NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

محب الغمـوض

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ليه لو واحد متجوز ومراته جميله ممكن يبص لغيرها
مع ان مراته ممكن تكون أجمل بكتير من التانيه مش بس كده
ممكن كمان اللى بيخون مراته معاها جسمها ميبقاش مثير او مثالى بالنسباله يعنى مش هيوافق يتجوزها مثلا لان جسمها مش عاجبه او مش افضل حاجه
لكن فى نفس الوقت ممكن عادى يخون مراته معاها وساعتها هتبقى مثيرة فى نظره
فى تفسير مقنع للنقطة دى ؟؟

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: 3ashk, Pourquoipas, الجعرانة وسطيف وسكاكة و 9 آخرين
الملل والروتين مش كل الناس تقدر تتحملهم

• عجبني
التفاعلات: محب الغمـوض
الملل والروتين مش كل الناس تقدر تتحملهم
بغض النظر عن المبررات دى
انا سؤالي بس فى جزئية ان ليه هيشوف الخيانه جميله مع واحده غير مراته اذا كان اصلا جسمها مش جذاب ولا مثير بالنسباله فى العادى
ليه هتبقى حلوة وقت الخيانه

هي ازواق والواحد لما بيضور علي زوجه بيكون ليه مقياس مختلف في كل حاجه حتي في الجسم بس عموما مفيش ست معندهاش حاجه تعجب الراجل او تثيره حتي ولو في شخصيتها او اسلوبها

• عجبني
بغض النظر عن المبررات دى
انا سؤالي بس فى جزئية ان ليه هيشوف الخيانه جميله مع واحده غير مراته اذا كان اصلا جسمها مش جذاب ولا مثير بالنسباله فى العادى
ليه هتبقى حلوة وقت الخيانه
بص هو اساسا الخيانة ملهاش مبرر ايا كانت ايه !!! لكن بردو في نقطة احب اوضحها ممكن الحلوة اوي دي تكون روحها مش حلوة او مثلا مبتتدلع على جوزها او ممكن مبتدلعش جوزها .. ده رايي البسيط

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: عاشق متعة المرأه و محب الغمـوض
هي ازواق والواحد لما بيضور علي زوجه بيكون ليه مقياس مختلف في كل حاجه حتي في الجسم بس عموما مفيش ست معندهاش حاجه تعجب الراجل او تثيره حتي ولو في شخصيتها او اسلوبها
طيب ليه هيخون اذا كانت المواصفات فى مراته

• عجبني
التفاعلات: Black King
بص هو اساسا الخيانة ملهاش مبرر ايا كانت ايه !!! لكن بردو في نقطة احب اوضحها ممكن الحلوة اوي دي تكون روحها مش حلوة او مثلا مبتتدلع على جوزها او ممكن مبتدلعش جوزها .. ده رايي البسيط
حالات كتير جدا بتكون جميله وروحها كويسه جدا وبتحب جوزها وهو كمان بيحبها لكن برضه ممكن يخونها مع واحده مش جميله اصلا وهو ده فحوى السؤال

طيب ليه هيخون اذا كانت المواصفات فى مراته
انا مقولتش ان كل المواصفات في مراته انا اقصد ان لما بتدور علي زوجه بتختار الي متوفر فيها الاولويات بالنسبالك لان مفيش حد كامل 100٪ وذي ما قولتلك كل ست عندها حاجه تغري الراجل وكل واحد وله قدره احتمال

• عجبني
متابعه ... امكن الاقي الاجابه هنا !!

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: عاشق متعة المرأه، محب الغمـوض و عوكل الجن
انا مقولتش ان كل المواصفات في مراته انا اقصد ان لما بتدور علي زوجه بتختار الي متوفر فيها الاولويات بالنسبالك لان مفيش حد كامل 100٪ وذي ما قولتلك كل ست عندها حاجه تغري الراجل وكل واحد وله قدره احتمال
اولا شكرا على النقاش لكن حاول تفهم قصدى
اللى اقصده ان ممكن الراجل يخون مراته مع ست اصلا وحشه فاهمنى يعنى فى العادى مش هيحب جسمها مثلا ولا غيره لكن بما انها خيانه بتحلو فى نظره
فهمت قصدى كده ولا احاول أوضح اكتر

• عجبني
التفاعلات: Black King
ليه لو واحد متجوز ومراته جميله ممكن يبص لغيرها
مع ان مراته ممكن تكون أجمل بكتير من التانيه مش بس كده
ممكن كمان اللى بيخون مراته معاها جسمها ميبقاش مثير او مثالى بالنسباله يعنى مش هيوافق يتجوزها مثلا لان جسمها مش عاجبه او مش افضل حاجه
لكن فى نفس الوقت ممكن عادى يخون مراته معاها وساعتها هتبقى مثيرة فى نظره
فى تفسير مقنع للنقطة دى ؟؟
عشان الانسان بطبعه طماع .. و الممنوع مرغوب ف تلقائي عقله بيوجهه بيبص برا باي حجه

• عجبني
القلب يعشق كل جميل 😂😂

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حالات كتير جدا بتكون جميله وروحها كويسه جدا وبتحب جوزها وهو كمان بيحبها لكن برضه ممكن يخونها مع واحده مش جميله اصلا وهو ده فحوى السؤال
لا ده بيكون موقف زبه على اي حاجة فيها روح

• عجبني
عشان الانسان بطبعه طماع .. و الممنوع مرغوب ف تلقائي عقله بيوجهه بيبص برا باي حجه
حتى لو انه فى الوضع العادى مش هيكون معجب بيها مثلا
ولا مثيرة بالنسباله
اشمعنى هتكون مثيرة فى الخيانه بس
لو جواز مثلا مش هلاقيها مثيرة ولا يوافق يتجوزها

اولا شكرا على النقاش لكن حاول تفهم قصدى
اللى اقصده ان ممكن الراجل يخون مراته مع ست اصلا وحشه فاهمنى يعنى فى العادى مش هيحب جسمها مثلا ولا غيره لكن بما انها خيانه بتحلو فى نظره
فهمت قصدى كده ولا احاول أوضح اكتر
شكرا ليك لانك طرحت السؤال
اه فهمت قصدك انت تقصد من حيث مبداء الخيانه نفسه وهو عارف انها اقل جمالا من مراته
اعتقد ان في ناس بتحب مجرد الاحساس نفسه ذي الي بيحب يمارس الجنس في الشارع او المواصلات او اماكن عامه يعني موضوع نفسي

• عجبني
حتى لو انه فى الوضع العادى مش هيكون معجب بيها مثلا
ولا مثيرة بالنسباله
اشمعنى هتكون مثيرة فى الخيانه بس
لو جواز مثلا مش هلاقيها مثيرة ولا يوافق يتجوزها
عشان الممنوع مرغوب هو غصب عنه هيدور ع اي حاجه فيها و يقولك بس دي مش ف حبيبتي ولا ف مراتي ف ليه لا .. ف حين لما يتكشف و يندم بيلاقي فعلا انه انا ليه عملت كدا و ضيف علي دا زي ما قولتلك ان الانسان طماع بيحب ياخد و يجرب كل حاجه

• عجبني
اغلب الرجاله طبعهم بصاصين ومش بيكتفو ب اللي معاهم دا اولا
ثانيا مهما كانت بنسبالك جميله فهو خلاص اتعود عليها ف عاوز يغير وساعتها بيبقي معمي عن اللي معاه ومبيعرفش قيمتها غير لما تمشي
والممنوع مرغوب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%