NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هو رغم انه ممتع و مثير للطرفين ، لكن اضراره كبيرة اكتر من اللذة اللى هتحصلنا من خلاله
لان عضلات الشرج مصممه انه تخرج و تقفل مش انه يدخل فيها من برة جسم تاني ف بالتالي ضعف العضلة دي ممكن تسبب سلس البراز و دي مشكلة يصعب علاجها
دا غير الامراض و البكتريا و الالتهابات وووو الخ الحاجات اللى كلنا عارفينها
ف حتي لو الست ال قدامي بتحب ده بحاول ارضيها ف اضيق الحدود و بركز اكتر علي الجنس الطبيعي لانو بحس بالذنب إني اذيتها حتي لو كنت متعتها.

البت هتبقا خبرة ع ايدك يدعااء😂

عندى جاره فى العماره بقالنا فتره علاقتنا سطحيه
بس مؤخرا قربنا من بعض وبقت تجيلى واروحلها
هيا متزوجه وعندها ٣٣ سنه والكلام بينا
وصل للجنس ولما جبتها سيره نيك الطيز
لاقيتها بصتلى باستغراب وقالتلى بالنص
ايه دا هوا ينفع !!!
اتضح ان معندهاش اى سابق معرفه عن نيك الطيز
قولتها انتى الى زيك المفروض يتحط فى محميه طبيعيه
بتحبو نيك التيز لي

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Mody21mogab 20
وادي واحدة كمان هتاخده من ورا 😂

دعاء بعيد عن الموضوع ده انا لسة جديد هنا وفي موضوع انا نزلته ومحتاج رائيك فيه وانا عارف انك مش هتكسفيني من رائيك وانا عارف انك كبيرة هنا وليكي اسمك وضعك ♥️♥️

انت كلامك كلو صح بس العضله بترجع طبيعيه جدا يا صديقى لان لو اتغاشم وكان غبى فعلا هيسببلهل تهتك وتوسع فى عضله الشرج انما لو كان خبير وفاهم واتعمل صح العضله بترجع زى ما كانت الاول لان العضله مطاطه قابله للتمدد والانقباض مش هتفتح ومتقفلش تانى لا لما يتغابى هيسببلهل ضعف فالانقباض لانو قطع الانسجه العضليه بطريقه مفاجأة للعضله انما الست مش بتدمنو لا هى بتبحو لانها بتتمتع نتيجه احتكاك القضيب خروجا ودخولا لان الشرج بينتهى بكتله عصبيه حساسه جدا مثل البظر والحلمات والجى سبوت لكن االعضله لو كان خبره واتعمل صح يبق بنسبه كبيره مفيش اى امراض (العضله وظيفتها انقباض وانبساط بتتمدد اثناء عمليه الاخرج وبعد الاخراج بتنقبض تانى لوضعها الطبيعى) لو على كلامك انها فكلا الحالات بتتمد مش بتقفل تانى يبق بعد عمليه الاخراج مش هتقفل تانى صح؟
ولازم برضو يحذر انو ميجرحهاش فالمستقيم لانو لو اغاشم وجرحها هيسببلها امراض كتير بسبب ان المنى الى هيقذفو جوا هيختلط بالدم ويدخل الجرح والجسم فالحاله دى هيكون اجسام مضاده وبالتالى صعب تحمل وغير بقى الكبد الوبائى وسرطان المستقيم وفيروس نقص المناعه ولازم يبق فيه تزيت كتير اثناء الجنس الشرجى لانو كلما زاد الاحتكاك جفت المنطقه وبالتالى جروح ويحصل زى ما قلتلك
عشان كدا الجنس الشرجى مش اى حد يعملو لازم يبق قارى كويس وعندو خبره التعامل بكل هدوء وحساسيه عشان يتعمل صح والطرفين يتمتعو
كله كلام مخيف ويخربيت البورن الي خلته غاية عند كل الرجال

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Kιɳg Jr
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا كده اطمنت عليها 🤣😅😅

انا ما بحضرش بورن على فكرا كنت بحضر وبطلت اصلا لان البورن البنات الى بتمارس شرجى فى بتاخد ملينات وبتحط مخدرات عشان الفتحه تبق بالوسع الى بتشوفيه دا وبعدين قرات انو بعد التصور علطول بيبق فيه طاقم طبى كامل مجهز بأحدث الادويه بيعالج الشرج زى مكان فنفس الاستديو بيعالجوها بتروح بدون اى الم وسليمه تانى دى الاباحيه
كل حاجه فحياتنا ليها افاده وضرر مثل السكينه هى فالاصل مضره يا تقطع بيها اكل او تقتل بيها ناس حسب استخدامك واستغلالك الصح للشئ الى قدامك

كلامى دا من مواقع طبيه مجمعو اجتهادا منى قرات عشان اعرف الموضوع بالظبط هو عباره عن ايه ومين الصادق ومين الكذاب لان الجنس الشرجى مظهرش بسبب البورن الجنس الشرجى ظهر من زمان جدا جدا ايم ما البنات كانت بتتباع جوارى وعبيد كان اسمو التحميض مش متاكد قوى بس على العموم كان من زمان جدا بس وليس بسبب البورن

كلامى دا من مواقع طبيه مجمعو اجتهادا منى قرات عشان اعرف الموضوع بالظبط هو عباره عن ايه ومين الصادق ومين الكذاب لان الجنس الشرجى مظهرش بسبب البورن الجنس الشرجى ظهر من زمان جدا جدا ايم ما البنات كانت بتتباع جوارى وعبيد كان اسمو التحميض مش متاكد قوى بس على العموم كان من زمان جدا بس وليس بسبب البورن
عارفة مش بشكك بكلامك
كلامك صح أؤيدك بس بقول هي الي بتحبب الرجالة بالخلفي

عندى جاره فى العماره بقالنا فتره علاقتنا سطحيه
بس مؤخرا قربنا من بعض وبقت تجيلى واروحلها
هيا متزوجه وعندها ٣٣ سنه والكلام بينا
وصل للجنس ولما جبتها سيره نيك الطيز
لاقيتها بصتلى باستغراب وقالتلى بالنص
ايه دا هوا ينفع !!!
اتضح ان معندهاش اى سابق معرفه عن نيك الطيز
قولتها انتى الى زيك المفروض يتحط فى محميه طبيعيه
دى مش حاله نادره دي موجوده بس في الخيال مستحيل طبعا متكنش تعرف دي الواحده من غير ما تتجوز بتبقي عارفه كل حاجه وخاصتنا انتي بتتكلمي علي سن صغير

عارفة مش بشكك بكلامك
كلامك صح أؤيدك بس بقول هي الي بتحبب الرجالة بالخلفي
بصى حضرتك هو مش كل الرجاله كدا لانو بيتمارس مع الست كا تغير فالعلاقه الجنسيه او فتره بريود لكن هو فعلا ممتع للطرفين وغير مضر لو اتنعمل بالطرقه الصحيحه وبالضوابط والشروط الصحيحه

مخيف برضو
مخيف فحاله ان الى معاكى اتغاشم وسببلك جروح قلنا ليه وضوابط وشروط معينه ولازم يتنفذ بالطريقه الصح ولو استهونتى بكلامى قابلى بقى الامراض الى هتجيلك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%