NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

محارم حكايتي مع زوجة عمي الميلف

Ahmed2kazem225

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
29 نوفمبر 2022
المشاركات
5
مستوى التفاعل
8
نقاط
0
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
عدم الإفصاح
في البداية القصة حقيقية هي مش طويلة اوي على اد ما هي ممتعة

اسمي احمد عمري وقت القصة 28 سنه و بطلة القصة 35 سنه هي متوسطة الطول و جسمها جميل زي ممثلات البورن و طيزها مدورة و كبيرة
احنا عيلة و عايشين مع بعض في نفس البيت و متعودين على بعض اوي و القصة ابتدت في يوم كنت في اوضتي و زوجة عمي دخلت عليا كانت عاوزاني في مشوار و في وسط الكلام رفعت جزء من العباية على وسطها بحيث يظهر بروز طيزها و انا اتفاجئت من اللي حصل علشان طيزها حلوة اوي ففضلت باصص عليها و تنحت و هي لاحظت و ضحكت و هزرت معايا و خلصت و راحت ماشية بدلع و عملت اللي قالت عليه و خلاص .
المهم كل ما تشوفني تعمل نفس الحركة و مرة من المرات زبي بان انه منتصب و هي خدت بالها و الموضوع عدى و كله تمام. تاني يوم لقيتها بتنادي عليا اطلع فوق في شقتها كانت عاوزاني انضف ليها التكييف و كان موجود ابنها الصغير في الشقة . انا من كتر التفكير فيها و في طيزها كنت طلع و زبي واقف و الهيجان عندي وصل للاخر قلتلها عاوز سلم راحت جابته و هي ماسكاه و انا باخده منها ايدي مسكت ايدها و الحركة دي مكانتش مقصودة بس خلت زبي واقف اوي و باين.
خلصت نضافة التكييف و انا باصص من فوق لقيت نفس الوضع اللي كانت بتعمله بالعباية بس المرة دي نص رجليها كانوا ظاهرين و كانوا حلوين اوي ولعت نار و نزلت وقفت اتكلم معاها شوية و انا مش قادر خلاص و هي ملاحظة زبي و هي كأنها بتعمل كده علشان اولع زيادة و مقدرتش استحمل اكتر من كده قمت واخدها في حضني و مدريتش بنفسي الا و انا ببوسها جامد و بقولها انا بحبك و سيبتها و كنت خايف ابنها يحس باي حاجة و خفت اكتر علشان اتضايقت و ممكن تقول لعمي و تبقى مصيبة و نزلت جري من الخوف و فاكر يومها منمتش و اتضحلي بعدها انها محكتش اي حاجة.
عدت الايام و انا و هي مش بنتكلم و الموضوع فات و بقينا نتكلم عادي بس في حدود لحد في يوم كنت قاعد على كرسي و رجلي بارزة لبره لقيتها جاية بتكلمني اعمل لها حاجة في الموبايل بتاعها و خدت الموبايل و بدأت اشوف فيه ايه لقيتها قربت مني جامد ولزقت كسها في ركبتي و بتحك فيها و بتعملها كأنها مقربة مني علشان تشوف الموبايل و انا بصلحه و الحركة دي هيجتني تاني عليها و خلصت و طلعت شقتها يومها انا فاكر كانت ودت ابنها عند اختها و كانت الشقة فاضية و لقيتها بتنادي عليا اطلع و طلعت بقولها فيه حاجة قالتلي الاوضة بتاع اياد ابنها فيه صوت و خايفة يكون فار.
دخلت الاوضة ك هي قالتلي هتعمل حاجة و تيجي تدور معايا و قلبت الاوضة و بدور مفيش اي حاجة لقيتها بعد شوية رجعت و كانت لابسة قميص نوم اسود و مفيش تحته اي حاجة و كانت جميلة اوي فوق الخيال انا عملت نفسي اتكسفت و انا جوايا مولع قلتلها انا مش لاقي الفار ردت عليا انا عارفة سمعت الكلمة دي اتصدمت.
قربت مني و قالتلي انا كمان قلتلها هو ايه قالتلي مش انت قلتلي قبل كده بحبك و انا في حضنك قلتلها دي كانت غلطة مني قالتلي انا كمان بحبك و حضنتني جامد و باستني فرنساوي و انا اتجاوبت معاها و فضلنا نبوس بعض 10 دقايق و انا هموت قمت قاعد على السرير و هي بدأت تقلعني البنطلون و البوكسر و زبي كان واقف هي شافته قامت ضاحكة و مسكته لعبت فيه بايدها و بدأت تمصلي كانت محترفه و انا بالنسبالي اول مرة انيك فضلت تمص لحد ما جبتهم في بوقها و قمت قايم و بدأنا نبوس تاني و قلعتها القميص و انا مش عارف اعمل ايه و واقف في مكاني لقيتها بتشاور على كسها و قالت الحسلي ده نزلت الحس و علمتني اللحس و ازاي اخليها مولعة و عملت اللي قالته و هي بتتأوه و تتلوى على السرير و قالتلي ريحني بقى يا حبيبي عمك سايبني بقاله كتير مش بيقرب ليا و انا تعبانة نيكني بقى و ريحني بدأت ادخل زبي في كسها اللي كان غرقان و باين عليه انه ضيق فعلا زي ما قالت دخلت زبي للاخر و هي بصوت تحتي ااااااااااااه يا احمد كده وجعني دخله واحده واحده و نيك بالراحة و دخلته زي ما قالت و هي بتزوم و بتتأوه اااااااااااااااااااااه حححححححححح ااااااااااه يا كسي تعبانة اوي نيك يا احمد و انا فضلت ادخل و اخرج عالهادي و سرعت النيك و هي بتصوت اوووووووووووووووه اكتر دخله كله للاخر مممممممممممممم نيكنييييييييييييييييييييييي ااااااااااااااااااااااااااااااه لحد ما قربت اجيب عرفتها اني هجيب قالتلي خرجه بره و جيبتها على بطنها.
خلصت نيك و قلتها مبسوطة ياحبيبتي ردت اوي يا روح قلبي من مدة مستمتعتش كدة بوستها تاني و لبست هدومي و نزلت اخد شاور و نمت من التعب و كملنا حياتنا بعد كده كلها نيك لحد ما اتجوزت و اتنقلت لشقتي بس موقفتش نيك فيها.
 
  • عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: عايز ينيك, aktoto, ahmedalasiry85 و 2 آخرين
جميلة
 
  • عجبني
التفاعلات: زوبرى 21 سم
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%