبوة مش خايفه تحبلي
خالتي : وخده حبوب منع الحمل ينن عيني
انا كنت قايل للبنات نص ساعه بالظبط وترجعو الشقه اوعو تتاخروو
وبالفعل رجعو البنات لقيوني منيم امي علي ضهرها وخالتي ف وضع الدوجي بتلحس كسها وانا فاشخ كس خالتي حنان ... وهنا ينتهي الجزء التاسع
انتظرو المتعه القادمه



الجزء العاشر والاخير

وقفنا ف الجزء اللي فات ..
لما البنات دخلو عليا لقينو بنيك ف خالتي وخالتي بتلحس كس ماما طبعا كان في حاله من الزهول وخالتي قطعت النفس والكلام واغمي عليها لما بنتها شافتها بتتناك من ابن اختها والوضع اللي كنا فيه
طبعا امي كانت عارفه وقعدنا انا وامي وسلوي وشروق وخالتي بعد ما فوقنها وامي لابستها هدومها ...
قعدنا كلنا في الصاله في حاله صمت مفيش بينا غير النظرت والعيون اللي بتتنقل ما بين بعضها ف هدوء
وصمت صوت الانفاس بس اللي ظاهر
فضلنا حوالي ربع ساعه محدش بيتكلم بس العيون كانت بتتكلم
عيون خالتي كلها زعل ان بنتها شافتها كدا
عيون شروق كلها استغراب
عيون سلوي كلها فرحه ودهشه
عيون ماما كلها هيجان ومتعه
بعد ربع ساعه من الصمت يكسر الضمت ده صوت ماما
ماما : احنا هنفضل ساكتين كدا ولا اي اللي حصل حصل واحنا كلنا من بعض ولبعض يعني محدش غريب وسطنا واللي حصل ده بيحصل في بيوت كتير وانا وانتي يا حنان وسلوي وكمان شروق ستات ولينا شهوتنا ووقت الشهوه كش بنبقي حاسين بنفسي وانتي عارفه يا حنان
انا : كل كلامك صح يا ماما بس انا عازر خالتي وسلوي وكلكم كلكم معزورين .. وبصيت لخالتي ووجهتلها الكلام ،، يخالتي اللي حصل ده كان غصب عننا كلنا سواء انا وانتي وماما او انا وسلوي او انا وشروق
خالتي سمعت اسم شروق وسلوي حسيتها اتهزت جامد
انا : ايوة يخالتي اللي سمعتيه دة انا وسلوي بقالنا فتره مع بعض وانا وماما برضو وسلوي مكانتش تعرف ولا ماما كانت تعرف وشروق انا نمت معاها ٣ او ٤ مرات بس من وقت مجات وانتي يخالتي دي اول مره
اللي عاوز اوصلهولكم ان انا مش همنع اي واحده فيكم تحس بانوثتها وخصوصا انتي وخالتي يا ماما بس اكيد هيبقي في حدود لان مينفعش اي حد ف الشارع يجى ويعمل كدا معاكم لازم كل حاجه تبقي مدروسه وحسوبه كويس جدا عشان منتفضحش وانا هكون راجلكم وسندكم مش هتلاقو حد يخاف عليكم قدي ..
خالتي ف اللحظه دي حست براحه بعد كلامي وخرجت عن صمتها وجريت علي شروق وبنتها وخدتها فحضنها والاتنين فضلو يعيطوو شويه واتدخلت انا وماما وهديناهم وماما طبطبت علي خالتي
ماما : اهدي يا حنان
هديت خالتي وقموتها هي وشروق وخليتهم يغسلو وشهم ورجعو قعدو تاني مكانهم
انا : اتفقنا يجماعه
ماما : موافقه طبعا
خالتي : انا معاكم
شروق : اتفقنا
سلوي : موافقه قوي
وهنا انا قمت وقفت وقلت بكل هدوء دي حياتنا يا جماعه محدش ينفع يبوظهلنا محدش ينفع يخبي عني اي حاجه لان انا الوحيد اللي هقدر اتصرف واحل اي حاجه عاوزكم توعدوني ان اي حاجه هتحصل لازم تقوليلولي مهما كانت الحاجه دي بالنسبالكم تافهه
كلهم ف نفس واحد : نوعدك
ف الوقت ده انا طلبت من خالتي وشروق انهم هيقعدو ف الشقه اللي قصادنا عشان يبقو براحتهم واحنا هنفضل ف شقتنا هنا وهما هيجولنا بس هيروحو وقت النوم او العلاقه وكدا يعني كلو وافق علي الكلام ظه وراحو الشقه التانيه عشان ينظفوها وانا دخلت اوضتي عشان انام وقبل منام مسكت تليفوني لقيت كذا رساله علي الواتس من صحابي ومحمود فاتح قفلت الواتس ومسكت تليفوني ف ايدي وجبت رقم محمود واتصلت بيه
انا : ازيك يا محمود
محمود :بخير يا صديقي انت عامل اي طمني
انا : تمام يا حبيبي تسلم .
محمود : ديما واخبار سلوي اي
انا : تمام بتسلم عليك .. كنت عاوزك ف موضوع كدا
محمود : متقلقش يا صحبي انا كلمت فاطمه وامي وهما مبدئيا موافقين
انا : طب كويس بس برضو انا مش عاوزك ف الموضوع ده
محمود : في اي يبني قلقتني
وقمت حكيلو كل حاجه مع ماما وخالتي وبنت خالتي حكيت كل حاجه بالتفاصيل الملل مخمود سكت شويه
انا : طبعا بعد معرفه اللي حصل هتغير رئيك ف موضوع جوازي من فاطمه !!؟
محمود : دي حاجه ودي حاجه يا احمد وانا مغيرتش رئي ولا حاجه علي فكرة وانا مبسوط انك بتحكيلي اسرارك ومش بتخبي عني حاجه
انا : بجد يا محمود بجد
محمود : متقلقش يا صديقي ...
وقفلنا مع بعض وانا رحت ف النوم مصحتش الا الساعه ٤ علي خالتي حنان بتصحيني عشان اتغدا والمفجاءه كانت بتصحيني وهي لابسه قميص نوم قصير جدا وشفاف قوووي قمت دخلت الحمام خدت دش سريع وخرجت الصاله لقيت امي برضو لابسه قميص نوم قصير وشروق وسلوي لابسين هوت شورت وتيشرتات كات انا ببمت شويه ف كميه اللبن اللي قدامس دي افخاد واطياز وبزاز رهيبه وفاجرة
انا : اي يا قشطه انتي وهي عريانين كدا لي
ماما : ونت مالك يكسمك
انا : ماشي ههههههه
ماما :نا هاخد شروق بنت خالتك وهنروح مشوار كدا لحد فريده صحبتي ويمكن نتاخر
انا :طب متاخدي خالتي وتسيبي شروق عشان انا عاوز اتصل علي محمود صاحبي يجي يقوم بالواجب معاهم
ماما : لا خليه يقوم بالواجب مع خالتك واختك وقامو لبسو وخرجو راحو لفريدة وفضلت انا وخالتي وسلوي ف الشقه اللي كان باين عليهم الهيجان بعد ما امي وشروق خرجو يتناكو
خالتي : طب واحنا يا احمد
انا : متقلقيش يا خالتي هتصل علي صاحبي محمود يجي يريح كسك .. وانتي كمان يا سلوي هيريح طيزك اللي بتاكلك دي
الاتنين فرحوو وانا قلتلهم هتصل بيه يجي
انا : الووو
محمود : اي يا صحبي
انا : بقلك يا حودة
محمود : حودة يبقي عاوز حاجه يسطا انجز ههههه
انا : هههه عاوزك تيجيلي دلوقتي عشان تريح زبك ولا اي رئيك
محمود : احااا لا اجي فين دول خمس حريم دول يفشخوني ههههه
انا : ههههههههه لا يبني مفيش الاتنين خالتي وسلوي اختي بس هتقدر
محمود : اااه اذا كان كدا ماشي اتنين حلوو وامك وبنت خالتك فين .
انا : راحو مشوار
محمود: خلاص ساعه بالظبط يسطا وهتلاقيني عندك
وقفلنا وانا رجعت الصاله لقيت خالتي ماسكه شفايف اختي سلوي وشغاله مص ولحس فيهم وايديها بتلعب ف كسها من فوق الهدوم واختي صوتها مكتوم قوووووي بسبب شفايف خالتي اللي بتاكل شفايفها
اانا : اهدي يا لبوة انتي وهي الزب جاي هيفشخكم دلوقتي قومو جهزوو نفسكم وخلوو شويه صحه للي جاي قامو يجهزو نفسهم وانا نزلت جبت قزازاتين بيرة ورجعت حطيتهم ف التلاجه وقعدت ف الصاله مستني محمود وامي وخالتي بيظبطو ف بعض ف اوضه النوم .. ف نفس الوقت بس ف شقه فريده كانت امي وشروق وصلو وقاعدين ف الصاله مع فريدة ومستنين .. دقايق والباب خبط قامت فريده تفتح ودخل اتنين ٣ رجاله لونهم ابيض وشعرهم اسود مع بعض الشعر الابيض الخفيف ودقنهم سوده وشكلهم بشوات بمعني الكلمه ولابسين بدل وسنهم ميعديش ال ٤٠ سنه دخلوو وقعدو مع ماما وبدء التعارف والكلام ف نفس الوقت بس ف شقتنا كان محمود وصل وانا فتختلو ودخل ونديت علي سلوي جت وسلمت علي محمود اللي شدها من ايديها وقعدها جمبوو
محمود : وحشتيني قووووووي ( وبيوسها)
سلوي : مهو باين اني وحشاك وكل يوم تتصل
محمود : انا مكنتش راضي اتصل عشان متفهميش اني بحبك وبكلمك عشان شهوة واللي بيحصل بينا يا جزمه
سلوي ابتسمت عشان اتاكدت من حب محمود ليها وبدخلو ف بوسه رومنسيه طويله وانا قصادهم بتفرج لقيت زبي بدء يقف لا اردايا كدا خرجت زبي وبدءت اللعب فيه وف اللحظه دي خالتي دخلت ومعاها ٤ كوبيات عصير
خالتي : احم احم بدءتو بدري
انا : ولا بدري ولا حاجه تعالي انتي بس مصي وسيبك من العصير دة
خالتي حطت العصير علي الطرابيزة وجت نحيه زبي وبقت تمص في زي المجنونه وانا من شدة الهيجان اللي فيا بعد ١٠ دقايق مص بس زبي نطر لبنو ف بوق خالتي
خالتي : احا يكسمك انت لحقت
انا : معلش يا خالتي مقدرتش امسك نفسي
خالتي : مني ولا من اختك اللي بتتفشخ قصادك دي
انا : الاتنين وحيات كسك يا لبوة ححح
خالتي سابتني وراحه ناحيه محمود اللي كان لسه شغال بوس ف شفايف اختي وهاريها لعب فكسها وخلاها جابت خالتي قلعت محمود البنطلون ومسكت زبو وفضلت تمص في وانا ف اللحظه دي زبي وقف تاني وانا شايف خالتي واختي فحضن صحبي بيتشرمطو .. نرجع لشقه فريده
بعد ما امي وشروق اتعرفو بالرجاله واحد فيهم قال انا هاخد اللبوة الصغيرة دي (قصدو علي بنت خالتي )
وانت خد الشرموطتين الكبار دول وفعلا راح شال بنت خالتي ف حضنو زي اللي شايل عيل صغير وراح بيها علي الاوضه ورمها علي السرير وفضل يقلعها هدومها حته حته وهي مستسلمه تماما ونزل الفحل علي كسها يلحسوو لقي مسها مبلول جامد
الفحل : احاا دنتي لبوة هايجه اوووي
وبدون اي مقدمات ولا بوس ولا حاجه دخل زبو ف كسها مره واحده وفضل ينيك فيها وبنت خالتي بدءت تتعود علي الوضع وتندمج وبقت تطلع اهااات عاليه والفحل مش راحمها وشغال حفر فكسها وهي مستمتعه علي الاخر وقام شالها علي زبو وهو ف كسها وخرج بيها الصاله وهو عمال ينططها علي زبوو وامي كانت مرميه ف وضع الدوجي وواحد راشق زبو ف كسها والتاني ف طيزها
ماما : اححححح جامد بقي افشخوني
ريحو كسي المولع ده انا متناكه قوووي
والرجلين مش راحمينها وشغالين ضرب في بزازها وطيزها وهي بتصرخ من شده المتعه ولسه بنت خالتي علي زب الراجل ده بتتنطط وهو واقف وشايلها علي زبووو وفريدة كانت قاعده علي الانتريه وفاتحه رجلها وبتلعب ف كسها قام الفحل اللي شايل شروق نزلها قصاد كس فريده وخلاها تلحس كسها وهي ف وضع الدوجع ورجع يدخل زبو ف كسها تاني وشغال رزع فيها لحد مجابت عسلها مرتين وهو لما قرب يجيب لبنو قلها هجيب قالتلو هات ف طيزي ارويها بزبك بقي ارحمني وقام ناطر كل لبنو ف طيزها وسابها وقعد علي حمب ولع سجاره وهو مبسوط يا دوب خلص السجاره كان الفحلين التانين نزلو لبنهم فطيز وكسمي وسابوها مرميه وقامو لبسوو هدومهم وادو فريدة ظرف فيه فلوس وخرجو جريت شروق علي ماما تلحش وتمص اللبن اللي بينقط من كسها وطيزها وبتد ما نضفتها قامو خدو دش وقعد مع فريده ف الصاله اللي ادت كل واحده فيهم ٣٠٠ جنيه وقامو عشان يمشووو ..
نرجع بقي لشقتنا تاني وف اللحظه دي كان محمود شغال يفشخ ف كس خالتي الاي بتصوت
خالتي :اووووي افشخني جامد شايف صاحبك بيعمل فخالتك اي يا احمد احححح
ومحمود : خدي يا لبوة يا بنت اللبوة انا هفشخكم يا عيله شراميط يالباوي
ومحمود شغال ينيك ف خالتي وهي ف وضع الدوجي وشغال يرزعها سبانكات وهي مولعه واختي قاعده جمبي علي الكنبه بتلعي فكسها وانا بلعب فزبي ومندمجين خالص لقيتنا باب الشقه اتفتح وامي وشروق رجعو وشافو المنظر
ماما : هو ده محمود
انا : اه هووو
ماما : باين عليه جامد
انا: تجربي
ماما : لا اجرب اي انا مفشوخه خالص
محمود : مسيرك هتيجي تحت مني يا شرموطه ومش هرحمك
ودخلت امي وشروق الاوضه وفضلنا انا ومحمود نفشخ فخالتي واختي ونبدل عليهم يجي ساعتين لحد ما اختي نزلت ٥ مرات وخالتي يجي ٦ مرات وانا ومحمود كل واحد ٣ مرات
وقعدنا جمب بعض واحنا مهدودين ومش قادرين نتحرك طلعت امي وشروق من الاوضه وخدو خالتي واختو ودخلوهم الحمام ياخدو دش وقعدنا انا ومحمود
محمود : احمد انا بحب سلوي وعاوز اتجوزها
انا استغربت قوي
محمود : متستغربش انا بحبها فعلا قلت اي
انا : موافق طبعا يا صحبي وانا هلاقي احسن منك فين ورحت ندهت لامس والبنات وخالتي وقلتلهم طبعا كلهم فرحووو وخصوصا سلوي
انا : احنا موافقين يا صحبي
محمود : الاسبوع الجاي زي النهرده هجيب اهلي واجي نخطبها رسمي ومتخافوش مش هحرمكم من زبي يا شراميط برضو حتي بعد منتجوز
وضحنا كلنا وقام محمود مشي
وفعلا بعد اسبوع جه محمود هو واختو وامو واتقدمو لاختي وحددنا الشبكه بعد اسبوع والفرح بعد ست شهور وبعد خطوبه محمود وسلوي بشهرين انا كمان خطبت فاطمه .. وعدت الايام ومحمود وسلوي اتجوزو وانا و فاطمه اتجوزنا ودخلت معانا فاطمه ف الموضوع وبقينا نتجمع انا وهي وامي وخالتي وبنت خالتي ومحمود واختي ونعمل حفله ف سقتنا علي ال ٦ حريم واوقات تانيه انا كنت بجيب فحول لامي وخاالتي وبنت خالتي ف الشقه ونفس الوقت بجيب فحل لمراتي فاطمه واواقات بجمع بين امي وفاطمه علي سريري واوقات بجيب اختي ومراتي مع بعض
واوقات تاني بتبقي خالتي وامي واستمرت الحياه بينا كدا نيك ف نيك ....
وبكدا يكون الجزء العاشر والاخير السلسله الاخيره انتهوو انتظروني ف قصص تاني امتع وافضل من كدا بكتير جدا اخوكم فاشخ حريمكم
( انا لغيت باقي سلاسل القصه لعده اسباب منهم


١- قله المشاركات والردود ف قسم الدياثه )
٢- سبب ان ناس كتير فاكره اني ديوث
٣ - قريب جدا هبدا قصه جديده ف قسم المحاارم
وهتكون كذا سلسله وامتع من دي
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: strong32, احلام لطيفة, mahmvv66 و 15 آخرين
بدايه كويسه ممكن تنقلها لقسم المحارم
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
شكرا لمرورك ❤
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
هل ترى انها خاصة بالمحاارم
البدايه بتقول كده يعني هو عايز ينيك امه اللي علي من المحارم مش عايز يشوفها بتتناك اللي هي الدياثه
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
البدايه بتقول كده يعني هو عايز ينيك امه اللي علي من المحاارم مش عايز يشوفها بتتناك اللي هي الدياثه
ننتظر قليلا لو لقيناه اكثر من نوع نقلناه لقصص سكس
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
ممكن حد يقولى الجوء اللى مفيهوش ولا نوع من اللى اتقال عليهم كل انواع النيك يعنى..انتهى على ايه اصلا...ومفيش ولا نوع من الانواع اللى سمعنا عنها فى الأول..
عموما...يمكن يكون فى الاخر بقى..وكمل يلا يانجم ونشوف ايه اللى هيتم..يمكن نلاقى فى نيك واثاره ومتعه من اللى توقف البتاع ولا حاجه يعنى.......قصتك كبدابه شكلها كده هتكون حلوه اوى على فكرع بس الجزء قصير اووى...
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
ممكن حد يقولى الجوء اللى مفيهوش ولا نوع من اللى اتقال عليهم كل انواع النيك يعنى..انتهى على ايه اصلا...ومفيش ولا نوع من الانواع اللى سمعنا عنها فى الأول..
عموما...يمكن يكون فى الاخر بقى..وكمل يلا يانجم ونشوف ايه اللى هيتم..يمكن نلاقى فى نيك واثاره ومتعه من اللى توقف البتاع ولا حاجه يعنى.......قصتك كبدابه شكلها كده هتكون حلوه اوى على فكرع بس الجزء قصير اووى...
التقيل جي
شكرا
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
انا لسه مقراءتش القصه على فكرا بس عندي احساس انها قصه حلوه يا ريت متتاخرش في الاجزاء حاول تنزل كل يوم جزء لان انت بتنزل كل فين وفين كدا هنمل من القصه صدقني
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
علي فكرة انا نزلت جزئين في يومين وهحاول متاخرش
شكرا لمرورك
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
علي فكرة انا نزلت جزئين في يومين وهحاول متاخرش
شكرا لمرورك
سوري كتبت تعليق بالغلط هنا الجزء صغير اوي ليه كدا حاول تكبره شويه القصه حلوه من قبل ماقراءها عاش كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
الحوار الطويل ممل - السرد في الاحداث افضل بالتأكيد
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
الحوار الطويل ممل - السرد في الاحداث افضل بالتأكيد
ازي بقى لو القصه قصيره مش هتبقى حلوه مش هيبقى فيها اثاره لما يكون القصه طويله وفنفس الوقت فيها اثاره وتشويق عمرها ما هتبقى ممله
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
ازي بقى لو القصه قصيره مش هتبقى حلوه مش هيبقى فيها اثاره لما يكون القصه طويله وفنفس الوقت فيها اثاره وتشويق عمرها ما هتبقى ممله
لا حضرتك المقصود الحوار اللي المكتوب - حضرتك دي قصة مش حوار وسيناريو
يعني كاتب بالطريقة دي
ماما : 000000000000000
أنا : 00000000000
فلانة : 00000000
وهكذا بشكل مطول جدا - ده اسمه حوار - وده بيكون ممل جدااااااا لأبعد الحدود على الأقل بالنسبة لي
لكن السرد او القصة بتكون شرح للأحداث والافعال وتخرج من حدث لفعل لاحساس وهكذا -
القصة القصيرة مش حلوة ومبتكونش كاملة ومبتورة والحوار الطويل ممل
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
ازيكم يا جماعه عاملين ايه اتمني تكونو بخير
اولا دي اول مره ف حياتي اكتب قصه ومش هتكون قصه عاديه لا اوعدكم القصه هتعجبكم جدا لانها هيكون فيها التعريص والدياثه والساديه وكل انواه النيك والقصه هتبقي اكتر من سلسله والسلسله هنخليها 10 اجزاء ..
فاتمني منكم الدعم والردود عشان استمر
...
( المقدمه )
( احمد ) شاب عادي زي كتير من الشباب من غير شغل عندو عشرين سنه ساكن ف منطقه متوسطه في حى مش شعبي اوى مخلص دبلوم وطبعا بسبب ظروف البلد مش بيشتغل وبيقضي معظم وقتو قدام تليفونو علي الفيس وباقي اليوم ياما نايم يا اما بيتفرج ع التلفزيون يا اما علي القهوة
عايشين ف عماره 7 ادوار ملك ليهم سابهلهم ابوه بعد ما مات وعايشين من ايجارات الشقق اللي فيها
( الام مريم ) ست بيت عندها 44 سنه بس شكلها اصغر من سنها بكتير جسمها كيرفي بمعني الكلمه طيزها كبيرة جدا ومفرشحه بزازها متوسطه وسطها صغير بيضه زي القشطه بتقضي يومها علي التليفون والمطبخ لانها بتحب الطبخ وحياتها روتنيه جدا بعد ما جوزها مات وهي 35 سنه وصغرة
( الاخت سلوي ) 16 سنه بس كرباج طالعه لامها شبه ساره سلامه بس علي قصير ف تانيه ثانوي بس مش بتحب الدراسه اوووي بتقضي يومها زي ما بنقول وشباب المدرسه كلهم يتمنو بس يكلموها بس هي ولا في دماغها
وكانت الحياه في العيله دي عاديه جدا جدا زي اي اسره مصريه
اسف علي الاطاله ف المقدمه بس عاوزكم تعيشو الاحداث معايا وفي شخصيات كتير جدا هتظهر ف القصه علي مدار الاجزاء وهنعرفها

(الجزء الاول )
يصحي احمد علي صوت زعيق امو مع سلوي اختو وبيخرج بسرعه من الاوضه
احمد : في اي يا ماما في اي
ماما : مفيش زفت انا زهقت من العيشه دي
احمد : اهدي بس وفهميني
تخرج الام وهي متنرفزه وتسيبهم وتمشي
احمد : في اي يا زفته مزعله امك ليه
سلوي : مفيش يا احمد ولا حاجه
احمد : هو اي اللي مفيش هو انا كل لما اسال حد يقولي مفيش
سلوي : خش بس اللبس هدومك وتعالي اقلك
هنا احمد اكتشف انو كان نايم بالبوكسر بس وزبو باين تحتو قووي
رجع احمد اوضته لبس تيشرت كات وشورت بحر وراح لاخته الاوضه
احمد : سلوي
سلوي : ادخل يا احمد
احمد دخل وشاف اختو نايمه علي ضهرها علي السرير وماسكه التليفون ولابسه بيجامه لازقه علي جسمها اكنها مش لابسه حاجه
احمد : ها مالك مزعله ماما ليه
سلوي : بسبب المدرسه والامتحانات
احمد : فهميني اكتر
سلوي : بسبب المذاكره وكدا
احمد :طب يحيوانه مش تذاكري عشان امتحاناتك مهي ماما خايفه عليكي (وبيضربها علي كتفها ضربه خفيفه)
سلوي : اااه يخربيتك ايدك جامده
احمد : هو انا كدا ضربتك
سلوي : احيه امال كدا بتزغزغني
احمد : خلاص قوي صالحي ماما
وقاموا هما الاتنين وراحو اوضه امهم اللي كانت لابسه قميص نوم فوق الركبه اسود وتحتو اندر وبرا نفس اللون ويعتبر مش شفاف قووي
احمد : اي يا مزه لسه زعلانه
امو بتشوفهم وتديهم ضهرها عشان زعلانه
وهنا احمد عينو بتروح علي طيز اموو لاول مره فحياتو شاف قشطه جبلين متحركين ابيض من اللبن
سلوي تجري علي امها : خلاص بقي يا موزه متزعليش وتقرصها من دراعها
وهنا تهدا الام وتبتدي وصله ضحكه وهزار بين التلاته
بنتهي بان كل واحد راح اوضته
واحمد رجع اوضته وهو مش قادر ينسي منظر طيز امو وجسمها اللي خلاه يهيج ويبدء حوار بينو وبين نفسو
احمد : احااا انا ازاي ابص لامي كدا
نفسي : يبني عادي انت احسن من الغريب
احمد: غريب مين وزفت مين بس
نفسي : يبني امك لسه صغيرة وف عز شبايها
احمد: بس دي امي
نفسي : وده احسن لانك عمرك مهتفضح امك ولا هي هنفضح نفسها وسركم فيكم وهي ترتاح ونت ترتاح
احمد :لالالالا مستحيل
نفسي :خلاص يبقي تسيبها لحد الايام متولعها وتروح للغريب
احمد : هو ده ممكن يحصل
نفسي : ايوة لو انت ملحقتهاش
وهنا احمد دخله فدماغو فكره انو ينيك امو وهو احسن من الغريب
ويروح ف النوم من كتر التفكير ف انو ازاي هيوصل لامو مريم وميصحاش الا علي الساعه 4 العصر وامو بتصحيه عشان يتغدي
ماما : انت يا زفت اصحي كفايه نوم
احمد : يا ماما سيبني جسمي مكسر
ماما : قوم اتغدا
احمد : حاضر قايم اهو
ويقوم احمد بعد ما امو ادتو ضهرها وخارجه ومره واحده بتلف عشان تتاكد انو صحي ولا لا وعينها تيجي علي زبو اللي كان واقف وبارز قوووووي تحت الشورت لانو كان حوالي 24 سم وتبص علي احمد وتقولو يلا يا ابو جسم مكسر بنظره كلها خبث
وهنا احمد اكتشف ان زبوو واقف
احمد : طب اخرجي وانا جاي اهوو
ماما : متتاخرش يحبيبي 🤭
وهنا احمد زبط لبسو واستنا زبو ينام وخرج علي الحمام وغسل وشو وهو خارج وحاطط الفوطه بيمسح وشو خبط ف امو اللي كانت رايحه تشوفو
احمد : انا فوقت اهو فين الغدا
ماما : يلا
وراحو قعدو علي السفره هما التلاته واتغدو ومريم نزلت عشان كان وراها حصه الساعه خمسه ولبست بنطلون جينز ديق جدا مبين كل جسمها وتيشرت اسود ساده ونزلت وهنا احمد شاف كس اختو ف البنطلون هاج وبدء ينقل الاطباق مع امو للمطبخ اللي بدءت تغسلهم وكانت واقفه علي الحوض ولابسه برمودا ازرق وتحتو كلوت ابيض فتله وهنا احمد افتكر منظر طيز امو ف القميص لما شافها وهاج اكتر وابتد يفتكر حوارو مع نفسوو وهنا بدء خطه انو ينكها
وفضل كل شوية يناولها الاطباق ويلزق زبو ف طيزها 3 او 4 مرات لحد ما امو خدت بالها وقالتلو بس روح انت ارتاح وانا هكمل وهو هنا خاف لتكون امو شكت فراح الحمام لاقي كلوت امو اللي كانت لابسه تحت القميص لما صالحها هو واختو ولا اردايا مسك الكلوت وفضل يشم فيه ويلعب ف زبو لحد مجاب لبنو كلووو علي الكلوت وهنا امو خبطت علي الباب فرجع الكلوت مكانو بسرعه من غير ما يمسحو وغسل زبو وخرج راح اوضتو نام من التعب صحي الساعه 9 علي معاد العشا وامو كانت ف الحمام ولسه خارجه ولما شافتو بصتلو بصه كلها خبث وقالتلو اي جسمك لسه مكسر
وهنا عرف ان امو شافت لبنو اللي مغرق الكلوت
وهنا ينتهي الجزء الاول ....
اسف علي قله المشاهد الجنسيه بس دي البدايه والتقيل جاي ورا اتمني اشوف دعم بقي عشان كل اللي جاي ناااار ....



الجزء الثاني

وقفنا ف الجزء الاول لما احمد عرف ان امو شافت لبنو علي الكلوت بتاعها
احمد وقتها خاف ودخل اوضتو وبدء يفكر مع نفسو ياتري يكمل ولا لا وهنا بدء حوارو مع نفسو
انا : هو انا ايه اللي بنيلو دة
نفسي: بتعمل الصح
انا: صح اي بس انا امي ممكن تموتني
نفسي: يبني تموتك اي امك محرومه ومحتاجه اللي يريحها
انا: ماعتقدش
نفسي :لا اتاكد بدليل شافت لبنك علي كلوتها ومتكلمتش
انا : ممكن
نفسي: لا ده اكيد وعلي فكرة مش هتكون اول واحد يعمل كدا
انا : احااا ازاي هو في غيري بيهيج علي اموو
نفسي: كتتتييير جدا خش علي مواقع السكس والمنتديات وانت تعرف
احمد بدء الموضوع يشغل تفكيرو اكتر
ودخل علي مواقع سكس وشاف اولاد مع امهاتهم واخواتهم وشاف فيديوهات لاولاد بتتفرج علي امهاتهم وهنا احمد هاج جدا وتخيل اموو مع حد من صحابو وبيبص علي زبوو لاقي لبنو بينزل من غير ما يلمسو
وهنا عرف انو ديوث والفكرة دخلت دماغو وبدء يفكر ازاي يوصل للمتعه دي بس الاول لازم ينكها
عشان يقدر يعرص عليها ويتمتع
تاني يوم العصر صحي العصر
انا : ماما
ماما :........
انا : هو مفيش حد ولا اي
خرج احمد الصاله وملقاش حد وافتكر ان اختو عندها حصه بس برضو ملقاش اموو وفلحظه صمت سمع صوت اهات خفيفه خارجه من اوضته امو وبدء يتسحب وبيبص من خرم المفتاح بتاع الباب شاف اللي غير كل حياتوو امو نايمه علي ضهرها وبتتكلم ف التليفون وبتلعب ف كسها ..
احمد اتصدم وقتها ولا اراديا زبو وقف وبدء يلعب فزبو علي منظر امه اللي كانت هايجه وهو كمان هاج واندمج ونسي نفسوو وبدون شعور خبط الباب بركبته بدون قصد وهنا الام حست بحد برا واحمد جري علي اوضته يستخبا
والام عدلت نفسها وهدومها وخرجت تبص وراحت ناحيه اوضه احمد اللي كان عامل نفسو نايم وقربت منو تهزو عشان تتاكد حست بنفسسو عالي وعرفت انو مش نايم قربت منوو بعد ماتاكدت انو ابنها شافها وحست بدموعو وقربت وقالتلو
ماما : احمد
انا :
ماما رد عليا يا حبيبي
انا : نعم
ماما :مالك
انا :مفيش
ماما :لا في
انا :انا شفت كل حاجه
ماما: انهارت ف البكاء
انا: انتي كمان اللي زعلانه وبتعيطي
ماما: انا عارفه انك زعلان ومدايق كمان بس لازم تعرف ان اللي حصل ده غصب عني انا لسه صغيرة وحاولت كتير امنع نفسي بس مقدرتش يا ابني انا ست وليا احاسيس ومشاعر
انا :ازاي يا ماما تعملي كدا
ماما :يبني انا ليا احتيجاتي زي كل ست ولا انتي شايفني حجر مش بحس ( وانفجرت ف البكاء)
انا :(صعبت عليا امي ) متعيطيش يماما
واخدتها ف حضني وهي بقميص النوم اللي كان كاشف كل جسمها وصدرها لزق فيا وهنا حسيت بسخونه بتجري ف عروقي محستش بنفسي غير وانا بحط شفايفي علي شفايف امي وبنتوه ف بوسه وايدي بتلعب ف بزازها وايدي التانيه نزلت لحد كسها وبقيت اللعب في من فوق الكلوت اللي كان غرقان عسل وهنا اتاكدت ان ماما هايجه استغليت ده ودخلت ايدي من تخت الكلوت وبقيت اللعب فكسها وادخل صباعي واخرجو وهنا ماما خرجت عن صمتها ب اااه تحرك الصخر
ماما : بتعمل اي يا احمد
انا :ولا حاجه يماما بريحك بس
ماما: عيب يا احمد انا امك
انا :انا بحبك يا ماما
وف اللحظه دي نيمت ماما علي ضهرها وجبت الكلوت علي جمب ونزلت براسي بين رجليها وبدءت اللحس كسها بلساني اللي كان غرقان عسل وهنا ماما استسلمت تماما ليا وبدءت تزووم وتشخر وتطلع منها اهات
ماما : اححححح كمل اوعي توقف
انا : حاضر يقلبي اهووو
ماما : كماااااان الحس قوووي يكسمك
وبعد ما سمعت الكلمه دي تلقائيا لقيت نفسي باكل كسها مش بلحسوو
ماما : خخخخخخ احاااا اوووي
انا : عجبك لحسي يا ماما
ماما : قوووي يقلب ماما كمل
زودت لحس وبقيت بلحس بدخل صباعي ف كسها وهنا لقيت نافورة ضربت ف وشي وماما بدءت تترعش وينزل منها كميه عسل كبيرة
انا : اححح طعم عسلك حلوو قوووي يا ماما
ماما : الحسووو كلوو يكسمك
انا : هلحسوو يالبوة
وبدءت الحس كل عسلها لقيتها قلبتني علي ضهري وبدءت تمص زبي ولا اجدعها مومس ف الدنيا لدرجه اني كنت هنزلهم ف بوقها بس هي حست بكدا وبعدت عني ولقيتها نامت علي ضهرها
ماما : يلا ريح زبك فكسمك
بدات ادخل زبي ف كسمي واحده واحده
وهنا ظهرت الشرموطه اللي مستخبيه ف ماما
ماما :اوووي افشخ كسمك نيك اهري امك اللبوة
انا : بدخل اهوو يا ماما
ماما : متقوليش يا ماما
انا :اقلك اي طيب
ماما : انا شرموطه ومتناكه ولبوه
سمعت كلام ماما ووساختها هجت اكتر وبدءت انيك بعنف اكتر
انا : هنزل يالبوه
مااما : احححح هاتهم ف بوقي يكسمك
انا خرجت زبي بسرعه وماما خدتو تمص فيه لحد منزلت لبني كلووو ف بوقها وهي فضلت تمص وتلحس ف زبي لحد مشفطت كل اللبن اللي فيه ومخرجتش ولا نقطه من بوقها
واترمينا احنا الاتنين جمب بعض علي السرير
ماما : احمد اوعي حد يعرف اللي حصل ده
انا :مستحيل طبعا يا ماما
ماما : انا بحبك قوووي يا احمد انت عوضتني حجات كتير
انا : انا كمان بحبك يا ماما وممكن اعمل اي حاجه عشانك وعشان تكوني مبسوطه
وتوهنا ف بوسه رومنسايه لمده دقيقتين
ماما : قوم يلا ناخد دش قبل ماختك ترجع من الدرس
قامت ماما تاخد دش وخرجت لابسه عبايه علي اللحم وقالتلي قوم انت كمان خد دش وقمت اخد دش وانا قايم اديتها بعبوص ف طيزها حسيت ايدي هتتشفط لجوة بس محطتش ف دماغي حاجه وخدت دش وخرجت لاقيتها مجهزة اكل ولقيت اختي جت وقعدنا علي السفره كلنا كلنا واختي دخلت اوضتها وانا وماما فضلنا ف الصاله نتكلم
انا : ماما
ماما :نعم يا حبيبي
انا : انتي كنتي بتكلمي مين ف التليفون
ماما : مش مهم يا حبيبي وخلينا نبدء صفحه جديده
انا : يا ماما لازم نبقي صرحه مع بعض ومنخبيش عن بعض حاجه
ماما بتاخد نفس عميق
ماما : ماشي يا احمد هحكيلك ..

فلاش باك من سنه احمد كان بره البيت بيلعب كوره مع صحابو واختو بتذاكر عند صحبتها
باب البيت بيخبط
ماما :مين
كوثر :انا يا وليه افتحي
كوثر دي ست مطلقه من جوزها من 4 سنين بسبب شرمطتها ومعندهاش ولاد وماجره شقه في عمارتنا ف الدور التاني تحت مننا وفاتحه كوافير ف محل ف العماره اللي قصادنا اوصفلكم كوثر هي عندها ٣٤ سنه بس بطايه كدا حاجه اللهام شاهين ف عزها

ماما بتفتح الباب ولابسه روب علي اللحم
كوثر :اتاخرتي ليه يا مره
ماما : معلش يوليه كنت بظبط نفسي في الحمام
كوثر : ماهو باين يالبوة
ماما : خشي خشي
كوثر : ها نويتي علي اي
ماما : يا وليه قلتلك مقدرش اخرج مشاورينا دي الا كل اربع عشان العيال بيكونو بره الببت وبيرجعو متاخر
كوثر : اتصرفي يا لبوة ولا ده مش تاعبك
وهنا كوثر حطت ايديها علي كس امي
ماما : ده مولع يا كوثر
كوثر : طب اتصرفي والزبون اللي جاي ده جامد وهيريحك
ماما :هحاول اتصرف واجيلك بكره الخميس
كوثر : لا هتيجي مش هتحاولي انا كلمت الراجل وهو هيجي الساعه 4 العصر جاي وحطت ايديها علي كسمي تاني وقالتلها عشان يريحو
ماما : ححح خلاص يا شرموطه هاجي

نرجع من الفلاش باك ...
انا : احااا يا ماما
ماما : انتا طلبت مني الصراحه ف مترجعش تزعل بقي
انا : طب كملي وبعدين
(وكان باين علي تعابير وش احمد المتعه وامو لاحظت كدا ولما رجعت تحكي نزلت بايديها لزبو عشان تهيجوو)
ماما : ماشي هكمل
نرجع للفلاش باك ...
احمد رجع من الماتش بتاعو واختو رجعت من الحصه وعدي اليوم طبيعي وتاني يوم ..
ماما : يا اولاد يا سلوي يا احمد
احمد وسلوي : نعم يا ماما
ماما : تعالووو
احمد وسلوي :ايوة خير يا ماما
ماما : انا هنزل لطنط لكوثر جارتنا اللي تحتنا عشان هي تعبانه شويه هنزل اساعدها شويه انتو عارفين انها لوحديها ومممن اتاخر فمتقلقوش ماشي
احمد وسلوي : ماشي يا ماما
وهنا خرجت ماما وراحت ناحيت اوضتها وخدت معاها كيسه سوده ولبست عبايه بيتي واسعه شويه ونزلت لكوثر
ماما بتخبط علي شقه كوثر وكانت الساعه 2
كوثر :ما براحه ياللي بره هي الدنيا هتطير
فتحت كوثر الباب
ماما : لا النيكه اللي هتكير يكسمك
كوثر : احا جايه بدري ليه يا متناكه
ماما : كسي مولع يا لبوة وبعدين قلت عشان الحق اظبط نفسي
كوثر : ليه هي دخلتك يا متناكه
ماما : (بضحه كلها شرمطه) هيهيهيهيي ايوة
كوثر: خشي يكسمك
دخلت ماما وقفلت كوثر الباب
وماما راحت علي الحمام خدت دش وخرجت من الكيسه السوده بيبي دول مش هقول عنو غير انو مش مخبي حاجه اصلا ولبست فوق منو روب خفيف وخرجت من الحمام
كوثر :حمام الهنا يا عروسه
ماما : تسلمي ياللي بتريحي كسي
كوثر : هو انا بريحو يا لبوة
ماما : لا بس انتي اللي بتجيبي الازبار يا روحي
كوثر : هيهيهي ماشي يا متنااكه
بعد ساعه باب كوثر خبط وراحت تفتح
كوثر : ايوة مين
جابر :انا يا ست كوثر
اوصفلكم جابر راجل ف الاربعينيات بس ضلفه باب حيطه بمعني الكلمه معضل وجسمو حلوو واسمراني شويه وشكلو راجل واصل وغني جدا
كوثر :اهلا اهلا يا جابر باشا اتفضل
دخل جابر وقعد ف الصاله
جابر :امال فين اللي قولتيلي عليه يا كوثر
كوثر :ثواني وتكون جاهزة يا باشا
جابر : بس ياريت تكون حاجه حلوة المره دي
كوثر :هو انا جبتلك حاجه وحشه قبل كدا يا باشا
جابر : بصراحه محصلش
وفاللحظه دي بتدخل ماما بتسلم علي جابر وبتقعد جمب كوثر وجابر عينو بتنهش كل حته ف لحم ماما اللي كان بيبظ من الروب اصلا
وبدء الحوار
جابر : مش تعرفينا يا كوثر بالقمر ولا اي
كوثر :دي الست مريم حبيبتي قوي يا جابر باشا
جابر : عاشت الاسامي يا ست مريم
ماما : تسلم يا استاذ جابر
جابر : مبلاش بااشا دي ولا انتي هتعملي فرق زي كوثر
ماما : ماشي يا جابر
جابر : كوثر متقومي تعمليلي كوبايه قهوة علي نار هاديه
كوثر : من عنيا الاتنين يا باشا
قامت كوثر وجابر قعدت جمب ماما مكانها وقرب لماما وبدء يحسس علي جسمها
جابر : اي الحلاوة دي كلها يا مره
ماما : ميرسي دة من زوقك
جابر : متقلعي الروب ده الجو حر ولا انتي مكسوفه مني
ماما :....
جابر : هقلعك انا
وبدء جابر يقلع ماما الروب وهنا جابر برق ف ماما لما شافها بالبيبي دول
جابر :احااا اي ده اي الجمال ده
وبدون مقدمات بدء يبوس ف رقبت ماما ويمسك ف بزازها اللي كانت خارجه من الهدوم اصلا
ماما : ممممم براحه شوية
جابر : راحه اي بس اللي بشوف الجمال ده ميعرفش يمسك نفسو وف ثانيه قام جابر وقلع كل هدومو
ونزل يلحس بزاز ماما
ماما : مممممم احلس قوووي قطعهم
جابر : دنا هفشخ كسم بزازك يشرموطه
ماما : مممم احححح ايوة انا شرموطه قطعني
جابر هاج علي الاخر وسخن وشال ماما وداخل علي اوضه النوم لاقي كوثر ف وشو
كوثر : طب والقهوه
جابر : اشربيها انتي
ودخل جابر ورمي ماما علي السرير
وبدء يلحس كسها اللي مستحملتش واترعشت
ماما : ححححح يكسسي
جابر : دنا هفشخو يا متناكه
ماما : طب يلا دخلو مش قادره
جابر : لما تمصيه الاول يا متناكه
وخرج زبو من البوكسر اللي كان لابسو
ماما : احاااا اي ده كل ده زب
زب جابر كان تخين قوووي هو كان 20 سم بس تخين
جابر :اي رئيك يا شرموطه
ماما : يجنن يقلب الشرموطه
وبدءت ماما تمص ف زب جابر وتلحس ف بيضانو لحد مدخلت نص زبو ف بوقها لما حس جابر انو هيجيب نيم ماما علي ضهرها وبدء يحط زبو علي باب كسها
ماما :حححححححححح نااار
جابر : دنتي اللي كسك مهلبيه يمتناكه
وبدء يدخل زبو واحده واحده وماما بتشخر وتزوم وصوتها بقي عالي قووي
لحد مزب جابر دخل كلو وهنا ماما شهقت
ماما : احححح افشخ جاممد اووي قطعني
جابر : دنا هفشخ كسمك يا متناكه
ماما : ايوة افشخ اوي جامد اووووووووي
جابر : سمع الكلام ده وبقي يحفر فكسمي مش بينيك
لحد مقرب ينزل لبنوو بعد نص ساعه من النيك
جابر : هنزل انزل فين يا مومس
ماما :ف كسي ف كسي عاوزة احسهم جوايا
وهنا نزل بركان لبن ف كسمي اللي من كتر اللبن بقي كسمي ينقط
ومخرجش زبو اللي لما نام جوا كسمي واترمي جمبها
جابر : اححح بجد انتي جامده
ماما : يعني عجبتك
جابر : قوي قوي
وقام جابر وخد هدومو ودخل الحمام اخد دش ولبس ومشي
وهنا دهلت كوثر علي ماما اللي كانت مرميه علي السرير واللبن بينقط منها ومغرق الملايه
كوثر : اوباااا دنتي باين عليكي اتفشختي
ماما : دا هري كسي يا يا كوثر
كوثر : يعني انبسطي
ماما : جدا
كوثر : وهو كمان انبسط اوووي منك وقالي انو عايزك تاني سايبلك 300 جنيه
ماما : بصراحه انا اللي عاوزة زبو تاني
كوثر :زبو ولا فلوسو
ماما : يالبوة انتي عارفه اني بتناك لمتعتي والفلوس دي مش بتفرق معايا
كوثر : ماشي قومي بقي خدي دش عشان متتاخريش
قامت ماما خدت دش ورجعت
نرجع بقي من الفلاش باك ....
انا : اممم
ماما : مالك يا واد
انا : حححح
ماما : انتا عجبك يواد اللي حصل ده
انا : مش برد
ماما فهمت ان الموضوع عجبني فحبت تتاكد
وزودت لعب ف زوبري وهي بتقول
ماما : بس زبو كان بيفشخ فكسي قووي
انا : حححححح (وبنطر كل لبني ف ايد ماما )
ماما :اححححح شاطر يحبيبي قوم بقي خد دش
وهي بتبوسني من خدي
قمت خدت دش وهي كمان غسلت ايديها وقعدنا نتكلم واتفقنا انها هتصارحني بكل حاجه ومش هتخبي عني حاجه ومش هتعمل اي حاجه الا لما تقولي وانا كمان
واحنا بنتكلم الباب خبط ...
انتظروني ف الجزء الثالث عشان نشوف باقي المفاجأات ....
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
بداية مشجعة واصل
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
بداية موفقة واصل
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%