NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسا ونيك

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
جد جاي يسالني سؤال ونا اجواب واسالو سؤال

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: فكرى، بتاع تكييف الهواء و mo salah ali
  • عجبني
التفاعلات: دكتور نسا ونيك
  • حبيته
التفاعلات: فكرى
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: فكرى و دكتور نسا ونيك
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: بتاع تكييف الهواء
  • عجبني
  • عجبني
مش مقتنع بس اشطا ابعت سؤالك يا دكتره
ايه مخليك مش مقتنع ع فكره معظم البنات الحلوه بتلاقيهم مرتبطين بحبه جرابيع بس ده الفكره بقي هنا في الشخصيه لان البنات بيحبو المشاعر والاحاسيس

• عجبني
التفاعلات: بتاع تكييف الهواء
  • عجبني
التفاعلات: mo salah ali
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: mo salah ali
عمرك اتحرشت بواحده ب
ف الشارع وجت سكه
اتحرشت بس كنت برفض اكمل معاها يعني مثلا اتحرشت بواحده ووقفت وضحكت وانتظرت اكلمها بس انا رفضت ومشيت

• عجبني
ايه مخليك مش مقتنع ع فكره معظم البنات الحلوه بتلاقيهم مرتبطين بحبه جرابيع بس ده الفكره بقي هنا في الشخصيه لان البنات بيحبو المشاعر والاحاسيس
مبدائيا البنت هتنجذب ليك في الواقع و لا علي النت (الخيال) ..
لو علي النت فهيكون اول طريقه لجذب انتباه البنت هو اسلوبك عشان ببساطة هي مش هتفهم شخصيتك او تشوف شكلك ....
أما بخصوص الحياة الواقعية..اول طريقه هتكون ستايل لبسك و مداليه مفاتيحك و بعد كده هتبدأ تفكر في اتجاهين ..لو بنت رذينه و عقلها ناضج هتروح لشخصيتك ...أما لو بنت حالمه و رومانسيه هتروح ورا الشكل و الوسامه

اتحرشت بس كنت برفض اكمل معاها يعني مثلا اتحرشت بواحده ووقفت وضحكت وانتظرت اكلمها بس انا رفضت ومشيت
رفضت لي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مبدائيا البنت هتنجذب ليك في الواقع و لا علي النت (الخيال) ..
لو علي النت فهيكون اول طريقه لجذب انتباه البنت هو اسلوبك عشان ببساطة هي مش هتفهم شخصيتك او تشوف شكلك ....
أما بخصوص الحياة الواقعية..اول طريقه هتكون ستايل لبسك و مداليه مفاتيحك و بعد كده هتبدأ تفكر في اتجاهين ..لو بنت رذينه و عقلها ناضج هتروح لشخصيتك ...أما لو بنت حالمه و رومانسيه هتروح ورا الشكل و الوسامه
لو حالمه ورومانسيه هتروح برضو لشخصيتك وطريقة تعبيرك عن المشاعر

هو ينفع امارس الجنس لما اتجوز مع مراتي و هى عندها البيريوت

• عجبني
هو ينفع امارس الجنس لما اتجوز مع مراتي و هى عندها البيريوت
لا الست اصلا مش هتبقي طيقاك نهائي ف الفترة دي نت ممكن تهون عليها بانك تبسطها تجبلها حاجة تفرحها تخرجها انما جنس استحالة ممكن خالفي بس مش هتبقي طيقاك حرفيا وهتكرها فيك

• يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: شريـف باشا
لا الست اصلا مش هتبقي طيقاك نهائي ف الفترة دي نت ممكن تهون عليها بانك تبسطها تجبلها حاجة تفرحها تخرجها انما جنس استحالة ممكن خالفي بس مش هتبقي طيقاك حرفيا وهتكرها فيك
شكرا لحضرتك ، لو مافيهاش قلة زوق مني ممكن سؤال تاني ، هو الليزر ازالة الشعر ماتعرفش بكام الومضة و كمان كام جلسة ، اصلي عاوز اعمل حواجبي لانها تقيلة و انا من الثانوي بشيلها بالمكنة و زهقت لانها بتبوظ احيانا مني و عاوز اعملها ليزر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%