NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

the1255

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا واخد بالي ان الناس في مصر منقسمين نصين نص شايف ان الغلط عند الست و نص شايف ان الغلط عن الرجال (عشان مرتكب الفعل هو الي المفروض يتعاقب)
بس قبل ما تدي احكام عن مين الغلطان لازم تفهم ليه التحرش بيحصل اصلا هي حاجه اشبه بالتنمر او الاذي الفطري الي عند ******* الي بيخربش عربيه او يرمي مياه علي الناس في الشارع عشان عارف انه هينجوا من الي عمله مش عشان الراجل سايب عربيته معطهاش او الناس الي في الشارع ازاي مش ماسكين شمسيه هي الفكره كلها انه يقدر يعني المتحرش دا لو لاقي ست عريانه في الشارع بس معاها راجل ضخم هو متاكد انه لو مجرد رفع عينه عليها هيبا في نتايج هو مش هيحبها عمره كل اسباب التحرش بتتبخر فا انا شايف ان حل ل90% من حالات التحرش ان الراجل يفكر مرتين في النتايج قبل مايعمل الفعل و يشوف هل كلمه او لمسه تستاهل النتايج دي ولا لا و معلش لو طولت و في الاخر دا رأيي من الي شوفته في الشارع

الحل قانون رادع يطبق فورا بدون إلقاء اللوم علي الضحية
توعية بي خطورة الجريمة و تأثيرها

بس طبعا بنكلم نفسنا

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
الحل قانون رادع يطبق فورا بدون إلقاء اللوم علي الضحية
توعية بي خطورة الجريمة و تأثيرها

بس طبعا بنكلم نفسنا
ما هي الفكره ان الروتين بتاع القانون بيخلي الشخص الي ليه الحق يتبهدل عشان ياخد ابسط حقوقه فا المتحرش الي متعود علي البهدله فاكر انها مش هاتوجع دماغها و تاخد حقها

ما هي الفكره ان الروتين بتاع القانون بيخلي الشخص الي ليه الحق يتبهدل عشان ياخد ابسط حقوقه فا المتحرش الي متعود علي البهدله فاكر انها مش هاتوجع دماغها و تاخد حقها
مش روتين بس الازمة صدقني
جربت تكون في مواصلة و الموقف ده يحصل؟
عارف ايه السيناريوهات الي بتحصل
اولا ممكن محدش بيتحرك اصلا و المتحرش يوصل انه يشتمها و يضربها كمان
في سيناريو تاني ان الي قاعدين خلاص يا جماعة محصلش حاجة
و سيناريو تالت انهم يرموه بره العربية خالص (تهريب )
شوف كدة كومنتس لي اي بنت بتتكلم في الموضوع علي سوشيال ميديا
من انت غلطانة
لبسك
عارف لو هي حرفيا منت.قبة و معملتش اي حاجة هيسيبوا كل حاجة و يقولوا اي؟ ايه نزلك من البيت

الموضوع ميئوس منه متتعبش نفسك

مش روتين بس الازمة صدقني
جربت تكون في مواصلة و الموقف ده يحصل؟
عارف ايه السيناريوهات الي بتحصل
اولا ممكن محدش بيتحرك اصلا و المتحرش يوصل انه يشتمها و يضربها كمان
في سيناريو تاني ان الي قاعدين خلاص يا جماعة محصلش حاجة
و سيناريو تالت انهم يرموه بره العربية خالص (تهريب )
شوف كدة كومنتس لي اي بنت بتتكلم في الموضوع علي سوشيال ميديا
من انت غلطانة
لبسك
عارف لو هي حرفيا منت.قبة و معملتش اي حاجة هيسيبوا كل حاجة و يقولوا اي؟ ايه نزلك من البيت

الموضوع ميئوس منه متتعبش نفسك
كله خوف كل واحد مسحول في اكل عيشه و مش عايز مشاكل و الي بيعمل كدا عارف كويس اوي انه محدش هيعمل حاجه عشان كدا انا دايما بقف للناس دي عشان مايفتكرش ان بنات الناس مكان يطلع فيه شهوته و خلاص او حتي من غير مقابل انه يضرب او يتفضح

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%