NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لو انا اتناكت من طيزي كتير لحد م خرمي وسع ياخد وقت اد اي ويرجع لطبيعته علشان اعرف اقدم علي الجيش
مع العلم كنت بتناك من زبر تخين

• عجبني
التفاعلات: مبشبعش، Sosaleb و حماده_سليف
لا هياخد وقت كتير

انا دلوقتي في الجيش

• عجبني
التفاعلات: Alloll69
بتختلف من شخص لتانى لكن فى العادى ممكن من 8 شهور لسنه

• عجبني
التفاعلات: وائل سكس
بص كشف الجراحة بتاع الجيش ده بيبقى اصلا عشان لو عندك بواسير او ناصور مش عشان يشوفوك سالب ولا لأ
بس للأحتياط حاول تبطل عشان ماتروحش خرمك واسع وانت بتفتحها برده ماتشدش طيزك على اخرها هو بيشوف عندك حاجة في فتحة الشرج من امراض ولا لأ
حاة بسيطة وطياري كده ماتقلقش وماتوترش نفسك

• عجبني
التفاعلات: Eross
بص كشف الجراحة بتاع الجيش ده بيبقى اصلا عشان لو عندك بواسير او ناصور مش عشان يشوفوك سالب ولا لأ
بس للأحتياط حاول تبطل عشان ماتروحش خرمك واسع وانت بتفتحها برده ماتشدش طيزك على اخرها هو بيشوف عندك حاجة في فتحة الشرج من امراض ولا لأ
اصل في ناس كتير اووووي خوفتني وقالولي ده بيدورو علي السالب مخصوص

اتفق
سألت ناس كتير على الحوار ده قالولي نفس الكلام
واعرف ناس قدمت ومحصلش انهم شافو حاجه اصلا ومفيش وطي ويبص يشوف مفيش الكلام ده وانه حاجه روتينية وكل اللي بيشوفه قضيبك بس
ومن موقعي هذا اقدم اعتراضي انه يشوف بتاعي ليه تشوف بتاعي ياعم انت

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: العشره الحديديه و علي موجب
مش هيرجع عشان انا هفضل اوسعه كل شوية

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
خاص وهقولك

اللي لاحظته أن حملة المؤهلات العليا بيكشفوا عليهم عادي جدا ولا بيقلعوا ولا يوطوا ولا اي حاجة من دي
ده اللي شوفته بحكم أني مؤهل عالي
يا ريت اللي من حملة المؤهلات المتوسطة أو أي حاجة غير العليا يقولنا هل الكلام ده حقيقي ولا هري فاضي

لو انا اتناكت من طيزي كتير لحد م خرمي وسع ياخد وقت اد اي ويرجع لطبيعته علشان اعرف اقدم علي الجيش
مع العلم كنت بتناك من زبر تخين
لازم تقفل بزب رفيع شويه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%