NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,843
مستوى التفاعل
11,818
نقاط
18,751
بقالي فترة مش بنزل حاجه اه صحيح انا خلصت جيش المهم امبارح حلمت حلم غريب اول حاجه كنت ينت واخو جوزي عاوز ينام معي وانا رافضه طيب عشان ده حلم فانا قررت احوله لقصه
انا منال ٣٥ سنه قمحيه جسمي مربرب جوزي شخص طبيعي زي اي حد اخو جوزي عندخ عضلات نوعا ما وبيروح جيم امه جوزي وابوه متوفيين وله اخت ٢١ سنه في كليه حقوق عين شمس الي حصل انه لاحظت حاجه غريبه بين اخو جوزي واخته وهما حسو بدا يلتزق فيا وعاوز مش عارفه بس حاسه في حاجه غلط عامل نفسه بيساعدني وانا مش مطمنه وكل ما قول لجوزي يقولي يزعقلي المهم تمر الايام والشك هيموتني لحد مافي يوم طلعت انا وجوزي فسحه في مدينه نصر المهم طلعنا وبعدين افتكرت اني نسيت ال موبيل وقلت ارجع اجيبه جوزي قالي مش مهم قلت لا نص ساعه سخن العربيه وهنزل طلعت وفتحت الباب سمعت صزت غريب من اوضه نومه رحت لقثت بيقولها اهو غار انجزي بقي نعمل واحد قبل ما يرجع قمت جبت الموبيل ونزلت وانا نزله صقفلت الباب وعمل صوت اكيد سمعو نزلت اتفسحت ورجعت رحنا اتغسجنا ورجعنا كل حاجه هاديه لحد مافي يو كنت بستحمي لقيت حد بستصنت علي رحت فتحت الباب وبصيت ملقتش حد بس سمعت ثوت رجل ومرت الايام طبيعي جدا وانا مش عارفه اعمل اي لحد مافي يوم صحيت من النوم لقيت جوزي متكتف وانا كمان متكتفه وقام قتتل جوزي واغتصبني وهرب هو واخته فضلت احاول اصرخ لحد مافعلا صرخت وجت الشرطه وتم عمل محضر بالواقعه و ملقتش حاجه هن العلاقه بينهم قلت بس علي الاغتصاب
الحلم التاني
حلمت اني جوز واحده صحبتي وقاعد مع ابي الي هو ابو جوزها لتكلمنا شويه ورجعت البيت وقلت لها عاوز اعمل واحد انا هيجان لعبنا بلاستشين وعملمنا واحد صحيت من النوم لقيت نفسي بنت
٢١ سنه كليه تجارو بني سويف زمايلي عمر حبييي وانتيمي رنا و سمر و محمود دول لهم دور والظابط محمد بردو له دور
رحت الجامعه انا بنت منال الي في الاول امي ماتت وعمي وعمتي ملهمش اثر لوني مش ابيض ولا قمحي ولا اسود طولي ١٧٥ وزني ٧٥ عمر حبييي جسمه رفيع شويه نفس طولي بس ٦٠ كيلو المهم رنا ١٧٠ وبردو سمر ١٧٠ بس رنا ٦٥ كيلو وسمر ٨٠ بدات الحكايه كنت طالعه من الكليه لقيت حد وقعني علي الارض ونازل فيا ضرب و بيقولي انا عمك يبنت الفاجرة جا عمر وضربه قام مسك عمر وضربه الناس اتلمت قام ركب المةتسكل وجري شويه و لقيت محمود جاي ببقولي تعالي معانا ركبت معاه وقال يوثلني البيت المهم وزع عصير بما اننا في حر خدته صحيت لقيت نفسي في جنينه ورنا و سمر و محمود قدامي قمت اجري لقيت رنا سريعه لحقتني وقعت ع ضهري وهي فوفي معرفش ازاي لقيت نفسي بدلك في ضهرها وصدرها وفخاده فجاؤه وصل محمود بطلت وسكت قالو لي انتي ضيفه هنا اسيوع باحترام ولا بالعافيه سكت المهم عجبني جسم رنا اوي عارفه انه موضوع غريب بس انا لبوه ايوة انا لبوه وشهوتي عاليه جدا او ممكن عبيطه بقيت علي طول احتك بيها وفي مرة دخلت تصحيني مرضتش اصحي كنت نائمه بمابوة كسلت اغير وهي كانت لابسه مايوة ونازله المياه المهم فضلت تتنطط فوقي صحيت بصيت في عينها ولقيت نفسي بدعك في جسمها وصدؤها وهي ساحت وقلعنا فجاه دخل محمود فامت بعدت عندي طبعا كان لابس مايوة فلعه وجاي يركبني وشي احمر وقفلت رجلي قامت رنا قالت لها سبها دلوقتي لسه بنت و مكسوفه قمت قرصتها فهمت قصدي قالت طب اخرج انا ندهت علبها وقلت لها في ودنها تربطني بحبل وتخلي محمود يجي اقول له حاجه اعترضت علي الحبل مع اصراري وافقت جابت الحبل وقلت لمحمود يحسس علي جسمب ويبوسه قبل ما ينكني ربطوني و محمود بدا ييوس جسمي وانا نار ولسه هيدخله لقيت ظابط داخل ومفيش حركه وانقبض عليهم ولقيت حد شفني وانا بركب معا محمود ولما مش رجعت قالو لامي وهي بالصدفه حد قال لعمر انه شغني وانا بركب العربيه مع محمود واتقيض عليه واتسجن ده كان ملخص الحلم الي حلمته من شويه هبقي اكمل هنا قصتي مع خالتي من اول ما ماتحرشت ببها وانا في ٣ اعدادي ولما كنت بروح معاها الشغل وتحكي لي عن الجواز والجتس
يتبع
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%