NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة حبيته ولكن | السلسلة الثانية | ـ حتي الجزء الرابع 21/6/2022

꧁༒☬ HANTER ☬༒꧂

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
إنضم
24 فبراير 2022
المشاركات
1,537
مستوى التفاعل
159
نقاط
42
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث

لمتابعة السلسلة الأولي​



الجزء الأول

بقلم🖋️HANTER

يبدأ القصة في بيت تسالي وشريف قاعد معاها ودار الحوار بنهم
شريف :مبروك يا تسالي
تسالي بكسوف :**** يبارك فيك
شريف:ركزي بقي الاسبوعين الي فاضلين دول في المذاكرة لحد ما تخلصي وانا كمان اخلص ونبقي في بتنا ان شاء ****
تسالي:ان شاء **
شريف:فرحانه يا تسالي بوجودك معايا
تسالي بابتسامة:اه جدا لو مكنتش مبسوطه مكنش وفقت علي كتب الكتاب
شريف بابتسامه: **** يخليكي ليا بحبك ..
تسالي وشها احمر من الكسوف : اه شكرا **** يخليك هقوم انا بقي اشوف تيته فين
شريف :بتهربي من الرد ماشي اتفضلي قومي

بقلم 🖋️HANTER

هند تدخل علي اساس ان تسالي جوه :فين تسالي
شريف بفرحه داخليه:قالت هتروح تشوف جدتها
هند :تمام ماشي
شريف:مش هتقوليلي مبروك طب من غير دلع ولا شيفو اهو
هند بضحك علي كلامه:مبروك يا جوز اختي **** يسعدكم
شريف بضحك علي ضحكتها: ضحكتك دايما جميله اعبالك
هند بضحك :دايما وجميله في جمله واحده مش هعلق اعتبر دي لخبطه الفرحه وكده
تسالي بغيره داخليه لم تظهرها:بتعملي ايه هنا انا بدور عليكي بره
هند :كنت جايه اشوفك لو عاوزه حاجه شريف قالي ان انتي رحتي لتيته
تسالي:اممم تمام اعبالك يا هند
هند:يا** ياقلبي

بقلم🖋️HANTER

*انتهي اليوم وتسالي في امتحانات واوقات كتير مش بتشوف هند ودي غير طبيعي لانهم متعودين دايما يسالوا علي بعض
وشريف من وقت لوقت يكلمها يطمن عليها وهي دايما عاوزه تسمع صوته بس هو مش مديها فرصه لكده
وهند نزلت شغل وامنيه في امتحانات ومحمد بين كليته وبين شغله
تسالي :الو محمد معايا
محمد باستغراب:ايوه مين معايا
تسالي:انا تسالي برن علي شريف من امبارح تلفونه غير متاح قلقت اطمن عليه منك
محمد:ازيك يا تسالي معرفش و***** بس هو تقريبا لسه مجاش البيت
تسالي بحزن:طب ممكن لما يجي تقوله كلم تسالي
محمد :اكيد يا تسالي استني اهو شكله جيه
شريف:بتكلم مين ؟
محمد:دي تسالي
شريف بعصبيه:وهي بتكلمك ليه ان شاء ***.
محمد باستغراب:فيه ايه يا شريف قلقانه عليك وقالت ططمن مني
شريف بعصبيه ياخد فون محمد:والاستاذه هتفضل تزن عليه كده لحد امتي علشان تعرف اخباري رايح جي
تسالي عينها مليانه دموع:شريف انت ليه بتعمل كده لو سمحت بكره اخر يوم امتحان عاوزه اقعد واتكلم معاك
شريف :ياريت علشان انا زهقت وفي حاجات كتير غلط في علاقتنا ولازم نحط النقط علي الحروف... وقفل الخط
محمد:اهدي شويه يا شريف محصلش حاجه لكل دي
شريف :تمام انا داخل انام

*وتسالي تخلص الامتحان وتقابل شريف ..
هنكمل الباقي الجزء التاني معلش الجزء صغير شوية
هنعرف ايه ال هيحصل بين شريف وتسالي


الجزء التاني

بقلم🖋️HANTER

شريف وتسألي في الكافيه
شريف :ازيك يا تسالي عملتي ايه في الامتحان
تسالي بدموع: عملت ايه كتر خيرك ان انت فاكر اني كنت في امتحانات اصلا انا كل يوم بكلمك علشان اطمن عليك في امتحانك وانت ولا في بالك اصلا مش بترد ولا مره لقتك بترن عليه ططمن عليه انت مش عاوزني برغم اني حبيتك يا جاسر ايوه حبتك من اول ما وقعت عليك القهوه
بس شكلي غلط لما قولت بحبك خلص مهمتك لحد كده خلصت معايا شكرا انت عملتني حاجات كتير اوي في حياتي وكمان خليت تيته تنسي موضوع مصطفي خالص
شريف بهدوء : خدي المنديل امسحي دموعك دموعك غاليه عندي اوي
تسالي اخدت المنديل:شكرا ممكن باليل تيجي وتاخد الدبله ونروح المأذون ونطلق وتقول لتيته كل شي قسمه ونصيب لان هي مش هتقتنع بكلمي
شريف :مين قالك اني مش عاوز اكمل معاكي يا تسالي
انا غصب عني كنت مشغول ما بين الامتحانات والشغل ومساعده محمد في الشركه لانوا داخل في ثفقه مهمه وما بين تجهيزات الشقه معلش متزعليش
تسالي بداء الهدوء بدخلها: تمام يا شريق بس اهتم بيه شويه
شريف:ان شاء *** تحبي تشربي ايه
تسالي:عصير مانجه
جاسر بابتسامه وسرح شويه:حاضر يا تسالي


بقلم 🖋️HANTER


روحت تسالي.. وخبطت علي هند
هند بزعل :لسه فاكره ان ليكي واحده في حياتك اسمها هند
تسالي بابتسامه:معلش غصب عني اليوم بيعدي كده الإمتحانات ومشاكل كتير بيني وبين شريف
هند بقلق:طب انتم كويسين
تسالي:دي حكايه طويله خلصي الي وراكي وتعالي نقعد نرغي مع بعض
هند:تمام ماشي


*يجي الليل ..
تسالي:الو يا شريف عامل ايه
شريف:الحمد*** بقولك
تسالي:نعم
شريف: مش انتي كان نفسك دخلي هندسه وكنتي في الاجازه بتاخدي كورسات عن الهندسه وكده
تسالي:ايوه كان نفسي جدا بس النصيب ايوه اعرف بس مش اوي
شريف: طب كويس بكره الصبح جهزي نفسك وهاجي اخدك لو هند فاضيه تيجي معاكي وتيجي عندنا محمد عندو شغل كتير وانا وانتي نقعد نساعده
تسالي بفرحه:ماشي ان شاء *** اتفقنا من النجمه هستناك واجيب هند معايا
شريف بفرحه :تمام
هند تفتح باب الاوضه:معلش معرفش انك بتتكلمي
تسالي:مفيش مشكله دي شريف
هند :سلمي عليه
تسالي:هند بتسلم عليك
شويف بفرحه: تمام سلمي عليها كتير باي
تسالي:باي


*وبعدت تسالي وهند طول الليل يتكلموا
ويجي الصبح ويرحوا لشريق
وبعدشغل كتيرر


شريف:انا هقوم اجيب حاجه نشربها
محمد:ماشي تسالي تطلعت شاطره اووي ياخساره انك مدخلتيش هندسه
شريف: ملكش دعوه شاطره ولا لاء
تسالي بفرحه ان شريف بيغير عليها: يله الحمد *** النصيب
هند:معلش التوليت فين ؟
محمد :امشي علطول قدامك
هند:شكرا


الجزء الثالث

بقلم🖋️HANTER


شريف ينادي علي هند قبل ما تدخل: ايوه مغطلتش لما قولت كل لما تكبري هتحلوي يا رشا
هند باستغراب والكلام نزل عليها بصدمه كبيره: رشا هو انت ؟ انا كدبت نفسي لما شوفتك قولت مش معقول اسمك شريف وكمان اخوك اسمه محمد بس قولت بتحصل عادي ازي ايه الصدفه دي ؟
شريف:مين قالك انها صدفه يا رشا
هند بدموع:لاء لاء مش هينفع لو سمحت خليني مكدبه نفسي واكني معرفتش
شريف :اهدي يا هند انا عاوز اقبلك بكره نتقابل ونتكلم ممكن
هند:مستحيل عن اذنك
محمد:كل دي تاخير علشان كوبيتان عصير يا شريف
تسالي باستغراب من نظرات شريف:شريف انت كويس
شريف بقلق:اه اه كويس اتفضلي العصير
محمد:طب اسبيكم مع بعض شويه
شريف:لا خليك بعدين نبقي نقعد مع بعض علشان نخلص شغل وانا اروح تسالي وهند للبيت


تسالي:انا هقوم اشوف هند اتاخرت واسلم علي طنت قبل ما اروح
شريف ماشي ماما في الأوضه
تسالي:شريف معلش الفون هيفصل ممكن تحطوا علي الشاحن
محمد بضحك وهزار:جوزك بقي اعملي الي انتي عاوزه
هند سمعت كلمه جوزك وقلبه اكنوا انخلع من مكانه: يله نروح يا تسالي انا تعبت
تسالي بقلق علي صحبتها :انتي كويسه طب نسلم علي طنت
هند:اه كويسه يله طب نسلم ونروح


شريف بيحط الفون علي الشاحن وينادي علي تسالي
تسالي:نعم يا شريف
شريف:اكتبي الرمز علشان مش راضي يفتح غير بالرمز
تسالي باستغراب :ازي لازم رمز بس الرمز تاريخ ميلادك ؟
شريف باستغراب وشعور بذنب ناحيه تسالي: تاريخ ميلادي انا ماشي
تسالي:تسلم علي مني
وشريف عمل حجه الرمز علشان ياخد رقم فون هند: وياخد الرقم
تسالي:يله نروح


وشريف طول السكه عنيه كا فتره تيجي علي عيون هند وهند عنيها مليانه دموع وتسالي بتبص علي السكه
ووصلوا والبيت
هند:انا داخله عاوزه حاجه
تسالي :هو انتي كويسه
هند جواها وجع بس بتحاول تبين العكس لاول مره يبقي في وجع داخلها ومش هتحكيه لصحبتها لان دي الوحيده الي مينفعش تعرف :اه انا كويسه يا تسالي ممكن عندي شويه صداع


تسالي:ماشي بكره ابقي اجي اطمن عليكي
هند:ان شاء اللة باي
تسالي :باي


#ويجي تاني يوم وتسالي تروق الشقه
وهند الفون يرن: الو مين
شريف:نسيتي صوتي
هند بخضه : جبت رقمي منين
شريف: ملكيش دعوه منين المهم مستنيكي بعد ساعه في كافيه .......
هند :مستحيل اخون صحبتي لو سمحت انا اعمل بلوك مفيش كلام بنا خلص
شريف:ليه بتهربي مني لتاني مره مستنيكي متتاخريش
هند :تقفل الخط وتفضل في حيره تنزل ولا لاء
وفي النهايه تقررررررر..............


هنعرف الجزء القادم قررت تعمل ايه



الجزء الربع

بقلم HANTER

وقفنا الجزء ال فات على أن شريف رن علي هند انها تقابلة وهند بتفكر.......

هند قررت تنزل/

شريف بفرحه:كنت واثق انك هتيجي يا رشا
هند بفرحه بس يصاحبها خوف : وحشتني اووي
شريف بفرحه وقلبه يرقص فرحه:وانتي اقسم ب** ليه يا رشا ليه دي انا حبتك من كل قلبي
هند: شرطف انا محبتش ولا هحب حد غيرك بس دي نصيب وانت نصيبك تسالي وانا متسحيل اخون صحبتي
شريف:مصممه برضوا تبعدي عني لمره تاني بعد ما تعبت علشان اوصل ليكي
هند:مش ببعد بس مفيش حل غير كده أرجوك الا تسالي دي اختي فاهم يعني ايه انا كده في نظر تسالي ونظر الناس خطافه راجله
شريف بضحك علي هند:بحبك يا هند اوووي اووي اقعدي وانا وافهمك هنعمل ايه
هند بخضه:مستحيل اوفق علي كده يا شريف انا علشان ارتاح هروح احكي لتسالي وهي تاخد القرار
شريف بعصبيه:هند اهدي دي الي انتي هتعملي كده غصب عنك
هند بعصبيه هي كمان:لا مش هعمل كده
شريف بعصبيه:تعملي كده او هروح افرج اهلك صورك الي كانت معايا وخليهم بقي يفرحوا ببنتهم المحترمه
هند بخضه وخوف:انت حيوان ازي اتغيرت كده
شريف بهدوء لأنوا مستحيل يعمل كده دي بيحب هند حب جنون بس علشان توافق علي كلام شريف: اهدي انا بحبك ولازم نعمل كده
هند بخضه:ياللهوي تسالي
شريف:فيها ايه ردي اكنك بتجيبي حاجه من تحت
هندبخوف :الو يا تسالي
تسالي بعياط جامد :الحقيني يا هند تيته بصحيها مش عاوزه تقوم
هند بخوف :انا جايه اهو ممكن تكون غيبوبه السكر
تسالي بعياط اكتر:بقولك مش عاوزه تقوم الحقيني
هند :جايه اهو ١٠ دقايق ابقي عندك
شريف بخوف:فيه ايه يا هند
هند:شكل تيته اتوفت
شريف :طب يله نروح
هند :رايح فين ؟
شريف :ايوه صح طب انا هكلمها واكني بكلمها عادي واعرف منها
هند بصوت عالي وعصبيه:اعمل الي انت عاوزه انا ماشيه
شريف بيرن علي تسالي: ازيك يا تسالي
تسالي بدموع : الحقني يا شريف تيته ماتت ماتت وسبتني
شريف بزعل:طب اهدي انا جي اهو
*الجدة اتوفت 💔 واصبحت تسالي وحيده الاب والام والجده
بعد مرور اسبوعين
هند جنب تسالي دايما وامنيه و شريف وأخوه وأمه كل يوم يروح يطمن عليها علشان كانت في المستشفي
شريف: طب الدكتور بيقول ممكن نروح النهارده
هند من غير ما تبص علي عيون شريف:طب يله انا هلم الحاجات ونروح
شريف: احنا مش هنروح بيت جدتك
تسالي بتعب :امال هروح فين ؟

محمد :هتروحي ...........

نشوفكم في الجزء القادم
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • حبيته
التفاعلات: Fetomohamed


ده لنك السلسلة الاوله اريد دمجه
 
  • عجبني
التفاعلات: Ha tem
ذه تعديل الجزء الأول
 
  • عجبني
التفاعلات: Ha tem
تم أضافة الجزء الثاني وتعديل الأول
 
  • حبيته
التفاعلات: Hanter
  • عجبني
التفاعلات: Ha tem
  • عجبني
التفاعلات: Ha tem
الجزء جميل كمل
 
  • حبيته
التفاعلات: Hanter
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو الجزء مش صغير شوية
 
  • عجبني
التفاعلات: Hanter
هو الجزء مش صغير شوية
انا وقفت الجزء على كدة علشان الجزء القادم هيكون فيه حل للغز كان موجود في الجزئين الفاتو
 
  • عجبني
التفاعلات: Ha tem
تم أضافة الجزء الثالث
 
انا وقفت الجزء على كدة علشان الجزء القادم هيكون فيه حل للغز كان موجود في الجزئين الفاتو
تمام
 
  • عجبني
التفاعلات: Hanter
الجزء الثالث جميل ووضحت القصة او شقلبتها خالص
 
  • عجبني
التفاعلات: Hanter
  • عجبني
التفاعلات: Ha tem
تم أضافة الجزء الرابع
 
  • عجبني
التفاعلات: Hanter

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%