NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مُراد

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
28 يناير 2023
المشاركات
84
مستوى التفاعل
117
نقاط
27
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
انجذب للذكور
انا مُراد

، أحب جداً أكون عضو من المجتمع اللطيف ده و أوثق أول مشاركه ليّ على المنتدى بالقصه دي
هنتعرف على الشخصيات بالتدريج لما يجي دورهم

القصه دي شبه مسلسل اتتفرجت عليه و عجبني و أتمنى جدا من القرّاء يحترموا تعبي في الكتابه و ميحرقوش الأحداث و يقولوا هيحصل ايه أو يتوقعوا و شكرا لذوقكوا

الفصل الأول

في البيت

هاني، يلّا يا حبيب الطياره هتطلع كمان ساعتين على ما نوصل
(هاني يكون أبو بطل قصتنا حبيب، عمره ٦٢سنه أصلع و طوله ١٧٠ سنتيمتر وعنده دقن و بيشتغل محامي و طول عمره شديد مع حبيب و أخته)

مريم، ما براحه علينا يجدع انت ملحتش أشبع من الواد
(مريم تكون أم حبيب ، عمرها ٥٥سنه و طولها ١٦٥ و بتشتغل دكتوره نسا و طبعاً هي الحنينه على حبيب و أخته)

حبيب، يا ماما مش هطير هي سنه و هرجعلكم و هتزهقوا مني
(حبيب بطل قصتنا القمر، عمره ٢٦سنه طوله ١٧٥ و أملس شويه و لكن عنده دقن منبته على وشه و عنيه بني و شعره أسود و لون بشرته بيضه و وزنه ٧٠ كيلو و اتخرج من حاسبات و معلومات و اخد كورسات كمبيوتر كتير و حاضر ندوات و معاه شهادات تثبت تفوقه العلمي وطالع الاول على الدفعه التلت سنين في الكليه ما عدا أول سنه طالع التلت و اشتغل في شركه دعايه و تسويق و بسبب تفوقه في الشركه اتعين مدير الفرع الفرنسي في باريس لمده سنه و لما يرجع يكون مدير الفرع التنفيذي في مصر)

كريمان بعياط، مش مصدقه انك هتغيب عني سنه يعم انت
(كريمان تكون أخت بطل قصتنا حبيب، كريمان عمرها ٢٢ سنه في تانيه كليه طب أسنان طولها ١٦٠ سنتيمتر و وزنها ٦٥ كيلو و بشرتها بيضه برده و علاقتها بحبيب كويسه)

حبيب أخدها بالحضن، و لا أنا مصدق بس أهي تجربه جديده
مريم، طمني عليك يا حبيبي أول ما توصل
هاني، ما يلا يا جماعه مينفعش كده
حبيب، حاضر يا بابا و يلا بقى يا جماعه هطمنكوا عليا أول ما أوصل

نزل هاني و جهز العربيه و نزل وراه حبيب بعد ما حضن أمه و أخته
بعد ما ركب حبيب العربيه و العربيه اتحركت بعد نصف ساعه

كان سايب حبيب تليفونه جمب والده و رن عليه رقم بإسم نانسي
هاني بفخر، نانسي؟ اهه ابني راجل شقي و خارب الدنيا
حبيب فتح الإسبيكر

و رد، ألو
نانسي: حبيب هتوحشني يا حبيبي انت فين دلوقت
(نانسي زميله حبيب في الشركه، و عمرها ٢٥سنه و طولها ١٦٠ سنتيمتر و وزنها ٧٠ كيلو و بشرتها قمحاويه شويه و عنيها زرقه و شعرها ويفي مش كيرلي و بتكراش على حبيب)
حبيب بضحك، نانسي قلبي انا في الطريق أهو
نانسي، بجد هتوحشني أوي
حبيب، و انا كمان يا ننوس
نانسي، انت عارف ان ننوس منك دي بتدوبني
حبيب، اه يا ننوس
نانسي بدلع، انت ايه يعم انت و عموماً المكتب كله بيسلم عليك
حبيب، سلميلي عليهم و انا هقفل بقا قربت أوصل

هاني، أسد يا حبيب زي أبوك انت بتفكرني بنفسي لما كن……..
حبيب في سره (هيبدأ يتفشخر بميتين أمه و هو محدش بيعبره من قرايبنا و لا عنده صحاب حتى)
حبيب بإبتسامه، طبع يا بابا انت الخير و البركه
هاني، طبعا وهو أنا لو مكنتدش شادد عليك كان زمانك هتبقى حاجه
حبيب في سره (انت فعلا السبب، بسببك رايح باريس هعيش براحتي برا و هبعد عن تحكماتك و رأيك اللي مش بيهمني و هبطل نفاق أخيراً أنا استنين الفرصه دي من زمان ده حلمي)

هاني، و كمان مريم هتبقى دكتوره شاطره و هيجيلها دكتور أشطر منها طبعاً يتقدملها و يستتها
حبيب، طبعا يا بابا اللي انت بتشوفه هو الصح لينا

و بعد ساعه وصل حبيب و ودعه هاني و طلع الطياره و سافر لباريس


في باريس

وقف سائق عربيه مخصوص لحبيب من الشركه و عرف بإسمه و ركب معاه و وصل العماره اللي هيسكن فيها
نزل حبيب و لقى راجل لابس بدله كحلي و شعره أصفر و عنيه عسلي و بيناديله
السمسار، مرحباً أستاذ حبيب أهلاً بك في باريس تعال معي إلى الشقه
حبيب، أشكرك

و طلع معاه حبيب شايل الشنط و السمسار طالع قدامه و طيزه الكبيره بتتحرك يمين و شمال قدام حبيب و بيتدلع بقصد
و وصل حبيب عند الدور التالت، نحن وصلنا الدور الثالث لماذا تواصل الحركه
السمسار، سيدي نحن في الدور التاني في باريس لا يحسب الدور الأرضي
حبيب، باريس غريبه ما هذا؟
السمسار، لا تقلق يا سيدي ستعتاد الأمور هنا ﻷنك رجل وسيم و ستجد الحلول بسرعه
حبيب، أتعتقد حقاً اني رجل وسيم
السمسار، بالطبع أستاذ حبيب مؤخرتك بارزه من الشورت الذي ترتديه
حبيب، مؤخرتي؟ حسناً لنكمل الوصول للشقه و نتعرف على هذا الموضوع

السمسار، و ها أقدم لك شقه المربيات
حبيب اتقدم خطوتين ناحيه السمسار، ماذا تقصد ب شقه المربيات
السمسارحط ايده على وسط حبيب، الشقتان الموجودتان في أعلى العماره تكون للمربيات
السمسار ضغط على طيز حبيب، لكن ما تطل عليه تلك الشقه مبهر

يشِد السمسار حبيب من ايده و يوريه الفيو و يمسك حبيب تليفونه و يفتح تويتر و يتصور جنب الفيو و ينزل الصوره و habibhanii@ يغير اسم الأكونت من ل Habibinparis@
السمسار يقرب من ضهر حبيب، و بعد ما رأيت الشقه
يرجع حبيب بضهره و يحط السمسار ايده على وسط حبيب، و لكن ألاحظ أن الشقه تحتاج للحفر
السمسار قرب من ودنه بنفسه السخن و ريحة برفانه الفرنسي، لنمارس الجنس
حبيب يبص في عينه، لكن أنا بكر
السمسار، بكر في باريس؟! يالحظي السعيد

قرب حبيب شفايفه من شفايف السمسار و بدأ يعصرهم و يدخل السمسار لسانه و يداعب لسان حبيب
و بدأ السمسار يقلع حبيب التيشرت و حبيب يفك حزام السمسار، فين السرير
و السمسار قلع حبيب الشورت و يشم زبه، معك واقي ذكري
حبيب، لا مش معايا
بدأ يتكلم السمسار كتير و غضبان و يزعق و يشتم الحظ
حبيب، مهلاً مهلاً
السمسار، ليس معك واقي ذكري أتريد أن نصاب بمرض
حبيب، خلاص روح عنجدي شغل مش فاضيلك
السمسار طلع كارت، هذا الكارت الخاص بي عليه رقمي و اسمي
أخد جبيب الكارت و لفه و قلع السمسار و حط الكارت بطيزه البيضه
السمسار، ماذا تفعل
حبيب، هذا للذكرى
و خرج السمسار يشتم و يزعق و غاضب

حبيب، واضح كده ان باريس فعلا غريبه
و دخل الحمام أخد دش و غسل طيزه و حلق شعر جسمه و وشه و غسل طيزه و عطر نفسه و لبس تيشيرت بولو على بنطلون بدله و حط برفان فرنسي
و نزل حبيب للشركه
دخل حبيب الشركه و طلع ب مصعد كهربي على عكس عماره حبيب اللي مفيهاش مصعد
حبيب، مرحبا أنا حبيب من شركه الدعايه و الإعلان من مصر و جئت للإشراف عليكم

نيك بنظره استحقار و توتر، من أنت؟
نيك (نيك أسود البشره و شعره كيرلي وعنيه بنيه و طوله ١٨٠ و وزنه ٧٠ كيلو )

حبيب، أنا حبيب من شركه الدعايه و الإعلان بمصر و جيت للإشراف عليكم

نيك توتر و رن على مديره لوك و اتكلم بكلام مش مفهوم
و بعد شويه طلع راجل طوله ١٨٥ سنتيمتر و شعره اشود و ابيض شويه من قدام و عنيه زرقه
لوك، مرحباً حبيب صباح الخير كان معادك بعد شهر جئت مبكراً
حبيب، لا سيد نيك جاء ايميل من الشركه بالتحرك إلى باريس و حجزوا كل شئ بسرعه
لوك بنظره احتقار، طبعاً تعال معي لمكتبي حتى ترى مؤسس الفرع


دخل حبيب المكتب و شاف ست كرباج

ميندي، مرحباً أستاذ حبيب و باسته من خده
(ميندي ست عمرها ٤٠سنه و طولها ١٧٠ و طيزه كبيره و جسمها رفيع و صدر متوسط)
حبيب، مرحبا أستاذه ميندي

ميندي، أتمنى أن تعجبك باريس كما أعجبتني مصر
حبيب، أوه حقاً؟ مصر رائعه و مناخها رائع و بها أماكن جد جميله
ميندي، نعم و أكلها لذيذ جدا
حبيب، ماذا اكلتي بمصر
ميندي، أكلت الكشري و الملوخيه و الفطير
حبيب، نعم من في مصر لا يحب الملوخيه و الكشري و طبعا الفطير و لكن الكشري نأكله بعيش ناشف يكون طعمه رائع
لوك بزهق من حبيب و كاريزمته، و دهون كثيره
ميندي، و لكن الأكل كان لذيذ
حبيب، اتمنى أن تكرري زيارتك لمصر
ميندي، أعجبتني يا حبيب
حبيب، و أنا تشرفت بلقائك يا أستاذه ميندي

نيك، سنتأخر على الاجتماع
لوك بغضب، اجتماع ماذا؟
نيك، الاجتماع الذي اتفقت عليه قبل قليل
حبيب، حسناً يلّا

و دخلوا الكل غرفة الاجتماعات
حبيب، مرحباً أنا حبيب من مصر و جئت للإشراف على الفرع لمده عام
خرجت واحده من الاجتماع بغضب
نيك، لوسي لا تفهم اللغه العربيه
حبيب، اه تمام

ماركوس، ما دورك في الفرع يا حبيب
(ماروكس شاب لطيف فشخ و طوله ١٨٥ و رفيع و مشعر و عنده دقن)

حبيب، سؤال رائع أنا دوري هنا عن التحكم بواسائل التواصل الاجتماعي
نيك، لكن الفرنسيون رائعون في التواصل الاجتماعي
حبيب، حسناً و لهذا انا هنا لنطور من الدعايه في التواصل الاجتماعي و نعززها بطريقه لمصر

طلع لوك و ميندي
لوك بغضب، و لأي مده سيبقى هنا
ميندي، حسناً على حسب علمي سيبقى لمده عام
لوك، سوف نرى ان سيستطيع تحمل رئيسه الجديد


انتهى الاجتماع و جه الليل

نزل حبيب من المكتب لوحده في شوارع باريس على جسر و بجانبه شاب و بنت و بيبوسوا بعض بشغف
فجأه رن التليفون
كريمان بقلق، شوفت الأكونت بتاعك؟
حبيب، كاري اه انا كويس الحمد****
كريمان، اا اسفه انت عامل ايه حلوه باريس
حبيب حلوه اه مالك يا بت
كريما، مفيش بس الصوره وراك حد حاضنك من ورا و باين من لبسه انه راجل
حبيب بتوتر، راجل؟ راجل ازاي يعني
كريمان، انا حاسه بيك من زمان يلا
حبيب، حاسه ب ايه مش فاهم
كريمان، يعم بقا ما انا عارفه من زمان اومال مين اللي سرق قميص النوم بتاعي و الروج و الاندر الاسود و المنقط؟
حبيب، هفهمك كل حاجه
كريمان، متقلق انا مش عايزه افهم عيش حياتك يا حبيب
حبيب، طيب انا هقفل يا كاري
كريمان، ماشي يا حوب و متخافش مش قايله لحد باي

روح حبيب مبضون بس فرحان من رد فعل اخته انها مش ممانعه
فتح العماره لقى انه متأخر و النور مطفي و فتح الفلاش و قاد النور و طلع السلالم
وصل للدور التاني حسب طريقه فرنسا في العد
و طلع المفتاح و بيفتح بعنف

فجأه فتح شاب وسيم

فادي: bonsoir?
(فادي شاب من لبنان و سافر فرنسا من سنتين طوله ١٨٠ و عريض عن فادي و شهره أصفر و عينه خضره و عليه ابتسامه تدوبني أنا شخصياً، اتعلم فنون الطبخ من جدته و شغال في كافيه جمب العماره اللي ساكنين فيها)

حبيب، Enchanter monsieur دي شقتي أنا؟
فادي، أوه انتى عربي؟
حبيب، انت لبناني؟
فادي: ولك اخيرا عربي بهالعماري
حبيب: أنا حبيب من مصر و انت
فادي: أنا فادي من لبنان زي ما انتى توقعت
حبيب ابتسم، فرصه سعيد فادي
و حصل تبادل نظرات مع ابتسامه مدته ٧ ثواني و بيرجع حبيب بضهر و بيتخبط في السلم
و يجري فادي يسنده و يمسك ايده و الايد التانيه على ضهره و يبص في عينه تاني

و يعدل حبيب نفسه و يقوله عن اذنك
و يطلع شقته و ينام و هو مبسوط
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الصقر_الجارح, star ahmed, MohaMmad *** و 4 آخرين
اكمل هذه القصة يا مراد واضح على قصتك انها رائعة
 
  • عجبني
التفاعلات: مُراد
صورة البروفيل كيوت حبيت
 
  • حبيته
التفاعلات: مُراد
  • عجبني
التفاعلات: Demin
يسلمولي عيونك
انت كمان صوره البروفايل كتير سكسي
يسلملي الكيوت
لو صورك البروفيل بتعتك انا يلزمني ادوق شفايفك )
 
  • حبيته
التفاعلات: مُراد
يسلملي الكيوت
لو صورك البروفيل بتعتك انا يلزمني ادوق شفايفك )
أسف دي مش صورتي😂
بس لو تحب شفايفي أنا أحلى👈👉
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%