NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ابيوسف

نسوانجى خبرة
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مين بيشرب حشيش و بيحب الحشيش ليه
قبل اى كلام انا بشرب حشيش

بس حبيت افضفض معاكم شويه

احكيلى انت او انتى بتحسو بايه و انا كمان هاقول

لا انا مبشربش حشيش ولا دخان بس احب اقولك نصيحة دا لو سمحتلى
الحشيش بيضيع الصحة و الفلوس و ياريت تبطلو عشان صحتك
هتقولى مهو بيخلينى اتلهى عن المشاكل و الدنيا هقولك بعد كام سنة
هتندم على انك كنت بتشرب على العموم اعمل اللى يريحك بس

انا بنصحك و اسف لو ضايقتك

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: ابيوسف
ما بحبش المخدرات

• انا معترض
انا بشرب حشيش
بص يا اخويا انت كلامك جميل بس انا بعيش ملك و انا شارب مش معنى كده انى هوزء فى الواقع لا انا ليا كلمتى و محدش يقدر يجبرنى على حاجه و عايش مبسوط بس لما بشرب بكون فى عالم هادييييى و جميل و بنسى حجات لازم انساها عشان اعيش عاقل و متجننش

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص يا اخويا انت كلامك جميل بس انا بعيش ملك و انا شارب مش معنى كده انى هوزء فى الواقع لا انا ليا كلمتى و محدش يقدر يجبرنى على حاجه و عايش مبسوط بس لما بشرب بكون فى عالم هادييييى و جميل و بنسى حجات لازم انساها عشان اعيش عاقل و متجننش
لمجرد وقت او ساعات و هتفوق تلاقى المشاكل هى هى بس خليت جسمك و دماغك همدانين و خلاص مش دا الحل الحل تهتم بصحتك و تبطل الحشيش و تبقى ملك بصحتك و منظرك و انت اصلا ملك نفسك منغير دخان ولا حشيش _ متزعلش من كلامى انا معرفكش بس صدقنى انا خايف على صحتك بجد و متاخدش كلامى على انو كلام تعليق و خلاص لا فكر فى الكلام كويس لمصلحتك و صحتك و فلوسك لو الحشيش كان بيصلح الواقع يبقى الجرام بالملايين

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Any name و ابيوسف
لمجرد وقت او ساعات و هتفوق تلاقى المشاكل هى هى بس خليت جسمك و دماغك همدانين و خلاص مش دا الحل الحل تهتم بصحتك و تبطل الحشيش و تبقى ملك بصحتك و منظرك و انت اصلا ملك نفسك منغير دخان ولا حشيش _ متزعلش من كلامى انا معرفكش بس صدقنى انا خايف على صحتك بجد و متاخدش كلامى على انو كلام تعليق و خلاص لا فكر فى الكلام كويس لمصلحتك و صحتك و فلوسك لو الحشيش كان بيصلح الواقع يبقى الجرام بالملايين
انت راجل جدع عليا الطلاقات 😂

• أتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%