NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية حريم عيلتنا (بواب العمارة وقوادها) | السلسلة الثامنة | ـ أثني عشر جزء 29/10/2022

ماندو من الواقع

نسوانجى بريمو
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث

لمتابعة السلاسل السابقة​

صور ابطال قصه حريم عيلتنا بواب العمارة وقوادها

الجزء الأول

مساء الخير يا كل النسوانجيه رجعتلكم تانى بقصه جديده وواحده من القصص التكميلية لقصة حريم عليتنا مع واحده من بطلات قصتنا وبطلة القصه دى هى روبى واللى عايز يعرف من هى روبى انصحه يرجع يقرأ قصه حريم عليتنا عشان يقدر يتابع معانا القصه

بعد ما أنا اتجوزت البنت اللى حبيتها ي وخليتنى ابقى مش قادر أكون على علاقات مع حد غيرها وقطعت كل علاقتى سواء مع شراميط عليتنا أو غيرهم من الشراميط التانيه واللى بدأت كل شرموطه منهم تدور على مصلحة كسها وطيزها مع زوبر تانى أو ازبار تانيه.

ودى قصه لوحده من شراميط حريم عليتنا روبي روبى كان طولها تقريبا 165سم جسمها مليان شويه وطريه حتة جيلى ماشيه على الأرض بزازها كبيرة وبتترج مع كل خطوه طيزها كبيره وبتتراقص بايقاع وهى ماشيه وبيوضه وفخادها مشدودة ومرسومه روبى اتجوزت من مارك فى محافظة غير محافظتنا وكانت أول شرموطه أفقدها قبل ما انا حتى اتجوز اتجوزت وكان سنها تقريباً 21 سنه وسافرت مع جوزها وكانت دائما تتصل بيا .

روبى جوزها كان ضعيف جنسيا ومش مريحها وهى كانت عامله علاقة صداقة قوية مع مها جارتها واللى وصلت صداقتهم أنهم بيحكوا لبعض اللى بيعملوا مع اجوازهم فى النيك ده اللى هيج روبى على اسلام جوز مها واتناكت منه وبعدين وصلها لمرحله أنه بقى بيجبلها رجاله تنيكها وعاشت ايام نيك كتيره جميله ومختلفه واللى عايز يعرف تفاصيل اكتر يرجع يقرأ قصة جيران الهنا

بعد ما عاشت روبى ايام كلها نيك ومتعه كانت روبى أسبوعيا بتتناك من أكبر اتنين مخبرين فى قسم المنطقة بتاعتهم ومن خلال دول عرفوا أن فى اخباريه بوجود بيت الدعاره فى المكان ده ونصحوا روبى وجوزها بالهروب فى اسرع وقت وفعلا فى نفس اليوم كانو اتحركوا وراحوا فندق فى المحافظة عندنا وبدأوا يدوروا على شقه فى المدينة الجديدة تكون بعيده عن الزحمه والدوشه أما الفرش بتاعهم كان فى مخزن وتاجر من اللى بينيكوها (المعلومه دى لغاية الآن محدش يعرفها غيرى هما فهموا الناس أن الحاجة فى شقتهم لغاية ما يلاقوا حاجه ينقلوا فيها)

كان غريب فكرة تاجير شقه فى المدينة الجديدة وخصوصاً أن شقه ابوها بعد ما مات موجوده زى ما هى فى بيت جدي لكن إصرار روبى وجوزها كان غريب اثار الكثير من الأسئلة طيب ليه قاعدين فى فندق ما تقعدوا فى الشقه لغاية ما تلاقوا حاجه ؟؟؟ طب ايه السبب اصلا اللى خلاكوا تسيبوا بيتكم وبلدكم ؟؟؟؟ طب ليه تبعدوا فى المدينه الجديدة ما تشوفوا حاجه هنا ؟؟؟؟ اسئله كتير زى كده رفض قاطع بدون اسباب لأى مقترح ايام وايام وسماسرة بنكلمهم .

بعد وقت من البحث لقيوا شقه فى فيلا هى مش فيلا لكن احنا فى بلدنا بنقول على اى مبنى حواليه سور وجنبيه جنينه ومعمول رخام أو طوب فرعونى اسمه فيلا حتى لو من جوه عماره من كذا دور وكل دور شقه مستقله .

المهم لقيوا شقه فى فيلا خمس ادوار فيها اربع شقق ساكنه وشقة روبى فى الرابع الوحيدة اللى كانت فاضيه عماره سورها وجنينتها بواب كل اللى فيها أسر محترمه وأولادهم ( هنتعرف على كل اسره لوحديها فى الاجزاء القادمه ) الدور الارضي فيه زى استوديو للبواب ومراته وفعلا وافقت روبى وجوزها على الشقه دى واتفقوا على كل التفاصيل وبعتوا يجيبوا العفش بتاعهم وكانت روبى وحشها النيك والشرمطه طول الفتره دى مع جوزها اللى مش مكيفها فقررت تتشرمط على العمال اللى هيشيلوا العفش ولبست بنطلون كارينه وتحته كلوت فتله وبلوزه خفيفه صدرها باين ويدوب جايبه كمر البنطلون وراحت هى وجوزها قبل الميعاد فتحوا الشقه وهوها وحدودوا اماكن الحاجات وكل حاجه هتتحط فين وصلت العربيه اللى عليها العفش ومعاها اتنين عمال وطلب جوزها من البواب يساعدهم ويشيل معاهم والراجل كان جدع ومتاخرش وبدأ يشيل معاهم .

بدأت كمان روبى تمارس شرمطتها وهى بتميل تاخد حاجه من الأرض فالبنطلون يتشد ولحمها الابيض يبان تحت البنطلون الاسود ويبان انها مش لابسه كلوت لانه كان فتله جوه طيزها أو مع التمييل البلوزه ترفع وضهرها يبان أو تميل قدام واحد منهم وصدرها يتعرى قدامهم ولاحظت روبى عيون البواب وبصت على الكلسون بتاعه وشافت حجم زبه اللى مفروض أن فى حاله ارتخاء وهو مكعور وكبير هاجت روبى من زب البواب وكملت اللى بتعمله وهى شايفه نظرات العمال والبواب بينيكوها لغاية ما كل حاجه طلعت وحاسبوا العربيه والعمال ومشيوا وهما بيحاسبوا البواب روبى اتعرفت عليه وعرفت أنه اسمه فاروق ( شاب ٣٨ سنه قمحواى وشه ملامحه حاده فلاح اصيل طويل ومش تخين جسمه مظبوط ) ومتجوز اسماء (سنها ٣٣ سنه طويله ١٨٠سم مليانه شويه ٨٠كجم بزاز متوسطه وطيز كبيره فخاد وسمانه مصبوبه جسم مفرود ) وعايشيين على طول هنا هو ومراته وطلبت منه يجيلها بكره عشان محتاجه مساعده في ترتيب الحاجات ونزل .

روبى : اخيرا

مارك : ايوه الحمد**** طلعنا من المصيبه

روبى : لا مش قصدى

مارك : اه قصدك يعنى عشان لاقينا مكان نقعد فيه بعيد عن العيون

روبى : لا بردو

مارك : امال ايه يا بنتى

روبى : اخير لاقيت حد جامد ينيكنى

!!!!مارك : ايه !!!! بتقولى ايه

روبى : اخيرا لاقيت حد جامد ينيكنى

مارك : ايه اللى بتقوليه ده ؟ انتى نسيتى احنا هنا ليه ؟ نسيتى سيبنا بلدنا ليه ؟ نسيتى القرف اللى كنا عايشين فيه والناس بتتحكم فينا ؟ ايه نسيتى كل ده بتفكرى بكسك بس

روبى : اه بفكر بكسى وهتناك يعنى هتناك طبيعتى اللى اتخلقت عليها والمفروض انت توفرهالى

مارك : ومين بقى اللى نويتى تتتناكى منه ؟ وشوفتيه فين دى العماره كلها مشوفتش فيها راجل غي......ر ال..ب

روبى : بالظبط هو البواب

مارك : انتى اكيد اتجننتى أو حصلك حاجه في دماغك بواب ايه اللى تتناكى منه بواب خلاص شرمطتك خليتك تجرى على اى زبر معدى

روبى : اولا انت مشوفتش زبره شكله ايه ثانيا انت مشوفتش نظراته واحنا بنرتب الحاجات وهما بيطلعوها

مارك : لازم بلبسك ده يغتصبوكى مش يبصولك وينيكوكى بعنيهم

روبى : وانا هتناك منه

مارك : فكرى يا روبى كويس دا فى الاول والاخر بواب وممكن بعد كده يبتزك ويفضحك

روبى : طول ما بتناك منه مش هيعمل حاحه

مارك : **** يستر

روبى : انت بكره تنزل كأنك رايح اى مشوار وتقولوا يطلعلى يساعدنى

مارك : اوف حاضر

ياترى روبى هتعرف تخلى البواب ينيكها

استنوا الجزء القادم

الجزء الثاني

تانى يوم نزل مارك بعد ما روبى قالتله مترجعش غير لما اكلمك ولما شاف البواب نادم عليه وقالوا المدام فوق بتوضب الشقه اطلع ساعدها وفعلا طلع البواب لقى روبى لابسه نفس لبس امبارح بدأت روبى تنقل حاجات وتشيل وتميل وصدرها كله اللى من غير برا يبان قدام عين البواب كمان كانت روبى بتحاول تهيجه مش بس باجزاء جسمها اللى بتعريها زى صدرها وضهرها وبداية فرق طيزها لا كمان بنظراتها الشرموطه وبشويه احتكاك مره تحك طيزها فى زبه ومره تحك صدرها واحده واحده بدأ البواب يتجرأ ويبدأ يتحرش بيها بعبوص فى خبطه من أيده على طيزها فى نظره لغاية ما روبى مبقيتش قادره وجسمها نار راحت وقعت وقعدت تصرخ

روبى : اه رجلى رجلى اه

فاروق : ايه يا ست فى ايه

روبى : رجلى رجلى يا فاروق

فاروق : سلامة رجلك يا ست ايه اللى حصل

روبى : اتلوت تحتى ، شيلنى دخلنى اوضة النوم يا فاروق

فاروق: حاضر ياست

شالها فاروق وزبه نط من مكانه لحمها طرى وناعم وصدرها قدامه ابيض بيلمع وهى متشعلقه فيه ولازقه فيه دخلوا الاوضه ونيمها على السرير

فاروق : تحبى ادليكهالك

روبى : هتعرف

فاروق: متقلقيش اصل اسراء بيحصل معاها كده كتير

روبى : ماشى

بدأ فاروق يحط أيده على رجليها وكانت ايدة ايد فلاح اصيل ناشفه وخشنه كانت زى المبرد على لحم روبى الناعم الطري واول ما بدا يحرك أيده طلعت من روبى اه بتاعت واحده هيجانه بدأت حركات ايد فاروق على رجل روبى ولكنها كانت حركات واحد بيهيج واحده من بيدلك مكان الم فضل يمشى أيده على رجليها ويحسس عليها وهى بدأت تسيح معاه وبدأت أيده تطلع لفوق السمانه وبعدين ركبتها وبعدين فخادها وطيزها وكسها ووسطها وهى مغمضه عينيها وفى دنيا تانيه ومحستش غير وهو نايم عليها وشفايفه على شفايفها وزبه من بنطلونه وبنطلونها هيخرمهم ويدخل كسها وايديها الناعمه بدأت تتحرك على رأسه وضهره ورجليها على رجليه وهو بياكل شفايفها اكل ولسانه بيخش جوه بقها بينيكها وقعد يبوسها فى خدودها ورقبتها وهى قلعته السديري وهو قلعها التيشيرت واول ما شاف بزازها هجم عليهم وقعد يرضع يرضع ويمص ويلحس فى بزازها وحلماتها وبدأت اهااات روبى تطلع ونزل يلحس بطنها ويبوسها لغاية ما وصل عند كسها وقلعها البنطلون وقعد يبوس رجليها لغاية ما وصل لكسها وقعد يلحس ويبوس فيها ولفها على بطنها وقعد يبوس طيزها وطلع يلحس ويبوس ضهرها ونام عليها وقعد يبوس فيها شويه ونام هو على ضهره ولفت روبى وقعدت تبوسه ونزلت على صدره بوس ولحس لغاية ما قلعته البنطلون والكلوت وقعدت تمص وترضع زبه بنهم قعدت روبى تمص وتلحس فى كل زبه وبعدين قعدت على وضع الفارسه ووشها ليه وحطت زبه فى كسها وبدأت تتنطت على زبه وبزازها تترج وتطلع اهاات كلها نحن وشبق وفاروق بيقفش فى طيازها ويمشى أيده على ضهرها ويقفش فى بزازها ويعصر فيهم وهى شغاله تنطيت واهااات اه اه اه اح ااااه احححححح افففف اه اه اح ااااه احححححح اههههه اه اه اح ااااه امممممم اى اااه اووو اممم اه اه اح ااااه ريحنى اااااح امممم اف ام اه اه اى اى اوووو اااه اووو اممم اه اه اح اح اح امممم اااه اووو زبك جامد وكبييييير قوى ااااخ اههههه اه اه اه اح ااااه احححححح افففف وقامت ومسكت زبه وبدأت تدخله في طيزها وكان تخين على خرم طيزها بس روبى كانت بتحاول لغاية ما دخلت راس زبه

فاروق : احا انتى شرموطه

روبى : وهو فى واحده محترمه هتتناك من البواب على سريرها وفى طيزها

فاروق : صح يا شرموطه

راح فاروق زاقق زبه مره واحده حشره كله في طيزها صرخت روبى صرخه عاليه

روبى : ايه ده زبك كبير حرام فشخت طيز أنا حاسه أنه جوه معدتى

فاروق: دا طيزك كبير وتشيل زب تانى مع زبى يا لبوه

وبدأ ينيكها وهى تتنطت على زبه وهو بيقفش فى بزازها ويضربها على طيزها ونامت بصدرها عليه وقعدوا يبوسوا بعض وهو شغال نيك فى طيزها بعد شويه قامت روبى وقعدت تمص زبه وقعدت على وضع الكلبه ووقف وراها وحط زبه فى كسها وقعد ينيكها فى كسها شويه وبعدين طلعه وحطه فى طيزها وقعد ينيكها فى كسها وطيزها ويبدل بينهم ويقفش فى بزازها ويميل يبوس كتفها ورقبتها وهو شغال نيك وهى شغاله اهاااااات واح امممم اااه اممممم اوووووف اه ااااه احححححح اههههه اه اه اح ااااه ريحنى اااااح امممم اااه اممممم اوووووف اه ااااه احححححح زبك كبير ومكيفنى اااااااه اااااح لغاية ما أعصابها سابت ونزلت على وضع السجود وهو شغال نيك فى طيزها وكسها وتقفيش فى بزازها ونامت على بطنها وهو شغال زى الحفار فى طيزها وغارز زبه فى طيزها اللى بتترج زى الجيلى وأيده فى لحم ضهرها الطرى وبعدين نام بكل جسمه على ضهرها وزبه جوه طيزها شغال نيك بعد شويه نام على ضهره وهى قعدت تلحس وتبوس وتمص فى زبه وبعدين نامت على جنبها ونام وراها ورفع رجليها وحط زبه فى كسها وقعد ينيكها فى كسها وطيزها ويبدل بينهم ويقفش فى بزازها ويبعبص بقها وهى شغاله اهاااااات واح امممم اااه اممممم اوووووف اه اه اح ااااه احححححح افففف اه اه اح ااااه كفايه هات لبنك بقى ولا انت ايه معندكش ااااه احححححح افففف اه اه اح ااااه احححححح افففف اه اه اح ااااه امممممم اى اااه اووو اممم يالا مش قادره عايزة لبنك ااااه وهو شغال نيك فى كسها وطيزها بعدين نيمها على ضهرها ورفع رجليها على كتفه

روبى : يخرب بيتك لسه هتنيك تانى

فاروق : لسه

وراح من غير كلام حط زبه فى كسها وكمل نيك وكل شويه ينزل يرضع من بزازها ويبوسها ويكمل نيك لغايه ما جاب لبنه فى كسها وبعدين باسها فى بقها وقالها بكره اول ما جوزك ينزل هطلعلك .

واستمرت مقابلات روبى مع البواب لغاية ما قررت تعرفه أن جوزها عرص وعارف وفعلا فى يوم اتفقت مع جوزها ينزل عشان فاروق يطلع وبعد نص ساعه يرجع ويسيب الباقى عليها وفعلا حصل كده وطلع مارك جوزها وكانت رينا قاعده على زب فاروق فى كسها فى وضع الفارسه

مارك : ايه ده ايه اللى بتعملوه ده

فاروق : ااااااا

روبى : ايه يا حبيبي فى ايه دا فاروق بينيكنى

فاروق : ايه

روبى : استنى انت واوعى زبك ينام عشان هنكمل

مارك : ايه يا روبى ازاى

روبى : ايه يا حبيبي الغريب ما انت عارف انى بحب النيك

مارك : ماشى هسيبكم براحتكم

روبى : رايح فين ما انت بتحب تتفرج عليا وانا بتناك اقعد اضرب عليا عشره

فاروق : ايه ده عادى كده

روبى : اه عادى

وكملوا نيك عادى واستمرت روبى تتناك من فاروق قدام جوزها اسبوع لغاية ما فى مره بعد ما ناكها وجوزها قاعد

فاروق : بقولكم ايه

روبى : قول يا روقه

فاروق : ايه رايكم اشغلكم معايا

روبى : تشغلنا ؟؟!! تشغلنا ايه

فاروق : يعنى احنا لسه مخلصين نيك وقاعدين عريانين يبقى هشغلكم ايه

مارك : انت بتقول ايه يا حيوان

روبى : استنى يا مارك ، وانت بتشتغل فى الدعارة

فاروق : امال هشغلكوا معايا فى الخيال

روبى : طب والأمان

فاروق : المنطقة هنا مفيهاش سكان ولا حكومه ويحكم انى البواب بتاع الفيلا والغفير بتاع المنطقه فا انا المرشد الوحيد هنا

روبى : ونظام الشغل

فاروق : الليلة من ١٢ بالليل لغاية ٦ الصبح ب ٥٠٠ جنيه والساعه ب ١٥٠ جنيه اليوم كله شغلك يبدأ من من ٦ المغرب ل ٦ الصبح واحيانا ممكن قبل كده لو فى زبون مزاجه الصبح أو الضهر نسبتك ٤٠٪ وليكى اجازه يوم فى الأسبوع وبحكم انك بتتناكى وجوزك موجود ده امتياز بيخلي ليلتك سعرها اكتر وساعتك كمان يعنى ممكن ليلتك تبقى ب ٨٠٠ وساعتك ٢٠٠

روبى : وليه انت النسبه بتاعتك كتيره

فاروق: اولا مش هتدفعى ايجار الشقه ثانيا انتى كل شهر بتروحى لدكتور يعملك كشف وفحوصات وتحاليل كامله عشان نطمن عليكى ثالثاً عشان التأمين ضد الحكومة رابعا بعملك تأمين صحي يعنى خدمات فندقيه متكامله انتى ما عليكى غير أكلك وشربك و٤ اطقم لانجرى كل شهر وطقمين سواريه وإجازة طول فترة الدورة الشهرية

روبى : والسكان

فاروق : كلهم شغالين عندى

استاذه زينب وسمر وغاده بناتها اللى فى الاول مطلقه

مدام صفاء وايه ونهى وياسمين بناتها اللى فى تانى ارمله

مدام مارلين وجينا وماريان بناتها اللى تحتيكم مسافر

فريده ونجاة اختها اللى فوقيكم

روبى : ودول شغلتهم ازاى

فاروق : لاااااا دا حوار طويل

روبى : وانا مش هشتغل غير لما تحكيلى

فاروق: خلاص كده كده انتى هتحتاجى يومين تسويق قبل ما تشتغل هطلع من بكره اصورك الصور اللى هسوقك بيها واحكيلك

روبى : ايه تصورنى لا طبعا

فاروق : متخافيش الصور دى لما الزبون بيقابلنى بوريهالوا على موبايلى مش بتروح لحد

روبى : يعنى محدش بيشوف الصور دى غير على موبايلك

فاروق : بالظبط

روبى : موافقه

مارك : هو ايه اللي موافقه انتى محرمتيش

فاروق : ايه ده انت هنا انا نسيتك هههه

روبى : لا محرمتش والمرة دى امان اكتر وانا بقى محتاجه الشغل والنيك ده

فاروق: محرمتيش ؟؟؟

روبى : اه ما احنا هربانين من بلدنا بسبب الشغل ده

فاروق: يعنى انتى خبره

روبى : شوف بقى زود النسبه

فاروق: نختبرك ٣ شهور وكنتى شغاله مع حد ولا مع نفسك

روبى : لا كان واحد جارنا بيجبلى أصحابه بس الحكومه شموا خبر فهربنا

فاروق : متقلقيش انتو امان

روبى : تمام

فاروق: هنزل بقى ونتقابل بكره

ياترى ازاى البواب شغل سكان العمارة شراميط عنده

انتظروا الأجزاء القادمة عشان تعرفوا قصص سكان العمارة

الجزء التالت

بعد ما نزل فاروق حاول مارك أنه يخلى روبى ترجع عن قرارها بس روبى كانت شخصيتها اقوى منه بحكم ضعفه الجنسى والمادى وفعلا تانى يوم طلع فاروق ومعاه الكاميرا وبدأ يصور روبى صور وهى عريانه ملط وهى لابسه قمصان نوم أو لابسه برا واندر صور فى اوضة نومها وفى الحمام صورها كمان هى وجوزها عريانين وهى بتلعب فى كسها وجوزها بيلعب فى زبه وفيديو وهى بتقول أن هى وجوزها منتظرينكم .

روبى : خلصت ؟ تحكيلى بقى

فاروق : ماشى يا ستى القصة بدأت

Flashback

كنت أنا بواب العماره ولاحظت أن فى تلات عيال بيطلعوا كتير عند مدام مارلين استاذه مدرسه كيمياء سنها ٣٩ سنه طويله جسمها مناسب لطولها وزنها ٨٠كجم عندها صدر كبير وطياز كبيره ومشدودة فخادها مليانه وسمانه قد الحمامه حاجه كده هيفاء وهبي جميله فشخ وبيوضه تلج مع سنة نمش عاملين مخليينها زى القمر

دى جوزها مسافر الكويت ووقتها بناتها كانوا جينا فى الكبيره وقت بدايه القصه( كانت فى تانيه ثانوى بيضه بياض اجنبي وشعرها اصفر طويله زى امها بالنسبه لسنها ورفيعه عنيها لونها اخضر ووشها مدور وخدودها تتاكل زى التفاح الامريكانى وطيزها واخده كيرف كدا حاجه كدا عود فرنساوي اصيييل وبزازها علي اد كف ايدك جسم بنت فى كليه مش ثانوى) وماريان وقت بدايه القصه (كانت ٣اعدادى بردوا بيوضه زى امها وطويله بالنسبه لسنها لكنها اقصر من اختها شعرها اسود زى بنات الخليج وطويل لغاية تحت ضهرها وعنيها واسعه رفيعه عن جينا وبزازها زى جينا كده لكن بارزه اكتر ووطيزها حلوه رغم سنها الصغير) وهى مدرسه والتلات عيال دول كانوا بيقولوا انهم طالعين ياخدوا درس عند مس مارلين كان الموضوع طبيعى لغاية ما فى يوم طلعوا ومنزلوش وكانوا بنات مارلين مش فالبيت بدات اشك فى الموضوع واركز لاقيت أن الموضوع زاد يعنى اوقات فى ستات بتيجى لمارلين والعيال دول موجودين ابتدأ الفار يلعب فى عبى طب ايه الستات دول ومنهم محجبات ومنهم اللى زيك وفى يوم جه هنا ٨ حريم جامدين جدا وبردوا ال ٣ عيال وسهروا لغاية وقت متأخر بالليل ونزلوا وكأنهم كانو عاملين مجهود جبار فوق المهم فضلت متابع والعيال طالعين نازلين حتى ايام الإجازة وأوقات يجوا ومعاهم حريم من ال٨ بتوع الليله أيها الموضوع كان مستفزنى جدا وفى يوم جات واحده من المحجبات وطلعت عند مارلين وبعد شويه حالهم ميكروباص ونزلوا هما الاتنين لابسين شورتات وبلوزات عريانه والمحجبه خلعت ال** وركبوا الميكروباص ورجعوا بعد ٤ ايام وطلعوا وبعد شويه نزلت المحجبه وهى لابسه ال** وهنا اتاكدت أن مارلين وراها حوار كبير ولازم أفهمه

فضلت ورا الموضوع ومش ساكت لغاية ما فى مره طلبت مع السكان يغيروا واجهة العمارة وجابوا عمال نصبوا السقاله واشتغلوا وانا استغليت الموضوع وكنت عارف مواعيد اللى العيال دول بيجوا فيها واستخبيت فى البلكونه من بدرى واول ما جم قعدت اتابع واللى توقعتوا لاقيته مارلين بتتناك من العيال طول الساعتين بيبدلوا عليها كل واحد نص ساعه والنص اللى باقى بينيكوها هما التلاته أو بيعملوا قرعه وواحد منه ينيكها أو اتنين ينيكوها .

طبعا قعد الموضوع فى دماغى وأنا جوايا نار قايده بتستغفلينى يا بنت المره وبتستغفلى جوزك اللى مسافر وشقيان ومتغرب عشان يوفرلك عيشه ومستوى اللى انتى عيشاهم وقعدت افكر اوصل لجوزها أبلغه ولا ابلغ الحكومه ولا اعمل ايه لغاية ما قولت لا انا استغل الموقف واخد منها فلوس وطلعت فى الميعاد اللى بعده واستخبيت بنفس الطريقة وصورتها وهى بتتناك وقولت انا استنى لما العيال يجوا واطلع اكبس عليهم واهددها واهددهم وفعلا استنيت بس كانت المفاجأة لما لاقيت التلات عيال جايين فى يوم واحد موصلهم بعربيه شرطه خوفت اتكلم اروح فى داهيه وفضلت ساكت ومش قادر اتكلم .

عدت الايام والسنه الجديدة بدأت والعيال والحريم بردوا بييجوا لغاية ما خلصت السنه والعيال دول اختفوا مره واحده مش عارف ليه ومارلين محدش جالها ولا شوفت عيال بياخدوا دروس ولا حتى بنات زى زمان لغاية ما فى يوم نادمت عليا اغيرلها الانبوبه وطلعت وقررت افتح معاها الحوار

فاروق: الا قوليلى يا مدام انتى بطلتى تدى دروس

مارلين بصت كده وتنحت : ايوه يا فاروق ، اشمعنا

فاروق : ابدا اصل الدروس بتاعتك كانت بتعمل للعمارة حس عيال طالعه وعيال نازله وحريم طالعه وحريم نازله

مارلين : خلاص خلصنا مافيش عيال تستاهل تاخد دروس

فاروق : بس هما مين الستات اللى كانو بيجولك وقت الدروس دول

مارلين : أصحابى

فاروق : ودول بيدول دروس بردو

مارلين : ايوه

فاروق: دا كان سنتر بقى وانا مغفل

مارلين : خلاص بطلناها

فاروق : ليه

مارلين : ما قولتلك مافيش عيال تستاهل تاخد دروس

فاروق : انا متعلم خلى بالك بس محتاج شوية دروس تقويه

مارلين : هههههه اشمعنى

فاروق: اهو اشغلك بدل ما انتى عطلانه

مارلين: لا شكرا انا عطلانه كده حلو

فاروق : خلى بالك انا ممكن اجبلك ناس تاخد دروس

مارلين: ياعم بطلت وخلص بقى وانزل

فاروق: طب هوريكى حاجه

وفرجتها على الفيديو اللى مصورا ليها خافت وقعدت تسال جبته ازاى عرفتها انى انا اللى صورته وقت اعمال الصيانة لما شكيت فى الزيارات الكتير اللى بتحصل عندك والسهرات المهم خافت مارلين وقالت خلاص هعمل اللى انت عاوزه وكنت بطلع انيكها كل يوم وبعدين عرضت عليها اجبلها رجاله تنيكها بفلوس وهى تاخد ٤٠٪ وانا ٦٠٪ وكان النسبه كده عشان الفيديو وانى هعفيها من الايجار وكانت الساعه ب ١٥٠ والليله ب ٥٠٠ وافقت خوف من الفضيحه وكانت كل شهر تبعت بناتها اسبوع يزورا جدتهم امها وتحجج بالشغل ومش هتقدر تروح وكان الاسبوع كله بجبلها رجاله ينيكوها كانت ممكن فى اليوم راجلين ياخدوها بالساعه وواحد ياخدها ليله

لغاية ما فى يوم بعد ما خلصت نيك قولتلها

فاروق : عايز انيك بنتك الكبيره جينا

مارلين : لا يا فاروق انا اهو مش بتاخر معاك عايز تنيكنى فى اى وقت برتبلك الدنيا واخليك تنيكنى وبتجيب رجاله تنيكنى وبتاخد نسبه أعلى لو مش عايز تدينى فلوس الرجاله خدها بس بلاش بناتى

فاروق : يعنى مش موافقه ؟؟؟

مارلين : ابوس ايدك بلاش

فاروق : خلاص افرج الاتنين على الفيديوهات بالمناسبة فى فيديوهات مع رجاله من اللى بينيكوكى

مارلين: طب هتعمل ايه وازاى هتعمل كده

فاروق: كده احبك ومتخافيش هتفضل سليمه

مارلين : يعنى مش هتفتحها

فاروق : لا عشان لما اشغلها تجيب سعر اول مره لما تتفتح

مارلين (وهى مصدومه ومغلوبه على أمرها) : هى هتشتغل معايا

فاروق : طبعا دى هيبقى عليها طلب مقولكيش فى رجاله كتير يحبوا السن ده وسن ماريان كمان

مارلين: وهو انت كمان ناوى على ماريان

فاروق : طبعا اشمعنا هى

مارلين : حاضر ، وهنعمل ايه

فاروق : ولا حاجه فى يوم هطلع انيكك وهنستنى لما جينا تيجى وتشوفك وانتى بتتناكى منى وهتسيبى الباقى عليا

فعلا جه اليوم ونكت مارلين ودخلت جينا. شافت امها وهى بتتناك منى واول ما شافت المنظر بلمت وتنحت مكانها ومنطقتش ولا كلمه وده خلى فاروق دخل زبه فى امها راحت امها طلعت اه فوقت جينا اللى عينها دمعت وطلعت تجرى راح فاروق واخد موبايله وطلع جرى وراها وهو عريان

فاروق : جينا جينا انتى يابت

جينا بصت لقيته عريان غطت عنيها بايدها وبصت بعيد : انت ازاى طالع ورايا كده امشى امشى

فاروق : اهدى بس واتفرجى على ده

واداها الموبايل مسكت جينا الموبايل وشافت امها وهى بتتناك من عيال صغيره انهارت عياط واغمى عليها لبس فاروق وكانت مارلين لبست وفوقها

جينا : ابعدوا عنى انا مش عيزاكى خليكى معاه وانا هروح عند تيتا

فاروق : بصى يا جينا على نفسك

جينا بصت لقيت أنها عريانه بصت لامها بحرقه وعياط وقالتلها : انتى ام انتى بتعرى بنتك لكلب زى ده عشان يعمل معاكى القرف ده

فاروق: متظلميش ماما يا حبيبة ماما هى زيك بالظبط ضحية عمو فاروق الشرير وانتى هتسمعى كلام عمو الشرير عشان انتى وماما تعيشوا فى سلام ، سلام

مشى فاروق وقعدت مارلين حكت لبنتها ازاى هى تعبانه من فراق ابوها وحكتلها على قصتها من اول البنات اللى كانت بتديهم دروس لغاية الرجاله اللى بيجبهم فاروق وينيكوها بفلوس وأنه مهددها لو هى موفقتش هيفضحها ويدخلها السجن هنا جينا حنت على امها ووافقت أنها تعمل كده مع فاروق وفعلا تانى يوم فاروق طلع وعمل جينا لكن مفتحهاش وكان بس بيفرشلها على كسها وطيزى ويمص بزازها وتحسيس وتقفيش وهى تمصله وينيك امها قدامها فى كسها وطيزها وده وصل جينا لمرحله من الهيجان أنها طلبت منه أنه يفتحها وهنا استغل فاروق الفرصه واتفق مع جينا أنها هتشتغل معاه وهيجيب واحد ياخدها ليله ب ١٠٠٠ جنيه عشان يفتحها وبنفس نسبة امها ٦٠٪ هو و ٤٠٪ جينا وان الساعه ب ٢٠٠ والليله ٦٠٠ووبعد كده قالها بس قبل ما تشتغلى انا عايز ماريان تشتغل معانا وافقت جينا سيبلى انا الموضوع ده وفاروق قالها وانتى محدش هيلمسك حتى انا لغاية ما ماريان تكون معانا طبعا اضايقت جينا لأنها هايجه جدا بس وافقت وفعلا بعد يومين اتصلت جينا بفاروق وقالتله هتجيب الراجل اللى هيفتحنى امتى وعرف أن ماريان وافقت وطلع فاروق عمل معاها واحد واتفق أن سعر ماريان نفس سعر جينا وبعديها بيومين كانت جينا فى حضن واحد بيفتحها وفى الاوضه التانيه ماريان مع واحد تانى بيفتحها وطلع تانى يوم فاروق ناكهم هما التلاته واتفق أن الليله اللى بعديها بردو ب ١٠٠٠ جنيه عشان الرجاله هيفتحولهم طيازهم ووافقوا وفعلا الليله اللى بعديها انفتحت جينا وماريان فى طيازهم وبقيوا شغالين عند فاروق .

عوده من ال flashback

روبى : يا بتاع الايه على السهوله

فاروق : نصيب ههههه

روبى : طب وكلهم بنفس السهولة دى

فاروق: هههه دا كمان مارلين جابتلى ٦ شراميط تانى معاها فى المدرسة ساكنين جبتلهم عماره هنا جنبنا وشغالين عندى

(هنعرف قصتهم فى السلاسل القادمه واللى كانت المفاجأة أن منهم واحده من شراميط عليتنا)

روبى : ايه هتحكيلى قصتهم بردوا

فاروق : مالهمش قصه واوعى بقى انزل اشوف شغلى

(قرائنا الحلوين انتوا تابعونا عشان تعرفوا التفاصيل اكتر لمارلين والست مدرسات )

روبى : شغلك كبواب ولا كقواد

فاروق: قواد طبعا

روبى : والباقى

فاروق : كل يوم شقه

مارلين: وأصحاب مارلين

فاروق : عادى جات فى يوم وقالتلى عليهم جبتلهم عماره فاضيه جم قعدوا فيها واشتغلوا سلام

بعد ما فاروق ضم مارلين وبناتها الجزء القادم تعالوا نشوف مواقف من شغلهم

الجزء الرابع

فى الجزء ده هنحكى عن اكتر مواقف التفتيش صعوبه اتعرضت ليه الاسره دى وهنحكى على مواقف من الزباين اللى اشتغلوا معاهم وهيبقى بعد كل اسره هيضمها فاروق جزء زى ده تعالو شوفوا مع بعض.

موقف تفتيش

من اكتر مواقف التفتيش صعوبه عدت على مارلين يوم ما اضربت قدام بناتها واتهانت من اسماء اليوم ده دخلت اسماء كالعاده بتنادى بعلو صوتها كأنها عايزه تسمع الناس كلها

اسماء : تفتيييييش الشراميط اللى هنا يجمعوا عشان أفتش عليكم

جات مارلين وبناتها جينا وماريان جرى وهما عريانين طبعا ووقفوا قدام اسماء رافعين أيديهم ورا رأسهم وفاتحين رجليهم

اسماء شاورت لماريان قربى هنا قربت ماريان وبدأت اسماء تعمل التفتيش تشوف فى شعر فى جسمها ولا لا حاطه اللوشن المرطب الجسم حاطه الزيت اللى بيخلى جسمها ناعم حاطه الاسبلاش اللى بيخلى جسمها ريحته حلوه ريحة الكس ريحة الطيز ونضافتهم واديتها نسبتها من شغل اليوم اللى قبله وقالتلها ارجعى مكانك ونادمت على جينا وعملت نفس الحوار وبعدين الدور على مارلين

اسماء : الشرموطه الام تعالى

قربت مارلين عملت التفتيش كله تمام وده طبيعي من مارلين

اسماء : نتحاسب على شغل امبارح يا متناكه

مارلين : اتفضلى يا مدام

اسماء : الزبونه بتاعت امبارح نزلت متضايقه وقالت انها متبسطتش معاكى وكانت تجربه وحشه ممكن افهم ليه يا متناكه

مارلين : يا مدام دى كانت جايبه زب اكبر من زب الحصان تخين جدا وطويل جدا وعايزه تنيكنى بيه خوفت اتعور أو اتبهدل لان مستحيل ده يدخل جوايا

اسماء : وهو مين اللى يقرر يدخل أو ميدخلش

وراحت ضربتها قلم على وشها

كملت اسماء : مش ده الزب اللى بتقولى ميدخلش انا بقى يا مدرسه يا معلمه الأجيال ياللى المفروض تعلمى ******* طاعة المديرين واستاذانهم وعدم التقصير فى شغلهم انا بقى كمديرتك شايفه أنه يدخل

مارلين : ازاى يا مدام دا كان ممكن يبهدل كسى

اسماء : يا مدرسه يا متعلمه يا شرموطه يا خبره حضرتك متعرفيش أن الكس ده عضله مرنه تفتح تستوعب الحاجة اللى تدخل جواه

مارلين: بس يا مدام مش مره واحده

اسماء : حلو طب ما انتى خبره اهو وعارفه يبقى كان ممكن تجيبى زيت تدهنى بيه الزب وتخلى الزبونه تنيكك بالراحة

مارلين: اسفه يا مدام انا اتخضيت من المنظر

اسماء : طيب بصى بقى يا لبوه انتى هتتعاقبى على الزبونه اللى مشيت مش مبسوطه وهتتعاقبى على الفلوس اللى المعلم خسرها لانه عشان يراضيها مخدتش منها حساب وحددلها ميعاد تيجى تنيكك بنفس الزب ببلاش يعنى مخسرانا ٣٦٠ جنيه وهتتناكى بالزب ده وماريان هى اللى هتنيكك بيه

هنا حصلت صدمه للكل ازاى البنت هتعمل كده فى امها مشاعر ملغبطه وماريان بدأت تعيط والخوف جواها ظهر فى عينيها وهما متنحين حزام نزل على ضهر ماريان يالا يا متناكه حطى الزبر فى كس ماما يالا يا بت وراحت ضربتها بالحزام تانى وانتى (مارلين) اتلقحى على ضهرك خلى البت تنيكك

مارلين : حاضر حاضر يا مدام

نامت على ضهرها

مارلين (لماريان) : يالا يا مرمر دخليه يا حبيبتي دخليه متخافيش

جينا : بعد اذنك يا مدام هروح اجيب زيت

اسماء: غورى بسرعه

جريت جينا جابت زيت ودهنت الزب وقالت لماريان: دخليه بالراحة ومتخافيش وبصت لامها استحملى يا ماما

وفعلا بدأت ماريان تحط الزب فى كس مارلين بس ما تخين وكس مارلين مش مستوعب الحجم راحت جينا قالت استنى يا مرمر وبدأت تبعبص امها وتلعب فى كسها عشان ترخى أعصابها وكانت شاطره فى وقت قليل قدرت تدخل كف ايديها فى كس مارلين ودهنت جينا الزب زيت وبدأت تساعد ماريان عشان يدخلوا الزب فى كس امهم واسماء واقفه بتضربهم بالحزام على ضهرهم وتستعجلهم وفضلوا واحده واحده لغاية ما دخل الزب لآخر نقطه في كس مارلين ومدخلش كله بدأت اسماء تضرب مارلين بالحزام على بطنها شويه وبعدين قالت لماريان يالا نيكيها بدأت ماريان تمسك الزب وتحركه لجوه ولبره فى كس مارلين امها شويه وبعدين قالت اسماء

اسماء : ايه بقى يا شرموطه اعترضتى ليه مع الزبونه ما دخل اهو والبت الصغيره هى اللى دخلته بصى بقى يا متناكه النهارده هتشتغلى ببلاش والزبونه الاسبوع اللى جاى عندها ميعاد معاكى وهتنيكك بالزب ده ببلاش فى كسك وطيزك ومن النهارده كل يوم بعد آخر زبون هطلع احطلك زب فى طيزك مش هيطلع غير تانى يوم فى التفتيش وكل يوم زب اكبر من الزب بتاع اليوم اللى قبله لغاية ما طيزك تقبل الزب ده عشان الزبونه تبقى مبسوطه ودلوقتي غوروا استعدوا للشغل اللى عندكم وشرحت لكل واحده الزبائن اللى جايين عايزين ايه ونزلت.

*اول موقف

فى يوم عرف فاروق أن مارلين ليها فى السحاق وكانت دى الحاجه اللى بتميزها وفعلا بدأت تشتغل مارلين فى السحاق وتستعيد زكرياتها ومتعتها وبتحكى مارلين عن اكتر زبونه اتساحقت معاها برومانسية ومن غير ازبار صناعيه كانت زبونه اسمها سوزان كانت طويلة وبزازها كبيرة وطيزها كمان كبار مش رفيعه ولا تخينه لكن تقدر توصفها بالجمل بيوضه وشعرها بنى وأنثى بمعنى الكلمه كانت لابسه فستان طويل بس مرسوم عليها اول ما شافتها مارلين كانت معجبه بجسمها وأنوثتها وهاجت عليها دخلت سوزان سلمت على مارلين واتعرفوا على بعض وبدأت سوزان تقرب من مارلين وهما قاعدين جنب بعض على الكنبه وبدأت سوزى تبوس مارلين وتمشى ايديها على صدر مارلين وعلى رقبتها ومارلين بدأت تمشى ايديها على رجل سوزان وفخادها وقعدوا يبوسوا بعض شويه وبعدين قامت مارلين وقالت لسوزان تعالى نخش الاوضه ودخلوا الاوضه ووقفت سوزان ورا مارلين ولزقت فى ضهرها وقعدت تبوس رقبتها وكتفها وتلحس رقبتها وكتفها وبايدها بتقفش فى بزاز مارلين وتمشى ايديها على بطنها وكسها بعد شويه لفت مارلين واديت وشها لسوزان وقعدوا يبوسوا بعض وسوزان أيدها بتسرح على كل ضهر مارلين وطيزها وكانت مارلين لابسه هوت شورت وبادى حملات راحت سوزان نزلت حملات مارلين وقعدت تبوسها فى صدرها ورقبتها وبعد شويه قعدت مارلين على طرف السرير وريحت ضهرها على السرير ونامت عليها سوزان وطلعت بزاز مارلين برا البادى وبدأت سوزان تمص وترضع من بزاز مارلين وباديها بتلعب فى كس مارلين وبدأت مارلين تهيج وتطلع اهااات المحن وسوزان شغاله رضاعه ومص فى بزاز مارلين ولعب فى كس مارلين بايدها وقلعتها البادى وكملت مص ورضاعه وتقفيش بعد شويه نزلت سوزان على ركبتها على الأرض وقعلعت مارلين الشورت وبدأت تلحس فى كس مارلين وتنيكها بلسانها ومارلين شغاله اهاااااات اااه اووو ااااه امممممم اففففف ااااه احححححح افففف اه وبتلعب مارلين فى شعر سوزان وسوزان شغاله لحس فى كس مارلين ونيك بلسانها وتبعبصها فى طيزها وكسها وتدخل سوزان صباعين وتلاته فى كس مارلين وطيزها ومارلين تزيد هياج واهاااات بعدين قعدت سوزان على ركبتها على السرير جنب مارلين وقلعت الفستان والبرا وبدأت مارلين تمص وترضع من بزاز سوزان وتعض حلماتها بعد شويه قلعت سوزان الاندر وقعدت وسندت ضهرها على ضهر السرير ونامت مارلين على بطنها وبدأت تلحس فى كس سوزان وتبعبصها فى كسها وتطلع مارلين أيدها من كس سوزان وتحطه فى بق سوزان تلحس من عسل كسها بعد شويه نامت مارلين على بطنها وبدأت سوزان تلحس مارلين من اول رجليها والسمانه وفخادها لغاية ما وصلت عند طياز مارلين وقعدت تمشى ايديها على طيزها كأنها بتعمل مساج وبعدين بدأت سوزان تلحس طيز مارلين وفرق طيزها

و تمشى ايديها على ضهر مارلين لفوق ولتحت وقعدت تلحس طيز مارلين شويه وطلعت بلسانها وتلحس وتبوس ضهر مارلين ونامت سوزان على ضهر مارلين وقعد تبوس وتلحس رقبتها وخدودها وورا ودانها وتعض حلمة ودنها وبعدين نامت مارلين على ضهرها وعملت سوزان وضع 69 وقعدوا يلحسوا وبيبوسوا أكساس بعض ويبعبصوا طياز بعض بعد كده نامت سوزان على ضهرها وقعدت مارلين على وسهل وبدأت سوزان تلحس كس مارلين شويه وبعدين عملوا وضع 69 وقعدوا يلحسوا وبيبوسوا بعض وبعدين نامت مارلين جنب سوزان وقعدوا يبوسوا بعض ويقفشوا لبعض لغايه ما رن عليهم فاروق وقال الوقت انتهى يا استاذه سوزان باست سوزان مارلين فى بقها وقالتلها هأجرك تانى ومشيت .

*تانى نوقف

بعد ما بدأت مارلين تشتغل فى حوار السحاق ده بدأ فاروق يطور اكتر وبدأ يجيب من ع النت ازبار صناعيه بأشكال وانواع وأحجام مختلفة وحسب رغبة الزبونه فى الشكل والحجم والنوع اللى عايزاه وكانت الزباين من النوعيه دى كمان ميولهم مختلفة فى اللى بتحب تتناك وفى اللى بتحب تنيك ومارلين كان لازم ترضى الاتنين ولكن مارلين بتحكى عن اكتر زبونه متقدرش تنساها لعدة أسباب أولا أن ميول الزبونه يكمل ميول مارلين الاصليه لان الزبونه كانت بتحب تنيك ومارلين بتحب تتناك كمان لانه كان سحاق متكامل يعنى نيك وسحاق بنتين من لحس أكساس وتقفيش وكده ثالثا لانها بتتناك بس مشت بتنيك زى زبائن تانيه بينيكوا ويتناكوا .

دخلت الزبونه وكان اسمها عبير كانت طوله ١٧٠سم وزنها ٨٩كجم بزازها متوسطه وطيزها ممسوحه لابسه قميص وبنطلون جينز تحسها دكر داخل عليها حاجه كده شبه ايمى سمير غانم فى فيلم غش الزوجيه وده نوع البنات اللى مارلين بتحب تتناك منه اول ما عبير شافت مارلين صفرت صفارة اعجاب ومسكت أيديها وخلتها تلف بروته علشان تتفرج على جسم مارلين دخلت عبير وقفلت الباب وقالت اللى زيك مينفعش نضيع وقت من غير نيك وبدأت عبير تبوس مارلين وتمشى ايديها على طيزها تقفش فيها وتبعبصها وهى بتبوس شفايفها وتمصها ومارلين كانت هيجانه معاها وبتبوس عبير وبتمشى ايديها على ضهرها قعدوا يبوسوا بعض ويسيحوا بعض شويه وبعدين دخلوا اوضة مارلين وبدأوا يقلعوا بعض لغاية ما بقيوا الاتنين بالاندر والبرا ووقفت عبير ورا مارلين وبدأت تبوس مارلين فى رقبتها وكتفها وايديها شغاله لعب فى كل جسم مارلين فى كسها وبزازها وضرة بطنها وبعدين راحت عبير خلت مارلين تميل لقدام وتسند على كرسى قدامها وقعدت عبير تبوسها فى ضهرها لغاية ما وصلت عند طيزها وقالت يا سلام على طيزك البيضه الجميله اموت فى الطيز دى وقعدت عبير مقرفصه وبدأت تلحس طيز مارلين وتضربها على طيزها وتقفشلها فى طيزها ومارلين بدأت ترقص طيزها قدام عبير عشان تغريها بعدين قامت عبير ولزقت كسها فى طيز مارلين وحطت ايديها تحت الاندر وبدأت تلعب فى كس مارلين وتبوسها فى كتفها ورقبتها ومارلين بدأت تطلع اهاااات اه اه اح ااااه امممممم اى اااه اممممم اوووووف اه ااااه احححححح افففف بعد شويه راحت عبير قعدت مارلين على الكرسي وقلعتها البرا وقعدت أبويها ونزلت تمص وترضع من بزازها وتقولها بزازك جامده اي البزاز الملبن دى اخ يا بخت اللى رضع منهم بعد شويه نزلت تلحس بطنها وخلت مارلين رفعت رجليها لفوق وقلعتها الاندر وبدأت تلحس كسها وتعض فيه وتقولها كسك جامد يا مارلين ايه الكس العسل ده وقعدت تنيكها بلسانها وتبعبصها بصوابعها بعد شويه وقفت عبير وبدأت تقلع البرا وقامت مارلين ونزلت على ركبتها وقلعتها الكلوت وبدأت مارلين تلحس كس عبير شويه بعد كده راحت عبير خلت مارلين قعدت على ركبتها على السرير ودخلت عبير نامت على ضهرها بين رجلين مارلين زى الميكانيكى تحت العربيه وبدأت عبير تبعبص مارلين ومارلين تتحرك زى اللى بتتناك وعبير بتنيكها فى كسها بصوابعها بعدين نامت مارلين على ضهرها وطلعت عبير فوقيها تبوسها فى بقها وايديها شغاله لعب كس مارلين بعد شويه قامت عبير وراحت جابت الزب ولبسته زى الاندر وساعدتها مارلين فى ربط الحزام بتاعه وقعدت مارلين على وضع الكلبه وبدأت عبير تنيكها فى كسها بالزب ومارلين بتحرك جسمها مع حركة عبير على زب عبير وقعدت عبير تنيك مارلين وبعدين قالت

عبير : يخرابى على طيزك لازم تتناك

مارلين : نيكيها اهى قدامك وتحت امرك

وطلعت عبير الزب من كس مارلين وحطته فى طيزها وبدأت تنيك طيزها شويه وقعدت تنيكها فى طيزها شويه وكسها شويه وتقفش فى بزاز مارلين وتضربها على طيزها بعد شويه راحت عبير نيمت مارلين على ضهرها وراحت عبير وقفت فوق مارلين وحطت الزب فى بقها وقعدت تنيك بقها شويه وبعدين نزلت بين رجلين مارلين وبدأت تنيكها فى كسها وطيزها شويه وشويه وتميل تبوسها وتمص بزازها وقعدت تنيكها شويه على الوضع ده وبعدين نامت عبير على ضهرها وخلت مارلين قعدت على وشها وقعدت عبير تلحس فى كس مارلين شويه وبعدين راحت مارلين قعدت على وضع الفارسه وبدأت تتنطت على زب عبير وتبدل بين كسها وطيزها وعبير بتقفش فى بزازها وبعدين نامت مارلين على عبير وقعدوا يبوسوا بعض والزب فى طيز مارلين بعد شويه نزلت مارلين وقعدت تمص زب عبير وبعدين نامت على جنبها ونامت عبير وراها وقعدت تنيكها فى كسها وطيزها وتبدل بينهم وبايدها بتقفش فى بزاز مارلين والتانيه بتلعب فى كسها بعد شويه لقيت الموبايل بيرن راحت عبير قالتها اخر خمس دقايق وراحت قلعت الزب ونامت على ضهرها وخلت مارلين تلحس كسها لغايه ما عبير جابت عسلها واول ما ده حصل رن تليفون عبير وكان فاروق بيقولها الحجز انتهى .

وقامت عبير حطت الزب فى طيز مارلين وقالتلها الطيز دى متتسبش من غير زب وضربتها على طيزها ولبست ومشيت .

موقف تالت

اما بقى اغرب الزباين اللى قابلتهم مارلين لما فى التفتيش اسماء قالت لها الشغل اللى عندك النهارده واحد ومراته مأجرينك بالليله وهى بتحب تنيك كانت غريبه بالنسبالها الفكره أنها هتتناك من واحد ومراته وان مراته مش مضايقه وان هو عارف ميول مراته عادى هل ده انفتاح هل وصلنا فى مصر للدرجه دى وكانت مستنيه الشغلانه دى بفارغ الصبر .

وصل الزباين وقابلتهم مارلين دخل الراجل شاب عادى فى التلاتينات من عمره والزوجه اصغر منه يمكن سنه او اتنين فؤاد ونورهان بوسه من فؤاد على شفايف مارلين وبوسه على شفايف مارلين من نورهان ودخلوا الشقه ودخلتهم بعد كده اوضتها غيرت نورهان هدومها ولبست بادى حملات وميكروجيب وبدل الاندر لبست الزب الصناعى وراحت لمارلين اللى كانت بتبوس فؤاد خلصت نورهان وراحت خدت مارلين وقعدت تبوسها وراح فؤاد قعد على طرف السرير وبعد شويه راحت نورهان خلت مارلين نزلت على ركبتها على الأرض وخلتها تمص الزب الصناعى قعدت مارلين تمص الزب شويه وبعدين خدتها وراحت لفؤاد وقعد تمصله شويه وبعدين قعدت نورهان على طرف السرير وخلت مارلين قعدت على حجرها وحطت الزب اللى لابساه حطت فى كس مارلين اللى بدأت تتنطت على زب وتتناك فى كسها وراح فؤاد حط زبه فى بق مارلين وبقيت مارلين بتتناك فى كسها من زب نورهان الصناعي وبتمص زب فؤاد وقعدت تتنطت وتمص شويه وبعدين طلعت نورهان الزب من كس مارلين وحطته فى طيز مارلين وراح فؤاد نيمها على ضهرها على صدر نورهان وركب فوقيها وحط زبه فى بقها وقعد ينيكها فى بقها ونورهان بتزق راس مارلين على زب فؤاد وقعدوا على الوضع ده شويه قبل ما يقوموها تقعد على ركبتها على الأرض ويخلوها تمصلهم ازبارهم وتبدل على الزبرين شويه الصناعي بتاع نورهان وشويه بتاع فؤاد بعد شويه وقفها فؤاد وخلاها تميل على زب نورهان تحطه فى بقها ووقف فؤاد ورا مارلين وبدأ ينيكها فى كسها وطيزها ويبدل بينهم ويضربها على طيزها ونورهان بتزق راس مارلين على الزب وبتقفش فى بزاز مارلين وقعد فؤاد ينيك مارلين ويقولها

فؤاد: يخرب بيت طيزك وجمال طيزك لازم يا نونو تنيكيها فى طيزها

نورهان: هنيكها ما هى معانا الليل كله تنيك فيها امال دافعين ١٣٠٠ جنيه عشان نتحرم من حاجه اهو ورينى كده

وقامت نورها من على السرير وخلت مارلين قعدت على وضع الكلبه على طرف السرير ووقفت ورا مارلين وحطت الزب فى طيزها وبدأت نورهان تنيك مارلين فى طيزها وراحت قالت لفؤاد تعالى نيكنى انت عارف ان الوضع ده بيهيجنى وانا بنيك وبتناك ورفعت رجليها على السرير وفعلا وقف فؤاد ورا نورهان وبدأ ينيكها فى كسها وفعلا دا هيج نورهان وبدأت تنيك مارلين بسرعه وتطلع اهات محن وشرمطه ومارلين كمان بدأت تهيج وتطلع اهاااتها وبقيت اهات الاتنين فى وسط الاوضه سيمفونيه جميله وقعدت نورهان وهى بتتناك تقول لجوزها نيك يا حبيبي نيك موزتين بزب واحد دخل زبك فينا انا والشرموطه اللى مأجرينها نيك يا حبيبي واستمتع بعد شويه راحت نورهان خلت مارلين نزلت تمص الزب الصناعى فالوقت اللى كان فؤاد بينيك نورهان فى كسها وكل شويه يطلع زبه من نورهان عشان مارلين تمص فيه شويه ويرجع ينيك نورهان شويه بعد كده نامت نورهان على ضهرها وقعدت مارلين على وضع الفارسه وحطت الزب الصناعى فى كسها ونامت مارلين يصدرها على صدر نورهان وجه فؤاد ورا مارلين وحط زبه فى طيزها وقعدوا ينيكوها نورهان تنيك كس مارلين وفؤاد ينيك طيز مارلين ومارلين فى وسطهم شغاله اهاااااات ووحوحة اااه اووو اممم اه اه اح ااااه احححححح اههههه اه اه اح ااااه امممممم ايه الهيجان ده اول مره اتناك من واحد ومراته اه انتو اجمد شغلانه طلعتها نيكونى جامد اهة اه اه دى احلى ليله اشتغلتها ااااااااه اااااااح اااااااوه بعد شويه قعدت مارلين تمص الزبرين وبعدين قعدت على حجر نورهان وضهرها ليها وحطت نورهان زبها فى طيز مارلين ونامت مارلين على نورهان وجه فؤاد فتح رجل مارلين وحط زبه فى كسها وقعدوا ينيكوها فى كسها وطيزها ويقفشوا فى بزازها وهى شغاله اهاااااات واح امممم اااه اممممم اوووووف اه ااااه احححححح اههههه اه اه اح ااااه احححححح افففف اه اممم اه اه وقعدوا ينيكوها شويه على الوضع ده وبعدين نامت مارلين على جنبها ونامت نورهان وراها وحطت الزب الصناعى فى طيزها وبعدين نام فؤاد ورا نورهان وحط زبه فى كس نورهان وقعدوا نورهان تنيك مارلين وفؤاد ينيك نورهان واهات نورهان ومارلين شغاله ويردوا على بعض ويعلوا على بعض وكأنهم بيعزفوا موسيقى بعد شويه قعدت مارلين على وضع السجود وجات نورهان وركبت فوقيها وحطت زبها فى طيز مارلين وقعد فؤاد وراهم وقعد يبدل على اكساسهم شويه ينيك مارلين فى كسها وشويه ينيك نورهان فى كسها وقعد ينيكهم شويه لغاية ما جاب لبنه فى كس نورهان وبعدين خلوا مارلين تلحس اللبن من كس نورهان كان الفجر طلع لبسوا ونزلوا ونامت مارلين مكانها عريانه

انتظروا الجزء القادم وشوفوا مين من سكان العمارة عليه الدور وازاى البواب القواد ضمه ليهم

الجزء الخامس

تانى يوم طلع فاروق صور روبى كام صوره وعمل معاها واحد سريع

روبى : ها مين اللي بعدها

فاروق : بصى يا ستى اللى بعدها كانت رحاب اللى فوقيكم

رحاب ( سنها وقت القصه ٢٩ سنه طولها ١٧٠ تقريبا وزنها ٧٨ جسمها ابيض وبزازها متوسطين طيزها مقلوظه وجسمها مظبوط علي الفرازه زي البنات الموديل)

روبى : رحاب واختها بقى

فاروق: لا رحاب بس اختها جات بعدين

روبى : ازاى

فاروق : هقولك ،

Flashback

رحاب كانت عايشه مع ابوها لوحديهم لان اختها متجوزه وعايشه مع جوزها فى السعودية وكان ابوها تعبان جدا وعايش على المحاليل والأكسجين ومكنتش فى مستشفى بتقبله عشان كان بالنسبة للمستشفيات واحد ميت كانت كل يومين بتيجيب اسطوانتين اكسجين غير المحاليل والادويه والحاجات اللى بتتحط على المحاليل رحاب كانت اصيله واتعلمت التمريض عشان تراعى ابوها ومتجوزيتش عشان ابووها مكنش ليه غيرها وعشان تهتم وتراعى ابوها كنت دايما انا اللى بساعدها واطلعلها الحاجات اللى بتجيبها وكانت لما تعوز تغير أنبوبة الأكسجين لابوها كانت تنادم عليا تطلع أشيل الفاضيه من الاوضه وادخل المليانه لأنها مكنتش بتقدر تشيلها كمان مكنتش بتعرف تغير الانبوبه بتاعت البوتجاز وكانت تنادم عليا اطلع اغيرها ولما كان ابوها يبقى عنده متابعه واشاعات وتحاليل كنت اطلع اشيله أنزله ولما يرجعوا اطلعوا كنت قريب منها جدا ويوميا عندها فوق كانت تنادم وتسيب الباب مفتوح عشان ادخل على طول كنت كل مره تطلع تبقى لابسه عبايه ولافه اشارب أو طرحه على شعرها حتى لو بيبان من تحتها لون شعرها البنى الفاتح ده لكن كانت نيتها تغطيه المهم لما بدأت انيك مارلين وبناتها وشغلتهم الشيطان لعب فى دماغى أنه ليه مضمهاش وحيده ابوها مش دريان كبيره مش هتتجوز واكيد رغبتها فى النيك كبيره ومستنيه بس اللى يولع الشراره ومحتاجه فلوس كتييييير عشان علاج ابوها فكرت وقررت ان لازم تكون شغاله معايا وفعلا سالت الخبره مارلين عن اكتر الاماكن اللى تهيج البنات وقالتلى و بدأت الخطه وكنت كل ما اطلع اخبط فى جسمها فى المناطق اللى قالتلى عليها مارلين مع لمسات لطيزها وكمان بدل ما كنت لما ابقى عايز اعدى استأذن فتبعد وانا اعدى لا بقيت امشى من وراها واحك زبى فى طيزها وأوقات اعدى من قدامها وجسمى كله يحتك بجسمها واحس ببزازها بدأت الخطه تنجح لبس رحاب بدأ يتغير بدل العبايات السوده الواسعه بدأت تلبس عبايات بيت خفيفه اوقات لما تقف قدام شباك فيه شمس يشف جسمها تحتيه الطرحه اللى كانت بتتزحلق فشعرها يبان بقى العادي أن نص شعرها يبان أيدها كمان بقيت بتيجى على زبى اوقات كانت هى اللى بتصدر جسمها عشان اخبط فيها لو العبايه زراير أو سوسته كانت دايما تفتح جزء عشان صدرها الابيض يبان لغاية ما فى يوم لقيتها بترن عليا وتزعق وتشلهق الحقنى يا فاروق الحقنى بابا تعبان الحقنى الحقننى طلعت جرى وكالعادة الباب مفتوح وجريت على اوضة ابوها لاقيتها واقفه مميله على ابوها لابسه شورت قصير يدوب مغطى تحت طيزها حاجه خفيفه شورت قماش خفيف بتاع بيجامه مشدود عليها وهى مميله وبادى حملات باين منه نص ضهرها ولما كانت مميله كان الجزء من ضهرها بين البادى والشورت باين جسمها ابيض نضيف دخلت جرى لانى توقعت أن الراجل مات لما شوفت منظرها كده وهى من صدمتها على ابوها نسيت تلبس دخلت جرى وطبعا مفوتش الفرصه وقفشت طيزها قال يعنى غصب عنى لقيت الراجل مفتح ونفسه طبيعي عرفت انها حركه منها عشان اشوفها كده اول ما وصلت

فاروق : ايه ماله الحاج

رحاب : لا خلاص بقى كويس

فاروق: ايوه كان ماله طيب

رحاب : كان تعبان (وصوتها فيه بحه واحده هيجانه)

واتعدلت رحاب واتعدل فاروق وتنح فى بزازها الملبن البيضه وهاله الحلمه البنى الفاتح

فاروق : بس شكله لسه تعبان

رحاب : ايوه تعبان

فاروق : طب ما نريحه

رحاب : ريحه

وراح فاروق قرب منها وبالخبره اللى اكتسبها من النيك فى مارلين بدأ يبوسها فى شفايفها واتجاوبت معاه رحاب وبدأت أيده تمشى على ضهرها وطيزها وفخادها ويبعبص فرق طيزها وشغال بوس فى شفايفها وراح نيمها على سريرها اللى جنب سرير ابوها وحط صباع السبابه فى بقها ونزل بيه على رقبتها وصدرها وبين بزازها وبطنها وصرة بطنها وكسها وقعد يلعب بيه من فوق الشورت الخفيفة على كسها وبدأت رحاب تطلع اهاااات واحده جايبه آخرها فى الهيجان ويحرك صباعه على كسها بطريقه دائريه شويه ولفوق ولتحت شويه ورحاب خلاص هى مش موجوده هى فى دنيا تانيه خالص بعدين طلع على بزازها وقعد يقفش فى بزازها وطلع بزتها الشمال من البادى وقرب منها وبدأ يبوسها ويمصها ويرضع حلماتها ورحاب خلاص مش موجوده هيجان ومتعه فى حته تانيه وقلعها البادى وقلع السديرى وطلع زبه من البنطلون وقالها مصيه كانت قرفانه بس هيجانها خلها حطت زبه فى بقها بس ماكنتش بتعرف تمص لكن فاروق بدأ يعرفها ويدخل زبه واحده واحده بالراحة وينيكها في بقها بعد شويه نيمها على ضهرها وبدأ يفرش زبه على كسها وبيحرك زبه على كسها كأنه بينيكها لكن من غير ما يفتحها وبيقفش فى بزازها ويميل عليها يبوسها ويمص شفايفها ويمص بزازها بعدين نيمها على جنبها ونام وراها ورفع رجليها وحط زبه على كسها وقعد يفرشلها على كسها وطيزها وطبعا ضهرها كان بيحس بزبه وتفريشه ده كان بيزود نارها وهيجانها مش بيريحها وايد من تحتها بتقفش فى بزازها والايد التانيه بتبعبص كسها وبتلعب فى كسها وهى شغاله اهاااااات ووحوحة وهو شغال تقفيش وتحسيس وتفريش بعد شويه قومها وخلاها تبوس وتلحس زبه وتلعب بايدها فى زبه وبعدين قعدت على وضع الكلبه وقعد على ركبته وراها وبدأ يفرش كسها وطيزها ويميل يبوسها فى كتفها ورقبتها ويقفش فى بزازها وهو نفسه يحط زبه جواها لكن تفكيره فى حته تانيه تفكيره فى أنها شغل وان الشغل عايزها كده دلوقت واصبر تنول وفضل يفرشلها لغايه ما جاب لبنه على ضهرها

بعد ما خلصوا

رحاب : ايه اللى عملته ده يا فاروق

فاروق: عملت ايه

رحاب : اللى عملته فيا

فاروق : كان بمزاجك

رحاب: حرام عليك

فاروق: لا حرام ولا محرمش انتى لسه زى ما انتى مافيش حاجه اتغيرت

وقام لبس وكمل

فاروق : ومن هنا ورايح شوفى حد يساعدك فى حوارات ابوكى

ونزل .

عدت يومين على الحوار ده وبعد يومين اتصلت رحاب بفاروق

فاروق: الو

رحاب : ايوه يا فاروق

فاروق: نعم يا انسه رحاب

رحاب : يعنى اديلك يومين مش بتسأل على بابا

فاروق : وانا امتى بسال على بابا انتى اللى بتتصلى تقولى تعالى

رحاب : طب انا محتاجك

فاروق : لا يا انسه رحاب بعد كده بتقولى حرام عليك

رحاب : لا خلاص ما انا اللى بقولك تعالى

فاروق : طب جهزى نفسك وانا طالع

طلع لقاها لابسه لانجرى اسود على جسمها الابيض خلى زبه نط من مكانه راح وخدها فى حضنه وعمل معاها واحد تفريش بردوا من غير ما يفتحها

رحاب : هو انت ليه مدخلتش جوايا

فاروق: لا يمكن اعمل كده

رحاب (ابتسمت ) : شكرا

استمرت زيارات فاروق لرحاب وعلمها كل حاجه في النيك المص وازاى تهيج الراجل والأوضاع والتسييح وكله من خبرات الشرموطه الكبيرة مارلين واصحابها لغاية ما بقيت رحاب ولا اجدع شرموطه فبدأ فاروق يزود عليها العيار لغاية ما فى مره خلصوا الواحد

رحاب: فاروق انا عايزاك تفتحنى

فاروق: قولتلك مستحيل

رحاب : ليه

فاروق: جوزك يبقى يفتحك

رحاب : اتجوز خلاص عدى وفات

فاروق: ميخوصنيش

رحاب : وانا مش مستحمله وتعبت ولازم اتفتح عشان ارتاح

فاروق: ولو مفتحتكيش

رحاب : هفتح نفسى

فاروق : وانا مش هدخله جواكى وممكن اقطع معاكى اصلا

رحاب: تعبانه يا فاروق

فاروق : طب ايه رايك تشتغلى معايا وتتفتحى

رحاب : اشتغل معاك ايه

فاروق: واحده نايمه فى حضن واحد وهما الاتنين عريانين ولسه عاملين مع بعض وبتطلبى افتحك وبقولك اشتغلى معايا تتفتحى يبقى هشغلك ايه

رحاب اتعصبت وزقته : انت بتقول ايه انت نسيت نفسك عشان بعمل معاك كده انت اكيد اتجننت

فاروق: خلاص اتجننت بس نفكر بالعقل انا مش هفتحك بس الشغلانه دى هتفتحك وهتريح هيجانك وهتعوضك عن انك متجوزتيش والجواز التزمات وخناقات وواحد بس بيعمل معاكى ولما يبقى ليه نفس انما ده كل يوم جوز كل يوم متعه وراحه من الهيجان ومن غير خناقات أو التزامات اخير فلوس تصرفيها على ابوكى بدل ما انتى مش قادره تعالجيه عند دكاتره محترمه وكبيره أو توديه مستشفى تراعيه رعايه احسن لما كل يوم تاخدى فى ايدك ٣٠٠ أو ٤٠٠ جنيه ايه مش تستاهل عشان ابوكى براحتك لو وافقتى تانى يوم تشتغلى وترتاحى وتجيبى فلوس وانتى مش لوحدك اللى شغاله معايا سلام

بعد اسبوع اتصلت بيه وقالتله موافقه طلع صورها وظبط الشغل وبعد يومين كانت في حضن واحد بيفتحها ب ١٠٠٠ جنيه واليوم اللى بعده مع واحد ب١٠٠٠ بردوا فتح طيزها وكان سعر رحاب زى مارلين الساعه ب١٥٠ ولو بال** ٢٠٠والليله ب ٥٠٠ ولو بال** ٦٠٠ واشتغلت رحاب

عوده من ال flashback

روبى : اختها بقى جات ازاى

فاروق : بكره

روبى : لا انت قولت كل يوم شقه

فاروق : زنانه بصى يا ستى

Flashback

اخت رحاب هى نجاة ٣٥ سنه ( جسم فلاحي حلو تقيل وزنها ٨٩ بزاز فلاحي كبيره بطياز بتتهز لوحدها وعندها سوه (كرش ) متوسط يهيجك لوحده قمحاويه ومتوسطه الطول ٦٨ ) متجوزه وعايشه فى السعودية مع جوزها ***** لكن مهتميه بمكياجها وده بيبقى واضح من رسمة عينيها تحت ال** وعندها * ٦ سنين اسمه هيثم بعد وفاة ابو رحاب وصلت نجاة عشان تحضر جنازة ابوها والعزاء وتقعد مع اختها وبعد ما فاروق اقنع رحاب أنها لازم تكمل شغل ورتبلها شقة روبى اللى كانت فاضيه وقتها وكان شغل رحاب الفتره دى الشغل بالساعه وواقفين شغل الليلة لغاية ما نجاة تمشى وفعلا بدأت رحاب شغل واول يوم شغل لرحاب راحت نجاة بعد ما رحاب نزلت نادمت على فاروق بحجه مساعدتها فى ترتيب البيت وفعلا عملوا شغل وفاروق مكنش فى دماغه خالص نجاة وخلص ونزل تانى يوم نادمت عليه ولما طلع

نجاة : ازيك يا فاروق

فاروق : كويس يا حجه

نجاة : بص يا فاروق انا عارفه كل اللى بينك وبين اختى والشغل اللى بينكم

فاروق: ايه

نجاة : اه متستغربش اقولك على الأدهى هى كانت كل يوم تكلمنى تحكيلى عن لمساتك ليها وتحكيلى عن إحساسها من لمساتك وانا اللى اقترحت عليها فكرة الشورت والبادى ساعه اول مره عملت معاها وانا اللى خلتها اتصلت بيك المره التانيه انا اللى خليتها توافق على الشغل وعارفه أنها مع زبون فى الشقه اللى تحتينا

فاروق: والمطلوب

نجاه : طلبين

فاروق : اتفضلى

نجاة : الاول انا من كتر كلام رحاب عليك انا عايزه اجربك

فاروق : سهله والتانى

نجاة : اشتغل معاك فترة الإجازة

فاروق : مافيش مشكله

نجاة : طيب هنفذ امتى

فاروق: الطلب الاول دلوقت

نجاة : طب اخش اغير

فاروق: لا زى ما انتى كده انا بصراحه عايز اجرب انيك واحده بال** بيطلب منى كتير فالشغل وبصراحه ببقى مطر البس واحده من اللى شغالين معايا ** وابعتها للزبون

نجاه : طب يالا

مسك فاروق ايد نجاة وخلاها تمشى ايديها على زبه من فوق البنطلون وبعد شويه طلع زبه وخلاها تمسكه وتلعب فيه بايديها شويه وبعدين مسكها من رأسها وخلها تميل على زبه ورفع ال** عن بقها عشان تمصله وبدأت نجاة تمص زبه واستغرب فاروق أنها بتمص حلو ولما سألها قالتله أن رحاب علمته فى الخيار قعدت نجاة تمصله شويه وبعدين قلعها البنطلون والاندر وقلع هو البنطلون ونيمها على ضهرها ورفع العبايه وعرى كسها وبدأ ينيكها فى كسها يدخل زبه فى كسها ويطلعه ويزود سرعته وهى بدأت تطلع اهاااات وحوحه اااه اووو اممم اه اه اح ااااه احححححح افففف اه اممم اه اه ورفعلها العبايه لغاية رقبتها وفكلها البرا وقلعوهلها وقعد يقفش فى بزازها ويعصر فيهم وينزل يبوسهم ويمص فيها وزبه شغال نيك فى كسها بعد شويه نيمها على جنبها ونام وراها ورفع رجليها وحط زبه فى كسها وكمل نيك وايده شغاله تقفيش فى بزازها وهى تقوله نيكنى يا فاروق اه نيكنى جامد طلع عندك حق يا رحاب اااااح امممم اااه اووو اممم اه اه بعد شويه قومها وخلاها تمصله زبه شويه وبعدين قعدها على وضع الكلبه ووقف وراها وحط زبه فى كسها وشغال نيك وتقفيش فى بزازها وهى شغاله اهاااااات ووحوحة ويضربها على طيزها ويقولها الزبائن هتحب طيزك يا قحبه وفضل ينيكها كده شويه وبعد قعد على الكنبه وقعدت على حجرة ووشها ليه وزبه فى كسها وبدأت تتنطت على زبه وهو بيقفش فى بزازها زيضربها على طيزها وهو شغال نيك لغاية ما حس أنه هيجيب لبنه قالها قومى وقومها وجاب اللبن على ال**

فاروق: عندهم حق اللى بيطلبوا واحده *****

نجاة : عندها حق رحاب

فاروق: طب يالا عشان منضيعش وقت تعالى اصورك كان صوره للشغل

وصورها كل الصور بال** بس وهى عريانه أو لابسه برا واندر بس وفى أوضاع مختلفه وقالها اول زبون يجيلك هبعته بصى بقى ساعتك من غير ** ١٥٠ بال** ٢٠٠ لو ابنك هيبقى معاكى وانتى بتشتغلى من غير ** الساعه ب ٢٠٠ الواد معاكى وهتشتغل بال** ٢٥٠ بس عن شرط وسط الشغل الواد عيط مالناش فيه تكملى شغل وبعدين الواد ليلتك لوحدك من غير ** ٥٠٠ لوحدك بال** أو معاكى الواد من غير ** ٨٠٠ بال**** والواد معاكى ١٠٠٠ ونسبتك زى اختك

وافقت نجلاء وبعد يومين جالها اول زبون ب ٢٠٠٠ جنيه فتحلها طيزها وهى بال**** وبعدين كملت شغل واتصلت بجوزها وقالتله انها مش هترجع السعوديه عشان هتقعد مع اختها وفعلا وافق الغلبان وبقيت هى واختها شغالين معايا وابنها معرص صغير .

عوده من ال flashback

روبى : طب اتنقب واخد ٨٠٠

فاروق : ههههه لا انتى تلبسى السلسه إللى فيها علامة ال+ وبتجيب شغل وقام صورها بيها كام صوره

فاروق : ابقى جهزى نفسك فى زبون جايلك بالليل ومن بكره بقى هتبدأى شغل بالساعه محجوزه لزبونين هقولك مواعيدهم بكره

روبى : ايه فاضل شقتين

فاروق: هحكيهملك لما اطلع اقولك المواعيد وطلبات الزبائن سلام

وبعدين نزل.

بعد ما فاروق ضم رحاب واختها الجزء القادم تعالوا نشوف مواقف من شغلهم

الجزء السادس

دلوقت دا الجزء اللى اتفقنا عليه وأن بعد كل شقه هنحكى

أبرز المواقف اللى حصلت فى الشقه دى واكتر موقف تفتيش صعب حصل معاهم

موقف تفتيش

هنبدا كالعادة بموقف التفتيش دخلت اسماء كالعاده بتنادى بعلو صوتها كأنها عايزه تسمع الناس كلها

اسماء: تفتيييييش الشراميط اللى هنا يجمعوا عشان أفتش عليكم

جات نجاة ورحاب جرى وهما عريانين طبعا ووقفوا قدام اسماء رافعين أيديهم ورا رأسهم وفاتحنين رجليهم وقعدت اسماء وحاطه رجل على رجل ونادمت على رحاب قربت رحاب وبدأت اسماء تعمل التفتيش تشوف فى شعر فى جسمها ولا لا حاطه اللوشن المرطب الجسم حاطه الزيت اللى بيخلى جسمها ناعم حاطه الاسبلاش اللى بيخلى جسمها ريحته حلوه ريحة الكس ريحة الطيز ونضافتهم واديتها نسبتها من شغل اليوم اللى قبله وقالتلها على شغل اليوم الجديد وشغورتلعا ارجعى مكانك ونادمت على نجاة كررت نفس الكلام

اسماء : قوليلى بقى يا لبوه هو احنا مش متفقين أن الزبون ليه الأولوية فى كل حاجه

نجاة : ايوه يا مدام

اسماء : امال الزبون بتاع امبارح نزل زعلان ليه

نجاة : اسفه يا مدام

اسماء: يعنى انتى عارفه انك غلطانه

نجاة : غصب عنى يا مدام مقدرتش يبقى ابنى بيعيط واسيبه وبعدين دا ربع ساعة ورجعت هيجته ولا كأنة فصل ولا حاجه

اسماء : اهو نازل اشتكى ومعجبتوش الفكره

نجاة : اسفه يا مدام

اسماء : لازم تتعاقبى

نجاة : تحت امر حضرتك

اسماء : اقفى على الحيطه واسندى ايدك عليها

نجاة : حاضر

وقف نجاه وشها للحيطه وسندت ايديها على الحيطه وجات اسماء ومعاها كرباج شراشيب وبدأت تضرب نجاة على ضهرها وضربتها ٢٠ ضربه خلو ضهر نجاه لونه احمر زى الطماطم وعنيها كلها عياط

اسماء: اوعى تكرر تانى

نجاة : حاضر

وقالتلها على شغل اليوم الجديد وحاسبتها على اليوم اللى قبله وخصمت منه حساب الزبون ومشيت .

اول موقف

من الشغل اللى متنسهوش نجاة اول مره تتناك وابنها جنبها بعد العقاب بعد ما اسماء عملت التفتيش وبلغتها أن فى زبون مأجرك وابنك جنبك وياريت لما ينزل يشكر فيكى وتعجبه التجربة مش زى اللى قبله .

اول حاجه حست بيها نجاة بعد ما سمعت الخبر ده الوجع بتاع الضرب بالكرباج على ضهرها وكأنها اضربت دلوقت وكانت خايفه من تكرار اللى حصل قبل كده تانى لكنها متقدرش ترفض .

لبست نجاة نقابها واستعدت للزبون اللى لما جه استقبلته وأبنها على كتفها واول ما دخل باس الولد قاله عرص من صغرك ودخل على الأوضاع سابت نجاة الولد على السرير وحطتله السكاته وقعدت على طرف السرير طلع الزبون زبه ورفع نقابها بين بس بقها وحط زبه فى بقها ومسك رأسها وبدأ ينيكها فى بقها بدأت نجاة تمص وتلحس وتبوس زبه وهو بيزق رأسها على زبه ويدخل اكبر جزء من زبه فى بقها ويضربها على رأسها ويقول بص يا واد على امك وهى بتمصلى اتفرج على ماما وهى بتمص لراجل غريب يالا عشان تكبر معرص كبير على ماما ونجاة شغاله مص ورضاعه من زبه بعدين نيمها على ضهرها وقلعها البنطلون الجينز والاندر ونيمها على جنبها ونام وراها بحيث وشهم ناحية ابن نجاة ورفع رجليها وحط زبه فى كسها وبدأ ينيكها فى كسها شويه وبعدين طلع زبه من كسها وحطه فى طيزها وقعد ينيك طيزها شويه وبدأ يبدل شويه ينيكها فى كسها وشويه فى طيزها وهى شغاله اهاااااات واح امممم اااه اممممم اوووووف اه ااااه احححححح اههههه اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح امممم اااه اووو اممم اه اه اح ااااه احححححح افففف اه اه وهو ايه يا نونو بتضحك على ماما وهى شرموطه ههه مبسوط يا نونه وماما بتتناك زى اللبوة خدى يا متناكه فى كسك اللى جبتى منه ابنك العسل العرص الصغنن ده وهى شغاله اهاااااات واح امممم اه اه اح ااااه احححححح افففف اه اممم اه اه اى اى اوووو اااه اممممم اوووووف نيكنى قدام ابنى وعلمه التعريص اه اه اه اح ااااه نيكنى وعرفه أن أمه شرموطه بتتناك من رجاله غراب اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح امممم اااه اووو اممم وقعد ينيكها اسرع واقوى ورفع العبايه والبادى وطلع بزازها من البرا وقعد يقفش فى بزازها ويعصر فيهم ويقرص حلماتها ويشدها منهم ويضربها على وشها وبزازها ويقول هى دى البزاز اللى بترضع منها يا بختك يا عرص يا صغنن بترضع من البزاز الملبن دى بعد شويه طلع زبه ونام على ضهره وقعدت نجاة على حجرة وضهرها ليه وحطت زبه فى كسها وبدأت تتنطت على زبه شويه وبعدين طلع زبه من كسها وحطه فى طيزها وقعد يبدل بين كسها وطيزها ويضربها على طيزها ويقفش فى بزازها ويقول اتفرج يا نونو على بزاز ماما وانا بنيكها وبحلب لبنها بص يا نونو ماما شرموطه ازاى ونجاة بتتنطت على زبه وزبه داخل طالع فى كسها وطيزها واهاتها ماليه الاوضه ومع التنطيت السكاته وقعت من بق الولد اللى بدأ يعيط ويصرخ لكن نجاة مكنتش قادرة تعمل حاجه او تبطل نيك خوف من العقاب بس جواها الامومه بتاكل قلبها على ابنها قعدت تتناك على الوضع ده وابنها بيعيط والزبون بيقول مالك يا نونه بتعيط ليه زعلان على اللبن بتاع ماما هههههه خلاص مش هحلب تانى هههههه بس هى بزاز ماما حلوه وتهيج وتخليك متقدرش تسيبها طب ممكن أرضه منها شويه واسيبهالك وراح خلى نجاة تقوم من عليه واستغلت الفرصه وبسرعه خدت السكاته وحطتها فى بق ابنها اللى سكت اول ما اخد السكاته راح رضع من بزازها شويه وبعدين قعدها على وضع الكلبه وقعد ينيكها فى كسها وطيزها ويبدل بينهم ويضربها على طيزها ويشدها من العبايه وهى شغاله اهاااااات واح امممم اه اه اح ااااه احححححح افففف اه اه اح ااااه احححححح اههههه اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح وصوتها بقى أعلى من شدة النيك خلى ابنها خاف وبدأ يعيط تانى والزبون شغال نيك فى طيزها وكسها وتقفيش فى بزازها ويعصر فيهم ويقرص حلماتها وبعدين نيمها على ضهرها وقعد يمص ويرضع من بزازها ويقول حقك تعيط ووتخاف على لبن امك ما طعمه حلو وبزاز امك مغريه فى بقى وبعدين قالها شليه ورضعيه وهى نايمه على ضهرها وبدأ ينيكها فى كسها شويه وابنها على صدرها لغاية ما حس أنه هيجيب لبنه خلاها نيمت الواد جنبها ونزل لبنه على بزازها وقال ابقى شوف لبنى ولبن امك احلى وباس راس الواد ولبس.

تانى موقف

من اكتر المواقف الصعبه كانت مع نجاة لما طلعت اسماء عملت التفتيش وقالت لها أن الشغل اللى عندك الليله حفلة نيك جماعى اربع شباب مأجرينها وهينيكوها بال** وأنها ممنوع تقلع ال** وتبين وشها وأنها هتتناك وال**** على وشها ولما تمص الازبار هترفعه لغاية ما يظهر بقها وتحط الازبار فى بقها وخدت اسماء الواد منها وجهزت نجاة نفسها للشغل ده واشتغلت الزبونين اللى قبل الحفلة وجه ميعاد الحفله وهى مستنيه التجربه الاولى ليها بالنيك الجماعى وهى وسط اكتر من راجل بينيكوها فى نفس الوقت.

جه الميعاد ورن جرس الباب فتحت نجاة لقيتهم اربع شباب سلموا عليها ودخلوا وخدتهم على اوضة النوم بتاعتها اول ما دخلت الاوضه اتلموا عليها الاربعه وقعدوا يقفشوا فى بزازها وطيزها ويبعبصوها بعد شويه نزلوها على ركبتها ورفعت ال** لحد بقها وبدأت تمص ازبارهم وتبدل بينهم وبايدها ماسكه زبرين والتالت بيمسح زبه فى رأسها بعد ما قعدت تمص شويه نيموها على ضهرها على الأرض ورفعوا العبايه وقلعوها البنطلون الليجن والاندر وقعد واحد على وشها بينيكها فى بقها وواحد بين رجليها بيلحس كسها والاتنين التانيين وقفوا واحد على شمالها وواحد على لمينها وماسكه ازبارهم بايديها وكل شويه يبدلوا عليها لغاية ما كلهم ناكوها فى بقها ولحسوا كسها بعدين بدأوا ينيكوها فى كسها وطيزها وبقيت واحد فوق راسها بينيك بقها وواحد بين رجليها بينيك كسها وطيزها والاتنين التانيين وقفوا واحد على شمالها وواحد على لمينها وماسكه ازبارهم بايديها وكل شويه يبدلوا عليها وينيكوا بقها وكسها وطيزها لغايه ما كلهم ناكوها فى الوضع ده وبعدين خلوها قعدت على وضع الكلبه ورفعوا العبايه وعروا ضهرها كله ووقف واحد وراها وناكها فى طيزها وكسها ويضربها على طيزها ويشدها من العبايه وينيكها بقوه وبسرعه والتلاته قاعدين على ركبهم قدامها وبيبدلوا على بقها كل شويه واحد ينيكك بقها وبعدين راح واحد وقعد وراها مكان صاحبه وقعد ينيكها فى كسها وطيزها ويبدل بينهم ويضربها على طيزها وقعدوا ينيكوها فى بقها وكسها وطيزها ويبدلوا مع بعض شويه بعدين قعد واحد على الأرض وقعدت نجاة على حجرة وضهرها ليه وحطت زبه فى طيزها وقعد ينيكها فى طيزها شويه وكسها شويه ويقفش فى بزازها وأصحابه التلاته واقفين حواليها وهى بتمصلهم ازبارهم وتبدل بينهم وبايدها ماسكه زبرين ويبدلوا عليها وينيكوها فى بقها وصاحبهم بينيكها فى كسها وطيزها وكل شويه يبدلوا مع بعض واحد يقعد وهى تقعد على حجرة وينيكها فى كسها وطيزها والباقيين بيبدلوا علي بقها وبعد ما كلهم ناكوها فى الوضع ده قلعوها العبايه والبادى والبرا وبقيت عريانه الا ال** على وشها وبعدين نام واحد على ضهره وقعدت نجاة على وضع الفارسه وحطت زبه فى كسها ونامت عليه وراح واحد من ضهرها وحط زبه فى طيزها والاتنين التانيين وقفوا قدامها وقعدت تمصلهم ازبارهم وتبدل بينهم والاتنين اللى بينيكوها فى كسها وطيزها شغالين نيك فيها زى السكاكين اللى بتقطع فى اللحمه وازبارهم داخله طالعه من كسها وطيزها بعد شويه الاتنين اللى كانت بتمصلهم واحد نام على ضهره وقعدت نجاة على حجرة وضهرها ليه وحطت زبه فى طيزها ونامت بضهرها عليه وجه التانى وفتح رجليها وحط زبه فى كسها وبدأوا ينيكوها فى كسها وطيزها والاتنين التانيين وقفوا واحد على شمالها وواحد على لمينها وماسكه ازبارهم بايديها وكل شويه تمص وتلحس وتبوس زب واحد فيهم والاتنين التانيين شغالين نيك فى كسها وطيزها وبعدين قعدوا يخلوها تمصلهم ازبارهم لغاية ما جابوا لبنهم على ال** وبعدين خلوها غيرت ال** و كل واحد ناكها لوحده شويه لغاية لما الفجر طلع ونزلوا ومشيو .

تالت موقف

من الشغل اللى ميتنسيش لما زبون اجر رحاب ونجاه مع بعض اليوم ده لبسوا العبايات وجهزوا نفسهم ووصل الزبون كان اسمه ريمون وكان شاب عادى فى التلاتينات من عمره وميبنش عليه أنه جامد يقدر على اتنين لكن قابلوه بالبوس والاحضان ودخلوا اوضة النوم قعد ريمون على كرسى التسريحه وقالهم اعملولى حاجه تسخنى وانتوا بال** وال** كده طبعا كانت اسماء مفهماهم هيعملوا ايه بدأت رحاب ونجاة يبوسوا بعض وبعدين لفت رحاب من ورا نجاة وقعدت تلعب فى بزازها وكسها ورجعت تاني من قدامها ونزلت رحاب على ركبتها ورفعت العبايه بتاعت نجاة وقلعتها البنطلون والاندر وقعدت تلحس فى كسها وبتبعبص كسها وبعدين وقفت ورفعت البادى وطلعت بزازها من البرا وقعدت تلحس فى بزازها ولفت تانى رحاب ورا ضهر نجاة وبدأت تقفش فى بزازها وتبعبص فى كسها قدام ريمون وبعدين لفت نجاة وشها لأختها وقعدت على الأرض مقرفصه ونزلت بنطلون رحاب لحد ركبتها وبدأت نجاة تلحس كس رحاب وتبعبصها وبعدين جه ريمون وخلاهم قعدوا على ركبهم وطلع زبه وخلاهم يمصوا زبه ويبدل بينهم وكل شويه يحط زبه فى بق واحده فيهم بعدين قعدهم جنب بعض على وضع الكلبه على طرف السرير ووقف وراهم وقعد يضربهم على طيازهم ويبعبص فى طيازهم واكساسهم ويلحس فى اكساسهم شويه ويقولهم اموت فى اللحم الأبيض اللى مستخبى تحت ال** أعشقه يخرب بيت طيازكم واجسامكم اللى مخبيها العبايات بتاعت ال** وال** اففففف على جسمكم الهائج ياشراميط ال** وال** وبعدين بدأ ينيكهم فى اكساسهم وطيازهم ويبدل بينهم ينيك رحاب شويه فى كسها وبعدين يروح ينيك نجاة فى طيزها بعدين يرجع ينيك رحاب فى طيزها وبعدين يروح ينيك نجاة فى كسها وقعد يبدل وينيك فيهم بالتبادل بين اكساسهم وطيازهم ويضربهم على طيازهم ويبعبص فيهم بعد شويه طلع ريمون على السرير ونام على جنبه ونيم نجاة قدامه على جنبها وبدأ ينيكها فى كسها وطيزها ويبدل بينهم ويقفش فى بزازها ورحاب عماله تمص فى بزاز نجاة وتلعب فى كس نجاة وريمون شغال نيك فى كسها وطيزها وهى شغاله اهاااااات واح امممم اااه اممممم اوووووف اه ااااه احححححح اههههه اه اه اح ااااه احححححح افففف اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح امممم اااه اااه اممممم اوووووف نيكنى وانا بال** اه نيك وافشخنى انا واختى احنا شراميط ** و** افشخنا اااااح امممم اااه اووو اممم وكل شويه ريمون يطلع زبه من كس أو طيز نجاة تميل رحاب تمص زبه وتلحس مكان ما هينيك اختها وتحط بايدها زبه فى كس أو طيز اختها وتقوله نيكها براحتك واستمتع نيك اختى الكبيره ال***** الشرموطه وقعد ينيكها شويه وراح لف ونام على ضهره وزبه فى طيز نجاة وبقيت نجاة قاعدة على حجرة وضهرها ليه وبدأت تتنطت على زبه وتبدل كل شويه زبه فى كسها وطيزها ورحاب كل شويه تلحس كس أو طيز اختها وزب ريمون قبل ما ينيك اختها بعد شويه قامت نجاة وراح ريمون قعد رحاب على حجرة وضهرها ليه وحطت زبه فى كسها وبدأت تتنطت وتبدل بين كسها وطيزها ونجاة تكرر اللى عملته رحاب معاها وبعدين لف ونام ريمون على جنبه ورحاب نايمه على جنبها قدامه وهو شغال نيك فى كسها وطيزها وتقفيش فى بزازها ونجاة شغاله لحس فى كس وطيز رحاب ومص فى زب ريمون بعد شويه راح ريمون نيم رحاب على ضهرها ورفع رجليها على كتفه وقعد ينيكها فى كسها وطيزها وخلى نجاة قعدت على وش اختها وبقيت رحاب تلحس كس نجاة وريمون شغال نيك فى كس رحاب وطيزها وكل شويه يقرب من بزاز نجاة يمص ويرضع فيهم وقعد شويه ينيك رحاب وبعدين نيم نجاة مكان رحاب وخلى رحاب قعدت مكان نجاة وقعد ينيك نجاة فى كسها وطيزها ويرضع من بزاز رحاب بعد كده خلى رحاب قعدت على وضع الكلبه وخلى نجاة نامت على ضهرها قدامها وبدأت رحاب تلحس كس نجاة وريمون شغال نيك فى كس وطيز رحاب ويضربها على طيزها ويشدها من ال** ويقفش فى بزازها ويعصر فيهم ويقرص حلماتها وقعد ينيكها شويه وبعدين خلاهم بدلوا مع بعض وقعد ينيك نجاة شويه على الوضع ده ويضربها على طيزها وبعدين خلى نجاة ركبت على اختها وخلى وشها بوش اختها ووقف قدامهم ورفع ال** بتاع نجاة وقال يخرب بيت الجمال انا طول عمرى بقول ال**** ده بيخبوا ورأه الجمال والحلاوه وده اللى بيخلينى اعشقكم وبدأ ريمون يحط زبه فى بقهم ويبدل بين بق نجاة شويه وبق رحاب شويه وقعد ينيكها فى بقهم وبعدين لف من وراهم وكان طيازهم واكساسهم مفتوحين لزبه ينيكهم براحته راح حاطت زبه فى طيز نجاة وقعد ينيك فى اكساسهم وطيازهم ويضرب نجاة على طيزها وقعد ينيك طيز نجاة يطلعه يحطه فى كس نجاة يطلعه يحطه فى كس رحاب يطلعه يحطه فى طيز رحاب يطلعه يحطه فى كس رحاب تانى يطلعه يحطه فى كس نجاة يطلعه يحطه فى طيز نجاة وقعد طالع نازل يبدل بين اكساسهم وطيازهم وينيك فيهم لغاية ما حس أنه هيجيب لبنه راح طلع زبه وحشره بين أجسامهم وقعد ينيك بينهم لغاية ما جاب لبنه على اكسساسهم وخلاهم عملوا وضع 69 وقعدوا يلحسوا لبنه كل واحده من على كس اختها وراح ضارب نجاة على طيزها ومسح زبه فى كسها ولف خلاها تلحس زبه وتنضفه ورن عليهم فاروق وقال الوقت انتهى

ياترى مين بعد كده من سكان العمارة هتكون معاه

انتظروا الجزء القادم وشوفوا مين

الجزء السابع

طلع تانى يوم لروبى

فاروق : ايه الاخبار

فاروق : الزبون نازل مبسوط ومتكيف خدى اهو ال ٢٠٠ جنيه بتاعتك

فاروق : عندك زبون حاجز من ٦ ل ٧ البسيلوا السلسلة

روبى : حاضر كده ب ٢٠٠

فاروق : ماشى

روبى : قشطه

فاروق : وزبون تانى من ٨ ل ٩ دا عادى

فاروق : أما زبون الليله دى خلى مارك يكون جاهز عشان هو عايز مارك يكون قاعد مستنيه وهو اللى يستقبله ويدخلوا عليكى ويقعد يتفرج عليكى وهو بينيكك

روبى : حاضر ب ٨٠٠

فاروق : ماديه حقيره

روبى : بتعرف ع الاسعار

فاروق : اقلعى بقى فرجينى على جسمك نضيف ولا الدنيا شكلها ايه

روبى : مش فاهمه

فاروق : بصى يا ستى كل يوم الصبح انا واسراء بنعمل تفتيش على اللى شغالين معانا بنبص على جسمكم فى شعر ولا لا نعمومة جسمك النضافه كسك مشعر ولا محلوق من جوه نضيف ولا فيه بواقى حمام أو لبن طيزك نضيفه ولا فيه بواقى حمام هتشوفى الدنيا دلوقت

روبى : تفتيش يعنى

فاروق : بالظبط كده عشان نضمن جودة الشغل

روبى : حاضر

قلعت ووقفت قدامه

فاروق: حطى ايدك ورا راسك وافتحى رجلك شويه

عملت كده روبى طلع فاروق من جيبه كارت ومشاه تحت باطها ومشى أيده وبعدين شم أيده

وقال : تمام

بعدين بنفس الكارت على كسها وبعدين بايده وبعدين

قالها : افتحى كسك

نزلت روبى ايديها وفتحت كسها ونزل بص وميل كده شم

وقال : تمام ، لفى بقى ادينى ضهرك وميلى وافتحيلى طيزك

عملت كده روبى

قال : تمام دخلى صباعك جوه طيزك

دخلت صباعه وبايده ذق صباعه لجوه ودخله جوه طيزها

قال : طلعيه

طلعته مسك ايديها وشم صباعها

فاروق: تمام كده التفتيش تمام كل يوم الصبح انا أو مدام اسماء هتطلع تعمل التفتيش ده

روبى : مين مدام اسماء

فاروق : مراتى ما هى اصيله وبتساعدنى فى شغلى هو انا هقدر لوحدى اسد على ايه ولا ايه اسوقكم ولا اراعيكم أمنياً وطبياً ولا أتأكد من الشغل وانتو دلوقت عمارتين كل عماره فيها اكتر من تمن شراميط يعنى العماره هنا ١٣ شرموطه والعماره التانيه فيها ٦

روبى : العماره التانيه اللى هما أصحاب مارلين ايوه

فاروق : عرفتى النظام وعرفتى شغلك النهارده

روبى : تمام ، قصة اللى بعدهم بقى

فاروق : ارشانه مش بتنسى بصى يا ستى

Flashback

بعد ما شغلت مارلين وبناتها وشغلت رحاب كنت دائما أما قاعد فالشارع أو بلف حوالين المنطقة الاحظ الدنيا بدل ما نتكشف وبدأت أفكر فى قصة السمسرة عشان اضرب عصفورين بحجر الاول لما الفلوس تكتر محدش يشك و**** شغال فى السمسره وفعلا الموضوع اشتغل واتعرفت كسمسار ثانيا عشان الرجاله اللى بتيجى فى الليل اللى بالساعه يبقى حجه وجودهم شغل السمسرة وفى يوم وانا بلف لمحت عربيه ملاكى واقفه فى مكان هادى كده شكيت لأن مافيش اى داعى للوقفه هنا غير واحد بيحشش أو جايب صيده ولما قربت لقيت فعلا اللى توقعته واحد معاه واحده وبيبوسوا بعض ومطلع صدرها قعدت افكر اقرب ولا اهرب دماغى قالت محدش هيعمل كده غير واحد غنى وواصل وده ممكن يبهدلنى قولت انا ممكن أكسبه زبون بس قولت أأمن نفسى وخدت صورة بالموبايل للعربيه وباين من الزجاج أن فى اتنين جوه بيبوسوا بعض وصورت فيديو صغير كده مش واضح فيه اكتر من ضل بيتحرك بس باين أنه نيك لكن مش ملامح ولما قربت وخبطت على زجاج العربية اتفتاجاات لما لاقيت اللى معاه منار بنت مدام صفاء اللى فى التانى ايه (١٨ سنه جسمها ابيض قصيره ١٥٠سم ورفيعه ٥٢ كيلو بزازها متوسطه طيازها مدوره وصغنونه وحلوه كدا وحاجه شياكه في لبسها) طبعا عينى جات فى عينيها وشوفت بزازها البيضه اللى من كتر تقفيش الواد صوابعه معلمه باحمر

الشاب : ايه يالا عايز ايه

فاروق : يا بيه لو محتاج مكان عندى ب ٢٠٠ جنيه

الشاب : لا مش محتاجين يلا امشى من هنا ومش عايز اشوفك تانى

فاروق : براحتك ( وطلع كارت) دا الكارت بتاعى سمسار لو محتاج سمسار

مشى فاروق ورجع قدام البيت مستنى منار لما ترجع ولمح من بعيد العربيه جايه جهز الموبايل ووقف ورا الباب بتاع السور والمدخل وصور فيديو العربية داخله عليه ومنار نازله من العربيه دخلت منار

فاروق : منار

منار : نعم فى حاجه

فاروق : اه فى فيديوهات مصوراكى

منار : ايه

فاروق : زى ما سمعتى

منار : واااااا عا.يز ايه

فاروق : كام سؤال

منار : اتفضل

فاروق : مين ده

منار : دا صاحبى وهبخطبنى بعد ما نتخرج

فاروق: ههه صاحبك وهيخطبك بعد اللى بيعمله معاكى ده

منار : اه

فاروق : فتحك ؟؟؟

منار : انت مجنون لا طبعا هو أخرنا بوس ويقفش بزازى امصله وخلاص لكن اندرى عمرة ما اتقلع

فاروق : هنشوف

منار : هنشوف ايه انت مجنون

فاروق: اه مجنون انا اطلع لمدام صفاء افرجها على شرمطة بنتها

منار : اسفه اسفه عايز ايه وتسكت

فاروق: الاول اتاكد انك سليمه

منار : ازاى

فاروق : تعالى جوه

منار : حاضر

دخلت منار مع فاروق وكانت اسماء جوه

اسماء : اهلا بالعروسه

منار ساكته

فاروق : اقلعى البنطلون والاندر يا عروسه

منار : و**** انا لسه بنت

اسماء : اقلعى يا بت من سكات

قلعت منار البنطلون والاندر ونيمتها اسماء على ضهرها ورفعت لها رجليها وعملت كشف بصوابعها

اسماء : تمام

فاروق : كده ١٠٠٠

منار : خلاص

اسماء : انزلى يا عروسه ولفى وميلى كده

عملت كده منار وحطت اسماء صباعها على خرم طيز منار وقالت تمام

فاروق :١٠٠٠ تانى

وبص فاروق لمنار: وتؤمك بردوا فى صاحبها هيخطبها بعد الكليه ..... (نهى توؤم منار شبهها بالظبط فى الشكل والجسم واللبس )

منار : اااااا لا

فاروق : اول اختبار فشلتى فيه عشان قفشتها قبل كده بس هى شاطرة وقالتلى عليكى

منار : خلاص طالما عارف بتسال ليه

فاروق: بختبرك وفشلتى عشان كده انا هورى امك الفيديوهات

منار : أيوة انا وهى بنعمل كده

فاروق: بس مش اصحابكم وهيخطبوكم

منار : لا احنا كل واحده فى الشله ليها واحد boyfriend وبنعمل كده عادى

فاروق : طب انا عايزك تجيبى نهى وتيجوا بكره

منار : ليه ؟؟!؟

فاروق: لما تيجوا تعرفى

منار بدأت تنهار وتعيط : حرام عليك

فاروق : هستناكى بكره انتى ونهى

مشيت منار

اسماء : ناوى على ايه

فاروق : هشغلهم هما واختهم وأمهم

اسماء : على البركه

تانى يوم جات منار ونهى وكان فاروق قاعد على الباب

منار : عم فاروق احنا جينا

فاروق : باب الشقه مفتوح خشوا اقلعوا هدومك وناموا ع السرير وانا جاى

دخلوا خلعوا كل هدومهم وناموا على ضهرهم على السرير ودخل فاروق فتح رجليهم وقعد يلعب في اكساسهم ويمشى أيده كده على اكساسهم من بره ويخبط بايده كده على اكساسهم كأنه بيشوف بطيخه ويفتح شفرات اكساسهم ويقول ايه الجمال والحلاوه والنضافه والنعومة دى وقعد يلعب فيهم شويه وبعدين خلاهم يعملوا وضع السجود وبدأ يلعب فى طيازهم ويضربهم على طيازهم ويقفش فى طيازهم ويمشى صباعه على فرق طيازهم وعلى خرم طيازهم. يلعب لنهى شويه ولمنار شويه وبعدين قالهم رقصولى طيازكم الحلوه دي زى رقصه شاكيرا قعدوا يهزوا طيازهم كده شويه وهو يضربهم شويه بعد كده خلاهم قعدوا على ركبهم على الأرض وطلع زبه وقالهم طبعا مشوفتش واحد عنده زب زى ده ما العيال السيكى ميكى اللى بيقفشولكوا وتمصولهم وبتاخدوا منهم فلوس دول ازبارهم على قدهم مصوا بقى الكبير الجامد ده وورونى شطارتكم بدأت نهى تحط زبه فى بقها وتمص وتدخل وطلع زبه من بقها وشويه وخدته منار وقعدت منار تمصله شويه ويحطوا زبه بينهم ويمصوا مع بعض ويلحسوا زبه بعد شويه مص كتير خلاهم قعدوا على السرير على وضع الكلبه

نهى : انت هتعمل ايه

فاروق: متخافيش هتفضلوا بنات

اضطرت تسمع الكلام ووقعدت هى واختها جنب بعض على وضع الكلبه ووقف ورا نهى وحط زبه بين فخادها وقعد ينيك فخادها وطبعا زبه بيحتك فى كسها ويفرش لكسها ويضربهم على طيازهم ويقولهم طيازكم صغيره بس ناعمه وبيضه وطريه ومغريه وقعد ينيك فخاد نهى ويفرش لكسها شويه وبعدين طلع زبه من بين فخادها وحطه على فرق طيزها وضهرها وقعد يفرش فرق وخرم طيزها وأيده شغاله تبعبص طيز وكس منار من بره بعد شويه نقل على منار

فاروق : اطمنتى يا نهى ، طمنى اختك بقى

نهى : متخفيش بيفرش بس ، بس ده بيفرش ع اللحم مش زي العيال فوق الاندر

فاروق ضحك : عيال سيكى ميكى

وبدأ يعمل مع منار زى ما عمل مع نهى وحط بتاعه فى فخادها وقعد ينيك فخادها ويفرش لكسها ويضربهم على طيازهم ونفس الكلام فرش لمنار طيزها وبيبعبص نهى بعد شويه نيمهم جنب بعض على ضهرهم وبدأ يفرش لنهى كسها وبطنها وقعد يفرش شويه وبعدين قفل رجليها على زبه وقعد ينيك فخادها ويفرش لكسها وبعدين نقل على منار وعمل معاها نفس الكلام بعد كده نام على ضهره وقعدت نهى على وضع الفارسه وبدأت تروح وتيجى على زبه وتمسح بكسها على زبه وهو بيقفش فى بزازها ويحط بزتها كلها فى كفة أيده ونهى تقولوا لا مش صغيرين للدرجه دى كبروا شويه من كتر التقفيش ومنار قعدها على وشه يلحس كسها وبعدين بدلوا وقعدت منار مكان نهى ونهى مكان منار بعد شويه راح فاروق خلى منار تنام على ضهرها ونهى قعدت على وضع الكلبه فوق اختها وحط زبه بينهم وقعد يفرشلهم مع بعض شويه وبعدين وقف قدامهم وهما على نفس الوضع وقعد ينيكهم فى بقهم لغاية ما جاب لبنه على وشهم وخلاهم لحسوا لبعض اللبن من على وش بعض

بعد ما خلصوا

نهى : خلاص كده تمام

فاروق : هو تمام بس مش خلاص

منار : ايه تانى

فاروق : ما انا هشوفكم تانى كتير

نهى : ايه

فاروق: ايوه ومتخافوش هتفضلوا بنات

نهى : ماشى طالما هنفضل بنات

فاروق : نغش انتى

نهى : ومنار كمان تعجبك بس خايفه

فاروق: هنشوف

بعد اسبوع مقابلات مره نهى وحديها مره منار واحديها مره الاتنين مع بعض وفى المره دى قالهم

فاروق: الاسبوع اللى جاى مش هشوف وشكم بس زى النهارده تيجوا ومعاكوا هاله(٢٠ سنه جسمها حلو طولها ١٧٠سم وزنها ٦٥كجم طيزها كبيره بس بزازها صغيره فشخ قد البرتقانه ورفيعه شبه الفرنساويين في جسمهم ورفعهم بس مش جميله قوى وشياكه زى اختهم ودائما تطلع خصله حمرا من شعرها من تحت الطرحه)

منار : ايه لا

نهى : ليه هو احنا مش مكيفينك

فاروق : وهو اللى بعمله معاكوا ده يكيف غير العيال السيكى ميكى اللى بتعرفوهم

منار : ايه مش بيكيفك ؟؟!! امال هتعمل ايه لهاله

فاروق : متخافيش على اختك هتفضل بنت بردوا زيكم بس انا عايزها اهو لما تبقوا تلاته اتصبر احسن من اتنين

نهى : بس احنا مالناش دعوه فكك

فاروق: افكنى وفيديوهاتكم معايا انزلها نت

منار : ايه

فاروق : ايوه عشان بعد ما تتجوزا اجرب جواكم أو لما تقولوا لا ارجعكم

نهى : يا ابن الكلبه

فاروق : شكرا يا نغش

منار : يعنى لازم هاله

فاروق : ومعاكم اسبوع سبع ايام بالكمال والتمام

وغابوا اسبوع كان فاروق طول ما هو قاعد بيتابع هاله اللى واحده واحده كانت بتبادل معاه نظرات هو مش فاهمها مره نظرات تحسها مستغرباه ومره نظرات قرفانه ومره نظرات انبهار وبعد الاسبوع لقيها داخله عليه هى واخواتها

هاله : تحت امرك عايز ايه منى

فاروق : هما اخواتك محكوش معاكى

هاله : حكولى

فاروق: امال ايه

هاله : ما انا بقولك انا تحت امرك هتعمل ايه

فاروق : دا انتى مستعجله

هاله : للامانه مخنوقه وقرفانه منك ومعرفش ازاى الجزم دول بيعملوا كده معاك ومبسوطين قال فعايزه انجز

فاروق : لا اهدى كده عشان دى مش هتكون اخر مره وهتتكرر كتير وهتبقى بمزاجك زى أخواتك

هاله : هنشوف

فاروق : طب خشى الشقه وانا جاى وراكى ، وانتوا شوفولكوا واحد سيكى ميكى يريحكم النهارده

نهى : **** يسهلوا يا برنس

منار : على مهلك على البت دى اول مره

فاروق : لا وانتوا كنتوا خبره يا اختى منك ليها بالعيال السيكى ميكى اللى كنتوا بتروحوا معاهم

نهى : بس كان عندنا خلفيه

فاروق : هى ميح

منار هزت راسها بالايجاب

نهى : بس فهمناها كده شويه

فاروق : اعلمها غوروا بقى خلينا نشوف الحته اللى جوه

دخل فاروق لقاها قاعده على طرف السرير ومكسوفه

قعد جنبها : لا مافيش كسوف هنا وبدأ قلعها البنطلون وبدأ يمشى أيده على رجليها ويحسس عليها وعلى فخادها ويبوسها فى رقبتها وخدودها قلعها البادى وقعد يبوس رقبتها وقعد وراها وقعد يقفش فى بزازها وراح مقلعها البر وقال صغيرين قوى مالوش لازمه بس مطلوب الصغير ده وبكره يكبر وقعد يقفش بكف أيده فى بزازها ويمص ويرضع فيهم وهى ساكته فالاول وبعدين بدأت تم ايديها على رأسه وشعرها لما بدا جسمها يسيب وبعدين قلعها الاندر والشراب ونيمها على ضهرها ورفع رجليها وقعد يلحس فى كسها ويبعبص من بره وبقولها يخرب بيت نضافتكم ايه النضافه دى اكساسكم تتاكل اكل وقعد يلحس لغاية ما اهات هاله بدأت تطلع دليل هيجانها بعد شويه قالها اخواتك علموكى المص ردت قالت ايوه راح نام على ضهرها وقالها ورينى بدأت هاله تمصله وتمص زبه وتدخل وتطلع زبه فى بقها وقالها لا شاطرين اخواتك علموكى صح وقعدت هاله تمص وتلحس وتبوس زبه شويه وبعدين نيمها على جنبها ونام وراها وحط زبه بين فخادها وقفل رجليه وقعد ينيك فخادها ويفرش لكسها ويقفش بزازها ويقولها صغيرين بس مغريين ويبوس رقبتها وشويه وطلع زبه وحطه بينه وبينها وقعد يفرش طيزها وضهرها بعد شويه نام على ضهره وقعدت هاله على حجره وكان زبه منتصب ونايم على بطنه وهى حطت زبه بين فرق طيزها وقعدت تمسح طيزها وخرم طيزها فى زبه وبعدين قومها وطلع زبه وقعدها على بطنه وحط زبه على كسها وقفل رجليها وقعد بايده ينطتها على زبه وبينك فخادها بعد شويه نيمها على ضهرها ورفع رجليها على كتفه وقعد يفرش كسها وبطنها ويلعب فى بزازها ويمص فيها بعد شويه قعد على طرف السرير وقعدت هاله على ركبتها على الأرض وقعدت تمص زبه لغاية ما جاب لبنه على بزازها.

استمرت مقابلاته معاهم عشر ايام مقابلات بقى فرديه وثنائية وثلاثيه وبردوا مفتحهمش رغم محاولاتهم أنهم يتفتحوا لكنه رفض وفى مره أصروا التلاته على أنهم هيقابلوه ويعمل معاهم هما التلاته وبعد ما خلصوا

هاله : بص يا عم فاروق احنا التلاته قررنا هنكمل متعة الجنس للاخر

فاروق: بمعنى

نهى : رضيت أو مرضيتش انت اوغيرك احنا هنتفتح ولما نبقى نتجوز نعمل عمليه ونرجع بنات تانى

منار : وانت عارف ان كده كده احنا لينا علاقات ويفتحونا

فاروق: وايه اللى طلعها فى دماغكوا

هاله : بصراحه التفريش والتقفيش مبقاش يقضى

نهى : ها قولت ايه ولا نشوف سيكى ميكى

فاروق: ماشى بس قبل ما تتفتحوا افتح امكم (صفاء ٤٣ سنه بيضه جسم مظبوط طولها ١٧٥سم وزنها ٨٥ كجم بزاز متوسطه وطيظ كبيره كيرفي وشياكه زى بناتها أو بناتها بقى اللى زيها أطلقت عشان خلفتها بنات)

هاله : نععععععععم

فاروق: احنا هنردح

منار : فككم منه دا نسى نفسه

فاروق: لا منستش انتو اللى نسيتوا انا معايا ايه

نهى : يا ابن ال

فاروق: عييييييب

هاله : ونعملها ازاى

فاروق : وروها الفيديوهات وقولها انى اصيل ومش عايز افتحكم أو بالفيديوهات افضحكم بقول شعر و**** بس زهقت من التفريش والتقفيش ؛ دى مش بتاعتى دى بتاعت هاله بس عجبتني ؛ فانا هنيك امكم بدل ما افتحكم

منار : وماما مالها

فاروق : ما هى هتخاف عليكوا تتفتحوا فهتوافق وهى مش عارفه انها بتعمل كده عشان انتوا عايزين تتفتحوا

منار : وانت هتنيك ماما ليه عشان تفتحنا ما تفتحنا واعمل معانا اللى انت عاوزه بصراحه امكم متتشابش

نهى : عندك حق ماما فرسه مش عارفه ازاى بابا سابها

هاله : عايز الكلام ده امتى

فاروق : اول ما العروسه تجهز انا اجى بس مش عايز تأخير مش اكتر من اسبوع

لبسو ومشيوا وبعد ٥ ايام رنت هاله عليه واتفقت على الميعاد اللى هيطلع لامهم فيه وفعلا طلع لقها قاعدة ميكب ومتجهزه ولابسه لانجرى عروسه جاهزه لعريسها

فاروق: سبحان الخالق ع الجمال

صفاء : انجز اعمل اللى انت عاوزه وخلص

فاروق : اقلب القدره على فمها تطلع البت لأمها بناتك قالو نفس الجمله اول مره بعد كده بقيوا هما اللى بيعملوا اللى أنا عاوزه

صفاء : ماشى انجز

قلع فاروق ودخل جنبها على السرير وبدأ يبوسها فى رقبتها وخدودها وورا ودانها وأيده بتلعب فى كل جسمها بزازها وبطنها وكسها وفخادها وضهرها ورقبتها وهى مافيش اى رد فعل وايديها جنبها بس هو لا يبالي شغال بوس وتقفيش في بزازها وبعابيص فى كسها ويدخل صباعه جوه كسها ويبوسها فى كل حته فى رقبتها وخدودها وشفايفها وقعد يلحس فى كسها ويقول ونعم التربيه انا قولت اكيد الام نضيفه عشان كده البنات كمان نضاف وقعد يلحس كسها شويه وبعدين قالها مصى زبى قعدت تمص بس لانها لسه متغصبه محسش بمنعه فنيمها على بطنها وقعد يمشى أيده على رجليها ويحسس عليها من اول كعب رجليها والسمانه ويدلك عند السمانه وبعدين ورا ركبتها ويمشى طراطيف صوابعها على المنطقة دى وطلع على فخادها وقعد يمشى كف أيده على فخادها بالراحة خالص لغاية ما وصل عند طيازها وقعد يقفش فى طيزها ويحسس عليها ويبعبص فرق طيزها رايح جاي وخرم طيزها بشكل دائري حوالين الخرم بعدين قلعها الاندر ورفع جسمها لفوق شويه وبدأ يحط زبه فى كسها بالراحه وكان كسها ضيق نتيجة أنه اديلها كتير متناكش بدأ فاروق ينيكها بالراحة كأنها لسه هتتفتح جديد وبدأت هى جسمها يسيب واهاتها تطلع وهو يسرع الريتم شويه شويه وينام عليها ويبوس ويلحس رقبتها وكتفها ويحرك زبه جواها وقعد ينيكها شويه وبعدين نيمها على ضهرها وقلعها اللانجرى ورفع رجليها على كتفه وقعد ينيكها فى كسها شويه ونام عليها وهى بدأت تسيح معاه وبدأت تطلع اهاااات محن وهو نايم عليها وشفايفه على شفايفها وزبه فى كسها ويمص شفايفها ويمص بزازها وقعد ينيكها لغايه ما حس أنه هيجيب لبنه راح طلع زبه وجاب لبنه على بطنها.

تانى يوم وفاروق قاعد دخلوا عليه التلات بنات

منار : ها مش عملت مع ماما

هاله : يالا نفذ وعدك

نهى : ولا كنت بتبتذنا

فاروق : حيلك حيلك منك ليها هتتفتحوا متستعجلوش

هاله : يعنى نخش جوه

فاروق: لا

منار : لا ازاى

فاروق : قولولى بقى العيال السيكى ميكى دول كانوا بيقفشولكوا وتمصولهم وبتاخدوا كام

منار : اشمعنى

فاروق : قولى بس

نهى : ٥٠ جنيه

فاروق: طب لو خدتوا فى اليوم ٢٥٠ جنيه وواول يومين ٤٠٠ جنيه فاليوم

منار : مش فاهمه

هاله : دا لو اللى أنا بفكر فيه طلع صح يبقى نهار ابوك واللى جابوك اسود على دماغك ودماغ اهلك كلهم

فاروق : اعصابك ما انا بردو ممكن اسود حياتكم كلها مش ليله واحده

نهى : ثوانى اللى هو ازاى

فاروق : شايفين الشبح ، بصى يا ستى فاكرة يا منار لما قولت للسيكى ميكى اللى كان بالعربيه انى عندى شقق للإيجار عشان انا قواد وبجيب رجاله لحريم بفلوس وانتوا هتشتغلوا معايا الساعه ب ٢٠٠ ولو بال** ٢٥٠ ولو عرفتوا تزوغوا من امكم أو تشغلوها معاكوا الليله ب ٦٠٠ وبال** ٧٠٠ بس امكم هيبقى سعرها اقل شويه عشان السن وانتوا ليكو ٤٠٪ وانا ٦٠٪

نهى : نععععععععم

منار : ايه اللى بتقولوا ده

نهى : دا اتجنن ليه انت ٦٠ واحنا ٤٠ هو انت اللى هتتناك ولا احنا

منار: انتى التانيه هبله يعنى انتى وافقتى ع الشغل ومعترضه ع النسبه

هاله : اهدوا يا بنات ولو موفقناش

فاروق: هتتفضحوا

هاله : كده كده هنتفضح

فاروق : وانتوا معايا امان وعشان كده باخد ال ٦٠٪ عشان بامنكم وعشان هشيل عنكم ايجار الشقه وأمكم لو اشتغلت هتفهم أن الايجار ده مقابل الشغل وكمان معايا فلوس دى بتقولك ٥٠ جنيه انتوا الواحد ٨٠ جنيه شوفوا وردوا عليا .

فاروق وهما ماشيين : بالمناسبة لو فى مره زبون طلب منار ونهى مع بعض عشان توؤم ساعة الواحده هتبقى ٢٥٠ مش ٢٠٠ ولما امكم تبقى شغاله الليله هتبقى ٧٠٠ الواحده مش ٦٠٠ فكروا كويس سلام.

مشيوا وبعد اسبوع جات نهى وقالتله مواقفين خدهم الشقه الفاضيه صورهم وظبط الدنيا وبعد يومين كانت كل واحده فى حضن واحد بيفتح كسها وكل خدت ٤٠٠ جنيه وتانى يوم كل واحده كانت فى حضن واحد بيفتح طيزها وخدت ٤٠٠ جنيه بردوا وبدأوا يشتغلوا بالساعه كانت كل يوم الواحده بتتناك من تلات أو أربع رجاله بالساعه وفى نفس الوقت كان فاروق شغال على امهم ناكها مره تهديد ومره اول ما كلمها قالتله تعالى وبعد كده بقيت بتتفق معاه قبل ما ينزل من عندها وعرفها على شغل بناتها واتصدمت بس قدر يخليها تشتغل معاهم واول ليله اشتغلت ب ١٠٠٠ عشان فتح طيزها.

عوده flashback

روبى : ياااااه ع الصعوبه دول صعبين اوى

فاروق : وفيها حظ جامد

روبى : وخدو وقت جامد قوى

فاروق : ايوه فعلا ولا تلات شهور

روبى : شوفت انا حلوه ازاى أقل من شهر كنت مستقبله زبائن

فاروق: طب يالا روحى جهزى نفسك للزبائن .

بعد ما فاروق ضم صفاء وبناتها الجزء القادم تعالوا نشوف مواقف من شغلهم

________________________"____________

الجزء الثامن

زى ما اتعودنا الجزء اللى بعد إضافة اى شقه بيبقى جزء مواقف شغل حصلت مع الشقه دى تعالوا نشوف مع بعض .

موقف تفتيش

فى يوم طلعت اسماء ونادمت تفتيييييش الشراميط اللى هنا يجمعوا عشان أفتش عليكم

طلعت منار ونهى وهاله وصفاء امهم الصاله وهما عريانين. ووقفوا قدام اسماء رافعين أيديهم ورا رأسهم وفاتحنين رجليهم وقعدت اسماء وحاطه رجل على رجل ونادمت على منار وفتشت عليها كالعادة وبعدين نها وبعدين هاله اللى مكتنتش لحقت تجهز نفسها وطبعا الكلام ده معجبش اسماء وقررت تعاقبها بعد ما تفتش على صفاء وبعد ما فتشت على صفاء رجعت تانى لهاله وحاولت صفاء تستسمح اسماء وان غصب عنها ملحقتش تجهز نفسها وطبعا اسماء أصرت على العقاب حاولت صفاء أنها تخلى اسماء تعاقبها بدل هاله لكن اسماء رفضت وفعلا بدأت هاله تاخد وضع الاستعداد للعقاب قعدتها على ركبتها وجابت مسطره خشب وقعدت تضربها على طيزها وتقولها ريحة طيزك المعفنه دى هتخلى الزبون يقرف منك ويبعد عنك وبالتالى الشغل يقل وتضربها اجمد فاهمه يابنت الوسخه افهمى الشغل يا متناكه وتضرب هاله اكتر وصفاء واقفه وشايفه بنتها بتضرب وتتشتم وهى مش قادرة تعمل حاجه واسماء شغاله ضرب على طيزها وهاله بترد علي. اسماء حاضر يا مدام اسفه يا مدام مش هتتكرر تانى يا مدام بعد شويه راحت اسماء مسكت هاله من شعرها ووقفتها وقعدت تضربها بالاقلام على وشها وزقتها برجليها كده من كسها عشان تبعدها لورا وبعدين خلتها تميل وكملت ضرب على طيزها وهى بتقول لازم تضربى على طيزك عشان بعد كده متنسيش تنضفيها تانى وشغاله ضرب بالمسطره الخشب على طيزى وطيز هاله بقيت حمرااااااا وبدأت تعيط من الوجع راحت مسكتها من شعرها وخلتها قعدت على ركبتها على الكنبه وسندت صدرها على ضهر الكنبه وكملت اسماء ضرب على طيز هاله وراحت اسماء قالت لهاله عايزانى اسامحك بوسى رجلى ورفعت رجليها على الكنبه وبدأت هاله تبوس رجل اسماء واسماء بردوا شغاله ضرب على طيزها وصفاء ونهى ومنار شغالين عياط على هاله وأمرت صفاء هاتيلى حزام جلد من جوه وراحت صفاء جابت الحزام وقعدت تحاول تستسمح اسماء ترحم هاله لكن اسماء شدت الحزام وبدأت تضرب هاله على طيزها بالحزام وكأنها بتستمتع بصوت اهاتها وعياطها هى وامها واخواتها وبعد نص ساعه ضرب شدتها من شعرها وضربتها اكتر من ٦ اقلام على وشها وقالتلها كفياكى كده عشان بس متنسيش نضافتك تانى بس لو اتكررت هقطع طيزك من الضرب يالا غورى نضفى طيزك ومشيت

الموقف الأول

بعد ما اشتغلت منار ونهى كان دائما الشغل اللى بيجى بيبقوا هما الاتنين ودى كانت أول مره يشتغلوا هما الاتنين مع زبون واحد دخل الزبون شاب طول بعرض مفتول العضلات وكان عنده شرط أنهم يلبسوا زى بعض من غير ملابس داخليه بالظبط وفعلا استنوه وهما لابسين جيبات هوت وباديهات كات ويكونوا عاملين نفس الميكاب ونفس فورمة الشعر وجه الزبون وبصلهم وقال تمام تعالو وحط أيده على طيازهم ودخلوا الاوضه قعد على كرسى وجاب منار قعدها على حجرة وقعد يمشى أيده على ضهرها والايد التانيه على فخادها ويسألها انتى مين قالتله منار قعد يقولها انتى جامده يا منار انتى فرسه يا منار ويبوس خدها ويلعب فى كسها وطيزها وصدرها بعد شويه قومها وقعد نهى وسألها انتى مين قالتله نهى وكرر اللى عمله مع أختها بعد شويه قلعوه الجاكت اللى كان لابسه وقوموه وقلعوه التيشيرت وقعد يبوسهم ويبدل بينهم يبوس منار شويه ويبوس نهى شويه قلعها البادي وقعد يقفش فى بزازها ويرجع لمنار يعمل نفس الكلام بعد كده نزلوا البنتين على ركبهم على الأرض وقلعوه البنطلون والبوكسر وقعدوا يمصوا زبه ويلحسوه بعد شويه قوم نهى وبدأ يبوسها ويقفش فى بزازها ويرضع فيهم ومنار نازله مص ورضاعه من زبه وبعدين مشى بضهره وخلاهم ماشيين على ركبهم ويقولهم تعالوا يا مزز ورا زبى تعالوا وقعد على طرف السرير وهما كملوا مص ورضاعه من زبه بعد شويه وقفهم وقلعهم الجيبات ونام على ضهره على السرير وقعد منار على وضع الفارسه وشها ليه وحطت زبه فى كسها وبدأت تتنطت على زبه وهو يقولها اتنطتى يا منار خدى زبى فى كسك يا منار كسك حلو يا منار ايه الجمال ده يا منار

نهى : ليه بعد كل كلمه تقول اسمها

الزبون: عشان انتو شبه بعض بالظبط فأفضل فاكر مين اللى بنيكها ومتلغبطش اللى زبى جواها هقول اسمها وانا زبى جوه منار فى كسها الجامد وشويه وزبى هيبقى جواكى ونشوف طيزك وكسك شبه اختك بردوا ولا لا بس انيك اختك التوؤم افتحى طيز اختك عشان زبى يخش فى طيزها وفعلا مسكت نهى فردتين طياز منار وبدأ ينيك منار فى طيزها ويقول يخرب بيتك طيزك وكسك زى بعض جامدين وقعد ينيكها فى كسها وطيزها ويبدل بينهم ومنار بتتنطت على زبه وشغاله اهااات اه اممم اه اه اه اح ااااه احححححح افففف اه اممم اه والزبون يبوس نهى ويمص فى بزازها وشويه وتقوم نهى تمص فى بزاز منار بعد شويه خلى نهى مكان منار بس ضهرها ليه وقالها تعالى نشوف شبه اختك فى النيك كمان ولا لا وبدا ينيك نهى فى كسها ويقول يخرب بيتكم حتى النيك شبه بعض زبى كأنه كان فى كسك انتى مش كس اختك وبعدين قال طب نجرب طيزك وراح ناكها فى طيزها وقال حتى الطيز شبه بعض وقعد ينيك نهى شويه فى طيزها وبعدين نام على السرير وقعدت نهى ومنار يمصوا زبه ويلحسوه وبيبوسوا ويلحسوا بضانه وهو يقولهم انا احوليت انتو اتنين ولا انتوا واحده شايفها اتنين مين منار ومين نهى يخرب بيت الشبه مصوا دا زبى اتعفرت منكم بعد شويه راح منيم منار على ضهرها ورفع رجليها الشمال على كتفه وقعد ينيكها فى كسها وطيزها ويبدل بينهم ويقفش فى بزازها ويعصر فيهم ويبوس نهى ويرضع من بزازها وحطت نهى راسها على بطن منار وطلع الزبون زبه من منار حطه فى بق نهى شويه ورجع كمل نيك فى منار ومنار شغاله اهاااااات واح امممم اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح نيكنى وحاول تعرف بتنيك مين لو انت شاطر انا منار ولا نهى وهو يقولها خلاص بقى مش فارقه المهم بنيك اتنين شبه بعض وقعد ينيك منار شويه وبعدين خلى نهى نامت على اختها ووشهم لبعض وقعد ينيكهم فى طيازهم واكساسهم ويبدل بينهم ويضرب نهى على طيزها ويقول هضربك جامد عشان طيزك تعلم واعرف انتى اللى نيكتك ولا أختك وقعد ينيك فيهم على الوضع ده شويه وبعدين خلى نهى عملت وضع الكلبه ووقف وراها وقعد ينيكها فى كسها وطيزها ويبدل بين كسها وطيزها ويقفش فى بزازها ومنار قاعده على ركبتها جنبيه بيبوسها ويمص فى بزازها وبعدين حطت منار راسها على ضهر نهى وطلع الزبون زبه وحطه فى بق منار وبعدين رجع ينيك نهى بعد شويه راح الزبون خلى منار ركبت على ضهر نهى وقعد ينيكهم فى اكساسهم وطيازهم و يبدل بين اكساسهم وطيازهم وقعد ينيك فيهم على الوضع ده شويه وبعدين نيمهم على جنبهم وهما عاملين 69 وبدأ ينيك نهى فى كسها وطيزها وبق منار شويه وبعدين يلف ينيك كس وطيز منار وبق نهى شويه وقعد يبدل شويه ينام ورا نهى وينيكها في كسها وطيزها وشويه ورا منار وينيكها في كسها وطيزها لغاية ما حس أنه هيجيب لبنه راح قعدهم على ركبهم على الأرض وخلاهم يمصوا زبه شويه وجاب لبنه على وشهم وبعدين خلاهم يلحسوا لبنه من على وش بعض وبعدين قالهم يرقصولوا وهما عريانين ولسه بيبداوا الرقصه اتصل فاروق انتهى الوقت ...

الموقف التانى

من المواقف اللى قابلتهم اول مره يتعمل عليهم حفله شله من ٧ شباب كانوا مأجرين نهى ومنار اللى بقى الطبيعى يتأجروا مع بعض وصل الشباب ودخلوا الاوضه وقعدوا يهزروا أنهم شبه بعض وأنهم حتى اللبس شبه بعض كانوا لابسين بنطلونات جينز وبلوزات بكم عاديه و**** وأنهم لما يقلعوا هيعرفوهم ازاى وبدأوا الشباب يناموا على نهى ومنار ويمشوا أيديهم على جسمهم ويقفشوا فى بزازهم وطيازهم ويبعبصوا فيهم والبنتين واقفين بيوزعوا ابتسامات حسب ما توصى بشغلهم بدأوا الشباب يفكوا زراير البلوزات ويعروا بزازهم لأنهم مكنوش لابسين برا وقعدوا يمصوا بزازهم وبدأت البنات يطلعوا ازبار الشباب ويلعبوا بأيديهم فيها ويبدلوا على ازبارهم بعد شويه نزلت نهى ومنار يمصوا ازبارهم ويلحسوا وبيبوسوا فيها ويبدلوا عليهم واتلموا الشباب حواليهم ٣ مع منار و٤ مع نهى وكل واحد يتمصله شويه يروح يقف فى المجموعة بتاعت اختها وقعدوا البنات يمصوا ازبارهم ويلحسوا وبيبوسوا فيها والشباب ينيكوا بقهم ويقفشوا فى بزازهم بعد ما البنتين كل واحدة مصت ازبار السبع شباب وقفوهم وقلعوهم هدومهم والطرح ونيموا منار على ضهرها على طرف السرير وراح واحد رفع رجليها الشمال وبدأ ينيكها فى كسها وطيزها ويبدل بينهم واتنين من الشباب واحد على شمالها وواحد على لمينها وماسكه ازبارهم بايديها وكل شويه تمص وتلحس وتبوس فى زب واحد منهم ويقفشوا فى بزازها أما نهى فراح واحد نام على ضهره على الأرض وقعدت نهى على حجره وصهرها ليه وبدأ ينيكها فى كسها وطيزها ويبدل بينهم ويضرب نهى على طيزها وواقف حواليها ٣ شباب شغاله مص ولحس فى ازبارهم قعدوا ينيكوا فيهم ويبدلوا عليهم لغاية ما السبع شباب ناكوا البنتين بنفس الوضعين فى اطيازهم واكساسهم وبقهم بعد شويه قعد واحد على طرف السرير وقعدت نهى على حجره وضهرها ليه وحطت زبه فى طيزها ونامت بضهرها عليه وجه واحد وحط زبه فى كسها أما منار فراح واحد قعد على طرف السرير وقعدت منار على زبه ووشها ليه وزبه فى كسها وجه واحد وحط زبه فى طيزها وقعدوا ينيكوا نهى ومنار الخمس شباب ويبداوا على طيز منار وكس نهى والاتنين اللى نايمين تحتيهم شغالين نيك فى كس منار وطيز نهى وبعد ما الخمسه التانيين ناكوا منار فى طيزها ونهى فى كسها راحوا الاتنين اللى نايمين تحتيهم قعدوا يبدلوا اللى تحت نهى قعد ينيكها فى طيزها شويه واللى تحت منار قعد ينيكها فى كسها شويه بعد كده قامت نهى وقعدت على حجر اللى كان بينيك منار وحطت زبه فى كسها ومنار قعدت على حجر اللى بينيك نهى وحطت زبه فى طيزها والخامسه قعدوا يبدلوا على كس منار وطيز نهى وبعد ما ناكوهم قوموهم وقعدوا نهى على وضع الكلبه وبدأوا يبدلوا عليها وينيكوا فى طيزها وكسها وفى نفس الوقت نيموا نهى على ضهرها وقعدوا ينيكوا طيزها وكسها وقعدوا السبعه يبدلوا عليهم وعلى اكساسهم وطيازهم ويخلوهم يمصوا ازبارهم وهما بينيكوا بيهزروا ويضحكوا ويقولوا هو دلوقت انا بنيك نفس الشرموطه ولا فعلا بنبدل بينهم وقعدوا يضحكوا راح واحد جاب قلم كحل وقالك كل وضع اللى ينيك واحده يعلم بالقلم عليها عشان يعرف أنه ناكها وبعد ما نخلص الوضع نمسح العلامه ونبدا من جديد وفعلا عملوا كده وكل واحد كان يكتب اول حرف من اسمه على طيز البنت عشان يعرف دى اللى ناكها ولا اختها وقعدوا ينيكوا فيهم لغاية ما جابوا لبنهم على وشهم وخلوهم يلحسوا اللبن من على وش بعض ولبس الشباب ونزلوا.

الموقف التالت

من المواقف اللى متنساهاش لما اتنين اخوات أجروا نهى ومنار دخلوا الاخيين كانوا توؤم بردوا بس تقدر تميزهم عن بعض فادى بدقن وسامر من غير دقن سلموا الاخين على منار ونهى وبصوا لبعض

فادى : بص توائم بجد

سامر : مرايه ياض

فادى : طب لو قلعوا اكيد حاجه هتميزهم

سامر : لو وحمه أو حاجه انما غير كده انسى البزاز نفس الحجم والشكل والطيز بردوا

فادى : يا عم هو احنا هنتجوزهم احنا هنيكهم ونتبسط ونمشى

واتعرفوا على بعض وسامر مسك نهى وفادى مسك منار ودخلوا اوضة النوم وبدأ كل واحد يبوس الموزه اللى معاه ويمشى أيده على جسمها ويقفش فى طيازها وبزازها وبعدين نزلت البنتين على ركبهم ويمسكوا ازبار الاخين من على الهدوم وبعدين طلعوا ازبارهم وقعدوا يمصوا ازبارهم ويلحسوا وبيبوسوا فيها بعد شويه وقفوهم وخلوهم ميلوا وراح الاخين رفعوا الفساتين للبنات وشالوا الكلوت الفتله وقعدوا يبوسوا ويبعبصوا طياز البنات

فادى : بص طيزها جامده وطريه وواسعه ازاى

سامر : احا مرايا نفس اللى معايا

والبنات من فوق بيبوسوا بعض

بعد شويه نام سامر على ضهرة وقعدت منار على حجرة على وضع الفارسه وحطت زبه فى كسها وراح فادى قعد على طرف السرير وخلاها تمصله ونهى قعدت ورا اختها وبقيت بتلحس طيز أختها وكل شويه تطلع زب سامر تمصه وتنقله من كس منار لطيزها أو العكس وقعدوا شويه على الوضع ده وبعدين نام فادى مكان سامر وقعدت نهى مكان منار بس ضهرها لفادى ووقف سامر جنب نهى وبدأت نهى تتنطت على زب هانى فى كسها وتمص زب سامر واختها تحتها بتلحس كس نهى وكل شويه تطلع زب هانى تمصه وتنقله من كس نهى لطيزها والعكس وبعد شويه قام سامر ومسك منار قعدها على وضع الكلبه على طرف السرير وبدأ ينيكها فى كسها وطيزها ويضربها على طيزها ويشدها من شعرها ويقفش فى بزازها وفادى مسك نهى ونيمها على ضهرها جنب أختها وبدأ ينيكها فى كسها وطيزها ويقفش فى بزازها وهما الاتنين البنات شغالين بوس فى بعض وتقفيش لبعض واهات وحوحه وبيعلوا على بعض فى الاهات بعد شويه قعد سامر على طرف السرير وقعدت نهى على حجره فى وضع الفارسه وحطت زبه فى كسها وراح فادى جاب منار وقعدها على الأرض تحت أختها على وضع الكلبه وبدأ ينيك طيزها وخلى منار تلحس طيز اختها وبعد شويه قام فادى وراح ركب نهى وبقيت نهى واخده زب سامر فى كسها وزب فادى فى طيزها والاتنين شغالين نيك فيها ودعك فى كسها وطيزها ونهى على الأرض على وضع الكلبه بتلحس بيضانهم والجزء اللى باين من جسم اختها ومنار شغاله اهاااااات ووحوحة اااه اممممم اوووووف اه ااااه امممممم اى اااه اووو اممم اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح امممم اه اه اه اح ااااه امممممم اى اااه اووو اممم اه اه بعد شويه قام فادى وقوم منار وقعدت منار على حجر سامر وضهرها ليه وحطت زبه فى طيزها وقعدت تتنطت على زبه وجات نهى قعدت على وضع الكلبه على الأرض تحت أختها وبدأت تلحس كس اختها وفادى بينيك نهى فى كسها وبعد شويه راح فادى ركب على منار وحط زبه فى كسها وبقيت منار زى الساندويتش بينهم وبتصرخ من الفشخ اللى بيفشخولها ونهى بردوا بتلحس بيضانهم والجزء اللى باين من جسم اختها بعد شويه نيموهم على ضهرهم عكس بعض بحيث راس نهى تبقى جنب راس منار والاتنين الاخوات هانى وسامر وشهم لبعض وبدأ هانى ينيك نهى وسامر ينيك منار وقعدوا الاولاد التوؤم ينيكوا البنتين التؤوم وينيكوا طيازهم واكساسهم ويقفشوا فى بزازهم والبنتين شويه يبوسوا بعض وشويه يطلعوا اهااات ويردوا على بعض الاهات ويعلوا على بعض وقعدوا ينيكوا فيهم شويه على الوضع ده وبعدين خلوهم عملوا وضع الكلبه ووشهم لبعض يبوسوا بعض وراح هانى من ورا منار وينيكها فى كسها وطيزها ويضربها على طيزها ويشدها من شعرها وسامر ينيك نهى فى كسها وطيزها ويضربها على طيزها ويشدها من شعرها والبنتين بيبوسوا بعض وشغالين اهاااات وحوحه بعد شويه نيموا نهى على ضهرها وخلوا منار عملت وضع الكلبه فوق اختها و شهم لبعض وراح هانى من وراهم وبقى قدامه اكساسهم وطيازهم وقعد ينيكهم فى اكساسهم وطيازهم ويبدل بينهم على طيازهم واكساسهم أما سامر فوقف على ركبته قدامهم وقعد ينيكهم فى بقهم ويبدل بينهم كل شويه ينيك بق واحده فيهم وقعد هانى ينيك اكساسهم وطيازهم وسامر ينيك بقهم وبعدين خلوا منار على وضع الكلبه وركبتها نهى وراح سامر من وراهم وقعد ينيكهم فى اكساسهم وطيازهم ويبدل بينهم وهانى قعد على ركبته قدامهم وقعد ينيكهم فى بقهم ويبدل بينهم ويقفش فى بزازهم بعد شويه نيموهم على جنبهم على وضع 69 ونام هانى ورا منار ونام سامر ورا نهى وقعد كل واحد ينيك اللى نايم وراها شويه ويطلع زبه ينيك بق اختها شويه ويرجع ينيك اللى نايمه معاه لغاية ما حسوا أنهم هيجيبوا لبنهم خلو البنات نامت على ضهرها وقعدوا هانى على بطن نهى وسامر على بطن منار وقعدوا ينيكوا بزازهم لغاية ما جابوا لبنهم على وش البنات وكان الصبح طلع قام الشباب لبسوا ونزلوا.

اخر شقه ياترى مين فيها وياترى ضمهم ازاى

انتظروا الجزء القادم وشوفوا مين اللي بعدهم

الجزء التاسع

تانى يوم طلع فاروق ومعاه ٤٦٠ جنيه قالها نصيبك

روبى : ايه ده يعنى اتناكت من ٣ رجاله طول الليل وجوزى قاعد يفتحلى طيزى عشان الزبون يتبسط ويفتحلى كسى ويمسك زبه يحطوا فى طيزى عشان ٤٦٠ جنيه فالاخر

فاروق: يا حماره ٤٦٠ فى ٢٦ يوم يعنى ١٢الف جنيه تقريبا

روبى : ماشى يالا بقى احكى اللى عليهم الدور

فاروق: مش لما نخلص شغل الاول

روبى : عايز تنيكنى

فاروق : هو أن انا انيكك يبقى دا شغل

روبى : امال ايه الشغل

فاروق : التفتيش

روبى : اممممم حاضر

راحت قلعت كل هدومها ووقفت قدامه عريانه وبدأ فاروق يمشى أيده على جسمها يتأكد من نعومة بشرتها والنضافه وان مافيش شعر وبعدين اختبار الكارت تحت باطها وعلى كسها وشم كسها ولفت وميلت وشاف طيزها واختبار نضافة طيزها وقالها تمام وعرفها الزبائن بتوع النهارده واحد من ٧ل ٨ عايزك انتى وجوزك والتانى من ١٠ ل ١١ لوحدك وزبون الليله لوحدك بردوا بس دا عايزك تلبسى فستان سواريه من اللى بتلبسوهم فى الافراح

روبى : بتاع الفستان ده مافيش زياد

فاروق: لا هى ال ٥٠٠

روبى : حاضر ، خلاص كده

فاروق: تمام

روبى: قصة النهارده بقى

فاروق : مش بتنسى

روبى : ابدا

فاروق: طيب بصى بقى يا ستى اخر ناس كانت مدام زينب (٤٥ سنه بزازها كبار وطيزها متوسه وقصيره طولها ١٦٠سم ومدملكه ٨٠كجم )

Flashback

بعد ما شغلنا العماره كلها والفلوس جريت فى ايدى طمعت وقولت لازم اشغل الشقه الاخيره اللى فيها مدام زينب وبناتها وقتها كانت زينب جوزها متوفى من شهرين فى حادثه وكانت ظروفها الماديه بدأت تبقى ضعيفة كان باين من اهتمامها بنفسها أن جوزها كان بيكيفها بدأنا نستغل الموقف واسماء تطلع تقعد معاها تساعدها وتحكى معاها وبقيوا شبه أصحاب وبدأت اسماء تحكى عن قد ايه انا جامد وقد ايه هى تعبانه منى زبى شكله ايه وبدأت زينب تحاول تقفل الكلام ده بس اسماء كانت شاطره ومش بتسكت فضلت ع الوضع ده فتره وكانت اسماء بدأت تلمس حتت من جسم زينب وده بدأ يهيج زينب واللى بدأت تشتكى من الحرمان الجنسى والتعب وانها مش عايزه جوز ام لبناتها وكان الحل عند اسماء أن هى اللى تاريخها عن طريق السحاق طبعا رفضت فى الاول لكن مع الضغوط النفسية من اسماء ومن حكاويها عنى ومن لمساتها لجسم زينب وده اللى استفدناه من خبره مارلين اللى كنا عرفنا أنها ليها فى الموضوع ده وبتمتاز كمان بالشغل ده عندنا المهم فضلت اسماء تضغط وتستغل الخبرات من مارلين لغاية ما فى يوم كانت اسماء بتلم الغسيل ودخلت اوضة النوم تطبقه لقيت زينب بالاندر والبرا عملت اسماء أنها مكسوفه بس زينب قالت لها

زينب : ادخلى يا اسماء تعالى انتى زى اختى الصغيرة

اسماء : شكرا يا مدام ، بسم ** ماشاء ** ايه ده يا مدام جسمك جميل ولا بنت فى أوائل التلاتينات

زينب : بس يابت اتلمى

اسماء: انا لو راجل اعمل معاكى دلوقت

زينب بتنهيده : خلاص بقى يا اسماء

اسماء: طب ما نجرب كده احنا الاتنين مع بعض

زينب : ايه اللى بتقوليه ده

اسماء : اهو

وبدأت اسماء تبوس زينب فى بقها وزينب بدأت تبوس معاها وقعدوا يبوس بعض وراحت اسماء نزلت حملات البرا وقعدت تمص وترضع من بزاز زينب اللى فكت لنفسها البرا وقلعتو لنفسها وبعدين راحت اسماء وقعدت تبوس رقبته وخدود زينب بتهيج وتسبيح وبايدها على ضهر اسماء ورأسها بعد شويه قلعت اسماء هدومها وقلت زينب الاندر وقعدت اسماء ورا ضهر زينب وبدأت اسماء تقفش فى بزاز زينب وتلعب بايدها فى بزاز وكس زينب اللى كانت فى دنيا تانيه من تقفيش اسماء ليها بعد شويه نامت زينب على ضهرها وقعدت اسماء على وضع الكلبه وبدأت تلحس كس زينب وايدها بتلعب فى فى بزاز زينب وتحط صوابع أيدها فى بق زينب وترجع تبعبص كسها وبدأت زينب تطلع اهاااات واسماء بتزود حركتها سواء لحس كسها أو البعابيص بعدين طلعت اسماء على بزاز زينب وقعدت ترضع وتمص وتبدل بين بزازها وترضع اسماء وهى بتقول يا ريتنى راجل كان زمان زبى جواكى طبعا زينب جوزها لسه ميت ومحرومه وزينب بتلعب على كل حته ومستغليه خبره مارلين بعد كده قعدت اسماء وركبت حصان على رجل زينب وبدأت اسماء تتحرك على فخاد زينب وكأنها بتفرش نفسها بفخاد وبركبتها بتخبط فى كس زينب كأنها بتتناك بعد شويه نامت اسماء على ضهرها وخلت زينب قعدت على وشها وبدأت اسماء تلحس كس زينب وتقفش فى بزازها وزينب هايجه ومع كل لمسه من لسان اسماء على كسها بتهيج واسماء مش مكفيها كده لا كمان شغاله تقفيش فى بزاز زينب بعد شويه قعدت زينب على وضع الكلبه ووقفت اسماء وراها على وضع الكلبه بردوا وقعدت تلحس كس زينب وتبعبص فرق طيزها وحوالين خرم طيزها ودخل صوابعها جوه كس زينب اللى جايبه آخرها من الهيجان وقعدت اسماء على ركبتها وبدأت تخبط كسها فى طيز زينب كأنها بتنيكها بعد شويه نامت اسماء على ضهرها ونامت زينب عليها وقعدوا يبوسوا بعض واسماء أيدها كمان شغاله بعبيص فى كسها وتدخل صباعين وتلاته فى كس زينب وزينب مستلسمه لأى حاجه بتعملها اسماء وبعدين لفوا وبقيت زينب نايمه على ضهرها واسماء فوقيها وركبتها على كس زينب وكأنها بتنيك كس زينب بركبها وشغاله فوق بوس فى زينب ولحس ومص بزازها لغاية ما زينب جالها الرعشة وجابت شهوتها ونزلت اسماء من عليها .

استمرت زيارات اسماء لزينب واستمرت علاقة السحاق اللى بينهم واتطورت وبقيت اوقات اسماء بتجيب خياره وتنيك بيها زينب وكانت زينب بتستنى كل يوم زياره اسماء ليها لغاية ما فى يوم قرر فاروق أنه خلاص لازم يزور زينب فطلعت اسماء وراحت لزينب وقالتلها خشى الاوضه وانا هجيب خيارة من التلاجه وجايه دخلت زينب وراحت اسماء جابت الخياره وفتحت الباب وسابته مترجع ودخلت على زينب اللى كانت قاعده بلانجرى بينك ومستنياها قعدت اسماء جنب زينب وبدأوا يبوسوا بعض وكل واحده بتمشى ايديها على مناطق إثارة التانيه واللى عرفوها عن بعض فى الفتره اللى فاتت لكن اسماء كانت حركاتها ادق واسرع واقوى عشان توصل زينب لأعلى قمة فى الاثاره والهيجان لتنفيذ خطة ضمها المهم قعدوا يبوسوا بعض ويسيحوا بعض واسماء أيديها ولسانها شغالين وقعدت زينب على ركبتها على الأرض وقعدت تلحس وتبوس كس اسماء واسماء مسكها من شعرها وتزقها وتقولها الحسى كسى اااااه الحسى ورفعت رجليها على ضهر زينب بعد شويه نامت اسماء على ضهرها على السرير وخلت زينب تكمل لحس وبوس فى كسها بعدين لفت اسماء وقعدت زينب على طرف السرير ونزلت اسماء على ركبتها على الأرض وقعدت وطلعت بزاز زينب وقعدت ترضع وتمص وتبدل بينهم وبايدها بتلعب فى كس زينب وزينب بدأت خلاص أعصابها تسيب لدرجه انها مش مسيطره على حركة جسمها ونزلت اسماء بلسانها وقلعتها الاندر وقعدت اسماء تلحس وتبوس كس زينب وتقفش فى بزازها بايد والايد التانيه ماسكه الخياره بتنيك بيها بق زينب وقعدت تلحس فى كس زينب وتقفش فى بزازها وتنيك بقها بالخياره شويه وبعدين راحت اسماء قعدت زينب على وضع السجود وبدأت تمشى ايديها على طيز زينب وعلى كسها وبتضربها على طيزها وبتبعبصها فى طيزها من بره وتبوسها فى طيزها وبعدين قعدت اسماء تبعبصها فى كسها وتدخل صباعين وتلاته فى كسها ولما حست اسماء أن زينب خلاص تحت السيطرة جابت الخياره وبدأت تنيك بيها زينب فى كسها وبدأت زينب تطلع اهاااات وكأنها بتتناك من زب وهى هيجانه ومستثاره واعصابها سابت ونامت على بطنها واسماء شغاله تسييح ونيك بالخياره بعد كده نيمتها على ضهرها وكملت نيك بالخياره فى كسها كل ده وفاروق واقف عريان مستنى اشاره مراته عشان يخش وفعلا جات الاشاره ودخل بالراحه وطلعت اسماء الخياره وزينب بتقولها لا نيكينى متطلعيهاش راحت قالتلها حاضر اهو وراح فاروق مدخل زبه فى كسها شهقت زينب وقالت ايه ده راحت ردت اسماء خياره بس هتعجبك وانتى محتجاها ردت زينب ماشى ماشى المهم تريحينى وبدأ فاروق ينيكها فى كسها وطلعت اسماء وقعدت على وش زينب وخلت زينب تلحس كسها وفاروق شغال بزبه نيك فى كس زينب بعد شويه نام فاروق على ضهرة وراحت اسماء خدت حنان وقعدوا يمصوا زب فاروق واسماء تقولها مصر يا زوزو مصى الزب الحقيقى احلى من الخيار مش كنتى بتقولى يابختك بفاروق اهو فاروق بينيكك فضلت زينب تمص لفاروق واسماء بتحرك راس زينب على زبه بعد شويه مسكتها اسماء وخلوها قعدت على وضع الفارسه ووشها ليه وزبه فى كسها وبدأت تتنطت على زبه واسماء بتبوسها وبتقفش فى بزازها وتمص فيهم وبعدين لفت اسماء وقعدت على ركبتها ورا ضهر زينب وبدأت تقفش فى بزاز زينب وفاروق شغال بزبه نيك فى كس زينب بعد شويه داست اسماء على ضهر زينب نيمتها على فاروق وقعد فاروق يبوس فى زينب ويمص شفايفها وهو واسماء يمشوا أيديهم على ضهر زينب ونزلت اسماء تلحس وتبوس طيز زينب وخرم طيزها بعد شويه قومتها وخلتها قعدت على وضع الكلبه وقعد فاروق على ركبته قدامها وقعدت زينب تمصله واسماء بتبعبصها فى كسها بعد شويه راح فاروق ورا زينب وبدأ ينيكها فى كسها ولفت اسماء ونامت على ضهرها قدام زينب وبدأت زينب تلحس كس اسماء فى الوقت اللى فاروق شغال نيك فى زينب وتقفيش فى بزازها وبيبوس فى كتفها ورقبتها بعد شويه نيمها على ضهرها وقعد ينيكها واسماء تلعب فى كسها وتبوسها لغاية ما فاروق حس أنه هيجيب لبنه راح طلع زبه وجاب لبنه على بطنها ونام على شمال زينب ونامت اسماء على شمالها وقعدوا الاتنين يمشوا أيديهم على جسمها ويمسحوا اللبن فى جسمها وبزازها

زينب : انتوا ايه اللى عملتوه ده انت ازاى دخلت هنا وانتى ازاى تسمحى لنفسك تعملى كده

اسماء : مالك يا زوزه مش ده اللى كان نفسك فيه زب فاروق

زينب سكتت ومردتش

فاروق : خلاص بقى يا مدام نفسك فيه وخدتيه وعجبك واللى حصل محدش هيعرف عنه حاجه ووقت ما تعوزيه هجيلك

زينب : انت ايه اللى بتقولوا ده انا مش عايزه اشوف وشكم تانى

فاروق : براحتك

وقاموا لبسوا ونزلوا.

عدى اسبوع وزينب حتى مش بتنزل من البيت وقررت اسماء تطلع ترمى البلا خبطت على الباب وفتحت زينب

زينب بلهفه : اسماء

بعدين افتكرت وظبطت لهجتها بعصبيه : عايزه ايه

اسماء بهدوء : طب ادخلى جوة

زينب : انا مش عايزه حاجه

اسماء : عيب خشى ما هو بأن اللى جواكى

بلعت ريقها ودخلت جوه

اسماء: مالك يا زوزو

زينب : مالى يعنى اثق فيكى تعملى كده

اسماء: يعنى متبسطيش

زينب : انبسطت طبعا... ااااا اقصد ايه اللى بتقوليه ده

اسماء: خلاص متحرميش نفسك فى اسرار كتير فى العماره انتى متعرفيهاش وانتى هتبقى سر منهم

زينب : يعنى محدش يعرف

اسماء : فى بييييييير

وعملوا واحد مع بعض وتانى يوم طلع فاروق وعمل واحد معاها واتكررت الزيارات مره اسماء ومره فاروق ومره الاتنين لغايه ما فى يوم بعد ما فاروق خلص مع زينب قالها انا عايز غاده (٢٢ سنه قصيره ١٥٥سم ومليانه شويه ٨٠كجم وبزازها صغيره وطيزها كبيره )

زينب : ايه يا حيوان انت شكلك اتجننت

فاروق: لا متجننتش بس انا قولت واسماء تفهمك بقى

وسابها ونزل

طلعت اسماء

زينب : ايه اللى بيقولوا المجنون فاروق

اسماء: بصى يا زينب اول مره لما فاروق ناكك اول مره طلع صورنا واحنا مع بعض عشان كان حابب يتفرج علينا يعنى بس هو اديله شويه هايج على غاده وبيقولى أنه بيتخيلها فيكى وهو معاكى ولما نزل قالى أنه ممكن يحط على وشى حاجه وينزل الصور وانتى عريانه معايا

زينب : والمطلوب

اسماء : تساعديه ينام مع غادة ومتخافيش هتفضل بنت وزى ما قولتلك العمارة فيها اسرار انتى متعرفيهاش بس هكملك الجمله اسرار انتى متعرفيهاش عشان هما بيسمعوا الكلام سلام

زينب : استنى وايه يضمنلى أنها تفضل بنت وأنه ميفضحنيش

اسماء : كلمته سيف والأسرار بتاعت العمارة ضمانه

زينب : طيب ما انتو بتهددونى

اسماء: اسمعى الكلام محدش هيجى جنبك

زينب : عايزين ايه طيب

اسماء: بسيطه يوم تكونى عارفه ميعاد رجوع غاده هيطلع فاروق ينيكك هتخش هى تشوفك تتعصب وتتنرفز وتظيط وتتخانق وتسبيه هو يتعامل وهيخلى بنتك هى اللى تقولك عايزة فاروق

زينب : خايفه

اسماء : متخافيش متجربه قولتلك العمارة فيها اسرار انتى متعرفيهاش عشان بيسمعوا الكلام

زينب : حاضر

فعلا رتبوا اليوم وطلع فاروق وعمل واحد مع زينب وخلت غاده وشافت امها عريانه مع فاروق عريان وزبه فى كسها انصدمت وسكتت شويه وطلعت راح فاروق قالها البسى حاجه واطلعى شوفى هتعمل ايه قامت لبست عبايه وطلعت لقيت غاده قاعده فى اوضتها بتعيط

زينب : غاده........

غاده : متقلقيش يا ماما مافيش حاجه

زينب : اص.ل

غاده : انا فاهمه كل حاجه يا ماما عارفه أن حادثة بابا وموته فاجاة صعب مش بس الفراق لكن احتياجات كتيره للست بس مع البواب

زينب : صدقيني غصب عنى

غاده : فاهمه يا ماما متقلقيش وانتى براحتك مع اللى ترتاحى معاه

زينب : اسفه حبيبتي

غاده : اسفه ليه يا ماما انتى حد كبير وعاقل وعارفه بتعملى ايه

زينب : ماشى

وطلعت زينب وكان فاروق بيسمع الحديث ونزل واستمرت زيارات فاروق لزينب فى أوقات وجود غاده وكان بيقصد يسيب الباب مفتوح أو مترجع عشان غادة تسمع وتشوف اللى بيحصل وفى أقل من أسبوع كانت غاده بتقف على الباب تتفرج وتلعب فى نفسها لغاية ما فى يوم مقدرتش ودخلت على امها وهى بتتناك من فاروق وقلعت هدومها انصدمت زينب من منظر بنتها وهى عريانه وعمل فاروق واحد مع غادة وزينب كان بيفرش لغادة وينيك زينب وبعد ما خلص باس فاروق غاده فى رأسها ومشى .

استمرت زيارات فاروق لزينب وغاده اوقات مع غادة لوحدها واوقات مع زينب وحدها وأوقات الاتنين مع بعض وكان بيحافظ على غاده حتى وهما فى عز هيجانهم وغاده بتطلب منه يفتحها هو مكنش بيعمل ده وفى يوم بعد النيك مع غاده وزينب قالهم

فاروق: انتو اشرار على فكره

زينب : ليه يعنى

فاروق : عشان بتمتعو نفسكم وحارمين الصغيره الغلبانه

زينب : انسى سمر (سمر ٢٠ سنه قصيره ١٥٥سم و مليانه شويه ٧٥كجم طيزها وبزازها اكبر من سنها عباره عن حتة جيلى ماشيه)

غادة : صح ، حرام علينا يا ماما

زينب: انسى ، انتى عبيطه

غاده : ما هو محافظ عليا

زينب : لا

فاروق: اسيبكم تتشاورو واقبلكم بعد يومين عشان مشغول فى شوية اسرار فى العماره تكونوا قررتوا

عدى يومين وطلع فاروق لقاهم هما التلاته قاعدين جاهزين ومستنيينه

فاروق : افهم من كده أن سمر معانا

زينب : ايوه

غاده: امال جايه تتفرج

فاروق : طيب عايزها واحديها

ودخل عمل الواحد وطلع اقترح عليهم فكره الشغل واغراهم بالفلوس خصوصا بعد موت ابو البنات العمليه ماديا قصرت خصوصاً أنه كان شغال قطاع خاص .

ومن تانى يوم وبدأت اسماء تشغل الزن وعرفتهم أن العماره كلها شغاله معاهم وفى عماره تانى كمان اشتغلت معاهم والفلوس والرعاية الصحية اللى كان بدأ فاروق يهتم بيها وفعلا تحت ضغط التهديد من الفيديو بتاع الام وهى بتتساحق مع اسماء وتحت ضغط الاحتياج المادى وافقوا على الشغل .

وبعد الموافقة بيومين كانت غاده معاها واحد بيفتحها ب ١٠٠٠ جنيه وسمر معاها واحد بيفتحها ب ١٠٠٠ جنيه وزينب واحد بيفتح طيزها ب ١٠٠٠ جنيه وتانى يوم انفتحت طيز البنات

بعد ما فاروق ضم زينب وبناتها الجزء القادم تعالوا نشوف مواقف من شغلهم

الجزء العاشر

الشقه دى مش هنكتب موقف تفتيش لأنهم كانوا ملتزمين بالتعليمات وملتزمين لإشباع رغبات الزبائن وامتاعهم

الموقف الأول

من المواقف اللى قابلت الشقة دى لما اسماء بلغتهم أن زبون النهارده طالب ينيك بنت وامها ولما اتفرج على الصور اختار زينب وغاده جهزوا نفسكوا عشان الزبون وفعلا جهزوا وجه الزبون واستقبلته زينب وغاده اللى باسهم ودخلوا اوضة النوم وقعد الزبون على طرف السرير وخلى زينب تقعد على ركبتها على الأرض وطلع زبه تمصله وغادة وقفت قدامه ترقص وتقلع هدومها حته حته وفعلا بدأت غادة ترقص وتهز جسمها وبدأت قلعت البادى وبعدين البنطلون الكارينا وبعدين البرا و الاندر وفكت ال**** وبعدين راحت قعدت غادة على ركبتها جنبيه بيبوسها ويمص شفايفها ويمص بزازها ويبعبص طيزها وكسها ويضربها على طيزها وبعدين قامت زينب وعملت زى بنتها بنفس ترتيب قلع الهدوم والرقص وبعدين قعدت جنب الزبون من الناحية التانية وبدأت هى وغادة يبوسوا بعض وهو بيمص بزازهم ويقفش فى طيازهم ويبعبصهم ويضربهم على طيازهم بعدين ميلت زينب وبدأت تمص زب الزبون وتلحسه وغادة بتبوس الزبون وببعد شويه نزلت غاده هى تمص زبه وزينب تبوسه بعد شويه وقف الزبون على الأرض ونزلت غاده وزينب على ركبهم وقعدوا يمصوا زبه ويبدلوا كل شويه واحد تمصله وقعدوا يمصوا زبه وبيضانه شويه وبعدين قعدت غادة على طرف السرير على وضع الكلبه ووقف وراها وحط زبه فى كسها وبدأ ينيكها ويبدل بين كسها وطيزها ويضربها على طيزها وزينب واقفه جنبيه بيبوسها ويمص فى بزازها ويبعبص ويضرب ويقفش فى طيزها وزينب كل ما يبدل زبه فى كس أو طيز بنتها تمصله زبه وبعدين تحط زبه فى طيز بنتها وهو يقولها احلى ام فى الدنيا وهى بتساعد الرجاله ينيكوا بنتها ويضرب غاده على طيزها ويقولها امك احلى ام فالدنيا هى اللى بتحطلك زبى فى كسك وطيزك وغاده ترد وتقولها شكرا يا احلى ام فالدنيا انك بتساعدينى اتناك وقعد ينيكها شويه وبعدين نام على ضهره على طرف السرير ورجليه على الأرض وقعدت زينب وغاده يمصوا زبه وبيضانه شويه وبعدين قعدت غاده على وضع الفارسه وزينب مسكت زبه وحطته فى كس بنتها وبدأت غادة تتنطت على زبه وزينب قاعدة على الأرض تحت رجليه بتلحس بيضانه وطيز بنتها وكل ما يبدل بين طيز وكس غادة تقعد زينب تمص زبه وتلحس كس وطيز غادة بنتها وبعدين تحط زبه فى بنتها وقعد ينيك غاده على الوضع ده شويه وبعدين قال كفايه بقى انتى هانى مام.ا تتناك شويه طلعت زينب وقعدت على حجرة وضهرها ليه وراحت غادة مسكت زبه وحطته فى كس ام.ها وقعد ينيك فى زينب ويبدل بين كسها وطيزها وغادة قاعدة تحت رجليه بتلحس بيضانه وكس ام.ها وكل ما يعوز يبدل تمصله زبه وتلحس كس وطيز ام.ها وبعدين تدخله زبه فى ام.ها بعد شويه راح نيم زينب على جنبها ونام وراها ورفع رجليها وحط زبه فى كسها وقعد ينيكها فى كسها وطيزها ويبدل بينهم ويقفش فى بزازها وغادة بتمص فى بزاز ام.ها شويه وتلحس كس ام.ها شويه وتمص زبه شويه وقعد ينيك فى زينب على الوضع ده وزينب شغاله اهاااااات واح امممم اااه اممممم اوووووف اه ااااه احححححح اههههه اه اه اح ااااه احححححح افففف اه اه اه اى اى اوووو اااه اممممم اوووووف نيكنى قدام بنتى وعلمها النيك وبعدين طلع زبه وجاب غادة نيمها على ضهرها وخلى زينب قعدت وسندت غادة رأسها على حجرها ورفع رجلين غادة وبدأ ينيكها فى كسها وطيزها ويبدل بينهم ويقفش فى بزازها وغادة شغاله اهاااااات ووحوحة اااه اااه اممممم اوووووف اه ااااه احححححح اههههه اه اه اح ااااه احححححح افففف اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح امممم اه اه اح ااااه احححححح اههههه اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح امممم اااه اووو اممم اه اه اه اح ااااه امممممم نيكنى قدام امى عرفها شطارتى فى النيك وقعد ينيك غاده لغاية ما حس أنه هيجيب لبنه راح طلع زبه ونزلهم على ركبتهم على الأرض ووقف قدامهم وقعدوا يمصوا زبه لغاية ما جاب لبنه على وش زينب وخلى غادة تلحس لبنه من على وش بنتها وبعدين نام على ضهره وهو عريان ملط ونامت واحده على شماله وواحده على لمينه عريانين ملط وهو يبوس شويه ويقفش شويه لغاية ما فاروق اتصل قال انتهى الوقت .

الموقف التانى

من ضم الشغل اللى كان موجود كتير أن رجاله كبيره سنهم فوق ال ٦٠ وال ٧٠ سنه يطلبوا ياجروا بنات صغيره زى غاده وسمر أو حتى اى بنت من البنات الصغيرين اللى فالعماره وكانوا دا شئ ملحوظ جدا أن الرجاله فى السن دة يطلبوا بنات فى السن الصغير ده ودلوقتي هنحكى عن زبون من الزبائن دى واللى كان مأجر سمر كان راجل كبير سنه مهند ال٧٠ سنه وشكله بيقول انها شغلانه سهله وهتعدى على سمر كأنها فترة راحه دخل الراجل وبدأ يبوس فى سمر ويقفش فى طيزها وبزازها ويحسس على ضهرها وطيزها وفخادها وقلعته القميص والبنطلون ونزلت على ركبتها وبدأت تمص زبه اللى بدأ يكبر وينتصب فى بقها وهى بتمص لدرجه انها بدأت تشنق وهى بتحاول تدخله فى بقها وبعدين طلعت زبه من بقها وبصت عليها زبه كبييييير طويل وتخين وكأنه شاب فى التلاتينات بدأت سمر ترجع وتكمل مص ولحس فى زبه وبعدين نزل الزبون على ركبته وبدأ يبوسها وقلعها البيبى دول وبدأ يمصلها فى بزازها ويعصر فيهم ويقرص حلماتها ويشدها منهم ويضربها على بزازها ويمص ويبدل بين بزازها وهو بيمص وبعدين قلعها الاندر ونام على ضهره وقعدت سمر على وضع ال 69 وبدأت تمص زبه وهو يلحس ويبوس ويبعبص كسها وطيزها ويضربها على طيزها وبعض شفرات كسها بعد شويه مسكها وخلاها قعدت على وضع الكلبه ووقف وراها وناكها فى كسها وطيزها ويبدل بينهم ويقفش فى بزازها ويشدها من شعرها ويضربها على طيزها وكان زبه زبه تخين وطويل وناشف فى كسها وطيزها وبدأت سمر تستمتع اكتر ما بتتناك من الشباب أو الرجاله اللى فى سن التلاتينات والاريعينات كان راجل خبره وعرف يهيجها وقعد ينيكها فى كسها وطيزها بالراحة الاول وبعدين بدأ يسرع حركتها جواها واحده واحده وبدأت سمر تطلع اهااات المحن بجد مش تمثيل ولا لزوم الشغل واهااتها كانت بتهيج الزبون وتخليه ينيكها اقوى واجمد وحركة أيده عليها اجمل وأمتع وهى اهاتها زادت اه اه اه اح ااااه احححححح اههههه اه اه اح ااااه امممممم نيكنى يا جدو نيكنى وافشخنى اهههه اه اه اح ااااه ريحنى اااااح امممم اااه اووو اممم اه اه اح ااااه انا مافيش حد ناكنى زيك اااااااح اااااااوه ااااااه انت جايب القوة دى منين يا جدو ااااااه ااه اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح امممم اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح وهو يسمع الكلام وينيك اقوى واسرع ويبدل بين كسها وطيزها ويضربها على طيزها ويشدها من شعرها ويقفش فى بزازها بعد شويه طلعها على السرير وخلاها تنام على ضهرها وقعد على وشها وخلاها تمص زبه وتلحس وتبوس بيضانه بعد شويه قعد على بطنها وحط زبه بين بزازها وقعد ينيكها فى بزازها ونزل بزبه على بطنها لغاية ما وصل لكسها ورفع رجليها وفتحها أوسع حاجه وبدأ ينيك كسها وطيزها ويبدل بينهم ويقفش فى بزازها وشغال زي الطور الهايج وهو بينيك فيها وبزازها بتترج قدامه وهو كل شويه يفتح رجليها عشان يسهل دخول وخروج زبه فى كسها وطيزها أو يقفل رجليها عشان يحشر زبه جواها قعد ينيكها على الوضع ده ويقفش فى بزازها ويبعبص بقها ويضربها على وشها وبزازها بالاقلام ويفتح ويقفل رجليها وهى شغاله اهاااااات واح امممم اااه اممممم اوووووف اه ااااه احححححح اههههه اه اه اح ااااه احححححح افففف اه اه اى اى اوووو اااه اممممم اوووووف نيكنى يا جدو اه اه اه اح ااااه ريحنى يا احلى جدو اه اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح زبك كبير يا جدو وفاشخ كسى وطيزى اااه اممممم اوووووف اه ااااه احححححح افففف اه اه اح ااااه احححححح افففف اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح بعد كده قعد على ركبته ونامت سمر على بطنها وقعدت تمص وتلحس وتبوس زبه وبضانه وهو بيقفش فى طيزها وبيضربها على طيزها بعدين نام على ضهره وقعدت سمر على وضع الفارسه وشها ليه وبدأت تتنطت على زبه وتبدل كل شويه زبه فى كسها وطيزها وهو بيقفش فى بزازها ويعصر فيهم ويقرص حلماتها ويقفش فى طيزها ويضربها عليهم وهى شغاله اهاااااات واح امممم اه اه اح ااااه احححححح افففف اه يا جدو يا جامد اوي اوي اه اه اه اح ااااه احححححح افففف اه يا جدو نيك قوى اه نيكنى يا جدو ااااااااه اااااااح اااااااوه ااااااه ااه اه اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااااه احححححح افففف اه اه اى اه اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااااه احححححح اههههه اه اه اح ااااه امممممم اففففف ايه ده مكنتش فاكره الشغل أنه هتبقى حلوه اوي كده وتميل عليه تبوسه وتخليه يمص ويرضع من بزازها وهو ينيكها فى كسها وطيزها ويضربها على طيزها بعد كده نزلت سمر وقعدت تمص وتلحس وتبوس فى بيضانه وزبه وبعدين نامت على جنبها ونام وراها ورفع رجليها وقعد ينيكها فى كسها وطيزها ويبدل بينهم وشويه يرفع رجليها عشان يفتح المجال ويوسع لزبه وهو بينيكها فى كسها وطيزها وشويه يقفل رجليها عشان يحشر زبه فى كسها وطيزها وهو شغال بوس فى رقبتها وخدودها وكتفها وتقفيش فى بزازها وهى شغاله اهاااااات ووحوحة اااه اووو اممم اه اه اح ااااه احححححح افففف اه اه اح ااااه امممممم افشخنى يا جدى افشخ طيزى وكسى اه اه اه اح ااااه امممممم زبك حلو اوي اوي جوه اه اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااااه احححححح افففف اه اممم اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح اى اى اوووو اااه اووو طيزى ااااح اححح اخ اه اح ااااه امممممم كسى اااااه اه يا جدو اه اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح بعد شويه نيمها على بطنها ونام فوقها وبدأ ينيكها فى طيزها لغاية ما جاب لبنها فى طيزها وفضل زبه واقف جزاها

سمر : ايه ده يا جدو انت جامد جدا

الزبون : الدهن فى العتاقى يا شرموطه

سمر : هو زبك هينيك تانى ولا ايه

الزبون : هتستحملى يا لبوه نيكه تانى

سمر : طب هو فى وقت

الزبون : ما عشان مافيش وقت جبت لبنى لو فى وقت كان زمانى لسه بنيكك

سمر : يال_لهوى يعنى لولا الوقت لولا رحمتنى من زبك

الزبون : طبعا

وهنا رن التليفون وكان فاروق بيقول الوقت انتهى ضربها الزبون على طيزها وباس كتفها ولبس ونزل .

الموقف التالت

كمان من ضم الشغل إن كان فى شباب فى أوائل العشرينات ومراهقين تلاقيهم بيطلبوا ينيكوا ستات كبار وأمهات زى زينب أو اى ام من الموجودين في العماره ودى كانت حاجه كمان غريبه الكبار عايزين صغيرين والصغيرين عايزين كبار ودلوقتي هنحكى عن زبون من دول عيل صغير يمكن ثانوى طلب ينيك زينب دخل الواد وشافته زينب وقعدت تضحك

زينب : ايه ده يا ابنى انت اللى هتنيكنى

الواد : ايه يا شرموطه مش مالى عينك

زينب : لا يا سيد الرجاله بس انت صغير عليا روح شوف بنت من الصغيرين فى منهم كتير

الواد : طب مش هنيك غيرك انتى وهخليكى تحلفى بيا يا متناكه

زينب : براحتك ورينى

بدأ الواد يبوس زينب ويحسس على جسمها ويقفش فى بزازها ويحسس بايده على قخادها وطيازها وبعد شويه وقف وقالها يالا يا شرموطه طلعى زبى ومصيه قبل ما ينيكك وفعلا نزلت زينب علي ركبتها وفكتله حزام البنطلون والزرا ونزلت البنطلون والبوكسر عشان يتحرر المارد من حبسته وهنا اتخضت زينب زبه كبير طويل وعريض ولا كانه زب راجل كبير مش عيل لسه في ثانوية وفاقت على قلم على وشها من الواد بيقولها

الواد: ايه يا متناكه متنحه ليه عمرك ما شوفتى زب امال لو مش شغلانتك تتناكى من ازبار هتعملى ايه

زينب : لا شغلانتى بس اول مره فى شغلانتى اشوف عيل زبه كبير كده

الواد : بس متقوليش عيل بكس.مك انا هوريكى العيل ده هيعمل ايه

زينب : هنشوف

الواد : طب مصى يا لبوه ومتضيعيش وقت

وفعلا بدأت زينب تمص زبه وتلحسه وتبوسه وتلعب فى بيضانه وراح الواد فكلها الطرحه وقالها مالهاش لازمه وهى شغاله مص ولحس فى زبه وبيضانه وبعدين قلعته البنطلون والبوكسر وقامت قلعته التيشيرت وقعدوا يبوسوا بعض شويه وهو أيده بتحسس على كل شبر فى جسمها وهى ايديها شغاله لعب فى زبه وبيضانه بعد شويه خلاها تلف وتميل وتسند بايدها على طرف السرير ورفع العبايه اللى مكنش تحتها حاجه غير كلوت فتله وقعد يضربها على طيزها ويبوس ويبعبص طيزها ويقولها يخرب بيت طيزك فشيخه ايه جمال الطيز ونضافتها دى يالبوه وقلعها الكلوت وقعد يبوس ويلحس فى طيزها وكسها ويضربها على طيزها وهى بدأت تهيج وتطلع اهاااتها وتقوله

زينب : يخرب بيتك انت ازاى بتعرف تعمل كده وانت صغير كده اه اه انت هيجتنى قوى بجد اح ااااه احححححح اههههه

الواد : انتى لسه شوفتى حاجه

وكمل لحس وبوس وبعابيص فى كسها وطيزها وبعدين وقف وراها وبدأ ينيكها فى كسها وطيزها ويبدل بينهم وهى شغاله اهاااااات واح امممم اااه اممممم اوووووف نيكنى يا واد يا صغير (كانت عارفه أن الكلمه دى بتعصبه) نيك واحد قد امك وافشخها

الواد : متجبيش سيرة امى على لسانك الوسخ ده يا شرموطه

وضربها على طيزها ضربتين ولا كأنه مخبر بيضرب حرامى

زينب : حاضر اه اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااااه احححححح اههههه اه يا واد بالراحة عليا انا عندى بنات قدك اه اه اه اح ااااه احححححح افففف اه اه اح ااااه احححححح افففف اه اممم ايه زبك ده جبته منين يا عيل ياللى قد بناتى اه اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح امممم اااه دا رجاله كبار وازبارهم اصغر من زبك

قعد الواد ينيكها ويبدل بين كسها وطيزها ويضربها على طيزها ويشدها من شعرها بعد كده نزلت على ركبتها وقعدت تمصله زبه وتلحس وتبوس وبعدين وقفت وراح فتحلها سوستة العبايه وقلعها وقعد يبوس فى بزازها ويلحس فيها وبعدين قلعها البرا وقعد يرضع من بزازها ويقولها **** على البزاز يا بختك بناتك الشراميط اللى رضعو من بزازك يا حلاوه البزاز وجمالها وبعدين نام على ضهره على السرير ونامت زينب جنبيه وقعدوا يبوسوا بعض وهى بتلعب فى زبه وهو بيبعبص فى طيزها ويقفش فى بزازها ويمص فيهم بعدين طلعت زينب وقعدت على وضع الفارسه وحطت زبه فى كسها وبدأت تتنطت على زبه وهو بيقفش فى بزازها وبيضربها على طيزها بعدين ميلت وبدأ يمص ويرضع من بزازها وهى طلعت زبه من كسها حطته فى طيزها وبدأ الواد ينيكها فى طيزها ويرضع من بزازها ويضربها على طيزها وقعد ينكها ويبدل بين كسها وطيزها وبعدين قومها وقعدت تمصله فى زبه وبعد نامت على جنبها ونام وراها ورفع رجليها وحط زبه فى طيزها وقعد ينيكها فى طيزها ويقفش فى بزازها ويعصر فيهم ويقرص حلماتها ويبوس كتفها ورقبتها وشويه ودخل زبه فى كسها وقعد ينيكها ويبدل بين كسها وطيزها ويقفش فى بزازها وهى شغاله اهاااااات واح امممم اه اه اح ااااه احححححح افففف اه اه اه اح اح امممم اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح بعد شويه نيمها على بطنها وقعد يبوسها فى رقبتها وكتفها ويلحس فى ضهرها ويبوس ضهرها وطيزها وفخادها وكسها وبعدين نام عليها وحط زبه فى طيزها وقعد ينيكها فى طيزها وهى شغاله اهاااااات واح امممم اااه اممممم اوووووف بالراحة على طيزى ااااح اححح اخ اه اه اه اى اى اوووو اااه اممممم طيزى بتتقطع اه اه اه اى اى اوووو بعد شويه نيمها على ضهرها ونام عليها وقعدوا يبوسوا بعض ويمص شفايفها ونزل يبوس رقبتها ويمص بزازها ونزل على بطنها يلحس ويبوس بطنها وسرتها وكسها وبعدين رفع رجليها وحط زبه فى كسها وقعد ينيكهم فى كسها ويقفش فى بزازها اللى كانت بتترج قدامه زى الجيلى وقعد يضربها على بزازها وينيكها فى كسها لغايه ما حس أنه هيجيب لبنه راح طلع زبه وجاب لبنه على بطنها وبزازها وكان تليفون فاروق بيرن عشان يقول الوقت انتهى

زينب : يخرب بيتك انت ايه ياواد انت زبك كبير وتخين ولبنك غزير وكتير وساعه بتنيك فيا

الواد : ولو كان فى وقت كان زمانى لسه بنيكك ومجبتش وبعد ما تجيب كنت نيكتك واحد تانى

زينب : يالهوى انت يا واد

الواد : واد بردو يا لبوه

زينب : لا سيد الرجاله

راح باسها وخد لبسه ولبس ومشى

بعد ما شوفنا مواقف شغل لكل اللى فى العماره تعالوا بقى نشوف شغل بطلة قصتنا انتظرونا الجزء القادم

الجزء الحادي عشر

بعد ما حكينا كل الشقق ومواقف حصلت معاهم دلوقت جه الدور على بطلة قصتنا ومواقفها فى الشغل

موقف تفتيش

فى يوم وكالعادة طلعت اسماء ونادمت تفتيييييش راحت روبى عريانه ملط ووقفت الوقفه المعتادة واتعمل التفتيش المعتاد وبعدين بدأت تتكلم

اسماء : ماله الزبون بتاع امبارح نزل من عندكم زعلان

روبى : زعلان ليه

اسماء : بيقول أن مارك ماسعدوش

مارك : يا سلام وهو كان عايزانى اعمله ايه بغتحله كسها وطيزها وهو بينيك وأوقات بمسك زبه أدخله بايدى فيها

اسماء : هو كان عايز ترفعلها رجليها وتمسكها كان عايزك تسندها وهى بتميل وهو وراها بينيكها

مارك : هو مطلبش ده

اسماء : مش لازم يطلب احنا ناس محترفين نعمل احنا ده من غير طلب عشان حتى لو مش فى دماغه يتبسط بيك

مارك : تمام

اسماء : تمام بس هتتعاقب والعقاب انك هتساعدنى وانا بضرب مراتك فى نفس الأوضاع اللى هتساعد فيها الزبائن وهى بتتناك

روبى : حاضر يا مدام

وراحت خلت مارك قعد على الأرض ونامت روبى على ضهرها وحطت راسها على حجره وراحت اسماء رفعت رجل روبى وخلت مارك مسك رجليها وفتحها وجابت اسماء حزام جلد وبدأت تضربها على كسها وروبى تصرخ واسماء تقول مش بدل ما انت ماسكها وهى بتضرب كنت تمسكها وهى بتتناك وترجع تضرب تانى وقعدت تضربها على كسها بالحزام على الوضع ده اكتر من عشرين ضربه بعد كده خلت روبى عملت وضع الكلبه ومارك نام تحتيها وضع 69 وروبى بدأت تمص زبه وهو بيلحس كسها وبيبعبصه واسماء شغاله ضرب بالحزام على طيزها وضهرها اكتر من عشرين ضربه بعد كده نام مارك على ضهره ونامت روبى بضهرها عليه ورفعت رجليها وبدأت اسماء تعبطها على بطن رجليها عشر ضربات

اسماء : كفايه كده بس متتكررش

روبى ومارك : حاضر يا مدام

الموقف الأول

الموقف ده لانه اول مره بعد عقاب اسماء لروبى ومارك بسبب أنه الزبون محسش أن مارك بيساعده وهو مستمتع بالدياثه على روبى ولكن بيعمل كده قضيان مصلحه فكانوا واخدين بالهم كويس من كل تفصيله خصوصاً أن اسماء وقت التفتيش لما قالت لهم على الشغل الجديد نبهت عليهم .

وصل الزبون وكانت روبى فى استقباله ودخلت عرفته على جوزها وسلموا على بعض وقعدوا على كنبه وبدأت روبى تبوس الزبون وتمشى ايديها على صدره وهو بيمشى أيده على رجليها ويحسس عليها ويبعبص كسها ويقفش فى بزازها ويعصر فيهم ويبوس روبى فى بقها وكتفها ورقبتها وبعدين نزلت روبى على ركبتها بين رجلين الزبون وراح مارك قلعه البنطلون والجزمه والبوكسر ومسك زب الزبون وبدأت روبى تمص زب الزبون وتلحسه وتبوسه وتلعب بايدها فى بضانه وهى بتمص بدأ مارك يقلع الزبون القميص وبعدين بدأ يمشى أيده على ضهر وطيز روبى وقلعها البيبى دول اللى كانت لابساه وقعد يمسكها مارك من شعرها ويزوقها على زب الزبون عشان تدخل زبه اكتر جوه بقها بعد شويه راح الزبون قال لمارك قلعها الكلوت راح مارك نفذ الطلب وبعدين راح خلى روبى عملت وضع الكلبه وقعد يضربها على طيزها ويقوله طيز مراتك حلوه ومغريه فى الضرب بيضه وطريه وناعمه يابن المحظوظه معاك مكنه وخلى مارك قلعها الشراب الشبكه اللى كانت لابساه بحملات الشرابات وخلى مارك يفتحلها طيزها بايده الاتنين عشان يقدر الزبون ينيكها فى طيزها وبعدين قاله تف على زبى عشان تبله ودخل الزبون راس زبه فى طيزها وبدأ يدخل زبه لغاية ما دخل كله وبدأ ينيكها فى طيزها ومارك فاتحلها طيزها وهو شغال نيك ويقولوا احلى جوز ديوث فى الدنيا افتح طيز مراتك اكتر عشان ادخل زبى اكتر فى طيز مراتك الشرموطه يا ديوث وهى شغاله اهاااااات واح امممم اااه اممممم اوووووف نيكنى فى طيزى افتحله طيزى اكتر يا مارك يا جوزى يا حبيبي وخليه يدخل زبه كله في طيزى اه اه اح ااااه احححححح افففف اه اممم اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح امممم اااه اووو اممم اه اه اح ااااه احححححح اههههه وقعد ينيكها شويه وبعدين نيمها على ضهرها على الكنبه وقعد مارك على الأرض وراح الزبون خلى مارك يمسك زب الزبون ويدخله فى كس روبى وبعد ما دخل راح خلاه يمسك رجليها ويفتحها ويرفعها لفوق عشان يعرف ينيك كسها كويس وقعد الزبون ينيكها فى كسها شويه وبعدين قعد على الكنبه وقعدت روبى على حجره ووشها ليه وراح مارك مسك زبه وتف عليه وحطهولوا فى طيز روبى وقعد الزبون ينيك روبى فى طيزها شويه وبعدين طلعه من طيزها وراح مارك دخله فى كسها وقعد الزبون ينيكها فى كسها وكل شويه يطلعه من حته ومارك يدخله تانى ويبدل بين كسها وطيزها بعد شويه لفت روبى وخلت ضهرها الزبون واتكرر نفس الكلام بالوضع التانى وقعد ينيكها فى كسها وطيزها ويبدل بينهم ومارك هو المسوؤل أنه يدخل زبه الزبون فى مراته بعد شويه راحت روبى قالتله تحب تنيك طيزى وانا فوق جوزى قالها يالا طلعت روبى وعملت وضع الكلبه وجوزها نايم على ضهره تحتيها ووشها ليه وبدأ الزبون ينيك طيز روبى ويقول اه ع المتعه وانا بنيك شرموطه وجوزها نايم تحتيها يا على الاغراء والاثاره وقعد ينيكها فى طيزها وكسها ويضربها على طيزها ويشدها من شعرها ويخليها تبوس جوزها وهو بينيكها وبعدين داس على ضهرها خلاها عملت وضع السجود وقالها نامى يا شرموطه يامتناكه برأسك على صدر جوزك الديوث العرص وكما نيك فى طيزها وكسها ويضربها على طيزها بعد شويه خلاها تلف وتنام على ضهرها على صدر جوزها وقاله قالعها حمالة الصدر وفعلا قلعها البرا وقعد الزبون يقفش فى بزازها ويقولوا يخرب بيت البزاز انت معاك شرموطه متكامله ورفع لروبى رجليها لفوق وخلى مارك مسك رجليها عشان تبقى مفتوحه ومرفوعه لفوق وبدأ ينيكها فى كسها وطيزها ويقفش فى بزازها ويعصر فيهم وينزل يبوسهم ويمص حلماتها وهو شغال نيك ويقول لمارك انت احلى من اى مرتبه وقعد ينيك روبى وهى شغال اهااااات اه اه اه اح ااااه احححححح افففف اه اه اه اح ااااه امممممم اى اااه اووو اممم اه اه اى اى اوووو اااه اممممم اوووووف اه ااااه احححححح افففف اه اممم اه اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح امممم اه نيكنى وانا نايمه على جوزى حبيبى اللى مش حارمنى من حاجه اه اه اح ااااه احححححح افففف اه اممم اه يا حبيبي مبسوطه وانت بتساعد. راجل غريب ينيكنى ويتمتع بجسمى واتمتع بزبه اه اه اح ااااه احححححح افففف اه اممم اه اه اه اه اى اى اوووو اااه اممممم اوووووف اه ااااه احححححح اههههه لغاية ما حس أنه هيجيب لبنه راح طلع زبه وخلى روبى قعدت على ركبتها على الأرض ومارك مسكها من شعرها ورفعت راسها لفوق وجاب الزبون لبنه فى بقها وبلعته كله وليس ونزل .

الموقف التانى

اول موقف ومكنش غريب على روبى اى نوع من أنواع الشغل لكن الغريب أن المره دى كان مجموعه اللى مأجرينها وعايزين روبى تربط جوزها قدامهم وفعلا جهزت روبى وكانت اسماء جهزتلها الحبال جم الخمس رجاله اللى ماجرينها وواضح أنهم شله أصحاب فى سن العشرينات دخلوا باسوها وقعدوا فى الركنه وكانت روبى وجوزها فى انتظارهم سلموا على مارك وكانوا بيبوسوا روبى ويبعبصوها قدامه المهم بعد ما قعدوا وقدمت لهم روبى بيره بدأت تعمل العرض بتاعها وترقص استريبس وتقلع مارك لغاية ما بقى بالبوكسر وبدأت تربطه فى الكرسى اللى قاعد عليه وربطت أيده بكلبشات ورا ضهره وربطه كمامه حوالين بقه ووقفت فى وسط الصاله بالاندر والبرا واتلموا حواليها الرجاله وبدأوا يبوسوا ويبعبصوا فيها وبعدين نزلت قعدت مقرفصه وبدأت تطلع ازبارهم وبتبوس وتلحس وتمص فيهم وتمسك بايديها ازبارهم وتبدل بينهم ببقها وايدايها كل شويه تمص وتلحس وتبوس زب واحد فيهم وتمسك بكل ايد زب واحد فيهم واتلموا حواليها دايره وقلعوها الاندر والبرا وقعدوا يقفشوا فى بزازها ويخبطوا بازبارهم على وشها ورأسها وبزازها وهى بتمص ازبارهم بعد كده واحد منهم قال لجوزها نستاذنك بقى هنيكها وضحكوا ونيموها على ضهرها على الكنبه وبدأوا ينيكوها ويفشخوا فى كسها وطيزها ويبدلوا عليها وينيكوها ويقفشوا فى بزازها ووقفوا جنبها ويخلوها تمصلهم ازبارهم وتبدل بينهم وهى بتتناك منهم واهاتها تطلع مع شرمطه وتقول لجوزها الرجاله بتنيكنى يا حبيبي وانت متكتف اه معلش مش هقدر تفكك غير لما يخلصوا نيك فيا اه اتفرج يا حبيبي واستمتع بمراتك وهى بتتناك من خمس رجاله وانت مربوط اه عارف يا حبيبي انا مبسوطه قوى بانى اتناك قدامك وانت مربوط كده اه نيكونى جامد اهة اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح امممم اااه اااه اممممم اوووووف اه ااااه احححححح الرجاله مش راحمينى يا حبيبي وازبارهم كبيره بتفشخ كسى وطيزى اااه اووو اممم اه اه اه اح ااااه احححححح افففف اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح بعد شويه قعدوها على ركبتها على الأرض وميلت بصدرها على مقعد الكنبه وبدأوا ينيكوها فى كسها وطيزها ويبدلوا عليها وينيكوها ويضربوها على طيزها ويشدها من شعرها واللى مش بينيكوا أما واقفين مستنيين دورهم فالنيك أو قاعدين على ضهر الكنبه وروبى بتمصلهم ازبارهم قعدوا ينيكوا فيها ويبدلوا عليها شويه لغاية ما كلهم ناكوها فى الوضع ده وبعدين قعد واحد على الكنبه وقعدت روبى على حجره ووشها ليه وزبه فى كسها وبدأت تتنطت على زبه وقعدوا اتنين واحد على شمالها وواحد على لمينها وماسكه ازبارهم بايديها وواحد قعد على ضهر الكنبه وبدأت تمصله وقعدوا يضربوها على طيزها واللى بتمصله بيشدها من شعرها وينيكها فى بقها ويضربها على وشها بالاقلام ويقولوا لجوزها فك نفسك والحق مراتك من وسطنا ولا انت مبسوط أن خمس ازبار بيفشخوا مراتك وقعدوا ينيكوها ويبدلوا عليها وينيكوا كسها وبقها بنفس الوضع بعد كده خلوها قعدت على حجر واحد منهم وضهرها ليه وحطت زبه فى طيزها وبدأت تتنطت على زبه والباقين واقفين حواليها وهى بتمصلهم ازبارهم وماسكه ازبارهم بايديها وكل شويه يبدلوا عليها وينيكوا بقها ويحشروا ازبارهم فى بقها ويضربها على وشها وبزازها ويبدلوا اللى قاعد بينيك طيزها وقعدوا ينيكوها على الوضع ده شويه لغاية ما كلهم ناكوها فى طيزها وبعدين قعدوها على وضع الكلبه ووشها ناحية جوزها وقعدوا ينيكوها فى كسها وطيزها ويضربها على طيزها ويشدها من شعرها وواقفين حواليها وهى بتمصلهم ازبارهم وتبدل بينهم وكل شويه تمص وتلحس وتبوس زب واحد فيهم وهما كل شويه يبدلوا عليها وينيكوها فى طيزها وكسها ويقولوا لجوزها ايه رايك شايف ملامح وشها وهى شرموطه بتتناك فى كل خرم فى جسمها قدامك وقعدوا ينيكوها فى الوضع ده شويه لغاية ما كلهم ناكوها وبعدين قام واخد قعد على الكنبه وقعدوا روبى على حجره ووشها ليه وزبه فى كسها وجه واحد من وراها وناكها فى طيزها والباقيين واقفين حواليها على الكنبه عشان تمصلهم وراح واحد قاله كتر خيرك ما لازم تبقى ساكت وسايبها تتناك دى شرموطه ولبوه واخده زبين فى كسها وطيزها وعادى كان مافيش حاجه حصلت وقعدوا ينيكوها فى الوضع ده ويبدلوا عليها لغاية ما كلهم ناكوها فى الوضع في كسها وطيزها وبعدين قعدوها على حجر واحد منهم وضهرها ليه وحطت زبه فى طيزها ونامت بضهرها عليه وجه واحد تانى وحط زبه فى كسها وواحد تاني بعد على بطنها وحط زبه بين بزازها وواحده على شمالها وواحد على لمينها وماسكه ازبارهم بايديها وكل شويه تمص لواحد منهم وتمص للى بينيك بزازها وقعدوا ينيكوها ويبدلوا عليها وينيكوا بقها وكسها وطيزها وبزازها لغاية ما كلهم ناكوها فى الوضع ده فى كسها وطيزها وبقها وبزازها وبعدين نيموها على ضهرها على الأرض ورفعوا رجليها لغاية ما جسمها كله متحمل على رقبتها وكتفها وبدأوا ينيكوها فى كسها وطيزها ويبدلوا عليها لغاية ما كلهم ناكوها فى الوضع ده وبعدين قعدوا على ركبتها وقعدت تمثلهم وراح واحد جاب كوبايه وكل ما واحد يجيب لبنه يجيبه فى الكوبايه لغاية ما كلهم جابوا لبنهم وبعدين خلوها تمص زب جوزها لغاية ما جاب لبنه فى الكبايه وخلوها شربت اللبن كله وبعدين ليسوا ونزلوا وروبى فكت جوزها ولايته ودخلوا ناموا

الموقف التالت

روبى كمان اتعودت على وجود جوزها بيتفرج أو بيساعد يفتح طيزها يفتح كسها يمسك زب الزبون ويدخله فى كسها لكن لاول مره من ساعة ما بدأت شرمطه أن زبون يطلب أن جوزها ينيكها معاه وفعلا استعدوا للشغل ووصل الزبون اللى باس روبى وخد مارك بالحضن كأنه صاحبه وقال يالا مقدمناش وقت يا صديقي عايزين نبسط مراتك الشرموطه وفعلا دخلوا وقال لروبى يالا قلعينى انا وجوزك عشان ننيكك ولا انتى مفكرانى جاى زياره اشرب شاى. وفعلا قلعت هو ومارك وبعدين قالها انزلى على ركبتك ومصى ازبارنا وفعلا بدأت روبى تمص زبر جوزها والزبون وتبدل بينهم كل شويه تمص لواحد والزبون يقول لمارك مراتك جامده قوى فى المص شكلها خبره وشرموطه متمكنه رد مارك وقاله نيكه مش هتنسها مراتى هتنسيك اى شرموطه نكتها قبلها وهتخليك مش طايق اى شرموطه تانى بعدها وقعدت تمصله شويه وبعدين الزبون قال نقلعها عشان ننيكها وفعلا قلعواها الشورت والبادى اللى كانت لابسهم ونام الزبون على ضهره على السرير وراحت روبى قعدت على حجرة وضهرها ليه وراح جوزها مسك زب الزبون ودخله فى كس روبى وقاله نيكها واستمتع بكسها الهايج وقعد الزبون ينيكها فى كسها وهى تتنطت على زبه وتمص زب جوزها وقعد الزبون يقول لمارك مراتك جامده وكسها جامد يا بختك بكس مراتك كس مالوش حل فى النيك وقعد ينيكها شويه وبعدين راح الزبون قال لمارك يا عم نيك مراتك شويه دا حقك بردوا نام مارك على ضهره وقعدت روبى على حجره على وضع الفارسه وحطت زبه فى كسها وبدأت تتنطت على زبه وميلت تمص زب الزبون وقعدوا ينيكوها فى الوضع ده شويه وبعدين قومها الزبون وخلاها وقفت على الأرض وميلت وجوزها نايم على ضهره على السرير وراح الزبون خلاها تمص زب جوزها وهو من وراها وناكها فى كسها وطيزها ويبدل بينهم ويضربها على طيزها ويشدها من شعرها ويدوس على رأسها ويحشر زب جوزها فى بقها ويقفش فى بزازها ويعصر فيهم وهو شغال نيك فى كسها وطيزها بعدين قعدها على وضع الكلبه على طرف السرير ووقف وراها وكمل نيك فى طيزها وكسها ويضربها على طيزها ويشدها من شعرها ويضغط على رأسها ويحشر زب جوزها فى بقها ويقفش فى بزازها ويقولوا دا كس مراتك وطيزها اجمد من بعض انا اسف خدت دورك في النيك بس مش قادر اسيب الطيز والكس ده غير وزبى جواهم رد مارك لا براحتك يا صاحبي كده كده هما معايا طول النهار وقعد الزبون ينيكها شويه فى الوضع ده وبعدين خلاها عملت وضع الفارسه مع جوزها وحطت زب جوزها فى كسها ورجع الزبون وحط زبه فى طيزها وقعد ينيكها هو فى طيزها وجوزها فى كسها ويضربها على طيزها ويشدها من شعرها ويقول مبسوطه يا شرموطه وانتى واخده زب جوزك ووصاحبه فى كسك وطيزك وروبى تقوله مبسوطه وعايزه صاحب جوزى ينيكنى كل يوم وقعد ينيكها شويه وبعدين خلاها تمص زبه وزب جوزها وتلحس فيهم وبعدين لفت ونامت بضهرها على جوزها وحط زبه جوزها فى طيزها وزبه فى كسها وقعد ينيكها ويقفش فى بزازها ويمصهم ويعض فيها ويبوس روبى فى بقها ورقبتها وقعد ينيكها شويه وبعدين قومها وخلاها تنام على جنبها ونام وراها جوزها وقعد ينيكها فى كسها وطيزها والزبون بينيكها فى بقها لغايه ما جوزها جاب لبنه فى كسها وبعدين نامت على جنبها التانى ونام وراها الزبون وقعد ينيكها فى كسها وطيزها ويبدل بينهم ويقفش فى بزازها ويعصر فيهم ويبوس كتفها ورقبتها وهى اها آه اه اه اه اح ااااه احححححح افففف اه اممم اه اه اح ااااه امممممم اففففف ااووووه اااااح امممم نيكنى وريحنى جوزى جاب لبنه وانا لسه مشبعتش نيكنى انت صاحبه اللى. جاى تريحنى اااه اووو اممم اه اه اح ااااه احححححح افففف اه اه اح ااااه امممممم اففففف وقعد ينيكها شويه وبعدين نيمها على ضهرها ورفع رجليها على كتفه وقعد ينيكها لغايه ما جاب لبنه على وشها وبزازها وراح نايم جنبها شويه وراح فاروق رن التليفون وقال الوقت انتهى

انتظروا انضمام أعضاء جديده لشبكة فاروق

اعضاء مفاجااااااااه غير متوقعة

الجزء الثاني عشر

مرت الايام وروبى شغاله مع فاروق وكل يوم تطلع اسماء تعمل التفتيش وتديها حساب اليوم اللى قبله وتبلغها بشغل اليوم وعدت الايام والشغل كل يوم والفلوس بتخلى روبى تجهز نفسها احسن وكمان اهتمام فاروق بيهم من الناحيه الطبيه والمتابعة الطبيه الشهريه فرحانه بيه .

فى الوقت ده كانت روبى على تواصل مستمر مع اخواتها مرمر اللى ممكن تعرف قصتها لو قريت قصة الزوجة الهايجه وشقة العمال السلسلة الرابعه و رينا اللى ممكن تعرف قصتها لو قريت قصة الزوجة الشرموطه والزوج المغفل السلسلة الخامسه وتعرفهم كمان من قصة خدامة أهل جوزى السلسلة السادسه ومن نفس السلسلة هتعرف ابطال الجزء ده واللى كانت مرمر مبسوطه من الذل والاهانه من أهل جوز رينا ورينا على العكس مضايقه ومتكدرة لكن مع فكرة الفلوس اللى بتكسبها روبى والاهتمام بتاع فاروق بدأوا يطلبوا من روبى أنها تخلصهم من اهل جوزها وفعلا راحت روبى كلمت فاروق فى الموضوع ده وقالها افكر .

بعد كام يوم بعد ما اسماء طلعت الزياره اليوميه كانت روبى أن المعلم فاروق وافق يحاول يضم اخواتها وقالت روبى أن مارك هو اللى يكلم أهل جوز رينا بحكم أن هو وجوز رينا أصحاب اصلا .

تانى يوم اتصل مارك جوز روبى ببيشوى جوز رينا

مارك : الو ازيك يا بيشو

بيشوى : مارك ازيك يا سطا عامل ايه

مارك : بخير تمام انت اخبارك ايه والدنيا معاك

بيشوى : اهو كويس وزى الفل ، انت ايه اللى حصل سبت البلد كده فى يوم وليله

مارك : ابدا شويه حوارات كده فى الشغل فنقلت ورجعت بلد روبى

بيشوى : تمام والدنيا كويسه عندك

مارك : احسن كتير ، قولى بقى سمعت من العيال عن أن انت واهلك مشغلين مراتك واختها خدامين عندكم وأنكم بتعملوا حفلات نيك عليهم ومشغلينهم عند اهلك كلهم خدامين وشراميط

بيشوى : مين قالك الكلام ده

مارك : حد صاحبى اخوه من أصحاب اخواتك

بيشوى : ما طلعت شرموطه ودايره على حل شعرها تتناك وتتشرمط وكانت هتفضحنا لولا امى كشفتها فقولنا بدل ما نفضحها نشغلها عندنا خدامه

مارك : طب ومرمر اختها

بيشوى: التانيه بردو شرموطه كانت بتتناك من جيرانها وبتبات عندهم وجوزها مسافر وقال ايه بتحب الذل والإهانة وبتستمتع بيهم ولما عرفت اللى بيحصل من اختها جات عشان تعيش خدامه لينا نعمل فيها كده ، خلى بالك بقى عشان اكيد مراتك زيهم

مارك : هههههه لا صوابع ايدك مش زى بعضيها ، طب بقولك انا مراتى لما عرفت كلمتنى عشان نرجعهم ويا دار ما دخلك شر

بيشوى : الكلام ده بقى مع امى اكلمها وارجعلك

مارك : تمام شوف طلبات امك ايه واحنا تحت امركم

بيشوى : تمام سلام

مارك : سلام

قفلوا المكالمه وبعد يومين اتصل بيشوى بمارك

بيشوى : الو ايوه يا مارك اذيك

مارك : تمام يا معلم انت عامل ايه

بيشوى : تمام ، ماما عايزة تكلمك

مارك : ماشى هات

وفاء : بص يا سيدى بخصوص الكلبتين اللى عندنا مش مشكله خدوهم ميلزموناش بس لازم تتدفع فيهم فديه

مارك : نعم فديه

وفاء : ايوه تعويض عن السنين اللى عاشتها معنا وصرفنا عليها اكل وشرب ولبس ودواء وبدل فضيحه احنا معندناش حاجه تعيبنا انما هما اللى سيرتهم على كل لسان

مارك : اممم طيب كام مثلا

وفاء : ٥٠ الف الواحده

مارك : كااام؟؟؟؟!!!

وفاء : خمسييينْ .. الفْ ... لل.وااااحده

مارك : مش كتير يا طنط

وفاء : هما بالنسبة للكلبتين الشراميط لو هبيعهم فى سوق الجوارى هيبقوا غاليين لكن انا مش ببيعهم هما أن ببيع شرفهم اللى ضيعوه وانا بمسحه وببيع سترهم وبلم فضيحه انا ممكن اعملها وببيع كرامتهم اللى تحت رجلى يعنى ب٥٠ الف هترجع شرفهم وكرمتهم ومش هيتفضحوا

مارك : طيب هرجع للناس هنا واكلمك تانى

وفاء : براحتك يا حبيبي شوف وكلمنى

مارك : ماشى يا طنط سلام

قفل مارك وتانى يوم الصبح كلم فاروق وطلع فاروق واسماء

فاروق : ها بقى قولى اللى حصل

مارك : انا كلمت صاحبى وخلانى كلمت أمه وهما عاوزين ٥٠ الف جنيه على الواحده

فاروق : كام ٥٠ الف

مارك : اه وبتقول اللى صرفناه عليهم واننا بنشترى كرامتهم وشرفهم وسترهم

فاروق : وانا مالى لا فكك يا روبى

روبى : يا معلم فاروق دول بنتين هيبقوا اضافه للمجموعه عندك

فاروق: ليه ادفع ١٠٠ الف جنيه فى شرموطين وانا عندى اكتر٢٠ شرموطه جايين ببلاش

روبى : كلامك صح يا معلم بس خلى بالك زى ما بتستغل صفاء فى ال**** وبتخلى الزبون اللى ينيكها بال**** يدفع اكتر وزى ما بتستغل منار ونهى بسعر أعلى لما زبون ياخدهم مع بعض عشان فكرة التوؤم وزى ما بتستغل أن مارك مش فارق معاه وبتخلى الزباين تنيكنى قدامه وبسعر أعلى عندك البت مرمر بتحب النيك اللى من النوع بتاع التعذيب والضرب ده اللى هو واحد يربط اللى بينيكها أو يضربها أو يتف عليها والنوع ده نادر وهيشتغل معاك ولو وفرت ادوات تعزييب والجراج تحت وضبته هتبقى الاول من نوعك فى الدعارة اللى يعمل كده وممكن ليلتها تبقى ١٠٠٠ وساعتها ب ٢٥٠

اسماء : طيب بص يا معلم احنا ممكن نجيب الشرموطتين دول تمام وتقسط فلوسهم من شغلهم ويبقى جم ببلاش

روبى : فكره حلوة يا مدام نقسطهم

فاروق : ودول يتقسطوا على قد ايه يا اسماء

اسماء : احسبها يا معلم وزى ما يطلعوا انت هترحمهم من العبودية اللى عايشينها

روبى : صح يا معلم زى ما تحسبها واحنا تحت امرك

اسماء : بصى يا روبى

روبى : نعم يا مدام

اسماء : انا هنزل دلوقت انا والمعلم فاروق نشوف ونحسب الحسبه وهطلع بكره التفتيش اقولك المعلم رأيه ايه عشان تلحقى تجهزى نفسك عشان شغل النهارده

روبى : حاضر يا مدام تحت امرك

اسماء : وانت يا مارك حاول تكلم ام صاحبك دى وتنزل منها شويه وبكره تقولى وصلت لايه

مارك : حاضر يا مدام

ونزلوا وكملت روبى شغل واتصل مارك ببيشوى وكلم أمه واللى أصرت على المبلغ ورفضت تنزل حتى جنيه واحد وتانى يوم طلعت اسماء عملت التفتيش على روبى وبعد ما خلصت اسماء قاعده على كرسى وحطت رجل على رجل وروبى واقفه قدامها عريانه

اسماء : بصى بقى يا بت يا روبى

روبى : اتفضلى يا مدام

اسماء : المعلم بيقولك موافق يجيب اخواتك بس هتبقى نسبتهم ٨٠٪ للمعلم و ٢٠٪ الواحده فيهم وبنفس الاسعار واختك اللى بتحب الضرب والتعذيب لو عندها زبون من النوعيه دى ٨٠٠ الليله و ٢٠٠ الساعه عادى كمان هو بيجيب واحده تمسح سلالم العمارتين كل اسبوع هيكونوا هما اللى بيعملوا كده

روبى : والكلام ده على طول يا مدام

اسماء : لا طبعا لغاية ما يتسدد المبلغ

روبى : يعنى تقريبا قد ايه يا مدام

اسماء : يعنى حسبة سنه

روبى : هيشتروا عمرهم بسنه عند حضرتك مافيش مشكله

اسماء : مارك كلمهم امبارح

روبى : ايوه ومرضيتش تنزل حتى جنيه

اسماء : خلاص خليه يكلمهم ويتفق معاه على ميعاد الاستلام بعد عشر ايام هيروح مارك يدفع الفلوس ويستلم اخواتك

روبى : شكرا يا مدام انتى والمعلم كتر خيركم

تانى يوم اتصل مارك ببيشوى واتفق معاه على الميعاد وفعلا بعد العشر ايام راح فاروق خد مارك وال١٠٠ الف وراحوا بالعربيه بتاعت فاروق وسافروا البلد بتاعت أهل رينا ودفعوا الفلوس وركبت رينا ومرمر ورجعوا عند روبى .

رينا كانت مبسوطه أنها خلصت من القرف اللى كانت عايشه فيه لكن مرمر كانت مضايقه بس اللى مصبرها شويه إحساسها بحبة اهانه أنها شغاله شرموطه واللى مشغلها واحد بواب هو بيتحكم فيها وصلوا البيت عند روبى واحضان وبوس اشتياق الاخوات لبعضيهم وارتاحوا من السفر واكلوا وناموا وقعدوا الليل كله فى اوضه مقفوله عليهم عشان اختهم كان عندها شغل وزباين تانى يوم طلعت اسماء عملت التفتيش على روبى وزودت اسماء شويه فى التكبر والتعالى يعنى روبى واقفه عريانه وايديها ورا رأسها وهى قاعده حاطه رجل على رجل فى وش روبى وبتقولها فى زبون اشتكى مش من ايه وزبون عمل ايه وياريت تركزى فى الشغل المره اللى جايه والا انتى عارفه العقاب المرة دى هعديها عشان كنتى فرحانه برجوع اخواتك أنما المره اللى جايه مش تتعدى والشتيمه لروبى فالوقت اللى روبى مش بتقول غير حاضر يا مدام اسفه يا مدام شكرا يا مدام تحت امرك يا مدام مش هتتكرر تانى يا مدام كتر خيرك يا مدام وهى كلها خشوع وبعد ما خلصت التفتيش وقالت الكلمتين قالت اسماء لروبى فهمى اخواتك النظام والدنيا ماشيه ازى وفهميهم اللى هما جايين عليه شغل وفلوس وتفتيش وعقاب وتقييم ونزلت اسماء وطلعت رينا اللى بدأت تتضايق لكن متهون عليها انها مش جاريه هى شرموطه بفلوس نفس الوقت مرمر كانت ابتدت تحس بشويه إهانة أنها تقف زى الأسرى عريانه وبتتشتم وتتهزء من واحده فى الأصل مرات بواب ومضطره أنها تحترمها ومتحرمتش من الضرب والتعذيب فى العقاب ولما بدأت روبى تكلمهم وتعرفهم نظام الشغل وانهم هيبقوا زى الخدامين بيمسحوا سلالم العمارتين وان مرمر هتبقى شغلها شامل التعذيب والضرب من الزباين اللى بتحب النوع ده اتبسطت انها مش هتتحرم من اللى بتحبه .

تانى يوم طلع فاروق واسماء عملوا تفتيش لاول مره على رينا ومرمر وبعدين صوروا رينا الصور اللى هتتسوق بيها وبعدين خدوا مرمر ونزلوا الاستوديو بتاع فاروق بدأوا يصوروها وهى مربطه وهى متكتفه وهى بسلسلة كلاب وهى بتبوس رجل اسماء ورجل فاروق وضربوها بالاحزمه والخرزنات وصوروا جسمها وهو متعلم من كتر الضرب وصوروها ووشها مليان تفافه.

وبعد يومين بدأوا الشغل رسمى وبدأوا يستقبلون الزبائن ويوم الإجازة بتاعتهم بيمسحوا سلالم العمارتين ويقاببلوا الزباين وتانى يوم يتفتش عليهم وياخدوا نسبتهم ال ٢٠٪ .

انتهت قصتنا بس لسه مخلصتش قصص حريم عيلتنا

انتظروا القصه القادمة وشرموطه جديده من شراميط عليتنا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈 و Abbas 123
جميله اوي استمر بس ياريت تخلي مرات البواب ليها دور وتخلي روبي خدامه عندها مثلا وتزلها

جميله اوي استمر بس ياريت تخلي مرات البواب ليها دور وتخلي روبي خدامه عندها مثلا وتزلها
يا سميلى اصبر 🤌
تنيسيييييي ولا تتسرعى

ماشي يا عم المهم متتاخرش علينا والمفروض تنزل كذا جزء علشان التاخير

• عجبني
التفاعلات: fashk
تم أضافة الجزء الثاني

• عجبني
جميله

لمتابعة السلاسل السابقة​

الجزء الأول

مساء الخير يا كل النسوانجيه رجعتلكم تانى بقصه جديده وواحده من القصص التكميلية لقصة حريم عليتنا مع واحده من بطلات قصتنا وبطلة القصه دى هى روبى واللى عايز يعرف من هى روبى انصحه يرجع يقرأ قصه حريم عليتنا عشان يقدر يتابع معانا القصه

بعد ما أنا اتجوزت البنت اللى حبيتها ي وخليتنى ابقى مش قادر أكون على علاقات مع حد غيرها وقطعت كل علاقتى سواء مع شراميط عليتنا أو غيرهم من الشراميط التانيه واللى بدأت كل شرموطه منهم تدور على مصلحة كسها وطيزها مع زوبر تانى أو ازبار تانيه.

ودى قصه لوحده من شراميط حريم عليتنا روبي روبى كان طولها تقريبا 165سم جسمها مليان شويه وطريه حتة جيلى ماشيه على الأرض بزازها كبيرة وبتترج مع كل خطوه طيزها كبيره وبتتراقص بايقاع وهى ماشيه وبيوضه وفخادها مشدودة ومرسومه روبى اتجوزت من مارك فى محافظة غير محافظتنا وكانت أول شرموطه أفقدها قبل ما انا حتى اتجوز اتجوزت وكان سنها تقريباً 21 سنه وسافرت مع جوزها وكانت دائما تتصل بيا .

روبى جوزها كان ضعيف جنسيا ومش مريحها وهى كانت عامله علاقة صداقة قوية مع مها جارتها واللى وصلت صداقتهم أنهم بيحكوا لبعض اللى بيعملوا مع اجوازهم فى النيك ده اللى هيج روبى على اسلام جوز مها واتناكت منه وبعدين وصلها لمرحله أنه بقى بيجبلها رجاله تنيكها وعاشت ايام نيك كتيره جميله ومختلفه واللى عايز يعرف تفاصيل اكتر يرجع يقرأ قصة جيران الهنا

بعد ما عاشت روبى ايام كلها نيك ومتعه كانت روبى أسبوعيا بتتناك من أكبر اتنين مخبرين فى قسم المنطقة بتاعتهم ومن خلال دول عرفوا أن فى اخباريه بوجود بيت الدعاره فى المكان ده ونصحوا روبى وجوزها بالهروب فى اسرع وقت وفعلا فى نفس اليوم كانو اتحركوا وراحوا فندق فى المحافظة عندنا وبدأوا يدوروا على شقه فى المدينة الجديدة تكون بعيده عن الزحمه والدوشه أما الفرش بتاعهم كان فى مخزن وتاجر من اللى بينيكوها (المعلومه دى لغاية الآن محدش يعرفها غيرى هما فهموا الناس أن الحاجة فى شقتهم لغاية ما يلاقوا حاجه ينقلوا فيها)

كان غريب فكرة تاجير شقه فى المدينة الجديدة وخصوصاً أن شقه ابوها بعد ما مات موجوده زى ما هى فى بيت جدي لكن إصرار روبى وجوزها كان غريب اثار الكثير من الأسئلة طيب ليه قاعدين فى فندق ما تقعدوا فى الشقه لغاية ما تلاقوا حاجه ؟؟؟ طب ايه السبب اصلا اللى خلاكوا تسيبوا بيتكم وبلدكم ؟؟؟؟ طب ليه تبعدوا فى المدينه الجديدة ما تشوفوا حاجه هنا ؟؟؟؟ اسئله كتير زى كده رفض قاطع بدون اسباب لأى مقترح ايام وايام وسماسرة بنكلمهم .

بعد وقت من البحث لقيوا شقه فى فيلا هى مش فيلا لكن احنا فى بلدنا بنقول على اى مبنى حواليه سور وجنبيه جنينه ومعمول رخام أو طوب فرعونى اسمه فيلا حتى لو من جوه عماره من كذا دور وكل دور شقه مستقله .

المهم لقيوا شقه فى فيلا خمس ادوار فيها اربع شقق ساكنه وشقة روبى فى الرابع الوحيدة اللى كانت فاضيه عماره سورها وجنينتها بواب كل اللى فيها أسر محترمه وأولادهم ( هنتعرف على كل اسره لوحديها فى الاجزاء القادمه ) الدور الارضي فيه زى استوديو للبواب ومراته وفعلا وافقت روبى وجوزها على الشقه دى واتفقوا على كل التفاصيل وبعتوا يجيبوا العفش بتاعهم وكانت روبى وحشها النيك والشرمطه طول الفتره دى مع جوزها اللى مش مكيفها فقررت تتشرمط على العمال اللى هيشيلوا العفش ولبست بنطلون كارينه وتحته كلوت فتله وبلوزه خفيفه صدرها باين ويدوب جايبه كمر البنطلون وراحت هى وجوزها قبل الميعاد فتحوا الشقه وهوها وحدودوا اماكن الحاجات وكل حاجه هتتحط فين وصلت العربيه اللى عليها العفش ومعاها اتنين عمال وطلب جوزها من البواب يساعدهم ويشيل معاهم والراجل كان جدع ومتاخرش وبدأ يشيل معاهم .

بدأت كمان روبى تمارس شرمطتها وهى بتميل تاخد حاجه من الأرض فالبنطلون يتشد ولحمها الابيض يبان تحت البنطلون الاسود ويبان انها مش لابسه كلوت لانه كان فتله جوه طيزها أو مع التمييل البلوزه ترفع وضهرها يبان أو تميل قدام واحد منهم وصدرها يتعرى قدامهم ولاحظت روبى عيون البواب وبصت على الكلسون بتاعه وشافت حجم زبه اللى مفروض أن فى حاله ارتخاء وهو مكعور وكبير هاجت روبى من زب البواب وكملت اللى بتعمله وهى شايفه نظرات العمال والبواب بينيكوها لغاية ما كل حاجه طلعت وحاسبوا العربيه والعمال ومشيوا وهما بيحاسبوا البواب روبى اتعرفت عليه وعرفت أنه اسمه فاروق ( شاب ٣٨ سنه قمحواى وشه ملامحه حاده فلاح اصيل طويل ومش تخين جسمه مظبوط ) ومتجوز اسماء (سنها ٣٣ سنه طويله ١٨٠سم مليانه شويه ٨٠كجم بزاز متوسطه وطيز كبيره فخاد وسمانه مصبوبه جسم مفرود ) وعايشيين على طول هنا هو ومراته وطلبت منه يجيلها بكره عشان محتاجه مساعده في ترتيب الحاجات ونزل .

روبى : اخيرا

مارك : ايوه الحمد**** طلعنا من المصيبه

روبى : لا مش قصدى

مارك : اه قصدك يعنى عشان لاقينا مكان نقعد فيه بعيد عن العيون

روبى : لا بردو

مارك : امال ايه يا بنتى

روبى : اخير لاقيت حد جامد ينيكنى

!!!!مارك : ايه !!!! بتقولى ايه

روبى : اخيرا لاقيت حد جامد ينيكنى

مارك : ايه اللى بتقوليه ده ؟ انتى نسيتى احنا هنا ليه ؟ نسيتى سيبنا بلدنا ليه ؟ نسيتى القرف اللى كنا عايشين فيه والناس بتتحكم فينا ؟ ايه نسيتى كل ده بتفكرى بكسك بس

روبى : اه بفكر بكسى وهتناك يعنى هتناك طبيعتى اللى اتخلقت عليها والمفروض انت توفرهالى

مارك : ومين بقى اللى نويتى تتتناكى منه ؟ وشوفتيه فين دى العماره كلها مشوفتش فيها راجل غي......ر ال..ب

روبى : بالظبط هو البواب

مارك : انتى اكيد اتجننتى أو حصلك حاجه في دماغك بواب ايه اللى تتناكى منه بواب خلاص شرمطتك خليتك تجرى على اى زبر معدى

روبى : اولا انت مشوفتش زبره شكله ايه ثانيا انت مشوفتش نظراته واحنا بنرتب الحاجات وهما بيطلعوها

مارك : لازم بلبسك ده يغتصبوكى مش يبصولك وينيكوكى بعنيهم

روبى : وانا هتناك منه

مارك : فكرى يا روبى كويس دا فى الاول والاخر بواب وممكن بعد كده يبتزك ويفضحك

روبى : طول ما بتناك منه مش هيعمل حاحه

مارك : **** يستر

روبى : انت بكره تنزل كأنك رايح اى مشوار وتقولوا يطلعلى يساعدنى

مارك : اوف حاضر

ياترى روبى هتعرف تخلى البواب ينيكها

استنوا الجزء القادم

الجزء الثاني

تانى يوم نزل مارك بعد ما روبى قالتله مترجعش غير لما اكلمك ولما شاف البواب نادم عليه وقالوا المدام فوق بتوضب الشقه اطلع ساعدها وفعلا طلع البواب لقى روبى لابسه نفس لبس امبارح بدأت روبى تنقل حاجات وتشيل وتميل وصدرها كله اللى من غير برا يبان قدام عين البواب كمان كانت روبى بتحاول تهيجه مش بس باجزاء جسمها اللى بتعريها زى صدرها وضهرها وبداية فرق طيزها لا كمان بنظراتها الشرموطه وبشويه احتكاك مره تحك طيزها فى زبه ومره تحك صدرها واحده واحده بدأ البواب يتجرأ ويبدأ يتحرش بيها بعبوص فى خبطه من أيده على طيزها فى نظره لغاية ما روبى مبقيتش قادره وجسمها نار راحت وقعت وقعدت تصرخ

روبى : اه رجلى رجلى اه

فاروق : ايه يا ست فى ايه

روبى : رجلى رجلى يا فاروق

فاروق : سلامة رجلك يا ست ايه اللى حصل

روبى : اتلوت تحتى ، شيلنى دخلنى اوضة النوم يا فاروق

فاروق: حاضر ياست

شالها فاروق وزبه نط من مكانه لحمها طرى وناعم وصدرها قدامه ابيض بيلمع وهى متشعلقه فيه ولازقه فيه دخلوا الاوضه ونيمها على السرير

فاروق : تحبى ادليكهالك

روبى : هتعرف

فاروق: متقلقيش اصل اسراء بيحصل معاها كده كتير

روبى : ماشى

بدأ فاروق يحط أيده على رجليها وكانت ايدة ايد فلاح اصيل ناشفه وخشنه كانت زى المبرد على لحم روبى الناعم الطري واول ما بدا يحرك أيده طلعت من روبى اه بتاعت واحده هيجانه بدأت حركات ايد فاروق على رجل روبى ولكنها كانت حركات واحد بيهيج واحده من بيدلك مكان الم فضل يمشى أيده على رجليها ويحسس عليها وهى بدأت تسيح معاه وبدأت أيده تطلع لفوق السمانه وبعدين ركبتها وبعدين فخادها وطيزها وكسها ووسطها وهى مغمضه عينيها وفى دنيا تانيه ومحستش غير وهو نايم عليها وشفايفه على شفايفها وزبه من بنطلونه وبنطلونها هيخرمهم ويدخل كسها وايديها الناعمه بدأت تتحرك على رأسه وضهره ورجليها على رجليه وهو بياكل شفايفها اكل ولسانه بيخش جوه بقها بينيكها وقعد يبوسها فى خدودها ورقبتها وهى قلعته السديري وهو قلعها التيشيرت واول ما شاف بزازها هجم عليهم وقعد يرضع يرضع ويمص ويلحس فى بزازها وحلماتها وبدأت اهااات روبى تطلع ونزل يلحس بطنها ويبوسها لغاية ما وصل عند كسها وقلعها البنطلون وقعد يبوس رجليها لغاية ما وصل لكسها وقعد يلحس ويبوس فيها ولفها على بطنها وقعد يبوس طيزها وطلع يلحس ويبوس ضهرها ونام عليها وقعد يبوس فيها شويه ونام هو على ضهره ولفت روبى وقعدت تبوسه ونزلت على صدره بوس ولحس لغاية ما قلعته البنطلون والكلوت وقعدت تمص وترضع زبه بنهم قعدت روبى تمص وتلحس فى كل زبه وبعدين قعدت على وضع الفارسه ووشها ليه وحطت زبه فى كسها وبدأت تتنطت على زبه وبزازها تترج وتطلع اهاات كلها نحن وشبق وفاروق بيقفش فى طيازها ويمشى أيده على ضهرها ويقفش فى بزازها ويعصر فيهم وهى شغاله تنطيت واهااات اه اه اه اح ااااه احححححح افففف اه اه اح ااااه احححححح اههههه اه اه اح ااااه امممممم اى اااه اووو اممم اه اه اح ااااه ريحنى اااااح امممم اف ام اه اه اى اى اوووو اااه اووو اممم اه اه اح اح اح امممم اااه اووو زبك جامد وكبييييير قوى ااااخ اههههه اه اه اه اح ااااه احححححح افففف وقامت ومسكت زبه وبدأت تدخله في طيزها وكان تخين على خرم طيزها بس روبى كانت بتحاول لغاية ما دخلت راس زبه

فاروق : احا انتى شرموطه

روبى : وهو فى واحده محترمه هتتناك من البواب على سريرها وفى طيزها

فاروق : صح يا شرموطه

راح فاروق زاقق زبه مره واحده حشره كله في طيزها صرخت روبى صرخه عاليه

روبى : ايه ده زبك كبير حرام فشخت طيز أنا حاسه أنه جوه معدتى

فاروق: دا طيزك كبير وتشيل زب تانى مع زبى يا لبوه

وبدأ ينيكها وهى تتنطت على زبه وهو بيقفش فى بزازها ويضربها على طيزها ونامت بصدرها عليه وقعدوا يبوسوا بعض وهو شغال نيك فى طيزها بعد شويه قامت روبى وقعدت تمص زبه وقعدت على وضع الكلبه ووقف وراها وحط زبه فى كسها وقعد ينيكها فى كسها شويه وبعدين طلعه وحطه فى طيزها وقعد ينيكها فى كسها وطيزها ويبدل بينهم ويقفش فى بزازها ويميل يبوس كتفها ورقبتها وهو شغال نيك وهى شغاله اهاااااات واح امممم اااه اممممم اوووووف اه ااااه احححححح اههههه اه اه اح ااااه ريحنى اااااح امممم اااه اممممم اوووووف اه ااااه احححححح زبك كبير ومكيفنى اااااااه اااااح لغاية ما أعصابها سابت ونزلت على وضع السجود وهو شغال نيك فى طيزها وكسها وتقفيش فى بزازها ونامت على بطنها وهو شغال زى الحفار فى طيزها وغارز زبه فى طيزها اللى بتترج زى الجيلى وأيده فى لحم ضهرها الطرى وبعدين نام بكل جسمه على ضهرها وزبه جوه طيزها شغال نيك بعد شويه نام على ضهره وهى قعدت تلحس وتبوس وتمص فى زبه وبعدين نامت على جنبها ونام وراها ورفع رجليها وحط زبه فى كسها وقعد ينيكها فى كسها وطيزها ويبدل بينهم ويقفش فى بزازها ويبعبص بقها وهى شغاله اهاااااات واح امممم اااه اممممم اوووووف اه اه اح ااااه احححححح افففف اه اه اح ااااه كفايه هات لبنك بقى ولا انت ايه معندكش ااااه احححححح افففف اه اه اح ااااه احححححح افففف اه اه اح ااااه امممممم اى اااه اووو اممم يالا مش قادره عايزة لبنك ااااه وهو شغال نيك فى كسها وطيزها بعدين نيمها على ضهرها ورفع رجليها على كتفه

روبى : يخرب بيتك لسه هتنيك تانى

وراح من غير كلام حط زبه فى كسها وكمل نيك وكل شويه ينزل يرضع من بزازها ويبوسها ويكمل نيك لغايه ما جاب لبنه فى كسها وبعدين باسها فى بقها وقالها بكره اول ما جوزك ينزل هطلعلك .

واستمرت مقابلات روبى مع البواب لغاية ما قررت تعرفه أن جوزها عرص وعارف وفعلا فى يوم اتفقت مع جوزها ينزل عشان فاروق يطلع وبعد نص ساعه يرجع ويسيب الباقى عليها وفعلا حصل كده وطلع مارك جوزها وكانت رينا قاعده على زب فاروق فى كسها فى وضع الفارسه

مارك : ايه ده ايه اللى بتعملوه ده

فاروق : ااااااا

روبى : ايه يا حبيبي فى ايه دا فاروق بينيكنى

فاروق : ايه

روبى : استنى انت واوعى زبك ينام عشان هنكمل

مارك : ايه يا روبى ازاى

روبى : ايه يا حبيبي الغريب ما انت عارف انى بحب النيك

مارك : ماشى هسيبكم براحتكم

روبى : رايح فين ما انت بتحب تتفرج عليا وانا بتناك اقعد اضرب عليا عشره

فاروق : ايه ده عادى كده

روبى : اه عادى

وكملوا نيك عادى واستمرت روبى تتناك من فاروق قدام جوزها اسبوع لغاية ما فى مره بعد ما ناكها وجوزها قاعد

فاروق : بقولكم ايه

روبى : قول يا روقه

فاروق : ايه رايكم اشغلكم معايا

روبى : تشغلنا ؟؟!! تشغلنا ايه

فاروق : يعنى احنا لسه مخلصين نيك وقاعدين عريانين يبقى هشغلكم ايه

مارك : انت بتقول ايه يا حيوان

روبى : استنى يا مارك ، وانت بتشتغل فى الدعارة

فاروق : امال هشغلكوا معايا فى الخيال

روبى : طب والأمان

فاروق : المنطقة هنا مفيهاش سكان ولا حكومه ويحكم انى البواب بتاع الفيلا والغفير بتاع المنطقه فا انا المرشد الوحيد هنا

روبى : ونظام الشغل

فاروق : الليلة من ١٢ بالليل لغاية ٦ الصبح ب ٥٠٠ جنيه والساعه ب ١٥٠ جنيه اليوم كله شغلك يبدأ من من ٦ المغرب ل ٦ الصبح واحيانا ممكن قبل كده لو فى زبون مزاجه الصبح أو الضهر نسبتك ٤٠٪ وليكى اجازه يوم فى الأسبوع وبحكم انك بتتناكى وجوزك موجود ده امتياز بيخلي ليلتك سعرها اكتر وساعتك كمان يعنى ممكن ليلتك تبقى ب ٨٠٠ وساعتك ٢٠٠

روبى : وليه انت النسبه بتاعتك كتيره

فاروق: اولا مش هتدفعى ايجار الشقه ثانيا انتى كل شهر بتروحى لدكتور يعملك كشف وفحوصات وتحاليل كامله عشان نطمن عليكى ثالثاً عشان التأمين ضد الحكومة رابعا بعملك تأمين صحي يعنى خدمات فندقيه متكامله انتى ما عليكى غير أكلك وشربك و٤ اطقم لانجرى كل شهر وطقمين سواريه وإجازة طول فترة الدورة الشهرية

روبى : والسكان

فاروق : كلهم شغالين عندى

استاذه زينب وسمر وغاده بناتها اللى فى الاول مطلقه

مدام صفاء وايه ونهى وياسمين بناتها اللى فى تانى ارمله

مدام مارلين وجينا وماريان بناتها اللى تحتيكم مسافر

فريده ونجاة اختها اللى فوقيكم

روبى : ودول شغلتهم ازاى

فاروق : لاااااا دا حوار طويل

روبى : وانا مش هشتغل غير لما تحكيلى

فاروق: خلاص كده كده انتى هتحتاجى يومين تسويق قبل ما تشتغل هطلع من بكره اصورك الصور اللى هسوقك بيها واحكيلك

روبى : ايه تصورنى لا طبعا

فاروق : متخافيش الصور دى لما الزبون بيقابلنى بوريهالوا على موبايلى مش بتروح لحد

روبى : يعنى محدش بيشوف الصور دى غير على موبايلك

فاروق : بالظبط

روبى : موافقه

مارك : هو ايه اللي موافقه انتى محرمتيش

فاروق : ايه ده انت هنا انا نسيتك هههه

روبى : لا محرمتش والمرة دى امان اكتر وانا بقى محتاجه الشغل والنيك ده

فاروق: محرمتيش ؟؟؟

روبى : اه ما احنا هربانين من بلدنا بسبب الشغل ده

فاروق: يعنى انتى خبره

روبى : شوف بقى زود النسبه

فاروق: نختبرك ٣ شهور وكنتى شغاله مع حد ولا مع نفسك

روبى : لا كان واحد جارنا بيجبلى أصحابه بس الحكومه شموا خبر فهربنا

فاروق : متقلقيش انتو امان

فاروق: هنزل بقى ونتقابل بكره

ياترى ازاى البواب شغل سكان العمارة شراميط عنده

انتظروا الأجزاء القادمة عشان تعرفوا قصص سكان العمارة

• عجبني
تم أضافة الجزء الثالث

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نوال

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: fashk و ماندو من الواقع
بس الجزء مقلوب ومفيهوش احداث وزي ميكون الجزء الاول مش التالت ودخلت كذا حاجه ف بعض

• عجبني
التفتيش ده احلي حتة ف الجزء استمر وشكل اسماء هيبقي ليها شغل كتير

تم أضافة الجزء الرابع

• عجبني
عاااااش متميز كالعاده كمل مستني الباقي

• عجبني
اتاخرت ليه متقلقنيش الجزء منزلش ف معاده 😂

• عجبني