NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Deep thinking

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
7 يناير 2022
المشاركات
717
مستوى التفاعل
665
نقاط
335
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
تخيل معي عزيزي القارئ لو رجعت في الزمن لايام مراهقتك هتعمل ايه ، ولما تعرف كمان ان عندك اختين اجمد من بعض وجسمهم بيوقف ازبار اي حد يشوفهم ، في الشارع ... في الاتوبيس... في الميكروباص... في الميترو ... في المدرسة ... في الكلية ...في العمارة حتى او الحارة او حتى الفيلا.



حكايتنا النهاردة عني انا ... شاب عنده ٢٩ سنة اسمي( سيف) طولي ١٨٩ بشرتي قمحي وزبي طولة ٢٣ وعريض ، عندي اختين اجمد من بعض واحدة اسمها (سلمى) دي الكبيرة ٣٠ سنة والصغيرة اسمها( نور) عندها ٢٣ جسم كل واحدة فيهم احلى من التاني يعني( سلمى )دي طولها ١٧٥ وزنها ٧٠ ك ، بشرتها لوحدها تسخنك بيضا بياض اللبن واي لمسة ممكن تحمر وتفضل مدة كدا ملامحها شفابفها حمرا لوحدها ديما رموشها طويلة مناخيرها صغيرة خدودها واخدة لون محمر ديما مبتحبش تحط مكياج خالص شعرها اسود وناعم وطويل ، انما بقا بزازها عبارة عن بطيختين صغيرين في صدرها واقفين ومشدودين كدا ومع كل حركة تلاقيهم بيتهزو ، وطيزها مش كبيرة اوي بس كل مابتتحرك تحس انهم قبين لبرا تحس انها بتنادي اي حد عشان يضربها عليهم 💥


اما بقا الصغيرة الطعمة( نور )فدي طولها ١٦٠ ووزنها ٤٥ حاجة تانية شهوانية حتى من وهي صغيرة ديما بتقعد تقعد جنبي وتلمسني وتحضني كدا بشرتها قمحية بيضا كدا ، شعرها قصير عند الكتف واسود وناعم ديما ، ملامح وشها رموشها طويلة مناخيرها رقيقة وصغيرة شفايفها صغيرة وحمرا ، بزازها قد التفاحة وحلماتها وردي ، وطيزها قبة لورا بتدي انطباع انها عايزة تاخد ديما



في اجازة نص السنة في صباح يوم الخميس في مدينة شبه ساحلية في مصر .

صحيت الصبح كالعادة وصحيت اخواتي البنات طبعا ابويا مسافر السعودية وامي متوفية من زمان

( سيف ) سلمى نور يلا يحبايبي النهار طلع قومو جهزو فطار وانا هنزل اجيب عيش

( نور ) حاضر قايمة اهو يووووه
(سلمى) حاضر يحبيبي قايمة اهو

سبتهم يصحو براحتهم لانهم كالعادة هينامو تاني ونزلت انا اجيب العيش لاني بتاخر شوية وبعد ساعة ونص رجعت بالعيش عشان كان فيه زحمة


(سيف) يلا يا سلمى قومي بقا انا جعت 🤗 وحضنتها عشان تقوم زي كل مرة

(سلمى ) حاضر يسيف قايمة اهو


وقامت سلمى راحت تجهز الفطار وفضلت انا اصحي نور عشان نومها تقيل وشيلت البطانية وفتحت النور وهي كبعا كالعادة صرخت وقامت تحدفني بالمخدات

فضلنا نهزر ونلعب انا ونور لغاية لما تعبت وانا كنت حاضنها من ورا مش عارف امتى عملت كدا بس هي زي ماتكون حبت الوضع وسكتت

تقريبا زبي بدا يحس بجسمها لانها كانت لابسة شورت وقميص بحمالات زي تيشرت وانا من فوق شايف فلقات بزازها البيضا وزبي وقف عشان يلعب في المزة الي قدامو ميعرفش انها اختي ابن الهبلة 🤔

فضلت لما انا اتوترت وبعدت عنها ودخلت عشان اساعد سلمى شوية في المطبخ البت نور دي هتوديني في داهية ، سلمى طلبت مني اناولها حاجات وفضلت واقف معاها وطلبت مني اجيبلها التوابل من فوق عشان مش طايلاها وانا زبي كان لسه سخن بسبب نور وانا معدي من جنبها حاولت ابعد بس معرفتش عشان الطرقة صغيرة يدوب واخداها هي وانا عديت من وراها بتاعي تقريبا سلم على طيزها كلها هي حست بيه بس مبصتش وانا كنت لابس بنطلون بس خفيف هيبين كل دا وانا بعدي طيزها كانت مختلفة عن طيز نور طيزها كانت طرية ودافية كدا تحس ان انت بتغرق فيها

ناولتها التوابل ورجعت نفس الرجعة وغرقت حرفيا في احساس طيزها الطري والدافي

المهم خلصنا الفطار وفطرنا وكل واحد راح شغله ونور رات الجامعة بتاعتها

رجعنا العصر عملنا الغدا وكنت بساعد سلمى برضو وكنت بحاول انتهز اي فرصة عشان المسها اصلها طرية وناعمة اوي

اتغدينا وقعدنا نتفرج على التلفزيون سلمى على يميني ونور على شمالي وجبنا فشار واتفرجنا على فيلم تايتنك وبما اننا في الشتا فسلمى جابت بطانية كبيرة واتغطينا بيها كلنا

المشكلة ان الفيلم كله مشاهد جنسية وبوس كتير وانا سخنت بصراحة في ربع الفيلم ونور كمان لانها حطت ايدها على رجلي وفضلت تدعك في رجلى وسلمى برضو لانها مسكت ايدي وفضلت تدعك في ايدي بايديها الناعمة دي

فضلما شوية ع الحال دا لما جه مشهد نيك البطلين لقيت نور طلعت اه خفيفة كدا انا الي سمعتها عشان جنبها بصيت عليها لقيتها مندمجة اوي مع الفيلم وايدها جوا الشورت وسلمى برضو بس هي اندمجت وتقريبا فكرت ايدي كسها ولعبت فيه بصوابعها اكنه كسها

وانا برضو مقدرتش من دا كله طلعت زبي تحت البطانية ولعبت فيه بايدي التانية ومعرفش اخدو بالهم ولا لا لانهم كانو مندمجين اوي وانا بضرب نطرت لبن وكان سخن جه على ايد نور الي كانت بتلعب في رجلي مش واخدة بالها

بصتلي وطلعت ايدها وهي عينها كلها شهوة وبصت ع اللبن وابتسمت ابتسامة تهيج وعضت شفيفها ولحست اللبن من على ايديها بطريقة تهيج وهي بتبصلي

انا طبعا مش مصدق الي عملته دا زبي وقف تاني من المنظر

المهم خلصنا الفيلم كان الليل دخل ، دخلنا كلنا ننام وكل واحد راح على اوضته انا دخلت على اوضتي ومن الشهوة والي حصل نسيت اضرب عشرة ونمت وانا زبي واقف

شوية لقيت نور دخلت انا محسيتش بيها طبعا وهي فضلت تتسحب وفضلت باصة عليا شوية ودخلت معايا تحت البطانية

اتاكدت اني نايم بجد وبعدين فضلت تحسس على جسمي وبطني وانا كان عندي عضلات ومهتم بنفسي وبنچات وسكس باكس وبتاع 😎

المهم هي فضلت تحسس ونزلت بايديها على بتاعي فوق الشورت الي كنت لابسة وفضلت تدعك فيه شوية وتحط بقها عليه وبعدين صوت نفسها على وهاجت وبدات تدعك في كسها من تحت الشورت وانا زي الحمار نايم هي مسكت زبي وفضلت تدعك فيه وايدها التانية بتدعك في كسها وصوت نفسها بدا يتحول لانين خفيف شوية وبدا يعلى لغاية لما صحاني انا طبعا اتخضيت لما شوفتها بالمنظر دا

(سيف ) نور ! انتي بتعملي ايه هنا ؟

( نور) انا اسفة بس انا سخنت على الفيلم ولما شوفتك بتلعب في بتاعك سخنت اكتر علية وعلى طوله فحبيت اجي اشوفه تاني

( سيف) ايه الجراة دي ؟ مش خايفة سلمى تشوفك ؟

( نور ) سلمى ايه بس دي بتهيج عليك اكتر مني ونفسها فيك بس انت مش واخد بالك

( سيف ) بجد؟
( نور ) اه بجد... ومسكت زبي من راسو يدوب بس على اد ايديها

بس الغريب اني كنت شايف نور اصغر من سنها العادي واما كنت اقصر شوية وبتاعي بس الي نفس طوله

محططتش في بالي انا دلوقتي سخن ومنتشي بطريقة متخلنيش افكر في التفاصيل دي


نور فضلت ماسكة زبي من فوق ونزلت تمصو وانا م عارف ساكت ليه عايز اتحرك مش عارف عايز اتكلم مش عارف حتى اطلع صوت وشوية هي بدات تقلع وتنيمني وطلعت فوقي فضلت تبوس فيها شفايفي على شفايفها وتدخل لسانها السخن جوا بقي انا لسه مستوعبتش برضو

شوية وانا اندمجت بس برضو مش بتكلم مش عارف وانا عايز امنعها وازقها او اعمل اي حاجة انا بس ساكن مكاني مش عارف اتحرك

شوية ولقيتها بتقعد على وشي بكسها ونزلت هي على زبي تلحس فيه وانا من الهياج بقيت بلحس في كسها وادخل لساني فيه

( نور ) امممم ااااه الحس كمان اااه الحس ودخل لسانك في كس اختك الهايجة ااااااه جامد اكتر ااااه امممم

فضلت نور تصوت من لساني لغاية لما جابت على وشي وفضلت تبصلي بنظرات كلها هيجان وتعب بصت على زبي لقته لسه واقف نزلت مص فيه تاني وبدات تلحس وتبلع بيوضي كلها واخر لما زهقت قامت ونزلت عليه بكسها

(نور) اااااااااه احححح دا كبير اوي دا ملاني كلي ااااه ااه اااه ااااه اااوف اااححح ااااه زبك حلو اوي يا سيف يا حبيبي انت من النهاردة بتاعي انا ااااه اااااه كسي مليان كله بزبك اااااه ..


وفضلت تتنطط عليه تقريبا نص ساعة او اكتر وبدات تتعب هي وانا لسه مجبتش وهي جابت فوق التسع مرات وخلاص جابت اخرها

وصوتها كان جايب للشارع ااااه ااااه زبك سخن اوييي كل ماجيب اعوز تاني انا متناكتك انت بس يحبيبي انت وبس الي هحمل منك يسيف وفضلت تتناك من زبي وانا مسلوب الارادة وبدات استمتع بيها

حططت بزازها على بقى وانا لا اراديا بدات الحس بزازها واعض فيه وهي اااااه ااااه براحة ايه سخنت على اختك يحبيبي ؟ للدرجادي بهيجك انا ؟ وانا عضيت حلمتها جامد لدرجة انها كانت هتطلع في بقي بعد كدا بدات الحس واعض اي حته هي تحط بقي عليها من الهيجان وهي اااااه يحبيبي ااااااه كمان يحبيبي اااااااه براحة انا معاك مش هسيبك ااااااه اوووف اححح اااااه اووف

هي كان باين انها صغيرة في سن المراهقة تقريبا وكل شوية بتصغر او تكبر وبيتغير شكلها بس انا مكنتش مركز عشان هيجان

شوية ولقيت الباب بيتفتح انا عرفت انها سلمى واتخضيت لتزعل او تعمل حاجة بس لما قربت شوفتها واتصدمت اكتر

سلمى اصغر بكام سنة ولابسة قميص نوم احمر كدا مفتوح من كل حته قصير عند طيزها كدا بالظبط

انا دلوقتي مش عارف امسك نفسي ونفسي على بس مش عارف اتكلم او اتحرك او اعمل اي حاجة

( سلمى ) بصوت انثوي يهيج واصغر بكتير من صوتها الي اعرفه : حبيبي خليك مكانك متتعبش نفسك يعني ينفع تعملو حفلة كدا من غيري ازعل انا منكم

وبدات تمسك زبي وشكلها سكسي فشخ محمرة هي اصلا ولابسة قميص نوم احمر فانا من الهيجان عيني احمرت

مسكت زبي ودخلته في بقا كله بلعته وانا حسيت بسخونة احلى بكتير وادفى من نور

فضلت تدخله وتطلعة من بوقها وتتف وتبلعه كله وهو كبير وهي شرقت كتير وانا كنت بهيج اكتر

شوية وقلعت القميص اول ماقلعته بزازها المشدودين انطلقو في الجو كدا واتهزو من الهزة دي حمرو شوية وحلمتها كانت وردي من شكلهم نور نطت عليهم وفضلت تمصهم وترضعهم

انا من المنظر مبقتش قادر امسك نفسي سلمى طلعت قعدت على زبي ودخلته كله مرة واحدة في كسها
اول لما دخل ااااااه احححح دا كبير اووووي اوووووف دا ملا كسي كله اااااااااه اااااوف

وفضلت تتنطط عليه ونور بتبوس فيها شوية وتدعك في طيزها شوية اول لما نور دخلت صوابعها في طيزها

اااااااه اااااااااه كمان دخلى كمان اسرع ينوررر همممموت من الهيجان ، بتاعي مبقاش قادر يستحمل سخونة كسها ونور بتمص بزاز سلمى وبتدعك كس سلمى بايد وايد في طيزها وانا المنظر هيجني فشخ

فضلنا كدا نص ساعة تاني وهم امممم اهه اوووف اااهه ااااه اااااه كمان يحبيبي احنا بنحبك اوي وعايزين نحمل منك

انا من المنظر جبتهم في كس سلمى وانا بنيكها
فضلنا ننهج شوية ولقيت نور بتنط على سلمى بتكمل فيها بوس وتقفيش

(سلمى) ااااه كفاية مش قادرة ينووور زب اخوكي فشخني اااااه مش قادر حتى اتحرك ااااه برااحة

نور معبرتهاش وفضلت تقفش في بزازها الكبار وتلحس في كل حته من جسمها ونزلت على كسها فضلت تلحسه اصله يهيج بصراحة وكان نضيف اوي ووردي كدا اي حد يشوفه ينط عليه فضلو فوق بعض كدا يتساحقو وهم اااااه ااااه ااااوف ااااااه وعملو وضع 69 واااه اووووف كمااااان اكتر لسانك حلو اووووي وجابو وسخنو على بعض تاني ورجعو نامو على بعض تاني بس المرادي هم نايمين على بعض وانا والناحية التانية وشايف قدامي كسين فوق بعض واحد احمر وصغير والتاني وردي ومنفوخ لقيت نفسي لا اراديا بقوم وانط على الي فوق

نور صوتت ولما استوعبت بتاعي بدام تتمتع وتصرخ بغباء لاني كنت نازل ترزيع فيها لما جابت خمس ست مرات تاني وكانت حرفيا نشفت بس انا كملت لما لقيتها بعدت وانا لا اراديا دخلت بتاعي في كس سلمى الوردي ونور اترمت على الارض مش قادرة خلاص جابت اخرها

وسلمى اااااه ااااوف. كمااان يحبيبي اكتررر زبك سخن اوي وطويل انا بحبه وبحبك اكتر من اي حد في الدنيا وفضلت ارزع فيها وازود النيك فيها وهي صوتها كان بيهيجني اكتر وبزازها لا اراديا نزلت عليهم حرفيا اكلتهم لدرجة انهم بقو كلهم احمر مش ابيض وهي هاجت اكتر من الالم والمتعة وصوتها علي اااااااااه ااااااااه اااااااااه كفففااااااية اااااااااه ااااااه ااااااااح ااااه هجججيييييب خلاص

وانا كمان كنت هجيب لقيتها بتقولي هاتهم جوايا يحبيبي وانا لا اراديا جبتهم جواها واترميت عليها من التعب وزبي جواها وهي حضتني وجت نور حضنتني

وهم الاتنين بصولي ووشهم مهلوك وتعبان من الدك الي ادكووه دا وفي نفس واحد قالولي


سيف سيف اصحي يا سيف الضهر اذن ومش هتلحق العيش ياسيف

صحيت وكنت عيني بفتحها بالعافية ومخدتش بالي ان زبي واقف

( سيف ) اي دا انا كنت بحلم ؟



وبكدا انتهت القصة بتاعتنا حبيت اخليها مفتوحة عشان القارئ يتخيل لوحده ايه الي حصل بعد كدا عيش بقا يابرنس 😉

وياريت لو تشرفوني برايكم في القصة حلوة وحشة دا كله يهمني 🥰
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • بيضحكني
التفاعلات: Mostafa 2523, Simon3, magamego و 28 آخرين
الصراحه قصه فاجره كمل وانا هدعمك
 
  • عجبني
التفاعلات: magamego، ابو زوبر جنانن و Deep thinking
  • عجبني
التفاعلات: magamego و ابو زوبر جنانن
لذيذة القصه حلوة بجد
 
  • عجبني
التفاعلات: magamego، ابو زوبر جنانن و Deep thinking
  • عجبني
التفاعلات: magamego و غريب عن العالم
قصة جامدة
 
  • عجبني
التفاعلات: magamego, طويل عريض وممتع, ابو زوبر جنانن و شخص آخر
جامدة الصراحه
 
  • عجبني
التفاعلات: magamego و Deep thinking
جميلة
 
  • عجبني
التفاعلات: magamego و Deep thinking
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
شكراً على مجهودك وأتمنى لك التوفيق فى المسابقة..
مع خالص تحياتى...
 
  • عجبني
التفاعلات: magamego، ابو زوبر جنانن و Deep thinking
👌
 
  • عجبني
التفاعلات: magamego و Deep thinking
انت بتدمر اللحظه الحلوه في الاخر طلع بيحلم 🤣
 
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: magamego, طويل عريض وممتع, ابو زوبر جنانن و شخص آخر
  • عجبني
التفاعلات: magamego و ابو زوبر جنانن
جميله اوي استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: magamego و Deep thinking
(y) (y) :unsure: :unsure: :love: :love: o_O o_O 🤪 🤪 🤩 🤩 😎 😎 :censored: :censored: :coffee: :coffee:
 
  • عجبني
التفاعلات: magamego
تخيل معي عزيزي القارئ لو رجعت في الزمن لايام مراهقتك هتعمل ايه ، ولما تعرف كمان ان عندك اختين اجمد من بعض وجسمهم بيوقف ازبار اي حد يشوفهم ، في الشارع ... في الاتوبيس... في الميكروباص... في الميترو ... في المدرسة ... في الكلية ...في العمارة حتى او الحارة او حتى الفيلا.



حكايتنا النهاردة عني انا ... شاب عنده ٢٩ سنة اسمي( سيف) طولي ١٨٩ بشرتي قمحي وزبي طولة ٢٣ وعريض ، عندي اختين اجمد من بعض واحدة اسمها (سلمى) دي الكبيرة ٣٠ سنة والصغيرة اسمها( نور) عندها ٢٣ جسم كل واحدة فيهم احلى من التاني يعني( سلمى )دي طولها ١٧٥ وزنها ٧٠ ك ، بشرتها لوحدها تسخنك بيضا بياض اللبن واي لمسة ممكن تحمر وتفضل مدة كدا ملامحها شفابفها حمرا لوحدها ديما رموشها طويلة مناخيرها صغيرة خدودها واخدة لون محمر ديما مبتحبش تحط مكياج خالص شعرها اسود وناعم وطويل ، انما بقا بزازها عبارة عن بطيختين صغيرين في صدرها واقفين ومشدودين كدا ومع كل حركة تلاقيهم بيتهزو ، وطيزها مش كبيرة اوي بس كل مابتتحرك تحس انهم قبين لبرا تحس انها بتنادي اي حد عشان يضربها عليهم 💥


اما بقا الصغيرة الطعمة( نور )فدي طولها ١٦٠ ووزنها ٤٥ حاجة تانية شهوانية حتى من وهي صغيرة ديما بتقعد تقعد جنبي وتلمسني وتحضني كدا بشرتها قمحية بيضا كدا ، شعرها قصير عند الكتف واسود وناعم ديما ، ملامح وشها رموشها طويلة مناخيرها رقيقة وصغيرة شفايفها صغيرة وحمرا ، بزازها قد التفاحة وحلماتها وردي ، وطيزها قبة لورا بتدي انطباع انها عايزة تاخد ديما



في اجازة نص السنة في صباح يوم الخميس في مدينة شبه ساحلية في مصر .

صحيت الصبح كالعادة وصحيت اخواتي البنات طبعا ابويا مسافر السعودية وامي متوفية من زمان

( سيف ) سلمى نور يلا يحبايبي النهار طلع قومو جهزو فطار وانا هنزل اجيب عيش

( نور ) حاضر قايمة اهو يووووه
(سلمى) حاضر يحبيبي قايمة اهو

سبتهم يصحو براحتهم لانهم كالعادة هينامو تاني ونزلت انا اجيب العيش لاني بتاخر شوية وبعد ساعة ونص رجعت بالعيش عشان كان فيه زحمة


(سيف) يلا يا سلمى قومي بقا انا جعت 🤗 وحضنتها عشان تقوم زي كل مرة

(سلمى ) حاضر يسيف قايمة اهو


وقامت سلمى راحت تجهز الفطار وفضلت انا اصحي نور عشان نومها تقيل وشيلت البطانية وفتحت النور وهي كبعا كالعادة صرخت وقامت تحدفني بالمخدات

فضلنا نهزر ونلعب انا ونور لغاية لما تعبت وانا كنت حاضنها من ورا مش عارف امتى عملت كدا بس هي زي ماتكون حبت الوضع وسكتت

تقريبا زبي بدا يحس بجسمها لانها كانت لابسة شورت وقميص بحمالات زي تيشرت وانا من فوق شايف فلقات بزازها البيضا وزبي وقف عشان يلعب في المزة الي قدامو ميعرفش انها اختي ابن الهبلة 🤔

فضلت لما انا اتوترت وبعدت عنها ودخلت عشان اساعد سلمى شوية في المطبخ البت نور دي هتوديني في داهية ، سلمى طلبت مني اناولها حاجات وفضلت واقف معاها وطلبت مني اجيبلها التوابل من فوق عشان مش طايلاها وانا زبي كان لسه سخن بسبب نور وانا معدي من جنبها حاولت ابعد بس معرفتش عشان الطرقة صغيرة يدوب واخداها هي وانا عديت من وراها بتاعي تقريبا سلم على طيزها كلها هي حست بيه بس مبصتش وانا كنت لابس بنطلون بس خفيف هيبين كل دا وانا بعدي طيزها كانت مختلفة عن طيز نور طيزها كانت طرية ودافية كدا تحس ان انت بتغرق فيها

ناولتها التوابل ورجعت نفس الرجعة وغرقت حرفيا في احساس طيزها الطري والدافي

المهم خلصنا الفطار وفطرنا وكل واحد راح شغله ونور رات الجامعة بتاعتها

رجعنا العصر عملنا الغدا وكنت بساعد سلمى برضو وكنت بحاول انتهز اي فرصة عشان المسها اصلها طرية وناعمة اوي

اتغدينا وقعدنا نتفرج على التلفزيون سلمى على يميني ونور على شمالي وجبنا فشار واتفرجنا على فيلم تايتنك وبما اننا في الشتا فسلمى جابت بطانية كبيرة واتغطينا بيها كلنا

المشكلة ان الفيلم كله مشاهد جنسية وبوس كتير وانا سخنت بصراحة في ربع الفيلم ونور كمان لانها حطت ايدها على رجلي وفضلت تدعك في رجلى وسلمى برضو لانها مسكت ايدي وفضلت تدعك في ايدي بايديها الناعمة دي

فضلما شوية ع الحال دا لما جه مشهد نيك البطلين لقيت نور طلعت اه خفيفة كدا انا الي سمعتها عشان جنبها بصيت عليها لقيتها مندمجة اوي مع الفيلم وايدها جوا الشورت وسلمى برضو بس هي اندمجت وتقريبا فكرت ايدي كسها ولعبت فيه بصوابعها اكنه كسها

وانا برضو مقدرتش من دا كله طلعت زبي تحت البطانية ولعبت فيه بايدي التانية ومعرفش اخدو بالهم ولا لا لانهم كانو مندمجين اوي وانا بضرب نطرت لبن وكان سخن جه على ايد نور الي كانت بتلعب في رجلي مش واخدة بالها

بصتلي وطلعت ايدها وهي عينها كلها شهوة وبصت ع اللبن وابتسمت ابتسامة تهيج وعضت شفيفها ولحست اللبن من على ايديها بطريقة تهيج وهي بتبصلي

انا طبعا مش مصدق الي عملته دا زبي وقف تاني من المنظر

المهم خلصنا الفيلم كان الليل دخل ، دخلنا كلنا ننام وكل واحد راح على اوضته انا دخلت على اوضتي ومن الشهوة والي حصل نسيت اضرب عشرة ونمت وانا زبي واقف

شوية لقيت نور دخلت انا محسيتش بيها طبعا وهي فضلت تتسحب وفضلت باصة عليا شوية ودخلت معايا تحت البطانية

اتاكدت اني نايم بجد وبعدين فضلت تحسس على جسمي وبطني وانا كان عندي عضلات ومهتم بنفسي وبنچات وسكس باكس وبتاع 😎

المهم هي فضلت تحسس ونزلت بايديها على بتاعي فوق الشورت الي كنت لابسة وفضلت تدعك فيه شوية وتحط بقها عليه وبعدين صوت نفسها على وهاجت وبدات تدعك في كسها من تحت الشورت وانا زي الحمار نايم هي مسكت زبي وفضلت تدعك فيه وايدها التانية بتدعك في كسها وصوت نفسها بدا يتحول لانين خفيف شوية وبدا يعلى لغاية لما صحاني انا طبعا اتخضيت لما شوفتها بالمنظر دا

(سيف ) نور ! انتي بتعملي ايه هنا ؟

( نور) انا اسفة بس انا سخنت على الفيلم ولما شوفتك بتلعب في بتاعك سخنت اكتر علية وعلى طوله فحبيت اجي اشوفه تاني

( سيف) ايه الجراة دي ؟ مش خايفة سلمى تشوفك ؟

( نور ) سلمى ايه بس دي بتهيج عليك اكتر مني ونفسها فيك بس انت مش واخد بالك

( سيف ) بجد؟
( نور ) اه بجد... ومسكت زبي من راسو يدوب بس على اد ايديها

بس الغريب اني كنت شايف نور اصغر من سنها العادي واما كنت اقصر شوية وبتاعي بس الي نفس طوله

محططتش في بالي انا دلوقتي سخن ومنتشي بطريقة متخلنيش افكر في التفاصيل دي


نور فضلت ماسكة زبي من فوق ونزلت تمصو وانا م عارف ساكت ليه عايز اتحرك مش عارف عايز اتكلم مش عارف حتى اطلع صوت وشوية هي بدات تقلع وتنيمني وطلعت فوقي فضلت تبوس فيها شفايفي على شفايفها وتدخل لسانها السخن جوا بقي انا لسه مستوعبتش برضو

شوية وانا اندمجت بس برضو مش بتكلم مش عارف وانا عايز امنعها وازقها او اعمل اي حاجة انا بس ساكن مكاني مش عارف اتحرك

شوية ولقيتها بتقعد على وشي بكسها ونزلت هي على زبي تلحس فيه وانا من الهياج بقيت بلحس في كسها وادخل لساني فيه

( نور ) امممم ااااه الحس كمان اااه الحس ودخل لسانك في كس اختك الهايجة ااااااه جامد اكتر ااااه امممم

فضلت نور تصوت من لساني لغاية لما جابت على وشي وفضلت تبصلي بنظرات كلها هيجان وتعب بصت على زبي لقته لسه واقف نزلت مص فيه تاني وبدات تلحس وتبلع بيوضي كلها واخر لما زهقت قامت ونزلت عليه بكسها

(نور) اااااااااه احححح دا كبير اوي دا ملاني كلي ااااه ااه اااه ااااه اااوف اااححح ااااه زبك حلو اوي يا سيف يا حبيبي انت من النهاردة بتاعي انا ااااه اااااه كسي مليان كله بزبك اااااه ..


وفضلت تتنطط عليه تقريبا نص ساعة او اكتر وبدات تتعب هي وانا لسه مجبتش وهي جابت فوق التسع مرات وخلاص جابت اخرها

وصوتها كان جايب للشارع ااااه ااااه زبك سخن اوييي كل ماجيب اعوز تاني انا متناكتك انت بس يحبيبي انت وبس الي هحمل منك يسيف وفضلت تتناك من زبي وانا مسلوب الارادة وبدات استمتع بيها

حططت بزازها على بقى وانا لا اراديا بدات الحس بزازها واعض فيه وهي اااااه ااااه براحة ايه سخنت على اختك يحبيبي ؟ للدرجادي بهيجك انا ؟ وانا عضيت حلمتها جامد لدرجة انها كانت هتطلع في بقي بعد كدا بدات الحس واعض اي حته هي تحط بقي عليها من الهيجان وهي اااااه يحبيبي ااااااه كمان يحبيبي اااااااه براحة انا معاك مش هسيبك ااااااه اوووف اححح اااااه اووف

هي كان باين انها صغيرة في سن المراهقة تقريبا وكل شوية بتصغر او تكبر وبيتغير شكلها بس انا مكنتش مركز عشان هيجان

شوية ولقيت الباب بيتفتح انا عرفت انها سلمى واتخضيت لتزعل او تعمل حاجة بس لما قربت شوفتها واتصدمت اكتر

سلمى اصغر بكام سنة ولابسة قميص نوم احمر كدا مفتوح من كل حته قصير عند طيزها كدا بالظبط

انا دلوقتي مش عارف امسك نفسي ونفسي على بس مش عارف اتكلم او اتحرك او اعمل اي حاجة

( سلمى ) بصوت انثوي يهيج واصغر بكتير من صوتها الي اعرفه : حبيبي خليك مكانك متتعبش نفسك يعني ينفع تعملو حفلة كدا من غيري ازعل انا منكم

وبدات تمسك زبي وشكلها سكسي فشخ محمرة هي اصلا ولابسة قميص نوم احمر فانا من الهيجان عيني احمرت

مسكت زبي ودخلته في بقا كله بلعته وانا حسيت بسخونة احلى بكتير وادفى من نور

فضلت تدخله وتطلعة من بوقها وتتف وتبلعه كله وهو كبير وهي شرقت كتير وانا كنت بهيج اكتر

شوية وقلعت القميص اول ماقلعته بزازها المشدودين انطلقو في الجو كدا واتهزو من الهزة دي حمرو شوية وحلمتها كانت وردي من شكلهم نور نطت عليهم وفضلت تمصهم وترضعهم

انا من المنظر مبقتش قادر امسك نفسي سلمى طلعت قعدت على زبي ودخلته كله مرة واحدة في كسها
اول لما دخل ااااااه احححح دا كبير اووووي اوووووف دا ملا كسي كله اااااااااه اااااوف

وفضلت تتنطط عليه ونور بتبوس فيها شوية وتدعك في طيزها شوية اول لما نور دخلت صوابعها في طيزها

اااااااه اااااااااه كمان دخلى كمان اسرع ينوررر همممموت من الهيجان ، بتاعي مبقاش قادر يستحمل سخونة كسها ونور بتمص بزاز سلمى وبتدعك كس سلمى بايد وايد في طيزها وانا المنظر هيجني فشخ

فضلنا كدا نص ساعة تاني وهم امممم اهه اوووف اااهه ااااه اااااه كمان يحبيبي احنا بنحبك اوي وعايزين نحمل منك

انا من المنظر جبتهم في كس سلمى وانا بنيكها
فضلنا ننهج شوية ولقيت نور بتنط على سلمى بتكمل فيها بوس وتقفيش

(سلمى) ااااه كفاية مش قادرة ينووور زب اخوكي فشخني اااااه مش قادر حتى اتحرك ااااه برااحة

نور معبرتهاش وفضلت تقفش في بزازها الكبار وتلحس في كل حته من جسمها ونزلت على كسها فضلت تلحسه اصله يهيج بصراحة وكان نضيف اوي ووردي كدا اي حد يشوفه ينط عليه فضلو فوق بعض كدا يتساحقو وهم اااااه ااااه ااااوف ااااااه وعملو وضع 69 واااه اووووف كمااااان اكتر لسانك حلو اووووي وجابو وسخنو على بعض تاني ورجعو نامو على بعض تاني بس المرادي هم نايمين على بعض وانا والناحية التانية وشايف قدامي كسين فوق بعض واحد احمر وصغير والتاني وردي ومنفوخ لقيت نفسي لا اراديا بقوم وانط على الي فوق

نور صوتت ولما استوعبت بتاعي بدام تتمتع وتصرخ بغباء لاني كنت نازل ترزيع فيها لما جابت خمس ست مرات تاني وكانت حرفيا نشفت بس انا كملت لما لقيتها بعدت وانا لا اراديا دخلت بتاعي في كس سلمى الوردي ونور اترمت على الارض مش قادرة خلاص جابت اخرها

وسلمى اااااه ااااوف. كمااان يحبيبي اكتررر زبك سخن اوي وطويل انا بحبه وبحبك اكتر من اي حد في الدنيا وفضلت ارزع فيها وازود النيك فيها وهي صوتها كان بيهيجني اكتر وبزازها لا اراديا نزلت عليهم حرفيا اكلتهم لدرجة انهم بقو كلهم احمر مش ابيض وهي هاجت اكتر من الالم والمتعة وصوتها علي اااااااااه ااااااااه اااااااااه كفففااااااية اااااااااه ااااااه ااااااااح ااااه هجججيييييب خلاص

وانا كمان كنت هجيب لقيتها بتقولي هاتهم جوايا يحبيبي وانا لا اراديا جبتهم جواها واترميت عليها من التعب وزبي جواها وهي حضتني وجت نور حضنتني

وهم الاتنين بصولي ووشهم مهلوك وتعبان من الدك الي ادكووه دا وفي نفس واحد قالولي


سيف سيف اصحي يا سيف الضهر اذن ومش هتلحق العيش ياسيف

صحيت وكنت عيني بفتحها بالعافية ومخدتش بالي ان زبي واقف

( سيف ) اي دا انا كنت بحلم ؟



وبكدا انتهت القصة بتاعتنا حبيت اخليها مفتوحة عشان القارئ يتخيل لوحده ايه الي حصل بعد كدا عيش بقا يابرنس 😉

وياريت لو تشرفوني برايكم في القصة حلوة وحشة دا كله يهمني 🥰
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%