NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية حريم عيلتنا (التحول من ماستر إلى سليف مومس )| السلسلة الثالثة عشر |عشرة اجزاء |28/1/2023

ماندو من الواقع

نسوانجى بريمو
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
➤السابقة

الجزء الاول

مساء الخير يا كل النسوانجيه رجعتلكم تانى بقصه جديده وواحده من القصص التكميلية لقصة حريم عليتنا مع واحده من بطلات قصتنا وبطلة القصه دى هى روما واللى عايز يعرف من هى روما انصحه يرجع يقرأ قصه حريم عليتنا السلسلة الاولى عشان يقدر يتابع معانا

بعد ما أنا اتجوزت البنت اللى حبيتها بجد وخليتنى ابقى مش قادر أكون على علاقات مع حد غيرها وقطعت كل علاقتى سواء مع شراميط عليتنا أو غيرهم من الشراميط التانيه بدأت كل شرموطه منهم تدور على مصلحة كسها وطيزها مع زوبر تانى أو ازبار تانيه.

ودى قصه لوحده من شراميط حريم عليتنا وهى روما عمرها كان ٢٦ سنه طولها 160 سم وزنها 65 كجم جسمها شبه جسم دوللى شاهين بس على مليان شويه ونفس لون البشره اخت مرات خالى وكانت ليها ميول ساديه زى نونا اختها وكانت بتستعبد جيجى مرات اخوها وبعد ما اتجوزت سافرت مع جوزها وقعدت فى شقه مع جوزها صموئيل واخته داليا ( حاجه كده اندر ايج بيوضه بزازها صغيره قد الرمانه بحلمات وردى وكس احمر صغير طيز متوسطة مدوره فخاد مرسومه كده وطريه زى الجيلى وشها كده أمور بيبى فيس بنت كده اولى كليه اداب) .

عاشت داليا خدامه لروما وكلبه تحت رجليها اكتر من ٦ شهور استمتعت فيهم روما لإشباع رغباتها الساديه على داليا وعشان تعرفوا اللى حصل بالظبط اقراوا قصة كلبتى اخت السلسلة الثانية عشر

بعد ما عاشت داليا ٦ شهور مش بتنزل من بيتها غير مع روما وهما بيجيبوا طلبات البيت من السوق أو الماركت جه مواعيد الامتحانات بتاعت كليه داليا وده كان اول يوم تنزل فيه داليا بلبس كويس لوحدها وراحت داليا الكليه ورجعت قلعت هدومها على الباب وقدمت فروض الطاعه والولاء لروما وباست رجليها وخدت قائمه الأعمال وبدأت تجهز الغداء وبعد الغداء وقبل ما تنام روما داليا طلبت من روما أنهم ينزلوا يجيبوا لبس وأدوات عشان الامتحانات وفعلا وافقت روما يعملوا كده بعد ما تصحى من النوم نامت روما وداليا كملت شغل وبعد ماصحيت روما لبسوا ونزلوا يجيبوا الحاجات فضلوا يلفوا على المحلات ومن محل لمحل لغاية ما دخلوا محل قابلت فيه داليا واحده صاحبتها فى الكليه اسمها منه (كانت تخينه شويه مش طويله ومش قصيره طولها ٧٠سم تقريبا وزنها ٨٥كم تقريبا طيازها كبيره وبزازها كبيرة لكنها بيوضه جدا ولبسها حاجه كده شياكه يعنى ) وقفت داليا سلمت عليها واحضان وبوس ووحشانى يابت وعامله ايه وخدتها على روما وعرفتهم على بعض ووقفوا اشتروا مع بعض وكملوا كمان لف ووشراء الحاجات مع بعض وبعدين أصرت ندى أنها تعزم داليا وروما على حاجه عندها فالبيت وخصوصاً انهم جنب البيت مش بعيد ومع إصرار منه وموافقة داليا راحت روما معاهم ودخلوا قعدوا شويه وهزروا وبتاع

ودخلت منه تعمل العصير وقعدت داليا وروما بيتكلمو فى أى حاجه لغايه ما منه تخلص العصير وفعلا دخلت منه بالعصير وبعد ماخلصوا بدأت روما تحس بزغلله في عنيها وأنها مش حاسه بنفسها وبعد شويه هى مش عارفه قد ايه بدأت تفوق وبصت حواليها لاقت نفسها نايمه على الأرض عريانة ومنه قاعده وفارده رجليها على ضهر داليا اللى كانت عريانه وعلى ايديها وركبتها وجنب منه عيل كده قدهم .

قامت روما مفزوعة وبدأت تزعق

روما : يالهوى يالهوى ايه اللى حصل ايه اللى قلعنى هدومى وعرانى كده وانتى يا داليا قالعه ليه وقعده كده ليه ومين ده هو فى ايه ؟؟؟؟!!!!!!!!

منه والواد بيضحكوا

روما : انتو بتضحكوا ليه وقاعدين على داليا ليه كده أنطق يا حيوان منك ليها انطقوا يا ولاد الكلب يا اوساخ

ولسه هتمد ايديها وتضرب منه راح الواد ماسك ايديها ولفها ورا ضهرها

الواد : اخرسى يا شرموطه يا كسمك

وراح زاحها ووقعها على الأرض

منه : اسكتي يا روما وهنفهك كل حاجه يا كلبه

روما : تفهمونى ايه يا ولاد الوسخه يا خولات

راح الواد ضربها برجليه فى جنبها

الواد : اخرسى بقى يا متناكه انتى وخدى اتفرجى على دول

واداها لاب توب مسكت روما اللاب توب وبدأت تبص فيه لاقت فيديو وهى بترقص وبتتناك من واحد مش باين وشه بس من جسمه واضح أنه هو نفس الواد اللى قاعد ده وكان باين عليها أنها مبسوطه وأن ده بيحصل بمزاجها مش مجبره أو تحت تهديد وكانت عنيها مليانة دموع وبكا على حالها وبعد ما خلصت

روما : حصل امتى الكلام ده وازاي؟ ؟؟؟؟!!!!!

منه : أهدى كده وهحكيلك كل حاجه من طقطق لسلاموعليكو

وبدأت منه تحكى على منه القصه

Flashback .......................

دخلت منه بالعصير وكانت حاطه فيه حبايتين واحده بتهيج والتانيه بتغيب عن الوعى وكل واحد خد العصير وبعد وقت بدأت روما تحس بزغلله في عنيها وأنها مش حاسه بنفسها وبدأت منه تحط ايدها على فخاد رومت وهى مافيش أى رد فعل بدأت تحرك ايدها على فخادها وهى بتبص وتضحك راحت منه حطت ايدها على بزاز روما

روما : جرا ايه يا بت انتى

منه : معجبين بالجمل

روما : الجمل ولا جسم الجمل

منه : الجمل وجسم الجمل وفى واحد هيجان على الجمل

روما : مين ده

منه : حموده

حموده : حبيبي

منه : الموزه اهى ومستنياك

روما : وانت هتعرف تكيفنى

حموده : تعالى جوه اوريكى

منه : مواخفيش حوده شديد اكتر من العيل اللى بينيكك ده

روما : هنشوف

حموده : قومى يا متناكه البسى كده طقم لانجرى حلو كده وانا خمس دقايق وجايلك افشخ كسمك

نوال : حاضر

دخل حموده وهو عريان الاوضه لقى روما نايمه على بطنها على السرير لابسه بيبى دول اسود شفاف مبين كل رجليها وباين من تحته الكلوت الأسود الشفاف ومبين بزازها اللى طالعه كلها ماعدا الحلمات كانت شرياه فى نفس اليوم على أساس تلبسه لسيف أول ما شافها وشاف جسمها الأبيض تحت البيبى دول زبه نط من مكانه

روما : هههههههههه ايه ياواد ده مالوا زبك عمل كده ليه

منه : لازم يعمل كده احتراما للصاروخ اللى نايم قدامه

روما : ضحكة بشرمطه طب ايه مش هتفجر الصاروخ ولا هتسيبه نايم

راح ناطت حموده على السرير وبقى بيبوس ويقفش فى اى حته تيجى قدامه أو فى ايده وهى تضحك وتقولوا بالراحه يا واد إيدك ناشفة زى زبك يخرب بيتك أى أى أى ما بالراحة هو أنا هطير آه يا واد اه اه .

وعبده ولا مركز فى كلامها وفضل يبوس ويقفش فيها وبعدين قلعها البيبى دول والكلوت وفضل يرضع من بزازها وكسها ويلحس كل حته فى جسمها وبعدين بدأ ينيك كل كسها ويبدل بين كسها وطيزها وبقها وبزازها وبكل الأوضاع اللى نفسه فيها قعد ينيك فيها أكتر من تلت ساعه من نيك نزل فيها عبده لبنه مرتين مره فى كس روما ومره فى طيزها

حموده : كفايه عليكى كده النهارده

روما : ضحكه بشرمطه كفاية كده ؟! ليه هو انت لسه فيك حيل هههههههههه

حموده : أنا ممكن انيكك يوم بحاله بس انا عايز اشوف رقصك انا عارف انك جبتى كذا طقم النهارده البسى طقم حلو كده وتعاليلى بره

صوت روما من جوه : جاهز

حموده : جاهز

روما : طب شغل الاغنيه

منه : قومى يا كلبه (داليا) شغلى الكاميرا شغلى الأغنية

وقعدوا ودخلت عليهم روما لابسه قميص نوم أحمر شفاف مش مدارى حاجه من بزازها غير الحلمه اللى أصلا باينه من الشيفون بتاع قميص النوم وكان القميص طويل وفيه فتحتين من الاجناب لغاية طيزها وبدأت ترقص وبعد شويه قام يرقص معاها ويبعبصها ويقشلها ويضربها على طيزها ويحك زبه فيها وبمجرد ما خلصت الاغنيه دخلو فى جولة نيك*راح ماسكها من شعرها قومها ونزل فيها بوس وعضعضه فى كل حته فى جسمه وايده كانت شغاله تقفيش وقرص فى بزازها وطيزها

روما : آه آه انت يا واد أنت يا حيوان بالراحة هتعورنى يخرب بيتك أنت يا بهيمه آه أى آه آه آه

وهو ولا معبرها وبعدين قطعلها القميص وبقيت واقفه قدامه بالكلوت بس فضل يمص ويعض فى بزازها وهى بتتوجع من الألم وبتحاول تبعده بس هو غارز صوابعه فى لحمها وبعدين قعد هو على الكنبه وهى واقفه قدامه وراح قطعلها الكلوت وفضل يلحس ويمص ويعضعض فى كسها وبعدين نزلها على ركبتها بين رجليه وخلها تلحس وتمص فى زبه وهو كان بيشدها من شعرها وكأنه بينيك بقها وكان يحشر زبه فى زورها لغاية ما نفسها يبدأ يروح يقوم هو مطلع زبه منها بعد شويه قومها من على الأرض وهو بيشد شعرها ورماها على الكنبه وبدأ ينيك فى كسها وطيزها بكل عنف ويضربها على طيازها وعلى بزازها وعلى وشها ويشدها من شعرها ويتف فى بقها ويخليها تبلع التفه وفضل ينيكها نص ساعه لغاية ما جسمها كله بقى أحمر من كتر الضرب ونزل لبنه مرتين بردوا فى طيزها وكسها

روما : يخرب بيتك غبى

حموده : ايون أنا بحب فشخ أعذب اللى بنيكها

روما : دى أنت ولا كأنك كنت بتنيك حرامى

حموده : تعالى ناخد حمام واخدك واحد سريع

وبدأ حموده ينيكها فى الحمام وفى الآخر جاب لبنه على وشها وبعدين طلعوا شربوها قهوة ومنه اديتها حبايه تفوقها وقالولها زى ما انتى على الأرض كده .

أرجع من ال flashback. ......

منه : بس يا مزه دا اللى حصل واحنا دلوقت داخلين على الفجر

روما منهاره وبتعيط. .....................

روما : حرام عليكوا ليه عملتوا فيا كده*

منه : عشان خدتى كلبتى منى

روما باستغراب ودهشه : ايه ؟؟؟!!!!!

ده اللى هنعرفه فى الأجزاء اللى جاية

___________________________________ _________________

الجزء الثاني

وقفنا المره اللى فاتت لما بدأت منه تحكى ازاى حولت داليا لكلبه عندها فى الكليه

روما : حرام عليكوا ليه عملتوا فيا كده

منه : عشان خدتى كلبتى منى

روما باستغراب ودهشه : ايه ؟؟؟!!!!!

منه : اه كلبتى انتى مفكره انك انتى اللى اكتشفتيها لا انتى بس دربتيها وعلمتيها

روما : ازاى ده

منه : هقولك ......

Flash back........

فى الكليه الدنيا ماشيه نظام شلل والشله اللى تثبت قوتها هى اللى هتسيطر على الكليه والحقيقة انا بسمعتى اصلا مسيطره من غير ما اعمل حاجه عيلتى معروفة ظباط ومستشارين انا بقى سجائر وبتاعت شباب وبتناك. مفتوحه طيز وكس وفى اول يوم كنت عملت خناقة مع شله من سنه رابعه وعلمت عليهم ولما حاولوا يردوا عليا علمت عليهم تانى وفشختهم فبقيت الكليه بتخاف منى ومحدش بيعرف يفتح عينه فيا الا اخت جوزك واللى كانت شايفه نفسها لأنها حلوه والشباب كلهم نفسهم يرضوها فكانت فاكره أن ده هيحميها منى لغاية ما فى يوم كانت داليا ماشيه ولابسه بنطلون كارينا على فيست يدوب لغاية طيزها وبصراحه طيزها كانت مغريه جدا وكان ديما حموده يقولى أن نفسه ينيك طيز داليا وكانت داليا ماشيه من جنبى وبصتلى من فوق لتحت رحت ظرفاها بعبوص ايدي داخلت جوه طيزها اصلا ورحت انا واللى واقفين ضحكنا بصوت عالى وكان الحركه دى بتتعمل لاى واحده فى الكليه وعلى حسب رد فعلها بقى بتعيش فالكليه لوسكتت ومشيت خلاص دى عنيها مكسورة واحنا مسيطرين عليها وممكن بنادى عليها ترجع تاخد واحد تانى تاخد ضربه على طيزها على حسب المزاج وممكن نسيبها تمشى عادى وكان مافيش مشكله أن اى واحده فى الكليه حتى لو اكبر مننا تتبعبص حتى لو اكتر من مره فاليوم ما اهو احنا اسياد الكليه طيب لو بصت وضحكت أو ردت باى كلمه شكر أو تحس انها تمام وفرفوشه بنعلم عليها وبنفضل وراها لغاية لما بتبقى شرموطه ومومس بتتناك من شباب الشله وأوقات باجرها لرجاله ينيكوها زى ما انتى هيحصل معاكى طيب لو عملت بقى زى ما اخت جوزك عملت وعوجت رقبتها ورجعت تتخانق كانت بتاخد فوق دماغها وتضرب فى وسط الكليه وتبقى عبره لمن يعتبر بس اخت جوزك كانت شديدة شويه وضربتنى قلمين هزونى فجبتها من شعرها ونزلت فيها ضرب وقعتها فى الارض وبالشلاليت فى جسمها وجه الأمن فرق بينا وخدنا فصل ١٥ يوم انا وهى وبصراحه مكنتش لسه فشيت غليلى منها بس هى كانت سباقه اول ما رجعنا من الفصل كنت مع حموده فى العربيه بيعمل معايا واحد ع السريع وهى شافتنى وراحت بلغت الامن اللى جه وفصلونا من الكليه وحرمونا من الامتحانات سنه بس طبعا عشان معارفى اتلغت العقوبه واتخففت لفصل شهر طبعا انا بقى دمى غلى مكنتش عارفه مين لغاية ما جت واحده من بنات الشله وقالت إنها شافت داليا واقفه مع مسؤول الأمن قبل ما يمسكونا وهنا رجعت وخطت هنعمل ايه وفى يوم كانت داليا داخله الحمام واول ما دخلت كنت أنا والشله بتاعتى وراها وكنت مجهزة ماية نار وفضينا الحمام مبقاش فى غير انا وبنات من الشله وداليا جوه حمام واول ما طلعت لقيتنا فى وشها

داليا : فى ايه يا منه سيبينى فى حالى بقا انا بسببك اترفدت لاول مره فى حياتى

منه : وانتى ليه مسبتنيش فى حالى وبلغتى الأمن عنى وانا فى العربية وحرمتينى سنه من الامتحانات

داليا : ولا اعرف حاجه عن الموضوع ده

منه : لا يا كسمك انتى اتشافتى وانتى بتبلغى الأمن عنى وبعدها على طول جم على العربية وانتى كنتى قدامهم

داليا :كدب اللى قالك كداب

منه : طب والصور بتاعتك مع الأمن ووانتى واقفه قدام العربية والأمن بيمسكنى

داليا وشها قلب وخلاص مبقاش فى مجال للكدب ولسانها اتشل

منه : عارفه ايه اللى فى ايدى دى ماية نار هشوهك بيها لو مسمعتيش كلام دلوقت

داليا ساكته ومتنحه وخايفه ومش عارفه ترد

منه : السكوت علامه الرضا

وراحت منه جايبه من شعرها وقعدت تتف على وشها وتزقها على أصحابها كل واحده تتف شويه وفى واحده ماسكه كاميرا بروفيشنال بتصور اللى بيحصل لداليا وبعد ما كلهم تفوا على وشها مسكتها منه تانى وبدأت تضربها بالاقلام على وشها وكان فى اتنين من شلة منا ماسكين داليا من ايديها وواحده ماسكها من رجليها واحده شداها من شعرها ومنه بتضرب داليا بكل عزمها على وشها بالاقلام وبعدين راحت جايبها من شعرها ونزلتها على الأرض وحطت وشها فى سلة الزباله وتقولها دا مكانك يا زباله يا وسخه يا بنت الشراميط وبقيت تدوس عليها لجوه اكتر وداليا كانت بتعيط ومنه قالتلها لو صوتك طلع هشوه وشك بماية النار كانت داليا خايفه فبتحاول تكتم صوتها بعد كده راحت منه خلت داليا قاعده فى وضع الكلبه وقعدت على ضهرها وبتقولها بعملك ايه يا حقيره يا حيوانه يا بنت المعرصين وكل شويه تدوس على وشها جوه الزباله وبعدين قعدت منه على ضهر داليا كأنها فارس على حصان لكن وشها ناحية طيز داليا ورفعت لداليا الجيبه وعرتلها طيزها وطلعت مقص من شطنت واحد من بنات الشله وقصتلها الكلوت وبدأت تضربها على طيزها وتقولها طيزك الحلوه دى اهى وتضربها جامد كانت منه نفسها تبعبص داليا وتدخل صباعها جوه طيز وكس داليا بس كانت مش عامله كده عشان كانت عايزه تستفيد بفتح طيز داليا وكسها فكانت بتضربها بس وتقولها طيزك دى هتبقى بتاعتى وهعمل منها شغل متعملش قبل كده وبعدين خلت كل البنات اللى واقفين يضربوا داليا على طيزها لغاية ما طيز داليا بقيت حمرا زى الطماطم وراحت مطلعه قلم روج وكتب على طيز داليا انا شرموطه وراحت واحده منهم طلعت صورتها صور عاديه غير الفيديو اللى بيتصور اصلا وبعدين مسكتها من شعرها وجرجرتها جوه الحمام وحطت رأس داليا جوه الكابنيه وقعدت منه على الكابنيه وبدأت تعمل حمام بول علي وشها وبدلو عليها باقى البنات ويخلوها تلحس اكساسهم بعد ما يخلصوا وبعدين فكولها البلوزه وقطعولها الستيان بالمقص وبدأت منه واصحابها يضربوا بزاز داليا ويقرصوا حلماتها ويشدوهم وجابت منه حزام وبدأت تضربها على بزازها وكسها وبطنها وبعدين لفتها وخلت وشها جوه الكابنيه وهى واقفه ومميله وبدأت منه واصحابها يضربوا داليا بالاحزمه على ضهرها وطيزها وفخادها وبعد شويه جابتها منه من شعرها ونيمتها على ضهرها على الأرض وخلت البنات رفعولها رجليها لفوق وبدأت منه بعصايه كانت معاها تضربها على رجليها بعد كده خلتها تبوس رجليها وتلحسها وتقولها اسفه يا ستى منه وانا هعيش عمرى كله كلبه تحت رجليكى عشان تسامحينى عن غلطاتى اللى عملتها معاكى وراحت باست ولحست رجول كل البنات اللى مع منه وبعد كده كلهم تفوا عليها ومنه خدت تليفون داليا وسجلت رقمها وقالتلها وهى دايسه برجليها على رأسها وبتشرب سيجاره هى واللى معاها

منه : بصى بقى يا لبوه انتى من هنا ورايح انتى هتبقى الخدامه بتاعتى هتيجى كل يوم الصبح قدام شقتى وتستنى لما اخرج عشان اجى الكليه تلحسى جزمتى اللى هبقى سيبهالك من باليل واول ما اطلع تبوسى رجلى وتلبسينى الجزمه وننزل نركب العربية وانتى هتقعدى فالدواسه ورا زر الكللابب واى حاجه هتشيلهالى انتى واحنا فالكليه هتقعدى على الأرض تحت رجلى وكل يوم هكلمك باليل اقولك تلبسى ايه وبالمناسبة تنسى أن فى حاجه اسمها كلوت وستيان هدومك على اللحم وطبعا ميمنعش انى أوقات هعوزك فالبيت بالليل ومن دلوقتي اسمى ستك منه فاهمه واى حاجه جديده هتيجى فى دماغى هقولهالك فى وقتها

وطفوا السجاير فى جسمها وسابوها ومشيوا وهما كل واحده بتضربها شلوت فى جنبها .

وفضلت داليا كل يوم باليل تستنى مكالمة منه عشان تعرف تلبس ايه وكانت بتنفذ التعليمات بالحرف وكل يوم تنزل بدرى تروح بيت منه تلاقى الجزمه أو الكوتشى قدام الباب تلحسه وتنضفه وتطلع منه تروح داليا تلبسها الكوتشى وتشيل عنها الشنطه وتنزل وراها تركب العربية فى الدواسه ورا واول ما يوصلوا تنزل داليا وتمشى ورا منه ولما تقعد منه داليا بتقعد على الأرض تحت رجليها وكانت منه اواقات تحط رجليها على كتف داليا أو على جسمها قدام البنات والاولاد بتوع الشله وكانت تضربها بالقلام على وشها وأوقات كانت تخلى داليا تقف فى وسطهم وتقعد تضربها على طيزها وتشتمها وأوقات كانت تقعد على ضهرها أو تفرد رجليها على ضهرها فى وسط الكليه وكانت تخليها تبوس رجليها ورجل اصحابها وكانت اوقات تخلى داليا تقلع البنطلون أو الجيبه عشان تورى أصحابها أن داليا بقيت مطيعه ازاى ومش بتلبس كلوت وستيان وكانت الكليه كلها عارفه أن منه ماسكه ذله على داليا وانها بتستعبد داليا.

ومره عزمتهم عندها فى البيت وقلعت داليا كل هدومها وجابت حزام وكانت بتلعب زى لعبت صلح بس الضربه بالحزام وعلى اى حته فى جسم داليا العريان وهى مغميه عنيها بايشارب والمفروض داليا تعرف مين اللى ضرب ولو قالت غلط بتاخد بعبوص وكانت بتعمل عزومات كتير هى وشلتها يضربوا فيها داليا ويلعبو عليها وكانت بتخليها تمص ازبار الشباب وتلحس أكساس البنات ولما كانت منه تتناك كانت دائما داليا تنضف كس منه وزب اللى بينيكها وكتير من الشباب طلبوا ينيكوا داليا بس منه كانت بترفض وبتقول دى فتحتها ليها حفله وليها خطه معينه هى دى اى شرموطه وخلاص من اللى انا مشغلاهم ههههههههههه اصبروا عليها ومحدش كان فاهم منه بتخطت لايه وكانت منه بتخلى داليا تتفرج على افلام سكس تعزييب عشان داليا تتدرب وتتعلم .

لغاية ما روما قفشتها وخلتها تبطل تكلم حد وبقيت داليا خدامة روما وبعد ما عاشت داليا خدامه وجارية وكلبه تحت رجل روما وسيف ظ£ شهور ونزلت الكليه عشان الامتحانات

منه : انتى يا كلبه يا وسخه يا شرموطه

جريت داليا بسرعه عليها وباست ايديها

منه : تعالى ورايا

وخدتها على الحمامات ودخلو وكانت مع منه الشله بتاعتها وقعدت على كرسى حمام وخلت داليا قلعت هدومها وكانت داليا عامله حساب المقابله دى ومش لابسه كلوت وستيان ونزلت على ايديها وركبتها وباست رجل منه

منه : ايه بقى يا بنت الوسخه قافله التليفون ومش بتردى واختفيتى كده ولا كان ليكى ست وانتى الكلبه بتاعتها

داليا : اسفه يا ستى كان غصب عنى .. وبدأت تحكى اللى حصلها من ٩شهور

منه : يا بتاع الوسخه انا هجيب حقى من الشرموطه بنت اللبوه مرات اخوكى انا محدش ياخد منى حاجه بتاعتى ابدا بصى يا حيوانه انتى

داليا : تحت امرك يا ستى

منه : النهارده تروحى تزنى على المتناكه اللى فى البيت دى عشان تنزلوا وتروحوا تجيبوا ادوات عشان الامتحانات ولبس وتقنعيها تجيب قمصان نوم للخول اللى بينيكها ده وهتروحوا المحلات الفلانيه والعلانيه والسيكوسكيه والحلزونيه والزعبلاويه وانتى داخله محل منهم هترنى عليا هجيلك وهنتقابل كأننا مشفناش بعض من ظ£ شهور وتعرفينى انا والمتناكه مرات اخوكى ولما أقرر اعزمكم تلحى معايا عليها ولما نطلع سيبى الباقى عليا اه لما احط العصير هيبقى فى كبايه مليانه اكتر من الباقين شويه دى بتاعت الشرموطه مرات اخوكى فاهمه

داليا : حاضر بس وبعدين

منه : كسمك مالكيش دعوه هرجعك ليا تانى

داليا : حاضر

نرجع بقى .......

منه : بس واديكى تحت رجلى انتى والكلبه بتاعتى رجعتلى

روما : وعايزه ايه دلوقتي

منه : شاطره عشان ننجز اللى عايزاه بسيط حاجتين

روما : ايه

منه : اول حاجه الكلبه بتاعتى ترجعلى ومش هتروح تانى هتكمل عمرها كله هنا

روما : طب لما اخوها يسأل عليها اقولوا ايه

منه : بدماغك هو انا هقولك. .. قوليلوا بايته عند صاحبتها بتذاكر ... أو فى رحله كام يوم مع الكليه ... اى حاجه يا لبوه

روما : طب ممكن اطلب طلب طيب

منه : ماشى اطلبى بس مش موافقه

روما : لا معلش وافقى

منه : قولى يا بنت المتناكه

روما : بلاش داليا تتفتح وخليها زى ما هى

منه : مش قولتلك مش موافقه ومش انتى اللى تحددى دى الكلبه بتاعتى وانا حره فيها

روما : بس ....

منه : مافيش بس الحاجه التانيه لازم تكونى جاهزة اى وقت هطلبك فيه لازم تيجى فيه

روما : حاضر

منه : يالا قومى البسى وغورى

قامت روما لبست ونزلت وهى منهارة وبتعيط من اللى حصل فيها وأن حياتها هتتغير بعد ما كانت ملكه هتبقى مومس تحت امر عيله صغيره.

___________________________________ ________

الجزء الثالث

روحت روما وهى من جوها مكسوره ازاى الست اللى كانت بتتحكم فى جيجى وبعدها داليا هتبقى هى اللى بيتحكم فيها ازاى هتتحول من ست هانم وبتذل وبتعذب وبتهين لخدامه وكلبه بتتهان وبتتذل عقلها كان مشتت وشارد ياترى ايه اللى هيحصل معاها وايه اللى هتعمله معاها البت الصغيره المفعوصه منه دى وافكار وافكار فضلت تدور فى دماغها وهتعايش ازاى فى الوضع ده طب وياترى البت دى هتعمل ايه مع داليا وهتحافظ عليها ولا هتستخدمها وتستخدم جسمها لغاية ما روحت وخدت دش ونامت .

تانى يوم اتصلت بيها منه واتفقت معاها على ميعاد تروحلها فيه وتجيب معاها شنطة ادوات التعذيب وفعلا جهزت نفسها روما وراحت لاول يوم استعباد وذل اول ما وصلت رنت الجرس لقيت داليا بتفتح الباب وهى عريانه وبتقولها اقلعى كل هدومك وتعلى ورايا على ايديك وركبتك عملت كده فعلا ومشيت ورا داليا لغاية ما وصلوا عند منه وميلت داليا باست رجليها وكمان روما عملت كده وقامت منه ربطت روما بطوق كلاب حوالين رقبتها وسلسلة وكانت داليا كمان وكمان لابسه طوق كلاب قعدت منه وخلت روما تنضف وتلمع الجزم وخلت داليا وقفت جنبها على ركبتها وماده ايديها قدامها وولعت منه سيجاره وكانت بتنزل الطافيه على ايد داليا وكل شويه تزعق فى روما وتقولها نضفى كويس يا شرموطه يا معفنه وبعد شويه راحت خلت روما تلبسها جزمه بكعب عالي وقعدت تبص عليها وراحت مزعقه ايه القرف ده مش نضيفه يا وسخه انتى وراحت قالت لداليا طلعى لسانك وراحت طافيه السيجارة فى لسان داليا وحطتها فى أيدها وقالتلها روحى ارميهم فى الزباله وتعالى وخلت روما تلحس الجزمه وهى فى رجليها وقعدت روما تلحس نعل الجزمه من تحت وتمص الكعب ومنه تزعق فيها أسرع يا وسخه يا حيوانه وبعدين قالتلها اوعى يا متناكه ونادمت على داليا تعالى يا شرموطه انتى وريها النضافه ازاى وبدأت تلحس فى نعل الجزمه وتمص الكعب وتلحس الكعب وبعدين قلعت منه الجزمه وبدأت تلحس رجل منه وتلحس بين صوابعها وتمصهم صباع صباع ومنه تقول لروما شايفه يا كلبه النضافه ازاى وتحط رجليها كلها في بق داليا وتمص كعب رجليها وتمشى رجليها على وش داليا وداليا مطلعه لسانها لبره وبعدين امرتها منه تقلعها الفرده التانيه وبدأت داليا تلحس الرجل التانيه بنفس الطريقة وبعد شويه خلت روما تلحسلها رجليها وتقولها يالا ورينا اتعلمتى ايه بدأت روما تعمل زى داليا وتلحس رجل منه بنفس الطريقة وكانت منه بتضربها على وشها برجليها وبعدين خلتهم هما الاتنين يلحسوا رجليها ويبوسوها ويمصوا صوابع رجليها وبعد شويه خلت داليا قعدت على الأرض ورجعت رأسها لورا وسندتها على الكنبه وحطت منه رجليها على وش داليا وداست عليها وبدأت روما تلحس رجل منه وتمص صوابع رجليها وبعد شويه بدأت تمسح رجليها فى وش داليا وداليا مطلعه لسانها لبره بتلحس رجل منه وقعدت تمسح رجليها الاتنين فى وش داليا وتقولهم نضفوا رجل ستكم يا خدامين يا كلاب يا شراميط وبعدين نميتهم جنب بعض على الأرض على ضهرهم وقعدت هى فوقيهم وحطت على وش كل واحده رجل وبداو يلحسوا رجليها ويبوسوها وهى بتضربهم برجليها على وشهم وتمسك لسانهم بصوابع رجليها وبعدين قعدت على بطن روما وحطت رجليها على وش روما وداليا فى وضع السجود قدامها بتلحس رجليها اللى على وش روما وبعد شويه قامت منه وشدت روما وداليا ومشيوا وراها على أيديهم وركبتهم ودخلوا اوضه وبعد ما وقفوا فى نص الاوضه خلت داليا وروما يبوسوا بعض وهى بتمشى ايديها على شعرهم وبعدين خلت داليا تلحس وش روما والعكس وكانت منه بتحط رجليها على ضهرهم وتضربهم على طيازهم بعد كده نيمتهم على بطنهم وخلتهم يلحسوا وبيبوسوا رجليها بعد شويه خلت داليا تلحسلها طيزها شويه وروما تلحس شويه ويبدلوا مع بعض بعد كده خلت داليا قعدت على ايديها وركبتها ورفعت منه رجليها على ضهر داليا وخلت روما تلحس كسها وبعد شويه بدلت داليا وروما مع بعض وبعد شويه وقفتهم وخلتهم يميلوا ويسندوا أيديهم على ركبهم وبدأت منه تضربهم بايديها على طيازهم وبعدين وقفتهم وشهم للحيط ورفعوا أيديهم لفوق وضربتهم شويه على طيازهم وبعدين ربطتهم فى شماعات متعلقه فى السقف وقالتلهم ده كان تسخين هسيبكم شويه وراجعلكم تانى وتفت على وشهم وسابتهم وطلعت .

وبعد ما اطلعت اطمنت روما على داليا وانها لسه متفتحتش وإن اللى حصل معاها كله مجرد ضرب وذل وشغل بيت نضافه وطبخ وخلاص وبعد وقت يمكن اكتر من ساعه روما وداليا واقفين عريانين على رجليهم وأيديهم مرفوعه لفوق دخلت تانى منه ومعاها الكرباج الشراشيب الجلد ووخلت روما وداليا وشهم لبعض وبدأت تضربهم بالكرباج على طيازهم وضهرهم وفخادهم بعد كده مسكتهم من شعرهم وخلتهم يبوسوا بعض وبدأت هى تضربهم بايديها على طيازهم بعد شويه بعدتهم عن بعض وبدأت تقفش فى بزازهم وتقرص حلماتهم وتضربهم بايديها على بزازهم وراحت لداليا وضربتها بايديها على طيزها شويه وبعدين جابت الكرباج وبدأت تضربها على ضهرها وطيزها وفخادها وبعدين راحت لروما عملت معاها نفس الكلام وبعدين فكت داليا وكانت منه لابسه زب صناعي خلت داليا تمص فيه شويه وراحت لروما وخلت روما تحط رجليها على كتف داليا وبدأت تنيك روما فى طيزها وكسها على الواقف وبعدين فكت روما وخلتها تمص الزب شويه ووقفت فى وسطهم وداليا تلحس الزب شويه وروما تلحس شويه وبعدين خلت داليا تقعد فى وضع الكلبه قدام روما خلت روما تلحس كس وطيز داليا وقعدت منه على ركبتها ورا روما وبدأت تنيك روما فى طيزها وتضربها على طيزها وهى بتنيكها وتضربها على رأسها وتزقها على كس داليا وتقولها الحسى كس الجاريه قريبتك يا شرموطه وتحط رجليها على رأس روما وبعدين نيمت داليا على ضهرها خلت روما تنام على جنبها وتلحس كس داليا ونامت منه ورا ضهر روما وبدأت تنيك فيها تانى وبعدين وقفتهم تانى وربطتهم وضربتهم على طيازهم وقالتلهم هرجعلكوا تانى وسابتهم ومشيت .

بعد ساعه رجعت تانى منه وفكتهم وبدأت تخلى داليا تمص وتلحس بزاز روما ووقفت منه ورا داليا وبدأت تضربها على طيزها بايديها وبالايد التانيه ماسكه داليا من شعرها وبتدوس على رأسها وتزقها على بزاز روما بعدين نيمت روما على ترابيزه ورجليها على الأرض وخلت داليا تلحس كس روما وبردوا منه ماسكه داليا من شعرها وبتضربها على طيزها وبعد شويه جابت شمع وبدأت تنقطه على ضهر وطيز داليا وبطن وبزاز روما بعد شويه عكست وبقيت روما اللى بتلحس كس داليا ومنه بتنقط الشمع على ضهر وطيز روما وبطن وبزاز داليا بعد كده جابت كرباج سودانى وبدأت تضربهم على ضهرهم وطيازهم وبزازهم وبطنهم لغايه ما نضفتهم من الشمع وبعدين لبست الزب المطاط وبدأت تخلى داليا تمص الزب وخلت روما تنام بصدرها وبطنها على الترابيزه ورجليها على الأرض وقعدت داليا بين رجلين روما وخلتها تلحس كس روما وبدأت تنيك روما فى كسها وطيزها وكل شويه تطلع الزب تحطه فى بق داليا وترجع تنيك روما تانى وتضرب روما على طيزها وتشدها من شعرها وتضرب داليا على وشها بالاقلام بعد كده راحت منه مسكت داليا من شعرها وقعدت تنيكها فى بقها ومسكت روما من شعرها ونيمتها على ضهرها على الترابيزه ورفعتلها رجليها لفوق وخلت داليا تلحس كس وطيز روما وتزوق رأسها على كس روما وتضرب داليا على طيزها شويه وتضرب روما على طيزها شويه وبعدين جابت داليا من شعرها وطلعتها فوق الترابيزه وقعدتها على وش روما وخلت روما تلحس كس داليا وبدأت منه تنيك روما فى طيزها وكسها وتضربها على طيزها وتقفش فى بزازها وتقرص حلماتها وروما بتطلع اهاات مكتومه عشان داليا قاعده فوقيها بعد شويه خلت داليا نامت على روما وضع 69 وبقيت داليا بتبوس وتلحس كس روما وكل شويه منه تطلع الزب من كس وطيز روما وتحطه فى بق داليا وروما بتلحس وتمص كس داليا ومنه بتضرب داليا بالقلام على وشها وتضرب روما على طيزها وفخادها بعد كده وقفتهم هما الاتنين جنب بعض وسندوا بايدهم على الترابيزه وبدأت منه تضربهم بايديها على طيازهم وبعد شويه جابت الكرباج الشراشيب وبدأت تضربهم على طيازهم وبعدين امرتهم يقعدوا على ركبهم ويستنوها لما ترجعلهم تانى .

سابتهم بردوا ساعه ورجعت تانى ومسكتهم من شعرهم وخلتهم يبوسوا بعض وهى بتضربهم على بزازهم وكل شويه تمسك واحده من شعرها وتضربها بالاقلام على وشها وتخليهم يبوسوا بعض ويمصوا بزاز بعض وهى بتضربهم على بزازهم ووشهم وتشدهم من شعرهم وتتف فى بق واحده فيهم وتخليهم ينقلوا التفه بين بق بعض لغاية ما تامر واحده منهم تبلع التفه وكررتها كذا مره بعد كده خلتهم قعدوا جنب بعض فى وضع الكلبه وبدأت تضربهم على طيازهم وتشتمهم وتف على طيازهم وتقولهم يا شراميط يا متناكين يا عيله كلها لبو ومتناكين وتضربهم اجمد يا عيله كلهم خدامين وجوارى تحت رجليا عيلتكم كلها تحت رجلي يا كلبه يا وسخه منك ليها وبعدين بدأت منه تبعبص فى طيزها روما وتحط صباعها جوه طيز روما وتف فى طيزها وترجع تحطه فى بق داليا وقعدت تبدل بين طيز روما وبق داليا وتضرب روما على طيزها وتشد داليا من شعرها وتضربها بالاقلام على وشها وبعدين جابت داليا من شعرها وحطت راسها على ضهر روما وبقيت تبدل صباعها بين طيز وكس روما وبق داليا وحطت صباعها اللى فى النص فى طيز روما وصباع الابهام فى بق داليا بعد كده جابت زب بلاستيك وخلت داليا تمص فيه وبقيت بتنيك بق داليا بالزب بعد كده مسكت داليا من شعرها وضربتها خمس أو ست اقلام على وشها وبعدين تفت فى بق داليا وخلت داليا تتف فى طيز روما وتشد داليا من شعرها وتتف فى بقها وتضربها بالقلم على وشها وتخليها تتف فى طيز روما وبعد كده خلت داليا تنام برأسها على ضهر روما وبايديها تفتح طيز روما عشان منه تحط الزب البلاستيك فى طيزها وكان الزب تخين فكان داخل بصعوبه فى طيز روما اللى كانت بتصرخ من الالم بعد ما دخل نص الزب مسكت منه روما من شعرها ونيمتها على ضهرها ومسكت داليا من شعرها وركبتها على روما وبقيوا الاتنين وششهم لبعض بيبوسوا بعض وطيازهم لمنه بتضربهم بايديها على طيازهم وبعدين جابت داليا من شعرها وشالت الزب من طيز روما وخلت داليا تنيك روما بلسانها وتدوس بايدها وهى شداها من شعرها عشان تنيك طيز روما وتضرب روما على كسها شويه وتضرب داليا على طيزها شويه وبعدين قعدتهم هما الاتنين على ركبهم جنب بعض وقعدت تضربهم بالاقلام على وشهم وسابتهم وطلعت .

بعد ساعه رجعت تانى منه وخلتهم وقفوا جنب بعض وأيديهم ورا رأسهم وبدأت تقولهم مبسوطين يا كلاب وانتوا بتخدمونى وتضربهم بالاقلام على وشهم وبعدين خلتهم يبوسوا بعض ويمصوا بزاز بعض وكأنهم بيتساحقوا مع بعضيهم وخلتهم قعدوا على الأرض وهما شغالين بوس فى بعض وتقفيش ومص فى بزاز بعض بعدين خلت داليا قعدت وفتحت رجليها وروما قعدت فى وضع الكلبه تلحس كسها وجات منه من وراها وقعدت تضربها على طيزها بايديها وتقولهم اتساحقوا يا شراميط يا لبو يا خدامين يا عيله شراميط ومتناكين الحسى يا متناكه كس اخت جوزك الشرموطه بعد شويه وقفتهم جنب بعض وبدأت تضرب رومت على بزازها وتقولهت شكرا يا وسخه انك كبرتيلى بزاز الكلبه الصغيرة بتاعتى وشكرا كمان على اللبن اللى بتنزله أفطر بيه الصبح وانتى كمان لازم تكونى بتنزلى لبن اتعشى بيه وترجع تضربها تانى وبعدين نزلت وضربتها على كسها شويه وبعدين لفتها وضربتها على طيزها شويه وبعد كده خلتهم ناموا ببطنهم على الترابيزه ورجليها على الأرض وبدأت تضربهم على طيازهم وبعدين خلتهم قعدوا زى اللى قاعدين فى دورة مياة بلدى وأيديهم ورا رأسهم وخلتهم يمشوا ويلفوا حوالين الاوضه وهى بتضربهم على طيازهم وضهرهم بالكرباج الشراشيب وكل ما وحده تفقد توازنها وتقع تضربها بايديها على طيزها وبعد شويه وقفتهم وبقيت بتخليهم يتنطتوا ويرفعوا أيديهم لفوق وهما بينطوا وهى بالكرباج السودانى بتضربهم على طيازهم وضهرهم وفخادهم وبطنهم بعد شويه خلت داليا وقفت ووشها للحيط وروما فى وضع الكلبه وبدأت تضربها على طيزها بكرباج زى بتاع العربجيه وتقولها شكل طيزك حلوه وهى متعلمه كده يا وسخه يا متناكه وكانت اهات روما بتدوى فى الشقه مع كل ضربه من الكرباج على طيزها ومع كتر الضرب والألم نامت روما على بطنها وحطت ايديها على طيزها راحت منه مزعقه قومى يا متناكه لسه متكيفتش وضربتها على ضهرها بالكرباج وبعدين مسكتها من شعرها ورجعتها لوضع الكلبه تانى وكملت ضرب على طيزها وبعد شويه راحت منه امرت روما تبوس رجليها وقالتلها غورى البسى وروحى واستنى تليفونى بكره بالأوامر الجديدة .

ياترى ايه اللى هيحصل مع روما

ياترى هتتقبل حياتها الجديدة ازاى

___________________________________ ______

الجزء الرابع

روحت روما تعبانه وبتفكر فى اللى حصل معاها فى اليوم ده وبتقول لنفسها إن اللى بيحصل فيها ده حصاد للى كانت بتعمله فى داليا وجيجى وانها بقيت خدامه وجارية لبنت صغيره بتذل وبتهين فيها وصعبت عليها نفسها ونامت وهى بتعيط .

تانى يوم اتصلت بيها منه وقالتلها هستناكى يا شرموطه الساعه اربعه تجهزى نفسك عشان سيدك حماده عايز يستمتع بيكى وفعلا جهزت روما نفسها وراحت على الميعاد دخلت كانت منه قاعده فى الصاله باست رجليها وراحت منه ربطت روما بطوق كلاب حوالين رقبتها وسلسلة وخدتها ودخلت اوضه النوم اديتها ستيان وشرب شبكه وشداد شراب وبوط طويل وقالتلها البسى دول لبستهم روما ومنه لبست هوت شورت جينز وبادى معرى بطنها وشراب اسود طويل وصندل بكعب وجرت منه روما من سلسلة الكللابب ومشيت بيها لغاية اوضة وفتحت باب الاوضه كان حماده قاعد على كنبه جوه مسكت منه وش روما وقالتلها هتسمعى الكلام وتبسطى سيدك وعو بيستخدمك يا متناكه وتفت فى وشها وضربتها قلمين ووقفت وخلت روما تبوس رجليها وتلحس الصندل ورجلليها وبالرجل التانيه بتدوس على ضهرها وتضغط الكعب فى ضهرها وراحت جابتها من شعرها ووقفتها على ركبتها وتفت فى وشها وضربتها قلمين وقالت لها جاهزه يا شرموطه عشان تبسطى سيدك وبعدين ركبت منه على ضهر روما وبقيت تضربها على طيزها وتقولها امشى يا حماره يا جحشه يا بهيمه روحى لسيدك عشان ينيكك ويبقالك الشرف أنه ناكك يا لبوه ومشيت بيها لغاية ما وصلو عند حماده اللى كان فارد على الكنبه نزلت منه من على ضهر روما ودخلت بين رجلين حماده ونامت بصدرها على صدره وقعدوا يبوسوا بعض شويه وبعدين جابت روما من شعرها وخلتها تلحس جزمة حماده وطلعت زب حماده وقعدت منه تمص فيه وروما بتلحس فى جزمة حماده وبعد شويه جابتها من شعرها وخلتها تلحس كسها وبقيت منه بتمص زب حماده وروما بتلحس كس منه بعد شويه منه جابت روما من شعرها وخلتها تلحس وتمص زب حماده وتزوق رأسها على زبه بيدها وتشدها من شعرها وتتف على زبه وفى بق روما وتضربها قلمين وترجع تخليها تمص تانى وسابت منه روما مع زب حماده وقعدت على وش حماده يلحسلها كسها وبعدين قلع حماده البنطلون والبوكسر والجزمه والشراب وقعدت روما تلحس رجل حماده وتمص صوابع رجليه وبعدين مسكتها منه من شعرها وخلتها تمص زب حماده وطلعت منه قعدت على حجر حماده وضهرها ليه وحطت زبه فى كسها وقلعت البادى وخلت روما تلحس وتمص فى بزازها وهى بتتناك وبدأت آهات منه تطلع اه اه اه نيكنى يا دكرى اه ريح كسى اااه ااه وماسكه روما بتضغط على رأسها وهى بتلحس بزازها وكل شويه تطلع زبه وتخلى روما تلحس زبه وكسها وترجع تتناك منه تانى بعد كده قامت منه وقعدت على طرف الكنبه وحماده مسك روما من شعرها وطلعها على الكنبه وقعدت فى وضع السجود ووشها فى كس منه بتلحسه وهو من وراها فضل يضربها هو و منه وبعدين بدأ ينيكها فى كسها وطيزها ويبدل بينهم ويضربها على طيزها شويه وراحت منه خلت روما فى وضع الكلبه وحماده لسه بينيك روما ومنه بتضربها على وشها وتتف فى بقها وحماده بقى يشد روما من شعرها وهو بينيكها واهات روما بقيت عاليه ااه ااااااااااااح اووووووو اه اه اممممم اححححححح اااااافففففف اوووووو أي اى اهههههههه اه نيكنى يا سيدى اه اتمتع بيا اه افشخنى انا شرموطك انت وستى ااااااااااااح اووووووو افففففف اه اه اممممم اححححححح اااااافففففف نيك يا سيدى حط زبك فى طيزى وكسى زى ما تحب بعد شويه مسكتها منه من شعرها ووقعتها على الأرض ونامت منه على جنبها على الكنبه ونزلت رجليها عشان روما تبوس رجليها ونام حماده وراها وحط زبه فى طيزها وبدأ ينيكها ويبوس رقبتها وكتافها ويلعب فى بزازها وروما بتلحس وتمص رجل منه بعد شويه رفعت منه رجليها لفوق وخلت منه تلحسلها كسها وحماده بينك منه فى طيزها وبعد شويه منه خلت روما تحط صباعها فى كس منه ومنه بتتناك فى طيزها من حماده وكل شويه حماده يطلع زبه من طيز منه ويخلى روما تمص فيه وتلحس طيز منه شويه ويرجع يكمل نيك فى منه بعد شويه قامت منه وقعد حماده على الكنبه وخلوا روما تقعد على حجره وحط زبه فى طيزها وبدأ ينيك فيها ومنه بتضربها على كسها وبزازها وبطنها وتقولها حلو زب سيدك فى كسك يا شرموطه يا بتاعت العيال شايفه زب الرجاله يا متناكه مش العيىل اللى بينيكك ولا العرص جوزك نيكها يا حماده وريها ازبار الرجاله وروما اهااااا ااااه اححححححح اااااافففففف اوووووو أي اى اهههههههه اه اه اح ااااااااااااح اووووووو افففففف اه اه اممممم اححححححح اااااافففففف اوووووو اوفففففف احححح بعدين نيمتها على ضهرها على الكنبه ورفعت رجليها لفوق وبدأ حماده ومنه يضربوها على طيزها وبعدين بدأ حماده ينيك روما فى طيزها وطلعت منه على وش روما وخلتها تلحس كسها وطيزها وبعد شويه نزلوها على الأرض وبقيت رجليها على الأرض ونايمه بضهرها على مقعد الكنبه ومنه قعدت على وش منه وسندت صدرها على ضهر الكنبه وحط حماده زبة فى كس منه وبقى يبدل بين كس منه وطيزها وبق روما واخيرا جاب لبنه فى طيز منه وقعدت منه على بقى روما بتحزق وتنزل اللبن اللى فى طيزها فى بق روما وبعدين خلت روما تلحس طيز منه وتمص زب حماده وبعدين تف حماده ومنه فى بق روما ونيموها على الأرض وخرجوا وسابوها

بعد شويه دخلت منه وفى ايديها بيبى دول فوشيا شيفون شفاف وكلوت فتله شفاف على كسها يدوب مغطى لغاية طيزها ولبست منه لانجرى اسود ستيان وبنطلون شفاف مفتوح على الكس و الطيز وتحته كلوت فتله وبعد ما خلصت دخل حماده وراح ماسك روما من شعرها بايد وبالايد التانيه ماسك وشها وقالها

حماده : جاهزة يا متناكه يا مومس يا اتمتع بيكى يا شرموطه

روما : تحت امرك يا سيدي

حماده : عشان دا انا هفشخ كسك وطيزك المتناكين دول يا حته لبوه

روما : كلى تحت امرك فى اللى نفسك تعمله

راح منزل حملات البيبي دول وعرى بزازها ورجع مسكها تانى

حماده : حتى بزازك دى هنيكها وافشخها ضرب

وراح ضربها على بزه

روما : اه خدامتك يا سيدي اعمل اللى انت عايزه

حماده : بزازك الحلوه دى هقطعهم

وراح ضربها على البزه التانيه

روما : اه حاضر يا سيدي اللى تحبه

وراح ضربها بالقلم على وشها

حماده : طبعا اللى احبه امال اللى تحبيه انتى

روما : تحت امرك يا سيدي

حماده : انتى حتة خدامه لبوه مومس شرموطه تتناكى واتمتع بيكى يا متناكه

وراح ضربها شويه اقلام على وشها

روما : شكرا يا سيدي وانا تحت امرك

وبعدين جات منه وقفت ورا الكنبه ومسكت روما من شعرها وضربتها بالاقلام على وشها وضربتها على بزازها

منه : عارفه يا متناكه يا شرموطه لو سيدك متمتعش هفشخ كسمك وههريكى ضرب

روما : حاضر يا ستي همتعه واظبطه

منه : شاطره يا وسخه يا بنت المتناكه

وراحت خلتها فتحت بقها وتفت فى بق روما وتضربها على وشها وبزازها ونزلت مسكت الكلوت شدته ودخل جوه كس روما وضربتها وتقفش فى بزازها وتشدها من حلاماتها وبعدين لفت منه وقعدت على مسند الذراع بتاع الكنبه جابت حزام ولفته على ايديها وبدأت ضربتها شويه على بزازها وبعدين خلتها قعدت على ركبتها على الكنبه وشدت الكلوت دخلته جوه طيزها وقعدت تضربها على طيزها ورجع حماده تانى وهو عريان وجاب روما من شعرها وبدأ ينيكها فى بقها وويضربها هو ومنه على بزازها وبعدين منه جابت الحزام وفتحت رجل روما وبقيت تضربها على فخادها وكسها وحماده شغال نيك فى بق روما ويضربها على رأسها من ورا عشاان يزقها على زبه بعد شويه خلوها قعدت على وضع الكلبه وقعدت منه قدامها وحماده وراها وجاب الكلوت على جنب وبدأ ينيك كس روما ومنه جابت كلوتها على جنب وخلت روما تلحس كسها وبعدين حماده قال لمنه عايز اسمع اهاتها راحت منه مسكت روما من شعرها وبدأ حماده ينيك اقوى واسرع وبدأت روما تطلع اهاااات ااااه اححححححح اااااافففففف اه اه اممممم ااااااااه ااااااااااااااه ااااااااااااح اووووووو اى ااااااه اهههههههههه اووووووو اى ااااااه اهههههههههه اووووووو اى اى اى اه اه اه اه اح ااااااااااااح اووووووو اووو اهههه كسى اه اه اح اح اح ااااااااح اووووو اه وقامت منه جابت عصايه خشب مبططه وبدأت تضربها على فخادها وطيزها وحماده شغال نيك فى كسها وطيزها ويبدل بينهم ويضربها على طيزها ويشدها من شعرها بعدين قلعت منه الكلوت وقام حماده من ورا روما وقعد على الكنبه قلعت روما البيبى دول والكلوت وقعدت روما على الكنبه فى وضع الكلبه وبدأت تمص زب حماده ومنه بتضربها على طيزها وفخادها بالعصايه وبعدين مسكتها منه من شعرها وبدأت تزقها على زب حماده وتطلعه من بقها وتف منه على زب حماده وجوه بق روما وعلى وشها وتمسح فى وشها التفه وتضربها قلمين وترجع زب حماده فى بق روما تانى وبعدين قعدت روما على حجره وضهرها ليه وحطت زبه فى كسها وبدأت تتنطت على زبه وراحت منه جايبه الحزام وبدأت تضربها على بزازها وفخادهها وتقولها اتنطتى أسرع يا شرموطه على زب سيدك ومتعى زبه بكسك المتناك ده وبقيت تدوس على كتفها عشان تنزلها على زب حماده ويدخل كله فى كس روما بعد شويه نزلوها على الأرض وقعدت روما على ركبتها وقعدوا يتفوا على وشها وفى بقها وعلى بزازها وبعدين خلتها قعدت على وضع السجود وضربوها على طيازها وحطت منه رجليها على وش روما وبدأ حماده ينيك روما فى طيزها وكسها واهات روما مكتومه وبعدين قعدت منه على الأرض قدام روما خلت تلحس كسها وحماده بينك طيز روما وكسها ويضربوها على طيزها وبعد شويه شدها من شعرها وخلاها وقفت على ركبتها وبدأوا يضربوها على وشها وجابت منه العصايه وضربتها على بزازها وبعدين فتحت منه بق روما وحماده بيضرب عشرة لغاية ما جاب لبنه فى بق روما وبعدين خلوها تفته وتلحسه من الأرض وهما حاطين رجليهم على وشها وضهرها وبيتفوا على الأرض ويخلوها تلحسه وبعدين تفوا عليها وسابوها ومشيو .

بعد شويه دخلت منه وخدت روما تستحمى ولبستها فستان سواريه كات ونص ضهرها عريان والفستان يدوب واصل لتحت طيزها وصدرها نصه عريان ورجعتها على الاوضه تانى وقعدتها وقالتلها استنى هنا يا متناكه سيدك هيجى يفشخك دلوقت دخل حماده على روما ومسكها من ايديها لغايه الترابيزه وخلاها تميل نص تمييله وتسند اديها على الترابزه ورفع الفستان وعرى طيزها وبدأ يحسس على طيزها ويقفش ويبعبص فيها وبدأ يضربها بايده على طيزها وبعد شويه خلاها لفت وقعدها على الترابيزه ودخل بين رجليها وطلع بزازها من الفستان وبدأ يقفش فى بزازها ويقرص حلماتها ويضربها على بزازها ويمص ويبوس ويلحس فيهم شويه وبعدين طلع وقعد يبوسها فرنساوى ويحط لسانه فى بقها ونزل يبوس رقبتها وصدرها وبدأت روما تسيح معاه وتطلع منها اهات المتعه وتقوله اه يا سيدي ما انت رومانسى وجميل ونزل على بزازها بوس ومص ولحس وعض وبعدين قلعها الفستان وحط فى ايديها كلابشات ونزلها على الأرض وطلع زبه من سوستة البنطلون وبدأ يحط زبه فى بقها وهى بتمص زبه ومسكها من شعرها ويزقها على زبه وكل شويه واحد يطلع زبه ويضربها بيه على وشها ويضربها بالقلام على وشها ويرجع يحشر زبه فى بقها تانى وبعدين لف وبقى حماده اللى ساند ضهره على التربيزه وقلع البنطلون وطلع الحزام ولفه من على كتف روما وبدأ يشدها من الحزام على زبه وهى بتمص فيه وبعدين ربط الحزام حوالين رقبتها وبعد شويه مص لزبه وقفها وخلها ميلت نص تميله على الترابيزه وضربها على طيزها شويه وبعدين بدأ ينيكها فى طيزها وكسها ويبدل بين طيزها وكسها ويضربها على طيزها ويشدها من شعرها ويشتمها وبقولها انا احسن ولا جوزك العرص يا منيوكه يا لبوه انا ولا العيل الصغير يا مومس يا شرموطه وروما ترد اه اه زبك حلو قوى جوايا يا سيدي اه زبك مالى طيزى وكسى اه اه اممممم اححححححح اححححححح اااااافففففف اوووووو أي اى اهههههههه اه اه اح اح ااااااااح ايو اه اه اممممم اححححححح اااااافففففف اوووووو أي اى دخل زبك يا سيدي فى طيزى وكسى نيكنى انا شرموطك ولبوتك وخدامتك يا سيدي اه نيك يا سيدى واتمتع بيا يا سيدي اه ه ااااااااااااح اووووووو افففففف اه اه اممممم ااااااااه ااااااااه ااااااااااااااه ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه اووووووو افففففف اه اه اممممم اححححححح اااااافففففف اه اه اح يا سيدي زبك جامد يا سيدي جوايا بعد شويه ربطها بعمود ستاره فيه كلبشات من طرفيها فى رجليها وخلها زى ما هى واقفه وسانده على الترابيزه وقعد يضربها بايده على طيزها شويه وبعدين رجع ينيك فى طيزها وكسها ويضربها على طيزها ويشدها من شعرها وبعد شويه خلاها نزلت على الأرض وقعدت على وضع الكلبه وقعد حماده قدامها وخلها تمص زبه وهو ماسك مضرب الدبان بيضربها على طيزها وبعدين مسكها من شعرها وبدأ ينيكها فى بقها وبعد كده لف وراها وبدا ينيكها فى طيزها وكسها ويضربها على طيزها وكان راكب عليها وبيدق زبه فى طيزها زى الحفار وكانت اهااات روما بتزيد وبتعلى مع قوة النيك اااه اااااه ااااااااااااح اووووووو اه اه اممممم ااااااااه ااااااااااااااه ايييييي اووووووه ااااهاهههههههه اه اه اه اممممم ااااااااه ااااااااااااااه ايييييي اووووووه اممممممم اههههههه اي اي اي اه طيزى طيزى يا سيدي هتتفشخ ااااااه اهههههههههه اووووووو افففففف اه اه اممممم ااااااااه مش قادرة ااااااااااااح اووووووو افففففف اه اه اه اح ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه ااااااااااااااه ايييييي اووووووه ااااهاهههههههه اه اه اممممم ااااااااه ااااااااه اووووووو افففففف زبك جامد قوى يا سيدي اه اه اممممم ااااااااه ااااااااااااااه ااااااااااااح اااااااااااهاا بعد كده نيمها على جنبها وهى لسه متقيده ونام وراها وفضل ينيك طيزها وكسها ويقفش ويقرص حلماتها وبزازها ويحط أيده فى بقها وينيك فيها بعد كده نيمها على ضهرها ورفع رجليها لغاية ما وصل ركبتها عند رأسها وخط زبه فى طيزها وفضل ينيك فيها بكل عزمه لغاية ما جاب لبنه فى كسها

بعد كده فكلها قيود ايديها ورجليها وربطها بطوق كلاب وسلسلة وخلاها تمشى وراه على أيديها وركبتها وبعدين خلاها تمص زبه لغاية ما وقف تانى وبدأ حماده يحشر زبه فى بقها لغاية ما يحس أنها هتتخنق يطلع زبه تاخد نفسها ويرجعوا تانى بعد كده ربطها بحبل فى ايديها وحبل فى رجليها وخلاها قعدت على الكنبه فى وضع الكلبه وجاب حزام جلد وقعد يضربها على طيزها شويه وبعدين قعد يبعبص فى طيزها اللى كانت واسعه من النيك وحط تلات صوابع وقعد بايده التانيه يضربها على طيزها وبعدين بدأ حماده يحط زبه فى طيزها وجاب الحزام وقعد يضربها على طيزها وضهرها وبعد شويه طلع فوق الكنبه وكان راكب فوقيها وبينيك فيها بعنف وروما كانت من التعب مش قادره تعمل حاجه غير اههااات بس فضل حماده ينيك فيها بعد كده فكها وقومها وربطها فى حلقتين فى الحيطه وبقيت فارده أيديها وقعد يضربها على وشها وبزازها وبعدين سد وسطها لبره وحط زبة فى كسها وبدأ ينيك فيها بكل عزمه وهو بيضربها بالاقلام على وشها وبعدين رفع رجليها الشمال وبدأ ينيكها اسرع واقوى وبعدين طلع زبه من كسها حطه فى طيزها وبدأ ينيك وبعد شويه رفع رجليها الاتنين وبعد شويه جاب الحزام وبدأ يضربها على بزازها وبطنها وكسهها وفخادها وبعد شويه فكها ونيمها على الارض على ضهرها ورفعلها رجليها لفوق وربط كل ايد فى رجل فى كلبشات وقعد يبعبص فى كسها وطيزها ويحط صباعين وتلات صوابع فى كسها وطيزها وجاب الحزام وضربها على كسها وفخادها وبطنها وبزازها وطيزها وتف على كسها وحط زبة فى كسها وبدأ ينيكها ويبدل بين طيزها وكسها وبينيك بسرعه وقوه زى الحفار بعد كده فكها وربط ايديها ورا ضهرها ونام حماده على ضهره وقعدت روما في وضع الفارسه وخلاها وتنام بصدرها على صدره وبدا ينيك كسها وطيزها ويضربها على طيزها وروما خلاص مبقاش فى اعصاب من كتر التعب والنيك والضرب لغاية ما جاب لبنه فى كسها وقعدها وضربها على وشها وزاحها وقعها على الأرض ومسكها من شعرها قعدها على ركبتها وخلاها تلحس وتنضف زبه ومسكها من شعرها وتف فى بقها وسابها ومشى .

بعد شويه دخلت منه وفكت روما وقالتلها

منه : خدى يا شرموطه لبسك اهو البسى وغورى روحى وجهزى نفسك عشان من بكره تنزلى شغل

روما : شغل ؟!!! شغل أيه يا ستى

منه : شغل يا شرموطه يا مومس

روما : ايه ؟!!!

منه : طبعا ومتخافيش ليكى نسبه ولا بلاش وافرج الفيديو

روما : لا خلاص حاضر تحت امرك يا ستى

منه ضربتها بالقلم وتفت على وشها : شاطره يا متناكه يالا البسى وغورى روحى

وفعلا لبست روما وروحت وهى مستنيه حياه جديده خالص حياه كلها شرمطه ونيك من رجاله متعرفهمش وشغل عهر ودعاره جديده عليها فى تطور جديد فى حياتها.

الجزء الخامس

روحت روما تعبانه وبتفكر فى اللى حصل معاها فى اليوم ده وبتقول لنفسها وانها بقيت خدامه وجارية لبنت صغيره بتذل وبتهين فيها هى وصاحبها مش بس كده كمان هتبقى مومس وبتتناك من اى حد يدفع وصعبت عليها نفسها ونامت وهى بتعيط .

تانى يوم صحيت من النوم خدت دش وجهزت نفسها وقعدت مستنيه مكالمة منه عشان تعرف اليوم ده هتعمل ايه وخايفه من اول مره تعمل كده زى اللى داخل امتحان اتصلت منه بروما وقالتلها على الميعاد وفعلا جهزت نفسها ولبست بنطلون جينز سليم وتوب وبليزر وصندل بكعب عالي وخدت بيبى دول فى كيس وراحت لمنه فتحلها حماده دخلت لقيت داليا على ايديها وركبتها ومنه فادره رجليها على ضهر داليا نزلت روما على ركبتها وباست رجل منه ومنه قالتلها على عنوان الزبون وأنها هتقعد معاه ساعتين وبعد الساعتين لو الزبون هيزود لازم تتصل تعرفها والا مش هتتحاسب عليها وقالتلها ايه القرف الللى لبساه ده هو انتى رايحه تزورى امك بعد كده البسى لبس فى شرمطه وآثاره وإغراء اكتر

وفعلا مشيت روما راحت على العنوان واتصلت بالزبون قالها على الدور ورقم الشقه وفعلا طلعت لقيته شاب فى التلاتينات من عمره بشرته سمرا طولها وجسمه عضلات دخلت روما وقعدت معاه واتعرفت على اسمه محمود وبعد شوية كلام بدأ محمود يبوس روما بوسه مشبك وأيده بدأت تمشى على ضهرها وطيزها وفخادها ويسيح فيها وبعد شويه قلعته التيشيرت وهو قلعها البليزر وكملوا بوس فى بعض بعد شويه نزلت روما وطلعت زبه وبدأت تمص فيه وتلحس بضانه وقلعته البنطلون وهى بتعمل كده بعد كده قومها وقلعها التوب واتحررت بزاز روما وبدأ محمود يمص ويعضعض ويلحس بزاز روما ويقفش فى بزازها وبعدين نيمها على ضهرها على الكنبه وقلعها البنطلون والكلوت فى مره واحده وبعدين قلعها الصندل وباس رجليها من اول مشط رجليها لغاية كسها ورفعلها رجليها لفوق وفتحت روما رجليها على الاخر وبدأ يلحس ويمص فى كسها ويبعبص كسها بلسانه وبدأت روما تهيج وتقوله اه اه اه اممممم اححححححح اححححححح اححححححح اححححححح احححووووو احييييييييه لسانك حلو قوى امال زبك هيعمل فيا ايه يالا حط زبك فيا وطفييلى نارى اه يالا بقى نيكنى هموووت وقعد محمود على الكنبه وقعدت روما على ركبتها وميلت على زبه تمصه تانى وبعدين قعدت روما على حجره فى وضع الفارسه ووشها لوشه وحطت زبه فى كسها وبدأت تتنطت على زبه وشويه تبوس محمود وشويه تميل يصدرها على وشه فيلحس بزازها بعد شويه قام محمود وزبه فى كس روما وشالها ونيمها على ضهرها على الكنبه ورفع رجل على كتفه والرجل التانيه حوالين وسطه وكمل نيك فى كسها ويسرع فى النيكه وبدأت روما تتطلع اصوات اهتها ااااه اححححححح اااااافففففف اه اه اممممم ااااااااه ااااااااه اووووووو افففففف اه اه اممممم ااااااااه ااااااااااااااه ااااااااااااح اووووووو اه اه اممممم ااااااااه ااااااااه اووووووو افففففف اه اه اممممم اححححححح اه نيك جامد اه زبك كبير ومالى كسى اه يالهوى على زبك اللى فى كسى اهاه اح ااااااااح ايو اه اوهاوووو اه وكل شويه يميل محمود يمص بزاز روما أو يبوس روما وهو شغال نيك فيها بعدين نزلها رجليها ونيمها على جنبها وهو لسه على ركبه وزبه فى كس روما وشغال نيك فى كسها وبعدين رفعلها رجل وبدأ يسرع فى النيك بعدين نيمها على ضهرها ونام فوقيها وحط زبة تانى فى كسها وبدأ ينيكها ويبوسها وروما لفت رجليها حوالين وسط محمود اللى بعد شويه قام بيها وقعد ينيكها وهى متشعلقه فيه وبعدين قعد وهى على حجره فى وضع الفارسه ووشها لوشه وشغال نيك وتقفيش وضرب على طيازها ويمص ويرضع من حلمات بزازها بعد كده طلع زبه من كسها وخلها قعدت على ركبتها على الكنبه وسندت صدرها على ضهر الكنبه وقعد محمود لحس كسها شويه وضربها على طيزها وحط زبة فى كسها تانى وكمل نيك وهو بيضربها على طيزها وروما اهااتها ووحوحتها زادوا مع سرعة وقوة النيك والضرب بعد كده راحت روما وقعدت تمص زبه وتلحسه ومحمود بيمشى أيده على ضهرها وطيزها ويبعبص فى طيزها ويقفش فيهم ويضربها عليهم وبعدين شدها من شعرها وباسها ونيمها على ضهرها ونام على جنبه جنبها وحط زبه فى كسها وبدأ ينيك فيها مره بسرعه ومره ببطئ ومره يطلع زبه كله ويدخله مره واحده ومره ينيك بالراحه واهات روما بقيت مع سرعه وقوة النيك وهو بيقفش فى بزازها ويبوسها فى رقبتها وخدودها وبقها وبعد شويه خلاها تقوم وتقعد على حجره وحطت زبه فى كسها وضهرها ليه وقعدت تتنطت على زبه وهو ينيكها شويه وأيده بتقفش فى طيازها وبزازها لغاية ما جاب لبنه فى كسها وفضلت على حجره ورمت راسها على زبه وريحت شويه قبل ما يقولها

محمود : قومى البسى اللانجرى اللى جايه بيه عشان ترقصيلى وانيكك واحد تانى

روما : حاضر يا جامد من عيونى بس المره دى هتنيك طيزى زى ما ريحت كسى

وقامت راح محمود ضربها على طيزها وقالها هريحلك يا مكنه

وفعلا قامت روما غيرت ولبست لانجرى اسود ضهره عريان وشيفون كله يدوب مغطى حلمات بزازها اللى باينين وطويل لغاية رجليها ومفتوح من قدام لغاية وسطها ورقصتله شويه وفى اخر الرقصه قلعت ووقفت قدامه عريانه وقف محمود قدامها ونزلت روما على ركبتها وقعدت تمص زب محمود وقعد محمود زبه فى بق روما كل شويه وبعدين خلاها قعدت على الكنبه وقعدت على وضع الكلبه وبدا محمود ينيكها فى طيزها ويسرع فى النيك وروما اهاه اح اح ااااااااح اووووو اه اه اه اممممم ااااااااه ااااااااه ااااااااااااااه ايييييي اووووووه اممممممم اههههههه اي اى اه اه اممممم نيكنى افشخ طيزى زبك حلو قوى فى طيزى اخ ااه ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه ااااااااه اووووووو افففففف اه اه اممممم ااااااااه ااااااااااااااه ايييييي اووووووه وكان كل شويه يطلع زبه من طيزها ويحطه فى بقها ويرجع ينيك طيزها تانى بعد شويه خلاها عملت وضع السجود وكمل نيك فى طيزها وحط رجليه على رأسها وهو شغال نيك فى طيزها وهى شغاله اهاات بعد شويه مصت زبه تانى وبعدين قعد على الكنبه وقعدت روما على حجره ووشه لوشها وبدأت تتنطت على زبه فى طيزها وهو بيبوس بزازها ويقفش طيزها وينيكها شويه وهى تتنطت على زبه شويه وبعدين لفت واديته ضهرها وزبه لسه فى طيزها وبدأت تتنطت على زبه وبعدين مسك رجليها ورفعها لفوق وبقى ضهرها متحمل على صدره وبدا ينيكها فى طيزها وهى اهااتها بتزيد اااه ااااااه اهههههههههه اووووووو افففففف اه اه اممممم اححححححح اااااافففففف اه اه اه اه اه اممممم ااااااااه ااااااااااااااه ايييييي اووووووه ااااهاهههههههه اه وقامت تمصله زبه ورجعت قعدت تاني في نفس الوضع بعد شويه قامت مصت زبه وقومها وشالها ولفت رجليها حوالين وسطه وايديها حوالين رقبته وبدأ ينيك طيزها تانى وهى متشعلقه فيه وراح نيمها على ضهرها على الكنبه وهو شغال نيك فى طيزها ورفعلها رجليها لغاية ما ركبتها وصلت عند راسها وكمل نيك فى طيزها وبعدين خلاها نامت على بطنها على الكنبه ورجليها فوق ضهر الكنبه وركب فوقيها وحط زبه فى طيزها ويلف زبه جوه طيزها وبعد شويه جاب لبنه فى طيزها وخدها عمل معاها واحد تالت فى الحمام ونزل لبنه فى بقها ولبست ومشيت .

واستمرت روما كل يوم تروح تتناك من زبون شكلة العجوز والشاب والعيال والتخين والرفيع والروماتسى والعنيف صاحب المزاج واللى كل همه حتة لحمه يحط زبه فيها وشافت حاجات غريبه فالنيك تعالوا نشوف مقطتفات منها.

اول مره حفله

راحت روما كالعاده تاخد عنوان الزبون اللى هتروح تتناك منه بس المفاجأة ةالمره لما سمعت منه بتقولها أنها حفله وهتتناك فى جمعيه ومكنتش فاهمه بس منه فهمتها أنها رايحه لعشر رجاله وأنها مطالبه تعمل اللى هما عايزينوا هتتناك من واحد واحد مافيش مشاكل كلهم فى نفس الوقت عادى لازم تبسطهم خدت العنوان واتحركت وهى مرعوبه من اللى هيحصل ازاى هتبقى وسط عشر رجاله واخيرا وصلت العنوان كان فيلا رنت على رقم التليفون وجالها شاب كده أوائل التلاتينات وخدها ودخل لقيت عشر شباب بين التلاتينات واواخر العشرينات راح كل واحد يسلم عليها مع بوسه مشبك واللى يديها بعبوص واللى يضربها على طيزها واللى يقفش فى بزازها وبعدين قالولها خشى غيرى وتعالى دخلت لبست بيبى دول احمر قصير يدوب تحت طيزها وصدرها كله باين وكلوت فتله طلعت شغلولها اغنية رقصتلهم عليها وكل واحد اللى يقفش واللى يبعبص واللى يضرب واللى يحك زبه فيها وقلعوا هدومهم وهى بترقص وبعد ما الاغنيه خلصت اتلموا حواليها دائره وهى فالنص نزلت على ركبتها وبدأت تمص ازبارهم زب فى بقها وكل ايد زب واللى ماسك زبه بيخبط بيه فى دماغها وتبدل بين ازبارهم فى ايديها وبقها واللى يحشر زبه فى بقها وطلعولها بزازها من البيبى دول ويقفشولها فيها ويقرصوا حلماتها ويضربوها على بزازها وبعدين قلعوها البيبى دول خالص وهى شغاله تبدل بين ازبارهم مص ولحس بعد شويه قعد واحد على زى كنبه كده من غير ضهر وميلت روما على زبه تمصه وواحد تانى وقف وراها ينيكها فى كسها وطيزها ويبدل بينهم ويضربها على طيزها وكل شويه يبدلوا اتنين واحد فى بقها والتانى بيبدل بين كسها وطيزها لغاية ما العشره ناكوها فى كسها وطيزها وبقها فى نفس الوضع بعد كده قعدوها على وضع الكلبه وقعد واحد قدامها تمصله زبه وواحد وراها بينيك فى كسها وطيزها ويبدل بينهم ويضربها على طيزها وكل شويه يبدلوا اتنين واحد فى بقها والتانى بيبدل بين كسها وطيزها لغاية ما العشره ناكوها فى كسها وطيزها وبقها فى نفس الوضع بعد كده قعد واحد على الكنبه وقعدت روما على حجره فى وضع الفارسه وحطت زبه فى كسها وميلت عليه وجه واحد من وراها وحط زبه فى طيزها وواحد قدامها حط زبه فى بقها وفضلوا ينيكوا كسها وطيزها وبقها وبعدين جه واحد وقعد على الكنبه جنبيهم وقامت روما وقعدت على حجر التانى فى وضع الفارسه وحصل معاها نفس اللى فات واحد فى كسها وواحد فى طيزها وواحد فى بقها لغاية ما العشره ناكوها فى كسها وطيزها وبقها وبعدين نزلت على ركبتها وهما وقفوا طابور كل واحد تمصله زبه شويه وبعدين قعد واحد على الكنبه وقعدت روما على حجره وضهرها ليه وحطت زبه فى طيزها وجه واحد حط زبه فى كسها واحد قعد على بطنها وحط زبه بين بزازها وواحد فى بقها وواحد فى ايديها الشمال والتانى فى ايديها اللمين وفضولو يبدلوا مع بعض لغاية ما العشره ناكوها فى كسها وطيزها وبقها وبزازها وايديها فى نفس الوضع بعدين وقفوا كلهم جنب بعض وهى بقيت تلف عليهم تمصلهم ازبارهم بعدين نيموها على ضهرها على الكنبه وبقيوا يبدلوا عليها واحد واحد نيك كس وطيز وبقها وبزازها وبعد ما ناكوها كلهم نزلت على ركبتها وبدأت تمص ازبارهم لغايه ما جابوا لبنهم فى بقها وعلى وشها وبزازها وبعدين قامت دخلت الحمام استحمت ولبست وروحت .

اتكررت الحفلات وبأعداد اكبر واتعودت عليها روما وأوقات الحفلات كانت بتبقى معاها واحده تانى مش واحديها وأوقات كانت هى وواحده تانى بيروحوا لاتنين رجاله وأوقات كانت الحفله عباره عن اتنين رجاله عليها ودى واحده منهم .

الجزء السادس

اتكررت الحفلات وبأعداد اكبر واتعودت عليها روما وبقيت شرموطه ومومس محترفه فى النيك وأوقات الحفلات كانت بتبقى معاها واحده تانى مش واحديها وأوقات كانت هى وواحده تانى بيروحوا لاتنين رجاله وأوقات كانت الحفله عباره عن اتنين رجاله عليها ودى واحده منهم .

كالعاده تليفون منه تروح روما فالميعاد تاخد العنوان وتروح للزبون بس المره دى مش زبون لا اتنين راحت اتنين رجاله أوائل الأربعينات دخلت سلمت وغيرت ولبست قميص نوم ازرق طويل فيه فتحتين من الجنب معرين رجليها كلها وفتحات فى جنبها ونص ضهرها عريان وبزازها كلها عريانه وفتحه عند البطن ورقصتلهم كالعاده وبعدين وقفت وسطيهم وبدأوا يبوسوا فيها ويقفشوا فى بزازها وطيزها وخلعوها القميص وبقيت بالكلوت الفتله وهما مكملين بوس وتقفيش ومص فى بزازها بعد كده نزلت على ركبتها وطلعت ازبارهم وبدأت تمص فيهم وتمص زب ده شويه وتمص التانى شويه وايدها شغاله لعب فى ازبارهم وتلحس زب ده شويه وزب التانى شويه وتحط الزبين جنب بعض وتلحس رأسهم وتبوس فيهم بعد شويه قعدت على وضع الكلبه وبدا واحد ينيكها فى بقها والتانى بيبعبصها فى طيزها ويوسع طيزها ويفتح كسها وقلعوا الاتنين وقلعوها الكلوت وبدأ اللى كان بيبعبص ينيكها فى كسها ويقفش فى طيزها والتانى بينيكها فى بقها ويقفش فى بزازها وبعد شويه بدلوا مع بعض اللى بينيك كسها راح ينيك بقها واللى بينيك بقها راح ينيك كسها وبعد شويه بدلوا تانى واللى بينيك بقها راح ينيك طيزها واللى بينيك كسها بقى بينيك بقها وبعد شويه نيك وتقفيش وضرب طيزها بدلوا بين بقها وطيزها بعد كده نيموها على جنبها ونام واحد وراها وبدا ينيكها فى طيزها وكسها والتانى قاعد على ركبته وبينيك بقها وكل واحد ماسكله بزه وشغال فيها تقفيش وبدلوا مع بعض واللى بينيك كسها وطيزها بينيك بقها والتانى مكانه بعد شويه نام واحد على ضهره وقعدت روما في وضع الفارسه وحطت زبه فى كسها والتانى من وراها حط زبه فى طيزها وبدأوا ينيكوا فيها بالراحه ويسرعوا كل شويه وهى بدأت اهااتها تطلع اهاه اح اح ااااااااح اووووو اه اه اه اممممم ااااااااه ااااااااه ااااااااااااااه ايييييي اووووووه اممممممم اههههههه اي اى اه اه اممممم نيكونى افشخو طيزى وكسى ازباركم حلوه قوى فى طيزى وكسى اخ ااه ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه ااااااااه اووووووو افففففف اه اه اممممم ااااااااه ااااااااااااااه ايييييي اووووووه نيكونى افشخوا كسى وطيزى بازباركم اااه ااااااااااااح اووووووو نيكونى انا شرموطتكم النهارده ااااااااااااح اووووووو افففففف اه اه اممممم اححححححح اححححححح اااااافففففف اه اه اح اح ااااااااح اووووو اه نيكونى بفلوسكم انا لبوتكم النهارده ومتناكتكم اااه ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه اووووووو افففففف اه اه اممممم ااااااااه اووووووو ازباركم فشخانى بس انا شرموطه بحبها ااااخ اححححححح اااااافففففف اوووووو أي اى ويضربوها على طيزها وتبوس اللى نايم تحتيها بعد كده قامت روما وقعدت العكس وبقى ضهرها للنايم وحطت زبه فى طيزها والتانى حط زبه فى كسها وكملوا نيك فى كسها وطيزها وهى بدأت تتطلع اهااتها ااااه اححححححح اااااافففففف اه اه اممممم ااااااااه ااااااااه اووووووو افففففف اه اه اممممم ااااااااه ااااااااااااااه ااااااااااااح اووووووو اه اه اممممم ااااااااه ااااااااه اووووووو افففففف اه اه اممممم اححححححح اه نيك جامد اه زبك كبير ومالى كسى اه يالهوى على زبك اللى فى كسى اهاه اح ااااااااح ايو اه اوهاوووو اه يا خرابى على ازباركم وهى جوايا اه نيكونى وريحونى أن الشرموطه الحيحانه اه نيكوا فيا براحتكم وافشخونى اه اممممم اححححححح اااااافففففف اوووووو أي اى اااااه ازباركم ماليانى اه اممممم اححححححح اااااافففففف وبعد شويه قوموها ونزلت على ركبتها تمصلهم ازبارهم ووقفوها وواحد وقف قدامها والتانى وراها وراحت متشعلقه برجليها حوالين وسط اللى قدامها وباديها حوالين رقبته وزبه فى كسها والتانى من وراها حط زبه فى طيزها وتبوس اللى شايلها شويه وشويه اهاات ووحوحه ااااه اححححححح اااااافففففف اه اه اممممم ااااااااه ااااااااه اووووووو افففففف اه اه اممممم ااااااااه ااااااااااااااه ااااااااااااح اووووووو اه اه اممممم ااااااااه ااااااااه اووووووو افففففف اه بعد شويه نزلت ولفت اديت وشها للكان وراها وكررت نفس الوضع بس اللى كان بينيك طيزها بقى بينيك كسها وهى مش مبطله اهاات ووحوحة اخ ااه ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه ااااااااه اووووووو افففففف اه اححححححح اححححححح ااااح اححححوووو اح اه اممممم ااااااااه ااااااااااااااه ايييييي اووووووه اااااه اممم اح وبعد شويه نيموها على ضهرها وجه واحد رفع رجليها على كتفه وبدأ ينيك كسها وطيزها والتانى حط زبه فى بقها وكل شويه يبدلوا مع بعض لغاية ما واحد جاب لبنه فى طيزها والتانى فى بقها وناموا التلاته على الأرض جنب بعض بعد كده قامو وخلوها على ركبتها وتمصلها ازبارهم وتلحسها وتمص بضانهم ويخبطوا ازبارهم فى وشها وبعدين قعدوها فى وضع الكلبه وبدا واحد ينيك طيزها وكسها والتانى بينيك بقها وشويه اللى بينيك طيزها وكسها يشدها من شعرها وشويه اللى بينيك بقها يمسكها من شعرها ويحشر زبه فى بقها وبدلوا بعد كده مع بعض بعد شويه قعد واحد وقعدت روما على حجره وضهرها ليه وحطت زبه فى طيزها وبدأت تتنطت على زبه وخدت زب التانى فى بقها وكان اللى بينيكها بيبدل بين طيزها وكسها ويرفع رجليها لفوق ويفتحهم شويه ويقفلهم شويه ويخليها تسند رجليها على رجليه وتتنطت على زبه والتانى بيبدل بين بقها وبزازها وبعد شويه بدلوا مع بعض بعد شويه خلوها تمص ازبارهم وتلحس وتبوسهم وبعدين نامت على جنبها ونام واحد وراها وحط زبه فى طيزها والتانى قدامها وحط زبة فى كسها وينيكوا فيها وهى رافعه رجليها لفوق واهااتها اهتها ااااه اححححححح اااااافففففف اه اه اممممم ااااااااه ااااااااه اووووووو افففففف اه اه اممممم ااااااااه ااااااااااااااه ااااااااااااح اووووووو اه اه اممممم ااااااااه ااااااااه اووووووو افففففف اه اه اممممم اححححححح اه نيكو جامد اه زبكو كبير وماليا كسى اه يالهوى على زبكو اللى فى كسى اهاه اح ااااااااح ايو اه اوهاوووو اه نيوكوا جامد أن شرموطه ولبوه احية ااااه على اووووووو افففففف اه اه اممممم نيكونى افشخوا كسى وطيزى بازباركم اااه ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه وبعد شويه لفت عشان اللى ناك طيزها ينيك كسها واللى ناك كسها ينيك طيزها وفضلوا على الوضع ده لغاية ما واحد جاب لبنه فى طيزها والتانى فى كسها وبعدين قامت عملت واحد مع كل واحد لوحده فى الحمام ولبست وروحت .

ومن أغرب الحفلات لما راحت روما عند منه تاخد منها عنوان وعرفت أن الشغلانه اللى طلعاها عند واحد ومراته وعلى عكس كل تجربه جديده روما مش خايفه لا هى متحمسه هو ايه ده وايه اللى هيحصل وازاى واحده تشارك جوزها أنه ينيك واحده تانى معاها وصلت واتعرفت عليهم مروه وأحمد مروه يمكن ٢٨ سنه موزه طيازها كبيره وبزازها كمان كبيره سمره شويتين وجسم كرباج ومظبوط وأحمد ٣٣ سنه حاجه كده عضلات بشرته اقرب السواد كانت مروه لابسه فستان سواريه اسود لغاية ركبتها وروما لبست ميكروجيب وبادى كات وطلعت قعد احمد على كرسى ونامت روما على الكنبه على ضهرها ونامت فوقيها مروه وبدأت تبوسها ويبوسوا بعض ونزلت مروة تبوس رقبة روما ورفعتلها البادى وبدأت تقفش فى بزازها ونزلت على كسها وتلعبلها فى كسها وروما رفعت فستان مروة وبدأت تقفش فى طيزها وتضرب مروه على طيزها ونزلت مروه تلحس وتمص فى بزاز روما وحلماتها وبعدين راحت مروه قلعت روما الجيب والبادى وبقيت روما عريانه ودخلت مروه بين رجلين روما وقعدت تبوسها وتلحس رقبتها وتمص بزازها وقف اخير احمد وراح ناحية روما وبدأ يمص ويقفش ويقرص بزاز روما ومروة بتلحس وتبعبص كس روما وبدأت تهيج وتطلع اهاات اه اه أمم اه اه الحسى كسى يا مروه الحسى كسى اللى جوزك هيفشخه دلوقت طلع احمد زبه وحطه فى بق روما وقلعت مروه الفستان ورجعت تلحس كس روما تانى بعد شويه نزلت روما ومروه على ركبهم على الأرض وقعدوا يمصوا ويلحسوا زب احمد وبعدين قعدت روما تمص زب احمد ومروه بتبعبص طيز روما وكسها وتضربها على طيزها وتقفشلها فى بزازها بعد شويه قعد احمد على الكنبه وقعدت مروه على حجره وحطت زبه فى كسها وروما بتلعب فى كس مروه وبتمص بزاز مروه شويه ورفع احمد مروه وطلع بتاعه من كسها وخلى روما تلحس كس مروة وتمص زبه ورجع يكمل نيك فى مروة وروما حاطه وشها بين كس مروه وزب احمد وبتلحس بيضان احمد وكل شويه يعمل الحركه دى وبعد شويه بدلوا روما مع مروة وقعدت روما في وضع الفارسه وحطت زب احمد فى كسها وبدأت اهاتها اهتها ااااه اححححححح اااااافففففف اه اه اممممم ااااااااه ااااااااه اووووووو افففففف اه اه اممممم ااااااااه ااااااااااااااه ااااااااااااح اووووووو اه اه اممممم ااااااااه ااااااااه اووووووو افففففف اه اه اممممم اححححححح اه نيكنى يا احمد نيك كسى قدام مرراتك افشخنى قدامها اااه ااااااااااااح اووووووو افففففف اه نيك خليها تتفرج على زب جوزها وهو بيفشخ واحده غيرها وواحده شرموطه اه اه نيكنى انا متناكه نيكنى قدام مراتك وافشخنى اااخ ااااه على اووووووو اى ااااااه اهههههههههه اووووووو افففففف ومروه قاعده بين رجلين احمد وبتضرب روما على طيزها وروما تقولها اضربى الطيز اللى هتتفشخ من جوزك افشخى الطيز الشرموطه اللى جوزك هيهريها نيك دلوقت ااااخ اححححححح اااااافففففف اه اه وطلع احمد زبه من كس روما وخلى مروه مصته وحطت زبه تانى فى طيز روما وروما بتقولها حطى زب جوزك بايدك فى طيزى اااه بالراحه على طيزى هى شرموطه بس حساسه اااه ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه ااااااااه ااااااااه ااااااااااااااه ايييييي اووووووه ااااهاهههههههه وبدأت مروة تضربها على طيزها تانى بعد شويه قام احمد وروما وجاب مروه قعدت على وضع الكلبه وبدا احمد ينيك مروه فى كسها وروما قاعده جنبها على ركبتها وحطت راسها على ضهر مروه وأحمد كل شويه يطلع زبه من كس مروه ويحطه فى بق روما بعد كده قعدت روما في وضع الكلبه وبدا احمد ينيكها فى طيزها وكسها ويضربها على طيزها ويشدها من شعرها ومروه على ركبتها جنب روما بتبوس احمد وروما ااااه اححححححح اااااافففففف اه اه اممممم ااااااااه ااااااااه اووووووو افففففف اه اه اممممم ااااااااه ااااااااااااااه ااااااااااااح اووووووو اه اه اممممم ااااااااه ااااااااه اووووووو افففففف اه اه اممممم اححححححح اه نيك جامد اه زبك كبير ومالى كسى اه يالهوى على زبك اللى فى كسى اهاه اح ااااااااح ايو اه اوهاوووو اهة يخررب بيت جوزك فشيخ يابختك بزبه نيكنى انا شرموطت الزب ده نيكنى قدام مراتك وافشخنى وعرفها أن الشراميط بيعشقوا زبك خليها تقدر النعمه اللى عندها نيكنى جامد اه واحمد شغال زى المنشار الكهربائي فى كسها وطيزها بسرعه وقوه ومروة شغاله تضربها على طيزها وتقفش فى بزازها بعد كده نامت روما ومروه جنب بعض على ضهرهم ورفعوا رجليهم وبدأ احمد ينيك كس مروة وكس وطيز روما بعد شويه جاب روما من شعرها وخلاها على ركبتها على الأرض تلحس طيز مروه وبيضانه وكل شويه يطلع زبه من كس مروه يحطه فى بق روما وبعدين روما تلحس كس مروه ويرجع ينيك مروه تانى بعد شويه نامت روما مكان مروه وبدأ احمد ينيك كسها ومروه تبعبص طيزها ولما احمد ينيكها فى طيزها مروه تبعبص كسها وبعد كده قعدت روما فى وضع الكلبه ومروه فوقيها والاتنين طيازهم ناحيه احمد اللى بدأ ينيك الاتنين كس مروه وكس وطيز روما وقعد يبدل بينهم بعد شويه خلاهم نزلوا على ركبهم وقعدوا يلحسوا ويمصوا زبه شويه لغاية ما جاب لبنه شويه فى بق مروه وشويه فى بق روما وبلعوهم وقعدوا يبوسوا بعض شويه وبعدين دخلوا خدوا حمام مع بعض هما التلاته وروحت روما

اتكررت حفلات زى دى كتير مع اختلاف الطباع يعنى مره الزوجه لبست زب مطاط بحزام وهى وجوزها ناكت روما ومرة زوجه تانى لبست روما زب واتناكت من جوزها ومن روما ومره زوجه كل دورها اتفرجت على جوزها وهو بينيك روما ومره تانى زوجه لبست الزب وناكت روما والزوج بيتفرج ومره روما ناكت زوجه والزوج بيتفرج ومره سحاق من غير نيك واشكال وانواع من الأزواج المختلفه من الأزواج

من اغرب الحفلات لما يوم منه اديتها عنوان وقالتلها المره دى حفله بنات بس هتروحى لاتنين ستات هيلبسوا عليكى ازبار وينيكوكى راحت روما وهى متشوقه بنات أن اول مره تبقى مع ستات من غير رجاله هى اتناكت كتير من بنات عادى ما منه ياما ناكتها وشغل كتير طلعته بيبقى زوجين والزوجة تلبس زب وتنيك روما انما ستات بس كانت جديده عليها وصلت العنوان لقيتهم اتنين ستات فى أوائل الأربعينات بس جسمهم ولا بنات عشرين الاولى نسرين بيوضه بزاز منفوخه وطيز كبيرة فخاد مصبوبه طولها ١٧٠سم وزنها ٨٠كجم التانيه عبير بزاز طريه نزاله على صدرها كده وطيزها متوسطه طوله ١٦٧سم ووزنها ٦٥كجم اول ما دخلت روما كل واحده باستها بوسه مشبك مع تقفيش فى بزتها وبعبوص فى طيزها دخلت روما لبست لانجرى شبكه شبه المايوه البيكنى وكانت كل واحده لابسه ستيان وكلوت وطلعت قعدت وسطيهم وكل واحده خدت رجل من رجلين روما وسندتها على رجليها وبدأوا يمشوا أيديهم على فخادها وعلى بزازها وبعدين وقفوا وروما وسطيهم وبداو يبوسوا روما واحده تبوسها والتانيه بتسيح روما وايديها بتلعب فى بزاز روما وطيزها وفخادها وكسها ونزلوا الانجرى وطلعو بزاز روما وقعدوا يمصوا ويلحسوا فى بزازها وبعدين نزلت روما على ركبتها وبدأت تلحس اكساسهم وهما يقولولها الحسى يا شرموطه يا متناكه اه اممممم اححححححح اححححححح اححححححح اححححححح اه اه اه اممممم وبعدين لبسوا الازبار البلاستيك وبدأت روما تمص ازبارهم البلاستيك وهما بيبوسوا بعض وقلعوا بعض الستيانات وقعدوا يمصوا بزاز بعض وروما لغاية دلوقتى بتمص ازبارهم بعد شويه قلعوها خالص وخلوها على وضع الكلبه وبدأت نسرين تنيك روما فى طيزها وكسها وعبير بتنيك بق روما وبعدين لفت عبير وقعدت ورا روما وقعدت تلحس كس روما وطيز نسرين وبدأت روما تطلع اهاااات ااااه اححححححح اححححححح اااااافففففف اه اه اممممم ااااااااه ااااااااااااااه ايييييي اووووووه ااااهاهههههههه اه اه اممممم نيكونى يا بنات متعونى اه اممممم افشخونى اهه ااه اه اه اممممم اححححححح وقامت روما ونسرين ولسه الزب جوه طيز روما وقعدت نسرين على الكنبه وروما فوقيها وقعدت تتنطت على زبها وكملت فيها نيك وعبير عمالة تبعبص كس روما وتمص بزاز روما وتدى بزازها لروما تمصها وبعدين راحت عبير حطت الزب فى كس روما وبدأت تنيكها وبقى زب نسرين فى طيز روما وزب عبير فى كسها وهى اهاتها بدأت تعلى وتزيد من النيك ااااح اححححوووو اه اه اممممم اححححححح اااااافففففف اوووووو أي اى اهههههههه اه اه اح ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه اووووووو افففففف اه اه اممممم نيكونى افشخوا كسى وطيزى بازباركم البلاستيك يا بنات متعونى اه اممممم ااااااااه وعبير ونسرين شغالين تقفيش وتفعيص فى بزاز روما وبعدين قاموا وخلوها قعدت على الكنبه وقعدوا هما على ركبهم واحده شمالها وواحده لمينها وبدأت روما تمص ازبارهم وهما بيلعبوا فى بزازها وكسها ويحطوا أيديهم فى كسها وبعدين نامت نسرين على الكنبه وقعدت روما على حجرها فى وضع الفارسه ووشها لوش نسرين وحطت زب نسرين فى كسها وجات عبير من وراها وحطت زبها فى طيز روما وكملوا نيك فيها وروما شغاله اهات وبعد شويه قامو وقعدوا على الكنبه ورفعوا رجليهم ونزلت روما على ركبتها على الأرض وقعدت تلحس فى اكساسهم وطيازهم وتبعبص طيازهم وهما شغالين وحوحه اححححححح اححححححح اححححححح احححووووو احييييييييه لسانك حلو يا بت يا شرموطه اححححححح احاااااااا احي اح ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه اووووووو افففففف بعدين قعدت روما على الكنبه وقعدت عبير جنبها على ركبتها وبدأت روما تلحس طيز عبير ونسرين بتنيك روما في طيزها بعدين وقفت عبير فوق راس روما وبدأت تنيك بق روما وبعدين قعدوا روما في وضع السجود وقعدت نسرين على ركبتها ورا روما وحطت زبها فى كس روما وعبير وقفت فوق روما وحطت زبها فى طيز روما وبدأوا ينيكوا فيها بالراحه ويسرعوا كل شويه واهااات روما بقيت أعلى بعد كده قعدت نسرين على الكنبه وقعدت روما على وضع الكلبه وبدأت تمص زبها وعبير من وراها وبدأت تنيكها فى طيزها وكسها وتضربها على طيزها شويه ووقفت نسرين على الكنبه قدام روما وبدأت تنيكها فى بقها وعبير من ورا روما بتنيك طيزها وكسها وروما رجل على ركبتها والتانيه على رجليها عشان توسع لعبير كسها بعد شويه نزلت روما على ركبتها على الأرض وقعدت تمصلهم ازبارهم شويه وبعدين قعدت على حجر عبير وحطت زبها فى كسها ونسرين وقفت قدامها وبقيت بتنيك بق روما وبعدين قعدت روما على وضع السجود وهما بقيوا يبدلوا على كسها وطيزها وتقوم تيجى التانيه تنيك فيها لغاية ما المنبه الللى ظبطاه روما على ميعاد نهاية الشغل ما رن وقامت لبست وروحت .

اتكررت شغل البنات بس والستات بس البنات الصغيره والستات الكبيره فى الللى بتلبس زب وتنيك روما وفى الللى تلبس روما الزب وتتناك وفى اللى من غير ازبار اصلا مص بزاز ولحس وبعابيص سحاق عادى وفيه اللى تبادل تنيك روما شويه وتتناك من روما شويه .

حفله كمان كانت غريبه لما منه اديتها عنوان وقالتلها انتى رايحه لعريس فرحه بعد شهر وفى اشاعات أنه ضعيف جنسيا وانتى هتروحى تتناكى قدام أبوه وأمه وحماه وحماته عشان يثبت أنه شغال كانت روما رايحه مش قلقانه من حاجه هى خلاص اتعودت أنها تتناك من رجاله متعرفهمش وشغل كتير وخلاص هى اتعودت أنها تكون مومس وشرموطه بتتناك من اى حد وعادى مش اول مره تروح تتناك من عريس عايز يجرب قبل فرحه لكن اللى قلقها الجمهور اللى هيكون بيتفرج وبيشجع ده أنها اول مره تتناك قدام ناس قاعدين بس بيتفرجوا عليها وهى بتتناك كان الموضوع ده مخوفها شويه وعاملها نشوه شويه وصلت العنوان ولقيته شاب ٢٦ سنه ومعاه اتنين رجاله كبار السن واتنين ستات كبار واضح انهم أبوه وأمه وحماه وحماته سلمت عليهم وجات واحده من الاتنين الستات ورينا يا بنتى وطمنينا ردت روما حاضر روما كانت لابس بلوزه وفاتحه اول زرارين وتحتها توب مبين نص بزازها ورافعهم كده وستيان بوش اب وجيبه قصيره عند نص فخادها جالها العريس وقالها مش يالا عشان الوقت راحت روما بدأت تبوس فيه ونيمته على ضهره على الكنبه ونامت فوقيه وشغالين بوس فى بعض وراحت ايد العريس على طياز روما ورفع الجيبه وبدأ يمشى أيده على فخادها وطيزها وضهرها وبعدين قعدوا ولسه روما على حجره وبيبوسوا بعض وبدأ العريس يقلع روما البلوزه والتوب والستيان وهو بيبوس رقبتها وخدودها ويمص فى بزازها بعد كده وقفت روما وميلت على الكنبه وفتحلها العربس سوستة الجيبه وقلعها وبعدين قلعته التيشيرت وبدأت تبوس صدره ورقبته وخدوده وهو بيقفش فى بزازها وطيزها بعد كده وقفوا وبدأوا يبوسوا بعض والعريس أيده على ضهرها وطيزها وبزازها ويبوس في بقها وخدودها ورقبتها وبعدين نزل على بزازها يبوس فيهم ويمص فيهم بعد كده قعدت روما على ركبتها على الأرض وقلعته الشورت بدأت روما تمص وتلحس زبه وتلحس بيضانه بعد شويه وقفها وخلاها ميلت على الكنبه ووقف العريس وراها وبدا ينيكها فى كسها ويشدها من شعرها ويقفش فى بزازها ويضربها على بزازها ويقرب منها ويبوسها فى بقها وبعدين رفع رجليها الشمال على أيده وهى لفت ايديها حوالين رقبته وهو شغال نيك فى كسها واهات روما بقيت بتزيد اااه ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه اووووووو افففففف اه اه اه اممممم اححححححح اححححححح اااااافففففف اوووووو أي اى اهههههههه اه نيكنى يا دكر نيكنى قدام اهلك وأهل عروستك وعرفهم انك جامد اه اه اممممم اححححححح اااااافففففف اوووووو أي اى اهههههههه اه نيكنى وطمنهم عليك وعلى عروستك اخههههههه اه اه اممممم اححححححح اااااافففففف اه اه اممممم ااااااااه ااااااااااااااه ايييييي وبعدين نزلت رجليها من على أيده ورفعتها على الكنبه وهو شغال فيها نيك من ورا فى كسها وهى اهاتها شغاله اااخ ااااه اححححححح اححححححح احححووووو احييييييييه ااااااا اااااه اممم اح اه اه اه اه اممممم ااااااااه ااااااااااااااه ايييييي اووووووه ااااهاهههههههه اه وهو شاددها من شعرها بعدين خلاها وقفت جنب مسند دراع الكنبه ورفعت رجليها لفوق على المسند وسندت صدرها على ضهر الكنبه وحط زبة فى كسها وشغال نيك بسرعه وبعدين رفع رجليها الشمال على أيده وهى سندت صدرها على ضهر الكنبه والعريس شغال نيك فى كسها ويقفش فى بزازها بعد شويه خلاها قعدت على وضع الكلبه وبدا ينيكها فى كسها ومسكها من وسطها ويشدها عليه وينيكها بسرعه ويشدها من شعرها وهى اه اممممم اححححححح اححححححح اااااافففففف اه اه اه اممممم ااااااااه ااااااااه ااااااااااااااه ايييييي اووووووه اااااه اممم اح اه ااااااه اهههههههههه اه اى اى وبعد كده قعد هو على الكنبه وقعدت روما على ركبتها وبدأت تلحس وتمص زبه وبعدين ركبت على زبه فى وضع الفارسه وحطت زبه فى كسها وبدأت تتنطت على زبه وهو بيقفش فى طيزها وبزازها ويمشى أيده على فخادها وضهرها وتميل عليه يمصلها بزازها وبعد شويه نزلت على ركبتها وبدأت تلحس وتمص زبه تانى ونيمها على جنبها وقعد وراها على ركبته وبينيك فى كسها ويقفش فى بزازها ويضربها على طيزها ويميل عليها يبوسها فى بقها ويمص بزازها وبعدين لفها وخلاها نايمه على ضهرها وزبه لسه فى كسها وشغال نيك فيها وهى شغاله اههاااات ووحوحة وهو يميل عليها يبوسها ويمص فى بزازها وهو شغال نيك فيه وبعد شويه نزلها على الأرض على ركبتها وخلاها تمص زبه شويه وراح جاب لبنه على وشها وراح باصص لابوه وأمه وحماه وحماته وقالهم

العريس : تمام كده اطمنتوا شوفتى يا حماتى زبى وهو واقف كبير ازاى اطمنتى انى مش سريع القذف تلت ساعه بنيك فى شرموطه خبره يعنى مش خام زى بنتك اطمنت يا حمايه من مده نيكى اطمنت على كميه اللبن بص مغرقه وش اللبوه اللى انت جايبها ازاى اطمنت انى بعرف انيك وبعرف أوضاع كمان قوليلهم يا متناكه انك اتكيفتى وزبى كيفك اطمنتوا على بنتكوا تمام

وراح سابهم ومشى قام ابو العريس وأمه وحماه وحماته ومشيو وقامت روما راحت للعريس الحمام وقالتله

روما : انت لسه ليك فى ذمتى نص ساعه وبصراحه انا اتكيفت فشخ منك وعيزاك تكيف طيزى زى ما كيفت كسى

العريس : عايزه تانى

روما : بس المره دي طيزى

العريس : طب تعالى

وفعلا عمل معاها واحد تانى فى طيزها وعملوا واحد فالحمام ومشيت من عنده

لكن روما خلال اربع شهور نيك مشافتش داليا خالص من بعد الامتحانات وده كان حاجه غريبه ومش فهماها

ياترى ايه اللى هيحصل مع داليا

تابعونا الجزء القادم

الجزء السابع

استمرت روما كل يوم تروح لمنه تعرف منها طلعتها الجديدة فين وطبيعتها ايه مره راجل ومره اتنين رجاله ومره حفله اكتر من عشر رجاله ومره ست ومره اتنين وأوقات حفله ستات بس ومره راجل ومراته ومرة تبقى معاها شرموطه تانى تطلع معاها لأن الزبون أو الزبونة طالب شرموطتين أو تكون الطلعه حفله والعدد كبير فيروحوا اتنين واعمار مختلفه سواء رجاله كبيرة أو عيال صغيره او ستات كبيره او بنات صغيره اعمار تبدأ من اقل من ٢٠ سنه احيانا لغاية اكبر من ٦٠ سنه وكل طلعه بطيبعه مختلفة فى الراجل اللى بيضربها ويشتمها وفى اللى بينيكها بعنف وفى الرومانسى وفى اللى بيحب يربطها وفى اللى بيحب يتشتم واللى بيحب يضرب والستات أو البنات كمان فى اللى بتحب تتضرب واللى بتحب تضرب وفى اللى بتحب تتهان وتتذل وفى اللى بتحب تهين وتذل فى اللى بتحب تنيك وفى اللى بتحب تتناك وكانت روما بتتعامل مع كل زبون أو زبونه زى ما يحب وتتمتع به بقيت مومس محترفه مبقتش عندها خوف من الموضع تماما استمر الموضوع ده اكتر من اربع شهور لكن روما خلال اربع شهور نيك مشافتش داليا خالص من بعد الامتحانات وده كان حاجه غريبه ومش فهماها وكان كل ما صموئيل جوزها يجى اجازه ويسأل عن اخته كانت روما تتطلع حجه مره امتحانات وبتبات فى سكن عند واحده صاحبتها عشان بيبقوا اكتر من واحده فالسكن ويركزوا مع بعض ومره فى رحله تبع الكليه اسبوع ومره مش عارف عندها ايه لغاية ما فى يوم راحت لمنه كالعاده

روما : ستى منه ممكن اسال سؤال

منه : عايزة ايه يا متناكه

روما : ممكن اطمن على داليا

منه : وانتى مالك ومال الكلبه بتاعتى

روما : يا ستى اخوها كل ما بينزل اجازه بيسال عليها وانا حججى خلصت وهو هيبدا يشك

منه : وعايزه ايه

روما : اخوها نازل اجازه الاسبوع اللى جاى وياريت لو تقضى الاجازه معانا حتى لو هتنزل كل يوم تروح طلعتها وترجع تبات فالبيت

منه : امممم هشوف الموضوع ده ماشى

روما : طب هو انا ممكن اشوفها اطمن عليها بس

منه : لا .... يالا غورى على شغلك

روما : حاضر

مر الاسبوع وقبل ما صموئيل يرجع أجازه روما كانت قلقانه ومتوترة ومش عارفه هتعمل ايه وهتقول ايه لما صموئيل جوزها يسأل عن داليا اخته هتقولوا ايه وهو من اخر مره الشك كان بدأ يتسرب ليه وقررت تفتح الموضوع مع منه تانى لكن كانت المفاجأة لما راحت لقيت داليا راكعه تحت رجل منه والمفاجأة الأكبر لما عرفت أن طلعت اليوم ده هتكون داليا معاها وان الزبون جايلهم مش هما اللى هيروحوا وان بعد كده داليا هتروح تقضى إجازة اخوها فالبيت كان الخوف والقلق والتوتر بدأ يدخل على روما شغل داليا طالعه شغل طب هى اتفتحت طب امتى وفين ودخلوا يجهزوا للزبون اللى جاى المفروض يقضى اليوم مع شرموطتين .

جهزت روما وداليا عشان الزبون ولبسوا فساتين سواريه داليا فستان اسود كات قصير يدوب لغاية طيزها اللى كانت كبرت عن الاول ومعرى نص ضهرها ونص صدرها وفيه زى مثلث قاعدته من عند بزازها ورأسه عند صرتها شيفون وتحته شراب اسود روما كانت لابسه فستان سواريه شبه بتاع داليا بس من غير الشيفون وضهرها كله عريان وحملات الفستان ارفع شويه وفتحت الصدر أكبر معرى اكتر من نص بزازها ولبسوا طوق كلاب وسلسلة كلاب واستنوا فى اوضة لغاية ما الزبون وصل

الزبون : ازيك يا منه عاملة ايه

منه : تمام يا باشا زى الفل طول ما انت راضى عنى

الزبون : على طول راضى عنك طول ما عندك شراميط جامده

منه : والشرموطين بتوع النهارده انا متاكده أنهم هيعجبوك ويكيفوك

الزبون : فاهمين هيعملوا ايه

منه : هتتفاجا ياريس دول اصلا كلاب يعنى مش هيعملوا كده عشان بس يمتعوك لا دول طبيعتهم كده

الزبون : شوقتينى

منه : تعالى يا كلبه منك ليها .... عايزه سيدكم يطلع النهارده مبسوطه والا انتو عارفين لما بزعل

روما وداليا : حاضر يا ستى

خدهم الزبون ودخل الاوضه وهو بيشدهم من سلسلة الكللابب وهما ماشين على رجليهم عادى اول ما دخلوا خلاهم قلعوا الفساتين وكانوا لابسين تحت الفساتين كلوت فتله اسود سبعه على اكساسهم وشفاف بعد ما قلعوا الفساتين خلاهم وقفوا جنب بعض وضهرهم ليه وبدأ يضربهم على طيازهم وبعدين خلت داليا قعدت على ركبتها على الأرض وخلى روما اديت ضهرها لداليا وخلا داليا قلعت روما الكلوت وتلحس طيز روما وهو بيبوس روما في بقها وبيمص بزازها ويقفش فيهم وبعدين وخلا روما اديت وشها لداليا وداليا تلحس كس روما وهو وقف ورا روما وخلاها تلعب فى زبه تحت البنطلون وهو بيقفش فى بزازها وبيضغط على رأس داليا بعد شويه خلت روما وداليا بدلوا وعمل مع داليا زى ما عمل مع روما بعدين قعد على السرير وقعد روما وداليا على الأرض على ركبهم وباسوا جزمته ولحسوها وبعدين قلعوه الجزمه وباسوا شرابه وقلعوا الشراب وبعدين بدأوا يبوسوا رجليه ويلحسوا بين صوبع رجليه ويمصوا صوابع رجليه وبعدين قلعوا البنطلون والبوكسر وبعدين خلا داليا قعدت على وضع الكلبه وفرد رجليه على ضهرها وخلا روما تمص وتلحس فى زبه بعد كده وقف وخلا روما وداليا على ركبهم وبدأوا يمصوا ويلحسوا فى زبه وبيضانه ويمسكهم من شعرهم ويحط زبه فى بق داليا شويه وبق روما شويه وبعدين خلا روما تلحس طيزه وداليا تلحس وتمص زبه وبعد شويه بدلوا مع بعض وداليا تلحس طيزه وروما بتلحس وتمص زبه وبعد كده قعد على طرف السرير وجاب داليا وقعدها على حجره وحط زبه فى كسها

(وهنا اتفاجات روما بسهوله دخوول الزب الكبير ده فى كس داليا وخلاها اتاكدت من خوفها وشكوكها اد داليا اتفتحت وبتتناك كتير بس ياترى طيزها كمان اتفتحت وليه لا ما اللى خلاها تفتح كسها يخليها تفتح طيزها دا الطبيعي يقول إن الطيز تتفتح والكس لا )

فاقت روما والزبون بيشدها من شعرها وبيجيبها جنبه على السرير بيبوس فيها ويمص بزازها بعدين نام على ضهره وقعدت روما على وشه وبدأ يلحس كسها ويضربها على طيزها وداليا بتتنط على زبه وبتطلع اهات شرمطه أكدت لروما أن داليا كمان بقيت مش بس مجرد كلبه وخدامه لا كمان بقيت شرموطه مومس محترفه بعدين بدل روما وداليا وجات روما وقعدت على زب الزبون وداليا على وشه يلحسلها كسها بعدين قومهم وخلاهم يمصولوا زبه شويه بعدين قعد روما فى وضع الفارسه وحط زبه فى كسها وخلى داليا تنزل على الأرض على ركبتها تلحس بيضانه وتلحس طيز روما ويطلع زبه من روما يخلى داليا تلحس كس روما وتمص زبه ويرجع ينيك روما تانى وهو بيمص فى بزاز روما وحلماتها وبعدين بدلت روما وداليا مع بعض وبعدين جرهم وراه على أيديهم وركبتهم وخلاهم وقفوا ورا السرير ووقف روما ورفع رجليها على ضهر السرير وبدأ ينيكها فى كسها وهو واقف وراها وطلعت داليا على السرير وقعدت تبوس فى روما وتمص فى بزازها والزبون بيقفش فى بزاز روما شويه وبزاز داليا شويه ويضرب روما على طيزها وبعدين بدل روما وداليا مع بعض وبدأ ينيك داليا وروما عملت مع داليا زى ما داليا عملت معاها بعد كده نيم روما على ضهرها على السرير ورفع رجليها على كتفه وبدأ ينيكها فى كسها وداليا قعدت على وش روما وبدأت روما تلحس كس داليا وبدأ الزبون وداليا يبوسوا بعض ويقفشوا فى بزاز روما وبعدين بدلوا روما وداليا مع بعض وبعدين نزلوا يمصوا ويلحسوا زبه وبعدين طلعهم على السرير وقعدت داليا في وضع الكلبه ونامت روما على ضهرها قدام داليا وبدأ الزبون ينيك داليا فى كسها وداليا بتلحس كس روما والزبون بيشد داليا من شعرها شويه ويضغط على رأسها فى كس روما شويه ويضربها على طيزها شويه وبعدين بدل روما وداليا مع بعض وبعدين فضلت روما فى وضع الكلبه وداليا ركبت فوقيها وبدأ الزبون ينيك كس روما شويه وكس داليا شويه ويضربهم على طيزهم وكانوا هما الاتنين بيطلعوا اهاات ووحوحة بتهيجه وتخليه يسرع اكتر فى النيك بعدين نيمهم على ضهرهم جنب بعض بعرض السرير وراسهم بره السرير ونطر لبنه على وشهم وخلاهم ينضفوا زبه وبعدين كل وحده تلحس لبنه من على وش التانيه .

الزبون : منه يا منه

منه : نعم نعم يا مستر

الزبون : ايه يا بنتى الكلبتين دول عطرتى عليهم فين

منه : ههههههههههه عجبوك

الزبون : جدا

منه : ولسه هتشوف منهم كتير باقى اليوم

الزبون : بس جامدين كده ومتافهمين

منه : هههههه شايف الشرموطه الكبيره دى تبقى مرات اخو الشرموطه الصغيره دى

الزبون : يا احاااااا دا حوار يهيج فشخ طب يالا خديهم جهزيهم للنيكه التانيه دا انا هجت فشخ من صله القرابه اللى بينهم دى

منه : عنيا يا مستر يالا يا شرموطه منك ليها تعالوا اجهزكم للسيدكم عشان النيكه التانيه

راحوا داليا وروما استحموا وظبطوا ميكب ولبست روما كلوت اسود وستيان اسود وشراب اسود طويل وداليا كلوت احمر وستيان احمر ودخلوا على الزبون اللى كان نايم على ضهره على السرير عريان زى ما هو اول ما دخلوا أمرهم يتساحقوا شويه مع بعض وبدأت روما وداليا يبوسوا بعض ويمشوا أيديهم على بزاز بعض وطياز بعض وبعدين ادولوا ضهرهم وميلوا وبداوا يهزو طيازهم قدامه وروما لفت وبدأت تضرب داليا على طيزها وتلحسلها طيزها من الكلوت اللى غاطس جوه فرق طيزها رغم أنه مش فتله وبعدين قلعتها الكلوت وقعدت داليا ترقص طيزها وروما بتضربها على طيزها وتلحس فرق طيزها وبعدين قلعتها الستيان وقعدت تمصلها فى بزازها وبعدين راحت داليا قلعت روما الكلوت والستيان بعدين جابت داليا زب براسين وقعدت كل واحده تلحس وتمص راس وحطت راس فى كسها والراس التانيه فى كس روما وهما قاعدين على اول السرير قدام الزبون بعدين قرب منهم الزبون ووقف قدامهم وخلاهم نزلوا على ركبهم على الأرض وبدأوا يمصوا ويلحسوا فى زبه ويطلع زبه من روما يحطه فى داليا وكل واحده تمص زب الزبون شويه بعدين وقفوا الاتنين قدام السرير وقعدوا يرقصوا طيازهم ويضربوا بعض وجه الزبون وبدأ يلحس كس روما اللى ميلت وسندت بايديها على طرف السرير وميلت داليا وحطت راسها على طيز روما وبقيت تتف فى طيز روما وتلحس طيز روما والزبون بيلحس كس روما وبعدها وقف الزبون وبدا الزبون يحط زبه فى طيز روما وينيكها وداليا حطت راسها على طيز روما وكل شويه الزبون يطلع زبه من طيز روما يحطها فى بق داليا وبعد شويه ركب داليا على ضهر روما وبدأ ينيك طيز داليا وبدأت داليا اهاتها تطلع هى وروما

(وعرفت روما أن داليا طيزها مفتوحه اول ما سمعتها بتقول للزبون بالراحه على طيزى دى مش حمل زبك عرفت على طول أن داليا بقيت شرموطه ورا وقدام )

وكمل الزبون نيك فى الوضع ده ويبدل بين طيازهم وبعدين وقف قدامهم وخلاهم يمصولوا زبه شويه روما وشويه داليا وبعدين نزل داليا من فوق روما وهلاهم على وضع السجود جنب بعض وبدأ ينيك طيازهم وهو راكب فوقيهم ويبدل بين طيازهم ويبعبص فى الطيز اللى مش بينيكها بعد كده نيم روما على ضهرها وخلى داليا فى وضع السجود عليها ووشهم لبعض وبدأ ينيكهم فى طيازهم ويبدل بين طيازهم ويضربهم على طيازهم وفخادهم ويقفش فى بزازهم وبعدين خلا داليا تلف وبقى وشها عند كس روما وكسها عند وش روما وخلا كل واحده تلحس كس وطيز التانيه وبعدين بدأ ينيك روما فى كسها وطيزها ويبدل بينهم وبين بق داليا يطلع زبه من كس روما يحطه فى بق داليا ويرجع يحطه فى طيز روما ويطلعه ويحطه فى بق داليا ويرجع يحطه فى كس روما وبعد شويه لف وكرر نفس الكلام بين طيز وكس داليا وبق روما قوم داليا وكمل نيك فى طيز روما وخلى داليا تنزل على الأرض وتلحس طيز روما وبيضانه وكل شويه يطلع زبه من طيز روما ويحطه فى بق داليا ويرجع تانى ينيك روما بعدين خلا روما على ركبتها على طرف السرير ونامت داليا على ضهرها على الأرض ورفعت رجليها لفوق لغاية ما حملها كله بقى على كتفها وبدأ الزبون ينيك فى طيز روما شويه وطيز داليا شويه ويبدل بين طيازهم ويضربهم على طيزهم وبعدين جاب لبنه فى طيز روما وخلاها تنزل لبنه من طيزها جوه طيز داليا وبعدين خلا داليا تنزل لبنه من طيزها جوه بق روما وخلا روما تنزل لبنه من بقها جوه بق داليا وفالاخر خلى داليا تتفه فالارض وخلاهم هما الاتنين يلحسوه من الأرض .

الزبون : يا منه

منه : اؤمرنى يا مستر

الزبون : يخرب بيت شراميطك

منه : ايه يا مستر مش كده

الزبون : لا دول اجمد شرموطتين نكتهم عندك

منه : ههههههههههه عنينا ليك يا مستر ولسه بقى لما تنيك كل واحده وحديها تخيل بقى هيعملوا ايه عشان يبسطوك وتقول كلمتين حلوين فى حقهم عشان انا ابقى راضيه عنهم

الزبون : يخرب عقلك دول هيتلبونوا ويهيجونى فشخ

منه : تخيل هما عاجبينك مع بعض امال كل واحده وحديها هتعمل ايه

الزبون : طب خدى جهزيهم للنيكه التالته

منه : تحبهم مع بعض ولا كل واحده وحديها

الزبون : كل واحده وحديها ولو اتبقى وقت اعمل واحد تانى معاهم هما الاتنين

منه : عنيا يا مستر ومتعولش هم الوقت هتنيكهم نيكه تانى مع بعض حتى لو الوقت مكفاش احنا تحت امرك يا باشا

الزبون : ههههههههههه قواده شاطره يا منه

منه : خدامينك يا باشا ...... يالا يا شرموطه منك ليها تعالوا ورايا

دخلوا استحموا ولبست كل واحده منهم فستان داليا فستان رمادى ضيق جدا عليها قصير لغاية نص فخادها فيه فتحه من الجنب لغاية طيزها بكم ومفتوح من الكتاف ولكن ضهره وصدره متغطيين وتحتيه كلوت وستيان عادين وكوتشى وشراب أما روما لبست فستان طوبى قصير لغاية تحت طيزها بحاجه بسيطه ضيق بردو بكم بردوا وضهره وصدره كمان متغطيين الا من فتحه دائره كده عند الصدر وتحته كلوت وستيان عادين وصندل سيور لغاية ركبتها ودخلوا عليه الاوضه صفرلهم ونادم على داليا قالها تعالى وقال لروما اقفى جنب الباب هناك لغاية ما اخلص اخت جوزك واجيبك بعدها انيكك قدامها اخ يا عيله شراميط

راحت داليا ووقف هو قدام السرير وخدها فى بوسه مشبك وأيده راحت على طول على طيزها ويقفش فى طيزها ويضربها على طيزها وهو بيبوسها وبعدين نزلت وقعدت تمص فى زبه وتلحس بيضانه وتبوس زبه وهو ماسكها من شعرها ويزقها على زبه وبعدين قومها وباسها شويه وبعدين قلعها الفستان والستيان وقعدها على السرير وقلعها الكوتشى والكلوت ونيمها على السرير وفتحلها رجليها وبدأ يلحس كسها ويقفش فى بزازها وينيكها بلسانه فى كسها وبعدين قعد جنبها على ركبته على السرير وخلاها تمص زبه وبعدين وقفها وفضلوا يبوسوا بعض ويقفش فى طيزها ويبعبصها ويبعبص كسها ويقفش ويمص فى بزازها وهى ماسكه زبه بتلعب فيه وبعد شويه خلاها تميل على السرير وتسند بايدها على السرير وبدأ ينيكها فى كسها وطيزها ويبدل بينهم ويضربها على طيزها ويشدها من شعرها ويقفش فى بزازها وبعدين نيمها على ضهرها على السرير وفتح رجليها وبدأ ينيكها فى كسها ويقفش فى بزازها ويرفعلها رجليها لفوق ويحطها على كتفه ويفتحهم على الاخر وداليا اه اممممم اححححححح اححححححح احححووووو احييييييييه ااااااا اااااه اممم اح اه ااااااه اهههههههههه اووووووو اى ااااااه اهههههههههه نيكنى يا سيدى افشخنى وافشخ كسى اه اه اممممم اححححححح اااااافففففف اه اه اه اممممم ااااااااه ااااااااااااااه ايييييي اووووووه ااااهاهههههههه نيكنى قدام مرات اخويا وفرجها عليا وانا شرموطه كبيره وكسى بيشيل الازبار اه حط زبك كله فى كسى واهرى كسى يا سيدي اهة ااااااااااااح اووووووو افففففف اه اه اممممم ااااااااه ااااااااه ااااااااااااااه ايييييي اووووووه ااااهاهههههههه وطلع زبه وحطه فى طيزها وكمل نيك بعد شويه خلاها قعدت فى وضع الكلبه وبدا ينيك كسها وطيزها ويبدل بينهم ويضربها على طيزها ويشدها من شعرها ويقفش ويقرص فى بزازها وهى شغاله اهات ووحوحة وكلام يهيج زى نيكنى قدام مرات اخويا وريها انى بقيت شرموطه زيها افشخنى بزبك افشخ كسى وطيزى بزبك الجامد اهرينى نيك بعدين نام على ضهره وقعدت داليا في وضع الفارسه وحطت زبه فى كسها وبدأت تتنطت على زبه وكل شويه تبدل زبه بين كسها وطيزها وبعدين ميلت عليه ويبوسها ويمص بزازها وأيده بتقفش فى طيازها ويضربها وينيك فيها بسرعه بعدين خلاها لفت واديته ضهرها وزبه لسه في طيزها وسندت ايديها على ركبته وبدأت تتنطت على زبه وهو بيقفش فى طيزها وبيضربها وهى شغاله اه اه اممممم اححححححح اححححححح اااااافففففف اه اه اممممم ااااااااه ااااااااااااااه ااااااااااااح اووووووو اه اه اممممم ااااااااه ااااااااااااااه ايييييي اووووووه ااااهاهههههههه اه بعدين نيمها على جنبها وزبه لسه فى كسها وهو نايم وراها وحط زبه فى كسها وطيزها ويبدل بينهم ويقفش فى بزازها ويبوسها فى كتفها ورقبتها وبقها وينيك فيها وبعدين قعد على ركبته وراها وكمل نيك فيها من كسها وطيزها وشغال يقفش فى بزازها وبعدين خدها ووقفوا جنب روما ورفع رجليها على دراعه وقعد ينيكها فى كسها شويه ويقول لروما اتفرجى على اخت جوزك وهى بتتفشخ وبتتناك وبعدين خلاها لفت واديته ضهرها وحط زبة فى طيزها وبدأ ينيك لغاية ما جاب لبنه فى طيزها ونزلت داليا لحست زبه وقال لداليا خليكى هنا بقى اتفرجى على مرات اخوكى وهى بتتناك .

خد روما ونيمها عل بطنها على السرير وبدأ يمشى أيده على ضهرها وطيزها وفخادها وبعدين قلعها الفستان والكلوت والستيان ونيمها على بطنها تانى وبدأ يبعبص طيزها ويضربها على طيزها وبعدين قعدت روما على طرف السرير وبدأت تمص وتلحس زبه وبعدين قعد على السرير وهى جنبه شغاله مص ولحس فى زبه لغاية ما وقف تانى والزبون أيده على فخادها وبزازها وبعدين قامت روما وقعدت على وضع الفارسه بس ضهرها ليه وحطت زبه فى كسها وبدأت تتنطت على زبه وتقولوا اههههههه اااااااه اممممم اححححححح اححححححح احححووووو احييييييييه ااااااا اااااه اممم اح اه ااااااه اهههههههههه اووووووو اى ااااااه اهههههههههه نيكنى يا سيدى افشخنى وافشخ كسى اه اه اممممم اححححححح اااااافففففف اه اه اه اممممم ااااااااه ااااااااااااااه ايييييي اووووووه ااااهاهههههههه نيكنى قدام اخت جوزى وفرجها عليا خليها تعرف أن مش اى متناكه تتبقى شرموطه جامده اه حط زبك كله فى كسى واهرى كسى يا سيدي اهة ااااااااااااح اووووووو افففففف اه اه اممممم ااااااااه ااااااااه ااااااااااااااه ايييييي اووووووهة اااا اااااه اممم اح اح ااااااااح اووووو اه اه اممممم ااااااااه ااااااااااااااه ايييييي وبعدين لفت وزبه لسه في طيزها وبقيت وشها ليه وبدأت تتنطت على زبه وهو شغال تقفيش فى بزازها وطيازها وتميل عليه تبوسه ويمص بزازها ويقفش فى طيزها ويضربها على طيزها وبعدين لف بيها وزبه لسه في كسها ونيمها على ضهرها وفضل ينيكها فى كسها وطيزها ويقفش فى بزازها وينيك فيها بقوه وهيجان وينام عليها يبوسها ويمص بزازها ولفت رجليها حوالين ضهره عشان زبه ميطلعش من كسها وبعدين قامت قلعت الصندل وقعدت على وضع الكلبه وبدا الزبون ينيكها فى طيزها ويضربها على طيزها ويشدها من شعرها ويقفش فى بزازها ويبعبص كسها وبعد شويه بقيت في وضع السجود والزبون لسه زبه بينيك طيزها شويه وكسها شويه لغاية ما نامت روما على بطنها والزبون مطلعش زبه من طيزها وكسها وشغال نيك فيها وهى شغاله اهااات ووحوحة وكلام يهيج زى نيكنى قدام اخت جوزي وريها الشرمطه اللى على حق ونام الزبون بجسمه كله على ضهر روما وبقى بينيك طيزها بكل عزمه ويقوم ويسند على ضهرها بايده وينيك فى طيزها بسرعه وقوه وهى اهاتها بقيت أعلى وتقولوا اههههههه اااااااه اممممم زبك حلو قوى فى طيزى ااااخ اححححححح اااااافففففف اوووووو أي اى اه اه زبك فشخنى اه اه اه اه زبك هرى طيزى ااااخ اححححححح اااه ااه اه اه اممممم ااااااااه ااااااااااااااه ايييييي اووووووه ااااااااااااح زبك زى الخازوق فى طيزى وبعدين عملت وضع 69 وقعدت تمص وتلحس زبه والزبون يلحس كسها ويضربها على طيزها وبعدين قام خدها ووقفوا جنب داليا ورفع رجليها على دراعه وقعد ينيكها فى كسها شويه ويقول لداليا اتفرجى على مرات اخوها وهى بتتفشخ وبتتناك وبعدين خلاها لفت واديته ضهرها وحط زبة فى طيزها وبدأ ينيك لغاية ما جاب لبنه فى طيزها ونزلت روما لحست زبه

وبعدين نادم على منه خدتهم جهزتهم ودخلوا رقصولوا وناكهم هما الاتنين نيكه تانى ونادم على منه وقالها انا اتبسط ولكل شرموطه ٥٠٠ جنيه تبس وانتى ليكى ٥٠٠ جنيه زياده عن ايجارهم عشان اتبسط واتكيفت .

وقامت روما وداليا لبسوا وروحوا على بيتهم .

ياترى ايه اللى حصل مع داليا

وازاى اتفتحت وطول الفتره دى ايه اللى حصل معاها

تابعونا الجزء القادم عشان تعرفوا اللى حصل معاها

الجزء الثامن

روحوا روما وداليا مع بعض البيت واول ما وصلوا خدوا بعض بالحضن وخدوا دش وحضرت روما لداليا الاكل واول ما طلعت داليا من الحمام نزلت على ركبتها وباست رجل روما

روما : قومى بتعملى ايه

داليا : انا كلبتك وخدامتك يا ستى

روما : ستك ايه بقى ما خلاص بقينا فى الهواء سوا

داليا : لا العين متعلاش عن الحاجب هتفضلى طول عمرك ستى وانا كلبتك وخدامتك

روما : قومى قومى ريحى اكيد الشرموطه دى كانت مطلعه عينك

داليا : ياااااااه يا ستى دى ستى منه بتفشخنى

روما : عارفه معلش يا حبيبتي

داليا : بس انا بكون مبسوطه ما انتى عارفة انا بحب اتذل واتهان واضرب

روما : انسى كل ده الاسبوع ده وريحى

داليا : بس هخدمك

روما : اخوكى جاى يا حبيبتي

داليا : وايه يعنى ما كان بيبقى هنا وكنت بخدمك من غير ما يحس

روما : سيبك من الكلام ده احكيلى حصل معاكى ايه الفتره اللى فاتت دى وازاى اتفتحتى فى طيزك وكسك وحصل امتى

داليا : يووووووو ده حوار كبير احكيلك

روما : تعالى كلى ونامى ونبقى نحكى

فعلا كلوا وناموا وأصرت داليا تنام على الأرض تحت رجل روما وصحيوا وبدأت داليا وهى قاعده على الأرض تحت رجل روما تحكى اللى حصل معاها

داليا : بعد آخر يوم كنا فيه مع بعض لما صوروكى وحموده ناكك وانتى نزلتى قضيت ايامى ما بين بخدم على حموده ومنه وضرب وشتيمه ويتفوا عليا وياكلونى طفيت سجايرهم وبين مزاكره عشان الامتحانات وكنت بزاكر وانا على أيدى وركبتى ومنه فارده رجليها على ضهرى وبنزاكر وكنت بتضرب لو فى حته هى مش فهماها ولما نرجع من الامتحانات بتراجع وكل غلطه هى بتغلطها كنت بتضربنى عليها ٥ ضربات وعلى حسب مزاجها وبعد الامتحانات قعدت اسبوع مش بعمل حاجه غير بخدمها وخلال الأسبوع ده شوفت بنات كتير شغالين مع منه وشراميط عندها منهم بنات كتير معانا فالكليه اصغر مننا واكبر مننا وفى ستات كبار وفى بنات قدك كلهم بيجوا ياخدوا عناوين وارقام التليفونات من منه ويروحوا شغل وبيجوا اخر الشهر يتحاسبوا عارفه أن فى دكتوره عندنا فى الجامعة شغاله عند منه ومره بعتتنى معاها شغل عند زبون ومنه نبهت علينا نعرف الزبون أن هى دكتورة جامعه وانا طالبه عندها والزبون كان هايج علينا فشخ وهرانا نيك بالمناسبة ال ٥٠٠ جنيه التبس بتاعت امبارح هتاخد منها نسبه حسب الاتفاق معاكى على اجرتك انا مثلا ولا هشوفها لانى بشتغل عندها سخره .

المهم ازاى اتفتحت فى يوم ..........

Flash back............

منه : تعالى يا كلبه

منه : خشى استحمى وتعاليلى

دخلت داليا استحمت وطلعت مسكتها داليا وشالتلها الشعر اللى فى جسمها كله وظبطتها وروقت عليها وقالت لها انتى عروسه النهارده

على الساعه ٥ ربطتها من رقبتها وداليا عريانه وبعد شويه خدتها منه وطلعت الدور اللي فوق وبدأت تيجى رجاله وكل واحد يجى تبوس داليا رجليه وتلحس جزمته وفى اللى يضربها على طيزها وفى اللى يبعبصها وفى يقفش فى بزازها واول ما العدد وصل ١٠ رجاله راحت منه موقفه داليا وبدأت تجرها من السلسلة اللى فى رقبتها تمشيها قدام الموجودين وبعدين رجعت فى لفه تانى بس المره دى بتقف قدام كل واحد شويه يقفش فى داليا فى بزازها وطيزها ويلعب فى كسها ويضربها على طيزها وكسها وبزازها ويشدها من حلماتها وبعد ما لفت عليهم كلهم نيمتها منه على ضهرها ورفعتلها رجليها وفتحتهم وجم كل الموجودين بصوا على كسها عشان يتأكدوا من وجود غشاء بكاره وبعدين وقفت داليا وميلت وسندت ايديها على ركبتها وجم تانى كل الموجودين يحطوا طرف صوابعهم على خرم طيزها يتأكدوا أنه ضيق متناكش قبل كده وبعد كده وقفت منه قدام الناس وداليا على ركبتها جنبها وقالت نبدا المزاد على مين هيفتح كس الموزه الجديده دى نبدا المزاد ب ٥٠٠ جنيه وفعلا اتعمل مزاد وفضل ال١٠ رجاله يزودوا على بعض لحد ما وصل المزاد ل ٢٥٠٠ جنيه وكسبه واحد اسمه مستر علاء وبعد كده قالت منه المزاد التانى مين هيفتح طيز الموزه الجديده نبدا المزاد ب ٥٠٠ جنيه وفضل ال١٠ رجاله يزودوا على بعض لحد ما وصل المزاد ل ٢٠٠٠ جنيه وكسبه واحد اسمه الدكتور صلاح المزاد التالت مين اول واحد هيجيب لبنه فى كس الموزه نبدا المزاد ب ٥٠٠ جنيه وفضل ال١٠ رجاله يزودوا على بعض لحد ما وصل المزاد ل ١٣٠٠ جنيه وكسبه واحد اسمه الشيخ خالد المزاد الربع مين اول واحد هيجيب لبنه فى طيز الموزه وفضل ال١٠ رجاله يزودوا على بعض لحد ما وصل المزاد ل ١٢٠٠ جنيه وكسبه مستر علاء اللى هيفتح كسها وفعلا بعد ما خلص المزاد قالت منه

منه : مبروك دكتور صلاح هتفتح طيز الموزه وانت اللى هتبدا معاها نيك لمده نص ساعه

مبروك مستر علاء هتفتح كس الموزه وهتبقى اول واحد تجيب لبنك فى طيزها وهتبق بعد دكتور علاء ولمده ساعه

مبروك شيخ خالد هتبقى اول واحد تجيب لبنك فى كس الموزه وهتبقى بعد مستر علاء وهتبداء معاها نيك لمده نص ساعه

باقى الحضور حظ سعيد مع موزز تانى ولكن انتظروا الساعتين دول وبعدها هنعمل حفله على شرف الموزه وكلكم هتنيكوها فى حفل نيك جماعي

دخلت داليا مع دكتور علاء راجل كبير فى السن معدى الخمسين سنه بكرش وقفت داليا راح مقرب منها وشايل شعرها جايبه قدام وحاضنها من ورا وباس رقبتها ويلعب في بزازها وايديها على زبه من فوق البنطلون وبترجع بجسمها على زبه طلع بإيده وبقى بيقفش ويقرص حلماتها وهي بتتاوه على خفيف وفضل يقفش في بزازها ونزلت داليا على ركبتها وقعدت تمص فى زبه وتمص وتبوس بعد كده قومها وخدها فى بوسه وكانت متجاوبه كمل البوسه ونزل بايده وقعد يقفش فى طيازها ودخل صباعه البعبوص في طيزها عشان يوسعها بالبراحة واحدة واحدة لحد ما دخل كله فضل يدخل ويخرج فيه لحد ما طيزها خدت علي صباعه وراح اخد من مايتها ودهن طيزها ودخل صباعه جوه طيزها ووسع فطيزها أكتر وجاب فازلين كانت حطاه منه جنب السرير وهى لسه على وضعها دهن صباعه ودهنت خرم طيزها ودهن التاني ودخله وهي وبتتأوه بصوت مكتوم ااه اااه ااه اااه ااه اااه ااه اااه ااه حط زبك بقى يا دكتور افتح طيزى بزبك وهو شغال في لحس كسها وصوابعه في طيزها حس ان طيزها خدت على الصباعين دهن التالت ودخله بصعوبة وفضل يدخل وخرج وهي بتتأوه وجاتلها رعشه كانت هتوقعها راح ساندها وبعدين قعدها على السرير ونيمها على ضهرها وباسها في شفايفها ويمص لسانها وشفايفها ودخل ايده بين فخدها على كسها ونزل يمص حلماتها ولسه بيلعب في كسها و بيلحس بين بزازها وطلع على رقبتها ورجع لشفايفها بعد كده قلع القميص والبنطلون وفضل بالبوكسر وباس فخادها وحوالين كسها بعدين لحس كسها الصغير اللى كان غرقان عسل قعد يلحس فى العسل من كسها وداليا بتشد في ملاية السرير طلع عليها يبوسها في شفايفها نام جنبها وحط ايده على زبه مسكته داليا تلعب فيه وراحت بلته وبتلعب بإديها وبعدين راحت حطته في بقها تانى وبتمص زبه وهي وفضلت تمص جامد لحد ما الدكتور قالها خلاص خلاص وقفي ونيمها تاني وبدأ يبوس شفايفها ويلعب في بزازها ونزل تاني يلحس كسها ويلعب في طيزها بعدين نزلها على ركبها على الأرض وحمل بطنها وبزازها على السرير وطيزها متوجهه ليه وبدأ يبعبص فى طيزها البكر الضيقة واضربها على طيزها وهيا تصوت وصوتها كان عالى اداها مخده تعض فيها عشان صوتها ميعلاش وهى قعدت تقول نيك بقى ولعت طيزى هموت يالا بقى دخل زبك يا دكتور بعدين دهن زبه بالفازلين ودهن خرم طيزها وبدأ يدخل زبه ودخل رأس زبه فخرم طيزها بالعافية وهى بتصرخ ودافنه وشها جوه المخده وقعد يدخل واحده واحده بالراحة عشان ميعورهاش وعشان طيزها تتعود على زبه وخصوصا أنه كبير عليها وهى حتى متبعبصتش قبل كده وفضل يدخل زبه واحدة واحدة لحد م دخل أكتر من نصه وفضل ينيك طيز داليا وهي بتتأوه بتقول ااااه اه اممممم حلو أوووي اااه كمان يا دكتور كمان امممم ااااه اححححححح اححححححح اااااافففففف اوووووو أي اى اهههههههه وبعدين بدا يدخل حته من زبه ويستنى ويدخل حته تانى ويستنى لغايه ما بعد شويه كتير قدرت طيزها تستوعب وتاخد زبه كله جواها وسابه فيها عشان طيزها تتعود وميل عليها وقعد يبوس فرقبتها وضهرها ويلف وشها ليه ويبوسها من بقها وخدودها ويقفش فى بزازها وهى عماله تزعق بصوت مكتوم وتطلع اهههاااااات حلوه بعد وقت كله بوس وتسييح بدأ ينيك طيزها ببطئ شويه وبعدين سرع النيك وبدأت اهااااتها تتحول من وجع وألم لمتعه ومحن وكان يوقف نيك وينزل يبوسها ويرجع يكمل بعدين نيمها على ضهرها على السرير راح رافع رجليها على كتافه وحط زبة فى طيزها وسرع في النيك وهي مستمتعة وبتتأوه راح بايسها في شفايفها وبيلعب في كسها وبعدين قومها و نام على ضهره واقعدها على زبي فى وضع الفارسه دخلن زبه في طيزها وفضلت طالعة نازلة على زبه وهو بيلعب في بزازها ويشد حلمتها وهي طالعة نازلة على زبه وراح منيمها على صدري وفضل ينيك طيزها بسرعة وهي صوتها طلع عمالة تتاوه وتوحوح ااااااااااااح اووووووو افففففف اه اه اممممم اححححححح اححححححح اااااافففففف اوووووو اوفففففف احححح اه اه اه براحة مش قادرة ااااااه بعدين قعدها على وضع السجود على السرير وهو واقف وراها خلاها تفتح طيزها بإيدها ودخل زبه فى طيزها واشتغل نيك لحد ما حس إنه هجيبهم طلع زبه ونيمها على ضهرها وجاب لبنه على بطنها وبعدين باسها شويه كانت النص ساعه مخلصتش خلاها تمص زبه تانى وناكها فى طيزها لغاية ما دخلت منه قالتله خلاص يا دكتور كده تمام

خدتها منه استحمت وطلعت تجهز للى جاى مستر علاء وده هيفتح كسها وهينزل لبنه فى طيزها

دخلت دالياالاوضه وقعدت جنب مستر علاء على طرف السرير وخدها فبوسه فرنساوى وايده شغاله تقفيش فبزازها وايده التانيه تحسيس على فخادها وطيازها وكسها ونزل على بزازها وقعد يلحس ويمص فبزازها وحلماتها وايده واحده على بزازها والتانيه على كسها اللى بدأ فى انتاج العسل من بدرى وهى بدات فى الاهاااات والوحوحه وفضل يلحس ويمص ويبوس ويقفش فى كل حته فى جسمها ووصل لكسها وبدا يلحس فيه وبمصه وهى تقوله اه اح افففف نيكنى يا مستر افتح كسى وخلينى شرموطه رسمى ريح كسى التعبان نيك كسى المحروم اه يالا يا مستر كفايه مش قادرة هموت نيكنى بقى نيكنى يا مستر يالا كفايه لحس ومص عايزه اتناك راح قايم وقعد جنبها وخلاها مصت زبه شويه وبعبص طيزها*وطلع تانى وخلاها تمص فزبه وكانت محترفه بجد وهيجته على الاخر وبقي يمسك راسها شويه ويزقها على زبه ويحشر زبه فى بقها وينيكها فى بقها ويقفش فى بزازها شويه ويمشى ايده على ضهرها شويه وراح واخدها بوسه فرنساوي طويلة وايده بدأت تسرح فى كل حته فجسمه ولما وصل لكسها انفجر ببراكين من العسل راح منيمها على ضهرها وهو فوقيها والبوسه شغاله وايده رايحه جايه على كل حته فجسمها وهى ايد على راسه وايد ماسكه زبه ساب شفايفها ونزل على بزازها وفضل يلحس ويمص فبزازاها ويبدل بين البزه والبزه وهى شغاله صويت ووحوحه واهااات وتقوله اااه ااااااااااااح اااااااااااهاا يا مستر انت ايه اللى بتعملو فيا انتى بهدلتنى وجسمى كله ساب كفايه بقى ونيكنى يالا وهو مش معبرها ومكمل فاللى بيعمله وهى مش مبطله نيكنى بقى مش قادره راح سايب بزازها ونازل بلسانه على بطنها لغايت ما وصل لكسها اللى كان غرقان من افرازاته ونزل افترس كسها بوس ومص ولحس وهى عماله تتاوه وتصوت وتوحوح وجسمها يتلوى زى التعبان وشويه وتتنفض زى الللى متكهرب وتروح تنفجر من كسها شلالات من العسل وقرر أنه خلاص لازم يرحمها ويدخل زبه ونيمها على ضهرها ورفع رجليها على كتفه وبدا يدخل زبه واحده واحده فى كسها وبدأت هى تصرخ وتتاوه وتقوله بالراحه يا مستر زبك كبير اه آه اااه ااه اااه ااااااااااااح اووووووو اه اه اممممم ااااااااه ااااااااه ااااااااااااااه ايييييي اووووووهة اااا اااااه اممم اح اح ااااااااح اووووو اووووووهة اااا اااااه اح على مهلك يا مستر هتفشخ كسى ولأن كسها لسه صغير وبكر وضيق كان المستر ليدخل زبه بصعوبة شويه وفضل يدخل واحده واحده لغاية ما دخل كله وأول ما دخل كله حست داليا بسائل دافى نازل من كسها ولما المستر طلع زبه لاقاه ددمم عرف أنه ددمم بكارتها وأنه كده فتح كسها وقالها

المستر : مبروك يا لبوه بقيتى شرموطه رسمى

داليا : **** يبارك فيك يالا بقى اهريه نيك

مسح المستر زبه وكسها بمناديل ورجعه تانى كسها وفضل ينيك فيها*وهى نايمه على ضهرها ورافع رجليها على كتفه بعد شويه نام عليها وقعد يبوسها ويمشى أيده على بزازها شويه وقرر ينيكها فطيزها قلبها على بطنها وحط مخده تحت بطنها وخد من عسل كسها ودهن زبه وخرم طيزها وجاب فازلين ودهن بيه زبه وطيزها وضربها كام ضربه على طيزها وبدأ يدخل زبخ أول ما حست براسه على فتحة طيزها صرخت وقالت بالراحه يا مستر عشان زبك أكبر من أى زب الدكتور دخله ولا كأنه سمعها ولأن طيزها واسعه اصلا من النيك بتاع الدكتور أصلا وآثار مكنتش لسه راحت وعسلها اللى مغرق طيزها وزبه والفازلين فدخل زبه كله من اول دخله وبدأ ينيكها ويدخل ويطلع زبه وكل شويه يسرع فالنيك ويضرب بايده على فردتين طيازها وهى شغاله آهات ووحوح وصويت اااه ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه اووووووو افففففف اه اه اممممم اححححححح اااااافففففف اوووووو اوفففففف احححح اه اه اه اح اح ااااااااح ايو اه اه اممممم اححححححح اححححححح وتقول آه يا دكتور نيكنى جامد يا سيدي افشخنى انا الشرموطه اللبوه افشخ طيازى اه آه اف اوه آه اح أى نيك يا دكتور عوضنى سنين الحرمان وهو بيهيج على كلامها وراح شاددها من شعرها وخلاها فوضع الكلبه وبقي اقوى واجمد فالنيك ويضربها على طيزها وهى مع كل ضربه تقول أضرب كمان عايزه اتفشخ اضرب اللبوه القحبه الكلبه ونيكنى وهو شغال فيها هبد وايده بتشدها من شعرها والتانيه أما بتضربها على طيزها أو بتبعصبص كسها اللى بقى اكتر من شلالات من إفرازاته أو بيقفش فبزازها أو حاطتها فبقها تمص فيها عشان تبدأ أيدخ جوله تانى فى كل حته فى جسم داليا وأخيرا زبه عطف عليها جاب فى طيزها المحرومه ونزلت داليا على بطنها وهو نام فوقيها وزبه لسه عمال يتنفض جوه طيزها وعمال ينزل فى لبن وبعدها بدأ يهدا وينام لغاية ما طلع لوحده من طيزها هو شغال بوس فى خدودها ورقبتها وكتفها وبعدين عمل معاها واحد تانى فى كسها وطيزها وبعد ما خلص ونزل لبنه تانى فى بقها وبلعته دخلت منه وقالتها خلاص يا مستر وقتك انتى

خدتها منه استحمت وطلعت تجهز للى جاى الشيخ خالد وده اول واحد هيجيب لبنه فى كسها

اول ما دخلت داليا كان الشيخ خالد مستنيها على الباب وخدها بوسه فى بقها وايد بدأت تسرح على فخادها ووصلت لكسها والايد التانيه راحت على بزازها وحلماتها المنتصبه وهى بردو مسكتتش فتحت زراير البنطلون وحررت زبه اللى كان وقف وأصبح العمود وبدأت تدلكه بايديها وتحسس عليه وراح رافعها من طيزها وهى لفت ايديها حوالين رقبته تتشعلق فيها ولفت رجليها حوالين وسه تثبت نفسها ولسه شفايفهم ماسبتش بعض لغاية السرير ونيمها على السرير ووقف اتامل جسمها الابيض المتناسق وخلع هدومه وطلع على السرير جنب داليا وبدأ يبوس في بقها وخدودها ويمص حلمة ودنها ونزل على رقبتها ومنها على صدرها وبزازاها وايده بتسرح فى كل جسمها وبتعصر كل حته فى لحمها وهى بتمسى صوابعها فى شعره والايد التانيه بتدعك زبه وصل لبزازها وفضل يمص ويرضع زى الطفل الجعان وأيده وصلت لكسها اللى كان أعلن هيجانه وأطلق كميات كبيره من عسلها بعدين ركب فوقيها فى وضع 69 وبدأ يلحس ويعض ويمص فكسها وعسل كسها ويدخل صوابعه فى كسها وطيزها وهي دخلت كل زبه فى بقها وقعدت تمص فيه وتلحسه وتلحس بيضانه وبعدين اتقلبوا وبقي هى فوق وهو تحت وكملوا نفس الوضع وهو بيلحس كسها ويضربها على طيزها ويبعبص طيزها وكسها وهى مش سايبه زبه وبيضانه وفضلوا كده شويه قبل ما تقوم من على بق الشيخ خالد وتروح تقعد على زبه بكسها وضهرها ليه وبدأت تتنطت على زبه وتبدل زبه بين كسها وطيزها وريحت بايديها على صدره وقعد يقفش فى طيازها وبزازها شويه ولفت واديته وشها وحطت زبه فى كسها ورجعت تتنطت على زبه تانى وتبدل زبه بين كسها وطيزها وشغاله اهاااااات وحوحه وبتسرع فى تدخيل زبه فيها وكسها غرق بطنه من عسلها اللى عمال ينزل منها كأنها مخزناهم من سنين وفتحت المخزون وهو شغال تفعيص وقرص فى بزازها وتحسيس على فخادها لغايه ما فقدت داليا قواها ونزلت بصدرها وبزازها على صدره وخدها فى بوسه وايده قافشه فى فردتين طيازها واتقلبوا وهما بيبوس بعض وبقيت داليا تحته وهو فوقيها وزبه جوه طيزها ولفت رجليها حوالين وسطه زى الكماشه وكأنها خايفه يطير منها وهو شغال مص فى شفايفه ورقبتها ونزل على بزازها مص ولحس وبعدين فكت داليا رجليها وبدا ينيك طيزها وكسها بالتبادل وهو رافع رجليها على كتافه ويبوس فخادها وهى شغاله اهههههات وحوحه وتقوله نيكينى يا شيخ افشخنى من كسى وطيازى طفى نارى نيك جامد يا شيخ شبع حرمانى من النيك اللى بجد نيك يا ماندو اهههه اهههه ايييييي اففففف احححححح زبك حلو فى طيزى وكسى وهو بينيك فى كسها وطيزها بعد شويه نام الشيخ على ضهره وداليا اتعدلت وبدأت تبوس وشه وصدره وبطنه لغايه ما وصلت لزبه ورجعت تمص وتلحس فيه وخلاها فى وضع الكلبه وجه من وراها ودخل زبه فى كسها اللى كان غرقان عسلها وفضل ينيك فى كسها وطيزها بالتبادل وهى بتتحرك معاه وزبه بيفشخ فى كسها وهى شغاله اهههههات وحوحه وتقوله نيكينى يا شيخ افشخنى من كسى وطيازى طفى نارى نيك جامد يا شيخ شبع حرمانى من النيك اهههه اهههه ايييييي اففففف احححححح وبدأ يهيج من كلامها ومن منظر طيزها وهى بتترج من كل خبطات طيزها وكانت طيزها شبه الموج وهى بتترج وخصوصا مع بشرتها البيضه وطبعا بزازها بترقص وهى فى الهواء يشد شعرها ويضربها على طيزها بقوه وشغال تقفيش فبزازها ويقرص بزازها وحلماتها وطيازها وهى اهاتها تزيد وتعلى إفرازات كسها تزيد وتغرق السرير ووفخادها وكل ده يزود سرعة نيكه ليها بعد شويه نيك بين طيزها وكسها تعبت داليا ومقدرتش تكمل ونزلت بدماغها على السرير وبقيت فى وضع السجود وهو لسه مكمل نيك فى طيزها وكسها ويضربها على طيزها ويبعبص فى طيزها وكسها وتعبت داليا مع كتر النيك ونزلت نامت على بطنها وجاب مخده حطها تحت بطنها عشان يرفعها لفوق شويه وكمل فى طيزها وكسها بعد شويه نيم داليا على جنبها وقعد الشيخ على ركبه وراها وفضل ينيك فى كسها وطيزها بكل قوه وعمال يقفش فى بزازها ويضرب طيازها اهااااااه اهههههات وحوحه اهههه اهههه ايييييي اففففف اححححححح اااه ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه اووووووو افففففف اه اه اممممم ااااااااه ااااااااااااااه ااااااااااااح اووووووو افففففف اه اه اممممم ااااااااه ااااااااااااااه ايييييي زبك جامد قوى بعدين نام على جنبه وراها وزبه لسه فى كسها وكمل فيها نيك بين كسها وطيزها لغايه ما خلاص حشر زبه فى كسها ونزل كل لبنى فى اعماق كسها وساب زبه لغاية ما نام وخرج لوحده من كسها ودخلت منه وقالتله خلاص يا شيخ الوقت خلص

خدتها منه استحمت وطلعت تجهز للى جاى حفلة نيك من عشر رجاله ةفى نفس الوقت

رجعتها منه ووقفتها فى نص الرجاله وقعدت منه على جنب ونزلت داليا على ركبتها وراحت للرجاله اللى قاعدين على كراسى وبدأت تمسك زب كل واحد تمص وتلحس فيه شويه وواحد يقفش فى بزازها وواحد يضربها على طيزها ويمسكوها من شعرها ويضغطوا على رأسها ويحشروا ازبارهم فى بقها وبعد ما لفت عليهم كلهم مسكتها منه من شعرها ورمتها وسط الصاله واتلم ال١٠ رجاله وازبارهم قدامها وبدأت تمص ازبارهم وزب فى بقها وواحد فى ايديها وواحد فى ايديها التانيه وواحد على شعرها ويمسكوها من شعرها وينيكوها فى بقها ويضربوها بالاقلام على وشها وكل شويه واحد يشدها من شعرها على زبه ويقفشوا فى بزازها ويبعبصوا فى طيزها بعد شويه خدوها من شعرها على الكنبه وخلوها ميلت وسندت صدرها على ضهر الكنبه ورفعت رجل على مسند الذراع وبداو واحد ينيكها فى بقها من قدام وواحد من ورا بينيكها فى كسها وطيزها ويضربوها على طيزها ويشدوها من شعرها لغاية ما هما العشره ناكوها راحو شادينها من شعرها وقعد واحد على الكنبه وهى واقفه ومميله وبدأت تمص زبه وواحد وراها بينيكك كسها وطيزها وفضلوا بردو يبدلوا عليها كلهم وبعيد قعدت على وضع الكلبه على الكنبه ووحد قدامها وحط زبه فى بقها وبيقفش فى بزازها وواحد وراها حط زبه فى طيزها وكسها ويضربها على طيزها والاتنين كل شويه واحد يمسكها من شعرها ويشدها عليه وفضلوا العشره يبدلوا عليها واحد وراها وواحد قدامها لغاية ما العشره ناكوها فى طيزها وكسها وبقها وبعدين نيموها على ضهرها على الكنبه وواحد حط زبه فى كسها وطيزها وواحد ركب على وشها وحط زبه فى بقها وواحد على بطنها حط زبه بين بزازها وواحد فى ايديها اللمين وواحد فى ايديها الشمال وبقيوا بيبدلوا اللى حاطت زبه فى بقها يرجع على بزازها واللى فى بزازها يرجع على كسها وطيزها واللى فى كسها وطيزها يروح على الايد الشمال والايد الشمال يروح الايد اللمين والايد اللمين فى بقها واللى كانت بتنظم الحركة منه ولما الخمسه الاولانين ناكوها فى كسها وطيزها وبقها وبزازها وايديها دخلوا الخمسه التانين بنفس الترتيب بعد كده قعدوها على زب واحد قاعد على الكنبه فى وضع الفارسه وحطت زبه فى كسها وواحد قاعد جنب اللى بينيكك ميلت وقعدت تمصله زبه وواحد من وراها حط زبه فى طيزها وايديها كل ايد ماسكه زب وبيبدلوا عليها اللى كانت بتمصله بتقعد على زبه فى وضع الفارسه وزبه فى كسها واللى كان فى كسها بيحطوا فى طيزها واللى كان فى طيزها بيروح على ايديها وواحد من اللى كانوا فى ايديها بيقعد جنب اللى بينيكها تمصله وفضولو يبدلوا مع بعض لغاية ما الخمسه ناكوها فى كسها وطيزها وبقها وايديها وراحوا الخمسه التانين بنفس الطريقة بعدين قوموها وقعد واحد على الأرض وقعدت على حجره وضهرها ليه ونامت بضهرها على صدره وحطت زبه فى طيزها وجه واحد رفع رجليها وحط زبه فى كسها وواحد قعد عليها وحط زبه فى بزازها واتنين فى ايديها وبقيوا يبدلوا عليها بنفس طريقة الوضع اللى فات خمسه يخلصوا نيك والخمسه التانين ناكوها فى نفس اخر وضع وقعدوا يضربوها بالقلام على وشها ويتفوا فى بقها وهى كانت عماله تتااوه وتصرخ ااااخ احححححح اااااافففففف اوووووو أي اى اهههههههه اه اه اه اه اممممم ااااااااه ااااااااااااااه ايييييي اووووووه ااااااااااااه اااااافففففف اوووووو أي اى اهههههههه اه كسى يا ستى اتفشخ اااخ ااااه ااااااااااااح اووووووو ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه ااااااااااااااه ايييييي اووووووه ااااااااااااه بالراحه فشختونى وفشختوا كسى وطيزى بازباركم اااه ااه اااه ااه اااه ااه اااه ااه اااه ااااااااااااح اااااااااااهاا راحت منه قالت تعالوا نريحها شويه ونزلتها على الأرض على ركبتها وخلتها تمص ازبار الرجاله ويمسكوها من شعرها وينيكوها فى بقها ويضربوها بالاقلام على وشها وكل شويه واحد يشدها من شعرها على زبه وبعدين مسكوها من شعرها وقعدوها على الكنبه فى وضع السجود ووحدا بقى بينيكها فى كسها وطيزها وبقيوا يبدلوا عليها وينيكوها ويضربوها على طيزها ويدوسوا على وشها برجليهم بعد ما ناكوها العشره فى الوضع ده قعد واحد على الكنبه وقعدت داليا على حجره وحط زبه فى طيزها وكانت ورجليها على الأرض ووقف الباقيين قدامها تمصلهم ازبارهم وكان اللى بينيكها بيضربها على طيزها والباقين بيضربوها على وشها وعلى بزازها ويقفشوا فى بزازها وبعد ما كلهم ناكوها فى الوضع ده وقفوها وخلوها ميلت وجه واحد قدامها تمصله زبه وبيقفش فى بزازها وواحد وراها بينيكك فى طيزها وكسها ويضربها على طيزها وكل شويه واحد منهم يشدها من شعرها عليه وبقيوا بيبدلوا عليها لغاية ما العشره ناكوها فى نفس الوضع ده بعد كده شالوها وواحد حط زبه فى طيزها وواحد فى كسها وهى متشعلقه بايديها فى رقبتهم ورجليها حوالين وسط اللى قدامها وفضلوا يبدلوا عليها وهى كانت اااهااتها عاليه وماليا البيت ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه اووووووو اه اى اى اه اه اممممم ااااااااه ااااااااااااااه ايييييي اووووووه ااااااااااااه بالراحه ااااااه اهههههههههه اووووووو ااااااها ااااا اه اه اممممم ااااااااه ااااااااه ااااااااااااااه ايييييي اووووووه ااااااااااااه اااااافففففف اه اه اممممم ااااااااه ااااااااه اووووووو اه وبعدين قعدوها على ركبتها على الأرض واتلم ال١٠ رجاله وازبارهم قدامها وبدأت تمص ازبارهم وزب فى بقها وواحد فى ايديها وواحد فى ايديها التانيه وواحد على شعرها ويمسكوها من شعرها وينيكوها فى بقها ويضربوها بالاقلام على وشها وكل شويه واحد يشدها من شعرها على زبه ويقفشوا فى بزازها لغاية ما جابوا لبنهم فى بقها وعلى وشها وسابوها فى الارض ولبسوا ومشيوا وخدتها منه حمتها ونايمتها فى مكانها .

ارجع من ال flash back

روما : يا بنت الوسخه يا منه

داليا : اتفشخت اليوم ده نمت زى القتيله

روما : كتر خيرك طبعا دا كتير ... وبنت الوسخه عشان تفتح طيزك وكسك وتنزل فيكى لبن تكسب من وراكى بتاع ٨٠٠٠ جنيه

داليا : امال ايه يا بنتى

روما : يا بنت الكلب طب وبعد كده حصل ايه

داليا : باقى الاسبوع بقى كله بتناك منها هى وحماده

روما : حماده ده ابن شرموطه

داليا : ههههههههههه يا حبيبتي دا مافيش واحده من اللى شغالين عند منه متناكتش من حماده اصلا كل يوم بينيك واحده

ياترى ايه اللى حصل مع داليا

وعملوا ايه معاها منه وحماده طول الاسبوع

الجزء الثامن

روما : يا بنت الوسخه يا منه

داليا : اتفشخت اليوم ده نمت زى القتيله

روما : كتر خيرك طبعا دا كتير ... وبنت الوسخه عشان تفتح طيزك وكسك وتنزل فيكى لبن تكسب من وراكى بتاع ٨٠٠٠ جنيه

داليا : امال ايه يا بنتى

روما : يا بنت الكلب طب وبعد كده حصل ايه

داليا : باقى الاسبوع بقى كله بتناك منها هى وحماده

روما : حماده ده ابن شرموطه

داليا : ههههههههههه يا حبيبتي دا مافيش واحده من اللى شغالين عند منه متناكتش من حماده اصلا كل يوم بينيك واحده

روما : احكيلى عملو ايه معاكى باقى الاسبوع

داليا : بصى يا ستى أنا اليوم كله بخدم عليهم نضافه واكل وشغل بيت وطلبات انزل اجيبها وكل يوم ليا وقت بقى اتناك فيه وعلى حسب اليوم بقى ......

Flash back.........

اليوم الاول

منه : يالا يا شرموطه تعالى وقت النيك بتاع النيك النهارده

منه : تعالى يالا عشان سيدك حماده مستنى جوه ينيكك

داليا : تحت امركم يا ستى

ودخلو اوضة النوم وبعدين جروها من السلسلة ومشيت منه على ايديها وركبتها كان حماده قاعد على السرير رااح واخد داليا ونامت على بطنها على رجل حماده وبدأ يضربها على طيزها ويقولها اخيرا زبى هينيك الطيز دى كان نفسي فيها من زمان وهو شغال ضرب على طيزها بعدين طلعت داليا على السرير على ركبتها ووقفت منه وراها وبدأت تبوس كتفها ورقبتها وتقفش فى بزازها وتلعب فى كسها وحماده من قدامها بيشدها من سلسلة الكللابب اللى فى رقبتها بيضربها بالاقلام على وشها بعدين بدأ حماده يبوسها من بقها وخدودها ومنه من ضهرها بتبوس كتفها ورقبتها بعدين نزلوا على الأرض ونزلت داليا على ركبتها وبدأت تلحس وتمص فى زبه ومنه قاعده وراها بتبعبص طيزها وتضربها وتزوق رأسها على زب حماده وحماده بيشدها من سلسلة الكللابب في رقبتها بعد كده وقف حماده فوق داليا وداليا بين رجليه بتلحس بيضانه ومنه على ركبتها ورا داليا بتمص زب حماده وتقفش فى بزازها داليا بعدين مسك داليا من شعرها وخلاها تلحس طيزه بعدين مسكها من شعرها ونزل على ركبته وضربها على وشها وعلى بزازها وبعدين خلاها قعدت على وضع السجود ومنه قدامها وقعد يضربها على طيزها بكرباج سودانى وبعدين ركب على طيزها وبدأ ينيكها فى طيزها وبقولها اخيرا طيزك تحتى يا كلبه يا وسخه يا شرموطه يا بنت اللبو وبدأ ينيكها بكل عزمه وقوه وهى اهاااتها ملت الدنيا اااه ااااااااااااح اووووووو افففففف اه اه اممممم ااااااااه ااااااااااااااه ايييييي اووووووه ااااااااااااه نيكنى يا سيدي طيزى بتاعتك وملكك وملك زبك نيكنى وافشخنى اااخ ااااه ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه اووووووو افففففف اه اه اممممم ااااااااه ااااااااااااااه ايييييي اووووووه ااااااااااااه نيك يا ستى بعدين طلعوها على السرير ونامت على ضهرها ورفعت رجليها لفوق وبدأ ينيكها فى طيزها وكسها وهى نايمه على رجل منه اللى بتقفش فى بزازها وتضربها بالاقلام ومنه وحماده. يبوسوا بعض بعدين قعدت منه على وش داليا وخلتها تلحس كسها وطيزها وشويه تمص زب حماده ويرجع حماده ينيك داليا بعدين نزلت منه وقفت على الأرض وميلت بجسمها على السرير وبدأ حماده ينيك منه فى كسها وطيزها وطلعها على السرير وقعدت فى وضع الكلبه وبدا حماده يكمل نيك فى منه وقعدت داليا في وضع السجود جنب منه وبدأ حماده ينيك داليا ويحط رجليه على وشها ويبعبص منه وهو بينيك داليا ونامت منه على ضهرها قدام داليا وخلت داليا تلحسلها كسها وحماده بينك داليا وبعدين قعدت منه على وضع الكلبه قدام داليا وقعدت تبوسها وقعد حماده يبدل بين طيز داليا وكسها ويضربها على طيزها ومنه تضربها بالاقلام على وشها وبعدين نام حماده على ضهره وقعدت منه على وضع الفارسه وحطت زبه فى كسها وبدأت تتنطت على زبه وداليا وراها بتلحس طيزها وبيضان حماده وبعدين نامت داليا على بطنها ومنه استخدمتها كأنها مخده ونامت عليها وبدأ حماده ينيك منه شويه وبعدين نزلوا من على السرير ووقفت داليا على الأرض وميلت وسندت بايديها على السرير وبدا حماده ينيك داليا ويشدها من شعرها ويضربها على طيزها ومنه على السرير على ركبتها بتبوس داليا ونزلت منه ووقفت جنب داليا وحضنتها بايد وبالايد التانيه بتضربها على طيزها بعدين قعد حماده على كرسى وقعدت داليا على ركبتها على الأرض وربطتها منه من سلسلة الكللابب في رقبتها فى رجل الكرسى وقعدت منه وخلت ضهرها لحماده وكمل نيك فى منه ومنه ميلت تبوس داليا وتضربها على وشها وبعدين شدت داليا وخلتها تمص زب حماده وتلحس كسها وطيزها وقعدت منه على حجر حماده ووشها لوشه وبدأت تتنطت على زبه ويبوسوا بعض ووقف حماده وهو شايل منه وزبه فى كسها وداليا بلحس طيز منه وبيضان حماده وبعدين نزل منه وحط زبه فى بق داليا وناكها فى بقها ووقفها وخلاها قعدت على وضع الكلبه وبدا ينيك داليا لغاية ما جاب لبنه فى طيز داليا وبعدين نامت على الأرض ونامت منه وحماده على السرير .

اليوم التانى

وكانت منه قاعده وفارده رجليها على ضهر داليا وبتضربها على طيزها بمضرب الدبان وقالتلها جاهزة يا متناكه يا شرموطه عشان انيكك انا النهارده ردت داليا خادمتك وكلبتك وشرموطتك يا ستي نيكى زى ما تحبى وراحت قعدتها على ركبتها وضربتها بالمضرب على كسها وعلى بزازها بعدين نزلت منه على ركبتها وباست داليا شويه وبعدين مسكتها من حلمات بزازها وقعدت تقرص وتشد فيهم وتضربها على بزازها وتخلى داليا تمصلها بزازها وبعدين قعدتها على وضع الكلبه وبدأت تضربها على طيزها وخلتها ترقص طيزها وبعدين خلتها تلحس كسها وطيزها وتمسكها من شعرها وتزوقها على كسها وطيزها و رجعتها وضع الكلبه وركبت على ضهرها وخلتها تمشى بيها وتضربها على طيزها بأيديها وبمضرب الدبان وبعد شويه خلتها قعدت على وضع السجود وحطت رجليها على ضهر داليا ورأسها وطيزها وبعدين قعدت منه وراها وقعدت تلحس طيز داليا وتتف جواها وتبعبصها وتقولها ليه حق حمادة يهيج على طيزك فشيخه يا متناكه وبعدين جابت زبين بلاستيك وقعدت تحطهم فى طيزها وكسها وتضربها على طيزها وكلعتها على الكنبه ونامت داليا على ضهرها ورفعت رجليها وقعدت منه تحط الزبين فى طيزها وكسها وتلحس كسها وتضربها على طيزها وفخادها وبعدين شالت الزبين وقعدت تضربها على كسها وبعدين قعدت تبوسها شويه ووقفوا وهما بيبوسوا بعض ونزلت داليا تلحس كس منه وبعدين لبست منه زب وخلت داليا تلحس وتمص الزب اللى لابسه منه ومنه بتضربها بمضرب الدبان على طيزها وبعدين قعدت داليا على وضع الكلبه وبدات تنيكها فى طيزها وكسها وتضربها بمضرب الدبان على طيزها وتشدها من شعرها وتقولها طيزك حلوه يا متناكه وهى بتتناك وداليا اااااافففففف اه اه اممممم ااااااااه ااااااااااااااه ايييييي اووووووه ااااااااااااه اااااافففففف اوووووو اوفففففف احححح اه اه اممممم اححححححح اححححححح اححححححح اااااافففففف اوووووو اوفففففف احححح اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه اح نيكنى يا ستى خدامتك ولبوتك طيزى وكسى خدامينك ومفتوجين ليكى افشخيهم اااه ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه اووووووو افففففف وبعدين جابتها من شعرها وخلتها تلحس وتمص فى الزب وبعدين قعدت منه على كرسى وقعدت داليا على حجرها وضهرها لمنه ومنه حطت الزب فى طيز داليا وبدأت تنيكها وداليا تطلع وتنزل على زبها وبعد شويه نزلتها على وضع الكلبه وخلتها تمشى قدامها ومن وراها بمضرب الدبان وبتضربها على طيزها وتقولها امشى يا كلبه يا وسخه على اوضة التسالى ودخلت الاوضه وقعدت داليا على ركبتها ورجعت بضهرها لورا وسندت بايديها على الأرض وبدأت منه تضربها وتلعب فى كسها وجابت الكرباج الشراشيب وتلعب بالمقبض بتاعه فى كس داليا وبعدين قعدتها فى وضع السجود وربطت ايديها فى رجليها وبدأت تضربها بالكرباج على ضهرها وطيزها وفخادها وبعدين قعدت تبعبصها فى طيزها وكسها وتضربها بايديها وقعدت على راس داليا وبتبعبص فى طيزها وكسها وتضربها على طيزها وتحط ايديها كلها فى كس داليا وتقولها كسك ده هوسعه واهخليه مغاره وداليا تقولها تحت امرك يا ستى ملكك وبعدين جابت زب اتخن من اللى كانوا معاها وبدأت تحطه فى طيز داليا وكسها وتحشروا جامد فيها وبعدين نيمتها على ضهرها ورفعت رجليها لغاية ما ركبتها وصلت عند راسها وربطت ايديها فى رجليها وبدأت تضربها على فخادها وطيزها وبزازها وكسها وبالاقلام على وشها وبتبعبص كسها وتحط ايديها كلها في كسها وبقها وفضلت كده كده لغاية ما كفة ايديها كلها بقيت جوة كس داليا وبعدين فكتها وقعدت تضربها على وشها وتف عليها وبعدين نيمتها على جنبها وجايت الزب حطته فى طيزها وهىى بتضربها على طيزها وبعدين نيمتها على ضهرها وقعدت تبوسها وتضربها على. وشها وتقفش فى بزازها وجابت زب تانى زى اللى فى طيز داليا وبدأت تحطه فى كس داليا وبعد شويه شالت الزبين ووقفت داليا ورفعتلها رجليها على كرسى وحطتلها الزب فى طيزها وكسها وتبدل بينهم وتضربها على طيزها لغاية ما قالتلها كفياكى كده النهارده انا اتكيفت .

اليوم التالت

جه حماده وراحت منه قالت لداليا

منه : جاهزة يا شرموطه عشان سيدك يستخدمك وينيكك ويتمتع بيكى

داليا : جاهزة يا ستى

راحت دخلت داليا عند حماده ووقفها وضهرها ليه وخلاها تفتح طيزها بأيديها وقعد يضربها على طيزها بعدين خلى وشها الحيطه ومميله نص ميله وايديها قدامها وقعد يضربها على طيزها بايده شويه وبخرزانه شويه وبالكرباج شراشيب شويه ومع كل ضربه هو بيقول هفشخلك طيزك دى يا متناكه من النيك هفرغ كل صبرى سنه كامله فى طيزك النهارده بقيت تحت زبى بعد سنه هفشخهالك طيزك البيضه الطريه الملبن دى يا شرموطه يا لبوه وداليا ترد تقولوا طيزى وكسى وكل جسمى تحت امرك يا سيدى نيكنى وافشخنى وتركبنى واتمتع بيا واستخدمنى زى ما تحب بعدين مسكها من رقبتها ونزلها على ركبتها وجرها وراها وهو ماسكها من سلسلة الكللابب وقعد يتمشى بيها فى الاوضه وبعدين بدأ يضربها على طيزها بالكرباج الشراشيب وداس برجليه على ضهرها وهو بيضربها على طيزها وبعدين جاب مضرب جلد وحط زبة فى بقها وكل شويه يطلع زبه ويضربها بالمضرب على وشها وعلى بزازها ويرجع ينيك بقها تانى ويمسكها من شعرها ويزقها على زبه ويحشر زبه فى بقها بعد شويه نيمها على ضهرها على كرسى فوتيه وحط كلبشات فى ايديها وربطهم فى رجل ترابيزه وقعد يضربها بالمضرب على بزازها وعلى فخادها وكسها وقعد يبعبص فى كسها وبعدين رفع رجليها وبعبص طيزها وضربها على طيزها شويه وبدأ حماده ينيك داليا فى طيزها وكل شويه يطلع زبه ويفتح خرم طيزها بايده ويضربها على طيزها ويرجع يكمل نيك وبعد شويه خلاها لفت وقعدت على الأرض في وضع الكلبه وبدا ينيكها فى طيزها وكسها ويضربها على طيزها ويشدها من شعرها وهى اهااات ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه ااااااااااااااه ايييييي اووووووه ااااااااااااه اااااافففففف اوووووو أي اى اهههههههه اه اه اممممم ااااااااه ااااااااااااااه ايييييي اووووووه ااااااااااااه اااااافففففف اوووووو اوفففففف احححح اه اه اممممم ااااااااه نيكنى يا سيدي انا شرموطك ولبوتك طيزى وكسى ملكك استخدمهم زى ما تحب وحماده شغال نيك وفشخ فيها زى الحمار بعد شويه مسكها من سلسلة الكللابب وجرها وراه واتمشى شويه فى الاوضه وبعدين ربط السلسلة اللى فى رقبتها فى رجل الترابيزه وضربها على طيزها بالخرطوم وبكرباج سودانى وبايده وخلاها تمصله بتاعه وتلحس بيضانه وهو ماسكها من شعرها وبيضربها بالاقلام وبعدين لف من وراها حط زبه فى طيزها وكسها ويضربها على طيزها وينيكها بعنف وقوه بعدين نام حماده على ضهره وقعدت داليا على زبه فى وضع الفارسه وضهرها ليه وبدأت تتنطت على زبه اللى فى طيزها وقعد يضربها على طيزها شويه وخلاها سندت بأيديها على صدره وقعد يقفش فى بزازها وبعد شويه خلاها لفت واديته وشها وزبه لسه في طيزها وكملت تنطيت على بتاعه وهو بيقفش فى بزازها بعدين نيمها عليه وقعد يضربها على طيزها ويقفش ويبعبص فى طيزها وزبه فى كسها بعدين خلاها تمصله بتاعه وهو نايم على ضهره وراح لافف رجليه على رأسها وحشر زبه بقها وبعدين نيمها على ضهرها وقعد على رأسه وخلاها تلحس بيضانه وطيزه ويقولها طيزى انضف منك يا كلبه يا وسخه يا شرموطه وبعدين رفع رجليها الشمال على كتفه وبدأ ينيكها فى طيزها وكسها ويضربها على وشها وبزازها ويحط أيده فى بقها ويقرص حلمات بزازها ويقفش فى بزازها ويشدها من طوق الكللابب وبعدين نيمها على جنبها ونام وراها وحط زبة فى طيزها وكسها ويضربها على طيزها ويقفش فى بزازها ويبوس رقبتها وكتافها وبعدين شدها من سلسلة الكللابب وخلاها تمصله زبه ونيمها في وضع السجود وركب على طيزها وبقى يدوس على رأسها برجليه ويمسكها من شعرها ويخبط راسها فى الارض بعدين نيمها على ضهرها ورفع رجليها لغاية ما ركبتها وصلت جنب راسها وبقيت راسها بين ركبتها وكلبش رجليها وبقى خرم طيزها وكسها هما اللى فوق ركب حماده فوفيها وبداء ينيكها كأنه بيحفر فى أرض صخر وداليا من وجع الوضع المقلوب وقوة نيك حماده كانت بتصرخ وجاب مصىب الدبان وقعد يضربها على فخادها وسمانة رجليها وهو شغال نيك لغاية ما جاب لبنه فى طيزها وسابها على وضعها زى ما هى ومشى .

اليوم الرابع

كانت منه قاعده وفارده رجليها على ضهر داليا

منه : جاهزة يا متناكه عشان وقت نيكك جه

داليا : خدامتك ولبوتك وشرموطتك يا ستي

منه : طب يالا يا وسخه نامى على بطنك ونضفيلى رجلى

داليا : حاضر يا ستى

ونامت داليا على بطنها وبدأت تلحس رجل منه وتلحس بين صوابع رجليها وتمص صوابعها وتلحس كل حته فى رجليها وراحت للرجل التانيه وعملت نفس الكلام وبعدين قلعت منه الكلوت وحطته فى بق داليا وتضربها على وشها وطلعت الكلوت من بق داليا وضربتها على وشها وبزازها بالكلوت وراحت منه قالتلها تعالى يا شرموطه الحسى كسى وبدأت داليا تلحس كس منه ومنه بتمسكها من شعرها وتضغط بايديها على كسها وعملت كماشه على ضهر داليا برجليها بعد شويه خلت داليا قعدت على وضع الكلبه وقعدت منه على ضهر داليا وبدأت تضربها على طيزها وتبعبصها فى طيزها وكسها وتتف فى طيزها وكسها وتضربها وتقفش فى طيزها وبعدين قعدت داليا على ركبتها وقعدت منه تضربها على وشها وعلى بزازها وتقرص حلماتهم وتضربهم وتشد حلماتها وتتف فى بقها وعلى بزازها وتضربها على بزازها وبعدين خلت داليا نامت على بطنها على حجر منه وبدأت تضربها على طيزها وتتف فى خرم طيزها وتبعبص طيزها وكسها وبعدين نزلتها على ركبتها على الأرض ووقفت منه وخلت داليا تلحس طيزها شويه وبعدين نيمتها على ضهرها على الأرض وقعدت على وشها وخلت داليا تلحس طيزها وكسها وهى بتلعب برجليها فى كسها بعدين قومتها ووقفتها وشها الحيطه وايديها لفوق وجابت حزام جلد وبدأت تضربها على فخادها وطيزها وخلتها فتحت رجليها وبقيت تضربها على كسها بعدين خلتها قعدت على وضع السجود وحطت رجليها على ضهر داليا وبدأت تضربها على طيزها بالحزام ووقفتها قدام ترابيزه وميلت بجسمها على التربيزه وبدأت منه بزب بلاستيك ماسكاه فى ايديها تنيكها فى طيزها وكسها وتضربها على طيزها وتقفش فى بزازها وتشدها من شعرها وخلتها تقعد على الترابيزه وتنام بضهرها وترفع رجليها وكملت منه نيك بالزب اللى فى ايديها فى طيز داليا وكسها وتضربها على بزازها وكسها وفخادها ووشها وتتف على كسها وطيزها وفى بقها وبعدين خلتها قعدت على وضع الكلبه على الترابيزه وكملت فيها نيك بالزب بعد كده نزلتها من على الترابيزه ولبست منه زب مطاط كبير ونزلت داليا على ركبتها وبدأت تلحس وتمص فى زب منه ومسكتها من شعرها وبقيت تحشر الزب فى بق داليا وتطلع الزب تضرب بيه داليا على وشها وتضربها بايدها على وشها وتف فى بقها وبعدين قومتها وخلتها قعدت على الزب وضهر داليا لوش منه ومسكتها منه من دراعتها وبدأت تنيكها فى طيزها وكسها وبعدين خلتها لفت ووشهم لبعض وداليا فاتحه طيزها بايديها وبتتطنت على زب منه فى طيزها ومنه بتضربها على طيزها وتمص بزازها بعدين قعدتها على الكنبه على وضع الكلبه وبدأت تضربها على طيزها وتبعبص طيزها وناكتها فى طيزها وكسها وتضربها على طيزها وتشدها من شعرها وبعدين نيمتها على ضهرها وراحت تنيكها فى كسها وطيزها وتقفش فى بزازها وتدوس على رقبتها وهى بتنيكها وتضربها على وشها وبزازها وتقرص حلماتها وبعدين ميلت باستها شويه ورمتها من على الكنبه وفردت رجليها على بطن داليا وقالتلها حقهم يهيجوا على طيزك اذا كنت أنا هجت عليكى .

اليوم الخامس

كانت منه وحماده قاعدين وداليا نايمه على ضهرها على الأرض تحت رجليهم وهما بيبوسوا بعض ومنه ماسكه زب حماده بتلعب فيه وحماده بيقفش فى بزاز منه وبعد شويه نزلت منه على ركبتها على الأرض وقعدت تلحس وتمص زب حماده بعد شويه راحت منه ضربت داليا على طيزها وقالتلها تعالى يا متناكه وقت النيك جه يالا تعالي مصى زب سيدك راحت داليا وبدأت تمص زب حماده اللى كان بيبدل بين داليا ومنه وكانت منه بتمسك داليا من شعرها وتزوقها على زب حماده وحماده بيتف فى بقها ويرجع يحط زبه تانى بعد كده قعدت منه على الكنبه وحماده مسك داليا من شعرها وخلاها تلحس كس منه ويخليها تبدل بين زبه وبين كس منه وبعدين قعدوا داليا على ركبتها على الأرض

منه : جاهزة يا شرموطه للهيحصلك ؟؟

داليا : جاهزة يا ستى وتحت امركم

حماده : انتى هتتفشخى دلوقت

داليا : افشخونى يا سيدي واستمتعوا بفشخى

منه : ايه مبسوطه انك هتتناكى وتتفشخى وتتضربى

داليا : متعتى كلها فالنيك والضرب والفشخ يا ستى

منه : خلاص يا حبيبي هى لبوه ومتناكه وعايزه كده

حماده : خلاص يالا نفشخها

كان كل ده وحماده ماسكه من شعرها وراح حماده نازل ضرب بايده على بزازها وقعد يضربها على بزازها وكسها بايده لغاية ما صدرها بقى لونه احمر من كتر الضرب وخلوها قعدت على وضع السجود وجابوا مضرب جلد وبدأ يضربها على طيزها وبعدين نيمها على ضهرها وحط رجليه على كسها وقالها ده مكانك يا كلبه تحت رجلينا وفضل يدوس ويهرس جامد فى كسها برجله وبعدين جاب االمضرب الجلد وقعد يضربها على دراعتها ووشها وبزازها وكسها وفخادها وبعدين جات منه قالت اخد شويه وبقيت ماسكه داليا من شعرها وبتضربها بالمضرب الجلد على وشها وبزازها جامد وبعنف وغل وتشتمها وتتف على وشها وبزازها حسب ما هتضرب وبعدين قعدتها على بطنها وبدأت تضربها على فخادها وطيزها وبعدين قعدوا داليا على وضع الكلبه وجاب مسطره خشب وقعد يضربها على طيزها وكسها ومنه ماسكه المضرب الجلد وبتضربها على وشها وبعدين راح حماده واخد داليا سوبلكس من بتوع المصارعه على الكنبه وخلى راسها برا الكنبه وركب فوق راسها وبدأ ينيك بقها وقعد على وشها وخلاها تلحس بضانه وطيزه وبقى يمسح طيزه فى وشها وبقولها الحسى اوسخ حته فى جسمى اللى هى انضف منك يا شرموطه يا لبوه يا وسخه ويرجع يتف فى بقها ويضربها على وشها ويرجع يكمل بطيزه تانى ومنه شغاله بعابيص فى كس داليا وبعدين وقفوها وقعدوا يبوسوا بعض منه وحماده وداليا على ركبتها بين رجلين منه بتلحس كسها وطيزها وبتنص زب حماده وبقيت مميله عشان تمص زب حماده ومنه من وراها بتضربها على طيزها بايدها وبكرباج الشراشيب وبعدين قعدها على الكنبه فى وضع السجود وبدأ حماده ينيك داليا فى طيزها وكسها ويضربها على طيزها ومنه دايسه برجليها على وش منه وتهرس برجليها وشها ومنه وحماده بيبوسوا بعض بعدين شدها من شعرها وخلاها تلحس وتمص بزاز منه وهو بينيكها بعد كده قعدت منه فى وضع الكلبه على الكنبه وبدأ حماده ينيكها فى طيزها وكسها وداليا سانده رأسها على ضهرها وكل شويه حماده يطلع زبه من منه ينيك بق داليا ويرجع ينيك منه بعد شويه قعد حماده على الكنبه وقعدت داليا على حجره وضهرها ليه وحط زبة فى طيزها وبدأ ينيك فيها ومنه جابت مضرب الدبان وبقيت تضربها على فخادها وبزازها وبطنها بعد شويه لفها حماده وزبه لسه في طيزها ومنه بقيت بتضربها على ضهرها وطيزها بعد كده قعدت منه على حجر حماده على وضع الفارسه وحطت زبه فى طيزها وبدأت تتنطت على زبه وداليا على الأرض على ركبتها بين رجلين حماده بتلحس بيضان حماده وطيز منه وكل ما حماده يبدل بين كس وطيز منه يحط زبه فى بقها وتلحس كس منه بعدين نامت منه على جنبها على طرف الكنبه ووقف حماده وراها وبدا ينيكها فى طيزها وداليا على الأرض على ركبتها وبدأت تلحس كس منه وهى بتتناك لغاية ماحماده جاب لبنه فى طيز منه شويه وعلى وش داليا وفبقها وفخاد منه شويه وقعدت داليا تلحس اللبن اللى على فخاد منه وتمص اللى فى طيزها وتبلعه بعدين راحو وقفوا وخلوا داليا نامت على ضهرها على الأرض وقعد حماده يلعب في كس منه لغاية ما منه جابت عسلها على وش وبزاز داليا وعلى الارض وخلوها ميلت على وضع السجود وتلحس اللى نزل على الأرض وداس حماده على وشها ومنه على طيزها وقعدت منه على ضهر داليا ومسكتها من شعرها ومسحت بوشها الأرض وبعدين خلوها تلحس كس منه وتمص زب حماده اللى كان لسه واقف ومنه رافعه رجل على كتف داليا وبعدين لبست منه زب مطاط وبدأوا يخلوا داليا تمص فى زب منه شويه وزب حماده شويه وهما واقفين يبوسوا بعض بعدين قعدوها على وضع الكلبه وبدأت منه تنيكه فى طيزها وحماده وقف قدامها تمصله زبه وكانت منه بتضربها على طيزها وحماده بيزق راسها على بتاعه وحماده وقف وخلى داليا بين رجليه ومنه بتمصله زبه بعد كده نيموا داليا على ضهرها وقعدت منه عليه وضع 69 وبقيت داليا تمص زب من وتلحس طيزها وحماده بينيك داليا فى كسها وطيزها وكل ما يطلع زبه من داليا يخلى منه تمصه شويه ويرجع ينيك داليا تانى وبعدين لف ينيك منه شويه فى طيزها وينيك داليا فى بقها وبعدين طلع داليا من تحت منه وخلاها حكت راسها على ضهر منه وبردوا بيبدل بين طيز منه وبق داليا بعدين خلى منه في وضع الكلبه وداليا وراها فى نفس الوضع بتلحس طيز منه وتمص الزب اللى لابسه وهو وقف ورا داليا وبدأ ينيكها فى طيزها ويضربها على طيزها وشويه يشدها من شعرها عليه وشويه يزق راسها على طيز منه بعد كده قعد حماده على كرسى وقعدت منه على حجره وحطت زبه فى طيزها ومنه على وضع الكلبه بين رجليهم بتمص زب منه وتمص زب حماده لما يطلعه من طيز منه وفردت منه رجل على ضهر داليا بعدين نامت داليا على جنبها ونامت منه وراها وحطت زبها فى كس داليا ونام حماده ورا منه وحط زبه فى طيزها وبدأ حماده ينيك منه ومنه تنيك داليا بعد شويه نامت منه على ضهرها وقعدت داليا على وضع الفارسه ووشها لوش منه وحطت زب منه فى كس داليا وحماده من ورا حط زبه فى طيز داليا وبدأوا ينيكوا داليا من ورا وقدام لغاية ما جاب لبنه فى طيزها وفضل يعصر زبه لغاية ما نزل كل لبنه فى طيزها وضربها على طيزها وقام وراحت منه زاحتها وقعتها على الأرض وقعدوا على الكنبه وفردوا رجليهم على جسم داليا .

اليوم السادس

منه قاعده وفارده رجليها على ضهر داليا

منه : سيدك جاى يتمتع بيكى

داليا : تحت امره يا ستى

منه : تعالى اجهزك

ودخلو استحمت داليا ودخلوا اوضة النيك ووقفتها فى الاوضة جنب الترابيزه وغمت عنيها وقالت لها استنى سيدك لما يجى فصلت داليا واقفه شويه لغاية ما حست بالباب بيتفتح دخل حماده وبدأ يمشى أيده على. جسمها بزازها وكسها وفخادها وبطنها وطيزها ووشها ويقفش فى بزازها وكسها ويبعبص فى كسها وطيزها ويمص فى بزازها بعدين نزلها على الأرض وقعدت على ركبتها وميل عليها وبدأ يبوسها فى بقها وسابها وراح ضربها قلمين على وشها وطلع بتاعه وبدأ يخبطه فى وشها ومسكها من شعرها وتف فى بقها وحط زبه فى بقها وهو ماسكها من شعرها وبيحشر زبه فى بقها وكل شويه يطلع زبه ويضربها بالاقلام على وشها وبعدين يرجع ينيكها فى بقها وبعدين رجعها ونامت على ضهرها على الكنبه ورجليها على الأرض وقعد على صدرها وبدأ ينيك بقها كأنه بينيك كس أو طيز بسرعه وقوه بعدين قعد يضربها بالاقلام على وشها وبعدين قعد على الكنبه ونامت داليا على ضهرها ورأسها على زبه ورفعت رجليها لفوق وبدأ حماده يبعبصها فى كسها وطيزها ويحط صباعين وتلات صوابع فى طيزها وكسها ويضربها على طيزها وكسها ويضربها بالقلام على وشها وبعدين قومها ونيمها على الترابيزه على بطنها ورجليها على الأرض وربط رجليها فى رجلين الترابيزه وبدأ يضربها على طيزها بايده وكأنه بينضف سجاده كان بيضربها بكل قوه ويبعبص فى كسها وطيزها بصباعين وتلات صوابع وحط فى طيزها زب صغير بلاستيك وساب الزب فى طيزها وجاب الحزام وبدأ يضربها على فخادها وطيزها وضهرها بالحزام وبدأ ينيكها فى طيزها ويضربها على طيزها ويشدها من شعرها ويسرع فى النيكه وبداء يبدل بين كسها وطيزها وينيك طيزها شويه وكسها شويه ويضربها على طيزها ويشدها من شعرها وبعدين فكها وخلاها تمص زبه وطلع زبه من بقها وقعد يضربها بالاقلام على وشها وبعدين بعدها على كرسى ورفع رجليها وربطهم فى مساند دراع الكرسى وبعبص فى كسها شويه وبعدين بدأ ينيك كسها وكان بيضربها على وشها وبزازها ويقفش فى بزازها ويقرص حلماتها ويتف فى بقها وبعدين فكها و نام على ضهره على الكنبه وقعدت داليا على وضع الفارسه وضهرها ليه وحطت زبه فى طيزها وبدأت تتنطت على زبه وهو ينيكها ويبدل بين كسها وطيزها ويضربها على طيزها ويشدها من شعرها وينيمها على صدره ويقفش فى بزازها ويمسكها من رجليها وينيكها فى طيزها وبعدين لفت وزبه فى كسها وخلت وشها ليه وحطت زبه وبدأت تتنطت على زبه وهو بيقفش فى بزازها وطيزها ويشدها عليه ويمص بزازها ويبوسها ويضربها على وشها وبزازها ويبدل بين كسها وطيزها بعدين قعد على الكنبه ولسه زبه فى طيزها وبقى قاعد وهى على حجره ووشه لوشها وكمل ينيكها فى كسها وطيزها ويضربها على طيزها ويبوسها ويمص ويعض فى بزازها وقام بيها وزبه لسه في كسها ونيمها على ضهرها على الكنبه وبدأ ينيكها فى طيزها وكسها ويضربها على وشها وبزازها ويقفش فى بزازها وينيكها بقوة وبسرعة واهااات داليا بتعلى وتزيد مع نيك حماده ليها وضم رجليها ورفعها لغاية ما ركبتها وصلت عند راسها وهو شغال نيك زى الحفار فى طيزها ويضربها على طيزها وفخادها وبعدين نيمها على جنبها وقعد وراها وحط زبة فى طيزها ويضربها على طيزها وفخادها ويقفش فى بزازها ويضربها على وشها واهاات داليا بقيت أعلى بعدين نزلها على الأرض ونيمها على ضهرها ورفع رجليها لغاية ما بقيت كل حمل جسمها على رقبتها وكتفها وبقيت رجليها متعلقه فى الهواء وركب حماده عليها وبدأ ينيكها فى كسها وطيزها ويبدل بينهم ويحط رجليه على وشها ويتف فى كسها وطيزها وعلى وشها ويخليها تلحس وتمص صوابع رجليه وبعدين عدلها وقعدها على ركبتها وضربها قلمين كانت بتقع من قوتهم وخلاها قعدت فى وضع السجود وحط زبه فى طيزها وبدأ ينيكها بكل سرعته وقوته ويحط رجليه على رأسها لغاية ما جاب لبنه فى طيزها ومسح زبه فى طيزها وراح ضربها قلمين على وشها وقعها على الأرض وسابها ومشى

عوده من ال flash back.....

داليا : بس يا ستى ومن بعدها بدأت انزل شغل واتناك من زباين مره راجل ومره اتنين رجاله ومره حفله اكتر من عشر رجاله ومره ست ومره اتنين وأوقات حفله ستات بس ومره راجل ومراته ومرة تبقى معايا شرموطه تانى تطلع معايا لأن الزبون أو الزبونة طالب شرموطتين واعمار مختلفه سواء رجاله كبيرة أو عيال صغيره او ستات كبيره او بنات صغيره اعمار تبدأ من اقل من ٢٠ سنه احيانا لغاية اكبر من ٦٠ سنه وكل طلعه بطبيعه مختلفة فى الراجل اللى بيضربنى ويشتمنى وفى اللى بينيكنى بعنف وفى الرومانسى وفى اللى بيحب يربطنى وفى اللى بيحب يتشتم واللى بيحب يضرب والستات أو البنات كمان فى اللى بتحب تتضرب واللى بتحب تضرب وفى اللى بتحب تتهان وتتذل وفى اللى بتحب تهين وتذل فى اللى بتحب تنيك وفى اللى بتحب تتناك

روما : هه نفس الشغل يا بنتى خير المهم اخوكى جاى بكره هتعملى ايه بقى

داليا : هتعامل عادى الصبح هنزل كانى رايحه الكليه واروح اخدم منه وانفذلها طلباتها وبالليل هنزل على ميعاد النادى وارجع على الميعاد بس يا ستار أن منه متبعتنيش زبون بيات

روما : **** يستر

الجزء العاشر

وصل صموئيل جوز روما الاجازه وكانت الاجازه كمان مختلفة على داليا وروما فى شغلهم

اول يوم الصبح داليا نزلت على أنها رايحه الكليه وراحت لمنه البيت عشان تخدمها

منه : اهلا بالكلبه الصغيره اخوكى عامل ايه يا متناكه

داليا : كويس يا ستى

منه : ناك الكلبه الكبيرة امبارح

داليا : ايوه

منه : ههههههههههه ، وجايين امتى النهارده بالليل

داليا : انا هكون جاهزة الشغل من ٦ ل ١١ كانى فى النادى وروما جاهزة من ٧ ل ١٠ كأنها بتجيب طلبات أو بتزور صاحبتها أو اى حاجه

منه : وانا هطلع اصيله وجدعه مع شراميطى لانى مضمنش الزباين اللى هبعتكم ليهم ممكن زبون تطلب معاه يزود مده تطلب معاه بيات تطلب مع اى حاجه تفضحكم قدام اخوكى عشان كده الاسبوع ده هتقضوا معايا انا وسيدكم حماده

داليا : تحت امرك يا ستى اللى تامرى بيه ننفذه

منه : طيب ابقى فهمى الشرموطه مرات اخوكى الحوار ده

داليا : تحت امرك

وبدأت داليا فى الشغل البيت والنضافه وخدمة رجل وكس منه وروحت على ميعاد الكليه اتغدت ونزلت الساعه ٦ راحت لمنه وبعدها روما كمان نزلت .

اتقابلوا عند منه ومنه عرفتهم أن النهارده هيستخدمهم حماده عشان ينيكهم ويتمتع بيهم وفعلا جهزوا ولبسوا فساتين داليا فستان اسود قصير تحت طيزها وحملات نص ضهرها عريان وصدرها كله عريان روما فستان أسود فى أبيض كات قصير تحت طيزها ونص صدرها عريان وشراب اسود طويل لغاية بدايه الفستان بالظبط ودخلوا اوضة النوم يستنوا سيدهم وقعدوا يبوسوا بعض ويقفشوا لبعض اللى دخل لابس بنطلون وقميص اول ما دخل وقف فى وسطهم وبدأوا يبوسوا فيه وهو يبوس واحده ويمسك يقفش فى التانيه بعدين وقف وهما بدأوا يبوسوا فيه وفى صدرها وبطنه وهما بيلعبوا بأيديهم في زبه من فوق البنطلون وراحت روما طلعت بزة داليا بره الفستان وقعدت روما تمص بزة داليا وبعدين قلعوه القميص والبنطلون ونزلت روما تمص زب حماده وحماده بيمص بزة داليا بعدين نزلت داليا جنب روما وطلعت لروما بزه وقعدت تمص بزة روما وروما بتمص زب حماده بعدين بدأوا هما الاتنين يمصوا زب حماده وبعدين وقفت روما تبوس فى حماده وهو بيمص بزازها وداليا تحت عماله ترضع زبه وبعدين خلاهم قلعوا الفساتين والشربات ونيم روما على ضهرها وداليا فوقيها وضع 69 ودخل حماده بين رجلين روما وقعد يلحس ويمص فى كسها هو داليا ويبوسوا بعض وبعدين راح خلا داليا تمص زبه وحطت زبه فى كس روما وبدأ ينيك روما فى كسها وطيزها ويبدل بينهم وبين بق داليا وروما عماله تبعبص داليا وتلحس كسها وبعدين جاب داليا مكان روما وبدأ ينيك داليا فى كسها وطيزها وروما حاطه راسها على بطن داليا وبقى حماده بيبدل بين كس وطيز داليا وبق روما شويه وراح خلا داليا رجعت لورا وروما قعدت على وضع الكلبه وبدأت تلحس كس داليا وراح حمادة ضربها على طيزها وبدأ يدخل زبه فى طيزها وبدأ ينيكها فى طيزها وهى بتمص كس داليا وبتبعبص طيزها وهو شويه يشدها من شعرها وشويه يدوس على رأسها ويدفن وشها فى كس داليا بعدين بدل روما وداليا مع بعض وبدأ ينيك داليا فى كسها وطيزها ويبدل بينهم ويضربها على طيزها ويقولهم يا شراميط يا لبو ياللى بتتناكوا والراجل بتاعكم قاعد فى البيت يا متناكين يا قحاب ياللى بتستخفلوا جوزك واخوكى وجايين تتناكوا بعد شويه نام حماده على ضهره وقعدت روما وداليا يلحسوا زبه ويمصوا فيه ويروحوا لحمادة يبوسوا بعض ويقفش فى بزازهم وبعدين قعدت روما على وضع الفارسه وضهرها ليه وحطت زبه فى كسها وبدأت تتنطت على زبه ونامت داليا على بطنها وقعدت تلحس زب حماده وبضانه وكس روما ولما حماده يبدل بين كس وطيز روما يحط زبه فى بق داليا وبعد شويه بدلوا وقعدت داليا على وضع الفارسه ووشها لحماده وحطت زبه فى طيزها وبدأت تتنطت على زبه وروما قاعده على ركبتها جنبها بتمص بزازها وكل ماحماده يبدل بين كس وطيز داليا يحط زبه فى بق روما وبعدين قعدوا داليا وروما على وضع الكلبه جنب بعض وقعد حماده يضربهم على طيازهم وبعدين بدأ ينيك روما فى طيزها وكسها ويضربها على طيزها ويشدها من شعرها وجاب داليا من شعرها وخلاها حطت راسها على ضهر روما وبقى ولما حماده يبدل بين كس وطيز روما يحط زبه فى بق داليا وخلا روما تنزل على وضع السجود وحط رجليه على رأسها ويدوس على رأسها وهو بينيكها بسرعه وعنف وبعدين عمل نفس الكلام مع داليا وبعد شويه خلا روما ركبت على ضهر داليا وبقيوا الاتنين طيازهم قدامه وبدأ ينيك فى طيازهم واكساسهم وفضل ينيك فيهم جامد لغاية ما داليا فقدت أعصابها ونامت على بطنها وروما راكبه فوقيها وحماده زبه شغال نيك فيها بعد كده خلا روما نامت على ضهرها وداليا فوقيها على ضهرها بردوا. بدأ ينيك فيهم لغاية ما جاب لبنه فى كس داليا وخلا روما تلحس لبنه من كس داليا وتف على وشهم ومشى

دخلت منه : يالا يا شرموطه منك ليها قوموا البسوا وروحوا عشان الخول اللى فالبيت ميحسش وهستناكم بكره الدور عليا

وفعلا لبسوا وروحوا هما الاتنين وتانى يوم راحوا لمنه

اليوم التانى

راحت داليا كالعاده قبل روما واتقابلوا عند منه ومنه جهزتهم لبست روما هوت شورت وبادى توب وكوتشى ولبست داليا طقم زى بتاع المدارس مينى جيب وبلوزه ووقفتم على الحيطه ووشهم للحيطه ورفعت الجيبه لداليا وضربتها على طيزها وخلت روما قلعت الهوت شورت وقعدت تضربهم على طيازهم وبعدين مسكت داليا من وشها وتفت على وشها تفتين وضربتها قلمين على وشها وبعدين خلت روما تفت على وش داليا ومسكت روما من شعرها وخلتها تلحس وش داليا وبعدين كررت نفس الكلام مع روما وبعد شويه خلعت داليا البلوزه وعرتلها بزازها وضربتها على بزازها ومسكتها من حلمات بزازها وقعدت تشد فيها وبعدين قلعتهم الكلوتات وقعدت تضربهم على طيازهم وتف فى طيازهم وتبعبص طيازهم وبعدين جابت زب وخلعت داليا الجيبه وخلت داليا تمص فيه وروما بتلحس فيه وبدأت تحطه فى طيز داليا وتنيكها بيه دخلته كله مره واحده وسابته فى طيز داليا ولبستها الكلوت وضربتها على طيزها وكررت نفس الكلام مع روما وقعدت تضربهم على طيازهم ووشهم وتف عليهم وتخليهم يتفوا على بعض وجابت كرباج شراشيب جلد وربطت أيديهم لفوق ووشهم ليها وقعدت تمص فى بزازهم وتبوسهم وبعدين بدات تضربهم بالكرباج على بطنهم وتقول لروما ايه يا شرموطه لو جوزك شاف بطنك حمره من كتر الضرب ههههههههههه هيعرف أن مراته شرموطه ههه وكملت ضرب بعد كده لفتهم ووشهم للحيط والايد اللى بره مربوطة لفوق والايد اللى جوه مربوطه فى ايد صاحبتها وراحت ضربتهم بالكرباج على طيازهم وبعدين حطت ايد الكرباج فى طيز داليا وقعدت تضربهم على طيازهم بايديها وبعدين فكتهم ومسكت ايد داليا وخلت روما تتفف وتلحس بطن ايد داليا وبعدين خلت داليا تلعب فى الزب وراحت مسكتها من شعرها وقعدت تنيكها فى بقها وتشدها من شعرها وتزنق الزب فى بقها وتضرب روما على وشها وتخليها تتف على داليا وبعدين خلعتهم هدومهم والازبار فى طيزهم وخلتهم سندوا أيديهم على ترابيزه وبدأت تضربهم بايديها على طيازهم وجابت ازازه زى بتاعت الحقنه الشرجيه فيها زيت وحطته فى طيازهم بعد ما شالت الازبار من طيازهم وهى بتضربهم بعدين قعدت داليا على كرسى وخلت روما تلحس كسها وهى قاعده على ركبتها على الأرض ومسكت روما من شعرها وبقيت تزقها على كس داليا وتكتم وش روما فى كس داليا بعدين خلت داليا قعدت على ركبتها على الكرسي وروما تلحسلها طيزها وداليا تلحس طيز منه بعد شويه خلت روما قعدت على وضع الكلبه وخلت داليا تبعبص روما فى طيزها وتزود كل شويه صباع لغاية ما حطت كف ايديها كله فى طيز روما وبدأت منه تنيك روما بكف ايد داليا وتف على وش داليا وتقولها نيكى مرات اخوكى الشرموطه يا شرموطه افشخى طيزها يا لبوه بعد كده نيمتهم على ضهرهم على الأرض وجابت حقنه شرجيه وحطتها فى طيزها وفضت المايه فى طيزها وبعدين تفرغ المايه من طيزها على وشهم وبعدين جابت زب مطاط بحزام صغير لفته حوالين انكل رجليها وخلت داليا تقعد على وضع الكلبه وبدأت تنيكها بالزب فى طيزها ومسكت روما من شعرها وخلتها تحط راسها على ضهر داليا وتطلع الزب من طيز داليا تحطه فى بق روما وترجع تحطه فى طيز داليا وبعدين لبست روما زب فى وشها وخلتها تنيك داليا فى طيزها وراحت منه تنيك روما فى طيزها بالزب اللى فى رجليها وبعد شويه لبست منه زب مطاط بحزام حوالين وسطها وقعدتهم على ركبهم ووقفت تخليهم يمصوا ويلحسوا الزب وتمسكهم من شعرهم وتبظل الزب فى بق داليا وروما وتنيكهم وتحشر زبها فى بقهم بعدين وقفت وسطيهم وبقيت داليا بتمص الزب وروما بتلحس طيز منه وبعدين تلف عشان روما تمص الزب وداليا تلحس طيز منه بعد كده نيكت روما على ضهرها وقعدت داليا على وشها وروما بتلحس كس داليا وداليا بتمص زب منه وبعدين راحت منه تنيك روما فى كسها وطيزها وعملت روما وداليا وضع 69 وبقيت داليا تلحس كس روما شويه وزب منه شويه بعدين وقفت داليا ورفعت رجليها على الترابيزه وقعدت روما على ركبتها على الأرض تحت رجل داليا تلحس كس داليا ووقفت منه وراها وحطت زبها فى طيزها وكسها وتنيك داليا فى كسها وطيزها شويه وبق روما شويه بعدين قعدتهم وضع السجود وجابت الزبين اللى ناكتهم بيهم اول اليوم وبدأت تنيكهم بيه تانى وتضربهم على طيازهم بعد كده اديت كل واحده زب وخلت كل واحده تنيك نفسها ومنه بتضربهم على طيازهم وعلى وشهم وتقرص حلماتهم وبعدين خلتهم حطوا الزب فى طيازهم بعدين نيمت داليا على ضهرها وقعدت منه على وشها وروما قعدت على وضع الكلبه وبدأت داليا تلحس طيز منه وروما تلحس كس منه بعد ما جابت عسلها على وشهم خلت كل واحده تلحس وش التانيه وقالتلهم الزب ميطلعش من طيازكم لغاية ما تيجولى اكمل بكره يا شرموطه منك ليها قوموا يالا البسوا وغوروا روحوا

اليوم التالت

راحت داليا وروما وهما حاطين فى طيازهم الزبين اللى منه قالتلهم تلبسوهم تروحوا بيهم وتيجوا بيهم بكره واول ما دخلوا قلعتهم واتاكدت أنهم لابسين الزب فى طيازهم وضربتهم على طيازهم وبقيوا عريانين ونزلوا باسو رجل منه وقعدوا على وضع الكلبه وميلت منه عليهم وقالتلهم الزبين فى طيازكم من امبارح عشان هتتفشخوا النهارده وقالتلهم يالا على الاوضه ومشيوا وراها على أيديهم وركبتهم ودخلوا اوضة وامرتهم يقعدوا على ركبهم ويسندوا صدرهم على الكنبه وقعدت منه تضربهم على طيازهم بايديها وتطبل على طيازهم وتشيل الزب من طيز داليا تحطه فى بق روما وتبعبص داليا وترجع الزب فى طيزها تانى وخلت روما حطت راسها على ضهر داليا وخلت روما تلحس طيز داليا وشالت الزب من طيز داليا وحطته فى بق داليا وقعدت روما تلحس وتتف في طيز داليا وكسها وبعدين كرروا نفس اللى حصل مع داليا مع روما وبعدين بدلوا وكرروا نفس الكلام مع داليا وبعدين جابت منه زب اتخن وأكبر وبدأت تحطه فى طيز داليا وتنيكها بيه والزب كان كبير وداخل نصه بس فى طيزها وعملوا نفس الكلام مع روما ورجعت تاني لداليا بس المره دي قعدت منه بتحاول تحط كف أيديها كله فى طيز داليا وكرروا نفس الكلام مع روما وبعدين جابتهم منه من شعرهم وخلتهم يبوسوا بعض ونيمت داليا على ضهرها ورفعت رجليها وبدأت منه تبعبص طيزها وخلت روما تلحس كس داليا وبعدين جابت روما من شعرها وخلتها قعدت على وش داليا وداليا تلحس كس روما ومنه كانت ماسكه زب بتنيك بيه طيز داليا وبعد كده رفعت رجل داليا لغاية ما بقيت راسها بين رجليها وكملت روما لحس فى كس وطيز داليا وراحت منه اديت لروما زب تنيك بيه طيز داليا ومسكت هى زب تانى تنيك بيه طيز روما وبعدين راحت منه وحطت صباعين من ايديها الشمال وصباعين من ايديها اللمين وخلت روما حطت صباعين شمال وصباعين لمين كل ده فى طيز داليا وبعدين طلعو صوابعهم وحطت منه كفها كله لغاية المعصم فى طيز داليا وبعدين قعدت داليا على وضع الكلبه وقعدت روما على داليا وبقيوا الاتنين طيازهم قدام منه اللى كانت ماسكه زب كبير وبدأت تنيكهم بيه وتدخله فى طيازهم وبعدين نيمتهم جنب بعض على ضهرهم ورفعوا رجليهم وبدأت منه تحط ايديها فى طيازهم وتنيكهم بايديها وبعدين ركبت داليا على روما وبقى روما وداليا وشهم لبعض وطيازهم قدام منه وكملت نيك فى طيازهم بكف ايديها وبعدين نزلت داليا وخلتها تلحس كس روما ومنه لسه كف أيدها فى طيز روما بعدين خلتهم قعدوا على ركبتهم و لبست منه زب مطاط واديتهم رجليها يبوسوها وتقولهم بوسوا رجلى يا كلاب يا شراميط يا لبو وبعد ما باسوا رجليها خلتهم لحسوا طيازها وهى تمسح طيزها فى وشهم وبعدين خلت داليا وروما يلحسوا ويمصوا زبها وتشدهم من شعرها وتنيكهم فى بقها وبعدين جابت روما من شعرها ورمتها على الكنبه ونيمتها على بطنها وبدأت تحط زبها فى طيز روما وتنيكها وميكت داليا من شعرها وخلتها تلحس طيزها كس روما وهى شغاله نيك فى طيز روما وتشدها من شعرها وبعدين جابت داليا من شعرها وخلتها قعدت على وضع الكلبه وخلت روما تلحس طيز داليا وتبعبص فيها وتتف وراحت شدت روما من شعرها وبدأت تنيك طيز داليا وتضربها على طيزها بعد شويه خلت روما تركب على ضهر داليا وطيازهم بقيت قدام منه اللى بدأت تنيك طيز روما وطيز داليا وتبدل بين طيازهم بعدين مسكت روما من شعرها نيمتها على ضهرها وبدأت تنيك طيزها شويه وبعدين جابت داليا من شعرها وخلتها تنام على جنبها وقعدت منه على ركبتها وراها وبدات تنيكها فى طيزها بعدين قلعت الزب وخلتهم يلحسوا كسها ويلعبوا فيها بلسانهم لغاية ما جابت عسلها على وشهم وبعدين قتلتلهم يالا يا شراميط يا كلاب قوموا البسوا وروحوا للخول اللى قاعد فالبيت واخته ومراته بيتناكوا هنا وتفت على وشهم ومشيت قامو لبسوا وروحوا

اليوم الرابع

راحت روما وداليا كالعاده ومنه قالتلهم النهارده سيدكم هيستخدمكم ويتمتع بيكم وخلتهم خلعوا كل هدومهم ودخلو اوضة وقعدتهم على ركبهم وربطت أيديهم ورا ضهرههم وحطت فى رقبتهم طوق كلاب بسلسلة ودخل حماده بعد شويه وراح ماسكمهم من السلاسل وقعد يتف عليهم ويضربهم بالاقلام على وشهم وبعدين خلا روما تتف على وش داليا ويضرب روما بالقلم ويخليها تتف تانى عمل كده يمكن تلات مرات بعدين تف هو على وش الاتنين وبعدين قعد على الكنبه وخلاهم يلحسوا ويمصوا ويبوسوا رجليه وبعدين شدهم من السلاسل وتف عليهم وقلع بنطلون وأمر داليا تلحس طيزه وروما تمص زبه بعد شويه خلاهم يبدلوا وداليا تمص زبه وروما بتلحس طيزه بعد ما خلص خلاهم يبوسوا أيده وقعدهم على ركبهم وخلاهم يفتحوا بقهم وقعد يتف فى بقهم وهما يبلعوا التفه بعدين خلاهم قعدوا على وضع الكلبه جنب بعض وبدأ ينيك داليا فى طيزها وكسها ويضربها على طيزها ويشدها من السلسلة ومن شعرها ويبعبص روما ويضربها على طيزها وبعد شويه بدل وبدأ ينيك روما وبقى يبدل بينهم شويه ينيك داليا وشويه ينيك روما وهو بيقولهم يا شرميط يا متناكين يا لبو يا عيله الشراميط والخولات وبعدين خلاهم يمصولوا زبه شويه وبعدين ربطهم أيديهم ورا ضهرههم وربط رجليهم وخلى داليا على ركبتها تمصله زبه ويضربها على وشها وبزازها ويتف فى بقها ويزق رأسها على زبه ويحشر زبه فى بقها اكتر وبعدين خلا داليا تقعد فى وضع السجود وقعد يضربها على طيزها ويبعبص فيها وبعدين حط زبه فى طيزها وبدأ ينيك فيها ويبدل كل شويه بين كسها وطيزها بعد شويه راح لروما وخلاها تسند صدرها على مقعد الكنبه وركبتها على الأرض وقعد يضربها على طيزها شويه وبعدين حط زبه فى طيزها وبدأ ينيك فيها ويبدل كل شويه بين كسها وطيزها بعد شويه وبعدين جاب داليا جنب روما وبقى يبدل بين الاتنين ينيك دى شويه وينيك دى شويه ويقولهم شايفه يا متناكه وانا بنيك مرات اخوكى يا لبوه شايفه يا شرموطه وانا بنيك اخت جوزك يا شراميط ابقى قولى لاخوكى الخول انا ومراتك كنا عند دكر بينيكنا يا خول وانتى يا متناكه قوليلوا انا واختك كنا بينكنا عنتيل يا عرص وقعد ينيكهم فى طيازهم واكساسهم ويبدل بينهم وبقى وهو بينيك روما يجيب داليا من شعرها ويخليها تمص زبه وتلحس طيز روما ولما ينيك داليا يجيب روما من شعرها ويخليها تمص زبه وتلحس طيز داليا بعدين نيم روما على ضهرها على الكنبه وقعد ينيكها فى كسها وطيزها شويه وبعدين جاب ترابيزه صغيره وخلا داليا على ركبتها على الأرض وسنتد بطنها وصدرها على الترابيزه وربط ايديها فى رجل الترابيزه وونيم روما على ضهرها على ضهر داليا وربط ايد روما في ايد داليا وربط رجليها بعد ما تناهم الانكل فى فخادها وربط رجليها من عند ركبتها فى رقبتها وقعد على طيازهم ويضرب روما على كسها ويقفش فى بزازها وبعدين بدأ ينيك داليا فى كسها وطيزها وبعدين ينيك روما فى كسها وطيزها ويبدل بينهم كس روما شويه وكس داليا شويه طيز روما شويه وطيز داليا شويه وقعد ينيكهم لغاية ما حس إنه هيجيب لبنه وقف قدامهم وجاب لبنه فى وشهم وضربهم وسابهم ومشى بعد شويه دخلت منه وفكتهم وقالتلهم يالا يا شراميط قوموا البسوا وروحوا وبكره على ميعادنا

اليوم الخامس

راحت داليا الاول كالعاده وكان حماده ومنه هناك اول ما دخلت قلعوها وخدوها على اوضة النوم ونزلت على ركبتها وبدأ حماده ينيكها فى بقها ومسكها من شعرها ويشدها على زبه وكل شويه يطلع زبه ويضربها بالقلام على وشها ومنه تتف فى بقها ويرجع حماده ينيك بقها تانى وبعد شويه قعدت منه على وضع الكلبه على السرير وحماده مسك داليا وحط رأسها على طرف السرير وقعدت منه تحط رجليها فى بق داليا وبعدين نامت منه على ضهرها وحماده مسك داليا من شعرها وخلاها تلحس كس منه ووقف حماده ورا داليا وبدأ ينيكها فى كسها وطيزها ويضربها على طيزها وبشدها من شعرها عليه أو يزق راسها على كس منه وبعدين منه قعدت على وضع الكلبه وخلت داليا تلحس طيزها وحماده شغال نيك فى طيزها وكسها ويضربها على طيزها وبعدين منه وقفت قدامها وتتف على وشها وتضربها بالقلام وقعدوها على الأرض ورأسها على السرير وقعدت منه على وشها عشان داليا تلحس كسها وحماده حط زبه بين بزاز داليا وبقى بينيكها فى بزازها وبعدين وصلت روما وراحت منه فتحت وجابتها من شعرها لغاية اوضة النوم وخلتها قلعت وكان حماده بينيك داليا فى بقها وهى على ركبتها على الأرض وقعدت روما جنب داليا وبدأ حماده يبدل بين روما وداليا وينيكهم فى بقهم وبعدين جابوهم من شعرهم يلحسوا كس منه وبعدين نامت روما على ضهرها على السرير وقعدت منه على رأسها وبدأت روما تلحس كس منه وداليا بتمص زب حماده وبعدين بدل حماده ومنه مع بعض وبعدين قعدت روما في وضع الكلبه وبدا حماده ينيكها فى طيزها وكسها ويضربها على طيزها ومنه قعدت داليا على كرسى التسريحه وقعدت تبعبصها فى كسها وتقفش فى بزازها بعد شويه لبست منه زب مطاط بحزام وراحت تنيك روما وحماده قعد قدام روما وخلاها تمص زبه وبعد شويه نيموا روما على ضهرها وكملت منه تنيكها وحماده راح حط زبه في بق داليا وبعد شويه بدلوا مع بعض وراح حماده ينيك روما ومنه حطت زبها فى بق داليا وبعدين قلعت منه الزب وخلت داليا تلحس كسها وبعد شويه قعدت منه على راس روما وبدأت تبوس حماده شويه وبعدين خلوهم قعدوا على ركبهم على الأرض وبدأوا حماده يخلى داليا تمص زبه وروما تلحس كس منه وكل شويه يبدلوا مع بعض لغاية ما منه جابت عسلها على وشهم وحماده بعدها جاب لبنه على وشهم وخلاهم يلحسوا وش بعض وخلوهم لبسوا وروحوا

اليوم السادس

راحت روما وداليا كالعاده عند منه وكانت منه مجهزه حفله لحمادة لبسهم باديهات حملات وميكروجيب وكانت ضيقه قوى وطلعوا الدور الثاني ووقفوا مستنيين حماده اللى جه ومعاه كتابين وشنطة ادوات التعذيب واول ما دخل أدى لكل واحده كتاب تحطه على دماغها وخلاهم يقلعوا بعض واللى يقع من على رأسها الكتاب هتضرب بالكرباج السودانى خمس ضربات واللى هتقلع كل هدومها هى الخسرانه والكسبانه هنيكها والخسرانه شايفين الشمعدان اللى هناك ده هتقعد تحته والشمع هينقط عليها وهفضل انيك الكسبانه لغاية الشمع ما يخلص واللى هتكسب هتضرب الخسرانه بالكرباج الشراشيب جلد طول ما انا بنيكها وفعلا بداو داليا وروما يقلعوا بعض وقدرت داليا تقلع روما البادى بس الكتاب وقع من على رأسها واضربت اول خمس ضربات على ضهرها وبعدين روما قلعت داليا البادى وسابته على وسطها لما الكتاب وقع منها واضربت على ضهرها وبعدين حاولت داليا تقلع روما الجيبه بس لانها ضيقه الكتاب وقع مرتين اضربت فيهم داليا مره على بزازها ومره على طيزها وقدرت تقلع روما الجيبه وبعدين قدرت روما فى حركة واحده تقلع داليا الجيبه والكلوت والبادى بس الكتاب وقع منهم هما الاتنين فاضربت روما على طيزها واضربت داليا على بطنها وبعدين كان عقاب داليا أنها خسرت قعدت تحت الشمعدان على ركبتها ورجعت بجسمها لورا وسندت ايديها على الأرض وولع حماده فى الشمعدان اللى كان فيه خمس شمعات طوال وخلى روما قعدت على وضع الكلبه وبدا ينيكها فى طيزها وكسها ويضربها على طيزها ويشدها من شعرها ويقولها يالا يا كلبه يا وسخه اضربى اخت جوزك الشرموطه والشمع بيحرق جسمها وهى بتشوف شرف اخوها العرص اللى قاعد فالبيت ومراته واخته هنا بيتناكوا وكانت اهات الالم من داليا مخلوطه باهات المتعه والمحن من روما فى سيمفونيه تهيج الحجر وفضل كده لغاية ما الشمع خلص وجاب كرباج سودانى وبدأ يضرب روما على طيزها وضهرها وهى بتضرب داليا عشان تنضف جسمها من الشمع وبعدين ربط كل واحده فى السقف من ايد واحده وايديها التانيه حره وادى لكل واحد منهم كرباج شراشيب جلد وخلاهم يضربوا بعض بيه لمده عشر دقايق بعدين ربط أيديهم التانيه فى السقف وبقيوا واقفين وأيديهم مربوطة فالسقف وبدأ يحط مشابك فى بزازهم وبطنهم واكساسهم وفخادهم وبعدين قالهم هضرب المشابك دى بالعصايه اللى آخرها جلده واخر واحده هيقعد فيها مشابك هى اللى هتكسب والخسرانه هنيكها وهى متعلقه والكسبانه هتضربها بالكرباج على طيزها وفعلا بدأ يضرب مره عند روما ومره عند داليا ومشبك يقع من اول ضربه ومشبك يقع بعد ضربتين او تلاته وفى الاخر داليا هى اللى وقع منها كل المشابك وراح ماسكها من رجليها ولف رجليها حوالين وسطه وبدأ ينيكها فى كسها وطيزها وروما بالكرباج الشراشيب بتضربها على ضهرها وطيزها وهو شغال فيها نيك بعدين فك داليا وبعدين خد روما على حجره وقال لداليا استخدمى الكرابيج دى واضربى نفسك ومتعينى وفعلا مسكت داليا كرباج شراشيب جلد صغير وبدأت تضرب نفسها على بزازها وبطنها وكسها وطيزها وضهرها وبعدين جابت واحد تانى وبقيت بتضرب نفسها بالكرباجين وكان حماده قاعد يبوس روما ويقفش فى بزازها وكسها ويحسس على فخادها وطيزها وضهرها وبعدين بدل روما وداليا مع بعض وبقيت روما هى اللى بتضرب نفسها وبعدين خلاهم نزلوا يمصوا ويلحسوا فى زبه وهو بيضربهم على طيزها وضهرهم بالكرابيج وبعدين قال إن روما متعتنى اكتر عشان كده انتى يا شرموطه يا كلبه يا وسخه يا متناكه يا داليا هتتعاقبى وخلى روما تقعد على ركبتها وداليا وقفت وحطت ايديها ورا راسها وقعد حماده يمشى أيده على ضهرها وطيزها وفخادها وكسها وبزازها وبعدين خلاها ميلت وسندت ايديها على درجات سلم خشب مسنود على الحيطه وبدأ يضربها على طيزها شويه بايده وبعدين جاب خرزانه وبدأ يضربها على طيزها وفخادها وجاب كرباج سودانى وكمل ضرب على ضهرها وطيزها وخلاها تلف عشان يضربها على كسها وبزازها وبطنها وفخادها وبعدين وقف داليا جنب الحيطه وجاب مشابك ورق وحطها فى شفرات كسها وعلق فيها أوزان وجاب روما وخلاها ميلت وسندت ايديها على السلم الخشب وقعد يضربها على طيزها بايده وبعدين وقفها وجاب الكرباج الشراشيب وبدأ يضربها بيه على ضهرها وطيزها وفخادها وكسها وبزازها وبطنها وهو بيقول متعه انك تضرب كلبتك وجاريتك على كل جسمها من غير سبب ههههههههههه وبعدين جاب داليا وقفت جنب روما وقف هو وراهم وكمل ضرب فيهم على ضهرهم وطيازهم وفخادهم بعد شويه خلاهم لفو وجاب العصايا اللى آخرها جلده وبدأ يضربهم على بزازهم واكساسهم وفخادهم واهاات الكلبتين بقيت أعلى من الوجع وكتر الضرب وبعد شويه نيم داليا على الأرض ومسكها من رجليها ورفعها لفوق لغاية ما داليا بقيت واقفه على ايديها وربط رجليها فى السلم وخلى روما وقفت قدام داليا وخلى داليا تلحس كس روما وهو بيضرب روما على ضهرها بالكرباج الشراشيب وبعد شويه مسك روما من شعرها وخلاها قعدت على ركبتها وجاب شمع وبدأ ينقطه على بطنها وصدرها وكسها وقعدت داليا تصرخ من الالم راح خلا روما تقعد على وضع الكلبه وبدأت تبوس داليا فى بقها وهو جاب شمعه تانى وبقى ينقط على ضهر وطيز روما وبعدين فكوا داليا ونيم روما على ضهرها وقعدت داليا على رأس روما وبدأت روما تلحس كس داليا ورفعت داليا رجل روما وفتحتها وجاب حماده شمعه وحطها فى بق داليا وولعها عشان تنقط على صدر روما وقعد هو يبعبص فى كس وطيز روما وبعدين بدأ ينيكها فى كسها وطيزها ويضرب داليا على بزازها ويقرص حلماتها وبعدين قعدت روما على وضع الكلبه وداليا نامت على ضهرها قدامها وراحت روما تلحس كس داليا وحماده راكب على طيز روما وشغال فيها نيك بعدين مسكهم من شعرهم وخلاهم وقفوا وسندوا باديهم على الحيطه وجاب الكرباج السودانى وقعد يضربهم على طيازهم وضهرهم وفخادهم وبعدين ناك داليا شويه وروما شويه ونزلهم على وضع الكلبه وكمل نيك فيهم لغاية ما حس إنه هيجيب لبنه وقف قدامهم وجاب لبنه على وشهم وخلاهم ينضفوا زبه ويلحسوا لبنه من على وش بعض وبعدين نزلهم على أيديهم وركبتهم وهو بيضربهم بالكرباج السودانى على ضهرهم وطيازهم لغاية ما وصلوا عند منه اللى امرتهم يلبسوا ويروحوا ويجهزوا نفسهم عشان من تانى يوم هيشتغلوا ويتقابلوا مع زباين

واستمرت روما وداليا شغالين عند منه لغاية دلوقتى شراميط وكل ما صموئيل يرجع أجازه يبقى الاسبوع ده خدمه عند منه وحماده

انتهت القصه دى لكن لسه المفاجآت مخلصتش

انتظروا قصة جديدة مع واحده من شراميط عليتنا

• عجبني
التفاعلات: Ana loka و حاكم الشاات
هل القصه هذه مكرره

شوف هذا الرابط وقولي لطفا

هل القصه هذه مكرره

شوف هذا الرابط وقولي لطفا

الرابط مش فاتح
والقصة منقوله بالفعل من المنتدى التاني وانا المؤلف الاصلى ليها بالمنتدى القديم وبعيد نشرها بالمنتدى الجديد ضم سلسلة قصص حريم عيلتنا لربط الأحداث ببعض فى جميع قصص السلسلة
شكرا للمتابعه

• عجبني
التفاعلات: Omar26637
خيالية أو واقعية يا

@CESAR

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%