NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

چوزيف

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
24 يوليو 2022
المشاركات
3
مستوى التفاعل
2
العمر
27
الإقامة
Cairo
نقاط
106
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اهلا بيكم.
نكمل الجزء التاني وقفنا عند المفاجأة اللي حصلت في محطه القطر لما كنت بوصل حبيبتي وامها . قبل ما يركبوا القطر ام حبيبتي شافتها بتعيط وعايزه تقعد معايا .مع العلم دي كانت أول مره اشوف حبيبتي لأن اللي بينا كنا شات وفون بس .المهم ام حبيبتي وافقت انها ترجع معايا البيت وتقعد يومين وبعد كده اوصلها .فرحت جدا طبعا وحبيبتي فرحت جدا واخدت حبيبتي وماشيين رايحين علي البيت وعايشين في لحظه سعاده حلوه . المهم وصلنا البيت كل اللي عندي في البيت طبعا عارفين انها بايته وانا مبسوط فشخ طبعا .
اها ملحوظه انا وحبيبتي كان المفروض هيكون في خطوبه بس محصلش .نرجع تاني .المهم نمنا وصحيت بليل دخلت اشوف حبيبتي كانت نايمه ومافيش حد صاحي .ف قربت منها وبوستها بوسه طويله اوي صحيت منها حبيبتي قربت منها اكتر نمت علي صدرها وكنت في حضنها سامع دقات قلبها بيهز اركان الاوضه.هي كانت نايمه في الاوضه لوحدها ف لما دخلت عليها كانت هي بس اللي موجوده..المهم قعدت ابوس في شفايفها .أمص جامد اوي . اللي قال إن البوسه من حد بتعشقه زي السحر. كان عنده حق . بعدها كنت بمسك صدرها براحه هي كانت بتتأوه علي خفيف . مكسوفه علي خايفه علي مبسوطه اني في حضنها احاسيس متلخبطه. رفعت التيشيرت بتاعها لفوق شويه صدرها كان حلو اوي ناعم جدا مش كبير ولا صغير وسط مع العلم ان سنها 17 سنه . يعني اندر ايدج .بس عسل هرمونات انوثه مع سن المراهقه ..المهم قربت عند حلماتها كانت واقفه . قعدت ارضع من حلماته بس جامد .لا كان برومانسية اوي زي البيبي لما يكون عايز ينام مثلا
المهم قعدت امص وهي تتأوه مع اااه بس بصوت واطي شويه علشان ماحدش يصحي .روحت ماسك صدرها الاتنين بايدي وقعدت أرضع هنا شويه وهنا شويه وهي مستمتعة اوي وممحونه جدا . التوتر اللي كانت فيه يعني خف شويه ف بقت علي طبيعتها أو بمعني اصح اللبوه اللي جواها و اللي بموت فيها طلعت . قعدت تهيجني وتقولي الكلام اللي بحب اسمعوا من صوتها الناعم انا يعتبر نمت بجسمي عليها بس مقلعتش لسه بهدومي . نزلت حبه حبه علي بطنها كنت ببوسها بإحساس اوي .قلعت البنطلون بتاعها براحه كانت لابسه اندر اسود كنت عايز انزل الاندر بتاعها كنت هتجنن وادوق طعم كسها الوردي . هي رفضت ماكنتش عايزه .و اها علي فكره محصلش ولا مره اني مصيت كسها .هي كانت بترفض مش عارف ليه علي الرغم أن وقتها ممكن تكون ممحونه اوي بس كانت بترفض .المهم نرجع تاني . هي رفضت اني ابوس كسها ف تمام قشطه نزلت انا من علي السرير وقفت يعني هي جت وقفت بعد كده نزلت علي ركبها ونزلت البنطلون بتاعي وبدأت بقي جوله مص ملهاش شعور ولا وصف غير أنه احساس حلو اوي . قعدت تمص وتنزل علي بضاني وتمص هنا شويه وهنا شويه بصراحه كانت شفايفها ناعمه لدرجه اني ماكنتش بستحمل المص بتاعها وعلي طول كنت اجيب لما كانت بتمص جامد. المهم هي مصت شويه حلوين وانا علي اخري فضلت ترضع وبتاعي جوه شفايفها التوت لحد ما جبتهم جوه وهي مطلعتهوش الا بعد آخر نقطه لبن بصراحه كانت بتحب طعم لبني اوي ماكنتش بتقرف نهائي بس مش عارف ليه كانت بترفض اني اعمل بردوا كده في كسها.
المهم بوستها جامد بعد ما جبتهم . وكان طعم شفايفها بعد الرضع بنت متناكه رهيبه طعم غريب وحلو وإحساس كمان انك بتبوس حبيبتك بعد ما رضعت لبنك دي حاجه جامده فشخ اللي جرب كده هيفهم قصدي . المهم دخلت الحمام اخدت دش بسرعه هي كانت في الاوضه خرجت من الحمام ونمت علي السرير وهي دخلت الحمام وطلعت جت نامت في حضني . كانت بيبي اوي قصيره شويه كنت بحس انها بنتي أو طفلتي اكتر ماهي حبيبتي . وكانت دايما تقولي بابا كنت بحب الكلمه دي منها اوي . انا غمضت عيني شويه . زي نص نوم كده صحيت علي ايديها وهي بتتحرك وبتنزل البنطلون بتاعي .ضحكت ههه . ايه يا بيبي انتي لسه تعبانه قالتلي اها . اها نسيت اقولكم حظي الحلو فشخ أنها كانت زيي بالظبط في موضوع الشهوه يعني كانت بتحب الجنس أوي .اول ما كلمنا بعض كانت زيرو ثقافه جنسيه ومتعرفش اي حاجه لان وقتها كان سنها صغير حوالي 14 .اها انا اعرفها من زمان .ومن اول ما اتكلمنا وبقينا ننام مع بعض فون علمتها كل حاجه النيك والمص وده بيتعمل ازاي وده يتعمل ازاي وبقينا نتخيل مع بعض أننا بنعمل كده .طبعا الكلام ده كان علي الفون
المهم هي نزلت البنطلون وقعدت تمص مافيش دقيتين تلاته وبتاعي وقف جدا من نصها وشفايفها وقعدت ترضع ترضع وانا مش قادر بسيح زي الشوكولاته وتدعك بتاعي مع المص وبعد عشر دقائق من المص الممتع جبتهم وهي طبعا لحد اخر نقطه لبن وبتاعي ميطلعش من بوقها الا وهي رضعت كل اللبن .بيبي بقي وانتوا عارفين البيبي بيحب الرضاعه اوي ههه.
شكرا ليكم علي القراءه والي اللقاء في الجزء الثالث . 🔥
 
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123
الاجزاء لا تنشر متفرقة المتفرقة ممنوعة للغلق
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%