NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الاسطورة 1993

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اولا القصة حقيقية والأشخاص من علي الجروب وهم الي طلبو اكتب كدة في الاول كنت رافض عشان دي اسرار ناس بس هم أسروا علي كدة المهم تعرفت علي شخص من المنتدى ويدعي # ***# وتكلمنا عادي علي برنامج كيك وتعرفنا ببعض ما اصدقاء ومع مرور الأيام بدأ يفتح قلبى بعدما ارتاح واطمأن من تحيتي ويحكي ميولة الحقيقية وليست تخيلات كل دة من غير مانشوف بعض نهائي ومع مرور الوقت وتبادل الكلمات الساخنة بالنسبة لة عن الجنس وكدة قرر نتكلم فون واعطاني رقمة وتكلمنا فون وتعرف علي شخصية الحقيقة وعرف شخصيتي وقررنا نتقابل في مكان عام وبالفعل تم اللقاء ولم نتكلم في اي حاجة في الجنس في هذا اللقاء ومرت الايام وقرر اتعرف على المدام وانا لم أكن اصدق ما يقول وفعلا تم اللقاء في مكان عام وتعرفت عليها من قريب واقترحوا أننا نتقابل معهم في منزلهم في مكان راقي جدا بس بشرط حضور زوجتي ولاكن للاسف أنا ميولي ليست ديوث فرفض وتاسفت علي كدة فهم اعتزرو وقالو خلاص مش هينفع احنا كابلز فقلت عادي خلاص تبقي اصدقاء وبالفعل خلص اللقاء علي كدة وبعد مرور كان يوم فوني رن وكان المتصل#***# ملخص المكالمة نتقابل في البيت تعارف فقط قولت تاني قالو اة تاني وافقت وأخذت هدية وزهبيت بعربيتي المتواضعة بالنسبة لسكان المنطقة وقابلني الزوج باحترام كبير وبعد فترة قصيرة دخلت زوجة وكانت لبسة فستان أقرب من الكاش مايوة وتعشينا وشربنا الشاي واخذنا نتكلم في كل شئ حتى الجنس بس كانو مش موافقين علي النيك حتي اجيب زوجتي معي وذي كل مرة رفضت وخلص الكلام وانتهي اليوم من غير زعل ولا مضايقة عادي جدا ونبقي اصدقاء وبعد مرور وقت ليس بطويل اقتنع ووافق علي اني انيك زوجة بس في غياب فرفضت وحاولت اقناعة بوجودة وكانت الزوجة حاضرة في المكالمة وعجبها الكلام فوافقت واقنعت زوجها وحددنا موعد ودة كان من يومين بالضبط وزهبت لهم في الموعد المحدد وتعشينا وتكلمنا وفي وسط اللقاء زوجها قال لها خشي اجهزي للفحل عشان تتناكي ولا مش عايزة حينها فاضت المشاعر مني وانتصب زبي بلا مبرر سوي الكلمة دي وبعد ساعة تقريبا ازاي بها تنادي من وراء الباب فدخلنا وانا انبهرت من الموقف اوي ساعة تجهز في نفسها وكانت ملكة جمال مكياج وقميص بدون اندر ونور احمر أنا كارجل متزوج مبيحصل كدة في بيتي فانتفض زبي لكي يعلن الحرب وبالمناسبة زوجتة اعطتني حبة منشط بيدها قبل دخولها والكلام دة بجد ومع العلم انا لست كاتب قصص ولا اي حاجة ودة الي حصل بجد وجلس زوجها جانبا وحزنا نتبادل البوس والحب وكانت غاية الجمل والأنوثة بجد ونكتها اجمل واطول نيكة في حياتي بس كدة بالنسبة لي انا حبيت الموضوع دة بجد واي اتمني يكونوا مبسوطين من كلامي المتواضع دة واي حد علي الجروب نفس مشاعرهم يكلمني خاص وانا تحت امرك بس يكون بجد ومن غير حورات وأصحاب الحوارات عارفين نفسهم واخر حاجة أنا إنسان عادي متعلم تعليم عالي بس بحب الجنس اعمل اية انسان الموصفات للحابب طولي ١٧٥
وزن ٧٥ لوني قمحي رياضي جدا وبحب الاسرار وبحترمها. وال... مكنتش هنشر حاجة بس هم الي أسروا بس كدة تحياتي ليهم وليكم سلام

• عجبني
التفاعلات: Sandro
يا حظك .. بتمنى الاقى حد زيهم كدا مع العلم انى مش متجوز .. بس افهم جيدا فى العلاقات الاجتماعيه والاسريه

بجد موجدين بس الموضوع بيبقي صعب وانا كاعضو في المنتدى مكونتش مصدق أن يحصل كدة من هنا بس دي مش اول مرة لية حصل معايا بس برة المنتدي بس هم من المنتدي

الموضوع ده نادر حدوثه في الحقيقه

سؤال الموضوع ده من يومين يعنى تقدر تعمل معاها تانى وتالت وعاشر بتدور ع ايه هنا ف الجروب ؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%