NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة حكايتي مع جوز امي | السلسلة الثانية | ـ حتي الجزء الثاني 6/9/2022

" شوشو "

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح

وقفنا فى السلسله الاولى لما اونكل محمود قالى فى مره انه عايز منى خدمه فى انى اساعده ياخد الترقيه فى شغله وان انا الوحيد اللى ممكن اعمله الموضوع ده طب ازاى
اونكل : ايه ياشادى قولت ايه
انا : اقول ايه بس يا اونكل انا قوتلك عمرى مهرفض ليك طلب بس ازاى نعمل كده
اونكل : منا مش عارف وبقولك عشان تقولى افكار
انا: طب هو انت فاتحت اندرو فى الموضوع ده
اونكل : لا طبعا هفتحه فيه ازاى
انا : طب انت عرفت ازاى انه بيحب السوالب مش البنات
اونكل : لا دى معلومه البنك كلها عارفها متقلقش
انا : طب مهى ممكن تطلع اشاعه طالعه عليه ولو جيت تفاتحه فيها ممكن ياذيك فى الشعل والدنيا تبوظ معاك
اونكل منا عشان كده بحكيلك وباخد رائيك واشوف هل انت ممانع ولا لا
انا : انا مش ممانع بس الموضوع مريب بالنسبالى خصوصا انك مش متاكد ولا عارفين الموضوع ده هيمشى ازاى
اونكل طب انا عندى فكره ايه رايك اعزمه هنا مره وانت تيجى تقعد معاه عادى وبعدين تحسس عليه وتتمايص كده يعنى الحاجات اللى كنت بتعملها معايا ونشوف رد فعله
انا : لا طبعا وافرض متجاوبش معايا وطلع الموضوع اشاعه مش بجد ساعتها احنا اللى هنخسر ومش بعيد يبتذك بعد كده واو يعملك مشاكل فى البنك
اونكل طب والعمل ايه انا لازم اخد الترقيه دى مش هينفع تروح لحد تانى
انا : خلاص سيبنى افكر وهقولك على فكره حلوه نعملها بس المهم دلوقتى مش يلا بينا احنا ولا ايه انا هجت قوى
اونكل : انت اتجننت لا امسك نفسك امك وهبه قاعدين بره احنا مصدقنا انه لحد دلوقتى محدش خد باله مننا
انا : لا مليش دعوه اتصرف
اونكل : يخرب بيت جنانك طب استنى لما يناموا وهجيلك
انا : لا دلوقتى انا على اخرى وانت كمان زبرك واقف على اخره اهو
اونكل : طب قوم البس وتعالى معايا نطلع الاوضه اللى على السطح واهو البواب اجرازه النهارده عشان مسافر البلد ومفيش حد
انا : يلا بينا
اونكل بس جهز نفسك هنا عشان مش هنطول فوق هتبقى نيكه على الواقف بسرعه
انا : عنيا حاضر على الواقف على القاعد المهم اتناك دلوقتى
وقمت قايم داخل الحمام عامل دش مايه فى طيزى نضفتها قوى وظبط نفسى وطلعت من الحمام روحت الاوضه دهنت طيزى زيت برافين وووسعت نفسى شويه بايدى عشان ابقى جاخز على طول وقمت لابس شورت بس وتيشرت فقط وطلعت لقيت اونكل مستنيى فى الصالون
اونكل : يلا بينا
ماما : رايحين فين
اونكل : شادى يطير الطياره بتاعته على السطح وهطلع معاه عشان اتطمن عليه
ماما : ماشى بس متتاخروش عشان نتغدى كلنا مع بعض وانزلوا قبل الجو ميضلم
انا : حاضر ياماما
وطلعت انا واونكل والصراحه الكلام اللى دار بينا هيجنى قوى وكنت على اخرى الصراحه واول مطلعنا فوق ودخلنا الاوضه قمت نازل على الارض واونكل قام مطلع زبره وانا نزلت فيه مص اللى بقيت محترف فيه بشده وقعدت امصه وانزل عليه بلسانى من فوق لتحت وامص بيضانه كلها وابلعها واونكل بيزوم منى ومبسوط قوى وقمت قايم قالع التيشرت والشورت وبقيت ملط واونكل مرضاش يقلع عشان لو حد من الجيران طلع فجاه ولا حاجه بس مش مهم المهم زبره قدامى وانا معاه وقمت رايح على كرسى كان فى الاوضه وقعدت عليه فة وضع الدوجى وطيزى بقت فى وش اونكل اللى اول مش افها قام رازعنى اسبانك عليها تقريبا العماره كلها سمعته وقام حاطط زبره على خرم طيزى وقعد يدعكه شويه ويقولى ده انت طيزك مطلعه نار ايه السخونيه دى كلها بس وقام حاطط راس زبره على الخرم بالظبط وقعد يحكه وانا قمت مره واحده قمت راجه بضرى عليه قام زبره دخل كله فى طيزى وهوو بيقولى طب نيك نفسك انت بقى وانا قعدت ارجع بضهرى لقدام وانا سايح نحتيه خالص واونكل كل شويه يضربنى اسبانك خفيف على طيزى اللى احمرت قوى ااااااااااه زبرك حلو اااااااااااااه مش قادر اااااااااااااااااه مبسوط يا اونكل يقولى مبسوط ياشوشو ويسالنى مبسوط انتى يا شوشو اقوله جدا وقعدت انيك نفسى فى الوضع ده اكتر من عشر دقايق لحد ما لقيت اونكل قام ماسكنى من وسطى وقعد ينكي فيا بقى بجد ويدخل ويطلع زبره جامد وانا سايح تحتيه ومش دارى بالدنيا اكتر من خمس دقايق وفجاه قام ملطع زبره من طيزى وشدنى على الارض وقالى افتح بقك فتحته وهو نزل لبنه كله فى بقى والصراحه لبنه المره دى مكنش كتير قوى زى كل مره بس كان طعمه يجنن وقمت بالعه كله ونضقت زبر اونكل من اللبن بلسانى لحد مبقى بيلمع وقمت لبست هدومى وهو قام طلع وقف شويع على السطح يشرب سيجاره ويبص على السما وانا طلعت وراه وحطيت ايدى على وسطه وانا واقف جمبه وقعدنا نبص على السما مع بعض وانا بقوله انا بحبك اوى يا اونكل وهو يقولى وانا كمان وقعدنا شويه ونزلنا تحت لقيت ماما مجهزه الغدا وبعد مااكلنا دلخلت خدت شاور وقعدت افكر فى موضوع اونكل اندرو اللى الصراحه عجبتنى الفكره قوى واشوف طب ازاى يحصل كده من غير ميبقى فيه ضرر وكان همى الاول انى اندرو هو اللى يفاتحنى فى الموضوع ده مش انا اللى افاتحه وقعدت افكر لحد مخطر على بالى فكره هتجيبه على ملى وشه
طلعت من اوضتى وانا مبسوط باللى وصلتله كانت الساعه تقريبا 11 واونكل كان فى الصالون لوحده بيخلص شغل تقريبا من كتر الفايلات اللى كانت قدامه
انا : اخبارك ايه وايه اللى مسهرك لحد دلوقتى
اونكل : بخلص براجع تقرير بتاع عميل عندنا وانت ايه اللى مسهرك لحد دلوقتى
كنت بقكر فى موضوع اندرو ده
اونكل : شادى لو الموضوع مش عاجبك انت ممكن ترفض انا مش هضعط عليك وانت عارف كده كويس دى حريتك الشخصيه وانت فى ايدك تعمل اللى انت عايزه
انا : بالعكس ليه بتقول كده
اونكل : من كلامنا الصبح حسيتك مش ميال للموضوع حتى لما رفضت الفكره اللى قولتها من قبل مكملها حتى
انا : طب واللى يخليلك اندرو ده هو اللى يجرى ورايا ويتحايل عليا وياخد هو الخطوه الاولى
اونكل: انت بتتكلم بجد ده انت تبقى عالمى لو عملت كده بجد احكيلى هتعمل كده ازاى
انا : الموضوع بسيط انت ....................... يتبع
انتظروا بقيت الاجزاء

الجزء الثاني

هاى عاملين ايه اتمنى يكون الجزء الاول عجبكم
انا : الموضوع بسيط خالص يا اونكل انت بس تاخدنى معاك الشغل فى يوم وسيب الباقى عليا
اونكل : ايوه يعنى هتعمل ايه
انا : لا ده شغلى بقى ملكش انت دعوه
اونكل : لا مش هينفع لازم اعرف اللى فى دماغك
انا : لا خليها مفاجاه مش انت كل اللى عايزه ان الترقيه تجيلك سيب الموضوع ده عليا
اونكل : خلاص لما نشوف واوعدك لو الترقيه جتلى العربيه اللى تحت هتبقى بتاعتك
انا : بتتكلم بجد ولا بتهزر
اونكل : وانا من امتى بهزر ولا قولت حاجه ومعملتهاش
انا : ميرسى بجد واوعدك الترقيه دى خلاص بتاعتك ولو عايز تبقى مدير البنك قشطه
اونكل: وهو بيضحك خلاص اتفقنا بكره تيجى معايا الشغل
انا: لا بلاش بكره عشان هروح مع ماما الصبح نشترى حاجات للبيت وهيا ماكده عليا
اونكل: خلاص نروح بعد بكره
انا : خلاص ماشى بس بشرط
اونكل : شرط ايه
انا: سيبنى براحتى ومتسالنيش عن اى حاجه الا لما انا احكيلك
اونكل: خلاص اتفقنا بس متوديناش فى داهيه
انا : لا متقلقش انا عارف هعمل ايه كويس كل اللى عليك تعرفى على اندرو وسيب الباقى عليا
وجه اليوم اللى متفقين فيه مع بعض واونكل خدنى معاه الشغل روحنا الصبح البنك واتعرفت هناك على ندى السكرتيره بتاعت اونكل اللى تقريبا قضيت معاها اليوم كله وكانت فرحانه بيا جدا مش عارف ليه ودار بينا كلام كتير جدا عن صحابى والمدرسه وكل شويه كانت تجبلى عصير واليوم عدى بس للاسف اندرو مجاش اليوم ده البنك عشان خد اجازه عشان بنته ماريا تعبت وعدى اليوم والحقيقه كان يوم طيف جدا واحنا مروحين انا واونكل فى العربيه
اه صحيح نسيت اوصفلكم ندى هيا حاجه كده لو وصفتها هبقى بظلمها عشان مش هعرف اديها حقها الصراحه بس اقرب وصف ليها هيا قطعه شكولت فيريروا روشيه بس كده ملاك عايش على الارض هيا خريجه الجامعه الامريكيه سنها تقريبا 26 سنه طولها تقريبا 170 سنتى وزنها حوالى 60 كيلوا عودها عود فرنساوى زى الكتاب مبيقول شعرها لونه اسمر وحرير ناعم نازل لحد نص ظهرها عنيها الزرقا وبشرتها البيضه ورقتها فى الكلام واسلوبها اللى يخطف قلب حد والصراحه هيا ونعم الصديق ولسه علاقتى بيها مستمره لحد دلوقتى وبينا حكايات كتير وقصص كتير بس هبقى احكيهالكم فى قصص تانيه
اونكل : ايه رايك فى البنك
انا : جميل جدا بس ياخساره اندرو مجاش
اونكل مش مشكله نجرب يوم تانى بس احكيلى بقى انت طول اليوم قاعد مع ندى ايه عجبتك ؟
انا : الصراحه هيا حلوه قوى ودمها شربات اتاريك مش بتفوت يوم ولا بتحب الاجازات
اونكل : وهو بيضحك الصراحه البنك كله بيحسدنى عليها ومديرين كتير حاولوا ينقلوها لمكتبهم بس هيا بترفد بحجه انها مرتاحه للشغل معايا
انا : ما الصرحه انت تتحب
اونكل : وهو بيبتسم وباين انه مكسوف بس بقى متحرجنيش احكيلى بقى حكيتوا فى ايه كل ده
انا : مفيش قعدنا نتكلم عنى وعن صحابى وعن المدرسه واخبار المذاكره بتاعتى وخدنا اكونتات بعض حتى اديتنى رقمها عشان نتكلم عليه
اونكل : ياااااه كل ده عملته معاها فى ساعتين ده انت سرك باتع ده فى ناس بقالها شهور مش عارفه تفتح معاها كلام
انا : وليه متقولش بقى انها مصدقت تلاقى سكه توصلك بيها
اونكل : ازاى فهمنى
انا : اصل معظم الكلام كانت بتشكر فيك وازاى انت شخص محترم وجنتل مان وانها نفسها يبقى فى حد فى حياتها بشخصيتك وروحك الحلوه
اونكل : بجد قالت عنى كده
انا : اه واكتر كمان دى حت بان من كلامها انها بتحس ماما عليك بس احكيلى بقى بس بصراحه واوعدك يبقى سر هو انت فى حاجه بينك وبينها او انت بتفكر فيها
اونكل : لا طبعا ولا فى بالى بالعكس ده انا بعاملها زى اختى الصغيره وعمر كلامنا ماتجاوز حد الشغل والصحبيه لو هيا طالبه نصيحه فى موضوع معين ولا حاجه وعمرنا ما اتواصلنا مع بعض بره البنك
انا : يمكن ده اللى عجبها فيك انك عمرك ما حاولت معاها زى غيرك
اونكل :يمكن بس هو حد يبقى فى حياته سعاد بردوا ويبص بره دى الجوهره اللى فى حياتى حد يبقى معاه جوهره ويجرى يبص على الفضه بردوا
انا : طب وانا طيب ولا انا مش فى حياتك
اونكل : لا انت قلبى من جوه ياحبيبى
انا : كلنى بالكلام ماشى وشكلك خاربها انت بره البيت واحنا نايمين على ودانا
اونكل : وهو بيضحك بس بقى ومتقولش كده فى البيت لحسن امك يا هتمتنى ياهترمينى فى الشارع وهو بيضحك
اونكل : ايه مش بترد على الرسايل اللى عماله تجيلك دى ليه
انا : ايه ده دى ندى بعتالى وبتتطمن عليى روحنا ولا لا
اونكل : هههههههههه شكل الصناره غمزت والبت عنيها منك
انا : لا متقلقش صنارتى غمزت معاك انت بس ومستحيل تغمز مع حد تانى
اونكل : ليه انت مش بتحب البنات ولا ايه
انا : لا بحبهم طبعا بس مش جنس لا
اونكل ومين جاب سيره الجنس يعنى انت عايز تفهمنى انك ملكش كراش ولا حد هتموت وتكلمه
انا : لا مليش ده نص بنات الفصل معايا بتكراش عليا
اونكل :ههههههههههه طب والنص التانى
انا : لا مهو النص التانى اللى قالولى على الموضوع ده
اونكل : طب يلا يا لمض وصلنا البيت اطلع اسبقنى يلا وانا رايح مشوار وجاى
انا : ايه هتروح لندى ولا ايه وحشتك هههههه
اونكل : انا عارف انك هتودينى فى داهيه وشكلى هنام على السلم النهارده اطلع يلا وانا ساعه ولو سعاد سالت عليا قولها راح مشوار وجاى
انا : لا قولى رايح فين لازم اعرف
اونكل خلاص بطل زن هقولك النهارده عيد جوازى انا وامك وعايز اعملها مفاجاه ورايح اجيب الورد وهديه كنت موصى عليها
انا : بجد يابخت ماما بيك بس بقولك ايه رايك لو قولتلك فكره احلى كمان
اونكل : قول يا ابو المفهميه
انا : ايه رايك لما ماما تسال عليك اقولها انك رايح تقابل واحده وشك فى بينكم حاجه واول ممتيجى وهيا تواجهك اقولها انها لعب وتديها الهديه
اونكل : مش بقولك انت عايز تخلص منى انا عارف يابنى امك لو قولتها الكلمتين دول بس ممكن تولع فى المنطقه كلها
انا : لا متخفش اسمع بس كلامى وجرب ومتخفش
اونكل : ماشى خلينا وراك ياعم شادى لما نشوف هنام النهارده فى البيت ولا فى الشارع
انا : لا متخفش هتنام فى حضن ماما وهتبقى ليله ولا الف ليله وليله
اونكل : طب ماشى بس متزودهاش فى الكلام لحسن تصدق بجد
انا : طيب ماشى متتاخرش ولو هيا اتصلت بيك متردش عليها عشان يبقى فيه سسبينس

وطلعت البيت واول مدخلت لقيت ماما قاعده فى الصالون بتتفرج على التلفزيون دخلت قعدت معاها
ماما : ايه ياشادى امال محمود فين
انا : مش عارف هو وصلنى لحد البوابه تحت قالى اطلع انت وانا هروح مشوار وجاى
ماما : ياترى هيروح فين ده عمره معملها دايما كان يجى البيت الاول وبعدين ينزل
انا : مش عارف اقولك ايه الصراحه انا شاكك انه يكون راح يقابل حد مكنش عايزينى اعرف هو مين
ماما : لا احكيلى وقولى ايه اللى حصل النهارده فى الشغل
انا : مفيش بس فى ست كده اول مجيت لاونكل لقيته قام وسلم عليها وقالى استنانى بره وقعدوا جوه كتير وكان فيه صوت ضحك طالع من جوه حتى الت ندى عليها قالتلى انها عميله بس بتحب تتعامل مع اونكل بس ولما طلعت لقيتها بتقول لاونكل خلاص هستناك النهارده متتاخرش عليا وبتغمزله
ماما وشها جاب الوان وقامت بسرعه جابت تليفونها وقعدت تتصل على اونكل بس هو مكنش بيرد وهيا بقت زى ميكون اتجنت تقريبا ومبقتش عارفه هيا بتعمل ايه وبقت بتكلم نفسها يبقى بيخونى انا حاسه من فتره هو متغير معايا طب انا عملت ايه ولا حرمته من ايه وشويه تعيط وشويه تقعد تنفخ وتبص فى الساعه وانا قاعد كاتم الضحكه بس كان سعبان عليا ماما قوى وخلاص كنت شويه وهقوم اقولها ده مقلب بس مسكت نفسى وبعد ساعه ونص تقريبا اونكل جه البيت واول ماما شافته جريت عليه وقعدت تزعق دى اخرتها يامحمود دى اخرتها تخونى وبقت منهاره من العياط اللى تقريبا صوتها كان مسمع الجيران لدرجه ان هبه صحيت من النوم على صوت ماما بتجرى
اونكل : اخونك ايه بس ياسعاد ايه اللى انتى بتقوليه ده
ماما : لا اوعى تفكر انى هنا نايمه على ودانى انا عارفه كل حاجه باماره اللى روحت تقابلها وكانت مستنياك
اونكل مين دى
ماما : اللى بتجيلك البنك مخصوص وجاتلك النهارده وغمزتلك قالتلك مستنياك ياحبيبى
هبه فى ايه ياماما بس
ماما: محدش يدخل وكل واحد منكم يخش اوضته يلم هدومه ومش عايزه اسمع كلمه من حد
تقريبا ماما اتجننت زى ما اونكل قال وشكلى زودتها معاها بس خلاص الموضوع قلب جد وكان لازم ادخل
انا : ماما على فكره .
ماما : قولت مش عايزه اسمع نفس انتوا ايه مش بتفهموا وعماله تصرخ
اونكل : منك *** ياشادى وديتنا فى داهيه بافكارك
ماما : افكار ايه وداهيه ايه
اونكل : طب اهدى وهفهمك
ماما : انا هاديه اهو فهمونى بدل مموت نفسى دلوقتى
اونكل : لا تموتى نفسك ايه اهدى بس دى لعبه اتفقت انا وشادى نعملها عليكى عشان نشوف انتى لسه بتحبينى ولا لا
انا : اه ياماما دى فكرتى انا و**** صدقينى حتى انا اللى اقنعت اونكل بيها عشان كان عاملك مفاجاه
ماما : مفاجاه اه هو مفاجاه اكتر من انه بيخونى
اونكل : ياستى اهدى بقى ده عيد جواز منيل على دماغكم كلكم وطلع من جيبه هديه وفتحتها كان خاتم سوليتير كان ماما نفسها فيه قوى والباب كان بيحبط واونلك فتح لقى مندوب محل الورد جاى يوصل البوكيه
ماما اول مشافت كل ده تقريبا جالها صدمه عصبيه مبقيناش عارفين نحدد ملامحها هل هيا فرحانه ولا زهلانه ولا ايه بالظبط عامله زى العبيطه كده مش فاهمين منها حاجه وقعدت تعيط فى جمب
اونكل : وهو بيطبطب عليها خلاص بقى مش ههزر معاكى تانى لو بتزلعلى من الهزار
ماما : وعنيها مليانه دموع وهو ده هزار بردوا منتا عارف انى بحبك
اونكل : مش فكرتى هيا فكره الجزمه اللى هناك ده
ماما : بتبصلى وبتقولى ماشى صبرك عليا انا هربيك تانى
اونكل: لا خلاص بقى سامحيه عشان خاطرى وبص فى عين ماما ومسح الدموع اللى كان فى عنيها وخدها فى حضنه وقعدت انا وهبه نتفرج عليهم واحنا مبسوطين وفرحانين انهم مبسوطين هما كمان ولقيت هبه بتضربنى على كتفى براحه وبتغمزلى اللى هو يلا بينا احنا بقى ونسيبهم لوحدهم وفعلا دخلت الاوضه بتاعت هبه وقعدنا مع بعض جوه شويه
هبه : يعنى ينفع اللى عملته ده
انا : عملت ايه كنا بنهزر شويه
هبه وده هزار برضوا افرض قلبت بجد
انا : ههههههه وهو اللى حصل ده مش جد
هبه : لا هو انتوا شفتوا حاجه دى اقل حاجه عند امك دى كان ممكن ترمينا من البكونه وترمى نفسها ورانا اسكت
انا : يااااااااااااه للدرجه دى
هبه امال يبنى انت مفكر ايه
انا : خلاص بقى المهم ان النهايه كانت سعيده وهينبسطوا النهارده
هبه : بس عيب مينفعش تقول كده
انا : وايه العيب فى كده بس منا وانتى عارفين اللى هيحصل بعد كده هما هيخالفوا قوانين الطبيعه ولا ايه
هبه : طب خلاص قفل بقى على الموضوع ده ومتتكلمش فيه كده تانى عشان عيب
انا : طب انا هقوم العب شويه على اللاب بتاعك
هبه: ماشى اهو هناك اهو بس متبوظهوش
روحت قعدت على اللاب العب عليه وفتحت الفيس اقلب فيه شويه ونا بلعب وفجاه لقيت رساله جايه لهبه على الاكونت بتاعها اللى كان مفتوح على الجهاز من واحده اسمها سمر بتقول فيها " ازيك ياحبيبتى وحشنى كسك اوى ووحشنى العسل اللى بينزل منه لما تفتحى كلمينى ضرورى عشان عايزه اشوفك واتمتع بيكى " الرساله كانت غريبه جدا بالنسبالى خصوصا ان هبه طول عمرها مش بتحب تكلم فى الموضوع ده وكانت بتتسف جدا ده حتى لو بنتفرج على فيلم وفيه بوسه كان وشها يحمر ويقلب 100 لون وتضير وشها مكنتش متوقع ابدا انى اكتشف حاجه زى كده على هبه
والفضول اخدنى قمت فاتح الاكونت بتاعها وكان اكونت فيك وقعدت اقلب فى المحادثات بتاعتها واكتشفت انها سحاقيه من زمان جدا ومارست السحاق مع بنات كتير زمايلها فى الجامعه ومش مجرد شات بس ولا فيديو لا دول بيمارسوا مع بعض بجد ولقيتها باعته نودز كتير ليهم وهما كمان باعتين صور كتير ليها وقعدت اقلب فى الشات لحد ملقيت هبه جت من ورايا قفلت شاشه اللاب قدامى وبتشده من ايدى وبتقولى انت بتعمل ايه وايه اللى دخلك على الاكونت ده ............يتبع
انتظروا بقيت الاجزاء

• عجبني
  • حبيته
  • جامد
التفاعلات: البرنس احمد, enta 7abiby, Zekaau و 13 آخرين
تم أضافة الجزء الثاني

• حبيته
التفاعلات: فكرى
جمدان

• حبيته
  • حبيته
فين يا شوشو مامتك هتعمل سحاق مع اختك دا انتم عيلة متناكة

• حبيته
فين يا شوشو مامتك هتعمل سحاق مع اختك دا انتم عيلة متناكة
انا بقول تيجى تكمل انت القصه وتحط الاحداث اللى تحبها 😂 😂 😂 😂 😂

• حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: فكرى و النيك متعه
موافق يا فرسة

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: mando40 و فكرى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يا فرسة انزلي ببياقي القصة

السلسله الجديده من القصه فيها تطور رائع للاحداث مع الاحتفاظ بالتسلسل الطبيعى للاحداث و ده مخلى القصه منطقيه جدا بس لسه اللوم على قصر الاجزاء

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: enta 7abiby، فكرى و بشار
السلسله الجديده من القصه فيها تطور رائع للاحداث مع الاحتفاظ بالتسلسل الطبيعى للاحداث و ده مخلى القصه منطقيه جدا بس لسه اللوم على قصر الاجزاء
ميرسى ليك ومبسوط انها عجبتك جدا
واتمنى تتابع بقيت الاجزاء واوعدك مشكله القصر فى الاجزاء دى هتختفى 🌹

• عجبني
التفاعلات: enta 7abiby
  • عجبني
التفاعلات: عاشق جنس
ميرسى ليك ومبسوط انها عجبتك جدا
واتمنى تتابع بقيت الاجزاء واوعدك مشكله القصر فى الاجزاء دى هتختفى 🌹
متابع معاك يا غالى

• حبيته
التفاعلات: " شوشو "
  • حبيته
التفاعلات: Ehab Demian
  • حبيته
القصه تجننن بجددد😍💗💗💗💗

• حبيته
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Egyptasd و موسى"
القصه ممتازه روع بجد ممكن باقي الأجزاء وياريتني أنا اونكل محمود

• حبيته

وقفنا فى السلسله الاولى لما اونكل محمود قالى فى مره انه عايز منى خدمه فى انى اساعده ياخد الترقيه فى شغله وان انا الوحيد اللى ممكن اعمله الموضوع ده طب ازاى
اونكل : ايه ياشادى قولت ايه
انا : اقول ايه بس يا اونكل انا قوتلك عمرى مهرفض ليك طلب بس ازاى نعمل كده
اونكل : منا مش عارف وبقولك عشان تقولى افكار
انا: طب هو انت فاتحت اندرو فى الموضوع ده
اونكل : لا طبعا هفتحه فيه ازاى
انا : طب انت عرفت ازاى انه بيحب السوالب مش البنات
اونكل : لا دى معلومه البنك كلها عارفها متقلقش
انا : طب مهى ممكن تطلع اشاعه طالعه عليه ولو جيت تفاتحه فيها ممكن ياذيك فى الشعل والدنيا تبوظ معاك
اونكل منا عشان كده بحكيلك وباخد رائيك واشوف هل انت ممانع ولا لا
انا : انا مش ممانع بس الموضوع مريب بالنسبالى خصوصا انك مش متاكد ولا عارفين الموضوع ده هيمشى ازاى
اونكل طب انا عندى فكره ايه رايك اعزمه هنا مره وانت تيجى تقعد معاه عادى وبعدين تحسس عليه وتتمايص كده يعنى الحاجات اللى كنت بتعملها معايا ونشوف رد فعله
انا : لا طبعا وافرض متجاوبش معايا وطلع الموضوع اشاعه مش بجد ساعتها احنا اللى هنخسر ومش بعيد يبتذك بعد كده واو يعملك مشاكل فى البنك
اونكل طب والعمل ايه انا لازم اخد الترقيه دى مش هينفع تروح لحد تانى
انا : خلاص سيبنى افكر وهقولك على فكره حلوه نعملها بس المهم دلوقتى مش يلا بينا احنا ولا ايه انا هجت قوى
اونكل : انت اتجننت لا امسك نفسك امك وهبه قاعدين بره احنا مصدقنا انه لحد دلوقتى محدش خد باله مننا
انا : لا مليش دعوه اتصرف
اونكل : يخرب بيت جنانك طب استنى لما يناموا وهجيلك
انا : لا دلوقتى انا على اخرى وانت كمان زبرك واقف على اخره اهو
اونكل : طب قوم البس وتعالى معايا نطلع الاوضه اللى على السطح واهو البواب اجرازه النهارده عشان مسافر البلد ومفيش حد
انا : يلا بينا
اونكل بس جهز نفسك هنا عشان مش هنطول فوق هتبقى نيكه على الواقف بسرعه
انا : عنيا حاضر على الواقف على القاعد المهم اتناك دلوقتى
وقمت قايم داخل الحمام عامل دش مايه فى طيزى نضفتها قوى وظبط نفسى وطلعت من الحمام روحت الاوضه دهنت طيزى زيت برافين وووسعت نفسى شويه بايدى عشان ابقى جاخز على طول وقمت لابس شورت بس وتيشرت فقط وطلعت لقيت اونكل مستنيى فى الصالون
اونكل : يلا بينا
ماما : رايحين فين
اونكل : شادى يطير الطياره بتاعته على السطح وهطلع معاه عشان اتطمن عليه
ماما : ماشى بس متتاخروش عشان نتغدى كلنا مع بعض وانزلوا قبل الجو ميضلم
انا : حاضر ياماما
وطلعت انا واونكل والصراحه الكلام اللى دار بينا هيجنى قوى وكنت على اخرى الصراحه واول مطلعنا فوق ودخلنا الاوضه قمت نازل على الارض واونكل قام مطلع زبره وانا نزلت فيه مص اللى بقيت محترف فيه بشده وقعدت امصه وانزل عليه بلسانى من فوق لتحت وامص بيضانه كلها وابلعها واونكل بيزوم منى ومبسوط قوى وقمت قايم قالع التيشرت والشورت وبقيت ملط واونكل مرضاش يقلع عشان لو حد من الجيران طلع فجاه ولا حاجه بس مش مهم المهم زبره قدامى وانا معاه وقمت رايح على كرسى كان فى الاوضه وقعدت عليه فة وضع الدوجى وطيزى بقت فى وش اونكل اللى اول مش افها قام رازعنى اسبانك عليها تقريبا العماره كلها سمعته وقام حاطط زبره على خرم طيزى وقعد يدعكه شويه ويقولى ده انت طيزك مطلعه نار ايه السخونيه دى كلها بس وقام حاطط راس زبره على الخرم بالظبط وقعد يحكه وانا قمت مره واحده قمت راجه بضرى عليه قام زبره دخل كله فى طيزى وهوو بيقولى طب نيك نفسك انت بقى وانا قعدت ارجع بضهرى لقدام وانا سايح نحتيه خالص واونكل كل شويه يضربنى اسبانك خفيف على طيزى اللى احمرت قوى ااااااااااه زبرك حلو اااااااااااااه مش قادر اااااااااااااااااه مبسوط يا اونكل يقولى مبسوط ياشوشو ويسالنى مبسوط انتى يا شوشو اقوله جدا وقعدت انيك نفسى فى الوضع ده اكتر من عشر دقايق لحد ما لقيت اونكل قام ماسكنى من وسطى وقعد ينكي فيا بقى بجد ويدخل ويطلع زبره جامد وانا سايح تحتيه ومش دارى بالدنيا اكتر من خمس دقايق وفجاه قام ملطع زبره من طيزى وشدنى على الارض وقالى افتح بقك فتحته وهو نزل لبنه كله فى بقى والصراحه لبنه المره دى مكنش كتير قوى زى كل مره بس كان طعمه يجنن وقمت بالعه كله ونضقت زبر اونكل من اللبن بلسانى لحد مبقى بيلمع وقمت لبست هدومى وهو قام طلع وقف شويع على السطح يشرب سيجاره ويبص على السما وانا طلعت وراه وحطيت ايدى على وسطه وانا واقف جمبه وقعدنا نبص على السما مع بعض وانا بقوله انا بحبك اوى يا اونكل وهو يقولى وانا كمان وقعدنا شويه ونزلنا تحت لقيت ماما مجهزه الغدا وبعد مااكلنا دلخلت خدت شاور وقعدت افكر فى موضوع اونكل اندرو اللى الصراحه عجبتنى الفكره قوى واشوف طب ازاى يحصل كده من غير ميبقى فيه ضرر وكان همى الاول انى اندرو هو اللى يفاتحنى فى الموضوع ده مش انا اللى افاتحه وقعدت افكر لحد مخطر على بالى فكره هتجيبه على ملى وشه
طلعت من اوضتى وانا مبسوط باللى وصلتله كانت الساعه تقريبا 11 واونكل كان فى الصالون لوحده بيخلص شغل تقريبا من كتر الفايلات اللى كانت قدامه
انا : اخبارك ايه وايه اللى مسهرك لحد دلوقتى
اونكل : بخلص براجع تقرير بتاع عميل عندنا وانت ايه اللى مسهرك لحد دلوقتى
كنت بقكر فى موضوع اندرو ده
اونكل : شادى لو الموضوع مش عاجبك انت ممكن ترفض انا مش هضعط عليك وانت عارف كده كويس دى حريتك الشخصيه وانت فى ايدك تعمل اللى انت عايزه
انا : بالعكس ليه بتقول كده
اونكل : من كلامنا الصبح حسيتك مش ميال للموضوع حتى لما رفضت الفكره اللى قولتها من قبل مكملها حتى
انا : طب واللى يخليلك اندرو ده هو اللى يجرى ورايا ويتحايل عليا وياخد هو الخطوه الاولى
اونكل: انت بتتكلم بجد ده انت تبقى عالمى لو عملت كده بجد احكيلى هتعمل كده ازاى
انا : الموضوع بسيط انت ....................... يتبع
انتظروا بقيت الاجزاء

الجزء الثاني

هاى عاملين ايه اتمنى يكون الجزء الاول عجبكم
انا : الموضوع بسيط خالص يا اونكل انت بس تاخدنى معاك الشغل فى يوم وسيب الباقى عليا
اونكل : ايوه يعنى هتعمل ايه
انا : لا ده شغلى بقى ملكش انت دعوه
اونكل : لا مش هينفع لازم اعرف اللى فى دماغك
انا : لا خليها مفاجاه مش انت كل اللى عايزه ان الترقيه تجيلك سيب الموضوع ده عليا
اونكل : خلاص لما نشوف واوعدك لو الترقيه جتلى العربيه اللى تحت هتبقى بتاعتك
انا : بتتكلم بجد ولا بتهزر
اونكل : وانا من امتى بهزر ولا قولت حاجه ومعملتهاش
انا : ميرسى بجد واوعدك الترقيه دى خلاص بتاعتك ولو عايز تبقى مدير البنك قشطه
اونكل: وهو بيضحك خلاص اتفقنا بكره تيجى معايا الشغل
انا: لا بلاش بكره عشان هروح مع ماما الصبح نشترى حاجات للبيت وهيا ماكده عليا
اونكل: خلاص نروح بعد بكره
انا : خلاص ماشى بس بشرط
اونكل : شرط ايه
انا: سيبنى براحتى ومتسالنيش عن اى حاجه الا لما انا احكيلك
اونكل: خلاص اتفقنا بس متوديناش فى داهيه
انا : لا متقلقش انا عارف هعمل ايه كويس كل اللى عليك تعرفى على اندرو وسيب الباقى عليا
وجه اليوم اللى متفقين فيه مع بعض واونكل خدنى معاه الشغل روحنا الصبح البنك واتعرفت هناك على ندى السكرتيره بتاعت اونكل اللى تقريبا قضيت معاها اليوم كله وكانت فرحانه بيا جدا مش عارف ليه ودار بينا كلام كتير جدا عن صحابى والمدرسه وكل شويه كانت تجبلى عصير واليوم عدى بس للاسف اندرو مجاش اليوم ده البنك عشان خد اجازه عشان بنته ماريا تعبت وعدى اليوم والحقيقه كان يوم طيف جدا واحنا مروحين انا واونكل فى العربيه
اه صحيح نسيت اوصفلكم ندى هيا حاجه كده لو وصفتها هبقى بظلمها عشان مش هعرف اديها حقها الصراحه بس اقرب وصف ليها هيا قطعه شكولت فيريروا روشيه بس كده ملاك عايش على الارض هيا خريجه الجامعه الامريكيه سنها تقريبا 26 سنه طولها تقريبا 170 سنتى وزنها حوالى 60 كيلوا عودها عود فرنساوى زى الكتاب مبيقول شعرها لونه اسمر وحرير ناعم نازل لحد نص ظهرها عنيها الزرقا وبشرتها البيضه ورقتها فى الكلام واسلوبها اللى يخطف قلب حد والصراحه هيا ونعم الصديق ولسه علاقتى بيها مستمره لحد دلوقتى وبينا حكايات كتير وقصص كتير بس هبقى احكيهالكم فى قصص تانيه
اونكل : ايه رايك فى البنك
انا : جميل جدا بس ياخساره اندرو مجاش
اونكل مش مشكله نجرب يوم تانى بس احكيلى بقى انت طول اليوم قاعد مع ندى ايه عجبتك ؟
انا : الصراحه هيا حلوه قوى ودمها شربات اتاريك مش بتفوت يوم ولا بتحب الاجازات
اونكل : وهو بيضحك الصراحه البنك كله بيحسدنى عليها ومديرين كتير حاولوا ينقلوها لمكتبهم بس هيا بترفد بحجه انها مرتاحه للشغل معايا
انا : ما الصرحه انت تتحب
اونكل : وهو بيبتسم وباين انه مكسوف بس بقى متحرجنيش احكيلى بقى حكيتوا فى ايه كل ده
انا : مفيش قعدنا نتكلم عنى وعن صحابى وعن المدرسه واخبار المذاكره بتاعتى وخدنا اكونتات بعض حتى اديتنى رقمها عشان نتكلم عليه
اونكل : ياااااه كل ده عملته معاها فى ساعتين ده انت سرك باتع ده فى ناس بقالها شهور مش عارفه تفتح معاها كلام
انا : وليه متقولش بقى انها مصدقت تلاقى سكه توصلك بيها
اونكل : ازاى فهمنى
انا : اصل معظم الكلام كانت بتشكر فيك وازاى انت شخص محترم وجنتل مان وانها نفسها يبقى فى حد فى حياتها بشخصيتك وروحك الحلوه
اونكل : بجد قالت عنى كده
انا : اه واكتر كمان دى حت بان من كلامها انها بتحس ماما عليك بس احكيلى بقى بس بصراحه واوعدك يبقى سر هو انت فى حاجه بينك وبينها او انت بتفكر فيها
اونكل : لا طبعا ولا فى بالى بالعكس ده انا بعاملها زى اختى الصغيره وعمر كلامنا ماتجاوز حد الشغل والصحبيه لو هيا طالبه نصيحه فى موضوع معين ولا حاجه وعمرنا ما اتواصلنا مع بعض بره البنك
انا : يمكن ده اللى عجبها فيك انك عمرك ما حاولت معاها زى غيرك
اونكل :يمكن بس هو حد يبقى فى حياته سعاد بردوا ويبص بره دى الجوهره اللى فى حياتى حد يبقى معاه جوهره ويجرى يبص على الفضه بردوا
انا : طب وانا طيب ولا انا مش فى حياتك
اونكل : لا انت قلبى من جوه ياحبيبى
انا : كلنى بالكلام ماشى وشكلك خاربها انت بره البيت واحنا نايمين على ودانا
اونكل : وهو بيضحك بس بقى ومتقولش كده فى البيت لحسن امك يا هتمتنى ياهترمينى فى الشارع وهو بيضحك
اونكل : ايه مش بترد على الرسايل اللى عماله تجيلك دى ليه
انا : ايه ده دى ندى بعتالى وبتتطمن عليى روحنا ولا لا
اونكل : هههههههههه شكل الصناره غمزت والبت عنيها منك
انا : لا متقلقش صنارتى غمزت معاك انت بس ومستحيل تغمز مع حد تانى
اونكل : ليه انت مش بتحب البنات ولا ايه
انا : لا بحبهم طبعا بس مش جنس لا
اونكل ومين جاب سيره الجنس يعنى انت عايز تفهمنى انك ملكش كراش ولا حد هتموت وتكلمه
انا : لا مليش ده نص بنات الفصل معايا بتكراش عليا
اونكل :ههههههههههه طب والنص التانى
انا : لا مهو النص التانى اللى قالولى على الموضوع ده
اونكل : طب يلا يا لمض وصلنا البيت اطلع اسبقنى يلا وانا رايح مشوار وجاى
انا : ايه هتروح لندى ولا ايه وحشتك هههههه
اونكل : انا عارف انك هتودينى فى داهيه وشكلى هنام على السلم النهارده اطلع يلا وانا ساعه ولو سعاد سالت عليا قولها راح مشوار وجاى
انا : لا قولى رايح فين لازم اعرف
اونكل خلاص بطل زن هقولك النهارده عيد جوازى انا وامك وعايز اعملها مفاجاه ورايح اجيب الورد وهديه كنت موصى عليها
انا : بجد يابخت ماما بيك بس بقولك ايه رايك لو قولتلك فكره احلى كمان
اونكل : قول يا ابو المفهميه
انا : ايه رايك لما ماما تسال عليك اقولها انك رايح تقابل واحده وشك فى بينكم حاجه واول ممتيجى وهيا تواجهك اقولها انها لعب وتديها الهديه
اونكل : مش بقولك انت عايز تخلص منى انا عارف يابنى امك لو قولتها الكلمتين دول بس ممكن تولع فى المنطقه كلها
انا : لا متخفش اسمع بس كلامى وجرب ومتخفش
اونكل : ماشى خلينا وراك ياعم شادى لما نشوف هنام النهارده فى البيت ولا فى الشارع
انا : لا متخفش هتنام فى حضن ماما وهتبقى ليله ولا الف ليله وليله
اونكل : طب ماشى بس متزودهاش فى الكلام لحسن تصدق بجد
انا : طيب ماشى متتاخرش ولو هيا اتصلت بيك متردش عليها عشان يبقى فيه سسبينس

وطلعت البيت واول مدخلت لقيت ماما قاعده فى الصالون بتتفرج على التلفزيون دخلت قعدت معاها
ماما : ايه ياشادى امال محمود فين
انا : مش عارف هو وصلنى لحد البوابه تحت قالى اطلع انت وانا هروح مشوار وجاى
ماما : ياترى هيروح فين ده عمره معملها دايما كان يجى البيت الاول وبعدين ينزل
انا : مش عارف اقولك ايه الصراحه انا شاكك انه يكون راح يقابل حد مكنش عايزينى اعرف هو مين
ماما : لا احكيلى وقولى ايه اللى حصل النهارده فى الشغل
انا : مفيش بس فى ست كده اول مجيت لاونكل لقيته قام وسلم عليها وقالى استنانى بره وقعدوا جوه كتير وكان فيه صوت ضحك طالع من جوه حتى الت ندى عليها قالتلى انها عميله بس بتحب تتعامل مع اونكل بس ولما طلعت لقيتها بتقول لاونكل خلاص هستناك النهارده متتاخرش عليا وبتغمزله
ماما وشها جاب الوان وقامت بسرعه جابت تليفونها وقعدت تتصل على اونكل بس هو مكنش بيرد وهيا بقت زى ميكون اتجنت تقريبا ومبقتش عارفه هيا بتعمل ايه وبقت بتكلم نفسها يبقى بيخونى انا حاسه من فتره هو متغير معايا طب انا عملت ايه ولا حرمته من ايه وشويه تعيط وشويه تقعد تنفخ وتبص فى الساعه وانا قاعد كاتم الضحكه بس كان سعبان عليا ماما قوى وخلاص كنت شويه وهقوم اقولها ده مقلب بس مسكت نفسى وبعد ساعه ونص تقريبا اونكل جه البيت واول ماما شافته جريت عليه وقعدت تزعق دى اخرتها يامحمود دى اخرتها تخونى وبقت منهاره من العياط اللى تقريبا صوتها كان مسمع الجيران لدرجه ان هبه صحيت من النوم على صوت ماما بتجرى
اونكل : اخونك ايه بس ياسعاد ايه اللى انتى بتقوليه ده
ماما : لا اوعى تفكر انى هنا نايمه على ودانى انا عارفه كل حاجه باماره اللى روحت تقابلها وكانت مستنياك
اونكل مين دى
ماما : اللى بتجيلك البنك مخصوص وجاتلك النهارده وغمزتلك قالتلك مستنياك ياحبيبى
هبه فى ايه ياماما بس
ماما: محدش يدخل وكل واحد منكم يخش اوضته يلم هدومه ومش عايزه اسمع كلمه من حد
تقريبا ماما اتجننت زى ما اونكل قال وشكلى زودتها معاها بس خلاص الموضوع قلب جد وكان لازم ادخل
انا : ماما على فكره .
ماما : قولت مش عايزه اسمع نفس انتوا ايه مش بتفهموا وعماله تصرخ
اونكل : منك *** ياشادى وديتنا فى داهيه بافكارك
ماما : افكار ايه وداهيه ايه
اونكل : طب اهدى وهفهمك
ماما : انا هاديه اهو فهمونى بدل مموت نفسى دلوقتى
اونكل : لا تموتى نفسك ايه اهدى بس دى لعبه اتفقت انا وشادى نعملها عليكى عشان نشوف انتى لسه بتحبينى ولا لا
انا : اه ياماما دى فكرتى انا و**** صدقينى حتى انا اللى اقنعت اونكل بيها عشان كان عاملك مفاجاه
ماما : مفاجاه اه هو مفاجاه اكتر من انه بيخونى
اونكل : ياستى اهدى بقى ده عيد جواز منيل على دماغكم كلكم وطلع من جيبه هديه وفتحتها كان خاتم سوليتير كان ماما نفسها فيه قوى والباب كان بيحبط واونلك فتح لقى مندوب محل الورد جاى يوصل البوكيه
ماما اول مشافت كل ده تقريبا جالها صدمه عصبيه مبقيناش عارفين نحدد ملامحها هل هيا فرحانه ولا زهلانه ولا ايه بالظبط عامله زى العبيطه كده مش فاهمين منها حاجه وقعدت تعيط فى جمب
اونكل : وهو بيطبطب عليها خلاص بقى مش ههزر معاكى تانى لو بتزلعلى من الهزار
ماما : وعنيها مليانه دموع وهو ده هزار بردوا منتا عارف انى بحبك
اونكل : مش فكرتى هيا فكره الجزمه اللى هناك ده
ماما : بتبصلى وبتقولى ماشى صبرك عليا انا هربيك تانى
اونكل: لا خلاص بقى سامحيه عشان خاطرى وبص فى عين ماما ومسح الدموع اللى كان فى عنيها وخدها فى حضنه وقعدت انا وهبه نتفرج عليهم واحنا مبسوطين وفرحانين انهم مبسوطين هما كمان ولقيت هبه بتضربنى على كتفى براحه وبتغمزلى اللى هو يلا بينا احنا بقى ونسيبهم لوحدهم وفعلا دخلت الاوضه بتاعت هبه وقعدنا مع بعض جوه شويه
هبه : يعنى ينفع اللى عملته ده
انا : عملت ايه كنا بنهزر شويه
هبه وده هزار برضوا افرض قلبت بجد
انا : ههههههه وهو اللى حصل ده مش جد
هبه : لا هو انتوا شفتوا حاجه دى اقل حاجه عند امك دى كان ممكن ترمينا من البكونه وترمى نفسها ورانا اسكت
انا : يااااااااااااه للدرجه دى
هبه امال يبنى انت مفكر ايه
انا : خلاص بقى المهم ان النهايه كانت سعيده وهينبسطوا النهارده
هبه : بس عيب مينفعش تقول كده
انا : وايه العيب فى كده بس منا وانتى عارفين اللى هيحصل بعد كده هما هيخالفوا قوانين الطبيعه ولا ايه
هبه : طب خلاص قفل بقى على الموضوع ده ومتتكلمش فيه كده تانى عشان عيب
انا : طب انا هقوم العب شويه على اللاب بتاعك
هبه: ماشى اهو هناك اهو بس متبوظهوش
روحت قعدت على اللاب العب عليه وفتحت الفيس اقلب فيه شويه ونا بلعب وفجاه لقيت رساله جايه لهبه على الاكونت بتاعها اللى كان مفتوح على الجهاز من واحده اسمها سمر بتقول فيها " ازيك ياحبيبتى وحشنى كسك اوى ووحشنى العسل اللى بينزل منه لما تفتحى كلمينى ضرورى عشان عايزه اشوفك واتمتع بيكى " الرساله كانت غريبه جدا بالنسبالى خصوصا ان هبه طول عمرها مش بتحب تكلم فى الموضوع ده وكانت بتتسف جدا ده حتى لو بنتفرج على فيلم وفيه بوسه كان وشها يحمر ويقلب 100 لون وتضير وشها مكنتش متوقع ابدا انى اكتشف حاجه زى كده على هبه
والفضول اخدنى قمت فاتح الاكونت بتاعها وكان اكونت فيك وقعدت اقلب فى المحادثات بتاعتها واكتشفت انها سحاقيه من زمان جدا ومارست السحاق مع بنات كتير زمايلها فى الجامعه ومش مجرد شات بس ولا فيديو لا دول بيمارسوا مع بعض بجد ولقيتها باعته نودز كتير ليهم وهما كمان باعتين صور كتير ليها وقعدت اقلب فى الشات لحد ملقيت هبه جت من ورايا قفلت شاشه اللاب قدامى وبتشده من ايدى وبتقولى انت بتعمل ايه وايه اللى دخلك على الاكونت ده ............يتبع
انتظروا بقيت الاجزاء
كمل بقية الأجزاء بليز ، ياريتني أنا أونكل محمود

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%