NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ابو خرم واسع

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
29 مايو 2024
المشاركات
7
مستوى التفاعل
13
نقاط
103
الجنس
ذكر
الدولة
الاردن
توجه جنسي
ثنائي الميل
مرحبا دي تاني قصه ليا وواقعيه ميه بالميه اتمنى تعجبكم
بدايه اعرف عن نفسي محمد عمري ١٩ سنه طويل بتاع حوال ١٨٨ مربرب ابيضاني زي التلج
احمد الطرف التاني من القصه عمره ٢٤ اقصر مني بشوي جسمه رياضي ولاعب كوره محترف
تبدا قصتي وانا عمري ١٤ سنه بعد ما تفتحت من ابن هالتي زي ما حكتلكم القصه الماضيه….بعد مدا سافر وضليت لوحدي اسال نفسي انا ليه عملت هيك انا مش جاي بس كل ما افكر بالي حصل الاقي زبي بيوقف وبتبسط لحد ما لقيت برنامج تعارف للمثليين ضليت اتصور واغري الناس ونتفق وما ارحش لاني كنت خايف جدا ومتوتر لحد ما بعتلي فارس احلامي
كان لطيف جدا وقعدنا ندردش كمن يوم وكان حنون ومطلع كل الانوثه الي فيني حبيته من مل قلبي زي اي بنت لما تحب شب
ضلينا كدا لحد ما قلي تعالا اعزمك عحاجه نشربها ونلفلف بالسياره بدون ما نعمل اشي وانا وثقت فيه
طلعنا عزمني على الغدا كمان واحنا مروحين بالسياره بقلي اشلح اشوف طيزك زي الصور خفت بس قلتله حاضر لانه كان مسيطر وشخصيته قويه ورجولته تخفيني تماما اكون زي بنت بكامل انوثتها معاه شلح ولما شاف طيزي صفر مربربه كدا ودائريه ونضيفه ولا شعره زي الي بصورت برفايلي دي صورتي المهم مقدرش يمسك نفسه وهوه بسوق لف باسها وقلي دي غاليه ودي ملكي من يوم وطالع انتي بقيت مراتي خالص وانا من جوا فراشات وحب اصل واحد عنده ١٤ سنه متناك قبل كده وملاقي كل الحب ده حيكون مطيع المهم قلي رن عماما يحبيبي واحكيلها انك راح تنام النهارده عن صاحبك وفعلا حكتلها ووافقت وراح حجز فندق واحنا عالريسبشن حط ايده عطيزي وقلي اليلة ليلتك يا عروسه سبقني عالغرفه ووداني انا الفلف كدا واشوف البرك وكدا وبعدها نداني
اول ما فت الغرفه سكر الباب ومسك شفتي يمص شفايفي وقعدنا ابو ٥ دقايق نبوس بعض ويحسس عطيزي لحد ما حسيت زبه حيطلع من البنطلون وياكلني
دفش راسي لتحت فهمت انه عاوزني امصه بلشت بوس فيه من برا البنطلون وتحسيس وطلعته ضربته بوجهي وبوست راسه وقلتله من النهارده انت جوزي وانا ملك الك وبتاعك ضحك وقلي منتا فعلا راح تبقى الكلب بتاعي انا مخدش بالموضوع غير انه عادي كلام وكدا رفعني عالتخت وزتني واحنا بنضحك بلحظه رومنسيه ولا بالخيال او يمكن دا كان تفكيري انا نيمني على ضهري وبلش بوس برقبتي ومص ببزازي الي كانو زي حبتين برتقال ونزل لحد خرمي لما وصل خرمي وهوه بلحس وبدخل طرف لسانه انا دبت ودخلت عالم تاني وسلمت نفسي خالص ولا فجاه وانا مغمض ومبسوط يدخل زبه مره وحده حسيت انه حدا بسحب روحي مني بس من ورا الوجع في شعور خلو كدا وانا بقلك ااااااه نيكني انا لعبه بين ايديك نيكني وخد شرفي يجوزي وهوه مش راحمني نيك وسب يا لبؤه يا جحبه ويرزع بطيزي قام ونام على ضهره ودي كانت الوساخه كان التخت قبال المراي وخلاني اركب زبه بس وجهي قبال المراي وفضل ينيكني لحد ما جابهم بوجهي وبلعتهم كلهم ونمنا بحضن بعض وزبه بطيزي صحيت تاني يوم وروحت بقلي بدك تنام عندي اليوم كمان قلتله مينفعش صعب ولا اتاريه باعثلي فيديو وانا راكب زبه ووجهه مش مبين كان حاط كاميرا جمب المراي وهنا كانت بدايه قصتي ك شرموطه لمده ٥ سنين معاه ونكمل الباقي الجزء التاني
واتمنى قصتي تعجبكم واحب اسمع رايكم عنها❤️❤️
 
  • عجبني
التفاعلات: abdelazimfarouk, Toommc, Mai Khalifa و 4 آخرين
مرحبا دي تاني قصه ليا وواقعيه ميه بالميه اتمنى تعجبكم
بدايه اعرف عن نفسي محمد عمري ١٩ سنه طويل بتاع حوال ١٨٨ مربرب ابيضاني زي التلج
احمد الطرف التاني من القصه عمره ٢٤ اقصر مني بشوي جسمه رياضي ولاعب كوره محترف
تبدا قصتي وانا عمري ١٤ سنه بعد ما تفتحت من ابن هالتي زي ما حكتلكم القصه الماضيه….بعد مدا سافر وضليت لوحدي اسال نفسي انا ليه عملت هيك انا مش جاي بس كل ما افكر بالي حصل الاقي زبي بيوقف وبتبسط لحد ما لقيت برنامج تعارف للمثليين ضليت اتصور واغري الناس ونتفق وما ارحش لاني كنت خايف جدا ومتوتر لحد ما بعتلي فارس احلامي
كان لطيف جدا وقعدنا ندردش كمن يوم وكان حنون ومطلع كل الانوثه الي فيني حبيته من مل قلبي زي اي بنت لما تحب شب
ضلينا كدا لحد ما قلي تعالا اعزمك عحاجه نشربها ونلفلف بالسياره بدون ما نعمل اشي وانا وثقت فيه
طلعنا عزمني على الغدا كمان واحنا مروحين بالسياره بقلي اشلح اشوف طيزك زي الصور خفت بس قلتله حاضر لانه كان مسيطر وشخصيته قويه ورجولته تخفيني تماما اكون زي بنت بكامل انوثتها معاه شلح ولما شاف طيزي صفر مربربه كدا ودائريه ونضيفه ولا شعره زي الي بصورت برفايلي دي صورتي المهم مقدرش يمسك نفسه وهوه بسوق لف باسها وقلي دي غاليه ودي ملكي من يوم وطالع انتي بقيت مراتي خالص وانا من جوا فراشات وحب اصل واحد عنده ١٤ سنه متناك قبل كده وملاقي كل الحب ده حيكون مطيع المهم قلي رن عماما يحبيبي واحكيلها انك راح تنام النهارده عن صاحبك وفعلا حكتلها ووافقت وراح حجز فندق واحنا عالريسبشن حط ايده عطيزي وقلي اليلة ليلتك يا عروسه سبقني عالغرفه ووداني انا الفلف كدا واشوف البرك وكدا وبعدها نداني
اول ما فت الغرفه سكر الباب ومسك شفتي يمص شفايفي وقعدنا ابو ٥ دقايق نبوس بعض ويحسس عطيزي لحد ما حسيت زبه حيطلع من البنطلون وياكلني
دفش راسي لتحت فهمت انه عاوزني امصه بلشت بوس فيه من برا البنطلون وتحسيس وطلعته ضربته بوجهي وبوست راسه وقلتله من النهارده انت جوزي وانا ملك الك وبتاعك ضحك وقلي منتا فعلا راح تبقى الكلب بتاعي انا مخدش بالموضوع غير انه عادي كلام وكدا رفعني عالتخت وزتني واحنا بنضحك بلحظه رومنسيه ولا بالخيال او يمكن دا كان تفكيري انا نيمني على ضهري وبلش بوس برقبتي ومص ببزازي الي كانو زي حبتين برتقال ونزل لحد خرمي لما وصل خرمي وهوه بلحس وبدخل طرف لسانه انا دبت ودخلت عالم تاني وسلمت نفسي خالص ولا فجاه وانا مغمض ومبسوط يدخل زبه مره وحده حسيت انه حدا بسحب روحي مني بس من ورا الوجع في شعور خلو كدا وانا بقلك ااااااه نيكني انا لعبه بين ايديك نيكني وخد شرفي يجوزي وهوه مش راحمني نيك وسب يا لبؤه يا جحبه ويرزع بطيزي قام ونام على ضهره ودي كانت الوساخه كان التخت قبال المراي وخلاني اركب زبه بس وجهي قبال المراي وفضل ينيكني لحد ما جابهم بوجهي وبلعتهم كلهم ونمنا بحضن بعض وزبه بطيزي صحيت تاني يوم وروحت بقلي بدك تنام عندي اليوم كمان قلتله مينفعش صعب ولا اتاريه باعثلي فيديو وانا راكب زبه ووجهه مش مبين كان حاط كاميرا جمب المراي وهنا كانت بدايه قصتي ك شرموطه لمده ٥ سنين معاه ونكمل الباقي الجزء التاني
واتمنى قصتي تعجبكم واحب اسمع رايكم عنها❤️❤️
حلوه قوي كمللل
 
  • عجبني
التفاعلات: ابو خرم واسع
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مرحبا دي تاني قصه ليا وواقعيه ميه بالميه اتمنى تعجبكم
بدايه اعرف عن نفسي محمد عمري ١٩ سنه طويل بتاع حوال ١٨٨ مربرب ابيضاني زي التلج
احمد الطرف التاني من القصه عمره ٢٤ اقصر مني بشوي جسمه رياضي ولاعب كوره محترف
تبدا قصتي وانا عمري ١٤ سنه بعد ما تفتحت من ابن هالتي زي ما حكتلكم القصه الماضيه….بعد مدا سافر وضليت لوحدي اسال نفسي انا ليه عملت هيك انا مش جاي بس كل ما افكر بالي حصل الاقي زبي بيوقف وبتبسط لحد ما لقيت برنامج تعارف للمثليين ضليت اتصور واغري الناس ونتفق وما ارحش لاني كنت خايف جدا ومتوتر لحد ما بعتلي فارس احلامي
كان لطيف جدا وقعدنا ندردش كمن يوم وكان حنون ومطلع كل الانوثه الي فيني حبيته من مل قلبي زي اي بنت لما تحب شب
ضلينا كدا لحد ما قلي تعالا اعزمك عحاجه نشربها ونلفلف بالسياره بدون ما نعمل اشي وانا وثقت فيه
طلعنا عزمني على الغدا كمان واحنا مروحين بالسياره بقلي اشلح اشوف طيزك زي الصور خفت بس قلتله حاضر لانه كان مسيطر وشخصيته قويه ورجولته تخفيني تماما اكون زي بنت بكامل انوثتها معاه شلح ولما شاف طيزي صفر مربربه كدا ودائريه ونضيفه ولا شعره زي الي بصورت برفايلي دي صورتي المهم مقدرش يمسك نفسه وهوه بسوق لف باسها وقلي دي غاليه ودي ملكي من يوم وطالع انتي بقيت مراتي خالص وانا من جوا فراشات وحب اصل واحد عنده ١٤ سنه متناك قبل كده وملاقي كل الحب ده حيكون مطيع المهم قلي رن عماما يحبيبي واحكيلها انك راح تنام النهارده عن صاحبك وفعلا حكتلها ووافقت وراح حجز فندق واحنا عالريسبشن حط ايده عطيزي وقلي اليلة ليلتك يا عروسه سبقني عالغرفه ووداني انا الفلف كدا واشوف البرك وكدا وبعدها نداني
اول ما فت الغرفه سكر الباب ومسك شفتي يمص شفايفي وقعدنا ابو ٥ دقايق نبوس بعض ويحسس عطيزي لحد ما حسيت زبه حيطلع من البنطلون وياكلني
دفش راسي لتحت فهمت انه عاوزني امصه بلشت بوس فيه من برا البنطلون وتحسيس وطلعته ضربته بوجهي وبوست راسه وقلتله من النهارده انت جوزي وانا ملك الك وبتاعك ضحك وقلي منتا فعلا راح تبقى الكلب بتاعي انا مخدش بالموضوع غير انه عادي كلام وكدا رفعني عالتخت وزتني واحنا بنضحك بلحظه رومنسيه ولا بالخيال او يمكن دا كان تفكيري انا نيمني على ضهري وبلش بوس برقبتي ومص ببزازي الي كانو زي حبتين برتقال ونزل لحد خرمي لما وصل خرمي وهوه بلحس وبدخل طرف لسانه انا دبت ودخلت عالم تاني وسلمت نفسي خالص ولا فجاه وانا مغمض ومبسوط يدخل زبه مره وحده حسيت انه حدا بسحب روحي مني بس من ورا الوجع في شعور خلو كدا وانا بقلك ااااااه نيكني انا لعبه بين ايديك نيكني وخد شرفي يجوزي وهوه مش راحمني نيك وسب يا لبؤه يا جحبه ويرزع بطيزي قام ونام على ضهره ودي كانت الوساخه كان التخت قبال المراي وخلاني اركب زبه بس وجهي قبال المراي وفضل ينيكني لحد ما جابهم بوجهي وبلعتهم كلهم ونمنا بحضن بعض وزبه بطيزي صحيت تاني يوم وروحت بقلي بدك تنام عندي اليوم كمان قلتله مينفعش صعب ولا اتاريه باعثلي فيديو وانا راكب زبه ووجهه مش مبين كان حاط كاميرا جمب المراي وهنا كانت بدايه قصتي ك شرموطه لمده ٥ سنين معاه ونكمل الباقي الجزء التاني
واتمنى قصتي تعجبكم واحب اسمع رايكم عنها❤️❤️
وياريت تنزل الباقي انهارده
 
  • عجبني
التفاعلات: ابو خرم واسع
ممتاز كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: ابو خرم واسع
جميلة اوي وشكلها كده هتبقى قصه روعه
 
حصلت معايا نفس القصه بس بعدها خدني في حته هاديه و خلاني اقلع و ناكني في الخلا بس بصراحه احلى مره حصلت معايا
 
حصلت معايا نفس القصه بس بعدها خدني في حته هاديه و خلاني اقلع و ناكني في الخلا بس بصراحه احلى مره حصلت معايا
انتى كمان هتمتعية جدا دنتى جسمك ملبن
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%