NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية حدث بالفعل الجزء الاول اول مره جنس في حياتي

65Mohad

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
إنضم
11 ديسمبر 2024
المشاركات
633
مستوى التفاعل
7,121
الإقامة
اكتوبر القاهره
نقاط
18,135
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
القصه دى حقيقه بالكامل حتا الاسماء
بس دى اول مره اكتب قصه وانا فسامحوني لو كان فيه أخطاء املائى أو قلة خبره في اسرد وبرده التمس العذر باني بحاول انقل الي حصل زى ما هو
انا أسمى خالد عندى حاليا 26 سنه
بس القصه دى خصلة وانا لسه 17 سنه وكانت اول مره اجرب الجنس كانت في تانيه ثانوي كانت اعرف الجنس زى اي شاب مراهق لكن لم أكن جربته أو حتا حصل مداعبه حتا هذا الوقت ولكن مع انتهاء العام الدراسي ذهبت مع أصدقاء لي للعمل بأحد المصانع في مدينة العاشر من رمضان وكنا تابعين لأحد مكاتب العمل وتم تخصيص شقه للمبيت فيها انا ومجموعه من زميلي وبدانا نقسم الخدمات في الشقه بالنسبه للطعام ونظافة الشقه وكانت اغلب شقق العماره يسكنها أسر طبعا وكان تقسيم نوبة الطعام إن كان لواحد كل يوم كان يصحو قبل بقية الزملاء بمحاولي ساعه ليحضر طعام الإفطار وكمان الغداء لانه كنا نتناولها بالمصنع ويحضر العيش وبعد اكتر من شهر كان دورى في إحضار الطعام وبالفعل صحيت قبل المجموعه قبل السادسه صباحه ونزلت عشان اجيب الاكل وكانت اول حاجه بجبها هي العيش لان كنا ناخد كميه كبيره المهم اول ما دخلت علي الفرن لقيت ست مقبولة الشكل جميله لكن كان عليها جسم صاروخ كان عندها من تلاتين لحوالي اربعه وتلاتين سنه بس كانت جامده اوى مقدرتش غير افضل بصصلها طول ما انا باخد العيش وببرده بس هي ولي خلاني منزلش نظرى من عليها أن هي كمان فضلت بصه عليه وده الي خلاني منزلش عيني من عليها المهم هي سبقتني وخدت عيشها ومشيت المهم خلصت بسرعه وحاولت اشوفه راحت فين المهم كانت اجيب فول واكل من عربية الفول وانا رايح لقتها رجعها من هناك جبت برده الفول والأكل الي عايزه من العربيه بسرعه ورجعت كانت عايز الحقها رحت السوبر ماركت عشان اجيب بقيت الطلبات واجنن ولحقها من حظى لقتها قعده قبل السوبر ماركت في ركن وعمله سندوتش وبتاكل المهم دخلت السوبر ماركت ده كان حاطط اكتر من تلاجه فليزر بره فا انا حطيت كل الطلبات الي معايه علي التلاجه ودخلت المحل وكان عيني علي الشارع لتقوم تمشي وانا جوه المهم كان فيه زبائن قبليه وقبل ما اخد حاجه من المحل لقته عدة ماشيه خرجت ورها وسبت كل شي والوقت ده بدرى تتاخد كل الاكل إلى جيبه محدش ايشوف حاجه بس كان الهم عندى الحقها بس ملحوظه انا الموضوع كله كان اول مره ليه يعني مرعوب جدا من جوايه المهم مشية ورها ولي يعرف العاشر من رمضان دى متقسمه مجوهرات يعني وهى ماكنتش ساكنه المجوره الي انا فيها وعشان تروح كان فيه ارض فاضيه لازم تعدى منها عشان تروح وده من حظى وعشان الوقت بدرى كان مفيش حد معدة غير واحد او اتنين المهم حاولت اعاكس بطريقة المراهقين الهبله وكان توقعي أنها مش اتعبرني اكيد بس المفاجئه من أو ما اتكلمت لقتها وقفت استنتني لاني كانت ورها اول ما وصلت جنبها لقتها بتقولي انتا عايز ايه
قولتلها معجب بيكي
قالتلي عايز ايه يعني
عايز اشوفك اتكلم معاكي اخد رقمك
المشكله اني كانت نزلة منغير التليفون اصلا
لقتها بتقولي خد رقمي افتكرت أنه مش معايا قولتلها اديني ارقم انا احفظه المهم قلتلي الرقم قولتلها ارن عليكي امته عشان معملكيش مشاكل قلتلي اى وقت عادى انا كانت بحاول أنهى معاها الكلام بسرعه عشان منساش ارقم لاني لو نسيه صعب اعرف اشوفها تاني مشيت وطول الطريق بعيد في ارقم لحد ما رحت السوبر ماركت ومن حظى الكويس لقيت الحاجات بتاعتي زي ماهيه دخلت السوبر ماركت جبت بقيت الحاجه وطلعت صحيت الناس وفطرنا وبيغيروا عشان ينزلوا الشغل وستغربوا اني ملبستش بدلة الشغل فضلة قاعد المهم اتحججت اني تعبان ومش اقدر اروح اشغل المهم هم راحوا الشغل وانا فضلت قاعد في الشقه وان حظ ان الشقه طبعا بتفضى اول ما هم يروح وبعد كده بقى جيت بعدها بحوالي ساعتين رحت ارن عليها فالمهم ردت عليا فسلمت عليها واتكلمت معاها انت فين قالت لي انا في السوق بس بجيب بعض الطلبات بتاع البيت لوحدي قالت لي لا معايا اختي وابني الصغير طب هترجعي امتى قالت هرجع 10 دقائق او ربع ساعه المهم قفلت معاها وبعد كده رنيت عليها بعد حوالي نص ساعه كده خلاص قلت لها انا عايز اتكلم معاكي شويه لقيتي خلاص ادخل اغير بس وارتاح من الطريق ورن عليا المهم رنيت عليها بعديها بشويه كمان قالت لي خلاص انا فاضيه وما فيش حد معايا اختي وابني بره قلت لي انا عايز اشوفك من الاخر قالت لي طب انا عندي مشكله دلوقتي عايزين نشتغل بس معناش بطايق ولا انا ولا اخت قلت لها الموضوع سهل انا عادي ممكن ادخلك من المصنع اللي انا فيه من غير بطاقه وناس حبايبنا والامن كويس معانا ومش هيتكلموا يعني انت ممكن تدخلوا وسطينا يعني عادي هات لي بجد طب تعرف تعمل الموضوع ده امتى قلت لها النهارده لو عايزه ازاي طب انا عايز اشوفك اتكلم معاك في الموضوع احسن لما اشوفك قالت لي ماشي خلاص هاجي واجب اختي معايا قلت لها لا اول مره اشوفك مش هينفع ان اختك تبقى معاكي وبتاعه مش هيعرف يتكلم قالت لي لا يبقى انت في نيتك حاجه وحشه ده حتى لو في نيتي حاجه وحشه وانا هعمل حاجه غصب عنك لا طبعا مش هتقدر ولا تعرف لا خلاص يبقى ما تجيبيش اختك المره دي ولما نتفق على الشغل وكل حاجه قال لي خلاص هجيب مبني معايا قلت لها ولا ابنك مش هينفع انا عايز اشوفك نعرف نتكلم مع بعض قالت لي ابني ما يكملش خمس سنين كده خلاص ماشي هاتيه قال لي خلاص ماشي طب اقابلك فين قلت لها هتقابليني في نفس المكان اللي انا اخذت منك الرقم فيه المهم قفلت معاها وعلى اساس ما خلاص جايه استنيتك نفس المكان كان الجو وبصيف نار نار بجد المهم جت قلت لها انت عارفه نظام العماير هنا ومش هينفع ادخل معاك العماره احنا وانت مع بعضينا فانا هسبقك وانت تعالي ورايا قالت لي خلاص ماشي فالمهم بس بعتها بمسافه وهي جت ورايا وطلعت على طول على الشقه وهي طلعت ورايا وكنا متفقين الشقه في ثالث وهسيب بابا مفتوح هتعرفها من كده المهم جت ودخلت ومع ابنها وده ساعدنا كتير ان ما حدش ياخد باله من حاجه ولا يشك في حاجه دخلت الشقه الشقه طبعا شقه عزاب فكانت كل الاوض اوض نوم يعتبر وصاله بس بس ما كانش في مروح في الشقه فكان بجد الجو حر في الشقه فاول ما دخلت نزلت ابنها قلعت العبايه وتحتك طقم صوف اللي بيبقى بنطلون وزاي تيشرت من فوق بس ده بيبقى منظره نار اللي عارف طقم الصوف وعارفين على اي واحده جسمها ظاهر او جسمها كبير بيبقى روعه ده اصعب من اي ترنج بس انا اول ما طلعت عبايه كنت هتجنن طبعا كنت لسه في الوقت ده خام وما اعرفش اي حاجه المهم قعدوا قعدنا نتكلم في موضوع الشغل والبطاقه واي كلام المهم انت قاعد بعيد رحت نقلت قعدت جنبها وابنها بيلف ويلعب في الاوض واحنا قاعدين في الصاله المهم كنت قاعد بعيد عنها شويه نقلت وقعدت جنبيها بتقول انت قربت ليه في حاجه قلت لها عادي عشان نعرف نتكلم مع بعض المهم شويه شويه مسكت ايدها وبديت احضنها وهي بتحاول تبعد ده بحول ابوس فيها ونايمتها على الكنبه وانا فوقي بحاول احضنها قوي وهي بتحاول تبعد عني بتقول لي هصوت هسيبك وامشي احنا ما اتفقناش على كده كنت امال احضن فيها وابوس فيها وابص رقبتها وهي بتحاول تبقى تزقني وتبعدني لما لقيتها رافضه جدا بعد محاولات مني رحت سايبها وقايم قامت لبسه الجلابيه واخذت ابنها ونزلت بعد ما نزلت اكتشفت انها ناسيه المفاتيح على الترابيزه وطبعا ما قفلتش الباب وراها دقيقه ولقيتها طلعت ثاني قلت لها اقعدي نتكلم مالك في ايه المهم قعدت وقلعت الجلابيه ثاني فهو احنا بنتكلم الكلام لقيتها بتقول لي على فكره انا كنت هسيب لك نفسي لما قعدت تبص رقبتي لان الحكايه دي بتجنني قوي بصراحه قربت منها ثاني وقعدت ابوس فيها وزودت قوي بقى من حكايت البوست رقبتها وهي بتحاول برده تزقني وتبعد عني لكن انا مسكتها جامد رحت حضنها وقعدتها على رجلي كنت انا قاعد وهي رجلها اثنين على الكنبه وانا وسطيها يعني وبتظها علي زبري كل ده طبعا واحنا بالهدوم بس لقيتها بدات تتحرك وتبوس تتفاعل معايا فابتديت احسس على جسمها وعلى طيزها ومشي ايدي علي بززها هي بدات تهيج وطلع طلعها وتقول لي احنا ما اتفقناش على كده اقوم امشي اقوم امشي بس تتحرك نفسها ما بتعملش اي حاجه انها تمشي افعص بززها اوى قوي مره واحده بتقول لي بعض الفلينه وقعدت امصهم قوي وهي نزلت ايدها وعدت تلعب في بتاعي من في الهدوم ماما عرفني هاجت على الاخر رحت حاطط ورح البنطلون قلت لها نفسي تمصي مسك زبري وقعدت تمص فيه وكانت شرموطه قوى بتمص حلو قوي قعدتها نزلت ايدي وقعدت العب في طيزها كانت جامده قوي في المص ولسه قامت بتقول ايه نفسي تلحسي بس انا كنت اول مره وما اعرفش ار خص قلت له ما اعرفش وبقرف قالت لي طيب بوس وبس نزلت بوسه مرتين ثلاثه قلتلي لي طلع لسانك بقى ومشيها عليه طب عشان اول مره ما جربتش قبل كده كنت بقرف من الحكايه دي بس انا جربتها مع حد ثاني طلعت جامده قوي بس المره دي انا ما رضيتش اجرب معاها المهم مسكتها قعدنا نقعد في بعض رحت ماسكه زبرى ماشي قرب مني خليني امشي على كسي قعده تحكه قوي في كسها وانا ما بعملش حاجه بس ماشي جسمي معاها وكان احساس جامد قوي لان اول مره احس بالطريقه دي المهم قعدت تحك يزبرى في كسها كثير قوي دخله بقى قلت لها دخلي انت بايدك قالت لي حلوه قوي حلوه قوي وقعدت انيك فيه شويه وجبت في كسها وبعدها قامت لبسة ومشيت منغير ما تتكلم وله كلمه حاولت ادور عليها كتير طول ما انا كانت في العاشر لكن مشفتهاش تاني انا عارف ان الجنس كان قليل ده عشان كانت اول مره ليه واول مره برده اكتب
 
  • عجبني
  • ماااشي
التفاعلات: Midomando2011, ALghany, Mostafaelshazly و 9 آخرين
تجربة حلوة تسلم ايدك يا ترى لها تكملة لانك كاتب الجزء الاول و فى انتظار قصص منك جديدة
 
  • عجبني
التفاعلات: تفاح
كمل وماتتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: تفاح
تجربة حلوة تسلم ايدك يا ترى لها تكملة لانك كاتب الجزء الاول و فى انتظار قصص منك جديدة
أه يومين ونزل الجزاء التاني
 
  • عجبني
التفاعلات: تفاح و mido013
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت فعلا من العاشر
 
  • عجبني
التفاعلات: تفاح
القصه دى حقيقه بالكامل حتا الاسماء
بس دى اول مره اكتب قصه وانا فسامحوني لو كان فيه أخطاء املائى أو قلة خبره في اسرد وبرده التمس العذر باني بحاول انقل الي حصل زى ما هو
انا أسمى خالد عندى حاليا 26 سنه
بس القصه دى خصلة وانا لسه 17 سنه وكانت اول مره اجرب الجنس كانت في تانيه ثانوي كانت اعرف الجنس زى اي شاب مراهق لكن لم أكن جربته أو حتا حصل مداعبه حتا هذا الوقت ولكن مع انتهاء العام الدراسي ذهبت مع أصدقاء لي للعمل بأحد المصانع في مدينة العاشر من رمضان وكنا تابعين لأحد مكاتب العمل وتم تخصيص شقه للمبيت فيها انا ومجموعه من زميلي وبدانا نقسم الخدمات في الشقه بالنسبه للطعام ونظافة الشقه وكانت اغلب شقق العماره يسكنها أسر طبعا وكان تقسيم نوبة الطعام إن كان لواحد كل يوم كان يصحو قبل بقية الزملاء بمحاولي ساعه ليحضر طعام الإفطار وكمان الغداء لانه كنا نتناولها بالمصنع ويحضر العيش وبعد اكتر من شهر كان دورى في إحضار الطعام وبالفعل صحيت قبل المجموعه قبل السادسه صباحه ونزلت عشان اجيب الاكل وكانت اول حاجه بجبها هي العيش لان كنا ناخد كميه كبيره المهم اول ما دخلت علي الفرن لقيت ست مقبولة الشكل جميله لكن كان عليها جسم صاروخ كان عندها من تلاتين لحوالي اربعه وتلاتين سنه بس كانت جامده اوى مقدرتش غير افضل بصصلها طول ما انا باخد العيش وببرده بس هي ولي خلاني منزلش نظرى من عليها أن هي كمان فضلت بصه عليه وده الي خلاني منزلش عيني من عليها المهم هي سبقتني وخدت عيشها ومشيت المهم خلصت بسرعه وحاولت اشوفه راحت فين المهم كانت اجيب فول واكل من عربية الفول وانا رايح لقتها رجعها من هناك جبت برده الفول والأكل الي عايزه من العربيه بسرعه ورجعت كانت عايز الحقها رحت السوبر ماركت عشان اجيب بقيت الطلبات واجنن ولحقها من حظى لقتها قعده قبل السوبر ماركت في ركن وعمله سندوتش وبتاكل المهم دخلت السوبر ماركت ده كان حاطط اكتر من تلاجه فليزر بره فا انا حطيت كل الطلبات الي معايه علي التلاجه ودخلت المحل وكان عيني علي الشارع لتقوم تمشي وانا جوه المهم كان فيه زبائن قبليه وقبل ما اخد حاجه من المحل لقته عدة ماشيه خرجت ورها وسبت كل شي والوقت ده بدرى تتاخد كل الاكل إلى جيبه محدش ايشوف حاجه بس كان الهم عندى الحقها بس ملحوظه انا الموضوع كله كان اول مره ليه يعني مرعوب جدا من جوايه المهم مشية ورها ولي يعرف العاشر من رمضان دى متقسمه مجوهرات يعني وهى ماكنتش ساكنه المجوره الي انا فيها وعشان تروح كان فيه ارض فاضيه لازم تعدى منها عشان تروح وده من حظى وعشان الوقت بدرى كان مفيش حد معدة غير واحد او اتنين المهم حاولت اعاكس بطريقة المراهقين الهبله وكان توقعي أنها مش اتعبرني اكيد بس المفاجئه من أو ما اتكلمت لقتها وقفت استنتني لاني كانت ورها اول ما وصلت جنبها لقتها بتقولي انتا عايز ايه
قولتلها معجب بيكي
قالتلي عايز ايه يعني
عايز اشوفك اتكلم معاكي اخد رقمك
المشكله اني كانت نزلة منغير التليفون اصلا
لقتها بتقولي خد رقمي افتكرت أنه مش معايا قولتلها اديني ارقم انا احفظه المهم قلتلي الرقم قولتلها ارن عليكي امته عشان معملكيش مشاكل قلتلي اى وقت عادى انا كانت بحاول أنهى معاها الكلام بسرعه عشان منساش ارقم لاني لو نسيه صعب اعرف اشوفها تاني مشيت وطول الطريق بعيد في ارقم لحد ما رحت السوبر ماركت ومن حظى الكويس لقيت الحاجات بتاعتي زي ماهيه دخلت السوبر ماركت جبت بقيت الحاجه وطلعت صحيت الناس وفطرنا وبيغيروا عشان ينزلوا الشغل وستغربوا اني ملبستش بدلة الشغل فضلة قاعد المهم اتحججت اني تعبان ومش اقدر اروح اشغل المهم هم راحوا الشغل وانا فضلت قاعد في الشقه وان حظ ان الشقه طبعا بتفضى اول ما هم يروح وبعد كده بقى جيت بعدها بحوالي ساعتين رحت ارن عليها فالمهم ردت عليا فسلمت عليها واتكلمت معاها انت فين قالت لي انا في السوق بس بجيب بعض الطلبات بتاع البيت لوحدي قالت لي لا معايا اختي وابني الصغير طب هترجعي امتى قالت هرجع 10 دقائق او ربع ساعه المهم قفلت معاها وبعد كده رنيت عليها بعد حوالي نص ساعه كده خلاص قلت لها انا عايز اتكلم معاكي شويه لقيتي خلاص ادخل اغير بس وارتاح من الطريق ورن عليا المهم رنيت عليها بعديها بشويه كمان قالت لي خلاص انا فاضيه وما فيش حد معايا اختي وابني بره قلت لي انا عايز اشوفك من الاخر قالت لي طب انا عندي مشكله دلوقتي عايزين نشتغل بس معناش بطايق ولا انا ولا اخت قلت لها الموضوع سهل انا عادي ممكن ادخلك من المصنع اللي انا فيه من غير بطاقه وناس حبايبنا والامن كويس معانا ومش هيتكلموا يعني انت ممكن تدخلوا وسطينا يعني عادي هات لي بجد طب تعرف تعمل الموضوع ده امتى قلت لها النهارده لو عايزه ازاي طب انا عايز اشوفك اتكلم معاك في الموضوع احسن لما اشوفك قالت لي ماشي خلاص هاجي واجب اختي معايا قلت لها لا اول مره اشوفك مش هينفع ان اختك تبقى معاكي وبتاعه مش هيعرف يتكلم قالت لي لا يبقى انت في نيتك حاجه وحشه ده حتى لو في نيتي حاجه وحشه وانا هعمل حاجه غصب عنك لا طبعا مش هتقدر ولا تعرف لا خلاص يبقى ما تجيبيش اختك المره دي ولما نتفق على الشغل وكل حاجه قال لي خلاص هجيب مبني معايا قلت لها ولا ابنك مش هينفع انا عايز اشوفك نعرف نتكلم مع بعض قالت لي ابني ما يكملش خمس سنين كده خلاص ماشي هاتيه قال لي خلاص ماشي طب اقابلك فين قلت لها هتقابليني في نفس المكان اللي انا اخذت منك الرقم فيه المهم قفلت معاها وعلى اساس ما خلاص جايه استنيتك نفس المكان كان الجو وبصيف نار نار بجد المهم جت قلت لها انت عارفه نظام العماير هنا ومش هينفع ادخل معاك العماره احنا وانت مع بعضينا فانا هسبقك وانت تعالي ورايا قالت لي خلاص ماشي فالمهم بس بعتها بمسافه وهي جت ورايا وطلعت على طول على الشقه وهي طلعت ورايا وكنا متفقين الشقه في ثالث وهسيب بابا مفتوح هتعرفها من كده المهم جت ودخلت ومع ابنها وده ساعدنا كتير ان ما حدش ياخد باله من حاجه ولا يشك في حاجه دخلت الشقه الشقه طبعا شقه عزاب فكانت كل الاوض اوض نوم يعتبر وصاله بس بس ما كانش في مروح في الشقه فكان بجد الجو حر في الشقه فاول ما دخلت نزلت ابنها قلعت العبايه وتحتك طقم صوف اللي بيبقى بنطلون وزاي تيشرت من فوق بس ده بيبقى منظره نار اللي عارف طقم الصوف وعارفين على اي واحده جسمها ظاهر او جسمها كبير بيبقى روعه ده اصعب من اي ترنج بس انا اول ما طلعت عبايه كنت هتجنن طبعا كنت لسه في الوقت ده خام وما اعرفش اي حاجه المهم قعدوا قعدنا نتكلم في موضوع الشغل والبطاقه واي كلام المهم انت قاعد بعيد رحت نقلت قعدت جنبها وابنها بيلف ويلعب في الاوض واحنا قاعدين في الصاله المهم كنت قاعد بعيد عنها شويه نقلت وقعدت جنبيها بتقول انت قربت ليه في حاجه قلت لها عادي عشان نعرف نتكلم مع بعض المهم شويه شويه مسكت ايدها وبديت احضنها وهي بتحاول تبعد ده بحول ابوس فيها ونايمتها على الكنبه وانا فوقي بحاول احضنها قوي وهي بتحاول تبعد عني بتقول لي هصوت هسيبك وامشي احنا ما اتفقناش على كده كنت امال احضن فيها وابوس فيها وابص رقبتها وهي بتحاول تبقى تزقني وتبعدني لما لقيتها رافضه جدا بعد محاولات مني رحت سايبها وقايم قامت لبسه الجلابيه واخذت ابنها ونزلت بعد ما نزلت اكتشفت انها ناسيه المفاتيح على الترابيزه وطبعا ما قفلتش الباب وراها دقيقه ولقيتها طلعت ثاني قلت لها اقعدي نتكلم مالك في ايه المهم قعدت وقلعت الجلابيه ثاني فهو احنا بنتكلم الكلام لقيتها بتقول لي على فكره انا كنت هسيب لك نفسي لما قعدت تبص رقبتي لان الحكايه دي بتجنني قوي بصراحه قربت منها ثاني وقعدت ابوس فيها وزودت قوي بقى من حكايت البوست رقبتها وهي بتحاول برده تزقني وتبعد عني لكن انا مسكتها جامد رحت حضنها وقعدتها على رجلي كنت انا قاعد وهي رجلها اثنين على الكنبه وانا وسطيها يعني وبتظها علي زبري كل ده طبعا واحنا بالهدوم بس لقيتها بدات تتحرك وتبوس تتفاعل معايا فابتديت احسس على جسمها وعلى طيزها ومشي ايدي علي بززها هي بدات تهيج وطلع طلعها وتقول لي احنا ما اتفقناش على كده اقوم امشي اقوم امشي بس تتحرك نفسها ما بتعملش اي حاجه انها تمشي افعص بززها اوى قوي مره واحده بتقول لي بعض الفلينه وقعدت امصهم قوي وهي نزلت ايدها وعدت تلعب في بتاعي من في الهدوم ماما عرفني هاجت على الاخر رحت حاطط ورح البنطلون قلت لها نفسي تمصي مسك زبري وقعدت تمص فيه وكانت شرموطه قوى بتمص حلو قوي قعدتها نزلت ايدي وقعدت العب في طيزها كانت جامده قوي في المص ولسه قامت بتقول ايه نفسي تلحسي بس انا كنت اول مره وما اعرفش ار خص قلت له ما اعرفش وبقرف قالت لي طيب بوس وبس نزلت بوسه مرتين ثلاثه قلتلي لي طلع لسانك بقى ومشيها عليه طب عشان اول مره ما جربتش قبل كده كنت بقرف من الحكايه دي بس انا جربتها مع حد ثاني طلعت جامده قوي بس المره دي انا ما رضيتش اجرب معاها المهم مسكتها قعدنا نقعد في بعض رحت ماسكه زبرى ماشي قرب مني خليني امشي على كسي قعده تحكه قوي في كسها وانا ما بعملش حاجه بس ماشي جسمي معاها وكان احساس جامد قوي لان اول مره احس بالطريقه دي المهم قعدت تحك يزبرى في كسها كثير قوي دخله بقى قلت لها دخلي انت بايدك قالت لي حلوه قوي حلوه قوي وقعدت انيك فيه شويه وجبت في كسها وبعدها قامت لبسة ومشيت منغير ما تتكلم وله كلمه حاولت ادور عليها كتير طول ما انا كانت في العاشر لكن مشفتهاش تاني انا عارف ان الجنس كان قليل ده عشان كانت اول مره ليه واول مره برده اكتب
كمل وما تتاخر بالجزء الجديد
 
  • عجبني
التفاعلات: تفاح
  • عجبني
التفاعلات: تفاح
يا جماعه ياريت تتفاعل عشان انزل الجزء التاني
 
  • عجبني
التفاعلات: تفاح
لو ملقتش تفاعلات وتعليقات مش اتعب نفسي ونزل الجزء القادم
 
  • عجبني
التفاعلات: تفاح
  • معجبنيش
  • عجبني
التفاعلات: تفاح و 65Mohad
القصه دى حقيقه بالكامل حتا الاسماء
بس دى اول مره اكتب قصه وانا فسامحوني لو كان فيه أخطاء املائى أو قلة خبره في اسرد وبرده التمس العذر باني بحاول انقل الي حصل زى ما هو
انا أسمى خالد عندى حاليا 26 سنه
بس القصه دى خصلة وانا لسه 17 سنه وكانت اول مره اجرب الجنس كانت في تانيه ثانوي كانت اعرف الجنس زى اي شاب مراهق لكن لم أكن جربته أو حتا حصل مداعبه حتا هذا الوقت ولكن مع انتهاء العام الدراسي ذهبت مع أصدقاء لي للعمل بأحد المصانع في مدينة العاشر من رمضان وكنا تابعين لأحد مكاتب العمل وتم تخصيص شقه للمبيت فيها انا ومجموعه من زميلي وبدانا نقسم الخدمات في الشقه بالنسبه للطعام ونظافة الشقه وكانت اغلب شقق العماره يسكنها أسر طبعا وكان تقسيم نوبة الطعام إن كان لواحد كل يوم كان يصحو قبل بقية الزملاء بمحاولي ساعه ليحضر طعام الإفطار وكمان الغداء لانه كنا نتناولها بالمصنع ويحضر العيش وبعد اكتر من شهر كان دورى في إحضار الطعام وبالفعل صحيت قبل المجموعه قبل السادسه صباحه ونزلت عشان اجيب الاكل وكانت اول حاجه بجبها هي العيش لان كنا ناخد كميه كبيره المهم اول ما دخلت علي الفرن لقيت ست مقبولة الشكل جميله لكن كان عليها جسم صاروخ كان عندها من تلاتين لحوالي اربعه وتلاتين سنه بس كانت جامده اوى مقدرتش غير افضل بصصلها طول ما انا باخد العيش وببرده بس هي ولي خلاني منزلش نظرى من عليها أن هي كمان فضلت بصه عليه وده الي خلاني منزلش عيني من عليها المهم هي سبقتني وخدت عيشها ومشيت المهم خلصت بسرعه وحاولت اشوفه راحت فين المهم كانت اجيب فول واكل من عربية الفول وانا رايح لقتها رجعها من هناك جبت برده الفول والأكل الي عايزه من العربيه بسرعه ورجعت كانت عايز الحقها رحت السوبر ماركت عشان اجيب بقيت الطلبات واجنن ولحقها من حظى لقتها قعده قبل السوبر ماركت في ركن وعمله سندوتش وبتاكل المهم دخلت السوبر ماركت ده كان حاطط اكتر من تلاجه فليزر بره فا انا حطيت كل الطلبات الي معايه علي التلاجه ودخلت المحل وكان عيني علي الشارع لتقوم تمشي وانا جوه المهم كان فيه زبائن قبليه وقبل ما اخد حاجه من المحل لقته عدة ماشيه خرجت ورها وسبت كل شي والوقت ده بدرى تتاخد كل الاكل إلى جيبه محدش ايشوف حاجه بس كان الهم عندى الحقها بس ملحوظه انا الموضوع كله كان اول مره ليه يعني مرعوب جدا من جوايه المهم مشية ورها ولي يعرف العاشر من رمضان دى متقسمه مجوهرات يعني وهى ماكنتش ساكنه المجوره الي انا فيها وعشان تروح كان فيه ارض فاضيه لازم تعدى منها عشان تروح وده من حظى وعشان الوقت بدرى كان مفيش حد معدة غير واحد او اتنين المهم حاولت اعاكس بطريقة المراهقين الهبله وكان توقعي أنها مش اتعبرني اكيد بس المفاجئه من أو ما اتكلمت لقتها وقفت استنتني لاني كانت ورها اول ما وصلت جنبها لقتها بتقولي انتا عايز ايه
قولتلها معجب بيكي
قالتلي عايز ايه يعني
عايز اشوفك اتكلم معاكي اخد رقمك
المشكله اني كانت نزلة منغير التليفون اصلا
لقتها بتقولي خد رقمي افتكرت أنه مش معايا قولتلها اديني ارقم انا احفظه المهم قلتلي الرقم قولتلها ارن عليكي امته عشان معملكيش مشاكل قلتلي اى وقت عادى انا كانت بحاول أنهى معاها الكلام بسرعه عشان منساش ارقم لاني لو نسيه صعب اعرف اشوفها تاني مشيت وطول الطريق بعيد في ارقم لحد ما رحت السوبر ماركت ومن حظى الكويس لقيت الحاجات بتاعتي زي ماهيه دخلت السوبر ماركت جبت بقيت الحاجه وطلعت صحيت الناس وفطرنا وبيغيروا عشان ينزلوا الشغل وستغربوا اني ملبستش بدلة الشغل فضلة قاعد المهم اتحججت اني تعبان ومش اقدر اروح اشغل المهم هم راحوا الشغل وانا فضلت قاعد في الشقه وان حظ ان الشقه طبعا بتفضى اول ما هم يروح وبعد كده بقى جيت بعدها بحوالي ساعتين رحت ارن عليها فالمهم ردت عليا فسلمت عليها واتكلمت معاها انت فين قالت لي انا في السوق بس بجيب بعض الطلبات بتاع البيت لوحدي قالت لي لا معايا اختي وابني الصغير طب هترجعي امتى قالت هرجع 10 دقائق او ربع ساعه المهم قفلت معاها وبعد كده رنيت عليها بعد حوالي نص ساعه كده خلاص قلت لها انا عايز اتكلم معاكي شويه لقيتي خلاص ادخل اغير بس وارتاح من الطريق ورن عليا المهم رنيت عليها بعديها بشويه كمان قالت لي خلاص انا فاضيه وما فيش حد معايا اختي وابني بره قلت لي انا عايز اشوفك من الاخر قالت لي طب انا عندي مشكله دلوقتي عايزين نشتغل بس معناش بطايق ولا انا ولا اخت قلت لها الموضوع سهل انا عادي ممكن ادخلك من المصنع اللي انا فيه من غير بطاقه وناس حبايبنا والامن كويس معانا ومش هيتكلموا يعني انت ممكن تدخلوا وسطينا يعني عادي هات لي بجد طب تعرف تعمل الموضوع ده امتى قلت لها النهارده لو عايزه ازاي طب انا عايز اشوفك اتكلم معاك في الموضوع احسن لما اشوفك قالت لي ماشي خلاص هاجي واجب اختي معايا قلت لها لا اول مره اشوفك مش هينفع ان اختك تبقى معاكي وبتاعه مش هيعرف يتكلم قالت لي لا يبقى انت في نيتك حاجه وحشه ده حتى لو في نيتي حاجه وحشه وانا هعمل حاجه غصب عنك لا طبعا مش هتقدر ولا تعرف لا خلاص يبقى ما تجيبيش اختك المره دي ولما نتفق على الشغل وكل حاجه قال لي خلاص هجيب مبني معايا قلت لها ولا ابنك مش هينفع انا عايز اشوفك نعرف نتكلم مع بعض قالت لي ابني ما يكملش خمس سنين كده خلاص ماشي هاتيه قال لي خلاص ماشي طب اقابلك فين قلت لها هتقابليني في نفس المكان اللي انا اخذت منك الرقم فيه المهم قفلت معاها وعلى اساس ما خلاص جايه استنيتك نفس المكان كان الجو وبصيف نار نار بجد المهم جت قلت لها انت عارفه نظام العماير هنا ومش هينفع ادخل معاك العماره احنا وانت مع بعضينا فانا هسبقك وانت تعالي ورايا قالت لي خلاص ماشي فالمهم بس بعتها بمسافه وهي جت ورايا وطلعت على طول على الشقه وهي طلعت ورايا وكنا متفقين الشقه في ثالث وهسيب بابا مفتوح هتعرفها من كده المهم جت ودخلت ومع ابنها وده ساعدنا كتير ان ما حدش ياخد باله من حاجه ولا يشك في حاجه دخلت الشقه الشقه طبعا شقه عزاب فكانت كل الاوض اوض نوم يعتبر وصاله بس بس ما كانش في مروح في الشقه فكان بجد الجو حر في الشقه فاول ما دخلت نزلت ابنها قلعت العبايه وتحتك طقم صوف اللي بيبقى بنطلون وزاي تيشرت من فوق بس ده بيبقى منظره نار اللي عارف طقم الصوف وعارفين على اي واحده جسمها ظاهر او جسمها كبير بيبقى روعه ده اصعب من اي ترنج بس انا اول ما طلعت عبايه كنت هتجنن طبعا كنت لسه في الوقت ده خام وما اعرفش اي حاجه المهم قعدوا قعدنا نتكلم في موضوع الشغل والبطاقه واي كلام المهم انت قاعد بعيد رحت نقلت قعدت جنبها وابنها بيلف ويلعب في الاوض واحنا قاعدين في الصاله المهم كنت قاعد بعيد عنها شويه نقلت وقعدت جنبيها بتقول انت قربت ليه في حاجه قلت لها عادي عشان نعرف نتكلم مع بعض المهم شويه شويه مسكت ايدها وبديت احضنها وهي بتحاول تبعد ده بحول ابوس فيها ونايمتها على الكنبه وانا فوقي بحاول احضنها قوي وهي بتحاول تبعد عني بتقول لي هصوت هسيبك وامشي احنا ما اتفقناش على كده كنت امال احضن فيها وابوس فيها وابص رقبتها وهي بتحاول تبقى تزقني وتبعدني لما لقيتها رافضه جدا بعد محاولات مني رحت سايبها وقايم قامت لبسه الجلابيه واخذت ابنها ونزلت بعد ما نزلت اكتشفت انها ناسيه المفاتيح على الترابيزه وطبعا ما قفلتش الباب وراها دقيقه ولقيتها طلعت ثاني قلت لها اقعدي نتكلم مالك في ايه المهم قعدت وقلعت الجلابيه ثاني فهو احنا بنتكلم الكلام لقيتها بتقول لي على فكره انا كنت هسيب لك نفسي لما قعدت تبص رقبتي لان الحكايه دي بتجنني قوي بصراحه قربت منها ثاني وقعدت ابوس فيها وزودت قوي بقى من حكايت البوست رقبتها وهي بتحاول برده تزقني وتبعد عني لكن انا مسكتها جامد رحت حضنها وقعدتها على رجلي كنت انا قاعد وهي رجلها اثنين على الكنبه وانا وسطيها يعني وبتظها علي زبري كل ده طبعا واحنا بالهدوم بس لقيتها بدات تتحرك وتبوس تتفاعل معايا فابتديت احسس على جسمها وعلى طيزها ومشي ايدي علي بززها هي بدات تهيج وطلع طلعها وتقول لي احنا ما اتفقناش على كده اقوم امشي اقوم امشي بس تتحرك نفسها ما بتعملش اي حاجه انها تمشي افعص بززها اوى قوي مره واحده بتقول لي بعض الفلينه وقعدت امصهم قوي وهي نزلت ايدها وعدت تلعب في بتاعي من في الهدوم ماما عرفني هاجت على الاخر رحت حاطط ورح البنطلون قلت لها نفسي تمصي مسك زبري وقعدت تمص فيه وكانت شرموطه قوى بتمص حلو قوي قعدتها نزلت ايدي وقعدت العب في طيزها كانت جامده قوي في المص ولسه قامت بتقول ايه نفسي تلحسي بس انا كنت اول مره وما اعرفش ار خص قلت له ما اعرفش وبقرف قالت لي طيب بوس وبس نزلت بوسه مرتين ثلاثه قلتلي لي طلع لسانك بقى ومشيها عليه طب عشان اول مره ما جربتش قبل كده كنت بقرف من الحكايه دي بس انا جربتها مع حد ثاني طلعت جامده قوي بس المره دي انا ما رضيتش اجرب معاها المهم مسكتها قعدنا نقعد في بعض رحت ماسكه زبرى ماشي قرب مني خليني امشي على كسي قعده تحكه قوي في كسها وانا ما بعملش حاجه بس ماشي جسمي معاها وكان احساس جامد قوي لان اول مره احس بالطريقه دي المهم قعدت تحك يزبرى في كسها كثير قوي دخله بقى قلت لها دخلي انت بايدك قالت لي حلوه قوي حلوه قوي وقعدت انيك فيه شويه وجبت في كسها وبعدها قامت لبسة ومشيت منغير ما تتكلم وله كلمه حاولت ادور عليها كتير طول ما انا كانت في العاشر لكن مشفتهاش تاني انا عارف ان الجنس كان قليل ده عشان كانت اول مره ليه واول مره برده اكتب
جميلة
قولى بقا مجاورة كام وندور مع بعضينا
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%