NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية حتحور وسر الزئبق الأحمر | السلسلة الثانية | ـ عشرة أجزاء 24/8/2022

• بيضحكني
التفاعلات: Ehab Demian
تم أضافة الجزء السادس

تم أضافة الجزء العاشر والأخير مع تمنيات فريق المشرفين والنقاد بمزيد من الأبداع

انا مش عارف اقولك ايه ولا ايه الجي اعمل كومنت بلاقي جزء جديد خود ♥️ ياعم بس في كذا مشاهده الخيال بيقي عالي فشخ

• عجبني
التفاعلات: كعبلون
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جامد يافنان

• عجبني
كعبلون اخبارك انا سعيد الي قراءة قصصك كلها بس ما كان فيه داعي الي دخول شخصيات جديده في عملية الجنس قصتك لها اهداف اسمي بجد مع اللي يفهم معناه و معنات الناس و البشر الفقراء انت بتساعدهم فكيف تدفع نفسك الي الجنس معهم و ده غلط لازم النصح و الارشاد يا استاذي العزيز يا تبقي قصتك محور اهتمام معين مثلا مساعدة الناس او تكون جنسيه انا اخذتها بمنظور معين و هو مساعدة الناس عندما يعطيك رب العالمين و لك مني كل التحية و الاحترام

• عجبني
كعبلون اخبارك انا سعيد الي قراءة قصصك كلها بس ما كان فيه داعي الي دخول شخصيات جديده في عملية الجنس قصتك لها اهداف اسمي بجد مع اللي يفهم معناه و معنات الناس و البشر الفقراء انت بتساعدهم فكيف تدفع نفسك الي الجنس معهم و ده غلط لازم النصح و الارشاد يا استاذي العزيز يا تبقي قصتك محور اهتمام معين مثلا مساعدة الناس او تكون جنسيه انا اخذتها بمنظور معين و هو مساعدة الناس عندما يعطيك رب العالمين و لك مني كل التحية و الاحترام
شكرا صديقى لنصحك
سنستعرض كل الحلول
واصلاح كل هذا فى السلسلة السادسة
ستكون الاخيرة من القصة
لا تقلق دائما ما افسد القصة كى يصل التفكير
إلى ما قلت عنه
لكن ستعجبك نهايتها
انهيت كل القصة
لكن ستنشر ربما اوائل سبتمبر
دمت بخير

• عجبني
التفاعلات: BraveHeart