NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

wael Ahmad

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
8 مارس 2022
المشاركات
10
مستوى التفاعل
5
نقاط
111
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
#البارت_السابع
عبير...اعقل يا مجنون امي هتشوفنا
عماد ...ياريت كلو زي امك
عبير...ازي بقا
عماد ..امك ست وفاهمه يعني ايه اتنين بيحبو بعض ومش قدرين يتحملو
عبير... انت ناوي علي ايه
عماد ...ده مش وات الكلام وحضنها وفك الطرحه وبداء يقرب من شفايفها وهو بيخطف بوسه من شفايفها ومره من خدها وهو بيفك شعرها الي زي الحرير
عبير..استسلمت خالص ونامت علي الانتريه
عماد ... عماد نام فوقها وبداء يشرب من رحيق شفايفها وايدو بتتفحص كل حته في جسمها
عبير... انا خلاص ما بقتش اقد ابعد عنك ثانيه وحده ابوس ايدك ما تبعدش عني
عماد ..ابعد عنك ازي ده انا بتمنا الحظه الي تكوني فيها مراتي انتي مش حاسه بي النار الي جوايا
عبير...حاسه وانا اكتر منك وجاهزه عشان تطفي نارك فيا
عماد ... اطفيها ازي وانتي بهدومك كده
عبير .. بتقلع هدومها .. انا تحت امرك
عماد .. مش خايفه من امك
عبير... انت كل حاجه ليا والليله انا ملكك ورمت الهدوم علي الارض
عماد ... لا امك واي مخلوق يقدر يكلمك وانتي معايه انتي بتعتي انا وملكي انا
عبير ..تحت امرك
عماد ... انتي جميله اووي
عبير ...جميله عشان في حضنك
عماد ..بداء يبوس شفيفها وينزل علي رقبتها وينزل علي ..................... وهي في دونيا دايه وبداء صوت انفاسها يعلا واهاتها تزيد
عفاف ... بتبص عليهم من ورا الباب وبتقول لنفسها ..يخربيتك يا عماد عملت ايه في البت ده انا عمري ما شوفت دكر كده اااه امتي تخلص بقا عشان اجي اترمي تحت منك انا هاين عليا ادخل بالوقت جسمي والع اه اروح المطبخ احسن
عماد ....عبير بعشقك اووي
عبير ...بموت فيك يا دكري وجوزي وعشقي
عماد ... مش قادر
عبير ...ولا انا اااه اااه اااه اااه جسمي كلو بيترعش يلا
عماد .. ارتعش جسمو كمان
عبير..... امتي بقا اكون ملكك بجد
عماد ... قريب اووي يا عمري المهم اتبسطي
عبير ... اووي وانت
عماد ...اووي يلا قبل ما مامتك تيجي روحي خدي دش وظبطي نفسك
عبير ... قامت وهي بتلم هدومها من علي الارض وبحاول تلم جسمها وخايفه امها تشوفها وتطلع علي الحمام
عماد ... جايلك يا عفاف ويدخل المطبخ ويحضن عفاف من الخلف
عفاف ... اخيرآ يا دكري
عماد ... اه يا قلب دكرك وبداء يقطع في لبسها
عفاف ...اصبر البنت ممكن تيجي علي غفله
عماد ..انسي البنت انتي معايا بالوقت ايه ما شوفتيش بنتك وهي ملط معايا
عفاف .. بلاش تقطع هدومي هقلعهم
عماد .. لا خلاص وقطع كل هدومها
عفاف ..يا مفتري انا مش قدك انا معاك بحس اني ١٨ سنه مش عارفه انا ببقا معاك ضعيفه اووي كده ليه
عماد ... عشان انا اسدك يا لب...وه
عفاف ... وانا تحت رجليك
عماد ... حضنها ونامو علي الارض
عفاف .. وعماد بينومها طفت علي الاكل
عماد ... نزل بوس فيها وهي مش قادره تمسك اهاتها الي جننت عماد اكتر وكان هاجم عليها زي الوحش لدرجة انها كانت بتموت تحت منو واهاتها وتوسلها ليه زاد اكتر ونفاسها زادت وضربات قلبها كمان وبحاول تمسك اي حاجه عشان تطلع نفسها من تحتو
عفاف ...مالك اهدا هموت انت ايه الي حصلك النهارده ابوس ايدك ارحمني انا قد امك
عماد ... ولا كانو سمعها اصلآ بالعكس كلامها كان بيهيجو اكتر وترعشة مره واتنين وثلاثه لحد ما عماد سمع صوت الدش اتقفل عارف اني عبير خلصت حمام وهنا قام من فوق عفاف يلا علي أوضك قبل البنت ما تطلع
عفاف ... قامت ودموع في عنيها وبتلم هدومها المقطعه وبتجري علي اوضتها
عماد ...دخل الصالون
عبير...ايه ده انت لسا ما لبستش هدومك
عماد ...مستنيكي
عبير ..ابوس ايدك البس ماما اكيد خلاصت وهتيجي
عماد ... ماشي عشان خاطرك ولبس هدومه
عفاف .. يلا يا عبير نحط الاكل علي الصفره
عماد ... ضرب عبير علي التوتا يلا يا بنت انا جعان
عبير ...هههه من عنيه بس اتلم
عفاف ... ياا يااا عماد الاكل جاهز
عماد ... ضربها علي التوتا ...مالك افردي وشك
عفاف ... مالك انهارده انت كنت هتموتني
عماد ... حبك في قلبي كبر اووي
عفاف ... انت بجد كنت وحش مالك انت واخد حاجه
عماد ...هو انا بتاع الكلام ده
عفاف ...مش وقتو البنت مستنيانا
عماد ...حضنها وباسها في خدها اسف يا روحي ما تزعليش مني
عفاف ... ابتسمت وبستو في شفايفو
......قعدو سوا واكلوا وعماد مشي وبعد ما مشي دخلت عفاف الاوضه بتعتها وبدائه تكلم نفسها بصوت عالي
عفاف .... ايه الي انا عملتو في نفسي ده اسلم نفسي لي عيل من دور عيالي
نفسها ....الود صغير وهو ده الي هيعوضك عن الحرمان الي عشتيه
عفاف ... الود صغير وكلو طاقه وحيويه وانا كبرت
نفسها .... كبرتي ايه يا مره ده انتي فيكي انوثه تكفي بلد ولا مش ملاحظه انو بيكون معاكي زي المجنون ومع البت اي كلام جسمك المشدود وجمالك مخلينو مجنون بيكي
عفاف ...بس كده ممكن اتفضح وبيتي يتخرب
نفسها....ما هو اتخرب من زمان وكفايه حرمان الي حصل حصل ومش هتقدر ترجعي
عفاف ...طاب اعمل ايه
نفسها ... ولا حاجه انتي خلاص بقيتي تحت أمره
جوزها ... عفاف انتي بتداندني في ايه
عفاف ...اتخضت ااه لا ولو حاجه
جوزها ...طاب يلا جاهزي العشاء
عفاف ... ااه حاضر
جوزها .....مالك
عفاف ..تعبانه شويه
جوزها ...خلاص نامي بت يا عبير
صباح ..عبير تعبانه ونامت
الاب ...طاب يلا اعملي العشاء امك واختك شكلهم محسودين هههه
صباح ... حاضر يا بابا
إلي اللقاء في البارت الثامن
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%