NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه حبى لقراءه القصص و تغيير حياتي

Ricky

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
فى نوع قراءة عدى عليا خلانى احب القراءة بشكل عام و دا من اغرب الحاجات الى مرت عليا فى حياتى و غيرتنى بشكل مش متوقع.

طب وايه الجديد ما عادى لا منا كنت بقرا قصص جنسية من نسوانجي القديم و انا عندي ١٣ سنه!!!!!😂😂😂😂😂

مكنش عندي إنترنت فى البيت ساعتها فكنت اشحن كرت من البقال و افتح عشان اقرا و احب اقول أن زمان مكنتش بطيق القراية بشكل عام بس عشان ساعتها كنت لسه بين الطفوله و المراهقه و كان عندى كبت و رغبة جنسية فوقعت فى القصص الجنسيه القصيرة و حببتنى فى القراءة بشكل عام و دخلت على القصص الطويلة.

حاجات ملحوظه القصص الجنسيه نمتها فيا انى بقيت اهتم بالتفاصيل و عقلى بقى يتخيل جامد لدرجة انى بقيت افضل قراءة قصص جنسيه على انى اتفرج على فيديوهات او صور سكس لأنى مخى بيحاول يرسم الصورة المثيرة فى المشهد عكس الفيديوهات و الصور الى المشهد اصلا مرسوم فيها.

الموضوع خلانى احب القراءة بشكل عام و عاد عليا بنتائج مكنتش أتوقعها، خلتنى احب القصص المدرسية بعد ماكنتش بطيق افتح كتاب و اقرا خالص، بقيت اخلص القصص الى كانت علينا فى المنهج و بقيت اسبق المدرس فى الفصول بتاعت القصة و اخلصها من بدرى جدا.

الناس فى المدرسة كانت مستغربه ازاى اتحولت جامد كدا لدرجة مدرس الإنجليزي بتاعى كان بيدينا قصه great expectations سألنى انت ايه الى خلاك تحب القراءة دا انت كنت بتنام فى حصتى و مش بتركز فى القصة خالص مكنش يعرف انى بينما زمايلى بيقروا ""عقلة الأصبع"" و ""طموح جاريه"" انا كنت بقرا قصص جنسيه عن احمد الى فشخ كس سعاد و طيز امها فاتن😂😂😂😂😂 بقيت مكسوف اقول السبب😂😂😂😂

لو انا وزير تربيه و تعليم هاخد قصص نسوانجي احطها فى المنهج عشان العيال تحب القراءة 😂😂

• بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: بحب التحرش، زبارتكوس و M o u s a
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فى نوع قراءة عدى عليا خلانى احب القراءة بشكل عام و دا من اغرب الحاجات الى مرت عليا فى حياتى و غيرتنى بشكل مش متوقع.

طب وايه الجديد ما عادى لا منا كنت بقرا قصص جنسية من نسوانجي القديم و انا عندي ١٣ سنه!!!!!😂😂😂😂😂

مكنش عندي إنترنت فى البيت ساعتها فكنت اشحن كرت من البقال و افتح عشان اقرا و احب اقول أن زمان مكنتش بطيق القراية بشكل عام بس عشان ساعتها كنت لسه بين الطفوله و المراهقه و كان عندى كبت و رغبة جنسية فوعقت فى القصص الجنسيه القصيرة و حببتنى فى القراءة بشكل عام و دخلت على القصص الطويلة.

حاجات ملحوظه القصص الجنسيه نمتها فيا انى بقيت اهتم بالتفاصيل و عقلى بقى يتخيل جامد لدرجة انى بقيت افضل قراءة قصص جنسيه على انى اتفرج على فيديوهات او صور سكس لأنى مخى بيحاول يرسم الصورة المثيرة فى المشهد عكس الفيديوهات و الصور الى المشهد اصلا مرسوم فيها.

الموضوع خلانى احب القراءة بشكل عام و عاد عليا بنتائج مكنتش أتوقعها، خلتنى احب القصص المدرسية بعد ماكنتش بطيق افتح كتاب و اقرا خالص، بقيت اخلص القصص الى كانت علينا فى المنهج و بقيت اسبق المدرس فى الفصول بتاعت القصة و اخلصها من بدرى جدا.

الناس فى المدرسة كانت مستغربه ازاى اتحولت جامد كدا لدرجة مدرس الإنجليزي بتاعى كان بيدينا قصه great expectations سألنى انت ايه الى خلاك تحب القراءة دا انت كنت بتنام فى حصتى و مش بتركز فى القصة خالص مكنش يعرف انى بينما زمايلى بيقروا ""عقلة الأصبع"" و ""طموح جاريه"" انا كنت بقرا قصص جنسيه عن احمد الى فشخ كس سعاد و طيز امها فاتن😂😂😂😂😂 بقيت مكسوف اقول السبب😂😂😂😂

لو انا وزير تربيه و تعليم هاخد قصص نسوانجي احطها فى المنهج عشان العيال تحب القراءة 😂😂
احسن ما فى القصص الجنسية الخيال
وكل واحد بيسرح بخيال مختلف عن التانى

• أتفق
التفاعلات: M o u s a
اتفق مع انى مش حاجة افتخر بيها بس حسيت بمتعة القراءة و فتحت مخى
بتوسع خيالك
وبدقق فى التفاصيل وبتنمى التفكير

• عجبني
التفاعلات: Ricky

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل