NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مساء الخير
مجرد فضفضة يمكن تهمد جوايا حجم المعاناة
اعرفكم بنفسي عشان اقدر اوصف حجم المعاناة
انا مصري سكندري بشتغل مهندس بحري ETO فى ال 35 من عمري بشتغل فى على مراكب خدمات البترولية البحرية
الطقم نصه تقريبا مصريين او عرب والنص الباقي اسيويين او اوربيين بأختلاف الرانكات
بنعيش فى البحر شهر وبننزل اجازة شهر او اقل حسب الحاجة والطاقم بيتكون فى اقل حالاته من 20 فرد
طبعا اعاشة كاملة من اول الاكل والشرب والنوم لحد الترفيه سواء بالجيم او بالجيمينج ستوديو
كل حاجة تقريبا متوفرة واحنا كمان بنختلق طرق اكثر زى الصيد و لعب الورق وغيره
كمان تقريبا 4\3 الطاقم بيشرب مخدرات سواء كان حشيش او خمور وانا من ضمنهم والرقابة تكاد تكون ميسرة فى الحاجات دى
الطاقم نصفة متزوج وانا منهم
الحياة الجنسية بالنسبالنا مبهمة والكلام عنها فيه شئ من التوتر
خصوصا ان معانا كام بسكتلة مستنين يسمعوا عن واحد هايج عشان يستدرجوه ، وانا اخر حد يخاف يقرب من الموضوع حتى ولو نفسي فيه
احنا بنعيش فى مجتمع مغلق ، كل حاجة بتحصل بتوصل لباقي الطقم
لو حد فتح صورة ولا اتفرج على فيديو رقص حتى المركب كلها بتسمع وتبتدى النظرات تتغير والمعاملة تختلف خصوصا من البسكلتات
وضعي المهنى على درجة النخبة على المركب المهندس الوحيد المختص بالكهرباء فوضعي يسمحلى استراحتى المعتادة فى البريدج وسط المهندسين والقبطان والبحارة باختلاف رانكاتهم
طول الشهر بعيش فى نار وحمية الشوق للجنس والملمس الناعم والريحة المطيبة لقلبي
بكون منفعل دايما على الطاقم و انا عارف السبب الرئيسي جوايا
بضيع وقتى وبشغل تفكيري اى هواية ، الصيد القراءة المذاكرة او حتى هنا
ومش عارف هفضل متحمل كدا لحد امتى او اتصرف ازاى
انا محتاج اكون بمهارتى ومستهدف مناصب ارفع وفى نفس الوقت قلقان من انى اقرب اى حاجة غلط تشوه سمعتى وصورتى
انا اسف طولت عليكم لكن حبيت استشف معاكم الموقف واعرف اتصرف ازاى
ركز فى شغلك وتجاهل الباقى اطحن نفسك شغل وجيم وعبادة وعند اشتياقك للجنس راسل زوجتك الشهوة مخدر محدود المفعول ولكنها ادرينالين فى الجسد بمجرد تفريغها ستعود الى وعيك ورشدك وتتحصر وتندم

• حبيته
التفاعلات: مملول
**** عليك يا كومندا
اوعدك انا هنفذ نصيحتك
واتمنى اشوفك بخير انت كمان وكلكم صراحة على الدعم اللى لقيته منكم
ركز فى شغلك وتجاهل الباقى اطحن نفسك شغل وجيم وعبادة وعند اشتياقك للجنس راسل زوجتك الشهوة مخدر محدود المفعول ولكنها ادرينالين فى الجسد بمجرد تفريغها ستعود الى وعيك ورشدك وتتحصر وتندم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%